ראסל ווסטברוק – מה הוא נותן השנה ומה הלייקרס יכולים לעשות איתו?/שחר אלוני

הרבה נכתב על ווסטברוק עוד מהטרייד בקיץ, וזה הזמן לראות מה הוא בעצם נותן לקבוצה:
נקודות: 20
ריבאונדים: 8.5
אסיסטים: 8.5
כמו כן כרכז הוא מוליך את הלייקרס לקצב משחק השני הכי גבוה בליגה (מעל 102 פוזשנים למשחק).

על פניו מדובר בסטטיסטיקות טובות מאד עד מצוינות של שחקן בכיר, שהממוצעים שלו קרובים לטריפל-דאבל.
לשם השוואה, הממוצעים של דווין בוקר שמוביל קבוצה למאזן מהטובים בליגה הם: 5 , 5.5 , 22.5
באטלר:6 , 5.5 , 22.5 , מיטשל: 5 , 4.5 , 24

אם היינו מסתפקים בנתונים האלה היינו אומרים שווסטברוק הוא שחקן טופ 20 בליגה, ומדובר בנכס לכל קבוצה שמצדיק חוזה מקסימום.
אין ויכוח שהוא שחקן שמביא הרבה אנרגיה למשחק ויש לו אסיסטים מצוינים, שמשאירים שחקנים להטבעה לבד מול הסל.

ועכשיו ראסל מלמד אותנו שיעור באיך להסתכל על נתונים סטטיסטיים יותר לעומק, ולמה המספרים על פני השטח יכולים להטעות:


אחוזי קליעה

הנתון הזה מתחיל לשפוך אור על המצב:
אחוזי שלשות – 30% – כמעט הכי נמוך בקבוצה, הוא זורק 4.5 שלשות לערב, שזה הכי גבוה בקבוצה מלבד לברון, כרמלו ואלינגטון שהוא גארד שמתמחה בשלשות.
האחוז שלו הוא מהנמוכים בליגה לשחקן שזורק מספר משמעותי של שלשות.

אחוזים ל 2: 48%

אחוזי עונשין: 68% – הכי נמוך בקבוצה לשחקן עם מספר זריקות משמעותי, מלבד דווייט.
בין הנתונים הנמוכים בליגה לגארד שזורק כמות משמעותית של עונשין.

אחוז אפקטיבי: 47% – הרבה מתחת לממוצע בליגה, ואחד הנתונים הנמוכים לשחקן עם נפח זריקות משמעותי.

מה שמסתתר מאחורי הנתונים האלה הוא שכדי להגיע ל 20 נקודות ראסל צריך לזרוק הרבה מאד פעמים לסל (4.5 פעמים לשלוש, 12.7 פעמים ל 2 ו מעל 5 זריקות עונשין). כלומר קרוב ל 20 התקפות במשחק מסתיימות בזריקות שלו שנכנסות באחוזים מהנמוכים בליגה לשחקן עם נפח זריקות כזה.

זה אומר שלפחות 10 התקפות במשחק מסתיימות בהחטאה כזאת או אחרת שלו מה שהופך לרוב להתקפה מהירה בצד השני והשפעה מוראלית לא טובה על הקבוצה, כאשר שחקנים שקולעים באחוזים טובים לא מקבלים מספיק הזדמנויות ורואים את הכדור מוחטא שוב ושוב.

מדד ה +/- של ראסל הוא 3.7-, הנמוך ביותר בקריירה.
הנט רייטינג שלו הוא 5.4- , הנמוך ביותר בקריירה
הקבוצה משתפרת בכמעט 7 נקודות כשהוא לא על המגרש ביחס לזמן שהוא על המגרש (ל 100 פוזשנים) – הנתון הנמוך בקריירה.
כשהוא על המגרש זה בערך 5.5-, כשהוא לא על המגרש הקבוצה בפלוס של מעל 1.


איבודים

לראסל יש קרוב ל 5 איבודים למשחק, שזה נתון בין הגבוהים בליגה (מתמודד בכיר על שיא הליגה רוב הזמן).
המשמעות היא עוד 5 התקפות בנוסף ל 10 הקודמות בהן הכדור אובד והופך בסבירות גבוהה להתקפה מהירה בצד השני עם השפעה מוראלית על הקבוצה שסופגת סל מהיר נוסף.

הוא אחראי ל 42% מהאיבודים של הקבוצה.

נתונים מתקדמים

יוסאג': אחוז ההתקפות בהן השחקן מעורב בקבוצה (בזריקה או נסיון מסירה) – 29.3% – זה האחוז הגבוה ביותר בלייקרס, יותר מדייויס ולברון, והרבה יותר מכרמלו היעיל או מכל שחקן אחר.

OWS – Offensive win share – כמות נצחונות שתרם השחקן בזכות תרומתו ההתקפית – הנתון של ווסטברוק הוא – 0 (אפס). ומדובר בשחקן שמתבסס על התקפה.

BPM – הנקודות נטו ששחקן תורם מעבר לשחקן ממוצע בליגה (ל 100 פוזשנים שלו) – הנתון: 1.1- (כלומר ראסל תורם פחות משחקן ממוצע בליגה בקבוצה ממוצעת, למרות מאמציו הרבים).

TS-Add – תוספת הנקודות של השחקן ביחס לשחקן ממוצע בליגה, בהתחשב בכמות הזריקות שלו:
הנתון של ראסל 28.6-, כלומר עשרים ושמונה נקודות פחות משחקן ממוצע בליגה שהיה זורק אותה כמות של זריקות. זה הנתון הנמוך בקבוצה בהפרש גדול.

הגנה

אחת הבעיות הגדולות אצל ראסל היא חוסר הרצון או היכולת שלו לתרום בהגנה. הוא נחשב לאחד השומרים האישיים הפחות טובים בליגה, וקל לראות איך כל שחקן עליו הוא שומר עובר אותו בקלות בהטעיה ונכנס לצבע של הלייקרס.
בנוסף יש לו הרגל מגונה להשאיר שחקנים חופשיים לזריקה כדי ללכת אחורה ולנסות לקחת את הריבאונד שנרשם בסטטיסטיקה בצורה בולטת (ריפוד סטטיסטיקה, כדי להגיע לטריפל-דאבל בצורה שפוגעת בקבוצה).
כל זה היה ידוע מראש, אך בקבוצה קיוו כנראה שיוכל להשתלב הגנתית.

שכשהוא על המגרש אין ממש אפשרות ליצור הגנה קבוצתית סבירה, מה שמוריד גם את היכולת או המוטיבציה של שאר השחקנים לשמור חזק בהגנה.
וזה מעבר לכך שאין בעצם אפשרות לארגן סכמות של הגנה קבוצתית, שכן היריבות משחקות עליו כל הזמן.

לסיכום

מדובר בשחקן שיודע לאורך כל הקריירה להשיג סטטיסטיקה אישית של נקודות, ריבאונדים ואסיסטים, אך עושה זאת על חשבון הקבוצה.
אחוזים נמוכים, איבודים רבים מאד וחוסר מאמץ מינימלי בהגנה, גורמים לכך שנתוניו, במיוחד השנה הם בסופו של דבר לרעת הקבוצה ומסתכמים בהפסד נקודות כשהוא על המגרש, הגנה מפורקת ומוראל נמוך, וכמובן גם מאזן חלש, בוודאי ביחס לסגל.

להלן סרטון שמציג כמה מהנקודות הללו לאורך הקריירה שלו:

סביר להניח שבשלב הזה הקבוצה ולברון ופלינקה כבר החליטו שהשלב המתבקש הבא הוא טרייד על ווסטברוק, כאשר עם חזרת הפצועים, אפילו לתת אותו ללא תמורה ישפר את הקבוצה, שכן הוא איננו שחקן שמסוגל לשבת על הספסל.

ללא ווסטברוק, יחסכו לקבוצה איבודים והחטאות רבות ויהיה אפשר לייצב את ההגנה, בעיקר לאחר חזרת הפצועים.
את ניהול המשחק יעשו לברון, נאן ורונדו.
אנרגיה ומהירות יביאו טאקר ונאן.
ויש בלייקרס הרבה שחקנים שיכולים לקלוע יותר ובאחוזים טובים יותר, כדי לחפות על הנקודות של ראסל.
כל טרייד שיביא לקבוצה שחקן שאפילו רק יסופסל, ישפר את המצב מבחינת הלייקרס.

ברשת רצות שמועות רבות על טריידים שכביכול מדוברים של ראסל תמורת סימונס/קיירי/לילארד/וול וקבוצות נוספות שמוזכרות. יתכן שזה רק עניין של זמן עד שטרייד כזה יסגר

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. בוקר טוב שחר
    הרבה תודה על פוסט מצוין ומאיר עיניים . אני חייב לשאול : בין השנים 2010 ל-2016 OKC היתה במקום גבוה מאד בליגה בכמות נצחונות מצטברת , עד כמה שזכור לי בין 4 הראשונות . ראס היה הרכז של הקבוצה הזו והסגנון והאופי שלו לא היו שונים בהרבה מאשר עכשיו . איך ניתן להסביר את הנתון הזה ? הביקורות כלפיו אז מאד דומות למה שכתבת, אבל אז לא דיברו על כניסה לפלייאוף אלא למה הקבוצה הפסידה בגמר הכללי.

      1. תודה YP ועמיחי, כן, בעבר האחוזים שלו היו יותר סבירים, והאיבודים לא היו בשיא של הליגה. גם אז הוא תיסכל שחקנים שהיו איתו, אבל חיפה על זה בצורות שונות

  2. מה שמוזר לי, זה שהנתונים הללו לגבי ראס היו ידועים לכולם גם לפני כן. ובכל זאת הלייקקס לקחו אותו, עם המשכורת המטורפות שהוא מקבל, מתוך מחשבה שאיתו, ליד לברון ודייויס הם יצליחו לעשות אליפות. זה נשמע לא הגיוני לגמרי, בין השאר לאור הניתוח שלך שלא מפתיע אף אחד בעולם, אבל זה מה שהם עשו

    1. הוא ישב עם לברון ודייויס והעלה רעיונות, לפי מה שדווח אז, על איך הוא ישתלב טוב בקבוצה. כנראה שבפועל זה לא קורה, הוא ממשיך לשחק באותו אופן, אם כי יש לו אסיסטים טובים לדייויס , אבל זה לא עוזר בתמונה הכללית

  3. מעניין מאד.

    חוץ מלומר שסטטסטיקות לא משקפות כל מיני אלמנטים אין יותר מידי מה לומר.

    חוץ מההנחות הרגילות שבעצם ראס משחק רוב העונה עם חצי דיוויס ושליש לברון וכל השאר זה שחקני מינימום גרועים. (לכו תראו את האחוזים שלאלינגטון מה3 ותשתדלו להשאר בחיים) והקבוצה בעצם היא סוג של דטרויט בלי לברון ובלי דיוויס.

    באופן אישי, יהיה חלומי להביא את ווסטברוק למכבי, אל'ה אייברסון.

    1. קבוצה עם הסגל של הלייקרס ועם נאן או רכז סביר כלשהוא במקום ווסטברוק היתה רצה יפה. איתו יש במזל מאזן חצוי, בזכות נצחונות בכמה הארכות

  4. ראס בניגוד לשיקצה לפחות יכול לסחוב ולעלות לשחק השיקצה חייב מנוחות מתקשה לשחק רצוף חייב לשחק בקצב מאד איטי שלא יריצו אותו ואל תשכח לראס את מטריית השיפוט כמו השיקצה ודיוויס.
    ממ יתן לך את דמיאן או קיירי על ראס 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
    גם את סימונס לא יתנו וראס הרבה יותר טוב מסימונס בלי קשר החלום שלי זה לראות את סימונס בלייקרס לא יודע למי לאחל אותו יותר ללייקרס או בוסטון אבל נראה לי שאלך עם השיקצה

    1. שוב – מה יש ללייקרס לעשות עם לברון ללא הג'אמפשוט כשיש להם את לברון עם הג'אמפשוט (ועם המנהיגות, הקבלות, הקלאץ' וכל שאר הדברים)?

      1. עוד פעם ההשוואה המגוכחת ללברון? לברון בלי האתלטיות הקליעה יכולת המשחק הפיזיות מסירה… הדבר היחיד שהוא דומה ללברון זה ששניהם לובשים חולצה של הלייקרס, באותה מידה אפשר להשוות את אבדיה ורונדו ללברון.

            1. היה mvp או שני שנה שעברה עד הפציעה והשנה נראה דומה כששיחק. הוביל לפני זה לאליפות

            2. הוביל…. נח חודשים לפני הבועה לקח את הממתיקים שלו בטח בפגרה התאמן עם הקבוצה בבית, נתן לדיוויס להוביל עד הגמר ואז לקח FMVP שיגידו שהוא הוביל…

            3. ממש לא בסדר שרק לברון נח לפני הבועה. תאגיד.

        1. השוותי דווקא את סימונס ללברון (זו ההשוואה של סטיבן איי סמית' שמה שחסר לסימונס כדי להפוך ללברון זה ג'אמפ שוט, אנשים נפלו עליו בגלל זה אבל היה די ברור שהוא בעיקר רצה לעודד את סימונס לפתח ג'אמפשוט ולא ממש מאמין בזה בעצמו).
          *
          לגבי ההשוואה של ראס – אתה שוב מתבלבל בין תפקידים על המגרש ויעילות/כשרון. התפקיד שראס לוקח על עצמו על המגרש מאוד דומה לזה של לברון – שניהם פליימייקרים שסומכים על הכדור אצלם ביד כדי לייצר נקודות. על זה שלברון עושה את זה הרבה יותר טוב מראס – אין ויכוח. על כל השאר – נמאס לי להסביר לך.

            1. רונדו אף פעם לא היה מישהו שסמכו עליו לייצר נקודות כשהכדור אצלו (לפחות לא באופן עקבי) תכלס גם לא האחרים. ופטי מילס מעולם לא היה מישהו שמפעיל אחרים ומוסר הרבה אסיסטים גם אם הכותרת שלו היא "רכז".
              אבל יודע מה – אם לברון היה מביא ללייקרס את רונדו בשיאו – הייתי אומר בדיוק את אותו הדבר. מה הם צריכים אותו כשיש להם את לברון על המגרש? בטח אם הוא היה מרוויח חוזה כמו של ווסטברוק.
              בסופו של דבר אתה צריך רק כוכב אחד על המגרש שמחזיק את הכדור ויוצר לעצמו את הנקודות ו/או מעביר לאחרים.

            2. מסכים ג'ונתן

          1. לא כל מי שאמור לנהל משחק דומה ללברון, באותה מידה אפשר להשוות אותי ליאניס רק הבדל של 60 שנה 30 סנטימטר ואתלטיות, אנחנו עושים את אותם דברים ברמה שונה.

            1. אם הייתה כותב איך הלייקרס יסתדרו עם נגר שצריך את הכדור ביד ליד לברון הייתי מסכים איתך ושותק, פשוט ההשוואה ללברון מגוכחת שחקן שונה לחלוטין. אבל גם אני דומה ללברון רק יש הבדלים באתלטיות מסירה קליעה…

            1. 🙂
              תודה אור

      2. מה הכוונה? לבדר אותנו! כדורסל זה שואו לקהל. ראס הוא המבדר מס 1 בליגה. הוא אומן. אתה קם כל בוקר צהריים ולילה לראות אותו. האשך מתייצב ב2 בלילה בשבילו. היית קם ב2 בלילה בשביל רונדו? או כריס פול?
        אמנים הם קצת דפוקים בראש זה חלק מהדיל. על ון גוך היית אומר שהוא מתפרע? מאבד מכחול? שופך צבע?

        1. די נו. בזה אני עם ברוך. רוב הזמן ראס מבדר כדאחקה. אבל אני לא חושב שאוהדי הלייקרס יירצו שהבדיחה תהיה על חשבונם.

            1. כן הוא וירטואוז בזה, יש לו כל כך הרבה סוגי החטאות. יש את הפעמים שהוא נתקע באוויר בלי סיבה ונראה כאילו קיבל שבץ (לא נכנס לו חמצן למוח כבר שנים), יש את הפעמים שהכדור בורח לו מהיד, יש לו את הפעמים שהוא מפציץ את הטבעת ללא הבחנה ורחמים על הקורבן. כמו שאמרתי הוא עובד על זה באימונים!!! דרך אגב גם על האירובלס הוא עובד ומסירות ליריב.

  5. לא אומר שזו לא הייתה שגיאה חמורה להביא אותו ללייקרס – אבל יש מצב שברגע שהם ייצברו מספיק משחקים כקבוצה מגובשת – האיבודים והזריקות הגרועות ייפחתו, לפחות קצת. עד אז – תהיו בריאים (כתשובה לשאלה בכותרת, לא כאיחול).

  6. פסוט מעולה, שילוב נהדר בין בית הילל לבית שמאי, בין טנש לשבר, מראה עין מגובה במספרים.
    .
    והמסקנה אותה מסקנה, ראס פוגע בקבוצה ולא רכיב לאליפות. יש כמה שעדיין לא רואים זאת כמו מנחם דה שוט ושמעון, הם כנראה עמוק בסיחרור מהפרדוקס שנקרא ווסטברוק.

  7. תודה רבה שחר.
    ניתוח מצויין שבסופו של דבר מה שאנחנו רואים זה מה שמקבלים.כל מי שצופה במשחקים של הלייקרס רואה את מה שכתבת רק בלי לנבור בסטטיסטיקה.
    לצערי אני לא שותף לאופטימיות שלך לגבי טרייד.קודם כל מתקשה לראות קבוצה שתסכים לקחת אותו אולי אולי סימונס במידה ופילי לא יקבלו שום הצעה נורמלית לגביו אבל גם זה לא יקרה כי פילי יעדיפו לקחת בחירות דראפט ולא יודע את מי מאשר את ראסל ופילי גם לא יעשו את הטובה לסימונס וישחררו אותו לאן שהוא רוצה(קליפורניה).אני גם לא רואה בניגוד אלייך את הלייקרס משחררים אותו כל כך מהר.זאת וואחד טעות להודות בה ולא רואה את הלייקרס כל כך מהר מודים בטעות ומשחררים.

    1. פילי לא יגעו בראס. מחכים לדמיאן אני אומר לכם. יש לנו 4 שנים או 3 שנים להוציא את דמיאן משם. רק אם דמיאן אומר לא למור בפנים אז יחפשו אופציות אחרות. יש לנו את מקסי שיהיה סטאר מה אנחנו צריכים את ראס?

      אולי על גון וול אבל וול שחקן יותר גרוע בהרבה

  8. תודה שחר. לדעתי זה היה די ברור מראש שראס לא מתאים ללייקרס, והסיבות בגללן הלייקרס הביאו אותו הן לא בהכרח מקצועיות (לברון רוצה / רוצים כוכב נוסף / רוצים להיפטר מהרבה שחקנים ולשנות סביב לברון ודיוויס), ולכן קשה לי לראות טרייד עליו

    1. זה הקטע שהכי לא ברור לי,הרי מן הסתם זה לא נעשה לפני אישור וברכה של לברון ודיוויס(בעיקר לברון) ולברון אפילו האשך לא יוכל להכחיש לא טיפש בכל מה שקשור לכדורסל אז איך לעזאזל הוא הסכים/הוביל את המהלך הזה????

            1. דווקא קראתי איפשהו שהביאו אותו כדי לפנות את לברון ממשימות הריכוז ושייתרכז בלסיים מהלכים. אני לא יודע מי חשב שזה רעיון טוב. אולי לברון לרגע דמיין את עצמו קולע המון נקודות ממסירות של ווסטברוק ועוקף את ג'אבר בסך הכל נקודות יותר מהר ממה שדמיין.
              בכל מקרה – זו בדיוק הבעיה. מה שהקבוצה צריכה לצד לברון ודייויס זה מישהו שמשחק 3 אנד D. ראסל לא עושה D ויהיה עדיף לכולם שהוא יפסיק לנסות לעשות 3…

            2. בוא נגיד שכל מה שחשבו שמצדיק להביא אותו מתברר כבר בבירור כטעות..אם אנחנו רואים את זה אז לברון ושות' בטח רואים

  9. מי שציפה שווסטברוק יגיע והחיבור יהיה מידי חי באשליות. אולי באמת עדיף לרוסטר עם לברון ו-AD את קוזמה, הארל ו-KCP, וברור שהפציעה של לברון / AD בהילוך שני לא עוזרות למצב, אבל נראה לי קצת מוקדם לניתוחים סטטיסטיים של הירידה במוראל הקבוצה כשראס מחטיא או לדיבורי טרייד…
    .
    והכי חשוב, עם כל הכבוד לאחוזי היוסג' של ווסטברוק ההצלחה של הלייקרס בפלייאוף תלויה בעיקר ביכולת של לברון לשחק כמו אחד מ 2-3 הטובים בליגה

    1. דייויס משחק מצוין, הילוך גבוה, החיבור איתו טוב. עדיין אין הגנה וכל המדדים למטה.
      יהיה טרייד לדעתי כשנאן יחזור ולברון יצבור כמה שבועות על המגרש

  10. תודה שחר
    .
    אני חושב שהסיכוי לטרייד על דיים או קיירי שווה פחות או יותר לקוואי יחתום בסיין&טרייד בווריורס. זה אפשרי טכנית אבל לא ממש סביר

  11. תודה שחר, לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח אף אחד לא ייגע באפס, שחקן נוראי בשני מדי המגרש על 40 מליון לעונה, נראה לך שהארדן ודוראנט יסכימו לגעת בגופה שלו, עדיף קיירי לא משחק מאשר ראס משחק. לילארד? רק חסר יאניס ודונציץ לשמועות תמורת הורטון טאקר

  12. פוסט מצוין שחר, פרטת לפרטים את האסון הנקרא ראס.
    השגה אחת יש לי – אף קבוצה לא תיקח את ראס וחוזהו.
    בטח לא פילי תמורת סימונס, בטח לא ברוקלין עם הארדן ודוראנט שכבר נפגעו ולא יסכימו לשחק איתו שוב, בטח פורטלנד (מה הם יעשו איתו תמורת לילארד???).
    אני לא רואה אף קבוצה שתיקח שחקן שברור לכולם היום שהוא נזק אדיר, ועם חוזה עצום לשנים.
    גם כאלה שרוצות לעשות טנקינג.
    עבור וול זה בערך הרעיון היחיד וזה כבר קרה… לא יקרה שוב (מה ייצא ליוסטון להחזיר אותו עד שנפטרה ממנו?)
    לברון, דייוויס וראס תקועים זה עם זה בכישלון מתמשך עוד שנים רבות.

  13. אין סיכוי שקבוצה כלשהיא תנגע בנזק המטופש הזה.גם אין למפגרים מל.א בחירות לחלק תמורת העברת שירותיו של הקלינגון.
    לברונית בישל שלברונית יאכל עליו ורק עליו
    רעיון אחד יש לי לל.א תעשו לקלינגון שמיכה זרקו אותו לצנטרישוט תנעלו את הדלת וזרקו את המפתח.תאספו את השאריות בסוף העונה

  14. זה אחד הפוסטים הכי טובים שקראתי בנושאי כדורסל כי סוגר את הפינה עד הסוף. לא היית יכול לכתוב אותו לפני 10 שנים? זה היה חוסך לקיידי כמה שנים עם האפס הזה.
    ראס מתעתע וקל ליפול בפח של המספרים שלו . הפוסט הזה מוכיח עד כמה הוא רע.
    שאפו

  15. פוסט מצוין ומנומק, תודה רבה שחר. לדעתי זו הייתה טעות קשה להביא אותו, הוא פשוט לא מתאים שם, אבל:
    .
    א. גם בתנאים הקיימים המצב עוד יכול להשתפר, לברון ימצא את הדרך. ראסל עדיין יגביל אותם, אבל התקרה שלהם גבוהה יותר ממה שרואים עכשיו. להערכתי ישחק בעיקר עם הספסל, ויתחיל להתאמץ יותר בהגנה, אפילו הוא יבין שזה לא יכול להימשך ככה.
    .
    ב. אני נוטה להסכים שאף אחת לא תיקח אותו, והלייקרס נתנו המון בחירות על דייויס אז קשה לי להאמין שיש להם מה להציע יחד איתו, אבל פלינקה כבר עשה כל מיני מהלכים בעבר ויתכן שתימצא הדרך, למשל להצמיד לו עוד צעיר או שניים, לשחרר את רוב מי שיעשה את הדרך חזרה, ולגייס כמה וותרנים בשכר מינימום שיעשו בייאאוט מהקבוצה שלהם כמו אולדריג' ובלייק בשנה שעברה.
    .
    ג. ואם הם בכל זאת תקועים איתו, יכול להיות מעניין ללכת עד הסוף עם ההרפתקה הזו, ולהטריד אחרים עבור שחקנים שמתאימים לשחק איתו, ועם לברון ודייויס, שזה נראה לי בעיקר שחקני 3 אנד די. יתנו את רונדו, טאקר וכל דבר אחר שיש להם עבור כל מיני בן מקלמורים ודנואל האוסים למיניהם, וישחקו עם לברון ודייויס עם שלושה כאלה, ואחר כך עם ראסל, ג'ורדן, ועוד שלושה כאלה. זה בטח יעלה להם הרבה כסף, אבל יתכן שזה ישתלם בהמשך.
    .
    ושוב תודה על פוסט מצוין.

    1. בשמחה מאנו, תודה,
      נראה לי שהם במבוי סתום איתו. אפילו להביא במקומו מעשהו שלא ישחק כמו וול זה עדיף ויכול להציל את העונה שמסתמנת כפיאסקו איתו

  16. תודה שחר פוסט מעולה!
    עייפתי
    איני יכול עוד
    שורה תחתונה: הלייקרס יעשו גמר כללי. בשביל זה הביאו את ראס והוא יספק את הסחורה.

      1. תאכלס כבר עכשיו. הוא לא הבעייה של הלייקרס, הוא בינתיים עם כרמלו נקודות האור שם. וושינגטון כבר מתחילים להתגעגע אליו.

          1. מקום 4 באסיסטים בליגה, מקום 10 בקלעים, מקום 3 בריבאונד(!) משחק 35 דקות לערב, קולע באחוזים הרגילים שלו.
            הוא אשם שלברון סבא?
            הוא אשם שדייוויס מפחד להיכנס לצבע?
            הוא אשם שהכוכב בקבוצה זה הורטון טאקר?
            הוא אשם שחצי מהמשחקים שיחק בחמישייה בייזמור?
            הוא אשם שהסנטר המחליף זה האווארד?
            אנשים פה מסומאים
            🙂

            1. הצרות של הלייקרס זה לא רק ראס, אבל גם ביכולת הרגילה שלו מה שהוא נותן זה לא מה שהם צריכים ומזמן כבר לא ערך של סופרסטאר או משהו קרוב לזה

            2. שחר כבר הביא את הנתונים שמראים באיזה מחיר הוא משיג את הנתונים הנהדרים האלה.

        1. הוא לגמרי הבעיה. מחרב את ההגנה ובהתקפה מתחיל כל משחק ממינוס 20. בלעדיו זו קבוצה מצוינת, הראה איך זה ימשיך

            1. בקיצור, כמה שנים נשארו לו בחוזה? עד מתי אתם תקועים איתו?

            2. רק את הנוכחית פלוס הבאה שהיא אופציית שחקן. מקסימום יחזור ליוסטון תמורת ג'ון וול 🙂

  17. את ראס צריך לשפוט רק אחרי חצי עונה. הוא נוטה להשתפר. בכל מקרה לליקרס אין יכולת להזיז אותו לקבוצה אחרת

    1. אני לא חושב שההגנה שלו תשתפר, או האיבודים, ולא סביר שירצו להמר על זה (ולחרב עונה אם זה לא ישתנה משמעותית).
      טרייד יצירתי אפשר למצוא, הבנתי שיש על זה דיבורים, נראה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט