הלייקרס מגיעים לעונה הנוכחית עם קונטנדרית מספר שלוש בשלוש עונות.
הראשונה זכתה באליפות, השנייה הייתה עם סיכוי טוב לזכות באליפות לולא פציעה של דייויס בפלייאוף, והקבוצה הנוכחית נראית טוב יותר משתיהן.
הבעיה? בגמר זה נראה שתחכה ברוקלין, וזו משוכה מאד גבוהה.
(התמונה, מהמארקה)
העונה מגיעה בניית הקבוצה לשיא מסוים, לאחר תהליך של שלוש שנים (אני מדלג בכוונה על הקבוצה המקורית שלא עברה תהליך בניה מסודר).
הקבוצה הראשונה נוצרה עם דייויס, דווייט ומגי, גרין, בראדלי ופופ וגם רונדו וקארוסו וזכתה באליפות.
הקבוצה השנייה הביאה את שרודר, הראל, גאסול ואח"כ גם את דראמונד (ומקלמור), אך נכנעה לפציעות בשל הפגרה הקצרה.
הקונטנדרית השלישית בנויה ככה:
PG: ווסטברוק, נאן, רונדו,
SG: אלינגטון, הורטון-טאקר, מונק (ואולי גם אוסטין ריבס, להבדיל מריברס),
SF: לברון, אריזה, בייזמור,
PF: דייויס, כרמלו,
C: הווארד, דיאנדרה.
ויש עוד כמה מקומות פנויים בסגל.
מדובר בקבוצה עמוקה ביותר, עם 3 שחקנים היסטוריים שקרובים לשיאם ועוד כ-10 שחקנים משלימים.
החמישייה תקבע לפי הצרכים, ולפי הדינמיקה לאורך העונה.
חמישייה "שמרנית": דווייט, דייויס, לברון, אלינגטון, ווסטברוק.
חמישייה יותר דינמית שמדברים עליה כרגע: דייויס (סנטר), לברון, אריזה (כשיחלים)/בייזמור, אלינגטון, ווסטברוק.
מהספסל עולים שחקנים כמו כרמלו, נאן, מונק, טאקר, בייזמור/אריזה ודווייט.
כאשר דיאנדרה ורונדו יתנו דקות במצבים מסוימים, ואף אחד לא יופתע אם רונדו ייתן סדרה חזקה בפלייאוף כרכז מחליף.
סימני שאלה בקבוצה:
גיל: בקבוצה יש שחקנים מבוגרים רבים וחלק מהמומחים מצביעים על הגיל הממוצע של הקבוצה כנקודה בעייתית.
לדעתי לא מדובר בפקטור משמעותי. הקבוצה מאד עמוקה. לברון אמנם מבוגר, אבל בשנה שעברה היה מועמד מוביל ל-MVP של הליגה.
שלושת הכוכבים יתנו קצת מעל ל-30 דקות למשחק, ובניכוי מנוחות חצי יזומות פה ושם ממשחקי בק-טו-בק, הממוצע האמיתי יהיה אולי 30 דקות.
שאר 150 הדקות יתחלקו בין 7-8 שחקנים (ולפעמים גם 10 או יותר), כך שלא נראה שמישהו הולך להיות מותש במיוחד.
מצד שני הגיל גם נותן המון ניסיון. יש בקבוצה הרבה שחקנים שהיו בגמר כללי, והרבה שחקנים עם פרסי הצטיינות שונים ודירוג הסטורי גבוה, מה שנותן הרבה ביטחון ושקט.
אגב, חלק משחקני הרוטציה לא כאלה מבוגרים: דייויס (28), נאן (26), מונק (23), טאקר (20), וגם המנוסים ראסל ובייזמור הם סה"כ 32 (ואלינגטון השוטר 33).
סכנת פציעות: בשנה שעברה, עקב הפגרה הקצרה, היו בקבוצה יותר פציעות, בעיקר של דייויס שמועד למצבים כאלה (הפציעה של לברון הייתה סתם חוסר מזל, שחקן נכנס מתחתיו במאבק על הכדור).
העונה הייתה פגרה ארוכה, ולמערכת יש הרבה ניסיון בניהול עומסים, כך שלא נראה שצפויה בעיה, מעבר לכך שכל קבוצה צריכה לקוות לא להיפצע, בעיקר בפלייאוף.
העומק של הסגל גם מאפשר הכלה של פציעה קלה אפילו בפלייאוף והחמצת כמה משחקים של שחקן.
לדוגמה, אם בתסריט הפאסימי דייויס מחמיץ סדרת פלייאוף, הקבוצה עולה עם דוייט, לברון, אריזה/כרמלו, אלינגטון, ווסטברוק. האמת, זו קונטנדרית שקרובה ברמה לסאנס/דנבר לדעתי (אפילו ללא דייויס). ותמיד אפשר גם להביא במהלך העונה או בשבועות הקרובים, שחקן משלים נוסף.
גיבוש הקבוצה והגנה: הלייקרס היא קבוצה חדשה, שצריכה להשיג תיאום סביב לברון ודייויס, וגם תיאום ציפיות, שבו כל שחקן ידע מה חלקו (שהולך להיות קטן יותר מבעבר).
התהליך הזה כבר קרה בהצלחה בשתי העונות הקודמות, וסביר שהמערכת עם ווגל (ולברון) תדע לגבש את הקבוצה מקצועית וחברתית ולהגיע בצורה טובה לעונה ולפלייאוף.
גם נושא ההגנה תמיד עולה בלייקרס בקיץ, ואז לאורך העונה מתברר שהם מהמובילים בליגה ברייטינג הגנתי או אפילו ראשונים.
מי שהפך את קארוסו, פופ וטאקר לקו הגנה בכיר בליגה, יעשה את זה גם השנה (ווגל).
כרמלו ישמור לפחות כמו קוזמה, וראסל לפחות כמו שרודר. מונק, נאן ובייזמור יתנו גם כן עונה הגנתית טובה, כמו שנתנו פופ ושות' בשנתיים הקודמות.
זאת כאשר מתחת לסל מחכים דייויס/דווייט.
השילוב של ווסטברוק: הרבה דובר על האתגר לשלב את ווסטברוק שרגיל להיות סוליסט ולקחת זריקות לא אחראיות.
חשוב לזכור שהמעבר שלו נעשה ביוזמתו, והוא מבין טוב לאן הוא נכנס ומה מצופה ממנו. אנחנו מדברים על שחקן שנותן 8-10 אסיסטים במשחק בקלות, והוא אחד החודרים הטובים בליגה גם היום.
ראסל לא יהפוך לשחקן שמיישם את תורת האנליטיקס של מורי, אבל סביר להניח שיהיה יעיל בהרבה ביחס לעונות קודמות, ואפילו ביחס לעונה שלו עם הארדן.
תחזית לעונה הקרובה:
תסריט ריאלי: הקבוצה משייטת לגמר הכללי (עם סדרה אחת מאתגרת בדרך שתגיע ל-6 משחקים), אך מול ברוקלין מאד מאתגר, והכל תלוי בבריאות של הסגלים שיגיעו לגמר, עם עדיפות לברוקלין.
תסריט פאסימי: הקבוצה מסיימת מקום 4 או 5 את העונה הרגילה, ומקבלת סדרות קשות, דייויס נפצע בפלייאוף. הקבוצה נעצרת בלי להגיע לגמר, או לכל היותר חוטפת סוויפ מברוקלין בגמר, וכולם מזכירים ללברון את ההפסדים של קליבלנד מול גולדן.
תסריט אופטימי: שיוט לגמר, הארדן נזכר שבסדרות קובעות יש מלא לחץ, וקולע 10% לשלוש, קיירי מתעצבן ויוצא מפוקוס והלייקרס זוכים באליפות.
יש מצב שבשנתיים-שלוש הקרובות, הלייקרס וברוקלין יפגשו בגמר יותר מפעם אחת, עם חלוקת זכיות כלשהיא בין שתיהן.
Berch
12 אוק 2021 07:35:37כבר היה סיבוב של עגלקטיקוס שנראה טוב על הנייר…..
מעניין מה ייצא מזה. להערכתי ייעצרו בגמר האיזורי. הפלייאוף מתיש
🤣
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:03:28בנויים בערך כמו ברוקלין, אצל שתיהן זה בעעקר עניין בריאותי לדעתי
יניב ש.
12 אוק 2021 07:45:12לעניות דעתי התסריט הפסימי הוא למעשה הריאלי.
חוץ מעמדת הרכז, אני לא רואה שום עומק בקבוצה, ועם כל כך הרבה אגו בקבוצה, זה יהיה נס אם העונה הזאת תעבור חלק מבחינה פרסונלית.
יגיעו לפלייאוף, אבל לא יותר מסיבוב שני.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:04:05מאמין שהכימיה תסתדר, נראה אם גם הבריאות
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:16:22הו בהחלט תהיה שם כימיה… משהו כמו חומצה גופרתית +כלורט האשלגן
ירון, החלום
12 אוק 2021 07:56:47בס"ד
שלום עליכם
מאמין שיגיעו לגמר איזורי, אם לפחות לברון ודיוויס יהיו בריאים.
שילוב של רכס לא יהיה קל, וחלק מהמבוגרים כבר הרבה אחרי השיא.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:04:48נראה מה תהיה הדינמיקה, נראים טוב בהנתן בריאות
עמיחי קטן
12 אוק 2021 08:22:26תודה שחר (כמו גם לכל הכותבים שאני לא מספיק להגיב להם מפאת חוסר זמן).
הלייקרס בנו קבוצות לא הכי מאוזנות בשנים האחרונות. פעם אחת הם מצאו את האקס פקטור הקריטי בפלייאוף ובפעם האחרת לא היו תחליפים לדיוויס. באופן כללי (ולא רק בהקשר של הלייקרס) אני מאמין שעונת 2021 קצת יותר משקפת את מאזן הכוחות העתידי מאשר הבועה, כאשר גם בסגל בריא של הלייקרס אני שם את מילווקי וברוקלין מעליהם והקרב במערב הוא מאוד צמוד לדעתי.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:05:30תודה עמיחי, מאמין שהם פייבוריאים במערב, גם אשתקד בבריאות וגם השנה
Jonathan
12 אוק 2021 08:32:30לי דווקא יש תחושה שהטרייד על ראס החליש אותם. לא בגללו בספציפית. שלחו פורוורדים לא רעים וקיבלו לברון משונמך שמאוד אוהב את הכדור אצלו, כשכבר יש להם את הדבר האמיתי…
כשכרמלו הגיע הוא הצטייר כחיזוק לא רע מהספסל אבל הםצעדיין פחות מרשימים מהשנתיים שעברו. לפחות בעיני.
בכל מקרה: גמר מול הנטס זה סביר ובסופו להארדן או לראס תהיה אליפות ראשונה. לא יודע בעד מי אני, אבל הדבר הכי טוב שייקרה זה גנר בין קבוצות שהן קצת פחות גלקטיקוס פלוס כמה לשעברים.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:06:15נראה איך ישתלב, מאמין שייקח זמן ויהיה בסדר
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 08:33:48מאחל להם התגשמות תחזית האשך לגביהם. הלוואי יקרסו שנקבל פנינים מהשיקצה עם הפאסיב אגרסיב שלו ואת ראס מגיב לו יהיה כיף לראות את זה.
בדרך מאחל להם גם שלא יגיעו לפלייאוף.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:06:35בהנתן בריאות, סביר גמר
Smiley
12 אוק 2021 08:40:00תודה רבה.
מכוונים לאליפות, אין מטרה אחרת בקבוצות של לברון ג'יימס. הרבה לדעתי יקבע על הבריאות של דיוויס, שקיבל הפעם קיץ ארוך ושלם לנוח בו ולהתאושש.
קיבלו את נאן ומונק במחיר שאפילו אי אפשר לקרוא לו "מחיר מבצע" ובנו סגל עמוק בניסיון. ווסטברוק לטעמי יקח את רוב הנטל בעונה הרגילה כדי שלברון ודיוויס ינוחו והשאלה הגדולה זה איך הוא יתפקד בפלייאוף בתפקיד משני (מצד שני, לברון הוא מיישר השחקנים מספר 1 בליגה).
ריצת פלייאוף עמוקה אבל אלופה לדעתי תגיע מהמזרח.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:07:23מסכים, מלבד נושא האלופה, שתלוי בבריאות. ברוקלין אכן פייבוריטים
thetroll
12 אוק 2021 23:44:39נאן ומונק זה הדבר שבאמת הכי מעצבן אותי בקבוצה הזאת. איך הם קיבלו את שני השחקנים המצויינים האלה ועוד ככה במחיר כזה?? למה שארלוט ויתרה על מונק ולמה מיאמי ויתרה על נאן זה פשוט נשגב מבינתי. בקבוצת גיל הזהב הזאת הם מבחינתי יכולים להיות המפריד בין הצלחה לכשלון. מעצבן.
PhillySpecial
12 אוק 2021 08:41:47זה ללא ספק אוסף הגופות הכי דוחה שראיתי בקבוצה אחת אי פעם.
דושבג דוחה שמנצח על מקהלה שמורכבת מהטיפש כמו נעל הווארד, על החלל הריק מבחינת אישיות דיוויס, הזקן שהיה גמור עוד כשאייברסון שיחק איתו כרמלו השמן, וראס שרק הופך גרוע יותר משנה לשנה ועוד כל מיני אשפות מצחינות.
סיבוב ראשון אם הם בריאים ואני מקווה שלא יהיו
Tzafriros
12 אוק 2021 09:12:48מצחיק אותי שעל הסיקסרס אתה לא תמיד מגיב אבל על הלייקרס אתה תמיד מוצא הזדמנות לטנף. הלייקרס תגיע לגמר כי יש לה את הניסיון הכשרון והאינטליגנציה. אם דיוויס לא נפצע שנה שעברה אנחנו עוברים את פיניקס.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 11:05:04אני מת על הזוגיות שלכם
פיני
12 אוק 2021 17:05:02לייקרס סיקסרס בגמר,יהיה חגיגה…
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:41:19זה הגמר הראשון שראיתי בחיים (80 או 82)
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:09:01אתה לא אוהב את הלייקרס, זכותך,
מעריך שבבריאות יגיעו לגמר
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:19:05יפ
MBK
12 אוק 2021 08:45:00הלייקרס ממש לא טובה יותר מהשנה שעברה
הסגל עם המון סימני שאלה, נחלשה הגנתית
שחקנים פחות מגוונים
ושאלת איך לעזעזל ראסל ווסטבורק ישתלב
asaf
12 אוק 2021 10:20:07סכמת את זה מצוין מידן. או כמו שאמר פעם ראש ממשלה בישראל לדעתי הקובעת אתה צודק.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:09:43מעריך שיותר טובים, יקח זמן להתגבש
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:19:53נכון מאוד
עגל
12 אוק 2021 12:37:08+1
רז
12 אוק 2021 08:54:06תודה שחר,
אני מאמין שהשנה סוף סוף נראה החלשות משמעותית של לברון. צריך לזכור שגם בעונות טובות שלו הקבוצות שלו נוטות להיות בינוניות בעונה הרגילה. המשמעות היא שכמו שנה שעברה גם השנה הלייקרס יזיעו מאוד בסדרות הראשונות של הפליאוף. סיבוב ראשון מול דנבר או פיניקס, ואחרי זה דאלאס שבסוף יחכו הקליפרס עם קוואי או יוטה, שבכל הסדרות אין להם יתרון ביתיות. אני חושב שהתסריט הפסימי מאוד ריאלי.
כדי שאולי בכל זה יצליח, דיוויס יצטרך להיות השחקן הכי טוב בעולם העונה. זה קצת קשה כשדוראנט ויאניס מגיעים שניהם בשיא עם קבוצות שבנויות טוב יותר, ובמערב לוקה וקוואי בריא כנראה לא נופלים מדיוויס.
הערת אגב, בלייקרס ישחקו העונה 6 שחקני היכל התהילה לעתיד, רק אחד נמצא בשיא
Smiley
12 אוק 2021 09:39:10יש לך פה מגוון הנחות… שהמאבריקס יעברו סיבוב, שקוואי חוזר בשיר כושר (כי לא בטוח בכלל שהוא ישחק העונה), ויוטה כנראה בגמר האזורי…
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:10:54לברון אשתקד היה מועמד מוביל למופ, והקבוצות שלו בצמרת קבוע, בהנתן בריאות
golan
12 אוק 2021 08:56:43תודה רבה,
העומק לדעתי הוא אשליה. והסגל היה נפלא ב2016
עמדת הסנטר כוללת את דווייט ודיאנדרה, שמות מוכרים אבל היכולת ? אותו הדבר עם רונדו וראס בPG
אריזה כבר פצוע לחודשיים לפחות,
אז ראס ישתלב, וגם כרמלו אבל מי יעשה הגנה חוץ מדיוויס ?
לא רואה אותם עושים גמר
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:12:01יהיו קבוצת הגנה טובה לדעתי, זה צוות האימון. מאמין שהשילוב יקח זמן ויהיה טוב
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 09:03:59תודה שחר
.
בעצם לפי התחזית שלך הסיכוי היחידי בערך שהלייקרס לא עושה גמר היא פציעה. לטעמי התחזיות שלך מאוד (מאוד מאו) אופטימיות. לפי משחקי ההכנה שנותנים איזושהי אינדקציה לאיך שזה הולך להיראות, הפקק בצבע שדובר אכן קיים ההגנות מול הלייקרס מתכווצות בכיף. אם בעונה הרגילה זה עוד יכול לעבוד בפלייאוף אני רואה את הלייקרס מתקשים מאוד. לדעתי הם לא יעברו השנה סיבוב שני.
גיא רוזן
12 אוק 2021 09:09:32אתה יודע מה היה מאזן קדם העונה של צמד הפיינליסטיות מהעונה שעברה?
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 09:18:21לא דיברתי על מאזן או על תוצאות אלא על צורת המשחק וזה מאוד מאוד בולט. אלו דברים שמראש הועלו כבעיות וזה נראה לא טוב כרגע ושוב בלי שום קשר לתוצאות.
גיא רוזן
12 אוק 2021 09:31:35כמה דקות שיחקו עד כה הקדם העונה שחקני המפתח יחדיו?
.
הדברים היחידים שעניינו זה לראות מה מונק, נאן, כרמלו ובייזמור עשו על הפרקט.
התשובה?
זרקו הרבה שלשות.
הם קלעו את אותן שלשות ב-38% מכובדים.
.
לצד לברון ודייויס בריאים, זה מה שהקבוצה צריכה. שחקני רוטציה שיודעים לאיים מטווח השלוש.
תחזור לפיינלס בין הלייקרס וההיט. עם רונדו כרכז לצד לברון, דייויס, ועוד צמד שחקנים שמטרתם לרווח את המשחק. זה עבד נהדר.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 09:37:51תתייחס למה שכתבתי לא לאחוזים או לכמה שלשות נזרקו.
גיא רוזן
12 אוק 2021 10:01:32?
צורת משחק.
.
א. אתה באמת יכול להגיע למסקנה כלשהי אחרי 18 דקות של לברון? (במצטבר)
.
ב. האחוזים, ואחוז השלשות מסך נסיונות הקליעה של אותם שחקנים שיהיו משמעותיים לרוטציה של הלייקרס,
בהחלט מתקשרים ל-"צורת משחק".
הרי יש 2 סוגיות שעולות מצד מבקרי הלייקרס:
1. השילוב של ווסטברוק וסגנונו לזה של הצמד דייויס ולברון.
2. הקליעה מבחוץ
.
היות ועדיין לא ראינו את ה-3 יחדיו על הפרקט, אפילו לא לדקה אחת,
כל תשובה תהיה ספקולציה. שלי טוענת "פיינלס 2020".
.
לגבי שאלה 2:
כאמור, הדבר היחיד שבלט לי לעין במשחקי טרום העונה של הלייקרס. האחוזים של השחקנים המשלימים לצד כמות השלשות ביחס לסך ניסיונות בקליעה שלהם.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 11:15:30הסוגיות שיש במשחק של הלייקרס הם:
כמה הם יצליחו להגיע לטבעת (יתרון זה המהירות החיסרון זה הצפיפות)
כמה מידריינג' הם יקחו
כמה שלשות טובות הם יקבלו בגלל הגרוויטי של השלישיה שלהם.
כמה זריקות לא אחראיות ראס ייקח.
עד כה אני לא אופטימי עבור הלייקרס
גיא רוזן
12 אוק 2021 11:33:43דייויס בעמדה 5, לברון במרפק, ווסטברוק עם הכדור, ו-2 קלעים ששוים 38% מהשלוש (ברור שזה מספר שנכון להיום הוא נטו ניחוש. אבל אם אתה מחפש להתבונן במשחקי קדם עונה ולהסיק מסקנות…)
.
לטעמי, ממש לא חסר ריווח.
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 11:48:05לברון במרפק היה אחד הטובים שלך גיישון. צחקתי הרבה תודה
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 11:51:35בוא נראה:
בייזמור 35.6%
ראס 30.5%
רונדו 32.3%
טאקר 28.5%
לברון 34.5%
מונק 34%
דיוויס 31.2%
נאן 36.4%
אריזה 35.2%
מלו 35.2%
זה מרגיש לך כמו ריווח? במיוחד לאור זאת שבעונת האליפות הם שיחקו עם דני גרין KCP קרוסו שריווחו הרבה יותר?
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 12:00:41ועוד דבר. אם דיוויס יסכים לשחק ב5 זה משהו בהחלט יקל על התקפת הלייקס. השאלה היא האם הוא יסכים ומה זה יעשה להגנה שלהם שלמעט אותו דיוויס די מחוררת
ברוך רובין
12 אוק 2021 12:12:00ניסני אני לא אבלבל אותך עם עובדות נתונים מ3
מונק עם 40% מ3 בייזמור 40% מ3
לברון ג’יימס 36.5% מ3
נאן 38.5 % מ3
כרמלו אנתוני 40.5% מ3 …
עוד פעם ירית חץ ואז הקפת מטרה בשביל לבנות טענה שגוייה מהיסוד של להציג ממוצע קריירה כיכולת קליעה מ3. כמו שלונזו בול קולע ב38% מ3 והממוצע קריירה זה 35% אולי גם לו אין קליעה
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 12:16:23ברוך מה שלום פה שלך? מה שלום לשון שלך? חצץ טעים?
ברוך תנקה את הפה שלך מהחצץ כשאתה מדבר איתי! מה אני נראה לך!!
(איזה מהם אתה מעדיף?)
yaniv
12 אוק 2021 09:58:42בלי קשר לוויכוח שלכם,רק מזכיר לך שפעם אחרונה שהלייקרס הפסידו את כל משחקי ההכנה שלהם הייתה עם הקבוצה המדהימה שכללה את קובי,גאסול,נאש והווארד…
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:15:20תודה לתגובות, מסכים עם גיא פלוס סימני שאלה על בריאות וגם שהשילוב יקח זמן ויצריך תהליך. השלשות בסדר גמור. דייויס הודיע שישחק הרבה סנטר
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 12:16:47מה הופך את השלשות לבסדר גמור?
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:27:52האחוזים במשחקי ההכנה
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:28:18גם האחוזים בעונה שתיים האחרונות של אותם שחקנים
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 15:32:58וממתי סופרים רק את האחוזים של השנתיים האחרונות? או של משחקי ההכנה???
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:42:06אלה אינדיקציות טובות לכושר הנוכחי
ברוך רובין
12 אוק 2021 12:23:45כרגיל מנוגב ולא יודע להביא טענה קונקרטית, להסביר לך את ההבדל בין אחוזים בקריירה לאחוזים בעונה האחרונה? אתה בהחלט דומה לווסטברוק באחוז אפקטיבי
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 12:31:43ברוך הבעיה שאתה לא יודע איך מגיעים לאחוזי קריירה אז אתה רוצה רק להביא את העונה האחרונה? להנחות אותך איך אפשר לראות אחוזי קריירה ואז תרד מהעץ? (אחכה בסבלנות שיגיע ה: "נדלן", "דבריי הוצאו מהקשרם", "פסים אישיים)
.
לא כתבת לי איזה מהאפשרויות אתה מעדיף.. שאני אבחר בכל פעם מה שמתאים לי?
ברוך רובין
12 אוק 2021 12:57:25אחוזי קריירה זה ממוצע קריירה מופיע בסוף באתר של הרפרנס מה שזה לא מתייחס זה לסגנון משחק לקבוצה למצבי זריקה ולשיפור של השחקן בקליעה. הייתי מסביר לך לבדוק אחוזים של קטץ אנד שוט של השחקנים הללו במיוחד העונה האחרונה שזה רוב המצבים שיקבלו בלייקרס אבל אתה כמובן לא תבדוק.
.
אמרתי לך אין לי אתגר אינטלקטואלי לנגב אותך זה קל מדי, ואין לנו בשב״ר לצערי נגרים לזרוק עלייך. רק מעניין אותי מה אתה חושב על הקליעה של אנדרו ויגנס ולונזו בול לדעתך אפשר להשאיר אותם חופשיים על ה3? האחוז קריירה שלהם נמוך.
תחזיר את המפתח לחדר הכביסה שתצא מהמכונה תודה!!
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 13:09:05טוב אני אבחר את ה"ברוך תנקה את הפה שלך מהחצץ כשאתה מדבר איתי! מה אני נראה לך!!" אולי יתווספו בהמשך עוד. יפה מאוד שאתה יודע להיכנס לבסקטבול רפרנס לא ציפיתי ממך ואתה מפתיע אותי לטובה. (בניגוד אלי שאני מאכזב נגיד)
.
עכשיו זה שתנסה להישמע מתוכם לא יעזור לך. כל הפה שלך מריחות של חצץ. אל תפנה אלי ככה!!! לך תרחץ את הפה ותחזור אלי. מקווה שזה ברור לך.
דדי
12 אוק 2021 22:29:24ברוך, אתה צודק לגמרי.
ממוצע הקריירה הוא חסר כל משמעות וזה היה לגמרי מגמתי.
מה אכפת לי איך מלו קלע משלוש ב 2015 ?
אני רוצה לדעת איך הוא קלע בעונה האחרונה או לכל היותר ב 2-3 האחרונות.
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:42:40כן, 1-3 עונות אחרונות, או אפילו עונה אחרונה
גיא רוזן
12 אוק 2021 09:07:35אני חייב לציין שזה משעשע, כמה שנאה, הציוות הזה של לברון + הלייקרס מושך. ווסטברוק רק הוסיף שמן למדורה…
.
לתחושתי חוזי השחורות וחברי ארגון ה-ל צפויים לעונה מאכזבת למדי.
.
לאן יגיעו הלייקרס?
הניחוש שלי הוא לפחות גמר המערב (והתקווה היא שזה ישאר "לפחות" עם הסאנס אלו שממשיכים לשלב הבא).
.
תודה, שחר.
Avri
12 אוק 2021 11:27:04צודק בהכל. ואת זה אני אומר בתור שונא לייקרס ותיק.
Smiley
12 אוק 2021 11:32:24haters gonna hate… שילוב קוסמי של לברון ולייקרס בפוסט אחד
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:16:43בשמחה גיא,תודה לך.
לסאנס יהיה קשה לשחזר מייד, סיכוי קיים אך קטן. מאמין שבעונות הבאות הסאנס יגיעו לגמר שוב. הם קונטנדרים לכמה שנים טובות
Tzafriros
12 אוק 2021 09:07:36וואי אני מת כבר שתתחיל העונה! ראס ווגל הם דמויות המפתח. איך ווגל יסתדר עם ראס וכל האגו שיהיה עם שחקנים כמו מלו?
והאם ראס יבין לאן הוא הגיע ויעשה את קפיצת המדרגה ממספרים לאפקטיביות ? וראס דומיננטי זה הדרך היחידה להוריד מהדק של לברון ודיוויס.
בכל אופן אני מקווה שלברון ווגל יאזנו אותו כי עם הכוונה נכונה ראס יכול להיות מספר אחד. פצצת אנרגיה ונשמה שתקריב הכל בשביל ניצחון
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:17:52תודה צפריר, מאמין שהשילוב יהיה בסדר, אבל ייקח זמן. כרמלו עם לברון זה מתכון טוב. סגל מבטיח בהנתן בריאות
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:23:07כשהיא תתחיל אתה תמות שהיא כבר תסתיים
thetroll
12 אוק 2021 23:56:39מה שאתה לא מבין זה שהתוכנה שיש לראס בראש לא ניתנת לשינוי. זה הרדוור לא סופטוור. ראס זה ראס .. ההגיון שם לא עובד השכל איננו קיים הוא משחק את המשחק שלו וזהו. המשחק שלו מסריח ואם יהיה כדור אחרון בסדרה ביד שלו כשהמצב 3:3 לא משנה מה יגיד ווגל או לברון הוא יקח את הזריקה המכרעת ויחטיא. זה הראס בן אמו הזה
אבג
12 אוק 2021 09:11:00תודה רבה.
בעיני השאלה המעניינת היא שאלת לברון.
בפלייאוף האחרון היה בינוני (במושגים של GOAT) למרות שהיה ברור שהקבוצה צריכה ממנו יותר.
מתישהו הגיל משפיע גם על הגדולים ביותר.
מעניין אם זה פשוט תקופה לא טובה או משהו עקבי.
ואם כל הכבוד לעונה הרגילה, עד הפלייאוף לא תהיה תשובה אמיתית לשאלה (לטוב ולרע).
אם הוא טוב – קונטנדרית בכירה וגמר כללי לפחות כמו שרשום בפוסט.
אם לא הכל שם מתפרק כי אין מי שיסחוב את הקבוצה (ווסטברוק לא מספיק טוב ודייויס פסיביב מידי)
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:18:49מסכים מאמין שלברון יהיה טוב מאד. אשתקד רק חזר מפציעה והיה בסדר, אבל מוגבל מעט
דוקטור רזי הופמן
12 אוק 2021 09:22:28איך שלא יהיה, משעמם לא יהיה שם.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:18:57כן…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 אוק 2021 09:23:32פריוויו מצוין, מנומק ומפורט, תודה רבה רבה שחר.
.
אני קצת פחות אופטימי ממך והרבה יותר אופטימי מהלל"ל. לדעתי מינימום חצי גמר מערב, כנראה גמר מערב, אולי פיינלז ואולי אפילו אליפות.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:19:34תודה מיקי, בהנתן בריאות מאמין שיעברו את המערב
אור
12 אוק 2021 09:28:16מזמן לא זכינו באליפות אז הגיע הזמן, בראס נשים מבטחנו
.
תודה שחר
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:19:57בכיף אור, הוא ישתלב מאמין
etayle
12 אוק 2021 09:39:13תודה רבה שחר, סיקור מעניין. אני אופטימי בכיוון ה ללל. הרבה כשרון, אבל משהו שם פחות קוסם לי.
אבל לברון ודיוויס זה מספיק לגמר. מקווה שאתבדה.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:20:27מאמין שיספיק בהנתן בריאות,תודה
yaniv
12 אוק 2021 09:56:54תודה שחר.
וואו הקבוצה הכי אנגמטית שיש.מיליון סימני שאלה שאי אפשר לדעת איך יתפתחו.
נקודה ראשונה לדעתי קריטית היא שאמנם הלייקרס פתחו בית אבות אבל שחקני המפתח יהיו הצעירים,מונק נאן והורטון,הלייקרס צריכים שלפחות 2 המשלושה יממשו את הציפיות ויהיו חלר משמעותי בלייקרס.
נקודה שנייה כמובן פציעות ובראש ובראשונה דיוויס.
נקודה אחרונה ואחרונה היא שאלת המפתח העיקרית שנקראת ווסטברוק.
על פניו זאת תאונת רכבת שפשוט אי אפשר לעצור,איך ווסטברוק בגילו ישנה מהרגליו ויתחיל פתאום לשחק ביעילות,ויותר מזה נגיד וכן עדיין שהמשחק יהיה צמוד וווסטברוק בקבוצה שלך זה מתכון לאיזה עליית פולו אפ מחצי מרחק או אפילו יותר גרוע לשלשה.יחד עם זאת חייב לסייג בקטנה שאני זוכר את ווסטברוק במשחקים מול הלייקרס לפני שנתיים(שהוא היה ביוסטון) והוא שיחק פשוט נפלא,כמעט לא זרק שום זריקה מיותרת,חדר שוב ושוב והשיג נקודות קלות ולמעשה הרג את הלייקרס.אם הוא יצליח לשחק ככה אז אולי אולי יש סיכוי
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:21:27תודה, מסכים, מאמין שהשילוב יהיה בסדר, בהנתן בריאות שווים גמר נראה לי
עגל
12 אוק 2021 12:44:27+1
אם ווסטברוק ישחק כמו שהוא היה ביוסטון אתם מסודרים.
ביוסטון הוא הראה שהוא מבין קצת כדורסל וניסה להשתנות, ואפילו הצליח בחלק מהזמן.
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 13:01:37למה מה הם עשו ביוסטון, "בשיאו"?
היו בדיחה כל העונה והיה ברור שלא יגיעו לכלום, והתפרקו בפלייאוף כצפוי.
תוסיף מאז עוד שנתיים של נפילה מהצוק.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 13:15:51עגל נזכיר שבשביל שראס יבוא לידי ביטוי יוסטון הטרידו את קפלה ושיחקו בסגנון משחק ייחודי שעוד לא נראה. אני לא רואה את זה מצליח בלייקרס השנה
גיא רוזן
12 אוק 2021 13:27:15מצטער חגי, זה לא נכון.
הטייס על קפלה התרחש 17 משחקים לפני סוף העונה.
תתבונן על אותם 40 משחקים בהם ווסטברוק שיחק עד לאותו טרייד במדי יוסטון.
אתה תראה תהליך ברור של התייעלות.
נתוניו ב-20 המשחקים לפני הטרייד דומים למדי לאלו שאחריו,
כאשר ניכר תהליך של צמצום בנפח בזריקות משלוש וטיפוס ביעילות.
כאמור,
זה תהליך שהתחיל לפני הטרייד על קפלה.
ווסטברוק לא היה זקוק "לפינוי" קפלה בשביל להשתפר ביעילות.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 13:40:01קצת לא ברור לי הנתונים שאתה מביא הטרייד על קפלה. קובינקטון שיחק 22 משחקים במדי יוסטון באותה העונה ככה שכבר זה לא יכול להיות רק 17 משחקים לסיום העונה. שנית קפלה היה פצוע לפני הטרייד ובעצם לא שיחק ביוסטון בפועל מסוף ינואר. אני חושב שזה בהחלט מסביר את השיפור שאתה מצביע רק מאושש את מה שאני אומר.
גיא רוזן
12 אוק 2021 13:54:06היות ואנו דנים בנתונים של ראסל,
הוא שיחק עוד 17 משחקי עונה רגילה אחרי הטרייד.
הכנסתי מראש לחישוב את 3 המשחקים אותם קפלה החמיץ לפני הטרייד.מעבר לכך, באותם 20 משחקי ווסטברוק לפני הטרייד קפלה לא שיחק רק באחד.
.
אז לא,
הנתונים לא מאששים את הטענה שלך.
להפך.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 13:56:37א' אשמח אם תוכל להביא את הנתונים עצמם
ב' אשמח אם תוכל להסביר איך החלטת על העברת הקו של 20 משחקים דווקא (ולא נגיד 30 וכו')
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 14:08:12גיא מאילו תאריכים לקחת את הנתונים?
גיא רוזן
12 אוק 2021 14:08:25הכל ב-nba.com
.
למה 20 משחקים?
שרירותית. חצי מ-40, וקרוב מספיק להשוואה ל-17 משחקיו אחרי הטרייד.
גיא רוזן
12 אוק 2021 14:10:21לצערי אני בנייד,
זו חתיכת להטטנות לבדוק לעומק תאריכים ונתונים.
התאריך הוא ה-29.1
בדקתי 20 משחקי ווסטברוק לפני,
ואת משחקיו אחרי.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 14:21:29אוקי אז הנה בדקתי:
חילקתי לשלוש תקופות לפי ההגיון שלך. מתחילת העונה עד ה15.12. מה15.12 עד ל29.1 (שאז היה המשחק האחרון של קפלה)
מה29.1 עד לסוף העונה הנה הנתונים של הריסטריקטד שהם הרלוונטיים אלינו (במספרים מעוגלים)
תחילת עונה עד ה15.12 – 8 זריקות, 62%
15.12 – 29.1 – 12.5 זריקות 56%
31.1 עד סוף העונה 12 זריקות 64%
אז עדיין לשיפור של ראס אין קשר לעזיבה של קפלה? אגב גם אחרי העזיבה שלו הוא המשיך להפציץ מהמידריינג' בלי שום הצדקה.
גיא רוזן
12 אוק 2021 14:25:34בגלל ה-ocd:
.
ראסל ב-23 משחקיו בעונה (עם קפלה):
22.5 נק' ב-45.5% אפקטיבי.
.
ראסל ב-17 משחקיו הבאים, עד לפציעה של קפלה ב-29.01:
31.5 נק' ב-50.2% אפקטיבי.
.
ראסל מהפציעה של קפלה עד לסיומה של העונה (17 משחקים):
29.4 נק' ב-52.6% אפקטיבי.
.
ניתן לראות בבירור שהשינוי התחיל לפני הפציעה של קפלה (ועזיבתו).
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 14:31:27לא מסכים איתך בכלל. תנודות אפשר למצוא אצל כל אחד. תצטרך להראות דפוסים בשביל להוכיח שינוי.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 14:41:15רק להמחיש. ראס 20 משחקים ראשונים 74% מהעונשין ראס 20 משחקים אחר כך זה 83% מהעונשין
גיא רוזן
12 אוק 2021 14:45:51א. ברור שזה מדגם קטן מדי, 17 משחקים.
ב. גם 34 משחקים זה מדגם לא מספק.
.
אבל –
מגמות.
אותם דווקא כן ניתן לנסות ולסמן. לדוגמה –
צניחה בכמות הניסיונות מטווח ה-3 (לצד דרך עלייה מתמיד באותה עונה באחוז האפקטיבי).
כאשר בוחנים את אשר התרחש באותה עונה,
ניתן לייחס הרבה יותר לבחירת בזריקות של ראסל מאשר לעזיבתו של קפלה (משום מה אתה לא חושש לייחס את השיפור לעזיבתו קפלה למרות תנודתיות).
.
מה שמחזיק אותי לפואנטה שלי –
.
כאשר אני מנסה לנתח את הפוטנציאל של הלייקרס,
אני מתבונן על אותם 34 משחקים בהם ראסל קלע באחוז אפקטיבי שפוי, מיעט להפציץ מרחוק, והרבה לתקוף את הסל.
זה התרחש עם קפלה, ובלעדיו.
הדבר הקבוע הברור הוא בחירת בזריקות –
יותר שלשות, פחות יעילות, פחות ניצחונות.
במדי הלייקרס,
יש מצב שיצליחו שוב "ליישר" את ראסל.
נחיה ונראה.
גיא רוזן
12 אוק 2021 14:48:59נו באמת,
אתה משווה אחוזים מהעונשין לבחירת זריקות?
אין שום נתון שמאשש את זה שהעזיבה של קפלה היא הסיבה לשיפור במשחקי של ראסל.
אני חושב שניתן לראות קורלציה ברורה בין יעילותו של ראסל לבין כמות השלשות שהוא בוחר לא לזרוק.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 14:56:23נו אז בוא ותגיד לי איזה זריקות ראס לקח באופן הרבה יותר טוב בתקופה שאתה מדבר עליה. הוא ירד משמעותית באיזורים הלא יעילים? (לא. להיפך. הוא זרק יותר מהמיד ריינג' ומאיזור הצבע שהוא לא הריסטריקטד בתקופה שבין ה15.12 – 29.1) אז אם אתה רוצה להראות שהשינוי משמעותי בבקשה בוא תראה את זה ואל תתלה באחוז האפקטיבי שהתנודות שלו לא אומרות כמעט כלום. זה שהוא זרק פחות מהשלוש סבבה זה אחלה רק שזה הופיע במקומות אחרים. הדוגמה של העונשין היא פחות או יותר מתחקה אחרי ההיגיון שלך.
גיא רוזן
12 אוק 2021 15:09:08ניסיונות קליעה מ-3:
.
נובמבר 5.7
דצמבר 4.4
ינואר 2.2
פברואר 2.5
.
לי זו נראת כמו מגמה שההחלטה הולמת את מגמת הטיפוס באחוז האפקטיבי.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 15:26:23תחילת עונה – 15.12: 2 זריקות מאיזור הצבע שהוא לא הריסטריקטד – ב30% 4.8 זריקות מיד ריינג' ב36.4%
15.12 – 29.1: 4.1 זריקות מאיזור הצבע שהוא לא הריסטריקטד ב46.4%, 5.6 זריקות מיד רייג' ב48.4%.
31.1 עד סוף העונה 3.3 זריקות מאיזור הצבע שהוא לא הריסטריקטד ב32% 5.4 זריקות מיד ריינג' ב38%
עכשיו אתה רואה מאיפה צץ השיפור באחוז האפקטיבי?
גיא רוזן
12 אוק 2021 15:42:11אמממ
לא.
.
תשלים את התמונה.
13.5 ניסיונות קליעה מהרסטריקטד בינואר.
10.2 בדצמבר.
7.2 בנובמבר.
.
תוסיף את המגמה ההפוכה מטווח ה-3,
ותקבל, שוב, מבט מעניין על מגמת בחירת זריקות.
אתה יודע מה משותף לכל החודשים הנ"ל?
קפלה שיחק במדי יוסטון.
בפברואר המספר (רסטריקטד) הוא 12.8
.
מצטער, חגי.
לא משנה כמה אנחנו עוברים בנתונים,
מתקבלת ההבנה שהשינוי היה הדרגתי,
והוא קשור הרבה פחות לקפלה ממה שאתה מתאר.
חגי "התותח" ניסני
12 אוק 2021 15:45:33גיא אתה יכול לכתוב את זה עד מחר, אבל כבר הראיתי לך מה ההבדל באיזור הריסטרקטד עם ובלי קפלה. כאשר הוא נכנס לסל באופן מסיבי כאשר גם קפלה היה האחוזים היו בהתאם – וכבר הבאתי אותם. רוצה להתעלם ולטעון שראס עבר שינוי שיהיה לך בהצלחה עם זה.
גיא רוזן
12 אוק 2021 15:45:47דרך אגב,
איזה כיף שוב לעסוק בזוטות שאינן קשורות החיסונים…
גיא רוזן
12 אוק 2021 15:51:40אמממ לא.
נתון די פשוט.
.
תראה כמה זרק מהרסטריקטד ומהשלוש בנובמבר, דצמבר וינואר.
הנתונים מדברים בעד עצמם.
גיא רוזן
12 אוק 2021 13:30:08אותה חצי עונה במדי יוסטון,
זו הסיבה היחידה שאני חושב השילוב יעבוד.
לצד עילוי כמו הארדן, ווסטברוק "הבשיל".
לי זה מרגיש שלצד לברון ודייויס,
אנחנו נראה תהליך דומה.
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:32:08תודה, מסכים
דה שוט
12 אוק 2021 10:07:02תודה שחר.
הלייקרס עם כרמלו וראס והחיזוקים הנוספים – חזקים מאוד. יגיעו לגמר הכללי – למרות הזיקנה. יפסידו רק לברוקלין.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:21:43מסכים, מול ברוקלין מאתגר
asaf
12 אוק 2021 10:11:24תודה שחר. הלייקרס בעיקר יצטרכו לשמור על הבריאות בדגש על דיוויס ולברון. לא ייגמר באליפות לדעתי ולצערי בתור אוהד שלהם.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:22:08כן, חשוב בריאות, מול ברוקלין בכל מקרה יהיה קשה
גוגליוטה
12 אוק 2021 10:13:58תודה רבה שחר.
על הנייר קבוצה חלומית.
בפועל, הפציעות והגיל משחקים תפקיד. לא רואה את לברון ודיוויס מחזיקים עונה שלמה כשירים, ובמערב שיש הרבה מועמדות לפלייאוף, עומס בעונה סדירה יפגע בהם לפלייאוף.. שורה תחתונה, לדעתי העומס יכריע את לברון ו/או דיוויס.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:22:33תודה, נראה איך ישמרו על הבריאות
historyteacher
12 אוק 2021 11:14:10איזו קבוצה הזויה…
אם היינו לפני 8-9 שנים, אז זו הייתה אולי הקבוצה הטובה בהיסטוריה… הווארד, ג'יימס ואנט'וני היו פחות או יותר הכי טובים בעמדה שלהם, ווסטברוק ורונדו היו גם בטופ של הטופ. אריזה ודיאנדרה היו שחקני חמישיה איכותיים.
עכשו? קשה לראות את ענייני הבריאות והכימיה מחזיקים מעמד עד חודש יוני.
הניסיון המצטבר שלהם הוא דרמטי ויתן להם יתרון עצום על פני קבוצות לא מנוסות, כך שאם ענייני הבריאות בפלייאוף יהיו בסדר, זה יכול להכריע סדרות. אבל הסיכוי לכך נמוך.
אגב – גם ענייני הבריאות של ברוקלין הם גבוליים מאוד.
אני לא מאמין ששתי הקבוצות הללו יהיו בצמרת לאורך זמן. הן שבריריות מאוד. הם לא יבריקו ולא יחזיקו מעמד.
Avri
12 אוק 2021 11:25:01כמו שכתוב למעלה, זו טעות לראות בהם קבוצה מבוגרת. נאן, מונק, דייויס, טאקר (פצוע) בשנות ה20 שלהם, וגם ראס בייזמור ואלינגטון ממש לא קשישים. אולי לא ילדים אבל ממש לא מחלקה גריאטרית. גם כרמלו דווייט ודיאנדרה ה"קשישים" הם בסך הכל שחקנים מאוד עמידים וזה לא שמצפים מהם לשחק 40 דקות למשחק.
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 11:30:50רק פה גיליתי שבייזמור בלייקרס 🙂 אולי ידעתי ולא זכרתי?
Avri
12 אוק 2021 11:58:08השוק שלי לגבי בייזמור היה שהוא רק בן 32. חשבתי שהוא כבר בן 40.
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 14:20:26הפתעת עכשיו גם אני חשבתי שהוא נושק ל40 או בגילי לפחות 32 זה ינוקא
thog
12 אוק 2021 14:43:31המעבר בין 32 ל33 הוא ברוטאלי
רגע אחד אתה ינוקא ורגע אחרי זקן
Avri
12 אוק 2021 15:26:20בדיוק מה שקרה לי.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:23:27תודה, מאמין שעם בריאות הם יגיעו חזקים לפלייאוף
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:25:47תודה, מאמין שיתגבשו טוב ויתנו פלייאוף חזק
Avri
12 אוק 2021 11:19:26סמיילי כותב למעלה "הרבה לדעתי יקבע על הבריאות של דיוויס […]".
קבל תיקון – ה כ ל תלוי בבריאות של דייויס, ואלו לא חדשות טובות ללייקרס.
–
חברים, שונא לייקרס ותיק אנוכי, אודה ואתוודה. אבל רבאק, בסך הכל עשו קייץ מצויין וכל הכינויים שזורקים עליהם קצת מיותרים. ראס יעזור לסחוב את העגלה בעונה הסדירה ובסך הכל החתמה טובה עבור אוסף חלקי החילוף שנתנו בשבילו. אבל מה שאותי הכי מפחיד זה העומק והפייר-פאואר שהם הוסיפו מהספסל. הרבה יותר ממוקד ויעיל מכל מיני קוזמה'ז שהיו שם לפני זה ולא ממש ידעו מה המקום והתפקיד שלהם.
yaniv
12 אוק 2021 11:44:28גם דיוויס בריא ובכושר מצויין לא יעזור אם ראסל יחליט לעשות ווסטברוק.
ווסטברוק זאת שאלת השאלות לגבי הלייקרס
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 11:49:05אני מקווה שראס לא יפשל כמו תמיד ויחרב את השיקצה
Avri
12 אוק 2021 11:56:17תשמע יניב, ראס זה אולי השחקן שאני הכי מתעב בליגה אבל קצת (הרבה) מגזימים כאן איתו. לצערי הרב הוא לא יחרב לכם כלום והוא יתרום הרבה יותר מאשר יהרוס (כמו שהוא עושה ברוב הקריירה שלו).
אור
12 אוק 2021 12:10:39כשהוא משחק עם סופרטארים אחרים הוא בהחלט יכול להרוס יותר מאשר לתרום
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 14:22:10בזה אני מסכים ראס הוא השחקן האחרון דאתה רוצה ליד סטארים כמו בנבחרת ארהב או משהו כזה. ללייקרס הוא דווקא מתאים ולדעתי יצליח שם לצערי כי הם צריכים מהירות והוא היחיד שמהיר. מעניין אם הגריאטרים יעמדו בקצב שלו🤣
Avri
12 אוק 2021 14:27:31הגזמת. שוב, אני לא מחובבי ראס, אבל להגיד שהוא הורס יותר מתורם זו הגזמה.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:26:48מאמין שראס ישתלב טוב, כמו ביוסטון ויותר, לגבי בריאות, נראה מה יהיה
דובי
12 אוק 2021 11:26:51חוץ מאריזה גם הורטון טאקר מושבת בינתיים אחרי ניתוח באגודל, ומאליק מונק כנראה לא יפתח את העונה בגלל מתיחה במפשעה.
רק אומר
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 11:29:46אני מאד רוצה לשמוע את נאומי המנהיגות של השיקצה חחחח
אמרתי לחברים להרים את עצמם 🙂
דובי
12 אוק 2021 11:32:22על האגודל. עשרים פעם.
ואל תשאל על הפציעה של מונק.
אור
12 אוק 2021 12:12:20חחחח, "אני המנהיג וכולם צריכים ללמוד ממני"
yaniv
12 אוק 2021 11:43:12מונק והארטן זאת מכה להפסיד אותם בפתיחת עונה.
לגבי אריזה יש לי הרגשה שרוב העונה הוא יהיה פצוע
עמיחי קטן
12 אוק 2021 11:46:13זאת השיטה של אריזה שלא יארזו אותו בטרייד נוסף
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 11:48:35חחחחחח. גם ככה יטרידו אותו
Avri
12 אוק 2021 11:53:22ועדיין יש להם את אלינגטון בייזמור נאן וכרמלו מחכים בתור לדקות שהפצועים יפנו.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:27:43כן, בכל מקרה יקח להם זמן להתגבש
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:44:41ישתלבו בהמשך, אחרים יצטרכו לשחק במקומם בתחילת העונה. נראה איך יתגבשו עד הפלייאוף
historyteacher
12 אוק 2021 12:03:04זה נכון שיש בקבוצה גם צעירים, אבל גם מאסה של שחקנים מבוגרים שנמצאים או אחרי השיא, או בירידה משמעותית או בסוף הירידה. בקבוצה ממוצעת יש 2-3 שחקנים וותיקים ששומרים אותם כדי שהניסיון שלהם יבוא לידי ביטוי במאי-יוני. כאן יש 6-7. שחקנים כמו רונדו, הווארד, כרמלו, אריזה – כבר נכתבו עליהם הספדים ופיזרו עליהם אדמה. זה שהם עוד מסוגלים לשלוף משחק טוב פה ושם, לא אומר שהם ישרדו עד לפלייאוף ואז יצליחו לתפקד.
אם (וזה 'אם' בגודל של האגו של לברון ועם סיכויי התגשמות בגודל של המוח של ווסטברוק) הם יחזיקו מעמד עד לפלייאוף ושם ווגל יצליח להשתמש בחלקי החילוף הללו בצורה נבונה – אז הם יהיו מפחידים. אבל כאמור – 'אם'. ברוקלין קצת יותר צעירים וקצת יותר מאוזנים, יחסית, אבל גם שם זה מגדל קלפים שברירי.
גיא רוזן
12 אוק 2021 12:17:18דייויס בן 28.
ווסטברוק בן 33 (יהיה בחודש הבא).
מונק בן 23.
נאן בן 26.
בייזמור בן 32.
דאנדרה ג'ורדן בן 33.
טאקר בן 21 (יהיה בעוד חודשיים)
.
הקשישים היחידים ברוטציה הם לברון (יהיה בן 37 בדצמבר), דווייט (יהיה בן 36 בדצמבר) וכרמלו (בן 37).
.
כמה דקות ישחקו כרמלו ודווייט?
.
זה משאיר את לברון.
הוא כבר לא ילד. אבל הוא לברון –
עד כה, הפציעות שלו הן מהזן של מזל רע (כאשר נכנסים לך בקרסול, זה לא משנה אם אתה בן 26 או 36).
פציעות קונדישנינג לא היו לו.
כאשר לוקחים בחשבון פגרה מספיק ארוכה,
וסגל מספיק עמוק,
ניתן להגיע לתובנה שעונה של פציעות חמורות היא גזרה משמיים.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:29:25תודה גיא, מסכים
historyteacher
12 אוק 2021 12:37:12בין הקשישים, שכחת את רונדו ואת אריזה… דיאנדרה לא זקן אבל כבר כמה שנים נמצא באזור חיוג תפוס. זה כבר חצי קבוצה.
זו קבוצה של אולסטארים פרה-היסטוריים (וכמעט פרה-אולימפיים). היו מקרים בעבר ששחקנים כאלו פתאום נתנו 'אחרונה נורתה' מרשימה בפלייאוף, אבל כאמור – הסיכוי לא גבוה.
אף אחד מהצעירים (למעט דיוויס) או לא באמת ברמה של שחקן חמישיה. בקיצור – יש כאן תמהיל של צעירים בינוניים מאוד לבין וותיקים שיש סיכוי נמוך שיצליחו לשחזר את ימיהם היפים. היו מקרים שזה הצליח (דאלאס 2011, נניח), לרוב זה לא מצליח במינון כזה.
yaniv
12 אוק 2021 12:48:42על פניו אתה צודק אבל זה לא מה שיקבע אצל הלייקרס.הכל תלוי בווסטברוק ובבריאות של דיוויס.אם ווסטברוק ישחק לפחות כמו ביוסטון ואפילו בעוד יותר יעילות אז הלייקרס יראו טוב מאוד וכל הזקנים האלה יראו טוב מאוד.אל תשכח שהתפקיד שלהם מאוד מוגדר אתה לא צריך שערב ערב הם יתנו לך הצגה,אתה צריך שבכל ערב לפחות אחד ידע לתת משחק טוב וזה אני חושב שיש לרובם עדיין בקנה(חוץ מאריזה וגורדן שאלה באמת גופות).עוד נקודה זה שהווארד ורונדו לפני שנתיים בלייקרס היו לדעתי מצויינים ועזרו בהחלט נקווה שגם השנה זה יקרה
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:33:55תודה,מסכים
גיא רוזן
12 אוק 2021 13:08:05אריזה ורונדו לא ברוטציה (אריזה ברוטציה בתור למרפאה במקרה הטוב… רונדו הוא תכנית גיבוי).
דייויס ולברון,
הם היו ונשארו הלב של הקבוצה הסיכוי שלה להצליח.
נחיה ונראה מה יש ללברון במיכל הדלק.
לחששי ולצערי (כאוהד סאנס),
מה שנתן עד הפציעה בעונה שעברה מרמז על מיכל דלק מספק.
Avri
12 אוק 2021 14:26:27שוב, זו לא קבוצה זקנה וטעות לחשוב עליהם ככאלו. גם הזקנים שם ברובם עמידים. דווקא הבריאות של הצעירים שם כרגע לא מחזיקה.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
12 אוק 2021 12:18:50אם (וזה 'אם' בגודל של האגו של לברון ועם סיכויי התגשמות בגודל של המוח של ווסטברוק)
.
:-)))))))
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:44:11גדול
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:28:38מאמין שיתחברו וימצאו חלוקת דקות. מול ברוקלין מאתגר גם בבריאות
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:09:29תודה רבה.
כל מה שכתבת – רק הפוך.
נתתי להם סיבוב שני, והייתי נדיב מאוד.
יצרן טיטולים מדופלם
12 אוק 2021 12:21:11שושלת?תאונת שרשרת עם שילשולים
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:26:12תאונת שרשור בקיבה
ברוך רובין
12 אוק 2021 12:25:04המינימום של הלייקרס זה גמר מערב, הכל תלוי בפציעות של דיוויס ולברון כמובן אבל יש בקבוצה הזאת הכל עומק קליעה אתלטיות (מספר 1 בליגה) הגנה וריאציות שונות להרכב
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:27:08המינימום זה מחוץ לפלייאוף, המקסימום זה סיבוב שני.
הריאלי עם הכי הרבה סיכוי – איפשהו ביניהם.
שחר אלוני
12 אוק 2021 12:29:59מסכים עם ברוך, תודה לשניכם
עגל
12 אוק 2021 12:32:49תודה שחר. מעבר לבעיה של הגיל יש ללייקרס בעיה של התאמה של הסגל אחד עם השני. חסרים להם D&3 צעירים בולדוגיים שגם יתנו גוף בהגנה וגם ידעו להכניס את השלשות שלברון ווסטברוק ימסרו להם.
אם דברים יתקתקו שם כמו שאוהדי הלייקרס מקווים זה יהיה נס, אולי לברון אפילו בזקנתו יכול לגרום לזה להתחבר איכשהו.
ההבדל בין צל"ש לטר"ש מעולם לא היה קטן כל כך.
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 12:45:14יש לנו פה עגלקטיקוס כמו שכתוב בספר
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:35:27הם כבר לקחו אליפות בלי ווינגים כאלה, . מאמין שיהיו חזקים
עגל
12 אוק 2021 16:58:43נכון אבל זאת היתה עונה מאוד מיוחדת. ודני גרין, KCP וקוזמה נתנו שם עבודה לא רעה
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:45:53השיטה שלהם בנויה על לברון ודייויס, מאמין שיהיו תחרותיים
Ljos
12 אוק 2021 12:50:07תודה.
בכבוד שאי אפשר להפיל את ההפסד של הלייקרס לפיניקס רק על הפציעות.
כמובן גם שחשוב לא לשכוח את הסוויץ' המנטלי השלילי שלברון עבר שנה שעברה.
נקווה שידע לעשות שוב סוויץ' ממקרה ראש לשחקן עם חוסן מנטלי.
בתודה.
yaniv
12 אוק 2021 12:58:43צודק 100% גם שדיוויס שיחק וגם שהובלנו בסדרה 2-1 פיניקס פשוט נראו יותר טוב מאיתנו
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:36:32הובילו 2-2 כשלברון סביר פלוס ורוב הסגל בסלאמפ.
לברון כבר 10 שנים חזק, אין מה לדאוג, זה לא הארדן או ג'ורג'
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:36:432-1
Ljos
12 אוק 2021 15:53:03כשכריס פול היה פצוע, הסדרה כבר הייתה בדרך לשוויון עם דייוויס בריא, ופיניקס נראו בכל שלב טוב יותר.
זה סוויץ' מנטלי, זה פשוט קורה מתישהו. סימון ביילס.
תודה.
עגל
12 אוק 2021 17:00:19אתה חושב שללברון היתה בעיה מנטלית?
לי זה נראה שיש לו בעיה אחרת (7 שנים ומאות משחקים עודפים)
פיני
12 אוק 2021 17:20:04הוא משתעשע
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:47:112-1 כשאתה בהילוך שני עם הרכב לא מגובש וכוכבים שרק חזרו מפציעות, זה טוב מאד, מול פניקס.
Ljos
12 אוק 2021 22:57:402-2, פיניקס ברובו בלי שחקן מרכזי שהוא גם הרכז שלה, לייקרס עם הרכב שהיה לו עונה ביחד והיה די מגובש סביב שני כוכבים שכבר לקחו אליפות ביחד רק עונה קודם.
בוא נסכים שהפציעות בסדרה לא היו מה שהפריע ללייקרס לנצח. אולי רק סוויץ' מנטלי יכול להסביר את מה שקרה שם.
Ljos
12 אוק 2021 23:01:09נ.ב
אני חושב להיכנס לכמה שיעורים של אקרופוליס החדשה בשביל לכתוב משהו. יש לך עצות, רעיונות, משהו שיעזור לי להתחיל שם?
וכמובן, תודה.
gonzi
12 אוק 2021 13:40:34תודה רבה שחר.
לליקרס יש בעיה עיקרית לפלייאוף:
היעדר קליעה. ווסטברוק לברון ודיוויס לא קלעי שלשות גדולים גם אריזה קלע שלשות בינוני ורק אלינגטון קלע שלשות טוב בחמישיה שמדברים עליה כרגע לדעתי יגיעו לגמר אזורי/כללי.
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:37:48הקליעה שלהם טובה כמו בשנתיים האחרונות אולי קצת יותר בגלל אלינגטון וכרמלו, גמר כללי, מסכים נראה סביר
Avri
12 אוק 2021 15:18:49אגב, לא ברור לי בכלל למה אנשים מחשיבים כאן את לברון כ'זקן'. הוא הראה איזו ירידה ביכולות לאחרונה? או בעמידות? משהו שהצדיק את הטייטל 'זקן' משמע היה למרקוס אולדרידג'?
שחר אלוני
12 אוק 2021 15:38:10הוא קרוב לשיאו לפי הנתונים, מסכים
טריי זריקה מחשידה
12 אוק 2021 15:47:43הנתונים משקרים הירידה אצל השיקצה ניכרת כבר כמה שנים הוא נהיה איטי ולא שומר בכלל. השופטים מצילים אותו ויותר מצילים אותו המאמנים לחץ ודאבל טים והוא עם הלשון בחוץ כבר באמצע העונה וכנראה גם נפצע. עכשיו שיש את ראס הנגר שם בכלל אפשר להתפנק על הדאבל טים עליו אבל המאמנים הדבילים ימשיכו ללקק לו
אשך טמיר המקורי
12 אוק 2021 17:42:53100+
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:48:02הנתונים לדעתי מייצגים טוב, יותר מנהל משחק ופחות חדירות, שורה תחתונה דומה
עגל
12 אוק 2021 17:01:58בנתונים הירידה, אם קיימת, לא קשורה לגיל אלא יותר לנסיבות והרכבים.
אבל נראה כאילו חסר לו "ההילוך הנוסף". כמו כן ההגנה טובה רק כשבאמת חייבים.
פיני
12 אוק 2021 17:21:29תודה על הפריוויו.
קבוצה אניגמה, תקרה בשמיים, רצפה בתהום
Rocky1
12 אוק 2021 19:55:05לא מבין את כל המספידים, קבוצה שבנויה על אנתוני דיוויס, שכשהוא בריא הוא טופ 3 לפחות בליגה. מלא שחקנים טובים שיהנו מהמון שמירות כפולות, חודר נהדר בדמותו של ווסטברוק, מאמן הגנה מעולה.
למה ברוקלין בנויה יותר טוב? רוח קלה והכל שם מתפרק, בטח שבלי קיירי ועם הארדן השתנקויות בע״מ.
אליפות של הלייקרס להפסיד.
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:49:06יש בזה משהו, אבל עד שלא יוכח אחרת, דוראנט וקיירי נראו מעולה פלוס גם מול הבאקס, ועכשיו יש להם צוות מסייע יותר טוב
האווי לאסוף
12 אוק 2021 22:08:12הימרתי על גמר כללי, משם כבר הכל פתוח. קבוצה עם תקרה עצומה, ופוטנציאל לבאסט גדול באותה המידה. יש שם מספיק בגרות בכדי לדאוג שהתסריט הגרוע לא ייקרה, לדעתי לפחות
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:49:27תודה, מסכים
דדי
12 אוק 2021 22:20:55גמר הליגה, ואם ירצה אני – גם אליפות.
פייבוריטים אם אין קיירי.
.
יקח כנראה זמן להיכנס לעניינים, הפציעה של אריזה שאמור להיות שחקן הרכב מאד חשוב – מטרידה מאד, גם הפציעות של שני הילדים – אם שניהם יהיו ביחד בחוץ תקופה (מקווה שלא) מפריעות אבל בעיקרון כל הכלים שם.
לברון ודייויס הבריאו לגמרי מהפציעות, ואם לא יהיה מזל רע במיוחד – זה נראה טוב.
.
כל הדיבורים על קליעה מצחיקים – גם כי הביאו אוסף של קלעים מצויינים, וגם כי בשנתיים האחרונות הלייקרס והבאקס לא פגעו מבחוץ בשתי סדרות הגמר וזה נגמר בשתי אליפויות.
.
בינתיים מנסים לחזור לנוסחה של לפני שנתיים – הגודל הפיזי בפנים שכל כך הקשה על היריבות, ושיטה הגנתית שתאפשר לג׳ורדן – שכנראה יפתח בחמישייה – לחזור להיות שחקן הגנה יעיל.
.
ווסטברוק פשוט צריך להפסיק לנסות להראות שהוא השתנה ולחזור למה שעשה בעונה שעברה. זאת הדרך הכי טובה שלו לעזור לקבוצה, למשוך את דייויס אחריו, ולתת ללברון לנוח בעונה הרגילה.
.
חוץ מזה, ובלי קשר למה שיהיה העונה, זה נראה שהם שוב מצאו שחקן לגיטימי מחוץ לדראפט. ריברס מראה את כל הסימנים הנכונים.
דדי
12 אוק 2021 22:46:42איך גם אני נפלתי בזה…. ריבס כמובן.
שחר אלוני
12 אוק 2021 22:50:28תודה דדי, מעניין, מסכים עם ההערכות
דדי
12 אוק 2021 22:55:12תודה לך.
thog
13 אוק 2021 00:33:35לא הייתי קורא ל35% לא לפגוע אבל אם אתה רוצה היית יכול לכלול גם את הרפטורס במועדון ולרשום שלוש שנים רצוף
דדי
13 אוק 2021 00:38:48יש גבול לכמה מאמץ אני מוכן להשקיע כדי לתמוך בטיעון באינטרנט.
במקרה של הטיעון הזה כנראה שהגבול היה שנתיים…
thetroll
13 אוק 2021 00:01:20לא אוהב את הקבוצה הזאת. זקנה מידי. תעבור 2 סיבובים גג
שחר אלוני
13 אוק 2021 00:03:28תודה, מעריך שיותר
Vegas
13 אוק 2021 04:35:56מקווה שאתבדה אבל נראה לי שווסטברוק = נזק
בעונה שעברה הצחיקו אותי חלק מהכותבים שטענו
שהוא ״לא רואה״ את דונציץ 😂
אבל אין לי חשק להתנצח על כך שוב…
ימים יגידו אם הוא אכן יהפוך לשחקן ממושמע וקבוצתי,
אולי לברון ודייויס ״יטפלו בבעיה״ אבל אני מסופק.
אולי ״נס״ כמו קיירי או סימונס יחליפו אותו בטרייד אבל
הסיכוי קלוש!!!
מה עוד שהוא (ווסטברוק) מצא לעצמו גרופ קבוע בפוקר.
וגם שם הוא לא פוגע 🙈🙈🙈
Vegas
13 אוק 2021 04:35:56מקווה שאתבדה אבל נראה לי שווסטברוק = נזק
בעונה שעברה הצחיקו אותי חלק מהכותבים שטענו
שהוא ״לא רואה״ את דונציץ 😂
אבל אין לי חשק להתנצח על כך שוב…
ימים יגידו אם הוא אכן יהפוך לשחקן ממושמע וקבוצתי,
אולי לברון ודייויס ״יטפלו בבעיה״ אבל אני מסופק.
אולי ״נס״ כמו קיירי או סימונס יחליפו אותו בטרייד אבל
הסיכוי קלוש!!!
מה עוד שהוא (ווסטברוק) מצא לעצמו גרופ קבוע בפוקר.
וגם שם הוא לא פוגע 🙈🙈🙈
פינגבק: גמר מזרח פוטנציאלי וגמר פליי-אין מערבי עתידי בפריוויו ראשון לעונה!/ אינדיאני – Hoops