מנצחים בזמן שבונים? – פריוויו 2021-22: גולדן סטייט ווריורס / דור בלוך

ג'נרל מנג'ר: בוב מיארס.

מאמן: סטיב קאר.

העונה שעברה: (33-39), מקום שמיני במערב.

הפציעה של קליי תומפסון הפכה לחלוטין את הציפיות מהווריורס לעונה הזאת, שהסתיימה במקום ה-8 עם שתי הזדמנויות לעלות לפלייאוף, הראשונה מול הלוס אנג'לס לייקרס והשנייה מול ממפיס גריזליס. הווריורס הפסידו את שני המשחקים ולא העפילו מה שמעורר את השאלה האם הייתה זו עונה מוצלחת?

מצד אחד סטף היה פשוט מדהים, מועמד אמיתי ל-MVP, שהוכיח לכולם שהוא עדיין בשיא כוחו, מה שמעורר הרבה תקוות לעתיד של הווריורס. מצד שני הקבוצה כשלה בפיתוח של וייסמן, בחירת הדראפט הגבוהה שלה, ולמעשה הקבוצה נראתה טוב יותר בלעדיו. הווריורס לא העפילו לפלייאוף אבל גם לא סיימו מספיק נמוך כדי להרוויח עוד בחירת דראפט גבוהה.

בשורה התחתונה, עונה מבוזבזת מבחינת התהליך של הווריורס שהרציונל מאחוריו הוא מלכתחילה, איך נאמר, מפוקפק.

מה עשינו בקיץ:

נאמנים לגישה שבכותרת הפוסט, גולדן סטייט צירפה שחקנים שיכולים לעזור לה, לדעתה, לנצח עכשיו. אוטו פורטר ג'וניור, נמנייה ביליצה ואנדרה איגודאלה הצטרפו, כאשר התוספת של ביליציה נראית מעניינת במיוחד, מדובר בשחקן איכותי שבהחלט עשוי לפרוח מחוץ לגיא ההריגה שהוא הסקרמנטו קינגס.

אבל אולי המהלכים המעניינים ביותר של הווריורס בקיץ היו ההחתמות של ג'ונתן קאמינגה ומוזס מודי בדראפט במקומות 7 ו-14 בהתאמה. יחד עם וייסמן נוצר בגולדן סטייט צבר של שחקנים צעירים, שיכולתם לתרום מיד מוטלת בספק, אבל אם לפחות אחד או שניים מהם יוכלו לפרוץ זה יכול להיות משנה משחק עבור הקבוצה הזאת, בוודאי בתקופה עד שקליי תומפסון יחזור מהפציעה אם וכאשר.

טבלת העומק:

PG: קארי, פול, דמיון לי.

SG: וויגינס, מודי, אייברי בראדלי.

SF: אוטו פורטר ג'וניור, ג'ונתן קמינגה, אנדרה איגודלה.

PF: דריימונד גרין, נמניה ביאליצה, חואן תוסקאנו אנדרסון.

C: לוני, וייסמן.

מה מעניין:

האם ניתן לבנות קבוצה ולהמשיך לנצח?

זאת השאלה הגדולה שמרחפת מעל כל הפרויקט. תיאורטית כשמסתכלים על הסגל של הווריורס זה נראה שממש לא.

הרי איך התיאוריה אמורה לעבוד? פער מספיק קטן בין הוותיקים לצעירים, שמאפשר לעשות חפיפה חלקה כשדקות המשחק של הוותיקים הולכת וקטנה, ובמקביל מאפשרת להמשך למשוך יותר זמן בטופ, בעוד דקות המשחק של הצעירים הולכת וגדלה בלי לפגוע ביכולת של הקבוצה לנצח.

אלא שנראה שגולדן סטייט קצת פספסה את החלון כדי לעשות את זה, קאמינגה, מודי ווייסמן היו כאן לפני שנתיים, הייתי יכול לראות את זה קורה, אבל כשגרין וקארי כבר מבוגרים מאוד במונחי NBA, ותומפסון מוסיף לגיל גם רצף פציעות שמעורר את השאלה אם הוא בכלל מסוגל לשחק ברמות הגבוהות ביותר כמות דקות ומשחקים רלבנטית בעונה, ובעוד שלושת הרוקיז של השנה שעברה והשנה נראים מאוד (מאוד מאוד) בוסריים נראה לי מאוד סביר שהתקרה של הקבוצה הזאת היא סיבוב ראשון, וזה יהיה ממש חבל שה-extended prime של קארי יבוזבז באופן הזה.

מה לעזאזל יהיה עם קליי תומפסון?

זאת שאלת השאלות, גם אני, בתור פאסימיסט לגבי הווריורס השנה, אודה שאם תומפסון חוזר סביב סוף השנה ועד אחרי פגרת האולסטאר הוא כבר 95% כשירות, גולדן סטייט הזאת יכולה לנצח כל קבוצה במערב, ואני מתכוון, כל קבוצה במערב.

האם זה יקרה?

אין ספק שיש שיפור גדול מאוד באופן שבו הקבוצות מתמודדות עם פציעות של שחקנים ואנחנו רואים שחקנים מושכים עד גילאים מאוחרים מבעבר, ומתאוששים מפציעות שבעבר היו מסיימות קריירה. לנו האוהדים נשאר רק לחכות ולראות.

האם קארי יכול להמשיך לשחק ברמת MVP והאם זה כדורסל מנצח ב-2022?

יש כאן בעצם שתי שאלות, לגבי השאלה הראשונה התשובה היא בוודאי שכן, מה שקארי עושה הוא כל כך ייחודי, וכל כך לא תלוי בכלום ממה שקורה מסביבו שאין לי שום ספק שהוא יכול להמשיך להעמיד את המספרים שהוא העמיד בשנה שעברה, מה עוד שאי העלייה לפלייאוף סיפקה לו קיץ ארוך ונדרש מאוד.

דווקא השאלה השנייה היא המעניינת יותר. הבעיה כאן היא בעצם, שקארי הראה שהוא יכול לקחת אליפות כחלק ממכונה התקפית משומנת שהוא החלק המרכזי בה, אבל יש לו מספר 2 צמוד ואפקטיבי כמעט באותה מידה בדמות קליי תומפסון. צריך להזכיר גם שהגרסה הזאת של קארי הייתה גם צעירה יותר, וגם הליגה הייתה במקום אחר ובשל הרבה פחות להתמודדות עם מה שהסיליקון ואלי זרק עליה.

הוא הראה שהוא יכול לקחת אליפות גם כמספר 2 למכונה ההתקפית המושלמת שהיא קווין דוראנט. אבל האם אפשר לקחת אליפות, או אפילו להגיע לגמר אזורי, כשהפער בין מספר 1 שלך למספר 2 הוא גדול כל כך כמו שהיה בשנה שעברה, וכאשר מספר 1 שלך לא עונה לשם לברון?

ספק רב, ולכן בסוף הכל חוזר לתומפסון, אם קליי יחזור כקליי זאת תהיה קבוצה שתענוג יהיה לראות, הצעירים ירוויחו ואולי יעשו קפיצת מדרגה מהירה, ואין לדעת איפה זה ייעצר, אם תומפסון לא יחזור בכושר שהיכרנו ממנו, הווריורס לא אמורים להיות הרבה יותר טובים מהשנה שעברה.

הימור:

בסוף יש פה שני תרחישים קוטביים ששניהם יכולים לקרות, ולא לחינם הם נחשבים על ידי כולם לקבוצה שהפער בין מקום המקסימום למיקום המינימום שלה הוא הגדול ביותר בליגה, ולכן אלך על סוג של ממוצע.

מקום 5 – הדחה בסיבוב השני.

לפוסט הזה יש 119 תגובות

  1. אני פחות פסימי מחלק ממגיבי קהילת הופס בנוגע לקליי.
    כן, הוא עבר צמד פציעות מהקשות שיש בספורט.
    .
    אבל –
    .
    היתרונות היחסיים שלו בצד ההתקפי של משחק הכדורסל לא נובעים מצעד ראשון, שינוי כיוון פתאומי, או ניתור יוצא דופן.
    קליי מביא למשחק שלמות בביצוע של אותה פעולת כדורסל הנקראת "קאצ' אנד שוט".
    מי שמתבונן במשחקו רואה שהוא מנצל עד תום את המצבים ששיטת המשחק של גולדן יוצרת עבורו. את ההפרדה מהמגן הוא לא יוצר כאשר הכדור בידיו, אלא אחרי תנועה ללא כדור, כזו שמנצלת את הגרביטציה של סטפן קרי ואת העובדה שיש בדרך כלל מנהל משחק נוסף על הפרקט לצדו של קרי (גרין). אני לא רואה סיבה שקליי לא יחזור לעשות בדיוק את אותו הדבר. אובדן מסוים של אתלטיות הרבה פחות רלוונטי עבור מעבר דרך חסימות. וברמת היכולת האירובית –
    את זו ניתן לשחזר במלואה אחרי פציעות מהסוג שקליי עבר.
    .
    ברמה האישית, התגעגעתי.
    קליי שחקן אדיר שהציג יכולת של סופרסטאר עד לאותה פציעה בפיינלס.
    קל לשכוח, באותה סדרה מול טורונטו הוא היה לא פחות ממדהים. 26 נק' למשחק ב-68% אפקטיבי פסיכיים. הוא הספיק לזרוק באותה סדרה 41 שלשות,
    הוא קלע 24 מהן! (זה 58.5% לא הגיוניים).
    את זה הוא עשה כאשר הוא בלא מעט דקות משחק כעוגן ההגנתי של הקבוצה בזכות שילוב נדיר של גובה, תנועה וכוח.
    .
    כמובן שעולה השאלה איך תראה ההגנה שלו אחרי הפציעה.
    קשה לדעת הגנה היא הרבה יותר מאתלטיות. ריכוז, נחישות, הבנת משחק, כושר גופני –
    כל אלו רכיבים שהפציעות של קליי לא העלימו.
    .
    השורה התחתונה?
    אני מסכים עם התחזית.
    קליי טוב הופך את גודלן לקבוצה טובה מזו ששיחקה בעונה שעברה.
    הבעיה?
    זה לא בהכרח מספיק בשביל להיות קונטנדרית.
    מה שזה כן יעשה,
    זה (טפו, טפו, טפו. קליי הוא היחיד מחוץ לסאנס עבורו אני מחזיק אצבעות) ייתן לנו האוהדים המון הנאה מהקבוצה של סן פרנסיסקו. קליי, קרי וגרין זו חוויה אסטטית יוצאת דופן.
    .
    תודה, דור.

    1. קליי חוזר לכשירות כמו שאני רוצה לראות, ואז יש לנו התערבות על ווריורס לייקרס אם תזרום איתי כמובן ואם תהיה פגישת פלייאוף כמובן

      1. שחרר "אם". לא מתאים לך.
        .
        התערבות, כאן לעכשיו.
        הלייקרס מסיימים את העונה (פלייאוף) עמוק יותר לתוך הפלייאוף מגולדן סטייט (אם מסיימות באותו סיבוב, זה שוויון).

  2. אחלה ניתוח, תודה רבה דור.
    .
    בנוגע לקליי אני אופטימי, ואין ספק שקליי+קרי+גרין זה כבר מבטיח איזה מינימום לא נמוך בכלל וצפייה מענגת. אבל אין שם, להערכתי, מספיק מסביב – וויגינס אמנם השתפר מאז שהגיע אבל עדיין קשה לי להגדיר אותו כשחקן טוב, ופורטר אולי ישתלב ואולי לא.
    .
    בנוגע לרציונל הכולל אני פחות אופטימי – המתח מול הצעירים והרוקיז לא בריא במיוחד. אני הייתי הולך על להטריד את הבחירות עבור נכסים של קבוצות אחרות, גם בקיץ הקודם, של וייסמן, וגם בנוכחי, של קומינגה ומודי. בסוף זה לא קרה, אבל לא הייתי פוסל לשנות דברים לפני הטרייד דדליין ולא רק עבור לילארד/ביל אלא גם סתם איזה דאג מקדרמוט כזה.
    .
    נראה לי שהם מנסים "לעשות ספרס" – להישאר קונטנדרים לאורך שנים ארוכות בלי ריבילד של ממש. זה לא בלתי אפשרי, אבל הסיכויים לזה נראים לי נמוכים. גם בגלל שפיזור השנים של הספרס היה רחב יותר (רובינסון-טימי-טוני ומאנו-קוואי), אז ירידה אצל אחד לוותה בעליה אצל אחר, בעוד שאצל הלוחמים השלישיה הגדולה כמעט באותו גיל.

  3. חלקוקת העמדות שלך לא נכונה.

    PG – קרי, ציוזה
    SG – פול, (קלי), דימיאן לי, מודי
    SF – וויגינס,פורטר, איגואדלה
    PF – גרין, JTA, קמינגה
    C – לוני, ביאליצה, ויסמן
    .
    איגואדלה יכול לשחק גם כ SG
    פורטר יכול לשחק גם PF ואפילו C
    גרין ישחק כ C לפעמים
    JTA ישחק בכל התפקידים למעט PG
    פול ישחק כ SG עם קרי וכ PG בהרכב השני
    .
    המפתח לעונה של ג"ס הוא ביכולת של ההרכב השני: פול, איגואדלה / לי, JTA, פורטר, ביאליצה לנצח בזמן שלו על המגרש.
    .
    אם לא תהיה פציעה לאחד משחקני המפתח הקבוצה תגיע עמוק לפליאוף
    .
    תעקבו אחרי המשחק של פול. הוא עדין לא יציב אבל די מדהים לאן הגיע.

    1. על הנייר העומק השתפר מאוד, בפועל תלוי אם נשאר משהו באיגי,הברגים בראש של פורטר ומה תקבלו ממודי וקמינגה .
      פול לדעתי ייפתח לצד קארי והאמת אם ייתן מה שנותן בפריסיזן אפילו ב-80% לא בטוח שייצא ממנה גם אחרי חזרת קליי. מעניין גם לראות את ההתפתחות של וייסמן .

      1. מסכים בליציה הוא 9״6 לא אתלטי שאמור להיות סטרץ 4, הוא בשום מצב לא סנטר. גם קווין לוני לא ברמה לליגה ויוצא שהקבוצה הזאת מחזיקה בסנטר אחד כשרוני שיכול להפוך למגן על , בעל מידות אלוהיות ואורך בלתי נגמר (1״7 עם מוטת ידיים של 6״7!!! ) אתלטיות פנטסטית בדמות וויסמן שעדיין נורא צעיר והשילוב שלו עם גרין זוועתי, דווקא עם קרי הוא היה חיובי בהתחלה עד שקר רצה לסרס אותו (וויסמן חייב לבקש טרייד).

  4. תודה דור!
    השנה הקליפרס ללא קוואי, דנבר בינתיים ללא מארי ודאלאס עדיין מדשדשים, אז לגולדן בריאה עם קליי יש סיכוי לסיבוב 2 משכנע ואולי אפילו גמר אזורי אם הכל מתחבר

  5. מדהים בעיניי איך בכל פעם מחדש, הקבוצה ההיסטורית הזו לא זוכה להערכה, לא מקבלת אמון.
    חוטפת זלזול ופקפוק.

    אני נותן הימור כבר עכשיו, ברגע זה, טרם פתיחת העונה.
    אם גולדן לא סובלת מפציעות, היא מגיעה לגמר הכללי ואפילו זוכה באליפות.

    סטף קרי תמיד היה מספר 1 של הקבוצה! דוראנט היה מספר 2 של קרי ולא הפוך.
    כל המדדים מעידים על כך שגולדן שיחקה טוב יותר וניצחה יותר, כשקרי בפנים ודוראנט בחוץ.
    כשדוראנט היה בפנים וקרי בחוץ, הרמה והיכולת של גולדן פחתה.
    וזו עובדה.
    אז מספיק עם הקשקוש שקרי היה מספר 2 של דוראנט.
    להזכירכם קרי זכה באליפות בלי דוראנט, קרי וגולדן שברו שיא נצחונות היסטורי של הבולס בלי דוראנט.
    דוראנט עדיין לא הוכיח שהוא יכול בלי גולדן.

    קליי תומפסון יחזור בענק (טפו טפו טפו, בלי עין הרע, פרסה של סוס ושרשרת שום)
    אני מסכים עם מה שכתב גיא רוזן בנוגע ליכולות של תומפסון.

    כולכם עוד תאכלו את הכובע.

  6. הבחירה להחזיק 3 רוקיס בסגל 15 שחקנים היא של הבעלים, ליקוב. מצד שני קר הצהיר, כאילו בבדיחות, שהשנה הוא ירדוף אחרי נצחונות. זאת בניגוד להצהרה המנוגדת שהצהירה בשנה שעברה. קר ישחק עם מי שמתאים לשיטה. הוא לא הולך לעשות חשבון לבעלים שמצידו לא החתים עוד שחקן גבוה כדי לאלץ את קר לשלב את ויסמן, כשיבריא. על הניר וגם בדקות מסוימות על המגרש נראה ששחק ים גבוהים טובים הם נקודת התורפה של ג"ס, אבל במשחקי ההכנה הקבוצה הסתדרה עם פורטלנד ליקרס ודנבר, עד כמה שאפשר לשפוט

  7. תודה מצוייי , אני מצטער להיות משבית שמחות אבל לדעתי קליי לא יהיה השחקן שהיה הוא עדיין יהיה שחקן חמישייה טוב אבל רחוק מאולסטאר שהיה, קלי תומפסון הוא הרבה יותר מקלעי קטש אנד שוט, הוא היה יוצא ורץ בין חסימות והשנייה שאיבד עם הרצועות ואכילס באתלטיות זה מה שהבדיל בינו לבין השומר, לצערו אין לו את הגובה ואורך של דוראנט שגם בלי רגל ברגע שהוא עולה לקליעה אין מה לעשות (זה למה ידעתי שדוראנט יחזור כל כך טוב)
    https://youtu.be/RdDvVXpO3BA
    .
    אני מאוד אוהב את מה שגודלן סטייט עשו, אני עדיין חושב שקר הוא מאמן בינוני במקרה הטוב שרחוק מלהוציא את המקסימום מהשחקנים ויודע לאמן רק בשיטת משחק 1 בדומה לדאונתני. אני מאוד אוהב את קומינגה אני מקווה שקר ישתמש בו למרות שהקליעה לא יציבה ויתן גם לוויסמן ללמוד במקום הנסיון להפוך אותו לנגר.
    .
    לגבי התחזית אני לא מסכים גם אם קליי חוזר ביכולת של העבר גולדן סטייט לא קונטנדרית או יכולה לנצח כל קבוצה במערב, אין לה פתרון לא לדיוויס ולא ליוקיץ, ואני לא מדבר בכלל על המזרח.
    .
    כשאני מסתכל על הסגל לקבוצה הזאת יש סופרסטאר בשיא עומק צעירים כישרוניים ולמרות שקר מאמן אותם הם אמורים לעשות פלייאוף (4-6) וסיבוב שני זה בהחלט תחזית ריאלית.

  8. תודה דור.
    .
    אני חושב שהרימו שם יופי של קבוצה. עכשיו זה תלוי בכמה קליי חוזר בריא. זהו. קליי בריא ויש לנו קונטדרית ולדעתי מועמדת לצאת מהמערב בשוויון עם פיניקס ודנבר (בהנחה שמארי חוזר בריא). העומק שהם הצליחו להוסיף הקיץ הוא מאוד מרשים, ושחקנים כמו פורטר ובייליצה כרול פליירס, וההתקדמות של פול (זה שחקן שמרגיש כמו בוגי פחות או יותר עם ההתפתחות שלו) ויש כאן כוח אש וקבוצה סופר מאומנת, עם אחד המאמנים הכי טובים בליגה. גו ווריורס.

  9. תודה דור אחלה פוסט.
    אני דווקא פסימי, לצערי.
    ג"ס לא ידעו להעריך בזמן אמת את הערך החשיבות של דוראנט מבחינת המועדון. הם התייחסו אליו בזחיחות, כאל "תוספת" נוצצת לגרעין של ה-9:73, מן בונוס כזה שהם בעיקר עושים לו טובה שהם נותנים לו לעלות על העגלה. הם הקפידו לשמור את הקבוצה בתור "הקבוצה של סטף" (this is my f****n house), נתנו יותר מדי כבוד לגרין, העריכו יתר על המידה את היכולות של קר, ובעיקר לא הבינו שהגרעין שהיה להם ירד מגדולתו, ושהגיע הזמן להתקדם. הם בחרו להיצמד לעבר ולא יצאו מדרכם במטרה להשאיר אצלם את דוראנט.
    אז הוא הלך.
    מאז הם לא ראו פלייאוף כבר שנתיים ועם מה שיש להם שם השנה – אני לא רואה אותם עושים פלייאוף גם הפעם. אולי פלייאין. רק נחיתה של כוכב על נוסף לצדו של סטף תשנה את המסלול שלהם. אחרת העתיד שלהם ייראה כמו זה של התאומה מהליגה הספרדית בכדורגל.
    לגבי קליי – אל תפתחו ציפיות – המשחק שלו מושתת על תנועה בלתי פוסקת ואני בספק עד כמה הוא יוכל לשחזר את זה אחרי שנתיים וחצי ללא משחק ואחרי ושתי פציעות כל כך חמורות.
    לייקרס, דאלאס, פיניקס, יוטה ודנבר – חזקות מ-ג"ס.
    קליפרס ופורטלנד הם כוחות ותיקים בשוק וקבוצות שרואות בעצמן חברות לגיטימיות בכל פלייאוף.
    נ"א וממפיס הם הכוחות העולים שייאבקו בכל המרץ על כרטיס ל-8 הגדולות. לא הייתי ממהר לפסול גם את מיני.
    זה כבר 10.
    יוסטון, אוק' סיטי, ס"א וסאק ימצאו את עצמן בשלב מסויים מחוץ למירוץ – אני מניח (יהיו שם הפתעות?)
    מחכה ל-ג"ס עונה לא קלה.
    נ.ב.
    פילי-פוסט-סימונס: ראי הוזהרת 🙂

    1. (כדור הרעם לשעבר)
      חחחחחחח דה שוט, תמשיך לדבוק בראס החמור.
      אתה עוד תאכל את הכובע.
      תומפסון ב-50% יכולת תורם לקבוצה (לכל קבוצה) יותר מראס ב-150% יכולת.
      כי תומפסון חושב קבוצתי וראס חושב ראס.

      איזה זלזול וחוסר הבנה, כאילו לא צפית בגולדן עונה שעברה.
      קרי לבד הסתדר יפה מאוד מול דיויס ומול יוקיץ'
      דנבר תגיע לגמר?! בסדר גמור, נחייה ונראה.

      1. צחי – קרי לבד לא עשה פלייאוף. הארדן, לוקה, לברון, דמיאן ויוקיץ עשו זאת כל אחד בתורו עם קבוצות יותר חלשות. גם ראס בעונת ה-MVP
        אני מניח שהרבה אוהדים במפרץ התייחסו לדוראנט כמוך – לא פלא שהוא ברח. בהצלחה בלוטרי 🙂

    2. אני מסכים לגבי דוראנט, ההנהלה המפגרת שלהם במקום לבעוט את הפח הנגר הזה גרין לאלף עזאזל או למינסוטה, וללקק לדוראנט את הישבן שהוא הדבר הטוב ביותר שקרה להם (כי הוא שחקן חד פעמי), לא נתנו גב לדוראנט

      1. גולדן עשתה טובה לדוראנט.
        העלתה אותו על העגלה.
        קרי לא חד פעמי?!
        תומפסון לא חד פעמי?!
        איך אתם מסבירים את זה שלפי כל מדד גולדן שיחקה טוב יותר עם קרי על הפרקט ודוראנט בחוץ.
        וכשדוראנט היה על הפרקט וקרי בחוץ, היכולות של גולדן פחתו?!

        הטעות הכי גדולה של גולדן זה שהם הביאו את דוראנט עליהם, כי זה סיבך אותם עם תקרת השכר ועם היכולת לתמרן עם תקרת השכר.
        גולדן הייתה צריכה להביא סמול פורוורד סביר פלוס, לא היה צורך בסמול סופר דופר כמו דוראנט.

        1. די נו… כל אחד שהיה לו אופציה להביא את דוראנט אפילו לא שואל כמה זה יעלה לו. כדי להפסיק עם הקשקושים האלה שדוראנט היה מיותר.
          כולם ראו, כולל ההנהלה של הווריורס שעשו את המהלכים האלה מה התוצאות היו עם דוראנט ומה קרה עם הריסון בארנס (שהוא SF סביר ביותר). לרענון… 0-2 לדוראנט.

          1. ברנס סמול סביר פלוס?!
            אתה רציני איתי?
            גולדן הייתה זוכה באליפויות שלה גם בלי דוראנט.
            להזכירך שוב.
            גולדן זכתה בלעדיי דוראנט באליפות ושברה את שיא הנצחונות של הבולס בלי דוראנט.
            והייתה במרחק נגיעה מאליפות שנייה ברציפות (אלמלא שערוריות כאלה ואחרות) ללא דוראנט.
            דוראנט בלי גולדן טרם הוכיח את עצמו.
            אתם מדברים כאילו דוראנט הגיע לקבוצה של נגרים.

            1. גולדן סטייט לא הייתה מגיעה לגמר בלי דוראנט ( איך בדיוק הם עוברים את יוסטו?

            2. דוראנט לא הגיע לקבוצה של נגרים, אבל הווריורס עם דוראנט הפכו לקבוצה שאין שום דרך לעצור (שהם בריאים)

            3. אתה מאוד מאוד מאוד מגזים. דורנט היה מרחק מאוד קטן מלבעוט בתחת לקבוצה של ה73-9. הדרך שבה OKC שיחקה מול הווריורס ההיא הייתה לטעמי הרבה יותר מרשימה מהדרך שבה הקאבס ניצחו את הווריוס (שגם סבלו מחוסרים מול הקאבס בניגוד לרעם). הדומיננטיות בפלייאוף 16-17 שהווריורס הפגינו הייתה נדירה ובוודאי לא זאת של הווריורס ללא דורנט

        2. תפסיק לשנות את ההיסטוריה גולדן סטייט יותר טובה בלי דוראנט? אתה מצחיק, זאת שזכתה באליפות פגשה קבוצות פצועות בדרך לגמר

    3. דה שוט, אני מסכים שהדאבס היו צריכים לעשות את כל מה שיכלו להשאיר את דוראנט.
      אבל, וזה אבל חשוב, יש מצב שהם לא ממש יכלו לעשות כלום בנידון. יש מצב שגם סלסלת פירות כל בוקר עם הקפה, נשיקה על לחי ישבן שמאל כל צהריים ומסג' (כולל כל התוספות) כל ערב לא היו גורמים לו לרצות להשאר. הבנאדם רצה לברוקלין, רצה להשאיר מורשת משלו, ואלו שני דברים שגם אלוהים לא יכול היה לעזור בהם.

      1. מקבל אברי +1
        אבל, וגם זה אבל חשוב – הם לא עשו שום דבר כדי להשאיר אותו וזה בדיוק היחס שהוא קיבל שם מההתחלה: "זאת הקבוצה של סטף, אנחנו עושים לך טובה, תהיה אסיר תודה"

  10. Yaniv, רוצה להמשיך את השיחה בפוסט המקורי (צריך רק להיזכר איפה היא, או שאפשר להתחיל שירשור חדש בפוסט אחר ישן) כדי לא להספים את כולם?

  11. תודה רבה.
    קבוצה סופר מסקרנת לקראת העונה. אחרי הפשלה שלהם בשנה שעברה יש להם מה להוכיח ואני חושב שזה יושב להם בראש. עשו התחתמות טובות בפגרה והביאו רוקיס מאוד מעניינים עם הרבה פוטנציאל (וכם וויסמן אמור להתקדם).
    לא אתפלא אם יהיה טרייד גדול באמצע כדי לתת בוסט לקראת הישורת האחרונה. אני מאמין שהם יתחרו על ביתיות בפלייאוף.

  12. המהמריפ כרגע רואים אותם כמןעמדת לאליפות אחרי הנטס והלייקרס. באותם סיכויים כמילווקי.
    לטעמי – הם מהקבוצות הכי עמוקות בליגה. עם הרבה שחקנים שיכולים להיות סוגרי חמישיה או מחליפים משמעותיים.
    הבעיה היא שאין שום שחקן שהוא מספר 2 משמעותי לקרי. לפחות עד שקליי יחזור ובתלות בכושר שלו כמובן.
    איך מחלקים דקות והתקפות בין ויגינס, פול, וייסמן, פורטר, נמניה, קומינגה, מודי, איגי, JTA… כנראה שכמה מהם יישחקו ויעשו הרבה פחות ממה שמקווים לראות מהם. לא יודע מי מהם מסוגל לעשות קפיצה ולהפוך לשחקן שרוצים שיסיים התקפות לצד קרי….

            1. אני מנסה לעקוץ 😂😂
              אם יש פה כאלה שחושבים שגולדן קונטנדרית איך איש לא מהמר עליהם 1 עד 4 😂😂

        1. אני קצת מבולבל לא כתבת שהם יסיימו מקום 7 הכי גבוה? אז למה ההתערבות היא לא 1-6 הרעם לוקח ומתחת אתה לוקח? מאיפה באו העוד 2 מקומות שלך למעלה?

            1. אז הנה הצעתי לך התערבות למטה בייבי. מה אתה אומר? פעם אחת תצליח לגבות את הפקה פקה שלך? או שכרגיל תשתפן?

        2. ועל אותו ההיגיון אני מוכן לעשות איתך את ההתערבות הבאה: גולדן מסיימת במקום ה10 אתה לוקח מעל אני לוקח. הולך?

        1. תרגיל שמעון קלאסי.
          .
          קבוצה פח שבספק לפלייאוף. יגרדו אותו מלמטה מקומות 7 עד 9
          .
          מילים שלך.
          אני אומר מעל 7,
          אתה מתחת ל-7.
          תגבה את המילים שאתה כתבת, שמעון.
          בנוסף, במיוחד בשבילך –
          בלי תנאים. פציעה של קרי, קליי לא חוזר, לא משנה –
          ההתערבות נשארת.
          .
          מה אתה אומר –
          מוכן לעמוד מאחורי מה שאתה כתבת כאן בפוסט היום?

          1. זה הקטע הכי לא מובן אצלו. כל הקביעות הנחרצות והזלזול, זה בערך כמו שמישהו יכתוב בכוונה עם שגיאות כתיב רק כדי להיתפס עממי או אותנטי יותר. לא ברור מי כבר קהל היעד של זה חוץ מהחצץ?

            1. הטראש טוק שלך חלש לא זה מה שיגרום לי להתערב 😎
              סופט בייבי סופט

          2. זאת הצעה מאוד מעניינת – ממש ממש על הגבול – אפ אנ אנדר קשוח – יפה מאוד!
            אם שמעון לא נכנס – אני שוקל לשקול
            🙂

            1. יאללה, דה שוט.
              לך על זה, הזדמנות נהדרת לקזז את החוב.

            1. בקיצור –
              לכתוב זה בזול.
              .
              אבל האמת היא שאתה לא באמת מאמין למה שכתבת.

            2. שמעון, זה מדהים איך שצחקת קודם כל על אנשים ששמים את הכסף שלהם אבל אתה לא מוכן לגבות את ההכרזות הבטוחות שלך.
              אתה רואה, גם אני לא בטוח ולא יודע אם הייתי שם כסף. מודה שיש גבול להבנה שלי ולמקורות שיש ברשותי. אבל אני לא יוצא בהצהרות של "גופה, נגר, פח/מטאטאים את כולם – טיפש מי שחושב אחרת – סמיילים צוחקים".

  13. קודם כל אם עושים סקר בין האוהדים של כל הקבוצות מי השחקן הכי אהוב בליגה לדעתי קליי יוצא שם בטופ 5. אז מבחינתי קודם כל שיחזור כבר הליגה לא אותו דבר בלעדיו זו ללא ספק בפציעה הכי מבאסת שהיתה בליגה בשנים האחרונות.
    הקבוצה הזאת מייצגת בדיוק את כל העומס הבלתי נתפס של האן בי איי. הגיעו 5 פעמים ברציפות לגמר של הליגה זה אומר סדר גודל של 100-110 משחקים בעונה 5 עונות רצוף ובלי יותר מידי זמן לנוח. המון עומס אכילס זה פציעת עומס קלאסית. מה לעשות שלא כולם עשויים מבטון כמו לברון.
    בכל מקרה לטעמי זו קבוצה שכבר נפגשה עם הכסף והבעיה המרכזית היא לא קליי – אני חושב שהוא יחזור חלוד לעונה הזאת אבל עונה הבאה כבר יהיה טוב. הבעיה של הקבוצה הזאת היא דריימונד. הוא היה המנוע שלהם (אלה שאומרים שהוא נגר תעשו לי טובה אל תבלבלו במוח ותחסכו לי. זו דעתי) הוא היה בשיאו שחקן סופר מהיר עם כח מתפרץ ויכולת ניהול משחק וקבלת החלטות סופר מהירה – בעצם לקבוצה היו שני מנהלי משחק סטף וגרין.
    גרין נפגש עם הכסף כמו שאומרים ואיבד המון מהחדות שלו – ובלעדיו – גם עם קליי חוזר בדיוק אותו דבר – הם לא יכולים לחזור להיות הקבוצה האמתנית ששברה את השיא של שיקגו.
    אז לדעתי הרבה תלוי דוקא בו ואני לא אופטימי היתה לו ירידה תלולה ביכולת בשנתיים האחרונות. פה ושם הוא נתן משחק מטורף (19 אסיסטים עדין מהדהד לי בראש מהעונה שעברה) אבל עקרונית הוא ירד מאוד ביכולת. הצוות המסייע דרך אגב נראה פחות טוב מהצוות שהיה לקבוצה הגדולה ההיא (אני מדהר לפני דוראנט) אבל הוא נראה בהחלט לא רע. יכול להספיק. אז המוקד הוא – בהנחה שקליי חוזר ובכושר – בעצם גרין. ואני לא אופטימי.

  14. קרי לא לקח את ג"ס לפליאוף שנה שעברה כי הוא איש של המערכת והמערכת רצתה לקדם את ויסמן. לו ג"ס היו רודפים אחרי נצחונות שנה שעברה ג"ס היו עולים לפליאוף מהמקום השישי.
    .
    בכל מקרה לא היה הרבה ערך לעליה לפליאוף שנה שעברה כי לקבוצה לא היה עומק. הדבר הזה תוקן השנה.

  15. לסוגית דוראנט. אני מסכים עם צחי שג"ס ללא דורנט אבל אם מישהוא אחר שיושב עם הכסף שלו היה סיכוי טוב לנצח לפחות חלק מהשנים שדוראנט היה בסגל. אבל וזה אבל גדול, דורנט הפך את ג"ס לקבוצה חזקה באופן נדיר בנבא ,בזה צחי טועה .
    .
    כל מי שלא מכיר הגדולה של גרין שיסתכל על הנבחרת האמריקאית השנה, כל פעם שהקבוצה נקלעה לבעיה הוא הכניס את גרין. דוראנט, טוב ככל שיהיה , היה צריך את גרין.

        1. דוראנט צריך את גרין הרגת אותי הנרגן, גרין זה פח אשפה התקפית מה דוראנט שבלתי עציר באחד על אחד והסקורר הטוב מכולם צריך את הנגר גרין. דוראנט בלי גרין בפלייאוף מול ההגנה של מילווקי קלע 35.5 ב55% אפקטיבי וזה שרוב הסדרה הוא בלי ארווינג ובלי הארדן (הארדן לא יכל לזוז בסדרה בגלל הפציעה). בסוף שדוראנט עולה לקליעה ומותח את הגוף שלו והידיים הלא נגמרות הדבר היחיד שיכול לעצור את זה זה להתפלל (מזכיר לי מאוד את ההוק של קארים בקטע הזה.

  16. תודה דור . אומנם אני אוהד לייקרס אבל בעיניי גולדן זו הקבוצה הכי מסקרנת בליגה ואם הכי הרבה אי ודאות ותהיות… אין לי מושג מה לחזות אבל איכשהו כל דבר כמו שהזכרת בין פלייאין לגמר אזורי לא נשמע לי מופרך במקרה שלהם.

  17. תודה דור. אני ממש לא מכיר את הרוקיז שלהם וגם את וייסמן ראיתי מעט אז אין לי מושג מה ואיך הם יתרמו, אבל אם רוצים שם לסחוט עוד את לימון הספלאש (בהנחה שקליי חוזר סבבה) הם חייבים תרומה מיידית ואיכותית מהחבר׳ה האלה ומי שעוד חייב להופיע לעונה הבאה זה וויגינס. אם הוא נותן עונת 20 נק׳ ביעילות טובה (וקליי חוזר וסטף עושה סטף) ג״ס בפלייאוף בקלות. אם לא זה כבר כח אש גבולי

  18. לגבי קליי,
    התסריט הכי טוב (והקצת פנטזיונרי) הוא שהוא חוזר ב 90 אחוז יכולת אחרי שתי פציעות ושנתיים וחצי בחוץ, בגיל נדמה לי 33.
    התסריט הפסימי (ואני חלילה לא מדבר על עוד פציעה) זה שהוא חוזר כמו שקאזינס חזר, כבד ונזהר מתנועות מהירות.

    מאמין שזה יהיה איפהשהוא באמצע, לא יפצע שוב, ולא יחזור סטאטי, אבל גם די רחוק ממה שהיה. יתרום בחמישיה כמו שוויגינס תורם.
    גולדן יכנסו לפלייאוף ממקומות 6-8 ויסיימו סיבוב ראשון בחמישה משחקים או משהו כזה

  19. איך אומר דן תורן: אימפריות נופלות לאט
    השושלת המפוארת של של הגולדן סטייט נגמרה, גם אם אף אחד לא סיפר לכם על זה.
    זאת לא קונטנדרית, היא גם לא יכולה להיות כזאת.
    קארי עדיין יהיה תופעת טבע שנזכור כדי לספר לנכדים שהיה פה משהו כזה. גרין יפגין ניצוצות של מה שהיה פעם ואולי קליי יחדש את ימיו ויחזור להיות SG נחמד מאד +.
    זה לא מספיק.
    גולדן סטייט שווה סיבוב ראשון, במזליקו, אולי גם שני.

    1. ואת זה אומר אוהד סן אנטוניו….
      אלה אוהדים ששנים לא השלימו שאימפריית סן אנטוניו פגה מהעולם.
      ספק אם היום הם משלימים עם זה…
      לאיזה זמנים הגענו….

        1. לא בטוח שזה נכון, לפחות בעיניי.
          אני מאמין שלגולדן יש לפחות עוד אליפות אחת בקנה.

          אני אוהב את הזלזול בגולדן, כי הרבה עוד יאכלו את הכובע.
          להגיד שגולדן לא עוברת סיבוב ראשון או שני… בהנחה שהיא מגיעה בריאה, בלי בעיית פציעות וקליי אפילו ב-85% יכולת… אנחנו מדברים פה על ה-sg הכי טוב בליגה (לפחות לפני הפציעה)

      1. אנחנו בחופשה זמנית – בדיוק בחודש שעבר ביופורד מצא צ'יליאני ארוך ידיים במערה במדבר אטאקאמה, צ'יפ עובד איתו על הקליעה, והוא יצטרף לג'י-ליג ברגע שיקבל את הויזה. יקח קצת זמן עד שנוכל לשלב אותו בקבוצה, בכל זאת רק בן שנתיים וחצי, אבל יש לנו סבלנות.

        1. החור היחידי שביופורד מחפש זאת הגומחה ה- 18.
          למען הדיוק ההסטורי, מי שמצא את טוני פארקר (ואולי גם את מאנו) היה איש הוידאו של הספרס באותה תקופה סאם קראסטי או משהו כזה. שמעתי שבימים האלה הוא בונה חללית באוקלוהומה עשוייה מגלילי נייר טואלט, מקלות של ארטיק ו- 7000 בחירות דראפט.

  20. טריי זריקה מחשידה, זה שמעון?!
    עכשיו הכל ברור חחחחח
    אם שמעון אומר שגולדן קבוצה פח, אז אני רגוע שגולדן מנצחת לפחות את גמר המערב.

  21. שאלה שמעניין אותי לדסקס פה….
    נניח שגולדן היא שושלת בשקיעה.
    מה גורם לסטף קרי להישאר בה? למה הוא לא מבקש מההנהלה שתעביר אותו לקבוצה עם פוטנציאל סביר לאליפות? למה הוא לא עושה מעשה הארדן או קוואי? (הארדן אילץ את יוסטון להעביר אותו לברוקלין וקוואי אילץ שיעבירו אותו לטורונטו)
    למה הוא לא עושה מעשה דוראנט ולברון והולך לחפש קבוצת כוכבים אחרת?

    1. אתה צוחק כן? לא כל שחקן רוצה לעזוב את הקבוצה הנוחה לו ואת קבוצת הבית שלו, מסי לא רצה לעזוב את ברצלונה למרות שהיו אופציות טובות משמעותית

      1. אני שואל ברצינות.
        נוחות, הכל טוב ויפה…
        אבל מה שמניע שחקן ברמות האלה, זה בראש ובראשונה התאווה לניצחון, לאליפויות.
        אני לא מבין בכדורגל, אז לא יכול לדבר על מסי.
        מסי וברצלונה תמיד היו בטופ לא? ברצלונה עם מסי לא הייתה בשקיעה לא?

        1. ברצלונה עם מסי בשקיעה מ2015, ובחובות של מליארד דולר כיום בארסה במצב הגרוע ביותר שהייתה במאה הנוכחית, עדיין מסי רצה לסיים את הקריירה. ללילארד אין אופציה יותר טובה בחוץ? יאניס לא יכל ללכת לסופרטים במקום להאריך את החוזה ? קוואי והארדן הם לא הנורמה מה שהם עשו כל אחד מסיבותיו זה סוג של הפרת חוזה, קוואי דרך אסב עבר לקליפרס כיוון שרוצה לגור בקליפורניה מבחינה קבוצתית לא היה לה שום סיבה לעזוב את האלופה המכהנת. דוראנט עזב את גולדן סטייט לא מסיבות מקצועיות אלא אישיות ואתה כבר מבין את הנקודה …
          .
          מה שמניע שחקן ברמה הזאת זה לא רק אליפות לקרי יש אישה ילדים קטנים שהם חלק עיקרי מהמשוואה אם לעבור ואיפה לשחק.

  22. גיא – לגבי ההתערבות (שמעון לא ייכנס, שכח מזה, אפילו לא עם אותיות קטנות)
    זה מאוד גבולי ויש לי רצף נאה של 1 נצחונות שאני חושש לשבור. אצלי הלוחמים מקומות 6-9 ויש להם 0:6 בהכנה – אני חייב לישון על זה.
    על מה בדיוק אנחנו מדברים?
    בירה ישראלית? (הכי טוב, מלכה, אלכסנדר, נגב)
    גרמנית מהחבית? (ויינשטפן ופאוליינר קטלניות)
    מסורתית? (סטלה, הייניקן, טובורג אדום? עושות את העבודה השחורה נייט אין ונייט אאוט)
    בירות עולם? (אחלה אסאי יפנית, סאן מיגל נותנת תחושה של ברצלונה).
    כמו שריגר אומר בטלביזיה: ״לא פגשתי בירה שלא אהבתי…״

  23. אני בשנים האחרונות חסיד של הבירות הישראליות.
    תוסיף למלכה, נגב ואלכסנדר את הרצל, שפירא, גיבור, ג'מס וטייבה.
    את הגרמניות אני מעדיף לשתות בגרמניה. טעם אחר, כאשר המסבאה מקבלת את ה-הפה ווייז ביר ממבשלה שנמצאת ברחוב ליד.
    .
    תיקון קטן –
    כבר היית ברצף שהפך פיגור של 2 בירות לשוויון,
    אבל בדקה ה-90 מצאת עצמך שוב בפיגור.
    .
    או במילים אחרות –
    זו ההזדמנות להראות לשמעון איך עושים את זה.

    1. סליחה שאני מתערב אבל כאילו שההתערבויות האלה שוות משהו.. אני בספק אם מכל עשרות ההתערבויות בשנתיים האחרונות מומשה יותר מאחת שתיים

          1. צודק
            אני בכלל לא מבין מדוע הוא מתערב אם מראש יודע שלא יקבל?
            התערבות זו מילת כבוד, מי שלא יכול לעמוד בה שלא יתערב.
            מעבר לזה, המפסיד והמנצח זוכים לשבת על בירה קרה באיזה באר ולקשקש קצת בסקטבול בכיף. לא דרך רעה להעביר שעתיים שלוש…

    2. מסכים לגבי הישראליות – לג׳מס יש פאבים ייעודיים בשרון עם אחלה גירסאות מהחבית. לא זכרתי הפסד – אולי על ברוקלין? לא פעם ראשונה שאני שוכח. או הקליפרס נגדכם… גם יכול להיות (על ברוקלין הפסדתי ארוחה 😬😬😬 שג׳ו האריס ישלם!)
      אור – בגדול אתה צודק – אולי צריך להוסיף להתערבויות מסגרת זמן (כולל ריבית פיגורים). ד״א התערבויות על כינויים אכן מומשו, ויותר מפעם אחת

  24. אין שום סיבה שאם קליי חוזר לעצמו לא נראה את גולדן סטייט בסוף העונה עושה גמר מערב לפחות או אפילו אליפות . לדעתי יש לשקול טרייד על דיימונד גרין שכבר לא תורם באותה צורה כמו לפני 5 שנים . ועדיין גולדן סטייט עם קרי קליי וויגנס גרין וויסמן איגי על הספסל אוברה זו קבוצה טובה . קרי משחק עם שחקנים לא רעים אבל אין מי שיעזור לו התקפית וגם הגנתית קליי חסר . תומפסון בשיאו אחד מ7 השחקנים הטובים בליגה

    1. אוברה בשארלוט.
      התנחמנו באוטו פורטר ג'וניור ונחמן ביאליק. יש לנו גם שני רוקיז בחירות לוטרי שאולי ייצא מאחד מהם משהו.

  25. קצת באיחור אבל אחלה פריוויו, תודה רבה דור.
    בעיקר מקווה לראות חזרה תקינה של קליי. עם כל ההתקדמות בטיפול הרפואי, כמעט שנתיים וחצי ללא משחק זה כמעט נצח. שייקח את הזמן, עם סרגל מאמצים ארוך , גם במחיר פגיעה בעונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט