You are currently viewing גמר מזרח פוטנציאלי וגמר פליי-אין מערבי עתידי בפריוויו ראשון לעונה!/ אינדיאני

גמר מזרח פוטנציאלי וגמר פליי-אין מערבי עתידי בפריוויו ראשון לעונה!/ אינדיאני

שלום וברוכים הבאים לעונת 2021/2 של ה-NBA! החודשים המוכרים של הקיץ וההמתנה מגיעים אל סופם ואוהדים בכל העולם חוזרים אל האהבה ההרסנית ביותר שיש להם, זאת שעלתה להם בכמה שנים מהחיים ושלבטח יכולה לזקוף לחובתה שערה לבנה או שתיים שהם מגלים על הפדחת. דילמות שעות השינה יהיו רלוונטיות כתמיד, מזג האוויר יזמין את שמיכת הפוך והישיבה על הכורסה כשמתוך שינה ניתן יהיה לראות אנשים ממלמלים לעצמם "נו תזרוק כבר סימונס" או "danm it לוקה, מה ראיתי עכשיו?".

המסורת הצפויה מזמינה אותנו לשני משחקי פתיחה סמליים שמעידים על העבר והעתיד כאחד: על המגרש יעלו 3 קבוצות שזכו באליפות מתוך 4 השנים האחרונות כשהרביעית בהחלט יכולה להיות האלופה השנה. את זה נעשה כהרגלנו בליווי מוזיקה טובה ממיטב האמנים של המאה האחרונה.

כל כך הרבה אפשר לומר על הליגה של היום, על התהליכים השונים שהיא עוברת, על כוכבים זקנים שכבר היו צריכים לשבת באולפן של ESPN ועל צעירים שלוקחים על עצמם משחקים שבסופם יהיה אסור להם לשתות שמפניה באופן חוקי. לפי איך שזה נראה, הליגה הופכת תחרותית יותר ויותר, הפערים בין המזרח למערב כבר לא גדולים כל כך (סטטיסטית לכל הגמרים של הליגה בעשור האחרון הגיעה קבוצה אחת מהמזרח לפחות) וטורניר הפליי-אין המוצלח לדעת כותב שורות אלה מוסיף הרבה מאוד עניין ותחרותיות ממש עד הרגע האחרון. כמות הכישרון בליגה עצום מצד אחד כשמהצד השני עודף הכישרון הזה לא בא על חשבון השחקנים האפורים שמצליחים להדביק את הקצב על ידי הבנה של המשחק והגנה. הצד הפחות זוהר של המשחק גם הוא נמצא בפריחה וקבוצות יודעות שהן חייבות הגנה בשביל להגיע עד הסוף. לייקרס ונטס, חובת ההוכחה עליכם.

הצעה

Beauty is not the goal of competitive sports, but high-level sports are a prime venue for the expression of human beauty. The relation is roughly that of courage to war.

(דייויד פוסטר וואלאס, "רוג'ר פדרר כחוויה דתית", תורגם כאן באתר).

לקראת העונה החדשה אני רוצה לנסות להוסיף אל הפריוויואים שלי התייחסות קצרה בכל פעם אל אלמנט שמקבל פחות התייחסות בדיבור היומיומי על ספורט – אסתטיקה. ההנאה מהספורט, שיש לה המון צדדים שונים ומגוונים, מתחברת לי לא פעם לחוויות שאני חווה כשאני נתקל ביצירות אמנות גדולות או שומע מוזיקה טובה. ברור לי שסתם כך לא מדובר בנושא שצריך להיות "על סדר היום" ולהעסיק אוהדי ספורט באופן קבוע. אני מציע כיוון קצת אחר דרך הצגה קצרה של רעיון או טקסט שעוסק בתחום. מושג היופי, שנותר חמקמק מאז העלה אותו האדם על דל שפתיו, ממשיך להעסיק אנשים רבים סביב לעולם ואני סבור שאחת ההנהרות שלו יכולות לקבל ביטוי דרך הצפייה בספורט מקצועני. אשמח לדעת בתגובות אם זה יעניין מישהו כך שאם לא אגנוז את הרעיון ואולי אכתוב עליו בנפרד.

ועכשיו, ברוכים הבאים למחזור הפתיחה של עונת 2021/2, בכיכובו של הזמר המתוסבך-מדי אליוט סמית', שביום רביעי ימלאו 18 שנה ליום שבו שלח יד בנפשו. מתחילים:

02:30     מילווקי באקס (0-0) – ברוקלין נטס (0-0)

הביתית

(לפריוויו המצוין של סמיילי על הבאקס: https://hoops.co.il/?p=241419).

למרות הפוטנציאל למשחק אדיר שיכול להוות הצהרת פתיחה, האירוע המרכזי עבור האלופה הערב יהיה טקס חלוקת הטבעות. מאז יאניס פרץ בליגה כמו כל כוכב הוא החזיק את הקוף הגדול שעל הגב שלו – אליפות. אליפות אחת הייתה בדיוק ההבדל בין התיוג של דירק נוביצקי כעוד סופרסטאר אירופאי שלא הצליח להגיע עד הסוף לבין האגדה שהוא היום, ובמקרה של יאניס מדובר בהישג בגיל מספיק צעיר בשביל לפתח רעב לעוד. נוסיף לזה את העובדה שהקבוצה שסביבו קיבלה שדרוג קטן (מלבד העזיבה של טאקר) והרי לנו המסקנה שאין שום סיבה לא ללכת עד הסוף גם העונה. אני מעריך שיהיה מדובר במסע הרבה יותר קשה בעיקר לאור הרעב של ברוקלין והנשיפה של כמה קבוצות מזרחיות בעורף של הגדולות. הפרוסס של קואוץ' באד ימשיך לעבוד עם ידיעה ברורה שאין צורך לשנות יותר מדי ושיאניס צריך פשוט להישאר בריא. הלילה יאניס יגיע בעיקר כדי לתת לנו את מה שכל כך התגעגענו אליו חודשים: כדורסל.

האורחת

(לקדימון המעולה של רועי ויינברג על הנטס: https://hoops.co.il/?p=242038).

גמר המזרח בעונה הקודמת והסדרה הכי טובה בשנה שעברה מקבלת עוד משחק לאוסף כשלפנינו מתפתחת יריבות שאולי נזכה לראות רק השנה. הבעיות בברוקלין סובבות בעיקר סביב קיירי אבל אם הקבוצה תשאיר את המצב לטיפול של הצוות המקצועי אין שום סיבה לא לבנות על הסגל הקיים. דוראנט, איך שלא נסובב את זה, עדיין בלתי עציר ויכול לקחת על עצמו משחקים בקלות מרגיזה וג'יימס הארדן נראה כאילו לא אמר את המילה האחרונה. שני השחקנים יכולים לשחק העונה ממש טוב אחד ליד השני, היות והארדן מנהל משחק טוב ודוראנט ממש לא צריך את הכדור בידיים בכל התקפה. דווקא ההצטרפות של קיירי יכולה לסבך את העניינים ובתור התחלה אולי כדאי להתחיל עם כולם בריאים ולקחת משחקים בקלות. השחקנים שמסביב יוכלו לסייע לא מעט כאשר גריפין מראה לפרקים שעדיין יש לו את זה ואולדריג' סנטר ורסטילי יחסית בשני צדי המגרש. מילס הגיע לתת מנוחה לכוכבים וזאת עבודה בדיוק בשבילו והיכולת שלו העונה תהיה מאוד חשובה להצלחת הקבוצה. השאלה האמיתית נוגעת להגנה. בגמר המזרח האחרון הנטס תחת נאש הראו שהם בהחלט יודעים לשחק בצד הזה של המגרש אבל בהיעדר שומר יציב מהעילית של הליגה ההגנה תהיה חייבת להיות מאמץ קבוצתי וזה אפשרי בהחלט. לחלק הראשון של העונה לא בטוח שזה כל כך קריטי.

לקראת המשחק היום

אין הרבה מה לומר, משחקי קדם העונה מעניינים בדיוק כמו היכולת של ת'נאסיס אנטדקומפו וטירוף הסטטיסטיקה עדיין לא החלה. אפשר לומר שיש כאן משהו דומה למשחקי הפתיחה בין ג"ס לבין יוסטון בימים של היריבות המרה, כשדוראנט קלע חצי שנייה אחרי הבאזר והלוחמים יצאו עם הפסד. הלילה הוא לא עומד להחטיא ובלי טאקר שישמור עליו יהיה מסקרן לראות מה יהיה.

עוצרים בווגאס: השאלה האמיתית היא האם יהיה לנו משחק תחרותי. הנטס ייקחו בוודאות ב-5 ומעט הגנות.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (0-0) – גולדן סטייט ווריירס (0-0)

הביתית

(לקדימון הנפלא של שחר אלוני על הלייקרס: https://hoops.co.il/?p=243347).

זה נראה כאילו החלק האהוב על לברון בכל העונה זה החלק שאחריה. כבר עשור שאין לנו שמץ של מושג איפה יחתום, לאן ילך, מי הולך להצטרף אליו. בעונה שלפני ההצטרפות של דייויס הקבוצה הייתה זאת שכולם אוהבים לרדת עליה, בשנה לאחר מכן כבר נחת אצלם שחקן טופ 3 בליגה והעונה אנחנו כבר מתבשרים על המחלקה הגריאטרית שכמו בכל עונה אין לדעת בכלל מה היא תעשה. הכל נכון. ועדיין, כל עוד הגבה נשארת מחוברת, לברון מבין את המגבלות שלו ומנצל את החוזקות (נשארו לו המון), ווסטברוק מתחיל להתנהל כמו עם הארדן והאוורד עושה מה שאומרים לו יש סיכוי לראות קבוצה מפתיעה שהולכת הרבה על הגודל שלה (ווסטברוק מחפה על הגובה עם הניתור) ומצליחה לייצר מיס-מאצ' מול קבוצות. נכון, ווסטברוק הוא לא מנהל המשחק האידיאלי לקבוצה ויש מצב שהכוכבים ינוחו על הספסל מרצון או מפציעה, היעדר סופר-טים במערב יכול לשחק לטובתה בשלבים המאוחרים של העונה. נחיה ונראה.

האורחת

(לקדימון הנפלא של דור בלוך על הווריירס: https://hoops.co.il/?p=244397).

הכלל הלא כתוב אומר שאם אתה רוצה להקשות על קלעי תשתדל מאוד שלא לתת לו מבטים בדקות הראשונות של המשחק. קלעי-על שמקבלים הזדמנויות בדקות הראשונות יכולים לתפוס יום חם ולא להחטיא כך שעדיף להוציא אותם מהקצב מוקדם. זה כנראה מה שעבר בראש לסטיב קר כשהוא נתן לקרי להוביל את הווריירס לעבר אליפות הקדם-עונה (הפרס הוא הבטחת השתתפות גם בעונה הבאה) ולשחק כאילו מדובר בינואר.

הקבוצה הרביעית שתשחק הערב מגיעה לכאן בטעות (ופוליטיקה) אבל היא בהחלט אחת הקבוצות המסקרנות העונה וכזאת שתמיד תהיה במרכז העניינים איכשהו. סימני השאלה סביב הקבוצה והיכולות שלה ימשיכו להישאר עד שנראה את קליי תומפסון בפעולה ובינתיים אפשר לבנות על קרי והחברים שיספקו הרבה היילייטס וינסו לתפוס מקום בשמינייה הראשונה. מבחינת יכולת על הנייר אין לה כלים להתמודד עם הקבוצות המערביות בעיקר בחלק ההגנתי (איגודאלה כבר לא אולסטאר ומתחיל לחפש תפקיד מנהלי אצל הווריירס) ו-ווייסמן הוא עדיין אולי-סנטר-פותח-בקבוצה-משמעותית. ולמרות כל זאת, מדובר באחד השחקנים המלהיבים בליגה שהוא אמור לרוץ חזק על תואר ה-MVP, דריימונד גרין עדיין חובת צפייה בהגנה ופול באמת ינסה לקלוע את כל הנקודות האלה מול הגנות אמיתיות. נוסיף לכך חטיפה יפה כל כמה משחקים של איגודאלה והרי לנו האלופה של לפני כמה שנים מינוס קליי. בקיצור, יהיה מעניין.

לקראת המשחק הלילה

נראה לי שרוב המשחק הולך להיראות כמו הכוחות שאנחנו עושים בשכונה: חצי מהמשחק אתה מנסה להבין עם מי אתה משחק בקבוצה, מה העמדה שלך ומהן המטרות שאתה מנסה להשיג. משחק ההיכרות של הקבוצות עם עצמן וגם אחת עם השנייה יוליד הרבה חוסר תיאום לצד יכולות אישיות ברמה גבוהה מאוד. איגודאלה וגרין נגד לברון? ווסטברוק חוזר לשחק מול ג"ס שלקחה לו את דוראנט אבל בעצם דוראנט לא שם וגם ווסטברוק? ולמה נראה לך שאתה קשור כרמלו?

עוצרים בווגאס: משחק גדול לא יהיה אבל לקרי יש נטייה לאבד את זה מול הלייקרס, בטח בחוץ. מלאכים ב-12.

ייגמר ככה?

Subscribe
Notify of
307 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
p
p
19/10/2021 14:04:22

היי לכולם.
אשתמש בהזדמנות הזאת, להודיע שאצרף היום בוט לערוץ הטלגרם של הקהילה שיתריע על פוסט חדשת ככה שאם ממש מחכים כבר למתי ייצא פוסט מסויים כמו הפריוויו היומי, המעורב של מנחם או סקירה של הפוטבול, יהיה אפשר להיות מעודכנים.
תודה רבה לשחר שיצר את הערוץ והפלטפורמה וכמובן לכל צוות האתר המדהים שמייצר את התוכן המושקע.
כרגע הבדיקה נעשת כל 5 דקות, בעתיד אולי אקטין את הזמן.
מקווה שזה יעבוד סבבה ללא תקלות ושלכולם תהיה עונה מופלאה, מוצלחת ומהנה!
בהצלחה לפיניקס וכריס פול!
Go Hawks.

etayle
etayle
19/10/2021 16:20:17
Reply to  p

אלוף. האמת הכנתי גם אחד כזה, ובגלל עצלנות זה לא יצא לפועל. אם תרצה את הסורס קוד(שמאמין דומה מאוד לשלך) אשלח לך בכיף.
גם אם אתה רוצה מקום לשים אותו, יש לי איזה ענן את תחילת דצמבר.

עמיחי קטן
Admin
19/10/2021 21:27:11
Reply to  p

תוכל להסביר לי בפרטי איך זה עובד?
jhpvcbanv2 בג'ימייל.
תודה.

p
p
20/10/2021 9:01:23

בשמחה!
אעלה את הקוד לגיטהאב ואשלח במייל הסבר על מה עשיתי

popo
popo
19/10/2021 14:21:07

התחלנו.
הימורית זריזים לעונה

מינסוטה אלופה

לברון השחקן המשתפר

ווסטברוק mvp

שחקן ההגנה- דיאנג'לו ראסל.

אוסקר – קיירי

פרס נובל לשלום ולא להתראות-קיירי

שיהיה לכולנו לילות רטובים מלאי טראש טוק כבד פה בהופס!

נפגש בבלוג החי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  popo

מסכים איתך בכל ההימורים חוץ מהMVP שאותו יקח בן סימונס

אור
אור
19/10/2021 14:32:10

אתה טועה, זו השנה של קיירי

שחר אלוני
19/10/2021 14:25:10

תודה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נטס וג"ס ינגבו הלילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נטס והלייקרס כמובן 🙂

אור
אור
19/10/2021 14:31:37

זהו מתחיל? יאללה בשעה טובה. בהצלחה לכולם (כלומר ללייקרס). תודה אינדיאני

גיא הירוק
Admin
19/10/2021 14:46:29

איזה כיף!
.
אחלה התחלה, אחלה פוסט, אחלה שחזרה העונה (גם אם סרבר הקמצן החליט להוסיף קצת מרור לכל הטוב הזה…)

Berch
19/10/2021 15:11:32

I love the smell of early games in the morning……
איזה כיף שהליגה חוזרת
לצערי לא אראה ימשחקים בכמות שהייתי רוצה אבל שמח על זה בכל מקרה
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 15:34:34
Reply to  Berch

comment image

מנחם לס
Admin
19/10/2021 16:30:46

פוסט מעולה ומענג. העונה מאומה לא יהיה הפתעה

אשך טמיר המקורי
19/10/2021 16:54:10

תודה רבה!
גולדן מנגבת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

פריוויו מפואר !!! תודה רבה רבה אינדיאני, יש מה ללמוד ממך. גולדן ומילווקי ינצחו.

shadow
shadow
19/10/2021 18:25:43

סוף סוף מתחילה העונה.
הולכת להיות עונה משוגעת.
מקווה שהשינוי בשיפוט יעזור להחיות את חווית הצפייה, בכל מקרה התגעגעתי.

פיני
19/10/2021 18:33:11

תודה רבה.
לדעתי הבאקס ינצחו הערב.
משחק צמוד בל.א.

דה שוט
דה שוט
19/10/2021 18:37:44

הגיע הזמן!!!!
אחלה פריוויו אינדיאני. שני משחקים אש בפתיחה ברוקלין והלייקרס ינצחו. לצערי יש לי יום ארוך למחרת אז כנראה לא אקום. אני לא מודאג, אני יודע שראס בידיים טובות 😉 בכל מקרה אני צריך לשמור כוחות לאלופה האמיתית (חייבים להאמין 😀), זאת שחיממה לנו את הלילות הקרים בשנה שעברה, שהציגה כדורסל מסודר ואינטיליגנטי, ושבתה את ליבנו (בדיוק לפי התכנית) – וושינגטון וויזארדס אוף אוז 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂 מה יש לקום לייקרס מתחיל 5 ורבע ועם הט2סים וזה עלול להיגרר ל5 וחצי אתה יכול בכיף לקום לחצי השני.

דה שוט
דה שוט
19/10/2021 20:11:26

אני יוצא מוקדם מהבית אז בעייתי. זאת הסיבה שמתאים לי וושינגטון. בכל מקרה לייקרס ג״ס יהיה אש

אופיר נ.
אופיר נ.
19/10/2021 19:10:58

אחלה פריוויו אינדיאני!

איזה כיף שמתחילה לה עוד עונה.
מקווה מאוד שהעונה תהיה מלאה בהפתעות,
עם פריצות של שחקנים צעירים,
וקבוצות שהיו בשנה שעברה בלוטרי (מיניסוטה, סקרמנטו, נ"א, שיקגו, טורונטו]
שיזיזו קצת את הקבוצות הגדולות מאיזור הנוחות שלהן.

ובלי פציעות של אף שחקן מוביל,
כדי שלא נקבל אליפויות עם כוכביות וסימני שאלה.

היום הידיים של הבאקס ירעדו ממשקל הטבעות,
ודוראנט והארדן ירצו להראות להם, שהטבעות הגיעו אליהם ביד המקרה.
הנטס ב-10.

ואילו הלייקרס, שהיו קבוצה לוטרי, במשחקי טרום העונה,
יפסידו גם היום.
הלוחמים ב-5.

שנה טובה,

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

נראה לך שסטף עם הנגר גרין יכול לנצח את הביג 3? הם ישחטו את גס. אני צופה שקרי מביא את המטלית כבר במחצית.

נטס באקס ילך עד הבאזר והנטס יקחו

גיא הירוק
Admin
19/10/2021 19:24:48

יש אפשרות שכל 4 הקבוצות יפסידו הלילה?
(אני מתבונן מבעד לחור המנעול במתקן האימונים של הסאנס… עוד לא נזרק כדור אחד לסל ואני כבר מתבונן על המאזנים)
.
אם צריך בכל זאת לבחור מי אני רוצה שינצחו,
אני בעד גולדן ומילווקי.
הסיכוי היחידי של הסאנס לעבור מי מהצמרת העליונה של הקונטנדריות זה עם יתרון ביתיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Sixers coach Doc Rivers threw Ben Simmons out of practice today and the suspension came shortly thereafter, sources tell ESPN.
Simmons’ reluctance to physically and mentally engage with the Sixers since his return has been a consistent theme,

למה הוא לעזאזל מתאמן עם הקבוצה ולא בגי ליג אני שוב שואל? מי הדביל שבכלל חושב על לתת לו לשחק דקות או להתאמן הקבוצה?
יש גי ליג הוא מקבל מטרה עד שלא הופך לקלעי של 40 אחוז מה3 בלפחות 10 זריקות למשחק ו80 אחוז מהקו הוא לא עולה ליגה מה לא ברור?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ככה הוא גם יעלה ערך או שיפלט לסין. אפילו הסינים לא יגעו בו הם אוהבים להטוטנים כמו מרבורי אייברסון קיירי זה נגר שלא יודע להקפיץ או לקלוע. מדהים איזה דבילים מנהלים בליגה הזאת ואיזה בעלים דבילים יש. אם הייתי מיליארדר הייתי דואג לגמור לסימונס את הקריירה הבן אדם היה מתחיל לבכות לא צוחק אתכם 4 שנים נותן לו גי ליג ולפעמים לא מעלה אותו גם שם ברוסטר. הולך ועושה לו אימונים רצחניים. זה צריך להיות מבחן לדוגמא לעתיד.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 19:48:05

בן זונה אבל זה היה צפוי כמו שפחדתי שיקרה שבוע שעבר, להוריד אותו לגי ליג לעונש ושלא יגיע לאימונים לקנוס אותו .

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 20:01:29

לא לגמור לו את הקריירה פילי רק תפסיד מזה, בעסקים אף פעם לא פועלים לפי אמוציות אלא מחשבה לצערי פילי לא חושבים, פילי צריכה לחפש על הדביל טרייד אם אין טרייד שמחזק אותה ולהושיב אותו בגי ליג כעונש על ההתנהגות שלו (וסימונס לא יגיע לגי ליג יש לו יותר מדי כבוד)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה טועה שקבוצות יראו שסימונס מגיע ל40 אחוז מה3 בגי ליג יחטפו אותו ואם לא הקריירה שלו תיגמר שם הוא יהיה בן 29 בסיום החוזה.
פילי במצב שאין לה מה להפסיד כרגע אין דרישה אליו ובקצב הזה לא יהיה אז לגמור אותו לפעמים בעסקים יש לשלב פלזר וגי ליג זה פלזר וגם יש מצב שסימומס כלל לא יגיע כמו שאמרת.
אין מה להחזיק אותו בקבוצה זה סתם

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 21:26:57

אמביד נכנס בשמוק האוסטרלי בכל הכח, מה זה אין דרישה עליו הציעו עליו את ברוגדון ובחירה דראפט ראשונה, עדיין יש כמה רפי הבנה בליגה שחושבים שסימונס יכול להיות כוכב בקונטליציה מסויימת (למרות שהוא לא הראה יכולת או פוטנציאל) סתם בלון נפוח, אבל פראיירים לא מתים רק מתחלפים.
.
דרך אגב סימונס זה הנפילה הגדולה ביותר של טנ״ש, נפילה היסטורית

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 22:18:06

סוואגי ש
אני לא יודע כמה פעמים אני עוד אצטרך לומר לך את זה כדי שתבין אבל הם לא יכולים לשלוח אותו לשחק בג'י ליג בלי ההסכמה שלו. אני מבין שיותר כיף לא להפנים ולהמשיך לבקש שישלחו אותו לג'י ליג אבל הסיקסרס פשוט לא יכולים לעשות זאת אם סימונס עצמו לא מעוניין בזה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 22:35:18

למה לא? זה מהוגן בחוזה? אפשר לשלוח אותו להתאמן עם הגי ליג? להזיז לו את הלוקר…?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 22:37:16

Section 1. NBADL Work Assignments.
(a) An NBA Team may at any time assign a player (other than a Two-
Way Player) on its Active List or Inactive List to an NBADL team,
provided that the player (i) has either zero (0), one (1) or two (2) Years of
Service at the time of the assignment, or (ii) has more than two (2) years of
service at the time of the assignment and the player and the Players
Association consent to such assignment in writing. Upon such assignment
(“NBADL Work Assignment”), the player will be placed on the NBA
Team’s Inactive List, and shall (i) report to the NBADL team (and render
for the NBADL team such services as the player is required to render for
the NBA Team under his Uniform Player Contract and this Agreement),
and (ii) at the direction of the NBA Team, subsequently return and report
to, and resume the performance of services for, the NBA Team. An
NBADL Work Assignment commences when the player reports in-person
to the NBADL team, and ends either when the player, upon being recalled,
reports back to his NBA Team or when the NBADL season concludes.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 22:37:45

זה מעוגן בCBA

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 22:43:25

Also this is a formal written notice that I'm billing you another 100$ that you will never pay for this service, seeing as you are a cowardly fraudulent millionaire who refuses to live up to his commitments and responsibilities.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 23:05:20

You give my middle finger an erection

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19/10/2021 23:34:46

זו ההרמה להנחתה הכי טובה שהייתה באתר בעשור האחרון, ואני נחמד מדי כרגע בכדי לנצל אותה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 23:05:46

ותודה גם על ההסבר

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/10/2021 19:44:54

איזה כיף שנגמרה הפגרה, הגיע הזמן להתחיל להתלהב (לפחות לכמה משחקים, עד שנזכר שהאקשן האמיתי מתחיל רק עוד חצי שנה…).
אחלה פריוויו, תודה רבה אינדי. בקשר לפורמט החדש, כל הצעה מבורכת בעיניי. לכל כותב כאן יש זווית משלו, ומכולם אני נהנה ולומד

עמיחי קטן
Admin
19/10/2021 19:58:40

יופי של פריוויו לפתיחת עונה, תודה.
הגיע הזמן שצריך להחליט איזה משחק רואים באיזה שיעור…

גיא הירוק
Admin
19/10/2021 20:30:16

טמבל, סימונס.
הרי הוא שיחק לצד באטלר, רגע אחרי שזה הכריח את מינסוטה להעביר אותו בטרייד.
באטלר עשה ההפך –
הראה לכולם בקבוצה (בכוח) שהם לא מגיעים לקרסוליים שלו בכל מה שנוגע למאמץ ואינטנסיביות.
סימונס היה צריך להתפוצץ על אמביד על כך שהוא בטטה (כן או לא, זה ממש לא משנה. כושר גופני זה היתרון היחסי היחידי של סימונס).
כמה זמן אמביד היה שותק לסימונס?
כמה זמן היה לוקח לפילדלפיה להישבר ולהעביר את סימונס לפני שזה היה מטריף את אמביד?
.
טוב, ווישפול ת'ינקינג. אם לסימונס היה את האופי של באטלר,
פילי לא היו במצב הזה כיום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם סימונס היה באטלר היינו כבר אלופים😎

אני שוקל למנות את דה שוט למנגר ההוקס ולעשות טרייד סימונס טריי 😎

רן הנרגן
רן הנרגן
19/10/2021 21:07:18

לא מדברים הרבה החלק של בנית הפרופיל האישיותי של מועמדי דראפט. בסופו של דבר מה שעושה את השחקנים הגדולים זו האישיות שלהם. בכל זאת קבוצות נופלות כל שנה בבחירת שחקנים שפשוט אין להם את מה שדרוש כדי להפוך משחקן טוב מאד (סימונס נבחר לאול סטאר) למנצח.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 21:21:24

סימונס לא שחקן טוב מאוד אפילו לא קרוב,סימונס הוא שחקן מוגבל מאוד התקפית שהתלהבו שבגובה 10״6 הוא יכול להוביל כדור ולמסור, הבחירה לאולסטאר מעידה מה המאמנים בליגה מבינים ולא על טיב השחקן.
.
לגבי אופי חסר שחקנים אם אופי בעייתי שאק לא היה עם אופי בעייתי? מג’יק? ההבדל העיקרי שלסימונס חסר כשרון בנוסף לאופי חרא .

אור
אור
19/10/2021 21:13:07

Sources: Doc Rivers asked Ben Simmons to join a defensive drill today. Simmons refused. Rivers asked again. Simmons said no again.
Rivers then told Simmons he should go home, and Simmons dropped the ball and left.
.
חחחחחח, איזה ילד קטן

NFS
NFS
19/10/2021 21:20:55
Reply to  אור

איזה אפסון.
מי תיקח אותו? לא זורק משלוש, משקשק ברבעים רביעיים, חרא טימייט.
בסוף באמת יגיע לבאיי רוקטס, לחמישיה הפותחת את האולם.

אור
אור
19/10/2021 21:26:24
Reply to  NFS

הבעיה העיקרית שלו היא בהתנהגות עוד לפני כל הדברים שקשורים לכדורסל וזה למה גם אני לא יודע מי תיקח אותו

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 21:27:51
Reply to  אור

קבוצה מפגרת בלי עתיד

etayle
etayle
19/10/2021 21:45:58
Reply to  אור

אתה יודע על כמה אנשים אמרתי את זה? והם בסוף התחתנו, והיום ב"ה גרושים.

ככל שהזמן עובר הולך ומתבהר לי שסימונס פשוט אדיוט, וילד מגודל.
גם פיךי בתור מועדון מתנהלים חארבנה.

ברוך רובין
ברוך רובין
19/10/2021 21:55:24
Reply to  etayle

פילי זה מועדון שמעסיק מפגרים לא מוצלחים כבר 20+ שנה, היה להם דבר אחד טוב בקבוצה בדמות הינקי שבמשך שנתיים וחצי הפך מועדון מסריח למועדון אולי עם העתיד הכי גדול בליגה ופיטרו אותו, אין מצב שהינקי לא היה בועט פח כמו סימונס שערך שלו בתקרה.

אשך טמיר המקורי
19/10/2021 22:05:17
Reply to  אור

באמת שאף אחת.
פילי בבעיה רצינית

אשך טמיר המקורי
19/10/2021 22:04:43
Reply to  אור

https://www.ynet.co.il/sport/worldbasketball/article/s1ya100nst
העיקר לבוא כדי לקבל את הכסף, אפס מאופס.
העיקר שזימרו לנו פה על "שני הצדדים", ואיך הקבוצה אשמה ושהיא הביאה את סימונס למצב הזה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor
Reply to  אור

לא… כשכולם אמרו שסימונס יבוא בלי חשק כי מכריחים אותו אז הוא בא בלי חשק כי הכריחו אותו? אני בטוח שדוק ריברס לא חשב שזה מה שיקרה.

NFS
NFS
19/10/2021 21:17:14

תודה רבה אינדיאני, אחלה פריוויו.
בשעה טובה ונאמר אמן.
ננסה לתפוס מחצית שניה משחק שני, נראה את דריימונד גרין מתפוצץ עם 6 נקודות ב-2-7 מהשדה.

יהלי אולמר
Editor
19/10/2021 21:19:05

*דמיינו את הקול של הכרוז של הלייקרס*
Are you readyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
התגעגעתי אז באתי
מאצאפים מעולים תוצרת הסילבר היהודי, קושר מאני
נטס וגולדן סטייט

דדי
דדי
20/10/2021 2:32:36

זה לא הכרוז – זה חלק משיר משנות ה 90.
הייתי משמיע אותו המון.
עדיין משמיע מדי פעם במסיבות לקהל מבוגר יותר.

דה שוט
דה שוט
19/10/2021 23:55:31

ממש עכשיו – אמבפה עם פנדל של סימונס 😀

Zvika Bar-Lev
20/10/2021 0:19:09

שמעו, משחקים שיכולים להיות אחלה ממש. שעות קשות, בגלל שביין שני המשחקים ברור שעדיף הראשון, אבל הוא תכלס דופק את כל הלילה. אז אם לא קמים לנטס-באקס, נקום ללייקרס הפיסחים? טוב אולי באמת נקום ב6 למחצית השניה.

פאקו
Admin
20/10/2021 0:30:20

יופי של פריוויו. תודה אינדיאני יקר.

דדי
דדי
20/10/2021 0:56:07

עונה רגילה.
.
.
מערב –
.
לייקרס
סאנס
יוטה
דנבר
ווריורס
דאלאס
פורטלנד
ממפיס
.
פליקנס
קליפרס
קינגס
מינסוטה
ספרס
יוסטון
אוקלהומה
.
.
מזרח –
.
באקס
נטס
אטלנטה
מיאמי
בוסטון
פילדלפיה
שיקגו
ניו יורק
.
וושינגטון
שארלוט
אינדיאנה
טורונטו
קליבלנד
דטרויט
אורלנדו
.
.
בהצלחה לכולם בקרב על המקום השני !!!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 2:06:22

שאק וצאצווי ילדים,התאמה מושלמת.
https://www.youtube.com/watch?v=f4uDKHDs3H0

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 2:08:05

הסלטיקס החתימו את ג'בטה פארקר על חזון חדש. ואני ניסים מאד קיוויתי שיביאו מהמתים את בוגי….

golan
golan
20/10/2021 2:46:40

תודה רבה אינדיאני, פריוויו מעולה,
נקווה לעונה טובה ומעניינת.
רעיון מעניין העלת, יכול לפתוח דיונים מעניינים על יופי ואומנות,
למרות שהספורט הוא קודם כל תחרות, וזב מב שמלהיב את רוב הקהל,
יש גם אומנות בספורט כמו של מאנו או רונלדיניו, אבל גם שחקן כמו דניס רודמן שהיה מכין את עצמו לריבאונד עוד לפני ששחקנים זרקו,
אסטטיקה רואים אצל סטף בזריקה בחזרה המדוייקת שלו על הפרטים

AD
AD
20/10/2021 2:51:15

איזו פתיחה אדירה של מלווקי למשחק!
יאניס פשוט מפצלת ואם אפשר לתקן את ההימור שלי על זה שברוקלין לוקחים אותם גמר המזרח אז בברגע זה שיניתי

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 2:51:42

הארדן נראה כאילו נשאר בפגרת הקיץ

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 2:53:57

מי אמר שבולי בול לא עובד? את היווני לימדו פעם את המשפט מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח, והוא בהחלט מבצע את זה על ברוקלין לדעתי זה כדור חוזר חמישי שלו בהתקפה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 2:56:25

הנטס לא קולעים מ3, בנתיים הכל נכנס למילווקי מ3 קניגאהם הולידיי ו20 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 2:57:01

רק דיברתי ומילס עם שלושה 16 הפרש.הנסיון למסור לדוראנט שיקלע על 2 די אווילי

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 2:58:50

הסגל של מילווקי ארוך להחריד, אנחנו יודעים שדוראנט הוא הטוב בעולם ב1 על 1 אבל תראו איזה שיטת משחק בברוקלין, מה שכן לא הולכים לקו על שטויות תענוג

ג'ורג' עובדיה הסקרן

ברוקלין זה ספרס מחולשים בהארדן ודוראנט. הבאקס טוחנים.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:00:45

ראיתם את הטבעת אליפות של מילווקי? לא התמתן הבעלים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:01:51

מת על פטי מילס איזה החתמה!!! רוצח

ג'ורג' עובדיה הסקרן

פטי מילס עושה בלוק ענק על לופז! אח של יאניס עושה סל על מילסאפ! היילייטס!

ג'ורג' עובדיה הסקרן

ברוקלין זה כפר נופש לפנסיונרים. פליטי ריאליטי כולם.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:07:50

הארדן שבר את הקורסליים למגן במהלך האחרון, אבל ההגנה של ברוקלין לא קיימת. הגופה של מילסאפ במצב ריקבון כבר שנים הם לא יכולים לאפשר 37 נקודות ברבע ולתת למילווקי לקחת כל כך הרבה ריבאונד בהתקפה (למילווקי היו הרבה יותר זריקות לסל),

ג'ורג' עובדיה הסקרן

הארדן הגיע לחלק השלישי והאחרון בקריירה שלו. החלק השמן והאיטי

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:17:19

15 נקודות ב14 דקות ב5 מ8 מהשדה, הלוואי כולם היו ככה שמנים ואיטיים

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:10:47

פטי מיילס!!! עוד שלושה 4 רצוף האיש לא מחטיא ורק 8 הפרש

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:11:28

הרקדן מתחמם ועוד 3 הוא דביל שהוא בועט את הרגליים קדימה

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:16:29

זה סנטר? הייתה שם ילד שיגן על הצבע היה עושה עבודה טובה מקלקסטן כל הסלים על הפח הזה , עד שהוא זז המפגר. נאש תעיף אותו החוצה זה 4-5

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 3:18:04

זה לא חוכמה שההגנה של ברוקלין כזאת גרועה , חכו שקיירי יחזור
יש לו הגנה מצוינת נגד חיסונים

ג'ורג' עובדיה הסקרן

מה דליל יותר? השיער של ברוקלין או הpaint של ברוקלין?

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:20:08

אתם רואים את יאניס, הוא שיפר את המסירה והשליטה בכדור הקיץ כמה פשוט יאניס בפוסט במסירה ב1 על 1 באים לשמירה כפולה מוציא מסירות של לברון מהמרפק. ההגנה של ברוקלין לא קיימת איטית מפגרת

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:24:17

מיילס!! איזה שחקן. אולדריג לא יכול לעשות הגנת חילופים הוא כבד

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:28:07

19 הפרש נגמר, יוסטון לא רק שלא מצליחה להגן על הקלעים הם לא מצליחים גם להגן נגד הכדורים החוזרים. לנאש יש המון עבודה בצד האפור של המגרש. התקפית הם יסתדרו

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:29:24

המזל של נאש שהם כל כך כישרוניים בהתקפה שהוא ממש על תקן לולב מסור לדוראנט על ה3.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:39:21

ברוקלין סגרו את כל הפער כמעט, עם זאת זה מתיש מנטלית להיות בצד הרודף כל המשחק.
.
אשך מאנו תוסיפו אותי למועדון המעריצים של פטי מיילס לא ידעתי שהוא כזה טוב בקושי ראיתי אותו בספרס, וחשבתי שזה מדגם קטן מדי האולימפיאדה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:55:06

קלקסטון הזה נכה לא ייאמן לא מסוגל לעשות כלום אפילו לא לתפוס לוב, בהגנה הוא גם לא קיים אי אפשר למצוא לו תחליף?

shadow
shadow
20/10/2021 4:00:35

רץ כמו סהרורי על המגרש. לא מבין את המשחק

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 3:58:42

יאניס החמור קופץ ומקבל עבירות מעיל רוח יש עליו, הארדן לא קיים הגנתית וקלקסטון לא בענף הנכון.

Warrior
Warrior
20/10/2021 3:59:58

חברה שאלה קצת מוזרה.
למישהו יש פנטזי ליג? עם ליגה? עכשיו פתחתי ומחפש להצטרף לליגה כלשהי.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:00:32

סוף סוף הדביל הצליח לסיים אליאופ , והפרצוף של הארדן אומר הכל. לאיש חורים בידיים איזה סנטר פח לא ייאמן; לתפוס כדור הוא לא יודע

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:01:52

לא יאמן כמה הדביל הזה נכה

shadow
shadow
20/10/2021 4:04:06

יאניס עבד חזק בקיץ. תופר מיד ריינג'

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:08:00
Reply to  shadow

כן בנוסף יכולות הכדרור שלו המסירה השתפרו משמעותית. שחקן שעובד סופר קשה כל פגרה ורואים את זה.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:06:12

טוב הנטס לא יחזרו, חייבים להביא איזה סנטר מהגי ליג במקום הזבל קלקסטון הוא לא בענף הנכון.

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:10:05

גריפין במחווה לבן סימונס, סל ריק מוסר במקום להטביע

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:12:24

יאניס מדהים!!!!!

ADISU33
ADISU33
20/10/2021 4:22:14

דה גריק פריק!!!🐐🐐🐐🐐
.
חג שמח לכולם !😎

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 4:36:16
Reply to  ADISU33

לא ייאמן הוא בהחלט יכול להיות השחקן הטוב ביותר שאי פעם שחק את המשחק, הוא כבר הPF הטוב מאז ומעולם ובפער והוא עדיין לא בן 27.

ADISU33
ADISU33
20/10/2021 4:44:37

מכאן הוא רק ימשיך להשתבח ,הוא לא אחד שאומר "הגעתי לנחלה עכשיו אנוח" .
אחלה גבר בנוסף!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:47:33
Reply to  ADISU33

נחלה גבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:39:49
Reply to  ADISU33

חנוכה חנוכה חג יפה נורא…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:42:07

כיף לראות משחק שהשופטים לא שורקים יותר על כל חנטריששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:46:16

בינתיים אבו זקן עם רק 4 זריקות מהקו, זהו הלכו הימים בהם הגיע 15 עד 20 פעם לקו.
החירטוט הוסיף לו 10 עד 12 כל משחק מהקו, אז שיתקצקץ וישתקשק ויחזור למימדים טבעיים, זה יקרה גם לגבינה הזה ליילארד ולעכברושרוש מאטלנטה, שימשיך להתבכיין.

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:49:20

אני בעד שלא ישרקו הרבה, אבל אחידות זה שם המשחק או תשרוק הכל לשני הצדדים או אל תשרוק כלום לשניהם.
פה שרקו מלא אוויר למילווקי ופלייגרנט על כל דבר, וצד שני כלום.

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:44:04

לא יאומן השופטים הרגו פה את ברוקלין לא שורקים להם כלום, אין לי בעיה עם זה, אבל תהיו אחידים בצד אחד שריקות אוויר בצד שני מפילים שחקנים לרצפה וכלום.

בנוסף ברוקלין גמרו את עצמם גם, כל פעם שיש מיני מומנטום בפתח, מחטיאים לייאפים או הולכים ראש בקיר ומקבלים מיד בראש בצד שני.

ADISU33
ADISU33
20/10/2021 4:45:28
Reply to  salva brazilay

שטויות במיץ

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:47:44
Reply to  ADISU33

מה שטויות הפילו את השחקנים שלהם מתחת לסל ברצפה באלימות 3-4 פעמים בתחילת הרבע, וליאניס נתנו אנד וואן על ליטוף..

shadow
shadow
20/10/2021 4:44:35

ברוקלין נראים הרבה פחות טוב ממה שחשבתי, מילווקי ובמיוחד יאניס באו חדים והמשחק כבר היה גמור ברבע ה2

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:53:55
Reply to  shadow

גרועים, אבל שיחקו נגד הקבוצה הטובה בליגה כיום.

בלי קיירי הסיכויים שלהם מולם בפלייאוף נמוכים מאוד..

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:44:45

דבר נוסף, איך משנים כינוי?? הבן אדם נפטר לא נעים.
נא להחליף לי ל:
Lbj goat (לשעבר סלבה)

Smiley
Editor
20/10/2021 4:53:32
Reply to  salva brazilay

דרך ה-GRAVATAR

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:54:35
Reply to  Smiley

אין לי מושג איך עושים את זה..

יש פירוט יותר מעמיק?

Smiley
Editor
20/10/2021 5:02:29
Reply to  salva brazilay
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

לשנות שם לשיקצה? 😲 תקרא לעצמך שיקצה וזהו

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:46:45

קשה לראות את ברוקלין צולחת סדרה מול מילווקי. דוראנט צריך לתת באיזור ה45-50 נקודות באחוזים טובים. הארדן צריך לעשות כמה שפחות שטויות, אבל כל השאר נגרי על חוץ ממילס שנחמד..

אם קיירי לא חוזר, הסיכויים של ברוקלין לעבור את מילווקי בסדרה נמוכים לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

מה כל אחד כבר סתם את הגולל כולה משחק 1. יש להטריד את גו האריס תמורת משהו בצבע.

shadow
shadow
20/10/2021 4:49:23

דוראנט מרפד סטטיסטיקה בגארבג'

אור
אור
20/10/2021 4:50:15
Reply to  shadow

אני הייתי קורא לזה "לעולם לא מוותר"

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 4:51:09

בודנהולזר כשמו כן הוא בעל שורשים גרמניים, משאיר את יאניס לשחק עם הג׳י ליג של ברוקלין חחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:57:19

זהו, טאמבל טקס…
מילווקי עשו שם ליקוקי.
יאניס סופרסטאר חייאמו פסיכו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 4:59:56

כל מי שחשב שהארדן ודוראנט מספיקים קיבל סטירה היום….
היום דוראנט מתקשר לציף אבו קיירי וצועק לו, תתחסן או לך בקיביני….
לא תקבל גרוש,

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 5:06:33

ראס נכנס לפוקוס של לפני המשחק.
לינק לפאקרס מול הגולדן ליידיז

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 5:06:59
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכולם אני רואה האיילים דרסו את דוראנט והארדן😊

יאללה עכשיו נראה את השיקצה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי כבר מסר לבוס,שלו וראס כבר 2 קלינגים לאשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שביעזמור עדיין משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחילו שריקות האוויר לדיוויס חחח נכנס בדריי והולך לקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר גורדן פול לחץ את שיקצה לא נגע בו השופטים אמרו לו תרגע מה אתה לוחץ על המלך?
אחכ טנש יגידו איפה היו שריקות אוויר חחח
הנה כבר 2 על הפתיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס מפנק באס לליאפים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון כרגיל חוגג על קר הדביל. למה יש בכלל שומר על ראס 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

את ראס צריך.לשמור כמו סימונס השחקן שלו צריך לעזור על השיקצה ורק בצבע לחזור לשמור😂

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:20:08

פול מתרגש

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:21:44

אבל ההנעת כדור של הקבוצה יפה מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיקצה חוגג לקר על התחת חחח שם עליו את איגי הנכה עכשיו 😂😂 תביא דאבל טים חתיכת דביל ראס עומד על קשת ה3 עם ידיים בכיסים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קר מאמן נוראי הנה כרמלו בא לעזור לגולדן 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דריי משחק עבור הבוס שלו 😂😂

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:28:32

וואו איזה הדבקת עבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

לגמרי 3 שריקות אוויר. טנש יבואו עוד שעתיים ויבקשו שתציין להם את הדקות 😂😂

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:29:09

כנראה מנסים לסיים את המשחק ברבע השני כשלא יהיה לקר שחקנים לעלות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס עושה מטלית טוסקנה מטוסקנו

shadow
shadow
20/10/2021 5:34:28

טוסקנו אנדרסון שומר על דיוויס נשמע כמו רעיון רע.

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:36:04

6 עבירות לא מספרות את הסיפור. לפחות עבירה אחת על וויגינס ועוד אחת על גרין שהדביקו. שני שחקני ההגנה הכי טובים של גולדן סטייט בחוץ תוך חמש דקות.
דייויס לפחות שתי עבירות העלימו לו. רגל על קרי ועכשיו עוד אחת על טוסקנו אנדרסון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויס בסדנת ניגוב אפילו לא מזיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלו האהבל נתן לקרי 3 נק מתנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס כל המשחק עם ידיים בכיסים על קשת ה3 😂😂
0 נק 0 מתפרצות הוא הולך לסבול העונה 😂😂
ווגל הם הרכב גרוע של רונדו וראס ומלו החזיר את הלוחמים למשחק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 5:44:15

סטל על הפספוס: דאמיטטטטטטטטטטטטטט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 5:44:33

סטף…

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:46:06

בייליצה נראה מצוין. הרכבים מאוד גמישים, ועם וויזמן הם אמורים להיות גדולים להיות יותר פיזית יכול מאוד לעזור להם.
עד עכשיו אני די אופטימי מהעונה שלהם נותנים פייט יפה ללייקרס בלי שני שחקני חמישיה שלהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Warrior

הם דווקא משחקים רע מאד ווגל סייע להם בחמישייה עם ראס רונדו וכרמלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון חוגג לקר הדביל על התחת והדביל לא מביא דאבל טים חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בייליצה מנגב דוויט זה בדיחה אין לו מה לחפש בnba

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר אין אפילו הילוך חוזר

רן הנרגן
רן הנרגן
20/10/2021 5:56:16

רגע, שמעון את בעד ג"ס?

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:57:18

אני לא מאמין מה נשרק על פורטר.
פול נורא באמוציות לא משחק כרגיל.
צריך להעיף את הווארד מהליגה חצי מהפאולים שלו יכולים להיגמר רע מאוד מבחינת התוקף.

Warrior
Warrior
20/10/2021 5:58:55

חברה שאלה קצת מוזרה.
למישהו יש פנטזי ליג? וליגה? עכשיו פתחתי ומחפש להצטרף לליגה כלשהי.

shadow
shadow
20/10/2021 6:01:04

מי אמור לקלוע סל בגולדן כשקרי לא על המגרש?

Warrior
Warrior
20/10/2021 6:01:42
Reply to  shadow

עקרונית פול אבל הוא לא מכניס לייאפים עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

מי אמור לקלוע גם שקרי על המגרש חוץ ממנו 😂😂
בייליציה עוד קצת הציל אתכם

Warrior
Warrior
20/10/2021 6:01:13

מה נסגר עם המשחק הזה😂😂

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:06:12

לייקרס ג״ס כואב בעיניים כולם גופות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוויט לא בענף הנכון

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:14:44

חחחח לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי נפטרה מדוויט ובראון עכשיונרק נשאר סימונס מה שרציתי כבר לפני שנים טראסט דה פרוסס 😎

Warrior
Warrior
20/10/2021 6:11:33

קישור מישהו?

etayef
etayef
20/10/2021 7:13:28
Reply to  Warrior
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון היה רוצה כל הקריירה לשחק מול קר איזה מאמן פח חחח אין עליו בכלל הגנה נותן לו לחגוג למה יש שומר על ראס לא מובן הוא על קשת ה3 עם הידיים בכיסים למה השומר שלו לא הולך לדאבל טים?

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:12:56

רונדו מוציא לראס לשלשה התקפה אחר כל ראס מוציא לרונדו לשלשה לברון כבר עם שני גאמפ׳ סטופים שלא עשה מימיו סטף מחטיא הטבעה לוני וגרין שוברים טבעות דווייט כבר סבא – וכרמלו איכשהו מצליח לקלוע חחחחחחחח מה זה המרחק הזה? מה שכן השופטים של לוס אנג׳לס בכיס יש דברים שלא משתנים

shadow
shadow
20/10/2021 6:16:00
Reply to  דה שוט

קשה לצפייה. לא להאמין שמשלמים להם מיליונים על הדבר הזה. לא מסוגלים לשים ג'אמפשוט בלי שמירה ואחרי זה פישרים כמו אייטון יבכו על עוד כמה מיליונים.

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:17:35
Reply to  shadow

עזוב את זה כולם שם גריאטרים משחקים עם ברכיים ישרות נראה כמו ליגת ותיקים בשרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסיבה היחידה שזה לא 20 הפרש במחצית זה הרכבים לא טובים של לברון לפעמים. רק קרי ובייליצה עשו משהו אצל הלוחמים שיצאו מאד בזול במחצית. אולי בחצי השני הזקן יתעייף הבעיה שגם הזקן של גולדן עייף ויותר זקן 😎

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:16:12

אני רואה שצעירי מילווקי נתנו מכות לשבירי ברוקלין. עכשיו הם באים כאלופים יהיה קשה איתם. בולי בול – מפחיד

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:36:53

בוקר
אני רואה השיקוץ מוביל כדור מתחילת המחצית, ראס רץ מצד לצד כמו שתמיד עשה לאחרים.
כבר נמאס לשיקוץ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך הפסדת מחצית לפנתיאון של ראס הוא עומד על קשת ה3 עם ידיים בכיסים וגולדן מבזבזים עליו שומר במקום שיעזור על השיקצה

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:52:52

משחק הבא גם עם הפלאפון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס ענק איזה החטאת לייאפ איפה האשך הוא חסר ומפסיד משחק hof של ראס 2 מ9 בקלינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול מפר חוקים פעם שנייה לוחץ את השיקצה הופתעתי שלא הדביקו לו עבירה בפעם הראשונה ישר הדביקו לו 😂😂

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 6:50:38

הלייקרס קבוצה מאוד עמוקה יש להם לפחות שתי גופות ונגר על כל עמדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

בייזמור חושך

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:53:18
Reply to  דה שוט

1+

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:54:08
Reply to  דה שוט

זה חבר'ה קדישא. הנגר זה בשביל לבנות את הארונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך דריי פינה לבוס שלו לדאנק זז הצידה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2021 6:52:54

מי הבוס ? השיקוץ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן דריי חתום אצלו אתה לא רואה איך הוא משחק הוא יכול להחליף גופייה ולא ישימו לב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2021 6:53:35

בוקר ימזוכיסטים
דה שוט מהר לסיבובי מכונה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
20/10/2021 6:54:37

אני רואה את DUNE
הרבה יותר טוב מהריקבון של ל.א

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:56:36

חייבים להחזיר את ראס שיחזיר אותנו למשחק

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 6:59:36

איזה שאקטין של כרמלו

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:00:50

אחלה פתיחה ארגן דוד סילבר, 12-15 משחקים ראשונים בבית

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:03:33

פעמיים אוק', פעמיים יוסטון, פעמיים ספרס, ומיני.
https://www.nba.com/lakers/schedule?ls=nav_schedule

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:04:33

וקליבלנד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה מזל נטו של ההגרלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיהיה רגוע…לאט לאט

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/10/2021 7:03:42

כרמלו WTF

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:03:57

ווסטברוק זה כמו לנסוע בכביש ולראות.תאונת דרכים
זה איום ונורא, דם בכל מקום , אנשים בוכים אבל אי אפשר לא לעצור ולהסתכל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצאו בזול גולדן הקטע עם כרמלו על הקו היה ענק. לברון מעלה הרכב של ראס רונדו וכרמלו ותמיד גולדן חוזרים למשחק 😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קר לא יביא דאבל טים על לברון גם אם יקלע עליו 90 נק איזה מאמן אשפה

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:09:45

לדוויט יש סושי על הראש
אני חושב זה ספייסי טונה עם eel sauce

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:11:01

אחלה חיקוי של ראס לצלילת דג מת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס סה הmvp של גולדן בראס נשים מבטחנו יאללה גולדן תנסו לגרד את זה למרות המאמן הדרעק שלכם

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:12:57

זה נקרא חילוף מנצח

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:11:35

איך הם אכלו את הלוקש של ווסטברוק באמת חחחח, טיפשות גם ככה אין קלעים, מביאים את הרכז הכי נגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  salva brazilay

ראס היום במשחק שיא😂😂 חייבים לצרף שם את סימונס יהיה צחוקים. ההגנה שלהם גם פח פשוט גולדן לא קולעים כי גם הם נגרים😂

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:17:08

תעשו טרייד ראס על סימונס. צחוק זה טוב לבריאות.

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:18:06

חחחחחחח

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:18:14

פילי בצחוק לא יסכימו, עדיף שחקן ביציע מאשר ראס 🤣🤣

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:17:49

שיעשו קבוצה חדשה
ווסטברוק סימונס קיירי פול ג'ורג' וג'ון וול

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:17:53

נכון. היה צריך להיות 20 הפרש מזמן

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:14:46

דוויט נשאר אותו אדיוט כמו שהיה בפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה אידיוט לפני פילי שחקן שכבר לא ברמה של הפועל ים. בnba בגלל השם שלו אין לו כדורסל כבר כמה שנים

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:15:04

כמה שיחק בלי דיוויס חחחח גמר את המשחק אידיוט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:15:59

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הווארד וראס בדיחמין לשבת….
מה יהיה?

רן הנרגן
רן הנרגן
20/10/2021 7:16:00

אולד מן איגואדלה

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:17:07

וזה, חברים, כשגולדן לא פוגעת בשלשות חופשיות כל המשחק, ובלי קליי.

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:17:36

די שיודו בטעות שלהם, ראס צריך לשבת על הספסל עד סוף המשחק

דה שוט
דה שוט
20/10/2021 7:17:59

יצאתי לעבודה אני רואה ג״ס הפכו את המשחק טרגדיה

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:18:28

משגע אותי מה שהולך עם הקהל בטיים אאוטים במשחקי NBA. כאילו לא יודעים מה התוצאה.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:21:51
Reply to  Jonathan

מה אתה רוצה שילכו מכות ביציעים ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה יש לא לקרוס

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:20:54

מתי גולדן סטייט החתימו את ראס ? האיש אסון מהלך

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:21:16

ביאליצה בחיקוי מושלם לדריימונד בפלייאין של השנה שעברה.

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:22:13
Reply to  Jonathan

בטח קיבל ממנו טיפים באימונים: "זה הראש של לברון, זה הכדור – מבחינתך אין הבדל מעכשיו. באימון הבא נדבר על האשכים".

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:22:07

מה השופטים רוצים עכשיו, תנו שתי קליעות ללברום וזהו
ילה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:22:34

מה פלגרנט?

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:22:17

איפה ראס?

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:22:21

לא מסוגלים לשים עונשין הקבוצה הזאת 1 מ2 זה טוב בשבילם בטיול לקו

dror
dror
20/10/2021 7:23:42

ראס צריך לשב. על הספסל עד סוף העונה. בעצם… ג'י ליג ישר.. . בוקר טוב. לא יכול לראות אותו כמה טמטום בשחקן אחד.

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:23:43

אין שדיוויס על המגרש זה משהו אחר לגמרי

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:23:58

צריך לקחת את הילד לגן. מקווה שעד שאחזור נגיע להארכה.

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:24:25

כותב שוב למי שפספס – לוח הפתיחה של לייקרס – 15 משחקים ראשונים – 12 מתוכם בבית.
פעמיים אוק', פעמיים יוסטון, פעמיים ס"א, מיני, קליבלנד.
יצאה להם הגרלה מאוד נוחה לטעמי…

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:25:10

איזה יצא ואיזה נעליים השיקצה מחליט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:28:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:24:57

מה שיעבור על ווסטבריק אחרי זה…

יתחיל לחשוב גם שכדור הארץ שטוח אחרי מה שיעבור בחדר הלבשה חחחח

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:25:52
Reply to  salva brazilay

הוא אף פעם לא חושב אל תדאג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון לא רצה שדיוויס ישתלט ויבש אותו בשביל לעבור אותו בסטט 🤣

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/10/2021 7:25:21

לא שהוא לא שחקן ענק, אבל מעבר לזה האתרוג שדיוויס מקבל הוא בלתי נתפס

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:30:55

זה הכינוי. בול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:25:21

לא ייאמן כמה שריקות הלייקרס מקבלים…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:26:44

שיקסה צועקת, איך השארתם את סטף בדד?

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:26:46

אז מביאים את ראס בחוזה עצום ותמורת חצי קבוצה, רק כדי להעלות במקומו את פאקינג אייברי בראדלי, שנחתך מגולדן, לדקות האחרונות?

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:28:18

חח נו מה יעשו, אכלו בלעו ושתו את הלוקש שווסטברוק שווה משהו.. איך כל חובבן פה באתר רואה את זה? ולברון והמנהלים של הלייקרס לא רואים?
נשגב מבינתי

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:27:04

חחחח חוץ חינם לאל איי

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:27:14

טוב. הילד ואני הגענו להסכם. מטוסי העל תמורת זה שאסיים את המשחק ונשב בפקקים.
רק שלא תהיה הארכה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

8😂😂😂
סופר ווינגז אחלה סידרה

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:29:56
Reply to  Jonathan

גדול

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:27:23

בייייצהליצהההההההההההההההה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח לברונה עף לחוץ וקיבל שריקת אוויר

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:27:53

השופטים ממש מחבבים את לברון ודייויס.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:28:13

איך השופט מטר משם לא ראה שלברון נגע בכדור

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:29:14

יותר קשה לחדור לטיילת של חוף דדו במוצ"ש מאשר להגנת הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣 אין הגנה כולם זקנים חוץ מדיוויס מי ישמור שם? לא ראית מה דה שוט אמר שהם שומרים עם ברכיים ישרות

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:30:15

כמה לברון בוכה? כמה???

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:30:37

יאללה נחמן ביאליק. איזה רכש.

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:31:45

חגי שיחקת אותה עם הכינוי לדייוויס. "האתרוג".

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:31:50

דייויס 1 מ 6 מהעונשין זורק פאול טכני
Lol

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:33:05

אפילו ויגינס נותן פה צ׳אקות.

טוב לייקרס וברוקלין יעשו אליפות אל תדאגווו

בפלייאין חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וויגינס נועל את הטקסייה😎😎😎

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:33:51

ויגינס. מי היה מאמין.

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:33:35

איזו התקפה! המסירות!!! עשה לי את היום.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:36:05
Reply to  Jonathan

איזה כיף כשיש רכבת אין פקקים.

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:42:55

אתמול נתקעתי עם הרכבת בדרך הביתה. אל תתחיל.
גם לא בתור מטאפורה להגנה של הלייקרס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 10:02:45
Reply to  Jonathan

צר לי עליך
לי אין בעיות כאלה.
אוטו אני לוקח רק כשיש צורך או שאני יודע שיש מצב לגלוש, בוקר, הרים ערב, אני חותך לים.

Jonathan
Editor
20/10/2021 10:07:32

אני עובד מהבית רוב הזמן אז כמעט לא לוקח רכב. אבל אם אני שם את הבן הצעיר בגן מאוחר מידי אז זה 3/4 שעה להגיע לשם ולחזור (לעומת רבע שעה הלוך חזור אם יוצאים מוקדם).
הרכבת תמיד עושה לי בעיות. אולי ו ההשפעה שלי עליה, לא יודע…

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:33:37

מסננת לא הגנה, איך שילמו על הדפוק הזה ראסל לא מובן לי,יכלו להביא את הילד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:34:02

שיקסה עם 31 אבל דייוי נרדמה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:34:40

כמה שיקסה מתגעגעת לדווין, דוויין וויד.

דובי
Editor
20/10/2021 7:34:19

בייבי יוקיץ!

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:35:06

בייליצה זה שיחוק ענק לגולדן.
בלייקרס, ראס מוחזק בשרשרת כ"כ קצרה שזה עבירה על חוק צער בע"ח.

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:35:39

ראס ביום טוב
3 מ 12

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:36:26

מצא פיתרון לאיבודים – לא לכדרר, ולא למסור.

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:35:48

עבודה של מאמן – תראו איך בייליצה היה נראה בסקרמנטו, לעומת בגולדן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה מדהים היום בייליצה

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:35:58

הטריפל סינגל של דריימונד יותר מרשים מזה של ראס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:36:43

להברוךךךך לא מסכים להפסיד

salva brazilay
salva brazilay
20/10/2021 7:36:59

ווסטברוק עוד שנייה הרביץ לדיוויס בשביל ריבאונד, חושב זה אוקלוהומה ואדאמס, יבעטו לו בתחת

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:37:22

איזה דביל הראס הזה לא ייאמן לא קולט שהוא לא ייקח ריבאונד בלייקרס

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:37:24

וקרי משיג טריפל דאבל…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:39:09

מאז שהרכבת חושמקה אין איחורים. הכל מתקתק, בלי פקקים ובלי עמייאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שראס היה הmvp של גולדן ניצח למרות קר😂😂

גיא הירוק
Admin
20/10/2021 7:39:34

אחלה בוקר,
לא שיחקנו וכבר יש לנו יתרון של חצי משחק על הלייקרס…
.
!GO SUNS

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:40:02

אברוך היה צריך להביא את פאטי מילס במקום את ראס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אכן.

הכי מעצבן שגולדן הביאו חינם את בראדלי ללייקרס והוא ישחק השנה חמישייה בסופו של דבר ויתן הגנה קצת. בלעדיו לא היה להם הגנה בכלל. חוץ מדיוויס אף אחד לא יכול לשמור שם וראס ולברון הם 2 מהשומרים הכי גרועים בליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:43:59

כן
הצטערתי שבוסטון שוב החתימו את ג'בטה ולא הביאו את בראדלי במקומו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מובן בכלל בראדלי הרבה יותר טוב ממנו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 10:04:28

מובן לגמרי
יש אנשים שאיינג' או הבוט לא הסתדרו אתם וגם לא יסתדרו בעתיד…

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:46:50

פטי מילס שחקן מצויין וחכם על חוזה שלMLE אתה משווה את הגופה של ראס האסון עליו? לפאטי מילס יש קליעה חכמת משחק הכל.
.
מזלו של ראס שיש גמורים שמתלהבים מטריאל דאבל וסטטיסטיקה ריקה, ראסל במשך שנים אסון לקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פטי מילס היום שחקן הרבה יותר טוב מראס. ראס כבר גמור והוא רק ילך וידעך משנה לשנה הקליעה שלו תכף מגיעה לרמה של סימונס

אשך טמיר המקורי
20/10/2021 7:52:42

להשוות את פאטי לראס זה כמו להשוות פרארי לבימבה השבורה שיש לי בחצר, שהכלבים משתינים עליה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא הולך לסבול בלייקרס אין מי ירוץ שם הכל עומד ואיטי 😂😂 נשאר לו לעמוד עם ידיים בכיסים על קשת ה3. אין לו קליעה אין לו הגנה אין פאסט ברייק…..גיים אובר עבורו עד הטרייד הבא

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 8:01:24

יש לו 40 מליון ל3 שנים, הרגת אותי אש

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:41:46

בלי קליי, בלי וייזמן, בלי קומינגה (נניח שהוא שווה משהו) ואנחנו מנצחים בלוס אנג'לס.
51 נקודות מהספסל. מראש היה ברור שיש לנו עומק…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

קומינגה וויסמן אני בספק כמה דק הם יראו העונה 😂😂

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:41:49

ראס הMVP של גולדן דביל כזה, איפה האחיות למה הם לא בודקות לחץ דם ומאכילות את הקשישים בלייקרס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂😂 בוקר טוב אדם ולילי ריגר איזה בוקר שמח שהשיקצה הפסיד

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/10/2021 7:42:41

ילה תמ"א

ברוך רובין
ברוך רובין
20/10/2021 7:43:29

120 נקודות מגודלן סטייט כשהקליע. של קיירי לא נכנסת, ביום רגיל זה היה בלואוט

Jonathan
Editor
20/10/2021 7:43:34

ווסטברוק! איזו הטבעה! איזה שחקן! 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון הכניס בכוונה את ראס רונדו וכרמלו שלא יהיה בלואו אאוט ולכן כל פעם שהלייקרס ברחו גולדן חזרו למשחק בגלל ההרכב הטוב הזה. הוא רצה להיות הגבר שיקח את זה במשחק צמוד. על הדרך ייבש את דיוויס שלא יעבור אותו בסטט😎

NFS
NFS
20/10/2021 7:49:21

תגובה 21 ☝️
וכן דריימונד התפוצץ עם 6 נקודות ב-2-5 מהשדה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחח טובבב…. חזק אתה. תמלא לוטו

trusttheprocess
trusttheprocess
20/10/2021 7:53:10

בארקלי אומר שהקבוצה של הלייקרס הייתה טובה אולי ב 2010…

ירון, החלום
ירון, החלום
20/10/2021 16:18:34

בס"ד
תודה רבה על פוסט מעניין ו…. יפה.