הסלטיקס נגד הנטס וגם הלייקרס, הקליפרס ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

הסלטיקס נגד הנטס וגם הלייקרס, הקליפרס ודונצ'יץ' ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מומלצי הליג פאס:

ברוקלין נטס (9-9) – בוסטון סלטיקס (4-13) 19:00:

שלושה ימים אחרי שנפגשו בבוסטון, הנטס והסלטיקס יפגשו שוב, הפעם בברוקלין, במשחק בין שתי קבוצות שהקשרים ביניהן הגדירו במידה רבה את גורלן בשנים האחרונות. החל מהטרייד של פירס וגארנט ועד המעבר של קיירי בקיץ האחרון, ברוקלין ובוסטון הן שני פרנצ'ייזים שפעלו באינטנסיביות על מנת לבנות קבוצה שיכולה להתחרות על התואר, ובעוד תקוותיה של ברוקלין יחכו לשנה הבאה, בוסטון בהחלט עשויה להיות קבוצה של כאן ועכשיו.

הסלטיקס התאוששו משני הפסדים רצופים עם ניצחונות קשים על סקרמנטו ועל ברוקלין, כל ארבעת ההפסדים שלהם העונה היו בחוץ והם ממשיכים לשמור על מאזן ביתי מושלם. ההצלחה של הסלטיקס נשענת על רביעיה התקפית שנותנת תרומה יציבה של 19 נקודות או יותר למשחק. קמבה ווקר השתלב נהדר ומוביל את קלעי הקבוצה, ג'ייסון טייטום אחרי עונה פושרת חוזר להראות את היכולת שסימנה אותו כסופרסטאר עתידי בליגה, ואף יותר ממנו ג'יילן בראון נותן עונת שיא של 19.4 נקודות למשחק, כאשר גם בפרמטרים אחרים הוא מראה שיפור דרמטי עם עלייה מ-4 ריבאונדים ל-7, עליה של 9 אחוז בקליעה מהעונשין ו-2% בקליעה מהשדה ולשלוש.

מה שמאוד מרשים הוא שהסלטיקס מצליחים לשמור על הזהות ההגנתית שלהם, על אף שהחליפו את אל הורפורד באנס קנטור, הידוע לשמצה ביכולות ההגנתיות שלו. לבוסטון אין למעשה רים פרוטקטור משמעותי ובכל זאת הם סופגים רק 104 נקודות למשחק כאשר גם בהפסדים שלהם לדנבר ולקליפרס הם ספגו פחות מ-100 נקודות ל-48 דקות (המשחק מול הקליפרס נגמר בהארכה).

הנטס אולי לא ציפו להיות במירוץ האליפות לפני שדוראנט חוזר, אבל היכולת שלהם עדיין מאכזבת והאכזבה סובבת במידה רבה את קיירי ארווינג. הגארד שזכה לבוז על אף שלא שיחק כאשר הנטס יצאו לבוסטון לפני 3 ימים, נפצע ומאז קבוצתו נמצאת במאזן 2-5, כולל 4 ניצחונות רצופים. העובדה ששוב קיירי מצטרף לחבורה מגובשת ששיחקה טוב יותר משציפו ממנה, והשתלבותו מלווה בירידה ביכולת הכוללת מעוררת שאלות גדולות לגבי יכולתו להיות כינור ראשון. למזלה של ברוקלין הוא לא יהיה כזה לעוד זמן רב.

הלילה קיירי לא צפוי לשחק ובהיעדרו מי שעשה את קפיצת המדרגה הוא ספנסר דינווידי. הגארד המצוין קולע 20 נקודות למשחק, כאשר הוא נעזר בקו האחורי בכריס לוורט וג'ו האריס. ברוקלין תמשיך להתלבט על הציוותים בקו הקדמי בין דיאנדרה ג'ורדן שהגיע בעיקר מסיבות חברתיות, ומשחק כרגע פחות מג'ארט אלן הנייד ומודרני הרבה יותר.

המשחק היום, אם כן, יהיה משחק של גארדים ופורוורדים בעיקרו, ולהערכתי לבוסטון יש יותר כוח אש בתחום הזה כדי להבטיח ניצחון שני ברציפות על היריבה מברוקלין.

הימור: בוסטון ב-8.

פיניקס סאנס (9-8) – דאלאס מאבריקס (6-11) 4:00:

המשחק הזה לא היה נכנס כמומלץ ליג פאס בערב רגיל, אבל בכל זאת יש כאן דיי סיפורים כדי להפוך אותו לשווה צפייה.

הרצף הנהדר של דונצ'יץ' ודאלאס נעצר מול הקליפרס, כאשר הסלובני פגש קיר בצורת קוואי לנארד. 22 נקודות היו ללוקה אבל 0 מ-8 משלוש, 7 איבודים ו-4 מ-14 מהשדה סיפרו נכון יותר את הסיפור והוא שלוקה הוא אולי כבר סופרסטאר בליגה הזאת, אבל הוא עדיין לא הוכיח שהוא מסוגל לעשות את זה מול הגדולים ביותר, בוודאי כשהאורות דולקים בעוצמה ותשומת הלב מופנית אליו.

המשחק הזה הזכיר ללוקה כמה דרך יש לו עוד לעשות, ואף יותר מכך עוד כמה יש למאבריקס לעשות לפני שיקיפו אותו בסגל מסייע טוב מספיק כדי להתמודד מול אריות המערב, אבל צריך להזכיר שלא זאת הייתה הציפייה מדאלאס העונה. הציפייה היא להגיע לפלייאוף ומאחר ולוקה לא יפגוש את קוואי מדי ערב, סיכוייהם של המאבריקס נראים כרגע טובים.

הלילה היא תפגוש קבוצה שטובה יותר מהקליבר שלה, כאשר היא תצא לפיניקס למשחק הראשון מבין ארבעה בין השתיים שהיו יריבות גדולות בתחילת שנות ה-2000 העליזות.

פיניקס פתחה את העונה כאחת ההפתעות המרעננות שלה, אבל גם אז וגם היום אני ממשיך לטעון שמדובר בבלוף. דווין בוקר הוא מנפח סטטיסטיקות קלאסי וכאשר דיאנדרה איטון שיחק רק משחק אחד העונה, הסאנס נשארים עם שחקנים משלימים סבירים אבל לא יותר מכך, וכאשר היכולת של ארון ביינס תחזור לקרקע המציאות היא תגלה שעם כל הכבוד לקלי אוברה, ריקי רוביו ודריו סאריץ', לפלייאוף במערב זה פשוט לא מספיק.

הסאנס הפסידו 4 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כשהם חוטפים מעל 120 נקודות מוושינגטון, סקרמנטו וניו אורלינס, לא בדיוק מאריות הליגה. כך, המשחק הזה נותן לדאלאס וללוקה את ההזדמנות לחזור למסלול, הזדמנות שהקבוצה שקלעה 137 נקודות או יותר ב-3 משחקים רצופים לפני ההפסד לקליפרס, בהחלט יכולה לקחת.

הימור: דאלאס ב-15.

לוס אנג'לס לייקרס (2-16) – וושינגטון וויזארדס (10-6) 5:30:

פערי היכולות בין הקבוצות הללו היו אמורות להשאיר את המשחק מחוץ למומלצי הליג פאס, אבל מבט על לוח המשחקים של וושינגטון מרמז על כך שלמשחק הזה יכול להיות ערך בידורי משמעותי. הוויזארדס חזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים, כשהם גוברים על פיניקס 132-140. באותה הזדמנות הקבוצה שמשחק ממוצע שלה כולל 240 נקודות חזרה לייצר משחקים מטורפים בקצב שמזכיר את קבוצות הראן אנד גאן של העבר.

מי שמוביל את וושינגטון הוא בראדלי ביל שקולע 29 נקודות למשחק באחוזים מצוינים, והוא סוחב חבורה דיי בינונית של שחקנים למאזן סביר תוך כדי שוושינגטון גורמת לך לשפשף את העיניים כשאתה פותח את רשימת התוצאות של הלילה ב-NBA.

הלייקרס, לעומת זאת, ממשיכים במסלול שסומן עבורם כאשר דיוויס הצטרף בקיץ. היכולת ההגנתית של הקבוצה מוסיפה להיות מרשימה, בעוד היכולת ההתקפית הייתה צפויה. המעבר של לברון לעמדת הפוינט גארד באופן מוחלט נראית כהצלחה גדולה, והלייקרס מראים אופי מרשים. חמשת הניצחונות האחרונים שלה הושגו ב-10 נקודות או פחות, וזה לא מפתיע כאשר משחק אצלה הקלוזר הכי טוב שיש לליגה הטובה בעולם להציע נכון להיום.

הימור: הלייקרס ב-8.

המשחקים הנוספים:

אורלנדו מג'יק (10-7) – טורונטו רפטורס (4-13) 2:00:

סיכויי הפלייאוף של אורלנדו עדיין לא תמו, אבל הם הולכים ומתרחקים כאשר המג'יק הפסידו 3 מ-4 המשחקים האחרונים שלהם, והלילה אחת ההתקפות החלשות בליגה (102 נקודות למשחק) תפגוש את אחת ההגנות הטובות שיש לליגה להציע. אי אפשר שלא להתמוגג מהאופן שבו טורונטו המשיכה קדימה מהעזיבה של קוואי, כאשר פסקאל סיאקאם משלים את הטרנספורמציה שלו לסופרסטאר אמיתי. הרפטורס שמרו על הבית מול המג'יק כשניצחו אותם פעמיים בקנדה וכעת סדרת העונה הסדירה עוברת לפלורידה, ואם אורלנדו רוצה לשמור על סיכוי שלא לספוג סוויפ עונתי, היא תצטרך להתחיל לקבל עוד משחק גדול של פורנייה שקלע 30 בניצחון על הקאבס, הלילה הוא כמובן יפגוש הגנה טובה בהרבה.

הימור: טורונטו ב-12.

דטרויט פיסטונס (12-6) – שארלוט הורנטס (12-7) 2:00:

עוד משחק גומלין כאשר שארלוט שניצחה את דטרויט במשחק צמוד בביתה, תצא הפעם למישיגן כדי לפגוש את הפיסטונס הלא יציבים. דטרויט אחרי עונה חלשה ביותר, ממשיכה להטמיע את בלייק גריפין בחזרה לאחר שפתח את העונה פצוע ויחד עם דראמונד ולוק קנארד שפתח את העונה מצוין הם מהווים שלישייה לא רעה בכלל. בצד המאכזב של הדברים ט'ון מייקר לא מצליח להרים תרומה של ממש לקבוצה וגם מקבל פחות ופחות הזדמנויות. ההורנטס שבסה"כ נותנים עונה מעט טובה יותר מהצפוי, נהנתה מתרומה מאוזנת של וושינגטון, ברידג'ס, ביומו, רוזייר וגרהאם שקלעו כולם 12 נקודות או יותר. ההשתלבות של רוזייר לא קלה ויש הרבה סימני שאלה מסביבו אבל בשארלוט מתחיל להיווצר תלכיד צעיר ומוכשר ודומה שהיא שוב רחוקה מהלך או שניים מלחזור להיות קבוצה שמתחרה על מקום בפלייאוף אם לא תתפתה להאיץ את התהליך שלה.

הימור: דטרויט ב-5.

ניו יורק ניקס (14-4) – פילדלפיה 76'ס (6-12) 2:30:

הניקס ממשיכים למצוא דרכים חדשות לאמלל את האוהדים שלהם ולהשפיל את כל מי שמעורב בפרנצ'ייז האיום הזה. הניקס הגיעו לקיץ עם לא מעט אפשרויות לבצע מהלכים ויצאו ממנו עם סגל לא מאוזן ולא הגיוני שבאופן לא מפתיע התרסק עם אחת ההתקפות הגרועות בליגה. 4 הפסדים רצופים כולל לסן אנטוניו שבכושרה הנוכחי לא מנצחת את מכבי ביד אליהו דרדרו את העונה שלה לשפל חלש. הלילה היא תפגוש את פילי שפתחה את העונה בצורה טובה פחות מהצפוי אבל עם 4 ניצחונות ב-5 המשחקים האחרונים שלה היא מתייצבת, אם כי התלות שלה באמביד ממשיכה להיות מוחלטת כפי שבא לידי ביטוי בהפסד לטורונטו שעצרה אותו לחלוטין עם 0 מ-11 מהשדה. הלילה הוא יפגוש בלשון המעטה הגנה מעט פחות מיומנת.

הימור: פילדלפיה ב-12.

קליבלנד קאבלירס (13-5) – מילווקי באקס (3-15) 2:30:

קליבלנד דווקא פתחה לא רע את העונה, והליגה אפילו שקלה להחזיר אותה לטופס הטוטו אבל 8 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים החזירה את קווין לאב וחבריו לקרקע המציאות, הקאבס מתקשים לייצר נקודות מול הגנות סבירות ומעלה, דומה שהבניה מחדש שם תימשך עוד לא מעט זמן. בצד השני ובשקט יחסי מילווקי משייטת לעבר אליפות המזרח, ויאניס לתואר ה-MVP. המתח העיקרי סביב המשחק הזה אם כן הוא בכמה מילווקי תנצח והאם רצף הדאבל דאבלים של יאניס יימשך.

הימור: מילווקי ב-15, וכן.

מיאמי היט (5-12) – גולדן סטייט ווריורס (15-4) 3:00:

דומה שכל ניצחון של גולדן סטייט מתקבל בפסטיבל בסדר גודל של אליפות של טורונטו, אחד כזה הושג מול שיקאגו מה שנותן לגולדן סטייט הזדמנות לחבר לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. הבעיה היא שהלילה הם יפגשו עוד קבוצה שנותנת בשקט בשקט עונה נהדרת. ההיט נכנסו לקצב דיי מהר בתחילת העונה, אבל האטו לאחרונה עם הפסדים ליוסטון ופילדלפיה שחשפו קשיים משמעותיים בשני צידי המגרש, כאשר ההיט קלעו רק 86 מול פילי, וספגו 117 מהארדן והרוקטס. הלילה לג'ימי באטלר וחבריו יש הזדמנות לחזור למסלול, ולשמור על המאזן הביתי המושלם שלהם עד כה העונה.

הימור: מיאמי ב-15.

אינדיאנה פייסרס (6-11) – אטלנטה הוקס (14-4) 3:00:

אני לא יודע מה אתכם אבל אני נהנה מאוד מאינדיאנה העונה. אחרי פתיחת עונה שנשענה על יכולת הגנתית טובה, רצף משחקים נוח אפשר לאינדיאנה להיכנס לקצב התקפי כשהם קולעים מעל 120 נקודות מול ממפיס ויוטה, במשחקים שהאריכו את רצף הניצחונות הרצופים שלהם ל-4 והזניקו אותם לצמרת המזרח. ברוגדון ממשיך להראות יכולת טובה, טי ג'יי וורן הוא הפתעה נעימה וסבוניס ממשיך להיות אחד השחקנים האהובים עליי בליגה. אירופאי אינטילגנטי שעל אף העונה החלשה ביותר שלו משלוש בקריירה מצליח למצוא דרכים אחרות לתרום ולצד 19 נקודות למשחק, הכי הרבה בקריירה שלו, הוא גם מוביל את קבוצתו בריבאונדים, וכשהקליעה תתייצב, והוא ליטאי אז זה אמור לקרות, הוא יכול להפוך לכוח של ממש בליגה, וכשאולדיפו יחזור, אינדיאנה יכולה להיות סוס שחור שאף קבוצה לא תהנה לפגוש, מעין טורונטו לעניים. מנגד, 8 ההפסדים הרצופים של אטלנטה צריכים לצנן מעט את ההתלהבות מטריי יאנג. כן, הגארד מראה יכולת התקפית משובחת, אבל הוא עוד צריך להוכיח שהוא יותר מדווין בוקר של המזרח.

הימור: אינדיאנה ב-12.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (11-6) – ניו אורלינס פליקנס (12-6) 3:00:

אחרי סערת הרגשות של המשחק מול דיוויס והלייקרס, הפליקנס ילכו למשחק טעון רגשית פחות כשהם יתארחו אצל גילג'ס אלכסנדר ואוקלהומה שלו. ההגנה של הת'אנדר הייתה נהדרת בתחילת העונה ושמרה עליהם עם מאזן סביר גם לאחר הפרידה מווסטברוק וג'ורג', אבל ההגנה הזאת קרסה במשחקים האחרונים כשהם סופגים 136 מפורטלנד ו-130 מהלייקרס. לפליקנס יש צרות הגנתיות משלהם כאשר דווקא אחרי שני ניצחונות רצופים, הפליקנס חזרו לסורם וספגו שלושה הפסדים רצופים כשהממוצע ההגנתי שלהם מתייצב על 120 נקודות למשחק. זהו המפגש השני בין השתיים העונה והראשון מבין שניים רצופים, ניו אורלינס הצליחה להישאר קרובה במשחק הראשון אבל נכנעה לסוללת הגארדים של אוקלהומה כאשר פול, גילג'ס אלכסנדר ושרודר הובילו את הת'אנדר לניצחון, אני לא רואה סיבה לחשוב שהמשחק הלילה יהיה שונה.

הימור: אוקלהומה ב-7.

ממפיס גריזליס (12-5) – יוטה ג'אז (7-11) 3:00:

דווקא לאחר שהחלה להתייצב, העונה של יוטה שוב נראית בכיוון הלא נכון. ההשתלבות המעורבת של קונלי באה לידי ביטוי מובהק במפגש הקודם מול האקסית שהסתיים בהפסד מביך למדי לג'אז. קונלי קלע 5 מ-19 מהשדה, בעוד מיטשל סבל גם הוא מערב איום ונורא מחוץ לקשת של 1 מ-8. בשלושת המשחקים האחרונים שלה, הקבוצה שההגנה אמורה להיות החוזקה שלה ספגה 120 נקודות בכל משחק מה שהוביל לשני הפסדים רצופים, הלילה היא פוגשת קבוצה שנמצאת במומנטום גרוע אף יותר, הגריזליס, המשוחררים מציפיות הפסידו חמישה משחקים ברציפות. הג'אז וקונלי יקוו לנקום את אותו הפסד לממפיס ולחזור על הדרך למסלול.

הימור: הג'אז ב-12.

סן אנטוניו ספרס (13-6) – לוס אנג'לס קליפרס (5-14) 3:30:

כשקוואי מגיע לסן אנטוניו זה תמיד מעניין וצפו שהמוטיבציה של הטקסנים תהיה בשמיים. אבל האם זה יכול להספיק? הספרס ממשיכים עם עונה איומה שמזכירה את רגעי השפל של העונה שעברה עם יכולת הגנתית קטסטרופלית ומאמן שנראה על סף ייאוש. 9 הפסדים בעשרת המשחקים האחרונים היו לספרס וקשה לראות איך ההתאוששות תבוא דווקא במשחק הזה, מול הקליפרס שסופרים כבר 7 ניצחונות רצופים.

הימור: הקליפרס ב-12.

פורטלנד טרייל בלייזרס (12-7) – שיקאגו בולס (13-5) 5:00:

שתי קבוצות שמעוררות הרבה שאלות לגבי הכיוון שלהן לעתיד יפגשו בפורטלנד. אחרי העונה שעברה פורטלנד חשבה שהיא על המסלול, אבל ההתרסקות בתחילת העונה הזאת הייתה קשה ועל אף 27 נקודות לערב באחוזים טובים של לילארד, פורטלנד נראית בדרכה הבטוחה להחמיץ את הפלייאוף. עם זאת, הטרייל בלייזרס עצרו את רצף ההפסדים שלהם עם שני ניצחונות מול שיקאגו ואוקלהומה, ויש להם הזדמנות הלילה לייצר מומנטום של ממש מול הבולס שהפסידו 3 מ-4 האחרונים שלהם. אם פורטלנד קיוותה שהיא כבר עלתה על המסלול, שיקאגו קיוותה שהיא אספה מספיק צעירים מוכשרים כדי להתחיל לחזור לרלוונטיות, אבל יכולת התקפית חלשה וחוסר יציבות של מרבית אותם צעירים מציבה אותה שוב עם סימן שאלה גדול לגבי העתיד.

הימור: פורטלנד ב-12.

לפוסט הזה יש 483 תגובות

  1. אווו
    תודה רבה
    יש משחק ראשון היום בשבע בערב בברקליס סנטר.
    ההרגשה שלי שברוקלין נוקמים היום בסלטיקס על ההפסד משלשום.
    הנטס שיחקו טוב ונכון מול הסלטיקס. תנועה לחסימה הייתה טובה מאד ולסלטיקס לא היו תשובות לתנועה הזו שהביאה להמון שלשות ולא פעם את ברוקלין לקו כשנעשתה עבירה על החסימה.
    הדרך הנכונה עבור הסלטיקס היותר מוכשרים ויותר מבושלים היא לשחק הגנה קשוחה ישר בתחילת המשחק ולא לתת לברוקלין פתיחה קלה כפי שהייתה במשחק הקודם. עברתי על כל משחקי חודש נובמבר של הסלטיקס ומה שמאפיין את רובם זו פתיחה לא טובה, זריקות לא טובות ישר בהתחלה, משחק מפוזר וגולת הכותרת, משחק מאד לא קבוצתי. אחרי זה הם משתפרים אבל הסלטיקס צריכים עוד להשתפר הרבה בשביל שאוכל להגיד שהם קונטיינדרים.

  2. עוד משפט קטנטן על אנס קנטר וההגנה.
    כן, קמבה שם 39 נקודות וסמארט עשה הגנה טובה אבל שחקן המשחק שלי היה המחליף אנס קנטר, ה +,- לא מראה את זה אבל החזרה של הסלטיקס רשומה לגמרי על שמו ועל ההגנה שעשה שם בערך ב 5 דקות עם 4 חטיפות!!!! הוא פשוט שבר בפעולות שלו את ההתקפות של ברוקלין.

    1. החטיפות לא היו כולן באותו הזמן אבל הניעו בריחות של הסלטיקס בסוף הרבע הראשון ובסוף השני ומהלך השלישי.

  3. תודה רבה דור ערב עמוס נפל עליך
    .
    אני לא מצליח להבין את המושג הזה – מנפח סטט'. אמרת את זה על בוקר (ואולי יאנג) אמרו את זה על קא"ט, ואפילו על דיוויס. לא יצא לי לראות המון את בוקר בשנים שעברו, אבל מה שאני רואה השנה הוא פשוט נהדר – המון תנועה, ניסיון לשלב את החברים במשחק, לא כופה זריקות וקולע ביעילות מצוינת (TS של 63.8%) וכל זה USG נמוך יותר מהשנתיים האחרונות. מה עוד הוא צריך לעשות בשביל להוכיח שהוא על אמת? מה הוא יכול לעשות שהקבוצה שלו סבלה ממכת פציעות (רוביו, ביינס) ואייטון הוא חתכת אהבל שלוקח חומרים אסורים? הסנטר שלו כרגע זה פקינג קמינסקי, איך אמורים לעשות הגנה טובה כשיש לך סנטר כזה? אז בוקר עושה את שלו וההתקפה של הסאנס נראית על הכיפאק אבל בצד ההגנתי הם מתקשים כרגע וזה טבעי במצב הזה.
    ואם כבר אנחנו שם, אני מהמר שאם אוברה שומר על הגלגול, הוא יהיה עם 3 עבירות אחרי פחות מ5 דקות.
    (נגיד משהו כזה רק שבמקום לזרוק הגלגול קופץ על אוברה https://youtu.be/Rt_dzyszSak?t=86)

  4. ביינס ורוביו ישחקו הלילה? אם כן אני עם הסאנס שינצחו.

    סאנס ב3 ומטה

    סלטיקס ב3 ומטה
    לייקרס ב5 ומטה
    מגיק ב4 ומטה
    דטרויט 5ומעלה
    פילי 7 ומעלה
    באקס 9 ומעלה
    היט 10 ומעלה
    אינדי ב3 ומטה
    אוק 5 ומעלה
    יוטה 6 ומטה
    קליפרס 6 ומטה
    פורטלנד 6 ומעלה

  5. דור פיניקס בריאה עושה פלייאוף כמו גדולה. הם היו בלי 3 שחקני חמישיה ברוב המשחקים.
    מעניין אותי איך אוברה יתמודד מול לוקה מבחינתו זה משחק לכניסה לחמישיות ההגנה שלי גם בדירוג הקרוב רק לידיעתו
    לוח המשחקים של הסאנס הוא גם הכי קשה בליגה עד כה. שיגיעו השארלוטים והניקסים הם ינצחו והרבה

  6. לי יש את התחושה שלא צפית יותר מדי במשחקי הסאנס העונה, דור.
    בוקר קולע 1.7 נק' למשחק פחות מבעונה שעברה, וזה למרות שהוא קולע באחוזים גבוהים יותר מכל טווח אפשרי (5%+ באחוזים מהשדה, כמעט 10%+ באחוזים מהשלוש, 6%+ באחוז האפקטיבי, כמעט 9%+ מהעונשין). זה זינוק פסיכי באפקטיביות, ועדיין הוא קולע פחות, כאשר הוא זורק הרבה פחות (הפרש של 2.3 זריקות מהשדה, ו-2.1 זריקות מהעונשין),
    וזה למרות החיסורים של אייטון, רוביו, וביינס.
    .
    יש גם את הנקודה המהותית –
    מה זה לנפח סטטיסטיקות?
    בכדורסל המטרה היא לקלוע. שחקן צריך לזרוק מהמקומות בהן הזריקה שלו מועילה לקבוצתו. כאשר היעילות צונחת מתחת למה ששאר הקבוצה מסוגלת לתרום, הוא צריך להפסיק לזרוק.
    עכשיו בוא נתבונן שוב על האחוזים שלו, ולא על ההפרש מהעונה שעברה:
    58.2% אפקטיבי. הממוצע בליגה הוא 52.3% אפקטיבי.
    42.2% מהשלוש. הממוצע בליגה הוא 35.5% מהשלוש.
    95.3% מהעונשין. הממוצע בליגה הוא 76.7% מהעונשין.
    .
    אני חושב שהתמונה ברורה למדי –
    בוקר סקורר יעיל במיוחד. למעשה, הוא בטופ שבטופ ברמת היעילות שהוא מציג.
    שחקן שמנפח סטטיסטיקה, זורק יותר, על חשבון היעילות. זו הביקורת על ווסטברוק.
    אני לא זוכר אי פעם שכתבת שסטפן קרי "מנפח סטטיסטיקות".
    .
    השורה התחתונה?
    אני ממליץ לך לצפות קצת בסאנס. כאשר הם יחזרו להרכב שמתקרב להיות קצת יותר שלם, הם (לדעתי) יהיו שוב קבוצה מהנה לצפייה.
    .
    (אם יצאתי תוקפני משהו, התנצלותי. זה חלק האוהד המתוסכל שבתוכי…)
    .
    תודה, דור. אחלה פריוויו לליל משחקים עמוס למדי.

    1. אני מסכים איתך גיא, אתם לא נותנים מספיק קרדיט לביינס ולא בצדק הוא העוגן ההגנתי שאליו נישנת הקבוצה שלכם

  7. אחלה פריוויו, תודה רבה
    בהפוך על הפוך, אני חושב שהמשחק הגרוע של דונציץ' דווקא רק המחיש כמה הוא כבר כוכב בליגה. לא רק שהוא סומן כמטרה על ידי טובי השומרים בליגה, הוא עוד מצליח לצאת עם 20 נק', כמו שרוב הסטארים הגדולים עושים. אמביד הרי רק השבוע סיים משחק עם אפס נק', וזה בלי שהקבוצה השנייה סימנה אותו שבוע מראש

  8. וואוו איזה יום יש לך דור. אתה זוכר את ימי ששי שהיו לך 2 משחקים? אם אתה צריך עזרה אל תתבייש לבקש בהופס מסקרים. לכל משחק ישנה משמעות. זנה יום מעניין ביותר וציינת את הנקודות החשובות.

  9. תודה על הפריוויו
    פניקס בהרכב מלא (בלי אייטון) עדיפים לדעתי על דאלאס, אבל היום זה פתוח כי ההרכב רק חוזר לראשונה
    בוסטון עדיפים קלות על הנטס בלי קיירי (עם קיירי העדיפות לדעתי יותר ברורה, אלא אם הוא ביום של 50 נקודות)

    בוקר אגב מסתמן כאחד השחקנים הטובים בליגה בתפקידו, יש לו אחוזים של ברוגדון עם יכולות אשיות ברמה של קמבה עד קיירי

      1. הנה ה 12-4 שחזיתי לתחילת המשחק וסטיבנס צריך פסק זמן ראשון.
        חחחחחח, אני שונא להיות צודק.
        זה סיפור שחזר על עצמו בכל משחקי נובמבר אז למה שישתנה?

  10. הנה הסלטיקס מצמצמים ל 2, אבל למה מהתחלה לשחק גרוע בשביל לרדוף אחרי הקבוצות האחרות? אני לא מבין את זה. מישהו יסביר לי?

  11. ושוב, אנס יכול לחזור מבחינתי לחמישייה על חשבון תייס. הוא פשוט עובד נכון, לפחות כרגע מול קבוצות בסיגנון ברוקלין.

      1. אשך תפסיק לזלזל בשמנמלו, מעט מאוד שחקנים יכולים להוביל אותך לבחירה ה1 בדראפט, הוא גרין וסימונס ברשימה הזאת!!!

    1. כן זה של ברוקלין אבל להפסיד מאשר של בוסטון לנתח, תצוגת ניהול משחק רעה, לגבי הליגה היא מפגרת ? בלק פריידי 1 בצהריים שמים את המשחק

    1. התחפש לסטיבנס.
      רק מקווה שלא יעלה לו במשחק כי עד עכשיו ההכנה שלו היתה מצויינת.
      של סטיבנס לא. אז שיפסיד….

    1. עזוב יה ציסטה
      המשחק הזה גמור.
      אני מודה לאלוהים שסטיבנס לא מסתכל כל הזמן בניירת….
      עכשיו הוא מגרד תראש…

  12. טוב, תמ"א טקס
    הקבוצה הטובה יותר ברוקלין מנגבת את הסלטיקס.
    סטיבנס אפילו לא לוקח טייימאאוט. ויתר על המשחק?

    1. איזה מחפיר סטיבנס ללמוד הוא לא רוצה חבל , טיימאוטים לא תקח לא תעמיד הרכבים אחרים תאט את המשחק, הוא מאמן טוב בכללי אבל יש לו פאקים גדולים וברורים לקבוצה כמו בוסטון שהתקרה שלה זה גמר המזפח ביום ורוד הוא טוב לא לקוטנטדרית

  13. רק עבור דקות הקריסה של הנטס, היו צריכים את קיירי שם.
    בכלל, להגיד שעדיף לברוקלין בלי קיירי, זו שטות גמורה, פיור הייטריזם. בנאדם רציני לא יכול להגיד דבר כזה.
    זה בערך כמו – ומאותם אנשים בדרך כלל – האמירה, "עדיף לגולדן סטייט בלי דוראנט". וראינו בדיוק כמה היה עדיף.

    1. קיירי זה לא דוראנט. והוא לא מקדם את הנטס בכלום. דינווידי לבארט ודיאנגלו כבר נתנו יותר לא ככה? השורה התחתונה לא משקרת. קיירי טוב כמשלים בעונה הבאה שירכב על הגב של דוראנט. אליפות הם לא יראו בכל מקרה

  14. איזה תקרה גבוהה תהיה לברוקלין עם KD. בטח גם ילוו את החזרה שלו עם טרייד עסיסי, על לברט או דינווידי, מניח שהראשון. תהיה בקלות הקבוצה הכי מלהיבה בליגה, ומועמדת חזקה מאוד במזרח. יאללה שיגיע.

    1. זה כן אפילו אלופי המזרח כי דוראנט מספיק אבל אליפות לא יהיה שם. וכן יטרידו אחד מלברט דינווידי בקיץ גם לדעתי. הכל בתקווה שדוראנט חוזר דוראנט כמו שהיה אחרת הם מתים

  15. לא מבין מה כל הזמן מוסרים ל III מסירות מסובכות, הרי ברור שהוא לא מצליח לתפוש אותם. שוב ושוב ושוב עושים אותה טעות. זה כבר לא יעזור אז תפסיקו.

  16. דינווידי פשוט שערוריה. במו ידיו אחראי לקריסה המוחלטת עם ההתקפות חסרות הסיכוי האלה, תיכף יאבדו 15 פור ברביעי!
    זה בטח גם בגלל קיירי. הוא מנחס מהספסל.

      1. עוד פעם אתה עושה צ'רי פיקינג? האיש אחראי להתמוטטות בסוף. זו עובדה. מה זה קשור אם זה "עוזר לי", מי צריך עזרה, מה אני קשור?
        מותר להגיד משהו על מישהו, גם בלי להיות אוהד שלו או שונא שלו – ואז ממילא הכל מוכתב מראש, ומתאבססים "להוכיח" כל הזמן. דינווידי לפעמים מעולה, ועכשיו היו רגעים של זוועה. מה יש?

  17. הצדק נעשה לא שאני חושב שסטיבנס יביא אילו מסקנות אופרטיביות למפגש הבא.
    הוא לא למד כלום מהמפגש הקודם לפני יומיים…

  18. מישהו הצליח לקלוט ליי-אפ אחד של קמבה, אחד, שג'ארט אלן הצליח לעצור?
    זו בדיחה. זה כמו להדפיס כסף בבנק. צריכים 2 נקודות? קמבה על ג'ארט אלן.

  19. איזה חיוכים וחיבוקים מזוייפים בין קיירי לבוסטונים חחח לתת הצגה מזוייפת. ודוריס מרטיבה אומרת איטסה ג'אסט לאב חחחחחח

    מנחם הטור שהעלית על דיוויס? תעלה על הזיופיםמשל הסלטיקס וקיירי חחח ואיך הטיוי אוכלים את החיבוקים כאילו שוררת שם אהבה 😂😂

        1. אולי ראית מה הלך בין טייטום לקיירי והדיבור הנרגש שהיה ביניהם, שאתה מדבר ככה בנחרצות? את החיבוק הארוך הזה מלא אהבה אי אפשר לזייף…. רואים שני אנשים שאוהבים זה את זה. אין פה צביעות, רק אמת!
          מי שעושה את כל הבלגן זו התקשורת ואין לכך שום הצדקה. הצביעות הכי גדולה שם.

            1. אדיסו קבל
              זה נראה לך מזוייף?
              https://clutchpoints.com/celtics-video-kyrie-irving-jayson-tatum-show-each-other-love-nets-beat-boston/?fbclid=IwAR0ZMG6vRBMb9iqJ8u_mrOw1wTMzlz8QFVAlEPhLFgsULw9uC75BmjWBHRs
              הבעייה היא לא קיירי-שחקני והצוות בבוסטון אלא התקשורת-קיירי. זו מלבה מהומות כי זה מוכר וכנראה בגלל שאף אחד לא יגיד להם מה לעשות…. ויש פה אנשים שמפריע להם שאני שם את המראה הזו המאד מכוערת בפני אותם פוצים בתקשורת. האם משהו ישתנה שם? מה פתאום? הכי הרבה הלהבות קצת ירדו לפני שיעברו לסקנדל הבא. ככה זה גם אצלנו בישראל אחרי האמריקניזציה.

  20. נחמד לראות את קיירי מסתחבק עם כולם.
    אני אחזור על מה שבראון אמר. בהכל אשמה הטפשורת שמנפחת כל דבר קטן, פרובוקציה תמצאו בכל מדייה כל הזמן. היא זו שמלבה את את האש של השנאה. לא להאמין לשום דבר…

  21. די ברור מה הנטס צריכה לעשות ותעשה – תשחרר את אחד הגארדים הבכירים שלה, נניח לברט, ותארגן לעצמה מספר 4 טוב, שפשוט אין לה היום בכלל. זה חור זועק וטרייד הכרחי, כמעט הייתי אומר, ודאי. נניח לצורך הדוגמה, בלייק גריפין. או PF אחר לבחירתכם.
    היא תעלה עם קיירי, האריס, KD, גריפין ואלן. עם ספסל של דיונווידי, אחד מהגארדים האחרים – טמפל נניח, טוריאן פרינס, מוסא קוסא, דיאנדרה ג'ורדן. זה רוסטר טוב מאוד.

  22. רבע ראשון אדיר של הניקס, 18-31 על פילי, הגארדן חם. תנו להיות אופטימיים, נו.
    בארט עושה בית ספר לקורקמז, יש קליעה טובה משלוש, מוריס במשחק, רנדל עוד לא התחרפן… פילי בינתיים זה רק אמביד. רבוצה שכאילו עושה טובה שהיא משחקת.

  23. טורונטו משחקים סוג של הגנת שיקאגו עם הלחץ על מוביל הכדור,הובלתו לצד המגרש ואז לוכדים אותו עם דאבל-טים.
    .

  24. מחצית בשליטה מלאה של הניקס. 39-51, וגם זה בגלל טעויות מפגרות טיפוסיות, במקום לדרוס את פילי שבכלל לא הגיעה.

  25. משהו לא ברור קורה באטלנטה – כאילו עלו כולם היום לרמת דרג ומקבלים שריקות שלא היו מקבלים עד היום + עושים עבירות או לפחות דמוי עבירות ולא נשרק להם. + הקוריוז היום עושה הגנה משום מה

  26. יעקב טרטל HOF. הדקות הגדולות בחייו, סנטנדינג אוביישן של הקהל. זה מטורף, כל הרבע השני שלו. כולל 3 בלוקים אכזריים, אחד על קוואי.

  27. גיא פה במקרה? או מישהו בקיא בחוקי השכר?
    במקרה של טרייד, מה קורה עם חוזה X, שיש לו הארכה לסכום Y מהשנה הבאה? ממתי בכלל מותר להטריד אותו, איזה שכר נספר וממתי?

  28. סיאקם היה מזעזע הלילה,שום דבר לא נכס לו,אפילו ליי-אפ לבד מתחת לסל הוא לא הצליח לשים.
    אבל הקבוצה הזו פשוט חבורה של גברים עם הגנה מצוינת והלילה היה זה פאוול שהוביל אותם התקפית עם שיא קריירה 33 נקודות.

  29. שארלוט יופי של קבוצה, כמעט כולם רוקיז או באזור, ויש כמה הברקות, וושינגטון, גרהם, משחקים טוב בקלאץ'

  30. איזה מאיביים קליבלנד, לתת כדורים אחרונים בידיים של שני הלייצים, גארלנד וסקסטון… בקלאצ' הם צריכים לקלוע, לא לנהל משחק. קצת לחץ והם מתפרקים, די מביך לראות, לא יכולים להעביר כדור את החצי.

  31. כרגיל דונצ'יץ' הוא השחקן היחיד שמצדיק צפייה במשחק שלם של זה של העונה.

    חוץ מזה, שפת הגוף של אמיד לא משדרת בשורות טובות לפילדלפיה. לא רואה אותם אפילו מעפילים לגמר איזורי ואוסיף ואומר שבסיום עונה זאת החבילה מתפרקת. READ MY LIPS

    1. +1, פילי נראית כמו קבוצה שגמרה את העניין, למזלה יש לה מספיק חומר לעשות את המינימום, ואלה הניקס ממול. כל קבוצה אחרת היתה גומרת משחק בחצי. פילי אכזבה גדולה העונה, ואני רואה הרבה משחקים שלה.

  32. הפייסרס במשחק מסירות יפה עולים ליתרון גם עם ברוגדון וסבוניס על הספסל. אהרון הולידיי נראה כמו שחקן לגיטימי בליגה, מחליף מצוין

  33. עבירה לשלוש, מעצבנת, בגלל השיפוט החדש.
    אניס הולך לשלשה פנויה, מחטיא, אבל שולח את הרגל קדימה, בבעיטה קטנה. רנדל מגיע מאוחר, לא נוגע באניס, רק נתקל ברגל שנשלחת קדימה.
    מה נתנו השופטים? 3 מהקו. זה מרתיח. זה עידוד לביום הצגות. תשלחו רגליים כמה שאפשר, אולי תאספו מישהו בדרך.

  34. מדהים, 5 משחקים בו זמנית, בשלב מתקדם ואפילו קלאצ', בהפרש 2 נקודות ומטה…
    התסריטאים של אדם סילבר. הכל עבור עוד ריטינג ופרסומות בסכומי עתק.
    RIGGED

  35. מיצקל רובינסון, היישר מפארק היורה.
    הם שלטו על הארץ בזכות גודלם העצום, עד שהמוח הזעיר שלח אותם לעזאזל ב-6 עבירות

  36. דווין "מנפח סטטיסטיקות" בוקר שוב מדגים את גודל הבושה. התקפת מעבר של הסאנס, בוקר מוביל כדור. המאבריקס מצמצמים לכיוונו, מה שמשאיר את אוברה פנוי במרפק בצד השני. לא במפתיע, המסירה מגיעה, ואוברה משווה את המשחק לקראת סיומו של הרבע השני.
    מה יש לומר חוץ מ-"איכס". ראנ שחסרים לו אסיסטים והחליט לנפח, האגואיסט…

    1. מעצבן הטענה שהוא מנפח ואתה צודק במאה אחוז, הוא שחקן נהדר וקלעי טוב מאוד, זה שהוא קלע הרבה בקבוצה לא טובה לא אומר כלום בקשר למיפוי או לא ניפוח של סטטיסטיקה, שחקן טוב ומוסר מצוין

  37. אמא של הניקס, ושל האוהדים המסכנים שלהם. כולל מארי ג'יי בלייג' המדהימה, שהיתה הערב על הטריבונה. אין על העיר הזו, רק למה הקבוצה הזו.

  38. LOL
    אינגרם הולך לקליעה של משחק, ולא מחפש בכלל את השלוש, רק להדביק עבירה. עם הקפיצה המוזרה הזו קדימה ואחורה, לחפש מגע.
    יוצא לו השלכת כדור ברזל לכיוון הסל, כלום שקשור לכדורסל, ריבאונד לאוקלהומה, סוגרים עניין.
    הכי צדק בעולם. יא נוכל קטן.

  39. 3 התקפות אחרונות של ההוקס במצב שיווין לן מחטיא לייאפ ומחטיא מהקו האנטר מטיא שלשה לבד לגמרי במברי מחטיא לייאפ במתפרצת וכך עוד הצגה של טריי יאנג הולכת לפח וזה עוד בדאבל טים שהוציאו ממנו את הכדור

  40. גיא אתה פה? תענה לי על שאלה, פליייז. אם יודע כמובן.
    רוצה לוודא: במקרה של טרייד – מה קורה עם חוזה X, שיש לו הארכה לסכום Y מהשנה הבאה? ממתי בכלל מותר להטריד אותו, איזה שכר נספר – וממתי?

  41. אינדיאנה יכולים לבוא בטענות רק לעצמם עם כל ההזדמנויות שהיו להם בזמן החוקי

    טריי יאנג עם 41 נקודות. מה שיא הקריירה שלו? מעניין אם הוא בעמדה לקבוע שיא קריירה חדש

  42. מין הון להון על המסך המרכזי, הספרז במשחק הכי טוב שלהם העונה, כולל אנרגיות מהקהל, כל מה שצריך.
    עוזר לזה גם ערב שמשתקים את קווי, עם 6 מ-19, עצבני, הולך בכוח לזריקות קשות (קוואי! אמוציונלי!)…
    16 הפרש 10 לסוף. הקליפרס יצטרכו עכשיו להעלות הילוך, אבל חזק.

  43. אינדיאנה זה כמו בנאדם מחרחר בבית חולים עם צינור חמצן מנותק ביד, ועל הצינור כתוב, "ויקטור! איפה אתההההה?".

  44. שלושה איירבולים רצופים של הפייסרס. הם גמורים מעייפות בבק-טו-בק. באטלנטה רק טריי מספק נקודות

  45. יש כמה סוגים של הארכת חוזה. את הדסיגנייטד ווטרן (הארכה של שחקנים עם 8 או 9 שנים בליגה) אי אפשר להעביר בטרייד למשך שנה. שחקן שהארכת החוזה שלו היא ל-5 שנים (כולל השנים שנותו לו בחוזה המקורי), אפשר להעביר בטרייד.

  46. תגידו חברייה, זה נראה לכם מזויף?
    https://clutchpoints.com/celtics-video-kyrie-irving-jayson-tatum-show-each-other-love-nets-beat-boston/?fbclid=IwAR0ZMG6vRBMb9iqJ8u_mrOw1wTMzlz8QFVAlEPhLFgsULw9uC75BmjWBHRs
    הבעיה היא לא קיירי-שחקני והצוות בבוסטון אלא התקשורת-קיירי. זו מלבה מהומות כי זה מוכר וכנראה בגלל שאף אחד לא יגיד להם מה לעשות…. ויש פה אנשים שמפריע להם שאני שם את המראה הזו המאד מכוערת בפני אותם פוצים בתקשורת. האם משהו ישתנה שם? מה פתאום? הכי הרבה הלהבות קצת ירדו לפני שיעברו לסקנדל הבא. ככה זה גם אצלנו בישראל אחרי האמריקניזציה.

    1. טאטום וקיירי חולקים אותו סוכן, שניהם חלק מה"אחווה" של דיוק, והיו בחופשות בקיץ ביחד.
      אבל כן, קיירי ובוסטון לא הסתדרו. יש סיבה ששני הצדדים נפרדו מהקשר הזה

      1. נו אז מה?
        שוב אני עם השאלה הזו, זה נותן לתקשורת גושפנקה להתחיל במסע המגעיל הזה של שלהוב יצרים ופרובוקציות?
        במקום סרטון של הרגעים היפים קיבלנו מלחמת האוהדים בקיירי. גם איינג התייחס לזה ודיי בגישה שלי שזה מה שהיה צריך להיות, אבל זה לא מעניין אף אחד כי זה מוכר? גועל נפש!

        1. מה???
          האוהדים מרגישים שקיירי "רימה" אותם. תחילת העונה הוא יצא בהכרזות שבמהלכה "לכלך" על הצעירים ועל החוזק המנטלי של הקבוצה, סיפר שהתקשר ללברון, וברח בהזדמנות הראשונה שהייתה לו.
          השחקנים הצעירים, לא משנה מה שהם מרגישים, כלפי חוץ הם שומרים על נימוסים מה שנקרא ולא מעוניינים להתלכלכך או לשחק את המשחק של התקשורת. אבל לכולם היה ברור שחדר ההלבשה של הסלטיקס לא מתפקד שנה שעברה (תיזכר במה שמוריס אמר).
          .
          זאת זכותם של האוהדים להרגיש ככה כלפי קיירי וזכותם למחות (כל עוד זה לא עובר את הגבול, וזה ממש לא עבר).

          1. זו זכות התקשורת לעשות מגל זבוב פיל.
            זה כמו מים מתחת לגשר אבל בפועל זה פצע שהטפשורת נהנית לפתוח כל פעם מחדש.

            1. זה כי היו שני משחקים של שתי הקבוצות האלה. מה לעשות שלאורך כל העונה ובסיומה היה ברור לעיין שקיירי לא מסתדר שם, על המגרש ומחוץ למגרש, בחדר ההלבשה.
              העניין הזה נגמר לא טוב. שתי הצדדים ממש רצו בפרידה הזו ולכן העניין הזה.
              .
              התקשורת בהחלט התרכזה בנושא הזה לקראת המפגשים האלה. השחקנים לא טמבלים ויודעים לשחק את המשחק ולא להכניס את עצמם למצבים בעייתיים ולכן אומרים את הדברים הנכונים, גם אם הם חושבים אחרת.
              .
              כנראה שגם בפעם הבאה, שאני מניח שהפעם קיירי ישחק יהיה אותו הסיפור. אתה סתם מתעצבן לחינם

  47. פחחחח
    כמו אינגרם, גם לו וויל, עוד אלוף בפלופים, מנסה לגנוב שלוש זריקות, כלום לא קשור לאיום על הסל.
    יוצא לו איירבול מביך… ואף שריקה. הוא בוכה אבל כלום.
    טוב מאוד. אולי תחילת מגמה. די עם זה.

  48. אוהדי ספרז שלא ראו מההתחלה, חראם.
    המשחק הכי טוב של הספרז, אבל תקופה ארוכה, מלא אמוציות, התעלויות, נקמה בקוואי – הכל.
    לפחות תקומו בבוקר ותראו הכל, לא רק היילייטס. משחק מרגש.

  49. לייקרס התחיל! ילדים, לחזור אחרי:
    למה מגי מתחיל? הוא תמיד, אבל תמיד תמיד תמיד, מחרב הכל.
    לקראת פיגור, TO צפוי, ואז ירדפו.
    .
    ומה קורה? הכל כרגיל.
    0-9 וושינגטון.

      1. עוד פעם אתה עם "מה דואג"? לא דואג לכלום.
        אני מצביע מתחיל העונה על משהו רע, שקוף. ואתה מפרש את זה נקודתית לדאגה רגעית. לא. זו התנהגות כפייתית, קבועה, של קבוצה על פני עונה. לא קשור בכלל למי ינצח, זה זניח. זה לראות משהו רע מול העיניים שחוזר על עצמו, ולא להבין איך זה שעם 17 אלף מאמנים וטבלאות, חוזרים עליו כמו מחלה כרונית.

    1. ואכן, כמו שעון, מגיע ה-TO הקבוע של ווגל, בפיגור 4-15…
      מדהים. במשהו כמו 90% ממשחקי הלייקרס העונה, זה הפאטרן המדויק. כניסה מהירה מאוד לפיגור, של סביב 10 נקודות, ואז אחרי 4-5 דקות TO לייצב את העסק, מן הסתם מגי ייזרק לטובת הווארד, או קוזמה, ואז ממשיכים במרדף, או בעצם, מתחילים מחדש, עם פור ליריבה.
      אני אבדוק את זה יותר מאוחר אבל אני לא טועה בגדול. פשוט הפרעת אישיות של קבוצה, שעושה שוב ושוב אותו דבר, שמביא לתוצאה הרסנית, אבל לא יכולה להיגמל מזה.

  50. הקליפרס זרקו משחק
    🙂
    יגיעו לפליאוף מהמקום השלישי או הרביעי אולי אפילו חמישי. יפסידו בעונה הרגילה לחלק מהנמושות וקבוצות הביניים. בפליאוף הם ישחטו את כולם ויגיעו לגמר (מילווקי?) ושם יחגגו בשביל טבעת שלישית לקוואי ושיא של 3 תארי NBA ב 3 קבוצות לסייבורג

  51. באמת היה משחק גדול של הספרז. לא אוהד או משהו, אבל תמיד כיף לראות שחקנים מתעוררים בבת אחת, עם משהו להוכיח, כמו גיים 7.

  52. לוקה כרגיל עם רבע 3 מפלצתי. רבעי 3 זה תמיד השואוהשלו.
    גיא לא מאוחר להביא עליו דאבל טים ועדיף שהעוזר השני לא יהיה קמינסקי. תעביר לוויליאמס ותזכיר לו טובים השניים מן האחד. טיילר גונסון לא יעצור את לוקה לא צריך לעשות דאנטוני

  53. מה-TO הקבוע של ווגל, בפיגור 11, אחרי 4 דקות, ועד 2 דקות לסוף הרבע – וושינגטון נעצרת על 4 נקודות. השאלה – למה לא מההתחלה? וזה ככה בכל משחק כאמור.
    אולי אלה משחקי אוברדוביץ'. למשבר את הקבוצה, בכוונה. אין הסבר אחר הגיוני לזה.

  54. והנה מה שמרכוס סמארט אמר
    “I didn’t hug Kyrie to get on TV. That’s two guys that are trying to make a living for their families being professional athletes. That’s my brother, regardless of what he did.
    בקיצור תעבירו דף ותמיד תהיו ביקורתיים כלפי הטפשורת. תמיד עם יד על הדופק ובחוסר אמון.

          1. תקרא שוב את מה שכתבתי בתחילת הפוסט ובשביל לחדד לך…"תמיד תהיו ביקורתיים כלפי הטפשורת. תמיד עם יד על הדופק ובחוסר אמון". אני הולך לשון שמח וטוב לב ולא בודק מה יש מתחת למיטה.
            אבל בתור אחד שרואיין לא פעם בתקשורת ואפילו הגיע כ"מומחה" ליומן אני יודע מצויין על המניפולציות והוצאת דברים מהקשרם.
            ואחרי שגרמנו את הנזק, נעבור לאייטם הבא….

            1. אבל גם אתה בתקשורת דוקטור. הופס זה לא תקשורת?
              צריך להיות ביקורתי כלפי כל דבר בחיים זו עצה שרלוונטית להכל. אל תיתמם אתה מזלזל בקוראים שלך, מממממ, אתה רואה אתה בעצם חלק המקנוניה

            2. כן צריך להיות ביקורתי בהכל וכן אני בתקשורת וכן אני ביקורתי במיוחד למה שכתוב בתקשורת ההמונים עליה עיקר הביקורת שלי. הביקורת על השאר זניחה לעומת מה שקורה בתקשורת ההמונים…
              אני קורא 3 עיתונים ביום. ידיעות מערב וישראל היום וקורא את כולם ביקורתית מאד. בעיקר ביקורתי כלפי ידיעות ואתר וואלה שעובדים מאד לא אובייקטיבית ויותר מדיי פרובוקטיבית לטעמי.

    1. זה לא משנה את העובדה שזו אכן הייתה עבירת תוקף. זו הבעיה עם ביינס. שחקן ענק, אבל הוא כמעט ואף פעם לא מצליח להגיע ל-30 דקות משחק, לא מעט בגלל שהוא עושה המון עבירות (הלילה 4 ב-20 דקות)

  55. חחחח על לעזאזל דוויט פאוול קיבל טכנית??? לא עשה כלום.
    רוביו הכניס לו ראש לבית שחי להוציא עבירה ועשה הצגה עם זריקת ראש ואז!דחף אותו חחחח במקום טכנית לרוביו נתנו טכנית לפאוול?? הזייה

  56. כנראה הרייטינג של המשחק בין דאלאס לפיניקס היה ממש נמוך אז השופטים החליטו שצריך להסתכל על מהלך פשוט איזה שבע שעות כדי להעלות אותו או שהיו צריכים לדחוף פרסומות והם קיבלו הוראות באוזניה (או שוקר באשך טמיר).
    אפילו פנדל בVAR שורקים יותר מהר.

  57. רבע ראשון:
    תוצאת 4:15 דקות ראשונות: 4-15 וושינגטון.
    פול TO לייקרס. מגי נשלח החוצה.
    תוצאת 7:45 דקות אחרונות: 8-33 לייקרס.
    בוקס פלוס מינוס: כל הלייקרס בפלוס, חלקם גדול. מגי עם מינוס 1.
    מ.ש.ל.

  58. הסאמס מאבדים את המשחק עושים המון שטויות מחלקים מתנות ללוקה. זה הזמן לתת לבוקר את הכדור. יותר מידי הנעת כדור שלא מסתיימת בכלום חוץ מניגורים. בהגנה להביא דאבל טים תמידי. המשחק בורח. תנו להרדוואי וברונסון לנצח

  59. לוקה לג'נד למד לעשות את מה שהסקוררים הגדולים יודעים לעשות היטב –
    לנצל כל חולשה של היריב. כאשר שומר עליו יריב איטי, הוא "יעשה הארדן" לא פחות טוב מהמקור. כאשר שומר עליו יריב נחות פיזית, הוא נכנס עם הכתף בדיוק כמו לברון בשביל ליצור יתרון בדרך לסל.
    מה שמדהים זה שהוא מפגין מגוון כזה רחב של יכולות (זה לא נכתב בנימה צינית. הילד מרשים) כבר בגיל כזה.
    השמיים הם הגבול.

  60. למרות שאני לא אוהב את זה ואני נגד זה אני מקבל את הפלופים של דונצ'יץ' רק בשביל לשבור את המסורת שלא שורקים ללבנים ועוד מאירופה.
    אם היו נותנים לו כבוד אני מניח שהוא לא היה בוחר בטקטיקה הזו אבל הוא יותר חכם ממשחקי הכבוד המטופשים בליגה הזו.

  61. פיניקס יכולים להצטער על המשחק הזה בסוף העונה אם הם מפסידים.
    זה יכול להיות המשחק שיכריע על מיקום בין הקבוצות

      1. כנראה אתה צודק,הכל זה פוזה והתלהבות של תחילת העונה.
        מאמין שהספרס יתפסו את הכיסא הקבוע שלהם בסוף העונה.

  62. לוקה שמע שהקוריוז דפק משחק והחליט שהוא לא משאיר לו את הבמה לבד. בעייני הקוריוז נראה כמו בייבי הוק עם הפלומה הזו על הראש. כמה זמן זה עוד יחזיק כשמתבגרים זה בדרך כלל נושר

    1. הקוריוז היה חולני הם בתחרות סמויה. שניהם כבר שחקני טופ 10 בליגה.
      קאווי
      הארדן
      יאניס
      לברון
      קרי
      דוראנט
      לוקה
      יאנג
      אמביד
      ליליארד

      אלו לטעמי 10 השחקנים הכי טובים בליגה היום בסדר אקראי
      יש גם מיצל בוקר דיוויס שאולי אנשים יכניסו אבל זה אלו םחות או יותר

    1. עזוב יש לו נקודה להעביר. הוא לא מבין שפוגל בהוראת לברון תמיד מתחיל עם מגי בשביל שהם יכנסו לפיגור בכוונה רק כדי שלברון יוכל להיות המושיע, זה טוב לקמפיין הנשיאות שלו

  63. כמה טריפלים יהיו השנה ללוקה על 40 נקודות ומעלה? יעבור את לברון לשחקן עד גיל 21?
    כמה טריפלים היו לראס בגיל של לוקה? גיא לעיונך.

      1. הילד גאון ומה שהיה חסר בליגה מאז ימי נוביצקי. איזה ווניל שעושה ביצפר לבלאק פאוור.
        1, 2, 3……
        לדעתי יהיה יותר טוב ממנו, להשוות לבירד מוקדם מדיי.

      1. לא על זה דיברתי. התכוונתי לזה שהלכו לבדוק אם בנפילה של ביינס על הארדאווי הוא לא הוסיף איזה קטנה נו באמת

  64. בלוק AD, לברון מאחורי הגב, דני גרין לשלשה… כמה רגעי שואוטיים, עלק, על הקבוצה האומללה של וושינגטון.
    ההגנה של הלייקרס באה להראות משהו לבראדלי ביל, נאטם על 4 נקודות בתיכף-חצי.

    1. כל הכבוד לסילבר שסידר לקבוצה הזו חודשים של התארגנות,ניסויים,צבירת ניצחונות ובניית כימיה וביטחון עם הלוז הפתט הזה.

  65. סאריץ הוא עוזר הדאבל טים הכי גרוע כנראה בליגה מביך זה כאילו אין דאבל טים חחח לא לימדו את הבחור אפילו סת קרי ברח לו טמבל גמור. הסאנס חייבים להעיף אותו שחקן מאד חלש

  66. שמעון ראית את המשחק? היום הקוריוז אפילו עשה הגנה מעולה כולל על ברוגדון על וורן ועל לאמב. רק שימשיך ככה.

  67. יש להוקס שנתיים לארגן ליאנג קבוצה אחרת סיכוי טוב שאומר להם ביי ביי וכן אני יודע שרוקים תמיד מאריכים חוזים ב2בוצת האם וכו אבל היוםצעם הפרסום והכל ישלימו את ההפרש בחוזה המקס. כדאי להוקס להתעורר

  68. זהו
    תם הטקס בפיניקס
    לוקה עם עוד טריפל מפלצתי.
    הוא היוניקורן האמיתי באן בי איי.
    הוא MVP
    הוא היה רוקי העונה בשנה שעברה.
    והכל יהיה הסטוריה.

      1. חחחחח כן אהה קלטתי את זה ,עמד מתחת לסל וחיכה לכדור .
        אבל לא ,בעיני האוהדים רק ראס הוא המנפח סטט היחיד בהיסטוריה.

    1. אתה מבין זה מה שקורה שמוציאים את מגי מוקדם מדיי היו צריכים לחכות למחצית שתהיה לפחות אשליה של מתח. לא כל יום יוסטון

      1. משחק מת ולא כוחות, לא אוהב כאלה. נראה לי חותך.
        לא מבין איך וושינגטון קולעים בסיטונות כל התקופה האחרונה. ראיתי אותם במשחק עם הספרז, טסו כמו משוגעים, חשבתי שזה איזה שגעון של אותו ערב, והספרז היו אאוט.
        ברגע שבאה הגנה רצינית, זה עצוב לראות.

  69. הקלסטרופוב מלטביה שימו לב לזה

    34 דק משחק עם 2 נק ב0 מ8 מהשדה!!! וכל החצי השני שראיתי לא התקרב אפילו לאזור הצבע שמע אולי שזה אזור נחיתת הטילים של ראס מטקסס ולקה בחרדה

    1. ראה שם את ביינס הויקינג ואמר לעצמו שזה לא שווה אכילס או מיניסקוס או מה שלא היה לו. אני עוד צעיר כל הקריירה לפני מה אני צריך את זה

        1. הבעיה אצלו זה לחלוטין בראש. הוא נראה לפעמים חסר חשק לחלוטין ו/או שנותן לדברים קטנים להוציא אותו מהמשחק.
          כמו ששאק אמר לפני איזה כמה שבועות. פשוט תשחק ואל תתעסק בשטויות.

  70. אני חושב שאפרו זה לא רק יופי של שיק לשחקן כדורסל! זה כלי יעיל לבלבל את האויב וזה גם מסתיר לשחקנים מהקבוצה היריבה את הסל. יהיה נחמד לראות איך האם בי איי יתמלא בשחקני אפרו. זה בכלל טוב וידידותי לסביבה. תחשבו על ציפורים בסכנת הכחדה שיכולות לבנות קן בתוך האפרו. אפרו גדול יכול להכיל בקלות ביצים של נשר או אפילו יען….

  71. לא רק שהוא לא נח אלא עלה מיד עם תחילת המחצית. מרשים! כנראה הרבע השלישי של וושינגטון הוא כמו של גולדן האגדית.

  72. רשימה של קבוצות שלא פותחות עם השחקנים המובילים שלהם בתחילת הרבע השלישי, גם כאשר הן ביתרון של 20 הפרש –
    לא. אין כזו. יש הרבה שמורידות את הכוכבים לפני/בתחילת רבע האחרון (אם ההפרש מצדיק מהלך כזה). אחרי 2 רבעים בלבד?
    לא.

    1. לא תלמד פעם לא להגיב לפרובוקציה, ועוד הכי נדושה בעולם?
      מה קשור עובדות להייטריזם. אין קשר.
      .
      הקיצר – ניג'סתי לך פעמיים, אולי אתה יודע, לא אציק שוב – חוזה שהוארך מסכום X לסכום בעתיד Y – מה ייספר בטרייד על אותו שחקן, וממתי?

      1. דווקא עניתי לך (תגובה 173). לא נורא, קשה לעקוב בבלוג החי.
        .
        בבקשה, שוב:
        יש כמה סוגים של הארכת חוזה. את הדסיגנייטד ווטרן (הארכה של שחקנים עם 8 או 9 שנים בליגה) אי אפשר להעביר בטרייד למשך שנה. שחקן שהארכת החוזה שלו היא ל-5 שנים (כולל השנים שנותו לו בחוזה המקורי), אפשר להעביר בטרייד.

        1. תודה, דווקא בדקתי קודם… לא נורא.
          אוקיי, אז אם אני מטריד את לברט העונה, זה ייחשב רק כ-3 מיל', ולא ה-17 בערך של העונות הבאות, כן?
          ומתי בכלל נגמר חוזה?

          1. לברט הוא דוגמה טובה להארכת חוזה שאפשר להעביר בטרייד (החוזים שאי אפשר, זה בגלל שהשחקן מקבל תנאים שרק "קבוצת הבית" שלו יכולה לתת לו, ברמת אורך החוזה, ומדרגות השכר – תופסת של 5% בשנה, או 8% בשנה).
            אז כן, רק 2.6 מיליון נחשבים לצורכי חישוב, והחוזה ממשיך בקבוצתו החדשה (או אחרת, במקרה של טרייד עתידי נוסף) עד לתומו, בקיץ 23'.

            1. אוקיי, ברור לגמרי.
              זה התחיל פה מהצעת טרייד של אולדריג' על לברט – וזה פשוט לא יוכל להתבצע העונה, אם ככה… החוזה הנוכחי של לברט זעום, הוא טוב מדי עבור טרייד. אולדריג' עם ה-20 ומשהו מיליון, יחייב להטריד עוד חצי מהנטס כדי שזה יקרה.
              או ש – מחכים לעונה הבאה, שאז מבשיל החוזה החדש, ואז.

    1. בכלל חלוקת הנקודות שם מצויינת עם 4 שחקנים של כ 20 נקודות. הרבה יותר קבוצתי מאשר 40 ליילארד ועוד 25 מקאלום.

  73. וויטסייד הזה
    רגע אחד הוא עם בלוק יפה משום מקום ואחרי זה נותן לשחקן המון המון פרי ספייס לעשות סל קל.
    ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד.

  74. כרמלו עם עוד משחק מצוין.
    לא יהיה מה שיהרוס לו את זה היום.
    לראות שחקנים כמוהו וכמו רוז חוזרים לעניינים, ממש מרגש.

      1. היה לנו דו שיח על זה לא מזמן גם אז לא הבנתי מה אתם מדברים. מושפעים יותר מדי מטרנדים בבלוג החי. הוא עושה עבודה מתחילת העונה

        1. כן אני זוכר. אם הוא ימשיך ככה אז בהחלט צדקת אבל יש לי תחושה שהיום זה היוצא מהכלל ולא הכלל. נחיה ונראה.

        2. אתה יכול לראות על השפת גוף שלו לפעמים כאילו הוא חסר חשק. היה פעם אחת שהצוות של TNT דיבר על זה. ששאק אמר שפשוט יתרכז בכדורסל ויבוא כל יום לשחק כמו שהוא צריך לשחק (כמו היום). זה היה אחרי מחצית רעה שלו, אני לא זוכר באיזה משחק.
          היכולת שלו היא לא כזו שנפגעת עם הזמן כי הוא ארוך וחזק. זה פשוט הברגים בראש

            1. זה עניין איך משתמשים בו, הוא מספיק נייד לרוץ אץ המגרש. אבל החוזק שלו יהיה להתגלגל לסל. יש לו גוף גדול ככה שחסימה שלו יכולה בהחלט להכריח חילוף.
              אבל שוב, הכל אצלו זה שאלה בראש. כמו עם דוויט שעשה את הסוויץ'. הוא צריך להבין שהוא שחקן משלים ולא אמור להיות שחקן מטרה בצבע כדי לחפור כי המשחק כבר לא עובד ככה.

  75. זה פשוט דוחה.
    לראות כוכב מזדקן שמחזיק מעצמו HOF,
    ככה מנצל את זמן הזבל,
    אולי אפילו זמן המיץ של הזבל,
    בשביל לנפח סטטיסטיקות.
    די!
    נמאסת,
    דוייט האוורד…

  76. אלכס קארוסו:
    במשחק נטול מתח, בית, אווירה נינוחה, קח את המפתחות ותראה לנו מה אתה שווה, על 20 דקות ארוכות:
    2 נקודות, אפס מ-3 נסיונות, 2 מהעונשין מתוך 4, וזה *שוטינג* גארד, כן?
    נצחון לקבוצה ב-22 הפרש. קארוסו עם מינוס 1.
    כלום אין בו. פשוט כלום. קצת האסל בהגנה לפעמים, אבל אין לו שום NBA-לוול סקיל, כלשהו, שיזכה אותו בפאקינג מקום בלייקרס.
    זה לא ערב מקרי. זה מה שהוא. בדיחת אינטרנט שיצאה מכל פרופורציה. הביתה, מהר מהר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט