אירועי דיומא – 22.07.19

כדורגל / ניר מועלם

13:00 הגרלת ליגת האלופות – סיבוב מוקדמות 3, ספורט 5 וגם 5 פלוס :

מכבי תל אביב לא מדורגת בהגרלה ויכולה לקבל מצד אחד את אייאקס וסלטיק אך מצד שני גם הגרלות נוחות יותר כמו: אפואל ניקוסיה או סטויסטקה המונטנגרית (המנצחת במשחק שלהן) או את המנצחת במפגש של באטה בוריסוב הבלארוסית לבין רוזנבורג הנורבגית.

אם נסתכל אגב על מסלול הלא אלופות יש לנו קבוצות שלא נראה אותן מעפילות לשלב בתים: פורטו(מדורגת), המנצחת בין באזל לאיינדהובן(אחת מהן תעוף כבר בסיבוב השני, הזיה), דינמו קייב ועוד.

13:25 הגרלת הליגה האירופית – סיבוב מוקדמות 3 :

ההגרלה תתחיל בכך שמכבי תל אביב תוגרל, עכשיו מכבי מוגרלת כי במידה והיא מודחת מליגת האלופות אז יש לה כבר יריבה פוטנציאלית(מכבי תהיה מדורגת בהגרלה הזו) והיא תוכל לפגוש מצד אחד את המנצחת בין פיאסט גלביצה האלופה הפולנית לבין ריגה האלופה הלטבית וגם את המנצחת במשחק בין ואלור האיסלנדית לבין לודוגורץ האלופה ההונגרית, כל הגרלה אחרת תהיה נהדרת מבחינת מכבי.

ההגרלה של חיפה – מכבי חיפה מדורגת בבית ב' של ההגרלה וזה בגלל הדירוג של שטרסבורג הצרפתית, ובמידה והיא תעבור את מחזיקת הגביע הצרפתי היא יכולה לפגוש בסיבוב השלישי קבוצות חזקות כמו: תון השוויצרית, המנצחת במשחק בין לך גדנסק הפולנית לברונדבי הדנית(דו קרב נהדר). ההגרלה הכי נוחה לחיפה תהיה המנצחת במשחק בין פלבודיב לבין ספרטק טרנבה הסלובקית.

ההגרלה של ב"ש – באר שבע מדורגת והיא בבית א' בהגרלה והדירוג שלה לא ממש עזר לה כי היא יכולה לפגוש את: אוסטריה וינה של אלון תורג'מן, את אנטוורפן של ליאור רפאלוב ואפילו את אסביירג הדנית במידה ותעבור את סוליגורסק הבלארוסית. ההגרלה לה ב"ש צריכה לשאוף היא לדעתי הרע במיעוטו וזה דווקא המנצחת בין נורקפינג השבדית לבין ליפייאה הלטבית.

ההגרלה של בני יהודה – בני יהודה לא מדורגת והיא גם כרגע נראית כל כך רע מבחינת הסגל שלה שאני לא מאמין שיש לה כל כך מה למכור אבל ההגרלה שממנה בני יהודה צריכה להימנע היא : ספרטה פראג הצ'כית, המנצחת בין סטיירנן לאספניול(כנראה אספניול), ואאק אתונה היוונית. כאשר הכי מומלץ לה לקבל את המנצחת במשחק בין דומזלה הסלובנית לבין מאלמו השבדית(שגם מולן אין לה הרבה מה למכור בסגל הנוכחי).

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. לונה סלפטר קבעה אתמול שיא ישראלי ב-5000 מטר, 14:59.03, בתחרות היהלום בלונדון. ניתן להניח כי לונה מסוגלת לרוץ הרבה יותר מהר (באליפות אירופה לפני שנה היא קבעה 15:00, לאחר שעצרה מעט לפני תחילת הסיבוב האחרון), אך כיום היא נמצאת באימונים לקראת המרתון באליפות העולם, ששונים ממקביליהם לריצות המסלול.
    ריצת 5000 המטר לנשים היתה אחת התחרויות האיכותיות ביותר בלונדון, כפי שאפשר להתרשם מהתוצאות:
    https://london.diamondleague.com/en/lists_results_london/#baseFrame#__athSchedule#ScheduleInit#London2019_CURRENTEVENT_JSON

  2. סיכום ההגרלה של מכבי:
    אם מכבי תעבור את קלוז היא תשחק מול סלטיק, שזו הגרלה קשה, אך לא הכי קשה שיכלה לקבל, בנוסף היתרון הגדול של ההגרלה הזו שהם יהיו מדורגים בהגרלת הפליאוף של האלופות ושל האירופית במידה והיא תעוף מול סלטיק, כך שהיא בעצם לוקחת את נקודות הדירוג של סלטיק.
    אם מכבי תודח על ידי קלוז בסיבוב המוקדמות השני היא תשחק מול : טרה פנה מסן מרינו או סודובה הליטאית בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, וזו הגרלה מאוד קלה למכבי שסביר להניח שאם תודח היא תשחק מול הקבוצה הליטאית.

    בהמשך יוגרלו שאר הישראליות.

    1. עדכון לגבי הגרלות הליגה האירופית:
      הגרלות נהדרות לבאר שבע וחיפה שקיבלו את ההגרלות אותי הכי קלות שיכלו לקבל ומנגד בני יהודה קיבלה הגרלה פרווה, כלומר הגרלה לא הכי נוחה אבל גם לא הכי קשה, הגרלה שביום נתון אפשר אולי לעבור.
      הפועל באר שבע אם תעבור את קאיראט הקזחית צפויה לשחק מול נורקפינג השבדית או ליפייה הלטבית, וככל הנראה זו תהיה נורקפינג, שזו בהחלט הגרלה שב"ש בתקופה טובה צריכה לעבור.
      מכבי חיפה אם וכאשר תעבור את שטרסבורג(אחרי המשחק אתמול זה נראה שאין סיכוי) תוכל לפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי את המנצחת במשחק בין פלבודיב הבולגרית לבין טרנבה הסלובקית, לדעתי מי שתנצח תהיה ספרטק טרנבה הסלובקית, גם זו הגרלה יחסית קלה לחיפה, אך זה לא אומר שהיא תוכל לעבור אותה.
      בני יהודה הגרילה את המנצחת במשחק בין ארסנל טולה הרוסית לבין נפצי באקו האזרית, זוהי הגרלה לא ממש סקסית אבל קבוצות יחסית סבירות לשלב הזה, הן עדיין רמה אחת מעל בני יהודה הנוכחית אבל לבני יהודה יש עוד שבועיים וחצי ומספיק זמן להביא עוד קצת חיזוק לסגל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט