קאזינס וכספי בניו אורלינס פליקנס – יומן חירום –  מולי

קאזינס וכספי בניו אורלינס פליקנס – יומן חירום – מולי

דייוויס, קאזינס וכספי על לוגו הפליקנס

 

והעיר ניו אורלינס צהלה וחגגה.

  • אילו נתן לנו שלושה ניצחונות מתוך ארבעה לפני פגרת האול–סטאר ולא נתן לנו את שבוע האול-סטאר  דיינו.
  • אילו נתן לנו את שבוע האול-סטאר בשנה שלא היינו אמורים לקבל אותו  והמערב לא היו מנצחים את המזרח באול-סטאר
  • דיינו.
  • אילו המערב היו מנצחים את המזרח באול סטאר ואנטוני דייוויס לא היה קולע 52 נקודות
  • דיינו.
  • אילו אנטוני דייוויס היה קולע 52 נקודות ומציב שיא אול סטאר חדש אבל לא היה זוכה ב-MVP של האול-סטאר
  • דיינו.
  • אילו אנטוני דייוויס היה זוכה ב-MVP של האול-סטאר ולא היה הטרייד שמביא את קזינס לניו אורלינס  דיינו.
  • אילו היה הטרייד הטרייד שמביא את קזינס לניו אורלינס וכספי לא היה מצטרף אליו
  • דיינו.

והעיר ניו אורלינס צהלה וחגגה…

 

מולי

איש של מילים: כותב סדרתי, עורך, מתרגם ופילוסוף של ספורט. אפשר לראות חלק ממה שפרסמתי כולל קישורים ליומן הקורונה ורשימת פרסומים כמו "על ספורט ומהויותיו", "מסע בעקבות אוהדים", "ליקוטי ספורט" ו- "בלוז של תקוות ומורדות - סיפורי קבוצת הניו אורלינס פליקנס 2015-2017" ורבים אחרים... באתר: https://hamuli4u.wixsite.com/muli4u

לפוסט הזה יש 60 תגובות

    1. אני איתך שהסיכוי שקאזינס עוזה עוד שנה וחצי ומשאיר אותם ללא הילד ובחירה טופ 10 של 2017 גדול מהסיכוי שהם יהפכו לאחת מאריות הליגה אבל זה סיכון שדמפס פשוט חייב לקחת. החבילה שסקרמנטו קיבלו כל כך קטנה שבמקום קאזינס הייתי נעלב.

  1. בקרב ראש בראש בין שתי ההנהלות הגרועות בליגה – ניצחה סקרמנטו בנוק אאוט.
    כמות הטמטום שדיבאץ' חושף מדהימה אותי כל פעם מחדש. נניח שסקרמנטו עושה דבר היגיוני לעשות אחרי שנים במקומות 9-11 – יענו, טנקינג, זאת הדרך לעשות את זה? הם לא יכלו להחליף את קאזינס בבחירת דראפט גבוהה של בוסטון? או לנסות לעשות דיל עם פיניקס? שלא נדבר על הלייקרס?
    במקום זה הם שלחו אותו לקבוצה שעכשיו תגיע לפליאוף, תיתן להם בחירות דראפט בינוניות במקרה הטוב ועל הדרך הם קיבלו חזרה את טייריק אוונס, ארבע שנים אחרי שיא הכושר שלו ועם ברכיים דפוקות.
    צריך להיות גאון בשביל לנפק טרייד כזה ואין ספק שדיבאץ' "גאון"!

    בצד של הפליקאנס אני לא בטוח שצריך לרתום את הסוסים לפני העגלה עדיין. צמד גבוהים זה ניסיון יפה אבל לא בטוח שהם לא ידרכו אחד על השני. מצד שני, נותנים לך קאזינס בכזה מחיר אז תיקח בטוח תיקח.

    1. יש לך את זה ביותר שלילי? מי אמר שבוסטון רצו את קזינס??
      קזינס ודייויס יעבוד מצויין, בחירות סיבוב ראשון ושני בדראפט הקרוב של הפליקנס זה לא רק בכלל וביחד עם הבחירות של הקינגס הם יוכלו לבנות את עצמם בדראפט הקרוב.

      1. אני שלילי כי זה טרייד שלילי. הבחירה של הפלקינס אם היא מגיעה לפליאוף היא רק 16 ומטה ובחירת סיבוב שני זה לא מי יודע מה. ולגבי הבחירות של סקרמנטו אז להזכירך, טנקינג לא ממש יעזור לקינגס השנה כי לפילי יש זכות להחליף איתם בחירות במידה והם מקבלים בחירה מ1 עד 10 ואם הם מקבלים 11 ומטה הבחירה הולכת לשיקגו.
        אז איך הם יבנו מחדש???

        1. לגביי הבחירה של סקרמנטו לא ידעתי את העבודות האלה, אז תכלס המצב הוא שרק אם לפילי יש בחירה נמוכה מ-10 לקינגס יש בחירה. אני לא מאמין שהפליקנס יגיעו לפלייאוף, אבל נראה שהם צריכים מזל קצת בסקרמנטו לא טרייד חכם אבל לך תדע מה יצא מזה

  2. באמתץ שזה ממש לא מובן. לא מבין מה באמת שווה בחבילה שמקבלת סקרמנטו, ולא מבין איך ירוץ סגל עם שני ענקים דומיננטיים ששניהם אוהבים לשחק 4 יותר מאשר סנטר, ועושים את זה ממש מעולה.
    מה שכן לכספי זה יכול להיות מצויין.

  3. קאזינס =
    באטלר
    צעירים מהלייקרס
    קליי תומפסון
    קווין לאב
    …..
    אז יאללה תעשו טריים כי אין לכם מה לעשות איתו

  4. הבחירה של סקרמנטו מוגנת top 10
    ככה שאם לא היה טרייד הם היו מאבדים גם אותה
    אז צריך להוסיף אותה לחישוב של ולאדה לעיסקה
    אבל בכל מקרה הבן אדם אידיוט

    בכל מקרה בתור אוהד של כספי סוף סוף נפתרנו מהיגר ימח שימו הזה

  5. טרייד מוזר אבל לכו תדעו פתאום בהדי הילד הופך לסופר סטאר טזה נראה אחרת לגמרי .(ממש כמו הטרייד המפוקפק שרץ של קליי על קווין שהרבה חשבו שכדאי לעשות , שנה אחרי זה קליי הביא אליפות).

  6. מולי אתה גדול. אני שמח בשבילך, בשביל יוסי ושאר האוהדים.
    מדהים מה שקורה פה.
    לא ברור איך שני הכוכבים ישחקו ביחד, גם מבחינת כדורסל וגם מבחינת אגו.
    יש פה תקווה להיפוך המגמה בליגה ולבניית קבוצה של שני שחקני פנים ברמת על. יהיה מעניין. רק אל תצפו שהם יצליחו כבר עכשיו.
    איזה כיף לעומרי כספי, יש מצב שהשינוי הזה הוא בדיוק מה שהוא צריך ושהוא יתאים לקבוצה כמו כפפה ליד.

  7. הם לא דומים בתפקוד שלהם. ברור שבוגי יהיה זה שייכנס יותר פנימה, אבל AD ייצור לו את המרווח, או יקלע מחצי מרחק. אין שום סיבה שזה לא יעבוד. הם גם יכולים להתחלף, וקאזינס ימשיך לשפר את הזריקה שלו מבחוץ, כעת כשהפוקוס בהגנה לא יהיה רק עליו.

  8. מזל טוב מולי, יוסי, וכל שאר האוהדים של השקנאים –
    גם אם קאזינס ודייויס לא יתחברו, המחיר ששילמתם לא גבוה מדי (עם כל הכבוד לבאדי הילד).
    דמפס באמת קפץ כאן על עסקה שאסור לסרב לה.

    ואם התרחיש האופטימי יתממש, בו דייויס וקאזינס משלימים זה את זה בהרמוניה מושלמת? הפליקנס בהחלט יוכלו להעפיל לפלייאוף, ולגרום לביצים של כל יריבה לרעוד. כן, גם לווריורז – גרין ופאצ׳וליה יצטרכו לשפןך המון לאגר בסדרה שכזו.
    אם יהיה מצב בו יפגשו את יוסטון (אם כי קשה לי לראות את זה קורה – נכון לעכשיו זה אומר שהשקנאים יצטרכו לטפס למקום 6, קצת לא סביר) – זה נצחון ודאי לניו אוקלינס על האין-הגנה בצבע של הרוקטס.

    אבל עזבו אתכם מהעונה, דמפס חייב לבצע עוד כמה מהלכים חכמים בקיץ אם הוא רוצה שבסוף עונת 17/18 קאזינס יישאר בעיר הבלוז. בשביל זה, כמו שציינו פה כבר, חייבים להביא לקבוצה לפחות עוד שוטינג גארד ברמת אולסטאר.

    אגב, לגבי סקרמנטו והחלפת הבחירות של פילדלפיה:
    עם כמה שהמלכים נחלשו, עדיין לא נראה לי שהם יתדרדרו נמוך כל-כך. הבוטום 3 ככל הנראה יישארו ברוקלין, לייקרס, פיניקס ואחריהן אורלנדו לדעתי.
    בהתחשב בעובדה שסימונס לא יחזור לשחק העונה, ואמביד ימשיך לקבל מנוחות יזומות (במיוחד לאור הפציעה האחרונה), סיכוי סביר שפילי יסיימו נמוך מהקינגס.
    וגם אם לא – הם יסיימו בערך אותו דבר. כלומר הנזק לדעתי יכול להסתכם בכך שבמקום בחירה 4/5 לסקרמנטו, פילי ימירו לבחירה 6/7 שלהם, וגם זה כמו שאמרתי לא ודאי כי עדיין יש סיכוי שלפילי יהיה מאזן פחות טוב משל הקינגס.
    בכל מקרה – זה ודאי עדיף על פני סיטואציה בה היו מאבדים בחירה של מעל מקום 10 לשיקגו.

  9. הייתי בטוח שזו מתיחה של אחד באפריל ואז נזכרתי שאנחנו בפברואר.. זה הזוי לחלוטין הסיפור הזה, יש להם קו קדמי מפלצתי, הם צריכים סגל בינוני מסביב ולכל קבוצה ירעדו הוואבס…

  10. הסטטיסטיקה אומרת שבוגי שיפר השנה באופן משמעותי את כמות האסיסטים למשחק (4.8 לעומת 3.3 בשנה שעברה). וגם את האחוזים לשלוש (35%, 1.7 למשחק. לסנטר! וזה שיא קריירה בשבילו).
    כלומר, בוגי השנה מוסר יותר טוב, ועכשיו יש לו למי למסור. והוא גם קולע יותר טוב, ועכשיו יהיה יותר פנוי לזריקות מבחוץ! אני חושב שהם הולכים להיות צמד מדהים. עם קאזינס שהופך לשחקן יותר ויותר מגוון, סוג של לברון רק יותר פיזי אבל פחות מהיר.

    1. ואני צופה שכמות האסיסטים של קאזינס תעלה עוד יותר (בגלל שדייויס קולע ב-50% ומסוגל לקטוף כמעט כל כדור בגובה). אולי הוא יזרוק פחות, אבל ביותר אפקטיביות (שמירה פחות צמודה, הוא כבר לא הסופרסטאר היחיד של הקבוצה שלו), כך שכמות הנקודות למשחק לא תרד.

      1. בקינגס לא היה אפילו שחקן אחד שקלע ב-50% ושיחק יותר מ-13 דק' למשחק. Willie Cauley-Stein שיחק 13 דק' וקלע 5.8 נק' למשחק. זה הבדל מטורף ממה שהולך להיות בנ.א..

      2. אין ספק שבחלומות הוורודים של הניו אורלאנים, קאזינס מתפקד כפוינט-סנטר, כאשר הוא מנצל את אחוזיו הטובים מהשלוש בשביל לשחרר שומר גבוה מהצבע, ולתגמל תנועה ללא כדור של דייויס באסיסטים לסלים קלים.
        גם על ההגנה, חולמים תושבי העיר הגדולה של לואיזאנה – בדקות שקאזינס ודייויס ישחקו יחדיו, דייויס יתפנה להשקיע יותר מאמץ בעזרה בהגנה, ובכך יחזור למספרים שלו מעונת הפלייאוף.

        השאלה היא איך ה-2 יתמודדו עם השינויים הצפויים בתיפקודם, ואיך הם יתרגלו לשיטת משחק חדשה.

        אם כמו שאתה מנבא, תהיה הלימה בין התשובות לשאלות, לבין חלומות השקנאים –
        אז הפליקנס יהפכו לאחת הקבוצות החזקות בליגה.

  11. מה אני לומד מכל זה? שדני איינג' כנראה סרב לתת את אחת מהבחירות של ברוקלין בעד בוגי, כי אחרת הוא היה היום בבוסטון. כנראה הוא מסכים איתי שעדיף לבנות לעוד 3-5 שנים ושאפילו תוספת של בוגי לא תעשה את בוסטון קונטנדרית העונה.

  12. חשבתי על חמישייה שתיראה משונה בקריאה ראשונה אבל יש בה היגיון:

    ג'רו הולידיי, דייוויס, קאזינס, טרנס ג'ונס ו…אסיק או אז'ינקה בסנטר.

    מה דעתכם?

    1. מולי הטורים שלך נפלאים אבל מזל גדול שאתה לא מאמן (: עם המשחק האתלטי של היום לחמישיה כזאת אין סיכוי. במידה שהשילוב יעבוד אתם רחוקים טרייד אחד מלהיות בתמונה של האליפות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט