הניקס משלימים סוויפ ומעפילים לגמר ראשון מאז 1999 – סיקור משחק 4 של גמר המזרח / עמיחי קטן

הניקס משלימים סוויפ ומעפילים לגמר ראשון מאז 1999 – סיקור משחק 4 של גמר המזרח / עמיחי קטן

קליבלנד קאבלירס – ניו-יורק ניקס 93- 130:

הניקס משלימים סוויפ ומעפילים לגמר ראשון מאז 1999 – סיקור משחק 4 של גמר המזרח / עמיחי קטן

מיטשל ומובלי פתחו טוב וקלעו את 17 הנקודות הראשונות של קליבלנד, שהובילו בפתיחה 8- 2 ושמרו על יתרון קטן בדקות הראשונות, אך אז שניהם ירדו לנוח והניקס לקחו את היתרון עם ריצת 9- 0. הארדן ומריל שמרו את קליבלנד בתמונה ומיטשל צמצם את ההפרש ל-4, אבל שלשות של שאמט וברונסון וסל של רובינסון קבעו יתרון 38- 26 לניקס בסיום הרבע הראשון. הריצה של הניקס המשיכה בתחילת הרבע השני, כשיתרון 12 הוכפל תוך 160 שניות, והריצה כבר הגיעה ל-20- 0 לפני שהארדן קלע 3 מהקו. ההפרש גדל כבר ל-29 לפני שקליבלנד קצת צמצמו בריצת 15- 3, ובירידה למחצית התוצאה הייתה 68- 49 לזכות הניקס.

אחרי פתיחה צמודה למחצית השנייה, טאונס, ברידג'ס ואנונובי הובילו ריצת 12- 0, ובהמשך הרבע ההפרש גם חצה את ה-30 לראשונה, אבל אם אני חייב לציין לחיוב מישהו בקליבלנד זה דונובן מיטשל, שקלע 12 ברבע הראשון, 8 בשני ו-8 בשלישי, והוא טיפה צמצם ל-98- 71 בסיום הרבע השלישי. טאונס ואנונובי פתחו טוב את הרבע עד שהוחלפו, ולצידם גם מקברייד, שאמט ורובינסון, שגם לא בילו הרבה על הפרקט לפני שנשלחו לספסל ומחליפי המחליפים עלו במקומם, אז פאקום דאדייה היה זה שהעלה את ההפרש אל מעל ל-40 ובהמשך גם לשיא של 45. בדקות האחרונות תומאס ברייאנט קלע 10 עבור קליבלנד, כך שההפרש קצת ירד. בסיום, הניקס מנצחים 130- 97, משלימים סוויפ, ומעפילים לגמר ראשון במאה הנוכחית, כשהם כבר עם 11 ניצחונות רצופים בפלייאוף, הישג אותו רשמו הלייקרס ב-1989 ו-2001, הספרס ב-1999 וגולדן סטייט ב-2017.

טאונס הוביל את הניקס עם 19 ו-14 ו-2 חטיפות וחסימות, אנונובי רשם 17 ו-7, שאמט קלע 16 ב-4/4 לשלוש, ומסיים סדרה עם 11/12 מחוץ לקשת, ובלי לבדוק אני אגיד שזה הנתון הכי גבוה אי פעם שאינו 100% עגול, ברונסון וברידג'ס קלעו 15 עם 5 אסיסטים כל אחד ומקברייד קלע 11 עם 3 חטיפות.

אצל קליבלנד, מיטשל קלע 31, מובלי רשם 15 ו-7, הארדן קלע 12 ב-2/8 מהשדה וברייאנט קלע 10.

ל-MVP של גמר המזרח נבחר ג'יילן ברונסון, שסגר את הסדרה עם ממוצעים של 25.5 נקודות ו-7.8 אסיסטים ב-48.7% מהשדה, 18.2% לשלוש, 51.3% אפקטיבי ו-78.6% מהקו.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
60 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Alex Rabino
26/05/2026 8:48:33

לא היה לי ספק שהניקס ינצחו את הסדרה, אך לא בכזאת קלות.

גיא רוזן
26/05/2026 9:11:50

הניקס מגיעים לפיינלס בכושר פסיכי.
הם קולעים באחוזים יוצאי דופן,
יש להם עומק אפקטיבי של 8 שחקנים,
וההגנה יציבה בצורה שממש לא אופיינית לניקס –
אין להם את הגובה והאתלטיות של הספרס, או את היכולת לסתום את הצבע ולחטוף כל דבר כמו הת'אנדר. אבל הרוטציות ההגנתיות פשוט עובדות, הם לא מאפשרים סלים קלים, והם יודעים לנצל כל טעות של ההתקפה שמולם.

לצד מיעוט איבודי כדור (חוזקה משמעותית של ברונסון),
אלו תכונות שמתרגמות היטב מול כל קבוצה,
גם מטאורים כמו הת'אנדר והספרס.

ברונסון לקח MVP גמר מזרח (לא שזה משנה משהו), ובצדק לאור משחק 1.
אבל הניקס הציגו סדרה של כדורסל קבוצתי שנתן מקום לכל אחד מהשחקנים לתרום ולבלוט.

אין לי מושג איך המערב יסתיים,
אבל לדעתי אנחנו בדרך לפיינלס אדיר.

עידו גילרי
26/05/2026 12:42:37
הגב ל  גיא רוזן

ויש להם עכשיו 10 ימים לשכוח את כל זה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מה שאלכס אמר.
.
מתברר שהסדרה המותחת האחרונה שהייתה רלבנטית לצמרת המזרח הייתה בוסטון נגד פילי – הסדרות של קליבלנד היו מותחות, אבל לא רלבנטיות, והסדרות של הניקס היו רלבנטיות, אבל לא מותחות – וזה היה לפני המון זמן, אז טוב שבפיינלס שוב נקבל מתח בריא, גם מהצד המזרחי.

bobby
26/05/2026 9:14:22

תודה על הסיקור!
ברכות לניקס!
האתגר הגדול של בראון יהיה למצוא את ההתאמות הנדרשות אחרי שיפסידו משחק בסדרת הפיינלס – כי סוויפ על אוקלהומה או הספרס זה לא משהו שיקרה. אבל אני בהחלט מאמין שלניקס יש סיכוי להפתיע. בכל מקרה, בשביל זה הניקס ובראון יצטרכו לדעת להתעשת ולהתאים את עצמם תוך כדיי הסדרה, מה שלא קרה מאז צמד ההפסדים המפתיע מול אטלנטה.

אור
אור
26/05/2026 9:16:47

תודה עמיחי

ברכות לניקס ולאוהדיה המורעבים

המשגיח
26/05/2026 9:25:44

איזו ריצה מטורפת שלהם. ענקים

golan
golan
26/05/2026 9:35:57

תודה על הסיקור.
איזה התפרקות של קליבלנד מאז הרבע הרביעי במשחק הראשון.
פשוט שבר אותם.

Lior
26/05/2026 9:48:58

לא ג׳נטלמנים בניו יורק. קבוצה שתעשה בעיות למי שתשרוד במערב ויכולה גם לעשות מיני סנסציה ולקחת אליפות

אשך טמיר המקורי
26/05/2026 10:04:16

בסופו של דבר, לאחר שהיו אכזבה בעונה הרגילה, הניקס צלחו את המזפח ועמדו בציפיות.
https://hoops.co.il/?p=349416
קריסת בוסטון בהחלט עזרה.
עם איך שהם נראים כרגע, בהחלט יתנו פייט למותשת שתצא מהמערב.

אור
אור
26/05/2026 10:37:03

התעלו על הציפיות הנמוכות שלי

bobby
26/05/2026 11:14:28

מלבד הספרס והת׳אנדר – המערב לא היה עדיף העונה על המזרח. כן, הניקס פחות טובים אובייקטיבית מהספרס והת׳אנדר (אף על פי שזה לא הפריע להם בגמר גביע הליגה), אבל עדיפים לדעתי בהרבה על כל קבוצה מערבית אחרת. אולי מיני והלייקרס בסגלים מלאים ובריאים הם שקולים לניקס. שאר המערב? מישהו חושב שדנבר, עם כל הכבוד ליוקיץ׳, היו עוברים את הניקס כשהם לא התגברו על מינסוטה מוכת הפציעות? או יוסטון שלא התגברו על הלייקרס הפצועים?
בקיצור – במערב יש במקביל 2 קבוצות על, אבל שאר הקונפרנס דיי שווה למזרח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

דנבר היו מנגבים את הניקס. גם מיניסוטה כנראה.
כל קבוצה מערבית עולה על מקבילתה במזרח.

דנבר מנצחת את הקאבס? לייקרס מנצחים את דטרויט? יוסטון מנצחים את ההוקס?

מיני מנצחים את הראפס?

זה לא אותה ליגה בכלל בסדרות נוק אאוט למערב יהיה שם.
הניקס במערב היו עולים כנראה ממקום 6 ומטה ןהיו מנוגבים בסיב ה1

גיא רוזן
26/05/2026 11:56:39

תבדוק את עצמך.
מה הניקס עשו השנה כאשר פגשו את צמרת המערב.
אם היית צופה במשחקים,
יש מצב שהיית כותב משהו שונה.

ברוך רובין
26/05/2026 12:13:45
הגב ל  גיא רוזן

כמות השטויות ששמעון כותב, הסיכוי של דנבר לנצח את הניקס שואף ל0, הוא לא צפה במשחק אחד של הניקס. מדובר בקבוצה אימתנית הגנה והתקפה, אני רק מדמיין את יוקיץ מנסה להגן מול החדירות שלהם כשטאונס בטופ אוף דה קי.

מינסוטה גם קבוצה הרבה יותר מוגבלת וחלשה מהניקס. יש שני קבוצות שברמה של הניקס או טיפה מעל בליגה וזה אוקלהומה והספרס, לדעתי הניקס לוקחת את הספרס ומפסידה לאוקלהומה בגלל מאצאפ רע, אבל ההבדלים כל כך קטנים, שלושתם מעל הליגה .

בעונה הסדירה הניקס היו טופ 5 הגנתי והתקפי אבל כל מי שצופה בפלייאוף, רואה שהם העלו הילוך מהמשחק ה3 מול אטלנטה.

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח דנבר היה מנגבים את הניקס גם פורטלנד אגב יש מצב טוב. גם טראקרס עם לוקה. העלו הילוך מול ההוקס חחח.
מחכה לראות בגמר את ההילוך הזה רק שהמערבית תגיע בריאה יעשו להם וולאקם טו דה ליגה.
הניקס שיחקו מול האשפה של האשפה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

חחח שוב אתה בא לי עם עונה סדירה שחקנים פצועים וכו ניקס מאזן של תחתית המערב וזה שרוב משחקיהם מול ווש שארלוט וכו.. ודטרויט האימתנית.
פורטלנד היו מנגבים את המיקס

bobby
26/05/2026 12:49:31

דנבר מנצחים את הקאבס – זורם איתך.
לא חושב שהלייקרס מנצחים את דטרויט.
יוסטון על הנייר אמורים לנצח את ההוקס, אבל עם אידיוטיקה על הקווים – לך תדע.
מיני מנצחים את הראפס זה כן.
אבל תמשיך עם שאר התמונה –
פילי לוקחים בכיף את פורטלנד, ואורלנדו את פיניקס.

אשך טמיר המקורי
26/05/2026 12:15:56
הגב ל  bobby

שאר המזרח זה פח אשפה אחד גדול.
והניקס היו בינוניים בעונה הרגילה.

אשך טמיר המקורי
26/05/2026 12:16:39

פורטלנד לא מנצחים את הקאבס?
מיני את דטרויט?

ברוך רובין
26/05/2026 12:52:07

שמעון תפסיק לצאת רפה בינה וצפה במשחקים, הניקס מציגים כדורסל מדהים מזרח/ מערב, הגנתית והתקפית. גם כמות הסטירות שאתה רושם בתגובות שלך היא די הזוייה (לא רשמת שלניקס יש סגל של קונטנדרית

המחשבה שדנבר האיטיים והכבדים יכולים היו להתמודד איתם שהם לא הסתדרו עם התקפה מוגבלת כמו של מינסוטה היא מטופשת לעצמה. גם מינסוטה הייתה נדרסת היא לא יכולה לעמוד מול הניקס.

אני אוהד את הלייקרס, אבל הסיכוי של הלייקרס להתמודד מול החדירות של הניקס הוא אפסי, גם עם לוקה הניקס הייתה גדולה אלינו העונה.

היחידים שיכולים לעמוד מולה זה הספרס ואוקלהומה שום סדרה לא תגמר בסוייפ וגם לא בג׳נטלמני, אבל הם הרבה יותר טובים משאר המערב.

יש לניקס כל כך הרבה דרכים לקבור אותך, יש להם קלעים בכל עמדה, יש להם שני מנהלי משחק מדהימים (כן טאונס), הגנה אימתנית משחק מעבר חדירות, ההתקפה שלהם כל כך יפה לצפייה כל כך נכונה, עדיין יש קטעים במשחק לרוב שברונסון עם המחליפים שהוא משחק ISO ומעניש הגנה במיסמאץ.

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי ברוך רובין
bobby
26/05/2026 12:52:31

מיני את דטרויט – כן
פורטלנד את הקאבס – לא. פורטלנד אולי עדיפים על אורלנדו וטורונטו, אבל לא על שאר הקבוצות במזרח.

wadi
26/05/2026 10:07:57

איזה כיף וכל הכבוד למייק בראון! משחקים בזכותו כמו קבוצה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
26/05/2026 10:10:37

תודה רבה עמיחי

ירון, החלום
ירון, החלום
26/05/2026 10:35:07

בס"ד
תודה רבה.הניקס מפתיעים בהגנה ובעומק

Berch
26/05/2026 10:38:52

אמנם לוס אנג'לס היא עיר אחות של חולוניה ( ולכן צבע המדים ) אבל ליבי בניו יורק ומאוד משמח לראות אותם בגמר.
אם הספרס יעלו תהיה אנדוקטה משעשעת – זה יהיה ההיפך מ 1999 שם הספרס הגיעו עם רצף הניצחונות ולקחו את האליפות….
נדמה לי שאז היה הפספוס שובר הלב של יואינג מסנטימ וחצי.
יאללה, הגיע זמן אליפות לניו יורק
🤣✨🙌

עידו גילרי
26/05/2026 12:41:40
הגב ל  Berch

רק נדמה לך…

NFS
NFS
26/05/2026 15:41:11

נכון. הפספוס היה מול אינדיאנה בחצי גמר המזרח ב-95׳ (וגם לפייסרס זה לא עזר בסוף, וגם למי שניצחו את הפייסרס זה לא עזר)

KobeG
KobeG
26/05/2026 11:18:17

נראה שהם בכושר שיא אבל קשה לדעת כבר כמה זה הם וכמה זה חולשת היריבות.
בגמר בכל מקרה עד שיוכח אחרת הם אנדרדוג לטעמי, הם יצטרכו להוכיח את עצמם ברגע האמת.

nehemia
nehemia
26/05/2026 11:35:19

תודה על הסיקור, האמת שניקס תחרותית זה מוסיף הרבה עניין לליגה, מי שנמצא קצת ברשתות וחובב ספורט מקבל הרבה תוכן של האוהדים הצבעונים שלהם חח זה לא רע. זה פאנבייס ענק שצמא לזה.

אוף טופיק ראיתי שהתחילו הenhanced games ובנתיים אכזבה גדולה מהתוצאות. לדוגמה ב100 מטר פרד קרלי עשה 9.97 והשאר כולם מעל 10 שניות, יש אליפויות תיכונים כבר שמתקרבות לאיזורים האלה.
ידעתי שכל הסיפור עם פוטנציאל לאכזבה כשהוא מורכב בעיקר מאתלטים מבוגרים/אחרי השיא אבל זה מנפץ כמה מיתוסים על משפרי ביצועים כאיזה מחולל קסמים, מנחם בזמנו כתב לא פעם שדווקא לאתלט כמו בולט בשיאו אין מה להרוויח מזה יותר מדי ושזה יכול לפגוע לו במיקוד ובמערכת העצבית שנמצאת בשיאה וכו' ונראה שזה מקבל משנה תוקף.
לא כותב כאן הרבה אבל מנחם מאחל לך בריאות ומצפה למעורבים שלך, עוקב אחריך כבר הרבה שנים.

נערך לאחרונה 15 ימים לפני על ידי nehemia
עגל
26/05/2026 14:51:22
הגב ל  nehemia

נראה לי שהאכזבה היא בגלל שצריך לקחת בחשבון שהאתלטים שמשתמשים בסמים "מעל השולחן" הם או מבוגרים או מראש פחות טובים.
האלופים האמיתיים מעדיפים להיות נקיים (כמה שיותר) כי בתחרויות הרגילות נמצא הכסף.
אם הסימום היה נחלת הכל התוצאות השיאים אכן היו נשברים.

nehemia
nehemia
26/05/2026 15:46:44
הגב ל  עגל

מסכים שלא הגיעו לשם הטופ העכשווי כנראה, פשוט זה שווק וגם האתלטים שלקחו חלק בקידום דברו על שיאי עולם. זה יותר מורכב מזה כנראה למרות גישה לסטרואידים, טסט, הורמון גדילה, ממריצים למיניהם וכו' שנתנו להם אור ירוק לקחת.
פרד קרלי למשל שציינתי אלוף אלוף לשעבר ב100 מטר ורק בן 31.
ראיתי עכשיו ששחייה 50 חופשי, נשבר שיא העולם בכמה מאיות, זה שווה למנצח מיליון דולר וזה כבר סכום מאוד גבוה לספורטאי אולימפי, האירוניה שהוא היה נראה שם הכי פחות "על חומרים" גוף רגיל לגמרי לעומת אחרים שם שהוסיפו על עצמם מסת שריר משמעותית.

NBA בדם
26/05/2026 11:46:21

תודה רבה
מברוכ לניקס. אמנם ניצלו מזרח חלש אבל שיחקו טוב מכדי שנעלה על דעתינו שעלו בחסד. הגרסה הכי מחוברת, עמוקה וממצה פוטנציאל של החבורה הזו. סילבר מבסוט והאמת כל אוהדי הכדורסל.
מגיע שאפו למייק בראון שאחראי על השדרוג הזה.

בצד המפסיד מדובר בקבוצה בלי אופי שכל שחקן בה חייב לרדת מדרגה אחת לפחות ממה שהוא מתפקד עכשיו.
הארדן יכול לשמש כשחקן שישי ולא יותר.
מובלי גבוה איכותי אבל רחוק מלהיות כוכב שבונים עליו.
מיטשל שהמחשבה לגביו בכל השנים נעה בין שחקן שתמיד שעשה מה שיכל בסיטואציה קשה לבין שחקן של קלוריות ריקות. לאורך הפלייאוף המטוטלת נטתה בבירור לכיוון הקלוריות ריקות, עם 3 סדרות בינוניות מאוד, שהקריסה בגיים 1 מול הניקס שמה זרקור על התחושה שהוא לא לוקח קבוצה על גבו בזמן שקשה וצריך. כדי שיהיה לו אפשרות ריאלית להצליח הוא יהיה חייב לרדת למעמד של כוכב משנה, כי ככוכב ראשון הוא נכשל ביותר מדי פעמים.

חתוליו
26/05/2026 12:27:56

ברכות לניקס שעכשיו יחזיקו אצבעות לסדרה ארוכה ומרובת פציעות במערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיימס הארדן הכניס את כולם לסל. 37 דק משחק 16 נק עם 39 אחוז מהשדה ושימו לב לזה 18% מה3.
וזה בצד שהוא בו טוב במגרש….
בהגנה הוא שומר נהדר לפי המאמן ודה שוט😉
ראיתי שבובי ובדם רשמו שחקן 6 שהוא צל להיות וכו אתם עיוורים או משהו?
לסלק לסלק מהליגה זה נזק, זה אין ברכה אין דשא איפה הוא נמצא. לזרוק הוא לא ברמה לשחק בליגה. השופטים פשוט עוזרים לו לעשות סטט בנפילות וזה הוא פשוט לא ברמה, לא מסוגל לרוץ כלל, לא מסוגל לשמור, לא מסוגל לקלוע וצוקר סדרתי ברמה עולמית.

עידו גילרי
26/05/2026 12:37:01

עד כמה הניקס טיילו עד עכשיו?
גם אם יפסידו את הגמר בהפרש מצטבר של 40 נקודות או פחות הם עדיין יסיימו את הפלייאוף עם ההפרש המצטבר הגבוה ביותר לפלייאוף יחיד. עד עכשיו ההפרש הממוצע שלהם למשחק הוא 19.3 נקודות (למשחק לא לנצחונות).

NBA בדם
26/05/2026 12:48:25

לטנגו צריך שניים והניקס רקדו יפה מאוד

עידו גילרי
26/05/2026 12:50:34
הגב ל  NBA בדם

מסכים. אין על הריקודים של מאמי.

LiorD
26/05/2026 16:39:49

רומבה? צ'ה צ'ה צ'ה?

bobby
26/05/2026 13:00:34

הג׳וקר הגדול בפלייאוף הזה עבור הניקס זה האובראצ׳יביות של הסלטיקס בעונה הסדירה. כולם ציפו שהסלטיקס ייחלשו מהותית השנה – על הנייר זה קרה, אבל על הפרקט הם התאבדו על כל משחק, כולל במפגש החסר חשיבות מבחינתם מול המג׳יק בתום העונה (שהיו זקוקים לניצחון כדיי לא ליפול לפלייאין).
בזכות זה, הם הצליחו לקבל את פילי בסיבוב השני, שהאמת לא ציפיתי שיעופו בסוויפ, אבל ברור היה שהם לא יאיימו על הניקס.
חוסר הניסיון של דטרויט גם מאוד עזר להם – אם דטרויט היו מתעשתים ומצליחים לצלוח את הקאבס, המצ׳אפ שהיו מציבים מול הניקס היה מהותית מקשה עליהם בהרבה לעומת ההגנה הרכה של קליבלנד.

אבל למרות המסלול הקליל לגמר, צריך לתת לניקס קרדיט על כך ש-
א. לא נשברו מול ההוקס אחרי הפקשושים במשחקים 2 ו-3
ב. עשו קאמבק גדול במשחק 1 מול קליבלנד, מה שאולי פיצה על הדרך על שברוני הלב בהפסדים הצמודים לאטלנטה
ג. פירקו לחלוטין את היריבות בשאר המשחקים, כלומר לא השאירו ספק שהם הקבוצה העדיפה בקונפרנס, ובפער.

ברוך רובין
26/05/2026 13:17:21
הגב ל  bobby

לא מסכים , לניקס יש הגנה מדהימה דטרויט לא הייתה מגיעה לסל. איך דטרויט הייתה מתמודדת מול משחק המסירות של הניקס , איך היא מגנה מול הריווח?

נגד ההגנה של קליבלנד הם התקשו אז נגד הניקס?

הקיפוד
הקיפוד
26/05/2026 13:37:53

מסכים איתך, קייד היה מקבל בהגנה דאבל של ברידגס אננובי והארט, הוא לא היה רואה אור יום ובהגנה רובינסון היה לומד לשמור על ברונסון

hagay81
26/05/2026 13:04:32

במשחק שבע בדטרויט, שימי ריגר אמר שהוא מעדיף שהפיסטונס ינצחו כי אז יהיה לניקס יותר קל. ריגר צריך להודות לאלוהים שהקאבס הגיעו בסוף, כי מול הפיסטונס בלי יתרון ביתיות זה היה עולם אחר לגמרי.

bobby
26/05/2026 13:15:48
הגב ל  hagay81

ממש!
לקאבס לא היו שומרים בקו האחורי שהצליחו להפריע ולו בקצת לניקס. דטרויט היו מפנקים אותם עם תומפסון וקייד. הניקס עדיין היו לוקחים, אבל לא בסוויפ קליל זה בטוח.

Yp
Yp
26/05/2026 14:01:57

הי חברים ותודה לעמיחי על סיקור מצוין
כמו תקליט שבור אני אחזר ואומר שמה שמרשים אותי בגרסא הזו של הניקס , זה הכדורסל היפה שהם משחקים . התוצאות נובעות מהיופי של הכדורסל . וכשצריך , הוירטואוז משתלט על המשחק .
מסיר את הכובע בפני מייק בראון . קיבל קבוצה טובה מאד שתיבס בנה והפך אותה למיני גולדן מודל 2017 . גם בפני לאון רוז , שתוך שנים ספורות הפך קבוצה שהיתה הבדיחה של הליגה לקבוצה שתענוג לצפות .

אור
אור
26/05/2026 15:09:38

לא הבנתי מה רוצים מהקאבס, מבחינה אנליטית הם בשיוויון 2-2

https://streamable.com/r93zcu

captain beefheart
captain beefheart
26/05/2026 15:15:20

הניקס מגיעים לגמר בפורמה הקלאסית של העיר – קבוצה נטולת מגהסטאר. הפרנצ׳ייז פלייר שלה משחק אותה תמוי בראיונות אחרי נצחונות, השחקן השני הוא פורוורד גנרי למדי. זו הנוסחה של הניקס מאז היווסדה ולכן מעולם לא הגיעו לגארדן הג׳ורדנים, הקובים, הלברונים והסטפים למיניהם. הפעם האחרונה שלניקס היה גיבור שכל אמריקה התרגשה ממנו היתה כשאיזה מלוכסן פלמוני שהוחתם לעשרה ימים התגלה כסינדרלה ונתן לעיר כמה חודשים של אגדה (עד שכרמלו חזר ומלק אותו).

ג׳יילן ברנסון הוא בדיוק מה שהרופא רשם לקבוצה שלא ראתה אליפות מאז ימי גולדה מאיר. צעיר אך גם מנוסה, מיומן ומאומן, ובעיקר חכם. ההחלטות שהוא מקבל (בעיקר הכניסה שלו לצבע) לא פחות איכותיות מאלו של שג״א. זוכרים את ג׳ון סטארקס? ברנסון הוא הגירסה הנכונה.

קא״ט, ברגע ששם מבטחו במאמן ומבצע הוראותיו בקנאות, יכול להיות בלתי עציר.

תקוותי היא שאוק׳ תשאיר לפחות 6 משחקים על הרצפה במערב, ושתתעייף המלעונה, ושהניקס יתפרו אותה בגמר כך או אחרת. יותר מדי שנים סבלו בנ״י מבצורת, שלא לדבר על המסכן ספייק ל׳ שכבר נגמר לו הגרון מרוב תקוות שנכזבו.

yaniv
26/05/2026 15:24:25

מה הכוונה בתשאיר לפחות 6 משחקים.הם שיחקו כבר 4 משחקים והתוצאה 2-2 ככה שיהיו לפחות 6 משחקים אם סיכוי ל7

אור
אור
26/05/2026 15:30:38
הגב ל  yaniv

אולי יתפסו את הספרס על פרשת ריגול או משהו

yaniv
26/05/2026 15:34:39
הגב ל  אור

אתה אומר שיש מצב שתפסו את פופ מצלם את האימון של אוק

captain beefheart
captain beefheart
26/05/2026 18:01:22
הגב ל  yaniv

הכוונה שלגמרי פיקששתי את זה 😉

7 איט איז!

rams
26/05/2026 15:15:22

תודה רבה עמיחי!
בסוף לא השתמשת במימס…
מדהים אותי חוסר הערכה שהניקס מקבלת אפילו עכשיו (מחלק מהאנשים). כן היריבות היו חלשות, כן הקונטנדריות מגמר המערב חזקות יותר ועדיין… יש פה קבוצה חזקה מאוד שעושה דברים היסטוריים, תנו כבוד

rams
26/05/2026 15:29:02

בטח הלך לישון כבר…

הקיפוד
הקיפוד
26/05/2026 18:45:39
הגב ל  rams

מה שיותר בזוי זה לא שאוקלהומה או הספרס פגשו קבוצות ענק, האחת פגשה את הסאנס שהיתה האובראציבית במערב וקבוצה שכולם חשבו שתקבל מטאטא בסיבוב הראשון
והשנייה פגשה את פורטלנד שבלי דני שלנו היתה שייכת לעולמות היוטה ואז קבוצה שלאור הפציעות שלה כולם חשבו שתקבל גם מטאטא בסיבוב הראשון.

edani
edani
26/05/2026 16:05:15

איזה אושר, סדרה מדהימה ובאמת תענוג לראות את הניקס משחקים

תחושתי, למרות אהבתי לניקס, היא שלא משנה מול מי היא תשחק מהמערב, הסיכויים לרעתה

מעניין מה אנשים חושבים מבחינת המאץ אפ מול הספרס או אוקלהומה, אני לא מבין מספיק כדי לדעת

LiorD
26/05/2026 17:29:26

בשולי הדברים: הפועל רמת גן עלתה ליגה לליגת העל.

https://x.com/JohnnyMHfc/status/2058977280668406017?s=20

וניל טרופי
וניל טרופי
26/05/2026 18:34:59

ההגעה לגמר מזרח של קליבלנד הייתה ההזדמנות בשביל להעלות את ערך הנכסים שלה, היו צריכים לפחות לנצח את משחק מספר אחד. במקום זה אנחנו רואים מסכים אדומים של ירידות שערים חדות וכמעט חדלות פירעון. איך מרימים חזרה את המוצר הזה שנקרא קליבלנד קאבס? דבר ראשון משאירים את הארדן על חוזה גדול והולכים טנקינג בכל הכוח עד אשר יגיעו קיירי ולברון חדשים. מובלי אלן סטרוס מיטצל וויד ואפילו הפנתר הגרמני יכולים להביא כמה בחירות לשנים הקרובות. אולי הגאז ירצו לקבל את מיטצל בחזרה בחצי מחיר. אין תלונות לניקס עשו מה שהיו צריכים ועכשיו אחרי הגעה לגמר יוכלו לספר סיפורים ואגדות לעשרים שנה הקרובות.

אלדלוקו
אלדלוקו
26/05/2026 19:47:07

לכל מי שמתלהב מהסוויפ של הניקס: הסירו דאגה מליבכם, אלו הניקס והם כבר ימצאו את הדרך לחרב את הסדרה בגמר.

puma1234
26/05/2026 20:09:13

כמה דקות לסיום ראיתי הפרש נאה ולא האמנתי שהקליברס יחזרו משם.