סאן-אנטוניו ספרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 103- 82 (2- 2 בסדרה)
בכדרור נונשלנטי, כאילו שום דבר לא מוטל על הכף, והמחצית לא עומדת להיגמר עוד קצת יותר משנייה, ויקטור וומבניאמה העביר את החצי והתרומם לשלשה. לא שלשה מיוחדת – רבים לפניו זרקו מהחצי על הבאזר – ודאי לא אחת שהקשו עליו לקחת. רק שמכל הזריקות שהוא לקח עד כה בסדרה או במשחק, דווקא את זו הוא קלע. ואולי זה בעצם מתבקש, כי זה מעיד על האמונה שאיתה עלו השחקנים לפרקט הלילה.
פלייאוף, במיוחד כשנשארו רק 4 קבוצות, הוא משחק מטורף. ובעוד שבמזרח נראה שהמאבק הוא במעמד צד אחד, במערב מתפתחת סדרה שבה כל משחק שונה מהשני, וכל משחק הוא יחיד ומיוחד. אחרי שסדרת גמר המערב נפתחה עם שתי הארכות והשתלטות חייזרית על כדור הארץ, ונמשכה בשני משחקים שהיו תצוגת תכלית של האלופה שהראתה את העומק, הניסיון והאיכות שלה, במשחק הרביעי קיבלנו את "משחק האמונה": של סגנית מוליכת הטבלה בעצמה, של השחקנים ביכולת שלהם לחזור לעשות את ההגנה שסיימה שלישית בטיבה בליגה, של וומבניאמה באותה שלשה מהחצי, ושל לוק קורנט, נוצרי אדוק, בנזירות האוהדות שהגיעו לברך אותו לפני המשחק.

הקלישאה הידועה היא שהתקפה מנצחת משחקים והגנה זוכה באליפויות, אז הלילה ראינו מה הגנה טובה מסוגלת לעשות כשעושים התאמה אחת: מפסיקים להביא עזרה אוטומטית על שיי גילג'ס-אלכסנדר ולא מאפשרים לחבריו לקבל זריקות אימון מהפינה. פעם אחר פעם הם תפרו את השלשות הפנויות במשחקים 2 ו-3, והלילה הם נאלצו לזרוק המון מאותן זריקות עם יד בפנים, כשהם מריחים מה השומר שלהם אכל לצהריים.
ג'ארד מקיין וג'יילן ויליאמס, שבמשחק הקודם קלעו ביחד 42 נקודות, חזרו למימדיהם הטבעיים והיו 2 מ-17 מהשדה, ואלכס קארוסו זכה לטיפול מיוחד כשהגיע רק לזריקה אחת כל המשחק. אוקלהומה סיטי כקבוצה קלעה פחות רק כ-18% מהשלוש, ונעצרה על כ-20 נקודות לרבע – הסקור הכי נמוך שלה בפלייאוף או בעונה הסדירה מאז 2021 – ואיבדה 17 כדורים – הכי הרבה בפלייאוף עד עכשיו.
אבל השינוי הכי גדול היה דווקא בשולי המשחק: במקום שוומבניאמה ירד לנוח אחרי חמש-שש דקות מתחילת המשחק, מיטש ג'ונסון השאיר אותו על הפרקט עד קרוב לסוף הרבע, כדי לאפשר לספרס לפתוח כמה שיותר פער. בדקות שהוא על המגרש הספרס מנצחים את אוקלהומה סיטי במצטבר ב-50 נקודות – כן, גם בשני ההפסדים – ובדקות שבלעדיו הם מפסידים במינוס ענק.
הצרפתי הענק החזיר במחצית ראשונה נפלאה עם המון הגנה, 22 נקודות ושלשה על הבאזר מהחצי, והמשיך להתשלט על המשחק במחצית השנייה. וכשהספרס פתחו פער 24 – פעם ראשונה בסדרה שמי מהקבוצות מגיעה מעל 20 הפרש – והבמאי עבר אל הנזירות המאושרות שישבו בקהל, היה ברור לאיזה כיוון המשחק ילך הלילה.
ואולי זה בכלל האיש האפור עם המקל, הבוס הגדול שעשה את השינוי המנטלי. דיארון פוקס סיפר שאחרי ההפסד במשחק 3, פעם ראשונה העונה שגרג פופוביץ' נכנס אליהם לחדר ההלבשה ושטף אותם.
"באנו לסגור את הדלת וראינו את פופ נכנס, והבנו שאנחנו בצרה", אמר פוקס לצוות השידור אחרי המשחק.
שום דבר לא גמור. רק בעונה שעברה דנבר לקחה את אוקלהומה סיטי עד למשחק השביעי והפסידה, ועכשיו הסדרה חוזרת למגרש הביתי של האלופה. מעניין יהיה לראות את הצעד הבא במשחק השחמט שמתפתח בין שני המאמנים הנהדרים בינתיים. ואם רק נאמין, אפשר גם להפתיע.

חחח נהדר דורבן.
כרגיל אחרי נצחונות זה פופ בהפסדים זה מיץ.
סיפורי גבורה כזאת לא שמענו מאז השקץ הוד מולכתו שהיה יושב ביציע והשדרים היו מתארים את השפעתו המאגית על השחקנים שרק נוכחותו ומבטו גורמת להם לשחק טוב יותר ולהשתפר בכדורסל.
אבל כל הכבוד לספרס שנותנים לו להיות עסוק במקום להשתעמם בבית בגיל הזה אין ככ מה לעשות אפילו בחורות כבר אי אפשר להביא.
אגב מבוגרים איפה מנחם התגעגעתי לניגובים שלו. היה כותב במעורבב קאסל הצליף בשערותיו בטוסיק של הקנדי, מנחם מקווה שהכל טוב.
ליטרלי חצי מהכתבה מסבירה את שני השינויים הטקטיים שג'ונסון עשה 😉
☺️
קח
https://x.com/BalaPattySZN/status/2058749575192531079
ותפסיק כבר להיות כ"כ חסר כבוד וחסר בושה
כאילו אתה שואב הנאה מללעוג לאדם גדול (מה גדול? ע-נ-ק!) שלעת זיקנה איתרע מזלו לחטוף שבץ
מה ההתעקשות הזאת לטעון שהוא כלי אין חפץ בו כאשר רואים בבירור שמעבר לחולשה הפיזית עדיין המוח שלו מתפקד יפה מאוד וכולם נותנים לו את כל הכבוד הראוי כי הוא (פאקינג) פופ?
למה אתה עושה את זה? אתה לא מבין באיזה אור זה מאיר אותך?
חח שייקה אין לזה שום קשר למצב הבריאותי של פופ. הייתי אומר את זה על כל אחד שמחרטטים עבורו כזאת האדרה. זה פשוט חרטוטים. פופ בא לחדר הלבשה וצעק לנו פאקן דאמאס איך הפסדתם. ואז נצחנו.
יודע מה הניקס יעלו לגמר כי רוחו של פיל גקסון שוררת שם. הכל בזכות פיל גקסון.
הוא לא דיבר על פופ הוא דיבר על תקשורת שדוחפת אותו בכל חור.
זה לא פעם ראשונה שספרס מפסידים ואז נותנים משחק מצויין יוצאת כתבה שפופ אמר משו וזה עשה את האפקט.
שמעון מזיין תמוח מלא אבל לא כל מילה שהוא אומר צריך לפרש אותה רע.
תחשוב באיזה אור זה מוציא אותך.
איצקו, אתה חושב שפוקס המציא?
אתה חושב שהציטוט לעיל מוסיף כבוד למישהו?
"
אבל כל הכבוד לספרס שנותנים לו להיות עסוק במקום להשתעמם בבית בגיל הזה אין ככ מה לעשות אפילו בחורות כבר אי אפשר להביא
"
כן, אנשים מזדקנים ופחות במיטבם עם השנים – זו דרכו של עולם. כל הטרמינולוגיה הזאת צורמת ממש.
גם אנחנו נהיה זקנים (אם בכלל נגיע), אפילו שמעון.
קצת כבוד, קצת דרך ארץ. לא ביקשתי הרבה
https://x.com/BalaPattySZN/status/2058749575192531079
אין לי ספק שפוקס לא ממציא
ואין לי ספק שהציטוט המדויק של שמעון הוא פשוט טייק גרוע.
אבל אני פשוט לא חושב ששמעון בא לזלזל בפופ הזלזול הוא בתרבות שכל דבר קטן שקורה עושים מזה פאר והדר.
אפשר להבין אותך שתרבות הדיבור והניסוח של שמעון היא לא משו שאתה מחבב גם אני לא.
אבל במקרה הפעם אני לא חושב שזה הייתה כוונתו.
קל לנו לצאת עליו כי הדיבור שלו הוא מזלזל ומקטין לדעתי הפעם לא מגיע לו.
על זה אני מלין, על הדיבור המזלזל והמקטין – בכוונה או לא
אמת
אם זאת האמת אז תשתדל להימנע מהדיבור המזלזל והמקטין הזה כדי לא ליצור את הרושם המוטעה לגביך
תודה על הסיקור דורבן
סקור מוזר למשחק הזיה
אבל לפחות יש לנו מתחחחח…..
🙏
אני עדיין חושב שהת'אנדר פייבוריטים,
אבל דבר אחד הופך לברור למול עינינו –
וומבי הופך לשחקן הטוב בעולם.
שילוב כזה של הגנה והתקפה, דומיננטיות מוחלטת בכל דקה על הפרקט,
כזה לא ראינו כבר המון זמן.
לא רואה את אוק עוברים בלי מיצל והדוגמן כל עוד הספרס ממול בריאים כולם.
מכדרר אחד לא יכול לנצח הגנה כמו הספרס.
הדוגמן גמר את הסדרה לדעתי. מיצל מקווה יחזור
אני מאמין שהסיפור במשחק 5 יהיה שונה. מעניין אילו שינויים דייגונלט יעשה.
מדויק לגבי וומבי והוא רק בן 22. יש לו עוד המון לאן להתפתח התקפית.
אוקלהומה בבעיה, הספרס שינתה את ההגנה וזה עבד נפלא, SGA חייב להעניש באחד על אחד אחרי זה כל המשחק נתקע.
הוא ממש שחקן מיוחד.
איך הוא מתרכז לפני קליעות עונשין.
אני חושב שבנוסף להיותו גבוה מכולם, יש לו תזמון מדהים, קפיצה מהירה והוא לא מוותר אלא מנסה שוב ושוב. מדהים אותי.
אני מאמין שהילד הזה מחזיק מנת משכל לא קטנה בכלל.
תודה רבה דורבן
בסרטון פופ אומר לטימי איך אתה נותן לראשיד את השלשה הזאת איך.. תשמור.
ותוריד את השיער המגוחך הזה מה זה אתה יודע שאני לא מרשה את זה.
מעביר לפה לשמוע דעות של רפי הבנה בהופס
איזה נכים נבחרו בחרו לפי דני לחמישיות העונה חחח לי אישית ברור שזה נובע מאנטישמיות.
קאווי הנכה מרפד הסטט בקבוצת פליי אין קיבל חמישייה שנייה חחח שדני ניגב איתו את הפרקט בכל מפגש ביניהם.
בחמישייה השלישית חבורת נכים כמו צט דורן וגיילן גונסון חחחח נכנסו לפני דני.
דני הצליח לשים 30 נק מול הגנת הספרס בפלייאוף שדורן לא הגיע לסל בכלל במזרח🤣🤣🤣🤣🤣
העיקר ראו שהוא יעיל בבוקס סקור במדד הטרו שיט.
צט בפלייאוף לא מצליח לזרוק לסל מול הספרס ומכניסים אותו לסל כל התקפה חחח בחצי מהיכולת של דני קיבל שחקן הגנה 2 וחמישייה 3 חחחחח והוא רחוק שנות אור מלהיות מס 2 של שגא אוק או כל דבר אחר ובהגנה הוא לא טופ 5 בקבוצה שלו.
לא אנטישמיות. סתם חוסר הבנה בכדורסל שיש להרבה מהמצביעים
אנחנו תמיד נופלים בפח של להתייחס למה שרואים בפלייאוף כשבוחנים את הבחירות לחמישיות העונה.
לדעתי דורן וגונסון לחלוטין לגיטימיים. קאווי קצת גבוה מדי אבל הוא גם חמישייה שלישית לגיטימי. צ'ט אולי נכנס בגלל הצלחה קבוצתית יותר מאשר התבלטות אישית.
תכלס אם הייתי צריך להוציא מישהו זה אותו.
ואת דני הייתי מכניס גם לפני השמות שהזכרתי כאן
לא מתייחס לפלייאוף בכלל רק עונה סדירה.
דני נתן עונה טובה יותר ושחקן טוב בהרבה מקאווי דורן צט גונסון ניקייל וכל הליצנים האלה. הפלייאוף אם כבר רק הבליט את זה.
אם תרצה דני מול קאווי היה ראש הראש בסיום העונה על הפלייאוף ודני ניגב אותו.
דני היה צריך להיות חמישייה 2 במקום קאווי. בטח ובטח שחמישייה 3.
אבל בוחרים לפי שמות עבר, ai וחלק אנטישמיות.
זה חוסר צפייה לא רק הבנה.
מתקשה לראות אדם דרואה את גונסון משחק ואת דני ובוחר בגונסון זה מצב חוסר בינה.
לדעתי הם לא ראו אף אחד מהם פשוט הלכו לסטט וזהו ואמרו זה אמרקאי גונסון נשמע יותר טוב מאבדיגה. הם גם מעתיקים אחד מהשני במבחן
קשקשימון, החמישיות זה על העונה הרגילה , כל מה שאתה כותב זה על הפלייאוף (חוץ מקוואי שנתן עונה גדולה אבל רק אם הוא היה יהודי או ביביסט מוצהר היית תומך בו) , מדהים מחדש לראות איך בן אדם (?) שכל כך עוקב ואוהב את הליגה ומחובר אליה 15 שעות ביממה וטורח להגיב בערך 120 פעם ביום – 98% מהתגובות שלו הן רק לגחך להקטין ולבזות , 2% הנותרות לבקש שימנו אותו לgm בשכר נמוך (עם זכויות סוציאליות! אבל)…הייתי אומר שיש פה מקרה חמור של קנאייטיס או קנאיופיניס אבל אתה בטח חושב שלא נותנים לך להשתלב בליגה בגלל האנטישמיות …ולראיה כל כך הרבה מטומטמים לשיטתך מקבלים ברינקסים..אז למה לא נותנים למטומטם שלנו גם…
אם תלמד הבנת הנקרא תראה שמתייחסים רק לעונה הסדירה. צריך להיות חסר בינה כדי לא לראות שבעונה הסדירה דני שחקן טוב בהרבה מכל הליצנים האלה. הפלייאוף רק הגחיך אותם ואת מי שבחר בהם.
אגב שתבין כמה חסרי בינה יש ברחבי הליגה יש קולות לגיימס הארדן לחמישיות העונה….
אין לך כלום נסיך. אתה בעצמך שק של רפש ועלבונות רק שאתה מרשה לעצמך כי זה שימון וזה מקובל וקונצנזוס לדבר אליו מסריח. אתה אדם קטן מאוד ובלון נפוח מאוד.
אל תתרגש הוא לא מזיז לי אפילו את הביצה. הוא מעריצה מס 1 שלי קורא הכל בשקיקה ובתוכו יודע שהכל אמת אבל קשה לו להודות עם זה.
הוא משעשע אותי האמת והיוזר הפיקטיבי שלו צאקי בכלל מצחיק. יש גם כאלה.
בכדורסל הוא לא רושם עד שרשם פעם אחת משהו יצא רפה הבנה מוחלט אז הוא מפחד😉.
שמעון אתה עושה דוראנט
מדבר עם עצמך בחשבונות פייק🤣🤣
טרו שיט זה טוב
תודה רבה.
בעניין אחר: פורסמו חמישיות העונה. בלי הקטע הפרובינציאלי נגיד:
1. פעם ראשונה אחרי (בערך) 2000 שנות שלברון לא ברשימה. סוף עידן.
2. חמישה שחקנים לא אמריקאים מתוך 15 ברשימה. 4 מהם בחמישייה הראשונה.
3. אם אתה אמריקאי, כדאי שיקראו לך ג'יילן. 40% מתוך 10 האמריקאים נקראים ככה.
מפתיע שהשקץ לא הוכנס אבל סה נראה לי בגלל ה65.
תכלס מגיע לו לפני הליצנים בחמישייה ה3 דורן גונסון וצט.
יש 10 שחקנים שראויים להיכנס לפניהם.
מישהו יכול להשוות את פוקס או קאסל שנתנו עונה סדירה טובה לשלישיית הליצנים האלה? שניהם יחד עם דני שקץ ועוד שחקנים ראויים הרבה יותר.
מה אומרים על הכינוי הטורף לקאסל? יש להם אותו שיער
בכלל איזה מגניב זה חמישייה של גה קאסל ואסל דנסומו נאז ריד. מאמן טים דאנקן. מחליף ראשי בונז איילנד מתאים לטורפים לשחק שם.
יקראו להם דה פרידיטורס
זה מתאים כי הוא חיה רעה
קילר
כל כך חזק
יצטרכו ספר נשים בספסל
🤣🤣
קאסל אחרי התספורת הפך לראפר
https://youtu.be/uVMYFfBo3g8?si=ES_sCysGF4YVkWdw
האמת שSGA לא סקורר אלוהי כמו בעונה הסדירה ובפלייאוף הוא די עציר, כל ההשוואה שהייתה לג׳ורדן די טיפשית, לג׳ורדן היה יתרון אתלטי על כל שומר ב1 על 1 שאפשר לו ליצור הפרדה מהמגן .
ההפסד היה היום נטו על SGA הספרס שינו את השיטה ולא הביאו דאבל קבוע וזה למה שאר השחקנים לא קיבלו מבטים פנויים מ3, קאסל עשה עליו עבודה מצויינת ב1 על 1 ודי שיתק אותו.
ג'ורדן היה ברמה אתלטית אחרת לגמרי, ועם חוקי כיפת ברזל של השיפוט היה מאוד קשה לשמור עליו.
שרגא שחקן אחר, הרבה יותר מרכז את המשחק והרבה יותר חכם.
משחק מוזר מאד בסדרה מטורפת למדי.
.
כמעט הפוך מהמשחק הקודם – הם החמיצו ללא הכרה, כמעט כולם, מכמעט כל טווח. גם אנחנו החמצנו המון, כי ההגנה שלהם עדיין מצוינת, אבל בניגוד למשחק הקודם הצלחנו לקלוט קצת ריבאונדים ולקבל הזדמנות שניה, בנוסף הצלחנו להפחית את מספר האיבודים.
.
וומבי היה בלתי עציר. במובן זה הוא נראה לי סוג של ג'ורדן, כלומר מישהו שכשהוא בשיאו הקבוצה השניה, טובה ככל שתהא, לא מצליחה לעצור אותו. אני מגזים קצת, כנראה, אבל לא בהמון.
.
דווין ואסל שחקן ענק, נצטרך למצוא את הדרך לשלם לו כדי שישאר.
.
לא ברור לי למה שמפני מחמיץ כל כך הרבה. אוחי הוא פצוע? דילן הארפר בטוח פצוע – החמיץ זריקות קלות, כולל מהעונשין, שהוא בדרך כלל קולע.
.
למשחק הבא שרגא, ואוקלהומה, יבצעו את "ההתאמות הנדרשות" המפורסמות, ונראה איך העלילה תתפתח.
.
תודה רבה דורבננו, אחלה סיקור.
הארפר לא היה בשיאו.
והוא התחיל להתלונן בלי סוף לשופטים, הוא בוכה על כל חדירה שלו לסל. מעניין מתי האשך יתחיל להתהפך עליו.
להבנתי לא עבר את החצי קלע למיטב הבנתי צעד לפני החצי .
אך הפעם שיחקו קבוצתי לא אחד נגד חמש
וההבדל ענק .
תודה דורבן.
לגבי חמישיות העונה – עלה עכשיו פוסט נפרד
כל הכבוד לספרס, הגנה עילאית על המכונה מאוקייסי. הרווחנו משחק 5 מלחמת עולם.
וומבי השחקן הטוב בליגה, ברור לגמרי, שגא בינתיים לא מרשים בכלל.
השחקן שאני הכי אוהב בספרס זה וואסל – אנרגיה חיובית, שומר מעולה וקלעי נהדר. הלוואי שחקן כזה בפורטלנד במקום סקוט ושארפ חסרי הבינה.
+100
רק בשביל לראות את פופ שמח עם דאנקן מתאים לי שהספרס – כנגד רוב הסיכויים – יביאו טבעת. האיש הזה קדוש ומהיחס של טימי אליו עוד יעשו סרטים.
יפה, וגם ההפך נכון –
"רק בשביל לראות את פופ שמח עם דאנקן מתאים לי שהספרס – כנגד רוב הסיכויים – יביאו טבעת. האיש הזה קדוש ומהיחס של פופ אליו עוד יעשו סרטים."
היכן התוצאה הסופית?!?!?!
הסתיים 82-103. וומבי השיג 33 נקודות, 8 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חסימות, 2 חטיפות ומדד פלוס מינוס 29+ (הגבוה בהתמודדות) ב-31 דקות.
https://youtu.be/X0cLzh8gauY?si=rlLhgzDYnXKL1BhA
תודה דורבן
הלילה אוק בדומה למיני אמרו שהכוכב ינצח אותי באחד על אחד וזה השתלם. שיי לא הצליח לייצר לעצמו מספיק ומנגד לא הצליח להכניס את חבריו לעניינים (בגלל שלא הביאו עליו עזרה אוטומטית), וזה התבטא ב 7 אס' על 4 איב', שבשאר המשחקים הוא מסר לפחות 8 אסיסטים "נקיים" (שמקזזים אס' מול איב').
חוץ מזה אוקלהומה שהייתה אש מעבר לקשת התקררה לחלוטין עם 18%. שמוסיפים לתערובת את הנתון שהספרס מאבדים לראשונה בסדרה פחות כדורים מאוק אז מקבלים מתכון לבלואאוט.
שתי הקבוצות יכולות לצאת מרוצות מ 2 משחקי הבית של הספרס. אוק החזירו את הביתיות. הספרס התאוששו מגיים 3 לחלוטין.
נקודה למחשבה לספרס: השמפנייה עוד לא נפתחה בסדרה עם 6 מ 31 מעבר לקשת. הוא שומר מעולה ונלחם כמו אריה אבל הוא יצטרך להכניס את השלשות בהמשך כדי שהדקות הרבות שהוא מקבל יהיו אפקטיביות.
צריך לעשות סקר מה ניצח לספרס את המשחק:
1.פופ עם נאום המוטיבציה שלו אחרי ההפסד בגיים 3
2.הנזירות שבירכו את לוק קורנט
3.כל התשובות נכונות
4.כל התשובות מחורטטות מהיסוד
nun of the above…
(סליחה)
נייס
בס"ד
תודה רבה
מאד מאד התרשמתי מהספרס.
מפחידים ברמות על.
וומבי הזה. מצפה משחק הבא שיקלע מ-3/4 מגרש כי הטווח שלו הולך וגדל.
הגנה לוחצת מהשניה הראשונה ועד האחרונה חנקה את אוק לחלוטין .
לא זרקו זריקה פנויה אחת כל המשחק , הכל היה קונטסטד…
סימן ההיכר של אוק הוא הגנה לוחצת וחזקה והספרס פשוט עושים להם את אותו הדבר רק ברמה אחת יותר מהם. כל הקרדיט להגנה בגלל זה אוק היו עם אחוזים רעים.
קאסל זה שחקן על כבר בשנתו השניה . גם הגנה וגם התקפה ברמה הגבוהה ביותר כולל ניתור חזק מאוד.
הרפר זה אותו דבר….שחקן עילוי כבר בשנתו הראשונה…גבוה וחזק מאוד לתפקידו ..שימו לב איך SGA נראה לידו פיסית כמו ילדה קטנה. יש לו אתלטיות וניתור אדיר (כמו אבא שלו לפני שנפצע) …פשוט תוך עונה פוקס שחקן ספסל מיותר בקבוצה.
מעניין איזה פתרון יביא עכשיו דייגנולט.
היה משחק מעולה, ממש תענוג.
יהיה לי כואב להתחיל לשנוא את הקבוצה הזאת ברגע שהם יהפכו להיות השיקגו בולס החדשים (או ג"ס 2016).
הם הצליחו להוריד את איבודי הכדור למינימום ולהרביץ המון בלי לחטוף על זה מהשופטים.
אם אוק' היו קולעים כמה שלשות המשחק היה יכול אולי להתהפך.
אני שמח שקמתי לראות את המשחק, גם אם זה מהמחצית
המשחק הזה החזיר לי את הבטחון בקבוצה, גם כשלא הולך בהתקפה יש רבאק בהגנה ורצון אמיתי לתת לOKC בראש.
אני ממש סקרן לראות איך משחק 5 ייראה, חבל שפציעות פגעו בסדרה אבל זה בלתי נמנע.
MVP של המשחק – דווין וואסל ואני לא מוכן לשמוע אחרת
מה שלום חגי סינגר שיסביר לנו כמה צ'אט הוא שחקן היסטורי?