פריוויו 2025-6: YOUR ניו. יורק. ניקס! / דובי עופר

פריוויו 2025-6: YOUR ניו. יורק. ניקס! / דובי עופר

חברים יקרים, הרגע שחיכיתם לו הגיע. אנחנו הולכים לדבר על הניקס. או יה.

פריוויו 2025-6: YOUR ניו. יורק. ניקס! / דובי עופר

בשנה שעברה: מאזן 31-51, מקום שלישי במזרח בעונה הסדירה, ובפלייאוף ניגפנו בפני הפייסרס השנואים, לקול מצהלותיו של רג'י מילר השנוא עוד יותר. קארמה, ביץ' אהובה שכמותה, נישקה לאפס צהוב את האכילס והסירה אותו מדרכנו לעונה הקרובה, ואנחנו הראינו לעולם איך נראות דמעות של תנין.

מאמן:

מייק בראון, עונה ראשונה בקבוצה. לשעבר מאמן העונה, פעמיים, אלוף כעוזר בווריירס ובכלל, בנאדם עם נוכחות ואמירה. מגיע עם שיטת משחק ברורה, שמתחילה בארבעה עקרונות: accountability, commitment, communication, and trust, אחריות, מחויבות, תקשורת ואמון, וממנה יוצאים לכל מיני מקומות ששחקנים צריכים להיות בהם על הפרקט ודברים שהם צריכים לעשות שם. מיילס מקברייד, שתוסכל לא פעם ע"י המאמן הקודם, הרגיש השבוע מספיק חופשי כדי לשמוח על השינוי, ולצפות משחק קבוצתי יותר, זורם יותר, ובמפתיע גם יותר חופשי. whatever. הבקשה העיקרית שלנו ממייק היא להשתמש יותר בספסל, להרחיב את הרוטציה, ולהביא לידי ביטוי את מלוא ארגז הכלים שסיפק לו הקיץ ליאון רוז, ועל כך בהמשך.

אבל לפני ההמשך מילה על מי שכבר איננו איתנו. טום ת'יבודו אימן את הניקס חמש שנים. הוא הגיע לפלייאוף בארבע מהן, מתוכן פעמיים לסיבוב השני ופעם אחת לגמר המזרח. מאז שנות התשעים המאושרות, לפני שניים וחצי עשורים ויותר, לא ידעה הקבוצה תקופה כזאת של הישגים כאלה, ואי אפשר לקחת את הקרדיט מת'יבס. השחקנים אהבו אותו, ברובם, וחלק לא קטן מהם הוציאו מעצמם את המיטב תחת שרביטו. ברונסון והארט כמובן, אבל גם הרטנשטיין בזמנו, מיצ'ל רובינסון כשהיה בריא, אנונובי בעונה וחצי אדירה, ואפילו ברידג'ס שהיה היחיד שדיבר בפומבי נגד חלוקת הדקות הבעייתית. למה דווקא תחת ת'יבודו? כי הוא נתן להם לשחק, זה למה. והם שחקני NBA, אז לשחק הם יודעים. תרגילים יש בשיעור מתמטיקה. בכדורסל צריך להקשיב למשחק והוא כבר אומר מה לעשות. ככה תיאר פעם ג'וליוס רנדל את ההוראות של ת'יבודו.

תודה לך ת'יבס
תודה לך ת'יבס

ובניגוד למה שאומרים דבילים, הבעיה של הניקס תחת ת'יבודו לא הייתה פציעות. למעשה, בשנה שעברה תחת קייסי סמית המלך, האחראי על החלק הרפואי בקבוצה שחטפנו מייד כשניקו האריסון החמור סילק אותו מדאלאס, הניקס היו הקבוצה הבריאה בליגה, מבחינת מספר משחקים שפספסו שחקנים.

הבעיה של הניקס תחת ת'יבודו הייתה (אי) השימוש בספסל וצמצום הרוטציה למינימום. ת'יבס האמין בלשחק הכי הרבה עם הכי טובים שלו. זה עובד, עובדה, אבל יש לרוטציה קצרה את המגבלות שלה. כמובן עייפות, אבל גם כי זה הופך את הקבוצה לצפויה, מגביל את היכולת של המאמן להיות יצירתי ולשלוף שפנים, וכשמגיע הפלייאוף אתה מגלה שחמישה או שישה שחקנים, טובים ככל שיהיו, זה פשוט לא מספיק. כשת'יבס הרחיב את הרוטציה וראה כי טוב זה כבר היה מאוחר מדי.

ההנהלה החליטה שת'יבודו הוציא מהסגל הקיים את הכי הרבה שיכול היה, ולמעשה אין טעם להביא עוד שחקני ספסל אם המאמן לא עושה בהם שימוש. ליאון רוז קיבל את ההחלטה הקשה, אבל הנכונה, להגיד יפה תודה ולשלוח את ת'יבס לפנסיה מוקדמת, עם שאריתו הגדולה של החוזה. תודה לך ת'יבס, long live the mike.

בעונה שעברה:

בעונה שעברה הניקס היו ממש טובים. רנדל האנוכי הלך, ואיתו למרבה הצער הג'ינג'י הלוחם והמאוד מאוד אהוב דיוינצ'נזו, ובמקומם קיבלנו את החטול, קרל אנטוני טאונס. (חטול כי KAT. בואו נמשיך). קאט הוא כנראה מגן הצבע הגרוע בליגה, ועד שמיצ'ל רובינסון חזר הצבע של הניקס נראה כמו העלילה של העונה השישית בסדרת נטפליקס, עם ציפוי דק של עלילה סביב החור הענק במרכז. אבל הוא, טאונס, שני כמעט לאף אחד ברמת הכישרון בהתקפה, וככל שהתקדמה העונה הוריד יותר ויותר מהנטל על כתפיו הרחבות של ברונסון, האלפא הבלתי מעורער של הקבוצה.

האייסו של ברונסון, שחקן הקלאץ' הבלתי מעורער של העונה, הכישרון של קאט, העוצמות של אנונובי בהגנה ובהתקפה, הכלבויניקיות של הארט והסליקיות של ברידג'ס, יחד עם הדומיננטיות של מיצ' רובינסון שחזר, הביאו את הניקס שנה נוספת לצמרת המזרח, מייד אחרי הקאבס והסלטיקס. כבר במהלך העונה הסתמנה תקרת הזכוכית, עם מאזן של לא פחות מאפס (זילץ') ניצחונות מתוך עשרה משחקים מול מובילות הליגה, קליבלנד, אוקלהומה וכמובן האלופה מבוסטון. ברור היה לכל בר דעת שיקרה מה שיקרה בעונה הרגילה, בפלייאוף יטאטאו אותנו הקבוצות האמיתיות.

סדרת הסיבוב הראשון מול הפיסטונס הייתה נהדרת. ניצחון משכנע בתחילתה, הפסד ביתי מרגיז, דרמות, טעויות וסלי ניצחון בשני המשחקים בדטרויט, עוד הפסד מרתיח בבית, ובמשחק האחרון ברונסון זורק את בייבי תומפסון לצד אחד, קרוס אובר, שלשה ענקית, ובמהלך האחרון הפיסטונס הימרו על מסירה לביזלי. יאפ. לא יכולתי שלא.

הימרו על מסירה לביזלי. הגלגל במקור

ואז הגיעה הסדרה מול בוסטון והזכירה לי למה אני לא צופה במשחקי NBA בלייב, למרות הקרדילוק. במשחק הראשון בטי די גארדן הניקס ניצחו. מיי. פאקינג. ניקס. ניצחו בבוסטון. כאילו, מה נסגר? איפה הקבוצה שאמורה הייתה להתקפל כמו מחוש של ברלה כשנוגעת בה קונטנדרית? ואז במשחק השני, שוב טי די, שוב ברידג'ס ענק בשניות הסיום, שוב הניקס מנצחים, 0:2, חוזרים לMSG פייבוריטים??? אנשים הצילו! כמובן שקיבלנו בראש במשחק הבא ותחושת ההקלה נתנה יומיים של שקט, אבל במשחק הרביעי הניקס מובילים, אמצע רבע רביעי, אנונובי חוטף, אנונובי רץ, אנונובי מטביע, וחוזר להגנה כדי לצפות בטייטום עדיין מקופל על הפרקט עם אכילס קרוע שמתנפנף מול משק כנפי ההיסטוריה. בום צ'קאלקה. בראון מתפוצץ לנו בפרצוף במשחק החמישי, אבל השישי חד צדדי לחלוטין תבוסה היסטורית לירוקים, והניקס עולים לגמר המזרח מול הפייסרס, עם יתרון ביתיות, רון בלב ואת ביד.

OMG בריג'ס

נקצר ברשותכם כי באמת, ברברנו את עצמנו וכבר מאוחר, במשחק הראשון חגגתי חמישים, הניקס היו מילימטר מניצחון, הליברטון עם השלשה הקופצת ותנועת הצ'וק, מחווה לשיט ששידר את המשחק, השלשה הופכת לשתיים, הארכה, עדיין מפסידים, מנצחים בשני, טרללה טרילילי מפסידים בשישה משחקים והולכים הביתה לחשב מסלול מחדש.

הקיץ בניו יורק היה תקופה נהדרת:

ת'יבס, כאמור, שוחרר מכל תפקידיו בקבוצה מעט אחרי סיום העונה, ואז התחיל מסע חיפושים וכמעט תחנונים לקבוצות, לראיין עוזרים שעדיין היו בתפקיד. ג'וני בראיינט, אקס עוזר בניקס ובעונה שעברה בקליבלנד, היה המועמד הטבעי, אבל חוץ ממנו היו רבים ו(חלקם) טובים. לעשות סיפור ארוך ומעצבן קצר עם העיניים קדימה, מייק בראון נבחר והשאר היסטוריה.

מיקל ברידג'ס חתם על הארכת חוזה נדיבה, וכנהוג בניקס לא מקסימלית כדי לעזור לקבוצה, ואז הוחתמו שתי התוספות המרכזיות לספסל, הצרפתי החסון גרשון יבוסלה והdawg הבלתי מאולף, לשעבר השחקן השישי של העונה והנקודות שהניקס שיוועו להן מהספסל, ג'ורדן דה היט מן קלרקסון.

DAWG!

אני מת על קלרקסון. הוא פרא, הוא חסר מעצורים, הוא החרב בחושך, השומר על החומות, האור המביא את השחר והקרן שמעירה את הישנים. אבל יותר מזה הוא 16 נקודות למשחק שלא רואה בעיניים ברגע שהוא דורך על פרקט. וכמוהו יבוסלה, שהוא כל העוצמה והתכליתיות והטלוס! מה שהיוונים מכנים מטרה בחיים. כשיבו לוקח כדור ורץ יש רק תמונה אחת שעוברת לו בראש, ואין בה בכלל התחשבות.

וקול נפילתו לא נשמע בגלל החול הרך. יבו מלמד את לברון מאיפה משתין הטלוס

בנוסף אליהם הוחתם מלקולם ברוגדון, האיש וניהול המשחק, ובשלושים המשחקים שיואיל בטובו לשחק בעונה הקרובה יהיה היד הבטוחה על ההגה. תוספות של הרגע האחרון עשויות להיות הזזת פקום דדייה (זה השם שלו, הוא צרפתי) לטובת רה החתמה של לאנדרי שאמט הדי כלום, או אולי גאריסון מתיוס, או אלכס לן או כל אחד מהצובאים על דלתו של ליאון רוז בתקווה לקבל נגיסה מהתפוח הגדול, ולו מהקליפה. ולנו המתבוננים מהצד נשאר רק לדבר על העונה הבאה.

מי מביניכם שמנהל את רישומי הלכו והגיעו יכול להוסיף בביי ביי את פי ג'יי טאקר קשישא, קאם פיין, דלון רייט, ג'ייקוב אח של טופין ואנטואן ג'יימיסון. למען הדיוק ההיסטורי.

הנה, העונה הבאה:

חמישייה – ברונסון, ברידג'ס, אנונובי, טאונס, מיצ'ל רובינסון/הארט

ספסל – הארט/רובינסון, יבוסלה, קלרקסון, ברוגדון, מקברייד ומישהו מהנותרים – אזרחי הקבוצה טיילר קולק, הוקפורטי, מקולר, דדייה והאלה מקרוב, אולי, באו – אלכס לן, גריסון מתיוס, מאט ראיין, טריי ג'יימיסון, מוחמד דיאווארה… אני יכולה להמשיך עם זה כל היום כיתה גימל שנייה! אל תנסו אותי!

ואיך היא תיראה בפועל, העונה הבאה? קודם כל, לאור מצבו הרעוע של המזרח, הניקס בוודאות יהיו בטופ. הפציעות של טייטום והליברטון וההתפרקות של הסלטיקס והפייסרס, הגריאטריות המשמחת לאיד של הסיקסרס, ומצבן הפתטי של רוב קבוצות הקונפרנס ישאירו בטופ את הניקס לצד הקאבס, ומייד אחריהן הפיסטונס והמג'יק שיקוו לעשות את הקפיצה כבר בעונה הקרובה.

מבחינת הניקס עצמם, אפשר להגיד בזהירות שנראה שחלק גדול מבעיות העונה החולפת וקודמותיה קיבלו מענה. מייק בראון עם השיטה והשימוש ברוטציה רחבה, הספסל המעובה שעל פניו נראה איכותי, עם התוספות המשמעותיות של יבוסלה, קלרקסון, ברוגדון ורובינסון או הארט שיעלו לשנות את פני הדברים, כל אלה יחד עם הקיים, האלפאיות של ברונסון, ההתקפה של טאונס, ההגנה והאגרסיביות של אנונובי והדרך החלקלקה של ברידג'ס לקחת את המשחק על עצמו, מציבים את רף הציפיות גבוה מאוד עבור הניקס. אליפות המזרח היא המטרה, ובגמר הכל פתוח, ככה אנחנו מספרים לעצמנו.

אז מה יכול להשתבש?

ובכן, הכל. הניקס אולי עבים יותר במותניים, בקטע החיובי, אבל בראון הוא מאמן עם ביטחון, פה גדול ותפיסת עולם ברורה. ת'יבודו היה משהו אחר. אם השיטה של בראון תגמגם, הקהל הניו יורקי ישמח להדגים את סבלנותו הנודעת, שמתחרה באורך הרוח של הורה בקניון שמסתובב עם ילד בן ארבע שיש לו פיפי דחוף. הבוז בMSG הוא תמיד במרחק החטאה אחת או הפסד ביתי לפייסרס.

ואז יש פציעות, וסכסוכים, ומרמורים ועלבונות, וכל מה שהופכים את הכדורסל למשחק שכולנו אוהבים, רק לא כשהוא מתחרבן עם הקבוצה שלנו.

שנה יותר טובה חברים, וגמר חתימה טובה. ושיחזרו אלינו כל מי שאינם איתנו, ושנדע שקט, שלום ושלווה, כי אנחנו כל כך ראויים להם.

רציתי לחתום עם סטיבי ריי וון. כי כשאומרים גיטרה אומרים הנדריקס, וגם כשאומרים וודו צ'יילד. אבל בעצם גם לסטיבי יש אצבעות ומיתרים, והביצוע שלו הוא וואו, ואיזה יופי הוא נכנס אליו, כאילו נונשאלאנט, כאילו תראו איך אני סתם עושה עליה צ'קה צ'קה, ואז פתאום היא מתחילה לדבר. תודה סטיבי.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
Subscribe
Notify of
114 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מאמין כמו תיבס לשחק הכי הרבה עם הכי טובים, אין שום בייה עם זה. הם שחקני nba שמרוויחים מיליונים אם הם לא בכושר להיות 48 דק הכי טובים משני צידי המגרש יש להם בעיה.
אוק לקחו אליפות גם עם 7-8 שחקנים.
הבעיה הייתה סגנון ריכוזי מידי על ברונסון שההתקפה די שבלונית, זה לא קשור לעייפות ולרוטציה קצרה.
בהתחשב בחלופה שהביאו עדיף היה להשאיר את תיבס הוא כמה רמות מעל בראון.
בכל מקרה יש להם סגל מאד חזק שאמור לעשות מינימום גמר מזרח. כל דבר אחר זה כשלון מוחלט.
אליפות זו התחזית האופטימית, היא בנויה לאליפות ולא חסר כלום על הנייר.
לא רואה את בראון מצעיד אותם לאליפות

Dor
Dor
30/09/2025 15:39:42

אתה מפספס את הנקודה. אין בעיה ששחקן בכושר ישחק 48 דקות אבל אף אחד לא יכול לשחק באותה אינטנסיביות ככ הרבה זמן וככה גם יש פחות אוויר (לא סתם הזריקות הרבה פעמים קצרות) ושחקנים מסתפקים בפיידאוויי מהשלוש במקום לחדור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

הטענה שלי היא שלא הדקות משחק פגעו בניקס

asaf
30/09/2025 8:19:53

מעולה דובי. תודה רבה. הלוואי גמר לניקס. זו באמת שנה במזרח שנראה אפשרי .

אופיר נ.
אופיר נ.
30/09/2025 8:23:28

אחלה פריוויו דובי, תודה.
אכן הקיץ של הניקס היה מצויין מבחינת סגל.
מייק בראון אולי ישחק קבוצתי יותר מתיבס, אבל הוא נראה חלש מנטלית, שלנהל קבוצה עד הסוף. לא הוא מצטייר כמספר 2 מצויין.

ועדיין העונה, עם המצב של יתר קבוצות הקונפרנס המזרחי, הניקס צריכה להגיע לפחות לגמר המזרח.
בגמר, הסיכוי של מול קבוצה בריאה מהמערב הוא לא יותר מ-10%.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תענוג גדול, תודה רבה דוביהו.
.
הנסיבות אכן לטובת הניקס, והגיע הזמן שכך יהיה, אבל לדעתי הנוכחות של קאט תכשיל אותם בסוף, כמו שקצת קרה נגד הפייסרס בעונה שעברה. השאלה היא מתי זה יקרה – אם בפיינלז אז אין באמת בעיה, כי היו מפסידים גם בלעדיו, אם בגמר המזרח זה יהיה מבאס, ואם לפני זה אז ממש מבאס.
שורה תחתונה – תגיד לליאון שאמנם הפריוויו כבר פורסם, אבל אפשר להטריד את קאט עד תחילת העונה, ועד הדדליין, ושיתחיל לחפש הצעות.

עידו גילרי
30/09/2025 9:39:58

איך הנוכחות של קאט זה מה שהכשיל אותם? כשאתה מתקבע על משהו אתה ממש מתקבע…

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הוא היה נוראי נגד הפייסרס, בעיקר בהגנה, וכולם שם התעצבנו עליו עוד במהלך המשחק, שזה דבר שרואים לעתים נדירות מאוד. הוא לא מתאים שם, ואני לא יודע איפה הוא כן מתאים. או בקיצור – סקרמנטו.

עמיחי קטן
30/09/2025 10:34:03

אתה לא תמצא שום דרך סטטיסטית להצדיק את הטענה שלך "הוא היה נוראי נגד הפייסרס" בצד ההתקפי, וגם בהגנה, שם טאונס לא מהמצטיינים, הניקס היו עם רייטינג הגנתי של 115.2 בדקות של טאונס לעומת 121.3 בדקות בלעדיו, כך שגם ההגנה הייתה טובה יותר בדקות איתו מאשר בלעדיו

עידו גילרי
30/09/2025 10:38:27

זה ממש לא נדיר – שחקנים מתעצבנים אחד על השני. הוא לא היחידי שעשה שם טעויות בהגנה – הוא לפחות לא חירב את המשחק בהתקפה, להיפך.

עמיחי קטן
30/09/2025 10:30:33

אני מסכים עם השאלה של עידו ובא להזכיר כמה דברים:

  • טאונס קלע 20 לפחות בכל אחד מהמשחקים נגד אינדיאנה.
  • רק במשחק 6 הוא עשה את זה בפחות מ-50% אפקטיבי.
  • במשחקים 1 ו-4 טאונס היה בפלוס-מינוס חיובי והניקס הפסידו בגלל הדקות בלעדיו (9+ בהפסד ב-3 במשחק 1 ו-3+ בהפסד ב-9 במשחק 4).
  • טאונס קלע 20 נקודות ברבע האחרון של משחק 3 והציל את הניקס מהפסד נוסף וכנראה מסוויפ.
Last edited 2 days ago by עמיחי קטן
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הוא סוליסט ושחקן לא חכם בלשון המעטה. מעלתו היחידה היא שהוא צלף גבוה. סוג של מאט בונר אבל פחות חכם, פחות קבוצתי ובחוזה מקס.
.
ברור שהוא תורם לניקס, זה לא שאני חושב שהם צריכים לייבש אותו על הספסל, אבל הוא תורם פחות, לדעתי, מהקומבינציה של רנדל ודיוינצ'נזו עליהם ויתרו עבורו, וכנראה גם פחות ממה שיקבלו עליו בטרייד (עם סקרמנטו?). הסיבוב של הניקס איתו היה, לדעתי, מיותר.
.
מזווית אחרת – למה אתם חושבים מיניסוטה ויתרה עליו? בחירה ראשונה, שיחק שם כל חייו, וזה בטח לא מקום שמושך שחקנים חופשיים, ופתאום הם מטרידים אותו. למה זה קרה?

עמיחי קטן
30/09/2025 11:08:25

מינסוטה ויתרה עליו כדי לא לשלם מקס כי לבעלים שם יש הרבה פחות כסף ממה שיש לדולאן. טאונס הוא הגבוה הכי טוב בליגה אחרי יוקיץ' (תיאורטית אולי גם אמביד בריא), וזו לא בושה לא להיות יוקיץ'

עמיחי קטן
30/09/2025 11:08:40

וומבי אולי יעבור את טאונס בקרוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הפרזת בערכו של טאונס אבל פחות ממה שמאנו עשה להיפך.

הוא ממש לא הגבוה הטוב בליגה אחרי יוקיץ.
פאולו, דיוויס אמביד וומבי טריפל גיי, יאניס, מארקנן, שנגון, אדביו.
כולם טובים ממנו ולוקח אותם לפניו

עמיחי קטן
30/09/2025 12:12:20

פאולו ויאניס – מסכים שהם יותר טובים, אבל התכוונתי לסנטרים.
אמביד – אם הוא בריא הוא יותר טוב. מתי זה קרה לאחרונה?
דיוויס – כשהוא בריא בערך שווה לטאונס, אבל הוא פחות בריא אז הוא פחות טוב.
וומבי – עניין של זמן, אבל לדעתי עדיין לא
טריפל ג'יי – קרוב אבל לדעתי קצת פחות טוב.
מרקאנן, שנגון ואדבאיו – לא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב,שלא אמרת שלא מתאים לnba בכלל ויכול לשחק בליגה לאומית בארץ.
מאט בונר חחח
מיניסוטה הביאו את גובר לא הייתי מזכיר אותם בתור דוגמא…

Last edited 2 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עידו גילרי
30/09/2025 11:10:50

תודה שאתה מוכיח את הטענה שלי כל פעם מחדש…

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זה שאני לא מסכים עם דעתכם לא אומר שאני מקובע. זה רק אומר שאני לא מסכים עם דעתכם. גם העובדה שאתם לא מסכימים עם דעתי לא אומרת שאתם מקובעים, היא רק אומרת שאתם לא מסכימים עם דעתי.
באופן כללי יותר – עדיף להתייחס לטיעונים עצמם במקום להיתלות באמירות לא ממוקדות שמתייחסות לקיבעון, חוסר אובייקטיביות, שנאת לברון, זלזול בלוקה, הקלת ראש באינדיאנה, ושלל מושגים אמורפיים שאין שום אפשרות להוכיח אותם, ואינם תורמים לדיון.

עידו גילרי
30/09/2025 12:34:26

אפשר להגיד אתזה על כל דיון שתרצה. מה לעשות שלהשוות בין שחקן כמו טאונס למאט בונר זה קיבעון. איפה הבסיס להשוואה? אתה באמת רוצה שנתחיל להשוות בין השניים?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, אפשר להגיד את זה על כל דיון, ולכן אני אומר את זה.
.
בנוגע לבונר – זו הייתה רק דרך להצביע על יתרונו הגדול של קאט על הפרקט. גם אני לא חושב שמדובר באותו סוג של שחקן. אני כן חושב שאם הייתה לי את הברירה בין קאט בחוזה מקס לבין בונר בחוזה בונר, את האופציה הראשונה לא הייתי לוקח, ואת האופציה השניה כן.

עידו גילרי
30/09/2025 13:40:33

אוקיי,
אז איך חוץ מזה שפעמיים התעצבנו עליו בהגנה הנוכחות שלו הייתה מה שהכשיל את הניקס מול הפייסרס?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני לא זוכר כל פרט ופרט אבל למיטב זכרוני ראיתי את כל המשחקים וזו הייתה התרשמותי. תוכל להסביר כיצד הנוכחות שלו בהגנה הועילה לניקס? תוכל להוכיח שעשה עבודה טובה יותר מאשר רנדל ודי.ווי. היו עושים במקומו? כנראה שלא.

עידו גילרי
30/09/2025 13:48:00

משחקי המה אם לא רלוונטים. אני לא טענתי שהנוכחות שלא בהגנה הועילה לניקס. אני טענת שלא הוא או ההגנה שלו היו הפקטור המשמעותי בהפסד.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משחקי המה אם לגמרי רלבנטיים – ארגונים מצליחים או נופלים בגלל קבלת החלטות. אתה יכול להגיד שזה לא מעניין אותך, זכותך. אתה יכול לטעון שזו חכמת הבדיעבד, לא לתחקר שום דבר אף פעם, וכתוצאה מכך גם לא להשתפר, גם זו זכותך. אבל זה לא הופך את הסוגיה ללא רלבנטית.
.
לגופו – מה לדעתך היה הפקטור המשמעותי בהפסד? האם תוכל להוכיח זאת? אם לא, איך אתה יודע שהוא וההגנה שלו לא היו הפקטור המשמעותי בהפסד?

עידו גילרי
30/09/2025 14:01:04

הם לא רלבנטים בגלל שאין איך לבחון אותם.זה ממש לא "לא לתחקר".
להוכיח אי אפשר – אבל הביאו לך כאן את המספרים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

המספרים אומרים שהקבוצה, כשהוא בסגל, טובה יותר כשהוא על הפרקט מאשר בלעדיו. לא חושב שיש חוזה מקס בריא שלא עונה לקריטריון הזה. היות שהדיון, כבר הסכמנו, לא עוסק בשאלה האם קאט שחקן טוב ממאט בונר, אלא האם קאט עדיף על נכסים שווי ערך לקאט, בפועל המספרים האלה לא אומרים כלום.
.
זה שאין איך להוכיח דברים "מדעית" לא אומר שהם לא רלבנטיים. רק אומר שאין דרך להוכיח אותם מדעית. העובדה שאין לדתיים יכולת להוכיח שיש אלוהים לא אומרת שאין אלוהים, וגם לא אומרת שחילוניים יכולים להוכיח שאין אלוהים. אבל זה לא אומר שהסוגיה לא רלבנטית.

עידו גילרי
30/09/2025 14:08:59

חחח, ממש לקחת את זה קשה.
אז בסדר אם אתה רוצה לטעון דברים ברמת האמונה הדתית אתה מוזמן.
לא אפריע לך – אבל רק בשביל הדיון…אמונה דתית היא משהו לא פחות מקובע.

עידו גילרי
30/09/2025 14:05:14

ואם כבר – הניקס נראו הרבה יותר רבלנטים בשנה שעברה מהשנים שקדמו. הסיבה העיקרית? הייתה להם אופציה שניה מספיק חזקה כשהדברים לא עבדו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

האם תוכל להוכיח? אם לא – האם אין בכך כדי להעיד שמדובר באמונה דתית מקובעת?

עידו גילרי
30/09/2025 14:28:28

זו דעה. אם יציגו בפני ראיות שמוכיחות אחרת אשנה בקלות את דעתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כנ"ל. בינתיים לא ראיתי שום ראיות שמוכיחות אחרת מדעתי. לכן, בין השאר, לא מדובר בקיבעון משום סוג. הטיעון על קיבעון הוא טיעון ריק מתוכן.

עידו גילרי
30/09/2025 14:38:52

בוא נגיד שאתה אנטי נגדו לא מהיום. אז להפיל עליו את ההפסד לפייסרס גם כשהביאו לך ראיות (מאד חלקיות, זה בהחלט ניתן להרחבה) ואתה פוטר אותם ב"נתונים חסרי משמעות" זה בהחלט מעיד שיש פה איזה משהו מקובע.
אתה רוצה להגיד שאולי הם היו יכולים להגיע רחוק יותר בלעדיו – בסדר. אין איך לסתור את זה וזה יכול להיות אפילו נכון. אבל הערת הקיבעון נולדה מתוך אמירה אחרת.
כמות האנרגיה שאתה משקיע כרגע בלבטל אותה רק מחזקת את הטענה.

עידו גילרי
30/09/2025 14:41:38

אבל אם זה כל כך מפריע לך תחליף מקובע במוכוון מטרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נכון, אני אנטי נגדו לא מהיום. אני חושב שהוא אידיוט גמור, סוליסט ושחקן לא חכם. זה מה שאני חושב, והעדויות שנצברות עם השנים רק מחזקות את תחושתי זו. זה בטח לא מעיד על קבעון, אלא אם כן אתה חושב שכל דעה שאדם מחזיק לאורך זמן מעידה על קבעון. אני גם חושב, כבר המון שנים, שהשמש זורחת במזרח. גם זה לא קשור לקבעון.
.
הראיות, כבר כתבתי, לא אומרות כלום בנוגע לשאלה שעל הפרק, שהרי גם אני לא חושב שעדיף להם לייבש אותו על הספסל, ולכן העובדה שאני חושב שהנתונים חסרי משמעות לשאלה שעל הפרק גם היא אינה מעידה על קיבעון.
.
בנוגע לכמות האנרגיה – לפי ההיגיון הזה, על מה מעידה כמות האנרגיה שאתה משקיע בלהתנגד לטענה שאתה בעצמך אומר שאין אפשרות לסתור אותה ושאולי היא אפילו נכונה? לדעתי התשובה היא שהיא לא מעידה על כלום.
.
אז אני שוב מציע להימנע מטיעונים מאטאפיזיים, בוחני כליות ולב, שמייחסים לזולת תכונה כזו או אחרת, ולהתייחס לגופו של טיעון. אתה חושב שהטרייד על טאונס היה מוצלח? סבבה. אתה חושב שהטרייד היה שגוי? גם סבבה. אי אפשר להוכיח לכאן או לכאן? גם סבבה. אבל אין שום טעם בכל האבחנות הפרסונליות המפוקפקות האלה. זה פשוט מיותר.

עידו גילרי
30/09/2025 14:55:55

ההתיחסות הייתה לגופו של הטיעון…

עידו גילרי
30/09/2025 14:56:30

והראיות היו רבלנטיות לשאלה שעל הפרק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הן לא. הן אומרות שעדיף שהוא ישחק מאשר ישב על הספסל. זה ברור מאליו. זו לא השאלה שעל הפרק.

עידו גילרי
30/09/2025 15:01:26

זה לא רק מה שהן אומרות. תסתכל טוב. לפחות באופן שטחי הן אומרות שההגנה איתו הייתה טובה יותר מבלעדיו.

עידו גילרי
30/09/2025 15:04:33

ואם תרצה להוסיף עוד קצת הרייטינג ההגנתי שלו היה טוב מזה של כל אחד אחר בחמישיה של הניקס.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שוב, ביחס לאלטרנטיבות הקיימות בסגל. לא ביחס לאלטרנטיבות לטרייד עליו.

עידו גילרי
30/09/2025 15:10:24

שוב.. כשמדברים על הסדרה מול אינידאנה טרייד לא רלבנטי. זה כמו להגיד שאם האקים בסגל הם בטוח היו לוקחים אליפות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

היא לא, ככתוב "איך הנוכחות של קאט זה מה שהכשיל אותם? כשאתה מתקבע על משהו אתה ממש מתקבע…"

עידו גילרי
30/09/2025 15:05:25

לתרגם לך? כי כבר עשינו את זה. לטעון טיעון כזה אחרי סדרה שבה הוא די הציל אותם מסוויפ מעדי בעיני על קיבעון מחשבתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

האם תוכל להוכיח שהוא הציל אותם מסוויפ?
(באמת צריך להמשיך עם הפינג פונג המטופש הזה? הרי אין לך שום יכולת להוכיח שום דבר ממה שאתה אומר, למעט דברים טרוויאליים, כמו שהוא קלע ככה וככה, ומסר ככה וככה, שלא אומרים שום דבר בעל ערך. פשוט תקבל את זה שגם אנשים אחרים אומרים דברים שאין להם יכולת להוכיח. השאלה היא לא האם יש להם יכולת להוכיח, אין להם, אלא אם הם מבינים שאין להם, ואומרים את מה שהם אומרים עם הכוכבית של מגבלות הערפל הכללי. אני מבין שאין לי. אתה יכול להיות רגוע.)

עידו גילרי
30/09/2025 15:34:05

לא לא צריך.
אתה יכול להגיד שיש לי קיבעון על ויכוחים מטופשים – אני לא אתווכח (גם אשתי לא).
יאללה חתכתי.

עידו גילרי
30/09/2025 15:09:00

ואם יורשה לי להוסיף לקרוא למישהו שאתה בכל בכלל לא מכיר אידיוט גמור זה … טוב אני לא אגיד את זה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני בהחלט מגדיר אנשים שאני לא מכיר כאידיוטים גמורים. אנשים אחרים שאני לא מכיר אני מגדיר כאחלה. רוב בני האדם עושים את זה. לך אין דעות על אנשים שאינך מכיר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לפי הסיפא מפנים לך מקום להתמנות למנגר של הנטס😉
גם ווש מגששים
בילי קינג ושון מרקס קוססים אצבעות למען המורשת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נו ברצינות, אתה באמת חושב שקאט הוא חוזה מקס טוב? שחקן שיביא את הקבוצה להישגים? אם אני עושה רשימה של חוזי מקס בליגה, ומבקש ממך לדרג אותם, באיזה מקום קאט יהיה? אז מילא אם אתה מיניסוטה, ואין לך ברירה, אבל במקום הניקס אני הייתי עושה משהו אחר.

עידו גילרי
30/09/2025 14:05:56

מה היית עושה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

משאיר את רנדל ודי.ווי לסיבוב נוסף.
בודק אפשרויות אחרות.

עידו גילרי
30/09/2025 14:29:26

תשאל את דעתו של דובי מה דעתו על להשאיר את רנדל לסיבוב נוסף…
(מצד שני הוא עוין את מאמי אז אני לא בטוח עד כמה העד מהימן)

עידו גילרי
30/09/2025 14:30:19

אפילו אם רק נסתמך על דיווחי שמועות הניקס בחנו אופציות אחרות. לא חושב שהם היו נעולים דווקא עליו – זה מה שהתממש.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

סביר להניח שהם לא היו נעולים רק עליו. זה כמובן לא אומר שהחליטו נכון.

Yinon Yavor
30/09/2025 21:57:19

אני דווקא מאוד אוהב את קאט. הוא מרחק מאמן שהוא דמות-אב מלהפוך למפלצת ושחקן טופ 10 בליגה. הוא קצת קורבן של פנטזיית וילאנובה שהטרייד ניפץ. מבחינת כדורסל הוא שדרוג אדיר למה שהיה להם קודם. עברה שנה – אני מאמין שהוא גם יהיה יותר ממושמע ויכיר את התרגילים יותר טוב. התאקלמות שכזו. גם לגאסול לקח שנה עד שראו ממנו אליפות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בליגה של היום קאט חוזה סביר. הכוכבים כבר מקבלים 60 ומעלה.
אז 53 בקטנה.
40 מיליון היה משקף יותר אבל הכסף לא שלי שיהיה לו לבריאות, יש בליגה מאות חוזים גרועים יותר.
Far 6 אצלי.
הןא גם בן 29 הוא שחקן טופ 50 בליגה, יכול לייצר לעצמו וקולע טוב אז כן חוזה סביר וזה לא שאני תופס מטאונס משהו מדהים. לדעתי הוא עדיף על רנדל ולא נדבר על בונר.
בניקס הוא יותר מתאים לדעתי מאשר במיני.
גם אם אתה מטריד אותו השאלה מי אתה מביא במקום.
בתכלס אם השנה הם לא יזכו לדעתי הוא יוטרד.
שוב יש בליגה אולי 10 גבוהים שטובים ממנו.
אם הניקס יכולים להשיג את יוקיץ או יאניס ודיוויס אז עדיף להם.

Last edited 2 days ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
30/09/2025 8:37:47

תודה רבה
הניקס חלק מטריו שכולל את קליבלנד ואורלנדו שכל אחת מהן רואה עצמה כקבוצה שצריכה לצאת מהמזרח. פחות מגמר איזורי יהיה אכזבה גדולה.

Berch
30/09/2025 8:56:02

תודה דובי, האופטימיות החמצמצה של התפוח הגדול ניכרת בפרוויו
אני מאוד אוהב את הניקס ונראה (שוב) שהם מתקרבים לגביע לארי אובראיין אבל חסר להם הגרוש ללירה, או הסנט לדולר בשפת הילידים.
השנה המזרח ממש חלש (גו פילי) ומעניין יהיה לראות אם הניקס יצליחו לצאת ממנו. החלפת המאמן מאוד מסקרנת ובסיום העונה נדע אם שינוי השיטה עבד או שמצאנו את החשוד המיידי בקריסת הציפיות.
אולי בגלל שאני נוסטאלגי מרגיש לי שחסר להם גבוה דומיננטי, יואינג סטייל.
מצד שני גם עם יואינג המקורי לא לקחו אליפות
יאללה שניפגש בגמר המזרח
😍

עידו גילרי
30/09/2025 9:39:03
Reply to  Berch

פאקינג קא"ט לא מספיק דומיננטי?

Berch
30/09/2025 9:44:19

בהתקפה כן
כשאני חושב על הניקס אני חושב הגנה. אולי אני תקוע בשיטה של תיבודו
😊

עידו גילרי
30/09/2025 9:50:50
Reply to  Berch

טוב על זה אין ויכוח. אבל יש להם את רובינסון כסנטר הגנתי וטאונס יכול לשחק לידו.

עידו גילרי
30/09/2025 9:33:56

אישית אני אשמח לראות את החבורה הזו לוקחת אליפות. לדעתי זה בהחלט אפשרי.
מעבר לאי השימוש בסגל הבעיה העיקרית עם תיבס הייתה בדיוק מה שציינת – בהתקפה הוא פשוט נותן את הכדור לברונסון ואומר לשאר תעמדו בצד ותחכו לכדור.
לא יודע אם מייק בראון הוא האיש המתאים, אבל הוא יכול להיות.
שיהיה בהצלחה – לא בושה לדבר על אליפות.

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
אור
אור
30/09/2025 10:40:06

אלה הניקס..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  אור

👆🏼
נקודה חשובה ורלבנטית.
ע"ע טורונטו, אאמין שהם לוקחים רק אחרי השריקה לסיום המשחק האחרון, וגם אז, אבדוק שוב את התוצאה הסופית.

קפיץ
30/09/2025 9:36:07

ללקק את האצבעות דובי. פשוט אדיר. קרעת עם גימל שניה

עידו גילרי
30/09/2025 9:38:03

אגב איך אתה כל כך סגור על זה שברוגדון בסגל? ברור שברוגדון של לפני שלוש שנים היה אבל מה נשאר ממנו אחרי כל הפציעות?
כרגע הסיטואציה שלכם נשארה עם אותה בעיה – אתם צריכים להחתים עוד שני שחקנים ויש לכם מקום לחוזה מינימום וטרן אחד. עקרונית תוכלו להגיע ל-14 עם החתמה של שחקן בלי נסיון NBA שזה אומר לתת לדיאוורה חוזה על חריגת סיבוב שני.

רן הנרגן
30/09/2025 16:19:10

אני חושב שהוא הוחתם על חוזה למחנה האימונים בשלב הזה

עידו גילרי
30/09/2025 16:22:45

ואתה צודק – מכאן מקור השאלה.

דוקטור רזי הופמן
30/09/2025 9:52:15

תודה דרבננו
המשפטים הכי טובים והיו הרבה כאלה בפוסט: "אי אפשר לקחת את הקרדיט מת'יבס. השחקנים אהבו אותו, ברובם, וחלק לא קטן מהם הוציאו מעצמם את המיטב תחת שרביטו."
אני חושב שהשנה או שנקבל + או – בגזרה של ההשפעה של עזיבת טיבס.
לא חושב שיגיעו לגמר האין BA גם השנה.

עמיחי קטן
30/09/2025 10:25:35

תודה דובי. תמיד כיף לקרוא אותך.
הניקס היא אולי הקבוצה עם נקודת הפתיחה הכי טובה במזרח על הנייר, ולגמרי מועמדת לאליפות, גם אם לא הראשונה או השנייה ברשימה (אוקלהומה ודנבר אצלי כרגע).
את ת'יבודו הם היו צריכים להחליף, ואני לא יודע לגבי מייק בראון, אבל ליאון רוז הוכיח את עצמו, אז אני נותן לו צ'אנס גם בשאלת המאמן.

Avri
Avri
30/09/2025 10:35:30

תודה דובי, כיף לקרוא. זה פריוויו הסטורי, פעם ראשונה שלא בסגנון "איזה מסכנים האוהדים". אם אני זוכר נכון הערתי לך על זה כבר בשנה שעברה. בכל מקרה, השנה אני על העגלה שלכם כי שלי הפכה לטנק. קבוצה מגניבה, שיהיה בהצלחה.

ירון, החלום
ירון, החלום
30/09/2025 10:58:05

בס"ד
תודה רבה, התעגענו לכתיבה שלך.
אוהדי הניקס מבקשים לא לנחס את הקבוצה.
תודה

LiorD
30/09/2025 11:14:21

אחריות, מחויבות, תקשורת ואמון… רק תערבב קצת ניו־אייג', וזה כבר נשמע כמו קורס קיימות.
ואני לא מזלזל, להיפך, הוא בהחלט מאמן מצויין, אין ספק, אבל עדיף על ת'יבס? לא יודע. לא נראה לי.

נועמיקו
נועמיקו
30/09/2025 11:26:40

תענוג כמו תמיד לקרוא אותך דובי.
"וקול נפילתו לא נשמע בגלל החול הרך. יבו מלמד את לברון מאיפה משתין הטלוס"
"אם השיטה של בראון תגמגם, הקהל הניו יורקי ישמח להדגים את סבלנותו הנודעת, שמתחרה באורך הרוח של הורה בקניון שמסתובב עם ילד בן ארבע שיש לו פיפי דחוף" – צחקתי בקול.
אני לא בטוח שהספסל איכותי יותר. חובת ההוכחה על השחקנים החדשים ועל בראון.

מנחם לס
30/09/2025 14:38:52

תודה על פריוויו מצויין

jefffoster10
30/09/2025 14:50:23

נחכה ונראה מה הקארמה תעשה לכתף של ברונסון אחרי מה שאמרת על האליברטון…
תודה על פריוויו מעולה ומעשיר וגם קורע במידה.
יבוסלה זו גניבה, יכול לגמרי לראות אותו בחמישייה ליד טאונס (בעיקר אם הארט ימשיך לא להיות איום בקליעה, תיבודו עקר לו את החשק לקלוע והשתיל לו את החשק לריבאונדים, א-לה דניס רודמן עם יותר ברגים).
אם אפשר ללמוד משהו מהגמר שהיה הוא באמת החשיבות יש גם לשחקנים 8-9 ברוטציה ואפילו לשחקן העשירי. עם הקצב והאינטנסיביות קבוצה לא יכולה להרשות לעצמה דקות מתות עם המחליפים ספסל של יבוסלה, רובינסון, קלארקסון ומקברייד זה ספסל מעולה, ברוגדון כשחקן עשירי זה לוקסוס. בהיבט העיבוי הניקס עשו חלון כמעט אידיאלי.
לצד קליבלנד ובהינתן בריאות וכו' הם אכן המועמדים לקחת את המזרח.
תודה רבה

אוהד ס"א
30/09/2025 14:58:59

זה באמת יכול להיות רגע הסטורי. יש סיכוי ריאלי לניקס לקחת את האליפות (במזרח).
בקשר לאליפות ה- NBA? אני באמת לא יודע. זה לא אותה הליגה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אוהד ס"א

זה לא נכון הביג 4 של המזרח לא נופל מהביג של המערב. ביתר זה נכון

גיא רוזן
30/09/2025 15:01:37

פריוויו ניקס נטול ביירות. איך נפלו גיבורים…
מצד שני,
אולי זה הסימן לרוחות חדשות שמנשבות להן מעל נהר ההדסון בואכה מדיסון סקטור גארדן.

בראון מנוסה,
הוא כבר ראה הכל בליגה הזו,
כולל אליפות כעוזר מאמן.
הוא יודע לאמן הגנה,
והוא יודע לאמן תלכיד.

כאשר מתבוננים על הסגל של הקבוצה,
על לוחות הזמנים (עונה שנייה של כישרונות שהצטרפו לקבוצה אחת היא בלא מעט מקרים העונה המוצלחת. מספיק זמן ללמוד אחד את השני, לא מספיק בשביל לפתח ריבים…),
על התחרות במזרח,
וכן, גם על התחרות במערב (הקבוצות יהרגו אחת את השנייה כל הדרך לפיינלס) –
מתקבל מתכון סביר לאופטימיות זהירה עם fighting chance לזכייה באליפות.

לטעמי, הם עדיין רמה אחת מתחת לצמד המובילות (ת'אנדר, נאגטס),
אבל –
א. לטעמי הצמד אנונובי/טאונס יכולים לתת הרבה הרבה יותר.
ב. יש לי תחושה שטאונס ובראון זה חיבור מצוין.
ג. ברונסון שלא חייב להיות כל הזמן עם הכדור?
בהחלט מתכון לשיפור.

אז אם, וזה אם משמעותי למדי,
הפניקס ישתפרו,
המערב ילכו מכות ויגיעו חבולים לפיינלס?
אולי, נס דובי והחלום הגדול.

געגועים לטנא.

תודה, דובי.
נהדר, כרגיל.

אשך טמיר המקורי
30/09/2025 15:25:02

אני מרגיש מחולל.
באתי בגלל זאב טנא, נשארתי עם המייק בראון ביד.

בהצלחה לניקס, ללא ספק המועמדת מס' 1 לייצג את המזרח בגמר.

Dor
Dor
30/09/2025 15:37:26

איך תיבס פספס את קלאקסטון מהספסל. בכלל בפלייאוף תיבס הפתיע לטובה עם שימוש בספסל, היו צריכים למשוך איתו לדעתי עוד שנה כמו שאומרים trust the process. אהבתי את יבוסלה בפילי אבל ירד לי ממנו באליפות אירופה האחרונה, דאנק מרשים פה ושם, שלשה מדי פעם, קצת פיזיות ובערך זהו (אפילו הדאנק על לברון זה עדיין 2 נקודות..), הזכיר לי קצת למה הסלטיקס שחררו אותו בזמנו, אבל הוא בטח שווה 15 דק כמחליף לאננובי שכרגיל לא יחזיק עונה שלמה. מרגיש לי שהניקס הגיעו לתקרה שלהם ואין להם מה למכור באמת נגד קבוצות חזקות באמת, אבל אולי אתבדה. תודה דובי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

קלארקסון היה ביוטה שתיבס פספס אותו. הם הביאו אותו השנה

Dor
Dor
30/09/2025 21:54:40

לזה התכוונתי… תיבס כבר לא שם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

כן צודק

niv b
niv b
30/09/2025 15:48:40

ענק אתה דובי, תודה וגמר חתימה טובה

Florida man
30/09/2025 17:12:39

בהחלט צריכים לעשות גמר מזרח השנה אבל בכלל לא בטוח שיתקדמו הלאה. החטול הוא לא שחקן שייקח קבוצה לאליפות ובשבלים הגבוהים האין הגנה שלו מתנקש בשידור חי בקבוצות שיודעות לפתוח את הצבע על הראש שלו (יוקיץ מוסר דש).
בראון הוא מאמן טוב אבל טעון הוכחה. בסקראמנטו הוא עשה עונה אחת טובה ואז שקע איתה לתהומות.

עידו גילרי
30/09/2025 17:19:00
Reply to  Florida man

קאט מוסר דש בחזרה ומזכיר שדווקא הקבוצה שלו הייתה זו שניצחה במפגש האחרון ביניהם.

Stockton2Malone
30/09/2025 21:12:39

איזה פריוויו משובך סדרת נטפליקס KAT 😂😂😂

איכשהו נראה לי ברונסון לא ייתן לשום דבר להפריע לשקט התעשייתי

גמר מזרח, לפחות.

wadi
wadi
30/09/2025 22:04:58

פריוויו ראוי לקונטנדרית שהיא הניקס העונה. לא יודע אם יקרה אבל אנחנו בפול פוזישן ובסיטואציה נהדרת מבחינת מהלכים נכונים וחולשת המזרח. קאט מעולה, הטרייד שיפר את הקבוצה ובפליאוף ההרכב שלו עם המחליפים עבד ממש טוב. יאללה תשוקה נאמנות השקעה ונצחונות! ועקרונות

Last edited 2 days ago by wadi
thetroll
thetroll
01/10/2025 0:49:29

פריוויו מעולה קראתי כל מילה .. "אתה צריך לכתוב יותר" (אמרו לך את זה פעם… ? לא?? אז הנה אני אומר 🤣)… ועל הפינלה הבאת לנו את SRV בביצוע האלמותי לוודו צ'יילד (כמה גיטריסטים בהסטוריה יכלו לייצר גרסת כיסוי אלמותית כשהמקור זה הנדריקס… בודדים וסטיבי בינהם). אבל עד כאן זה צרות של אחרים ועכשיו נעבור למה שלשמו התכנסנו. אז הסיבות העיקרית שאני לא אומר שהניקס תהיה אלופה השנה הן דנבר OKC והעובדה המצערת שהניקס היא פשוט לא קבוצה שלוקחת אליפויות.
את כל השאר – יש.
בקיצור – מאחל לכם שהכל יתחבר ועוד כמה גרמים של מזל מהשמים ויש מצב. הניקס לא הראשונה ברשימה אבל היא באיזור ללא כל ספק. או כמו שנהוג לדרוש אצלנו – כל דבר שהוא פחות מגמר מזרח יהווה כשלון…. מכיר את זה?
טנקס דובי. אתה חסר פה. נשמח לשמוע ממך יותר.

thetroll
thetroll
01/10/2025 15:01:20
Reply to  דובי

תודה דובי 💫

וניל טרופי
וניל טרופי
01/10/2025 1:12:08

שיהיה בהצלחה. רציתי לציין בקטנה שהניקס ניצחו את הסלטיקס בבוסטון פעמים אחרי שהיו מאחור 20 נקודות ברבע השלישי!! מאמן אחר של הסלטיקס לא היה נותן לזה לקרות ולמרות המחמאות לניקס זה היה לחלוטין הפסד ירוק.
ההבאה של קלרקסון זה גולאסו אבל יש הרגשה של ספסל קצר ולא הייתי קושר כתרים ליאבוסלה עדיין.
ברביעיה של טופ מזרח אני מכניס את הבאקס לפני הפיסטונס, יאניס בא לטרוף השנה ונראה את ההגנה של בראון מתמודדת עם זה.

דוקטור רזי הופמן
01/10/2025 6:31:17

בבוסטון מאד אוהבים את בזוקה ג'ו ולמרות הפיאסקו שהזכרת, נתנו לו חוזה חדש, ארוך טווח, שאת פרטיו לא פרסמו.

Eldad Ben-Moshe
01/10/2025 7:56:18

אחלה פריוויו, תודה דובי, ממש כיף לקריאה

בהחלט סביר ++ שיקחו את המזרח, וכן, פחות מגמר מזרח יהיה כשלון
גם סביר שבגמר עצמו (מול המערב) הם יהיו אנדרדוג אבל לא ברמה שזה יהיה הזוי אם הם יקחו

לגבי בראון,
הוא דווקא ממש *לא* חילק את הדקות בין הרבה שחקנים בשנה שעברה. היה שלב ש-4 מ -5 השחקנים ששיחקו הכי הרבה דקות בערב בכל הליגה היו מסקרמנטו (למיטב זכרוני. אם צריך אמצא את הסיקור משחק שבו הזכרתי את זה). מעניין למה אתה מניח (ואני לא אומר שאתה טועה) שבראון יחלק את הדקות אחרת בניו יורק?

מעבר לסוגיית הדקות, שמע, בשנה הראשונה שלו בקינגס ברור שהוא יצא ענק ממש. אבל איך שהדברים התפתחו מאז, ומבחינתי בעיקר הדרך שבה הוא דיבר בשנה האחרונה שלו (כל הזמן מאשים את השחקנים, אפס לקיחת אחריות), מורידה לי מאוד ממנו. אולי הוא מאלה שטובים מאוד כשהכל זורם ומתחבר אבל לא ממש כשלא? לא יודע, אבל זו אפשרות ריאלית. יהיה מעניין לראות. הימור שלי – עונה ראשונה טובה מאוד שלו, וזה בהחלט יכול להפתח לכל כיוון בשנים שאחרי זה.

Last edited 1 day ago by Eldad Ben-Moshe
Eldad Ben-Moshe
01/10/2025 20:47:19
Reply to  דובי

לגיטימי
אבל אתה בעצם אומר שהוא יהיה הביץ' שלהם, לא המאמן שלהם
זה מה שניו יורק צריכים?

ושאלה נוספת אפ כבר ענייני ניו יורק סקרמנטו – מה דעתך, וככל שאתה יודע דעת האוהדים, על סקוט פרי?

Eldad Ben-Moshe
02/10/2025 1:37:11
Reply to  דובי

תודה

שי אבן צור
01/10/2025 19:56:03

מת על חוויית הקריאה שאתה מספק דובי! תענוג כמו תמיד!
מאחל לכם להגיע לגמר אבל נראה לי שגם השנה התקרה זה גמר המזרח