
אוקלהומה סיטי ת׳אנדר (3) 127 – סן אנטוניו ספרס (2) – 114
רבע שני התקפי חריג של הת׳אנדר הספיק לקבוצה בכדי לגבור על וומבי ושות׳.
לאחר שלאורך רוב הרבע הראשון הספרס היו ביתרון, שהגיע בשיאו ל-8, הת׳אנדר הפכו את התוצאה לקראת הרבע השני ורצו ליתרון דו ספרתי ראשון לערב זה. האורחת לא אמרה נואש, וכבר הצליחה לצמצם את ההפרש לנקודה בלבד לאחר ששג״א ביצע עבירה על קאסל באמצע מתפרצת של הספרס, ושלח את וומבי לעונשין ואת ג׳ונסון להטביע.
שג״א ודורט הגדילו את היתרון של אוקלהומה סיטי ל-8, ופחות מ-2 דקות לסיום הרבע קארוסו קיבל כדור משיי, נותר לבד מאחורי קשת השלוש וצלף מרחוק בדרך ליתרון דו ספרתי. עם תחילת הרבע השלישי הת׳אנדר יצאו לריצה נוספת, כאשר פחות מארבע דקות אל תוך הרבע מקיין קלע שלשה שהעלתה את המארחת ליתרון 20. סן אנטוניו החלה לחזור, כאשר שלשה של ואסל כ-5 דק׳ ו-40 שנ׳ לסיום הרבע הורידה את ההפרש לחד ספרתי בלבד.
ההפרש המשיך לנוע בין חד ספרתי גבוה לדו ספרתי נמוך לטובת OKC, כאשר שתי דקות לסיום קארוסו נשלח לקו קלע את שתי הזריקות, העלה את הת׳אנדר ליתרון 16 ולמעשה הכריע את ההתמודדות.
שג״א עם 32 נק׳, 2 ריב׳, 9 אס׳, 2 חט׳ וחסימה, קארוסו עם 22 נק׳, 2 ריב׳, 6 אס׳ ו-3 חט׳ מהספסל, מקיין עם 20 נק׳ ו-3 ריב׳, הולמגרן עם 16 נק׳ ו-11 ריב׳ והארטנשטיין עם 12 נק׳, 15 ריב׳ ו-4 אס׳ עבור הת׳אנדר.
קאסל עם 24 נק׳, 5 ריב׳, 6 אס׳ ו-3 חט׳, שמפני עם 22 נק׳, 8 ריב׳, אסיסט ו-3 חט׳, וומבניאמה עם 20 נק׳, 6 ריב׳, אסיסט, 2 חט׳ ו-3 חס׳ וקלדון ג׳ונסון עם 15 נק׳, 4 ריב׳ ו-2 אס׳ מהספסל עבור הספרס.

בס"ד
תודה רבה
משחק טוב.
נראה איך הספרס יגיבו
זה לא אמיתי מה שאלקס קארוזו עושה בסדרה הזו.
חוץ ממשחק הנפל הקודם (שדי נראה שהקבוצה זרקה אותו), הוא נותן מספרים אדירים.
היו לו מיליון עבירות ב-5 דקות או משהו כזה…
זו רק עבירה אם שורקים לך 😉
תודה תומר
כפי ששמעון והאשך זיהו נכונה למרות ההפסד "איפה הספרס היו לפני ביסמק ואיפה איתו גמר אזורי", הכניס את כולנו לסל
הפסד מבאס לכוחותינו.
.
יום חלש של וומבי וואסל, וגם של הרפר שלא חזר לעצמו, ואז השלשות של שמפני, שסוף סוף נכנסו, לא הספיקו.
.
לא ברור לי מדוע וומבי טוב כשהוא טוב ופחות טוב כשהוא פחות טוב. כמו במשחק השני גם הפעם הוא בקושי הגיע לצבע, וגם בהגנה היה פחות דומיננטי.
.
המגמה המסתמנת, והיא לא מקורית או מפתיעה, היא שאנחנו מנצחים רק כשוומבי טוב, אז נותר לנו רק לקוות שיהיה טוב במשחק הבא, ואז בזה שאחריו.
.
העומק שלהם באמת בלתי נתפס – הם שיחקו בלי שני שחקנים חשובים שלהם, ואי אפשר היה לשים לב לזה בכלל. .
השרגא הזה חתיכת שחקן – חכם, סתגלן, לוקח מה שההגנה נותנת. כל הכבוד לו.
.
צריך לנצח בבית, ואחר כך להתפלל חזק.
Easier said than done
מדויק לגבי וומבי. הבדלי יכולת וגישה קיצוניים.
תודה רבה תומר
משחק פלייאוף מכוער, פיזי.
שיי די מאכזב
וומבי נעלם לגמרי בחצי הראשון.
הייתי עם הילדים בסטריט בול שבוע שעבר.
הייתה שם קבוצת ילדים ששיחקה ברוטאלי וניצחה בלי הפסקה.
דיברתי עם אחד האבות שלהם שאמר:
סטריט בול זה מכות הגנה וריבאונד, השאר זה בונוס.
ככה אוקיי סי מנצחת.
מתבריינים.
הספרס נראים טוב השנה אבל בריונים אין
בתאנדר יש את קארוזו, דורט, הארטנשטיין, וואלאס, הויליאמס הפחות מוכשר וגם שיי כשצריך.
הספרז שומרים חזק אבל חוקי.
היה רגע שמתמצת את הבבדל בין הקבוצות
דורט והארפר בכדור ביניים.
לא יודע אם מופיע בתקצירים אבל פשוט וממצה.
סטריטבול זה מכות כי השופטים ילדים לרוב ולא אכפת להם חוץ מללכת הביתה בקושי יש להם כוח לשפוט. לא מעניין התוצאה גם. הייתי בסטריטבולים שאין מזכירות ומביאים חברים של הילדים שמשחקים לשבת או ילדים מקבוצות אחרות ולהיות אחראי תוצאה ואם אתה לא עוקב מרמים חופשי. היה סטריטבול סתם חברים של ילדים שינו תוצאה מורידים מעלים הכל צולם כולל שקלעו 10 סלים אמר לי אין מה לעשות. מאז לא חזרתי לשם.
שתי הקבוצות שומרות חזק ופיזי.
כמו שצריך.
אטריום מתאמן.
ללא ספק האתלט הטוב בהיסטוריה של ישראל ובכלל במזרח התיכון.
https://www.facebook.com/reel/1684116272625008
אטריום זה חלל עגול פתוח מלמעלה, וגם מטבע דיגיטלי חזק.
קולומבריום תת קרקעי פעמים רבות נבנה בצורת אטריום אבל זה משהו אחר.
וארטיום אלוף, בל קשר
😍😁
כן, ארטיקום דוזפופיאט
תודה על הסיקור
לא יודע אם זה יום טוב של שאמפניי או קצת חלש של האחרים
🤔
תודה תומר.
זה היה משחק שבו השופטים היו עם יד קלה מדי על ההדק, וזה הוביל להמון זריקות עונשין, מה שאפשר לשיי להגיע בסוף ל-32 נקודות ב-7/19 מהשדה. כוכב נמדד בין היתר ביכולת שלו לייצר נקודות בימי קליעה רעים, והלילה שיי עשה את זה טוב יותר מוומבי ופוקס אצל הספרס, אבל בסוף הספסל עושה את העבודה, ואני לגמרי שוקל לתת לקארוסו MVP אם וכאשר.
לא מבין למה הספרס לא עשו את אותה הגנה כמו במשחק הקודם
תודה תומר
אוק כאלה עמוקים שגם היעדרות של 2 שחקני מפתח לא מפריעה להם. 40 נק' מהספסל של אוק' מול 33 של הספרס ש 6 מהם של שחקני גארבג'- מקלוגן ואוליניק.
קארוסו הפך לאוטומטי מהשלוש בצורה לא מוסברת והספרס חייבים להתייחס אליו ככזה. אסור לעזור ממנו.
צ'ט והרטנשטיין שולטים בקרשים עם 26 משותפים וזה כבר משחק שלישי ברצף שוומבי על חד ספרתי בריב' עם 6 בלבד ו 18 ב 3 משחקים האחרונים.
אצל אוק' למעט ג'יילין הסנטר (שלפחות מכריח את ההגנה למתוח את עצמה עד לקשת בגלל האיום שלו מבחוץ), כל מי שקיבל דקות תרם, מה שלא ניתן להגיד על הספרס שחוץ ממשחקים רעים של פוקס ווואסל, הארפר לא מוצא את עצמו מאז שיצא עם פציעה מגיים 2, ולוק קורנט לא פקטור בסדרה הזו.
וומבי מתקשה מול הרטנשטיין ונראה שהמאמץ הגדול שלו בסדרה נותן את אותותיו.
קשה לנצח את אוק בבית, ועוד פעמיים בסדרה אחת. ההפסד בגיים 3 (שהיו בו לא מפוקסים אחרי הריצה שלהם), עלול לעלות להם בהפסד בסדרה.
גדול
https://youtube.com/shorts/FYrtSRHBaFc?si=MSRoEk2Q1NCqgzKL
דה שוט בשבילך
זה קורע
https://youtu.be/43QDMuFWAjU?si=Dv-2AHnCAIN9aza6
חחחחח אתה והטמיר התמכרתם ל-ai 😂 😂 😂
קבל חיקוי ai של הקנדידט שאתה מריץ כבר שנתיים ל-MVP
״אההה כן אני אמור להיות הכוכב בקבוצה אבל אההה… אני קלוריות ריקות אז אני מתחבא בקלאץ׳ עם 0 נקודות ב-8+5 דקות מכריעות, גומר את הסדרה לפני שהיא התחילה והכי טוב? חחח שמע קטע 😂 😂 😂 זרקתי הכל על הארדן חחחח ויש לי להקה בהופס קו.איי.אל הם שרים את אותו שיר כבר שנים ואני יוצא נקי מזה. יש להם אפילו זמר טנור במקסיקו ששר את השיר בזמן אמת 😂 😂 😂 וכולם שם קונים את זה חחחח בינינו הארדן שמר טוב על ברנסון אבל לא קיבל עזרה דפקנו אותו כולנו חחחח מסכן”
https://youtu.be/Uyp9ee-xImM?si=VXdvQvGEy2xgeqPa&t=62
https://youtu.be/qQskFjgBGP0?si=SZkN-k5L9cys1J2I
סל ראשון על הארדן קל, יש עדיין הפרש אז הוא לא מתאמץ. לא בסדר.
סל שני לא על הארדן
סל שלישי הגנה טובה – זריקה רעה – פוקס
סל רביעי ג'אמפר יפה מאוד אבל עם יד ממש על הכדור – הגנה טובה
סל חמישי ניסה ללכת שמאלה נעצר הלך ימינה סל קשה מאוד עם קרש על שני שומרים. הארדן איתו צמוד בזמן הקליעה
סל שישי פול אפ קשה מהשלוש – כאן הארדן כבר עייף מאוד – ההגנה לא ממש טובה.
סל שביעי – אחד על אחד רבע שעה "און אנ איילנד" קליבלנד לא מודעים בכלל למתרחש. אם זה היה הפוך הארדן היה מכניס את ברנסון לסל. אלן מגיע לעזרה מאוחר מדי.
סל שמיני להארדן כבר אין רגליים והוא גם שבור מההחטאה של מריל (אסיסט מעולה). אלן שוב מגיע לעזרה מאוחר מדי. הארדן לא שמר טוב, אבל לא קיבל שום עזרה.
זה הסל היחידי של ברנסון בהארכה.
חסר בסרטון – בלוק שהארדן עשה לו והסתיים בסל של טאונס (שוב אלן).
זהו פחות או יותר, עכשיו אפשר לחזור לשיר את השיר הישן…
🙂
הכניסו אותו לסל
תאכלס (באמת!) – צודק
אבל הוא לא שמר כל כך גרוע, היו שם כמה פוקסים, והוא לא היה האשם הבלעדי או המרכזי בהפסד
איזה פוקסים הכל עליו
די זה אחד השחקנים הכי טובים בליגה באחד על אחד לא שומריםעל שחקן כזה לבד, בטח לא בקלאץ' וכשהוא חם – לפני שנה הוא טיגן את מקסי שלך
הארדן לפחות התאמץ והצליח פה ושם להקשות עליו. עוד סל או שניים של החבר שלך היו הופכים את כל הסדרה הזאת למשהו אחר.
בניימאר ננוחם
לכן אם רואים שאחד הטובים בליגה ב1 על 1 קולע כל התקפה ומחפש בידוד עליו מוציאים אותו ומכניסים מישהו אחר שלא גרוע כמוהו…
הוכנסת לסל חבריקו
תאכלס
תאמינו לי זה פשוט לא יאומן הכדורסל של היום. שחקנים מרויחים מיליונים ולא מסוגלים לקלוע גאמפ מחצי מרחק, לשחק בפוסט עם הגב לשחקן, ועוד כל מיני דברים בסיסיים בכדורסל של אחד על אחד. מה שצריך מהם ל-OKC זה יכולות הגנה רצחניות, חוזק גוף וסטמינה, קליעה מה-3, וזהו!!!! ועם זה לוקחים אליפות. אם שגא נפצע הלך עליהם. לעומת זאת אם ויקטור נפצע, הספרס יכולים לנצח כל קבוצה כי היכולות האישיות שם הרבה יותר מגוונות. אתם יכולים להגיד מה שבא לכם, אבל OKC זה שגא פלוס אלף נגרים וקחו אליפות. גם זו גאונות.
חחחחחחחחחווווווווושששששששששששששש הומור משובץ
עוד משחק גדול.
העומק של אוק' בלתי נתפס. בלי שניים מהשחקנים החשובים שלהם, הם עדיין משחקים שכל אחד שנכנס נותן את העבודה שלו (בעיקר מכות, אבל גם נקודות). זה מראה על תלכיד חברתי מצוין ועבודת אימון למופת.
גם הספרס היו טובים מאוד ושיחקו חזק כרגיל. אבל אין להם רוטציה מספקת.
מצטייני המשחק – הרטנשטיין באוק' ושמפני בספרס.
אני מקווה שטרולי טועה והספרס לא ירימו ידיים על הסדרה כולה.
נ.ב. לא יודע איך אוהד יוסטון, או אוהד כלשהו, יכול להיות בעד ס"א, קבוצה היסטורית קשוחה ומלוכלכת, אבל עובדה, אני בעדם.
לא הבנתי מי ירים ידיים על מה. כל החיים שלהם הם מפנטזים על גמר NBA, הם ב-3-2 וירימו ידיים? מה..?
זה הטרולי כתב בבלוג החי, שנראה לו שהספרס שבורים
תודה.
בוא נעשה סדר כי בהחלט הגיע הזמן להבהיר את זה:
הטרולי אף פעם לא טועה נראה לי שהגיע הזמן שאנשים באתר יתחילו להפנים את זה
(כל זה כמובן חוץ מהפעמים שהוא כן טועה שתכלס זה המון פעמים).
היה חשוב לסגור את הפינה הזאת אחת ולתמיד.
ואיך הטרולון היה מגיב לטרולי?
דוק עזוב נו אני טרול צעצוע הניק היה פשוט פנוי אז התנפלתי עליו. בקיצור יותר חרטטן מטרול .
עוד משהו – הראו שוומבי הוא השחקן השלישי שקולע +30 נק' עם +10 כ"ח בהופעה הראשונה בגמר האיזורי, אחרי קארים והאקים. זה יפה מאוד ומרשים.
אפשר להסתכל על זה גם הפוך – רק תראו כמה האקים היה גדול, בצעירותו הוא כמו וומבי היום.
כמה חבל שהצליחו לבנות סביבו קבוצה רצינית רק אחרי שהוא בזבז הרבה מהשנים הטובות שלו.
ועוד משהו לשמעון – אוקלהומה בלי שרגא (אבל עם הפצועים) היא קבוצה 2-3 במערב, טופ 5 בליגה.
חחח בלי שגא הם יורדים ליגה. הנגרים שלהם לא יצליחו לפגוע בקרש. איך יכדררו?
אין לך מושג . . .
עם מיצ'ל, מקיין וויליאמס (הדוגמן) הם מסודרים. מה יש לספרס בדיוק?
חח הדוגמן משחק פעם בעונה.
בספרס הגונסון לא משתמש בכלל בפוקס. פוקס יכול לנצח להם משחקים לבד היום עשה סל על קייסון מתי שרצה נראה שקייסון מתקשה איתו רצח ולא קיבל מבלכים ולא בידודים ושום תרגיל עבורו אלא הולכים על וומבי בכל הכוח או קלדון.
בשביל מה אתה מחזיק שחקן ברמה שלו בחוזה מקס הבאת אותו בדיוק בשביל סדרה כזאת שם הוא אמור לתת לך תמורה. הוא מעביר חצי וישר מוסר
איפה אתה חי ראית את המשחק?
פוקס לא היה מסוגל לשים סל וביחד עם וומבי ושמפני לקח הכי הרבה זריקות בספרס (15)
פוקס,קלע חצי שני מתי שרצה ורק שהיה כבר גארבג החטיא לקח שם 3 מהלכים את קייסון ועשה ממנו אוויר צפה טוב.
קשה לו לבוא ככה סתם, צריכים לשחק עליו שדברים אחרים לא הולכים.
לא משחקים עליו מספיק. עכשיו הוא כבר בריא וצריכים לשחק עליו שדברים תקועים ופחות על קלדון
כנראה שלא ראית את המשחק, או אולי צפית מאמצע רבע שלישי. הבחור לא פגע כל המשחק למעט רצף של 5 דקות.
הוא הרי היו"ר
🙂
אני רואה שמה שכתבתי בזמן אמת בבלוג החי מקבל במה גדולה יותר:
https://sports.walla.co.il/item/3841207
מעניין מאד…
לא יאמן
ויקטור רוצה להיות בד בוי מרפק לפנים נגיחה ופרוטקשן. תדמית בד בוי. אבל אני אוהב את זה. אוק לדעתי יחזירו בהזדמנות.
סוף כל סוף הגנים השחורים משתלטים על האינטליגנציה. חוץ מזה הוא בוק צרפתי.
ויקטור ישלם על הסירחון הזה
זה די ברור וזה קורה לא מעט רק שויקטור לא ישכח שהוא בסכנה גדולה יותר דורט יכול ליפול לו פתאום על הברך במאבקי כדור וכו.
אולי יחזירו את דלבדובה😉
שלא יזרוק אבנים בבית בברכיים מזכוכית זה עובד ל2 הצדדים ולאוק יש אחלה מתאבקים.
מצד שני דייגנולט יצא מפגר שהשאיר את מקיין על המגרש שהמשחק היה גמור.
ממש מזכיר את מאיר מליקה ורומן פץ…
רק היה חסר שאחד מהם ירוץ לספסל ויצעק "וומבי, ז**נתי אותו"…
וואי וואי הלכת רחוק.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, ענק, זכרונות ממליקה.
🙂
סה"כ משמר את מסורת ברוס בואן, למי שזוכר…
ויקטור מלוכלך זה ברור. אני לא יודע אם זה טוב או רע אבל זה בדיוק מה שהם עשו לפורטלנד ממינוס עשרים במחצית לפלוס עשרים בסוף משחק 4.
בלי הגועל נפש הם לא היו מנצחים באותו משחק.
בסופו של דבר הכל על השופטים אם הם מרשים תלכלכך בבוץ עד זוב בוץ.
לא רואה בזה חריג זו ליגה קשוחה ואני מקבל את דין התנועה בהכנעה.
נ.ב.1 אוק אולי לא עושים בכונה אבל גם הם נותנים מכות.
נ.ב. 2 כמובן שלפצוע בכונה זה סירחון מוחלט.
נ.ב. 3 רק להבהיר. אותי זה לא מפתיע הספרס קבוצה מלוכלכת וויקטור מוביל את זה ראיתי את זה הרבה פעמים העונה במיוחד נגד פורטלנד.
שוב:
אם השופטים מרשים ואם הליגה מרשה הגועל נפש הזה זה גועל נפש אבל השופטים מרשים.
SGA סיים משחק עם 30 נקודות ו60% ב TS, הספרס לא יכולים לבצע אליו עבירות כאלה מטומטות, היה כמה פעמים שהוא כל כך רחוק מהסל ויתר אגרסיביות שלחו אותו לשם.
כשהשחקנים סביב SGA קולעים ככה הספרס בבעיה. וובניאמה היה חושך מצרים הוא עדיין כל כך לא יציב יש לו הופעות ענק ליד הופעות נפל, אני לא מבין למה שחקן עם כל הגודל ואתלטיות שלו זורק קטיושות.
יש בעיה קשה בליגה ובאחידות של השיפוט, המשחק שרקו על כל מגע קטן.
ברוך זה לא בעיה זה לפי מדיניות מה רוצים שיהיה. אם רוצים ששגא יקלע הרבה ואוק ינצחו ישרקו על כל מגע. אם רוצים שהספרס ישוו ישרקו על כל מגע או לחימה על עם וומבי.
זה הכל מה רוצים ואיך להאריך את הסדרה עוד לא הבנת.
אם רוצים שוומבי לא יחגוג יאפשרו למשוך לו בחולצה לחבק ולהילחם על עמדה. אם רוצים נצחון לספרס אז אסור יהיה לעמוד לידו וכו…
לי זה ברור , הליגה רוצה סטטיסטיקות זה לא טוב שהכוכבים יקלעו רק 20 נקודות. בדיוק כמו שהליגה נתנה לוומבי לשבור את שיא החסימות (השופטים ״החמיצו״ 4 גולטנדינג).
יותר נקודות יוצר סטטיסטיקות יותר כסף כולם מאושרים.
אני גם בספק עם הדור הצעיר צופה במשחקים הצריכת תוכן שלהם שונה יותר היליטיס ותקצירים מאשר משחקים ארוכים ולא נגמרים.
https://youtube.com/shorts/oIaUhEmG73U?si=2PypOdOFDP-XzD_a
השופט שסירב לתת צ'אלנג' לג'ונסון מייד לאחר שאיפשרו גולטנדינג לOJC בהחלט יירשם כאחד ממופעי השיפוט "המוצלחים" בשנים האחרונות.
החוזק האמיתי של OKC הוא שוב הספסל המפלצתי שלהם. עולים שחקנים משיפולי הספסל ונותנים תוצרת מרשימה מאוד שעושה את ההבדל.
ועוד נתן טכנית 😅.
אל תדאג האיקולייזר יתן עבודה בגיים 6
יש תחושה שהחזרה של פוקס יותר פגעה בספרס מאשר הוסיפה
עוד מישהו בזה?
זה בהחלט הגיוני.
במקביל הארפר נפצע ואולי מוגבל.
כי הוא לא לחלוטין כשיר .
אני ממש לא מרגיש ככה. הארפר נפצע ומשחק פחות טוב מאז (לא יודע אם קשור), אבל מאז שפוקס חזר קאסל מאבד הרבה פחות (וגם פוקס ממעט לאבד)
מסכים
אני חושב שהמשחק הבא יהיה צמוד מאוד ובסופו אוק תנצח
מסכים
ספרס ינגבו
אי אפשר לנצח עם 29% לשלוש.
פוקס היה חלש מאוד ולא פגע כל המשחק, וומבי כמובן – חלש מאוד ולא אפקטיבי ולהפתעתי גם וואסל היה ממש גרוע.
משחק 6 הולך להיות זוועתון – הרבה לכלוכים, צ׳יפ שוטס ונקודות מהגורן והיקב. וכמובן – אקסטרה פלופינג.
גמר מערב עם מיליון זריקות עונשין זה לא טוב לליגה, אתמול היה שיפוט ביתי אני מעריך שבמשחק הבא זה יחזור על עצמו. בסדרה הזו הספרס חשפו המון נקודות תורפה של אוקיסי ואני בטוח שבניו יורק לומדים את זה.
ברונסון טוב אבל זה לא וומבי והמאמץ שאוק משקיעים בוומבי לא יצטרכו מול הניקס.
ברונסון הולך לסבול שם כמו שלא סבל בחייו נראה שיא בזריקות ראש ונפילות שלו לפרקט אבל גם זה לא יעזור לו. לאוק יש שומרים מושלמים לשחם עליו נון סטופ.
לקיטי קאט הם יגרמו ליילל נראה אותו מולם מנהל מה3 את המשחק😉.
ניקס מיקס דריקס טריקס okc אין 5
מאמין שאתה צודק. נחיה ונראה.
ממה שראיתי ברבע הרביעי, הספרס החטיאו את השלשות הפנויות שלהם, בעוד ש okc קלעו את שלהם.
מצחיק שגם אחרי 30 שנה אפשר לחזור על אותה מנטרה:
Make or miss league
כתבו את זה פה בהופס? אני לא מוצא –
בראדרס שופט באוקלהומה ופוסטר בסאן אנטוניו. זו בעצם סדרת הגמר ביניהם.
🤣🤣🤣🤣 הכי כיף זה 2 אלופים במשקל כבד
שמתי בתגובות
זה אחד הטובים שלך
במשחק 7 יביאו את שניהם יחד עם זרבה 😅
לא ברור מדוע הספרס היו חלשים בהשוואה למשחק שעבר. עכשיו נראה מה יהיה משחק הבא. מעריך שתיהיה מלחמה מלוכלכת בשני הצדדים. האמת היא שהספרס יותר מוכשרים אישית, יותר קצרים ברוטציה ופחות מנוסים. קודם כל שינצחו משחק הבא ואז בגיים 7 הכל אפשרי. ההערכה שלי ש-OKC ינצחו את הסדרה בגלל הניסיון.