03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

סן אנטוניו יכולה להיות מרוצה, מאוד מרוצה. הספרס ניצחו 115:122 את אוקלהומה סיטי במשחק הראשון של גמר המערב ויגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) למשחק השני כשהלחץ על הת'אנדר. זאת לא רק התוצאה, מבחינת הספרס, אלא גם הדרך. סן אנטוניו ניצחה במשחק שכמעט ברח לה מהידיים כמה פעמים בלי המבוגר האחראי ד'ארון פוקס, שנעדר בשל פציעה בקרסול.

הספרס החטיאו לא מעט שלשות פתוחות, כשדילן הארפר, סטפון קאסל, דווין ואסל וג'וליאן שמפיין נעצרו על 5 מ-33, בחלק מהמקרים כשהם פתוחים לחלוטין. הם איבדו יותר מדי כדורים, דבר שלרוב משתנה בין המשחק הראשון לשני. מעל הכל, הם קיבלו את משחק חייו של ויקטור וומבניאמה.

החוצן מסן אנטוניו קלע 41 נקודות עם 24 ריבאונדים במשחק היסטורי נוסף, אבל לא מדובר רק במספרים (או בשלשה המגוחכת שקלע). וומבי שיחק 48 דקות ופשוט השתלט על המשחק בהארכה אחרי דקות פסיביות ברבע האחרון, דקות בהן הת'אנדר חזרו והכדור לא היה אצלו ביד. מרגיש מוזר להגיד על שחקן של 41-24 שהוא היה פסיבי בחלקים משמעותיים מהמשחק, אבל כך היה. כשמחברים את כל זה, למה שהם לא ינצחו את משחק 2?

אוקלהומה סיטי, למרות ההפסד, יכולה להיות מרוצה. ג'יילן וויליאמס חזר אחרי חודש בחוץ ונראה כמו השחקן שהשתלט על משחקים בגמר בשנה שעברה. ההגנה שלהם באה מוכנה לסדרה הזאת, אחרי שבעונה הסדירה הספרס ניצחו בעזרת בידודים חכמים. הפעם הת'אנדר גרמו להם למסור, מה שהוביל ל-23 איבודים ו-28 נקודות במעבר.

זה הרגיש כאילו סן אנטוניו הייתה טובה יותר ברוב המשחק, בטח ב-48 הדקות, וכל פעם אוקלהומה סיטי הוציאה שפן אחר מהכובע של מארק דאינגולט. זה היה אלכס קארוסו במשחק חייו, זה היה ג'יילן וויליאמס ולקראת הסוף ראינו גם ניצוצות מצ'ט הולמגרן, בעיקר בהגנה, ומשיי גילג'ס אלכסנדר.

ה-MVP החטיא זריקות מאזורים שלרוב הוא קולע מהם. הוא הראה יכולת התאוששות מרשימה בפלייאוף בעבר, למרות ערב של 7 מ-23 מהשדה. הוא היה שם במאני טיים גם ביום כזה, וגם הספרס יודעים שהוא לא יקלע באחוזים כאלה לאורך הסדרה.

תוסיפו לזה שלושה שחקני חמישייה שקלעו יחד ב-4 מ-14, דבר נוסף שכנראה לא יחזור על עצמו, ואת העומס על הספרס. וומבי שיחק 48 דקות ועד כה לאורך הפלייאוף לא חיבר שני משחקים מפלצתיים ברצף. פוקס לא שיחק, ואסל שיחק 51 דקות וקאסל 49. שמחכה להם ההגנה הכי פיזית בליגה, למה שאוקלהומה סיטי לא תנצח את משחק מספר 2?

המשחק הראשון היה אחד ממשחקי הכדורסל הכי טובים שראיתי בחיים הכבר לא כל כך קצרים שלי. רמת ביצוע מדהימה של שני הצדדים, בעיקר וומבניאמה עם רגע שאספר עליו לנכדים. למרות זאת, תחושת הבטן שלי אומרת שאחרי משחק ראשון צמוד אנחנו נקבל בלואו-אאוט לצד השני. אוקלהומה סיטי, אלופת ה-NBA, קבוצה חכמה שיודעת לעשות התאמות כמו שראינו בגמר מול הפייסרס בשנה שעברה. הייתי יכול לסיים את הטקסט פה, אבל בחרתי לסמן כמה מפתחות למשחק השני.

הגארדים של הספרס. סן אנטוניו ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים בעונה הסדירה (כולל חצי גמר הגביע שהוסיף משחק נוסף) כשוומבניאמה לא היה בשיאו. היכולת של פוקס, הארפר וקאסל לייצר בידודים ולהגיע לסלים קלים ניצחה את המשחקים האלה, למשל בחג המולד. פוקס נעדר מהמשחק הראשון, הארפר שיחק כדורסל אדיר והת'אנדר ידעו איך לסגור את קאסל, בטח בדקות בלי הארפר.

יכול להיות שנראה שינוי קל ברוטציה, למשל עם יותר דקות של ואסל לצד אחד הגארדים כשוומבניאמה על הספסל, ודקות של בראיינט במקומו במה שיאפשר להם לשחק עם יוצר נוסף. החזרה של פוקס תהיה משמעותית גם היא, אבל אני חושב שזאת הנקודה עליה יקום המשחק הזה. כאן גארד אחד היה מדהים, אחד היה בינוני (ומצוין בהגנה) ואחד לא שיחק. מה יהיה במשחק הבא?

ההגנה על וומבניאמה. איזייאה הארטנשטיין שיחק 12:10 דקות במשחק הראשון. הת'אנדר הלכו על סמול בול וקיבלו 42 נקודות ו-24 ריבאונדים של הצרפתי, משחק בו הספרס ניצחו 40:61 מתחת לסל. כמעט בלתי אפשרי לנצח במשחקים כאלה. בכל זאת, הארטנשטיין שיחק 4:11 דקות במחצית השנייה וההארכה. האם זה אומר שהוא ירד לספסל במשחק 2?

השאלה המתבקשת היא מה האלטרנטיבה. הת'אנדר חששו מבידודים על הארטנשטיין הכבד וסבלו מתחת לסל. בדקות בהן וומבניאמה היה עסוק בעיקר בחסימות ובתנועה רחוקה מהטבעת הם הצליחו לחזור למשחק, ויש כאן גם את ההשפעה של העומס מהמשחק הראשון על מי שלא רגיל לשחק כל כך הרבה דקות. אני חושב שזאת המטרה, לנסות להרחיק אותו מהצבע כמה שאפשר בלי לוותר על הריבאונד. יכול להיות שג'יילין וויליאמס יקבל יותר דקות בניסיון לתת גוף מעט יותר אתלטי, אבל הניסיון עם צ'ט לבדו לא באמת עבד, להוציא החסימה הגדולה שלו בקלאץ'.

לעמוד בעומס. אחד היתרונות הכי גדולים של אוקלהומה סיטי, קבוצה עמוקה יותר. לו דורט קיבל באופן יחסי מעט דקות ויכול להשפיע על המשחק השני, בזמן שצ'ט יכול לתת יותר בהתקפה. האינטנסיביות של הספרס אולי הפתיעה מעט את אוקלהומה סיטי שלא נתקלה בקבוצה ברמה הזאת בפלייאוף ולא שיחקה מזה כשבוע. היו דקות בודדות בהן הם השתלטו על המשחק, אבל כאן יש להם עוד כלים, בעיקר הגנתיים, לזרוק על מובילי הכדור של סן אנטוניו ואולי גם על וומבניאמה. זה יכול להכריע משחקים.

שיי. השחקן הכי טוב של אוקלהומה סיטי והשחקן הטוב בעולם, לפחות עד לסיום הסדרה, לא יכול לזרוק 7 מ-23 מהשדה. השיפוט המצוין במשחק הראשון לא נתן לו יותר מדי זריקות עונשין, כשהיו תשע בלבד. יכול להיות שנראה בהמשך את הספרס מנסים להתמקד בו מתוך אמונה שהאחרים ינצחו אותם, אבל כאן היו חלקים בהם הוא היה אמור לקחת את המשחק עליו. קשה להגיד שזה באמת קרה, כשגילג'ס אלכסנדר היה הסקורר השלישי של הת'אנדר אחרי קארוסו ואחרי ג'יילן וויליאמס. קשה לראות אותם קולעים שוב 31 ו-26 נקודות. ערב נוסף של 7 מ-23? יהיה כאן 2:0 סן אנטוניו.

קשה מאוד לדעת מי תנצח. כיף שיש סדרות כאלה, כיף שיש משחקים כאלה. תחושת הבטן שלי נוטה לניצחון בהפרש גבוה יותר של אוקלהומה סיטי, פשוט כי היא "צריכה" את המשחק הזה יותר. לא סביר שוומבניאמה יראה ככה בשני משחקי חוץ ברצף. הת'אנדר ב-12.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
311 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יהיה היום עם צט הולוגרמה יצליח לעשות משהו מול וומבי או יוכנס לסל?

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 18:42:39

יכניס לסל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל מילה. כרגיל. תודה רבה רועי. הם יקרעו אותנו, וזה בסדר.

שי אבן צור
20/05/2026 16:53:54

לא מבין את זה בחיי
למה הם יקרעו אותנו?
למה זה בסדר?

עמנואל אוחנה הלקין

תודה שי, מתחיל להימאס לי מהקטע הזה. אולי הם יקרעו אותכם, אבל אולי גם לא ובטח אי אפשר לקבוע כלום בנחרצות. נקווה לעוד משחק מעולה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברור שאי אפשר לקבוע כלום בנחרצות (כולל את הקביעה לפיה אי אפשר לקבוע כלום בנחרצות
😉
זו רק הערכתי, אפילו אני לא מתרגש ממנה.

עמנואל אוחנה הלקין

ברור, אבל מעניין אותי שאתה נשאר כל פעם עם אותה הארכה למרות שהיא לא כל כך נכונה לאורך הפלייאוף (ואתה בוודאי צוהל מזה, ובכל זאת).

גיא רוזן
20/05/2026 18:49:33

אתה לא בקיא ברזי האנטי-ניחוסון…

שי אבן צור
20/05/2026 18:53:22
הגב ל  גיא רוזן

אז זה העניין?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יקרעו אותנו כי:
א. לדעתי הם עדיין קבוצה יותר טובה ועמוקה מאיתנו.
ב. המשחק אצלם בבית.
ג. המשחק הקודם היה 58 דקות, וכאמור אנחנו קצרים יותר.
ד. הם עם הגב אל הקיר כי אם הם מפסידים שני משחקי הבית הסדרה כנראה גמורה.

זה בסדר לא מבחינה זו שלא אכפת לי שהם יקרעו אותנו, ברור שאני רוצה שננצח, אלא מבחינה זו שזה לא בהכרח יעיד על המשך הסדרה. בוסטון קרעו את פילי במשחק הראשון, ואז מיד הפסידו לה, קרעו אותה שוב במשחק הרביעי ומיד הפסידו לה, וכו'. לזה הכוונה.

עמנואל אוחנה הלקין

תגיד מאנו היית באתר בימי דאנקן, קוואי ושות'? מעניין אותי אם גם שם דיברת ככה. חוסר ההערכה שלך לקבוצה שלך הוא משהו באמת מיוחד. אתם לגמרי יכולים לנצח גם היום, לכל הפחות אין סיבה נראית לעין שבגללה לא תנצחו.

שי אבן צור
20/05/2026 18:49:16

תודה על זה עמנואל!

מאנו, מילא אם הקבוצה שלך היתה סקרמנטו אז אולי אפשר היה להבין אבל הקבוצה שלך היא הפאקינג ספרס (!!!) שמגיעה למשחק הלילה אחרי ניצחון מהמם (!!!) על יריבה שנגדה אתה במאזן עונתי של 4-1 (!!!), כשבשורותיך משחק מתת אלוהי הכדורסל לאנושות + צעירים מדהימים שיסיימו כ HOF קרוב לוודאי ועל אף כל זה אתה אשכרה מצהיר לפני המשחק שאתה הולך להפסיד…

ולא סתם מצהיר שאתה הולך להפסיד, אלא מוסיף שאתה בסדר עם זה!!!
WTF?!?!?! באיזה קטע בדיוק?

איזו מין תבוסתנות זאת, ג'יזס!

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי שי אבן צור
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התייחסתי למעלה – גם אחרי כל התשבוחות, המוצדקות, לקבוצה שלנו, אני עדיין חושב שהם יותר טובים בכלל, ובמשחק הקרוב בפרט.
אגב, זו באמת הערכתי, אני לא מתעסק בניחוסים (לצערי השפעתי על המציאות קלושה בין אם אני מנחס או אנטי מנחס).
כנ"ל בנוגע לתבוסתנות – ברור שלא צריך להרים ידיים, אבל, למרות שלפעמים קשה לי להאמין בזה, אני לא באמת חלק מהקבוצה, אז התגובות שלי לא באמת משפיעות עליה.
😄😉

עמנואל אוחנה הלקין

אגב זאת לדעתי הערכה לגיטימית, מה שיותר מעניין אותי זה שאיך שכמעט כל משחק לאורך הפלייאוף אתה מהמר נגד סן אנטוניו ואחרי כל ניצחון מוצא סיבות למה הוא היה פחות מרשים ולמה המשחק הבא יהיה קשה יותר.

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
אוהד ס"א
20/05/2026 23:51:55

אני לגמרי עם מאנו. זה לא חוסר אמונה בקבוצה, אלא טקטיקה של ניהול סדרה. זה הפסד טקטי לגמרי. המטרה הושגה. ניצחון חוץ חשוב. ועכשיו צריך ללמוד אותם כדי לנצח 2 בבית
פופ היה אלוף בזה. משבית שחקנים, מרחיק את עצמו ומפסיד בכוונה משחקים בעונה הסדירה

שי אבן צור
21/05/2026 1:25:39
הגב ל  אוהד ס"א

בעונה הסדירה, לא במשחק השני של ה WCF

לפי הראש הזה אני לא צריך לטרוח לקום בלילה לצפות במשחק

זה איזה מין סוג חדש של אהדה שאני לא מכיר

אני כאוהד רוצה את ה-כ-ל כאן ועכשיו!
אין סרט בעולם שאני אוותר על משחק לפני שהוא התחיל! מבחינתי זאת אנומליה בלתי נתפסת

אוהד רוצה ל-נ-צ-ח ת-מ-י-ד!
אם הקבוצה שלו פח אז אין מה לעשות אבל אם הקבוצה שלו טובה* אין מצב שזה יהיה אחרת!

איך מאנו, כאוהד הספרס, יכול לומר "אני עדיין חושב שהם יותר טובים בכלל, ובמשחק הקרוב בפרט" אחרי העונה הזאת, המפגשים הישירים מולם בכלל ומה שקרה שלשום בפרט?

האבולוציה של האמירה שהם יקרעו אותנו וזה בסדר עלולה להיות "אנחנו נפסיד את הסדרה ואני סבבה לגמרי עם זה"
ההסבר יהיה שאנחנו לא בשלים (על אף העובדה שאנחנו מנצחים) והכי חשוב לצבור ניסיון
מכאן ועד לומר שאנחנו נפסיד משום שליריב מגיע יותר מאיתנו מכיוון שזאת ההזדמנות האחרונה שלו והוא סבל מכ"כ הרבה מפחי נפש ולנו עוד יהיו הזדמנויות הדרך לא כזאת ארוכה…

ממש אהדה מודרנית, שלא לומר אקדמית…

להעריך ולכבד את היריב זה הדבר הנכון, החכם וההגון לעשותו. לעשות לו גלוריפיקציה בואכה התבטלות בפניו זאת תבוסתנות גרידה. זאת דעתי!

*וואי וואי כמה שאנחנו טובים! העונה הזאת אשכרה מחזירה לי את הנעורים! לא מפסיק להתמוגג ממראה עיניי

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי שי אבן צור
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו כל היום בחששות חחחח.
חושש מסייחים צעירים מיליונרים בשיא כושרם😅😅😅.
הוא גם מקטין ציפיות שזה מצחיק מקבוצה שבמאזן 5-1 העונה על אוק.

שי אבן צור
20/05/2026 19:05:30

אני כ"כ מצליח, מאין יבוא עזרי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-))))

עמנואל אוחנה הלקין

בקטע הזה זה לא רק הוא זה כולם פה, באמת לא מבין את העניין. כאילו ניצחו משחק אחד עכשיו זהו לא יכולים לנצח 2 רצוף פתאום צריך להפסיד בכוונה לזרוק את המשחק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אף אחד לא חושב שיש לנו אפס אחוז סיכוי לנצח או שצריך להרים ידיים או לזרוק את המשחק,
אבל אם תבדוק דינמיקות של המשחק השני בסדרות פלייאוף מאוזנות שהתחילו בניצחון חוץ, תראה שלעתים קבוצת הבית מביסה במשחק השני – אנחנו נגד מיניסוטה בסדרה הקודמת, גולדן סטייט נגד אוקלהומה ב-2016, והיו עוד שאני לא זוכר. לא בדקתי את כל הנתונים, יכול להיות מעניין לעשות זאת, אבל מה שאני מתאר הוא תרחיש סביר לגמרי.

עמנואל אוחנה הלקין

אני ראיתי בימים האחרונים לא מעט תגובות שטוענות כך.

אני לא חושב שנתונים היסטוריים כאלו באמת מעידים משהו על ההווה, אני יודע שזה דל"פ די רציני, אבל זו דעתי.

תרחיש סביר לחלוטין, לא אומר שאין סיכוי שתפסידו או שתובסו. אבל דיברו פה על המשחק הזה בצורה הזויה לחלוטין לדעתי.

שי אבן צור
21/05/2026 1:29:11

מה אכפת לי דינמיקות שמינמיקות?
אני כאוהד לא מוכן לחשוב על הפסד, בטח לא על תבוסה ובטח ובטח שאני לא אהיה בסדר עם זה!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין ספק שמדובר בצעירים בשיא כושרם, אבל גם אין ספק שגם השחקנים ממול הם צעירים בשיא כושרם, ולכן ההיבטים האלה מתקזזים ואנחנו נשארים עם מה שכתבתי למעלה – הם עמוקים יותר, וזה רלבנטי עוד יותר מכרגיל אחרי ה-58 דקות של שלשום.
כמו שכתבתי למעלה – אני לא מקטין ציפיות, זו הערכתי האמיתית, נכונה או שגויה ככל שתהא.

שי אבן צור
21/05/2026 1:33:24

סבבה, כולנו צעירים בשיא כושרנו
לפי ההגיון הזה אנחנו שווים להפועל קריית אתא שגם הם צעירים בשיא כושרם. נחש מה? הפועל קריית אתא גם עמוקה יותר כי הם משתפים 12 שחקנים באופן קבוע

נועמיקו
נועמיקו
20/05/2026 19:54:44

של נעליך בחור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא חושב שזה חוסר הערכה, אולי הערכת חסר, אולי לא, נגלה בימים הקרובים, אבל זה לגיטימי לחשוב שהקבוצה השניה טובה יותר. ואפרופו הקבוצה של אז – במשחק הראשון נגד אוקלהומה ב-2016 קרענו אותם, ובכל זאת הפסדנו את הסדרה. הפסדנו גם בסיבוב הראשון ב-2015 לקליפרס, כאלופה מכהנת. בקיצור גם קבוצות גדולות ומוערכות מפסידות לעתים, זה חלק מהמשחק.

עמנואל אוחנה הלקין

כמו שכתבתי למעלה, אתה לחלוטין צודק ואני לא מנסה לחלוק על הקביעה שהם טובים יותר. אני כן מתעניין בזה שאתה כל פעם הולך נגד הספרס, לא ספציפית במקרה הזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כי אני באמת חושב שאנחנו לא מספיק בשלים. עכשיו אתה יכול להגיד לי שאני טועה, וזה בסדר, ואני בהחלט מסכים שאנחנו יותר טובים ממה שחשבתי בתחילת העונה, תחילת הפלייאוף וגם בתחילת הסדרה נגד מיניסוטה, אבל אני גם חושב שמיניסוטה הייתה פצועה מאד, ושאם הייתה בריאה הסדרה הייתה נראית אחרת.
בנוסף, כעקרון כל שלב שעובר התחרות קשה יותר – לא חשבתי שנפסיד לפורטלנד, אבל אין מה להשוות בין מיניסוטה, ובטח אוקלהומה, לפורטלנד. אבל, לא בטוח שזה יהיה ככה גם הלאה, אז בוא נגיד ככה שאם אנחנו עוברים את אוקלהומה, אפילו אני אסכים שאנחנו פייבוריטים מול הניקס, למרות שקל זה בטח לא יהיה.

עמנואל אוחנה הלקין

יכול להיות שאני טועה, אבל ממה שאני זוכר גם נגד מינסוטה ופורטלנד התקשתה להעריך את הקבוצה גם לפני משחקים וגם אחרי ניצחונות. אגב אני לגמרי לא מסכים לגבי מינסוטה, אבל הטענה הגיונית.

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
ברוך רובין
20/05/2026 15:31:49

אני לא מבין למה הולמגרן לא שומר על וומבי, במקום זה מנסים לתת לגמדים לשמור עליהם , לא קארוסו ולא וויליאמס יכולים להאט בשנייה את וומבי.
פוקס חשוב מאוד להובלת הכדור של הספרס, הם איבדו המון כדורים בלעדיו, מצד שני ההגנה שלהם נראתה טוב יותר בלעדיו.

התקפית המפתח של אוקלהומה לנצח זה ששחקני המשנה יקלעו את השלושות, SGA מקבל דאבל אגרסיבי בדומה לכל העונה ולסדרה מול הלייקרס, ברגע שהשלושות החופשיות יכנסו הדאבל האוטמטי יעלם.

לא יודע כמה השפעה תהיה לכמות הדקות על הספרס, זה קבוצה סופר צעירה ובגילאים האלה ההתאוששות מהירה .

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט שמר את ויקטור והוכנס לטבעת

עידו גילרי
20/05/2026 22:36:17

כרגיל אין לך מושג.

איצקו
איצקו
20/05/2026 21:22:06

אני חושב שזה כדי שלא יכנס לבעיית עבירות ואז הרבה מהעוקץ ההתקפי וההגנתי של אוקלהומה יעלם
צ'ט אמנם לא נותן מספרים אבל הוא ברומטר מאוד מאוד חשוב בקבוצה

NBA בדם
20/05/2026 16:40:40

תיעוד של צ'ט הולמגרן לילה לפני משחק מס' 2 נגד הספרס בראשות וומבי
comment image

שי אבן צור
20/05/2026 16:53:13
הגב ל  NBA בדם

🤣 🤣 🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  NBA בדם

לא חושב שזה עניין של רגשי נחיתות או משהו כזה.
.
התחלתי לחשוב שצ'ט פשוט לא רגיל לשחק נגד שחקנים גבוהים ממנו, כי כמעט אין כאלה, ו-וומבי גבוה ממנו ב-3 אינטש, שזה לא מעט, ושצ'ט פשוט לא מסתדר עם זה. אם אכן כך, זה אחד הדברים שאפשר לעבוד עליהם בסדרה ארוכה, ואני מניח שצ'ט, ואוקלהומה, לא יראו כל כך חסרי ישע מול וומבי במשחקים הבאים.

עידו גילרי
20/05/2026 22:38:24

מה הקשר – רוב הזמן הם לא היו במאצ'אפ אחד מול השני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

זו בהחלט יכולה להיות תוצאה של הקושי של צ'ט עם וומבי.

שי אבן צור
21/05/2026 1:37:18

בוא נחזיק לו אצבעות שילמד להתמודד בכבוד מול וומבי

שי אבן צור
20/05/2026 16:45:50

רועי, נכון שאוקלהומה קבוצה עמוקה יותר אבל אי אפשר לטעון שרוטציה של 10 שחקנים היא רוטציה קצרה
בדקתי את ממוצע הדקות של חמשת השחקנים ששיחקו הכי הרבה במשחק הראשון (לאו דווקא החמישיות הפותחות) ומצאתי שהספרס שיחקו 9 דקות יותר בממוצע – 48 מול 39
מצד שני, הגיל הממוצע השחקנים הנ"ל הוא 22.4 ואילו של הת'אנדר 26.2

שיי מבוגר מוומבי ב 5 שנים שיחק 2 דקות יותר – 51 לעומת 49
שאר השחקנים של הספרס הם סייחים צעירים – 20, 21, 24 ו 25.
שאר השחקנים של הת'אנדר קצת מבוגרים יותר – 23, 24, 25 ו 32

האמת? לא רואה איך, בחלוקה הזאת, ה 9 דקות משחק יותר בממוצע אמורים לעשות הבדל ברמה של להפסיד משחק. בטח ובטח אם לוקחים בחשבון שפוקס חוזר והולך לאזן את הדקות של כולם ובטח ובטח אחרי מנוחה של יומיים. מדגיש שוב, הם צעירים ולכן יכולת ההתאוששות שלהם גבוהה מאוד. בטח יותר משל קארוסו בן ה 32 ושיי בן ה 27

אחרי כל זה, להלן התחזית: נפרק אותם!!!!!

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי שי אבן צור
שי אבן צור
20/05/2026 16:52:41

נ.ב. איך אפשר לומר ש "אוקלהומה סיטי, למרות ההפסד, יכולה להיות מרוצה"?
ג'יילן וויליאמס חזר, אז מה? התמודדנו עם זה
"ההגנה שלהם באה מוכנה לסדרה הזאת", אז מה? הם עדיין היו בפיגור ברוב המכריע של המשחק הזה והפסידו בסוף – כל זה בלי פוקס ועוד אצלם בבית
הפסד היום וזה נגמר בסוויפ, מינימום ג'נטלמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תגזים זה לא סדרה של 5 משחקים בשום מצב. היום אתם תנוגבו, תחושת בטן. כמובן שאם תנצחו הסדרה גמורה אבל לא תהיה 5 ומטה גם אז

שי אבן צור
20/05/2026 17:26:26

אם ננצח אני די משוכנע שזה לא יגיע אפילו ל 6 – כתבתי לך את זה פעם לפני איזה חודשיים חחח

כנראה שיש כאן קורטוב של משאלת לב אבל גם בניתוח קר, אם נצא מאוקלהומה ב 2-0 ובהינתן העובדה שזה כבר יהיה 6-1 העונה (5-1 אם נשמיט את המשחק של OKC עם המחליפים) כאשר בכל המשחקים הם ממש ממש התאמצו לנצח (כולל בעונה הרגילה) ועדיין הפסידו אז כבר יהיה לנו נדל"ן בראש שלהם בגודל של מנהטן

ספק אם במצב הזה יהיו להם כוחות לקחת אפילו משחק אחד אצלנו בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ב2 0 אוק יכולה להשוות ל2 2 זה לא הטראקרס או המזרח חביבי אתם עוד תקיזו דם. אני מאד,אופתע אם זה ילך לכיוונים האלה.

שי אבן צור
20/05/2026 19:07:15

משתוקק לנצח הלילה לא רק כי אני אוהד הספרס אלא גם כדי שנוכל לראות מי מאיתנו צודק

עמנואל אוחנה הלקין

אמת ויציב, הגישה האת שפשוט תתפרקו שראיתי כאן כל כך הרבה פעמים היא כל כך נאיבית ולא ברורה. כמו שכתבתי למעלה אין שום סיבה נראית לעין שלא תיתנו פייט ואתם בהחלט יכולים לנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יודע איך אפשר לבדוק את זה אמפירית, אבל התחושה שלי ממש הפוכה משלך – 9 דקות הפרש זה המון המון המון זמן, כמעט 25 אחוז הפרש!!! לא היה לי מושג שזה ההפרש, וזה רק מחזק את הערכתי שנפסיד הלילה.
.
אני גם לא חושב ש-22 זה גיל עמיד יותר מ-26, אלא ההפך – 26 זה עדיין צעיר , פשוט עם עוד ארבע שנים של אימוני כושר ברמה הגבוהה ביותר.

שי אבן צור
21/05/2026 1:38:32

שכנעת, לא קם למשחק.
מוותר מראש על מפח הנפש

poku
poku
20/05/2026 17:41:57

למרות שהמשחק הקודם נגמר אחרי 2 הארכות
זה נראה שיש הפרש של 10 נקודות לפחות בין הקבוצות
מקווה שהתנדר ינצחו , אם לא לא תהייה סדרה
יהיה מספיק זמן לראות את האנומליה של וומבי והרפר בשנים הבאות

captain beefheart
captain beefheart
20/05/2026 18:05:25

חוששני שהספרס יעקצו גם הלילה

(שזה מעולה לליגה ולכדורסל בכלל, אבל שילמנו על 7 משחקים ולא מתאים שיקצרו פתאום)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/05/2026 18:14:03

תודה רבה רועי

Zvika Bar-Lev
20/05/2026 18:17:40

אינטרס טהור שלי כאוהד כדורסל ולא אוהד של אחד משתי הקבוצות זה שאוק ינצחו ושהסדרה תתארך. זה באמת כדורסל מצויין של קבוצות עמוקות ומוכשרות ושחקנים שנותנים הכל בשני צידי המגרש ומאמנים מוכשרים ולא מקובעים שיש להם עם מי לעבוד ועל מה לעבוד. זה תענוג בשבלנו עכברי הכדורסל ולא מתאים לי שהסדרה תיגמר מהר. אז אני בעד אוק היום. ומצד שלי שלא יהיה בלואו-אאוט, שילחמו וישחקו ויגיבו למה שקורה בשטח.

Florida man
20/05/2026 18:25:28

משחק צמוד שOKC ינצחו.

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 18:42:24

סיכוי ממשי שיהיה 2-0 הלילה.
מה שלא פוסל עדיין ניצחון של אוק' בסדרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מ2 0 אוק לא יחזרו לנצח את הסדרה אם לא תהיה איזה פציעה אצל הספרס. לדעתי המום אוק מנגבים

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:42:11

הם בהחלט יכולים

TRIP
TRIP
20/05/2026 18:42:24

מדברים פה על הפחד של צ'ט ובצדק אבל הרגע של המשחק הוקדם מבחינתי
שיי החמיץ לייפ לבד כי הרגיש את הנוכחות של וומבי לידו. הספרס נכנסו להם לראש
והחיסרון של פוקס דווקא נתן ביטחון לצעירים. עדיף לשמור עליו למשחק הבא אם הוא לא 100 אחוז
הייתי מופתע שוומבי לא הלך לעזרה על שיי בפוזישן ששלח את המשחק להארכה
הרפר הולך להיות הגינובלי של וומבי. קרטר בראיינט נראה כמו הילד של מיץ.
שניהם הרוקיז הכי מרשימים שראיתי הגנתית מאז שהתחלתי לצפות בנבא
דייגולנט חייב להכניס את הקלעים האמינים שלו בשביל לפתוח את המשחק, גם אם זה לוותר על ההגנה
בדקות של וומבי על הספסל זאת הזדמנות שלהם לנסות לברוח. ראינו כמה קורנט התקשה לשמור בצבע
אם כל הכבוד לMVP המשחק שלו אינדיבידואלי והוא לא משפר את השחקנים סביבו כמו לוקה או יוקיץ
וזה גם אחת מהסיבות שלדעתי הם היו צריכים לזכות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

בטח שהוא משפר את השחקנים לידו איך קארוסו הגיע ל32 נק? מהדאבל טימס עליו…
הוא הרבה מותר משפר מלוקה ויוקיץ.
לוקה מה עושה חחח רק שירשם לו אס הוצאות ל3 סימונס סטייל רובם אס פיקטיבים או לוב

TRIP
TRIP
20/05/2026 19:12:33

לא יודע לשבור דאבל טים כמו לוקה או קיירי
לתת מסירות לשחקן פנוי זה לא לשפר שחקן סביבו. הרפר קרא את זה בקלות כמה פעמים
מתי פעם אחרונה הוא סיים עם דו ספרתי באסט? אכפת לו רק מהנקודות שלו שיראה טוב בסטט
חצי מהנקודות מהקו. אחוזים מחרידים מהשדה. איבודים, על משחק כזה הרגתם את יוקיץ

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי TRIP
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

שטויות. הרגו את יוקיץ כי הוא לא שומר.
מתי סיים לאחרונה עם דו ספרתי באס. ממש לפני יומיים😉
קיירי יכול לשחק בבני עזה

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
TRIP
TRIP
20/05/2026 19:33:51

גם בהתקפה, דרך אגב אם קיירי היה במקום שיי הם היו זוכים 3 אליפויות רצופות

שדות פופ לנצח
20/05/2026 19:35:33

שאני אבין, עכשיו אתה גם מתייחס ללוב בתור פייק אסיסט? זה הכי אסיסט שיש , היה צריך אם כבר לרשום 2 אסיסטים על כל לוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תקרא שוב. יש לך קושי בהבנת הנקרא

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  TRIP

אסי ניתח כאן מצוין את המהלך שהוביל להארכה.

https://hoops.co.il/?p=362751

ממליץ בחום.

גיא רוזן
20/05/2026 18:58:58

וומבי היה אדיר,
שג"א היה בינוני,
צ'ט נתן מופע היעלמות,
והיה צריך שבהארכה וומבי יקלע שלשת קרי מצד ואחד ושוויליאמס יחטיא שלשה פנויה לגמרי בשביל שהספרס ינצחו.

או במילים אחרות –
הכל פתוח.
אני רוצה 7

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

לדעתי בינוני זה קצת מחמיא לשיי. ברובו המשחק של המוחלט הוא היה רע מאוד, ממש רע. בסוף הזמן החוקי ובהארכה נראה יותר כמו עצמו, אבל עם איך שנעלו אותו ברוב הזמן החוקי אני הייתי חושש. הרבה אנשים אמרו שהוא פשוט יחזור לעצמו, אני לא בטוח.

הנקודה המרכזית – ממש לא בטוח שהיכולת של שיי היא דבר של משחק אחד ואם זה ימשיך, הסדרה תיגמר מהר. אוקלהומה חייבת הופעה גדולה של שיי ועדיף בחסות איזו התאמה של דייגנולט.

גיא רוזן
20/05/2026 19:33:27

ההגנה של הספרס אדירה,
הם מאתגרים את שג"א כמו ששום קבוצה אחרת לא מצליחה.
הנקודה היא ששג"א מגיב לא רע ומניע את הכדור נהדר.
ההימור של הספרס הוא שהשלשות של הת'אנדר לא יכנסו,
זה על הת'אנדר להוכיח אחרת.

ועדיין,
זה נגמר בהפרש של כלום ושום דבר.

נקודה משמעותית נוספת –
הת'אנדר קבוצה מנוסה יותר.
להזכיר שבשנה שעברה הם היו בפיגור דומה מול הנאגטס והם צלחו את המשוכה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

"מניע את הכדור נהדר" זה קצת מוגזם לדעתי, כן הוא מסר המון אסיסטים לקרוסו, אבל רובם היו פשוטים ומהצד החזק, אז אפשר להגיד שהיה שם ניהול משחק וקבלת החלטות טובים ונכונים, אבל לא איזה יכולת פליימייקינג מרשימה במיוחד.

הת'אנדר חד משמעית יכולים לעבור, אבל שיי נראה רע מאוד נגד ההגנה של הספרס במשחק הראשון וזה יצטרך להשתנות בדרך כזו או אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האס לקארוסו כי קארוסו כל הזמן לבד העזרה באה מהצד שלו ובצדק כדאי להמר עליו הוא לא יצלוף 4 משחקים בסדרה וגם את המשחק שהוא צלף בלי הכרה הם לא ניצחו… הייתי ממשיך אותו דבר העיקר ששגא לא ינצח אותי. האחרים מוזמנים לנסות.
בנוסף זה גם מעצבן את שגא מאד וכל כוכב אחר.
שיי לא נראה רע, גורמים לו להיראות מתחת לרמתו בגלל הדאבל טים והלחץ על הכדור כל הזמן. לספרס יש שומרים מעולים הן בדאבל טים שמבוצע כהלכתו, מאד ממושמעים וגם שומרים מצויינים ב1 על 1

נערך לאחרונה 21 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
נועמיקו
נועמיקו
20/05/2026 19:58:34
הגב ל  גיא רוזן

מסכים.
מדברים על הבנייה של הקבוצה והאם זה היה יותר מזל או שכל.
אבל צריך לדבר גם על מיץ' ג'ונסון. גם חומרי גלם מצוינים צריך לדעת להפוך למכונה משומנת, והוא הפך את הספרס לכאלה, ומוקדם בהרבה מהצפוי.
בנה הגנה חזקה מאוד ושיטה התקפית מצוינת ולא שגרתית סביב וומבי. שאפו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  נועמיקו

מאמן מעולה

שי אבן צור
20/05/2026 19:30:27
הגב ל  גיא רוזן

שיי נראה כמו צל של עצמו כי חיסלנו אותו
פשוט

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:43:39

כמו שהלייקרס חיסלו אותו?
פשוט

שי אבן צור
21/05/2026 1:44:02

לא בדיוק כמו הלייקרס – אנחנו מנצחים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחי, עכשיו אתה בוורטיגו – הוא השחקן הכי טוב בעולם בשנתיים האחרונות, היה לו משחק אחד לא מושלם (24 נק', 12 אסיסטים, 5 חטיפות וחסימה כן? כמה שחקנים בליגה יודעים ליצר מספרים כאלה ברמות האלה? 20? 30? וזה כשהוא ביום "רע"). לא חיסלנו אותו ולא בטיח, כן הקשנו עליו, וזה בטח לא "פשוט" – הוא יבוא עם פתרונות חדשים כבר הלילה.
אני מעדיף את התבוסתנות שלי על השאננות שלך – היבריס תמיד נגמר רע.
😉

עמנואל אוחנה הלקין

לאורך רוב המשחק זה היה חיסול, לקראת הסוף פחות.

שי אבן צור
21/05/2026 1:59:05

אנחנו קבוצה הגנתית על סף שלמות ויש לנו מניות יסוד במשחק החלש שלו במשחק הקודם (יחסית לסטנדרטים שלו כמובן)

שאננות? אני מתעורר יקיצה טבעית שעה וחצי לפני המשחק ועם דופק 200 במהלכו
הפסד הוא תמיד אופציה, גם הלילה. יודע מה? גם תבוסה היא אופציה אבל אני, בניגוד אליך, לעולם לא אחשוב שזה בסדר – מקסימום אנחם את עצמי שלמדנו עוד משהו ונשתפר מזה בסופו של דבר

בדבר אחד אנחנו נסכים, הגישה הזאת שלך באמת תבוסתנית

נ.ב. כאוהד הספרס, להמשיך לטעון ששיי הכי טוב בעולם כשיש לך את וומבי זה הזיה בעיני

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי שי אבן צור
אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:44:41

אני צופה משחק גדול של צ'ט
אוק' צריכה יותר לרוץ ולשלב גם את וויגינס וג'ו, שיקלעו מבחוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני צופה לו משחק נוראי שוב. היום שגא יגיע

איצקו
איצקו
20/05/2026 21:17:54

המשחק הראשון הרגיש לי כאילו אוקלהומה עשו התאמות מהמשחקים בעונה הסדירה ולכן קארוסו נשאר כלכך הרבה פעמים לבד.
וויליאמס נתן את המשחק הכי טוב שלו העונה או לפחות קרוב לזה.
שיי התחיל רע המשיך רע וסיים חזק.
סאן אנטוניו יודעים לעשות התאמות ויש להם מאץ' אפ טוב מול אוקלהומה.
לדעתי 2:0 פחות צמוד הפעם לספרס

ירון, החלום
ירון, החלום
20/05/2026 22:41:28

בס"ד
תודה רבה.
2 קבוצות מצויינות, עם הגנות חזקות.
הערכת אוקלוהמה יקרעו את הספרס, 12 הפרש.
באופן רגיל. סדרה. אחרת, זה נקרא משחק צמוד

The Pro
The Pro
20/05/2026 22:46:37

סיקור טוב.
כל הלחץ על אוקלהמה ודווקא כאן זו ההזדמנות של הספרס.

גילגס הוא בסוף השחקן שחי הכי הרבה על קו העונשין,
כאן חובת ההוכחה עליו ואם הוא מסוגל ליותר מזה.

אור
אור
21/05/2026 1:14:42

לא יצא לי להגיב לכל פוסט אז כל הכבוד לכל הכותבים באתר, יש כאן סיקור מטורף מאז תחילת הפלייאוף

אור
אור
21/05/2026 1:44:18

רז אדם, שחקן גליל עליון ונבחרת ישראל, נהרג בתאונת דרכים

הגארד בן ה-26 נהרג בתאונת דרכים קשה בעמק החולה. מותו נקבע במקום. שיחק העונה בהפועל גליל עליון, ובשנה החולפת ערך את הופעות הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל. שיחק בעבר בהפועל תל אביב, נס ציונה וקרית אתא

https://sports.walla.co.il/item/3839746

שי אבן צור
21/05/2026 2:02:46
הגב ל  אור

😢

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 3:29:02

בוקר טוב לכולם, באתי לעזור קצת בבלוג החיי

ברוך רובין
21/05/2026 3:42:01

אחלה פתיחה של דורט, מעניין לראות את השינוי שבאוקלהומה עשו , SGA לא מוביל הכדור העיקרי זה מוציא את העוקץ מהדאבל

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:42:57

הארט על ווומבי

ברוך רובין
21/05/2026 3:43:22

SGA מתחמם, הרפר הולך להיות סופרסטאר מכניס את דורט לטבעת, הוא כזה גדול לגארד

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
שי אבן צור
21/05/2026 3:44:57

על כל סל שלהם אנחנו מחזירים סל בצד השני במהירות האור
זה טוב מאוד

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:46:20

מוצלח של ג'ונסון השופטים רוצים שיווין

ברוך רובין
21/05/2026 3:48:39

הולמגרן חייב לזרוק שלושה פנוייה

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:50:50

נכנסו לו לראש איבד את זה

ברוך רובין
21/05/2026 3:50:19

אני אוהב את השמירה של הרונשטיין על וומבי הוא נותן לו גוף. קאסל גם הוא אתלט על

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:50:20

קאסללל כמעט שבר את הטבעת על שיי אתלט מדהים

ברוך רובין
21/05/2026 3:52:22

לא ייאמן שקאסל לוקח אליהם ריבאונד , וSGA במתפרצת שניים על אחת לא מוסר ומחטיא לייאפ

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:53:21

אוק חייבים לנצח בדקות של וומבי בספסל. גיי ויל לא מגן טבעת וגם אין לי הם ריבאונד

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי TRIP
ברוך רובין
21/05/2026 3:55:56

איזה שחקן הדורט הזה. בצד השני קאסל שנה מלהפוך לסופרסטאר.

איזה שטויות שזה לא and one

ברוך רובין
21/05/2026 3:57:47

גונסון אדיר, לא סתם השחקן השישי של העונה.

TRIP
TRIP
21/05/2026 3:58:49

שאמפני מדהים בהגנה, קאסל עושה הכל בהתקפה

ברוך רובין
21/05/2026 4:02:14

יש לספרס כל כך הרבה נשקים התקפיים, איזה חלש הולמגרן הזה עציץ בהתקפה על חוזה מקס .

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2026 4:02:57

לא יודע מי בחר בו שני לשחקן ההגנה השני של העונה. הוא אפילו לא המגן הטוב בקבוצה שלו

ברוך רובין
21/05/2026 4:04:03

זה בדיוק מה שאוקלוהמה צריכה לעשות, חטיפות מהירות לסלים קלים.

ברוך רובין
21/05/2026 4:05:43

אוקולהומה הכניסה עוד מוביל כדור, והם גם נכנסים לטבעת ומנצלים את הדאבל על SGA . הכדור נכנס בנתיים מ3 לשני הקבוצות .

ברוך רובין
21/05/2026 4:06:46

זה בדיוק המאצאפ הולמגרן על וומבי, להקשות עליו במקום הגמדים.

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:10:23

רבע ראשון טוב וצמוד. וומבי עוד לא הראה נוכחות

ברוך רובין
21/05/2026 4:12:35

קארוסו, לא מעניין אותו בכלל שוומבי בצבע, זה האגרסיביות שצריך להכנס לו בבטן. הם תוקפים את הצבע ומוציאים לשלושות. אחלה שינוי של דיילנגויט להכניס כמה מובילי כדור

ברוך רובין
21/05/2026 4:13:50

קארוסו יש לו קרח בוורידים. הספרס לא קופצת בהטעיות של SGA. מצד שני OKC מאטים מאוד את וומבי בהתקפה הם שמו עליו סייז סוף סוף.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
21/05/2026 4:14:59

SGA עם עוד and one.

ברוך רובין
21/05/2026 4:16:19

וואו קרוסו!!! רוקד על וומבי וסל.

ברוך רובין
21/05/2026 4:17:34

אחלה משחק הספרס גם היא רצה .

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:18:18

קאסלללללללללללללללל

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:18:33

מה ראיתי עכשיו אני בשוק דאנק העונה

ברוך רובין
21/05/2026 4:18:55

וואו קאסל איזה הטבעה איזה אתלט . איזה אתלט. בצד השני וולאס עם חטיפה . קארוסו עושה הכל. עוד מתפרצת וסל

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
21/05/2026 4:20:04

פוסטר מטורף בתחרות עם קיין על דורן

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:22:19
הגב ל  TRIP

זה גם היה אנד וואן שלא נשרק

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:24:25
הגב ל  thejanitor

שיפוט ביתי

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:21:33

קאסל חייב לשפר את הכדרור וקבלת החלטות במסירה, הוא מכונת איבודים

ברוך רובין
21/05/2026 4:22:08

פוקס חסר מאוד לסן אנטוניו ספרס, הם מאבדים יותר מדי כדורים מול הידיים הארוכות והזריזות של שחקני OKC.

OKC שינתה את כל ההגנה על וומבי עם סייז וזה בנתיים עובד נפלא, דילגוינט הבין שהוא לא יכול לשים על 4״7 את קארוסו וגי דאב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מראה לך איזה מאמנים נהדרים יש ב2 הקבוצות לא מפחדים לעשות התאמות שינויים חושבים לא כמו הדבילים האחרים בליגה

ברוך רובין
21/05/2026 4:24:09

הרפר מדהים יש לו כל כך הרבה הטעיות.

ברוך רובין
21/05/2026 4:26:32

איזה כדורסל של OKC כדור מצד לצד עד שהם שוברים את ההגנה. הספרס לא תשרוד עם כל האיבודים הללו

-gogo
-gogo
21/05/2026 4:27:32

לא ראיתי הרבה שנים סדרה כזו איטנסיבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  -gogo

כדורסל כמו שצריך להיות משוחק בספר ברמה הכי גבוהה עם השחקנים הכי טובים.
אין פה בטטות נמרחי פרקט מתגלגלי דשא כולם רצים כולם בכושר משחק

ברוך רובין
21/05/2026 4:27:35

And one זה גאטרינג

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:27:41

הגארדים מכניסים את הסנטרים של אוק לסל

ברוך רובין
21/05/2026 4:28:46

קאסל בשנה השנייה שלו לא יאמן. הוא חייב לשפר את האיבודים וקבלת ההחלטות אבל יש לו כל כך הרבה כשרון

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:29:38

צ'ט שחקן של הספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

זה לא סדרה בשבילו. מול הניקס יהנה יותר.

ברוך רובין
21/05/2026 4:30:38

איזה קצב של משחק , המשחק אתמול נראה בהילוך איטי לעומת זה.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה משווה ליגה לאומית לליגת העל?

ברוך רובין
21/05/2026 4:34:21

SGA מצויין, הוא לא כופה את עצמו על המשחק , ההכנסה של כמה מובילי כדור מונעת מהספרס לעשות עליו דאבל טים אגרסיבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה באתי לעזור לשגא

ברוך רובין
21/05/2026 4:36:30

וומבי עם עוד איבוד. הוא חייב להוסיף משקל, הרנשטיין עושה עליו עבודה מצויינת הוא עדיין חלש פיזית.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:37:01

בלוק נקי

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:38:52
הגב ל  thejanitor

הספרס השתמשו בשני הצאלנגים שלהם כבר מוצלחים, שניהם על עבירות שנשרקו על וומבי

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:37:02

חחחחחח וומבי חסם צ'ט מהשלוש גדול

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 4:38:16

גם אם ספרס לוקחים את הצאלנג הזה זאת החלטה טיפשית כי זה השני שלהם ואין להם אפשרות לקחת עוד אחד אם צריכים בסוף המשחק

ברוך רובין
21/05/2026 4:38:57
הגב ל  trusttheprocess

זה יותר שוומבי לא ייכנס לבעיית עבירות.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 4:39:56

תספר להם את זה כשטוני בראדרס שורק לחוץ לאוקלהומה דקה לסוף כי הוא עיוור

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:38:31

חבל לשרוק על וומבי עבירות שהוא חוסם

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 4:38:34

כמה חסימות יש לבומי?

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:39:18

3

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 4:40:09

הוא שומר נגיעה?

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:49:00

זה יותר הארטנשטיין שמחזיק אותו ומונע ממנו לחסום, מה שגם שהשחקנים של אוקייסי חוץ מקרוסו פשוט מפחדים לזרוק לידו

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 5:23:23
הגב ל  thejanitor

הרדשטיין שומר נגיעה ידוע!
נוגע בלי סוף וגם תופס במקומות אסטרטגיים אסורים לנגיעה אפילו אצל שבט הזולובולגאגא

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:40:00

שני מוצלחים של המאמן הגיע הזמן שהשופטים יעשו את העבודה שלהם.

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 4:41:06
הגב ל  TRIP

אתה חדש פה ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה מפגרת של הרטי בשביל מה החיים הקלים מהקו שיעבוד,קשה

ברוך רובין
21/05/2026 4:41:18

וומבי חייב להוסיף מסה

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:43:01

מסכים אבל צריך להיות זהיר עם זה שלא יפגע לו במשחק

ברוך רובין
21/05/2026 4:45:34
הגב ל  TRIP

הוא לעולם לא יהפוך ל300 פאונד, הוא כבר הוסיף לא מעט משקל מאז שהגיע חסר לו אבל עוד 10-20 פאונד .

למזלו הוא משחק מול הרנשטיין ולא שאקיל, שאקיל הצעיר היה מכניס אותו לתוך הסל.

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:47:36

נראה לך שהוא היה שומר אותו היו מביאים את קורנט לקבל מכות כמו שעשו עם דאנקן

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 4:43:15

שישאל את יוקיץ מה הדיאטה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה פלופ בושה וחרפה פסלו סתם שלשה

ברוך רובין
21/05/2026 4:42:50

שוב קארוסו על וומבי? למה לא הולמגרן .

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:45:17

מתי הארטנשטיין עליו

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:46:50

פרסטי צריך לעשות טרייד יאניס תמורת צ'ט וולאס דורט ובחירות
היחיד שיכול לתת מענה לוומבי בשנים הבאות הם ירמסו את הליגה איתו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

אסור לגעת ביאניס שינגח במקום אחר

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 4:49:20

קונספירציה
גייסון קיד יחתום באיזה קבוצה ולשם יאניס יגיע

ברוך רובין
21/05/2026 4:50:50
הגב ל  TRIP

טרייד נוראי, לאוקלהומה. שניהם צריכים ספייסינג. את צ׳ט ובחירות לבדו כן, יאניס יצטרך לשחק התקפית כמתגלגל לסל (הגרסה המסוכנת ביותר זאת שראינו מול הסאנס ; . למרות שהתאמה של אוקלהומה צריכה זה את קרי ליד SGA , יש להם כמויות של בחירות לדחוף לגולדן סטייט בשביל השנתיים האחרונות של קרי.

השאלה אם גולדן סטייט יסכימו לצאת לדרך מקצועית נכונה יותר ולבנייה מחדש ולוותר על מכונת כספים לדעתי לא.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
21/05/2026 4:56:07

למי אכפת מספייסינג יאניס ושיי זה הדבר הכי קרוב לשאקובי
תחשוב שהם צריכים לפגוש את וומבי כל גמר מערב. קבוצה עם צ'ט וגיי דאב לא מספיק לצערי

ברוך רובין
21/05/2026 4:58:02
הגב ל  TRIP

הם נותנים להם פייט, עם ריווח של קרי הסדרה הזאת הייתה נגמרת מהר מאוד, הספרס מביאה דאבל אגרסיבי על SGA וזה נותן שלושות חופשיות לשאר , שיש את קרי לספייסינג לידו זה גזר דין מוות.

TRIP
TRIP
21/05/2026 4:52:39

אהבתי את החמישיות רוקיז הדראפט הכי טוב בשנים האחרונות

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 4:55:51
הגב ל  TRIP

דראפט מדהים.

ברוך רובין
21/05/2026 5:02:08

הרפר כזה מסוכן, השמאלית שלו הוא כזה קראפטי. וומבי מתעורר

ברוך רובין
21/05/2026 5:04:17

ריצת 12-4 אחת זה לא עבירת תוקף. הארפר פשוט מדהים

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:04:30

הדוגמן שיחק משחק אחד וחוזר לשבת

ברוך רובין
21/05/2026 5:07:13

הוא פצוע בהאמסטרינג הם צריכים אותו לסדרה. הטרייד הראשון שOKC צריכה לעשות בקיץ זה לבעוט את הולמגרן עציץ התקפית

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:16:09

שני משחקים רעים לא מעלימים את כל מה שעשה.
צ'ט אליל

ברוך רובין
21/05/2026 5:10:34

שוומבי קולע שלושות אין יותר מדי מה לעשות, כמה זבל הולמגרן שמעדיפים לשחק עם סמול בול מאשר איתו . קארוסו יש לו עצבים מפלדה כל זריקה שלו זה סל

ברוך רובין
21/05/2026 5:11:26

וומבי הטוב בעולם התואר נלקח מSGA מהר מאוד

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 5:14:47

לא נלקח משגא, הוא עבר ישירות מהגוקר

ברוך רובין
21/05/2026 5:13:03

קארוסו זה כסף בבנק , הוא חייב לקחת את הזריקה האחרונה אם היא מגיעה.

ברוך רובין
21/05/2026 5:14:40

הולמגרן כזה עציץ, לא ייאמן.

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:14:42

מרפק למוח של צ'ט – עבירה של צ'ט
השופט עומד ממש מאחורי המהלך

אגב זה נו קול, מרפק לא מכוון בריבאונד

ברוך רובין
21/05/2026 5:15:25

צריך לעשות צאלנג. אבל הוא כל כך איטי בתגובה

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:15:20

מכה מכרעת לספרס – הארפר יצא עם פציעה דומה לג'יי דאב

TRIP
TRIP
21/05/2026 5:16:39

צ׳ט סופט

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:17:22

איפה הוא ראה שם עבירה של צ'ט אלוהים יודע

ברוך רובין
21/05/2026 5:19:15

And one קאסל חייב לשפר קבלת החלטות, הספרס בלי הרפר יכולה ללכת לים.

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:21:26

זה נכון

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 5:20:35

על הג'ונסון שלי.

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:20:42

שיי הגיע לפלייאוף

גיא רוזן
21/05/2026 5:20:53

אפשר כבר לציין שכל ההפסדים שנכתבו אודות שג"א היו מעט מוקדמים?
היה ונשאר שחקן על.

ברוך רובין
21/05/2026 5:22:51
הגב ל  גיא רוזן

הוא שחקן על , בין הטובים בעולם. לא יודע אם מספר אחת אבל בהחלט ברשימה שם, התקפית הוא עדיין יותר טוב מוומבי כשחקן שלם אני לא בטוח .

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:29:08
הגב ל  גיא רוזן

סוף סוף הגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

זה רק רפי בינה וההיטרים שלו אוהדי יוקיץ ולוקה רשמו שטויות

ברוך רובין
21/05/2026 5:21:58

SGA שבר לו את הקרסוליים וואו. וומבי נח וזה 10 הפרש

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 5:25:13

היה פעם אם וי פי סדרת גמר שעלה מהספסל?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:26:06
הגב ל  thejanitor

איגודלה היה חמישייה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

איגי לא מהספסל אבל כל סדרת הגמר היה לבד כי דיבלו את סטף קבוע דומה למה שקורה פה אבל קארוסו לא שם אולי עם עוד 2 משחקים כמו גיים 1 חח

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:24:43

צ'ט הולמגרן הטביע את שמעון לתוך הסל יחד עם וומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

יופי שיכול להטביע בגובה 2.21 חוזב מקס

ברוך רובין
21/05/2026 5:25:29

קארוסו גאון, מפרק את ההגנה של הספרס

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:25:49

איזה שחקן קארוסו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מראה מי השחקם הטוב בעולם לכל חסרי הבינה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקייןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלי הדוגמן אני מתקשה לראות את אוק צולחים את הסדרה אפשרי אבל הופך להרבה יותר קשה.
מצד שני מתי פוקס חוזר יש מזל לאוק בקטע הזה עם פוקס המשימה הופכת להרבה יוצר קשה

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:30:04

אם הארפר יצא באותה פציעה אז זה גרוע יותר לספרס

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:28:24

משחק ברמה מדהימה של שתי הקבוצות, בשני הצדדים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:29:46

אין מצב שהספרס יכניסו את הארדן ויתנו לו לשמור על sga ?

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:31:04
הגב ל  trusttheprocess

חשבתי על זה, שסילבר צריך להכריח טרייד שלו כדי להחליש את אחת הקבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קבוצות מדהימות עם מאמנים מדהימים. יש רפי בינה שחושבים שגס או יוסטון או מיאמי ההן היו מנגבות אותן יש לי בשורה אלו היו מנגבים את הפרקט עם הקבוצות האלה. גס כנראה לא אבל את כל היתר קל.

ברוך רובין
21/05/2026 5:34:22

קליבלנד הייתה מכניסה את הקבוצות האלה לסל גם מיאמי, גולדן סטייט עם דוראנט בכלל הייתה מרסקת כל קבוצה . הפריים של לברון עדיין גדול על שני הקבוצות האלה .

שני הקבוצות משחקות ברמה מדהימה אבל יש להם הרבה חולשות .

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:35:37

התחת של לברון גדול על שתי הקבוצות האלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח היו מנגבים את הקאבס לברון היה בוכה מרוב הדאבל טימס זה לא סטיב קר ששומר עליו 1 על 1 חחח לברון היה 5 נק עושה מולם הנגר הזה כדורים היו עפים לו מהידיים

ברוך רובין
21/05/2026 5:40:53

כמות השטויות שאתה מדבר. הרי בן 41 שהוא רחוק משיאו הפיזי הוא קלע 23.3 נקודות ב56% אפקטיבי בשיא הוא גדול עדיין על SGA בכמה רמות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די ברוך די נתנו לו שירגיש טוב עם עצמו תפסיק ולברון אז היה נגר על בלי קליעה בכלל

ברוך רובין
21/05/2026 5:29:13

זה בדיוק מה SGA צריך לעשות הוא כל כך חכם, עם השלושות נכנסות אני לא רואה את הספרס מנצחת. או שתתן לSGA אחד על אחד ושם הוא ישבור אותך או שלושה על הראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דחוף להחזיר את שגא דייגנולט נרדם הספרס עם החמישייה הכי חזקה והוא בלי שגא הם לא מצליחים לזרוק לסל רק מקיין עושה סטף רץ להעיף שלשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה דחיפות על עמדה בין קאסל לקארוסו חח ככה כדורסל צריך להיות

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:34:19

אם לא היו מפטרים כבר את דריל מורי היו צריכים לפטר אותו עכשיו.
עוד 100 שנה אני לא יבין את הטרייד המטומטם הזה

TRIP
TRIP
21/05/2026 5:35:33
הגב ל  trusttheprocess

איזה מהם?

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:36:10
הגב ל  TRIP

מקיין בשביל הבחירה ה 22 בדראפט הקרוב

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי trusttheprocess
ברוך רובין
21/05/2026 5:36:32
הגב ל  TRIP

על מקיין בחינם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא יוצר מידי זמן בחוץ יורד ל2 הפרש בארנס קולע אמרו פה רפי בינה שלספרס אין ספסל והם קצרים…
דייגנולט חושב הוא בעונה הסדירה שגא צריך לשחק 45 דק לפחות כל משחק בסדרה הזאת שהוא על הספסל לא יכולים לזרוק לסל זה לא פיניקס פה.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
TRIP
TRIP
21/05/2026 5:36:06

הספרס חוזרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מקיין חשב לרגע שהוא כוכב נפל סתם מהלחץ ולא שרקו לו חחח אבל שופט על החלקה שורקים חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייסון איזה שלשה חשובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקייןן חחחח איזה צלף דריל מורי כזה אידיוט חח

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 5:42:07

בת גלים נותנת, אחושילינג נותנת
גלים ורוח לפנים בתור פינוקים
עכשיו 20 קשר עם מכות של 25.
אז יהיה קצת גשם, מי סופר כשהגלשן כבר באוטו מחכה?

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:42:26

קייסון וואלאס נגד קלדון זה קרב פיטבולים

מקיין באימפקט אדיר על המשחק.
היתרון הגדול שלו – ביטחון עצמי בשמיים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:43:26

מקיין חצי פיליפיני
לא מפחד מכלום

ברוך רובין
21/05/2026 5:43:12

מקיין!!!איך זה עבירה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקיין איזה ריווח ויתרון נותן לאוק חחח שחקני הספרס בפאניקה ממנו ובצדק פרסטי שולח פרחים למורי בדכ זה סוג הטריידים שנותנים לטראקרס

ברוך רובין
21/05/2026 5:43:53

קארוסו!!! כזה אדיר. הספרס לא ינצחו בלי הרפר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תוך שנייה אוק חזרו לפלוס 10 לא יאמן

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 5:45:53

תמא טקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איב ככ טפשי של קאסל

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 5:44:40

השועל בטוח שאיתו היה יותר קל לדורבנות.

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:44:51

איך הוא לא שיחק עם הרטי במשחק הראשון

ברוך רובין
21/05/2026 5:45:06

קאסל עם שטויות של חוסר ניסיון. הוא מכונת איבודים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא לא מצליח לנעוץ את הדאגר 2 שלשות לבד החטיא הוא פחות בקטע של ה3 😁

ברוך רובין
21/05/2026 5:45:41

מקיין אדיר. הספרס התעייפו ואוקלהומה טוחנת בריבאונד ההתקפי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מתנצל בפני קארוסו השחקן ה2 הכי טוב של אוק בסדרה הזאת. לא חשבתי שהוא ברמה הזאת
למה הוציאו אותו והכניסו צט הולוגרמה?

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
thejanitor
thejanitor
21/05/2026 5:46:32

בינתיים קארוסו השחקן הטוב של אוק בסדרה הזו

ברוך רובין
21/05/2026 5:48:22
הגב ל  thejanitor

אל תגזים הוא נהנה מהשמירה שSGA מקבל, ברור לכולם מי השחקן הטוב אצל אוקלהומה .

קאסל עם 6 נקודות בשנייה

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 5:50:12

אני לא מגזים. מה גם שיש את הצד הזה של המגרש שאמורים לשמור בו. קרוסו >>> שגא בהמון. שגא השומר הכי גרוע של אוקייסי

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:51:16
הגב ל  thejanitor

שיי שומר מעולה

ברוך רובין
21/05/2026 5:53:07
הגב ל  thejanitor

SGA שומר מצויין. הוא גם השחקן הטוב אצל אוקלהומה זה למה כל השאר מקבלים שלשות חופשיות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

איזה שטויות אתה מדבר

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 5:48:07

זה הוויט בוי של השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויקטור מנגר מה3 חבלז חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולוגרמה לא מצליח לקלוע אפילו מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואסל קטלני

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:49:18

טעות קולוסאלית של דיינגולט ששיחק בלי הרטי והפסיד משחק ראשון

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:49:39

לפחות למד ושינה

ברוך רובין
21/05/2026 5:51:38

הספרס חייבת את פוקס והרפר. קאסל יש לו בעיה בקבלת החלטות וזה מובן הוא רק בשנתו השנייה (לא להאמין) הוא סקורר אדיר אבל על 8-11 איבודים הם חוטפים עליו 15 נקודות בצד השני. אתה לא יכול לאבד ככה לא מול קבוצה כמו אוקלהומה זז

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 5:53:12

טעות להוציא את מקיין
הוא הכניס את ההגנה של הספרס לפניקה כי הוא לא מפסיק לזוז

ברוך רובין
21/05/2026 5:54:01

אני מת על גונסון איזה לב יש לו, כשמדברים על מאמץ צריך לדבר עליו ולא על הארדן השמן הזה

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:54:43

כל הריבאונדים שוומבי לקח משחק קודם כי שמרו עליו גמדים
היום הוא לא יכול כי שומר עליו הרטי

ברוך רובין
21/05/2026 5:56:31

מדויק הוא עשה טעות אדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שליטה מוחלטת בריב התקפה של הארטי

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
21/05/2026 5:55:42

דיאנגולט עשה את אותה טעות שנה שעברה

ברוך רובין
21/05/2026 5:57:36

כן זה למה יוקיץ סיים עם 40 נקודות 20 ריבאונד לפעמים בורח לו שטויות. וומבי חלש מדי להילחם מולו בצבע יש לו 40 פאונד יותר.

מזל שאק הצעיר לא משחק הוא היה הופך אותו לקיסם שיניים.

ברוך רובין
21/05/2026 5:56:05

הרנשטיין אדיר. איפה קארוסו? האופנסיב ריבאונד שלו מציל אותם. וומבי חלש מדי להיחלם על ריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה עבירה של ואסל קפץ יפה גבוה שגא סתם נפל ראה לא מגיע לריב בדיחה של שריקה

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאסל ככ פיזי משחק נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייסון ממרר את החיים לקאסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיצללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואסל רוצח

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 6:00:22

Sga מנסה בכח להפסיד את המשחק

ברוך רובין
21/05/2026 6:00:35

אוי SGA קלינג אחר קלינג ועבירת תוקף , הוא מנסה בכוח להפסיד

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא לא פוגע בקלאץ

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:01:04

אוי ואבוי עכשיו מיצ'ל

thejanitor
thejanitor
21/05/2026 6:01:58

קאסל 20 איבודים בשני משחקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thejanitor

מתנסה מול הגנה עילית ולחץ אל תשכח שהוא כל ערב בהגנה גם משחק רצח ושומר את כוכב היריבה

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:01:43

משחק כמעט בלי עצירות
משחק קודם גם

ברוך רובין
21/05/2026 6:01:53

אוי ואבוי קאסל איזה איבוד , גם מיטצל נפצע?

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:02:19

ואסל קטלני משלוש היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקיין חייב להיות על המגרש בדקות ההכרעה בסדרה הזאת גם קארוסו גם שגא גם הארטי. את הרביעי תבחרו.
בלי מקיין הריווח פחות טוב. הספרס רועדים ממנו הוא נע בלי סוף בלי כדור וצלף על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגאאאאא אני מכריז

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:04:49

הרטי גיבור המשחק
הוא וקרוסו הלב והמנוע
קייסון הפיטבול
ושיי סוף סוף הגיע לפלייאוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס. נסדרה הזאת הולכת להיות רצח יהיו עוד הארכות ומאבקים ויהיה גיים 7 לפנתיאון.

חבל על הפציעות מקווה שזה לא רציני

ברוך רובין
21/05/2026 6:05:30

קארוסו קובר את הדאגר האחרון בארון הקבורה של הספרס. וזה 1-1 איזה סדרה.

הספרס חייבת את הרפר. חסר להם יוצרים

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:08:04

בלעדיו אין להם צ'אנס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח שיש להם פוקס הרבה יותר טוב נכון להיום. אבל בלעדיו ובלי פוקס זה כבר בעיה זה 2 מ3 היוצרים הכי טובים שלך.
גם הדוגמן באוק זה בעיה הם יתקשו מאד בלעדיו.

ברוך רובין
21/05/2026 6:21:15

פוקס חסר להם מאוד אין להם מנהל משחק. קאסל מאבד מלא. היה חסר להם יוצרים בדקות הסיום עוד מישהו שיוכל לקחת את הזריקות. וומבי היה גמור והלך לזריקות קשות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו אם תבקש יפה אולי פוקס יסכים לעזור

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:07:04

דיינגולט מתקן את הטעות ואוק' חוזרים למסלול
הפציעות בשני הצדדים יהוו פקטור מכריע בהמשך
אוק' יותר עמוקה עם יותר כלים לחפות עליהם

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי אשך טמיר המקורי
TRIP
TRIP
21/05/2026 6:08:03

ככה נראה אמ וי פי דייגלונט עשה את התאמות
הספרס עשו את שלהם

ברוך רובין
21/05/2026 6:08:25

SGA מוסר לא מספיק מוערך הוא סיים 9 אסיסטים על איבוד אחד. פה ושם מתפלק לו זריקה מפגרת אבל איזה שחקן ענק.

מעניין לראות מה השינוי שהספרס יעשו, אני לא רואה אותם מנצחים בלי הרפר .

הרנשטיין על וומבי זה ברור, משחק קודם השעיות של גמדים הפסידו לו את המשחק. זה סדרה של 6-7 משחקים

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 6:08:53

ניק נרס מירר למקיין את החיים ולא נתן לו לשחק , על כל טעות.קטנה בהגנה הוריד אותו לספסל והזבל הזה נשאר המאמן .
היה צריך לשלוח אותו הבייתה יחד עם מורי

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי trusttheprocess
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

יפ. 2 אלה היו מייבשים את סטף על הספסל ב2015

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 6:08:54

אין נביא בעירו
7 משחקים.
אוקייסי יקחו משחק לפחות בסאן אנטוניו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חוזרים מסן אנטוניו ב2 2

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 6:25:04

נרה לי שזה מה שיהיה
בו נלך על 3:2 לספרז באוקייסי ואז 3:3 בס"א
משחק 7 קשה לי להמר מי לוקחת. תלוי בשטייני ובקרוסון הקוסון

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 6:09:17

בניגוד לכל מה שהרגילו אותנו המשחקים כמעט בלי עצירות
אין זמן להשתין, לגרד בביצה או להכין קפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדורסל אמיתי כמו שאמור להיות משוחק. רצים, לוחצים, נאבקים, פיזים. אין קליר פאת, מעט שריקות אוויר כי בכל זאת בwwe מכורים לשריקות. אין נמרחי פרקט וכל מיני בטטות כולם באים לשחק כדורסל ולנצח.
מאמנים נורמלים.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 6:27:03

כשטוני רוצה הוא יכול.
למזלנו השקץ והקציצה עפו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ. יש הארדן וברונסון בליגה ב אבל.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2026 6:26:03

קח נר, זה יצא.
תאכל יותר ירקות להבא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגבי קאסל אני רואה פה תלונות על איב הכדור.
אז ככה הבחור זה השומר הכי טוב של הספרס אחרי וומבי אבל בניגוד לוומבי הוא שומר כל ערב את כוכבי היריבה את השחקנים הכי טובים ולוחץ אותם כל המשחק למוות. זה דורש כושר גופני עילאי וכמות אנרגיה עצומה (מסתבר שאפשר אם רוצים ומתאמנים).
יש שחקנים כמו קייסון וקארוסו וכו שמיועדים רק לזה בלבד. הוא עושה את זה. בנוסף הוא צריך לקלוע הרבה בהתקפה וגם להוביל כדור ולרכז.
מכירים שחקן בליגה שיכול לעשות את כל ה3?
אין כזה.
שגא למשל יש לו את כל ה3 בחבילה אבל הוא לא שומר על כוכבי היריבה ובטח שלא לוחץ.
מה שקאסל עושה אין שחקן בליגה שעושה את זה עם אחריות כזאת.
אז מן הסתם יהיו איב כדור ויהיה עייפות. זה שפוקס והרפר לא שם הופך את זה גם ליותר קשה איתם יורד ממנו חלק מנטל הובלת הכדור.
גם ואסל יכול להוביל כדור יפה מאד מיץ גונסון צריך לתת לו יותר.

נערך לאחרונה 20 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
שי אבן צור
21/05/2026 6:36:20

לייקקתי ועדיין היו לו יותר מדי איבודים סתם – בלי שהיה עליו לחץ
הרס לנו לפחות שני מומנטומים
מצפה לראות עקומת למידה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן קשור אבל לחמצן במוח. מתי פוקס חוזר אני חשבתי שזאת תהיה הסדרה שלו מול אוק חבל שהוא פצוע.

שי אבן צור
21/05/2026 6:41:24

טיעון הגיוני אבל הבעיה שהשטויות התחילו עוד מפתיחת המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה חלק שלא ראיתי 😅😅
הצטרפתי 3 דק לסיום המחצית

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 6:37:29

לפילי יש שחקן כזה
אדגקומב

trusttheprocess
trusttheprocess
21/05/2026 6:38:44
הגב ל  trusttheprocess

גם ג'יילן בראון עושה את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

הוא לא מוביל כדור וממש לא לוחץ כמו קאסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

הוא לא מוביל כדור

שי אבן צור
21/05/2026 7:04:55

https://x.com/hymnduncan/status/2057279502275764632?s=20

זבלים פלופרים חסרי בושה
במקום שלשה לנו, עבירת תוקף…

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 7:28:36

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
21/05/2026 7:53:35

הופה! איך ראיתי את הקמפיין הזה מגיע
איזה כיף, כמה שאתה הולך לסבול ולהעמיק את המירמור שלך בשנים הקרובות – אני הולך להתענג על כל רגע

אבל אל דאגה, שמעתי שפייזר עובדים על פיתוח חדשני בשם מירמורון👍

לך תדע, אולי תצא מזה בסוף

אשך טמיר המקורי
21/05/2026 8:51:55

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ