03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

03:30 – אוקלהומה סיטי מארחת את סן אנטוניו למשחק השני בגמר המערב / רועי ויינברג

סן אנטוניו יכולה להיות מרוצה, מאוד מרוצה. הספרס ניצחו 115:122 את אוקלהומה סיטי במשחק הראשון של גמר המערב ויגיעו הלילה (בין רביעי לחמישי) למשחק השני כשהלחץ על הת'אנדר. זאת לא רק התוצאה, מבחינת הספרס, אלא גם הדרך. סן אנטוניו ניצחה במשחק שכמעט ברח לה מהידיים כמה פעמים בלי המבוגר האחראי ד'ארון פוקס, שנעדר בשל פציעה בקרסול.

הספרס החטיאו לא מעט שלשות פתוחות, כשדילן הארפר, סטפון קאסל, דווין ואסל וג'וליאן שמפיין נעצרו על 5 מ-33, בחלק מהמקרים כשהם פתוחים לחלוטין. הם איבדו יותר מדי כדורים, דבר שלרוב משתנה בין המשחק הראשון לשני. מעל הכל, הם קיבלו את משחק חייו של ויקטור וומבניאמה.

החוצן מסן אנטוניו קלע 41 נקודות עם 24 ריבאונדים במשחק היסטורי נוסף, אבל לא מדובר רק במספרים (או בשלשה המגוחכת שקלע). וומבי שיחק 48 דקות ופשוט השתלט על המשחק בהארכה אחרי דקות פסיביות ברבע האחרון, דקות בהן הת'אנדר חזרו והכדור לא היה אצלו ביד. מרגיש מוזר להגיד על שחקן של 41-24 שהוא היה פסיבי בחלקים משמעותיים מהמשחק, אבל כך היה. כשמחברים את כל זה, למה שהם לא ינצחו את משחק 2?

אוקלהומה סיטי, למרות ההפסד, יכולה להיות מרוצה. ג'יילן וויליאמס חזר אחרי חודש בחוץ ונראה כמו השחקן שהשתלט על משחקים בגמר בשנה שעברה. ההגנה שלהם באה מוכנה לסדרה הזאת, אחרי שבעונה הסדירה הספרס ניצחו בעזרת בידודים חכמים. הפעם הת'אנדר גרמו להם למסור, מה שהוביל ל-23 איבודים ו-28 נקודות במעבר.

זה הרגיש כאילו סן אנטוניו הייתה טובה יותר ברוב המשחק, בטח ב-48 הדקות, וכל פעם אוקלהומה סיטי הוציאה שפן אחר מהכובע של מארק דאינגולט. זה היה אלכס קארוסו במשחק חייו, זה היה ג'יילן וויליאמס ולקראת הסוף ראינו גם ניצוצות מצ'ט הולמגרן, בעיקר בהגנה, ומשיי גילג'ס אלכסנדר.

ה-MVP החטיא זריקות מאזורים שלרוב הוא קולע מהם. הוא הראה יכולת התאוששות מרשימה בפלייאוף בעבר, למרות ערב של 7 מ-23 מהשדה. הוא היה שם במאני טיים גם ביום כזה, וגם הספרס יודעים שהוא לא יקלע באחוזים כאלה לאורך הסדרה.

תוסיפו לזה שלושה שחקני חמישייה שקלעו יחד ב-4 מ-14, דבר נוסף שכנראה לא יחזור על עצמו, ואת העומס על הספרס. וומבי שיחק 48 דקות ועד כה לאורך הפלייאוף לא חיבר שני משחקים מפלצתיים ברצף. פוקס לא שיחק, ואסל שיחק 51 דקות וקאסל 49. שמחכה להם ההגנה הכי פיזית בליגה, למה שאוקלהומה סיטי לא תנצח את משחק מספר 2?

המשחק הראשון היה אחד ממשחקי הכדורסל הכי טובים שראיתי בחיים הכבר לא כל כך קצרים שלי. רמת ביצוע מדהימה של שני הצדדים, בעיקר וומבניאמה עם רגע שאספר עליו לנכדים. למרות זאת, תחושת הבטן שלי אומרת שאחרי משחק ראשון צמוד אנחנו נקבל בלואו-אאוט לצד השני. אוקלהומה סיטי, אלופת ה-NBA, קבוצה חכמה שיודעת לעשות התאמות כמו שראינו בגמר מול הפייסרס בשנה שעברה. הייתי יכול לסיים את הטקסט פה, אבל בחרתי לסמן כמה מפתחות למשחק השני.

הגארדים של הספרס. סן אנטוניו ניצחה בארבעה מחמשת המפגשים בעונה הסדירה (כולל חצי גמר הגביע שהוסיף משחק נוסף) כשוומבניאמה לא היה בשיאו. היכולת של פוקס, הארפר וקאסל לייצר בידודים ולהגיע לסלים קלים ניצחה את המשחקים האלה, למשל בחג המולד. פוקס נעדר מהמשחק הראשון, הארפר שיחק כדורסל אדיר והת'אנדר ידעו איך לסגור את קאסל, בטח בדקות בלי הארפר.

יכול להיות שנראה שינוי קל ברוטציה, למשל עם יותר דקות של ואסל לצד אחד הגארדים כשוומבניאמה על הספסל, ודקות של בראיינט במקומו במה שיאפשר להם לשחק עם יוצר נוסף. החזרה של פוקס תהיה משמעותית גם היא, אבל אני חושב שזאת הנקודה עליה יקום המשחק הזה. כאן גארד אחד היה מדהים, אחד היה בינוני (ומצוין בהגנה) ואחד לא שיחק. מה יהיה במשחק הבא?

ההגנה על וומבניאמה. איזייאה הארטנשטיין שיחק 12:10 דקות במשחק הראשון. הת'אנדר הלכו על סמול בול וקיבלו 42 נקודות ו-24 ריבאונדים של הצרפתי, משחק בו הספרס ניצחו 40:61 מתחת לסל. כמעט בלתי אפשרי לנצח במשחקים כאלה. בכל זאת, הארטנשטיין שיחק 4:11 דקות במחצית השנייה וההארכה. האם זה אומר שהוא ירד לספסל במשחק 2?

השאלה המתבקשת היא מה האלטרנטיבה. הת'אנדר חששו מבידודים על הארטנשטיין הכבד וסבלו מתחת לסל. בדקות בהן וומבניאמה היה עסוק בעיקר בחסימות ובתנועה רחוקה מהטבעת הם הצליחו לחזור למשחק, ויש כאן גם את ההשפעה של העומס מהמשחק הראשון על מי שלא רגיל לשחק כל כך הרבה דקות. אני חושב שזאת המטרה, לנסות להרחיק אותו מהצבע כמה שאפשר בלי לוותר על הריבאונד. יכול להיות שג'יילין וויליאמס יקבל יותר דקות בניסיון לתת גוף מעט יותר אתלטי, אבל הניסיון עם צ'ט לבדו לא באמת עבד, להוציא החסימה הגדולה שלו בקלאץ'.

לעמוד בעומס. אחד היתרונות הכי גדולים של אוקלהומה סיטי, קבוצה עמוקה יותר. לו דורט קיבל באופן יחסי מעט דקות ויכול להשפיע על המשחק השני, בזמן שצ'ט יכול לתת יותר בהתקפה. האינטנסיביות של הספרס אולי הפתיעה מעט את אוקלהומה סיטי שלא נתקלה בקבוצה ברמה הזאת בפלייאוף ולא שיחקה מזה כשבוע. היו דקות בודדות בהן הם השתלטו על המשחק, אבל כאן יש להם עוד כלים, בעיקר הגנתיים, לזרוק על מובילי הכדור של סן אנטוניו ואולי גם על וומבניאמה. זה יכול להכריע משחקים.

שיי. השחקן הכי טוב של אוקלהומה סיטי והשחקן הטוב בעולם, לפחות עד לסיום הסדרה, לא יכול לזרוק 7 מ-23 מהשדה. השיפוט המצוין במשחק הראשון לא נתן לו יותר מדי זריקות עונשין, כשהיו תשע בלבד. יכול להיות שנראה בהמשך את הספרס מנסים להתמקד בו מתוך אמונה שהאחרים ינצחו אותם, אבל כאן היו חלקים בהם הוא היה אמור לקחת את המשחק עליו. קשה להגיד שזה באמת קרה, כשגילג'ס אלכסנדר היה הסקורר השלישי של הת'אנדר אחרי קארוסו ואחרי ג'יילן וויליאמס. קשה לראות אותם קולעים שוב 31 ו-26 נקודות. ערב נוסף של 7 מ-23? יהיה כאן 2:0 סן אנטוניו.

קשה מאוד לדעת מי תנצח. כיף שיש סדרות כאלה, כיף שיש משחקים כאלה. תחושת הבטן שלי נוטה לניצחון בהפרש גבוה יותר של אוקלהומה סיטי, פשוט כי היא "צריכה" את המשחק הזה יותר. לא סביר שוומבניאמה יראה ככה בשני משחקי חוץ ברצף. הת'אנדר ב-12.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
76 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה יהיה היום עם צט הולוגרמה יצליח לעשות משהו מול וומבי או יוכנס לסל?

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 18:42:39

יכניס לסל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל מילה. כרגיל. תודה רבה רועי. הם יקרעו אותנו, וזה בסדר.

שי אבן צור
20/05/2026 16:53:54

לא מבין את זה בחיי
למה הם יקרעו אותנו?
למה זה בסדר?

עמנואל אוחנה הלקין

תודה שי, מתחיל להימאס לי מהקטע הזה. אולי הם יקרעו אותכם, אבל אולי גם לא ובטח אי אפשר לקבוע כלום בנחרצות. נקווה לעוד משחק מעולה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברור שאי אפשר לקבוע כלום בנחרצות (כולל את הקביעה לפיה אי אפשר לקבוע כלום בנחרצות
😉
זו רק הערכתי, אפילו אני לא מתרגש ממנה.

עמנואל אוחנה הלקין

ברור, אבל מעניין אותי שאתה נשאר כל פעם עם אותה הארכה למרות שהיא לא כל כך נכונה לאורך הפלייאוף (ואתה בוודאי צוהל מזה, ובכל זאת).

גיא רוזן
20/05/2026 18:49:33

אתה לא בקיא ברזי האנטי-ניחוסון…

שי אבן צור
20/05/2026 18:53:22
הגב ל  גיא רוזן

אז זה העניין?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יקרעו אותנו כי:
א. לדעתי הם עדיין קבוצה יותר טובה ועמוקה מאיתנו.
ב. המשחק אצלם בבית.
ג. המשחק הקודם היה 58 דקות, וכאמור אנחנו קצרים יותר.
ד. הם עם הגב אל הקיר כי אם הם מפסידים שני משחקי הבית הסדרה כנראה גמורה.

זה בסדר לא מבחינה זו שלא אכפת לי שהם יקרעו אותנו, ברור שאני רוצה שננצח, אלא מבחינה זו שזה לא בהכרח יעיד על המשך הסדרה. בוסטון קרעו את פילי במשחק הראשון, ואז מיד הפסידו לה, קרעו אותה שוב במשחק הרביעי ומיד הפסידו לה, וכו'. לזה הכוונה.

עמנואל אוחנה הלקין

תגיד מאנו היית באתר בימי דאנקן, קוואי ושות'? מעניין אותי אם גם שם דיברת ככה. חוסר ההערכה שלך לקבוצה שלך הוא משהו באמת מיוחד. אתם לגמרי יכולים לנצח גם היום, לכל הפחות אין סיבה נראית לעין שבגללה לא תנצחו.

שי אבן צור
20/05/2026 18:49:16

תודה על זה עמנואל!

מאנו, מילא אם הקבוצה שלך היתה סקרמנטו אז אולי אפשר היה להבין אבל הקבוצה שלך היא הפאקינג ספרס (!!!) שמגיעה למשחק הלילה אחרי ניצחון מהמם (!!!) על יריבה שנגדה אתה במאזן עונתי של 4-1 (!!!), כשבשורותיך משחק מתת אלוהי הכדורסל לאנושות + צעירים מדהימים שיסיימו כ HOF קרוב לוודאי ועל אף כל זה אתה אשכרה מצהיר לפני המשחק שאתה הולך להפסיד…

ולא סתם מצהיר שאתה הולך להפסיד, אלא מוסיף שאתה בסדר עם זה!!!
WTF?!?!?! באיזה קטע בדיוק?

איזו מין תבוסתנות זאת, ג'יזס!

נערך לאחרונה 5 שעות לפני על ידי שי אבן צור
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

התייחסתי למעלה – גם אחרי כל התשבוחות, המוצדקות, לקבוצה שלנו, אני עדיין חושב שהם יותר טובים בכלל, ובמשחק הקרוב בפרט.
אגב, זו באמת הערכתי, אני לא מתעסק בניחוסים (לצערי השפעתי על המציאות קלושה בין אם אני מנחס או אנטי מנחס).
כנ"ל בנוגע לתבוסתנות – ברור שלא צריך להרים ידיים, אבל, למרות שלפעמים קשה לי להאמין בזה, אני לא באמת חלק מהקבוצה, אז התגובות שלי לא באמת משפיעות עליה.
😄😉

עמנואל אוחנה הלקין

אגב זאת לדעתי הערכה לגיטימית, מה שיותר מעניין אותי זה שאיך שכמעט כל משחק לאורך הפלייאוף אתה מהמר נגד סן אנטוניו ואחרי כל ניצחון מוצא סיבות למה הוא היה פחות מרשים ולמה המשחק הבא יהיה קשה יותר.

נערך לאחרונה 1 שעה לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
אוהד ס"א
20/05/2026 23:51:55

אני לגמרי עם מאנו. זה לא חוסר אמונה בקבוצה, אלא טקטיקה של ניהול סדרה. זה הפסד טקטי לגמרי. המטרה הושגה. ניצחון חוץ חשוב. ועכשיו צריך ללמוד אותם כדי לנצח 2 בבית
פופ היה אלוף בזה. משבית שחקנים, מרחיק את עצמו ומפסיד בכוונה משחקים בעונה הסדירה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאנו כל היום בחששות חחחח.
חושש מסייחים צעירים מיליונרים בשיא כושרם😅😅😅.
הוא גם מקטין ציפיות שזה מצחיק מקבוצה שבמאזן 5-1 העונה על אוק.

שי אבן צור
20/05/2026 19:05:30

אני כ"כ מצליח, מאין יבוא עזרי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

:-))))

עמנואל אוחנה הלקין

בקטע הזה זה לא רק הוא זה כולם פה, באמת לא מבין את העניין. כאילו ניצחו משחק אחד עכשיו זהו לא יכולים לנצח 2 רצוף פתאום צריך להפסיד בכוונה לזרוק את המשחק.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אף אחד לא חושב שיש לנו אפס אחוז סיכוי לנצח או שצריך להרים ידיים או לזרוק את המשחק,
אבל אם תבדוק דינמיקות של המשחק השני בסדרות פלייאוף מאוזנות שהתחילו בניצחון חוץ, תראה שלעתים קבוצת הבית מביסה במשחק השני – אנחנו נגד מיניסוטה בסדרה הקודמת, גולדן סטייט נגד אוקלהומה ב-2016, והיו עוד שאני לא זוכר. לא בדקתי את כל הנתונים, יכול להיות מעניין לעשות זאת, אבל מה שאני מתאר הוא תרחיש סביר לגמרי.

עמנואל אוחנה הלקין

אני ראיתי בימים האחרונים לא מעט תגובות שטוענות כך.

אני לא חושב שנתונים היסטוריים כאלו באמת מעידים משהו על ההווה, אני יודע שזה דל"פ די רציני, אבל זו דעתי.

תרחיש סביר לחלוטין, לא אומר שאין סיכוי שתפסידו או שתובסו. אבל דיברו פה על המשחק הזה בצורה הזויה לחלוטין לדעתי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין ספק שמדובר בצעירים בשיא כושרם, אבל גם אין ספק שגם השחקנים ממול הם צעירים בשיא כושרם, ולכן ההיבטים האלה מתקזזים ואנחנו נשארים עם מה שכתבתי למעלה – הם עמוקים יותר, וזה רלבנטי עוד יותר מכרגיל אחרי ה-58 דקות של שלשום.
כמו שכתבתי למעלה – אני לא מקטין ציפיות, זו הערכתי האמיתית, נכונה או שגויה ככל שתהא.

נועמיקו
נועמיקו
20/05/2026 19:54:44

של נעליך בחור

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא חושב שזה חוסר הערכה, אולי הערכת חסר, אולי לא, נגלה בימים הקרובים, אבל זה לגיטימי לחשוב שהקבוצה השניה טובה יותר. ואפרופו הקבוצה של אז – במשחק הראשון נגד אוקלהומה ב-2016 קרענו אותם, ובכל זאת הפסדנו את הסדרה. הפסדנו גם בסיבוב הראשון ב-2015 לקליפרס, כאלופה מכהנת. בקיצור גם קבוצות גדולות ומוערכות מפסידות לעתים, זה חלק מהמשחק.

עמנואל אוחנה הלקין

כמו שכתבתי למעלה, אתה לחלוטין צודק ואני לא מנסה לחלוק על הקביעה שהם טובים יותר. אני כן מתעניין בזה שאתה כל פעם הולך נגד הספרס, לא ספציפית במקרה הזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כי אני באמת חושב שאנחנו לא מספיק בשלים. עכשיו אתה יכול להגיד לי שאני טועה, וזה בסדר, ואני בהחלט מסכים שאנחנו יותר טובים ממה שחשבתי בתחילת העונה, תחילת הפלייאוף וגם בתחילת הסדרה נגד מיניסוטה, אבל אני גם חושב שמיניסוטה הייתה פצועה מאד, ושאם הייתה בריאה הסדרה הייתה נראית אחרת.
בנוסף, כעקרון כל שלב שעובר התחרות קשה יותר – לא חשבתי שנפסיד לפורטלנד, אבל אין מה להשוות בין מיניסוטה, ובטח אוקלהומה, לפורטלנד. אבל, לא בטוח שזה יהיה ככה גם הלאה, אז בוא נגיד ככה שאם אנחנו עוברים את אוקלהומה, אפילו אני אסכים שאנחנו פייבוריטים מול הניקס, למרות שקל זה בטח לא יהיה.

עמנואל אוחנה הלקין

יכול להיות שאני טועה, אבל ממה שאני זוכר גם נגד מינסוטה ופורטלנד התקשתה להעריך את הקבוצה גם לפני משחקים וגם אחרי ניצחונות. אגב אני לגמרי לא מסכים לגבי מינסוטה, אבל הטענה הגיונית.

נערך לאחרונה 2 שעות לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
ברוך רובין
20/05/2026 15:31:49

אני לא מבין למה הולמגרן לא שומר על וומבי, במקום זה מנסים לתת לגמדים לשמור עליהם , לא קארוסו ולא וויליאמס יכולים להאט בשנייה את וומבי.
פוקס חשוב מאוד להובלת הכדור של הספרס, הם איבדו המון כדורים בלעדיו, מצד שני ההגנה שלהם נראתה טוב יותר בלעדיו.

התקפית המפתח של אוקלהומה לנצח זה ששחקני המשנה יקלעו את השלושות, SGA מקבל דאבל אגרסיבי בדומה לכל העונה ולסדרה מול הלייקרס, ברגע שהשלושות החופשיות יכנסו הדאבל האוטמטי יעלם.

לא יודע כמה השפעה תהיה לכמות הדקות על הספרס, זה קבוצה סופר צעירה ובגילאים האלה ההתאוששות מהירה .

נערך לאחרונה 8 שעות לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט שמר את ויקטור והוכנס לטבעת

עידו גילרי
20/05/2026 22:36:17

כרגיל אין לך מושג.

איצקו
איצקו
20/05/2026 21:22:06

אני חושב שזה כדי שלא יכנס לבעיית עבירות ואז הרבה מהעוקץ ההתקפי וההגנתי של אוקלהומה יעלם
צ'ט אמנם לא נותן מספרים אבל הוא ברומטר מאוד מאוד חשוב בקבוצה

NBA בדם
20/05/2026 16:40:40

תיעוד של צ'ט הולמגרן לילה לפני משחק מס' 2 נגד הספרס בראשות וומבי
comment image

שי אבן צור
20/05/2026 16:53:13
הגב ל  NBA בדם

🤣 🤣 🤣

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  NBA בדם

לא חושב שזה עניין של רגשי נחיתות או משהו כזה.
.
התחלתי לחשוב שצ'ט פשוט לא רגיל לשחק נגד שחקנים גבוהים ממנו, כי כמעט אין כאלה, ו-וומבי גבוה ממנו ב-3 אינטש, שזה לא מעט, ושצ'ט פשוט לא מסתדר עם זה. אם אכן כך, זה אחד הדברים שאפשר לעבוד עליהם בסדרה ארוכה, ואני מניח שצ'ט, ואוקלהומה, לא יראו כל כך חסרי ישע מול וומבי במשחקים הבאים.

עידו גילרי
20/05/2026 22:38:24

מה הקשר – רוב הזמן הם לא היו במאצ'אפ אחד מול השני.

שי אבן צור
20/05/2026 16:45:50

רועי, נכון שאוקלהומה קבוצה עמוקה יותר אבל אי אפשר לטעון שרוטציה של 10 שחקנים היא רוטציה קצרה
בדקתי את ממוצע הדקות של חמשת השחקנים ששיחקו הכי הרבה במשחק הראשון (לאו דווקא החמישיות הפותחות) ומצאתי שהספרס שיחקו 9 דקות יותר בממוצע – 48 מול 39
מצד שני, הגיל הממוצע השחקנים הנ"ל הוא 22.4 ואילו של הת'אנדר 26.2

שיי מבוגר מוומבי ב 5 שנים שיחק 2 דקות יותר – 51 לעומת 49
שאר השחקנים של הספרס הם סייחים צעירים – 20, 21, 24 ו 25.
שאר השחקנים של הת'אנדר קצת מבוגרים יותר – 23, 24, 25 ו 32

האמת? לא רואה איך, בחלוקה הזאת, ה 9 דקות משחק יותר בממוצע אמורים לעשות הבדל ברמה של להפסיד משחק. בטח ובטח אם לוקחים בחשבון שפוקס חוזר והולך לאזן את הדקות של כולם ובטח ובטח אחרי מנוחה של יומיים. מדגיש שוב, הם צעירים ולכן יכולת ההתאוששות שלהם גבוהה מאוד. בטח יותר משל קארוסו בן ה 32 ושיי בן ה 27

אחרי כל זה, להלן התחזית: נפרק אותם!!!!!

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי שי אבן צור
שי אבן צור
20/05/2026 16:52:41

נ.ב. איך אפשר לומר ש "אוקלהומה סיטי, למרות ההפסד, יכולה להיות מרוצה"?
ג'יילן וויליאמס חזר, אז מה? התמודדנו עם זה
"ההגנה שלהם באה מוכנה לסדרה הזאת", אז מה? הם עדיין היו בפיגור ברוב המכריע של המשחק הזה והפסידו בסוף – כל זה בלי פוקס ועוד אצלם בבית
הפסד היום וזה נגמר בסוויפ, מינימום ג'נטלמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל תגזים זה לא סדרה של 5 משחקים בשום מצב. היום אתם תנוגבו, תחושת בטן. כמובן שאם תנצחו הסדרה גמורה אבל לא תהיה 5 ומטה גם אז

שי אבן צור
20/05/2026 17:26:26

אם ננצח אני די משוכנע שזה לא יגיע אפילו ל 6 – כתבתי לך את זה פעם לפני איזה חודשיים חחח

כנראה שיש כאן קורטוב של משאלת לב אבל גם בניתוח קר, אם נצא מאוקלהומה ב 2-0 ובהינתן העובדה שזה כבר יהיה 6-1 העונה (5-1 אם נשמיט את המשחק של OKC עם המחליפים) כאשר בכל המשחקים הם ממש ממש התאמצו לנצח (כולל בעונה הרגילה) ועדיין הפסידו אז כבר יהיה לנו נדל"ן בראש שלהם בגודל של מנהטן

ספק אם במצב הזה יהיו להם כוחות לקחת אפילו משחק אחד אצלנו בבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ב2 0 אוק יכולה להשוות ל2 2 זה לא הטראקרס או המזרח חביבי אתם עוד תקיזו דם. אני מאד,אופתע אם זה ילך לכיוונים האלה.

שי אבן צור
20/05/2026 19:07:15

משתוקק לנצח הלילה לא רק כי אני אוהד הספרס אלא גם כדי שנוכל לראות מי מאיתנו צודק

עמנואל אוחנה הלקין

אמת ויציב, הגישה האת שפשוט תתפרקו שראיתי כאן כל כך הרבה פעמים היא כל כך נאיבית ולא ברורה. כמו שכתבתי למעלה אין שום סיבה נראית לעין שלא תיתנו פייט ואתם בהחלט יכולים לנצח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לא יודע איך אפשר לבדוק את זה אמפירית, אבל התחושה שלי ממש הפוכה משלך – 9 דקות הפרש זה המון המון המון זמן, כמעט 25 אחוז הפרש!!! לא היה לי מושג שזה ההפרש, וזה רק מחזק את הערכתי שנפסיד הלילה.
.
אני גם לא חושב ש-22 זה גיל עמיד יותר מ-26, אלא ההפך – 26 זה עדיין צעיר , פשוט עם עוד ארבע שנים של אימוני כושר ברמה הגבוהה ביותר.

poku
poku
20/05/2026 17:41:57

למרות שהמשחק הקודם נגמר אחרי 2 הארכות
זה נראה שיש הפרש של 10 נקודות לפחות בין הקבוצות
מקווה שהתנדר ינצחו , אם לא לא תהייה סדרה
יהיה מספיק זמן לראות את האנומליה של וומבי והרפר בשנים הבאות

captain beefheart
captain beefheart
20/05/2026 18:05:25

חוששני שהספרס יעקצו גם הלילה

(שזה מעולה לליגה ולכדורסל בכלל, אבל שילמנו על 7 משחקים ולא מתאים שיקצרו פתאום)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20/05/2026 18:14:03

תודה רבה רועי

Zvika Bar-Lev
20/05/2026 18:17:40

אינטרס טהור שלי כאוהד כדורסל ולא אוהד של אחד משתי הקבוצות זה שאוק ינצחו ושהסדרה תתארך. זה באמת כדורסל מצויין של קבוצות עמוקות ומוכשרות ושחקנים שנותנים הכל בשני צידי המגרש ומאמנים מוכשרים ולא מקובעים שיש להם עם מי לעבוד ועל מה לעבוד. זה תענוג בשבלנו עכברי הכדורסל ולא מתאים לי שהסדרה תיגמר מהר. אז אני בעד אוק היום. ומצד שלי שלא יהיה בלואו-אאוט, שילחמו וישחקו ויגיבו למה שקורה בשטח.

Florida man
20/05/2026 18:25:28

משחק צמוד שOKC ינצחו.

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 18:42:24

סיכוי ממשי שיהיה 2-0 הלילה.
מה שלא פוסל עדיין ניצחון של אוק' בסדרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מ2 0 אוק לא יחזרו לנצח את הסדרה אם לא תהיה איזה פציעה אצל הספרס. לדעתי המום אוק מנגבים

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:42:11

הם בהחלט יכולים

TRIP
TRIP
20/05/2026 18:42:24

מדברים פה על הפחד של צ'ט ובצדק אבל הרגע של המשחק הוקדם מבחינתי
שיי החמיץ לייפ לבד כי הרגיש את הנוכחות של וומבי לידו. הספרס נכנסו להם לראש
והחיסרון של פוקס דווקא נתן ביטחון לצעירים. עדיף לשמור עליו למשחק הבא אם הוא לא 100 אחוז
הייתי מופתע שוומבי לא הלך לעזרה על שיי בפוזישן ששלח את המשחק להארכה
הרפר הולך להיות הגינובלי של וומבי. קרטר בראיינט נראה כמו הילד של מיץ.
שניהם הרוקיז הכי מרשימים שראיתי הגנתית מאז שהתחלתי לצפות בנבא
דייגולנט חייב להכניס את הקלעים האמינים שלו בשביל לפתוח את המשחק, גם אם זה לוותר על ההגנה
בדקות של וומבי על הספסל זאת הזדמנות שלהם לנסות לברוח. ראינו כמה קורנט התקשה לשמור בצבע
אם כל הכבוד לMVP המשחק שלו אינדיבידואלי והוא לא משפר את השחקנים סביבו כמו לוקה או יוקיץ
וזה גם אחת מהסיבות שלדעתי הם היו צריכים לזכות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

בטח שהוא משפר את השחקנים לידו איך קארוסו הגיע ל32 נק? מהדאבל טימס עליו…
הוא הרבה מותר משפר מלוקה ויוקיץ.
לוקה מה עושה חחח רק שירשם לו אס הוצאות ל3 סימונס סטייל רובם אס פיקטיבים או לוב

TRIP
TRIP
20/05/2026 19:12:33

לא יודע לשבור דאבל טים כמו לוקה או קיירי
לתת מסירות לשחקן פנוי זה לא לשפר שחקן סביבו. הרפר קרא את זה בקלות כמה פעמים
מתי פעם אחרונה הוא סיים עם דו ספרתי באסט? אכפת לו רק מהנקודות שלו שיראה טוב בסטט
חצי מהנקודות מהקו. אחוזים מחרידים מהשדה. איבודים, על משחק כזה הרגתם את יוקיץ

נערך לאחרונה 5 שעות לפני על ידי TRIP
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  TRIP

שטויות. הרגו את יוקיץ כי הוא לא שומר.
מתי סיים לאחרונה עם דו ספרתי באס. ממש לפני יומיים😉
קיירי יכול לשחק בבני עזה

נערך לאחרונה 5 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
TRIP
TRIP
20/05/2026 19:33:51

גם בהתקפה, דרך אגב אם קיירי היה במקום שיי הם היו זוכים 3 אליפויות רצופות

שדות פופ לנצח
20/05/2026 19:35:33

שאני אבין, עכשיו אתה גם מתייחס ללוב בתור פייק אסיסט? זה הכי אסיסט שיש , היה צריך אם כבר לרשום 2 אסיסטים על כל לוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תקרא שוב. יש לך קושי בהבנת הנקרא

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  TRIP

אסי ניתח כאן מצוין את המהלך שהוביל להארכה.

https://hoops.co.il/?p=362751

ממליץ בחום.

גיא רוזן
20/05/2026 18:58:58

וומבי היה אדיר,
שג"א היה בינוני,
צ'ט נתן מופע היעלמות,
והיה צריך שבהארכה וומבי יקלע שלשת קרי מצד ואחד ושוויליאמס יחטיא שלשה פנויה לגמרי בשביל שהספרס ינצחו.

או במילים אחרות –
הכל פתוח.
אני רוצה 7

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

לדעתי בינוני זה קצת מחמיא לשיי. ברובו המשחק של המוחלט הוא היה רע מאוד, ממש רע. בסוף הזמן החוקי ובהארכה נראה יותר כמו עצמו, אבל עם איך שנעלו אותו ברוב הזמן החוקי אני הייתי חושש. הרבה אנשים אמרו שהוא פשוט יחזור לעצמו, אני לא בטוח.

הנקודה המרכזית – ממש לא בטוח שהיכולת של שיי היא דבר של משחק אחד ואם זה ימשיך, הסדרה תיגמר מהר. אוקלהומה חייבת הופעה גדולה של שיי ועדיף בחסות איזו התאמה של דייגנולט.

גיא רוזן
20/05/2026 19:33:27

ההגנה של הספרס אדירה,
הם מאתגרים את שג"א כמו ששום קבוצה אחרת לא מצליחה.
הנקודה היא ששג"א מגיב לא רע ומניע את הכדור נהדר.
ההימור של הספרס הוא שהשלשות של הת'אנדר לא יכנסו,
זה על הת'אנדר להוכיח אחרת.

ועדיין,
זה נגמר בהפרש של כלום ושום דבר.

נקודה משמעותית נוספת –
הת'אנדר קבוצה מנוסה יותר.
להזכיר שבשנה שעברה הם היו בפיגור דומה מול הנאגטס והם צלחו את המשוכה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  גיא רוזן

"מניע את הכדור נהדר" זה קצת מוגזם לדעתי, כן הוא מסר המון אסיסטים לקרוסו, אבל רובם היו פשוטים ומהצד החזק, אז אפשר להגיד שהיה שם ניהול משחק וקבלת החלטות טובים ונכונים, אבל לא איזה יכולת פליימייקינג מרשימה במיוחד.

הת'אנדר חד משמעית יכולים לעבור, אבל שיי נראה רע מאוד נגד ההגנה של הספרס במשחק הראשון וזה יצטרך להשתנות בדרך כזו או אחרת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האס לקארוסו כי קארוסו כל הזמן לבד העזרה באה מהצד שלו ובצדק כדאי להמר עליו הוא לא יצלוף 4 משחקים בסדרה וגם את המשחק שהוא צלף בלי הכרה הם לא ניצחו… הייתי ממשיך אותו דבר העיקר ששגא לא ינצח אותי. האחרים מוזמנים לנסות.
בנוסף זה גם מעצבן את שגא מאד וכל כוכב אחר.
שיי לא נראה רע, גורמים לו להיראות מתחת לרמתו בגלל הדאבל טים והלחץ על הכדור כל הזמן. לספרס יש שומרים מעולים הן בדאבל טים שמבוצע כהלכתו, מאד ממושמעים וגם שומרים מצויינים ב1 על 1

נערך לאחרונה 3 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
נועמיקו
נועמיקו
20/05/2026 19:58:34
הגב ל  גיא רוזן

מסכים.
מדברים על הבנייה של הקבוצה והאם זה היה יותר מזל או שכל.
אבל צריך לדבר גם על מיץ' ג'ונסון. גם חומרי גלם מצוינים צריך לדעת להפוך למכונה משומנת, והוא הפך את הספרס לכאלה, ומוקדם בהרבה מהצפוי.
בנה הגנה חזקה מאוד ושיטה התקפית מצוינת ולא שגרתית סביב וומבי. שאפו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  נועמיקו

מאמן מעולה

שי אבן צור
20/05/2026 19:30:27
הגב ל  גיא רוזן

שיי נראה כמו צל של עצמו כי חיסלנו אותו
פשוט

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:43:39

כמו שהלייקרס חיסלו אותו?
פשוט

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אחי, עכשיו אתה בוורטיגו – הוא השחקן הכי טוב בעולם בשנתיים האחרונות, היה לו משחק אחד לא מושלם (24 נק', 12 אסיסטים, 5 חטיפות וחסימה כן? כמה שחקנים בליגה יודעים ליצר מספרים כאלה ברמות האלה? 20? 30? וזה כשהוא ביום "רע"). לא חיסלנו אותו ולא בטיח, כן הקשנו עליו, וזה בטח לא "פשוט" – הוא יבוא עם פתרונות חדשים כבר הלילה.
אני מעדיף את התבוסתנות שלי על השאננות שלך – היבריס תמיד נגמר רע.
😉

עמנואל אוחנה הלקין

לאורך רוב המשחק זה היה חיסול, לקראת הסוף פחות.

אשך טמיר המקורי
20/05/2026 19:44:41

אני צופה משחק גדול של צ'ט
אוק' צריכה יותר לרוץ ולשלב גם את וויגינס וג'ו, שיקלעו מבחוץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני צופה לו משחק נוראי שוב. היום שגא יגיע

איצקו
איצקו
20/05/2026 21:17:54

המשחק הראשון הרגיש לי כאילו אוקלהומה עשו התאמות מהמשחקים בעונה הסדירה ולכן קארוסו נשאר כלכך הרבה פעמים לבד.
וויליאמס נתן את המשחק הכי טוב שלו העונה או לפחות קרוב לזה.
שיי התחיל רע המשיך רע וסיים חזק.
סאן אנטוניו יודעים לעשות התאמות ויש להם מאץ' אפ טוב מול אוקלהומה.
לדעתי 2:0 פחות צמוד הפעם לספרס

ירון, החלום
ירון, החלום
20/05/2026 22:41:28

בס"ד
תודה רבה.
2 קבוצות מצויינות, עם הגנות חזקות.
הערכת אוקלוהמה יקרעו את הספרס, 12 הפרש.
באופן רגיל. סדרה. אחרת, זה נקרא משחק צמוד

The Pro
The Pro
20/05/2026 22:46:37

סיקור טוב.
כל הלחץ על אוקלהמה ודווקא כאן זו ההזדמנות של הספרס.

גילגס הוא בסוף השחקן שחי הכי הרבה על קו העונשין,
כאן חובת ההוכחה עליו ואם הוא מסוגל ליותר מזה.