
אחד הדברים הנהדרים בהופעה זה שהזמר מפסיק לשיר ונותן לקהל לשיר לבד. שלמה ארצי שמעודד את כולם לשיר את ה: נה!!!ננננננה!!!ננננננההה!!!, ומי לא מכיר את הניינננייינייננה של עידן עמדי ואת ה: וווגם אאננני, חולם כמו יוסף!!! גם אותי, זרקו לבור…של חנן בן ארי.
אתמול אחרי המשחק לא היה צריך לדבר, רק לתת לקהל לשיר לענף המדהים הזה על הצגה שאני אזכור עוד מלללא זמן.
הפתעה 1: אין שועלים באולם
ההיעדרות של פוקס מהמשחק היתה שוק מוחלט בשבילי. אולי פספסתי אבל לא ראיתי בשום מקום הודעה מוקדמת בנושא. החיסרון שלו הבליט את היכולות והמגרעות של שלישיית הPG המעולה שלהם.
לכל רכז יש 3 תכונות חשובות מאוד כדי שימלא את תפקידו:
1. PLAYMAKING- היכולת ליצור מכדרור לעצמך או לאחרים. הרפר וקאסל מעולים בזה ומגיעים לצבע מתי שהם רוצים. פוקס מנצל את הזריזות לעלות לחצאי מרחק קצרים ולקלוע.
2. קליעה- רכז שנשאר אחרי חסימה לבד בP&R חייב לדעת לקלוע אחרת המהלך מחורבש. מי לא זוכר מה עשו לסימונס הנגר של פילי. פוקס עם קליעה מצויינת, קאסל והארפר עם קליעה חשודה מאוד.
3. מסירה- היכולת למסור את הכדור בזמן ולקרוא את ההגנה במהלכי P&R חשובה מאוד. הארפר מסיים מצויין אבל מוסר בינוני מאוד, קאסל ופוקס הם היוצרים העיקריים יחד עם וומבי בתבניות המשחק של קואוץ' ג'ונסון.
ההיעדרות של פוקס הפרה את האיזון, הקליעה נעלמה והיכולת של הספרס להפעיל את וומבי לקתה בחסר. הטעות של המאמן של OKC היתה שלא לחץ את הכדור כל המגרש בדקות שקאסל או הארפר היו בחוץ, כי עם רכז אחד מאוד קשה לשחק.

אפשר לראות בSTAT של המשחק שהיעדר הרכז הנוסף, גרם לאיבודי כדור של הספרס. 21-14, כלומר 7 כדורים נוספים לביתיים שתורגמו בחלקם ל16 נק' במתפרצות.
אז OKC שמרה כמו OKC אבל היא יכלה קצת יותר, בעיקר ללחוץ על הכדור.
במחצית השניה דייגנולד(דיגי מעכשיו) עולה עם וואלאס שלוחץ, אבל זה היה נראה לי מעט מדי.
תראו כאן את הלחץ על קאסל, שאיבד 11 כדורים אבל רק אחד היה תחת לחץ כל המגרש שהעלה איבוד תחת הפרת חוק ה8 שנ'.
המזל של הספרס היה שהדומיננטיות בכדורים החוזרים נתן לה חזרה את היתרון בכמות ההתקפות(possessions), עוד 21 כדורים נוספים שקיזזו את ה7 שהלכו לאיבוד.
הפתעה 2- הקרוסלה
אם אנחנו יודעים על נתון שלא יחזור על עצמו במשחק הבא זה ה8 שלשות של קארוסו. אמנם הוא היה חופשי אבל גם לעמוד חופשי ולקלוע זה לא דבר פשוט. תשאלו את ג'יי-דאב שמחטיא שלשה שאולי מנצחת את המשחק בסיום הזמן החוקי או אחת ההארכות. זה היה משחק כל כך ארוך ומדהים שאני כבר לא ממש זוכר.
אבל התרומה הקבועה והמשמעותית שלו היא השמירה על וומבי.
כתבנו בטור הקודם על האפשרויות של OKC לשמור על החייזר. שיטת פורטלנד עם שחקן פיזי ועזרת חבר של הסנטר שלהם. שיטת מינסוטה עם שחקן גבוה שיעצור אותו ב1X1 כמו גוברט.
דיגי מנסה את 2 השיטות. בהתחלה בהרכב גבוה עם הארטנשטיין וצ'ט. זה עולה לו ביתרון של הספרס ובבעיות ריווח בהתקפה כי הארטנשטיין לא מהווה איום על הסל וומבי נשאר בצבע כל הזמן. ואז הקרוסלה נכנסה למשחק.
יש 2 שיטות הגנה על שחקן בצבע: הגנת טבעת, כשהשומר נמצא בין המתקיף לסל, והגנת FRONT, כשהשומר מנסה למנוע את הכנסת הכדור פנימה. קארוסו נמוך מויקטור וישמור מלפניו להפעיל לחץ על המוסר ולנסות למנוע את המסירה פנימה.
תראו איך הוא שומר נהדר ונלחם עם וומבי על העמדה הקדמית, ואסל לא מוסר טוב ויש לנו חטיפה.
כאן קארוסו עושה חילוף עם J-DUB ששומר פרונט ומונע את המסירה לויק.
יש לזה גם צד הפוך, כי אם המסירה מצליחה ואין עזרה, זה ייגמר בבכי, כלומר בדאנק.
כאן וומבי מצליח לנעול את קארוסו, הארפר במסירה עם זוית נכונה מאוד, העזרה מאחרת וזה נגמר בהטבעה צרפתית.
מניח שתצפו במאבקי הפרונט של דורט וקארוסו מול וומבי עוד הרבה בסדרה הנ"ל.
הפתעה 3- ATO
דיברנו פעם על המושג הזה. תרגיל אחרי פסק זמן שאמור להפתיע את היריב ולסדר מצב קליעה טוב לניצחון. (After Time Out play).
אז למרות הביקורת (בקטנה, מי אנחנו עם כל הכבוד) על דיגי המעולה, תראו איזה תרגיל הוא מסדר לשרגא, לסל שמשווה את המשחק, פשוט ללקק את האצבעות.
מיטשל(1) יעלה על חסימה מדורגת של שרגא(2) וקרוסו(4), צ'ט(5) מרווח את המשחק.

בשלב הבא המוסר (3) וויליאמס יוצא על חסימת רוחב כפולה. התלמידים המצטיינים מהשיעור הקודם יודעים שקוראים לזה Iverson – cut.

אחרי שהזזנו את כל ההתקפה לחלק הימני והטעינו את ההגנה(Decoy move), SGA יצא על חסימת רוחב נהדרת ויקבל כדור לחדירה פנויה לצד שמאל של ההגנה.
וומבי נשאר עם צ'ט בצד הרחוק ובהתלבטות אם להגיע לעזור או להישאר עם צ'ט שקולע טוב מהבלטה הזו הוא מחליט להישאר והשאר היסטוריה.

תראו כמה שטח(בכחול) נשאר לSGA לעבוד איתו, ועם המרווח הקטן שנוצר ע"י החסימה של קארוסו SGA מצליח להשוות.
ולמהלך הכללי למי שפספס. זה כמעט והביא את הניצחון וזה משהו חדש לעומת הבידודים של שנות ה90' כשמייקל מקפיץ וזורק על הבאזר וכולם מסתכלים.
תקראו לי משוגע
אם אני מיץ' ג'ונסון, אני עושה את הדבר הבא.
נותן לשחקנים שלי לפתוח את המשחק באיזורית, משחק איתם 20 דק' גג כל אחד ומסיים את המשחק עם החמישייה הבאה:
5- פלאמלי
4- אוליניק
3- בארנס
2- לינדזי ווייטרס
1- אלוקינו. כלומר מעלה סתם שחקנים ומפסיד את המשחק.
יש דבר אחד יותר חשוב מניצחון במשחק 2, הבריאות של השחקנים ואחרי המאמץ המטורף במשחק הראשון אני מוותר והולך על משחק 3 בסדרה. יאללה אנחנו כבר לא יכולים לחכות.

מעולה כרגיל
וכמובן מסכים איתך (חלקית) על משחק 2
תודה רבה
תודה אסי, יופי של ניתוח.
קשה לי ללמוד את כל המהלכים מפעם לפעם, צריך איזה שבוע בפגרה לשבת על כל הפוסטים שלך, ללמוד ולבוא מוכן לפלייאוף הבא.
מוזר לי שגם אתה בטענה שהספרס צריכים לזרוק את משחק 2, מבחינתי זה פשוט טמטום. ניצחנו משחק אחד, אין שום טיפת היגיון בלזרוק את השני שיכול להכריע את הסיפור. צריך ללכת הכי טוב כל משחק וזה מה שיקרה ויש סיכוי גבוה שהם ינצחו את המשחק השני. אני לא סובל את הרעיון הזה של זריקת המשחק, מבחינתי 100% טמטום ותו לא. הספרס צריכים ללכת כמו שהלכו במשחק הזה וכמו שהלכו בכל משחק פלייאוף ובהחלט יש סיכוי שהם ינצחו.
תודה רבה
נהדר. יש סיכוי שנראה את צ'ט שומר אישית על ומבי?
עשו את זה בעבר. צט הוכנס,לסל ויוכנס בכל פעם שזה יקרה. צט לא מסוגל לשמור על אף אחד בספרס, אולי על שמפניה.
אגב ויק מול צט ב1 על 1 זה החלום הרטוב של גונסון זה המהלך שהוא תכנן בסוף.
הקטע הזה של לוותר על משחק מראש זה פשוט הזיה
מה? רק אנחנו התאמצנו במשחק הזה?
מה? אנחנו קבוצה זקנה?
מה זה ההתחכמויות האלה???
חוץ מזה, אחלה פוסט כהרגלך
תודה אסי.
לוותר על המשחק זו לא אופציה. מה שאפשר אולי לעשות זה טיפה להרחיב את הרוטציה ולראות האם בכל זאת יש שחקן נוסף שיכול להתאים (למשל – האם הגופה של אוליניק/פלאמלי/ביומבו מחזיקה טוב יותר מקורנט לדקות בודדות, האם מקלוגין/ווטרס יכולים לייצר איום קליעה או האם שחקן כמו בארנס שווה יותר דקות, אבל זה לא אומר לוותר על המשחק, לפחות לא עד שאוקלהומה יובילו ב-20-30
תודה רבה אסילביץ', פוסט אדיר, כהרגלך.
.
מספר נקודות:
.
בעניין הפליימייקינג – במשפט "פוקס מנצל את הזריזות לעלות לחצאי מרחק קצרים ולקלוע." נפלה טעות קטנה – צריך היה להיות "פוקס מנצל את הזריזות לעלות לחצאי מרחק קצרים ו…להחטיא". לא בדקתי את האחוזים שלו מול מיניסוטה, אבל את רוב הזריקות החשובות הוא החטיא, וקלע בעיקר בסופי משחקים כשכולם היו עייפים או כשהמשחק כבר היה גמור. מי מבין הגארדים שכן הצליח לקלוע, מקרוב ומרחוק, ברגעים החשובים, היו דווקא בעיקר הארפר וקאסל.
כנ"ל בנוגע לקליעה ולמשפט "פוקס עם קליעה מצויינת, קאסל והארפר עם קליעה חשודה מאוד" – זה לא מתיישב עם מה שקרה מול פורטלנד ומיניסוטה. נכון שמול אוקלהומה הם החמיצו יפה, אבל זה לא בגללם, או לא רק בגללם, אלא גם גם בגלל ההגנה של אוקלהומה. פוקס, להערכתי, היה קולע עוד יותר גרוע מהם.
.
מסכים שפוקס טוב בהפעלת וומבי – לא חושב שזה מצדיק דקות שלו על הפרקט, וכן משוכנע שקאסל והארפר לא פחות מוצלחים בזה, אבל כן – פוקס יודע למצוא את וומבי בנקודות הנכונות. מה שכן – שים לב שבמשחק נגד אוקלהומה, בלי פוקס, וומבי עדיין קלע מיליון נקודות, חלקן מאסיסטים, כך ש"לא על פוקס לבדו יחיה הוומבי", ולא לאורך זמן היכולת הזו תהיה רלבנטית כדי לשחק דקות אצלנו.
.
בנוגע ל"הטעות של המאמן של OKC היתה שלא לחץ את הכדור כל המגרש בדקות שקאסל או הארפר היו בחוץ, כי עם רכז אחד מאוד קשה לשחק." מסכים עקרונית, אבל בפועל אני לא חושב שהיו הרבה דקות כאלה – שניהם שיחקו המון דקות, ולא יודע כמה מהן לא היו בחפיפה, אבל לא חושב שהיו המון כאלה, וגם וואסל ו-וומבי יודעים לכדרר כשצריך.
.
בעניין "אפשר לראות בSTAT של המשחק שהיעדר הרכז הנוסף, גרם לאיבודי כדור של הספרס. 21-14, כלומר 7 כדורים נוספים לביתיים שתורגמו בחלקם ל16 נק' במתפרצות." מסכים שאכן איבדנו הרבה, אבל לא עם הגורם לכך – איבדנו הרבה כי שיחקנו נגד אוקלהומה, חבורה של גארדים נשכניים במיוחד והגנה מעולה באופן כללי. ברור שהסגל הקצר שלנו השפיע על העייפות, אבל לדעתי את פוקס, עוד יותר מאשר את הגארדים האחרים שלנו, הם היו אוכלים בלי מלח – הוא נמוך, קצר, מוסר מסירות שאפשר לחזות, והיו לו לא מעט איבודים מול מיניסוטה. מול אוקלהומה, ככל שישחק, לדעתי יאכל קש וגבבה. עדיין כדאי שישחק, כי זה חוסך דקות לאחרים, ועדיף פוקס טרי מול קייסון וואלאס טרי מאשר קאסל עייף מול קייסון וואלאס טרי (ואולי, לפי המשחק האחרון דווקא לא), אבל לדעתי לא נכון להניח שאם פוקס יחזור כל הבעיה תיפתר. חלק ממנה יפתר, וחלק ממנה (החלק של פוקס), דווקא יחמיר.
.
הנחת העבודה שלי בנוגע לפוקס – הוא סוג של קמבה ווקר, אולי קמבה ווקר משודרג, אבל לא הרבה יותר מזה, וכמו שהקבוצות של קמבה, ושל פוקס, גילו – זה לא באמת עובד בפלייאוף.
.
בעניין קארוסו – מסכים עם כל מילה, לצערי.
.
בעניין האייברסון קאט – אז שמעתי את השדרים אומרים את זה, והבנתי מה זה אומר, אז חשתי גאווה לא מבוטלת, וזה בזכותך, אז שוב תודה שאתה מלמד אותנו כדורסל כמו אף אחד אחר
.
בעניין משחק 2 – מסכים עקרונית, בוודאי שאין מה להעמיס דקות, עוד יותר מה-58 של אתמול בלילה, אבל בכל זאת שתי נקודות:
.
א. אולי אפשר לגנוב את זה בכל זאת? כי אם אנחנו גונבים עוד אחד, בחוץ, זה פטה-קומפלי, או איך שלא אומרים את זה, בקיצור אנחנו שוב בפיינלז לראשונה מ-2014.
.
ב. מכיוון שא. הוא בדיוק מה שמכשיל קבוצות, אז כנראה לא צריך להקשיב לו, אז אסתפק בלתת לפוקס לשחק, להבין מה הוא יכול, ולא יכול, לעשות מול אוקלהומה, ואז לממש במשחק 3 בהתאם. קורנט וקרטר בריאנט כנ"ל. לא חושב שאפשר, ברצינות, להרחיב את הרוסטר שלנו מעבר לזה בפלייאוף, אבל עוד דקות, ולקחים, שקשורים לשלישיה הזו – פוקס, קורנט ובריאנט – יתקבלו בברכה מוקדם ככל האפשר.
.
ושוב, תודה גדולה אסילביץ', אין כמוך.
על העובדה שפוקס עומד על 60% (12/20) מחצי מרחק לעומת 21.1% (4/19) של קאסל בפלייאוף הזה אין חולק (הארפר עם 42.9%). אני לא יודע מה מראה העין שלך אומר (לא זוכר מי בדיוק קלע ומתי), אבל הנתונים חד-משמעיים בעניין, וזה עקבי מעבר לפלייאוף הנוכחי במקרה של כל אחד מהם.
גם מבחינת איבודים – נגד פורטלנד קאסל היה עם 3.6 לעומת 2 של פוקס (ופוקס אפילו היה עם 6.8 אסיסטים לעומת 6 של קאסל). נגד מינסוטה קאסל השתפר וירד ל-2.7 איבודים כשפוקס נשאר עם 2 עגול, וגם באסיסטים קאסל עלה ל-6.2 כשפוקס ירד ל-5.
בקיצור, אין שום בסיס להנחת העבודה שלך לגבי פוקס, שגם אם אולי יהיה בעתיד פחות טוב מהארפר (נראה לי סביר מאוד) או קאסל (קצת פחות, אבל לא בלתי אפשרי), כרגע הוא השחקן השני בחשיבותו אצל הספרס.
יש בהחלט בסיס – בעניין הקליעה, כמו שכתבתי, הסלים שלו נקלעו, ברובם, למעט אולי המשחק האחרון מול מיניסוטה, כשהמשחק כבר היה גמור. חצי מרחק זה רק חלק (חצי?) מהתמונה, וקאסל קלע לא רע משלוש, בעוד שפוקס ייצר בעיקר קלינגים, וזה כשאני לא משקלל את ההגנה האיומה של פוקס, להבדיל מקאסל ששומר על הגארדים המובילים של היריב. המספרים שכתבת לא משקפים את התמונה הכוללת.
.
בעניין האסיסטים – לא בדקתי, אבל אני מניח שלמסור לוומבי גם קאסל והארפר יכולים ולא רק פוקס. והמשחק האחרון מול אוקלהומה הוא עדות לא רעה לכך.
.
בעניין האיבודים – קל לראות שפוקס מכדרר קצת ואז מעביר את הכדור לקאסל/הארפר אחרי החצי. ברור שבסיטואציה כזו הם יאבדו יותר ממנו. אם היה ממשיך לכדרר, במקום ללכת לעמוד בצד, היה מאבד יותר.
.
ופוקס הוא בטח לא השחקן השני בחשיבותו אצל הספרס, והראיה הברורה ביותר לכך היא שניצחנו את אוקלהומה בלעדיו, והראיה השניה לכך היא שהפלוס מינוס שלו היה שלילי, למיטב זכרוני, גם מול מיניסוטה, לפחות ברוב המקרים.
.
אין לי טענות לפוקס על כל הכתוב לעיל, זו לא אשמתו שהוא קלע בינוני, שחקן מהיר שהתחיל להאט לאחרונה, ומוסר שיש טובים ממנו, אבל זה בכל זאת המצב.
בעניין הקליעה – קאסל בינתיים מפתיע בשלשות ולא יחזיק, אבל פוקס יותר גבוה מהארפר, אבל אסי דיבר במפורש על חצי מרחק.
בעניין האסיסטים – שלושתם יכולים, והפערים בתחום הזה קטנים. ההבדל הוא שקאסל מאבד יותר.
בעניין האיבודים – ההתרשמות שלי היא אחרת, במיוחד נגד פורטלנד שם אף אחד לא שמר על קאסל (שהצדיק את זה ביכולת לא טובה).
ניצחתם את אוקלהומה גם במשחקים שוומבי עלה מהספסל, והפלוס-מינוס של פוקס בפלייאוף גבוה יותר מזה של קאסל והארפר.
בשורה התחתונה – פוקס הוא סקורר יותר טוב משמעותית מקאסל והארפר, ולפחות כרגע עדיף עליהם
לא יודע על מה אסי דיבר, אבל קליעה, באופן כללי, היא לא רק חצי מרחק, בוודאי ב-2026, ולכן אם מדברים על קליעה צריך לדבר על כל הקליעה, ובסדרה מול מיניסוטה פוקס קלע הרבה פחות טוב מקאסל והארפר, כמו שרואים בתמונה, שהיא מכאן:
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2026-nba-western-conference-semifinals-timberwolves-vs-spurs.html#all_SAS
.
בעניין האיבודים – כבר התייחסתי. פוקס בקושי מוביל כדור בחצי של היריב. זה רלבנטי, גם אם אין לי דרך להוכיח את זה סטטיסטית, כי לא חושב שמישהו עוקב אחרי הנתון הזה, אבל ראיתי את כל המשחקים.
.
הפלוס מינוס נגד פורטלנד, עם כל הכבוד, פחות רלבנטי גם בגלל שהיא קבוצה חלשה (סורי), וגם בגלל שהגארדים שלה, למעט אולי הולידיי, פחות דומים לאלה של אוקלהומה. ואם מסתכלים על הסדרה מול מיניסוטה, באותה טבלה דלעיל, אז הדיפנסיב של פוקס יותר נמוך משל קאסל והארפר, האופנסיב שלו יותר נמוך משל הארפר וקאסל, וגם הגיימסקור שלו יותר נמוך משל הארפר וקאסל.
אז השורה התחתונה היא שהארפר וקאסל עדיפים על פוקס ובלא מעט.
אני לא יודע למה אתה מתעלם מפורטלנד, במיוחד לאור העובדה שאם מסתכלים על הסדרה של כל אחת מהן נגד הספרס, לפורטלנד היה רייטינג התקפי והגנתי טוב יותר מזה של מינסוטה. עם כל הכבוד לניצחון על דנבר, בסופו של דבר מינסוטה לא עשו הרבה יותר ממה שפורטלנד עשו נגד הספרס.
בכל מקרה, האחוזים של פוקס נגד מינסוטה באמת היו נמוכים, אבל גם של קאסל נראים ככה בגלל הופעה חריגה של 5/7 לשלוש במשחק 6 והיו רק טיפה גבוהים יותר עד אז. ה-1/6 במשחק 1 נגד אוקלהומה משקף יותר.
הנתון של הגיים-סקור חסר חשיבות לגמרי, כיאה לנתון שגורס שג'ו אינגלס שיחק יותר טוב מקלדון ג'ונסון, ואני אמשיך להתעלם ממנו.
כי פורטלנד לא הייתה קבוצת צמרת, ומיניסוטה, אפילו פצועה, כן הייתה.
בעניין האחוזים – כבר כתבתי, אבל בסדר, נעזוב את זה, ונראה מה יקרה בהמשך הסדרה.
הנתון של הגיים-סקור אינו חסר חשיבות לגמרי, והפינה של ג'ו אינגלס (מעולה 🙂 אינה משקפת.
אני אפילו לא יודע מה הנתון הזה אומר, וכמי שמתעסק עם הרבה נתונים מתקדמים, אני מרשה לעצמי להתעלם ממנו. בינתיים, אבדיה הוא השחקן הכי טוב שהתמודד עם ההגנה של הספרס בפלייאוף הזה, והקבוצה שלו נראתה הכי טוב
אתה שופט מה זה לחומרה את פוקס.מסכן הרגת אותו.לגבי ההשוואה לקמבה ווקר היא די הגיונית אבל יש הבדל אחד מהותי,ווקר נדרש להוביל קבוצה ואילו פוקס ממש לא נדרש לזה ואתה גם מתעלם שרק לפני שנה או שנתיים הוא נבחר לשחקן הקלאץ של העונה.
אתם חייבים את פוקס במידה ואתם רוצים לנצח את הסדרה.
חח מאנו לא אוהב אותו ואת מיצל הם לא משחקים כדורסל "נכון" לטענתו
לא קשור לכדורסל נכון, כן קשור למגבלות השחקן, ושוב, אין כאן בעיה אישית, שניהם שחקנים טובים ממני, גם כשהייתי בשיאי…, וגם שחקנים שאני מחבב, הם פשוט לא מספיק טובים לרמות הגבוהות ביותר. רק צריך להבין את זה, בלי לכעוס, פשוט להבין.
מסכים בנוגע לסיומת – עדיף פוקס בריא מפוקס לא משחק, ע"ע מימרתו של ינון לפיה דירה בתל אביב עדיפה על דירה ברמת גן, אבל דירה ברמת גן עדיפה על כלום. פוקס, לעניין זה, הוא דירה ברמת גן. (גילוי נאות – אין לי דירה ברמת גן, וחבל).
בנוגע לשחקן הקלאץ' של העונה – אין דין הפלייאוף כדין העונה הסדירה. זה נכון גם לגבי פוקס.
בנוגע להובלת קבוצה – לא מבין איך זה קשור. אני לא מבקש ממנו להוביל את הקבוצה, ואני אפילו לא מבקש ממנו לשחק טוב בחמישייה. אני כן מבקש ממנו, ומצוות האימון, להבין שאין לו מקום בחמישייה ברמות הגבוהות ביותר. זה נכון היה גם לגבי קמבה ווקר (לפרטים, נא להתקשר לסלטיקס, ימים א'-ה', 09:00-16:00, לבקש את בראד סטיבנס).
הם לגמרי שחקנים לרמות הכי גבוהות ולאליפויות. פוקס כיום טוב מקאסל והארפר אגב.
תגובה מרשימה, תודה על הפירגון
בס"ד
תודה רבה
וואו יופי של מאמר מקצועי ומעניין. במשחק האחרון ראיתי שהספרס כנראה הופתעו מהרמה שלהם השנה ולא חשבו שיוכלו ללכת אול אין עד הגביע. גם הנצחונות על התאנדר בגביע השוקו ובעונה הרגילה לא הדליקו שם נורות שצריך לחזק את הספסל וזו יכולה להיות ב-ע-י-ה כי התאנדר מלאים כל טוב בספסל ודיגי יעשה התאמות כל המשחקים הקרובים. מי שחושב שויקטור יסחוב אותכם 45 פלוס דקות למשחק יבין שבחור עם מבנה גוף כזה לא יכול למרות כל הזן בעולם לעמוד בעומס. היו כאלה שטענו פה שהוא עוד צעיר ויתפתח, אני טוען שהוא עוד צעיר ויכול להפצע בגלל העומס. בקיצור, אני מסכים איתך על זריקת משחק 2 במצב של רדיפה אחרי התאנדר ברבע השלישי אתם בהרכב חסר אחרי שתי סדרות מאתגרות וצריך לשמור כוח.