ניו יורק ניקס (1) – קליבלנד קאבלירס (0) 03:00
שבע דקות לסיום הרבע הרביעי בגיים 1 נראה היה שייכתב כאן פריוויו שונה לגמרי, ואז הניקס סיפקו הצגה בעוד הקאבס סיפקו תצוגת נפל בדרך לקאמבק ענק שטרף את הקלפים באותה התמודדות.
הניקס מגיעים עם דחיפה עצומה לביטחון העצמי. הקבוצה הייתה בדרך לתבוסה משפילה במגרשה הביתי, והצליחה להפוך את התוצאה עם הופעה מרשימה בשני צידי המגרש, כאשר ברונסון סיפק רבע רביעי נהדר ואנונובי חתם את המשחק מהעונשין בהארכה. הניקס, בעזרת חסימות שהובילו לבידוד ברונסון מול הארדן, הובילו למיסמאץ' שהקאבס לא הצליחו לתקן עד לסיום.
הקאבס מנגד יצאו מההתמודדות ככל הנראה בעיקר עם תחושת פספוס. קליבלנד כבר הובילה ב-22 הפרש במהלך הרבע הרביעי, לפני קריסה טוטאלית של כלל הסגל, אך מיטשל והארדן במיוחד, במהלך הרבע האחרון. אני חושב שבמשחק קליבלנד דווקא הראתה שללא ספק יש לה את היכולת לגבור על הניקס בסדרת הטוב מ-7, אבל היא תצטרך יכולת עקבית מהארדן ומיטשל על מנת להצליח בכך. הניקס הראו יכולת התמודדות מרשימה עם מקסי בסדרה מול פילדלפיה, אבל כאן ישנם שני גארדים שמסוגלים לקלוע בכל פוזשן נתון. נוסף על כך, מובלי סיפק משחק התקפי לא טוב בהתמודדות הראשונה, אילו היינו רואים תרומה טובה יותר ממנו, ותצוגה מעט טובה יותר של שרודר, ככל הנראה היה נכתב היום פריוויו שונה לחלוטין.
שתי הקבוצות הציגו בטוטאל בהתמודדות הראשונה יכולת לא טובה מחוץ לקשת, קליעת עונשין בינונית ולא מעט איבודים. אני מקווה ומאמין שהערב נחזה בהתמודדות מאוזנת יותר, אך עדיין כזו שתהיה מותחת כמעט עד הרגע האחרון. לקאבס יש בעיה ביכולת השמירה על ברונסון לאורך זמן, וטיפול בה יהיה המפתח לניצחון הערב. מנגד, הניקס חייבים לקבל יותר מהארט בהגנה כגיבוי לברידג'ס, בטח מול קו אחורי אקספלוסיבי כמו של הקאבס.
בסופו של יום, לניקס יש קהל ביתי שדוחף אותה, את הרוח הגבית מהמשחק הראשון ואת קא"ט שטרם הגיע לסדרה. הפוטנציאל שלהם לנצח הערב גבוה יותר מבחינתי, לכן אהמר עליהם. המארחת ב-5.


תודה רבה.
התפתחה אצלי תחושה מוזרה:
למרות שבינתיים יש לנו גמרים אזוריים מצוינים ומותחים, רמת העניין שלי פוחתת.
לדעתי "שרפתי את עצמי" מוקדם עם עיסוק נרחב בפורטלנד ובדני, ועכשיו אני כמו רץ מרתון שהתחיל את הספרינט מוקדם מדי, וחייב לעצור לנוח הרבה לפני הסוף. יכול להיות שאהדה אישית קצת פוגמת באהדת המשחק הכללית?
.
יש עוד כאלו עם תחושות דומות? נקווה שיעבור בקרוב כי בינתיים הגמרים האזוריים (לפחות המשחק הראשון) פשוט מעולים
בהחלט מסכים. במערב אני מעורב לגמרי, כמובן, אבל בפעמיים שהתחלתי לצפות במשחק פלייאוף מזרחי מאז שבוסטון הודחה נרדמתי תוך חמש דקות. אין לזה הצדקה "מקצועית", כלומר הניקס, לכל הפחות, הם קבוצה טובה מאד, אבל אני לא חושב שאצפה בהם לפני הפיינלז.
החמצת חוויה אדירה.
השילוב הזה של ברונסון מתחמם, הקהל, ו…
שאמט.
היה יוצא דופן.
אין קבוצה יותר מרדימה מבוסטון. רזי היחיד ששורד אותם יש לו עמידות
אישית,
הפלייאוף השנה עבורי הוא אחד המהנים.
זה התחיל עם מנה של דני, קצת לברון והרבה מינסוטה.
ועכשיו בגמרים מערב מזרח?
אני לא זוכר רצף של 3 לילות בשלב הזה בו כל לילה בול.
וומבי, ברונסון, שג"א באק-טו-באק-טו-באק.
תענוג.
גם שנה שעברה היה מדהים, שאינדי ניצחו את הניקס והאליברטון עם קליעות הקלאצ הפסיכיות שלו עד הפציעה במשחק 7 מול OKC
אני לא יכול לצפות בספורט שאני לא מעורב רגשית.
בהחלט יש מספר סופי של משחקים שניתן לראות בזמן נתון לפני שמתחילים לאבד עניין.
אני מקפיד לא לראות שום משחק בעונה הרגילה ועושה ליג פאס רק בפלייאין…וגם לא לראות הכל בסיב1 אחרת אתה מגיע לסוף בלי אויר.
לא עקבתי הדוק אחרי דני ןלא עפתי עליו יותר מידי )טענו פה שהוא אול אנביאיי😂
תודה רבה תומר, קצר וקולע, ואני מסכים איתך – המשחק שקליבלנד הייתה צריכה / יכלה לגנוב היה הראשון. זה לא קרה, ועכשיו הניקס יגיעו בלי חלודה, בלי שאננות, וינצחו את המשחק השני.
https://www.youtube.com/watch?v=v5JqgA2HtpA
THIS IS BASKETBALL
הימורים בפאני מארקט
כמה התקפות הארדן ישמור את ברונסון
כמה נק ברונסון יעשה על הארדן
האם דין וויד יעלה בחמישייה
בס"ד
תודה רבה.
השאלה למי מהקבוצות הריקות יכנסו הפעם.
בוקר אחד באוקטובר 2019, החליט דריל מורי לעשות דאחקה, הטרלה לסין, רגע לפני שהעונה מתחילה. מורי כבר היה לקראת הסוף ביוסטון, השיטה שלו לא בדיוק הובילה את הרוקטס לאליפות, ומורי אמר, קצת בלאגן לא יזיק, אמר וצייץ בטוויטר תמיכה במפגינים בהונג קונג.
זה לא הצחיק את הסינים, והם בתגובה עשו חרם על הליגה, דבר שגרם לאובדן הכנסות של מיליונים. בליגה נתנו גיבוי למורי, שהתנצל, אבל שנה אחרי זה הוא "התפטר" מיוסטון ועבר לפילדלפיה לנסות ליישם את שיטת האנליטיקס הפתאטית שלו, והעונה גם שם זה נגמר.
דריל מורי זה דוגמה חיה לכמה נזק יכול להיגרם לאן בי איי מהנוכחות של אנשי ההיי טק, שקודם כל הם לא אנשי כדורסל, הם לא מבינים בכדורסל, ומעבר לזה, לא מעט אנשי היי טק שעשו אקזיט, מסרבים להבין שהאקזיט זה בגלל ש "הרצת המנייה" הצליחה, השווי עלה ומאחורי הקלעים מישהו החליט למכור והם בעצם הרויחו מההפקר, זה לא שהם באמת מוכשרים ויכולים להבין בכל דבר.
ואז הם באים לכדורסל וממציאים איזו שיטה סטטיסטית לא רלוונטית, עושים לעצמם יח"צ, ובתוצאה הסופית זה אף פעם לא מביא אליפות.
אבל הדבר הזה נגמר, לאט לאט הגוגל בויז עפים מהליגה, ועכשיו עם הבעלים החדש של פורטלנד תהיה פה בכלל סערה והכדורסל הטוב והנכון יחזור למחוז.
ואם כבר כדורסל נכון, תראו, סן אנטוניו לא יכולה לנצח השנה את אוקייסי, זה לא יקרה. במשחק הראשון השלשה של וומבי נכנסה, במשחק אתמול היו כמה שלא נכנסו, והמחשבה של וומבי שהוא יכול לקחת את הכדור ופשוט לדרוס את דרכו פנימה לתוך הסל ואי אפשר יהיה לעצור אותו, נו באמת, לאורך המשחק יש שחיקה, לקראת סוף המשחק כבר קשה לעשות ספרינט ולכן הגישה הזאת לא יכולה להביא אליפות.
כשמדברים על ההבדל בין ווילט צ'מברליין ולביל ראסל, זה בדיוק העניין הזה, ראסל היה מהיר, יכל להוביל מתפרצות, ידע לכדרר ולא היתה לו שום בעיה לחדור לסל, אבל הוא הבין שכדורסל כזה יפרק את הקבוצה, אז הוא מסר, הוא היה חלק מהתרגילים המסודרים ששוחקו, הוא חסם הוא לקח ריבאונד והסלטיקס שלו לקחו 11 אליפויות. צ'מברליין היה תופעת טבע, אבל זה היה בעיקר גובה וכח, ולכן הוא לקח רק 2 אליפויות. והשחקן שהכי מזכיר היום את ראסל, מבחינת חכמת משחק של סנטר, זה יוקיץ'.
וומבי לוקח על עצמו יותר מדי, סן אנטוניו לא עושה תרגילים אלא מוסרת לוומבי, והוא, כמו בספייס ג'אם, יעשה סל קל. זה לא יכול להצליח. ועד שוומבי לא ישדרג את המשחק הקבוצתי שלו בפלייאוף, הספרס לא יהיו אלופים.
וכל אלה שיצאו נגד הולמגרן, הוא עשה אתמול טונות של דברים שלא רואים בסטטיסטיקה ונבחירה שלו ב2022 היא בחירה היסטורית.
כמה שטויות אדם אחד יכול לכתוב זה מטורף הטענת דימיון בין הסנטר שיכולות ההתקפה הכי גרועות בטופ 10 והגנתי בטופ 2 לבין הסנטר ההתקפי הגדול אי פעם והסנטר הכי גרועה אי פעם בהגנה, סגנון המשחק שלהם שונה ב180 מעלות, ליוקיץ יש אליפות אחת ונתת ביקורת על ווילט עם 2
הבעלים של פורטלנד?
זה שמחזיק את אוהדי הקבוצה שבויים ופיטר לאחרונה את רוב העובדים של הקבוצה?
ביל ראסל. ללא ספק מגדולי המשחק.
כאשר פגש את ווילט לראשונה בפיינלס,
לצדו שיחקו סם ג'ונס, האבליצ'ק, היינסון.
זה תורם לאיכות לשחק קבוצתי לצד כמה מגדולי המשחק.
סן אנטוניו?
משחקים מול האלופה. וומבי בן 22, קאסל בן 21, הארפר בן 19, ואסל בן 25, שמפיני בן 24.
פעם ראשונה של מרבית הסגל בפלייאוף,
והם משחקים כדורסל תחרותי מול האלופה בגמר המערב.
מרגיש שההצהרת "עד שוומבי" מחזיקה מים כמו הסיכוי של הפיסטונס או הסלטיקס לקחת אליפות…
אני סקרן לראות האם אנונובי חוזר לעצמו.
במשחק הקודם (אחרי פציעה) נתן את משחקו הגרוע ביותר בפלייאוף.
טאונס –
גם הוא לא היה במיטבו,
אבל השנה הוא הראה יכולת מרשימה להשתפר אחרי משחקים פחות מוצלחים.
הקאבס?
לי יש תחושה שהם נשברו במשחק הקודם.
אבל מה אני כבר מבין…
מקווה שיהיה משחק תחרותי.
הניקס. נקודה
נקודה למחשבה, בסדרה הזו לא משחק אף אחד מחמש מוכרי החולצות גדולים של הכדורסל המקצועני בארה"ב. בסדרה המקבילה יש 1.
במקום השני, לפני לברון, דונציץ וונבנימה, נמצא(ת) קיטלין קלרק. אשה. אם היינו מספרים לפני 5 שנים למנחם שזה יקרה יום אחד. הוא לא היה מאמין. גם אני לא וגם אתם.
אתם יודעים לבד מי במקום הראשון.
אני לא מסכים איתך, בכל ענף יש ספורטאית ששוברת את תקרת הזכוכית, בדיוק כמו שבUFC ראונדה ראוזי שברה אותה, או נאומי אוסקה בטניס , או בקי לינץ׳ בWWE, או סימונה בילייס. אין שום סיבה שזה לא יגיע לענפים אחרים, ועכשיו זה הגיע לכדורסל. בטח בתרבות הספורט האמריקאית שמערבת נשים מגיל צעיר הרבה בזכות המהפכה של TITLE IX בשנות ה70
כמובן שהייתי חייב לבדוק מי במקום הראשון, ציפיתי שזה יהיה שיקוץ כזה או אחר ולשמחתי זה סטפ קארי. מה שנקרא ג׳רזי דונ'ט ליי
אלן זה חיית ריבאונד הייתי מת לראות אותו בלייקרס
טאונס במשחק מצויין, גם ברידגס, אנובי הפך לדלעת
אחלה הגנה עושים קליבלנד על הניקס. הניקס הפכו לדלעת והקסם נעלם. העגל במשחק פצצה אני עדיין חושב שיעשו טוב יותר להטריד אותו ולקבל עם בחירות.
תוקפים את הארדן שלא מסוגל לשמור על עציץ
הניקס נראים רגע לפני התפוצצות.
כרגע השלשות לא נכנסות,
אבל זו שאלה של סטטיסטיקה.
אננובי התעורר.
מיטצל לא סופרסטאר ולא כוכב ראשון. הוא סקורר שלא תורם כלום חוץ מיצירת נקודות והוא אנמי שוב הערב . הוא פשוט לא יציב.
הניקס משחקים כדורסל יפה, הם צריכים לרוץ יותר מול העגלות של הקאבס. שמעון מזל אתה לא צופה במשחק, מיטצל איום .
9 הפרש ,מרגיש עניין של כמה דקות עד שהניקס יגמרו את המשחק.
ברונסון על הארדן זה כסף בבנק, הרגליים של הארדן כאלה איטיות.
ריצת 14-0 ב4 דקות לניקס . שהארט קולע מ3 הם כל כך מסוכנים.
ברונסון לא צריך לזרוק שלושה על הארדן הוא צריך להכנס כל פעם לסל.
הארט נפצע במתפרצת
הסטטיסטיקה התיישרה, השלשות נכנסות, וזה כבר 18 הפרש.
זה שהקאבס פשוט לא עלו לשחק במחצית השנייה, גם לזה יש חלק בהפרש…
התקפה רעה, ההגנה שלהם גם כזאת איטית במעבר, החיפויים שלהם לא טובים, המשחק אתמול נראה בהילוך מהיר.
18 הפרש, והמשחק נראה שנגמר. משאירים את הארט הלוהט לבד על ה3.
אפשר להאשים את הארדן עד מחר אבל האשם הראשי זה ״הכוכב״ מיטצל שנעלם. האמת זה שהוא לא מספר 1 לעולם לא יהיה גם בקבוצה .
אלן פנטסטי החלום שלי לראות אותו בלייקרס ליד דונציץ אבל קשה לי לראות אותם מורידים אותו
הארט חורך את קאבס, ההבדל הגדול בין ברונסון למיטצל זה שהוא מנהל משחק. מיטצל האהבל עומד בצד.
הניקס העלו הילוך ולקליבלנד אין תשובה .
כדורסל פשוט יפה של הניקס. מנצלים מיסמאצים, הם הולכים לתת פייט למערביות, עדיף להם את הספרס כי יש להם מאצאפ מהגיהנום מול אוקלהומה.
אני לא מבין למה טייסון מקליבלנד לא מקבל אפילו דקה של משחק.
הוא שיחק טוב כל השנה , מהיר אתלטי קולע שלשות שחקן הגנה סביר
לא מובן הדבר הזה
יש לניקס מלא ריווח בהתקפה, הדאבל שמביאים על ברונסון כזה איטי. הטראפ חייב להיות מהיר יותר
שרודר לא יכול להיות על המגרש, הוא לא ברמה לפלייאוף. מיטצל מתחמם
עוד זריקות מהקו? הניקס בעבירות מפגרות. בראון מתעצבן בצדק ומכניס את ברידגס וברונסון .
הניקס בפנטלי, 9 דקות נשאר לרבע קלארקסון חתיכת חמור איזה עבירות רעות
טייסון פתח את הרביעי , הגנה יותר טובה ההפרש יורד
רק 8 הפרש, איזה סיומת יש למיטצל שהוא מתחמם הוא אחד השחקנים המהנים בליגה
לא ייאמן כמה עצירות
הקאבס נרדמים שם בשמירה, ברידגס על ה3 יכל לאכול נקניקייה ועדיין היה לו זמן לזרוק. 13 הפרש
הארדן כזה קונוס לא יאמן , בהגנה הוא לא מסוגל לזוז
17 הפרש ו2-0 איזה חזרה איטית של הקאבס להגנה במעבר
כאלה חלשים קאבס, בהצלחה עם חוזה להארדן
20 הפרש 3 דקות לסיום וכולם משחקים. הקאבס לא יחזרו מזה גם אם יעלו שני שחקנים נוספים על הפארקט
בפלייאוף הזה, יותר מאי פעם, רואים שהמקסימום שקונטנדרית יכולה להרשות לעצמה זה שחקן אחד בינוני בהגנה.
אחרת זה חור שאי אפשר לסתום.
מהצד השני רואים שהמקסימום שקבוצה יכולה להרשות לעצמה זה שחקן אחד שלא מהווה איום בהתקפה.
המשמעות היא שהליגה הפכה לליגה של עומק.
שג"א והת'אנדר זו דוגמה נהדרת.
וומבי והספרס.
הניקס מעניינים בגלל (או אולי בזכות) טאונס.
הוא השנה כבר לא מינוס בהגנה,
הוא אפילו דילג על ציון "עובר" כל הדרך לציון "טוב" בהגנה.
זה משאיר לקבוצה שחקן אחד בינוני מינוס בהגנה (ברונסון) והרבה שחקנים שמסוגלים לחפות (אנונובי, ברידג'ס, הארט).
יפה כתבת. אני כל כך רוצה התמודדות מכובדת מצד הניקס בגמר מול אלופת המערב. הלוואי ויקרה.
מדויק מאוד חברי.
על הנייר הקאבס יכולים לנצח את שני משחקי הבית הקרובים ולחזור לעניינים, בפועל, התחושה שהסדרה גמורה וזה יכול ללכת גם לסוויפ.
ואם הניקס בגמר, זה יהיה גמר אמיתי, יש להם מאץ' אפ לכל אחד מהכוכבים של הספרס ואוקייסי, והם יכולים לקחת השנה אליפות.
מגיע להם ומגיע למייק בראון
איך מח כדורסל מושחז וייחודי כמו שלך מסביר את התחזית הכושלת שפמפמת כל השנה שדטרויט תהיה אלופה ? ועל הדרך איזו התייחסות לכך שקופר פלאג נבחר לרוקי השנה? זה לא בדיוק המסלול שמתאים לבאסט שהבטחת לנו (רק איזה 500 תגובות רצוף) שהוא…תלמד מאביך הרוחני שימון שמגן על התחזיות שלו (בדרך כלל עם תרוצים פתטיים) כשמעמתים אותו עם המציאות.. מה לגביך חגי היקר? יש לך כל כך הרבה תובנות בטח גם בנושאים הללו יש לך מה להגיד
השלמתי.
טוב זה די ברור מה שקורה.
ניקס סן אנטוניו בגמר וזכיה של הניקס אחרי 40 שנה במדבר.
דובי הגיע הזמן.