שני משחקי 4 יש לנו הלילה, כאשר במוקדם מהם קליבלנד יקוו לשמור על הביתיות ולהשוות את הסדרה נגד דטרויט, ואילו במאוחר אוקלהומה יקוו להשלים סוויפ על הלייקרס ולהפוך לקבוצה ה-16 שפותחת את הפלייאוף עם סוויפ בשני הסיבובים הראשונים והשמינית מאז ששני הסיבובים הראשונים הם של הטוב מ-7. הפעם, עבור כל קבוצה אחד מאיתנו בחר שחקן מפתיע והשני בחר שחקן מאכזב, וההימורים הם של עמיחי, כרגיל.

3:00 קליבלנד קאבלירס – דטרויט פיסטונס (2- 1 לדטרויט בסדרה):
קליבלד:
שחקן מפתיע / סטוקטון – מקס סטרוס. קשה להצביע על מישהו מרשים או מפתיע במיוחד בפלייאוף של קליבלנד, שכולל 5 ניצחונות בית, 5 ניצחונות חוץ ופיגור 2- 1 נגד דטרויט כרגע. סטרוס לא מציג סטטיסטיקות יוצאות דופן, אבל אני אהבתי את האנרגיות שהוא מביא ואת התחושה שלי שהוא שומר לא רע על קייד. אפשר לציין חטיפה קריטית וסל ששברו שוויון 104 במשחק 3 ונתנו לקליבלנד את היתרון שהם לא שמטו עד הסוף, אפשר לציין 2 שלשות למשחק ב-36.4% סולידיים לאורך הפלייאוף, ובאופן כללי, סטרוס הוא השחקן שמשלים כרגע את החמישייה הבכירה של קליבלנד, גם אם דין וויד הוא זה שפותח משחקים.
שחקן מאכזב / עמיחי – אוון מובלי. 12 נקודות ו-6 ריבאונדים למשחק אלה נתונים לא מספיק טובים עבור מובלי, גם בסדרה של 3 משחקים בלבד עד כה. יש למובלי גם 4.3 אסיסטים ו-2.3 חסימות למשחק, אבל האחוזים שלו בירידה, כולל 50% מהקו (5/10) ו-3/11 לשלוש (27.3%). מעבר לנתונים האלה, מובלי לא מצליח לתת בפלייאוף הזה את הערך ההגנתי שהוא אמור לתת, וההרכב שלו עם אלן מתקשה לייצר ריווח ומתקשה בהתקפה. בסדרה נגד דטרויט, מובלי כרגע הוא השחקן היחיד של קליבלנד שהקאבס מנצחים את דקות המנוחה שלו, והם יצטרכו לקבל ממנו יותר בהמשך.
דטרויט:
שחקן מפתיע / עמיחי – דאנקן רובינסון. אחת ל-3 שנים רובינסון נראה נהדר בפלייאוף, כי ב-2020 ו-2023 הוא היה חלק מרכזי מההעפלות של מיאמי לגמר, כולל הביטוי "בים באם באם, דאנקן חם" ב-2023. נגד אורלנדו הוא עוד היה עם 2.7 שלשות למשחק ב-36.5% ועם משחקים של 1/6 ו-2/10 לצד משחקים טובים, אבל ב-3 המשחקים נגד קליבלנד הוא עם 5/8, 5/9 ו-4/7 לשלוש, ובאופן יותר מרשים ומפתיע, גם 3.3 חטיפות למשחק בסדרה הזאת. סטוקטון יכתוב בעוד רגע על בעיות הריווח של דטרויט, ואני עונה לו כאן שהערך של רובינסון שווה לשני שחקנים מבחינת ריווח, וכמו שסטף יכול להכיל את חוסר הקליעה של דריימונד , כך רובינסון יכול להכיל את חוסר הקליעה של אוסאר תומפסון.
שחקן מאכזב / סטוקטון – ג'יילן דורן. מי שסיים שני במרוץ לתואר השחקן המשתפר ירד מ-19.5 נקודות למשחק עם 1.9 איבודים ב-65% מהשדה בעונה הסדירה ל-10.4 נקודות ו-2.5 איבודים ב-49.4% מהשדה בפלייאוף, כשגם הנקודות שהוא כן מייצר מגיעות מריבאונד התקפה ולא ממהלכים שהולכים אליו. לצד אוסאר תומפסון שלא קולע מרחוק, הקשיים של דורן מצמצמים עוד יותר את הריווח של דטרויט, ולפעמים זה נראה כאילו הם משחקים שלושה על חמישה בהתקפה.
הימור: נמשיך עם הביתיות. קליבלנד ב-5.
5:30 לוס אנג'לס לייקרס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (3- 0 לאוקלהומה בסדרה):
לייקרס:
שחקן מפתיע / עמיחי – רוי האצ'ימורה. אחרי 9 משחקי פלייאוף, האצ'ימורה עדיין עם 50% או יותר לשלוש בכל המשחקים, ובסדרה הזאת הוא עם 12/21 לשלוש (57.1%) אחרי 3 משחקים, שזה 4/7 לשלוש בממוצע למשחק. אוקלהומה גדולה על הלייקרס בלי לוקה, שלא ישחק הלילה כצפוי, והיפני יהיה שחקן חופשי החל ממחר בבוקר ויוכל להציג מספרים יפים לקראת קיץ שיכול להשפיע על הלייקרס הרבה זמן קדימה.
שחקן מאכזב / סטוקטון – דיאנדרה אייטון. הבחירה הראשונה של דראפט 2018 היה ב-2021 שחקן מרכזזי בקבוצה שהובילה 2- 0 בגמר, אבל אחרי סדרה טובה נגד יוסטון עם 11.8 נקודות ו-10.8 ריבאונדים למשחק ב-60.4% מהשדה, נגד הת'אנדר הוא עם 7.7 נקודות ו-9.3 ריבאונדים ב-39.3% מהשדה ועם 1/2 מהקו בלבד אחרי 3 משחקים. כל זה מוביל לכך שכמות הדקות של אייטון ירדה מ-31 נגד יוסטון ל-26 נגד אוקלהומה, והלייקרס מסתבכים עם הייז או בהרכבים נמוכים.
אוקלהומה:
שחקן מפתיע / סטוקטון – צ'ט הולמגרן. אוקלהומה ביתרון 3- 0 ובדרך לסוויפ נוסף, למרות שהכוכב הראשי שלהם משחק לא טוב ומשחק את הסדרה הגרועה מבחינתו בשנים האחרונות. בין הסיבות הראשיות ליתרון המבטיח הזה הוא צ'ט הולמגרן שמהווה נקודת מפתח, ובינתיים הלייקרס לא מצליחים להתמודד איתו, בשני צידי המגרש. בהיעדרו של J-Dub היה צפוי שצ'ט ייקח צעד קדימה אבל זה עדיין נחמד לראות שהוא אכן התבגר והעלה את רמת משחק בפלייאוף, כשבסדרה הזאת הוא מוביל את אוקלהומה בנקודות (21.3), ריבאונדים (10), חטיפות (1.7) וחסימות (2).
שחקן מאכזב / עמיחי – לו דורט. מבחינה מקצועית, היחיד שאולי אפשר לדחוף לכאן זה שיי עם 21 נקודות למשחק ב-50% אפקטיבי נגד הלייקרס, אבל זה לא מפריע לת'אנדר בהובלת הולמגרן. בחרתי במקום לציין את דורט שעומד על ממוצע של 6.6 נקודות ב-37.1% לשלוש בפלייאוף, אבל זו עונה שנייה ברציפות שכמות הדקות והמעמד שלו יורדים בפלייאוף, ובהתחשב בעובדה שהחוזה שלו נגמר בקיץ, ייתכן שהוא מנהל קרב מאסף על הנכונות של סם פרסטי לשלם לשחקן שמסתמן כבר החלפה, או על החוזה הבא שלו באופן כללי.
הימור: אוקלהומה ב-23.

קליבלנד דטרויט בסוג של משחק על הסדרה כולה, אם הקאבס מפסידים כבר יהיה קשה לחזור. במשחק השני הלייקרס כנראה יודחו, אבל לא בטוח שזה נגמר כבר הלילה, אוקייסי זה בוסטון סלטיקס עם סנטר יעיל בצבע, ואם השלשות לא יכנסו הם בבעיה.
תודה לכם
אין מה להתאכזב יותר מאייטון ועוד מעט גם מהעגל הצעיר יותר מובלי, שחקן ההגנה של העונה לשעבר. פשוט חרפה שדיוויס לא זכה אף פעם בתואר הזה ושחקנים כאלה כן.
תודה על הפריוויו.
דייויס לא זכה פשוט כי רוב השנים הוא לא שיחק מספיק… חלק גם היו בקבוצת פח.
היו לו 4 עונות בריאות (68,75, 76 ו 62 בעונת הקורונה המקוצרת), שגם קבוצתו עשתה פלייאוף באותה עונה.
חוץ מזה שחקן ההגנה של העונה זה לא mvp. לא משווה ביניהם אבל וומבי היה מקבל את התואר אשתקד במידה והיה בריא למרות שהספרס לא היו בכלל באיזור הפלייאין.
דיוויס בשיאו היה שחקן הגנה עצום כולל על גארדים. שחקן ההגנה הכי טוב מאז דוויט הווארד.
יאללה אוק לא לחכות לרבע האחרון לדרוס מהרבע הראשון ואפילו מהרבע ה3 מקובל עליי. עוד לא הייתה בסדרה שחיטה כהלכתה בכשרות הרבנות. לשחוט, לדרוס, לרמוס, לנגב ולבער את השקצים מקרבנו.
אחרי הבעור לעלות אותם על הטיסה לקנקון.
כפי שאומר אדם מיוחד בהצלחה לכולן חוץ מהטראקרס.
תגיד לשיי שלא יפריע והדריסה תגיע.
תודה רבה חבר'ה
מסכים עם הכל, תודה רבה חברים, אחלה פריוויו.
דורן שחקן מאוד מוגבל התקפית שהחוזה שיקבל ידפוק את דטרויט שנים קדימה. אותו כנל מובלי, שהוא שחקן משלים טוב ותן לא.
המנגרים לא לומדים ממקרה בן סימונס…
אמת יהיה אסון לתת מקס
היו שחקנים משלימים שהביאו אליפויות כמו דריימונד, הוראס גראנט, רודמן וכו שקיבלו שכר של כוכב.
דורן עוד לא הוכיח שהוא מביא אליפויות. כשיוכיח שיקבל מקס
בס"ד
תודה רבה
אם דניס ג'נקינס ימשיך לקבל עשרים דקות פלוס, הפיסטונס אולי ינצחו את הסדרה הזאת בקושי ומול הניקס יפסידו 4-1
הארדן מכניס אותי ואת כל הביקורת לתוך הסל.
אחלה לבארט אחלה גארד מחליף
האחים תומפסון צריכים כל הקיץ לסגור את עצמם באולם ולעבוד על קליעה מרחוק.
זה כמו תאומי איגואדלה בלי יכולת לקנות סל שזה לא דאנק או לייאפ.
זה ברמה של להיות 4 על 5 בהתקפה.
הפיסטונס/רוקטס זה לא הווריורס ששיטת המשחק מתאימה לאחד כמו פייטון ג'וניור
אם לא התאמנו בחיים שלהם, מגיל 7 עובדים על כדורסל ולא מסוגלים לזרוק לסל?
שני נגרים שאלוהים בירך אותם באתלטיות.
מיטצל סל ראשון מהשדה,1-7 . לבארט מתעלל בקליבלנד
הארדן בלתי ניתן לצפייה.
היחיד עם משחק יוצא דופן זה לאברט עם 17 מהספסל.
מיטשל חייב להתעורר בקאבס.
בינתיים הפיסטונס לא מפשים בריבאונד הגנה.
כהרגלו, הארדן מתחיל בסערה ונחלש. אבל אם המשחק יגיע לדקות האחרונות במצב צמוד, הארדן יהיה האיש עם הכדור.
WTF
לא ברור לי אם קליבלנד הפכו לקבוצה טובה,
או דטרויט הפכו לדלעת מזן אורלנדו…
21 – 0 ב-6 הדקות הראשונות של הרבע השלישי.
איזה רבע פסיכי של דונובן
אוויר להארדן חח
לבארט בא לנקום היום 🤣🤣
רבע 3 לפנתאון של מיצל וקליבלנד
מיצל בסדנת ניגוב
שמעון העגל שלך מובלי אחלה שחקן
עגל לגמרי שחקן של 10 מיליון לא 46 מיליון
קייד לא פוגע בכלום
הונילים של הקאבס חלשים אבל מיצל לא בהכרה
מדהים איך הפיסטונס שכחו שיש עוד מחצית לשחק. איזו התפרקות
חחח איזה שריקת אוויר מיצל קיבל התנגש בגנקינס צעק איי לשופט הלך לקו בדיחה
וואו מיצל שבר את הקרסוליים של אסאר
למה החזירו את הארדן הבטט ב20 הפרש בשביל מה רצו ככ יפה
אטקינסון יא חתיכת דפקט עם חילופים מהבית 21 הפרש לקאבס והוא מכניס את הארדן ומוציא את מיצל נהיה 14 הפרש. במקום לגמור את המשחק חתיכת דפקטים יש בליגה הזאת רצו דרסו והמאמן הדפקט בא עם חילופים מהבית במקום עוד 3 דק לחסל את המשחק.
אטקינסון הדביל גם הפסז שכח את מיצל על הספסל הקאבס לא מצליחים לזרוק לסל
6 דק לסיום הדפוק משאיר את מיצל על הספסל שהמומנטום של דטרויט
חחח בדיחה מיצל צועק איי שעומד לאבד את הכדור ומקבל אוויר לקו חחח שחקני דטרויט מחייכים מהתסכול איזה ליגה בדיחה
אמאללההה מיצל מה עשה לקייד שלח אותו לשיעורי סטפס איזה שחקן.
טוביטס התנכש בשרודר צעק איי הסתכל לשופט אין שריקה.
דונובן מיצל בסדנת ניגוב חותם למאנו על התחתונים.
טוביאס חזר לימי פילי שובר קרשים
חחחח אטקינסון הכניס מחליפים ירד ל10 נלחץ לקח פסז 🤣
דטרויט עושים הכל נכון וגם הסופרסטאר שלהם, טריי יאנג
היה לו משחק חלש היום אבל הוא שחקן אדיר. הם הביאו עליו דאבלס. הוא משחק עם נכים
עוד טריי יאנג
ככ לא נכון אתה עושה איתו איירבול. האמת אתה מפתיע אותי הוא שחקן כלבבך. מרוכז 100 אחוז במשחק בלי שטויות לא זורק ראש מתאמץ שומר משתפר מעונה לעונה. שיפר כדרור שיפר קליעה, אופי חזק לא מתלונן לא עושה לואד לא מבקש טריידים.
הוא כל החבילה.
שחקן בינוני בתחפושת
הנשר הקירח נחת
יאללה הצטרפתי צמוד מידי מה זה לדרוס
ריבס כל התקפה מנסה לעוף על מישהו ומבט לשופט. אשך הנשר שלך פספס הטלת ביצה באיירבול
לא לקח שיעורים מהמהפנט
תגידו מישהו יודע אם לוקה חוזר לטורניר קנקון?צריך הימורים בפאני מרקט. מיצל כל הזמן לבד למיד ריינג
זה הזמן להטריד את שיי בתמורה לפול ג'ורג' ובחירות ואוק' תהיה טובה
ואמביד
הכדורים עפים לשקץ מהידיים כמו מרשמלו. מיצל היה צקיך לזרוק את השלשות סתם תקע את ההתקפה
רעבס כל התקפה זורק ראש חחח מקיין בייבייי
קארוסו עוד איירבול מה3
מטיל ביצי חופש
😅😅😅
התחביבים של מקיין – רשתות חברתיות, סקייטבורד ולבעוט בגופה של הלייקרס
השקץ חייב אדמנטיום במחצית נראה בלי אוויר בלי אנרגיות מחטיא לייאפס וכדורים עפים לו מהידיים
הנה השופטים הצילו את השקץ בשריקת אוויר לדורט שיקלע משהו מהקו חחח כי במשחק לא מסוגל. צריך להוציא לו אדמנטיום מועשר מאיראן אולי להביא למחצית
שאוק יפתחו לו את מיצרי הורמוז
הטראקרס בלי סל 6 דק ברבע אז מה השופטים עושים שיקלעו כבר שולחים את השקץ לקו שיצאו מהבוץ
ריבס חושך לא מובן למה ברוני לא מקבל דקות
https://youtube.com/shorts/a2nrY3RGWzA?si=1y1RclI-F7yvkLJ1
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
עוד שריקת אוויר לטובת ריבס חטף בלוק נקי אין הילוכים חוזרים וכלום
נוהל חניבעל
קארוסו כזה נגר לא מפסיק להחטיא לייאפס ושטויות
בכל מקום, עושה הכל
Goat
בהגנה. בהתקפה מחרב.
שיי מזיין את אוק כל הסדרה
להביא את פווווק גורג
עוד אוויר לטובת ריבס קופץ על שחקנים 3 זריקות חינם מהקו. השופטים מנעו את הבריחה של אוק מהרגע שהיה להם 26 נק התחילו לעבוד נון סטופ שההתקפה תפתח ותזרום לטרטקרס שריקות אוויר בלי הכרה
זה לא יעזור להם. מתישהו יצטרכו להושיב את שיי וההפרש יצמח.
בלי שיי זה 20 הפרש לטראקרס פה. הציל אותם מהקאמבק השיפוטי
ריבס בלי השופטים לא מסוגל לקלוע בכדורסל
מסוגל, אבל הוא מכור לטיפה המרה
אמת
מיצל מהוסס בזריקה מה3 יוצר מידי תוקע לאוק התקפות משאירים אותך לבד תזרוק חביבי.
השופטים עוזרים לטראקרס לצאת רק במינוס 4 במחצית אחרי שינוי מומנטום אינטנסיבי בשריקות אוויר
רבע שלישי אוק יפתחו לשקץ את מיצרי הורמוז
הלוואי. צמוד מידי פה לא נהנה.
אוק הביאו את דילון ברוקס למשחק מהספסל שיציק לשקץ. דילון בא ללוות אותו לקנקון כסוכן הנסיעות שלו
איזה שריקת אוויר תהנו
https://youtu.be/fde97UdpUQo?si=XC2b4XcDVwn4lhFc
הוא גדול
חבר ללל בכיר
במטבחון
שגא בייבי סל+אוויר air1
יאאללה 11 הפרש להתחיל לדרוס
טוני בראדרס עובד חזק בשביל להשאיר את הטראקרס במשחק התחיל לשרוק דברים בלי קשר לכדור או למשחק
ריבס מחריד 3 איבודי כדור ברצף כמעט של קטסל
יאללה לנגבבב קייססוןן
עןד אוויר של טוני אחים לטובת המולך החטיא לייאפ קיבל אוויר 0 הילוכים חוזרים. כמעט דפק איירבול מהקו המולך חח
כשלברון וטוני בראדרס יפרשו הם יפתחו ביחד מאפייה
יפ הוא השופט הפרטי של המולך
מאפיית האחים
דורט זה נגר בני נגרים מדורות ימימה
הצ'ימורה נותן פלייאוף מהסרטים במיוחד בשלשות.
הלייקרס יתנו לו חוזה ענק והוא יחזור להיות דלעת
שגא עם air1 ריבס מתלונן על השריקה הרגילה שהוא בעצמו מקבל אייי חחח
עוד אוויר מוחלט לקייסון שלא ילחץ את קיבס ותכף הטראקרס על הקו כל התקפה להשאיר אותם במשחק
ריבס העיף כדור על איזה עשיר על הפרקט שפך לו את כל הקולה. באסה שברוני לא מקבל דקות
ריבס וקנארד לא מסוגלים לשמור את SGA.
היה פאול על sga , אבל הפאול היה בתחילת המהלך לפני הזריקה
השקץ עם 2 שלשות מרגיש את האדמנטיום בורידים כנראה מהמחצית. המשחק צמוד מידי רק 5. אוק יא נגרים תנו כבר דריסה.
פואמה מאת ש.קץ:
לִבִּי בְמִזְרָח
לִבִּי בְמִזְרָח וְאָנֹכִי בְּסוֹף מַעֲרָב / אֵיךְ אֶטְעֲמָה אֵת אֲשֶׁר אֹכַל וְאֵיךְ יֶעֱרָב
אֵיכָה אֲשַׁלֵּם נְדָרַי וֶאֱסָרַי, בְּעוֹד / צִיּוֹן בְּחֶבֶל אֱדוֹם וַאֲנִי בְּכֶבֶל עֲרָב
יֵקַל בְּעֵינַי עֲזֹב כָּל טוּב סְפָרַד, כְּמוֹ / יֵקַר בְּעֵינַי רְאוֹת עַפְרוֹת דְּבִיר נֶחֱרָב.
🤣🤣🤣
חח הרגת אותי
השקץ התלהב מ2 השלשות חשב הוא סטף זרק שלשה בתנועה מהסיבוב הסל כמעט נפל
חחח איזה אוויר שרקו לקייסון בדיחה
עוד אוויר לריבס קופץ על שגא 3 זריקות בדיחה השופטים מורידיםמרק לנקודה הפרש. בראדרס היום בשיאו
עוד אוויר מוחלט לריבס בדיחה שוב לקו חטף בלוק נקי
עוד אוויר מוחלט של השופטים שלוקחים את ההובלה. בלוק נקי של קארוסו.
אוק מתקשים 5 על 8.
רצף של 5 שריקות אוויר שלא היו קיימות לטובת הטראקרס הופכות את התוצאה לטובתם מפיגור 7.
רבע חלומי של הלייקרס. הם רק צריכים שיישאר להם אוויר לרביעי
רבע חלומי של השופטים חחח ימבה שריקות אוויר כולם בלוקים נקיים
הייז חוגג לצט על התחת בריב.
אוק יצטרכו להתעלות מול השופטים שעלו היום בטירוף
יאללה אוק יא זבלים תדרסו. לא נהנה מהחרא הזה.
יש פה ליצנים שחושבים שבלי שגא אוק היו עושים משהו חחח זה סדרה של 4 0 לטראקרס. הם לא מסוגלים לכדרר כדור. רק שגא ומיצל מכדררים.
חוזר ואומר ללוקה יש את הצוות המסייע הכי טוב בליגה בפער עצום. זה מה שהפלייאוף הזה הראה. אז בלי תירוצים.
הטראקרס בדרך ל30 40 עונשין שלהם להשאיר אותם במשחק
עוד אוויר נגד הרטשטיין בדיחה בסקרין להיביר כדור
ג'קסון הייז נותן משחק קריירה.
לברון מנצל יפה את המיסמצ' עם השומרים הנמוכים מולו
הייז הכניס את צט שחקן ההגנה לסל
ראיתם איך קארוסו מורתע שם ידיים מאחורי הגב שריבס לא יקפוץ עליו חחח
מקייןןןן יא מלך דריל מורי הדפקט הזה חח
תודה דריל מורי תודה
שנתת את מקיין בשביל הבחירה ה 22 בדראפט
שיפטרו אותך השבוע יא מיץ זבל
מורי מוסר ד"ש. הוא קורא כל מילה שאתה כותב פה…
מורי במיטה עם בובת מין של גיימס הארדן
רק מאזולה בא לפה לוודא שביקשת ממנו לקחת טיים אאוט בזמן
אני אהנה לראות אותו בפילי עוד שנים רבות שתקלל עד שתודה שהוא בעצם גאון. טראסט דה פרוצ'ס.
הוא מפוטר עוד יומיים
אשרי המאמין
השופטים מנסים להתעלות בקלאץ מקיין מעצבן אותם עם השלשות שלו
נו מה יהיה שימון? אתה מביא ניצחון ראשון ללייקרס.
זה בראדרס לא אני
בארור
מקיין בלי מצפון אבל החזיר את הת'אנדר למשחק.
מיצללללל יא מלך עשה דונובן מוב על סמארט אנד 1111
צט איבד לגמרי את הבטחון
חחחח דורט עשה לסמארט את הפלופ שהוא תמיד עושה בסקרין בושה של שופטים
שגאאאאאא
שגאאאאאאאא מדאדפאקרס
צט לא קיים
האצי'מורה הולך לביא ברינקס רציני בקיץ
כל הסלים על צט בחייאת האציצורה לוהט
עןד אוויר air 1 לסמארט. לא היה כלום. צט זה שחקן הגנה 2 בליגה?? כל הסלים ברבע עליו
מגיע קרדיט ללייקרס על הפוקסים האלה
יאללה לייקרס, עוד מאמץ קטן.
אני חייב לראות ל-חות עוד משחק אחד של המלך השנה.
פליז
😁 😁 😁
תחווה אותו בכיף בטורניר קנקון. נשלח לך צילומים. לוקה חוזר לטורניר?
מי שנתן לצט מקום 2 בשחקן הגנה יכול לפרוש מהענף.
צט הכניס את השקץ לסל
הרנשטיין מוסר בחסד עליון. יופי של ראיית משחק
הייז מסתכל על הולמגרן עושה פייק בלי לעזור
ואללה נקי צט לא עשה צעדים יפה מאד לא הזיז את הרגל ציר בכלל.
השקץ בוכה לטוני בראד'רס, מה חדש?
מתי הוא לא בוכה לו?
אם יש להם שכל הלייקרס ינסו תרגיל לשחרר את האצימורה
יופי שגא יאללה לא לתת להם 3. השקץ הכניס את קארוסו לסל אבל ניגר את הלייאפ
עבר בקלות את קארוסו הנמוך וקטן ממנו בהרבה, אך הרטנשטיין בא לעזור ולברון החטיא זריקה נוחה יחסית מקרוב. כמו כמעט תמיד, הולך פנימה בסוף משחק למרות שהקליעה מכדרור במיד ריינג זהו המהלך הנכון בסופי משחק, מהלך שכמעט לא קיים אצלו, ללא תלות בגיל. הייז דייויס מפנא עשה סל ניצחון על ולנסיה במשחק השני שלהם מעמדה דומה שממנה לברון נכנס. אין ללברון את זה, ללא תלות בגיל, לבטח כשמשווים אותו למייקל וקובי (זהו בדיוק החיסרון היחסי הגדול שלו שגם בא לידי ביטוי, בין היתר, באסטטיקה התקפית נחותה מאד).
רדיק יא עיוור צבעים
השארת את האצימורה קלעי השלשות הכי טוב בפלייאוף על הספסל
סתום כזה
זה גאונות עם מקסי קלבר. היה צריך את ברוני דחוף
הברקה של רדיק עם מקסי קלבר 😆
אתה לא מבין
זה הפוך על הפוך
הוא משחק שחמט
זה מחוץ לקופסה
איזה דביל
עוד סוויפ לאוקלהמים
אנדר/אובר 2 הפסדים עד הסוף הפלייאוף
אובר קל. יפסידו לספרס 3 ויפסידו לניקס 1
https://youtu.be/MXXRHpVed3M?si=LxVyPZ78bspjm0St
מוקדש לשקץ ואוהדיו
לייקרס
כאן קOOן
🙂
יאללה מחכים לספרס שבאים עם מאנו שייקה ואופק.
השקץ לדעתי במשחקו האחרון בטראקרס והולך לבאלמר.
הלך קשה טוני בראדרס היה mvp. מקיין הרס לו.
שגא היה גדול לכל רפי הבינה.
האצימורה ודני לא בטיים ליין של ווש
אשכרה אחלה נקודה העלת פה. איזה קבוצה פח.
האמת שזה לא יאומן שנוסף לשרגא יש לאןק את מיטשל ומקיין. וזה כאשר גיי דאב בחוץ. תכלס לייקרס נתנה יופי של קרב אבל לא היה לה סיכוי.
טוב. לפעמים פציעות עושות טוב לקבוצה, וראינו דוגמה מצוינת איך מיטשל לקח את מקומו של וויליאמס הפצוע בסדרה. שיחק נפלא.
מיצל נראה שחקן טוב מהדוגמן למען האמת.. בכלל הוא עדיף על דורט.
חמישייה של מיצל שגא דוגמן צט הרטי חזקה יותר. דורט שם בגלל ההגנה. הדוגמן שומר טוב אבל לא ברמה של דורט. דורט מצד שני אין התקפה בכלל נגר בן נגרים. לא החלטתי עדיין מי יותר נגר הוא או קארוסו. היום בקלאץ עשו כל שנייה חילופי הגנה התקפה מיצל ומקיין ובהגנה דורט קארוסו קייסון. לקייסון יש התקפה רואים לפי התנועות שלו אבל באוק הוא לא יכול להשתמש ומוגדר לתפקיד דורט קארוסו.