
22:30 – פילדלפיה – ניו יורק ניקס (3-0):
- במשחק הראשון הלילה יכולה לקרות היסטוריה. מעולם הניקס לא ניצחו סדרת הטוב משבעה משחקים בסוויפ. הם כן ניצחו בסוויפ אך זה היה בסדרת הטוב מחמישה משחקים.
- הניקס פשוט טובים יותר באופן משמעותי. זה לא רק הפער המצטבר אלא היכולת במגרש. לניקס יש פתרונות כמעט לכל התקפה וכל דבר שהסיקסרס מנסים לעשות. החל מחסימות וחילופים דרך עצירת הכוכבים ויצירת ריצות מלאות אופי (לא אופייני) של הניקס. ברונסון שולט במגרש וקולע 31.3 נקודות כאשר קא"ט משמש כמוסר מרכזי ומחלק 6.7 אס' בממוצע בסדרה.
מנגד, מקסי שבסדרה הקודמת קלע 27 נק' לצד 6.6 אס' לא מצליח לבוא לידי ביטוי וקולע רק 18 ומחלק רק 5 אס'. ובכן חברים, זאת תשובה די טובה למה פילי לא מצליחים. - אף קבוצה לא חזרה לנצח סדרה אחרי פיגור 3-0 ולכן זה רק עניין של זמן עד שהניקס יעלו עונה שנייה ברצף לגמר המזרח.
הימור: ניקס ב-1
2:30 – מינסוטה – סאן אנטוניו (2-1):
- עד כה הסדרה הזאת היא הצמודה ביותר והמסקרנת ביותר בסיבוב השני. אחרי ניצחון (יש שיגידו מפתיע) של מינסוטה במשחק הראשון, נראה שירד לספרס קצת הגאווה שהייתה. אך במשחק השני ההתפוצצות החזירה להם את הביטחון. ויקטור עצמו היה מעל ומעבר עבור ההגנה במשחק השלישי וכעת הגענו לנקודה הנוכחית.
- זה משחק שיכול להכריע את הסדרה. אם הספרס מלאי הביטחון והגאווה ינצחו, הדרך לסיבוב הבא נראית קלה מאי פעם. במשחק החמישי הם יחזרו הביתה ולקול הקהל השואג והשיניים השבורות, יהיה קשה לזאבים לצאת משם עם ניצחון. מצד שני ניצחון של מינסוטה מאריך לנו את הסדרה עוד קצת ונהנה מעוד משחק אחד לפחות.
- ויקטור הוא השם החם בסדרה עם 23 נק' 15 רב' ו-6.3 חסימות בממוצע בסדרה עד כה. כאשר קאסל מקבל את הקרדיט על האטת אדוארדס שקולע 20.7 נק', ועל חלוקת 7 אס' בלילה.
הימור: מינסוטה ב-3

הניקס יעשו ניקס ויפסידו
שפילי תעוף כבר. תודה
פול ג׳ורג׳ בהחלט מרשים מאוד בסדרה הזאת
מקסי לא לוקח על עצמו מספיק, משתקים אותו והוא לא בא לידי ביטוי
קלי אוברה גם מעולה
אמביד יכול להיות הרבה יותר טוב
הסדרה הזאת צמודה יותר מ3-0
2-1 היה יותר מתאים אבל פילי שובקים בסופי משחקים והניקס להפך לוחצים על דוושה עד הסוף
הניקס יעשו חיים קשים לכל קבוצה שתצא מהמערב, יש להם אופי מתאים, והם לא פראיירים, עם ספסל יחסית חזק
עדיין אנדרדוג מובהק אבל בכל זאת
כמובן שהסדרה מול דטרויט תהיה לפנתאון בעיניי ומאוד מקווה שדטרויט תעבור, אבל היא להבדיל מהניקס תהווה שטיח לקבוצה שתצא מהמערב
תודה רבה שחר
פילי ומיני
אחרי שני משחקים בסדרה שהספקתי לראות לפחות מחצית שניה קיבלנו משחק בשבת ומשחק בשעה דפוקה
נמאס לי להמר על פילי ומיני ואז הן מפסידות
אז ניקס וספרס אולי זה יעזור
"הקהל השואג והשיניים השבורות"?
המחווה שעשו לדני
באו עם ציור של שן שבורה
לא ראיתי שנכתב איפשהו –
הלילה ב-22:00 הגרלת הלוטרי.
ראשית נתפלל שהוויזארדס שוב יידפקו, השאר זה בונוס.
אה אני רואה שגילרי כיסח מיתוס בעניין. חוזר לקרוא.
I would too
😭
וגם בצערך…
נראה לי שהניקס יסגרו את הסדרה. מקווה שננצח. תודה רבה שחר.
בלי קשר לתוצאה הסופית, נקווה שפילי תעשה קולות של מאבק. אבל בתכל'ס מגיע להם, על שגזלו מאיתנו את הזכות לראות את הסלטיקס בסיבוב השני. לא נורא, עוד קצת פרוסס והם שם.
תודה רבה שחר
אתה מתלונן שבוסטון פחי אשפה לא הצליחו לנצח את פילי פסולת גרעינית
מי בדיוק אשם בזה ?
פילי אשמה בזה. היא ניצחה אותנו. לפחות שיהיה לה את ההגינות הבסיסית להגיע עד לגמר, כדי שנוכל להצדיק את העליבות שלנו
😄
4-0 לניקס
3-1 לספרס
הלוואי ומיניסוטה ינצחו
ג'פפוסטר – משתתף בצערך.
יצא לקליפרס מדהים הטרייד על זובאץ
הכל מכור!!!!!
The No. 1 pick belongs to the Washington Wizards
The No. 2 pick belongs to the Utah Jazz
The No. 3 pick belongs to the Memphis Grizzlies
The No. 4 pick belongs to the Chicago Bulls
5. LA Clippers
6. Brooklyn Nets
7. Sacramento Kings
8. Atlanta Hawks
9. Dallas Mavericks
10. Milwaukee Bucks
11. Golden State Warriors
12. Oklahoma City Thunder
13. Miami Heat
14. Charlotte Hornets
😀
השגת אותי עם הכותרת…
הוויזארדס זוכים בבחירה הראשונה.
הג'אז מדלגים לשניה כשהגריזליס בשלוש והבולס ב4.
אינדיאנה נתנה לקליפרס תמורת זובאץ את הבחירה החמישית בדראפט הקרוב, בחירת סיבוב ראשון ב 2029
בנדיקט מתורין ואייזיה גקסון
דאבל וופ
הטרייד של אינדיאנה תמורת זובאץ ובחירה מוגנת 4 בא אליהם בסיבוב והבחירה נחתה במקום 5. איזה חוסר מזל.
הייתי מעדיף לשמור את הבחירה ה5 מאשר זובאץ
"חוסר מזל", הליגה עזרה לבאלמר אחריי הטמטום עם אוק כמעט הרחיב את הליגה.
לדעתי זובאץ חוזה מעולה יש להם חמישייה מעולה במידה והאלי חוזר בריא
מקברייד לשלוש והקהל דווווססססססס בכל שלשה
נראה שאמביד שכח לקנות כרטיסים לקהל המקומי
הניקס משחקים נגד שחקן וחצי שני גופות ורוקי
הניקס 9 מ 10 מהשלוש! ברמה של לא אמיתי מאז המופע של קליי של 37 נק ברבע אחד לא ראיתי דבר כזה
מזרח זה קרב חפירות בפלייאוף? חבל שלא סיפרו את זה לקבוצות. 18 זריקות לשלוש בפחות מ10 דקות
ערב קשוח לאוהדי פילי
רק אצלי יש תקלה בליג פאס ונשמע כאילו הקהל בפילדפיה מעודד את הניקס?
ושורק בוז הפרעות לאוברה בעונשין… משהו מוזר פה
באג בליג פאס חחח
למישהו יש לינק ללא פרסומות קופצות?
פילי כאלה זבל
בושה לפילי ובמיוחד לקהל שלה
אין לפילי מה לעשות, הכל נכנס מ3 והסל נראה כמו אוקיינוס, ביום כזה אתה לא יכול לנצח את הניקס (כל קבוצה בליגה הייתה מפסידה). צריך לנצח ביום שהקליעה לא ככה.
יואו! מקברייד!
ביום שהשלושות נכנסות אין לאף קבוצה במזרח סיכוי מול הניקס בטח לא לפילי המסכנה. השחקן המאכזב ביותר זה מקסי הייתי בטוח עשה את הקפיצת מדרגה אבל הוא עדיין לא באשלון העליון.
הניקס קולעת מ3 יותר ממה שהיא קולעת מהשדה. חוץ מזה הניקס נראית כמו קונטנדרית אמיתית זה לא רק הרמה המזרח. כדור שטס מיד ליד כל כך הרבה אופציות בהתקפה .
מעניין כמה אנשים בעולם הזה לא שמו ניקס בגמר בבראקט שלהם.
על מה המחמאות שפליאוף p מקבל בפליאוף הזה? שום צמח לא יפרח לידו. זה שחקן שמוודא הריגה על קבוצות.
תענוג לראות את טאונס פורח על הגופה המתה של אמביד שעוד העז לעשות ממנו בדיחה לפני 6-7 שנים כשעוד היו תמימים האנשים בנינו.
אמביד בלי ברכיים פילי המטומטים היו צריכים לבעוט אותו לפני שנתיים, הקבוצה הגרועה בליגה בטריידים וזה שיש את וושינגטון.
כל הפרונט אופיס של פילי צריך ללכת הביתה, ביחד עם נרס, והגופות של ג׳ורג׳ ואמביד.
בעולם שבו ענקים זורקים 10 פעמים במשחק לשלוש, הבחירה של יתוש כמו אלוורדו לחדור כל הזמן ראויה לסוג של שבח
טי ג'יי מקונל הצטרף לשיחה
קול קורא לדני איינג' : אל תשכח מאיפה באת
לא חושב שזה חכם לשמור עם רנדל על קאסל, הוא זריז ומהיר מדי בשבילו.
גובר זרק שלושה כמעט שבר את הסל. הספרס יכולה להביא דאבל טים כי יש אפס איום מגובר התקפית
כל סל נגד הספרס זה יציאת מצרים, גובר הכניס את וומבי לטבעת לקח אליו ריבאונד וand one.
וומבי פתח לא טוב את המשחק, הוא מנסה לכפות את עצמו על המשחק ועושה שטויות זריקות קשות כדרור מיותר ואיבוד
האורך של וומבי כזה מדהים הוא הטביע בלי לקפוץ על גובר.
וומבי המגן הטוב בליגה אפילו לא קרוב. איזה כדורסל של הספרס
איזה הגנה יש לספרס, פרט לאדוארדס מינסוטה מסכנה. מול דנבר כל מלפפון נראה כוכב . כל סל זה מסע במדבר, הם מענישים בנתיים במעבר .
גובר שלוקח ריבאונד התקפה מצויין.
איזה רבע. מינסוטה חייבת להמשיך לרוץ ולשלוט בריבאונד ההתקפי.
קונלי עם עוד שלושה. 34 נקודות ברבע אחרי ש3 דקות לסיום הם קלעו 18.
הרפר אדיר. איזה אתלט איזה סיומת.
וומבי בעוד עבירת תוקף, זה אמור להיות פלייגרנט 2. מרפק ללא קשר למשחק.
וומבי מחוץ למשחק . אני חייב להגיד שאני לא מת על וומבי כשחקן חוץ הוא לא מנצל הרבה מהיתרונות הפיזיים שלו.
וואו איזה שריקה, לא האמנתי ששופט ישרוק כזה דבר נגד וומבי מפתיע
יש פה מישהו שצופה במשחק ? או שזה רק אני, הבלוג החי השנה כמו ההגנה של דנבר לא קיים. צריך את לברון
כן, אבל השופטים גמרו את המשחק עם ההחלטה הזאת.
החלטה מוצדקת מרפק לפנים ללא קשר למשחק.
יס
בארנס יאהבל במקום לשמור נורמלי עושה פלופ השופטים לא קונים את ושלושה פנוייה.
שמפיין מנסה לסחוט עבירה לפי החוקים ההזויים בליגה זה אמור להיות זריקות מהקו.
פחות בפלייאוף.
ספרס לא מוותרים
וואו הרפר
איזה גארדים יש לספרס.
יהיה מעניין בגמר מערב
הארפר הולך להיות מגה סטאר. כמות הכישרון ואתלטיות שיש לו. גם קאסל אתלט על הוא הולך להופיע בכמה אולסטארים.
ראיתי השנה איזה שמונים משחקים של הספרס, ואני תמיד מחכה לחלק שהארפר נכנס. איזה שחקן הוא הולך להיות.
עוד שלוש שנים הארפר הולך להיות השחקן הכי טוב בספרס.
לא יודע וומבי כבר עכשיו שחקן בקלאיבר של MVP והוא לא גירד עשירית מהתקרה שלו. אם זאת הרצפה של הארפר לדעתי זה אולסטאר. אותו דבר של קאסל.
פוקס כזה קראפטי.
קלדון יחמור, הספרס בלי מגן צבע, הפסיקו גם לשחק כדורסל בהתקפה
יש לינק למיניסוטה – ס"א באיכות טובה?
https://benchstream.tv/
יש שם שידורים אפילו של מי קרוב לקיר
קאסל מדהים, אני לא מבין איך זה זריקות מהקו אבל שריקות מחורבנות יש בליגה.
מינסוטה רק בידודים, הבעיה שאדוארדס לבדו לא מספיק.
באתי לכתוב על ריד והוא נפצע.
פוקס מכניס את מאנו לצנרישטוט סוגר אותה ולוחץ על ערבוב חזק. כל השטויות שרשמו עליו באתר .
פוקס השתלט במחצית השנייה
וואו אדוארדס השאלה אם זה יספיק לבד, הערב את וומבי בצד השני אבל השאר מצויינים.
מיני חייבים לנצח
אדוארדס נכנס תכו לגיל 25, זה הגיל שגארדים פחות או יותר עושים את הקפיצת מדרגה לרמה הבאה, השאלה אם הוא יכול לקפוץ לשחקן בקליאבר של SGA
אתלט חד פעמי אדוארדס נכנס על 3 אתלטים ומשאיר להם עשן.
אדוארדס!!!
אדוארדס מושלם לפווארד המודרני, איזה זריקה מפגרת של פוקס
פוקס נתן, פוקס לקח.
הגנה רעה של קורנט וזה and one של הצרפתי.
הרפר גם הוא אתלט על
הספרס מאבדים את הראש הפסיקו לשחק כדורסל.
מטורף כמה שהספרס עמוקים.
דילן הארפר עדיין ילד,
יש להם גארד בדרכו להיות אחד הטובים בליגה.
בלי וומבניאמה, מינסוטה נכנסים לצבע פעם אחר פעם
הריבאונד התקפה הזה היה בדיוק הדוגמה להבדל
2-2 כל הכבוד למיני. וומבי צריך להאשים רק את עצמו, במקום 3-1 הסדרה נפתחה. הספרס חייבים אותו
לא ייאמן, הוא נגע ברגל איך השופטים לא רואים את זה
ביזיון של שיפוט. דונסמו השתלט על הכדור עם הרגל. מי זה השופט המכור הזה.
למה יש שופטים על המגרש אם הם לא יכולים ״לראות״ מהלכים כל כך ברורים, במקום 3 הפרש וכדור של הספרס עם 13 שניות על השעון זה 5 הפרש ו9 שניות.
קצת באיחור –
כדור שפגע ברגל זו לא עבירה (להבדיל מרגל שפוגעת בכדור).
ההבדל הוא האם השחקן ניסה להגיע לכדור עם הרגל –
במקרה הנ"ל, אלא אם מדובר על מתעמלת אמנותית או אקרובט מקצועי,
הזריקה של השופטים בהחלט סבירה.
משחק ראשון וובניאמה עם 4 גולטנדינג שובר את שיא החסימות, אחרי זה יגידו לי שהליגה לא מוכרת כדורי דראפט
ברור, וושינגטון במקום 1 זה אינטרס של הליגה…
שוב גיא אף אחד לא אמר שזה כל הזמן וכל שנה ומה האינטרסים.
בהחלט יכול להיות אינטרז לתת בוסט לווש עכשיו שיש דיוויס וטריי גם אז עוד הייפ לליגה אבל זה לא כמו האינטרס של פלאג למאבס תמורת לוקה לאל איי בדיוק בהעברת בעלות.
הקטע של קונספירציות זה שזה קל במיוחד לחפש נתון עם סיכוי נמוך ולצעוק "אין דבר כזה מקריות".
אבל אם תבדוק רגע,
ותתבונן על ההיסטוריה של בחירה מס' 1 בדראפט כאשר מצטרף לליגה כישרון שנתפס היסטורי,
תגלה שרוב מכריע של כישרונות כאלו מגיעים לשווקים קטנים.
השנה לדוגמה. דראפט חזק.
וושינגטון, ג'אז, גריזליס, בולס.
שיקאגו במקום השלישי היחידה משוק משמעותי לליגה.
לא ניתן היה לחשוב שעדחםו אותם גבוהה יותר?
הקליפרס עם כל הבעיות מול הליגה,
הם קיבלו את הבחירה של הפייסרס.
לא ניתן היה לחשוב שעדיף לליגה לשמור את הבחירה אצל אינדיאנה?
סיבות יש אלף. הדראפט לא מכור כל שנה אלא מידי פעם וזה נראה תמים.
קופר למאבס תמורת לוקה ללייקרס היה מכור שחבלז, כולם חזו את זה לפני שזה קרה בכלל. היו מעורבים שם אינטרסים אדירים מטעם כל הצדדחם המעורבים והליגה. כמובן שהבעלי הקבוצות האחרות לא ידעו מזה.
זה מתחבר לאי בדיקות של הכוכבים וכו
בליגה הזאת השחקנים לא אוהבים לשחק לפי חוקי שריקת האוויר אבל הם ממשיכים לשחק כי הכסף זורם.
קצת קפץ לבוקר וזה עכשיו שעשו בוכטות כבר אבל שותקים וממשיכים.
בסוף זה מטרה של כולם לעשות כסף וכמה שיותר וכל עוד זה המצב כולם מבסוטים.
אגב זה לא רק בnba זה גם ליגת אלופות המונדיאל וכו הכדורגל בכלל יותר מושחת. כל החוקים הפיננסים עלאק וענישה. את מי הענישו ובמה בקנס של 2 מיליון יורו חחח. אסור העברות 2 חלונות חחחח למועדון על מיליארדים שווי שחקנים.
המונדיאל הקטארי של מסי זה כמו התאגיד.
צריך להיות מאד נאיבי להאמין שהספורט המקצועני טהור.
לפחות הרבה זמן לא ראינו קנסות על טמפרינג…..
באסה, אבל תצוגה מרשימה שלנו בנסיבות. יש מקום לאופטימיות.
הניקס יקחו את המזרח בקלות לדעתי. השאלה הגדולה היא: איך יתמודדו מול אלופת המערב. כל כך הייתי רוצה לראות את הניקס אלופים, אבל לצערי לא נראה שיש סיכוי סביר. לדעתי אם הניקס רוצים אליפות, קאט צריך ללכת.