הניקס יכולים לסגור סיפור ומשחק מכריע במינסוטה/ שחר צ'קוטאי

הניקס יכולים לסגור סיפור ומשחק מכריע במינסוטה/ שחר צ'קוטאי

הניקס יכולים לסגור סיפור ומשחק מכריע במינסוטה/ שחר צ'קוטאי

22:30 – פילדלפיה – ניו יורק ניקס (3-0):

  • במשחק הראשון הלילה יכולה לקרות היסטוריה. מעולם הניקס לא ניצחו סדרת הטוב משבעה משחקים בסוויפ. הם כן ניצחו בסוויפ אך זה היה בסדרת הטוב מחמישה משחקים.
  • הניקס פשוט טובים יותר באופן משמעותי. זה לא רק הפער המצטבר אלא היכולת במגרש. לניקס יש פתרונות כמעט לכל התקפה וכל דבר שהסיקסרס מנסים לעשות. החל מחסימות וחילופים דרך עצירת הכוכבים ויצירת ריצות מלאות אופי (לא אופייני) של הניקס. ברונסון שולט במגרש וקולע 31.3 נקודות כאשר קא"ט משמש כמוסר מרכזי ומחלק 6.7 אס' בממוצע בסדרה.
    מנגד, מקסי שבסדרה הקודמת קלע 27 נק' לצד 6.6 אס' לא מצליח לבוא לידי ביטוי וקולע רק 18 ומחלק רק 5 אס'. ובכן חברים, זאת תשובה די טובה למה פילי לא מצליחים.
  • אף קבוצה לא חזרה לנצח סדרה אחרי פיגור 3-0 ולכן זה רק עניין של זמן עד שהניקס יעלו עונה שנייה ברצף לגמר המזרח.

הימור: ניקס ב-1

2:30 – מינסוטה – סאן אנטוניו (2-1):

  • עד כה הסדרה הזאת היא הצמודה ביותר והמסקרנת ביותר בסיבוב השני. אחרי ניצחון (יש שיגידו מפתיע) של מינסוטה במשחק הראשון, נראה שירד לספרס קצת הגאווה שהייתה. אך במשחק השני ההתפוצצות החזירה להם את הביטחון. ויקטור עצמו היה מעל ומעבר עבור ההגנה במשחק השלישי וכעת הגענו לנקודה הנוכחית.
  • זה משחק שיכול להכריע את הסדרה. אם הספרס מלאי הביטחון והגאווה ינצחו, הדרך לסיבוב הבא נראית קלה מאי פעם. במשחק החמישי הם יחזרו הביתה ולקול הקהל השואג והשיניים השבורות, יהיה קשה לזאבים לצאת משם עם ניצחון. מצד שני ניצחון של מינסוטה מאריך לנו את הסדרה עוד קצת ונהנה מעוד משחק אחד לפחות.
  • ויקטור הוא השם החם בסדרה עם 23 נק' 15 רב' ו-6.3 חסימות בממוצע בסדרה עד כה. כאשר קאסל מקבל את הקרדיט על האטת אדוארדס שקולע 20.7 נק', ועל חלוקת 7 אס' בלילה.

הימור: מינסוטה ב-3

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
104 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
Niro
10/05/2026 13:07:21

הניקס יעשו ניקס ויפסידו

מנחם לס
10/05/2026 14:11:23

שפילי תעוף כבר. תודה

Mishka
Mishka
10/05/2026 16:00:36

פול ג׳ורג׳ בהחלט מרשים מאוד בסדרה הזאת
מקסי לא לוקח על עצמו מספיק, משתקים אותו והוא לא בא לידי ביטוי
קלי אוברה גם מעולה
אמביד יכול להיות הרבה יותר טוב
הסדרה הזאת צמודה יותר מ3-0
2-1 היה יותר מתאים אבל פילי שובקים בסופי משחקים והניקס להפך לוחצים על דוושה עד הסוף
הניקס יעשו חיים קשים לכל קבוצה שתצא מהמערב, יש להם אופי מתאים, והם לא פראיירים, עם ספסל יחסית חזק
עדיין אנדרדוג מובהק אבל בכל זאת
כמובן שהסדרה מול דטרויט תהיה לפנתאון בעיניי ומאוד מקווה שדטרויט תעבור, אבל היא להבדיל מהניקס תהווה שטיח לקבוצה שתצא מהמערב

בוגי
10/05/2026 18:00:20

תודה רבה שחר
פילי ומיני
אחרי שני משחקים בסדרה שהספקתי לראות לפחות מחצית שניה קיבלנו משחק בשבת ומשחק בשעה דפוקה

אור
אור
10/05/2026 22:24:00
הגב ל  בוגי

נמאס לי להמר על פילי ומיני ואז הן מפסידות

אז ניקס וספרס אולי זה יעזור

שי אבן צור
10/05/2026 18:18:18

"הקהל השואג והשיניים השבורות"?

בוגי
10/05/2026 19:46:09

המחווה שעשו לדני
באו עם ציור של שן שבורה

NFS
NFS
10/05/2026 18:41:22

לא ראיתי שנכתב איפשהו –
הלילה ב-22:00 הגרלת הלוטרי.

ראשית נתפלל שהוויזארדס שוב יידפקו, השאר זה בונוס.

NFS
NFS
10/05/2026 18:44:55
הגב ל  NFS

אה אני רואה שגילרי כיסח מיתוס בעניין. חוזר לקרוא.

עידו גילרי
10/05/2026 18:45:09
הגב ל  NFS

comment image

NFS
NFS
10/05/2026 20:20:33

I would too

IMG_2576
עידו גילרי
10/05/2026 20:27:39
הגב ל  NFS

😭

עידו גילרי
10/05/2026 22:25:06
הגב ל  NFS

וגם בצערך…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נראה לי שהניקס יסגרו את הסדרה. מקווה שננצח. תודה רבה שחר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2026 20:59:31

בלי קשר לתוצאה הסופית, נקווה שפילי תעשה קולות של מאבק. אבל בתכל'ס מגיע להם, על שגזלו מאיתנו את הזכות לראות את הסלטיקס בסיבוב השני. לא נורא, עוד קצת פרוסס והם שם.
תודה רבה שחר

trusttheprocess
trusttheprocess
10/05/2026 22:33:35

אתה מתלונן שבוסטון פחי אשפה לא הצליחו לנצח את פילי פסולת גרעינית
מי בדיוק אשם בזה ?

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2026 23:02:08
הגב ל  trusttheprocess

פילי אשמה בזה. היא ניצחה אותנו. לפחות שיהיה לה את ההגינות הבסיסית להגיע עד לגמר, כדי שנוכל להצדיק את העליבות שלנו

NBA בדם
10/05/2026 23:05:32

😄

Don
Don
10/05/2026 22:05:06

4-0 לניקס
3-1 לספרס
הלוואי ומיניסוטה ינצחו

עידו גילרי
10/05/2026 22:21:46

ג'פפוסטר – משתתף בצערך.

yaniv
10/05/2026 22:31:22

יצא לקליפרס מדהים הטרייד על זובאץ

אור
אור
10/05/2026 22:27:17

הכל מכור!!!!!

The No. 1 pick belongs to the Washington Wizards

The No. 2 pick belongs to the Utah Jazz

The No. 3 pick belongs to the Memphis Grizzlies

The No. 4 pick belongs to the Chicago Bulls

5. LA Clippers
6. Brooklyn Nets
7. Sacramento Kings
8. Atlanta Hawks
9. Dallas Mavericks
10. Milwaukee Bucks
11. Golden State Warriors
12. Oklahoma City Thunder
13. Miami Heat
14. Charlotte Hornets

birdman
birdman
11/05/2026 0:32:59
הגב ל  אור

😀
השגת אותי עם הכותרת…

עידו גילרי
10/05/2026 22:28:03

הוויזארדס זוכים בבחירה הראשונה.
הג'אז מדלגים לשניה כשהגריזליס בשלוש והבולס ב4.

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי עידו גילרי
trusttheprocess
trusttheprocess
10/05/2026 22:32:20

אינדיאנה נתנה לקליפרס תמורת זובאץ את הבחירה החמישית בדראפט הקרוב, בחירת סיבוב ראשון ב 2029
בנדיקט מתורין ואייזיה גקסון

דאבל וופ

ג'ט לג
ג'ט לג
10/05/2026 22:34:30

הטרייד של אינדיאנה תמורת זובאץ ובחירה מוגנת 4 בא אליהם בסיבוב והבחירה נחתה במקום 5. איזה חוסר מזל.
הייתי מעדיף לשמור את הבחירה ה5 מאשר זובאץ

TRIP
TRIP
10/05/2026 22:40:12
הגב ל  ג'ט לג

"חוסר מזל", הליגה עזרה לבאלמר אחריי הטמטום עם אוק כמעט הרחיב את הליגה.
לדעתי זובאץ חוזה מעולה יש להם חמישייה מעולה במידה והאלי חוזר בריא

NBA בדם
10/05/2026 22:47:54

מקברייד לשלוש והקהל דווווססססססס בכל שלשה
נראה שאמביד שכח לקנות כרטיסים לקהל המקומי

TRIP
TRIP
10/05/2026 22:54:26

הניקס משחקים נגד שחקן וחצי שני גופות ורוקי

thetroll
thetroll
10/05/2026 22:58:51

הניקס 9 מ 10 מהשלוש! ברמה של לא אמיתי מאז המופע של קליי של 37 נק ברבע אחד לא ראיתי דבר כזה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
10/05/2026 22:58:53

מזרח זה קרב חפירות בפלייאוף? חבל שלא סיפרו את זה לקבוצות. 18 זריקות לשלוש בפחות מ10 דקות

נערך לאחרונה 1 חודש לפני על ידי האווי לאסוף
Dor
Dor
10/05/2026 22:59:49

ערב קשוח לאוהדי פילי

captain beefheart
captain beefheart
10/05/2026 23:18:43

רק אצלי יש תקלה בליג פאס ונשמע כאילו הקהל בפילדפיה מעודד את הניקס?

captain beefheart
captain beefheart
10/05/2026 23:35:45

ושורק בוז הפרעות לאוברה בעונשין… משהו מוזר פה

שי אבן צור
10/05/2026 23:42:37

באג בליג פאס חחח

The Pro
The Pro
10/05/2026 23:21:57

למישהו יש לינק ללא פרסומות קופצות?

ברוך רובין
10/05/2026 23:40:16

פילי כאלה זבל

שי אבן צור
10/05/2026 23:41:33

בושה לפילי ובמיוחד לקהל שלה

ברוך רובין
10/05/2026 23:52:53

אין לפילי מה לעשות, הכל נכנס מ3 והסל נראה כמו אוקיינוס, ביום כזה אתה לא יכול לנצח את הניקס (כל קבוצה בליגה הייתה מפסידה). צריך לנצח ביום שהקליעה לא ככה.

שי אבן צור
10/05/2026 23:45:02

יואו! מקברייד!

ברוך רובין
10/05/2026 23:45:37

ביום שהשלושות נכנסות אין לאף קבוצה במזרח סיכוי מול הניקס בטח לא לפילי המסכנה. השחקן המאכזב ביותר זה מקסי הייתי בטוח עשה את הקפיצת מדרגה אבל הוא עדיין לא באשלון העליון.

ברוך רובין
10/05/2026 23:49:18

הניקס קולעת מ3 יותר ממה שהיא קולעת מהשדה. חוץ מזה הניקס נראית כמו קונטנדרית אמיתית זה לא רק הרמה המזרח. כדור שטס מיד ליד כל כך הרבה אופציות בהתקפה .

k_700 the original
k_700 the original
11/05/2026 0:03:05

מעניין כמה אנשים בעולם הזה לא שמו ניקס בגמר בבראקט שלהם.

על מה המחמאות שפליאוף p מקבל בפליאוף הזה? שום צמח לא יפרח לידו. זה שחקן שמוודא הריגה על קבוצות.

תענוג לראות את טאונס פורח על הגופה המתה של אמביד שעוד העז לעשות ממנו בדיחה לפני 6-7 שנים כשעוד היו תמימים האנשים בנינו.

ברוך רובין
11/05/2026 0:27:39

אמביד בלי ברכיים פילי המטומטים היו צריכים לבעוט אותו לפני שנתיים, הקבוצה הגרועה בליגה בטריידים וזה שיש את וושינגטון.

כל הפרונט אופיס של פילי צריך ללכת הביתה, ביחד עם נרס, והגופות של ג׳ורג׳ ואמביד.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
11/05/2026 0:35:59

בעולם שבו ענקים זורקים 10 פעמים במשחק לשלוש, הבחירה של יתוש כמו אלוורדו לחדור כל הזמן ראויה לסוג של שבח

jefffoster10
11/05/2026 0:58:16

טי ג'יי מקונל הצטרף לשיחה

וניל טרופי
וניל טרופי
11/05/2026 1:03:15

קול קורא לדני איינג' : אל תשכח מאיפה באת

ברוך רובין
11/05/2026 2:48:20

לא חושב שזה חכם לשמור עם רנדל על קאסל, הוא זריז ומהיר מדי בשבילו.

גובר זרק שלושה כמעט שבר את הסל. הספרס יכולה להביא דאבל טים כי יש אפס איום מגובר התקפית

ברוך רובין
11/05/2026 2:49:17

כל סל נגד הספרס זה יציאת מצרים, גובר הכניס את וומבי לטבעת לקח אליו ריבאונד וand one.

ברוך רובין
11/05/2026 2:50:51

וומבי פתח לא טוב את המשחק, הוא מנסה לכפות את עצמו על המשחק ועושה שטויות זריקות קשות כדרור מיותר ואיבוד

ברוך רובין
11/05/2026 2:53:50

האורך של וומבי כזה מדהים הוא הטביע בלי לקפוץ על גובר.

ברוך רובין
11/05/2026 2:58:17

וומבי המגן הטוב בליגה אפילו לא קרוב. איזה כדורסל של הספרס

ברוך רובין
11/05/2026 3:03:20

איזה הגנה יש לספרס, פרט לאדוארדס מינסוטה מסכנה. מול דנבר כל מלפפון נראה כוכב . כל סל זה מסע במדבר, הם מענישים בנתיים במעבר .

ברוך רובין
11/05/2026 3:05:13

גובר שלוקח ריבאונד התקפה מצויין.

ברוך רובין
11/05/2026 3:13:08

איזה רבע. מינסוטה חייבת להמשיך לרוץ ולשלוט בריבאונד ההתקפי.

קונלי עם עוד שלושה. 34 נקודות ברבע אחרי ש3 דקות לסיום הם קלעו 18.

ברוך רובין
11/05/2026 3:22:43

הרפר אדיר. איזה אתלט איזה סיומת.

וומבי בעוד עבירת תוקף, זה אמור להיות פלייגרנט 2. מרפק ללא קשר למשחק.

ברוך רובין
11/05/2026 3:24:08

וומבי מחוץ למשחק . אני חייב להגיד שאני לא מת על וומבי כשחקן חוץ הוא לא מנצל הרבה מהיתרונות הפיזיים שלו.

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2026 3:25:50

וואו איזה שריקה, לא האמנתי ששופט ישרוק כזה דבר נגד וומבי מפתיע

ברוך רובין
11/05/2026 3:27:30

יש פה מישהו שצופה במשחק ? או שזה רק אני, הבלוג החי השנה כמו ההגנה של דנבר לא קיים. צריך את לברון

Lambo
Lambo
11/05/2026 3:37:31

כן, אבל השופטים גמרו את המשחק עם ההחלטה הזאת.

ברוך רובין
11/05/2026 3:39:25
הגב ל  Lambo

החלטה מוצדקת מרפק לפנים ללא קשר למשחק.

Lambo
Lambo
11/05/2026 3:44:55

יס

ברוך רובין
11/05/2026 3:38:47

בארנס יאהבל במקום לשמור נורמלי עושה פלופ השופטים לא קונים את ושלושה פנוייה.

ברוך רובין
11/05/2026 3:51:04

שמפיין מנסה לסחוט עבירה לפי החוקים ההזויים בליגה זה אמור להיות זריקות מהקו.

Lambo
Lambo
11/05/2026 4:16:31

פחות בפלייאוף.
ספרס לא מוותרים

ברוך רובין
11/05/2026 4:16:40

וואו הרפר

ברוך רובין
11/05/2026 4:22:13

איזה גארדים יש לספרס.

Lambo
Lambo
11/05/2026 4:22:55

יהיה מעניין בגמר מערב

ברוך רובין
11/05/2026 4:23:23

הארפר הולך להיות מגה סטאר. כמות הכישרון ואתלטיות שיש לו. גם קאסל אתלט על הוא הולך להופיע בכמה אולסטארים.

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי ברוך רובין
Rocky1
Rocky1
11/05/2026 4:26:15

ראיתי השנה איזה שמונים משחקים של הספרס, ואני תמיד מחכה לחלק שהארפר נכנס. איזה שחקן הוא הולך להיות.

Rocky1
Rocky1
11/05/2026 4:25:17

עוד שלוש שנים הארפר הולך להיות השחקן הכי טוב בספרס.

ברוך רובין
11/05/2026 4:30:39
הגב ל  Rocky1

לא יודע וומבי כבר עכשיו שחקן בקלאיבר של MVP והוא לא גירד עשירית מהתקרה שלו. אם זאת הרצפה של הארפר לדעתי זה אולסטאר. אותו דבר של קאסל.

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2026 4:29:35

פוקס כזה קראפטי.

ברוך רובין
11/05/2026 4:35:24

קלדון יחמור, הספרס בלי מגן צבע, הפסיקו גם לשחק כדורסל בהתקפה

yossi
yossi
11/05/2026 4:37:14

יש לינק למיניסוטה – ס"א באיכות טובה?

ברוך רובין
11/05/2026 4:46:31
הגב ל  yossi

https://benchstream.tv/

יש שם שידורים אפילו של מי קרוב לקיר

ברוך רובין
11/05/2026 4:42:51

קאסל מדהים, אני לא מבין איך זה זריקות מהקו אבל שריקות מחורבנות יש בליגה.

מינסוטה רק בידודים, הבעיה שאדוארדס לבדו לא מספיק.

ברוך רובין
11/05/2026 4:44:12

באתי לכתוב על ריד והוא נפצע.

ברוך רובין
11/05/2026 4:44:58

פוקס מכניס את מאנו לצנרישטוט סוגר אותה ולוחץ על ערבוב חזק. כל השטויות שרשמו עליו באתר .

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי ברוך רובין
TRIP
TRIP
11/05/2026 4:45:30

פוקס השתלט במחצית השנייה

ברוך רובין
11/05/2026 4:50:39

וואו אדוארדס השאלה אם זה יספיק לבד, הערב את וומבי בצד השני אבל השאר מצויינים.

TRIP
TRIP
11/05/2026 4:51:25

מיני חייבים לנצח

ברוך רובין
11/05/2026 4:53:55

אדוארדס נכנס תכו לגיל 25, זה הגיל שגארדים פחות או יותר עושים את הקפיצת מדרגה לרמה הבאה, השאלה אם הוא יכול לקפוץ לשחקן בקליאבר של SGA

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
11/05/2026 4:57:16

אתלט חד פעמי אדוארדס נכנס על 3 אתלטים ומשאיר להם עשן.

ברוך רובין
11/05/2026 5:01:57

אדוארדס!!!

ברוך רובין
11/05/2026 5:03:34

אדוארדס מושלם לפווארד המודרני, איזה זריקה מפגרת של פוקס

Rocky1
Rocky1
11/05/2026 5:05:14

פוקס נתן, פוקס לקח.

ברוך רובין
11/05/2026 5:06:08

הגנה רעה של קורנט וזה and one של הצרפתי.

הרפר גם הוא אתלט על

ברוך רובין
11/05/2026 5:07:25

הספרס מאבדים את הראש הפסיקו לשחק כדורסל.

גיא רוזן
11/05/2026 5:11:40

מטורף כמה שהספרס עמוקים.
דילן הארפר עדיין ילד,
יש להם גארד בדרכו להיות אחד הטובים בליגה.

ברוך רובין
11/05/2026 5:12:35

בלי וומבניאמה, מינסוטה נכנסים לצבע פעם אחר פעם

Lambo
Lambo
11/05/2026 5:14:07

הריבאונד התקפה הזה היה בדיוק הדוגמה להבדל

ברוך רובין
11/05/2026 5:14:09

2-2 כל הכבוד למיני. וומבי צריך להאשים רק את עצמו, במקום 3-1 הסדרה נפתחה. הספרס חייבים אותו

ברוך רובין
11/05/2026 5:18:10

לא ייאמן, הוא נגע ברגל איך השופטים לא רואים את זה

ברוך רובין
11/05/2026 5:18:35

ביזיון של שיפוט. דונסמו השתלט על הכדור עם הרגל. מי זה השופט המכור הזה.

ברוך רובין
11/05/2026 5:23:55

למה יש שופטים על המגרש אם הם לא יכולים ״לראות״ מהלכים כל כך ברורים, במקום 3 הפרש וכדור של הספרס עם 13 שניות על השעון זה 5 הפרש ו9 שניות.

גיא רוזן
11/05/2026 6:20:11

קצת באיחור –
כדור שפגע ברגל זו לא עבירה (להבדיל מרגל שפוגעת בכדור).
ההבדל הוא האם השחקן ניסה להגיע לכדור עם הרגל –
במקרה הנ"ל, אלא אם מדובר על מתעמלת אמנותית או אקרובט מקצועי,
הזריקה של השופטים בהחלט סבירה.

ברוך רובין
11/05/2026 5:25:47

משחק ראשון וובניאמה עם 4 גולטנדינג שובר את שיא החסימות, אחרי זה יגידו לי שהליגה לא מוכרת כדורי דראפט

גיא רוזן
11/05/2026 6:00:05

ברור, וושינגטון במקום 1 זה אינטרס של הליגה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

שוב גיא אף אחד לא אמר שזה כל הזמן וכל שנה ומה האינטרסים.
בהחלט יכול להיות אינטרז לתת בוסט לווש עכשיו שיש דיוויס וטריי גם אז עוד הייפ לליגה אבל זה לא כמו האינטרס של פלאג למאבס תמורת לוקה לאל איי בדיוק בהעברת בעלות.

גיא רוזן
11/05/2026 6:40:32

הקטע של קונספירציות זה שזה קל במיוחד לחפש נתון עם סיכוי נמוך ולצעוק "אין דבר כזה מקריות".

אבל אם תבדוק רגע,
ותתבונן על ההיסטוריה של בחירה מס' 1 בדראפט כאשר מצטרף לליגה כישרון שנתפס היסטורי,
תגלה שרוב מכריע של כישרונות כאלו מגיעים לשווקים קטנים.

השנה לדוגמה. דראפט חזק.
וושינגטון, ג'אז, גריזליס, בולס.
שיקאגו במקום השלישי היחידה משוק משמעותי לליגה.
לא ניתן היה לחשוב שעדחםו אותם גבוהה יותר?
הקליפרס עם כל הבעיות מול הליגה,
הם קיבלו את הבחירה של הפייסרס.
לא ניתן היה לחשוב שעדיף לליגה לשמור את הבחירה אצל אינדיאנה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  גיא רוזן

סיבות יש אלף. הדראפט לא מכור כל שנה אלא מידי פעם וזה נראה תמים.
קופר למאבס תמורת לוקה ללייקרס היה מכור שחבלז, כולם חזו את זה לפני שזה קרה בכלל. היו מעורבים שם אינטרסים אדירים מטעם כל הצדדחם המעורבים והליגה. כמובן שהבעלי הקבוצות האחרות לא ידעו מזה.
זה מתחבר לאי בדיקות של הכוכבים וכו
בליגה הזאת השחקנים לא אוהבים לשחק לפי חוקי שריקת האוויר אבל הם ממשיכים לשחק כי הכסף זורם.
קצת קפץ לבוקר וזה עכשיו שעשו בוכטות כבר אבל שותקים וממשיכים.
בסוף זה מטרה של כולם לעשות כסף וכמה שיותר וכל עוד זה המצב כולם מבסוטים.
אגב זה לא רק בnba זה גם ליגת אלופות המונדיאל וכו הכדורגל בכלל יותר מושחת. כל החוקים הפיננסים עלאק וענישה. את מי הענישו ובמה בקנס של 2 מיליון יורו חחח. אסור העברות 2 חלונות חחחח למועדון על מיליארדים שווי שחקנים.
המונדיאל הקטארי של מסי זה כמו התאגיד.
צריך להיות מאד נאיבי להאמין שהספורט המקצועני טהור.
לפחות הרבה זמן לא ראינו קנסות על טמפרינג…..

נערך לאחרונה 30 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באסה, אבל תצוגה מרשימה שלנו בנסיבות. יש מקום לאופטימיות.

Don
Don
11/05/2026 7:48:33

הניקס יקחו את המזרח בקלות לדעתי. השאלה הגדולה היא: איך יתמודדו מול אלופת המערב. כל כך הייתי רוצה לראות את הניקס אלופים, אבל לצערי לא נראה שיש סיכוי סביר. לדעתי אם הניקס רוצים אליפות, קאט צריך ללכת.