בוסטון נגד פילדלפיה, סן אנטוניו נגד פורטלנד ויוסטון נגד הלייקרס בשלישי של משחקי 2 / רועי ויינברג

בוסטון נגד פילדלפיה, סן אנטוניו נגד פורטלנד ויוסטון נגד הלייקרס בשלישי של משחקי 2 / רועי ויינברג

איזה כיף זה פלייאוף. השלישי הראשון של פלייאוף 2026 מעניק לנו שלושה משחקי 2 בשלוש סדרות לא רעות בכלל של כדורסל. האם יהיה 1:1? איפה? למה? כמה? כל התשובות כאן.

02:00 – בוסטון סלטיקס (1) – פילדלפיה 76' (0)

המשחק הקודם בסדרה נראה כמו בית ספר לכדורגל של הקלטים. בוסטון ניצחה 91:123 משכנע ביום קליעה רע (31.5% מהשלוש של כל מי שאינו סם האוזר), משחק בו הובילה ב-15 בסוף הרבע הראשון ולא העלתה הילוך עד לסיום. השחקן הכי טוב על הפרקט היה ג'ייסון טייטום, מי שחזר מפציעה לפני פחות מחודשיים, עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

מה המסקנה מהמשחק הראשון? בעיקר, שבוסטון גדולה על הסיקסרס, בטח בלי ג'ואל אמביד שלא יחזור לסדרה הזאת. גם ביום מזעזע מהשלוש, גם ביום בו אף אחד לא משחק 35 דקות, הם ניצחו ב-32 הפרש. השחקנים של פילדלפיה נראו קטנים מדי בשביל לאתגר את הסלטיקס, בטח עם כל ההגנות שיש לסלטיקס לזרוק על טייריס מקסי, היוצר היחיד של פילדלפיה.

אם אתם תפסיקו לקרוא את הפריוויו למשחק הזה פה, לא אכעס. על פניו זה הולך לסוויפ של בוסטון, גם אם לא ביכולת אדירה של הסלטיקס. מצד שני? ניק נרס, אלוף NBA עם טורונטו, לא פראייר. יכול להיות שנראה את הקבוצה עושה כמה דברים אחרת, מהצבת אנדרה דראמונד בחמישייה בניסיון לשלוט בריבאונד ועד יותר דקות לשחקנים כמו קוונטין גריימס, אולי לצד מקסי.

לא נפלתם מהרגליים. בסדר. אנחנו יכולים לספר לכם על הגנת המעבר המעולה של בוסטון, על הניסיון של פילדלפיה לשחק מהר או על האחוזים הרעים של הסיקסרס מחוץ לקשת, כמיטב המסורת במשחקי צהריים. פילדלפיה לא תקלע ב-4 מ-23, כנראה, עוד פעם.

לאורך העונה הסדירה פילדלפיה קלעה ב-35% מהשלוש, מקום 23 בליגה. לא בטוח שגם זה יספיק לה, בהתחשב בפיזיות של בוסטון וביכולת של שחקנים כמו ג'יילן בראון ודרק ווייט לשחק כדורסל טוב יותר. שתי הקבוצות היו רחוקות מהתקרה שלהן בראשון, במשחק שנגמר ב-32 הפרש לבוסטון. הפעם? הסלטיקס עמוקים יותר, נפיצים יותר, מאומנים טוב יותר ומארחים. אם זה לא מספיק, נספר לכם ששני השחקנים הטובים ביותר (וכנראה גם 4 מ-5) בסדרה הזאת לובשים גופיה ירוקה לבנה. בוסטון ב-15.

03:00 – סן אנטוניו ספרס (1) – פורטלנד טרייל בלייזרס (0)

בוסטון נגד פילדלפיה, סן אנטוניו נגד פורטלנד ויוסטון נגד הלייקרס בשלישי של משחקי 2 / רועי ויינברג

היה משהו כמעט מתסכל במשחק הראשון בעיני אוהדי הבלייזרס. בכל פעם בה סן אנטוניו רצתה לברוח, היא לחצה על הגז והעלתה הילוך. אמנם היה כאן ערב קליעה לא סביר של ויקטור וומבניאמה (5 מ-6 מהשלוש) וערב קטסטרופלי של אנשי הבלייזרס, וכאן נכנסת אחת הקלישאות הגדולות של הפלייאוף. אחוזים מתיישרים.

מתיישרים לאן? פורטלנד הייתה אחת מקבוצות השלשות הכי גדולות בליגה. אם כבר, לא סביר שדני אבדיה (שחקן של 46% מהשדה) יקלע שוב ב-12 מ-21 מהשדה מול ההגנה של וומבניאמה. סן אנטוניו הצליחה להאט אותו מאוד בסוף הרבע השני וברבע השלישי עם שמירות כפולות ובליצים, מה שהוביל לריצה של סקוט הנדרסון. ברגע שהספרס העלו הילוך בהגנה, גם זה נעלם.

שיידון שארפ וג'רו הולידיי יכולים להיות טובים יותר, בטח בזריקות פתוחות, אבל זה היה משחק בו דווין ואסל וסטפון קאסל קלעו ב-9 מ-26 מהשדה. בעיקר? זה היה משחק בו ויקטור וומבניאמה לא התאמץ. זה הרגיש כאילו הוא הגיע לצבע בכל פעם בה רצה. דונובן קלינגן כבד מכדי לשמור עליו, רוברט וויליאמס פריך מדי. סמול בול יוביל ל-20 לייאפים.

פורטלנד יכולה לבצע טוב יותר, אבל ברמה הטקטית נראה שהיא עשתה הכל נכון. טיאגו ספליטר הגיע מוכן לסדרה הזאת, מה שבלט בעיקר בדרך בה דני אבדיה הצליח לייצר נקודות. בסופו של דבר סן אנטוניו מוכשרת יותר, והיא שיחקה כדורסל מצוין ב-10 דקות, במצטבר, במשחק הראשון. גם אם הפעם היא תצטרך קצת יותר, קשה לראות אותה מפסידה. סן אנטוניו ב-12.

05:30 – לוס אנג'לס לייקרס (1) – יוסטון רוקטס (0)

אחד המשחקים המוזרים של הסיבוב הראשון. קווין דוראנט לא שיחק, אבל האנומליה הורגשה בעיקר מהצד של הלייקרס. קבוצת שלשות בינונית קלעה ב-10 מ-19 מחוץ לקשת. לוק קנארד קלע ב-5 מ-5, כשהוא ממשיך את היכולת הטובה מהעונה הסדירה ונראה כמי שהגשים לג'יי ג'יי רדיק חלום, לאמן את עצמו. דיאנדרה אייטון (!) שיחק עם חשק (!). רוי האצ'ימורה נראה כמו שחקן שיכול לעמוד 42 דקות על פרקט. יותר מדי דברים שלא צפויים לקרות שוב.

מצד שני, אפשר לטעון שהלייקרס עשו את שלהם בהתחשב במעמד האנדרדוג, חרף יתרון הביתיות. הלחץ עבר לצד של יוסטון, והם ניצחו משחק פלייאוף בהופעה טובה אך ממוצעת של לברון ג'יימס בה הוא זרק 15 זריקות ב-39 דקות של כדורסל. גם אם לא מתייחסים לחזרה אפשרית של לוקה דונצ'יץ' ואוסטין ריבס, סביר שנראה את לברון "עושה לברון" מתישהו בהמשך הסדרה. מה יש ליוסטון להציע?

החטאות, בעיקר. אפשר לטעון שמצב בו הרוקטס לוקחים 27 זריקות יותר מהלייקרס לא סביר יותר מערב של 10 מ-19 מהשלוש, ויוסטון עוד הפסידה (!) במשחק הזה.זה מושפע בין היתר מכמות החטאות מגוחכת, אבל אפשר לטעון שזה עניין של כישרון. ריד שפרד קלע ב-6 מ-20, אמן תומפסון ב-7 מ-18, ג'בארי סמית' ב-5 מ-14 ואלפרן שנגון ב-6 מ-19. להוציא האחרון, אף אחד כאן לא באמת קרוב למצב בו הוא מוביל התקפה.

שנגון הוא סימן השאלה הגדול ביותר, להוציא הבריאות המדאיגה של דוראנט (שבספק גדול למשחק). אם הוא יקלע שוב ב-6 מ-19 זאת תהיה סדרה קצרה מאוד ומביכה מאוד. דיאנדרה אייטון וג'קסון הייז עשו עליו עבודה טובה וניצלו את העדר הקליעה של הרוקטס, בעיה כמעט מבנית בדרך בה הקבוצה בנויה, בטח בלי קווין דוראנט. יותר סביר שנראה אותם בערב קליעה רע מאשר בערב נוסף בו הם זורקים 27 זריקות יותר מהיריבה.

מבין שלושת המשחקים, זה כנראה המשחק הפתוח ביותר. הבריאות של דוראנט שאלה גדולה מאוד וכך גם רמת ה-urgency, אבל זה בעיקר נראה כאילו ההתקפה של יוסטון לא מספיק טובה. זה לא שתומפסון או שפרד היו יעילים בצורה יוצאת דופן לאורך העונה ותפסו יום רע (כשלהבדיל, טרי איסון קלע 16 נקודות ללא הצלחה).

מצד שני, שנגון החטיא 10 מ-16 זריקות. הפסד כאן יהיה סוף העולם עבור הרוקטס, איום ממשי בסוויפ על קבוצה פריכה מנטלית. בהתחשב בזה ובפוטנציאל ההגנתי המבוזבז שלהם אפשר להאמין ברוקטס, אך הביתיות ובעיקר היכולת של לברון לתקוף קבוצות לא יציבות מנטליות גורמות לי להאמין בלייקרס. אם דוראנט ישחק, יוסטון תנצח. אם לא? 0:2 לייקרס.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
244 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ניר חבצלת
21/04/2026 19:44:04

יופי של סיקור!
לגבי פורטלנד אני מרגיש שקלינגן פשוט לא מתאים בשלב הזה במאצ'אפ וטוב יעשה ספליטר אם ינסה לפתוח עם טיים לורד בגלל האתלטיות שלו והיכולת שלו לצאת החוצה בהגנה.
לגבי בוסטון-פילי, הסדרה לגמרי תלויה בבוסטון ורק יום קליעה מזעזע בשילוב הגנה נרפית(מה שכנראה לא יקרה) יוכל להוביל איכשהו להפתעה

TRIP
TRIP
21/04/2026 20:37:21

טיים לורד לא איום התקפי. מעדיף את קליגן פורטלנד צריכים קליעה מאשר הגנה

השור
21/04/2026 19:48:34

מסכים אתך לגבי הכל עם כוכבית גדולה לגבי הלייקרס. משום מה קבוצות של לברון נוטות לבעוט בדלי כאשר הן מגיעות למשחקים 'בטוחים'. מעניין ממש אם דוראנט יגיע – הוא בוודאי לא ירצה שהמפלה תרשם על שמו (אם וכאשר). ואולי הכי חשוב – צריך לזכור שביוסטון לא נערכו כלל לכך שדוראנט לא יופיע ולעומת זאת לליקרס היה הרבה זמן להתכונן..

השור
21/04/2026 19:56:53
הגב ל  השור

אגב, בתקווה קטנה, לגבי הספרס מצב הפוך בדיוק – הזלזול והשאננות לצד התפוצצות של פורטלנד יכול להביא לניצחון…

אור
אור
21/04/2026 19:54:21

בפורטלנד כבר הבינו: הבוס החדש של דני אבדיה לא סופר אף אחד

הבעלים הנכנס טום דאנדון שינה את כללי המשחק עם קו קשוח של קיצוצים והתייעלות. במועדון המומים, בעוד הוא משוכנע שזו הדרך להצלחה

https://sports.walla.co.il/item/3832341

האווי לאסוף
האווי לאסוף
21/04/2026 20:14:40

תודה רבה רועי ויאללה סלטיקס (ואבדיה)

germinator
germinator
21/04/2026 20:14:53

לא ראיתי יותר מדי יוסטון השנה, אז יכול להיות שזה לא קשור למציאות – אבל אפשר כבר לדבר על זה שדוראנט הרס את הקבוצה? כולם שם לקחו צעד אחורה מבחינה אישית, והקבוצה לקחה צעד אחורה מבחינה קבוצתית. הוא יודע לקלוע, אבל חוץ מהזמן שלו עם סטף, מתי בדיוק הוא היה חבר טוב לקבוצה? על זה שיש לו כישורים אי אפשר להתווכח. אבל האם אפשר להתווכח אם האיש יודע מה זה כדורסל מנצח?

TRIP
TRIP
21/04/2026 20:37:40
הגב ל  germinator

תמיד היה הבעיה 

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  germinator

מעט מאוד מהכישלון עליו

דה שוט
21/04/2026 22:42:04
הגב ל  germinator

בברוקלין רצו יפה בפלייאוף וכולם נפצעו לו והשאירו אותו לבד. קיירי והארדן. איך הוא בדיוק הרס שם?
ולהגיד שבגללו החברים ביוסטון גרועים בהתקפה ברמה האישית – זה הכי לא לקחת אחריות שיש. אני בטוח שאף אחד שם לא יעשה את זה.
ומעניין אם גולדן סטייט היו עוברים את יוסטון של הארדן ופול בלעדיו. והיה שם גם לברון.
שתי אליפויות שני FMVP גמר כללי עם אוק סיטי ועוד שני גמרים איזוריים. וגם כמה אולימפיאדות. אני חושב שהוא יודע מה זה כדורסל מנצח.

bobby
21/04/2026 23:32:25
הגב ל  germinator

מי שהרסו את הקבוצה הם קודם כל –
1. יודוקה, שהוא מאמן בינוני ומטה.
2. סטון, שכל מהלך שלו אחרי הטרייד על דוראנט היה בדיעבד שגוי.

אוהד ס"א
21/04/2026 21:02:34

1. האחוזים יתיישרו וסאן אנטוניו יפסידו היום
2. אני לא מביןאיך לא חילקו את foy לשנגון. שחקן מעצבן. כשאדאמס פצוע אין לי שום בעיה לאחל להם שיישרפו

אבי יחיאל
אבי יחיאל
21/04/2026 21:49:19

לשחק כל העונה ולהיפצע באימון לפני הפלייאוף צריך באמת מזל נאחס….ליוסטון אין מה למכור…לחשוב שאוקלוהומה וסאן אנטוניו עברו תהליך בנייה באותן שנים של הרוקטס איפה הם ואיפה אנחנו…. פירוק מחדש .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה רועי, תודה רבה.
.
בוסטון, ספרס ולייקרס.
.
טוב לדעת שאם יום אחד תמאס בכדורסל, תמיד תוכל לכתוב לסטנדאפיסטים – שחר חסון ואודי כגן ישמחו לשלב במופע שלהם את הבדיחה שלך על אנדרה דראמונד
😄😉😘

אור
אור
22/04/2026 3:05:43

הספרס מנגבים

מומינאבא
22/04/2026 3:24:59
הגב ל  אור

עוד לא

אור
אור
22/04/2026 3:27:05
הגב ל  מומינאבא

זו התחזית

מומינאבא
22/04/2026 3:38:26
הגב ל  מומינאבא

עכשיו כן

hagay81
22/04/2026 3:36:10

גרצה חייב להכנס, מאזולה עושה טעות שהוא משאיר אותו על הספסל

אליאב
אליאב
22/04/2026 3:40:28

דני נראה עייף

-gogo
-gogo
22/04/2026 3:41:25

סקוט עם רבע מצויין כולל יופי של הגנה

Smiley
22/04/2026 3:57:27

VJ doin' work

מומינאבא
22/04/2026 3:59:45

אם מחברים את מנת המשכל של גראנט ושארפ ביחד הם עדיין לא יצליחו להגיע להחלטה נכונה איזה חולצה ללבוש בבוקר

NBA בדם
22/04/2026 10:42:03
הגב ל  מומינאבא

😂 😂 😂 😂 😂 😂

עומר
עומר
22/04/2026 4:00:04

לא ברור למה לא נותנים לדני לנהל את המשחק רוב ההתקפות. אולי מנסים שיהיה רענן להמשך, אבל זה לא עובד

thetroll
thetroll
22/04/2026 4:04:04

דני חדר איזה 20 פעם כבר ולא קיבל שריקה אחת מחפשים אותו מכסחים אותו והוא לא פנה פעם אחת לשופטים. "שוצר על התדמית". ככה הם לא ינצחו.

Smiley
22/04/2026 4:09:05

ה-NBA חייבים להוריד את הצעד וחצי האיטי הזה והצעד הנוסף מעבר לרגל ציר. זה פשוט מגוחך וצריך לשרוק פה צעדים.
זה יתרון אדיר למתקיף שגם ככה אין בו צורך

מומינאבא
22/04/2026 4:16:45

באסה עם וומבי-
1. תמיד מבאס ששחקן נפצע, בטח פציעת ראש.
2. כל ניצחון הערב של פורטלנד יהיה עם כוכבית.
3. בסתירה לסעיף הקודם – הם דווקא משחקים יותר טוב בלעדיו .
4. תמיד כיף לראות את תופעת וומבי (סליחה מההייטרים)

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי מומינאבא
Smiley
22/04/2026 4:27:07
הגב ל  מומינאבא

שים כוכבית גם על הניצחונות של הספרס כי לילארד פצוע…

אור
אור
22/04/2026 4:19:12

אין משחקים קלים בפלייאוף

אלא אם אתם התאנדר

Smiley
22/04/2026 4:24:57

הסיקסרס מנצחים את הסלטיקס בנשק שלהם עם 18 מ-38 מה-3

דה שוט
22/04/2026 4:56:28

סוגרים לדני חזק את הימין

Smiley
22/04/2026 4:59:08

הנדרסון במשחק קריירה. פוגע את כל מה שכל הקריירה החטיא

עומר
עומר
22/04/2026 4:59:57

דני קצת איבד בטחון במשחק הזה.

Smiley
22/04/2026 5:01:24
שי אבן צור
22/04/2026 5:05:25

GO SPURS GO!!!

Smiley
22/04/2026 5:05:57

או שספליטר מנסה לחלק את הדקות של דני שיגיע טרי לסיום או שמשבו מפריכ לו. אבל אין סיבה שהוא לא יהיה על המגרשץ
ונראה שהוא ממש פסיבי היום

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי Smiley
דה שוט
22/04/2026 5:08:13
הגב ל  Smiley

סוגרים לו את הימין. ברור שס״א הגיעו מוכנים לזה

Smiley
22/04/2026 5:13:41
הגב ל  דה שוט

עדיין נראה מאוד פסיבי ביחס למשחקים קודמים.
קח את הכדור, תקרא לפיק נ רול כדי לקבל את השומר שאתה רוצה ותייצר משהו

trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2026 5:15:17

לא עבד היום השואב אבק של בוסטון
נתקע להם שם VJ ומקסי

שי אבן צור
22/04/2026 5:16:06

ניצחון הלילה יהיה תענוג מיוחד

עמיחי קטן
22/04/2026 5:18:36

דני לא מקבל שריקות לטובתו, קיבל שריקות מוזרות לרעתו, וכל התירוצים יהיו נכונים, אבל בינתיים משחק לא טוב שלו (ואני עדין)

עמנואל אוחנה הלקין

כשהוא שיחק הוא היה בסדר גמור לדעתי, בטח לא יותר גרוע משאר שחקני פורטלנד שהם לא סקוט

עמיחי קטן
22/04/2026 5:35:17

ביחס לסופרסטאר שאני מצפה ממנו להיות זה משחק חלש

עמנואל אוחנה הלקין

זה נכון, אבל ביחס לשאר השחקנים במשחק הוא לא היה חלש במיוחד

Smiley
22/04/2026 5:26:03

דווקא במשחק כזה צריך לתת לשארפ יותר דקות. הוא היחיד בבלייזרס שיכול לגבור אתלטית מהשומר שלו

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  Smiley

מסכים

Smiley
22/04/2026 5:30:33

אחרי המשחק הזה סקוט רץ להנהלה ודורש הארכת מקס

ברוך רובין
22/04/2026 5:31:12

אסור לשמור בליגה המחורבנת הזאת . צעדים אילגל פוזישון, לדרוס את המגן הכל מותר

ברוך רובין
22/04/2026 5:32:44

לספרס רועדות הידיים

Smiley
22/04/2026 5:35:43

מפסידים את המשחק הזה בעצמם. זה לא שהבלייזרס עושים משהו מיוחד היום, מלבד סקוט במשחק קריירה

ברוך רובין
22/04/2026 5:36:36
הגב ל  Smiley

כן

Smiley
22/04/2026 5:33:42

אחלה דני!!!

Smiley
22/04/2026 5:34:27
הגב ל  Smiley

בעולם רגיל זה צריך להיות צעדים ההשעיה הזו על רגל אחת

ברוך רובין
22/04/2026 5:34:23

אבדיה עשה שם הליכת ירח עצר באמצע דרס את המגן עם היד השמאלית . מזל שאין צעדים בליגה, זה של פורטלנד.

מפתיע ששוברים סטטיסטיקות

דה שוט
22/04/2026 5:34:39

מהלך גדול של דני וויליאמס יכול היה לגמור את המשחק מהקו

ברוך רובין
22/04/2026 5:35:27
הגב ל  דה שוט

עשה 4 צעדים ודרס את המגן הוא עצר באמצע ואז עוד פעם , זה לא כדורסל רק בNBA נותנים לחרא הזה לקרות

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דה שוט
22/04/2026 5:45:18

נכון. ברומא תהיה רומאי

ברוך רובין
22/04/2026 5:39:31

הולידיי כזה חמור למה לא לקלוע

ברוך רובין
22/04/2026 5:41:49

למה לואסל

גיא רוזן
22/04/2026 5:42:05

איזה משחק אדיר של סקוט.
הילד בונה לעצמו מוניטין הפלייאוף הזה (אחרי שגם במשחק 1 היה מצויין)

דה שוט
22/04/2026 5:44:09

מהפך נהדר של פורטלנד ברבע הרביעי ניצחון גדול שלהם

עמיחי קטן
22/04/2026 5:44:50

ניהול משחק מצוין של ספליטר והגנה נהדרת של פורטלנד אחרי ה-13- 0 של הספרס בתחילת הרבע האחרון

NFS
NFS
22/04/2026 5:51:49

ספליטר היה קטסטרופה עם רוטציות דפוקות והתעקשות הזויה על גראנט שמשחק זוועה בסדרה הזו. גם מוריי זה שחקן שאסור שיראה דקה בסדרה.

עמיחי קטן
22/04/2026 5:55:36
הגב ל  NFS

מארי שחקן לכמה דקות ולא מעבר, וזה בדיוק מה שהוא קיבל. גרנט רע בסדרה בינתיים, אבל זה לא על המאמן, ואם כבר הייתי מוותר על מישהו זה ת'ייבל (וגם הוא שווה כמה דקות בגלל ההגנה).
בסוף זה לא מקרי שהוא מוצא את ההרכב ההגנתי הטוב ביותר בדקות המכריעות, ואיזן מצוין את אבדיה ביום חלש (הוציא אותו כשהוא לא היה בעניינים והרוויח ניהול משחק והגנה מצוינים בדקות האחרונות)

-gogo
-gogo
22/04/2026 6:57:52

צודק לגבי מארי, וגרנט שאיבד את הקליעה. טייבול אחלה שחקן D&3. אחוזים טובים ל 3. החוטף הטוב בליגה.מעל 2 חטיפות למשחק (בדכ לא מופיע בסטטיסטיקה הרישמית כי אין לו מספיק משחקים). מה שכן הוא פציע ולכן לא שווה חוזה רציני

עומר
עומר
22/04/2026 5:46:40

אפשר להגיד הרבה דברים רעים על פורטלנד, אבל הם פאקינג קשוחים, גם מול פיניקס, גם פה, מגיעים לפיגור דו ספרתי ברבע הרביעי, וחוזרים מזה. פשוט לא נשברים. נראה לי ס"א הובילו כבר באיזה 13.
כל הכבוד, משחק של לחימה. ס"א קבוצה טובה גם בלי וומבי. העצבים שלטו במשחק, אצל 2 הקבוצות, ומשחק מאוד פיזי, פלייאוף

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי עומר
עמנואל אוחנה הלקין

זה היה נראה גמור, אבל כמה קליעות גדולות בדקות האחרונות של שחקני המשנה (סקוט, קאמארה, הולידיי), עשו את ההבדל ובסוף זה כל מה שהיה צריך: שגם שאר השחקנים יגיעו למשחק והם עשו את זה בגדול בקלאץ'. אחלה ניצחון של פורטלנד ועכשיו ללא וומבי הסדרה הזאת יכולה ללכת למקום מעניין מאוד.

thetroll
thetroll
22/04/2026 5:51:14

יאללה שני נצחונות בפורטלנד ולהתכונן ליוקיץ. זה מה שהם היו צריכים נצחון אחד ועשו את זה. אלה שתי קבוצות סבבה אחלה קרב.

עמיחי קטן
22/04/2026 5:52:27

אחרי 5 סדרות, 4 מהן בשוויון 1. על פיניקס אני לא בונה, אבל יוסטון ודטרויט זה בהחלט הגיוני. גם 3 מתוך משחקי 2 עם ניצחונות חוץ היו מותחנים גדולים

גיא רוזן
22/04/2026 5:57:37

בניגוד לציפיות, מתפתח אחלה סיבוב ראשון.
רק שימשיך ככה.

דה שוט
22/04/2026 5:56:13

מדהים כמה הרוקסט נגרים – לפחות כיף לראות אותם בהגנה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:00:59

בהמשך לברוך, למה למתקיף (סמארט) מותר להעיף את היד של המגן ולדחוף אותו, המגן נדחק אחורה ועוד מקבל עבירה

ברוך רובין
22/04/2026 6:18:04

ביזיון לא זוכר דבר כזה.

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:19:01

ליגה בושה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:04:05

שנגון זבל עופות.
גם לא ייקח שלשה עם אקדח לראשו.

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:05:05

לייקרס קיבלו יריבה חלומית.

דה שוט
22/04/2026 6:05:42

לוקח בחזרה (חלק) מהתשבוחות להגנה של יוסטון. כמה אפשר לקבל נקודות משחקנים שלא מסוגלים לזוז?! קנארד וסמארט – נו באמת

דה שוט
22/04/2026 6:06:59

יוסטון יאפסו את ההגנה והמשחק יילך לכיוון שלהם.

עמיחי קטן
22/04/2026 6:11:37

לאור היכולת של קנארד בסדרה עד כה, האם אפשר לומר שסטף ולברון משחקים יחד בפלייאוף?

thetroll
thetroll
22/04/2026 6:28:30

יפה לראות שחקנים כמו קנארד שהגיעו לליגה עם טיקט משחקים ככה וככה איכשהונעשו קריירה אבל כשהם מגיעים לפריים זה קורה. לפי מה שאני רואה אין סיבה שהלייקרס לא יעברו את יוסטון (יוסטון קבוצה לא טובה מספיק ראינו את זה לאורך כל השנה) ואם נגיע למצב שלוקה וריבס חוזרים אז יחד עם קנארד שצץ כאילו משום מקום איטון ולברון הם קונטנדרים.

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:14:53

שחקני המשנה פורחים בלי הבול הוגיות והטחת השלשות של לוקה.
גם יש אחלה הגנה

דה שוט
22/04/2026 6:15:04

משחק קשה לצפייה הרבה נגרים על המגרש בשני הצדדים הרבה איטיים ומבוגרים דוראנט לברון קנארד קאפלה שנגון שפרד סמארט… כל המשחק זה זה נייטין סיקסטי ניין מובס… אאוץ׳
פרשתי
בהצלחה לשני הצדדים

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:18:09

יוסטון היריבה הקלה ביותר בפלייאוף.
קבוצה מצחינה כפי שלמדנו והתפכחנו ממנה השנה.
אין מי שישים סל חוץ מדוראנט ומאמן חלש ומקובע, שבלוני.

ברוך רובין
22/04/2026 6:20:06

קנארד אדיר . ליגה מלאה במפגרים.

ברוך רובין
22/04/2026 6:21:48

לברון עם שני שלושות רצופות . שנגון כזה פח

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:23:15

יוסטון יכולים להיות לא רעים בכדורשת.
צריך להכניס אותם לעונה הבאה של כל האימהות משקרות.

דה שוט
22/04/2026 6:32:29

+ 100

NBA בדם
22/04/2026 10:48:14

😂 😂 😂 😂 😂 😂
יפסידו גם להן
שצחי הלוי יחליף את יודוקה

ברוך רובין
22/04/2026 6:23:44

לברון מעיף שניים עם הכתף ואין שריקה סך הכל הגיוני. יוסטון זה רק איסו

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היה צריך להיות אנד 1111

ברוך רובין
22/04/2026 6:26:48

יוסטון מפילים אחד את השני אשך זה חייב לטור

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:33:36

זה לא קומדיה זה טרגדיה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:32:32

עוד מעט הקהל בלייקרס מתחיל עם אולה בכל מסירה

ברוך רובין
22/04/2026 6:33:39

איזה קבוצה לא מאומנת יוסטון. ידעתי שהם חלשים צפיתי בהם בערך 20 משחקים במהלך העונה, אבל כאלה . אפס אימון.

thetroll
thetroll
22/04/2026 6:34:34

יוסטון גרועה הם צריכים להעיף את אודוקה לדעתי הוא חרא מאמן. ריד שפרד מפחד לשחק.

thetroll
thetroll
22/04/2026 6:33:39

מודה שכייף לראות את הליירקס אני נותן את הקרדיט לרדיק.

דה שוט
22/04/2026 6:33:49

כמו משחקי יום שישי בקיבוץ – זקנים שלא נעים לשמור עליהם וצעירים נגרים שהביאו מהדייג והאבוקדו כדי להשלים עשירייה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:37:41
הגב ל  דה שוט

במקרה שלי אני שניהם – זקן נגר שהביאו להשלים עשירייה

דה שוט
22/04/2026 6:41:32

😂😂😂😂😂
הרגת

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:44:19
הגב ל  דה שוט

אבל נכון…

ברוך רובין
22/04/2026 6:38:04
הגב ל  דה שוט

הלייקרס לא כזאת זקנה. 3 מהחמישייה מתחת לגיל 30 סמארט בן 32. הלייקרס משחקת יפה ללא לוקה , אני לא אומר שהיא יותר טובה בלעדיו, אלא שכל שחקן תורם יותר . תנועה מדהימה ללא כדור מלחמה בהגנה, הרבה יותר קשה שיש את השמן הזה שצריך לכסות ושלא עוזב את הכדור.

שי אבן צור
22/04/2026 9:42:35

אם הרבה יותר קשה כשיש את השמן שצריך לכסות ושבנוסף לצרות הוא גם לא עוזב את הכדור אז זה מוביל למסקנה שעדיף בלעדיו, לא ככה?

דה שוט
22/04/2026 6:35:17

יאללה חזרתי הגיע הזמן להפוך את המשחק הזה

thetroll
thetroll
22/04/2026 6:40:39

יש משחק !

דה שוט
22/04/2026 6:40:40

הופה 🙂

ברוך רובין
22/04/2026 6:41:08

הרוקטס בריצת 12. עשה טעות להוריד את לברון שדוראנט על המגרש.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה אשפה יוסטון. בדם אתה רואה שסמארט כמו דורט 17 נק פעם ב גם קולע גם שומר.
איזה הפתעות הלילה וואו סקוט תכף יבקש מקס זה לא טוב לדני הוא יחשוב הוא כוכב והאמריקאים יתנו לו את התהילה שדני ניגר מהצד השני חייב לחזור ל25 30 נק כל משחק.
פילי ניגבו גם לא הייתי מאמין בחיים.
מכל הסוויפים ששמתי בבראקט הסוויפ על פילי היה הבדוק מכולם הפתעות ענקיות ישלים בהמשך.

NBA בדם
22/04/2026 10:51:09

כמה סמארטים יש ללייקרס? מוקפים בוואנדרווליטים בג'ק לרביות. בהיעדר לוקה וריבס אין כלום בספסל

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:42:17

דה שוט חזר לתת דחיפה
חבל שזאת תהיה הדחיפה האחרונה מהצוק

דה שוט
22/04/2026 6:46:36

חחחח הצטרפת למקהלה יש לכם כבר סגל מלא של 12 נודניקים לא נורא הערב ננצח גם אותכם

דה שוט
22/04/2026 6:43:55

בכל זאת דוראנט …

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

באתי גם לעזור אולי יהיה נס קשה לדחוף את יוסטון קדימה

ברוך רובין
22/04/2026 6:45:50

מסכן KD לברון קופץ אליו ומקבל שריקה ליגה רקובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השיפוט בתחילת הפלייאוף הזה מהגרועים שאני זוכר כבר על ההתחלה החליטו לתת 100 אחוז קליר פאת לכוכבים ולהתקפה.

דה שוט
22/04/2026 6:54:01

לך תראה רבע רביעי פורטלנד נגד ס״א לא הצליחו לשרוק שריקה אחת נכונה חחחח בשני הצדדים

thetroll
thetroll
22/04/2026 7:15:16

נכון שיפוט קטסטרופה.

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 6:51:15

לברון מזיין את הלייקרס
מנסה להאדיר את עצמו והרס את ההתקפה

דה שוט
22/04/2026 6:52:41

מחקתי. שיהיה יותר טוב בחצי השני

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
דה שוט
22/04/2026 7:01:11

.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2026 7:07:20

אדגקומב זה כמו אנדרו טוני החונק מבוסטון . כשהוא רואה את בוסטון הוא לא רואה בעיניים

Smiley
22/04/2026 7:08:35

לוק קנארד מצא יופי של תזמון לתת פלייאוף. רגע לפני ה-FA

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אז יש ללוקה צוות מסייע או לא? 🤣🤣

thetroll
thetroll
22/04/2026 7:13:08

שנגון – עד היום לא ראיתי ממנו שום דבר מיוחד . לא ראיתי הרבה משחקים של יוסטון אני מודה אבל מה שראיתי. לא מבין מה הדיבור עליו וזה בטוח לא הרמה של דני אין בכלל מה להשוות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

תמיד אמרתי שהוא אוברייטד גם שהזילו עליו ריר היה ברור שהוא לא פרנצייז ולא יכול להוביל לכלום מאד מוגבל שרק דוחף בלי קליעה וקליר פאת הגנתי וזה רשמתי שאנשים קראו לו יוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה ההגיון בדאבל טים על השקץ על החצי שדוראנט המפגר רץ אליו מהעונשין ומאותת לו שעתיים לפני?

מילא היו לוחצים אבל חחחח אמן 2 מטר ממנו דוראנט על העונשין ורץ אליו ומשאיר את האצימורה לבד🤣🤣

Smiley
22/04/2026 7:17:49

בקצב הזה הרוקטס מכינים את ה-All in שלהם בקיץ על יאניס.
קבוצה שלפני העונה חשבו שהיא לפחות גמר אזורי נראים ממש רע מול לייקרס חסרי לוקה וריבס.
רדיק "הורג" את יודוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

יאניס ינגר עוד יותר עם כל הנגרים חחח. יאניס סגור בטראקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

זה שלוקה וריבס חסרים רק עוזר לטראקרס לשמור. עם לוקה היה קליר פאת ליוסטון

thetroll
thetroll
22/04/2026 7:28:16
הגב ל  Smiley

יאניס זה בדיוק מה שצריך כדי להפוך את חבורת הנגרים הזאת לקונצרן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

ממש לא יעזור להם והוא מעבר לשיא המערב זה לא המזרח

thetroll
thetroll
22/04/2026 8:20:53

לקונצרן נגרות – אם לא הבנתותי אני מבהיר.ברור שזה שיאניס זה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות להם.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי thetroll
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יודוקה צריך ללכת הביתה בין הרבעים.
בליגה מפטרים מאמנים באיחורים של כמה שנים. מה שראו כל הנונה רואים שם.
גם אטקינסון אגב בקאבס אבל הם קיבלו את הראפס והם במזרח אז זה נראה פחות נורא אבל זה מה,שזה ברגע שיפגשו קבוצה נורמלית ינוגבו למזלם במזקח זה יכול להיות רק בגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיחה השריקה נגד איסון זה מהלך קבוע של כל שחקן בליגה חחח השקץ רק ככה שומר את המגן

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:20:00

יש איתות מהקריפטו

בום
גגגגגגגגגגגוווווווולללללל
יוסטון הבקיעה סל!

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:25:30

בלי הזקן הנרקיסיסט שרוצה את הניצחון על שמו הלייקרס עפה קדימה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם ככה ישימו את זה על שמו לקנארד אין תאגיד

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:28:22

גרנט היל יצור דוחה
בעגה המקצועית נקרא 'מתרפס חום-לשון'
בטח דוק רזי מכיר

דה שוט
22/04/2026 7:28:31

יוסטון חייבים להוריד את ההפרש עד סוף הרבע – ברביעי יהיה קשה. השופטים נפלו על לאראביה מסכן הדביקו לו 3 עבירות בחצי דקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

🤣🤣

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:30:21

הסיכוי היחיד של יוסטון זה לברון

דה שוט
22/04/2026 7:31:16

השחקנים של יוסטון לא כאלה גרועים. יודוקה פשוט הורג אותם עם ה-אין-התקפה שלו. הם חיים מהגנה האסל ריבאונד וסלים מקריים חבל יש שם פוטנציאל להרבה יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנגון אהבל חודר לליאפ ופתאום מוציא לשלשה

thetroll
thetroll
22/04/2026 7:32:22

אני עדין מהמר על יוסטון במשחק הזה צריך לזכור שבסופו של דבר סמארט משחק בלייקרס.
יש בזה משהו מרגיע.
כמו ג'יילן גרין בפיניקס.
ברגע ההכרעה הם יהיו בצד של היריב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

טראקרס מנגבים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנגון לא מסוגל לשים גם עונשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד אוויר חינם למולך מהקו בלי קשר למשחק ובלי כדור חח

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:35:04

שנגון זורק עונשין כאילו הוא ניגש לחירבון

בעצם זה די מדויק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איירבול מה3 והחטאת ללייאפ אחכ חחח איזה נגרים

דה שוט
22/04/2026 7:35:41

פאולים על יוסטון – שני הילוכים חוזרים
פאול על לברון – כלום
זה לא סתם. כבר בבועה עליתי על זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

זה אוויר על המולך סתם "מגע"

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:38:30
הגב ל  דה שוט

אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון בריקס חחח לא מסוגלים לשים סל בלי שומר לידם חחח שנגון

דה שוט
22/04/2026 7:38:43

ממש – לא מבין את זה. איבדו לגמרי את הביטחון בזריקה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:39:08

הכדורים שלהם משלוש כאילו עשויים מבטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ידויי פטיש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יוסטון בלי דוראנט ברמה של ווש. לא יכולים לעשות סל וזה שאין לידם שומר בכלל

Smiley
22/04/2026 7:39:24

דוראנט עם 8 זריקות ב-3 רבעים. מישהו צריך להעיר אותו לפני שהוא נוחת בקנקון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

מביאים עליו דאבל וטריפלס חחח כי יודעים שאחרים לא יעשו כלום

דה שוט
22/04/2026 7:41:15
הגב ל  Smiley

הוא מוגבל מאוד בתנועה ומקבל פה ושם דאבל טים – אבל אתה צודק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בדיוק הזמן עכשיו להודיע ליודוקה תארוז לך הביתה

דה שוט
22/04/2026 7:45:12

השופטים במשחק הזה לגמרי עם יוסטון. כל המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט מנסה לדחוף את העגלה של יוסטון

comment image

דה שוט
22/04/2026 7:46:05

תראה את פילי – עם אמביד הם יוצאים מהמזרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

יוצאים לקנקון

דוקטור רזי הופמן
22/04/2026 9:43:15

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

NBA בדם
22/04/2026 10:56:32

😂 😂 😂 😂 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללל בניסיון נואש אחרון קוראים לפופרס להצטרף למערכה

comment image

Shenanigans
22/04/2026 7:46:59

איזה סקור של נגרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי ממש פח

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 7:50:23

הטריי יאנגים של העולם מקבלים חוזים מקס והקנארדים מינימום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחצדוראנט צריך להיות סטף לעשות תנועות על חסימות בגילו? התעייף רק מניסיון ההשתחררות ומסר לטראקרס
עוד אוויר היה על השקץ

bobby
22/04/2026 7:51:02

עם שנגון, אמן ואוקטגי במקביל על הפרקט – מי ירווח? מי יקלע ל-3? בחיי יודוקה הוא פשוט מאמן גרוע.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי bobby
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

אמת דפוק לגמרי

דה שוט
22/04/2026 7:51:08

לברון נהדר. כמה ריכוז, כמה מחויבות

דה שוט
22/04/2026 7:51:32
הגב ל  דה שוט

מחטיא המון קטנות ועדיין יעיל מאוד

bobby
22/04/2026 7:53:43

כמה פעמים העונה כבר ראינו את דוראמט נלחץ ומאבד בדאבל-טים עליו? איפנ הרכז?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

הוא גם גמור מעייפות אין לו כוח לכדרר הטראקרס חכמים לכן תמיד דאבל טים יודעים שאחרים לא יעשו כלום

דה שוט
22/04/2026 7:57:06

שניכם צודקים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקטסל מלמדים להיות בקו מסירה לשחקן ביוסטון משאירים את דוראנט על החצי בדאבל טים בלי קו מסירה טדוראנט עייף בקושי זז

bobby
22/04/2026 7:56:42

פשוט עצוב. ביזיון של כדורסל. יודוקה לעולם לא יוביל קבוצה לאליפות. בתור ההד-קואוצ׳, הוא זה שהיה צריך לדפוק עם היד על השולחן ולדרוש רכז מחליף לפרד. זה לא רק פאשלה של סטון, זו פאשלה מצד המאמן הראשי שמבחינת פילוסופיית הכדורסל שלו, לא ראה היעדר רכז טבעי כבעיה עם הכניסה לעונה הזו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  bobby

היו צריכים לשלוח אותו הביתה מזמן זה בלט כל העונה מיצה את עצמו. שילך לנא יעזור להם שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם את לברון עם היד והמרפק לגבארי?
על פחות מזה שרקו תוקף ליוסטון זוכרים? לאיסון?

דה שוט
22/04/2026 7:56:32

היה צריך להיצמד אליו לא לתת לו לעמוד לכדרר ולתפוס תאוצה. לא מבין את המאמנים בליגה. פעם אחת !! לחצו על קנארד מעבר לחצי – היה איבוד כדור. למה לא ללחוץ על הכדור כל הזמן?! יש קבוצות שעושות את זה והן מנצחות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

מפגרים שם

Shenanigans
22/04/2026 7:56:22

מעניין מה יהיה ההפרש הממוצע בסיבוב הבא מול okc לא משנה איזו קבוצה תעלה
מהמר על 28

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

הטראקרס יעלו וינוגבו. עמיחי בונה על לללוקה.
תכלס ההגנה של הטראקרס מעולה גם כי אין את לוקה. נכון שההתקפה נחלשת אבל האחרים רואים כדור וכולם שומרים גם השקץ שומר מעבר להרגלו

Shenanigans
22/04/2026 8:00:22

נכון
גם ריבס שומר חלש

עמיחי קטן
22/04/2026 10:06:10

אוקלהומה פייבוריטית ברורה, שלא יהיה ספק, אבל הסיכוי הכי טוב לנצח אותם זה עם הגנה קשוחה ושחקן יוצר ברמה של לוקה (ואלה הסדרות שאוקלהומה התקשו בהן בעונות קודמות – לוקה ודאלאס, יוקיץ' ודנבר, האליברטון ואינדיאנה)

Shenanigans
22/04/2026 8:00:01

לא הכי טובים בלכדרר את הכדור שם ביוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה דה שוט לחץ על הכדור על החצי ואיב כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פה בולט המחסור ברכז חח דורטנט הרכז והקלע צריך להיות עם דאבל טים תמידי עליו

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:03:33

צריךצלהרים לעצמו ולרוץ לנגוח

דה שוט
22/04/2026 8:02:15

פעם שנייה לחץ פעם שנייה איבוד !!!!!!!

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:02:20

בום
גגגגגגגגגוווווווווללללללל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו איזה נוראי דנגון שרף את הנתקפה ומסר ודוראנט עוד איב חחח העיקר לא צריך רכז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ליוסטון בכלל משחק התקפה בכלל לא מסוגלים זה זוועה לא רוצה לחשוב מה אוק המו עושים להם במצב כזה מבוא ל60
הם גם לא יודעים מה לעשות עם דאבל טים על דוראנט. יודוקה בסדרה כשלונית ביותר לא התכונן לדאבל טים על דוראנט חחחח שדוראנט מוסר לשנגון על ה3 ואז שנגון עומד ולא יודע מה לעשות כי לא יודע לקלוע…

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Shenanigans
22/04/2026 8:05:16

כואב בעיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

מחריד האמת אבל זה מאמן מה הוא מצפה עם אוקוגי שנגון אמן שיש דאבל טחם על דוראנט הם לא יודעים לכדרר או לקלוע

Shenanigans
22/04/2026 8:04:55

חחחחח איזה חוסר יכולת של יוסטון לשים את הכדור בסל
או לכדרר בכלל
מזל שהאסל יש להם

דה שוט
22/04/2026 8:05:51
הגב ל  Shenanigans

הם הרבה יותר טובים מזה. יודוקה הורג אותם

Shenanigans
22/04/2026 8:10:01
הגב ל  דה שוט

עדר ללא רועה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:05:30

יוסטון עברו לראגבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמארט נכנס באמן מאבד כדור ושורקים לעבירה של איימן וסמארט לקו חח

דה שוט
22/04/2026 8:07:43

נכון אבל השופטים היו כל המשחק עם יוסטון

דה שוט
22/04/2026 8:06:46

פעם שלישית לחץ איבוד של סמארט השופטים הצילו אותו

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:07:14

חחחחחחח איזה שריקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חכה גם אחרי צאלנג אישרו אותה אי מארגינל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיחה אי מרגינל ספוט 🤣🤣🤣 כולה שמר רגיל

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:09:29

חחחחח זה שריקה קלאסית לליגה היום
צ'אלנג אנסקסספול
ליגה שאיבדה את דרכה לחלוטין

Shenanigans
22/04/2026 8:08:45

לייקרס מפגרים, לא עשו דאבל על דוראנט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנגון הזה ממש דפוק שולח את סמארט סתם לקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תמה הטקסית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה סידרה בדרך למטאטא. לוקה מה זה מתבאס בטח עכשיו הנרטיב של אין לו צוות מסייע קורס אופס..

דה שוט
22/04/2026 8:14:30

יוסטון ייקחו שניים בבית תהיה רגוע

שי אבן צור
22/04/2026 10:07:58

אז אם כן יש לו צוות מסייע כל מה שנשאר להגיד זה
UFC, KFC, OKC Lakers in five!

bobby
22/04/2026 8:13:03

הנה, התקפת מעבר הגורלית של המשחק ושוב חוזרים ללתת לדוראנט את הכדור בשמירה כפולה שמובילה לאיבוד. פשוט כאב לעיניים.

thetroll
thetroll
22/04/2026 8:13:07

לברון ממש מנסה לתת את המשחק ליוסטון הבעיה שבצד השני יש את דוראנט – האיש שלא יודע לקחת.

דה שוט
22/04/2026 8:13:24

דוראנט והאיבודים הוא לא נגמל מזה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:14:01

יוסטון זה פיגוע נגד הכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה ראגבי כמו שאמרת. דוראנט גמור וסחוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט הזהרתי אותך תהיה על העגלה של הטראקרס למען יוסטון לא הקשבת לא באת

דה שוט
22/04/2026 8:20:04

איפה המקהלה של הנודניקים היום? השאירו אותך לבד 😃 נגד יוסטון זה בסדר זה קל אבל עם מיני תצטרכו להביא עלי שמירות כפולות

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
thetroll
thetroll
22/04/2026 8:15:57

תמא טקס איזה עלובה יוסטון.
טוב נראה קצת את לוקה בפליאוף הזה. יהיה מעניין.

TRIP
TRIP
22/04/2026 8:16:54

דוראנט ב3 מהלכים
איבוד כדור נוראי
בהגנה נתן לסמארט כדור קל למסירה
לא הצליח לקחת כדור חוזר בהגנה

דה שוט
22/04/2026 8:17:19

יוסטון הרבה יותר טובים ממה שהם מראים. בבית יקבלו קצת ביטחון וישוו את הסדרה.
בלי קשר להתקפה – למה לא ללחוץ את הכדור? עשו את זה ארבע פעמים במשחק. פעמיים קנארד איבד. פעם אחת השופטים הצילו את סמארט שאיבד. בפעם השנייה לברון העיף החוצה והשופטים הצילו שוב. ד״א אין טענות לשופטים הם גרועים מאוד מאוד אבל לשני הצדדים.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי דה שוט
trusttheprocess
trusttheprocess
22/04/2026 8:22:23
הגב ל  דה שוט

דוראנט צריך לנסוע לאירופה לקחת קצת מהסמים של לוקה

דה שוט
22/04/2026 8:26:42
הגב ל  trusttheprocess

סחטיין על הניצחון הערב שחקתם אותה. לא מאמין שתצליחו לעבור בלי אמביד אבל לפחות את נותנים פייט.

TRIP
TRIP
22/04/2026 8:18:39

משחק לא משחק דוראנט תמיד היה הבעיה

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 8:42:55
הגב ל  TRIP

הוא לא שחקן שמשפר שחקנים סביבו. הוא היד המסיימת. נותנים לו לכדרר ולנסות ליצור לאחרים, בדיחה רעה.

bobby
22/04/2026 11:20:23

בדיוק. רכז הוא לא.
איפה הרכז? צריך לשאול את סטון למה לא עשה שום מהלך כגיבוי לפרד, ואת יודוקה למה הוא לא מנסה לשחק יותר עם ריד. עד אז, דוראנט ימשיך להיאלץ לשחק יותר מדיי עם הכדור ביד.

אשך טמיר המקורי
22/04/2026 11:53:36
הגב ל  bobby

יודייקה מגלה סימנים תיבסיים

דוקטור רזי הופמן
22/04/2026 9:40:44

וואו, מה הפסדתי?
מילא ההפסד של הסלטיקס, אני חזיתי שזה יהיה גנטלמני או ב 6 משחקים.
נקודת החולשה של הסלטיקס היא חוסר יכולת התקפית של ווייט.
אבל, עכשיו ראיתי את הנפילה של וומבי. לא הייתה עבירה שם, הוא פשוט נפל ונחבט בתנופה.

trackback

[…] דומה. הרי אם אפילו רועי, מח כדורסל מחודד עד מאד, נאלץ להגיע עד אנדרה דראמונד בשביל למצוא איזו תקווה של פילי לניצחון (אנדרה דראמונד? […]