סיקור 6 משחקי שלישי / עמיחי קטן

סיקור 6 משחקי שלישי / עמיחי קטן

6 משחקים היו לנו הלילה, מתוכם שניים עם סיקור מהשטח. הפעם לא היה אף משחק צמוד שהסתיים בהפרש קטן מ-8 נקודות.

אורלנדו מג'יק (8- 7) – גולדן סטייט ווריורס (9- 7) 121- 113:

סוקר מהשטח על ידי שחר צ'קוטאי:

ברוקלין נטס (2- 12) – בוסטון סלטיקס (8- 7) 99- 113:

אחרי 3 רבעים צמודים, ברוקלין לקחו לרגע את היתרון ברבע האחרון, אבל נענו בריצת 18- 3 שהכריעה את המשחק, ובסך הכל הנטס נתקעו על 14 נקודות ב-4/15 מהשדה, 5/9 מהקו ו-6 איבודים ברבע האחרון. כל זה אפשר לדני וולף לחוות עוד 2 דקות של פרקט ולא לעשות בהן כלום, בזמן שבן שרף נפצע בג'י ליג וייעדר עוד שבוע לפחות.

ג'יילן בראון הוביל את בוסטון עם 29 נקודות ו-8 איבודים, פריצ'רד רשם 22, 10 ו-5, וויט קלע 15 עם 2 חטיפות וחסימות, סיימונס קלע 11 עם 5 אסיסטים ומינוט קלע 10.

אצל ברוקלין, פורטר קלע 25 עם 3 חטיפות, שארפ רשם 16 ו-7 עם 3 חטיפות, קלאוני קלע 13 וזאיר וויליאמס ודמין קלעו 12 כל אחד.

אטלנטה הוקס (9- 6) – דטרויט פיסטונס (13- 2) 112- 120:

קייד קנינגהם חזר לשחק והוביל את דטרויט ליתרון שיא של 19 ברבע השני, אבל ההוקס הצליחו לצמצם בהמשך ועם ריצת 9- 0 ו-14- 2 בתחילת הרבע האחרון הם צמצמו את ההפרש לנקודה בלבד. ג'נקינס הוביל ריצת 9- 0 של דטרויט ואלכסנדר-ווקר ענה עם 8 רצופות אישיות, אבל בדקות הסיום היה זה תורו של קייד לקלוע שני סלים רצופים ולהפוך את שניות הסיום לקרב מהעונשין, בו ג'יילן דורן היה עם 6/6 והראה שלא תמיד הפתרון של הקבוצה בפיגור הוא לעשות עבירה על הגבוה של הקבוצה. ההוקס נעצרים אחרי 5 ניצחונות רצופים, ואילו הפיסטונס כבר עם 11 ניצחונות ברצף, הכי הרבה מאז 2008 ובמרחק 2 בלבד משיא המועדון שנקבע ב-1990 ושוב ב-2004, שתי עונות אליפות של הפיסטונס.

קייד הוביל את דטרויט עם 25 נקודות ו-10 אסיסטים, דורן רשם 24 ו-8, ג'נקינס נשאר בחמישייה לצד קייד וקלע 14 עם 7 אסיסטים, רובינסון קלע 14 וסטיוארט רשם 13 ו-9.

אצל אטלנטה, ג'ונסון רשם 25, 8 ו-9 עם 3 חטיפות, אלכסנדר-ווקר קלע 24, אוקונגו קלע 21 עם 2 חסימות, דניאלס רשם סדרה חשבונית של 12, 9 ו-6 עם 3 חטיפות ומו גהי רשם 11 ו-11.

סאן-אנטוניו ספרס (10- 4) – ממפיס גריזליס (4- 11) 111- 101:

ממפיס הובילו 8- 0 ו-10- 2 בפתיחה, וזה היה ההפרש הכי גדול במשחק צמוד מאוד. אנחנו קופצים לרבע האחרון ולשלשות של וויליאמס וקווארד שמעלות את הגריזליס ליתרון 101- 100, ואז הספרס חיפשו למי ללכת בלי וומבי, קאסל והארפר הפצועים, והבחירה הייתה האריסון בארנס שקלע 7 רצופות. חטיפות של ואסל ופוקס הסתיימו בסלים של ג'ונסון ופוקס וריצת 11- 0 של הספרס הביאה אותנו להפרש דו-ספרתי ראשון במשחק, שהיה גם תוצאת הסיום.

פוקס הוביל את הספרס עם 26 נקודות, בארנס קלע 23, ג'ונסון רשם 18 ו-7, ואסל קלע 10 עם 5 אסיסטים ו-2 חטיפות וחסימות וגם אוליניק קלע 10.

אצל ממפיס, קווארד רשם 19 ו-11, ג'קסון קלע 18, ספנסר קלע 15, וינס וויליאמס רשם 14, 9 ו-9 ואלדמה קלע 10.

לוס אנג'לס לייקרס (11- 4) – יוטה ג'אז (5- 9) 140- 125:

סיקור 6 משחקי שלישי / עמיחי קטן

הופעת הבכורה של לברון העונה התחילה כשהוא מחפש 2 שלשות כדי להשוות ולעבור את רג'י מילר ובהמשך הוא בעיקר חיפש את המסירה, כולל 6 אסיסטים רצופים בדקות המנוחה של דונצ'יץ' ברבע הרביעי שהביאו אותו ל-12 במשחק. בגדול, ההתקפה של הלייקרס הייתה די עקבית עם הנוכחות של שני שחקנים שהגיעו לדו-ספרתי בטור האסיסטים ושל לוקה וריבס כסקוררים, ואחרי שהם היו בפיגור קטן רוב המשחק, דקות טובות בהגנה בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי יצרו את הפער שהכריע את המשחק.

לוקה הוביל את הלייקרס עם 37 נקודות, 10 אסיסטים ו-4 חטיפות על 8 איבודים, ריבס קלע 26, אייטון קלע 20 עם 14 ריבאונדים, לראביה קלע 16 ולברון קלע 11 עם 12 אסיסטים.

אצל יוטה, ג'ורג' קלע 33 עם 7 אסיסטים, מרקאנן קלע 31, מיכאליוק וביילי קלעו 13 כל אחד ונורקיץ' רשם דאבל-דאבל מינימלי עם 6 אסיסטים.

פורטלנד טרייל בלייזרס (6- 8) – פיניקס סאנס (9- 6) 110- 127:

ראובן בראל מסקר מהשטח את המשחק, אז אני רק מציין תוך כדי צפייה שהיעדרו של הולידיי הופך את אבדיה לרכז של פורטלנד, והוא אמנם מנהל טוב את המשחק, אבל לא מצליח עדיין לייצר איזון נכון בשאלה מתי לקחת על עצמו ומתי לחפש את האחרים, מה שמוביל לכך שהוא ממשיך לחפש את האחרים כשהבלייזרס זקוקים ליכולת שלו לייצר נקודות והאחרים מחטיאים בלי הכרה מהמסירות שלו. מנגד, שיידון שארפ קולע יותר, מהסיבה הפשוטה שהוא לא מוסר אם הוא לא חייב.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
88 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
thetroll
thetroll
19/11/2025 8:42:20

תודה עמיחי. ראשית היה מרגש לראות את לברון הערב/הבוקר מרגיש קצת כמו עוגן יציב בתוך הבלגאן הכללי הנה חלפה לה עוד שנה ועולם כמנהגו נוהג השמש זורחת במזרח ושוקעת במערב ולברון נמצא איתנו כרגיל שם.. סלע קיומנו.
אמנם ברמת המשחק הוא קצת הזכיר את ל ברוני ג'יימס אבל אנחנו כל כך "התגעגענו" שסלחנו לו. בכל זאת חזר חלוד אחרי פציעה וכל זה. אנחנו "אוהבים" אותו וסולחים לו.
בפורטלנד אין קבוצה. זו סתם אסופת שחקני יורוליג בודאי כשהם בלי ג'רו וגרנט. דני כמובן זה רמה בפני עצמה ושארפ בחור אתלטי אבל "לוקה בקבלת ההחלטות" – מילים מכובסות לביטוי הולך עם הראש בקיר. קשה מאוד להוביל קבוצה לנצחון כשהשוטינג גארד שלה זורק לא פחות מ 7 שלשות במשחק בדיוק של 27%.
בפורטלנד אין כלום ושום דבר והם עוד מרשים לעצמם לממן את השכר של איטון בלייקרז.
לצערי גם פלייאין השנה זה גדול עליהם אלא אם כן דני יתעשת ויבין שאין לו עם מי לשחק יפסיק לחפש את המסירה כשהוא חודר כי תכלס אין למי למסור ויסגור עניין בעצמו עם משחקים של 35 נק פלוס קבוע.
נ.ב. קצת קשה לאמר זאת אבל פחות משביעית עונה וכבר המערב סגור. אפשר להתחיל את הפליאוף. במזרח יש קצת יותר תחרות נראה לי ששם יהיה מעניין עד הסוף.
יום טוב לכולם.

נערך לאחרונה 15 שעות לפני על ידי thetroll
NBA בדם
19/11/2025 8:52:48

תודה רבה על הסיקור המהיר
איזה כיף שלברון חזר!!! גם בגילו הוא מושך עניין כמו שאף אחד לא מושך.
הפציעה שלו בתחילת העונה בפעם הראשונה בקריירה היא הדבר הכי טוב שיכל לקרות ללייקרס.
לוקה ובעיקר ריבס נכנסו לתפקידי בעלי הבית בלי להתנצל ולברון בפעם הראשונה בקריירה צריך להישען אחורה ולקחת תפקיד משני בהצגה. יש מי שסוף סוף לוקח ממנו את הלפיד (שלום ולא להתראות דיוויס). קארים עשה זאת בהצלחה בגיל 39, אין סיבה שלברון שבדצמבר יציין 41 לא יעשה הסבת מקצוע לאגו. זו איננה בושה להיות הסגן של סלבדור לעת זקנה.

Berch
19/11/2025 8:59:13

תודה על הסיקור
אם דני אבדיה במשחק אנמי עם 19 נקודות… דיינו
🙃

NBA בדם
19/11/2025 9:09:06

ההפסד הביתי שהוכרע כבר ברבע השלישי מול הסאנס מחזק את הטענה שמדובר בקבוצת פלייאין ולא יותר.
נכון שהולידיי וגראנט לא שיחקו הלילה וסקוט (מתחילת העונה), אבל גם הסאנס סובלים מפציעות, שמספר 2 שלהם – ג'יילן גרין כמעט ולא שיחק העונה.

אני על העגלה של הפיסטונס העונה. קבוצה שכיף לאהוב ולאהוד. היא רחוקה מרחק של אייבי בריא או טרייד שמישהו שימלא את התפקיד שלו כדי להיות מפחידה כבר עכשיו.
ביקרסטאף בנה קבוצה לתפארת.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

כן, בהמשך לדיון שהיה לנו לפני כמה ימים אני חייב לציין שפורטלנד נראו רע מאוד והורידו את הציפיות שלי מהם. ברור שהפציעות שיחקו תפקיד משמעותי, אבל בכל זאת הם לא הצליחו לייצר כלום בשני צידי המגרש מלבד ריבאונד התקפה. חשוב לציין שגם מפיניקס לא התלהבתי במיוחד, עדיין קבוצה חלשה מאוד לטעמי.

אור
אור
19/11/2025 9:13:28

רק לפני כמה משחקים היללו את פורטלנד, מה ציפיתם שיקרה כשתרו וסקוט לא משחקים

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  אור

התבלבלת בין סקוט לגראנט, אבל לדעתי זה היה אפילו יותר מזה, הם נראו רע מאוד ואני לא חושב שזה רק הפציעות.

אור
אור
19/11/2025 12:38:50

לא התבלבלתי, גראנט לא שיחק רק הלילה ואני מדבר בכללי על התקופה האחרונה ועל זה שאין רכז

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי אור
Avri
Avri
19/11/2025 12:56:14
הגב ל  אור

גם אותי משעשע לראות את הבי-פולאריות לגבי פורטלנד – או סקנדל או פסטיבל. זו בסך הכל קבוצה צעירה מאוד וסבבה לגמרי, עוד יפסידו הרבה ויתנו משחקים גדולים – זו המשמעות של קבוצה צעירה. מה גם שהם בלי 3 שחקני רוטציה ואה, יש גם את הסיפור ההוא עם המאמן שלהם שגם לא הוסיף שקט ויציבות. קיצר, סבלנות

אור
אור
19/11/2025 13:06:23
הגב ל  Avri

בכללי אוהבים להגזים בניתוחים ותחזיות אחרי כל משחק עונה סדירה

Avri
Avri
19/11/2025 14:47:45

אתה בסדר גמור עמיחי, הכוונה היא לא אליך.

אור
אור
19/11/2025 16:29:04

מה שאברי רשם, אבל בואו אני גם לא בא להתנגח אלא גם קצת להטריל

דוקטור רזי הופמן
19/11/2025 17:11:28

עזוב
תתעלם, אל תיקח ללב!

אור
אור
19/11/2025 18:43:08

תתעלם ממה? לא דיברתי עליו בכלל

thetroll
thetroll
19/11/2025 13:37:51
הגב ל  אור

תחזית שלי נשארה יציבה מתחילת העונה קבוצה שיש בה כלום ושום דבר חוץ מדני. חשבתי ככה מהרגע שהם זרקו את איטון. היתה התלהבות טבעית קצת בהתחלה מהנצחונות אבל לצערי חזיתי גם את ההפסד 4:1 במסע החוץ הזה וההתדדרות נמשכת עכשיו.
הם חייבים טרייד רציני ולא. הם לא צריכים רכז. דני מנהל את המשחק שלהם מצוין ויש לו אימפקט מעולה עליהם עמיחי הציג נצונים מדהימים אתמול על הקבוצה איתו ובלעדיו.
הם חייבים טרייד מעולה.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  thetroll

כלום ושום דבר זה מוגזם. קמארה עדיין טוב מאוד, הולידיי מצוין וגם גראנט ממש אחלה (במיוחד ביחס לשנים קודמות). מי שצריכים להראות שיפור אלו שארפ (להפסיק עם הזריקות הרעות האלו), קלינגן וסקוט.

thetroll
thetroll
19/11/2025 13:54:57

במונחים של האן בי איי זה פשוט לא מספיק. מעבר לכך ג'רו שחקן מבוגר שסביר היה לצפות שיפצע וגם גרנט בילה בעונה שעברה חודשים על הספסל. שלא לדבר על השגיאה הקולוסלית עם איטון. איתו הם היו קבוצת פליאוף לא קבוצה בואכה פלייאין.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  thetroll

אייטון זה חשיבה בדיעבד, גם כנראה שהוא לא היה כל כך טוב אם היה נשאר.

thetroll
thetroll
19/11/2025 14:17:31

ממש לא חשיבה בדיעבד מיד כשהודיעו שעשו לו ביי אאוט איבדתי כל אמון בקבוצה הזאת.
תאר לך את הקבוצה הזאת עם איטון. דני ג'רו שארפ קמארה איטון. זה הרכב פליאוף יש עם מי לשחק למי להביא לובים. הנוכחות של איטון עם המאסה מוטת הידים בצבע היא אדירה בשני הצדדים גם בימים שהןא לא טוב הקלינגון הזה נראה ענק אבל הוא קצת עף ברוח במאבקים על הריבאונד והוא ילד טוב מידי לטעמי. איטון הוא שחקן יעיל נותן תפוקה יציבה. הוא אולי לא היה צריך להיבחר 1 באותו דראפט (ברור שלא) אבל הוא שחקן טוב והוא יודע להיות קומפטיטור כשיש לו סביבה תחרותית. הקלינגון הזה הבנתי שהוא מתעייף הוא כל כך לא סומך עליו שהוא משחק את כל הדקות האחרונות בלי סנטר. זו פשוט טעות נוראית הביי אאוט הזה ועוד הוא הגיש אותו לקבוצה מתחרה ישירה בפלייאוף.
יש טעויןת שאפשר להחליק אותן אבל יש טעויות שקובעות גורל/עונה שלמה וזאת טעות מהסוג הזה. פשוט טעות נוראית לא יודע מה גרם להם לעשוצ את זה אבל גם אם הוא היה קצת נזק בחדר הלבשה היו צריכים להכיל את זה.
איטון זה שחקן שמספק תפוקה יציבה של 15 ו 10 בעונה לא טובה ו 20 ו 12 בעונה טובה ובסדר גודל של 65% מהשדה. זה עוד מישהו שאפשר ללכת אליו בהתקפה. ברגע שג'רו לא משחק וגרנט לא משחק נשארים רק דני ושארפ כייצרני נקודות. עומס בלתי אפשרי על שניהם. כגרנט וג'רו משחקים זו קבוצה תחרותית יש 4 יצרני נקודות אבל עדין קבוצה ברמת פליאין בלבד. עם איטון? היה יכול להיות פה הרכב של חמישה יצרני נקודות ואם אחד או אפילו שניים היו נפצעים מהחמישיה הזאת היה אפשר לחפות על זה.
מהרגע שויתרו על איטון הקבוצה הזאת היא כמו שאמרתי: כלום ושום דבר. בודאי כששני שחקנים מרכזיים פצועים.

נערך לאחרונה 9 שעות לפני על ידי thetroll
NBA בדם
19/11/2025 9:19:36

שאלה: מה עדיף ציפור אחת ביד או אולי שתיים על העץ?
וומבי שחקן עם פוטנציאל יותר גדול אבל במקביל גם עם פוטנציאל להיפצע הרבה יותר.
קייד שחקן בשל ושלם ממנו ובדרך להיחשב בטופ המצומצם של הליגה.
אם אתה מנג'רים ויש לכם אפשרות לבחור בין קאנינגהם לבין וומבי, במי אתם בוחרים?

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

וומבי, זה כישרון שלא ראינו אי פעם, שווה את הסיכון של הפציעות.

NBA בדם
19/11/2025 10:22:35

נכון אבל גם סמפסון היה כזה וגם אודן היה עם פוטנציאל אדיר. בסוף הקבוצות שבחרו בהן כמעט ולא קיבלו מהם כלום. הדילמה היא שבמידה ויש לך שחקן שאמנם הוא עם פחות פוטנציאל אבל הוא יותר אמין מהבחינה הזו והוא יוביל את המועדון שנים קדימה, האם צריך לקחת בחשבון את השיקול הזה או ללכת על עיוור רק על סמך פוטנציאל? קשה לקבוע

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

הם נפצעו יותר מוומבי ולא היו כישרונות כאלה גדולים. וומבי נפצע עכשיו כולה לכמה שבועות לא משהו כזה רציני.

NBA בדם
19/11/2025 11:10:15

איך אתה יכול להגיד את זה. שניהם היו בחירות ראשונות אדירות.
מרוב שהפוטנציאל של אודן היה עצום פורטלנד בחרה אותו ולא את קווין דוראנט.
סמפסון היה סוג של וומבי. ענק סופר דופר מוכשר. הוא נבחר לרוקי העונה, ל 4 עונות אולסטאר רצופות ולחמישייה שנייה כבר בעונתו השנייה. אם הוא היה נשאר בריא האקים היה עם עוד 2 טבעות.

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

שניהם היו עם פוטנציאל אדיר אין ספק. אבל וומבי זה משהו אחר, הפרוספקט היחיד אי פעם שמתקרב אליו זה לברון, לא מוותרים על שחקן כזה בגלל פציעה של שלושה שבועות.

NBA בדם
19/11/2025 11:17:50

זה לא העניין של ה 3 שבועות. זה מבט עתידי על שחקן דקיק וארוך שפציעות הכי שכיחות בגובה הזה לעומת שחקנים אחרים

עמנואל אוחנה הלקין
הגב ל  NBA בדם

בסדר, אני גם מביט על כישרון כדורסל שלא נראה כמותו אי פעם ועם פוטנציאל אמיתי לסיים בטופ 10 בהיסטוריה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא בחיים לא יהיה טופ 10 היסטורי.
היחיד היום בליגה עם פוטנציאל לטופ 10 היסטורי זה שגא והוא צריך עוד 2 אליפויות בשביל זה

נערך לאחרונה 12 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עמנואל אוחנה הלקין

יוקיץ'? יאניס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ליאניס אין שום קייס כרגע.
רף הכניסה המינמלי אצלי לטופ 10 זה לפחות 3 טבעות. בנוסף לזה יש גם סטט.
יוקיץ בהחלט יכול אם יקח עוד 2 אליפויות. שכחתי ממנו.
את יאניס אני לא רואה זוכה בעוד אליפויות למען האמת אולי בטראקרס עם לוקה וזה.
נראה מה יהיה.

עמנואל אוחנה הלקין

כרגע אני מסכים שלא, אבל אם יעבור וייקח עוד אליפות יהיה לו קייס רציני. את יוקיץ' כבר עכשיו אפשר להכניס, אם הוא לוקח עוד אליפות הוא בטוח בפנים.

דה שוט
19/11/2025 12:29:47

אמת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אני לוקח את קייד. נראה לי שוומבי יהיה פציע מאד בקריירה. ברור שבנטרול פציעות וומבי זה רמה אחרת אבל הוא נפצע כל כמה זמן ורק התחיל בליגה והיה את עניין קריש הדם גם.
יאללה ניקח את קייד למרות שגם קייד לא איזה חוסן בריאותי יוצא דופן וגם לו יש פציעות.

wadi
wadi
19/11/2025 10:10:30
הגב ל  NBA בדם

וומבי כי גם קייד נפצע הרבה.

NBA בדם
19/11/2025 10:13:51
הגב ל  wadi

נכון שלקייד הייתה עונה אחת עם פציעה שסיימה לו את העונה אבל הוא לא שחקן מועד לפציעות כמו השרוך הצרפתי. לוומבי יש פוטנציאל פציעות גבוה ומפחיד הרבה יותר ממנו או מכל שחקן רנדומלי בליגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

ויקטור יותר קרוב לדיוויס לדעתי מבחינת קריירה שתהיה לו מאשר למשהו היסטורי בגלל הפציעות שעתידות לבוא, הוא גבוה מידי 😅

נערך לאחרונה 12 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

גם בפוטנציאל לא חושב שוומבי יכול להגיע לשליטה במשחקים ברמה של שגא או לוקה כי הוא פשוט יוצר פחות טוב, הוא יכול לפתח את הזריקת ראש והאיי ואולי זה יביא אותו לרמה הזאת אבל כדורסל נטו אני מדבר.
אני לא חושב שיהיה שלב בו הוא יהיה השחקן הטוב בליגה.
הפוטנציאל שלו זה טופ 5 בליגה זה בהחלט יש ועלול להגיע לזה בקרוב.

עמנואל אוחנה הלקין

אבל הוא אולי השחקן ההגנתי הטוב בהיסטוריה מבחינת כישרון הגנתי נטו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מבחינת כשרון ויקטור מפלץ באמת, בגובה שלו להזיז ככה את הרגליים זה יותר מדהים אותי מכל סקילס שלו. אנשים בגובה הזה מגושמים רצח.
שוב היכולת שם, לדעתי הוא לא יגיע למיצוי המקסימלי בגלל פציעות, גם הקריש דם שהיה לו לא יודע זה לא צחוק הדברים האלה. מאחל לו בריאות והצלחה בכל אופן.

hagay81
hagay81
19/11/2025 20:58:24
הגב ל  NBA בדם

קייד

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19/11/2025 9:37:21

תודה רבה עמיחי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטראקרס מדהימים פענחתי את הסוד של רדיק איך הוא גורם להם לעבוד. זו שיטה שנקראית
80-20. מה הכוונה 80 אחוז מבוססי שיפוט אווירי ו20 אחוז סטפבקים של לוקה מה3.
זה גאונות איך לא חשבו על זה קודם.

היום במשחק גם ראיתי מהלך משנה תודעה בליגה, חובה לצפות בו בהילוך חוזר לכו ליוטיוב שווה יותר מכל דאנק או קרוס.
כמו שסטף הכניס את השלשות ודרק שארפ את הזריקת רגליים קדימה בשלשה

אוסטין ריבס היום המציא מוב חדש שיתפוס תאוצה בליגה. ריבס זרק שלשה והושיט את היד אחרי הזריקה לגמרי לצד במלואו כדי ליצור מגע עם המגן שקופץ הצידה כדי לא להיתקע בו וקיבל 3 עונשין במקום טכנית.
בשביל הליגה הושטת יד לצד ככה סתם אחרי הזריקה זה אקט אוף שוטינג ותנועה טבעית של הזריקה אני בטוח שאחרי שאתם זורקים אתם מעיפים יד לצד בכל הכוח ושזה עדיין האזור הבטוח הפנימי של המתקיף.
שחקנים יתחילו לעשות את זה הרבה בקרוב, צפו פגיעה, הארדן הערב קבע כבר אימון עם מאמן פיתוח יכולות על המוב ועובד על שילוב שטרם נראה בזמן הזריקה ל3 הוא ינסה לזרוק יחד זקן, ראש, רגליים קדימה וידיים לצדדים, אימוני אקרובטיקה הכרחיים.

מתבאס על קיונטה גורג שחקן מעולה שמשחק אצל איינג וסתם יתבזבז שם כמו שמיצל בזבז שנים ביוטה, הוא כוכב עולה, אין ספק בזה יש לו את החבילה.

thetroll
thetroll
19/11/2025 12:06:34

ענק אהבתי חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה עמיחי, סיקור מצוין לערב נטול הפתעות.

imholzot
imholzot
19/11/2025 10:51:08

סיקור מצוין, תודה

yaniv
19/11/2025 11:36:59

תודה עמיחי.
לכל המספידים של פורטלנד מה שנקרא תרגיעו. מדובר בקבוצה צעירה שלומדת תך כדי עונה וראינו כמה המחסור של הוליידי קריטי אצלה.בסופו של יום איך שהמערב נראה היא תגיע לפליאין שיש סיכוי לדעתי לא רע בכלל לביתיות לפחות במשחק אחד.מילה על פיניקס כן היה להם לוז קל אבל הם נראים ממש טוב .משחק שוטף כולם נראים מחויבים וכולם רוצים לתרום.ממש נהנהתי אותם מול פורטלנד.
מי זה הפרשן שמשדר את פיניקס? פשוט מטורף מבחינתי שהוא אשכרא הזכיר את אבדיה באותו משפט עם קובי

אשך טמיר המקורי
19/11/2025 11:54:05

יוטה הלכו 18 פעמים לקו הלייקרס 40.

שימו לב!
הלקט הבא הוא רק מהמחצית הראשונה.
הוא כולל פלופ הגנתי יפהפה של ריבס (פרימו בלרינה) נגד נורקיץ'.
https://www.youtube.com/watch?v=9DBmrONa9-I

wadi
wadi
19/11/2025 12:11:17

ענק. הטופ 10 של הלילה

אשך טמיר המקורי
19/11/2025 12:37:12
הגב ל  wadi

💖

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח בית התועבה אולי כבר לא יקראו להם הטראקרס למרות שאני מאד אוהב
לוס אנגלס איירפורס

דוקטור רזי הופמן
19/11/2025 17:21:25

הוד אוויריותם…

דה שוט
19/11/2025 12:22:02

מזעזע – העבירה על ריבס בסוף … אין מילים …
למה שמישהו ירצה לצפות במשחקים שלהם? זה אפילו לא מזוכיזם (כי במזוכיזם יש צד פואטי) זה סתם טיפשות. מי ירצה להעמיס על עצמו מרצון עצבים ותסכול – בשביל מה? חחחח לא אני 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

לך לבלוג אתה תהנה.
זה היה בשעה נוחה ודני היה על הפנים אז ניסינו לעמוד באתגר שם.
זה כבר לא רק שריקות אוויר אחרי כל שריקה יש מנוחה כמה דק ללוקה ולברון עם דיבורים, מתיחות, קריצות לקהל, לוקה התחיל להתגלגל על הדשא כמו ניימר ולעשות איי איי ואז מחכה לאלונקה וקם, מדדה עד שהוא זורק את זריקת האוויר לוקחת חצי שעה. אין לי ספק שזה אסטרטגיית משחק מכוונת שלהם
בשביל לתת להם מנוחה ולהוציא את היריבה מהקצב, זה יותר wwe אפילו מכל השריקות.
קיצר אין שם כרטיס צהוב לשוער על בזבוז זמן.
תחשבו שילד בן 18 משחק מול בן 40. אם ישחקו 10 דק בלי הפסקות מי ינצח?
אבל אם כל דקה משחק הזקן ינוח 10 דק אז יהיה לו יותר סיכוי.
לוקה אמנם בגיל בן 26 אבל במשחק הוא בן 40. זה מה שהליגה עושה.

נערך לאחרונה 11 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דה שוט
19/11/2025 12:41:17

חחחחחח מאמין לך. אני מת על לוקה אבל לא אצפה בטראקרס למעט נגד יוסטון.
טמיר – קראש – חחח גדול
זה כבר סרט שני שאתה מככב בו אחרי תלמה ולואיז. אמנים גדולים תמיד היו פוריים כל הכבוד – אני למשל לא אומן גדול, יותר ״וואן טריק פוני״ 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

תגיד ראית את חאב פון?

דה שוט
19/11/2025 13:00:10

לא הבנתי

דה שוט
19/11/2025 14:54:34

זליקו חי בעבר חחח כמו כל הדינוזאורים

אשך טמיר המקורי
19/11/2025 12:38:08
הגב ל  דה שוט

זה כמו תאונת דרכים. קשה להפסיק להסתכל.
עשו עלינו סרט – קראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין ספק שהטראקרס הנוכחית זה הקבוצה הכי דוחה בהיסטוריה והכי בלתי ניתנת לצפייה. הכל חוץ מכדורסל

ראש המטות משולבים-לוקה

ראש מטות משולבים בדימוס-שקץ

מפקד חיל האוויר-ריבס

יש גם סמארט אבל מרוח בצד ההגנתי על הפרקט

דיק באווטה נראה ילד קטן ליד השיפוט בשנים האחרונות.

דוקטור רזי הופמן
19/11/2025 17:22:04
הגב ל  דה שוט

יש כאן לא מעט אוהדי לייקרס שזה לא מזיז להם!

דה שוט
19/11/2025 17:27:24

ליבי איתם

NFS
NFS
19/11/2025 16:45:12

נורא ואיום.
השיפוט בליגה גרוע ובעיקר לא אחיד.
אצל הלייקרס זה בולט במיוחד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

שמתי סרטונים יפים בשבילך אני יודע שאתה אוהב. בפריוויו

אשך טמיר המקורי
19/11/2025 17:21:35
הגב ל  NFS

אצל הלייקרס זה לפחות אחיד…

דוקטור רזי הופמן
19/11/2025 17:20:45

מייאש!!!

עגל
19/11/2025 12:55:41

תודה רועי.
מייד רואים שלא צפית במשחק לייקרס-יוטה אחרת היית מציין 103 פעמים שלוקה קיבל שריקות אוויר, 53 של לברון ועוד המוב המהפכני החדש של ריבס עם הושטת יד הצידה בזמן זריקה לשלוש.

לברון עם 12 אסיסטים במשחק החזרה. בגילו המבוגר הוא יכול לשחק יפה מאוד בצד החלש, דבר שיוריד ממנו עומס ויהווה איום גדול על היריבה.

אור
אור
19/11/2025 13:10:36
הגב ל  עגל

ואתה לא ציינת שאף אחד מהאסיסטים האלו לא היה אמיתי וסתם ספרו אותו לתת למלך הרגשה טובה

עגל
19/11/2025 13:24:14
הגב ל  אור

ברור, שחקן קיבל ממנו כדור ועשה עוד 3 מהלכים לפני הסל ורשמו את זה ללברון בנוהל.
באירופה היתה לו קריירה של 15 נק'.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

רשמו ללוקה, מסר ללברון שעבר את כל המגרש כמעט לבד ושם 3 🙂
לברון ביורוליג בקושי היה מצליח לכדרר

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Avri
Avri
19/11/2025 12:58:21

בוסטון ממשיכה לנצח, וזה מראה בעיקר כמה קבוצות פח זבל יש השנה בליגה.

אבג
אבג
19/11/2025 13:06:04

פורטלנד קבוצה מוגבלת. מבחינת כישרון אפילו כשכולם בריאים הם גבוליים לפלייאיו.
יכולים לנצח על האסל אבל קשה להביא את זה כל משחק.
חייבחם ללחוץ בהגנה לרוץ בהתקפה וללכת חזק לריבאונד. שאר הקבוצות גם ככה ישנות בעונה הרגילה.
כמובן שבפלייאוף זה לא יספיק

מנחם לס
19/11/2025 13:59:10

,תודה עמיחי

John
19/11/2025 15:05:05

אני שמח בשביל אייטון. בטח בתור מי שראה בו תאום דיוויד רובינסון בדראפט 2018. אבל זה לא היה זה בפורטלנד. מספיק היה לראות את סוללות הגארדים שעשו לו טיילת והאנמיות שלו כל כמה זמן. בלוטת החשק לא הייתה שם ולכן אי אפשר לעשות העתק הדבק מהלייקרס לבלייזרס ולשחק את המשחק מה היה אילו.

דיטרויט ממש נאבקה באטלנטה החסרה שלא רצתה לוותר בשום שלב. קייד הגיע חלוד וכבר תקופה לא פוגע מבחוץ. אבל הווינגס של ההוקס זו צרה צרורה כשדניאלס וNAW בקו האחורי. מהצד השני דיטרויט קבוצת הגנה מפחידה. אני לא מכיר הרבה קבוצות שהם לא יוסטון שיכולים להעמיד את הגנת הכנפיים של תומפסון הולנד וג׳בונטה גרין (גם דאנקן רובינסון מפתיע מאוד לטובה הגנתית) עם ביפ סטו ודורן בצבע. ממש נהנתי מהמשחק שלא התעלה לגבהים התקפיים אבל היה קשוח ותחרותי.

הווריורס באמת בחלק הכי אכזרי של הלו"ז. הם מאוד לא מאוזנים כרגע. זה נראה בינוני אבל אשפוט אותם כשהלוז הצפוף של סילבר יתרווח מעט

דה שוט
19/11/2025 15:09:20

בעקבות הדיון כאן למעלה על 10 הגדולים עשיתי קצת סדר – אבל רק כאלה שראיתי אז ווילט בחוץ.
רכזים: מג'יק וסטף
שוטינג-גארדס: מייקל וקובי
סמול-פורוורדס: לארי ולברון
פאוור-פורוורד: טימי
סנטרים: קארים ושאק.

נשאר מקום אחד בעשירייה, לפי טעם אישי. אני נותן אותו לדוראנט למרות שאני יודע שזה לגמרי שנוי במחלוקת. מבחינת יעילות, יופי והנאה מהצפייה – הוא שם. מבחינת אופי שמופי וכל אלה – אני מבין שלא.
אני משאיר את המקום הפנוי "פתוח" גם לעמדות אחרות. יוקיץ' ושגא מועמדים אבל כמו ששמעון אמר – חסרות להם כמה טבעות. יאניס לדעתי לא בדיון. גם אם ישיג עוד 2-3 טבעות עם לוקה (נגיד) זה כבר יהיה של לוקה (וזה לא מוריד מיאניס שהוא שחקן גדול שלקח אליפות בצדק ועם קצת עזרה מג'ו האריס חחח).

NBA בדם
19/11/2025 16:29:05
הגב ל  דה שוט

שכחת את האקים

דה שוט
19/11/2025 17:26:30
הגב ל  NBA בדם

יש מקום רק ל-10 חביבי
שמעון – מסכים איתך שאליפות ביוסטון תתן לדוראנט הרבה נקודות אבל יהיה קשוח במערב השנה – אוק' סיטי, דנבר, לייקרס (עם הפרשים)

NBA בדם
19/11/2025 17:36:50
הגב ל  דה שוט

להאקים ולקיידי יש על הנייר קריירות די דומות: לשניהם יש mvp אחד, בערך אותן שנים בטופ המצומצם ו 2 אליפויות עם 2 מצטיין גמר.
רק שהאקים לקח אליפות אחת עם רול פליירס בלבד ועוד אליפות ללא ביתיות כלל.
קיידי לקח 2 אליפויות עם קבוצה שניצחה אותו, שכמעט עשתה ריפיט בשנים שלפני ועונה לפני שברה את שיא הניצחונות בעונה הרגילה.
מרווח הטעויות העצום שהיה לקיידי לא מתקרב למרווח הטעויות הלא קיים שהיה להאקים באותם עונות. לכן הוא לפניו בבירור.

דה שוט
19/11/2025 20:08:54
הגב ל  NBA בדם

מסכים עם הניתוח. האקים לקח אליפויות ככוכב יחיד (קלייד היה כבר אחרי השיא). קיידי היה בסופר טים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  דה שוט

אם דוראנט מביא אליפות עם יוסטון יש מצב שאני מפנה לו גם מקום בעשירייה 🙂

נערך לאחרונה 7 שעות לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Yinon Yavor
19/11/2025 18:01:16
הגב ל  דה שוט

אהבתי את התשיעייה שלך.
גם כן לא ברור לי מי ייכנס עשירי.
לא פוסל את איזייה המקורי, כמו גם האקים, יוקיץ ונוביצקי.

דה שוט
19/11/2025 20:07:33
הגב ל  Yinon Yavor

הערה מצויינת. כולם ראויים. הלב שלי עם איזיאה המקורי. הקטן הראשון שכופף משחקים ועוד בתקופה של מגודלים לפני מהפכת השלשות

נערך לאחרונה 4 שעות לפני על ידי דה שוט
hagay81
hagay81
19/11/2025 21:05:30
הגב ל  דה שוט

רכזים – מג'יק ואייזייה
שוטינג – ג'ורדן וקובי
סמול – בירד ופיפן
פאוור – רודמן ודאנקן
סנטרים – קארים וביל ראסל

1 – ג'ורדן
2 – מג'יק
3 – בירד
4 – רודמן
5 – קארים
6 – אייזייה
7 – קובי
8 – דאנקן
9 – ראסל
10 – פיפן

דה שוט
19/11/2025 21:31:00
הגב ל  hagay81

נייס. בחירות עם אופי ״נישתי״

hagay81
hagay81
19/11/2025 18:47:58

הפיסטונס הופכים לקונטנדרית מספר אחד במזרח, ויש להם סיכוי אמיתי לזכות השנה באליפות.

אייס ביילי מתחיל להראות רמה גבוהה.

ירון, החלום
ירון, החלום
19/11/2025 23:37:15

בס"ד
תודה רבה