You are currently viewing פריוויו לגמר הגדול ולמשחק הראשון / תומר שנאן ואהרן ברלין

פריוויו לגמר הגדול ולמשחק הראשון / תומר שנאן ואהרן ברלין

ירוק על ירוק – הצד של בוסטון סלטיקס / אהרן ברלין

מעשה בעז

חד גדיא. היה היה יוקיץ' והוא זכה באליפות ובשלושה תארי MVP. כבר נאמר עליו שהוא הסנטר הגדול בהיסטוריה, שלא היה ולא יהיה כמוהו ושאי אפשר לעצור אותו. אז הגיע ילד חצוף ושמו אדוארדס והראה שאפשר לנצח את הג'וקר. חד גדיא. מייד הפכה הנמלה לגיבור על, למייקל ג'ורדן החדש ולשחקן הקלאץ' הגדול בתבל. אלא שאז הגיע לוקה והעיף את מינסוטה. חד גדיא. נוביצקי החדש, האירופאי הכי גדול ששיחק את המשחק ומועמד בכיר לשחקן הטוב בהיסטוריה. חד גדיא חד גדיא. ואז, הגיע ג'ייסון טייטום…

החלק האחרון עוד לא נכתב ורק בשבועיים וחצי הקרובים נוכל לסיים אותו. אנחנו כפסע מעוד באזז תקשורתי אינסופי סביב שחקן שזכה באליפות שתהפוך אותו מייד בעיני כולם אוטומטית לטוב שהיה בעולם אי פעם. שהוא כל כך טוב עד שהיה מנצח גם את צ'ארלס בארקלי, סטיב נאש ואלן אייברסון אם היו שחקן אחד בחמישייה של שיקגו בולס של 96. בקצרה – אם דאלאס זוכים באליפות היא תהיה רשומה על שמו של לוקה (למרות שלקיירי יהיה בה חלק לא קטן, ולשאר השחקנים), אם בוסטון תזכה היא תהיה רשומה על שם, ובכן, בוסטון.

למרות שהיא מחזיקה כוכב שעושה אולסטרים באופן קבוע קשה להפריד את ג'ייסון טייטום מג'יילן בראון, אל הורפורד והשיטה של המועדון. בראון היה גם זה שזכה ב MVP של גמר המזרח ולא פעם היה חשוב יותר מטייטום בשני צידי המגרש. בוסטון סלטיקס של השנים האחרונות היא קבוצה מאוזנת, חכמה, בנויה היטב ומנוהלת נכון שהתפקוד שלה ברגעי האמת, יחד עם קצת מזל רע, מנעו ממנה אליפות לא פעם בשנים האחרונות. שימו לב למצבן של האלופות של השנים האחרונות: טורונטו כבר לא בעניינים, הלייקרס כבר בפלייאין שני ברציפות, מילווקי ניסתה את לילארד ולא כל כך הצליחה, ג"ס מתפוררת ומזדקנת ודנבר קרסה בהיעדר ספסל. בליגה שבה יציבות היא מילה גסה וקבוצות שזוכות באליפות מבליחות ושוקעות (מישהו זוכר איפה הייתה דאלאס בפלייאוף הקודם?) יש מקום לא מבוטל להעריך קבוצה שנמצאת בטופ של הליגה על פני זמן ומציגה כדורסל תחרותי לאוהדים שלה על בסיס קבוע. בתור נכד של אוהד ניקס שרוף אני אומר ברעד, מגיע לבוסטון לקחת אליפות השנה. אלא שבכדורסל, כמו בחיים, אין מגיע.

נתונים כלליים

מאזן בעונה הרגילה: 18-64, מקום ראשון במזרח ובליגה.

חמישייה מוערכת: ג'רו הולידיי, דריק ווייט, ג'ייסון טייטום, ג'יילן בראון, קריסטפס פורזינגיס. החמישייה איתה עלה מאזולה במשחק היחיד בין שתי הקבוצות בהן פורזינגיס היה כשיר (במשחק השני הורפורד החליף אותו). כשכאב הראש העיקרי מהצד של דאלאס הוא השילוב של קיירי את לוקה אין סיבה לעלות עם שני גבוהים שיתקשו מאוד בחילופים והנוכחות ההגנתית של ווייט והולידיי עשויה להיות קריטית בסדרה.

ספסל: אל הורפורד, פייטון פריצ'ארד, חאבייר טילמאן, סם האוזר, לוק קורנט. לא ספסל גדול אבל כזה שיכול וחייב לתת דקות טובות מול הספסל של דאלאס שעולה עליו בלא מעט אספקטים. המבחן הגדול והעיקרי של מאזולה יהיה בניהול הדקות של המחליפים ומציאת השחקן המתאים בזמן הנכון להשלים את מה שהחמישייה עושה ביעילות גבוהה מאוד. הנט רייטינג של החמישייה הפותחת בפלייאוף עומד על +18 (בין אם פורזינגיס בסנטר ובין אם זה הורפורד) ולמעט חמישייה של טייטום, הולידיי, הורפורד, פריצ'ארד והאוזר כל החמישיות שכוללות את הספסל מאותגרות משמעותית.

מאמן: ג'ו מאזולה. עונה שנייה של באזוקה ג'ו שבשנה שעברה הוביל את הקבוצה לגמר המזרח ואפילו עשה איתה קאמבק כדי להפסיד במשחק 7 למיאמי. בכך נמנעה לאוהדים האפשרות לראות את שתי הקבוצות הטובות ביותר בליגה בשנים האחרונות במשחקי הגמר והעונה המפגש הזה לא יתקיים הודות לאדוארדס. אם הייתה זאת השנה הראשונה של המאמן היה מקום כלשהו לדאגה משום שבוסטון של השנה לא פגשה אף יריבה שהייתה יכולה לסכן אותה באמת והיא מתנהלת בפלייאוף יחסית על מי מנוחות. הגמר צפוי להיות שונה לחלוטין כאשר הפסד באחד משני המשחקים הראשונים בבית יכול להכריע את הסדרה כשבצד השני נמצאת דאלאס ולכן הפוקוס והעמידה בלחצים אותם הפגין המאמן (לפחות חלקית) בפיגור בשנה שעברה מול מיאמי בהחלט יכול לעזור אם הקבוצה תסתבך. לרשותו של מאזולה, כפי שנראה מייד, עומדת חמישיית חלומות שהייתה כפסע מאליפות כמעט בכל העונות האחרונות ועשתה את כל השינויים הנדרשים. הקבוצה מחזיקה במאזן הטוב בליגה, בהתקפה הראשונה ובהגנה השנייה בטיבה בעונה הרגילה ומבחינת כישרון נטו אין לה תחרות. הסדרה של בוסטון תקום ותיפול על שני דברים – המצב המנטלי של השחקנים והגישה שלהם למשחק וההתאמות בין משחקים וברגעי המפתח, על שניהם אחראי מאזולה לפחות באופן חלקי. החלטה אחת נכונה ברגעים החשובים יכולה להפוך אותו לראשון שהחזיר את הירוקים למפה אחרי למעלה מ 15 שנים או לחילופין להיות עוד שם ברשימה של המאמנים שלא הצליחו למצוא את הגרוש הנוסף בקבוצה שיש לה הרבה יותר מלירה.

מה היה עד כה?

עונה חלומית עם מאזן טוב בהרבה משאר קבוצות הליגה ושיוט כל הדרך למקום הראשון. מתוך 18 ההפסדים שלה העונה 8 היו במשחקים שנגמרו בהפרש של שתי נקודות ומטה או בהארכה. היה ברור לכל אורך העונה שבוסטון תלויה בעיקר בעצמה ושאין קבוצה שהיא לא יכולה לנצח במהלך העונה החלקה הזאת. כל זה הוביל לפלייאוף עם ציפיות לאליפות ועד כה נראה שגם לא הייתה ממש תחרות – בסיבוב הראשון הגיעה הנקמה המתוקה במיאמי נטולת ג'ימי באטלר, לא לפני שהסלטיקס הלחיצו את האוהדים עם הפסד במשחק השני. הסדרה בחצי גמר המזרח הייתה דומה מאוד עם איבוד ייתרון הביתיות מול דונובן מיטשל ועוד כמה אנשים אבל מהר מאוד הקבוצה התעשתה והשלימה סוויפ ג'נטלמני. כל זה היה קדימון למפגש עם הפייסרס החביבים אך לא מנוסים בגמר המזרח שהיה די צמוד בלא מעט משחקים אבל נגמר באפס עגול לצהובים שינסו את מזלם בשנה הבאה. דרך רגועה משהו כשאת רוב האקשן סיפק המערב הפרוע ממנו איכשהו יצאה היריבה של בוסטון – דאלאס מאבריקס.

שחקנים מרכזיים

קריסטפס פורזינגיס – המפתח. הרכש החדש של הקבוצה אמור להתאים כמו כפפה ליד לשיטה של בוסטון למעט העובדה שהוא שומר נחות מרוברט וויליאמס שהיה אמון על הצבע של בוסטון בשנים הקודמות. היכולת ההתקפית שלו כבר לא טעונה הוכחה והעובדה שיעמוד לרשות הקבוצה כבר במשחק הראשון היא קריטית לסיכויים של בוסטון לקחת את המשחקים הראשונים. עם שתי שלשות למשחק ב 40% במשחקים ששיחק בפלייאוף הוא יכול להמתין על קשת השלוש כמו כולם ולאפשר אינספור אפשרויות להתקפה של בוסטון בניצוחם של הולידיי, טייטום וווייט. 20 נקודות למשחק ב 51.6% מהשדה ומשחק לא רע מהפוסט דרכו הוא גם יכול אפילו למסור יהווה כאב ראש משמעותי לגאפורד ולייבלי שיצטרכו לצאת מהצבע לא פעם ולהתמודד עם חילופים בעייתיים. המשחק היחיד שדאלאס הפסידה למינסוטה היה זה שבו טאונס הצליח להוות איום משלוש עם 4/5 מהטווח והפך את השמירה עליו לבלתי אפשרית כמעט. פורזינגיס מזכיר אותו בלא מעט אספקטים ואם ישמור על פוקוס בהתקפה ויצליח להימנע כמה שיותר משמירה על דונצ'יץ' במעבר בין חסימות או לחילופין ידע לסגור אותו יחד עם עוד שחקן הייתרון של בוסטון יוכל לגדול משמעותית.

דריק ווייט – המפתח#2. הנט רייטינג של ווייט הוא הגבוה ביותר בחמישייה של בוסטון בעונה הרגילה ובלא מעט מובנים הוא אוהב לשבור את התבנית של המשחק הבוסטוני הרגיל. לדוגמא – בניגוד ליריבה שלה הלילה ששינתה את פניה לגמרי והפכה מקבוצה איטית מאוד (מקום 28 בליגה בקצב משחק בעונה הקודמת) לקבוצה שאוהבת לרוץ (מקום 7 העונה) בוסטון עדיין אוהבת מאוד כדורסל רגוע ואחראי. למרות שבוסטון פגשה את התקפת הסילון של אינדיאנה בגמר המזרח היא נמצאת במקום ה 12 בפלייאוף הנוכחי בקצב משחק ולא אוהבת לצאת ליותר מדי הרפתקאות. בהקשר הזה ווייט הקופצני אחראי לא פעם לדחוף את ההתקפה קדימה אחרי ריבאונד הגנה ומעניש עם נקודות קלות בצד השני. הוא משנה את הדינמיקה של ההתקפה לא פעם ומכניס את אלמנט ההפתעה שחסר לפעמים בהתקפה של בוסטון. בהגנה מדובר בשומר נחוש אבל הוא לא מספיק חזק כדי לשמור על לוקה ויכול להיות שנראה אותו מקבל דקות על קיירי (משימה שכנראה תהיה שייכת להולידיי) עליו הוא יוכל לעשות עבודה טובה יותר. חוץ מזה יש לצפלון 1.3 חסימות למשחק בפלייאוף הנוכחי, לא בא ברגל.

ג'יילן בראון – האיש שיהיה אמון על המשימה הבלתי אפשרית – לשמור על לוקה דונצ'יץ'. עד כה בפלייאוף מי שהצליח במשימה הזאת בצורה הטובה ביותר היה לו דורט מאוקלהומה שמעבר לעבודת ההגנה הטכנית גם דאג לעצבן את לוקה ולגרום לו לפנות לשופטים על כל שטות. בראון, שומר בחסד, לא ידוע כקרצייה גדולה כל כך אבל אולי יוכל להרים טלפון לאקס המיתולוגי מרכוס סמארט כדי לשמוע כמה טיפים. לוקה אוכל בלי מלח מגינים קטנים וחלשים ממנו ושינויי הכיוון המהירים שלו לא מאפשרים לשומרים גדולים וכבדים לשמור עליו. בראון בהקשר הזה מספיק חזק בשביל להתמודד עם הפיזיות של לוקה והוא יצטרך ככל הנראה להמר על הסטפבקים הקטלניים של הסלובני ולמנוע ממנו כמה שיותר כניסה פנימה, משם הוא קולע בעקביות גדולה יותר. למרות שהקליעה של לוקה כשהוא לוקח צעד ימינה או שמאלה מתסכלת ומהווה פגיעה מוראלית מסוימת הוא לא מכניס אותן בתדירות גבוהה מספיק בשביל לשמור עליו צמוד כל כך. המשימה המרכזית, והיא לא פשוטה בכלל, תהיה לחסום לו את הדרכים לסל ולדאוג להימנע מאלי-הופים קלים של הסנטרים. בהצלחה. בפן ההתקפי           בראון כמו טייטום ישתמש בכמה שיותר חסימות כדי שלוקה ישמור עליו ויתעייף כאשר בפלייאוף הזה הוא חשוב התקפית לא פחות מטייטום. הקליעה לשלוש אמנם לא יציבה אבל מספיקה בשביל להוות איום והחדירות החזקות שלו הן פשוט תאווה לעיניים. לא מן הנמנע שבמידה ובוסטון זוכים באליפות ה MVP של הגמר לא יהיה טייטום במה שיכולה להיות עונה שתחליף את הזהות של כוכב הקבוצה, אבל זה עוד רחוק.

ג'רו הולידיי – אחד מאדריכלי האליפות של מילווקי לפני מה שנראה כמו נצח הגיע לעשות עבודה דומה בעיר הירוקה ממסצ'וסטס. בגזרת הנקודות הוא אמנם חווה ירידה משמעותית מהתקופה שלו עם יאניס אבל הנוכחות ההגנתית שלו יחד עם ניהול המשחק (שלא עובר רק דרכו) שהיה עקב האכילס של הסלטיקס אפשר בהחלט לומר שמדובר בשדרוג על פני קודמיו בעמדה. התפקיד המרכזי שלו, מלבד השלשות החשובות אותן הוא מכניס בכמעט שיא קריירה בפלייאוף, היא לדאוג שקיירי אירווינג לא יראה אור יום. בעיקר בזמנים בהם לוקה יושב על הספסל דאלאס מסתמכת כמעט באופן בלעדי על הקסמים שבידיים של קיירי ולמרות שאין מה לעשות נגדו כשהוא קולע עם שלוש ידיים על הפרצוף אפשר בהחלט להוציא אותו מקצב ולמנוע את השלשות אותן הוא מכניס באחוזים נהדרים העונה. דאלאס ובוסטון קולעות הכי הרבה שלשות למשחק בפלייאוף הנוכחי (למעט פילדלפיה שעפה בסיבוב הראשון) וחלק מרכזי ביעילות של דאלאס תלוי בזריקות הקאץ' אנד שוט של קיירי. יכול להיות שהולידיי יעדיף להמר על כניסה יחד איתו לצבע ולהכריח אותו לקבל החלטות, הבעיה היא שגם את זה הוא עושה נפלא העונה. choose your poison.

ג'ייסון טייטום – אני מסיים איתו פשוט בגלל שהוא ככל הנראה יעשה את מה שהוא עושה באופן קבוע והשאלה המרכזית לגביו, העונה ובכל העונות הקודמות היא, האם יש לו עוד הילוך. האיש שאמור לקבל את הכדור כשהשעון מראה על שניות בודדות חייב להיות קר רוח יותר מלוקה ויציב יותר מקיירי. סביר להניח שיהיה לנו לפחות משחק אחד שיוכרע על חודו של סל וזהות הקבוצה שתקלע אותו אולי גם תיקח את הסדרה. אין לדאלאס אף אחד שממש יכול להתמודד איתו והוא יודע טוב מאוד למצוא את המגן הנוח ולפרפר אותו כל הדרך אל הסל. בהגנה אני מעריך שהוא יעזור על אחד משני הכוכבים אבל ייקח על עצמו את התפקיד של זה שמוודא שוושינגטון לא עושה יותר מדי רעש. במידה וקיד יחליט לעלות עם שני הסנטרים שלו יחד יהיה לו תפקיד חשוב של עזרה בצבע לפורזינגיס ודאגה מתמדת שלייבלי וגאפורד לא נכנסים לאזור האסור. השביקה שלו בגמר 22 תטיל צל על הסדרה הקרובה ותאפשר לו להוריד את הקוף מהגב.

נקודות לקראת הסדרה

נגענו בכמה נקודות חשובות כבר כשעסקנו בשחקנים, בכל זאת יש עוד כמה דברים שיהיה שווה לשים אליהם לב בתקופה הקרובה:

העונשין של דאלאס – דאלאס מאבריקס היא קבוצת העונשין הגרועה בפלייאוף וזה אפילו לא קרוב. קיירי עם 82.2% סבירים וגם לוקה עם 80.6% (יותר טוב מהעונה הרגילה אז הוא כמעט היה ב 75%) ומלבדם כל השאר עם 80% ומטה. חלק מהניסיון שבהאטת המשחק, מה שילך לטובת בוסטון האיטית יותר, קשור ביכולת לתזמן נכון עבירות ושליחה לקו שחקנים שלא ממש טובים בתחום. גם שני הכוכבים לא תמיד מנצלים את הנקודות שהם מקבלים במתנה מעבירות ויכול להיות שנראה עבודה של שחקני הספסל לשלוח את השחקנים של דאלאס להשיג את הנקודות שלהם משם ולא לתפוס קצב.

שלשות – בוסטון סלטיקס היא הקבוצה שלוקחת וקולעת הכי הרבה שלשות בפלייאוף הנוכחי. מאזולה יודע שבכל רגע נתון יכולים להיות לו על המגרש חמישה שחקנים שמסוגלים לקלוע מחוץ לקשת והאפשרויות להשיג אותן רבות מאוד. למרות שבוסטון מתמסרת מעט מאוד ישנם רגעים בהם הכדור עובר מהר מיד ליד והעובדה שכל אחד מהשחקנים יכול להוות איום משלוש עשויה לבלבל את ההגנה של דאלאס. לא יהיה משתלם להשאיר אף אחד פנוי אצל הירוקים ואם הזריקות יכנסו יהיה לבוסטון ייתרון משמעותי והתקפה מרווחת הרבה יותר.

צבע – שתי הקבוצות שהגיעו לגמר מעדיפות לקלוע מחוץ לצבע. לשתיהן אין ביגמן דומיננטי מספיק וגם לא שחקן סטייל לברון שעושה את דרכו בכוח לשם. אלא שהיכולת להשיג נקודות קלות בצבע הכרחית כשהעייפות מצטברת והזריקות מבחוץ לא נכנסות. לכן ייתכן מאוד שנראה יותר עבודת פוסט של פורזינגיס שתכריח שמירה כפולה ומסירה לחיתוך של אחד השחקנים האחרים או לחילופין פיק אנד רול עם טייטום או בראון שיכול יחד עם הריווח של ההתקפה על ידי הקלעים מסביב, להיגמר בנקודות קלות יותר מתחת לסל.

עוצרים בווגאס

אני לא אשתף פה את הבראקט שלי כי אז אני אפוטר לאלתר מאתר שמחזיק כתבים בחינם. אפשר להעריך בזהירות שרוב האוהדים של הליגה הימרו נכון על זהות העולה מהמזרח ועכשיו מגיעה שאלת מיליון הדולר – האם הם מסוגלים לעשות את זה. למ(א)ז(ו)לה של בוסטון היא לא קיבלה קבוצה שמנוהלת על ידי סנטר כמו יוקיץ' או אמביד. לרוע מזלה היא קיבלה את לוקה דונצ'יץ' וקיירי אירווינג. ה TD גארדן הולך להתפוצץ בכל פעם שקיירי ייגע בכדור והאווירה המחשמלת, אליה יגיעו גם טובי כתבינו, אולי תצליח להעיר את הקבוצה שנוטה לישון ברגעים החשובים. אז אחרי שנים של תירוצים והרבה מאוד "כמעט", הגיע זמנה של שיאנית הזכיות בגביע על שם לארי אובריאן להיפטר מהלייקרס ולעמוד בראש הטבלה בגאון. לבד. בוסטון ב 6.

הצד של דאלאס / תומר שנאן

נתונים כלליים

מאזן בעונה הרגילה: 50- 32. מקום חמישי במערב.

חמישייה מוערכת: לוקה דונצ'יץ', קיירי ארווינג, דריק ג'ונס ג'וניור, פי ג'יי וושינגטון, דניאל גאפורד.

ספסל: דריק לייבלי השני, מקסי קלבר, ג'וש גרין, ג'יידן הארדי, דנטה אקסום ואולי גם טיפה טים הארדווי ג'וניור.

מאמן: ג'ייסון קיד. עונה שלישית שלו בקבוצה, כולל גמר מערב לפני שנתיים, וגם היה חלק כשחקן מהאליפות היחידה של דאלאס עד כה.

העונה הסדירה:

המאבס עברו עונה לא יציבה. לפרקים הם נראו כמו קבוצת צמרת במערב הקשוח, לעיתים הם נראו כמו קבוצת פלייאין. לקראת סיום העונה הקבוצה יצאה לריצה שהבטיחה לה, על אף שלושה הפסדים רצופים בסיומה, את המקום החמישי ועלייה ישירה לפלייאוף.

סיבוב ראשון:

באחת הסדרות הצמודות ביותר שהיו בפלייאוף פגשו המאבס את הקליפרס. התעלות של קיירי ולוקה, מעט פציעות בצד של היריבה, והמאבס עברו את המשוכה עם ניצחון מרשים בסדרה אחרי שישה משחקים.

חצי גמר מערב:

בחצי הגמר לוקה ושות' פגשו את הת'אנדר, לסדרה בה רבים צפו ש-OKC תעבור גם אם לא בקלות בדרך לגמר. לחבורה מטקסס היו תכניות אחרות, 6 משחקים, ניצחון צמוד בסיום ובלי ששמנו לב המאבס מרחק 4 משחקים מגמר הליגה.

גמר המערב:

המאבס פגשו את הטימברוולבס, שהגיעו אחרי שגברו בצורה מרשימה מאוד על הנאגטס של יוקיץ'. שוב כולם מצפים לניצחון של היריבה, שוב לדונצ'יץ' וקיירי לא הייתה שום כוונה להוות תפאורה. ניצחונות צמודים, באזר ביטר עצום של לוקה ובלואו אאוט במשחק מספר 5 הספיקו לדאלאס בדרך לסוויפ ג'נטלמני ועלייה לגמר.

המפתח – קיירי אירווינג:

אני בכוונה מתייחס לשותפו של לוקה בפסקה הזו. בעוד שהסלובני מספק את הסחורה ערב אחר ערב קיירי משמעותית פחות עקבי. המאבס פוגשים קבוצה איכותית מאוד, עם לפחות ארבעה שחקנים שיכולים להתעלות ביום נתון ולספק הופעות של אולסטארים. עקביות ויציבות של אירווינג יהיו מפתח עבור המאבס.

לוקה דונצ'יץ':

אני בכנות לא יודע מה ניתן לכתוב על הסופרסטאר הזה שלא נכתב כבר. דונצ'יץ' מוכיח בכל פעם מחדש שהוא מועמד לגיטימי לתואר השחקן הטוב בליגה, בטח בפלייאוף הנוכחי. לא משנה מי יהיה השומר שלו, אחרי שגבר גם על ההגנה של הת'אנדר וגם על הזרועות הארוכות של שחקני מינסוטה הסלטיקס מבינים היטב שעומד מולם יריב שיהיה קשה מאוד להאט, על אחת כמה וכמה לעצור.

פיג'יי וושינגטון:

אני חושב שאחת הסיבות העיקריות שהמאבס של השנה נראים אחרת לגמרי מהעונה הראשונה של קיירי בקבוצה או מהשילוב של לוקה ופורזינגיס היא השחקנים המקיפים אותם. וושינגטון סיפק משחקים לא רעים בכלל לאורך הפלייאוף, בחלקם דאג לנקודות כששאר ההתקפה נתקעה. מופעים איכותיים שלו יקלו את העבודה על שני הכוכבים של המאבס, וכשעיקר הפוקוס יהיה על דונצ'יץ' וקיירי בהחלט יש לו מקום להיות האקס פקטור.

גאפורד ולייבלי השני:

גוף בצבע, ריבאונד וחסימות. הגבוהים של המאבס משלימים היטב אחד את השני, ומול הסלטיקס האתלטיים העוצמה של גאפורד והאורך של לייבלי עלולים להתברר כגורם מכריע.

מצ'אפים:

השאלה המכריעה בראייתי תהיה איך מחביאים את דונצ'יץ'. קיירי ככל הנראה יצוות מול הולידיי, אך מול דונצ'יץ' ככל הנראה יציבו את אחד מבין טייטום/בראון (כל עוד פורזינגיס כשיר ופותח). לוקה אמנם לא שומר גרוע בעיניי, אך הוא רחוק מלהיות שומר עילית ונגד אחד משני יצרני הנקודות העיקריים של הסלטיקס הוא צפוי להתקשות. הגנה קבוצתית נכונה, עם המון עזרה (בעיקר מכיוון לייבלי וגאפורד) תוכל לעזור למאבס, כשגם האורך והאתלטיות של דרק ג'ונס ג'וניור אולי יוכלו לפגוע מעט בשטף המשחק של בוסטון.

בסופו של יום, המשחק של המאבס הוא די פשוט, אך האיכות של הקבוצה וההתאמות ליריבות שביצעה לאורך הפלייאוף הוכיחו את עצמן פעם אחר פעם. אני באמת לא יודע איך הסדרה תיגמר, אך זה לא יהיה קל לאף אחת מן הקבוצות.


03:30 בוסטון סלטיקס (0) – דאלאס מאבריקס (0) / תומר שנאן

הסלטיקס מגיעים לאחר מעט יותר מנוחה, עם פורזינגיס, עם קהל ביתי. לכן אהמר על ניצחון שלהם ב-7 אחרי משחק קצבי, איכותי ומותח. אין נעדרים משמעותיים.

Subscribe
Notify of
316 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yaniv
yaniv
06/06/2024 15:12:08

תודה רבה. כבר ב2 מקומות שונים ראיתי השוואה לגמר של 2016,מצד אחד קבוצה חזקתה מאוד בדגש על קבוצה ומצד שני כוכב אחד עליון.עוד נתון ששמעתי היום שקשור לאותה סדרה זה שמכל הקבוצות שסיימו עונה עם 20 הפסדים או פחות רק קבוצה אחת לא הצליחה לזכות בתואר…

עידו גילרי
06/06/2024 15:48:36
Reply to  yaniv

אני בקלות מצליח לפחות על 10 מועדונים שונים שלא לדבר על קבוצות…אז תבדוק שוב מה שמעת.

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 15:52:09

אני חושב שהנתון הוא על קבוצות עם 20 הפסדים או פחות entering the nba finals. לא שבדקתי אבל נראה לי שזה הסטט המדובר וגם מסתדר יותר עם מה שיניב כתב

עידו גילרי
06/06/2024 15:53:59
Reply to  zenmaster

חחח. כאלה יש ממש "מלא"…

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 15:56:30

חחחחח יש מעט מאוד. זו סטטיסטיקת ESPN קלאסית כזו להאדרת הקבוצה. מיותרת ההיצמדות ל20 – בוסטון קבוצה מעולה, שחוותה עונה סדירה אדירה וגם פלייאוף קל(שלמרות רמת הקושי יש לומר שהייתה מגיעה לגמר מקסימום עם 6 הפסדים בכל מקרה). זה מספיק בשביל להבהיר שהם הפייבוריטים

עידו גילרי
06/06/2024 15:59:20
Reply to  zenmaster

בול – אני קורא לזה סטטיסטיקות אמריקאיות

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 16:03:06

אולי מחר נגלה שלוקה הוא השחקן הראשון בהיסטוריה בגיל 25 בחודש יוני במשחק 1 מול בוסטון שקלע 30 נקודות עם 8 ריבאונדים וחמישה אסיסטים ב45 אחוז מהשדה תוך כדי שהוא נולד בסלובניה לפני 25 שנים ונהיה אבא באותה השנה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 2:24:20
Reply to  zenmaster

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ושכחת שיש לו גם שני דגי זהב באקווריום ותקליט של אדית' פיאף…

אור
אור
06/06/2024 16:13:12

80 percent of the time they win every time

yaniv
yaniv
06/06/2024 16:56:41
Reply to  zenmaster

זה נלקח מהכתבה של ציפי שמילוביץ בynet

עידו גילרי
06/06/2024 17:16:17
Reply to  yaniv

היא כתבה את זה "נכון" . מבלה יותר מדי זמן באמריקה…

IDO
IDO
06/06/2024 15:17:43

בוסטון יינצחו את הראשון. ג'ייסון קיד עובד על המאקרו – אחרי שמזולה יראה לו את היד שלו קיד ישלוף את האסים והגוקרים ויגיע עם תוכנית המשחק שתנצח את הסדרה.

אולי זה יהיה ללכת על עבירות. אולי עם אישית ואזורית שהוא מחליף כל התקפה. קיד הוא שועל רציני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  IDO

קיד אוברייטד הוא רוכב על לוקה בלעדיו יורד ליגה

yaniv
yaniv
06/06/2024 15:23:27

אתה לא יכול להגיד את זה.הוא נותן פליאוף מהסרטים מבחינת אימון.דאלאס נראתה הכי מאומנת למכולם לאורך כל הפליאוף כולל מציאת פתרונות לבעיות

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 15:54:32

שמעון כל מאמן רוכב על הכוכב(אולי חוץ מספו) אבל קיד נותן פלייאוף טוב באימון ופותר הרבה בעיות שמוצגות בפני ההתקפה וההגנה שלו. מול מיני זה בלט במיוחד עם ההתאמות שעשה מול חילופי השמירה על לוקה(בליץ/סוויץ/דרופ וכו') הביא פעם חסימה כפולה פעם מיקום שונה של השחקנים וכו'. בקיצור תעבור קצת על המדור של קואוץ' אסי ותחזור אלינו חחחחחחח
קר/פופוביץ/ג'קסון אוברייטד? אין מאמן שמצליח בלי כוכבים. קיירי אוברייטד כי לוקה יותר טוב? מה הקשר חחחחחח

NBA בדם
06/06/2024 16:32:54
Reply to  zenmaster

מסכים

Izzy
06/06/2024 21:50:05
Reply to  zenmaster

גם ספו..
אולי קצת פחות אבל עדיין.

גיא הירוק
06/06/2024 15:56:36

ברור!
בלי לוקה הם בחיים לא היו מסיימים את רבע העונה האחרון כהגנה מס'1 בליגה…

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 16:37:07

אגב הנה שאלאה בשביל לחזק את הנקודה: תן לי מאמן אחד שעם הסגל של דאלאס העונה, בלי לוקה, עם חצי עונה של קיירי, חצי עונה של לייבלי, ובלי וושינגטון וגאפורד עד הדדליין, לא "יורד ליגה" חחחחחח

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 16:38:11
Reply to  zenmaster

עכשיו תסתכלו על הסגל שנשאר לכם לאחר תרגיל החיסור, תיזכרו שלוקה החזיק אותם עם ראש מעל המים בסביבות המקום ה7 עד הדדליין, ותגידו לי איך בדיוק הוא לא זכה בMVP עם עונה של 34 9 ו10

golan
golan
07/06/2024 0:17:48

אז מה אתה מתלונן על מאמנים כל הזמן ??
ברט בראון וריברס מאמני עילית שפשוט "רכבו" בסה"כ על אמביד ?
הטיעון שלך חלש ביותר.

Air Canada
Air Canada
06/06/2024 15:18:41

תודה רבה בסדרה בוסטון ב6 והלילה בוסטון ב10

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Jt נותן הצהרה הלילה עם 40 פלוס נק ו 1 0 לבוסטוניה

e.a sport
e.a sport
06/06/2024 15:35:40

לוקה זה הריל-דיל.
ה goat שבדרך.
4-0 קליל

שי אבן צור
06/06/2024 17:08:45
Reply to  e.a sport

מקסימום ג'נטלמן

zenmaster
zenmaster
06/06/2024 15:50:53

המשחק היום זה אחלה הזדמנות לדאלאס לגנוב את הביתיות ולשים על בוסטון לחץ לקראת גיים 2. הפסד של דאלאס היום זה לא נורא אבל ניצחון מסבך את בוסטון מאוד, סטייל מה שקרה למיני ודנבר. מאמין שנראה היום משחק צמוד, מותח ומעניין, ובתקווה בסופו דאלאס תנצח.

לבוסטון יש כמה יתרונות לקראת הסדרה, והבולטים בהם הם העומק והמאצ'אפ. דאלאס תצטרך לעבוד קשה כדי להחביא את לוקה, אין כאן גידי/מקדניאלס/ניקיל/אנדרסון שינגר אלא 5 קלעים בכל רגע נתון. העומק של בוסטון מטורף ומבחינת ה6 הראשונים הם הטובים בליגה בפער.
דאלאס תלויה הרבה ביכולת של לוקה וקיירי, ומעבר לזה ביכולת של שחקני המשנה. משהו באופן שבו הקבוצה הזו התחברה גורם לי לסמוך על וושינגטון, ג'ונס, לייבלי, גאפורד והשאר להתעלות ברגעים המכריעים. על לוקה וקיירי אני סומך מהבית.
בוסטון תקום ותיפול על השלשות, והתחזית שלי היא למשחק אש בו יביסו ב30, ומשחק נפל בו יפסידו בוודאות. בשאר המשחקים יקלעו סביב ה35 אחוז הממוצעים.
היתרון של דאלאס נובע בעיקר מלוקה דונצ'יץ'. אם הוא לא יכופף בננות אין סדרה. למזלנו הוא הראה יכולות טובות בתחום.
יתרונות נוספים של דאלאס זה קלאץ' עם לוקה וקיירי, ובעיניי יתרון גם בעמדת המאמן, אלא אם מאזו יפתיע לטובה.

המשחק היום הוא הזדמנות טובה להפתיע את בוסטון, שבילתה פלייאוף בהילוך ראשון עד כה. אם אינדי הצליחה להגיע למשחקים צמודים גם דאלאס אמורה לעשות את זה, ויש סיכוי טוב לגניבה של גיים 1 בדרך לניצחון. אז למה לא ללכת על זה בהימור? דאלאס ב5 ולוקחת את הסדרה ב6 משחקים. העגלה עד סוף הדרך! תהנו מהגמר ובהצלחה לכולם(אבל לדאלאס יותר…)!

אור
אור
06/06/2024 16:15:03
Reply to  zenmaster

מסכים שזו הזדמנות טובה לדאלאס לנצח בחוץ אבל גם אם זה יקרה בוסטון ישוו במשחק 2. אם יפסידו בצמוד גם נראה לי שבוסטון ינצחו את 2. תכלס אני לא יודע להמר אבל לדעתי יהיה 2-2 אחרי ארבעה משחקים איך שזה לא יתפתח

Last edited 19 days ago by אור
NBA בדם
06/06/2024 16:42:44

נהדר אהרון!!! נקווה שהגמר יתעלה לרמת הפריוויו המצויין שלך.
מומלץ לאוהדי דאלאס ולוקה לצפות בקישור הבא שיכניס להם ריגוש, ניצוץ ותקווה לניצחון בגמר.
https://www.youtube.com/watch?v=dpdrWVXZvYE

דוקטור רזי הופמן
06/06/2024 17:44:54
Reply to  NBA בדם

גם לאוהדי הסלטיקס…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מ-ע-ו-ל-ה! תודה רבה אהרן ותומר. יהיה אחלה, גו סלטיקס
.
In Derrick White we trust

Last edited 19 days ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Don
Don
06/06/2024 17:25:46

ההימור שלי: היום המבריקס לוקחים

המשגיח
06/06/2024 17:43:30

חג שמח לכולם

גיא הירוק
06/06/2024 17:51:58

אין לי מושג מי לוקחת הלילה,
אבל התחושה היא שזו תהיה אחלה סדרה.

הכי מעניין אותי לראות?
מי תגרום למי למצמץ ראשונה –
האם (או נכון יותר, מתי) לוקה יגרום לסלטיקס לשנות את הסכמות הקבועות בהגנה?

מתי (אם בכלל), איך ואיזו נחישות יתקפו טייטום ובראון את לוקה וקיירי?

לוקה לומד הגנות ומפרק אותן ברמה של גדולי המשחק,
כאשר הוא יודע מה ממתין לו, זה מסתיים בסל קל שלו/דאנק של לייבלי/שלשה מהפינה של וושינגטון.
בוסטון יהיו חייבים להיות יצירתיים בהגנה.

מהצד השני, אין דרך ללוקה להתמודד עם המהירות והאתלטיות של טייטום/בראון. יתקפו אותו מהר, חזק, בנחישות וללא שיהוי, והסלטיקס יצליחו לעייף אותו, להדביק לו עבירות, להשיג סלים בצבע, ולהגיע למצבים נוחים מהשלוש.
יתנו לו ולהגנת דאלאס זמן להתארגן,
והם יבינו מדוע דאלאס מדורגים גבוה כל כך הגנתית ברבע האחרון של העונה.

נקודות מרתקות נוספות –

מתי לייבלי ידחוק את גאפורד מדבקות המאני טיים. מול מינסוטה הוא הראה יכולות הגנתיות מרשימות הכוללות כיסוי צבע וכיסוי הפינות של קו השלוש בנשימה אחת.
זה סט יכולות משנה משחק.

הגנת המעבר של הסלטיקס.
לוקה רב אומן בלאסוף את הריבאונד ולהטיס התקפת מעבר.
מצד שני, לסלטיקס יש את הגנת המעבר הטובה בליגה,
לכל השלשות שהם זורקים חלק נכבד בכך –
השחקנים שלהם תמיד בפוזיציה לחזרה מהירה להגנה.

יאללה, שיתחיל.
חג פיינלס שמח לכולנו,
ובשורות טובות במהרה!

דוקטור רזי הופמן
06/06/2024 18:01:03
דוקטור רזי הופמן
06/06/2024 18:02:16
thetroll
thetroll
06/06/2024 18:39:03

פריוויו מעולה תודה חברים. לא רואה שום תוצאה אפשרית היום חוץ מנצחון של בוסטון (או של דאלאס). בקיצוד דיברנו מספיק הגיע הזמן של הדבר האמיתי. בעסה שלהליגה נגמרת. היתה קשה ההפסקה הזאת. הלכתי לרופא היום לבדוק שהכל בסדר כי כבר ימים בגלל שאין משחקים התחילו סחרחורות בחילות הרגשה מאוד גרועה. הרופא נתן לי מרשם – הוא אמר לי שבקיץ אם התופעות האלה חוזרות אני צריך להתחיל לראות בשידור חוזר בליג פאס את כל המשחקים של הלייקרז ולברון. אמר לי שלדעתו זה הדבר היחיד שירפא אותי מההמכרות. האמת קצת מפחיד. טוב חלאס שטויות. יאללה בוסטון.

Last edited 19 days ago by thetroll
NFS
NFS
06/06/2024 18:52:59

תודה רבה.
עכשיו סופית נאמר ונכתב כבר הכל.
אז קדימה –

Gentlemen, start your engines

NFS
NFS
06/06/2024 18:55:22
Reply to  NFS

אה וכמובן הימור להלילה –
יהיה 1:0

thetroll
thetroll
06/06/2024 18:56:58
Reply to  NFS

חחח אני איתך 🙂

Berch
06/06/2024 19:53:20

פרוויו משובח כמו הסדרה שמצפה לנו
השני סנט שלי:
מי שמהמר על העייפות של לוקה עתיד להתבדות.
פאקינג גמר ה NBA. נותנים 200%. נחים בקבר.
יש לו נסיון לגמר אירופאי
לקיירי יש נסיון מנצח במעמד
נקודת חוזקה לקבוצה הדרומית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
06/06/2024 20:55:57

ירוק עולה לפרק את העגלה של דאלאס
אין לי שמץ מי תנצח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
06/06/2024 21:40:51

תודה רבה חבר'ה ויאללה סלטיקס (וזה הולך להיות קשה)

Izzy
06/06/2024 21:47:42

הימור קל.
הטובים יעלו ל1:0 הלילה.
בכללי קצת קשה לי עם הגמר הזה, מצד אחד אני מפרגן ללוקה – מגיע לו!
מצד שני אני יהודי ישראלי שלא מת על קיירי.
ומצד שלישי כאוהד מיאמי לא אכפת לי מי תיקח אליפות העיקר שלא בוסטון.
Fuck my life

Last edited 19 days ago by Izzy
Om3r
Om3r
06/06/2024 22:01:56

בלוקה נשים מבטחנו
יאללה מאבריקס, איזה כיף שמתחיל הגמר!

NBA בדם
07/06/2024 1:46:34

כמנהגי בקודש, חיברתי שיר לגמר הבא עלינו לטובה (שמוקדש לטייטום).
שם השיר: אני יכול
מילים: nba בדם
לחן: עממי
בית א:
אני יכול אני יכול
היום אני כבר ילד גדול
למדתי מעברי איך לא ליפול
יש לי סט כישורים שמוכן כבר להכל
לכל סגנון, לכל תרחיש
רק שהסלובני השמן אותי לא יכיש
בית ב:
שיפרתי מהגמר הקודם את הקליעה
הפעם הם לא יהיו באחוזים של גבינה לבנה
למדתי כבר לשחק תחת לחץ
להגיד "אני הטוב בעולם" זו תרופת המחץ
הפעם אין לי שום תירוצים
אם אפשל תיכנסו בי פיצוצים
בית ג:
יש לצידי צוות נפלא וכוכב משנה נהדר
אבל רק שלא יקח לי את מצטיין הגמר
אח"כ גם אם אנצח, אראה שוב את הכבוד בורח
אני אראה לעולם שאני הטוב מכולם
שכל הלכלוכים עליי היו סתם
בית ד:
מהיום אני יקבל כבוד סוף סוף
אני הולך להוריד מעליי כבר את הקוף
הוא יושב עליי כבר שנים
הפעם יהיה אחרת, כדאי שתהיו בעניינים
זאתי סדרה שאספר גם לנינים
אני הולך לפרק את שני הקוסמים
אני מוכן אתם מוכנים?

קפיץ
07/06/2024 1:53:45

איזה משפט סיום נפלא ובעיקר שלוש המילים אחרונות, אחרי הררי המילים שנשפכו על זה באתר: "אין נעדרים משמעותיים".

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:02:42

טוב
הגיע הזמן לטוב או לרע
מקווה שמאזו יוציא אותי רפה הבנה ושהסלטיקס תנצל את היתרונות שיש לה לגמור את הסדרה בשלום ולהביא את הגביע הביתה בפעם ה 18 בתולדותיה.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:06:33

אני רואה שדחו את המשחק ל 3:30
לפני יומים זה היה 3:00 אז נשארו עוד 32 דקות…

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:08:29

לוקה בחימום

LUKA
Yosi Berkeley
07/06/2024 3:10:22
Reply to  Yosi Berkeley

האווירה במגרש, מתקרבת לרמות של אוסישקין!

גיא הירוק
07/06/2024 3:17:23
Reply to  Yosi Berkeley

מתקרב,
עדיין אוסישקין ואולם הפחים לפני…

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:22:28

כן, כנראה גם איזה אולם או שניים ביוון, רביה וכו. אבל עדיין, אווירה מצויינת והרבה שנאה לקיירי.

גיא הירוק
07/06/2024 3:24:10
Reply to  Yosi Berkeley

0 ביקורת בדברי,
נטו התמוגגתי מההשוואה.

תעשה חיים!

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:27:17

לא קראתי בהם ביקורת בכלל…

עכשיו זה תלוי בשחקנים. ותעשו אתם חיים בישראל – שהתעוררתם במיוחד!

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:17:29
Reply to  Yosi Berkeley

אני רואה שהצלחת להגיע
יפה לך

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:22:42

אומנם היו פקקים, אבל הסתדרתי…

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:32:56
Reply to  Yosi Berkeley

תתרכז ותביא לנו ניצחון

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:31:39

מחווה יפה למשפחה של ביל וולטון
בבוסטון לא שוכחים סמל!

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:34:55

השחקנים בירוק עם חולצת ביל וולטון, איזו מחווה.
אם היה רואה את זה בחייו, היה מתמוגג.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:37:39

נזכר בתמונה הזו של וולטון מ 77 על החלון של בניין המערכת של עיתון פורטלנד, נידמה לי שזה היה פורטלנד גלוב או משהו כזה כשחיכיתי בדאונטאון פורטלנד לטראם שיקח אותי לכנס גדול. גם השנה הוזמנתי אבל ויתרתי על התענוג.

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:36:22

לגמרי מרגש וקצת מחבר לווינריות של הקבוצה

דה שוט
07/06/2024 3:32:02

לוקה מחמם את הברך – יש קטשופ? חחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 3:38:00
Reply to  דה שוט

המלחמה מתחילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

עשו פרומו של waaw

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:39:31
Reply to  דה שוט

הוא צריך לשחק בצוע בשביל הלגאסי ולזרוק ראש וברך וקטצ'ופ וזיעה
לגאסי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביג אל פותח עם דאנק כמו בן 20

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:40:47

עשר, תשע, שמונה, שבע….
יוצאים תיכף לדרך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה על בראון טו איזי טו סמול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נראה רזה ב3 קג והיום בלי הקטשופ הברכיות בצבע שחור לא יראו את הקטשופ אבל אם יפסיד יבוא משחק הבא עם לבן וקטשופ מעורבב באלף האיים ורוטב שום

דה שוט
07/06/2024 3:48:01

😂😂😂😂😂

דה שוט
07/06/2024 3:43:10

חחחח בוסטון מינוס אינטיליגנציה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אר פי גי מראה ששמח לברוח משארלוט ביג אל פותח טוב

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:44:22

חייב לציין שהיתה לי הרגשה שהורפורד פותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עושה הגנה כאילו הוא לו דורט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי פותח במוד נקמה

עומר
עומר
07/06/2024 3:47:15

הימרו על הקליעה של הורפורד. ישר הכניסו את פורזינגיס

דה שוט
07/06/2024 3:47:18

פאול על גאפורד בטיפ ופאול על קיירי – לא נשרקו. השופטים התחילו איתנו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 3:50:17
Reply to  דה שוט

חחחחחחח נדרדר את העגלה הנוראית

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:47:56

הג'ירף הלטבי נכנס

Don
Don
07/06/2024 3:49:13

בינתיים עסקים רגילים בשתי הקבוצות

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:50:41

יותר מדיי ארוך הקטע הזה עם הפרסומות

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:53:38

ווייט שתי שלשות רצוףףףףףףףףףףףףף

עומר
עומר
07/06/2024 3:54:14

בוסטון בריצה מאז שהלטבי עלה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:55:09

דיוס עם סבא?
או שזה הבעל של ברנדי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי עושה פוסטר על לייבלי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי מנגב

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 3:57:35

מאזו קצת יותר ערני מכרגיל

דה שוט
07/06/2024 3:58:05

פורזי טובח

Yosi Berkeley
07/06/2024 3:58:10

פורזי!הגיע להוכיח היום

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 3:59:10

הלטבי במוד טוחן

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:00:52

הג'ירף מפתיע לטובה
8 נקודות? וואווווווווו
טייטום מסכן עושים לו את המוות אבל הסלטיקס טובים מדיי. תבינו את זה! בבוסטון יש 6 שחקנים שכל אחד יכול לתת יותר מ 20 נקודות למשחק ברמה גבוהה. תעשו דאבל על טייטום ומי שיקע אתכם יהיה פרוזינגס הג'ירף!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזייייי תענוג חראות את בוסטון חזקים מאדדגגד האוזררררר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גוש גרין ניסה לפסטר את פורזי ופורזי כשה לו פוסטר חחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:04:26

דה שוטי שים חליפת הצלה

דה שוט
07/06/2024 4:05:10

אני בצנטרישוט לא עונה לטלפונים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:05:53

איך שומרים על הלטבי בחתיכה אחת?

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:06:54

דבק מגע וסלוטייפ

דה שוט
07/06/2024 4:04:40

וויי וויי מבול שלשות איך חוזרים מזה? יאללה משחק 2 חחח

Florida man
Florida man
07/06/2024 4:04:47

רבע 1 מופלא של הירוקים. אני בספק אם זה יימשך

Smiley
07/06/2024 4:05:05

הרבע הזה רשום על פורזינגיס.
לא משאיר שום סימני שאלה לגבי הבריאות ו/או הכושר שלו.
ימשיך ככה וכל הדרך שלו ל-mvp סלולה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שאגות של הלפריקון אבו רזי עכשיו
comment image&ct=g

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:07:31

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
תודה אבו ET

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:05:40

37 נקודות ברבע
הסלטיקס פשוט העלו חצי הילוך מהסוויפ על אינדי וזה מספיק בשביל יתרון 17 ברבע…

Last edited 19 days ago by דוקטור רזי הופמן
אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:06:11

השלשות נופלות לסלטיקס כמו משחק מחשב עם צ'יט
KP במשחק מגן עדן
וואו

גיא הירוק
07/06/2024 4:06:25

הרבע הכי טוב בקריירה של החד קרן!

רפיקי
רפיקי
07/06/2024 4:06:27

17 הפרש טייטום ובראון עוד לא הניעו בכלל..
אחרי כל הדיבורים על מנטליות ועל ווינריות יש דבר שנקרא כישרון ואת זה יש לבוסטון הרבה יותר

עומר
עומר
07/06/2024 4:07:32

מאבריקס באו לא מוכנים לפורזי בהגנה, בוסטון קבוצה עם הרבה כלים, לוקה צריך לשחק הרבה יותר טוב אם רוצה לנצח

Smiley
07/06/2024 4:18:33
Reply to  עומר

הוא קולע מעליהם… הם צמודים אליו שלא יוריד כדור לרצפה
אבל לך תחסום את הגובה הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

צודק סלים קשים מאד על שמירה מצויינת אין מה לעשות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נהיה עם פרצוף אדום ומתחיל לעשות איי איי😄

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חבל על הזמן
גרין מאשין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוזר זה הסיאנס של היוורד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

האוזר דה מאוזר

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:19:46

SOOOOO?T?TTTTTTTTTTTTTTTTTT

ברוך רובין
ברוך רובין
07/06/2024 4:09:49

בוסטון עם עוד שלושה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו גיילן בראוןןןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיילן בראון רואה את לוקה מולו אומר אנסה לפתח סקילס חח

רפיקי
רפיקי
07/06/2024 4:12:30

חש מצב שזה הדאנק הכי יפה שראיתי בלייב בעשור האחרון

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:12:51

איזו התרגשות

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:14:34

בינתיים אין טענות לשיפוט, שישאר ככה. בלי הרבה קו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:15:23

אם הירוקים יצליחו לעייף את הבלרינה,דאלאס יקרסו.בינתיים נכנסו לו לוריד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו פורזי חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי מנגב רצח חחחח קולע הכל ונותנים עוד לדחוף אותו חחח אם זה היה הארדן היה קו עם 15 זריקות מהקו 😅😅

עומר
עומר
07/06/2024 4:16:47

דאלאס לא מצליחים לשים סל, הגנה חזקה של בוסטון, אבל הם גם בלחץ

Smiley
07/06/2024 4:17:36

פורזינגיס בבוסטון נראה כמו דוראנט בווריורס – שובר שוויון.
דומיננטי בשני צדי המגרש ולא מסוגל להחטיא

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:17:38

יווהההוהוהOOOOOOOO

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:18:17

לסלטיקס יש ג'ירף שמרביץ לכל האריות….

דה שוט
07/06/2024 4:18:32

הכל פורזי קיד יצטרך למצוא פתרונות. טייטום מתוסכל, גם לוקה, בוסטון באו בטירוף, דאלאס מבוהלים, המשחק הזה גמור

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:18:41

מה זה המשחק הזה של פורזי
מצא יום לתת את משחק חייו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:19:05

מאזו לה,שים את פורשי בפצפצים

ארבל חילבה
ארבל חילבה
07/06/2024 4:19:50

נתון חזק שמייק ברין הזכיר – דרק לייבלי שיחק יותר משחקי פלייאוף מפורזינגיס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי

comment image&ct=g

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר מוחלטת נגד הולידיי חחח לוקה חובט חו בידיים את פורזי דחפו בלי סוף חחח

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:22:44

איזה שריקה חרפה על הולידיי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קלייבה שכח לשים קטשופ בכתף

עומר
עומר
07/06/2024 4:23:34

לוקה עושה שטויות בינתיים

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:24:11

הבנאדם שלקח החלטה להחליף את הולידיי בלילארד צריך להיות מוגלה לאי המתים

Yosi Berkeley
07/06/2024 4:29:38

לגמרי.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:30:27

באמת אידיוטים שם.
זו לא קבוצה שהביאה פעם את דוק ריברס?
מפגרים אבל אופטימיים…

NBA בדם
07/06/2024 11:23:35

ואז מי ישחק במילווקי?

עמיחי קטן
07/06/2024 4:24:26

הנה הגיעה שריקה רעה לטובת דונצ'יץ', לא לפני שבוסטון הרוויחו מאוד מהשופטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח מה הרוויחו השיפוט מעולה עד עכשיו

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:31:19

צודק
שיפוט מצויין עם העבירה של ג'רו.
מטעות אחת לא עושים כזה סיפור.

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:34:11

לא שמתי לב לשופטים בכלל עד השריקה הזו

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:39:46

בקונטקס הכללי הייתי מחליק להם את הטעות הזו.
הם בסיידר גמור ולא קונים את השטיקים של לוקה רק פאולים שבאמת נעשו עליו.
שימשיכו ככה בחצי השני ולא יהיו בכלל טענות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:24:37

עונג , הירוקים הרדימו את כולם לפני הגמר

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:24:38

30 הפרש מינוס 1

Shahar Sharon
07/06/2024 4:24:45

4 דקות לסיום המחצית ולמרות שדונצ'יץ' שם סל ראשון ברבע המשחק כבר גמור

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:25:05

אי אפשר לשחק נגד דבר כזה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:26:22

טייטום לחוץ ורחוק שנות אור מאלפא

עומר
עומר
07/06/2024 4:26:33

הבעייה של דאלאס זה בהתקפה, 33 נקודות עד עכשיו זה טירוף

MBK
MBK
07/06/2024 4:26:33

דאלאס נראים כמו כדור פלאפל שנפל לתוך סיר של שמן עמוק

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:26:35

קיד מנסה הכל אבל הסלטיקס מוכשרים מדיי
זה לא הנפיל הצורפאתי וקאט…

רפיקי
רפיקי
07/06/2024 4:27:21

אם לא היו צופים קיד היה צריך לזרוק מגבת למגרש

דה שוט
07/06/2024 4:28:18

היחידי שהגיע בדאלאס זה לוקה. השאר בהלם. נקודת האור – בראון מתסכל את טייטום – במשחק 2 זה ייתן פירות. בראון רוצה FMVP

Smiley
07/06/2024 4:31:01
Reply to  דה שוט

נקודת האור כרגע מבחינת דאלאס זה שמשחק 2 מתחיל מ-0:0

דה שוט
07/06/2024 4:37:09
Reply to  Smiley

יפ

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:28:53

אהבתי את הטיימאאוט הזה של מאזו. חטף 2 מכות רצוף מוביל במעל 20 ולא מחכה. צריך לעצור ריצה של המאבס אז יש פס"ז…

MBK
MBK
07/06/2024 4:32:55

כן
יורדים עליו שלא לצורך
ניצח 3 משחקים צמודים על הראש של מאמן כמו קרלייל בגמר המזרח

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:42:28
Reply to  MBK

במשחק הזה הוא מתפקד מצויין, גם מתווכח יותר עם השופטים כמו הסיפור עם הולידיי.
חשוב שימשיך עם זה ויגיב בזמן כפי שעשה בחצי הראשון.
אמנם לוקה עשה ריצה של 9 אבל לפחות ניסה לעצור את זה וחזר מהפסז עם 2 מהקו של בראון שפוספסו אבל זה לא על מאזו אלא על בראון.

MBK
MBK
07/06/2024 4:29:17

דאלאס צריכה לשמוח אחרי המחצית הזאת
להקרין אותה במטוס בטיסה חזרה לדאלאס בלופ
לגרום לשחקנים להרגיש מושפלים ולתת להם לחוש את מה שהקהל של דאלאס מרגיש עכשיו

MBK
MBK
07/06/2024 4:30:32

הקהל של בוסטון זה משהו נורא
אם הייתי ג׳ייסון קיד הייתי מבקש מהשחקן עם החציל הכי עסיסי לתת סטירה בכל הכח למארקי מארק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Jt שלח את קיירי לחפש אותו

MBK
MBK
07/06/2024 4:36:48

מי ששולט בדאלס זה JR

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה זורק ידיים קדימה צועק איי ומסתכל על השופט חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פורזי בא במוד לנגב את לוקה 😃

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 4:33:12

אני הייתי מוריד את פורזי ומעלה רק אם צריך

Florida man
Florida man
07/06/2024 4:33:03

שנתחיל לדבר על ההתאמות למשחק 2?

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:43:24
Reply to  Florida man

מה התאמות? המשחק עוד לא נגמר!

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:44:26

מחר מנחם יכתוב שדאלאס הורידו יתרון של 30 ל 1 ויבואו למשחק הבא מעודדים וינצחו את הסלטיקס?…

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:33:32

מישהו צריך להגיד לבראון שהפריזורה הזאת לא הולכת עם הזקן הזה
מראה מגוחך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה המראה המתוחכם

comment image&ct=g

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:59:46

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

MBK
MBK
07/06/2024 4:38:41

זה מגוחך?
את הפרומו של ערוץ הספורט לאולימפיאדה אתה רואה?

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:40:18
Reply to  MBK

לא ראיתי ערוץ הספורט 20 שנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום חלש סתם מעיף שלשות כאילו הוא רדיק

MBK
MBK
07/06/2024 4:35:25

השחקנים של דאלאס בשוק טרמי
נראים כמו מי שיצאו מהסאונה לתוך המקרר
אם אני לוקה, אני שולף את הדונציץ בחדר הלבשה ונותן סטירה שחקן שחקן
שיתעוררו

דה שוט
07/06/2024 4:35:32

לוקה לבד במדבר הערב. יהיה קשה לחזור מבור כזה. הפוקסים של פורזי זה יותר מדי. טייטום מתוסכל…

עומר
עומר
07/06/2024 4:37:36
Reply to  דה שוט

הוא עשה גם הרבה שטויות בעצמו, עם כמה פישולים בהגנה, אבל כל דאלאס בלחץ לא רוצים לזרוק, ובוסטון בהגנה מטורפת

MBK
MBK
07/06/2024 4:39:50
Reply to  דה שוט

אחרי מחצית כזאת אפשר לחזור
דאלאס במחצית מזעזעת
לבוסטון הכל נכנס
אם דאלאס מורידה ל 15 בפתיחת הרבע יש משחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלא יהיה לכם משעמם במחצית קחו קצת הילייטס

https://youtu.be/wHX0nqXSv0M?si=NOMF0iTY1Cj4dXDY

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:36:37

דאלאס הצליחו שם לקצץ 9 נקודות עד החצי כי לוקה התעורר ובראון החטיא 2 קלות מהקו. משום מה זו הבעייה הכי גדולה של השחקן הזה לאורך כל הקריירה שלו.

עמיחי קטן
07/06/2024 4:37:26

בינתיים בוסטון ביתרון 21 במחצית עם 8 שלשות יותר, אבל הם מצליחים להגיע לצבע וגם לקבל שלשות טובות, בזמן שדאלאס מקבלים שלשות לא רעות, אבל לא מצליחים להגיע לצבע בעקביות

רפיקי
רפיקי
07/06/2024 4:37:53

רזי המחצית הזו היתה שווה את כל השנים של האכזבות?

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:47:03
Reply to  רפיקי

ידידי, בוא נדחה את זה בשבוע.
מה שיהיה שווה אחרי כל האכזבות זה תואר 18 ודגל דנדש עולה לראפטרס.

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:38:27

לרדת במינוס 20 במחצית במשחק כזה זה הישג
שיחקתם מול משהו על טבעי, השלשות של הסלטיקס והמשחק של פורזי זה אירוע סטטיסטי בעל חריגות קיצונית
+ הסרחתם בהתקפה ועדיין זה הפרש "סגיר" ולא 40

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פופ היה אומר על משחקים כאלה "זה היה אחד הלילות האלה שהכל הלך לנו, ושום דבר לא הלך להם, ולא צריך להתרגש מזה יותר מדי", ונראה לי ששתי הקבוצות צריכות לאמץ את המלצתו. נראה מה יקרה במשחק הבא.

Last edited 19 days ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
MBK
MBK
07/06/2024 4:45:06

הבעיה שהוא אמר את זה הרבה פעמים על משחקים שסיימו עונה ….

שי אבן צור
07/06/2024 4:45:35

יש עוד מחצית לשחק

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:47:57

בדיוק!
וזה אפילו עוד בכלל לא גמור…

MBK
MBK
07/06/2024 4:43:53

טרלול אמריקאי
נותנים לסינית הזאת להופיע בכל משחק גמר ב 20 השנה האחרונות
תיכף יחפשו גם את הכסף הערבי ויעשו מופע מחצית של בדואי מפרק כבשה וחבר שלו ג׳מיל נותן עבודה בגמל או בג׳מאל מארי

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:48:25
Reply to  MBK

בג'ירף

MBK
MBK
07/06/2024 4:50:58

לא שמעתי על בדואי שנתן עבודה בג׳ירף
אולי במסעדת ג׳ירף, סועד שנתן בסעיד השותף כלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

אמת חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עובר את טייטום כל המשחק כמו קונוס בושה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:51:15

דוריסססססססססססססססססססססססססססס
התגעגענו לגיעגועים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום נזק גרוע מאד כדורים לו עפים לו מהידיים ונזק בהגנה

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 4:53:44

קיד: "תחזרו לבייסיקס!"

לוקה – חוזר לנהי והתעסקות בשופטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ זה התחיל עוד לפני המחצית ניסיון לקבל אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לוקה איך ניסה להוציא עבירה בדיחה עבר לשוחח עם שופטיו

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:55:18

מה בראון עושה שם?

MBK
MBK
07/06/2024 4:55:59

1984 רכז מגיע לזריקה מחצי מרחק, קובר אותה כמו ענק
2024 מוסר לשחקן בפינה לשלשה
ואחר כך יספרו שהאנליטיקס לא הרגו את המשחק

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:56:04

השחקן הכי חכם על המגרש זה דירק ווייט ולא גיילן בראון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום מחרב את בוסטון תורידו אותו לספסל

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 4:58:27

אמרתי שהמשחק הזה לא גמור.
טוב שמאזו התעורר ולוקח טיימאאוט לסדר התקפה ולעצור את ההידרדרות הזו שידעתי שתקרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה פורזי סמן להחזיר אותו לוקה חוגג בקלות מידי עובר שומרים כמו קונוסים בלי יותר מידי דברים הם מלווים אותו לסל הורפורד חלש היום

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:04:23

יש משחק

שי אבן צור
07/06/2024 5:04:23

מה נסגר עם קיירי היום?

עומר
עומר
07/06/2024 5:05:18

לא במשחק

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 5:09:31

מחכה לתקוע את הסכין האחרון

עומר
עומר
07/06/2024 5:10:20

נראה אם יתפוצץ ברביעי

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:05:15

דונציץ גדול מטייטום וגם מבראון ביחד…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 11. הגנה רעה מאד על לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה משמיד קיבל קליר פאת כל המשחק מתחיל להתחמם מה3. זוועת עולם אין לחץ עליו וכלום מטייל לו בכיף

דה שוט
07/06/2024 5:06:29

וויי וויי לוקה סקייווקר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
07/06/2024 5:07:50
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:06:32

רק 11

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:08:47

לוקה כותב את את הסטורי שלו ושוחט את הסלטיקס שחקן שייזכר שנים רבות…
מוחק לגמרי גם את טייטום הפאתטי וגם את בראון המקופח. מה הם לידו? כלום ושום דבר.

ברוך רובין
ברוך רובין
07/06/2024 5:06:37

דונציץ

עומר
עומר
07/06/2024 5:06:49

וואלה לאט לאט חוזרים, לוקה התחמם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום אכזבה כנראה אין לו את זה הבחור אאוט לא בהגנה ולא בהתקפה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:09:55

מספיק עם הסמים.
בהגנה הוא עושה גם פעולות טובות. היתה לו שם חסימה יפה מאד!

MBK
MBK
07/06/2024 5:13:10

שמעון לא נראה לי כמו אחד עם תקציב לסמים
אולי הוא מסניף קצת טיפקס או שואף גז מזגנים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חסימה יפה זה לא הגנה לוקה עבר אותו כמו קונוס מספר םעמים

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 5:08:12

דאלאס שרדו את הגרוע מכל ועדיין חזרו למשחק
זה יתרון פסיכולוגי גדול מאוד לדאלאס להמשך ובעיה גדולה לבוסטון

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:10:20

מנחם יכתוב על זה במעורב?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיהרתי לשמוח… הסלטיקס הצליחו להירדם במשחק פיינלז… ולייבלי ממש מצוין.

Smiley
07/06/2024 5:08:27

איזה כדור שינה הסלטיקס לקחו… דונצ'יץ' מריח דם

Last edited 19 days ago by Smiley
MBK
MBK
07/06/2024 5:08:29

לוקה זה גבר גבר
איפה זה ואיפה ההופעה הראשונה של לפלופ בגמר
זה משהו מיוחד

ארבל חילבה
ארבל חילבה
07/06/2024 5:10:44
Reply to  MBK

לוקה כבר היה בגמר יורוליג….

MBK
MBK
07/06/2024 5:16:10

עוד משהו שהפלופ לא היה בו

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 5:08:43

חבל שהתוסף מפריע לכתיבת תגובות

MBK
MBK
07/06/2024 5:11:16

נכון

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:14:10
Reply to  MBK

נכון מאד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יהיה מצחיק אם בוסטון יפסידו את זה

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 5:09:17

אם השלשות נכנסות לבוסטון אז זה 30 הפרש בחצי ראשון.
כשהשלשות מפסיקות להיכנס אז כל הפער נמחק ?

מה עם לשחק גם קצת התקפה מסודרת ,תרגילים ?

טייטום לא קיים כרגע

MBK
MBK
07/06/2024 5:15:17

מדוייק
אם הורפורד שובר את הקרש בשלשה בפאסט ברייק
משהו לא טוב עובר על המשחק

דה שוט
07/06/2024 5:10:37

שופטים מכורים

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:11:23
Reply to  דה שוט

גם אתה
מספיק עם הסמים!

MBK
MBK
07/06/2024 5:10:46

השיפוט מתחיל להיות קצת מסריח

דה שוט
07/06/2024 5:11:29

שופטים מכורים שריקת אוויר על בראון

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:12:22

עונשין נכנס לבראון? וואו…

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:12:52

החטיא את השנייה
בראבו

שי אבן צור
07/06/2024 5:12:55

מה נסגר עם קיירי???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר נגד לייבלי בראון נכנס בו חחח

דה שוט
07/06/2024 5:13:57

חחחח משחק מכור שופטים הרגו את הקמבק פעמיים צעדים ושתי שריקות אוויר על בראון רוצים שהאמריקאים ייקחו ולא לוקה

שי אבן צור
07/06/2024 5:15:30
Reply to  דה שוט

היו צעדים והיו עבירות על בראון
אני בעד דאלאס אגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שניהם היו צעדים מאד ברורים. מפתיע ששרקו צעדים בליגה אבל זה צעדים

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:31:18
Reply to  דה שוט

מי שמכור זה אתה, מכור ללוקה והמשחקים שלו.
תישאר על העגלה הזו ותמשיך לבכות על השיפוט.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:14:11

קיד היה צריך לקחת טיימאאוט עכשיו

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:16:56

הגיב מאוחר מדיי
עדיין אני מחזיק ממנו מאמן מעולה אבל כרגע מאזו מגיב טוב ממנו במשחק הזה.
מקווה שזה יספיק כי???
כי???
כי לוקה!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאז,שהולידיי התחיל ללחוץ את לוקה על כל המגרש הוא לא קלע כלום והפער חזר ל17.
את לוקה לוחצים תמיד אסור לתת לו לטייל ולהתנשף

עומר
עומר
07/06/2024 5:17:59

זהו חזר ל 20 כמעט

שי אבן צור
07/06/2024 5:18:06

בראון רוצח את קיירי

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 5:18:32

שורה תחתונה של המשחק:

בוסטון צריכה משחק מושלם של המשלימים כדי לנצח, כי הכוכבים שלה לא מספיק טובים לבד.

דאלאס צריכה משחק רק משחק סביר של המשלימים כדי לנצח, כי לוקה לבד ישאיר אותם באיזור פגיעה גם כשקיירי עוד לא התחמם.

סטטיסטית זה אומר ניצחון לדאלאס בסדרה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת. טייטום הכי אכזבה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:25:53

מה?
זה רק משחק ראשון
מה יהיה עם כל השטויות האלה?
כבר הפכת את טייטום ללוזר? הוא אפילו לא הגיע לשיא!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בקצב הזה השיא שלו יהיה בבית

MBK
MBK
07/06/2024 5:20:15

רק שלא תגמר הסדרה עד שהספסל של דאלאס יתעורר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חזרנו לניגוב

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:19:23

בראון אולי מחטיא מהקו אבל סופר דופר בהגנה

MBK
MBK
07/06/2024 5:19:25

תם הטקס
דאלאס הורידו ל 8
בוסטון ברחו ל 19
קיייר נראה כמו הכאפייה שלו, מסריח מכתמים של שפיך וקצת קקי

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:24:24
Reply to  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה מתעלה על אבו פופים

ברוך רובין
ברוך רובין
07/06/2024 5:20:28

בוסטון טוחנים מ3, לא כוחות

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:22:47

הסלטיקס שרדו את הרבע הגרוע הזה וזה מעיד על איזה חוסן מנטאלי.

עומר
עומר
07/06/2024 5:22:58

דאלאס לא מצליחה בעיקר בהתקפה, בהגנה הם בסדר יחסית לכל כך הרבה קליעות מ 3 של בוסטון. ההגנה של בוסטון ממש מרשימה, כל שחקני המשנה של דאלאס נעלמו, דונצ'יץ בלי אסיסטים כי מ 3 הם לא קולעים ואין האלי אופים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אחרי המשחק בראון יוביל במירוץ לfmvp על טייטום מעניין אם יקרה מה שדה שוט אמר. אולי זה יעיר את טייטום

דה שוט
07/06/2024 5:32:50

זה הדבר היחידי שייצא טוב מהמשחק היום. שיתחילו לריב. רואים שטייטום לחוץ כל סל של בראון הורג אותו חחח

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:33:16
Reply to  דה שוט

אתה כל כך שונא את הסלטיקס שכדורסל מפסיק לעניין אותך….
מוריה, מה נהיה ממך?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב אין לחץ על לוקה שוב הוא מטייל בקלות לטבעת

דה שוט
07/06/2024 5:26:50

לוקה לבד במדבר הערב. לא נורא. משחק הבא החברים יגיעו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שריקת אוויר על וויט לוקה זורק ידיים קדימה בכוונה לקבל את האוויר

דה שוט
07/06/2024 5:31:39

חחח נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תשמע בסוף זה משחק של כוכבים פורזי לא יקלע כל משחק 20 ואם טייטום לא יתעלה לרמה של לוקה הוא יקבל בראש

שי אבן צור
07/06/2024 5:30:27

אם הסטפבק של לוקה לא נכנס אז אפשר לסגור

MBK
MBK
07/06/2024 5:31:27

ג׳יסון קיד מאמן טיפש
מה אתה נותן ללוקה וקיירי דקות?
תן להם לנוח, המשחק נגמר
בסדרה זה לא משנה אם הפסדת 30 או 3
זה 0-1

דה שוט
07/06/2024 5:33:39
Reply to  MBK

הם צריכים את הסטאט שלהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם הסלטיקס לא יבואו בגיים 2 במטרה לחסל את לוקה עם לחץ תמידי ויתנו להתנשף ולטייל לסל זה לא יגמר טוב עבורם

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:33:22

מיייייייייייייייייייייייייייי?
מEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEק?
מי אמר שלסלטיקס אין ספסל?
יש פה כמה רפיי הבנה כולל כמה מאוהדי הסלטיקס ש
נו טוב, רפי הבנה אמיתיים שמכניסים את היו"ר בכיס הקטן…
מישהו מוכר? אין דני איינג' ווי טראסט?
הלוOOOOO…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה אדירה של בוסטון

שי אבן צור
07/06/2024 5:38:27

יאללה
אפשר לסגור

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:38:32

גימי לחם קימל בבקשה
למה לא עושים יותר?

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 5:39:30

בוסטון עצרו לגמרי את משחק הפיק אנד רול של דאלס…גאפורד ולייבלי לא פקטור בכלל היום.
מקווה שמישהו במיניסוטה רואה איך עושים את זה לקראת 2025

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו עברנו חגארבג

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:42:06

יופי
מאזו מתפקד מצוין
שיוריד עכשיו את החמישייה ויעלה את המחליפים!
גם אם דאלאס יורידו ל 8 או 6 עדיף לשמור על החמישייה וזהו!

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:45:36

דיברתי מוקדם מדיי
לא מבין אותו עכשיו.
למה לא להוריד את החמישייה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום נשאר על המגרש כדי לתת סטט שבראון לא יברח לו לfmvp חחח

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:47:35

והנה ג'רו יורד

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:48:50

טייטום לא מוכן לרדת
עניין של סטט?

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:49:29

והנה ירד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאזולה מפגר חשבתי לקח טיים אאוט להחליף את כל החמישייה ונשאר עם כולם ב25 הפרש עם 4 דק לסיום צריכים לצבור סטט כנראה

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 5:54:58

גם אני חשבתי ככה, ראה לעיל, אבל אני לא חושב שהוא אדיוט.
אחרי עוד דקה הוריד את כולם.

עמיחי קטן
07/06/2024 6:14:03
  1. לוקה היחיד בדאלאס שהגיע למשחק, וגם הוא לא היה ביום קליעה טוב במיוחד.
  2. ייתכן שזה היה המשחק שבו בוסטון קולעים מכל מקום, וייתכן שיהיה להם יום קליעה טוב יותר בהמשך.
  3. אני לא יודע לגמרי להסביר את זה, אבל דאלאס באופן עקבי לא טובים במשחקים 1 ו-4 בפלייאוף הזה ולא הפסידו אף משחק אחר. מצד שני, בוסטון במאזן 13- 2 בפלייאוף.
  4. דאלאס סיימו עם נתון מביך של 9 אסיסטים, 3 מהם ב-5 הדקות הראשונות ועוד 4 ברבע האחרון שהיה לפרוטוקול בלבד. זה מעיד על ההגנה של בוסטון, אבל גם על המון החטאות נוחות יחסית של דאלאס.
  5. אין לדאלאס אף קלעי באמת טוב מחוץ לקשת, אולי חוץ מהארדווי וקצת קיירי (לוקה בימים מסוימים), אז אם בוסטון מצליחים באמת למנוע כל דבר אחר ולאלץ את דאלאס לקוות שהשלשות ייכנסו, זה יהיה ניצחון קל לסלטיקס.
גיא הירוק
07/06/2024 6:27:01

זה ממש לא היה המשחק בו השלשות של הסלטיקס ניצחו. זה היה המשחק בו ההגנה של הסלטיקס ניצחה –
מה שבראון ופורזינגיס עשו בצבע זה פשוט מרשים.
אתה מחפש את ההבדל בין ההפסד הלילה להתגלות מול מינסוטה?
לייבלי עם ניסיון קליעה בודד במשחק. גאפורד עם 3.

עמיחי קטן
07/06/2024 6:31:06

לא כתבתי כלום על השלשות (למרות שה-7 שלשות ברבע הראשון היו משמעותיות מאוד), אלא על "קליעה מכל מקום" – שלשות גם, יחד עם חצי מרחק ועוד כל מיני אזורים שהם לא הצבע (שם דווקא דאלאס קלעו יותר)

גיא הירוק
07/06/2024 6:37:30

"יתכן שזה המשחק בו בוסטון קולעים מכל מקום".
ובכן, 38.1% מהשלוש הלילה? פחות מנתון החציון שלהם.

אשך טמיר המקורי
07/06/2024 7:16:21

הפער נוצר והמשחק "נגמר" כשהם קלעו שלשות מכל מקום באחוז מטורף.
המשחק "חזר" כשהם הפסיקו לקלוע.
וזה כשעדיין דאלאס לא טובה בהתקפה.
זה בהחלט יחיה וימות על השלשות של בוסטון.

גיא הירוק
07/06/2024 7:21:41

16 שלשות למשחק (כאשר פורזינגיס משחק) ב-38%+ זה כמעט נתון.
ההבדל היה ההגנה של הסלטיקס.

עמיחי קטן
07/06/2024 6:32:37

ולגבי ההגנה של בוסטון – הם עשו עבודה מצוינת בצבע כקבוצה. בראון גם נתן כמה חסימות, אבל זה לא בהכרח אומר יותר מסתם סגירה טובה של מישהו אחר

גיא הירוק
07/06/2024 6:38:23

בהחלט כקבוצה. ועדיין, צמד הגגות (בעיקר הראשון) היה זריקת אנרגיה מטורפת לקבוצה.

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:37:54

וזה בדיוק הסיפור של המשחק, המסירה פנימה…

גיא הירוק
07/06/2024 6:32:45

דרך אגב, רף 16 השלשות שהסלטיקס הגיעו עליו הלילה? עשו זאת 50 וקצת פעמים השנה בעונה הרגילה. עוד יום במשרד…
זה לא ממש מפתיע שזה קרה הלילה, בגלל שדאלאס מסורתית מעדיפים לחנוק את הצבע
(מעולה כאשר היריבה זו מינסוטה, פחות כאשר זו הסלטיקס)

עמיחי קטן
07/06/2024 6:35:20

שוב חיפשתי בתגובה שלי את המילה "שלשות" ומצאתי אותה רק בצד השני של הפרקט

גיא הירוק
07/06/2024 6:39:21

כתבת "קולעים מכל מקום". מה לעשות, רוב בזריקות שלהם משלוש…

עמיחי קטן
07/06/2024 6:44:48

הם קלעו גם שלשות לא רע (התחיל מעולה והמשיך פחות, אז במצטבר זה די סביר עבורם), אבל במחצית הראשונה שהכריעה למעשה את המשחק הם היו עם אחוזים גבוהים מכל טווח אפשרי – חצי מרחק, צבע וכו'

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:37:12

כבר נאמר למעלה (לא זוכר מי אבל לא אני) שהצוות ומאזו באו מוכנים וסגרו ללוקה את הנשק הכי חשוב שלו, המסירה פנימה, הפיקנרול מת! ז"ל! לוקה עם אסיסט אחד בלבד לא ינצח את הסלטיקס.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
07/06/2024 6:26:34

לוקה עם אסיסט אחד הלילה…..בוסטון נתנו פיתרון הגנתי לפיק אנד רול של לייבלי את גאפורד . לא ראינו דאנק אחד הלילה אחרי מהלך כזה.
משחק השלשות הזה כואב לעיניים …בוסטון עם 38 אחוז אומנם ב42 זריקות …זה 16 בפנים כלומר 26 החטאות , תוסיפו לזה עוד 20 החטאות של דאלס ונקבל 46 זריקות שלוש שלא נכנסו והכדור עף לכל הכיוונים. פשוט כדורסל מכוער ..אבולוציה רעה של המשחק .

דוקטור רזי הופמן
07/06/2024 6:38:41

+1966
כמה פשוט ככה הכי נכון!!!
צודק במליון אחוז
זה לגבי המשפט הראשון שלך.

Last edited 18 days ago by דוקטור רזי הופמן
ירון, החלום
ירון, החלום
10/06/2024 12:21:55

בס"ד
תודה רבה