פריוויו ל-9 משחקי שלישי / עמיחי קטן

האתר הרשמי של בוסטון

9 משחקים עומדים בפנינו הלילה, ובראשם דנבר תארח את פיניקס וקליבלנד את בוסטון בקרב צמרת מזרחי, אך גם דאלאס ואינדיאנה תיפגשנה בקרב ללא הגנות, וומבניאמה יפגוש את הקבוצה נגדה הוא השיג את הניצחון הראשון העונה ועוד.

2:00 שארלוט הורנטס (15- 46) – אורלנדו מג'יק (35- 26):

שארלוט ניצחו ב-5 מ-6 המשחקים הראשונים שלהם אחרי הטרייד דדליין, אך חזרו לסורם לאחרונה ושוב עם רצף של 4 ניצחונות. בכל הנוגע לנט רייטינג מדובר עדיין בקבוצה הגרועה ביותר בליגה בפער די משמעותי כשההגנה וההתקפה מדורגות 28 שתיהן, אבל מאזן 12- 16 במשחקי קלאץ', בעיקר בזכות 38.2% לשלוש באותם רגעי הכרעה (מקום 5), מזכה אותם ביתרון על פני וושינגטון, דטרויט וסאן-אנטוניו, שהן במקרה או שלא במקרה 3 הקבוצות עם אחוזי ההצלחה הנמוכים ביותר גם בקלאץ'.

אורלנדו נמצאים כרגע במקום השישי במזרח, בפיגור של משחק מהניקס וחצי משחק מהסיקסרס, וביתרון של חצי משחק על ההיט ומשחק וחצי על הפייסרס. כלומר, צפוי לנו עוד הרבה מתח כנראה במאבק על מקומות 4-8 במזרח, והעובדה שכל 5 הקבוצות האלה משחקות הלילה מעניקה לאורלנדו הזדמנות להתקדם אם תשיג ניצחון שיהיה הרביעי ברציפות, או לסגת לאחור אם תפסיד הלילה.

רמת עניין של משחק: C+ – אורלנדו במאבק מעניין מאוד.

הימור: אורלנדו ב-12.

2:30 טורונטו ראפטורס (23- 38) – ניו-אורלינס פליקנס (36- 25):

טורונטו ניצחו את שארלוט במשחק האחרון שלהם וקטעו רצף של שני הפסדים לדאלאס וגולדן סטייט, כשהמשחק הזה יהיה האחרון ברצף של 4 משחקים בקנדה. קודם לכן, הראפטורס השיגו 3 ניצחונות רצופים לראשונה העונה והמאמן ראיאקוביץ' קנה פיצה לכולם כדי לחגוג את ההישג, כך שהתרגיל הזה כבר לא יעבוד שוב כנראה. בכל מקרה הם לא רוצים לנצח יותר מדי, כי הבחירה שלהם בדראפט הקרוב מוגנת טופ 6 ותלך לספרס אם תהיה מחוץ ל-6 הראשונות.

הפליקנס ניצלו את העובדה שפיניקס ודאלאס עם 2 הפסדים רצופים כל אחת כדי להעפיל למקום החמישי במערב, אך המרחק בינם ובין הקליפרס שבמקום הרביעי עומד על 3.5 משחקים והוא זהה לפער בינם ובין הווריורס שבמקום ה-10 במערב. ההגנה של הפליקנס מדורגת 6 וההתקפה 12, אך יש להם מאזן 9- 13 שלילי במשחקים שהגיעו לקלאץ' ורק וושינגטון ודטרויט עם נט רייטינג גרוע יותר בקלאץ', כך שאולי זה מעיד על קשיים שהפליקנס צריכים להתמודד איתם לקראת השלבים המכריעים של העונה.

רמת עניין של משחק: B- – הפליקנס מסקרנים מאוד.

הימור: הפליקנס ב-12.

2:30 ניו-יורק ניקס (36- 25) – אטלנטה הוקס (26- 34):

המשחק הראשון של הניקס אחרי פציעתו של ג'וליוס רנדל היה ב-29/1, ומאז הניקס במאזן 7- 8 (8-10 במזרח), כשברונסון לקח על עצמו יותר וקולע 29.2 נקודות (רביעי בליגה מאז) עם 6.9 אסיסטים, אבל הוא נפצע במשחק הקודם ובספק למשחק הערב. השיפור המשמעותי יותר הוא של דונטה דיווינצ'נזו, שעמד עד אז על 11.4 נקודות, 8.7 זריקות מהשדה ו-6.3 זריקות לשלוש ב-22.3 דקות, ומאז ה-29/1 הוא עומד על 23.4 נקודות, 19.7 זריקות מהשדה ו-12.8 זריקות לשלוש (שני לסטף קרי בתקופה הזאת) ב-38.1 דקות (רביעי בליגה מאז).

על מצבה המבלבל של אטלנטה ללא טריי יאנג הפצוע מעידים שני מעורבים של מנחם. הראשון הוא מיום רביעי וכותרתו היא "מי שהיה צריך עוד הוכחה שאטלנטה עדיפה ללא טריי יאנג אז הנה: האוקס 124, ג'אז 97", והשני הגיע בדיוק יומיים אחר כך עם קטע סיום שאומר "ההאוקס נקרעה בברוקלין 97-124. אטלנטה לא יכולה ללא טריי יאנג…". הדבר המעניין באמת הוא ששני משחקים רצופים של ההוקס נגמרו באותה תוצאה בדיוק, רק שבאחד מהם הם הביסו ובשני הובסו.

רמת עניין של משחק: B – בלי טריי יאנג ספק אם יהיה מי שיעצבן את הקהל הביתי של הניקס.

הימור: הניקס ב-4.

2:30 מיאמי היט (34- 26) – דטרויט פיסטונס (9- 51):

מאז ה-31/1 ההיט עם מאזן 10- 3 כשההפסדים היו נגד הקליפרס, בוסטון ודנבר החזקות, ולפחות בעונה הסדירה מיאמי לא שואפים להתמודד שווה בשווה עם הקבוצות מהצמרת העליונה של הליגה. 10 מתוך 22 המשחקים שנותרו למיאמי הם נגד קבוצות במאזן שלילי, שהן 40% מהקבוצות בליגה (12/30), אך מה שהופך את הלו"ז שלהם לנוח באמת זו העובדה ש-3 מתוך 7 המשחקים הבאים שלהם הם נגד דטרויט, ויש להם גם עוד שני משחקים נגד וושינגטון עד לסיום העונה.

החדשות הטובות מבחינת דטרויט הן שאחרי המשחק הזה יש להם 6 משחקי בית רצופים, וגם העובדה שהם כבר עם 9 ניצחונות, יותר ממה שנדמה היה שהם ישיגו העונה בשלבים מסוימים וכמות זהה לזו של וושינגטון. הפיסטונס אפילו מחזיקים כרגע ביתרון של הפסד אחד פחות, אבל מכיוון שהוויזארדס לא משחקים היום מדובר כנראה בפער זמני, והמשחק בין דטרויט לוושינגטון ב-29/3 עשוי לשבור שיאי רייטינג, או אולי לשבור שיא טלוויזיות שבורות.

רמת עניין של משחק: C+ – מיאמי כבר צריכים להתחיל להתכונן לפליי-אין והפלייאוף.

הימור: מיאמי ב-15.

2:30 ברוקלין נטס (24- 37) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (35- 25):

ברוקלין הפסידו אמש לממפיס והפער מאטלנטה שבמקום ה-10 במזרח גדל בעוד חצי משחק. עם זאת, מדובר אולי בקבוצה היחידה מתוך ה-10 שמחוץ ל-10 הראשונות במזרח/מערב כרגע שיש לה סיכוי ריאלי להיות חלק מהמאבקים האלה עד לסוף העונה, והעובדה שיש להם לו"ז יחסית נוח עד לסיום העונה ביחס ללו"ז מאתגר יותר של אטלנטה, שגם מחוסרת טריי יאנג כרגע, עשויה לעשות מזה לפחות מאבק מעניין בתקופה הקרובה. הלילה הם יחפשו לנקום בקבוצה שעשתה להם סוויפ בפלייאוף שעבר, למרות שהם עשו זאת כבר במפגש הקודם שקטע רצף של 9 ניצחונות של פילי על ברוקלין.

מאז שפילי יצאו למסע משחקי חוץ במערב, הם ניצחו חצי תריסר משחקים והפסידו תריסר, ועל הדרך גם איבדו במהלך אותו מסע את אמביד שנפצע. עם זאת, לאחרונה הם במצב טוב יותר עם 5 ניצחונות ב-9 המשחקים האחרונים וכעת רצף של 2 ניצחונות על שארלוט ודאלאס, כשכל 5 הניצחונות היו במשחקים צמודים, וכך הם מצליחים בינתיים לשמור על המקום בטופ 6 המזרחי גם בלי אמביד, למרות שהפער שהם צברו כשהוא שיחק כבר די נעלם.

רמת עניין של משחק: B – לשתי הקבוצות יש על מה לשחק, וקשה לומר בבירור מי עדיפה במצב הסגלים הנוכחי.

הימור: פילדלפיה ב-7.

2:30 קליבלנד קאבלירס (39- 21) – בוסטון סלטיקס (48- 12):

קליבלנד הפסידו 2 מ-3 המשחקים האחרונים שלהם וירדו למקום השלישי במזרח, ודונובן מיטשל, שנעדר מ-2 המשחקים האחרונים, צפוי להמשיך להיעדר עוד שבוע לפחות. עם זאת, המשחק הזה הוא מבחן משמעותי עבור הקאבס, בעיקר בצד ההגנתי, כשהם ירצו להראות שגם הקבוצה הטובה בליגה בכושר הטוב ביותר שלה העונה עשויה להתקשות נגד ההגנה הנהדרת של הקבוצה הביתית, בקרב ישיר בין ההגנה השנייה והשלישית בטיבן בליגה (זו של בוסטון עדיפה במעט לפי הרייטינג ההגנתי).

הסלטיקס מגיעים אחרי שפירקו את הווריורס ובשיאו של אחד מרצפי הניצחונות המרשימים שנראו בשנים האחרונות ואולי אפילו מעבר לזה, אבל אחרי התפוצצות השיא נגד גולדן סטייט שלשום, הפעם צפוי להם משחק קשה יותר נגד הגנה טובה יותר, ונגד קבוצה שהמשחק הזה יותר חשוב לה. פורזינגיס ובראון בספק למשחק כרגע, אבל רצף של 11 ניצחונות בהפרש ממוצע של 22.1 נקודות זה דבר שתלוי בכושר טוב של כל הקבוצה שכבר שברה את השיא להכי הרבה ניצחונות בהפרש 50+ בעונה (3).

רמת עניין של משחק: A- – גם עם הפציעות וההיעדרויות, קרב צמרת לכל דבר.

הימור: בוסטון ב-11.

3:00 יוסטון רוקטס (26- 34) – סאן-אנטוניו ספרס (13- 48):

יוסטון מגיעים אחרי ניצחון על פיניקס, ובימים כתיקונים זה טוב להגיע אחרי ניצחון למשחק הבא, אבל הרוקטס לא השיגו 2 ניצחונות רצופים מאז שני המשחקים הראשונים של ינואר ולא היה להם רצף ארוך יותר מאז אמצע דצמבר, כך שהמאזן שלהם מאז אותם 2 ניצחונות רצופים הוא 9- 21 וכעת הם כבר בפיגור של 6 משחקים מהמקום האחרון במרוץ לפליי-אין, כך שהם יקוו להתקדם כמה שיותר ולהמשיך בשיפור בעונה הבאה, כשהם מבינים שהעונה הנוכחית תהיה הרביעית ברציפות שמסתיימת עבורם בעונה הסדירה.

הספרס מגיעים עם 2 ניצחונות רצופים, בפעם הרביעית העונה שהם עושים את זה, אבל הפעם האחרונה שהם הגיעו ל-3 ניצחונות רצופים בדצמבר 2022 ואם מחפשים רצף ארוך יותר מ-3 אז הפעם האחרונה היה רצף של 9 ניצחונות בפברואר-מרץ 2019, כשהניצחון האחרון היה נגד גולדן סטייט של דוראנט. וומבניאמה עם 30 משחקים רצופים של 15 נקודות ומעלה וב-20 המשחקים האחרונים הוא עם ממוצעים של 22.8 נקודות, 10.4 ריבאונדים, 4.4 אסיסטים, 1.7 חטיפות ו-3.9 חסימות ב-48.5% מהשדה, 40.2% לשלוש, 54.6% אפקטיבי, 82.7% מהקו ו-59.6% טרו שוטינג. כשאלו יהיו הנתונים שלו על פני עונה והספרס קצת ינצחו (מאזן 6- 14 בתקופה הזאת) הוא יהיה מועמד ל-MVP, אבל כבר עכשיו הוא שני בהימורים לתואר שחקן ההגנה ומועמד מוביל לרוקי העונה באחוזים שמזכירים בחירות בסוריה.

רמת עניין של משחק: B+ – וומבניאמה לבדו שווה את זה.

הימור: יוסטון ב-4.

3:30 דאלאס מאבריקס (34- 27) – אינדיאנה פייסרס (34- 28):

עד לפני שבוע וחצי, היה לדאלאס רצף של 7 ניצחונות, אך מאז הם הפסידו 4 מתוך 5 וקצת איבדו גובה, כך שהם ירדו למקום השמיני במערב. המאבס במאזן 11- 20 במשחקים בהם הם ספגו 120 ומעלה לעומת מאזן 23- 7 במשחקים שהם הצליחו להימנע מכך, ולמעשה בכל רצף 7 הניצחונות הם ספגו פחות מ-120, אך בכל 5 המשחקים האחרונים הם ספגו 120 או יותר. לוקה דונצ'יץ' עושה קצת יותר הגנה מאשר בעבר, אבל כקבוצה דאלאס לא מתייחסים לנושא הזה מספיק.

אם כבר דיברנו על קבוצות שדוגלות בהתקפה על חשבון הגנה, אז ההתקפה של אינדיאנה מדורגת שנייה למפלצת מלוך-נס-בוסטון, אך ההגנה מדורגת 26 בלבד, מעל יצורים מסיפורי עם אחרים שהם וושינגטון, אטלנטה, שארלוט ודטרויט. הפייסרס ירדו למקום השמיני במזרח עם 2 הפסדים רצופים, אך המאבק על מקומות 4-8 כל כך צמוד לאורך כל העונה הזאת, כך שהוא עוד רחוק מהכרעה ככל הנראה.

תכנית המשחק של 2 הקבוצות…

רמת עניין של משחק: A- – הרבה התקפה…

הימור: דאלאס ב-6.

5:00 דנבר נאגטס (42- 19) – פיניקס סאנס (35- 26):

האלופה חיכתה עד לאולסטאר והגיעה אליו עם רצף של 3 הפסדים ובמקום הרביעי במערב, אך אחרי האולסטאר הגיעה העלאת ההילוך של החברים של יוקיץ', והם עם 6 ניצחונות רצופים. מחרתיים הם צפויים לארח את בוסטון לקרב לוהט במיוחד, אבל גם הפעם מצפה להם משחק לא כל כך פשוט על הנייר, נגד הקבוצה שהקשתה עליהם הכי הרבה בפלייאוף שעבר, וגם מאבק בין יוקיץ' לנורקיץ', אולי בין היחידים בליגה שמסוגל להתמודד פיזית עם יוקיץ'.

פיניקס ללא בוקר, והאמת היא שגם נורקיץ' בספק למשחק, אבל בראדלי ביל יכול להיות אופציה התקפית שנייה לצד דוראנט, לפחות באופן זמני, והסאנס מגיעים אחרי קאמבק מפיגור 24, שאמנם לא הספיק לניצחון, אבל אולי נתן להם כיוון חיובי לקראת המשחק הזה. בכל מקרה, אולי דווקא העובדה שהם מגיעים כאנדרדוג, בניגוד לרוב המשחקים שלהם העונה, תאפשר להם לבוא לידי ביטוי בצורה טובה יותר.

רמת עניין של משחק: A – מבחן מעניין ל-2 הקבוצות.

הימור: אני אלך על הפתעה. פיניקס ב-6.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. תודה עמיחי!

    סרטון שגרם לי לחשוב קצת על הבידורסל מול הכדורסל בזווית האימון – https://www.instagram.com/reel/C33LX3VvjeB/?igsh=dzk1MXQ1cDIxcmJt
    מעניין לראות מה יקרה אם האם יעשה את זה לשקץ חחחחחח מיד ישלח לאמן בסין. אם דאלאס מביאים ללוקה את המאמן שלו מריאל(זה היה לאסו נראה לי) במקום קיד הם לוקחים אליפות

        1. החננות של מחלבת הכסף של סילבר בחיים לא יעיזו להעמיד את הבבון במקומו.
          דנבר בבית,לוקחת את פיניקס.
          דה שוט שים חליפת לחץ הלילה

          1. אם פיניקס מנצחים הלילה אני רץ עם חוטיני יחד עם ג׳ובאני רוסו מסביב למגרש בקריית אליעזר… סיכויי היתכנות – אפס
            🤓

            1. אני מוכן לשלם כדי לראות את זה חחחחחח

        2. יותר טוב להגיד לו: "תפסיק לעזאזל לזרוק זריקות חסרות אחריות! אתה חושב רק על עצמך! האחוזים שלך לזריקות האלה גרועים, ואנחנו מפסידים בגלל האגו הנפוח שלך. עכשיו תשב על הספסל עד סוף המשחק ותצפה איך כשאתה בחוץ אנחנו מנצחים."
          הלייקרס ינצחו והמאמן ילך הביתה.
          נשבר הזין מהשיטה האמריקאית הזו. ריספקט ריספקט ריספקט. שירי הלל למיליונרים שעושים הכל חוץ מלשמור ולהתאמץ ולהילחם על הריבאונד ולהתחרות במאמץ רב עד שמנצחים. איפה זה? באירופה.
          לצערי, אני מתחיל לאבד עניין בעונה הרגילה. שיגיע כבר הפלייאוף.
          לברון המאוס הזה. להקיא.

      1. זהו שלוקה אמור להיות רגיל לזה. זה יציל אותו מלהפוך לשיקוץ בעצמו, הוא כבר אימץ לעצמו יותר מדי גינונים כמה פאק יו יו ביץ' אס ווייט בוי יחזירו אותו למוטב חחחחחח

  2. מצאתי את זה בכדור הכתום, מונולוג מלוקק ורטוב של הבבון לעצמו בגוף שלישי,איזה ריקבון.🤣🤣🤣
    "לא הייתי אומר שום דבר ללברון בן ה-18", סיפר והחל במונולוג, "ללברון בן ה-18 היה ראש על הכתפיים, הוא הונח בעמדה שלא הייתי מאחל לילדים בני 18 להיות אבל הוא שמר על הראש שלו. הוא חונך בצורה הנכונה על ידי אימו והתפתח בצורה הנכונה. הוא השיג לעצמו חברים, ופגש אישה בתיכון שעזרה לו לשמור על הדרך".
    לברון המשיך: "הוא פשוט אמר לעצמו `אם אתה רוצה שיזכרו את השם הפרטי שלך, את שם המשפחה שלך, את החברים שלך ואת העיר שלך הדרך היחידה היא להשאר מרוכז ולעבוד`. אם להיות הכי כנה שאפשר, כולם רצו שאני אכשל כשהגעתי ל-NBA"
    אני עדיין מת שיכשל ב-ה-כ-ל כולל סקס עם אישתו

      1. איך מישהוא יכול להתלהב מהרקוב הזה?
        כל מי שאוהב את הבבון הזה, חייב להבדק עי מומחים לרפואת הנפש(יש לנו כמה כאלה פה)
        מת שיפרוש עם אישתו ויעבור לניהול מסעדות.
        כל תמונה וכל ידיעה עליו מעוררים בחילה אמיתית.

        1. חחחחחח מה שכן, הוא די צודק
          לברון בן ה18 התנהל די טוב ולברון בן ה39 נהנה מהרבה מהפירות. מה שכן, הוא נהוג לענות תשובה צנועה כמו:"תעבוד קשה ותיהנה מהדרך" ולא לפצוח במונולוג של שיקוץ השיקוצים הראשון לשמו ראש המטה הכללי אב הדרקונים הקינג מאקרון

  3. חבל מה שנהיה ממיקל ברידג'ס, הוא אופציה שלישית/רביעית בקבוצה טובה ובנטס הוא אופציה ראשונה והוא לא מספיק טוב להיות כזה וזה גם פוגע בהגנה שלו בגלל מאמץ יתר שהוא חייב לתת בהתקפה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט