מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

מי שחושב שקל לעשות 'מעורב' כל יום טועה. יש סך הכל מספר לא גדול של מקרים ששווים להיכנס ל'מעורב'. אז אין לי ברירה אלא להסתמך על מה שאחרים כתבו, להסתמך על המסגרת של הפוסט שלהם, אבל לכותבו בסגנון שלי, בצורה שלי, ובמסקנות שלי. כך אעשה זאת גם הפעם – במיוחד ובקיצור – עם הפוסט של Kevin Pelton, ESPN Senior Writer, עם הכותרת

NBA contender tiers: The teams that can win the 2024 title .1

ה-TIER הראשון: הפייבוריטית

Boston Celtics (260 סיכויים)

עכשיו שהאול-סטאר כבר מאחורינו וכמעט נשכח, מלבד הדאנקים המשעממים של ג'יילן בראון עם הסברו "לא התנדבתי. פשוט נידבו אותי ברגע האחרון ובלית ברירה הסכמתי", הגיע הזמן לדבר על הדבר הגדול הבא – אליפות ה-NBA.

הפוסט הזה מחלק את המועמדות ל-4 TIERS. ב-TIER הראשון נמצאת רק קבוצה אחת שהיא בראש שלם מעל האחרות. אם בפרה-סיסון היא נחשבה יחד עם מילווקי באקס ודנבר נאגטס כאחת משלוש, המשחקים עד עתה הקפיצו אותה לראש מהשלישייה הזאת.

התוספת של קריסטפאס פרוז'ינגיס ות'רו הולידיי הייתה הקש ששבר את גב הגמל, כמו שאומרים החברים שלי מבית אורן, והעמידה את בוסטון בראש הפירמידה כשהיא מסתכלת על כולן מלמעלה למטה

*הסלטיקס היא הקבוצה היחידה בליגה המנצחת את יריבותיה בממוצע של +10 נקודות. היו בכל ההסטוריה של ה-NBA רק 13 קבוצות מלבדה שעשו זאת.

החמישייה שלה, ת'רו הולידיי, דריק ווייט, ג'יילן בראון, ג'ייסון טאטום, ופרוז'ינגיס, היא הטובה מכל חמישיות הליגה, וגם ספסלה בראשות 'האיש הששי' אל הורפורד הפך להיות עוד חוזק של הסלטיקס.

ה-TIER השני: ה-INNER CIRCLE (הקונטנדריות מסביב לסלטיקס)

Denver Nuggets (+450)

LA Clippers (+500)

Milwaukee Bucks (+650)

*החמישייה של דנבר היא עליונה. הסיבה היחידה שהיא לא נמצאת עם הסלטיקס היא ספסלה. אם בעבר היו לה את כריסטיאן בראון, ג'ף גרין, וברוס בראון כמחליפים, היום רק הראשון נשאר.

*הקליפרס פצועה מדי. פול ג'ורג'… קוואי. תמיד קורה משהו שלילי לקבוצה הזאת שאילו הייתה מלאה ובכושר שיא, היא הייתה עולה (אצלי) יותר למעלה. כמה למעלה? קוואי לינארד, ג'יימס הארדן, ופול ג'ורג' – אילו היו בשיאם – מסוגלים להכל, והפעם יש להם שלושה סנטרים גבוהים לפניהם.

*מילווקי באקס יכולה להיות אדירה ויום למחרת בינונית ומטה. הכל תלוי בג'יאניס ובדמיאן לילארד, והמאמן החדש דוק ריברס הוא הנעלם הגדול.

הטייר השלישי: THE HOPEFUL

Cleveland Cavaliers (+2500)

Minnesota Timberwolves (+2500)

New York Knicks (+2500)

Oklahoma City Thunder (+2500)

Philadelphia 76ers (+3000)

Phoenix Suns (+1500)

הטייר הזה מלא בצעירים בקליבלנד, מינסוטה, ואוקלהומה סיטי.

*בקליבלנד יותר מדי תלוי בשני גארדים, מיטשל וגארלנד. אני אוהב את הסנטר שלהם אלן, אבל הוא אף פעם לא היה עמוק בריקוד הגדול ואני לא יודע כיצד הוא יתמודד אם הקבוצה תגיע לשם. אבן מובלי, כמו אלן, עדיין לא היה במים החמים ואין לדעת כיצד יתפקד שם.

*מינסוטה יכולה להפתיע את כולם. היא נמצאת אי שם בצפון והיא הפחות מוכרת מכולן. החמישייה אנטוני אדווארדס, קרל אנטוני טאונס, רודי גובר, מייק קונלי, וג'יידן מקדניאלס מתפקדת מצויין, והיא חמישייה גבוהה מאד (בס"מ).

*הניקס תלך כמה רחוק שג'יילן ברונסון ייקח אותה, וכמובן שג'וליוס רנדל חייב לחזור לכושר שיא כשיחזור מהפציעה. מה שבטוח הוא שהניקס לא פוחדת, ולא מרגישה נחותה מאף קבוצה.

*אוקלהומה סיטי ת'אנדר היא יותר מדי שג"א, וויותר מדי צעירה. בליגה היא פוערת פיות של רבים אבל הפלייאוף הוא אופרה אחרת.

*פילדלפיה סיקסרס. ג'ואל אמביד אמר היום שהוא חוזר לפני סוף העונה. השאלה אם זה נכון, ובאיזה כושר הוא יחזור. מקסי הוא צעיר מדי וחסר נסיון להוביל את הסיקסרס רחוק.

*פיניקס על הנייר, ובכושר השיא של כל שחקן בעבר היא בטייר השני. אבל קווין דוראנט הוא בצד השני של ראש הגבעה ואני לא בטוח כמה נשאר לו לעוד פלייאוף מעייף. אריק גורדון מבוגר מדי. גרייסון אלן לא מספיק טוב. ובראדלי ביל תמיד פצוע. דווין בוקר לא יוכל לעשות זאת לבד עם קווין דוראנט, אפילו אם בול בול ייכנס ויפתיע רבים.


הטייר הרביעי: המצפות להפתעה רבתית

Dallas Mavericks (+3500)

Golden State Warriors (+5000)

Los Angeles Lakers (+2500)

Miami Heat (+4000)

New Orleans Pelicans (+6000)

הקבוצה היחידה בטייר הזה המסוגלת להפתיע וללכת עד הסוף היא הלייקרס.

2. עצוב:Hawks waive 15-year veteran guard Patty Mills

אטלנטה האוקס WAIVED – ויתרה – על הווטרן הקנדי פטי מילס, ובמקומו החתימה את הגארד טרנט פורסט מ-TWO-WAY לחוזה רגיל.

בהאוקס, עם טריי יאנג ודג'ונטה מוריי הוא כמעט לא שיחק מאז שאטלנטה הביאה אותו מאוקלהומה סיטי בסוף העונה שעברה. ב-10,6 הדקות ששיחק הוא נתבקש להיות הפוינט גארד המוסר ולא הקולע, כי פטי מילס הוא קלעי שלשות מצויין (אפילו העונה במעט שזרק הוא דייק ב-38.2% מהטריי).

3. כמעט בן 40, לברון ג'יימס נותן את הקמבק הגדול בקריירה שלו ברבע הרביעי

"הרגשתי כ'סופר-פאור', אמר לברון אחרי הנצחון. אחרי שהלייקרס חזרו מדפיציט של 21 ברבע האחרון נגד הקליפרס.

לברון בעצמו התעלה על הקליפרס ברבע הזה בנקודות – 16-19 כולל 5 מ-8 מה-3, ו-4 אסיסטים.

לברון לא התבייש לדבר על עצמו ועל 34 הנקודות שקלע: "הייתי ב-ZONE. אין דרך אחרת להסביר זאת. כמובן שזה לא דבר שיכול להמשיך תמיד אבל ברבע האחרון הרגשתי שאני יכול לעשות הכל. הרגשתי כ-SUPERPOWER'.

(אז אשך, מה יש לך לומר על כך שהמלך לברון הרגיש כ'סופרפאור'?)

4. לוקה דונצ'יק חוגג את יום הולדתו ה-25 עם הטריפל דאבל מס' 11 שלו

הטריפל דאבל ה-11 שלו העונה ביום הולדתו ה-25 כשדאלאס מבריקס גוברת על טורונטו 125-136.

לוקה קלע לפחות 26 ב-9 משחקים רצופים, עם מעל 40 פעמיים.

ג'ייסון קיד אמר: "והוא רק בן 25. ממש KID. איזו קריירה נפלאה לפניו.

According to ESPN Stats & Information research, he is just the fourth NBA player with 75 points, 20 rebounds and 30 assists over a two-game span, joining Pete Maravich, Wilt Chamberlain and Oscar Robertson.

Birthday Triple-Doubles

With his 30 points, 16 assists and 11 rebounds on his 25th birthday Wednesday night, Luka Doncic became just the ninth player to record a triple-double on his birthday in NBA history.

PLAYERBIRTHDAYYEAR
Luka Doncic252024
Nikola Jokic262021
Anthony Davis252018
Andre Iguodala282012
Boris Diaw242006
Jason Kidd282001
Chris Webber241997
Darrell Walker291990
Oscar Robertson271965
Oscar Robertson241962
*ESPN Stats & Info

אחרי המשחק לוקה נשאל אם הוא מחשיב את מה שעשה MILESTONE. הוא שאל 'מה זה MILESTONE', וכשהסבירו לו הוא הגיב:

"אולי אני בן 25 אבל עתה אני מרגיש בן 40…אז לא, זה לא MILESTONE…"

5. האסלם ו-WORLD PEACE מצהירים שמייקל ג'ורדן הוא 'העז': "לברון לא מיכול להיות העז. הוא אפילו צעיר ממני"

Former NBA players Udonis Haslem and Metta World Peace stated on the latest episode of the OGs podcast that they believe Michael Jordan is the GOAT.

Metta World Peace: "Imma go with Mike, honestly. I think Mike is incredible." 

Udonis Haslem: "The only reason why MJ is my GOAT is because, like he said, we watched him growing up. I'm older than Bron, he can't be my GOAT."

מטה וורלד פיס והאסלם – למרות הסיבות ההיתוליות שהוא הוסיף – מצטרפים לשורה שלמה של שחקנים ששיחקו גם נגד מייקל ג'ורדן, וגם נגד – ועם – לברון כגון דוויין ווייד, ריי אלן , ואפילו אנטוני דייויס, המאמינים שמייקל הוא הגדול מכולם.

מה שמוסיף לעובדה שג'ורדן הוא ה-G.O.A.T הן לא רק ההצהרות של אלה ששיחקו נגדו ונגד (או עם) לברון, אלא גם בהישגים: 

Six championships, six Finals MVPs, five MVPs, one DPOY, and 10 scoring titles in a remarkable career. Jordan never lost in the NBA Finals as well, which is also a big reason why he is regarded as the best.

You wouldn't bet against LeBron's accomplishing that, as he continues to shine despite getting up there in age. In his 21st season in the league in 2023-24, James is averaging 25.0 points, 7.2 rebounds, 7.9 assists, 1.3 steals, and 0.6 blocks per game for the Los Angeles Lakers. The 20-time All-Star has a couple of years left in him, but it remains to be seen if the Lakers can surround him with the talent he needs to win a title.

6. מטה וורלד פיס טוען שמייקל היה קולע בהווה 50 נק' למשחק לפחות, ואפילו ללא שלשות

There has always been talk about what Jordan's numbers would be like if he played today. Well, World Peace thinks Jordan would average 50 points in today's NBA.

“More than James Harden,” World Peace said when asked how many points MJ would average in the modern-day game. “I was at the Jordan era. I was in the LeBron [James], Kobe [Bryant], [Tim] Duncan, and I was at the tail end. I’ve played with these guys. I’ve seen all the 3-point balls go up. Jordan would average 50."

7. ג'ואל אמביד: "אני חוזר לשחק לפני הפלייאוף"

"אני מתכונן לחזור לשחק לפני תחילת הפלייאוף" אומר ג'ואל אמביד ל-Tim Bontemps of ESPN.

That’s the plan,” Embiid said, via Tim Bontemps of ESPN. “Obviously everything has to go right, as far as getting healthy and being as close as I’m supposed to be. But yeah, that’s the plan.

8. ההאוקס נקרעה בברוקלין 97-124

אטלנטה לא יכולה ללא טריי יאנג…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. מעורב נפלא , גם אם לא קל לעשות כל יום .
    לא הייתי מדרג את מיאמי כל כך נמוך , לדעתי היא היחידה במזרח שיכולה על בוסטון .
    במערב לעומת זאת , לא רואה קבוצה שתאיים על דנבר.

  2. תודה מנחם.
    ברור לנו שקשה מאוד לכתוב מעורב חדש כל יום.
    ואני חושב/יודע שכלל הקוראים באתר,
    מחכים כל בוקר למעורב שלך,
    כמו מכורים,
    בלעדיו הם לא יכולים להתחיל את היום שלהם.

    תודה.

    ולגבי הדירוג.
    מבחינתי זה
    בוסטון במזרח/דנבר במערב
    ובטייר השני קליבלנד, מיניסוטה ו-okc.

    ברור לי שקשה לתת את האמון בקבוצות הצעירות,
    אבל אני לא אתפלא אם השנה אחת מהן תפרוץ את תקרת הזכוכית.

    כל יתר הקבוצות עתירות הכוכבים, יצליחו בהתאם
    לכמות השריקות של השופטים לטובתם.

    שבת שלום,

  3. מעורב מצוין מנחם תודה רבה.
    .
    בעניין האליפות – המון תלוי בפציעות. תראו את פילי עם אמביד ובלעדיו. נחיה ונראה.
    .
    באסה על פאטי מילס. אולי החזיקו אותו שם כחונך לטרה יאנג, ועכשיו כשיאנג פצוע, ואולי גם בדרך החוצה, שיחררו גם אותו?
    .
    מספר 23 חולצה צהובה חתיכת שחקן.
    .
    הסטטיסטיקה ביום ההולדת משעשעת במיוחד, ועוד בליגה שסטטיסטיקות מצחיקות אינן זרות לה.

  4. טיר 1 זה בוסטון דנבר והלייקרס בחסות שופטים לא בכדורסל חלילה שם הם טיר פליי אין.

    טיר 2 זה לוקה ושגא עם יאניס ניקס. מבחינת כשרון ונייר גם הקאבס אבל המאמן שם לדעתי חלש מאד ולא עשו מהלכים מתבקשים אבל דונובן יכול לעשות קסמים. אפילו את מיאמי אפשר לדחוף לפה אולי

    1. איזה שג"א לא יעבור סיבוב חחחחחחח יריבות פוטנציאליות זה הטראקרס, הלוחמים ולוקה. רק אם יקבל את סאק פליקנס או פיניקס יש מה לדבר. הטראקרס יחגגו על צ'ט, דייוויס ולברון ילכו לקו ואפילו לא יחזרו ממנו חחחחחח ישחקו ים יבשה אחד עם השני על העונשין. מה יעשו שם? יכניסו את ביומבו? הרעמים ושג"א זה סיפור לעונה הבאה, ובשביל שיהיה סיפור רציני כדאי שיביאו גבוה

        1. אוק לא מנגבים אף אחד מאלה. אולי לוחמים זה 50 50 השאר אוק מנוגבים. גם מול הלוחמים אני לוקח את סטף על שגא בפלייאוף, צ'ט יחטוף נוקאאוט מגרין אחרי מחצית ואפילו ציפי יסחוט כמה עבירות. ישארו גידי הנגר וג'יי דאב שהוא מעולה. החולשה של הלוחמים והחיסרון שלהם זה מסה, דייויס יוקיץ דומאס וגם טאונס זובאק וגאפורד יחגגו מולם, אוק זה מאצ' אפ מעולה.

  5. מנחם, המעורבים שלך הם חלק מהשגרה של כולנו, ואנחנו זקוקים להם…אנימחושב שאתה קולט את זה ובגלל זה מקפיד להוציא אחד חדש מדי יום…אחרת נכנס כולנו לקריז ולדיכאון…אתה פשוט דואג לנו כמו אבא/סבא טוב…וחוץ מזה אתה ממש ממש אוהב את הליגה הזו וכייף לך (כמו שכייף לחלקנו) להתעדכן במה שקורה בה וברוך השמש יש ימבה כותבים חכמים שמוציאים כל יום חומרים מעניינים על הליגה ונותנים כל פעם סיבה מחודשת לכתוב מעבר להשראה שנובעת מהמעיין האישי

  6. נפלא נפלא נפלא
    מנחם,אין כמוך להלעיט את הגועל והשנאה על הבוקר עם הקפה,
    מה שחסר לסלטיקס הוא הוא חיזוק לספסל וגיבוי לפציעה, וכמובן קטורת מהמוזלמי ושכל למאזולה
    פילי עם טמביד הולכת על כביים לים.(טמביד זיין מוח מקצועי)
    ניקס קנו אותי,אם מיטשל ורנדל חוזרים לפני הפלייאוף הם בטיר השני ישר מתחת לבוסטון.(רק השוחט יכול להפיל אותם)
    מילווקי בטיר השלישי(רק השופטים יכולים להעלות אותם)
    הקליפרז עם המדדה אבו מנדבושקס ופוק ג'ורג'י מגיעים לבית אבות בטיר השלישי.
    אוקלהומה טפוטפו בעונה הבאה מגיעים לטיר השני. קצת ניסיון ומלחמה והם שם.פרסטי תביא כבר סנטר טוב.
    פטי מילס ישר לירוקים, נפלא לכל קונדטורית. ממש לא עצוב,אני שמח שהוא ברח מהכלא של העכברוש.
    אטלנטה מנוהלת כמו בית זונות של חוסר החלטיות.
    הבבון מנסה להוציא לשון כמו מייקל? איכסה,
    בטח שהוא מדבר על עצמו בגוף שלישי חחחחחחחח
    ג'ייסון קיד גם אמר: שדונצ'יץ יותר טוב מהג'רמניטר, הכל ליקוקי תחת בלי תוכן של מאמן בינוני ואדם קטן.

  7. תודה רבה מנחם.
    לברון גיבור על חחחחחחח מחכה לתגובות פה.
    הדרג המוביל זה דנבר, ובוסטון איתם אך מתחתיהם. מה לעשות, דנבר מוכחת והסלטיקס, עם כל הכבוד יותר מוכחים בלהישאר עם המחמאות ולא בלחזור עם הטבעות.
    טיר שני זה דאלאס ומילווקי שתי קבוצות בעייתיות אבל עם שחקני על שיכולים לנצח סדרה, כל סדרה אם דברים יתחברו.
    טיר שלישי נקרא "אי אפשר לא לספור אותם" גולדן- פחד מסטף, טראקרס – פחד מהתאגיד סאנס כי עדיין דוראנט מוערך היט כי איכשהו הם מפתיעים תמיד וקליפרס שירדו אצלי מאוד לאחרונה.
    טיר רביעי נקרא "אין להם באמת סיכוי, אבל הם כאן כי לכאורה הם חייבים" קבוצות חמודות, טובות מאוד באמת, שלגמרי עדיפות על קבוצות טיר שלוש, אבל לא באמת נספרות לתואר ברצינות. אוק, מיני, ניקס, קאבס, פילי מה שנקרא קבוצות רגולר סימן. לכאורה טובות פי 100 מהטראקרס, מי שמאמין שיקחו אותם בפלייאוף שיקום חחחחחחח.
    השאר או בינוניות מדי או בדרכן ללוטרי.

  8. תודה דוק.
    יש רק 2 קונטנדריות אמיתיות, בוסטון ודנבר.
    ועוד סוס שחור אחד שיכול להפתיע ולהגיע לגמר, שזאת אוק'.
    השאר לא מדגדגות גמר ולא ברמה.
    מבחינת סוסים שחורים בפלייאוף, אני מסמן את אינדי במזרח ודאלאס במערב להפתיע מדורגות גבוהות ולעשות ריצה משמעותית מהמיקום שלהן.

  9. מי שערך את כתבת הסיכויים לאליפות מייחס יותר מדי חשיבות לספסל. כשיוקיץ על המגרש, הוא יהפוך גם אותי לשחקן שקולע 10 נקודות. דנבר טובה יותר מבוסטון בכל אספקט, ובעיקר בקשיחות/עמידות. ואם כבר מדברים על ספסל, יש לי נבואה: פורזינגיס יהיה שחקן ספסל בפלייאוף. לא בטוח שיהיה לבוש לשחק. לכוכב של בוסטון אין מנטליות של ווינר. הוא לוקה בתסמונת הבן הבכור שמקבל הכל ולא צריך להילחם על כלום. יוקיץ' לעומתו שורט קירות כדי לנצח.
    פטי מילס יכול להתאים לסן אנטוניו. בדיוק מה שהילדים שם צריכים.

  10. למי ששם את אוק לפני הטראקרס, הנה תרחיש האימים שכתבתי בשרשור קודם לאחר שהתעוררתי ממנו בפחד:
    משחק פלייאין של השקץ מול סטף.
    בתרחיש האימים והסיוטים, גם הפעם סטף ייתן הופעה, הטראקרס ישארו צמודים הודות למערכות המשולבות וברבע הרביעי מלכנו יקלע שלשה ראשונה, ויגיד שראה חמש טבעות וכיוון לאמצע waaw ועיר המלאכים צהלה ושמחה. אח"כ יעיפו את הפליקנס/השמשות/המלכים בפלייאין, ויעלו לפגוש את אוק. שיי הצעיר לא יוכל לעמוד מול מערכות המלחמה המשולבות, צ'ט יידרס בדרכם של המלך והגרופי לקו ובדרכו לשש עבירות ברבע, ומביומבו וגידי לא תבוא לרעמים ישועה. המלך יתקדם לסיבוב השני. שם כבר יפגוש בגאון כנראה, אבל זה תסריט אימים, אז הוא פוגש בקליפרס, אותם הוא מנצח בעוד סדרת waaw ועוד שלשול של אבו זקן וקוואי(וחבל, כי חלק בי רוצה לראות את ראס חוגג קצת).
    או אז יגיע לאירופאים, הגאון או לוקה, ואותם גם בסיוטים הוא לא לוקח חחחחחחחח. משם יוכרז על המלחמה האדירה שמלכנו נתן, גם בגיל 40 סחב סגל פיסחים לגמר המערב, והפסיד רק לפני הליגה החדשות הגאון/לוקה. לוקה עדיף למרקטינג.
    ולמי שרוצה אימה מוחלטת – (כמובן שיכול לעבור את הגאון בסדרת נקמה הודות שוב למערכות המלחמה, לגמר מול בוסטון, אליפות שבה הלייקרס יעלו למקום ראשון, והשקץ יפרוש כעז הבלתי מעורער, אבל זה באמת חסר סיכוי. אני מקווה).
    גזרו ושמרו

  11. פטי מילס הוא אוסטרלי לא קנדי.כמעט בכל קבוצה שהוזכרה במאמר חסר שחקנים לספסל.מילס כנראה ישחק באחת מהם.
    המעורבים של דוק מעורבבים כמו סחלב איכותי, הם גם מגיעים חמים וטריים כמו בייגלה עם שומשום שיצא מהטבון.
    יום שיש בו מעורב הוא יום של חגיגה.

  12. תודה מנחם על המעורב.
    לא מסכים עם הדירוג בכלל. הזלזול בדנבר מצד אחד, ומצד השני ההייפ סביב בוסטון.
    לא יודע מה אתם ראיתם, אבל עד עכשיו טייטום הוא שחקן כל כך לא יציב בפלייאוף, וכמעט תמיד משלשל ב30%-35% אחוז מהמשחקים. לא רואה סיבה להאמין שהפעם זה יהיה אחרת, עד שהוא יוכיח את זה על המגרש
    בעיניי זה דנבר בפער
    ואז בוסטון

  13. תודה על המעורב
    פילדלפיה תיפול בסיבוב הראשון עם או בלי אמביד (גם אמביד ימשיך ליפול). מיאמי תמיד תהיה סוס שחור במזרח ויכולה להדיח בסידרה כמעט כל קבוצה.
    במערב דנבר עדיין מועמדת מס 1.
    בפלייאוף יש יותר משקל למאמנים טובים כמו ספולסטרה מלון וטיי לו. אולי מישהו מהאמנים הצעירים כמו דייגנהולט או מוזלי יפתיע

    1. ווש זה קבוצה בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום בונים על זה שבילאל קוליבאלי יהפוך ליאניס חחחחחחחחחחחחחח גאונים שם בבירה מקבלים החלטות משכנעות כמו הדיקציה של הבחור מהווייט האוס.

      אנא מכם ווש, גם ככה מצבכם בזבל לעונה הקרובה. עשו הסכם עם האוהדים – אחרי 40 משחקים לתוך העונה הבאה, כשהמאזן שלכם יהיה 10-30(ואני נדיב, 30 הפסדים כן?), תחתימו את ג'ורדן קילגנון על חוזה ל10 ימים או 2-וויי ותועילו לנו במשהו חחחחחח. https://www.youtube.com/watch?v=wRGhXZmQ9FY
      לפחות תצילו את האולסטאר, על תחרותיות נדבר כשייגמר החוזה של פול.

  14. מסכים אוק לא בשלים להיות אלופה כי חסר להם מסה מתחת לסל והגנה. גם בהתקפה חוץ משגא וקצת וויליאמס אין להם הרבה. אני הייתי מטריד את צאט וגידי על שחקן תותח.
    אבל שגא זה שחקן והוא יכול לכפות סידרה או שניים לטובתו.
    נגד הטראקרס הם ינוגבו אין להם סיכוי. השקץ יקבל שריקת אוויר על כל כניסה או יעיף את צאט ליציע עם היד ואנד וואן. אוק גם לא יודעת איך להתמודד עם מערכת מעיל הרוח של דיוויס.
    חוץ מדנבר המלך ופרשיו באפור יעברו את כולם קל. נגד דנבר הפרשים יצטרכו להתעלות חזק

    1. עזוב את צ'ט ואת ג'יי דאב. שניהם ושיי זה חתיכת טריו לעשור הקרוב למשול בליגה. קח את גידי הנגר ואיזה 3 מה30 בחירות שפרסטי מחזיק, ותביא שחקן תותח לא פחות. לא חייב פרנצ'ייז – מרקאנן או מיילס טרנר כזה מסדרים אותם. חייבים לספר להם על הצ'יזבט על שם דני איינג' – פעם אחת, איש אחד בנה קבוצה צעירה ומבטיחה. יכל לממש נכסים, יכל להביא את הגבה, ויכל להביא את החתול. אבל הוא חיכה, וחיכה, וחיכה. ואז נתקע עם אבו קיירי, ועם אל הורפורד קשישא מנסה לשמור על סטף קרי בפיק אנד רול. פוטר דני מבוסטון, והוחלף בבוט.

  15. תודנ מנחם, אוהבים את המעורבים שלך.
    חלק מהדירוגים תמוהים עד פרובוקטיביים.
    האסלם אחלה שחקן ודיבר בצחוק.
    האמריקאים משוגעים, עכשיו יש להם סטטיסטיקה למי עשה הכי הרבה TD ביום ההולדת שלו?!
    ואם זה אבדיה, סופרים לפי התאריך העיברי או הלועזי, ואם זה שחקן סיני או מוסלמי? חייבים לתת את הדעת על הסוגיה החשובה.

  16. מנחם, תודה על עוד מעורב מצויין.
    טריפל דאבל ביום ההולדת? איך הילדים שחוגגים יום הולדת בחופש הגדול ממשיכים להידפק גם אחרי גיל בית ספר…

  17. הייפ סביב בוסטון מוגזם
    קבוצה טובה עם ספסל בעייתי והיסטוריה של שביקות של טייטום במאני טיים
    מי שרוצה כסף שיהמר על הנאגטס

  18. אהבתי במיוחד את המשפט האחרון שלך…
    בוסטון כמו דנבר חסרות ספסל – מה שיכול לעלות להן ביוקר אם יש פציעה משמעותית. שתיהן בעיני המועמדות האולטימטיביות ללכת עד הסוף.
    OKC והוולבס נחמדות אבל לא יגיעו רקחוק מדי בפלייאוף וצריכות להתחזק בנסיון בשביל לעבור להיות קונטנדריות משמעותיות (זוכרים את ממפיס בשנתיים באחרונות)?
    תודה על הדירוג הנמוך של מיאמי. כל שנה מתעוררים בפלייאוף וגורמים להתקפי לב לאוהדי בוסטון ומילווקי. אחת מהן בוודאות יכולה לעוף בסדרה מול ההיט. ניו יורק ופילי סיבוב 2 גג.

  19. רק אני לא ממש מבין איך דאלאס כזה נמוך אני חושב שהם יכולים לתת הצגה בפלייאוף במיוחד עם לוקה בכושר הזה ואחרי שראינו שהוא וקיירי יכולים לחלוק כדור באופן ששניהם בולטים מאוד

  20. תודה רבה דוק
    ==
    כיליד בית אורן, יכול לומר לך שכאן יותר מתרכזים
    בגמלים שלא רואים את הדבשת שלהם, מאשר כאלו שקש שובר להם את הגב 🙂

  21. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב משובח ביותר. העז. אמיתי. זו אתה..אפילו שמעון וכל איגוד רפי ההבנה,
    לא יכולים עלייך…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט