מעורב הופס ליום רביעי: מי שהיה צריך עוד הוכחה שאטלנטה עדיפה ללא טריי יאנג אז הנה: האוקס 124, ג'אז 97 / מנחם לס

1.קודם קריעה של אורלנדו. הלילה קריעה ב-27 נק' על יוטה טובה מאד. עם טריי יאנג זה לא היה קורה!

\קרדיט לתמונה: בינג

היה זה משחק נדיר משתי סיבות לפחות: 1)המאמן סניידר שהיה מאמן הג'אז הוא עתה מאמן ההאוקס. 2) ג'ון קולינס שהיה כוכב ההאוקס הוא עתה כוכב בג'אז.

אבל להאוקס היה זה משחק חשוב מאד. אלף היא מנסה להגיע לפלייאוף אחרי חצי עונה פחות מבינונית, ובית, הייתה זאת עוד הוכחה – ללא שאלה בכלל – שההאוקס קבוצה טובה יותר ללא טריי יאנג. בלעדיו היא 0-2 עם נצחונות בהפרשים רציניים על אורלנדו הטובה והלילה קריעה ממש של יוטה הטובה מאד.

למעשה היא יכולה להיות קבוצה מצויינת ללא יאנג

הלילה היא נתנה קונצרט. 9 שחקנים צעירים המשחקים קבוצתי ללא כל כוכב-עליון. כולם משתתפים, כולם מגינים, כולם קולעים.

למה היא טובה יותר ללא יאנג?

אלף) יאנג מחזיק, מחזיק, מחזיק בכדור וכשנשארות 4 שניות הוא מנסה לעשות משהו. בלעדיו המשחק שוטף, 8 שחקנים משתתפים, וכולם קולעים, במיוחד החמישייה – ג'יילן ג'ונסון 22 נק', סדיק ביי 16, קלינט קפלה 9 (אבל עם 13 ריב'), בוגדן בוגדנוביץ' 19, ודג'ונטה מוריי 17. 'האיש הששי' האנטר? קולע 20. סניידר השתמש בעוד שלושה שחקני ספסל אפילו כשהמשחק היה שקול: ברונו פרננדו הוסיף 8, גריסון מתיוס 7, וקובי בופקין 7.

הכדור נע בין כולם, כולם משתתפים. כולם תורמים. כולם קולעים. ממש ללקק את האצבעות.

בית) טריי יאנג הוא שחקן הגנה איום. ממש חור. הלילה ההאוקס שמרו מצויין על הג'אז. כולם השתתפו בריבאונדים (43-63 לטובת ההאוקס). יאנג גם מאבד כדורים כרוני. הלילה ההאוקס איבדו רק 17 כדורים (כמו יוטה) כשלפעמים יאנג עצמו מאבד עשרה כדורים.

גימל) כשליאנג הסלים לא נכנסים הוא מתעקש לזרוק יותר ויותר לנסות לחפות על הפיקשושים, ואז הוא לא שם זין שישנם עוד ארבעה שחקנים על הפארקט והולך עם הראש בקיר שוב ושוב, שוב ושוב.

מה החשש שלי? החשש הוא שיאנג יחזור וסניידר – שנראה לי שהוא ממש חושש מיאנג – ייכנע לו ויחזירו לחמישייה. זאת תהיה טעות אדירה. אני מקווה שעד אז החמישייה של אטלנטה תתגבש כמו אברהם-יצחק-ויעקב, ויאנג עצמו יבקש טרייד.

זאת התקווה שלי.

2. מונטי ויליאמס רותח על שגיאה שיפוטית חמורה שעלתה לדטרויט בהפסד מול הניקס

קרדיט ל- Ron Chenoy-USA TODAY Sports

שגיאת השנה בשיפוט

מאמן דטרויט מונטי ויליאמס הוא בד"כ – אוקיי, כמעט תמיד – יושב בשקט. אבל שלשום הוא לא יכול היה לעצור בעצמו כששגיאה שיפוטית עלתה לדטרויט פיסטונס בעוד הפסד – 113-111 לניקס!

בפליי האחרון הרוקי אאוסר ת'ומפסון חטף מסירה מהגארד הניקסי דונטה דיבינצ'נזו לג'יילן ברונסון, שאיבד את הכדור אחרי שדונטה יצר מגע – CONTACT רציני – איתו בצד המגרש. הזיברה בלעה את משרוקיתה.

The absolute worst no call of the season 

הפיסטונס משחקים טוב מאד אבל מפסידים בנקודות יחידות מ-1 עד 5 שוב ושוב ועם רקורד של 49-8 הם אחרונים במזרח. הפעם המים עלו עד נפשו ומונטי לא יכול היה להתאפק יותר ואמר את המשפט באותיות קידוש לבנה (מעל)

נ.ב: אחרי המשחק השופטים הודו בטעותם.

הנה התאור באנגלית:

The latest missed call was particularly egregious because it prevented Detroit from completing its comeback from down eight entering the fourth quarter

The Pistons led 111-110 when Thompson stole DiVincenzo's pass, and if a foul was called moments later, Thompson would have had the opportunity to give Detroit a three-point lead with 4.2 seconds remaining.

We had a chance to win the game, and [DiVincenzo] dove into Ausar's legs, and there was a no call," Williams said, describing the contact that resulted in Thompson's turnover.

"That's an abomination. You cannot miss that in an NBA game. Period," continued Williams. "I'm tired of our guys asking me, 'What more can we do, coach?' That situation is Exhibit A to what we've been dealing with all season long."

ter the game, referee James Williams spoke to pool reporters and said, "Upon postgame review … A loose ball foul should have been whistled on New York's Donte DiVincenzo."

כשהוא יורד מהמגרש מונטי ויליאמס פונה לעתונאי ששאל אותו משהו ומגיב: "כל מה שאני מבקש הוא FAIR GAME!

3. מכתב מיוחד מגולש חרדי

מאת: מיכאל
נושא: להודות על האתר

תוכן ההודעה:
הי מנחם,

אני חרדי בן 38 ממוצא אמריקאי, נולדתי בארץ, אבא מפילי, אמא מרוצ'סטר, שניהם חוזרים בתשובה.
גדלתי כחרדי רגיל, ישיבות, בהמשך התחתנתי וכולל, ואז בגיל 25+- שרות אזרחי שנה וחצי ותואר במדעי המחשב. כיום עובד בהייטק. נשוי +4.
בהיותי סטודנט חבר חשף אותי לאתר הזה ומאז לא הצלחתי להיגמל :).
אני מאד אוהב את הכתיבה שלך בפרט ואת רוב הכתבות באתר, ממש נהנה.
אני אוהב NBA, ולאחרונה גם NFL, והאתר הוא אחד ההנאות שלי בחיים!
לאחרונה יש לי הרבה עומס, וקשה לי להתעדכן על בסיס יומי (חוץ מפלייאוף כמובן), אז עברתי למצב של קריאה מתי שיש זמן, אבל כל יום שישי אני נכנס לכל המעורבים, ולכל הכתבות שאני אוהב, ופשוט מעתיק אל תוך קובץ word, וקורא להנאתי בליל שבת 🙂
בכל מקרה רוצה להודות לך מאד, אתה אדם מדהים ועברת המון, וכל הכבוד אל האתר הנפלא שאתה מנהל!
כמובן שיש צוות שלם של אנשים נפלאים שנכנסו לעניינים ומנהלים את האתר, תודה גם להם!
יש סדרה אחת של כתבות שמאד חסרה לי, כתבתי על כך בתגובות, והיא סדרה שבועית שסוקרת את השבוע החולף מבחינת הקבוצות, ומדרגת אותם. אם תוכלו לשכנע את הכתב לחזור לזה אשמח מאד.
שוב תודה והמון בריאות לך ולגייל ולשאר המשפחה

בברכה,
מיכאל

4. דריימונד גרין על ניקולה ג'וקיץ': "הכי טוב שלי לא מספיק נגד ג'וקיץ'. הוא הטוב ביותר"

Draymond breaks down why Nikola Jokic gave him complete hell in last night's loss against the Nuggets: "He got the absolute best of me"

(לכתיבת הפוסט הזה נעזרתי בפוסט של גשפאט ברגבה ב-YARDBARKER)

draymond-green–nikola-jokic© Provided by BasketballNetwork.net

שני הנצחונות הרצופים של הווריורס הפיחו רוח חדשה בקבוצה של המפרץ. ההרגשה הייתה שהם פתרו את שאלת החמישייה, ומה מקומו של קליי תומפסון בתוך כל המרקחה הזאת של 'STARTERS', 'השחקן הששי', ו'הספסל'.

פני כולם אורו במפרץ: "אתם רואים? קליי תומפסון הסכים ברצון לרדת מהחמישייה לספסל, "ובזה נפתרו כל בעיותנו"

WRONG!

דנבר נאגטס הגיעה העירה, ושלטה – DOMINATED – בלוחמים 119-103. השליטה של הנאגטס הייתה כה מחלטת, וניקולה ג'וקיץ' היה כה נפלא עם 32 נקודות בטריפל-דאבל נוסף שיום למחרת דריימונד גרין הודה שלמרות מאמציו הגדולים ביותר, והמשחק הטוב ביותר שלו עצמו, הוא 'נשלט' ע"י מגדל סוסים מערבות סרביה.

אני לא אוהב כששחקן זר שולט באמריקאים אלא אם-כן שמו אבדיה, ואת ג'וקיץ' אני לא מסמפט במיוחד בגלל המשחק הגמלוני שלו – מזכיר לי גמל המשחק כדורסל – אבל שלשום נאלצתי לומר למוחי העקשן, "מל, ג'וקיץ' הוא כוכב. לא היה סנטר כמוהו מאז שקיל או'ניל". אגיד לכם עוד משהו:

נכון להיום ניקולה ג'וקיץ' הוא ה-MVP של העונה

(וסלח לי שג"א. אתה עדיין צעיר. כל עולם הכדורסל עדיין לפניך. צריך רק סבלנות. PATIENCE, כמו שאומרים החברים שלי בדאונטאון צפת)

5. נורם פאול מהקליפרס ביקש פגישה ב-4 עיניים עם מאמנו טיי לו

נורם פאול, שדי איכזב בשני המשחקים האחרונים ביקש אתמול שיחה ב-4 עיניים, לפי הופס.הייפ, לשוחח על "יחסים", "גישה", "קבלה" ו-"ATTITUDE" עם שחקני הקבוצה, ואיך לשפר את כל הארבעה.

לי ישנה התשובה: להכניס כדורים בסל!

6. קווין דוראנט על בול-בול: "הוא אחד השחקנים האינטיליגנטים ביותר במשחק"

"אנשים לא לוקחים את בול בול ברצינות. אולי בגלל שמו. אולי בגלל עברו. אולי בגלל גובהו ומשקלו. לאנשים מהחוץ קשה לראות מה שאנחנו רואים. האתיקה המקצועית שלו…ה-IQ הכדורסלני שלו…היכולת שלו…הוא הופך לשחקן חשוב יותר ויותר עבור הסאנס"

7. מקס סטרוס מנצח את דאלאס הלילה עם INDSANE SHOT – זריקה משגעת

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 72 תגובות

  1. מנחם תגיד לא יצאת בקמפיין להכניס את יאנג לאולסטאר ועכשיו אתה מוריד אותו לספסל? אוהדים תמיד יודעים את הדרך לפתור את הבעיות.
    יאנג הוא דוגמא מוקצנת לכוכבי הדור הזה שנמדדים במספרים ולא בנצחונות או הגנה. כמו לוקה לברון הנוכחי הארדן ראס

    1. כן. יש לו את המספרים ובאסיסטים הוא שני בליגה. אז מגיע לו להיות באול סטאר. אבל עכשיו שיעבור לקבוצה אחרת כי גילינו שבלעדיו ההאוקס ממש זורחת.

  2. אמנם הסל של סטרוס משוגע אבל לוקה עומד ומסתכל לא שומר כל הסלים שנקלעים על המאבס זה על לוקה פשוט בולען בהגנה לא יוצא לשחקנים וכלום עומד ונח כדי לנפח סטט בהתקפה. מי שאמר שהוא השתפר השנה בהגנה צריך משקפיים לדעתי הוא ירד ברמה הוא אף פעם כמעט לא יוצא לשחקן או עושה כאילו יוצא

    1. אף אחד לא שומר צמוד במצב כזה, לא לוקחים סיכון לעבירה …ההפרש היה בסה"כ נקודה….מנסים להפריע כמה שאפשר בלי ליצור שום מגע וזה בדיוק מה שלוקה עשה… כולם יודעים שלוקה הוא לא השומר הכי טוב בליגה , אבל לא צריך לזלזל באינטליגנציה שלנו ולעוות מציאות כדי שתתאים לנרטיב שלך

    2. צודק. מיד חשבתי על זה. שחקנים היום קולעים מהחצי עם כוונה! לא מעיפים סתם. סטף עשה את זה לאוק סיטי לפני כמה שנים. סטרוס זורק זריקה אמיתית מלאה, לוקה היה חייב להפריע לו קצת יותר (הוא עשה קולות חחח) וכמובן להיזהר מפאול. בלי קשר זריקה מדהימה, ממש ג׳אמפר משלושת רבעי מגרש. הזוי הסקילס של ימינו, מייקל לארי ומג׳יק לא מגיעים משם – מקסימום בבעיטת שוער.

          1. חחחחחחח גוד וואן
            אגב אתמול הבאתי את ה"אס" של הליברטון תראה שם כל הסלים על לוקה חחחח היו אולי צריכים לרשום אסיסטים ללוקה עבור אינדיאנה.
            אגב בכלל תראה תקצירים של המאבס כמעט כל הסלים עליו. הוא עושה מה שהשקץ עושה עומד באזור קו העונשין וזורק מבטים

            1. שמע לוקה תמיד היה יותר מתוחכם וצעד לפני כולם – בוקר זורק ראש, אמביד זורק את עצמו, לוקה זורק מבטים…

            2. שימון, אתה בטח חושב שה-חחחחחחחח שלך יעשה מהשטויות שאתה כותב – דברים אניתיים. ה-חחחחחחח רק מוסיף לשטויות שאתה כותב

        1. המכניקה של הקליעה של מייקל נבנתה לחצי מרחק, הג'אמפר הביא לו אליפויות, מהשלוש הוא בקושי הגיע, נגד פורטלנד במשחק הראשון בגמר הוא קלע 3 שלשות רצופות והיה מופתע מזה בעצמו. לארי היה ענק וחזק, זרק בלי רגליים, מכניקה דמויית-לו-סילבר. רגליים על הרצפה. שניהם לא מגיעים מהחצי חחחח לארי לפחות ידע להרים קרנות… חחחח

          1. https://youtu.be/03GT8q3BCZY?si=LoOgXEOk4L6croDd
            חכו לסוף, מייקל מראה שם מה דעתו על השלשות של עצמו.
            א. הג'אמפרים של מייקל זה אנביליביט. לא יודע אם מישהו הצליח לשחזר. אולי קובי.
            ב. השלשות שלו במשחק הזה "וול קונטסטד" חחחחח גמר האנ בי איי הבן אדם זורק סט שוטס כמו באימון בוקר בכפר בלום, אולי פורטלנד השאירו אותו פנוי והתרכזו בהגנה בג'ון פקסון….
            😂😂😂😂😂😂

            1. אני זוכר את זה

            1. נייס שוט! לא זכרתי אותה. מה שכן זה קצת מעבר לחצי – היום היו קוראים לזה "לוגו שוט"
              כתבתי כאן לא מזמן – בירד זה כמו יוהאן סבסטיאן באך – לא היו לו מיגבלות בלי קשר לתקופה שבה פעל. אם אני צריך לבחור את השחקן הכי "מוכשר" – able – בכל הזמנים – זה הוא.

            1. חחחחחח היו קוראים לו גראונד זירו

            2. חחחחחחחח יו קילד זוכר את זה כבר באותו ערב ג'יני קיבלה הוראה לחפש לו טרייד

    3. מסכים איתך, בכללי הגנה פח של דאלאס, מקס שטרוס לוהט ברור לכולם מה הולך להיות והם עומדים שם, אף אחד לא שמר על מובלי בהוצאת חוץ וגם אחרי זה על שטרוס

  3. תודה מנחם,

    יוקיץ', כמו גולדן סטייט לפני כמה שנים (ולפניה סן אנטוניו של 2013-2014), הם must see TV.
    זה תענוג לראות שחקן/ קבוצה עם אינטליגנציית משחק כל כך גבוהה, ושיתוף של הכדור בין כל השחקנים.
    [בדיוק ההפך מה-Hero Game הכוחני [ותודה לשופטים] של לברון/יאניס)
    מוקדש לשופטים: https://youtu.be/S1ICZO7uLIw?si=XEsM0pUX5K0HuqMa&t=485
    תחליפו רק את סיני בלברון…

  4. יאנג ומוריי יחד כבר בהקדמה של אטלנטה לעונה כתבתי שזה לא עובד יחד.תוציא את מוריי תשאיר את יאנג ,גם אז אטלנטה טובה יותר.
    ג. סטייט סיפור עצוב , השיטה שלהם מיצתה את עצמה,תראו מספרים של היום של שחקנים שקלעו משלוש ובאיזה אחוזים.היתרון היחסי בקליעות לשלוש נגמר.גרין מסמל את הסמול בול ,גם זה בדרך להיגמר, בא דור חדש של סנטרים מוכשרים,גרין לא יכול להתמודד עם יוקיץ בין היתר בגלל הבדלי גובה.
    רשימה חלקית של גבוהים שהגיעו לליגה בשנים האחרונות ומשנים את התמונה
    :ויקטור,מובלי,באנקרו,ואגנר,הולמגרן,דורן,לייבלי, גרט אלן,שנגון
    שים נגם סנטר של שני מטר או פחות ויש חגיגה.

    1. בלקו זה היה השערוריה הגדולה של סימום הספורטאים בעבר, שגם שמו של לברון נזכר אז, כשאחת העובדות אמרה שאיש קשר שלו היה מגיע לקנות עבורו.
      גרנט פולט כבדרך אגב על עכשיו, שהוא על ה"חומר החדש" שלהם, וכך מסביר את דעתו שברוני לא יצליח לעשות סל על לברון.

      1. מתי לברון היה קשור לבאלקו? אולי אתה מתכוון למקרה שאחרי. בכל מקרה גם אם זו הכוונה אתה מציג את זה מאד שונה ממה שהיה באמת. אם יש לך גיבוי תביא איזה ציטוט לזה שעובדת אמרה שאיש קשר מגיע לקנות עבורו.
        ואם כבר אתה רוצה לעשות רעש לברון ומשפרי ביצועים אז יש חומרים טובים יותר:
        https://x.com/Vision4theBlind/status/1633653208814960641?s=20

        1. התכוונתי למקרה שהיה כשהיה במיאמי. כשג'מיר נלסון נתפס (בין היתר) והייתה חשיפה של עובדת.
          אם בלקו היה לפני אז טעות שלי, בכל מקרה גארנט דיבר על הבלקו העכשווי שהוא לוקח.
          טענות ומאנות תפנה לגארנט.
          הוא אומר את זה כאילו זה מובן מאליו.

            1. לא מספיק מעניין אותי להתחיל לחפש עכשיו.
              הבאתי אז בזמנו כשזה יצא.

            2. אז השני זה מהמסמכים הרשמיים של החקירה – ששם אין שום זכר לעובדת המוזכרת ולפי כל המסמכים האיש קשר שלו קנה את החומרים לשימוש עצמי וזה היה אחרי שהמעבדה המדוברת כבר נסגרה.

            3. הייתה בפירוש עובדת שהוציאה דברים מבפנים.
              אני זוכר את זה מאז, לא המצאתי מראשי.
              על הכל עברנו אז, גם על הסירטון שאתה הבאת של הספורטאי המסומם ההוא עברנו כשהוא יצא.

            4. הייתה בפירוש טענה של אתר כלשהו שהוא דיבר עם עובדת כלשהיא. לא היה לזה שום גיבוי.

  5. מנחם אני חייב להגיד אני מסכים עם האמירה שלך שיוקיץ הוא הטוב בעולם אבל לוקה בעונה באמת היסטורית כשהוא מציג את מה שראס לא עשה ב3 עונות של ממוצע טריפל דאבל ואני מדבר על זה שהוא קולע 34 נקודות בממוצע של טריפל דאבל. אז אולי יוקיץ השחקן הכי טוב בליגה אבל לוקה בעונה האישית הכי טובה בליגה ואי אפשר להתעלם מזה בהצבעות, כמובן שאם לוקה יסיים במקום של פלייאין אז אי אפשר לתת לו אבל אם הוא יסיים מקום 6 ומעלה והוא לא יקבל זה יהיה בדיחה

  6. הגולש שכתב תא המכתב מחפש תכנית בסגנון של NBA Inside Stuff
    זה כבר לא רלוונטי לדור של היום שמקבל אינסטגרם אישי או הודעה חדשה ברשתות בכל דקה.

    החיקוי הישראלי
    התכנית חמישיות פעם הייתה תכנית נהדרת שהתאימה לתקופה והיום בלתי נסבלת לצפייה.
    בגלל המגישים החדשים וגם בגלל שהתוכן כבר לא מעניין כמו פעם.

  7. 1. שכנעת. שיעשו על טרה יאנג טרייד ויוציאו עליו הרבה בחירות. יש לו שווי בשוק.
    2. כמובן שהשיפוט העדיף את ניו יורק. הדרך לתקן את זה היא לאפשר ערעור על "NO CALL". זו לאקונה חמורה שאין ערעור על זה. חוץ מזה, כמו שאמרת, כל העונה דטרויט מצוינים. כתבתי את זה כמה פעמים. חסר להם שחקן-שניים והם קבוצת פלייאוף. מאזן המשחקים שלהם משקר בגדול.
    3. אני גם חותם על המכתב של הבחור החרדי.
    7. סל גדול. אבל אני ראיתי סל עוד יותר גדול ועוד יותר מכריע מזה במשחק נוער.
    לא זוכר באיזו שנה בדיוק זה היה. שנתון 1990 של הפועל גן שמואל מנשה, היה בכיתה י"א, ושיחק בליגת נוער ארצית. מאמן גל קנז. המתחרה הגדולה שלהם בצמרת הייתה הפועל הוד השרון, שבה כמעט כולם היו בגיל י"ב. שתי הקבוצות ניצחו את כל הליגה.
    מחזור לפני אחרון (נדמה לי), שתי הקבוצות במשחק על העליה בהוד השרון. כמו גמר גביע. מי שמנצח עולה.
    שלוש שניות לסיום סל של הוד השרון והם ביתרון 1 או 2. בדיוק כמו סטרוץ, עמית זילברשטיין מפרדס חנה (הפועל גן שמואל) מקבל את הכדור, מכדרר עד שלוש מטר לפני הקו בתוך החצי שלו מצד ימין, ומשחרר עם הבאזר כדור לקרש-סל. גן שמואל מנצחים ועולים לנוער לאומית. המשחק צולם בווידיאו ע"י סבא של אחד משחקני הוד השרון. אם רק יכולתי לשים יד על הסרט. ללא ספק הסל הכי גדול שאני אי פעם ראיתי.

  8. מעורב מעולה. תודה רבה!
    לא יודע מה ייסגר עם אטלנטה ללא יאנג, אבל מה שבטוח זה שהמספרים של דג'ונטה הולכים להיות קרובים לאלה שהציג בספרס.

    1. באיזה מובן? לפחות בכל מה שקשור ליצירת נקודות הם כבר עכשיו באותו לבל. אז סביר שיתווספו לו כמה אסיסטים אבל ריבאונדים? למה שזה ישנה?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט