פיניקס נגד פילדלפיה ועוד בשבת נהדרת של כדורסל / רועי ויינברג ורותם אלרן

לא פחות מ-8 משחקים לפנינו בשבת לא רעה בכלל, כשהפוקוס יהיה על המשחק המוקדם בין ג'ואל אמביד לקווין דוראנט. מעבר אליו, ניו אורלינס תארח את אטלנטה, ברוקלין את בוסטון ומינסוטה את יוטה במשחקים לא רעים בכלל. רותם כתב על 4 המשחקים הראשונים, רועי על 4 האחרונים.

19:00 – פילדלפיה סיקסרס (1-3) VS פיניקס סאנס (3-2)

המשחק המוקדם של הערב יגיע אלינו היישר מעיר אחוות האחים, שם הסיקסרס ישחקו את משחקם השני בלבד מאז הטרייד שבמסגרתו העבירו את ג'יימס הארדן לקליפרס, כאשר אצלם יתארחו הסאנס, אשר ינסו להתאושש משני הפסדים רצופים לויקטור וומבניאמה והספרס.

המשחק היום צפוי להיות הבכורה של מספר שחקנים בפילדלפיה, כאשר זהו המשחק הראשון מאז הטרייד בו השחקנים שהגיעו לקבוצה צפויים להשתתף בו. ניקולא באטום יישב בחוץ הלילה ומרכוס מוריס נמצא בספק, אך קיי ג'יי מרטין ורוברט קובינגטון צפויים לשחק כבר הלילה. החיסרון של הארדן לא צפוי להשפיע במיוחד על יכולת הקבוצה לאור כך שהרכז בן ה-34 לא השתתף בארבעת המשחקים של הסיקסרס העונה, כך שהיום פילדלפיה מגיע עם סגל מחוזק ביחס לזה ששיחקה איתו במשחקים הקודמים, מה שיחד עם יתרון הביתיות מציב אותה כפייבוריטית במשחק.

יתרון נוסף בו פילדלפיה מחזיקה הוא ללא ספק המצ'אפ בעמדת הסנטר – יוסוף נורקיץ' שחקן הגנה טוב, אבל הוא לא מספיק טוב על מנת להאט או להגביל את אמביד, אשר ממשיך את היכולת המצוינת מהעונה שעברה ומעמיד 30.3 נקודות, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק בארבעת משחקי הפתיחה של עונת 2023/24.

מעבר ליתרון המשמעותי של פילדלפיה על הסאנס בעמדת הסנטר, פיניקס צפויה להיות בבעיה לאור כך שבראדלי ביל ימשיך להיעדר ודווין בוקר נמצא גם הוא בספק. קווין דוראנט נראה נפלא כתמיד בפתיחת העונה, אך הסתמכות על שחקן בן 35 בעל היסטוריית פציעות מכובדת ל-36 דקות בערב באופן קבוע היא בעייתית כשלעצמה ועשויה לפגוע בכשירות של KD בשלבים המתקדמים של העונה. פיניקס צפויה להיות אחת מהקבוצות המובילות במערב העונה, אך ללא ביל ובוקר וכאשר היא נאלצת להתמודד מול אחד משני הסנטרים הדומיננטיים ביותר בליגה קשה לי לראות אותה יוצאת מהמשחק הזה עם ידה על העליונה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של פילדלפיה ב-10.

1:00 – אינדיאנה פייסרס (2-3) VS שארלוט הורנטס (3-1)

הראשון משלושה משחקים אשר יחלו ב-1:00 הלילה יגיע אלינו מאינדיאנפוליס, שם הפייסרס הצעירים והמלהיבים יפגשו את ההורנטס הצעירים.

אינדיאנה פתחה את העונה מצוין, כאשר בהובלת טייריס האליברטון (19.5 נקודות ו-12.5 אסיסטים למשחק בארבעת המשחקים הראשונים לעונה) ההתקפה שלה פורחת וזורמת, גם אם הקבוצה ממשיכה להתקשות בהגנה בדומה לעונה שעברה. אל המשחק הזה היא מגיעה לאחר שניצחה אתמול את קליבלנד ב-5 הפרש במשחק הראשון של טורניר אמצע העונה, כך שהיא תגיע עייפה יותר באופן משמעותי משארלוט, אשר לא שיחקה בשני הלילות האחרונים. למרות העייפות, אין ספק שהפייסרס חזקים יותר הערב, כאשר גם ההגנה לא צפויה להוות בעיה משמעותית לאור כך שההורנטס סיימו את העונה שעברה במקום האחרון בליגה במדד הרייטינג ההתקפי.

גם הלילה ג'יימס בוקנייט, קודי מרטין ופרנק ניליקינה ימשיכו להיעדר בשארלוט, ואף על פי שההיעדרויות האלו לא צפויות להשפיע על הקבוצה באופן מיוחד, הסיכוי שלה לניצחון עדיין לא גבוה במיוחד. שלושת ההפסדים של ההורנטס בפתיחת העונה הגיעו מול ברוקלין, דטרויט ויוסטון, קבוצות בינוניות במקרה הטוב, והלילה היא תיאלץ להתמודד עם אינדיאנה, קבוצה התקפית טובה מאוד שספק אם יש לשארלוט מענה לבעיות שהיא תציב לה.

ההימור שלי כאן הוא על ניצחון של אינדיאנה ב-13.

1:00 – אורלנדו מג'יק (2-3) VS לוס אנג'לס לייקרס (2-3)

לאחר שנפגשו מוקדם יותר השבוע בקריפטו ארנה, הלילה נראה את אורלנדו מארחת את הלייקרס בפלורידה, כאשר כל אחת מהן תנסה לשמור על המאזן החיובי במשחקה השישי לעונה.

לאחר שבעונה שעברה הציגו יכולת מפתיעה למדי ונראו מצוין ביחס לקבוצה כל כך צעירה ובוסרית, המג'יק ממשיכים ביכולת הטובה שלהם גם בפתיחת העונה הנוכחית, כאשר הם מנצחים ב-3 מ-5 המשחקים הראשונים של העונה. כאמור, מוקדם יותר השבוע אורלנדו הפסידה ללייקרס בחוץ, אך המשחק נגמר בהפרש של 3 נקודות בלבד, כאשר הלייקרס כמעט נכנעו לתצוגה קבוצתית מצוינת של המג'יק, כאשר 7 מ-11 השחקנים שעלו על הפארקט במדיהם סיימו עם 9 נקודות או יותר. לא בטוח שאורלנדו מגיעה למשחק ביתרון בהכרח, אך היא כן מגיעה כקבוצה שקולה ללוס אנג'לס, במיוחד לאור כך שהלייקרס ישחקו ללא האצ'ימורה, ואנדרבילט, וינסנט, הוד-שיפינו וייתכן שגם טאורן פרינס.

מנגד, גם הלייקרס עשויים להנות מבעיית פציעות אצל יריבתה, כאשר המג'יק ישחקו ללא וונדל קרטר וייתכן שללא מרקל פולץ – שני שחקנים מרכזיים בקבוצה. למרות שהם נמצאים כרגע במאזן חיובי, קשה לומר שהלייקרס נמצאים בשיא יכולתם בשני צידי המגרש – התקפית, אוסטין ריבס עוד לא נכנס לעניינים (11 נקודות ב-38.2% אפקטיבי בחמשת המשחקים הראשונים של העונה), מה שמקשה מאוד על הלייקרס להפגין רמה התקפית גבוהה, כאשר ב-3 מ-5 משחקיה הקבוצה קלעה 107 נקודות או פחות. הגנתית, חסרונו של ואנדרבילט משפיע לא מעט על היכולת של הלייקרס, מה שעשוי להתבטא הלילה מול פרנץ ואגנר ופאולו באנקרו המצוינים. כאמור, מדובר במשחק מאוזן למדי, כך שהפסד של הלייקרס כאן הוא לא מופרך בכלל.

ההימור שלי הוא על ניצחון של אורלנדו ב-6.

1:00 – ניו אורלינס פליקנס (1-4) VS אטלנטה הוקס (2-3)

המשחק הבא יגיע אלינו מניו אורלינס, שם הפליקנס, אשר ניצחו 4 מחמשת משחקיהם בפתיחת העונה, יארחו את ההוקס, אשר לאחר שהפסידו את שני משחקיהם הראשונים לעונה ניצחו את שלושת המשחקים ששיחקו מאז.

הפליקנס נראים מצוין בפתיחת העונה, לא מעט בזכות הבריאות של זאיון וויליאמסון, אשר לאחר שהחמיץ 53 משחקים בעונה שעברה חזר לשחק ונראה מצוין. הוא אמנם עוד לא בכושר מלא ועדיין לא ראינו אותו דומיננטי באותה מידה שהיה בעונות הקודמות, אך פתיחת עונה של 21.5 נקודות, 6.8 ריבאונדים ו-4 אסיסטים למשחק היא ללא ספק מעודדת. הלילה טריי מרפי, חוזה אלברדו ונאג'י מרשל ימשיכו להיעדר משורות הפליקנס, כאשר גם ברנדון אינגרם נמצא בספק למשחק, אך לאור יתרון הביתיות והרמה שהקבוצה מפגינה עד כה ניו אורלינס מגיעה למשחק הזה כפייבוריטית.

היבט מעודד עבור ההוקס הלילה הוא שההתקפה של ניו אורלינס לא נמצאת בשיאה, כאשר השילוב של ההיעדרות של אינגרם עם הסרת החלודה של וויליאמסון הוביל לכך שהפליקנס מחזיקים ברייטינג התקפי של 106.9 בלבד, מה שמציב אותם במקום ה-23 בליגה במדד. למרות היתרון ההתקפי של ההוקס על ניו אורלינס, ישנו גם היבט פחות מעודד עבור אטלנטה – ההגנה של הפליקנס. הפליקנס פתחו את העונה עם רייטינג הגנתי נפלא, כאשר הם סופגים 106.7 נקודות ל-100 פוזשנים, מה שעשוי להיות משמעותי במיוחד מול אטלנטה, אשר פתחה את העונה עם התקפה מצוינת שמציבה אותה במקום החמישי בליגה במדד הרייטינג ההתקפי. הקרב בין ההגנה של ניו אורלינס להתקפה של ההוקס עשוי להיות מרתק, ומעבר לכך גם ייתכן שנקבל תצוגות מרשימות מהכוכבים משני הצדדים, כך שמומלץ לשים עין על המשחק.

ההימור שלי הוא על ניצחון של הפליקנס ב-4.

02:00-מינסוטה טימברוולבס (2-2) – יוטה ג'אז (4-2)

רודי גובר נגד האקסית במשחק שמזכיר את אחד הטריידים שנתפסים, כבר עכשיו, כחד-צדדיים ביותר בהיסטוריה. עונת 2023/24 של מינסוטה לא ברורה, גם ביחס למה שראינו מקבוצות אחרות בשבוע האחרון, כשמצד אחד הם התפוצצו על שתי הפיינליסטיות מהשנה שעברה (90:106 על מיאמי ו-89:110 על דנבר) ומצד שני הפסידו לאטלנטה וטורונטו, לא בדיוק אימת הליגה.

יש שם כישרון ולוח משחקים קשה – יוטה, בוסטון, ניו אורלינס, גולדן סטייט פעמיים, סן אנטוניו ופיניקס במשחקים הקרובים – יכול להראות לנו לאן הם הולכים. האם למימוש הפוטנציאל שקיים שם, וקיים, או לעונה נוספת של בינוניות ופליי-אין. גובר נראה יותר טוב מהשנה שעברה ואדוורדס ממצב את עצמו כאופציה הראשונה, אבל הקבוצה עדיין לא מוציאה מעצמה 100%. חודשים נוספים של בינוניות ואולי נגלה שהבעיה נמצאת בכלל על הקווים.

יוטה, מנגד, הייתה אובר אצ'יברית גדולה בשנה שעברה והשנה מתקשה. שני הניצחונות היחידים שלהם הגיעו נגד ממפיס המזעזעת ושיפרו את הדירוג ההתקפי, בזמן שההגנה לא ברמת פלייאוף. לאורי מרקנן עדיין שחקן מצוין, טיילן הורטון טאקר מראה ניצוצות וג'ון קולינס יתרגל בהדרגה, אבל קשה לראות אותם כקבוצה שמצליחה לאיים על משהו. למרות זאת, אנחנו רק בתחילת העונה והם הפתיעו גם בשנה שעברה.

אלה לא שני המועדונים הכי מסעירים בעולם או כאלה שמאיימים על האליפות, אבל בכל זאת יש כאן משחק לא רע בכלל עבור "היפסטרי הכדורסל" למיניהם. אני חושב שהוולבס קצת יותר טובים ושאין ליוטה דרך לעצור את אנתוני אדוורדס, ולכן אלך עם ניצחון של מינסוטה ב-8 נקודות הפרש. הם יכולים להפוך לאחד הסיפורים המעניינים בליגה בחודש הקרוב.

02:00-יוסטון רוקטס (3-1) – סקרמנטו קינגס (2-2)

גם כאן, שתי קבוצות שעדיין לא סגורות על עצמן. רבים ציפו מיוסטון שתראה יותר טוב בתחילת העונה, אבל השילוב של מאמן חדש בדמות אימה אודוקה, רכז חדש בדמות פרד ואן וליט ומעצבן חדש בדמות דילון ברוקס לוקח זמן. הם הפסידו לאורלנדו, סן אנטוניו וגולדן סטייט וניצחו רק את שרלוט. ההתקדמות של ג'יילן גרין נאה, אבל יקח להם זמן עד שהם יהיו קבוצת כדורסל טובה.

הערב הם פוגשים קבוצת כדורסל טובה. אמנם המאזנים של הקבוצות קרובים זה לזה, אבל הקינגס ב-2:2 אחרי שפגשו ביוטה, גולדן סטייט (פעמיים) והלייקרס. הם היו מרחק נקודה מ-1:3 וניצחון על גולדן סטייט בלי ד'ארון פוקס הפצוע בקרסולו. פוקס ייעדר גם הערב, מה שיגדיל את הנטל על דומאנטס סאבוניס (23-11-8 בהפסד האחרון לגולדן סטייט), דביון מיצ'ל האנדרייטד וקיגן מארי.

בלי פוקס הפערים קטנים יותר, אבל אני עדיין חושב שהקינגס עדיפים. לא מעט כי הרוקטס לא באמת יכולים לעצור את סאבוניס או את הנעת הכדור כקבוצה בבנייה ואחת שנראתה רע גם עם לוח משחקים נוח מאוד. זה יהיה צמוד יותר בהתחשב בהעדרו של השועל, אבל אני עדיין עם סקרמנטו ב-13 הפרש.

02:00-ברוקלין נטס (3-2) – בוסטון סלטיקס (0-4)

הסלטיקס מדהימים. הם ניצחו את אינדיאנה ב-51 הפרש, את וושינגטון ב-19 וגברו גם על מיאמי ועל ניו יורק. ג'רו הולידיי נראה כמו מה שאוהדי בוסטון חשבו על מרקוס סמארט, קריסטפס פורזינגיס משחק את הכדורסל הטוב ביותר שלו בקריירה והסיפור המעניין, בעיניי, הוא הצוות המסייע. פייטון פריצ'ארד, אושיי בריסט וסם האוזר מצליחים לתת דקות טובות שמייצרות רוטציה של 9 שחקנים ויכולות לאפשר מנוחה יחסית לסלטיקס כל הדרך לפלייאוף, כשניצחונות חד-צדדים על יריבות עוזרים. אם הם מגיעים לפוסט סיזן כשטייטום משחק 33.5 דקות למשחק, בראון 32.3 ו-3 שחקנים אחרים (פורזינגיס, וייט והולידיי) בין 29.8 ל-30.8 דקות, הם במצב מצוין. פשוט קבוצה אדירה בהגנה ובהתקפה כאחד.

ברוקלין קבוצה לא רעה, אבל כמה רמות מתחת. בן סימונס נראה כמו השחקן שהוא היה בפילדלפיה,

, קאם תומאס קיבל את האישור לזרוק את עצמו לדעת ואיכשהו עם 25.8 נקודות למשחק העונה ומיקאל ברידג'ס נראה טוב גם כן. הם ברצף של 3 ניצחונות אחרי שגברו על שרלוט, מיאמי הבינונית ושיקגו, אבל מגיעים בלילה הלא נכון של בק-טו-בק. אני מחבב את החמישייה הנמוכה שלהם והמומנטום לכאורה בצד שלהם, אבל הנטס לא ברמה של בוסטון.

אין לברוקלין איך לעצור את טייטום ואת פורזינגיס. יכול להיות שנראה כאן את ההפתעה של הלילה בדומה לניצחון המפתיע של מינסוטה על דנבר, אבל אני סקפטי. חושב שלמרות הביתיות העייפות תכריע וזה יגמר בניצחון של בוסטון ב-21 הפרש.

03:00-דנבר נאגטס (1-5) – שיקגו בולס (4-2)

דנבר משחקת כדורסל של שושלת. הם מפרקים יריבות, משלבים שחקנים חדשים בצורה טובה ובאופן כללי לא מרגיש שהם מתאמצים יותר מדי בדרך לעונה שאמורה להסתיים עם המאזן הטוב בליגה. ניקולה יוקיץ' סיים עם 14 מ-16 מהשדה ו-33/14/9 מול דאלאס אתמול בלילה. והקבוצה ב-1:5 כשהוא עם 33.6 דקות ו-17.8 זריקות בלבד למשחק. ג'מאל מארי נראה טוב מאוד, כריסטיאן בראון ופייטון ווטסון מצדיקים את הדקות וזאת פשוט קבוצת כדורסל אדירה שמשחקת ב-70% מאמץ.

שיקגו, מנגד, בבעיה. הקבוצה כבר הספיקה לקיים שיחה של שחקנים בלבד אחרי המשחק הראשון, לראות את זאק לאבין מסיים עם 51 נקודות ו-0 אסיסטים בהפסד וניצחה את אינדיאנה וטורונטו, קבוצות שלא קרובות לאזור החיוג של הנאגטס. קשה לראות אותם מאיימים על דנבר, בטח כשגם הם בבק-טו-בק ובחוץ. דנבר ב-24 הפרש, כשיוקיץ' יכול למצוא את עצמו על הספסל כבר מאמצע הרבע השלישי.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 101 תגובות

  1. חברים,
    אני רוצה להתנצל בפני שיבומי. עניתי לו הבוקר באגרסיביות וקוצר רוח ואין לזה הצדקה. אנחנו בתקופה קשה והאתר הזה משמש לנו למפלט. אני אשתדל יותר. אני מקוה ששיבומי ואחרים יוכלו למצוא כן מרגוע ממחשבות מעיקות ולהנות מדיונים עיניניים.

      1. דה שוט,מי נתן לך אישור יציאה מהצנטרישוט?
        קישטה חזרה או שאני מעביר אותך לבלנדר של מחמוד.
        ווינק ווינק
        אתה מתחלק לשני העגלות הלילה?

    1. תודה חבר, אני ממש מעריך את זה. אלה ימים קשים וכולנו על הקצה. סליחה אם הגזמתי בתגובה אבל אלה באמת ימים מורכבים מאוד ולפעמים אני (וכל אחד בעצם) פשוט זקוקים לקצת אדיבות ויחס חם.
      תודה על ההתנצלות, זה לא מובן מאליו

  2. מכיוון שאין 'דיומא' אז:
    הלילה יתקיים גמר גביע הקופה ליברטדורס בין פלומיננזה הברזילאית לבוקה ג'וניורס הארגנטינית.
    שידור ישיר בערוץ ספורט 4. שעה 21:50.
    קישור לסקירה קצרה לפני המשחק:
    https://sports.walla.co.il/item/3620155
    ובלי מהומות בדרום אמריקה הרי זה בלתי אפשרי אז:
    https://sports.walla.co.il/item/3620217
    לא הצלחתי לכתוב סקירה משלי לפני המשחק, אם אוכל אשלב מחר סקירה וסיכום המשחק.
    .
    ובנוסף שני משחקים שווי צפייה באירופה הערב:
    הקלסיקר הגרמני בין בורוסיה דורטמונד לבאיירן מינכן. שידור בספורט 2 . שעה 19:20.
    באנגליה משחק צמרת מסקרן בין ניוקאסל לארסנל. שידור בספורט 1. שעה 19:20.

    1. תודה
      הקלאסיקר זה מאסט, לפחות מחצית אחת.
      את היונייטד ראיתי מנצחת מגול בדקה ה 91 בזכות עבודה טובה של פליסטרי באגף ובעיטה יפה של ברונו.
      העיקר עוד 3 נקודות.

  3. לדירק וויט נולד עוד תינוק ולכן לא ישחק הלילה. מניח שהסלטיקס יפתחו עם הורפורד כפאוור במקום, טייטום כסמול בראון כגארד והולידיי פויינט. פריצארד וודאי יקבל יותר דקות.

  4. חחחח איזה גירזון בטבעת הקדמית של מקסי אני במגרש חוץ הייתי קולע את זה… דוראנט מתעקש לכדרר לתוך הדבוקה, ואיפה בוקר? משחק כן – שניים לואוד

        1. סילבר כזה טיפש. הוא חושב שאחרי שהם מקבלים את הכסף אכפת להם ממשהו.
          ישנים שינת חורף עד הפלייאוף.
          מצדם שאלכס קארוסו יזכה בmvp כי הוא השלים את ה65 משחקים והם לא.

  5. נורקיץ׳ מצויין זורק עם ביטחון עובד טוב עם אמביד וגם מוסר נכון. דוראנט מחטיא זריקות נוחות וחוץ מגורדון בפיניקס השאר מפחדים לזרוק

  6. שבוע טוב ותודה רבה
    פילי
    אינדיאנה
    אורלנדו
    ניו אורלינס (אטלנטה חייבים לחזור למאזן מאוזן)
    מינסוטה
    סקרמנטו
    בוסטון
    דנבר

  7. פילי פיניקס כמו משחק בליגה היוונית בשנות ה90…רק חסר לי צביקה שרף עם הסוודר הלבן בלי השרוולים והקיסם בפה

  8. פיניקס התפרקו בסוף המחצית נכנסו לבור קטן – אמביד פשוט נופל בכל מהלך. מעניין למה, לא בטוח שהכל זה פלופים, לדעתי פלג הגוף העליון שלו כבד מדי לרגליים

  9. אתם צריכים להבין שזה משחקים בשעה מאד מוקדמת , אחד בצהריים שעון מזרחי,10 בבוקר שעון מערבי כשבדרך כלל משחקים ב 7 בערב.
    זה צפוי להיות משחק מבולבל ועמוס טעויות

  10. המשחק הזה רק גורם לי להעריך יותר את כל המשחקים הנפלאים שעד עתה ראיתי השנה : ג"ס נגד סקרמנטו, ס"א מול פיניקס, ג"ס כנגד אוקלהומה…אי אפשר כל הזמן לקבל זוג אסים או קינגים ביד לפעמים מגיע איזה 2-7 אוף סיוט שלא פוגע בכלום

    1. אני לא מבין מה הבעיה שלך אשך. זו בבירור האשמה של נורקיץ', שהתעקש לשים את הראש שלו בקצה העליון של הצוואר

      1. הוא סדרתי. כל פעם שמישהו מעז לעמוד מולו בצבע הוא מפרק אותו במרפק, תוך כדי פלופ.
        כבר כתבתי על זה בעבר – https://hoops.co.il/?p=285027
        והפעם אחרי שנורקיץ' עמד מולו בצבע בלי מורא ושיחק בפיזיות נגד פיזיות הוא פשוט תפס כדור ודהר מהחצי שלו תוך כוונה מלאה לפגוע בו.
        חלאה אמיתית שהליגה הכי רכה בהיסטוריה של העולם מעודדת ומטפחת.

  11. עזבו את ה 31 של דוראנט
    הוא נראה גמור
    אני לא זוכר שראיתי אותו מפספס כל כך הרבה עונשין כמו העונה
    גם מדאון טאון הוא פספס אחת שהיה חופשי לגמרי
    מאבד כדורים במהלכים שמתאימים לקטסל
    אני נותן לו עוד עונה וחצי גג

  12. דה שוט,מי נתן לך אישור יציאה מהצנטרישוט?
    קישטה חזרה או שאני מעביר אותך לבלנדר של מחמוד.
    ווינק ווינק
    אתה מתחלק לשני העגלות הלילה?

    1. דוקי דוק מרוב סיבובים בצנטרי יצאתי למשחק בפילי וקיבלתי בראש דוראנט באמת נראה גמור אמ בי קיי צודק פספס המון סלים קלים ומאבד הרבה, בסוף סניף חיפה-נשר יוציאו לי צו הרחקה אוי אוי
      לא נורא מיני יתפוצצו ויפצו אותי על עגמת הנפש לברון הצעיר יכה ללא רחם
      https://youtu.be/EG20V2gzLV0?si=ADpeCcz7-YX1onns

  13. את אמביד צריך להרחיק מהליגה.
    במקום זאת נותנים לו MVP.
    פושע סדרתי שממרפק ושולח מכות מסוכנות במזיד.
    והכי גרוע – הוא עושה זאת תמיד תוך כדי שהוא מפיל את עצמו בפלופ.
    עד כדי כך גרוע ושפל הבנאדם.

      1. פחחחח, איזה בכי
        פאול תוקף , קיבל פלגרנט 1 בצדק , לא צריך להגזים
        משחק שעבר אמביד קיבל כדור בצבע נגד טורונטו , עשה ספין מוב על השומר שלו שחקן אחר שבא לעזור נתן לאביד פצצה לפנים , אפילו ריוייו לא עשו , פאול מהצד ותמשיך הלאה

  14. במשחק כזה רואים מה המשמעות של דירק וויט לסלטיקס. בלעדיו הם סתם עוד קבוצה אפורה!
    אייי רסט מיי קייס

  15. השופטים לא מפסיקים להתעלל בפרוזינגס. חוטף המון טכניות מתחילת העונה על נפילות בשעה שהטמבל הקמרוני לא מקבל אפילו אחת על נפילה.

  16. איזה ביטר יפה של טייטום על סיום המחצית. הסלטיקס עם 12 הפרש אחרי שנפלו לדפיציט בזכות המחליפים.

  17. בלי ווייט זה משחק אחר. המון איבודים של הסלטיקס מעט של הקבוצה השנייה.
    וזה רק אספקט אחד בתמונה הגדולה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט