5 משחקים מסקרנים בפריוויו יום ראשון / יהלי אולמר

יום חדש, שבוע חדש, מחזור משחקים חדש בליגה הטובה בעולם. מהיום עד הודעה חדשה, גם אני מצטרף לכיף הגדול הזה שנקרא פריוויו למשחקי ה-NBA. אולי חלקכם זוכרים אותי מכתבות המכללות השבועיות שעלו באתר בשנה וחצי האחרונות וכעת הגיע הזמן לסקר גם את הליגה שבזכותה אנחנו קוראים, מגיבים וכותבים כאן. בנימה אישית, כולי התרגשות וציפייה לחזור ולכתוב באופן קבוע, בטח ובטח בעונת ה-NBA הבאה עלינו לטובה. הנרטיבים והסיפורים הצדדיים שיש בה רק נעשים מיוחדים יותר ויותר עם השנים ועם התחרותיות המתגברת: ויקטור וצ'ט נותנים הצצה לעתיד של הענף, הנאגטס שמשחקים בהרמוניה עם יוקיץ' הגאון שמנצח על התזמורת, ההתקפות שובות העין של סקרמנטו, גולדן סטייט ומיאמי (למיטיבי לכת אמיתיים) והניסיונות של כוכבים מתבגרים כלברון, דוראנט וסטף להוסיף עוד אליפות למורשת שלהם, או לפחות את גביע אמצע העונה…

עכשיו, הגיע הזמן לאקשן. 5 משחקים מחכים לנו הלילה, בהם ישחקו שחקנים נהדרים כדונובן מיצ'ל, סטפן קרי, ויקטור וומבניאמה, קווין דוראנט, לוקה דונצ'יץ', קייד קאנינגהאם ועוד רבים וטובים. מכיוון שכל קבוצה שיחקה 5-6 משחקים עד עכשיו, הפריוויו של היום יתמקד פחות במאזן ויותר ממה שאנחנו רואים מכל קבוצה ושחקניה. בואו נצלול פנימה:

22:00 שעון עין שמר – דטרויט פיסטונס (2- 4) מול פיניקס סאנס (2- 4):

שתי קבוצות שנמצאות בשלבים שונים לגמרי של מעגל החיים שלהן יפגשו בליטל סיזרס ארנה בדטרויט. הקבוצה הביתית מגיעה רעננה לאחר ששיחקה את משחקה האחרון בניו אורלינס בליל חמישי, בעוד שהשמשות טסו היום מפילדלפיה למישיגן.

הבוכנות נותנות לנו וייבים אחרים העונה. קייד קאנינגהאם ממשיך מאיפה שהוא עצר בתום עונת הרוקי שלו, כשהוא מגביר את קצב ההתקדמות שלו במסלול למעמד של אולסטאר וצפונה. ג'יילן דורן פשוט נראה כמו גבר בין ילדים, כשהוא בעצמו עדיין לא חגג 20 חורפים (מה שיקרה בשבת הבאה). אוסאר ת'ומפסון הוא רוקי אתלטי עם ראש על הכתפיים שתורם קצת מהכל ואייזיה סטיוארט כאן כדי לעשות שרירים ולהיות האנפורסר, כממשיך דרכם הרוחני של האחיות לבית וואלאס, ביל ליימביר ועוד רבים וטובים (או רעים). כל החבורה הזו נעה בין הגילאים 19-22 ויחד עם הדרכתו של מאמן שכה אהוב על שחקניו כמו מונטי וויליאמס, הפיסטונס עשויים להגיע רחוק בעתיד הלא רחוק.

מן העבר השני, הקבוצה של פרנק ווגל, שהחליף את וויליאמס, שמה את יהבה על מטרה אחת- אליפות. אחרי עשור וחצי בליגה, כולנו כבר יודעים מה קווין דוראנט מסוגל לעשות. הסטאר השני, דווין בוקר, יתמקד העונה במעבר לעמדת הרכז ובפינוק החברים שלו במסירות ועשה זאת יפה במשחקים האחרונים. בראדלי ביל, כבר בן 30, מקבל הזדמנות ראשונה בקונטנדרית אמיתית וההשתלבות שלו ליד הקאפקייק ודי-בוק תהיה אחד מקווי העלילה המרתקים של העונה בכלל, ולאוהדי הסאנס הרבים באתר בפרט.

המלצת צפייה עבור: מי שמתלבט האם לעלות על העגלה של קייד, עכברי כדורסל ששמחים על ההזדמנות לראות את אוסאר ת'ומפסון בשעה סבירה ואנשים שאוהבים לראות סופרטימס.

דו"ח מצב: בויאן בוגדנוביץ', מונטה מוריס ואייזיה ליברס יהיו על אזרחי אצל הביתיים, אלק ברקס בספק. פיניקס תחסר את ביל ודמיון לי, כשדווין בוקר עשוי לחזור.

הימור: נעורים או ניסיון? כשלנעורים יש יתרון מומנטום ומנוחה, המנצחת תהיה דטרויט ב-7.

22:30 שעון עתלית – סאן אנטוניו ספרס (3- 2) מול טורונטו ראפטורס (2- 4):

הצעירים של פופוביץ' חוזרים לעיר האלאמו לאחר מסע משחקי החוץ הראשון של העונה, בעוד שהקנדים יעלו למשחק החוץ הראשון שלהם במערב. יעקב פולטל חוזר לפרקט עליו הגן במרץ בשנים האחרונות ועד לטרייד דדליין שעבר. שתי הקבוצות קיבלו מנוחה הגונה- המשחק האחרון שלהן היה בין חמישי לשישי, כך שמצפה לנו משחק איכותי ונמרץ.

האיש המרכזי כאן הוא כמובן הרוקי עם ההייפ הכי גדול בהיסטוריה, החייזר עם ידי הבאגט, שלומד להכיר את הליגה, את עצמו ואת חבריו לקבוצה במשחקים הראשונים שלו כדורבן. אך כמו תמיד, כוחם של הספרס הוא באחדותם. דווין ואסל הוא המועמד המוביל לפרס על שם מיקאל ברידג'ס עבור שחקן ה-3&D שמתקדם לתפקיד הנחשק של אופציה בכירה בהתקפה. קלדון ג'ונסון הוא סקורר עם גוף חזק ועוצמתי (כך מעיד כינויו "ביג באדי") וג'רמי סוהאן הוא אולר שוויצרי ואס הגנתי מתוחכם ששומר על כל אחד. זאק קולינס פתח את העונה כשהוא אגרסיבי יותר כסקורר, יכולת המאזנת את יכולת המסירה שלו. כל אלו עדיין צוברים את ניסיונם בליגה וזה עוד לפני שהתחלתי לדבר על שמות כמו טריי ג'ונס, מאלקיי ברנהאם וג'וליאן שמפייני (אם אתם יודעים אתם יודעים).

מנגד, תתייצב קבוצה שעל פרשת דרכים. סקוטי בארנס רושם פתיחת עונה נהדרת: שחקן השנה השלישית הוא כעת הכוכב בהתקפה של המאמן החדש דארקו ראיקוביץ', שמתוגמל בריבית על האמון בפוינט פורוורד. מצידו, בארנס קולע יפה מאוד לשלוש (40%) והקליעה הזו פותחת לו נתיבי מסירה וחדירה שמסייעים לו להתייעל כמשיג נקודות וכפליימייקר. הוא נראה בשל כדי להוביל את הקבוצה הגדולה הבאה של הראפס, או לפחות לקבל רפרנס בשיר של דרייק. גם הרכז החדש דניס שרודר נראה נפלא עד עכשיו, כשהוא ממובילי הליגה באסיסטים. עם שחקנים מוכחים אחרים כפסקל סיאקם ואו.ג'י אננובי, אולי הדינוזאורים יהיו סוס שחור בקונפרנס מזרחי פתוח לגמרי ממקום 3 ומטה.

המלצת צפייה עבור: מי שאוהב לשמוע את פופ עונה לשאלות רטוריות של עיתונאים ומי שלא מעודכן בצבע השיער של ג'רמי סוהאן. אה, ומי שרוצה להעיף מבט בדבר הכי מדהים שהכדורסל ראה כבר הרבה מאוד זמן.

דו"ח מצב: רק דווין ואסל לא ישחק אצל הספרס. האורחים יעלו ללא כריסטיאן קולוקו כאשר פרשס אצ'יווה מוגדר בספק למשחק.

הימור: אני עם הצעירים הערב. ספרס ב-18.

1:00 – קליבלנד קבאלירס (2- 4) מול גולדן סטייט ווריורס (5- 1):

השחזור של סדרת הגמר של 2016 הוא המשחק הכי טוב של הלילה. שתי הקבוצות כבר לא נראות אותו דבר, אבל היי, טריסטן תומפסון חזר לקאבס איכשהו. אפרופו הביתיים, הם עברו תקופה קשה של בנייה מחדש וכעת הם חוזרים להתחרות ברמות הגבוהות של המזרח עם צמדי גארדים וגבוהים מצוינים. מנגד, הלוחמים הסתפקו ברי-טולינג סביב שלושת הטנורים שלהם. אמנם כל הרול פליירס התחלפו מאז הקרבות הבלתי נשכחים שלהם מול לברון וחבורתו, אך קרי, קליי ודריי פותחים את עונתם ה-12 יחד, כביג 3 האמיתי היחיד שיש בליגה. שתי הקבוצות שיחקו לאחרונה לפני יומיים.

קליבלנד מזכירה לי קבוצת מכללות, לא רק בזכות הגילאים של חלק משחקניה, אלא משום שאפשר למצוא בה שחקנים מכל הסוגים והמינים. רכז נמוך עם קליעה חלקה כחמאה שיודע להריץ קבוצה מצוין? דריוס גארלנד כאן לשירותכם. אופציה ראשונה עם יכולות כדרור-קליעה-מסירה מהטובות בליגה? דונובן מיטשל אומר שלום ומוסיף אתלטיות נפיצה. גבוה שחוסם כל מה שזז ויש לו אפרו? ג'ארט אלן זה האיש. לשותפו לקו הקדמי, אוון מובלי יש פוטנציאל להיות אחד מהשחקנים המשפיעים ביותר בצד האפור של המגרש. הבחירה ה-3 בדראפט 2021 הוא שומר אישי מצוין על כל העמדות, שמשתמש באורכו האבסורדי כדי לאטום את הצבע יחד עם אלן והכי חשוב, לחפות על כל שגיאה בהגנה הקבוצתית בעזרת חוש המיקום והאתלטיות הפונקציונלית הנפלאה שלו. לצידם יש מגוון קלעים כמו מקס סטרוס עתיר הניסיון (בפלייאוף), ג'ורג'ס ניאנג עתיר המסה וקאריס לברט עתיר הביטחון. בסך הכל, זו קבוצה מלאה בכל טוב.

אם הקאבס מלאי פוטנציאל עקב שחקניהם הצעירים, אצל גולדן סטייט אתה יודע מה תקבל. קרי עדיין רץ במעגלים וקובר שלשות מהלוגו וממפרץ סאן פרנסיסקו גם בגיל 35 וגם קליי התחיל את השנה חם וחזר ליעילות הכל כך אופיינית ומוכרת שלו. הספליט אקשן ביניהם ממשיך לפרק הגנות לגורמים גם אחרי 9 שנים שהלוחמים מריצים את המהלך הזה. דריימונד חזר מפציעה קלה שהשביתה אותו בקדם העונה ובתחילתה וחוזר לכושר משחק לאט לאט. כל העולם מתחיל להתרגל לכריס פול כווריור, כשפול עצמו מתחיל להתרגל לעלייה מהספסל לראשונה בקריירה. היחידה השנייה של סטיב קר, בראשות הגנרל הקטן וקומינגה, שהופך למפלצת לנגד עינינו, נראת לא רע בכלל. הגבוהים, שהם קוון לוני ודריו סאריץ', עושים את עבודתם נאמנה. כמעט שכחתי את אנדרו וויגינס, שהזמן עם כל האגדות במפרץ עושה לו רק טוב ונחזיק אצבעות שיתאושש במהרה מהעניינים המשפחתיים המורכבים שעבר בשנה האחרונה.

המלצת צפייה עבור: מי שאוהב גארדים נפיצים- יש 4 במשחק הזה שכל אחד מהם יכול לקלוע 40 היום וחנונים שחושבים את המשחק כמו מובלי וגרין (אני ביניהם).

דו"ח מצב: קליי בסימן שאלה עבור גולדן סטייט, בדומה לאייזק אוקורו של קליבלנד. גם טיי ג'רום בחוץ אצל הקאבס.

הימור: גולדן נראים טוב יותר בחוץ השנה והניסיון שלהם יעזור להם כאן. ווריורס ב-6.

2:30 – דאלאס מאבריקס (4- 1) מול שארלוט הורנטס (2- 3):

עוד התמודדות של המזרח מול המערב מצפה לנו באמריקן איירלינס סנטר, שם שני ג'מבו פליימייקרים עם משחק שובה עין יעלו לדו קרב מעניין באמצע הלילה. הטקסנים חוזרים לעיר הבירה של המדינה לאחר טיול קצר בדנבר בשישי בלילה, בעוד שהצרעות יגיעו לשם אחרי ניצחון קריטי באינדיאנה אמש, בחלק הראשון של הבק-טו-בק שלהם.

המאבריק הבכיר, העונה לשם לוקה דונצ'יץ', מצוי כעת בכושר פנומנלי. הסלובני פשוט יורק אש מדאונטאון, כש-5 מתוך 11 השלשות שהוא זורק למשחק מוצאות את דרכן לטבעת. כלומר, 44.6% לוהטים. ראוי לציין שאחת מהצ'אקות האלה הייתה למעשה סל הניצחון מול ברוקלין, אותו הפנומן קלע בהוק שוט ימני מעל חברו לשעבר דוריאן פיני-סמית', עם הקרש, לקראת סוף שעון ה-24 בהתקפה הלפני אחרונה של קבוצתו במשחק. ולא על הלוקה לבדו דאלאס מנצחת: שחקני הכנף הנהדרים של המאבס כמו גראנט וויליאמס, ג'וש גרין וטים הארדווי ג'וניור קולעים מעל ל-40% ממרחק בווליום בינוני עד גבוה. דרק ג'ונס ג'וניור הוא שחקן רוטציה ראוי ומביא לשולחן אתלטיות מתפרצת ודאנקים מהדהדים. קיירי כבר נפצע והספיק לחזור למשחק האחרון בדנבר שם שיחק טוב. הכימיה של לוקה מג'יק ואנקל דרו עדיין בתהליכי בנייה והמשחק הזה הוא הזדמנות מצוינת לצמד הסופרסטארים לפרגן אחד לשני.

ההורנטס, שוב עם סטיב קליפורד המוכר והידוע על הקווים, מקווים שכוכבם, לאמלו בול, יתאושש מפתיחת עונה איטית בתחום הקליעה. עונה חזקה שלו תתן הרבה תקווה ואופטימיות לפרנצ'ייז שרוצה לצמוח סביבו. טרי רוז'יר חוזר לתפקיד האופציה השנייה, המתאים יותר למידותיו. הוטרן הנוסף, גורדון היוורד, בריא ונותן עבודה בכל האספקטים של המשחק. נקודת האור האמיתית הם שני הצעירים האחרים מלבד האח הצעיר לבית משפחת בול: מארק וויליאמס ממשיך את גרף הגדילה שלו מהעונה שעברה, כעוגן יציב בצבע של הצרעות. למעשה, בוגר דיוק רשם שיא קריירה אתמול באינדיאנה עם 27 חיצים. הפתעה גדולה אף יותר היא ברנדון מילר, שמראה לכולנו שהבחירה שלו במקום השני בדראפט הייתה מוצדקת עד עכשיו עם אחוזים טובים מכל הטווחים, שמהווה המשך ישיר לשנה המעולה שלו באלבמה אשתקד.

המלצת צפייה עבור: מי שאוהב לצפות בשחקנים צעירים ומסקרנים כמו מילר, וויליאמס, גרין, דרק לייבלי וג'יידן הארדי, חובבי משפחת בול, מי שמתחבר לגאונות הכדורסל האישית של דונצ'יץ' ומי שאוהב קרבות קצב- המאבס משחקים בקצב ממוצע בעוד שההורנטס רצים בקצב השלישי הכי מהיר.

דו"ח מצב: קיירי כנראה ישחק, מרקיף מוריס בסימן שאלה ומקסי קלבר בחוץ בוודאות אצל החבורה של ג'ייסון קיד. האורחים בסגל מלא מלבד טרי רוז'יר שמוגדר day to day אחרי שהואירד לחדר ההלבשה לקבל טיפול ברבע האחרון אתמול.

הימור: מומנטום, ביתיות, כישרון וטריות. דאלאס ב-17.

4:00 – פורטלנד טרייל בלייזרס (3-3) מול ממפיס גריזליס (0- 6):

זהו המשחק האחרון של הלילה והראשון בו שתי הקבוצות הן מאותו הקונפרנס. לא זכרתי את זה לפני שכתבתי אך שתי הקבוצות נפגשו באותו המודה סנטר לפני יומיים בלבד, כאשר הבלייזרס יצאו עם הניצחון, 115-113 לאחר הארכה.

בדומה לקליבלנד, גם פורטלנד, במצב העניינים הנוכחי, היא אוסף אקלקטי של שחקנים טובים, שמסקרן לראות האם ואיך יתגבש בתור קבוצה. כמו הרבה שחקנים בפריוויו הזה, גם שיידון שארפ נמצא על המסלול המהיר לכוכבות. הסופמור הקנדי כבר משיג נקודות בתדירות וביעילות גבוהה מממוצע הליגה, חלקן באות בצורת דאנקים שמאוד מומלץ לראות. ג'רמי גרנט רק בן 29 ותמיד היה סבבה, ברוגדון תכף בן 31 אך יציב וסולידי כתמיד, דיאנדרה אייטון הוא מפלצת ריבאונד בהגנה ובהתקפה כאחד. אנפרני סיימונס מושבת עקב פציעה כעת אך מדובר בקומבו גארד מלהיב עם פלואוטר מגניב, אתלטיות מרהיבה ואפילו טווח קליעה גדול מכדרור. מאטיס ת'ייבול ממשיך לפתח את ההתקפה שלו, כשההגנה שלו חונקת, נושכת ובלתי מתפשרת. רוב וויליאמס הוא אולי הסנטר המחליף הטוב בליגה וטומאני קמארה הבלגי, הבחירה ה-52 בדראפט, מקבל הזדמנויות (!). כמעטטטט שכחתי את סקוט הנדרסון, גם הוא פצוע. בימים כתיקונם הוא רכז פיזי, אגרסיבי, עם חדירה נהדרת לסל וקליעת חצי מרחק שהיא מנייה בטוחה. המנטורינג שהוא מקבל מברוגדון ובמיוחד מחבר היכל התהילה צ'אנסי בילאפס, שהוא במקרה המאמן שלו, תועיל לו בטווח הקצר והארוך כאחד.

המאזן של ממפיס מרמז שהיא מאוד מתגעגעת לג'ה המושעה (וסטיבן אדאמס הקיווי החביב), אך גם בלעדיו הקבוצה הזאת טובה יותר ממה שנראה כלפי חוץ. טריפל ג'יי מרחיב את משחקו ההתקפי מדי שנה ובהיעדר הרכז שלו הוא מקבל יותר הזדמנויות ליצירה לעצמו ולחברים. מרכוס סמארט מביא אימפקט הגנתי עצום לקבוצת הגנה חזקה גם בלעדיו ומביא נוכחות מנוסה בחדר ההלבשה של הדובים הצעירים. אקסבייר טילמן מתגלה כשחקן מגוון, בעיקר הגנתית, עם תרומות בוקס-סקור משמעותיות (בשורה נפלאה לשחקני הפנטזי שבינינו), זאיר וויליאמס נראה טוב יותר בעונתו השלישית ודזמונד ביין מתרגל לחיים בתור האופציה הראשונה בהתקפה, לפחות בשליש העונה הראשון. רצף הפסדים שכזה יכול לקרות כמעט לכל קבוצה וזאת הזדמנות פז לכל שחקני הגריזליס לשמור על ראש מורם, כי זה רק עניין של זמן עד שיחזרו להביא ניצחונות הביתה.

המלצת צפייה עבור: אנשים שרוצים ללמוד איך JJJ, מגן הטבעת הטוב בליגה, מצליח להוריד את יעילות החודרים נגדו. מי שאוהב קרבות קצב- פורטלנד משחקת לאט, ממפיס טסה קדימה.

דו"ח מצב: סיימונס וסקוט בחוץ אצל הקבוצה הביתית, טומאני קמארה בסימן שאלה. אצל האורחים, דרק רוז וג'ון קונצ'אר מצטרפים לג'ה, אדאמס וברנדון קלארק ברשימת הנעדרים, כשסאנטי אלדמה בסימן שאלה.

הימור: המומנטום של פורטלנד (3 ניצחונות רצופים) והפציעות של ממפיס, יחד עם תוצאות ההתמודדות ביניהן לפני יומיים הופכות המשחק לטריקי לחיזוי. אלך עם תחושת הבטן שלי: ממפיס תנצח לראשונה העונה, בהפרש של 9 נקודות.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. איזה פריוויו מושקע, תודה!
    אני עם:
    פיניקס
    טורונטו (ואסל השחקן המרכזי של הספרס והוא חסר)
    גולדן סטייט
    דאלאס
    ניצחון ראשון לממפיס

    1. אני כבר מהעונה שעברה מריץ את דני אבדיה כיורש של דריימונד…סטטיסטיקה דומה כבר יש להם…עכשיו דני צריך רק ללמוד לחסום באומנות כמו דריימונד ולהפסיק את האשליה שהוא יהיה סקורר בכיר בליגה הזו (יש עשרות קלעים טובים ממנו) כדי לקבל חוזה בג"ס עוד שנתיים ולשחק עם סטף את השנים האחרונות שלו…יהיה קצת תיקון לאליפות האבודה של כספי

  2. איזה כייף לקרוא אותך יהלי, מעולה…אבל לדעתי האטד וחבורת טינופ"ת יסבלו קשות מהפריוויו שלך כי הוא טבול בכל כך הרבה אהבה למשחק ולחוויה הזו שנקראת נ.ב.א שהם יקבלו פריחה….אולי כמו הביטלס בצוללת צהובה תצליח להמיר את כל הblue minies הללו ויצמחו להם פרחים על הפרווה הכחולה שלהם…
    דטרויט
    סאן אנטוניו
    קליבלנד
    דאלאס
    פורטלנד

  3. פרומו כל כך חיובי לא קראתי כבר הרבה זמן. אפילו ממפיס נראית אצלך כמו קונטדורית. יש מצב לקריירה מופלאה בתחום המכירות/יח"צ 🙂
    תודה רבה יהלי

  4. אוף, איך שאני מתגעגע לקבוצה של לפני הטרייד עבור דוראנט.
    פספוס כל כך גדול!
    יכלו להתחזק בטרייד על בחירות דראפט, קראודר וסאריץ',
    בלי לפרק קבוצה שהעפילה לפיינלס וסיימה עונה עם המאזן הטוב בליגה.
    .
    "המזל" הוא שזו תקופה כל כך מדכאת עד שהסאנס לא באמת מזיזים לי.
    .
    תודה, יהלי.

  5. דרך אגב,
    אייטון >>>נורקיץ'
    ההבדל בין ה-2 בכל הנוגע ליכולת לסיים באזור הסל הוא הבדל עצום.
    ההבדל בהגנה, הבדל עצום.
    לזכותו של נורקיץ' הוא יודע להניע כדור טוב יותר מאייטון,
    והוא בהחלט מתאים לצד דוראנט.

  6. ולידיעות המצחינות היומיות מהמפגרים שאנחנו קמים לראות כל לילה.
    קלי אוברה: "אני רעב להוכיח את עצמי."
    חחחחחח הבן אדם בשליש האחרון של הקריירה
    אות החננה הרכיכה הסמארק היומי מוענק לטמביד העמבה.
    "ג'ואל אמביד מצפה מטייריס מקסי להיות יותר אגרסיבי."
    אם אני מקסי,ישר מביא לו כאפה לפנים,טמביד פוסי מהלך,
    גם אם המונח "אגרסיבי" יזמבר לטמביד את השושנה הוא לא יבין את המשמעות ההאמיתית שלה.
    מיינהגוטה איזה זבל עופות מצחין

    1. מה אתה רוצה מאוברה? אחלה שחקן, רק בן 27. סתם היה עד עכשיו בסיטואציות שלא הוציאו ממנו את המיטב. דווקא פתיחת העונה הזו מראה כמה משמעותי הוא יכול להיות לקבוצה עם שאיפות אליפות.

  7. סבא גורדון גמר את זה פיניקס בונה את הצוות המסייע גורדון תוקפני, אלן מראה סימנים של רצון לתקוף את הסל, נורקיץ' עם מורל גבוה, אולי גם יצליח לקלוע מתישהו, כולם כאן כתבו דטרוייט ופיניקס באים בבק טו בק בלי שחקנים ונותנים בראש. נייס.
    דוקי פופר בוא לעגלה של מיני – יש לנו את לברון הצעיר – יהיו טובים השנה

    1. לא סובל את מיני,
      טאונס רכיכה גובר בדיחה והפקצה הלברונית עם I.Q של נמלה
      ווינק ווינק
      אני על העגלה הטווילית של הספארס

  8. וואטאנבי עושה סל יפה שורקים צעדים סתם – התקפה הבאה תומפסון עושה מהלך שבכלל לא קשור לכדורסל אפ אנד אנדר עם 3 צעדים גדולים – לא שורקים. הכל שרירותי

  9. שמע אני מאוד מעריך את זה שאין לי פרסומות בשידורים,
    מה שהולך בהפסקות של המשחק זה פיגור אנושי מושקע עם חרשות מתקדמת.
    מתאים לבני 3-7

כתיבת תגובה

סגירת תפריט