הליגה הגרועה בעולם! / אשך טמיר המקורי

ברוכים הבאים לליגת הספורט הכי לא ספורטיבית בעולם.

הליגה בה אין עולות ואין יורדות.

הליגה בה קבוצות מתוגמלות על להסריח את המגרש ולהיות חלשות ככל האפשר.

הליגה בה מולטימיליונרים שבעים ומדושנים עם חוזים מובטחים "דורשים טרייד" ולא מוכנים לעלות למגרש, או להיות חלק מהקבוצה אם "לא מעריכים אותם מספיק" / העליבו אותם / הם רוצים אליפות אינסטנט במקום אחר / רוצים להנות מהחיים בעיר האורות / עיר הזונות.

הליגה בה סטטיסטיקה אישית ושיאים מפגרים חשובה יותר מניצחונות על המגרש.

הליגה בא הקפיטליזם החזירי בשיאו, מאות מיליונים עפים על ילדים מאוהבים בעצמם שיודעים לזרוק כדור לחישוק.

הליגה בה יש שווים יותר ופחות, אם אתה מדרגה נמוכה אבל מתאמץ ותורם אתה שווה 1/50 לקבוצה לעומת "כוכב" מפונק שמשחק רק עבור עצמו והסטט' האישית שלו.

הליגה בה השופטים שכחו מזמןןןןןןןןןןןןןןן מה החוקים במשחק כדורסל, ואף הם מגויסים לחלוטין לשיטת המעמדות בה אם אתה ממעמד נמוך, תהיה שק חבטות שלהם ויזמברו אותך שוב ושוב, גם אם לא עשית דבר, גם אם אתה חוטף פיצוצים לפנים לא ישמרו עליך – להיפך – רק ידפקו אותך יותר.

ואם אתה ממעמד גבוה תהנה מזכויות יתר מפליגות וטובות הנאה, יחלצו אותך מכל מצב מביך ומכל החטאה, ויאפשרו לך להרביץ לבני המעמד הנמוך בשני הצדדים.

הליגה בה אחד משני הסנטרים הטובים כיום, ומלך הסלים, משחק לא נגד היריבה אלא נגד השופטים, גוליית שמשחק ב"כמה פאולים אצליח לסחוט עם פלופים מביכים", שולח מבטים מזרי אימה ליריביו (השופטים) ומנופף בידיו בכל פעם שהם כושלים במלאכתם – להעניק לו עבירת אוויר וזריקות חופשיות מהקו להעלאת הסטט' בכל זריקה. כי למה לעבוד קשה כשאתה יכול פשוט לזרוק בנחת וללא שמירה מהקו.

ואם יסרבו ויבלעו המשרוקית – הוא יראה להם מה זה. יכנס כבולדוזר ויפרק לאיזה מעמד נמוך את הפרצוף במרפק כדי להכריח אותם לשרוק לטובתו.
בן המעמד הנמוך שוכב מובס מחוץ לקווים, ניסה ללכת לעבודה ולשמור, רק עמד עם ידיים למעלה ומצא את עצמו דואב, חבוט, מושפל, ולחובתו עוד עבירה.

איפה הימים של האקים נגד יואינג, שאק, מורנינג. ביג-מנים שניהלו קרבות חורמה זה נגד זה בכישרון, כוח, כוח רצון, אומץ.

הליגה אשר חרתה על דגלה את "השיוויון החברתי", כלומר, הטרנד העכשווי ששווה להם לאמץ כרגע כדי ליצור תדמית ליברלית, כל עוד לא מדובר בפגיעה בתזרים המזומנים.

הליגה בה קבוצה אשר התפרקה מנכסיה, אבל עדיין מתמודדת על הפלייאוף בזכות סינרגיה מושלמת שהתפתחה בין דחויים ושחקני משנה, מפרקת את עצמה שוב כדי למנוע את ההצלחה בכל מחיר, ומוסרת את מיטב שחקניה לקבוצה אשר מדורגת תחתיה בטבלה.

הליגה בה זה עבירת מגן (לחטוף מרפק לסטרנום תוך כדי נסיגה לאחור), וזאת עבירת מגן (הביריון מגלגל עיניו – סוף סוף שרקו לי משהו! מה עוד צריך לעשות כדי לקבל פה שריקה).

ואם לא קיבלת שריקת אוויר בכל זריקה כפי שהתרגלת – ועוד נתנו לך טכנית על שהתלוננת על זכותך הטבעית! תראה להם מזה, פרק לבן המעמד הנמוך את הפרצוף בכל הכוח בהתקפה הבאה במלא כוחך, תכריח אותם לשרוק! "תיצור מגע"!

אה וגם אם דרכו עליך בזמן שאתה נסוג לאחור – זה גם עבירה.
רק רצינו שתדע.

הליגה בה הפנים של הליגה הוא נרקיסיסט חולני שמדבר על עצמו בגוף שלישי ולא מפסיק להכריז על עצמו כבר שנים כ"גדול מכולם".
עסוק בעצמו וב"מורשתו" באופן אובססיבי וזורק את חבריו מתחת לגלגלי האוטובוס באופן קבוע, ולעיתים גם תחת גלגלי המשאית או הרכבת, על המגרש ומחוצה לו.

ולאחר שסיים להחריב עוד קבוצה ולינוק את לשדה תמורת עוד מספרים ל"מורשתו" הוא מתראיין, ואל מול אוהדי הקבוצה, ובאולמה, מציע עצמו לכל דיכפין ומנסה למלט את עצמו מן ההריסות שיצר, תמורת עוד איזה סיכוי לשנורר אליפות בקבוצה מוכנה.
✂️ ?Is Lebron asking for a trade – YouTube

i love this game.

אשך טמיר המקורי

was born, sort of living, will die somewhere in the future

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. אמנם לא צריך להגזים, אבל בגדול… כן.
    כתבתי בפורום אחר – השיא של קארים החזיק 38 שנים, אבל יש לי תחושה חזקה שעוד 38 שנים, לא יהיה נ.ב.א (לפחות כפי שאנחנו מכירים אותו).

  2. צודק,
    אבל צריך לשים לב שהליגה עובדת יותר כמו קוֹאוֹפֶּרָטִיב, החוקים אבסורדים להחריד,
    למשל זה שיש רף משכורות מינימליות שצריך לשלם, זה שהמס מותרות מתחלק לאלה שמתחת לתקרה,
    זה יוצר דברים כמו שחקני פח אשפה שחייבים לשלם להם כסף כי חייבים בכל מקרה להגיע לסכום מסוים (כמו שאני מזמין בוולט ויש מינימום הזמנה 50),
    זה מתגמל קבוצות להיות מתחת לתקרה, ובאופן אבסורד להיות בינוניות.

  3. צ'רי פיקינג של שריקות מוזרות ונוסטלגיה לעשור צולע בו כולם היו הביצ' של ג'ורדן (מילא קבוצות אחרות, אפילו שחקנים ששיחקו איתו צריכים לככב בסיפורי "ואז הוא השפיל אותנו").
    + הצגת שחקן גדול שכן נחשב כמעורב חברתית ובפועל הוא כן אהוד על רוב השחקנים האחרים בליגה כ"נרקסיסט".
    איזה שטויות

    1. ומצטער על ה"איזה שטויות". רוב הזמן אני כן נהנה לקרוא אותך ותודה על הפוסט.
      עדיין לא מסכים עם רוב הביקורת.

  4. הפוסט הכי מדוייק ונכון שקראתי פה בשנים האחרונות. זה ישנה דבר כי ארהב זה רק כסף חלול והליגה העלובה הזו מתאימה מושלם לתפיסה האמריקנית, אם כי יש לציין שמבחינת פופולריות אנחנו מדברים על ענף שלישי בארהב

  5. יש הרבה אמירות נכונות , אבל בתור אוהד כדורגל שבקושי רואה תארים עם קבוצתו , הליגה הזו עדיפה פי 100 מהכדורגל האירופאי בזכות תקרות שכר ועוד דברים שיוצרים שיוויון , כאן מה שמשחק זה ניהול נכון, אם תתנהל נכון תגיע גבוה , לא צריך מיליארדר שיקנה יותר מאחרים . כולם רואים צמרת וכולם רואים תחתית ,זה שיוויון שחשוב מאוד בספורט.

    1. מצטער דרקסלר זה לא נכון לחלוטין, כיום בשביל לביות קונטנדרית אתה חייב להיות קבוצה משלמת מס (ועדיף כמה שיותר), ניהול נכון כיום יכול להוביל אותך עד מדרגה מסויימת לא לקחת אותך לטבעת.

    1. תודה אשך, אני מסכים עם רוב הדברים לא עם הכל.
      הספורט האמריקאי הוא כולו בנוי על טהרת המזומנים, בניגוד לכדורגל האירופאי שבו מדינות שופכות כספים כדי לנקות את שמם .
      .
      מצד אחד זה מצויין יש תחרות בריאה הרבה יותר , גם אם לא בריאה לחלוטין אבל המצב טוב בעשרות מונים מהכדורגל שבו הכסף קונה הכל.
      .
      יש גבול לייתרון שבעלים עשיר כמו באלמר יכול ליצור על פני קבוצות אחרות לעומת הכדורגל שבו הכסף יוצר פער בלתי סגיר.
      קבוצות עולות ויורדות אף אחד לא נשארת בטוף, כמות האלופות שהתחלפו בשנים האחרונות פשוט מדהימה .
      קבוצה כמו פיניקס שהייתה השאריות של הליגה לפני עשור הפכה לקונטנדרית מספר 1. מצד שני אנחנו עדים לתופעה מכוערת של תגמול הפסדים וחוסר תחרותיות .
      .
      המרדף אחר המזומנים ניסה להפוך את הליגה ליותר אטרקטיבית וכיפית לצפייה, יותר סטטיסטיקות שווה יותר כסף לליגה ולכן יש את העניין של תגמול כוכבים, הרעה החולה זה שהליגה יצאה מאיזון בגלל התגמול הברור קל ההתקפה על חשבון ההגנה.

      לצופה החדש המשחק של היום הרבה יותר מהנה מזה של שנות ה90, לא עוד מלחמות חורמה בצבע שבה פער של 10 הוא בלתי סגיר, היום שום פער לא סגיר קבוצה יכולה להוביל ב20 -30 במחצית ולהפסיד. יש לך הייליטס בכל לילה שחודש בשנות ה90 לא מספק.

        1. מה הכוונה לצרכן ספורט חברי? ספורט תמיד היה מופע להמונים. והליגה של היום הרבה יותר אטרקטיבית לצופה ולדור האינסטנט הנוכחי, מאשר הכדורסל האיטי והמכוער של שנות ה90.

          צריך לזכור שהNBA זה עסק והמטרה שלו להרוויח כמה שיותר גם אם על חשבון פגיעה בטהרת המשחק ואיזון של הגנה והתקפה. הליגה למדה הרבה מדר באס שהבין ראשון שהNBA זה הרבה יותר מרק כדרוסל.

  6. מסכים עם חלק מהדברים. הפלופים זה זוועת עולם וגם השריקות אוויר והפוזות של שחקנים צעירים (בעיקר), אבל אני עדיין נהנה לראות משחקים בין קבוצות תחרותיות ובטח את הפלייאוף. וד"א גרנט וויליאמס לא ממש מלאך…

    1. גרנט וויליאמס הוא שק החבטות של הליגה. הוא עדיין מנסה לשמור וכל הזמן חוטף פיצוצים, ומצד שני הוא פשוט הזרג המושלם לשופטים להדביק לו הכי הרבה עבירות אוויר.
      הוא גבר גבר. באמת קשוח ובא לשחק כדורסל, להגן, ולדבר רק על המגרש – דפקו לו מרפק + עבירה, קם, וידפוק שלשה בצד השני.
      הוא מסוגל גם לפלופים אבל זה בטל בשישים לעומת מה שהוא חוטף.
      הוא בנבחרת הגב-גברים שלי ע"ש אברי.

      1. אכן גב גבר אבל גם פלופר לא קטן עם פה גדול. סוג של דריימונד משודרג. הוא גם לא באמת מסוגל לשמור על אמביד אז הוא כל הזמן דחף, איך פיני גרשון אמר פעם תעשה 10 פאולים השופטים ישרקו 3

  7. זה משחק עבור הקהל, ונראה שזה מצליח. הרייטינג עולה, ומשכורות השחקנים בהתאמה.
    נוסטאלגיה היא תופעה ידועה.
    פעם היה הרבה יותר טוב
    הכי כיף היה על שיר הבשר במצרים
    דברים משתנים עם השנים
    אבל הדור הצעיר שמקבל את המשחק כמו שהוא דווקא נהנה (הבן הגדול שלי וחבריו מאוד אוהבים את המשחק וגם את לברון, למרות שאביו הגאון והצודק חושב אחרת)
    🙂

  8. עד השבוע חשבתי שהסלידה שלי מהמוצר הנוכחי זה בגלל נוסטלגיה זולה שלי.
    השבוע עבדתי עם כמה בני שמונה עשרה שעל סף מקצוענות מלבורן.
    הם לא רואים אן בי איי יותר. הם אמרו 'זה כמו דיסנילנד. לא שיהיה אכפת להם לקחת את הכסף שלהם אבל כדורסל זה לא.

    אני אתן פה שתי נבואות.
    הראשונה זה האשך יפסיק לבזבז את הזמן שלו על הקרקס. זה ייקח לו שנה שנתיים. אבל כבר עכשיו הבלוג החי זה שלוש חברה. מעשרות . והאשך לא טמבל
    השנייה. חוזה הטלויזיה הבא יהיה יותר קטן ויותר קטן ומשם זה יצטמצם עד שתקום ליגה מתחרה עם חוקי כדורסל.

    1. גם צעירים פה אומרים את זה שזה ליגה של בידור חחח ששופטים נותנים הכל לכוכבים. זה באמת ככה זה נועד לההמון שיבואו לאכול נקניקייה במשחק וימכרו להם חולצה של לברון, זה הסוג שהם מכוונים אליו ויש מלא רפי הבנה אז זה משתלם להם והם מרוויחים מלא כסף

  9. כואבים פצעי אוהב…
    .
    השיפוט, לדעתי, באמת בסוג של משבר, נקווה שדברים יתגבשו בהמשך, או לפחות בפלייאוף. לא חושב שזה ישאר ככה לאורך זמן כי זה פשוט מזיק מדי.
    .
    תחרותיות מול חולשה – החולשה באמת מעצבנת, אבל היא, מצידה, מייצרת תחרותיות בהמשך הדרך. עם כל הכבוד למרקאנן אי אפשר לבנות עליו קונטנדרית. חכו חמש שנים ותקבלו יוטה אימתנית כמו בוסטון של היום. שווה לחכות.
    ובכל מקרה, אני עדיין מעדיף את זה אלפי מונים על הכדורגל האירופי שבו ריאל תהיה קבוצה חזקה עד שמטאוריט ישמיד את כולנו, וחטאפה תהיה קבוצה חלשה עד לעידן הקרח הבא, וגם קצת אחריו. האם אפשר לשפר? כן, אבל זה עדיין הרבה יותר טוב מהחלופות בפועל.
    .
    עוצמת כוכבים וקפיטליזם חזירי – נאלץ להסכים. זה המצב בכמעט כל תחום בעולמנו היום. נקווה שיתאזן בהמשך.
    .
    סטטיסטיקות אישיות מטופשות – נדמה לי שזה בעיקר pr של הליגה, ושרוב האוהדים, והשחקנים, לא באמת מתרגשים מזה. לפרטים אפשר לפנות לאנטוני דייויס. מאמין שזה יחלש קצת אחרי שלברון יפרוש, ב-2037 או אולי קצת לפני כן.

    1. כתבתי בזמנו על כלכלת סופרסטארים.
      זה לא איזה מצב אידיאולוגי – זה פשוט מצב שבו ללהיות מוכר ו/או ללהיות קצת יותר טוב יש המון ערך. אז זה ייתבטא לכל הפחות בתשלום. בכלכלה חופשית יש לפעמים תהליכים שצריך לתת להם לעבוד, עד שהם יימצו את עצמם. אולי הכשלון של כמה מקבלי משכורות עתק בשנים האחרונות יעזור להקטין את התופעה. אבל אם צריך לבחור קלישאה לעוסה אז יש כאן יותר "יד נעלמה" מאשר "יד מכוונת".
      .
      מסכים לגבי זה שקבוצה שהיא באמצע יכולה להחליט לפרק את עצמה במקום להמשיך ולנסות ללכת באותו המסלול שמשאיר אותה באמצע. זו אסטרטגיה אחת, והיא סבבה, ואם למישהו זה מפריע אז היא לא חזות הכל. מותר לאהוד קבוצות שאינן יוטה ג'אז. כמעט כולנו עושים את זה.

  10. מה שאתה בעיקר בעיקר אוהב זה להתבכיין ולא משנה על מה. כל המילים שנשפכו כאן – זה רק התירוץ. שזה מדהים בפני עצמו. כי לעניות דעתי (ומבוגרים ממני שרואים כדורסל משנות השמונים באופן רציף מוזמנים לחוות את דעתם) לא היה מעולם כל כך הרבה כישרון ועניין בליגה. כל כך הרבה סגנונות ואפשרויות, רמת דיוק מדהימה אבל זה מה שאתה בוחר לראות.
    אז סבבה תתבכיין כאוות נפשך. יש לך את הבמה לזה. אם זה מה שעושה לך טוב ושימחאו לך כפיים אז קח 👏🏻👏🏻

  11. יופי של טור ולעניות דעתי (העלובה והבלתי נחשבת) זה בדיוק המקום והדרך לעלות את כל הטענות ולעורר דיון, רק מה שנראה לי שנמשיך לקרוא את אותם טענות הלוך וחזור מחולקות למקטעים קצרים מדי יום ביומו גם בתגובות לכל פוסט מצוי…אשך הוא כמו ההוא שנפל מקורס טיס והתגייס לנ"מ – אם אני לא טס אף אחד אחר לא יטוס!

      1. איך לא כולם מתחננים לעוד פוסט. זה באמת משטרת המחשבות ו/או כפיות טובה ו/או פשיזם ו/או ביזיון ו/או חוסר כבוד.

  12. אני כבר לא מבזבז את זמני על הWWE .
    ראיתי את הסרטונים שי,האחרון עם הדריכה דוחה ברמות.
    הרבה יותר מגעיל ממה שדמיינתי, מי שאוהב את זה סבבי וואבי.

  13. כתבת יפה מדם ליבך. חלק מזה נכון, בעיקר השואו המוגזם, תרבות הכוכבים המאוסה שבה כל צעיר זב חוטםם חושב שהוא מלך, והשיפוט מוטה-הכוכבים. הכל היה בעבר רק שעכשיו זה יותר מוקצן. גם המשכורות התרחקו מהמשכורות של האדם הממוצע ברחוב.
    הכישרון בליגה, אגב, הוא ללא שיעור גדול וטוב יותר. השחקנים מאומנים יותר, חזקים יותר, קופצים יותר, מהירים יותר, קולעים יותר וחכמים יותר.
    .
    מציע שעכשיו בכל פעם שתרצה להתלונן, במקום לכתוב אותם דברים תן לינק קצר לטור הזה
    🙂

  14. בס"ד
    תודה, יש אצת מסוימת בדבריך, כי המטרה העיקרית של הליגה זה ליצור רווח לבעלים,
    לא להוכיח מי השחקן הכי טוב בשכונה….
    ויש גם הרבה דברים נפלאים.
    לא הלוחמים ולא פיניקס למשל, לא היו מגיעים לרבע ממה שהשיגו בזכות השיטה.

  15. כל מילה בסלע.
    ההצגות של אמביד כבר מוציאות אותי מדעתי שנתיים. מתעב אותו והקבוצה הדפוקה שלו בגלל זה. הוא שחקן אדיר שרק מתעסק בשטויות ופלופים.
    מה שקרה עם ברוקלין זה פשוט תיאטרון האבסורד. מעולם לא חיבבתי את המועדון הזה אבל קיירי וKD נשרפו לנצח שם .

  16. כל מילה אשך. צריך לקרוא לך "האמת" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא לפול פירס.
    ליגת בידור וקרקס, שום קשר לכדורסל. ליגה שעושים חצי שעה הפסקה באמצע משחק כדי לחגוג למלך חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  17. תודה אשכוס מסכים עם רוב הדברים. ובכל זאת אני עדין יותר נהנה מאשר לא נהנה כי רמות הכשרון מטורפות ועדין השואו לפעמים הוא הטוב ביותר שאפשר לקבל .מקוה שזה לא יעבור לי.

    1. חייב להוסיף שאותי העונה הזו כבר החלה לשעמם וכמו שראינו וגם כתבת שני טריידים כמו שהיו ביומיים האחרונים והעניין מתעורר מחדש.

  18. תודה על הטור, שאכן נכתב מדם ליבך.
    .
    ככה לחימום – הפאול השני של אבדיה אתמול. מהזווית השניה שלא רואים בסרטון זהנעוד יותר מגוחך.
    https://go.nba.com/buepp
    .
    יש הרבה מהכתוב שאני לגמרי מסכים – השיפוט המעמדי (את הפאול למעלה על אבדיה בחיים לא היו שורקים לביל), החיפוש של שחקנים אחר השריקה באמצעים לא כשרים – לשמחתי הרבה כבר לא רואים את השריקות המדהימות בשערורייתן על שחקן שזורק את עצמו על שחקן אחר בקו השלוש.. יש סרטון מטורף על כל השריקות לטובת לילארד בבועה בסיטואציה הנ"ל. איום ונורא.
    את זה פשוט חייבים לתקן. זה שבור.
    .
    באופן אישי אני מבין שיש כישרון בליגה, אבל לצערי איבדתי עניין. רק אבדיה מעניין אותי.
    עד לא מזמן הייתי תופס משחקים של 5, 5 וחצי בבוקר. לא עוד. לא מעניין אותי סקרמנטו נגד הקליפרס, מיאמי נגד ההוקס, בוסטון נגד פילדלפיה – ולכן לא צופה בזה. סורי.
    אמן אמן שהנאגטס יתנו בראש בפלייאוף. יתן קצת תקווה.

  19. תודה אשך – מצד אחד מומי מסכים איתך ב 200 אחוז ומוריד את החציל לחצי התורן על מותה של הליגה בטרם עת בגלל הסיבות שמנית.
    מצד שני אומר אם בי גיי – שמע, הליגה הכי שיוויונית אי פעם. המזרח מוביל מול המערב במאזן העונתי.
    לכל קבוצה יש סטאר ששווה לקום בשבילו לצפות במשחק
    תסתכל על האולסטארים שיש בליגה ותבין כמה קשה לבחור כיום 12 שחקנים (שחקן כמו קונלי העביר קריירה עם בחירה אחת בקושי, אמביד עולה מהספסל במזרח)
    יש המון סיבות לדאגה אבל אני אופטימי

כתיבת תגובה

סגירת תפריט