טורניר גביע ה-NBA יוצא לדרך עם הניקס נ' הבאקס, הת'אנדר נגד הווריורס, הנאגטס נגד המאבס וגם דני אבדיה ביום שישי הגדול!/דור בלוך

טורניר גביע ה-NBA יוצא לדרך עם הניקס נ' הבאקס, הת'אנדר נגד הווריורס, הנאגטס נגד המאבס וגם דני אבדיה ביום שישי הגדול!/דור בלוך

אז הלילה יצא לדרך טורניר העונה הסדירה של הליגה, ולפני שנסביר במה דברים אמורים הנה סרטון קידום המכירות המגניב של הליגה לטורניר:

למי שלא בקיא, הטורניר נועד כדי להכניס מעט עניין לעונה הסדירה לקראת חידוש זכויות השידור ולאור הביקורת הגוברת על כך שהליגה פשוט לא מעניינת עד חג המולד. מאחר והבעלים מפחדים לעשות את הדבר הנכון שהוא להפחית משחקים אז יצאנו עם ייצור הכלאיים המוזר הזה וכעת נסביר.

במסגרת הטורניר הקבוצות מחולקות ל-6 בתים של 5 קבוצות, כאשר מכל בית תעלה הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ועוד 2 הקבוצות מהמקום ה-2 עם המאזן הטוב ביותר בסה"כ. כדי לא להעמיס באופן עוד יותר מוגזם על השחקנים, לא יתווספו משחקים נוספים אלא שעבור כל קבוצה "יצבעו" 5 שמחקים שיחשבו לטובת חישוב המאזן בטורניר, כאשר לאחר מכן יערכו רבע גמר וחצי גמר שגם הם "יצבעו" כחלק ממאזן העונה הרגילה, ולוח המשחקים הכללי ישונה בהתאם לעולות. חצי הגמר והגמר ייערכו בוגאס והפרס (באופן ביזארי) הוא כסף לשחקנים. למה שיהיה לי איכפת שלברון ודיוויס מקבלים עוד חצי מליון דולר? האם להם איכפת? לא ברור בכלל.

כך או אחרת הלילה ייצא הטורניר לדרך ויהיה מעניין לראות האם המיתוג השונה, והפרס שמחכה בקצה הדרך יהוו תמריץ למשחקים יותר אינטנסיביים ממה שראינו עד כה והתרגלנו בכלל לראות בעונה הסידרה של ה-NBA.

1:00 אינדיאנה פייסרס (2-2) – קליבלנד קאבלירס (3-2):

הקאבס עצרו רצף של שלושה הפסדים רצופים עם ניצחון על הניקס, בעוד הפייסרס כבר עם שני הפסדים רצופים אחרי שפתחו עם 2 נצחונות את העונה.

זהו המפגש השני בין השתיים כשבראשון הפייסרס עם התקפה לוהטת הפתיעו את הקאבס שפותחים את העונה לא טובה כאשר הרינונים על עזיבה של מיטשל בקיץ הולכים ומתגברים. נייסמית' עם 26 מהספסל היה הקלף המפתיע של הפייסרס באותו משחק ויהיה מעניין לראות אם יפציע גם הערב, בעוד בנדיקט מת'ורין לא עושה בינתיים את קפיצת העונה השניה המקוווה ממנו.

בצד השני שטרוס הוא נקודת האור של הקאבס וקלע 21 נגד הפייסרס אבל הקבוצה עדיין מתקשה מאוד למצוא את האיזונים שיאפשרו לה להיראות כמו איום על אריות המזרח.

הימור: הקאבס ב-8

1:30 מילווקי באקס (2-2) – ניו יורק ניקס (3-2):

הבאקס עם פתיחת עונה פושרת, וזה לא שהמאזן שלהם הוא החלק המטריד, אלא העובדה שההגנה שלהם פשוט לא קיימת כרגע מה שמעורר את כל החששות מלפני העונה עם ההגעה של לילארד על חשבונו של אחד מהגארדים השומרים הטובים בהיסטוריה, אולי מהלך המינוס ההגנתי הכי קיצוני בהיסטוריה של הטריידים בליגה.

הבאקס ספגו 114 או יותר בכל 4 המשחקים שלהם עד כה העונה, וההתקפה שלהם שאמורה הייתה לפצות על כל חולשה הגנתית תהיה אשר תהיה הצליחה לעשות את זה רק ב-2 מ-4 המשחקים.

הניקס גם כן לא רווים נחת העונה שלהם וקשה שלא להעריך, על אף כמה דברים טובים שקורים עם השחקנים הצעירים שלהם, שזהו סגל שלא שווה יותר מסיבוב ראשון, ושהניקס שסוף סוף נראים כקבוצה שמנוהלת בצורה קומפיטנטית צריכים עוד לפחות מהלך גדול אחד כדי באמת לחזור לרלבנטיות.

הימור: הבאקס ב-12

2:00 מיאמי היט (4-1) – וושינגטון וויזארדס (3-1):

פתיחת עונה מחרידה זה לא מילה של ההיט, ולאחר שניצחו את דטרויט במשחק הפתיחה סופרים כבר 4 הפסדים רצופים, אומנם התרגלנו ולמדנו לא להספיק את מיאמי בעונות האחרונות, אבל העונה באמת באמת קשה לראות איך הם הופכים רלבנטיים למעבר עם הסלטיקס והבאקס בלי מהלך כלשהו משום מקום של פאט ריילי.

על וושינגטון חבל להכביר מילים.

הימור: מיאמי ב-12

2:00 שיקאגו בולס (3-2) – ברוקלין נטס (2-2):

אחרי שפתחה עם 2 הפסדים רצופים ברוקלין התאוששה עם נצחונות על שארלוט ומיאמי, ועל אף שבן סימונס הוא כרגע עם תרומה שהיא בין שלילית לנייטרלית, היכולת הנהדרת של קאם תומאס כמו גם הקומפיטנטיות הכללית שמאפיינת את הקבוצה הזאת מאז שפוצצה את סגל הכוכבים שלה בעונה שעברה מחזיקה אותה עם ראש מעל המיים. לא ברור עדיין מה התכנית של ראשי הנטס ולאן הם לוקחים את הקבוצה הזאת אבל לפחות היא לא נטולת תקווה לחלוטין כמו יריבתה הערב.

הבולס הם אולי הפרנצ'ייז המייאש ביותר בליגה, ללא בחירות, עם המון שכר, שחקנים כמעט בלתי שכירים, ואפס סיכוי לעשות משהו אמיתי בפלייאוף לגמרי לא ברור מה הרעיון שמוביל את החבורה הזאת שעברה למאזן שלילי עם הפסד לדאלאס וגם אם תצא ממנו היום, תתקשה להחזיק במאזן חיובי על פני העונה.

הימור: ברוקלין ב-5

שימו לב שכל 8 הקבוצות האלה עם מאזן מאוזן או שלילי, הזייה.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (2-3) – גולדן סטייט ווריורס (1-4):

1 מ-2 המשחקים המרכזיים של הערב ולא במקרה שניהם מגיעים אלינו מהמערב.

הווריורס שלא תמיד התאפיינו ביכולת חוץ טובה סופרים כבר 3 נצחונות חוץ רצופים שמצטרפים לנצחון הצמוד עם סל הנצחון של קליי תומפסון מול סקרמנטו כדי לייצר פתיחת עונה נהדרת והרבה אופטימיות לווריורס וכל עוד קרי נראה כמו קרי אי אפשר, פשוט אי אפשר, לפסול אותם כקונטנדרים.

הלילה הם יפגשו את אחת הקבוצות הצעירות המלהיבות בליגה, הקבוצה שאולי הכי מפתה לאמר שתעשה השנה את הקפיצה לקבוצת פלייאוף אמיתית. אחת הסיבות המרכזיות לאופטימיות היא כמובן צ'אט הולגרם, שבשני הצדדים של המגרש עושים דברים שרק אחד צרפתי שמשחק בטקסס עושה כרגע בליגה.

הימור: הווריורס ב-5

4:00 דנבר נאגטס (1-4) – דאלאס מאבריקס (0-4):

דנבר, להזכירכם, האלופה, תארח את דאלאס שמחזיקה במאזן מושלם, הן של נצחונות והן של 0 אמירות או מעשים הרסניים לחלוטין של קיירי ארוווינג, לא ברור איזה הישג גדול יותר.

שתי הקבוצות הן למעשה המשך ישיר של מה שראינו מהן בעונה שעברה.

דנבר עם מופע קבוצתי מסביב ליוקיץ', פיק אנד רול בלתי עציר ומספיק שחקנים משלימים שתורמים אתלטיות ויכולת להתפוצץ בייצור נקודות, מחוץ לקשת או בטבעת כשההגנה מתמקדת בסרבי.

דאלאס היא כולה המופע של לוקה, וצריך לשים לב ש-4 הנצחונות הושגו מול 4 קבוצות עם 0 שאיפות פלייאוף, ועדיין, מעבר ליכולת של לוקההמאבס יכולה לשאוף עידוד מהיכולת הנהדרת של לייבלי שקשה להאמין כמה הוא אפקטיבי מתחת לסל כרוקי, טימי הרדוואי ג'וניור שמצא את ייעודו כשחקן מחליף, וגם של גראנט וויליאמס שהתפוצץ על שיקאגו עם 7 מ-9 מחוץ לקשת ונותן לקבוצה הזאת קשיחות ואיום מרחוק שהם מאוד מאוד מאוד צריכים.

הימור: דנבר ב-10

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (3-2) – ממפיס גריזליס (5-0):

דזמונד ביין באמת עושה כל מה שהוא יכול אבל בלי מוראנט, עם אווירה שלילית מתחת לקבוצה ולא מעט פציעות נוספות, הגריזליס נראים רע מאוד כרגע, עם הפסדים לקבוצות כמו וושינגטון ויוטה והם צריכות למצוא דרך להתחיל לנצח לפחות את הנמושות של הליגה כדי שהליגה לא תברח להם יותר מדי עוד לפני שמוראנט חוזר מההשעייה שלו.

פורטלנד אחר פתיחה עם 3 הפסדים רצופים ניצחה את ה-2 האחרונים, ואני חושב שההערכות ששמו אותם קצת מעל הנמושות האמיתיות של הליגה בשלב הזה, עשויים להתברר כנכונים. בקבוצה שמתבססת כל כך על צעירים אנחנו נראה הרבה עליות וירידות וזה טבעי, אבל אם שארפ יצליח להתייצב על תצוגות כמו שראינו מול דטרויט עם 29 נקודות באחוזים טובים, כאשר ברוגדון ואייטון ממשיכים לתת תרומה משמעותית כשחקנים הוותיקים יותר לצד שארפ, ת'ייבול והנדרסון פורטלנד יכולה להפוך להיות קבוצה שיהיה לא רק מהנה אלא גם מעניין לראות.

הימור: פורטלנד ב-5

לפוסט הזה יש 29 תגובות

  1. הגיוני שמשחק הגמר ישוחק בווגאס. טורניר בכאילו חייב להיגמר במשחק מפלסטיק בעיר מפלסטיק. מאחל לכל הצדדים בהצלחה.
    תודה רבה על הפריוויו ושבת שקטה לכולם

  2. דור, קראתי את עמיחי על הטורניר ועכשיו אותך, ואני מצטער, הראש שלי כבר לא עובד ואני לא מבין בדיוק את משמעות הטורניר וכיצד כל העסק עובד עם העונה הרגילה. אז אקרא אותך על כל משחק כעומד בפני עצמו וככה גם אגיב, ואכתוב על המשחקים בעצמי, כל משחק כעומד בפני עצמו.

    1. מנחם, כמוך כמוני. לא רק שאני לא מבין מה הולך שם אני גם לא ממש מבין בשביל זה טוב. הניחוש שלי: כמו עם גימיקים אחרים של סילבר (ראה הבחירות באולסטאר) גם השטות הזאת תחלוף מהעולם תוך שנתיים שלוש אז אין טעם להתעמק ולנסות להבין יותר מידי.

    1. תודה דור. דוקא נחמד הרעיון של הטורניר האלה כי אלה משחקים שגם נספרים למאזן של העונה הרגילה וגם מייצרים טורניר נחמד בתוכם אני אהבתי.
      ניחושים:

      אינדי
      באקס
      ווש
      שיקאגו
      ג"ס
      דאלאס
      פורטלנד

  3. תודה על הפריוויו דור, שבוע שעבר התחלת חזק עם 9 מ-11 ושלל מדליות, שיהיה בהצלחה גם הערב.
    ההימורים שלי:
    אינדיאנה
    ניקס
    מיאמי
    שיקאגו
    ג"ס
    דנבר
    ממפיס

  4. פינת השיקוצים היומית
    ג'יימס הארדן בראיון ראשון כשחקן קליפרס – אני לא שחקן שמתאים לשיטה, אני שיטה שלמה. אמר שהזמן בפילדלפיה הרגיש כאילו החזיקו אותו ברצועה.
    אני שיטה שלמה? איזה חתיכת סמארק מהלך🤣🤣🤣
    ג'ואל אמביד הגיב ואמר שהכדור היה אצל הארדן בכל התקפה אז עם כל הכבוד הוא לא בדיוק מבין על מה הוא בא בטענות (במילים קצת יותר יפות)

  5. תודה על הקדימון דור .
    ואם מדברים על ווגאס
    אז אין ווגאס בלי מורשת .
    צריך לזכור יהודי נרצח כדי שלא יפנו את ווגאס בניגוד ליישובי העוטף אותם מפנים מרצון והסיפור הוא :
    לאחר שהחברה הטובים :
    מאיר לאנסקי , צרלי לאקי לוציאנו וג'ו בגסי סיגל סיימו לארגן את הקוזה נוסוטרה ולהפוך אותו לאירגון עובדים חיובי ולגיטימי צוארון כחול המתפרנס בכבוד ממשלח יד לגיטימי ,
    ואסור לשכוח העבירו את המשימות המיוחדות אאוטסורסינג קראו לזה
    לחברה מקצועית מכובדת בשם
    Murder incorporated,עליה ניצחו בגאון….
    אופס הקדמתי קצת כי את הסיפור הזה צריך להתחיל מהמוח
    The brain רוזנשטיין ,למיטב זכרוני הוא הוא מקים האירגון ,האיש שדאג להרטיב את תקופת היובש עבורו החלו בקריירה המפוארת כל אותם החברה הטובים ,אז נעזוב
    את רצח בע"מ (ביזנס ביזנס…) ונחזור לחלוץ מישב השממה בגסי סיגל שהחליט במצוות דוד בן גוריון
    לקדם את ההתיישבות היהודית במקומה הראוי לה ,אמנם התישבו
    שם בסוף איטלקים ע"ע פרנקי סינטרה אבל זו היתה הכוונה .
    היה כאן גם ענין חוקי מדינת נבדה
    לטובת כל מי שאינו מומחה במיסוי בינלאומי נאמר רק :
    בארצות הברית ניתן להסתדר ולא לשאת בעונש על רצח ,אונס וכיוצא באלו עבירות קלות … זה אך בשום אופן לא ניתן להתחמק מתשלום מס כחוק ,גם פשיעה מקצועית חייבת לשלם את חלקה בניגוד למדינת ישראל בה תושבים שומרי תורה ומצוות פטורים ,הרי מעבר לים אין אפליה :
    רוצחים ו או שומרי מצוות חייבים בתשלום על כל פעילות עסקית רצחת ושילמת תאמין ,רצחת ולא שילמת אל תאמין .
    כתוצאה מההתנהלות הזו בגסי סיגל הצדיק שומר תורה ומצוות גם גנגסטר ממולח …החליט ליישב את השממה
    לתפארת מדינת ישראל …
    או לפחות נוודה …שהיא כידוע חלק בלתי נפרד ….מהשטחים .
    על חלוציותו נורה בגסי ונרצח בידי אנשי עוולה , לדעתי ד"ר רזי תקן אם טעיתי עקבות הרוצחים מובילות לעזה או לפחות למאיר לנסקי עצמו
    בשל מה שקרוי שימוש לא נאות
    בכספי המאפיה .
    ובכן כך נכתב פרק עקוב מדם
    בתולדות ההתישבות היהודית
    בשממה .
    ואני שואל :
    על חריגה בכמה מאות מליונים רוצחים בן אדם ,לאיפה הגענו
    איפה אנו חיים …

  6. ככל שהטורניר יתקדם נוכל במקביל לפאר את פועלם דל חלוצי.השממה .

    להלן קישור למתענינים :
    אגדות המאפיה
    http://lamafia.co.il › murder-inc
    חברות רצח בע"מ: ארגון המחסלים שפעל עבור הקוזה נוסטרה.

  7. סאריץ נראה נהדר ומתאים בול לשיטה של גולדן סטייט. גם קומינגה התחיל מצויין ויש לו את זה בגדול פשוט קר צריך ללכת נגד העקרונות שלו ופשוט לתת לו דקות.
    לא נאמרה שם המילה האחרונה ….עדיין.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט