הקינגס נ' הווריורס, הסלטיקס נ' ההיט, הגריזליס נגד הנאגטס וגם וומבי, לוקה ופורטלנד החדשה ביום שישי של שמירה מקודשת על שגרה / דור בלוך

הקינגס נ' הווריורס, הסלטיקס נ' ההיט, הגריזליס נגד הנאגטס וגם וומבי, לוקה ופורטלנד החדשה ביום שישי של שמירה מקודשת על שגרה / דור בלוך

אחד הדברים שמדברים עליהם בהתמודדות עם טראומה, הוא החשיבות של שמירה על שגרה. אם מפטרים אותך, תקפיד לקום כל יום בבוקר להתלבש היטב ולצאת גם אם זה רק כדי לשתות קפה. אם חברה שלך נפרדה ממך תקפיד להמשיך להתאמן 3 פעמים בשבוע ואל תמלא את הפריזר בגלידות. כשמדובר על טראומה לאומית, זה קשה יותר, ולכל אחד יש את הדברים שעוזרים לו אם זה התנדבות, לדבר עם פסיכולוג או עם חברים או כל דבר אחר. אבל מה שנכון גם במקרה הזה הוא החשיבות של שמירה על השגרה.

מזה עשור השגרה שלי היא להתיישב אחת לשבוע לכתוב פריוויו למשחקי הלילה של ה-NBA עבור הופס, ולמחרת לכתוב סיכום של המשחקים ששוחקו באותו הלילה. אז אני מחליט, על אף הקשיים הלאומיים, המשפחתיים והמקצועיים, לשמור על השגרה שלי, ואני מקווה שהופס יסייע לכם לקבל קצת אסקפיזם בריא, ואם לא, לפחות לשמר את השגרה של לפתוח את האתר בבוקר ולהתעדכן בתוצאות המחזור.

אז בואו ניגש לאקשן!

2:00 שארלוט הורנטס (0-1) – דטרויט פיסטונס (1-0):

לונזו בול מול קייד קאנינגהאם זה המצ'אפ שיעמוד במרכז המשחק הזה, כאשר ההורנטס שניצחו במשחק הפתיחה של העונה את אטלנטה יפגשו את דטרויט שהפסידה בנקודה למיאמי. מבין שתי הקבוצות דווקא דטרויט נראית לי כמעניינת יותר עם המון המון כישרון צעיר החל מקייד קאנינגהאם שכבר אפשר לראות בו שחקן מוכח, דורן שהוא אחד הסנטרים הצעירים החביבים עליי בליגה, ג'יידן אייבי ואיימן תומפסון, הרוקי של העונה הנכוחית שלא הרשים במשחק הבכורה אבל בוודאות יקבל הרבה קרדיט העונה.

הימור: דטרויט ב-5

2:00 ממפיס גריזליס (1-0) – דנבר נאגטס (0-1):

בואו נגזים עם התגובה שלנו למשחק הראשון סבבה?

ממפיס, שתחסר את ג'ה למספר דו ספרתי של משחקים, ומי יודע באיזה מצב מנטלי הוא יחזור, נראית בבעיה. דזמונד ביין הוא גניבת דראפט ושחקן מהנה כמו שהוא סיפור טוב, אבל כשהוא נאלץ להרים את כל הנטל ההתקפי של ממפיס, זה פשוט לא יספיק מול רוב קבוצות הליגה, זה אפילו לא הספיק מול ניו אורלינס אז מה נגיד על מפגש עם האלופה? כמו כאן סמארט עם 2 מ-6 ל-3 ו-5 איבודים הביא את מה שהיה ברור שיביא. הגנה, מנהיגות (גם אם לא תמיד חיובית) אבל גם ביטחון עצמי מופרז ולא ראציונלי.

דנבר, נראית כמו שושלת. האם זה יתממש קשה לדעת, אבל הניצחון על הלייקרס הראה שהקבוצה לפחות כרגע לא סובלת מהמחלות שהשפיעו על קבוצות ששאפו להקים שושלת בעבר, ויוקיץ' הוא עדיין השחקן הכי טוב בליגה, ואיזה תענוג לצפות בו.

הימור: דנבר ב-12

2:30 אטלנטה הוקס (1-0) – ניו יורק ניקס (1-0):

כדורסל גדול כנראה לא נראה כאן משתי קבוצות שהפסידו את משחק הפתיחה שלהן, אבל יהיה מעניין לראות האם רנדל ובראנסן מתאוששים ממשחק נפל מחריד מול בוסטון (11 מ-43 (!!!) ביחד מהשדה), והאם טריי יאנג ודג'אנטה מורי יתאוששו משלהם (7 מ-33 מהשדה ביחד), ולעומת זאת האם בארט וג'ונסון שכיכבו עבור שתי הקבוצות ירשימו שוב.

הימור: הניקס ב-5

2:30 בוסטון סלטיקס (0-1) – מיאמי היט (0-1):

השתיים האלה שדומה שפוגשות זו את זו בכל פלייאוף יפגשו הפעם בעונה הסדירה במשחק שמפגיש שתי קבוצות שאהבה רבה ביניהן אין.

ההיט לא קיבלו את לילארד אבל כן פתחו את העונה עם ניצחון ומי שיזלזל בהם (אני ביניהם, כבר מודיע) עלול לעשות זאת תוך נטילת סיכון מוניטין בלתי מבוטל. אני פשוט מרגיש שלהיט אין חמישיה של לאב באטלר אדביו לאורי והירו אין מספיק כוח אש כדי להתמודד עם הגדולות של המזרח. מאידך, חשבתי כך גם בשנה שעברה, ובזאת שלפניה ובזאת שלפניה.

הסלטיקס לעומת זאת נראים כמו הדבר האמיתי כאשר אחרי עונת רוקי קשה למדי, ג'ו מזולה מתייצב על הקווים עם עוזרים מנוסים וחיזוק לסגל כאשר כל האחריות היא עליו ובמקרה של בוסטון, לאור ריבוי האפשרויות לחיבורים ורוטציות, יש גם חשיבות גדולה במיוחד להצלחה של המאמן בניהול הדקות והציוותים, יהיה מעניין לראות מה הוא יעשה כבר הלילה, עם השימוש בספסל. מול הניקס עלו הורפורד ל-26 דקות, האוזר ל-14, קורנט ל-8 ופריצ'ארט ל-11. השישיה הראשונה של הסלטיקס נראית חלומית אבל מה שיתנו מספר 7-8עשוי להיות מה שיכריע את העונה שלה כשנגיע למאני טיים.

הימור: בוסטון ב-8

2:30 קליבלנד קאבלירס (0-1) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-1):

שתי קבוצות שבהחלט עשויות לעשות קפיצה העונה, והופכות את המשחק הזה למשחק מרתק לצפייה.

הקאבס היו אמורים למעשה לעשות את הקפיצה כבר בעונה שעברה כשצירפו את מיטשל, נפרדו מסקסטון ובנו בסיס צעיר עם מובלי וגארלנד. אלא שהרכב שני הסנטרים שלה נראה קצת גימיקי, ההתקדמות של מובלי נעצרה, ולא היה להם 3. לא ברור שהם טיפלו בבעיות האלה העונה כאשר בניצחון הדחוק על הנטס ראינו שוב ת אוקורו ב-3 בהרכב קלאסי יותר עם שטרוס שהיה מצוין עם 7 מ-13 מהשלוש.

אוקלהומה היא הקבוצה שכולם רוצים שתעשה את הפריצה, הכדורסל שלהם מענג, הבנייה נכונה, השחקנים מרתקים ועכשיו רק צריך שאלילי הפציעות יהיו איתם ושהצעירים ימשיכו להתקדם. הולגרן קיבל 25 דקות מול שיקאגו, מעט מדי כדי להתרשם באמת לאן הספצימן הזה הולך על מגרש כדורסל. וויליאמס הטוב היה כהרגלו טוב, SGA היה כהרגלו מעולה, וגידי היה יעיל. יהיה מעניין לראות את אוקלהומה מול קבוצות טובות יותר משיקאגו, קליבלנד לדוגמא.

הימור: אוקלהומה ב-5

3:00 שיקאגו בולס (1-0) – טורונטו רפטורס (0-1):

שתי קבוצות שלגמרי לא ברור מה הן עושות יפגשו בשיקאגו אבל בעוד לשניה לפחות יש נכסים הראשונה נראית כמו הקבוצה שמנוהלת הכי גרוע בליגה.הצירוף של שרודר שקלע 22 נקודות במשחק הבכורה מול מיניסוטה נראה כמו עוד מהלך נהדר של מסאי יוז'רי, אבל העתיד של הקבוצה הזאת יוכרע על היכולת של סיאקאם ואנאנובי וההתפתחות של בארנס, שלושתם היו בסדר בניצחון על הוולבס, אבל מדובר על 3 שחקנים שהתנדותיות במניות שלהם הייתה מהקיצוניות בליגה ב-3 השנים האחרונות, אז נחכה ונראה.

הימור: טורנטו ב-12

3:00 סן אנטוניו ספרס (1-0) – יוסטון רוקטס (1-0):

יוסטון הייתה אמורה להיראות העונה כקבוצה, לראשונה אחרי שנים על גבי שנים של טנקינג אבל המשחק הראשון מול אורלנדו היה מאכזב מאוד והסתיים בתבוסה, יהיה מעניין לראות איך המאמן החדש שלהם, והמאוד מאוד מוערך, יטפל בנסיבות האלה, אחרי שחסם לפי דיווחים שונים את הגעתו של הארדן והעדיף את ואן וליט וכדורסל קבוצתי יותר. בספרס זה סיפור של איש אחד, וצר לי אוהדי ספרס ובכלל, כדי שתהנו מכל שניה שלו כי הדקות שלו הולכות להיות ממוננות בצורה הקשוחה ביותר על ידי האיש הקשוח ביותר.

הימור: סן אנטוניו ב-8

3:30 דאלאס מאבריקס (0-1) – ברוקלין נטס (1-0):

דאלאס מתחילה עונה כשהיא מהמרת על הכדורסל ההליוסנטרי מסביב ללוקה ועל הבריאות הנפשית של קיירי (טפו), שתי אסטרטגיות שהתקדים להצלחה בהם אינו ארוך מדי. ארווינג קלע 22 אבל גם 1 מ-8 משלוש בניצחון על הספרס אבל במקרה שלו מעקב אחר שפת הגוף מעניין לא פחות ממעקב סטטיסטי. מי שהרשים במשחק הזה ויהיה מעניין לראות עד כמה משפיע הוא יהיה הוא גראנט וויליאמס שקלע 17, לעומת זאת נדהמתי מכך שסת' קארי קיבל רק 4 דקות, זה שחקן שאני מאוד מחזיק ממנו ויהיה מעניין לראות לאן זה הולך.

ברוקלין קיבלה 36 נקודות מקאם תומאס, בעוד בן סימונס קלע 4 נקודות בלי שלשה אבל חמור יותר בלי לזרוק עונשין. שמעתי את דוק ריברס השבוע אצל ביל סימונס והוא אמר דבר מאוד נכון בעיני – שמה שהכי חשוב לסימונס זה הביטחון מהעונשין כי היעדרו שולל ממנו למעשה את כל הכלים ההתקפיים שלו, כי כשאתה מפחד ללכת לקו אתה חודר אחרת, אתה עושה פיק אנד רול אחרת ובקיצור אתה הופך להיות בלתי שחיק, וכך בדיוק סימונס נראה במשחק הראשון של העונה של הנטס.

הימור: דאלאס ב-12

4:30 יוטה ג'אז (1-0) – לוס אנג'לס קליפרס (0-1):

הקליפרס שמחכים להארדן פתחו עם ניצחון על פורטלנד הצעירים, אבל מלבד עיסוק בלתי פוסק בסוגיות בריאות וניהול דקות, קשה לדמיין שהקבוצה הזאת תצליח לעורר עניין רב העונה. הלילה היא תפגוש קבוצה נוספת שלא אמורה לעורר עניין והיא יוטה שפוצצה את הסיפור בקיץ שעבר ודני איינג' עדיין לא עשה את המהלך הבא שאמור להחזיר אותם לרלבנטיות, יהיה מעניין לעקוב העונה אחרי השמועות מיוטה, שמעמידה קבוצה חמודה עם קולינס, מארקנן, קסלר, קלארקסן והורטון טאקר, אבל זאת אולי חמישיה שניה שיכולה לקחת אותך לגמר, כחמישיה ראשונה זה לא שווה אפילו פלייאין אם תשאלו אותי.

הימור: הקליפרס ב-15

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (1-0) – אורלנדו מג'יק (0-1):

פורטלנד היא יוטה של השנה, אחרי שפרקה את העסק בקיץ, היא לא אמורה לדבר העונה ועדיין יהיה מסקרן לראות את סקופ הנדרסון, אחד השחקנים המדוברים ביותר של הדראפט שפתח עם 11 במשחקו הראשון, את דיאנדרה אייטון שאווירה חדשה אמורה להחזיר אותו להיות אחד הסנטרים הבכירים בליגה, שיידון שארפ שלא קיבל הרבה קרדיט והוותיקים רוברט וויליאמס וברוגדון שדווקא הרשים בהפסד לקליפרס.

המג'יק לעומת זאת סיימו את שלב צבירת הכשרון ועכשיו הם אמורים להתחיל לפתח אותו לכדי קבוצה תחרותית. וואגנר ובנקרו הולכים ומסתמנים כצמד אולסטארים פוטנציאליים והשאלה היא מה ייבנה מסביבם, אני לא בטוח שקארטר פולץ וסאגס שפתחו ליידם מול יוסטון הם מה שהקבוצה הזאת צריכה ואני צופה שנראה מהם מהלכים בשוק כי יש להם שילוב של המון נכסים שקבוצות אחרות יכולות לרצות, גמישות בתקרה וצרכים מובהקים.

הימור: אורלנדו ב-9

5:00 סקרמנטו קינגס (0-1) – גולדן סטייט ווריורס (1-0):

סקרמנטו תרצה להמשיך את המומנטום מהעונה שעברה, כאשר סימני השאלה מסביבה נוגעים בעיקר לחשש שהם עמדו במקום בעוד כל המערב הלך קדימה. התזה הזאת לא עמדה למבחן מול יוטה החלשה כאשר הריסון בארנס השתולל עם 33 נקודות ב-33 דקות, כאשר גם סאבוניס, פוקס, מארי והורטר נראו טוב. מי שהכי מעניין אותי הוא סאשה ויז'נקוב המוכר היטב לחובבי היורוליג, והשאלה האם הוא יכול לעשות את המעבר תשפיע הרבה על היכולת של סקרמנטו. הוא עלה ראשון מהספסל בנצחון על יוטה, וסיים עם 8 נקודות ב-16 דקות.

הווריורס ללא גרין הפסידו במשחק צמוד לפיניקס אבל רק כאשר הפורוורד יחזור יהיה אפשר להבין איך הניסוי של צירוף כריס פול לקבוצה הזאת יעבוד. אם יש בכל זאת חדשות טובות לווריורס מההפסד הוא היכולת של קאמינגה ומודי, קפיצת מדרגה של לפחות 1 מה-2 האלה יכולה להיות המפתח עבור הווריורס העונה.

הימור: הווריורס ב-5

לפוסט הזה יש 77 תגובות

  1. שארלוט – היא אומנם קבוצה חלשה, אבל דטרויט חלשה הרבה יותר.
    דנוור – גם כי יוקיץ' משחק בשורותיה וגם בגלל שממפיס חבולה כהוגן.
    ניו יורק – כי הם הראו אופי במפגש מול בוסטון ואטלנטה מפורקת.
    בוסטון – כי היא דינאמית ונחושה אצל מיאמי נראה שהתעייפה הסוללה.
    אוקלהומה – כי אני אוהב את הקבוצה עוד מימי השלישיה הגדולה בתוספת איבקה.
    טורונטו – כי שיקגו נראית גמורה והיא זקוקה לבנייה מחדש – דחוף.
    סאן אנטוניו – אחרי הכל היא ביתית ויש לה את וומבי.
    דאלאס – במילה אחת לוקה ובשתי מילים לוקה דונצ'יץ'.
    קליפרס – עד שקוואי וג'ורג' משחקים, לא ינצחו? צריכים למלא ב w לפני תקופת הפציעות.
    אורלנדו – הם כבר בתהליך בניה. בפורטלנד רק סיימו להרוס לפני הבניה.
    סקרמנטו – כי כשצריך לבחור בין עבר לבין עתיד, אני בוחר בעתיד.

  2. קיד,קיירי ודונצ'יץ' זה מתכון ליציאה מוקדמת לקנקון. סיבוב ראשון יהיה נס.
    גולדן – עצם זה שגרין חסר להם,מראה כמה הם בזבל. הם גמורים

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחח
          תתאמץ קצת
          🙂
          רמז, היא קצת פחות בלונדינית מהטאוויל והיא מגיעה בגובה הנכון.
          אני יודע, אמי מיזו.

  3. תודה רבה דור פריוויו משובח כהרגלך .
    דטרויט
    ממפיס
    ניקס
    אוקלהומה
    שיקאגו
    סאן אנטוניו
    דאלאס
    יוטה
    אורלנדו
    סקרמנטו

  4. תודה דור. הקינגס התחזקו בעיקר בהגנה.אבל פוקס בדרך להיות סופר סטאר וקיגן בקליבר של אולסטאר שלישי. דוארטה וקולבי גונס הרוקי הם טו ווי פליירס ולדעתי יותר חזקים מהארטר ויותר שלמים ממונק.

  5. כל בכבוד דור.
    .
    אם ג"ס תפתח עם פול, קרי וקלי היא תפסיד. כמו שאי מכיר את סטיב קר כך יהיה.ככל שהזמן חולף אני מתחזק בדעתי שג"ס היתה צריכה להחליף את קלי. יתכן וגורדן פול שרף את הגשרים, איגואדלה אמר עליו את המשפט האלמותי הבא "התאמץ להראות בלתי מתאמץ". אבל קלי כבד מידי וגם אם הוא יכול לשחק כמספר 4 בהגנה הצירוף שלו עם פול וקרי בחמישיה הוא חולשה הגנתית גדולה. תוסיפו לזה את העובדה שהוא ירד ברמת הקליעה, למרות הגיעה לעונה בכושר גבוהה בחירת הקליעות ואיכותן לא מתאימה לשחקן חמישיה.
    .
    טוב אני אקצר. קלי לפילדלפיה תמורת הארדן והאוס (ינופה מיד כדי שקר לא יתפתה לא לתת דקות למודי וקמינגה). לחליפין קלי ו CP3 יורדים לספסל וג"ס משחקת עם החמישיה הבאה : קרי, מודי, וויגינס, גרין, לוני. כל עוד גרין לא כשיר קר יכול להמשיך לפנק את האגו של CP3 ותת לו לפתוח. אני חושב שבין קרי, גרין, פול ולוני הארדן יבין שהוא לא יכול לשחק משחקים ולעומת זאת זו ההזדמנות שלו לטבעת.

      1. אני לא צופה שזה יקרה מחר אבל אני צופה בעיות קשות עם קלי. האופן שבו הוא תופס את עצמו שונה בצורה מאד משמעותית מהאופן שהאחרים רואים אותו.

            1. אני מחבב אותך. אבל אתה רק כורה לעצמך את הקבר יותר ויותר עמוק עם הסיפור הזה.
              ב-2030, כשדטרויט סוף סוף יצליחו להגיע לפלייאוף, תסתובב פה עם פרצוף "אמרתי לכם!" כמו מנחם עם 'המזרח יתעלה על המערב' שהוא הריץ 30 שנה עד שזה הצליח לו.

            2. הם יגיעו עמוק לפלייאוף הרבה קודם, והשנים האלה והבנייה הנכונה מהרגע שהחליטו להתחיל מחדש יהיו הסיבות הברורות לזה.

  6. הדרך לחסור לשיגרה מטראומה החא להבין מה גרם לטראומה .
    פעם אחת יתכן שהיא מקרית .
    פעמיים מקריות …לא יתכן !
    כמות אגדית בלתי נתפסת חוצהנאת התעלה ב 1973 ,כל מנגנוני המודיעין לא פעלו, התקנים
    משטכללים להצתת התעלה לא פעלו .
    לא היו מוקשים על הגבול ,מעניין …
    אוקטובר 23 :
    לא היו התרעות לצבא חמאס בן 2000 לוחמים מאומנים חמושים באפודם משוכללים ורימונים ?
    לא היו התרעות למעבר 20 מצנחי רחיפה לא ידענו על קיומם ..?
    לא ידענו כי החמאס משתמש במיסוך עשן ?
    לא ידענו על מאות כלי רכב בבוקר שבת בו אין מעבר גבול לארץ ?
    הצבא במשך 8 שעות לא מסוגל להגיע מהמרכז לעזה?
    מסוקי תקיפה באוויר לא מסוגלים לעזור ללוחמי קיבוץ מגן במשך שבע שעות ?
    הדרך להתמודד עם טראומה היא להתעלם ממנה ?
    חולק על המסקנות שלך דור :
    להבנתי משהו מאד מסריח קרה כאן !

    1. אכן משהו מסריח.
      מכונת הרעל של חלק מהפוליטיקאים עובדת בתפוקה מלאה גם בזמן מלחמה.
      הפצת פייק ניוז, דיסאינפורמציה, ודמגוגיה הם הכלים,
      והיעד הוא הישרדות פוליטית.
      בדרך?
      הכל כשר.
      גם כאשר כל כך הרבה נמצאים כרגע בעזה, נלחמים.

    2. יום כיפור 73
      האמריקאים לא ראו את היפנים מתקרבים לפרל הארבור. סטלין לא ראה את היטלר מגיע בברברוסה. אל קעידה הוריד את התאומים מבלי שראו ועוד ועוד
      הפתעות תמיד היו ויהיו בהיסטוריה.
      הדבר הכי מסריח שקרה פה זה אינטרסנטים שמנסים לפלג את העם

      1. כולם יודעים וידעו והתעלמו. גם ביידן מפחד מהאיראנים ומאיים בהפצצת דיונות בסוריה ודיבור קשוח…
        למד מביבי….
        חושב,שמזוודות הכסף שלו יפתרו את העניין. את האיראנים יש למחוק חזק הרבה מהים שם נגד הממשל שלהם צריך רק ביצים והרבה פצצות אבל ביידן משקשק.
        מי שמפחד ממלחמה המלחמה רודפת אחריו לבית.
        עוד ממשיכים עם הכלה והומניטריות ושטויות….
        במלחמה צריך לנצח ולא משנה איך אלא חד חלק מוחץ בכל העוצמה. אם לארהב אין ביצים לפעול נגד איראן סנקציות וסיפורים לא יעזרו עניין של זמן.
        אצלנו הכילו 20 שנה טפטופים קראו לזה חחחח לי ברור שזה ימשיך ויתחילו גם טפטןפים בצפון….
        כי ביבי לא בנוי לזה הוא צריך סיגרים ומיליארדרים שיתנו לו לטייל בעולם מה עכשיו לו לנהל מלחמה ואחכ הוא עוד לא יוכל לטייל בעולם כי איזה מישהו יתבע אותו…
        הוא מורח זמן ומחפש שילחצו עליו להפסיק ואז יגיד זה הכריח אותי וסיפורים שכולם יודעים מה יקרה בסוף סינוואר או אחד מאלו יעברו לקטאר בסוף מזוודות כסף יזרמו לשיקום הרצועה ועוד שנתיים כזה שוב טפטפת 😉
        ביידן יתן לו מזוודות כסף ולסעודים ויעני הכל טוב עד הפעם הבאה. לחיזבאללה ימשיכו לתת לגדול ולהתעצם…
        בטח גם יאפשרו גרעיןמאיראני…הרי הפצצה שם בלתי נמנעת לא מובן למה מחכים זה זמן מושלם

    3. נתי
      אני לגמרי מסכים שכל העניין מסריח.
      אני משש וחצי בבוקר שלאותה השבת שואל את עצמי איפה היו המסקרים.
      שירתתי בח"א אז השתתפתי בימי קרב (חצור, תל נוף ורמת דוד). השתתפתי בקפצות ובדיקת כוננויות (חצרים) ומדדתי זמנים לחמשים, חממניקים טייסים ופקחים במגקלי פיקוח של חיל האוויר.
      היה פה משהוא מעל ומעבר לפשלה. מאדמקווה שוועדת החקירה תהייה אובייקטיבית ותוציא את האמת החוצה. זה לא רק ביבי ראש אמן והרמטכל ישלמו. תהיה פה קבוצה של מאות ואלפי אנשים, כולל ברק ואולמרט וכל מי שהיה אחראי על הקונספציה מראשיתה. נראה אם נתניהו יצליח לצאת גם מזה.
      אני במקומו הייתי מנסה (לאיתנו לו!) להכריע את החמאס (דאחלאן למי שלא ביקש), חיזבאללה ואחרי כן מפרק את אירן מהגרעין ועל הדרך עוזר לעם האירני להיפטר מחמינאי ושות ונפטר מאסאד. אחרי כן הייתי מתפטר ועובר לאי בודד.
      כן מלחמת עולם, לא מלחמת עולם?

  7. ג'קסון מדהים והיום הכל נכנס לו אבל יש משהו בקבלת החלטות שלו שהוא שנייה מאוחר מידי. זה נראה שלפעמים הוא הולך ראש בקיר והוא לא מסונכרן לגמרי עם המשחק הקבוצתי והזורם של דנבר.
    מדהים איך בNBA סחיטת עבירות הפכה למקצוע. סמארט מרגיש את היד של פורטר בהתקפת מעבר זורק שלשה עם קפיצה הצידה לכיוונו ומקבל 3 זריקות. זה מגוחך, במקום להתעסק בכדורסל מתעסקים במי מצליח לקבל יותר שריקות מהשופט.

  8. אני רואה שאובמה שם דאבל עם 5 ריב התפרפקפה ו 3 חסימות. זה יפה מאד
    הוא בטוח יהיה ROI עם לא יפצע

  9. הוואגנריזם הבנקרואי זו קבוצה קבוצה.
    תקשיבו, ותקשיבו טוב טוב!!!!!
    אורלנדו השנה בפלייאוף ולא מהמקום השישי אלא יותר קרוב לרבעייה הפותחת.

  10. היה לילה חזק. דנבר-ממפיס היה מצוין. גם בוסטון – היט ממה שראיתי. במשחק שלנו נרדמתי לצערי לפני המחצית, לויקטור יש עוד הרבה מה ללמוד, הוא מאוהב בזריקות סופר קשות, חייבים לעקור את זה ממנו. גם אם הוא מכניס אחת WAAW מ-10 ונכנס להיילייט זה לא טוב לקבוצה.
    שישחק פשוט, יש לו מספיק יתרונות לקלוע גם בלי סיבוב, פייד אוואי תוך כדי נפילה החוצה מול שומר משלוש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט