הבאקס נ' הבולס, הנאגטס נגד הגריזליס, ההיט נגד ההוקס וגם הלייקרס, ה-76'ס, הווריורס ואבדיה ביום שישי הגדול בסימן סקירת מעמד המאמנים! / דור בלוך

הבאקס נ' הבולס, הנאגטס נגד הגריזליס, ההיט נגד ההוקס וגם הלייקרס, ה-76'ס, הווריורס ואבדיה ביום שישי הגדול בסימן סקירת מעמד המאמנים! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (20-25) – אוקלהומה סיטי ת'אנדר (30-14):

ג'יימס בורגו יארח את מייק דיינלוט.

בורגו יליד 77 ומקסיקני אמריקאי, יליד ניו מקסיקו, התחיל את קריירת האימון שלו במכללות, והוא חלק מהשושלת של פופוביץ' בספרס. למעט קדנציית אימון קצרה במג'יק, קריירת האימון שלו הייתה עם שארלוט בלבד וזו עונתו הרביעית בקבוצה, כאשר בשלוש הראשונות החמיץ את הפלייאוף אבל אף אחד כנראה לא ממש יחזיק את זה נגדו.

העונה נראה ששארלוט נמצאת בעמדת פריצה, ובורגו מקבל קרדיט על הפיתוח של בול כמו גם על סגנון המשחק הפתוח של ההורנטס והם מהקבוצות המהנות בליגה לצפייה.

דיינלוט היה העוזר של בילי דונובן הן בפלורידה גייטורס ולאחר מכן בת'אנדר ובראשית העונה הקודמת החליף אותו. אם אתם לא מכירים את שמו זה בגלל שהת'אנדר הם בעליל לא קבוצה תחרותית כרגע, וגם לא שואפת להיות ולכן הוא יכול לנצח רק 22 משחקים כמו בעונה שעברה, ולהתרסק גם העונה מבלי שהדבר יסכן את עבודתו באופן ניכר.

הימור: ההורנטס בכושר נהדר וניצחו את מילווקי, פילי, ניו יורק ובוסטון לאחרונה כשהם עושים רעש פלייאוף אמיתי, הת'אנדר, הם ובכן, קבוצת כדורסל מחרידה למדי. שארלוט ב14

2:00 אורלנדו מג'יק (38-8) – לוס אנג'לס לייקרס (23-22):

ג'אמל מוזלי יארח את פרנק ווגל בפלורידה.

גם למוזלי רקע במקסיקו שם שיחק לאחר הקולג', הוא עבר גם בליגה האוסטרלית, פינלנד ודרום קוריאה כך שרקע הכדורסל שלו מגוון מאוד. באימון לעומת זאת הוא דבק ב-NBA בלבד, בהתחלה כמפתח שחקנים וסקאוט בדנבר ובהמשך כעוזר מאמן של הנאגטס, הקאבס והמאבריקס. בגין העבודה שלו על ההגנה של המאבס הוא זכה בקרדיט רב שהוביל למשרת מאמן ראשי בראשית העונה הנוכחית באורלנדו. בדומה לדיינלוט גם עליו אין ממש לחץ לנצח עכשיו, והוא אכן, לא מנצח עכשיו.

פרנק ווגל לעומת זאת הוא אחד המאמנים המוערכים על ידי בליגה ואחד שתקוע בסיטואציה דפוקה במיוחד. החשיפה הראשונה של אמריקה לווגל היה בתכנית של לטרמן שם הופיע כשהוא מסובב כדורסל תוך כדי צחצוח שיניים.

ווגל חייב את קריירת האימון שלו לריק פיטינו, כנראה הדבר הטוב היחיד שפיטינו עשה ב-NBA. השניים הכירו באוניברסיטת קנטאקי ופיטינו לקח את ווגל איתו לבוסטון כמתאם וידאו. לאחר חמש שנים קודם לעוזר, משרה בה כיהן בבוסטון ופילדלפיה לאחר מכן. הוא עבד שנתים בלייקרס ולאחר מכן שנתיים בוויזארדס לפני שמונה לעוזר המאמן של הפייסרס. בשנת 2011 מונה למאמן הקבוצה לאחר פיטוריו של ג'ים אוברייאן ובנה קבוצה תחרותית ונהדרת שאיתגרה את לברון במזרח שנה אחר שנה אבל מעולם לא הצליחה לעבור אותו בדרך לגמר ה-NBA.

לאחר 5 שנים באינדיאנה עבר לאורלנדו שם אימן במשך שנתיים ולא הצליח להגיע לפלייאוף. לאחר הקדנציה הלא מוצלחת הזאת הוא הגיע ללייקרס ב-2019 בליהוק מושלם. ווגל מבין מספיק טוב את הליגה כדי לתת ללברון לנהל את ההתקפה והוא נותן ערך מוסף אמיתי בהגנה. הסכמה ההגנתית שבנה מסביב לדיוויס והכימיה הקבוצתית שנוצרה בעונת הבועה נתנה ללייקרס אליפות. כרגע לעומת זאת הוא במצב דפוק למדיי כשההנהלה תקעה אותו בלי כלים הגנתיים, עם כלים התקפיים בעייתים מאוד ובלי שום יכולת לעשות שינויים פרסונליים כי תקרת השכר סתומה עם שחקנים בלתי סחירים או כאלה שאין ללייקרס עניין לסחור בהם. בעיה.

הימור: הייתה תחושה שהלייקרס עלו על משהו עם יותר דקות מנוחה לווסטברוק והשימוש בלברון בסנטר ולאחר רצף הפסדים הם ניצחו את יוטה אבל אז באה הקריסה ברבע האחרון וההפסד לאינדיאנה והלייקרס כבר עם 4 הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים. הלילה יש להם הזדמנות להתאושש מול אחת הקבוצות החלשות העונה, אומנם אחת עם כישרון צעיר ניכר אבל לא כזה שפרץ עד כה. הלייקרס ב-8

2:00 פילדלפיה 76'ס (18-26) – לוס אנג'לס קליפרס (24-22):

דוק ריברס מול הקבוצה בה עשה חלק עשיר מהקריירה שלו, טיירון לו מול הקבוצה שבמאבק נגדה בפלייאוף הוא התפרסם אולי יותר מכל טרם קריירת האימון שלו.

דוק היה שחקן מוערך באטלנטה כפוינט גארד, ומעמדה זו הוא הוצנח ישירות לעמדת המאמן הראשי באורלנדו. תחילת הקריירה שלו עם גרנט היל וטרייסי מגריידי הייתה מוצלחת ביותר, ואין לדעת האם במידה והיה מצליח להנחית את טים דנקאן בפלורידה, מה שהיה מאוד מאוד קרוב לביצוע, הוא לא היה נזכר היום כאחד מגדולי המאמנים בליגה. אבל ההיסטוריה רצתה אחרת והוא סיים עם את הקריירה באורלנדו אחרי פתיחת עונה של 10-1 בעקבותיה פוטר.

ריברס לא נשאר מחוסר עבודה לאורך זמן כאשר ב-2004 קיבל את בוסטון סלטיקס שם אימן 10 שנים. במהלך התקופה הזאת שבמבט לאחור היא מעט שנויה במחלוקת הוא זכה באליפות אחת והפסיד בגמר אחד וזה הכל. עם הביג 3 של גארנט, פירס ואלן, האם הוא יכל או היה צריך לעשות יותר? כל אחד יחליט לעצמו.

ריברס נקנה על ידי הקליפרס בעסקה מטורפת לחלוטין במסגרתה הסלטיקס קיבלו אשכרה בחירת דראפט עבורו, במהלך 8 שנים הוא הצליח מאוד עם פול וגריפין והיה מרחק פסיעה מהגמר אבל נעצר פעם אחר פעם על ידי הספרס, ולא הצליח אפילו להגיע לגמר אזורי.

התקופה הזאת שבלי ספק הייתה מוצלחת פחות לא הרתיעה את פילי מלקחת אותו, כאן אני כבר הרבה יותר ביקורתי כלפיו ואני חושב שהרבה מהבלגאן שפילי נמצאת בו עכשיו נובע מהביקורת הישירה שהפנה כלפי סימונס מיד בתום העונה. אפשר לחשוב שסימונס הוא לא שחקן מנצח וללכת לטרייד עליו אבל האופן שבו זה נעשה הוריד את הערך שלו דרמטית והיה מקרה קלאסי של להגן על עצמך על חשבון הקבוצה. לא סבבה.

לו כאמור הפך לדמות מוכרת כששיחק את אלן אייברסון באימונים עבור קובי בריאנט לפני סדרת הגמר מול פילי, במסגרתה אייברסון גם צעד בהפגנתיות מעל לו השכוב על הרצפה. הלייקרס זכו באותה סדרה ולו המשיך לקיירת NBA נאה.

הוא כמובן קיבל את משרת האימון הראשונה שלו לאחר פיטוריו של דיוויד בלאט בעונתו השניה לאור חוסר שביאות הרצון של לברון מהתנהלות העניינים, וזכה להיות חלק מהקבוצה שזכתה באליפות סנסציונלית ב-2015-2016.

במחשבה לאחור לאחר 3 עונות בקליבלנד ששלושתן נגמרו בגמר, והגעה עד גמר המערב עם הקליפרס, אני מעריך היום את לו יותר מאת ריברס. הוא הוכיח יכולת להחזיק קבוצה מבחינה חברתית שזה תפקיד מרכזי של מאמן ב-NBA ולנהל אגואים בצורה טובה. בנוסף הוא הוכיח יכולת לבצע התאמות למצבים שונים, לעשות שינויים תוך כדי סדרת פלייאוף ולקחת את הקליפרס על כל בעיותיהם לריצת פלייאוף עמוקה.

הימור: אמביד פשוט מתפוצץ כרגע על הליגה ואנחנו קרובים לחזרה לדיבורי ה-MVP לאמביד וזה לא יהיה מופרך. הקליפרס לעומת זאת ממשיכים לג'עג'ע ללא קוואי ולא מעט משחקים גם ללא פירס, ונראה שנגזר עליהם פלייאין השנה. פילי ב-12

2:30 אטלנטה הוקס (25-19) – מיאמי היט (16-29):

ניט מקמילן יפגוש את אריק ספולסטרה במשחק בין המאמנים מספר 4 ו-5 במספר המשחקים שאימנו בקריירה מבין המאמנים הפעילים כיום. (פופוביץ', דוק, קרלייל, מקמילן, ספולסטרה, קייסי, ווגל, תיבס, באד למי שמתעניין).

מקמילן היה שחקן משמעותי בסיאטל של שנות ה-80 וה-90 כשאפילו השתתף בסדרת הגמר מול שיקאגו של ג'ורדן ב-96. לאחר פרישתו נשאר כעוזר בסיאטל, לפני שקיבל את משרדת המאמן הראשי בה לא הצליח במיוחד. לאחר תקופה זו עבר לפורטלנד, שיקם את הקבוצה מעידן הג'ייל בלייזרס, ולקח אותה לפלייאוף שלוש פעמים אך הודח כל פעם בסיבוב האשון לפני שלפורטלנד אמס מהבינוניות והוא פוטר.

התחנה הבאה של מלמילן הייתה אינדיאנה שם אימן במשך ארבע שנים, ועם ארבע הדחות בסיבוב הראשון הוא סיים את עבודתו בפייסרס באופן דומה. באמצע העונה שעברה הוא נקרא לדגל באטלנטה לאחר פתיחת עונה עסונית, שיקם את הקבוצה ולקח אותה עד גמר המזרח שם לא יכלו ההוקס לאלופה ממילווקי.

העונה מקמילן חווה את הצד השני של המטבע עם פתיחת עונה מחרידה וריבוי פציעוי ויהיה מעניין לראות אם ואיך הוא ישרוד את זה.

ספולסטרה הוא אחד המאמנים המוערכים בליגה, כמי שהתחיל את הקריירה כמתאם וידאו ועשה את כל הקריירה שלו בהיט קולטשר הוא זכה להערכה רבה משחקניו אבל גם לסקפטיות על שתי האליפויות שלקח עם לברון וייד ובוש במיאמי. אבל גם לאחר עזיבת לברון ספולסטרה הצליח לשמר בצורה מרשימה ולגלם את הערכים של ההיט כששמר על הקבוצה תחרותית לאורך כל השנים, כאשר השיא היה הגעה לגמר בבועה שם הפסידו ללייקרס של אותו לברון.

הימור: ההיט מגיעים בכושר נהדר ניצחו 4 מ-5 משחקיהם האחרונים כולל פעמיים את אותה אטלנטה אותם יפגשו הלילה. ההוקס התאוששו משני ההפסדים האלה עם שני נצחונות על מילווקי ומיניסוטה מה שמבטיח משחק צמוד יותר הלילה, אם כי להערכתי הסיום יהיה דומה. ההיט ב-8

2:30 בוסטון סלטיקס (23-23) – פורטלנד טרייל בלייזרס (26-18):

אימיי אודוקה, הייה סמול פורוורד עם קריירת NBA לא מרשימה במיוחד בפורטלנד וסן אנטוניו בעיקר וסיים את הקריירה בליגה הספרדית.

גם הוא מהשושולת הפופוביץ'ית ובילה 8 שנים במערת של הספרס מ-2012 עד 2019 כעוזר ונחשב כגורם משמעותי בהגעה של אולדרידג' לקבוצה כשחקן חופשי. לאחר תקופתו בספרס היה עוזר מאמן בפילדלפיה לעונה אחת, בבורקלין עונה אחת ובקיץ מונה למאמנה של בוסטון, והוא המאמן הראשי הראשון ממוצא אפריקאי בהיסטוריה של הליגה (לא ממש ברור איך מגדירים את זה כי הרי כל המאמנים השחורים הם ממוצא אפריקאי, ואודוקה נולד באורגון אבל נניח לזה).

עד כה קשה להגיד שהוא נהנה במיוחד מעונתו הראשונה בליגה, והוא מתקשה מאוד לפתח משחק של תנועה ופיתוח שחקנים מסביב לבראון וטייטום כאשר המשחק מסביב לשני הכוכבים נראה סטטי מאוד רוב הזמן, זה האתגר המרכזי העומד בפניו של המאמן הצעיר.

גם פורטלנד מתהדרת במאמן צעיר אבל אחד מוכר הרבה יותר, שונסי בילאפס שהיה מהגארדים הבולטים בתקופתו, והיה שחקן מוביל בקבוצה האדירה של הפיסטונס איתה זכה גם בפיינלס MVP של 2004 כשהוא בולט כאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה.

בילאפס שימש כעוזר בקליפרס לעונה אחת לפני שמונה למאמן הראשי של פורטלנד וקצת קשה להעריך את יכולותיו בפורטלנד שהולכת ומתפרקת לנגד עינינו. סי ג'יי פצוע, לילארד בבירור לא רוצה להיות כאן, ולא ברור לאן הקבוצה הזאת הולכת אבל כרגע נראה שזה לא לפלייאוף.

הימור: הבלייזרס דווקא בכושר לא רע וניצחו 3 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כולל 2 בחוץ, מה שהכפיל את מספר נצחונות החוץ שלהם. גם הסלטיקס עם 3 נצחונות בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, והלילה אני הולך עם הביתיים. הסלטיקס ב-5

3:00 וושינגטון וויזארדס (22-23) – טורונטו רפטורס (21-21):

ווס אנסלד מארח את ניק נארס בקרב בין שני מאמנים צעירים ומבטיחים.

אנסלד הוא בנו של ווס אנסלד, הול אוף פיימר ואגדת וושינגטון, אביו הוא גם זה שנתן לו את העבודה הראשונה שלו כשהיה ה-GM של וושינגטון. אנסלד הצעיר נשאר בקבוצה עד 2011 אז עזב לווריורס לאחר שהקבוצה סירבה להעניק לו תפקיד של מאמן על הספסל. אחרי עונה אחת הוא הצטרפו לאורלנדו כעוזר אך פוטר יחד עם המאמן הכושל ג'ק וון.

קשרים שוב האירו פנים לאנסל כאשר חברו הטוב טים קונלי מונה ל-GM של דנבר הוא הצטרף אליו כעוזר מאמן ועוזר מאמן מוביל האחראי על ההגנה וזכה לקרדיט רב על הפיתוח של מארי, יוקיץ' ופורטר ג'וניור כמו גם על השיפור ההגנתי של הקבוצה (ממקום 28 למקום 10 בעונה אחת).

הקרדיט הזה התרגם למשרת מאמן ראשי בוושינגטון. תחילת העונה שלו הייתה נהדרת אבל לאחרונה וושינגטון מרשימה פחות, ובעיקר נראה שאנסלד לא מצליח להוציא את המיטב מבראדלי ביל ויהיה מעניין לראות איך הוא יתמודד עם הסיטואציה.

ניק נארס שיחק מעט מאוד כדורסל מקצועני, במסגרת הליגה הבריטית, לפני שעבר לאימון כבר בגיל 23. הוא התקדם במערכת המכללות לפני שעבר לאירופה ובעיקר בליגה האגלית שם זכה להצלחה רבה. לאחר תקופה ב-D ליג, הוא מונה לעוזר של דוויין קייסי, וזכה לקרדיט על מעבר לסגנון המבוסס על מסירה תנועה ושלשות. בשנת 2018 הוא זכה במשרת המאמן הראשי ובלוטו כאשר קוואי לנארד הצטרפו לקבוצה בטרייד המפורסם עם הספרס, עונה שהסתיימה באליפות.

בעונת הבועה טורונטו כבר ללא קוואי הודחה בחצי גמר המזרח, ובעונה שעברה לא הצליח להגיע לפלייאוף, כאשר רבים מהשחקנים המוערכים שלה ובראשם פסקאל סיאקאם חווים צניחה ביכולתם.

עם זאת העונה הקבוצה חוזרת להיות תחרותית ונהנת ממאזן מאוזן בשלב זה של העונה.

הימור: הרפטורס אחרי תקופה טובה באיזור שליש העונה קורסים לאחרונה והפסידו 4 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כולל הפסד משפיל במיוחד לדטרויט. הוויזארדס ניצחו 3 מחמשת המשחקים האחרונים שלהם כשהם נהנים מרצף משחקי בית והם בהחלט עשויים להמשיך לרכב על הגל הזה. הוויזארדס ב-7

3:00 מילווקי באקס (19-28) – שיקאגו בולס (15-28):

קואץ' באד השנוי במחלוקת, אך בעל הטבעת, יפגוש את בילי דונובן הרק שנוי במחלוקת.

איזה הבדל כמה ס"מ עושים.

קואץ' באד שיחק כדורסל בדנמרק וסקוטלנד, לפני שהועסק כמתאם וידאו עבור הספרס ב-עונת 94-95. גרג פופוביץ' מינה אותו לעוזר והוא שייך לשושלת שלו וזכה ב-4 אליפויות עם הספרס.

הוא עזב בעונת 2013 והתמנה למאמן הראשי של אטלנטה, בקבוצה שהרשימה בעונה הסדירה אבל התרסקה פעם אחר פעם בפלייאוף, בדומה לאינדיאנה של ווגל מזלם הרע של השניים היה להיות באיזור של לברון ג'יימס בשיאו.

בשנת 2018 מונה למאמן של הבאקס והוא בהחלט זכאי לקרדיט על הוצאת המקסימום מיאניס שהפך תחתיו לשחקן הטוב בליגה לדעת רבים. אבל גם במילווקי הצלחה מרשימה בעונה הסדירה לא התרגמה להישגים בפלייאוף. הפסד בגמר האיזורי בעונה הראשונה עוד היה סביר אבל בעונה השניה מילווקי הודחה באופן מפתיע בחצי גמר המזרח, ולעונה שעברה הגיע קואץ' באד עם הגב לקיר.

כאשר דוראנט עלה לשלשה שיכלה לנצח את המשחק, הניירות כבר היו מוכנים לחתימה של קואץ' באד בדאלאס, אבל כשדוראנט נחת התברר שקצה הנעל שלו דרך על הקו, הבאקס נשארו בחיים, ניצחו את המשחק והסדרה, וזכו באליפות, וקואץ' באד המשיך לעונה נוספת.

בילי דונובן היה שחקן מכללות טוב אבל לא זכה להזדמנות של ממש ב-NBA, ובשנת 89 הוא מונה לעוזר מאמן בקנטקי, גם הוא תחת ריק פיטינו. משם עבר לאמן את אוניברסיטת מרשל אבל הקריירה שלו נוסקה הודות למינוי למאמן אוניברסיטת פלורידה 3 שנים לאחר מכן. ב-20 שנים במדינה השמשית הוא הפך לאגדה של ממשעם אליפויות רצופות מה שנתן לו דיי קרדיט כדי לקבל משרה ב-NBA. הוא לא היה אמור להתרחק מאוד ממקום עבודתו, כאשר המג'יק הציעו לו את משרת המאמן הראשי, אבל דונובן התחרט ונשאר לבסוף לעוד 8 שנים במכללות. בשנת 2015 הוא מונה למאמן של אוקלהומה במקום סקוטי ברוקס המושמץ. העונה הראשונה שלו הייתה מוצלחת ביותר והוא לקח את אוקלהומה עד לגמר המערב, אבל לרוע המזל זה היה השיא של תקופתו בת'אנדר. בחמש העונות הבאות הקבוצה עפה בסיבוב הראשון והצדדים נפרדו.

לאחר מכן מונה למאמנה של השיקאגו בולס שכשלה מלהגיע לפלייאוף בעונה שעברה, אבל העונה עם שדרוג מערכות כולל ומהלכים מאוד מאוד מוצלחים כמו הבאת דרוזן, בול וקארוסו הבולס נוסקים לצמרת המזרח.

הימור: המשחק המרכזי של הערב, יפגיש את השכנות שעשויות בהחלט להיפגש בגמר המזרח. זה המפגש הראשון מבין ארבעה בעונה הסדירה בין השתיים ויהיה מעניין לראות את המצ'אפים כאן. הבולס התאוששו מרצף הפסדים עם נצחון מרשים על קליבלנד החזקה. הבאקס ניצחו את ממפיס וגולדן סטייט לאחרונה לצד הפסדים לרפטורס ולהוקס, אבל בסופו של דבר נראה שכאשר הבאקס בריאים ובאים לשחק קשה מאוד להתמודד איתם. הבאקס ב-5

3:30 סן אנטוניו ספרס (28-17) – ברוקלין נטס (16-28):

פופוביץ' מול נאש במאבק שמעביר רטט בעור של כל מי שגדל בתקופה שהמאבק בין השניים כאשר האחרון היה על הפרקט היה השיא של עונת ה-NBA.

אין מה להכביר מילים על פופוביץ', אחד משלושת המאמנים הגדולים בכל הזמנים אם תשאלו אותי (פופ, ג'קסון ואורבך, ריילי מעט אחריהם), איש כדורסל ענק, בונה שושלות ומשמיד מראיינים סדרתי. השאלה היחידה הנשאלת סביבו היא מה בדיוק הוא רוצה. אין ספק שהספרס האלה לא הולכים לשום מקום העונה, והם יצטרכו הרבה מזל בשוק כדי ללכת לאנשהו בשנים הקרובות, על הרקע הזה פשוט מדהים שהאיש פשוט ממשיך לעשות את מה שהוא אוהב עונה אחרי עונה.

סטיב נאש לעומת זאת, קיבל משרת אימון בסיטואציה שהיא חרב פיפיות. הוא קיבל את דוראנט וקיירי מייד, ואת הארדן בהמשך, אבל אחרי שבעונה שעברה הודחו מול מילווקי, העונה הזאת הפכה לטלנובלה של ממש כאשר התפקיד העיקרי של נאש הוא פשוט להצליח לגרום לעסק לתפקד, בין סרבנות החיסונים של קיירי (דם על הידיים של האנשים האלה, לכו להתחסן) לחזרה של הארדן לא בכושר וביקורת על ריבוי הדקות של דוראנט שאכן נפצע כעת לחודש, יהיה מעניין לראות באיזה תצורה נאש יביא את הנטס אל הפלייאוף העונה.

הימור: לא כוחות, גם ללא דוראנט, אבל כנראה עם הארדן וקיירי (משחק חוץ) הנטס ב-15.

4:00 דנבר נאגטס (20-23) – ממפיס גריזליס (16-31):

מייקל מלון, שבשקט בשקט הפך למאמן החמישי במספר המשחקים בקבוצתו הנוכחית בליגה כולה (מטורף), יפגוש את טיילור ג'נקינס שבעצמו מספיק כבר לצבור רקורד דיי מרשים של 145 משחקים בממפיס.

מלון שיחק כדורסל בקולג'ים אבל לא היה טו במספיק לכדורסל מקצועני ועבר לאימון בתיכון ולאחר מכן בפרובידנס ווירג'ניה. בשנת 2001 הצטרף לניקס ושימש בשורת תפקידים, לפני שעבר לקליבלנד שם שימש כעוזר במשך 5 שנים. הוא שימש עוזר במשך עונה אחת בני אורלינד לפני שחבר למארק ג'קסון והיה שותף לתחילת עידן הספלאש בראדרס והוא זכה לקרדיט רב משחקנים כמו סטף קארי וגרין.

לאחר עונה אחת לא מוצלחת בשיט שואו שהוא הסקרמנטו קינגס הוא קיבל את משרת מאמן דנבר שם הוא מאמן בהצלחה רבה מאוד עד היום. עונת השיא שלו הייתה עונת הבועה בה הם חזרו פעמיים מפיגור 1-3 מול הג'אז והקליפרס אבל הובסו על ידי הלייקרס בגמר האיזורי.

לאחרונה המזל של מלון התהפך עליו כאשר מארי ומייקל פורטר ספגו פציעות ארוכות ופגעו מאוד בסיכויי הקונטנדרשיפ של דנבר כאשר אין לדעת כמה ארוך יהיה החלון של יוקיץ'.

ממפיסבשתי עונותיו של ג'נקינס היא מהפתעות הליגה.

ג'נקינס, לא שיחק כדורסל מכללות ולאחר שקיבל תואר ממכללת האייווי ליג וורטון בכלכלה הצטרף למערכת של פופוביץ' בסן אנטוניו, בתחילה כמתמחה, עוזר מאמן ב-D ליג, לאחר מכן כעוזר מאמן של קאוץ' באד באטלנטה, והמשיך איתו למילווקי.

בשנת 2019 קיבל את משרת המאמן הראשי בממפיס של לאחר עידן הגריינד עם גאסול ורנדולף. אבל בניגוד לציפיות ממפיס לא הלכה לרי בילד ארוך. היא בחרה את ג'ה מוראנט שהפך תחת הדרכתו של ג'נקינס לפנים של הפרנצ'ייז ואחד השחקנים המלהיבים בליגה, ולאחר עונה אחת טובה שלא הבובילה לפלייאוף, והגעה לפלייאוף מהפלייאין והדחה בסיבוב הראשון בעונה שעברה, העונה הם פתחו את העונה נהדר ונראים כבעלי סיכוי לעשות רעש גם בפלייאוף.

הימור: ממפיס מחזיקה במאזן טוב בהרבה, אבל דנבר על אף הבעיות שניחתו עליה לאורך כל השנה האחרונה, ממשיכה להחזיק מעמד בתמונת הפלייאוף במערב, וכאשר ממפיס תגיע ללא ביין ואנדרסון צפוי לנו משחק צמוד. דנבר ב-5

4:00 יוטה ג'אז (16-29) – דטרויט פיסטונס (33-11):

קווין שניידר, עוד אחד מהמאמנים שכבר אפשר לראות בהם וותיקים בקבוצתם הנוכחית, יארח את דויין קייסי, אחד המינויים המוזרים לשני הצדדים אם תשאלו אותי בפיסטונס.

שניידר שיחק בדיוק אבל העדיף להמשיך בלימודים האדקמאים במקביל לתואר השני שלו עבד כעוזר של הקליפרס, ולאחר מכן כעוזר בדיוק. משרת המאמן הראשון הראשונה שלו היתה במיזורי והוא נשאר שם 7 שנים. הוא אימן כמה שנים בדי ליג לפני שהצטרף לצוות פיתוח השחקנים של דאג קולינס בפלידלפיה. משם המשיך כעוזר מאמן של בראון בלייקרס, לפני שעבר לרוסיה כדי לשמש כעוזר של אטורה מסינה.

בחזרה ל-NBA שניידר שימש כעוזר בהוקס, ובשנת 2014 קיבל את משרת המאמן הראשון ביוטה. גם כאן יש הקשר ספרסי, ה-GM של יוטה עבד בספרס בתקופה שבה שניידר אימן את קבוצת ה-D ליג של המועדון, וכך נוצר הקשר. אחרי שנתיים בהן החמיץ את הפלייאוף, שניידר הצליח לבנות תלכיד ולפתח את דונובן מיטשל להפוך לסופר סטאר של המועדון, והג'אז היוו כוח במערב בחמש השנים האחרונות אף שלא הצליחו להגיע לגמר המערב.

העונה הזאת נראית כהעתק של העונות הקודמות והג'אז צועדים לאורך העונה כולה בצמרת המערב בהובלת מיטשל בהתקפה וגובר בהגנה.

דויין קייסי, התחיל כעוזר בקנטקי, אימן ביפן, חזר לארה"ב לשמש כעוזר מאמן בסיאטל, אימן את מיניסוטה בשנים 2005-2007 ללא הישגים ממשיים, ומשם עבר לשמש כעוזר בדאלאס בעונת האליפות שם זכה לקרדיט משמעותי על הסכמות ההגנתיות שהקשו על לברון של אז מה שהיווה גם שלב משמעותי בהתפתחות של לברון עצמו שדחפה אותו להתפתח במובנים פיזיים וטכניים.

בזכות אותה הצלחה וקרדיט קייסי קיבל את הרפטורס, ועל אף שהוביל אותם פעם אחר פעם לזכייה בבית האטלנטי ולפלייאוף, הוא לא הצליח להגיע מעבר לגמר האזורי והיה גם הוא קורבן לקבוצות של לברון שנקם בו באופן הזה.

בעונת 2018-2019 מונה למנה של דטרויט, ובעונה הראשונה גם הצליח איתה והגיע לפלייאוף אבל משם הפיסטונס פשוט הפכו להיות מופע מחריד של החלטות גרועות וסגלים מפוקפקים, וזאת שאלה גדולה האם קייסי הוא האיש המתאים לבנות אותה מחדש.

הימור: דטרויט קבוצה איומה למרות שהיא מצליחה מדי פעם להפתע ולמרות השיפור ביכולת של קייד שיותר ויותר נראה כמו השחקן שקיוו שהוא יהיה כשבחרו במקום הראשון בדראפט. יוטה נמצאת בכושר מחריד והפסידה ליוטה לאחר ההפסד ללייקרס כך שהיא תרצה מאוד להתאושש ואין משחק מתאים לכך ממשחק ביתי מול הפיסטונס. הג'אז ב-15

5:00 גולדן סטייט ווריורס (13-32) – יוסטון רוקטס (32-14):

סטיב קאר בהחלט עשוי להצטרף לרשימה אותה ציינתי קודם של מאמנים גדולים, אבל בשביל זה הוא צריך לבנות קבוצה אלופה נוספת, אולי אפילו שושלת בגולדן סטייט.

קאר הוא דוגמא מאלפת למאמן לומד. הוא בילה את הקריירה שלו כשחקן עם טובי המאמנים בהיסטוריה בדמות פופוביץ' ופיל ג'קסון ולמד רבות מכל אחד מהם, הוא שימש בתפקיד ניהולי בפיניקס במשך שנים ארוכות ומוצלחות מאוד לפני שקיבל את משרת האימון בגולדן סטייט ובנה שם את אחת הקבוצות הטובות בהיסטוריה.

אבל העונה הנוכחית נראית ככזאת שמתעלה על כל הישגיו הקודמים, ואם יצליח באמת למזג את הוותיקים – קרי, גרין, תומפסון ואיגודלה, עם הצעירים – וויגינס, קאמינגה וכו', לקבוצה קוהרנטית שתלך עד הסוף, זאת תהיה אם תשאלו אותי פסגת הישגיו.

מסטפן סיילס לעומת זאת היה קשה להתרשם עד כה. הוא היה עוזר מאמן בהורנטס תחת אביו, בקאבס בוויזארדס ובווריורס. המשרה הנוכחית היא משרת האימון הראשונה שלו, מדובר בקבוצה מחרידה שנבנתה על מנת להיות מחרידה והיא עושה זאת בשנתיים האחרונות בצורה מעוררת הערכה.

הימור: הוווריוס ב-20

לפוסט הזה יש 147 תגובות

  1. לכתוב שללא מתחסנים יש דם על הידיים זו אמירה מאוד מאוד בעייתית ולטעמי רחוקה מאוד מהמציאות. אתה גם לא מבסס אותה על שום דבר

      1. אבל הוא צודק
        אנשים לא מחוסנים מתים הרבה יותר ממחוסנים.
        אם מישהו שהצלחת לשכנע לא להתחסן נדבק ונפטר, הדם שלו על הידיים שלך.

  2. תודה דור, הפריוויואים שלך מעולין.
    מאמין גם שהלייקרס עלו על משהו עם הספסול של ראס, נראה עד כמה ירחיבו את הניסוי. ומסכים לגמרי שהסיטואציה של ווגל עם הסגל היא על הפנים

  3. אחלה פריוויו, למדתי דברים מעניינים.
    פופוביץ- הולך על הסטטיסטיקה… אחרת היה פורש מזמן. יעבור את ווילקינס ודון נלסון ויפרוש בשקט.
    דוק ריברס- מהדמויות המוזרות שפשוט אף אחד מחוץ לליגה לא מעריך, אף אחד לא תופס ממנו, ועדיין- קבוצות הולכות איתו ויוצאת קריירת אימון מפוארת.
    בילי דונובן/ סקוט ברוקס= עוזי חיטמן / יגאל בשן
    שבת שלום לכולם ושלא תדעו קלון

  4. גווווווווווווו אורלנדו
    הבבון יצרח כל הדרך לטבעת דרך הקליר פס של דיסנילנד
    ווי אר אול וויטניס פו

  5. פריוויו בסימן דע את מאמנך. מצויין, וכרגיל כיף לקרוא!

    הערה אחת (לא ממש הערה…):
    כתבת על דוק ריברס ״. תחילת הקריירה שלו עם גרנט היל וטרייסי מגריידי הייתה מוצלחת ביותר, ואין לדעת האם במידה והיה מצליח להנחית את טים דנקאן בפלורידה, מה שהיה מאוד מאוד קרוב לביצוע, הוא לא היה נזכר היום כאחד מגדולי המאמנים בליגה.״
    גם קוף, אם היה מקבל את היל, מקגריידי ודאנקן בקבוצה אחת, היה נחשב היום כאחד מגדולי המאמנים בליגה. ואם ממשיכים מפה, אז העובדה שדאנקן לא הלך מראה למה הוא עצמו נחשב לאחד מגדולי השחקנים בליגה (או לפחות לאחד המנטשים הגדולים ביותר בליגה)

    1. נחש מה אברי. גם פה אני לא מסכים איתך. נשאל את זה אחרת האם אתה חושב ששיקגו זוכה ב6 אליפויות ללא ג’קסון ? או השושלת של גולדן סטייט ללא קר? לאמן כל כך הרבה סופרסטארים זה לא כזה פשוט וקל ולגבי הדוגמא הספציפית אז גם היל וגם מקרי ידי נפצעו לא מעט

      1. אם הבולס יקחו 6 אליפויות בלי ג׳קסון שקיבל את הקבוצה מוכנה ועם מאמן נורמלי אחר? רוב הסיכויים שכן. גולדן? לא הפסיקו לנצח עם לוק וולטון. קל זה בטח לא אבל שים היום את סטיב קר (או ג׳קסון בשיאו) בפיסטונס/מג׳יק/ניו אורלינס ובאמת תראה שינוי?

        1. לשאלתך סביר להניח שלא תראה הבדל. אבל תשים את ג’קסון בקבוצה שמוכנה לאליפות והוא כמעט בוודאות יביא את הקבוצה לאליפות. תראה יש קבוצות אלופות שהמאמן פחות דומיננטי. והיו לא מעט קבוצות כוכבים שהתרסקו. לא קל בכלללאמן את הכוכבים הגדולים ביותר באותה קבוצה ולזלזל בשינוי ׳ג’קסון גרם למייקל לשנות ולהבין מה הוא צריך לעשות. בוא נגיד שאם לארסן היה מאמן כזה במהלך הקריירה יש בהחלט מצב שהקריירה של ראסל הייתה נראת אחרת היום

      2. מה אתה לא מסכים איתי? סופרייז סופרייז. לשאלתך – שיקגו היו לוקחים את האליפויות שלהם גם עם עז, אבל אורלנדו של היל מקריידי ודאנקן היו יכולים להיות קבוצה אפילו יותר טובה משיקגו של פיל ומייקל. ברור שבהנתן הפציעות ההערכה משתנה אבל גם מקריידי בשיאו, לצד דאנקן, זו קבוצה לאליפות בלי שום קשר לזהות המאמן.
        גולדן סטייט? ההרכב עם דוראנט – ברור. ההרכב של לפני דוראנט (קבוצת ה73 נצחונות) – קצת יותר מורכב אבל לדעתי כן כי סטף שיחק כמו שהוא שיחק גם בלי קשר לקר וכנראה גם קליי – הטרג'קטורי של שניהם התחיל כבר בתקופתו של מרק ג'קסון.

        1. כרגיל 0 כבוד למאמן. והרי ברור שעז לוקחת אליפות עם ג’ורדן ופיפן ובגלל זה הם גם לקחו 4 אליפויות לפני ג’קסון. וברור שכל מאמן היה מצליח להוציא מרודמן משגקסון הוציא ממנו כי ראינו את זה לאורך כל הקריירה של רודמן. הקיצר אברי יצאת פה וואחד שמעון וכן תתפלא זה שיש לך את הכוכבים הכי גדולים לא בהכרח תיקח אליפות ותגיד מה שתגיד על ג’קסון העובדות הן שמיילל לא זכה בשום אליפות בלעדיו וכך גם קובי. ולכן המחשבה שברגע שיש לך כוכבים אתה יכול לשים עז כדברייך ותזכה באליפות היא מחשבה שמעונית לגמרי

          1. לא לא לא, ממש אני לא טוען שאין למאמן שום חשיבות (ולמה 'כרגיל'? שנים אני טוען כאן שהנצחונות של בוסטון זה הרבה בזכות סטיבנס, שאל את רזי אם שכחת). אבל אני כן טוען שסגלים ברמה הסטורית פחות צריכים מאמן. ויכול להיות שדור ניסח את זה טוב יותר – שים כל מאמן סביר אחר במקומם והם לוקחים אליפויות כמו עם ג׳קסון/קר.

            לגבי ההערה על שמעון – לא מאוד מכובד.

            1. כרגיל אתה לא מתייחס לטענות ואז עוד אומר שהטענות שלי הם מוזרות. נשאל אותך אחרת שאולי כן תענה. הם מייקל הצליח לזכות אם מאמן אחר באליפות? האם אתה מודע לעובדה ׳ג’קסון הצליח לגרום למייקל להבין שהוא צריך לשנות את המשחק שלו קצת שכולם יגעו בכדור ולא רק הכל הוא? האם אתה מודע למי היה רודמן ועד כמה מסובך וקשה היה לשלוט בהתנהגות שלו?
              והאם אתה מאמין שכל מאמן אחר ( ויפה שמעז עברת למאמן סביר) היה יכול לעשות את זה????
              לגבי שמעון אז כן להגיד שעז הייתה לוקחת אליפות עם מייקל אז כן זאת תגובה שמעונית קלאסית שמזלזלת בכל מי שהוא לא סופרסטאר ולחשוב שרק הסופרסטאר זוכה באליפטיות לבדו. ובטח ובטח מזלזלת במאמן שלקח 11 אליפויות וכן נורא קל להגיד בטח זכה כל הכוכבים שיחקו אצלו רק שאם תסתכל על כל הכוכבים ששיחקו אצלו ה2 היחידים שזכו באליפות בלעדיו הם שאקיל ורודמן.

            2. טוב, אני רואה שקמת עצבני היום (או אולי פיל ג'קסון זה דוד שלך שאתה לוחם על כבודו האבוד כך) אז אולי לא צריך להמשיך. אבל בכל זאת:

              "כרגיל אתה לא מתייחס לטענות ואז עוד אומר שהטענות שלי הם מוזרות."

              תגובה: לא אמרתי שהטענות שלך מוזרות, כולה לא מסכימים על חשיבות המאמן בקבוצות על.

              " נשאל אותך אחרת שאולי כן תענה. הם מייקל הצליח לזכות אם מאמן אחר באליפות?"

              תגובה: בפירוש כן. ומה זה 'אולי תענה'? עניתי על זה בצורה הכי ישירה שאפשר.

              "האם אתה מודע לעובדה ׳ג’קסון הצליח לגרום למייקל להבין שהוא צריך לשנות את המשחק שלו קצת שכולם יגעו בכדור ולא רק הכל הוא? האם אתה מודע למי היה רודמן ועד כמה מסובך וקשה היה לשלוט בהתנהגות שלו?"

              תגובה: כל תשובה (שלי או שלך) תהיה ספקולטיבית כאן, אבל אני חושב שאתה מגזים בחשיבות של ג'קסון כאן. לגבי רודמן, תראה בריקוד האחרון איך מייקל התייחס אליו ותבין מי זה שסידר לו את הראש. לגבי מייקל, מי יודע, אולי זה כג'קסון והבולשיט זן שלו, ואולי זה פשוט עניין של גיל ונסיון שבאים מאליהם.

              "והאם אתה מאמין שכל מאמן אחר ( ויפה שמעז עברת למאמן סביר) היה יכול לעשות את זה????"

              תגובה: בפירוש כן, מה לא ברור בתגובה הקודמת? ומספיק סימן שאלה אחד.

              לגבי השימוש בשמעון – שוב, לא מכובד, שמעון בחור נחמד (גם עם לפעמים קצת הזוי) ואנחנו כולה מדברים כאן על כדורסל.

            3. לגבי טענות המוזרות זה שיחך לויכוח הקודם על ראסל. ורק תרענן את זכרוני אם איזה מאמן אחר בדיוק מייקל זכה באליפות? אני זוכר רק מאמן אחד שאיתו הוא זכה אבל יכו להיות שאני טועה. אותו דבר עם קובי בריאאנט דרך אגב.
              לגבי תג גובה שמעונית זה לא בא בכלל לזלזל בשמעון שאותו אני מאוד מכבד וחושב שהוא ברכה לאתר אבל להגיד על ׳מייקל היה זוכה א-חלו עם עז זה בדיוק מסוג התגובות ששמעון אוהב לפזר ולהגיד בכל הזדמנות שיש לו. ואתה נורא אוהב להשתמש בכך שהכל ספקולציות אבל שורה תחתונה שהבאתי לך כבר זה ׳ג’קסון לקח 11 אליפויות עם כוכבים שהם מייקל פיפן רודמן בריאאנט גאסול ושאק. כל הכוכבים האלה כמה אליפויות לקחו בלעדיו? 3 אליפויות אחת שאקיל ו2 רודמן. פשוט נורא עיצבו אותי הזלזול שלך ויותר מזה המחשבה הפשט ית ׳וואלה יש לך כוכבים הכל מסתדר ויש לך אליפות מוכנה אז זהו שלא צריך לגיל לאמן את הכוכבים האלה ולהוציא מהם את המקסימום. וכן סביר מאוד להניח שאם מאמן אחר למייקל לא היו 6 אליפויות אלא כנראה פחות אבל זאת ספקולציה וכל השאר הם עובדות שאתה מזלזל בהם ואומר שאפילו עז הייתה משיגה את אותם תוצאות.
              ונצא רגע מגקסון אז נתת את ג’קסון
              ,עובדה שגולדן עם ג’קסון הייתה קבוצה נחמדה מאוד ואפילו נהדרת אבל רחוקה שנות אור מאליפות ולא היה אחד שהימר שהם יהיו כאלה טובים. הגיע קר עשה את השינויים שלו והפך אותם למפלצת שהיא הייתה. אז לא במקום קר היית שם את ריברס והיום לא הייתה לך גולדן שאתה מכיר

            4. אתה מתעלם מכל כך הרבה גורמים ודופק כאן טענות פשטניות אחת אחרי השנייה. מייקל שיחק בשיאו רק תחת ג'קסון – כמעט ואין שחקנים שמובילים לאליפויות לפני גיל 25, בטח לא בסוף שנות ה80 שהתחרות היתה, איך לומר, לא קלה. כנל גם הכוכבים של גולדן סטייט (קר הגיע בעונה הרביעית של סטף והשלישית של קליי) . למה באמת רודמן וכו לא לקחו עוד אליפויות גם בלעדי ג'קסון? אולי השאלה הנכונה היא כמה אליפויות לקח רודמן בלי מייקל? כמו שאמרתי קודם, הם חברו לסגלים לא פחות מהיסטוריים, ובקבוצות אחרות זה לא היה המצב.
              גולדן עם ג'קסון אכן היתה קבוצה נחמדה וברור שקר מאמן יותר טוב מג'קסון, אבל כמו שאמרתי קודם הקפיצה של קרי וקליי התחילה כבר קודם והטרג'קטורי כבר היה ברור (יש ציטוט של ג'קסון מתקופתו שהוא אומר עליהם שהם הופכים לקו אחורי היסטורי). הם היו הופכים למה שהם גם בלי קר.
              קיצר, זה לא באמת ויכוח שאפשר לנצח בו, אני חושב שסגלים ברמה כזו היו לוקחים אליפות גם עם דייויד בלאט על הקווים, ואתה חושב שקר וג'קסון עשו שם איזה קסם ייחודי שרק הם מכירים.

  6. המשפט שלך "דם על הידיים" ממשיך את הרטוריקה המתלהמת של הכבשים המקוללות והחרדתיות שלא מבינות דבר בבריאות או במגיפות אבל מרגישים מאוד ידענים(בעיני עצמם) בנושא ולא רק שנותנים הוראות אלה גם קובעים קביעות והאשמות מרחיקות לכת שהן ממש בגדר הסתה.
    אם זה מה שאתה חושב באמת אתה טמבל גמור. עוד לא מאוחר להתעורר

    1. מצחיק שדווקא אתה מדבר על ״רטוריקה המתלהמת של הכבשים המקוללות והחרדתיות שלא מבינות דבר בבריאות או במגיפות אבל מרגישים מאוד ידענים(בעיני עצמם) בנושא״. תיארת את עצמך בצורה מושלמת.

        1. ויפה שאתה ממשיך להתלונן על ׳רטוריקה מתלהמת׳. תכלס אני מגיב לתגובות שלך בעיקר כי זה
          משעשע אותי. מצד שני, יש מצב שזה קל מידי.

        2. בלי רטוריקה, רק עובדות. קורונה הורגת. חיסונים מונעים מוות.
          ואתה, איש יקר, אמרת למנחם שהמחלה החמורה ממנה הוא סבל וכמעט מת ממנה, הייתה תופעת לוואי של חיסון.
          להזכירך, הוא סיפר לפני כן שהוא יוצא להיפגש עם בני משפחה שלא מאמינים החיסונים. של הוא נדבק.
          קורונה הורגת. חיסונים מונעים מוות. מי שמפיץ שקרים ומעודד אנשים לא להתחסן מסכן אותם.
          יש לך דם על הידיים.

  7. חשבתי על זה ולנוכח הקפיצת מדרגה שאמביד עשה אני לא חושב שפילי צריכים סופרסטאר במקום בן סימונס
    מה שהם צריכים זה ריבאונדינג,יותר אתלטיות וגארדים יותר חזקים למטרות הגנה כי מקסי , קרי וקורקמז לא יכולים לשמור על עמוד חשמל.
    הייתי עושה טרייד של סימונס ושייק מילטון תמורת אנפרני סיימונס,נורמן פאוול ולארי נאנס ואולי בחירת דראפט מפורטלנד.
    ככה פורטלנד עדיין יכולים לחלום את חלומות הקונטנדר עם לילארד מקולום ובן סימונס.
    פילי מקבלים חיזוק בדיוק איפה שהם צריכים, הספסל והנקודות שהעלתי מתחזקים משמעותית.
    ובמידה וזה לא הולך והשמועות על זה שהארדן רוצה לעזוב את הנטס ולהתאחד עם מורי נכונות תמיד אפשר לעשות סיין אנד טרייד אחרי השנה מול ברוקלין עם הרבה יותר אופציות מאשר החוזה הגדול של בן סימונס

    1. אכן עשה קפיצה מרשימה.
      מאז שחזר הוא מפלצת –
      הכדורסל שהוא מציג ממש מזכיר את אלאג'ואן בשיאו,
      וזה פשוט מרשים לראות אותו בכושר כזה גם (ואולי בעיקר) במאניטיים.
      עם טרייד כמו זה שכתבת,
      פילי קונטנדרים.

      1. ההחלטה הזאת התקבלה כבר מזמן ובצדק
        אין אופציה אחרת , או שאמביד בריא והכל דופק או שהוא נפצע והכל נגמר.
        זה הסיכון וזה שווה את זה(לא שיש אופציות אחרות)

    2. לא רואה את השלישיה שהצעת מצליחים להביא את הסיקסרס לעמדה הרבה יותר טובה ממה שהם נמצאים בה כיום

      1. אני כן רואה
        פילי מפסידים משחקים בגלל ריבאונדס והגנה בעמדות הגארדים ושם יהיה שיפור משמעותי
        פרט לעובדה שהם מביאים שחקנים שיתרמו במקום שחקן שלא שיחק השנה

      2. הסיקסרס בחודש האחרון מציגים כדורסל של קונטנדרים. הגנה מצוינת, התקפה מצוינת, ואחד אמביד שמשחק ברמה של mvp (קולע 33 נק' באחוז נהדר לצד 10 ריבאונדים).
        תחליף את 0 התרומה של סימונס בעומק, הגנה וריבאונד,
        ותקבל קבוצה שחייבת להיות מוזכרת בכל דיון על מעומדות מובילות לזכייה באליפות.

        1. הבעיה העיקרית שלהם זה שהגארדים חוץ מטייבול לא מסוגלים לשמור אז חודרים עליהם בקלות,אמביד בא לעזור וזה מוביל לריבאונד התקפה קל כי אמביד בדרך כלל גורם להחטאות, זאת הבעיה העיקרית שלהם
          הם צריכים למנוע או להקשות חדירות לסל ועזרה בריבאונד הגנה

        2. ממש לא מסכים עם הקביעה שלך. רמה של קונטנדרית? ועוד על סמך חודש עם ימבה חיסורים? לא חושב שהם כרגע שם וגם לדעתי לא יהיו. חסר שם רכז שיכול למנף יתרונות (לאורי, פול וכו') ובוא נזכור שאמביד נסגר מאוד מאוד חזק בפלייאוף. הם חייבים מישהו שידע למנף את היתרון שזה יוצר כי אמביד עצמו ועם כל היתרונות האדירים שלו לא יודע למצוא את האיש הפנוי באופן טוב.

          1. לכולם היו חיסורים, לפילי היו הכי הרבה חיסורים כולל מתקפת קוביד אחרי פתיחה 8-3 כשכל הקבוצות האחרות היו בריאות וזה גרם לרדת למקום 5-6 בקונפרנס וכרגע יש להם 3 גארדים פצועים וצ'ארלי בראון ג'וניור עולה בחמישייה
            אמביד של השנה זה לא אמביד של שנים קודמות מבחינת יכולת מסירה,כושר גופני ואפילו מנטליות אחרת ואין לו בפלייאוף שחקן שמפחד לזרוק לסל או לקלוע עונשין ועומד מתחת לסל וחוסם לו את הדרך

            1. אתה צודק לגבי זה שמעניין יהיה לראות מי יהיה השעיר לעזאזל של הסיקסרס בפלייאוף השנה

            2. נו גם אתה הפכת את סימונס לשעיר לעזאזל שבגללו הכל נדפק? אמביד שחקן אדיר. יוקיץ' הוא לא בכל מה שקשור לניהול משחק. אתה רוצה לומר לי שהקפיצה שאמביד השנה עשה בניהול המשחק לדבריך, זה מה שיסתום את החור העצום הזה? (וסימונס עם כל החסרונות שלו היה מנהל משחק מעולה)

          2. ניצחו את גולדן סטייט, ניצחו את ברוקלין.
            הציגו בתקופה המדוברת נט רייטינג בטופ של הליגה.
            חשוב יותר –
            הראו יכולת נהדרת במאניטיים במספר הזדמנויות שונות.
            .
            בספר שלי, זה מספיק ל-"קביעה" שכזו.
            .
            עכשיו,
            האם זו קבוצה נטולת חסרונות?
            ברור שלא. בהחלט יש שם מחסור במנהל משחק מנוסה שיעזור במאני טיים ויוריד מהלחץ על אמביד.
            .
            אבל –
            .
            תיקח את הקבוצה של החודש האחרון,
            זו שניצחה את ברוקלין (עם דוראנט והארדן), ניצחה את גולדן (עם קרי לדריימונד),
            תוסיף לה את שחקנים מהזן שטראסט תיאר,
            ותקבל (לדעתי) קונטנדרית.

    3. מעניין אתה למעשה אומר שפילי יכולים לזכות באליפות עם סופרסטאר אחד. תכלס מאז שנות ה80 הייתה למעשה קבוצה אחת בלבד שהצליחה לזכות באליפות עם סופרסטאר אחד.

      1. הוא לא אומר, הוא תכלס מצטט את דריל מורי מאתמול שתכלס אמר את זה כחלק מהכרה במציאות של מה שמציעים לו עבור סימונס, ומה הוא מבזבז העונה אם הוא לא לוקח את זה.
        בלי קשר לזה, לא מאמין שיתנו את סיימונס תמורת סימונס. נשמע לי מופרך.
        ובינתיים גם אין קונים לעסקה משולבת עם האריס שאף אחד לא רוצה, למרות שחשבו לרגע שהקינגס מסכימים.

      1. הם אול אין על סיימונס , על מקולום , על לילארד
        בינתיים הם אול אין בלוטרי ולילארד רוצה הארכת חוזה של 200 מליון

      1. זה טרייד טוב לשנה הזאת , אתה חושב שטרייד על האליברטון והריסון בארנס יותר טוב?
        אם זה לא עובד כמו שאמרתי יהיה יותר קל לעשות סיין אנד טרייד על הארדן כי זה נותן יותר אופציות

  8. כמה אידיוט האידיוטקה?
    הוביל ב 11 והחזיר את בראון והטיימלורד למגרש ושוב הוא דופק את עצמו עם החלטות לא מקצועיות.
    מאמן טוב יודע מה עובד ומה לא ועם זה להגיע לדקות האחרונות. הוא אידיוטקה בריבוע.

  9. גם פסק זמן שלקח באמצע התקפה של פורטלנד, הוא אידיוט ועכשיו איבד את הייתרון שהיה לו.
    לא ראוי שיהיה תואר מאמן ליד השם שלו.

  10. הנה, זה מה שקיבל האידיוטקה מההחלפה שלו, בראון עוזב את השחקן שלו חופשי משלוש ונכנס לצבע, לא ייאמן, ואיך לא תיקבר שם שלשה?
    האידיוט הפסיד את המשחק כשהוריד את הורפורד והחזיר את הטיימלורד ובראון.

    1. צונסי דביל שנתקל ביותר דביך, למזלו של האידיוקה הוא שחור קיבל תפקיד בליגה, כל מי שעבד תחת ברט בראון צריך להיות מורחק מענף

  11. והנה שוב האידיוטק'ה מפסיד משחק על החלטות לא נכונות שהוא לוקח בסופי משחקים אחרי שהמשחק היה אצלו ביד. האיש לא ראוי לאמן באן בי איי. רפה הבנה ואחיד שלא יודע לעמוד בלחץ. הלוואי ובילאפס היה מגיע לבוסטון, הוא הרבה יותר מתאים ל די אן אי של הסלטיקס מהרכיכה הזו אידיוטק'ה.

    1. טייטום לא סופרסטאר ולא יכול לעשות את הקפיצות מדרגה כמו שנראה הפך לווסטברוק שכל מה שאכפת לו מסטטיסטיקה אישית

      1. יפ יפ
        איבד לגמרי את הקליעה משלוש. אני חושב שמהרגע שהוא קיבל תווית של סופרסטאר הוא הוריד את מינוני האימונים שלו ואת הרצינות.
        רואים את זה בשטח. הנפילה שלו דראסטית….

    1. חחחחחחחחחחחחחחחח, השוטרים לא יוצאים בכזה קור עם הינשופים….
      רוב הבארים גם ככה סגורים בגלל האומיקרון ולא ממש שווה כלכלית לפתוח עד הבוקר.

  12. הוויזארדס חייבים להיפטר מהקו האחורי שלהם.
    דה-ביל + דימוויטי + ברוטו.
    מצידי שיביאו סטטיסטיים שיעבירו את החצי וימסרו.
    כל הזריקות ששלושת האהבלים מבזבזים להם צריכות ללכת לפורוורדים ולסנטרים.
    הם יכולים להיות ממש טובים ככה.

    1. טובים וואשינטון לא באותו משפט,מאז ימי אג'נט "אני אקדוחן" זירו,הם במיץ של פיפי קקי,
      דני אכל אותה,שיוציא ברשתות החברתיות"בואו להציל אותי" אולי יעיפו אותו בטרייד

      1. תקשיב, יש להם ימבה פורוורדים וסנטרים מעולים שיכולים לעשות נקודות.
        כל מה שהם צריכים זה דביל שיעביר את החצי, ימסור וישמור.
        אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל הם צריכים את סימונס.

    1. הבארים פתוחים כל הלילה עם האומיקרון?
      פה פתוח אבל פחות. יש בארים שסוגרים כי לא שווה כלכלית לפתוח. או שפתוחים והמטבח סגור.

    1. -5
      אתה צוחק?
      אצלנו 8 בפלוס אבל השוטרים בתחנות עם מפזרי חום, אושים מסיבות בתחנות המשטרה. אין ינשופים ברחובות, השוטרים פוחדים להתקרר.

  13. ג'הההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    ג'הההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
    ג'ההההההההההההההההה אללללללללללללללללללללללללההההההההההההההההההההה….

    1. איזה שחקן.
      עכשיו, זה סופר סופר דופר של שחקן. רק שלא ייפצע ואני לגמרי על העגלה שלו.
      אין דברים כאלה. ואיזה נבל אני, קופץ מהעגלה של הגאון לעגלה של הפנומן הגזור.

  14. בהמבורג יש אזורירים שפתוחים כל הלילה,איפה שאני חי זאת עיר קטנה,היא סגורה בלילה בחורף מוקדם

    1. נו המבורג, מה? אי אפשר להשוות. הבארים בהמבורג וברמן חגיגה.
      בברמן יש המבשלה הגדולה של באקס, אבל בינינו אני מעדיף את הביתיות של בראונשוויג

        1. אז אתה מדבר צרפתית שוטפת, הצרפתית שלי כבר לא כמו שהייתה אבל עדיין נוכל לנהל שיחה ודיון על איכותם של חיתולים בשפה הזו

  15. איפווווו שימון שיראה איזו מסירה של אדאמס מאחורי הגב לאסיסט יפה.
    אדאמס גופה? הייתי מחליף אותו על הטיימלורד.

  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ג'ה מטרטש שם את הגאון, עושה לו הטעיה וקולע עליו, משל היה אוויר חם ותו לא

  17. בדיוק מה שאמרתי קרה היום
    פילי הפסידו בגלל הגנה גרועה של הגארדים ואי יכולת לקחת ריבאונד הגנה .
    באמצע הרבע השלישי טיי לו בפיגור 24 עבר לאיזורית 2-3 וכל הקלעים של פילי החטיאו החטיאו וטוביאס האריס חייב את המשחק כשאמביד היה על הספסל

  18. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בשביל הפאאאק פרצוץ של ג'ה מוראנט עכשיו, גם קיבל טכנית.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, פורבס הזה כלום ושום דפ'ר….
    שני איירבול ברצף ממרחקים שאסור להחמיץ. אפילו לא נגעו בטבעת והביאו מתפרצות מצד שני. מאלון חייב להוריד אותו מיד.

  20. הפסד מעודד למילווקי היום. בלי לונזו, לאבין, גרין וג׳ונס, לקחת אותם למשחק כזה בבית שלהם כשהקבוצה גם לא קולעת טוב, זה מעודד. עם סגל בריא יותר יכולים לנצח כל אחת.
    דרך אגב, מתי מעיפים את גרייסון אלן מהליגה? לפני או אחרי שהוא גומר לשחקן קריירה?

    1. כשזכו באליפות לא ראיתי חגיגה כזאת. סטף שחקן שמזיז מערכות. יש לו השנה אתגר לשלב בחזרה את קליי שפעם משחק ופעם לא. כמו שבזמנו הוא שילב את דוראנט וויתר על הסטטיסטיקה האישית שלו הרבה פעמים. די ברור שקר דורש ממנו לזרוק סדר גודל של 15 שלשות בערב כשקליי לא משחק.לא קל. לכן הירידה באחוזים. היום יצא ממנו הרבה תסכול. ובלי גרין לצידו בניהול המשחק הכל פשוט עליו. הבן אדם פנומן חוץ מזה שהוא קלעי על זה מ שחקן עם אינטליגנציה ולא פחות מזה אינטילגנציה רגשית מספר 1 בליגה. המנהיג מספר 1 בליגה ללא עוררין לא בסגנון הדושבאג מנהיג אמיתי. אין מישהו שמתקרב אליו בכלל.

  21. כל הכבוד לסטף
    מהלך גדול גם של קר שנתן לו קצת לנוח לפני, כי הוא היה גמור
    אבל,
    כשאתה חוגג בבית ניצחון על האחרונה בקונפרנס ויש לו"ז קשה מאד בהמשך…
    ווריורס, ויי הב א פרובלם

    1. החגיגה הייתה על הפעם הראשונה בקריירה שהוא קולע באזר ביטר.
      מעבר לזה, הלוואי על כל קבוצות הליגה את שמחת המשחק והקבוצתיות של הווריירס.

  22. תודה.
    הבחירה במילה 'מחריד' לתיאור ערב הקליעה של לו דורט (1 מ7 מהשדה) לא מדוייק.

    מַחֲרִיד, מַחְרִיד
    1. מפחיד, מעורֵר חרָדה: וְרָבַצְתָּ וְאֵין מַחֲרִיד (איוב יא), וכל המחנה החריד (שופטים ח, 12); רעש חזק החריד את האזור
    2. מרגיז, מבהיל, מזעזע: בַּיּוֹם הַהוּא יֵצְאוּ מַלְאָכִים מִלְּפָנַי בַּצִּים לְהַחֲרִיד אֶת כּוּשׁ בֶּטַח (יחזקאל ל')

    1. מסכים איתך.במקום המילה מחריד היה אפשר לרשום משהו מתון יותר כגון ערב קליעה מהגיהנום או ערב קליעה מעורר אימה או ערב קליעה מעורר פלצות או ערב קליעה מסריח יותר מבואש מסריח במיוחד.
      למתן דברים זה עוזר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט