פריוויו 2023-4 – שובו של הרעם – אוקלהומה סיטי ת'אנדר / תומר שנאן

אחרי פגרה ארוכה עם מונדובאסקט בתווך הליגה סוף סוף חוזרת בקרוב, ואיתה יחזרו אלינו גם הת'אנדר. אחרי עונות ארוכות שנעו בין בנייה מחדש להופעות מביכות בפלייאוף נראה שהעונה הקבוצה סוף סוף מתחברת. שיי מגיע בשל, גידי מגיע רעב, הולמגרן התאושש לחלוטין מהפציעה ויש בחירת דראפט חדשה עם מוטת ידיים ארוכה ויכולת לשמור על גארדים. אז מה צפוי לנו בעונה הקרובה? מתחילים.

תקציר הפרקים הקודמים:

מעטים צפו את התצוגה המרשימה שראינו מהת'אנדר במהלך העונה שעברה. הת'אנדר הגיעו לפליי-אין אחרי 40 ניצחונות לעומת 42 הפסדים, הדיחו את ניו אורלינס ונעצרו מול מינסוטה כאשר ניצחון היה מעלה את הת'אנדר לפלייאוף. הקבוצה עשתה זאת בלי לוותר על נכסים משמעותיים (הן מבחינת שחקנים והן מבחינת בחירות דראפט), תוך שהיא מציגה משחק לא מתפשר בצד ההגנתי של המגרש, אתלטיות מהפנטת בהתקפה והמון חוכמת משחק של שני הגארדים המובילים שלה.

אני יודע מה עשית בקיץ האחרון:

הגיעו: ויקטור אולדיפו (טרייד), קייסון וולאס (בחירה מס' 10 בדראפט), דאביס ברטאנס (טרייד), וסיליה מיצ'יץ' (אירופה), ג'ק וייט (שחקן חופשי), קיונטה ג'ונסון (בחירה מס' 50 בדראפט, חוזה two-way).

נשארו: שיי גילג'אוס אלכסנדר, לו דורט, ג'וש גידי, צ'ט הולמגרן, ג'יילן וויליאמס, ג'יילין וויליאמס, אארון וויגינס, ג'רמייה רובינסון-ארל, טרה מאן, אלכסיי פוקושבסקי, עוסמאן דיאנג, אייזיאה ג'ו, קנריך וויליאמס, לינדי ווטרס ה-3 (חוזה two-way), אוליבייר סאר (חוזה two-way).

עזבו: דאריו שאריץ', ג'ארד באטלר.

איך זה אמור לעבוד:

ראשית, חשוב לציין שהת'אנדר לא יוכלו לפתוח את העונה עם הסגל הקיים. הקבוצה חייבת לחתוך שני שחקנים, כאשר על פי ההערכות שניים מבין אארון וויגינס, ג'ק וייט, ג'רמייה רובינסון-ארל ו-ויקטור אולדיפו שלא צפוי לראות פרקט העונה עקב פציעה צפויים להיחתך מהסגל. עכשיו אפשר להתפנות להיררכיה.

הסגל של אוקלהומה העונה מוכשר כמו שלא היה במשך המון זמן ומצית את הדמיון גם לאוהדים פסימיים כמו עבדכם הנאמן. גידי ושיי צפויים להמשיך לחלוק ביניהם את מלאכת הובלת הכדור וניהול המשחק כאשר האחרון מיצב את עצמו בעונה האחרונה כאחד מהגארדים הטובים בליגה וסבירות לא נמוכה בכלל שהשלם שבהם בעוד גידי צפוי להוסיף המון חוכמת משחק ואתלטיות. בעמדות הפורוורד אנחנו צפויים לראות את וויליאמס ודורט ממשיכים להציג הגנה לא מתפשרת, ובסנטר אנחנו סוף סוף נראה את צ'ט הולמגרן בעונת הבכורה שלו ב-NBA.

בספסל מחכים להזדמנות וסיליה מיצ'יץ' הנהדר שהגיע מעבר לים, דיוויס ברטאנס, קייסון וואלאס וקיונטה ג'ונסון שהוא ללא ספק אחד הסיפורים המעניינים ביותר בדראפט האחרון. הראשון צפוי לספק יכולת ניהול משחק בדקות בהן שיי וגידי במנוחה, ברטאנס יצלוף מחוץ לקשת ואולי יקבל מעט דקות בצבע אחרי המונדובאסקט הדי מרשים שהציג, וולאס צפוי לספק שמירה איכותית על הגארדים המובילים של היריבה בדקות בהן צריך עצירה וג'ונסון יתן את כל כולו בכל דקת פרקט שיראה. תוסיפו לכך את קנריך וויליאמס, עוסמאן דיאנג, ג'יילין וויליאמס, טרה מאן ופוקו ותקבלו קבוצה עמוקה, מוכשרת, איכותית וצעירה, שתעשה חיים לא קלים לכל יריבה בליגה.

שימו עין על:

צ'ט הולמגרן – שג"א יתן את מה שמצפים ממנו, גם מגידי ומוויליאמס אני לא מודאג ולא מן הנמנע שאת דורט יעבירו בטרייד עבור כוכב נוסף במהלך העונה. הולמגרן ללא ספק יכול להיות האקס פקטור של הת'אנדר. על פניו נראה שהוא יכול לעשות כמעט הכל. הוא מטרייה אווירית, קלע שלשות, מוסר לא רע בכלל, יודע להוריד כדור לרצפה ואם הוא ייראה כפי שהוא נראה בליגת הקיץ מצבה של הקבוצה יהיה טוב מאוד. השילוב בין הולמגרן, שיי וגידי מבחינת אינטליגנציית משחק יקשה על כל יריבה בליגה, כל אחד מהם מבין את המשחק ברמה גבוהה מאוד, יודע לנוע כשצריך ולייצר נקודות מכלום. אם יתברר שקיימת ביניהם כימיה השמיים הם הגבול עבור הת'אנדר.

אלכסיי פוקושבסקי – כשהוא נבחר ידעו שהוא צריך זמן להסתגל לליגה, ובכל זאת פוקו כרגע נמצא בעונת חוזה כשהוא עדיין לא הותיר חותם בקבוצה. הוא וצ'ט יכולים ליצור שילוב של ידיים ארוכות בצבע של אוקלהומה, אבל גם פוקושבסקי יודע שעונה טובה היא כל מה שמבדיל בינו לבין חוזה שמן בהמשך הקריירה שלו בליגה.

קייסון וולאס – שמירה איכותית על גארדים, אתלטיות, מוטת ידיים מפלצתית, זריקה לא רעה אך דרושה ליטוש ובעיקר המון הקרבה. לדורט יש חוזה יחסית נוח שהקבוצה אולי תרצה לנצל עבור חיזוק בעמדת הסמול פורוורד, והרוקי עשוי להיות תחליף מעולה בשמירה על שחקני הקו האחורי הטובים ביותר של היריבה. לאורך השנים פרסטי מראה יכולת גבוהה מאוד עם פגיעה בבחירות הדראפט של הקבוצה ואני לא רואה שום סיבה שכאן המקרה יהיה שונה.

מצלמה, אורות, אקשן:

תסריט אופטימי: הכל מתחבר בדיוק כפי שפרסטי חלם. הולמגרן הופך לאימת הסנטרים בליגה, שיי מוביל את ההתקפה עם כמות נקודות הזויה למשחק, ברטאנס מוסיף את הקליעה מרחוק שכל כך הייתה חסרה לקבוצה מהספסל ואוקלהומה מסיימת במקום החמישי. היא עוברת את הסיבוב הראשון ומודחת מול הנאגטס בתוצאה 4:2 בחצי גמר המערב. הרוקטס נופלים בלוטרי ובחירה מספר חמש עוברת לת'אנדר, יוטה "זוכה" בבחירה ה-11 וגם היא עוברת והקליפרס מתרסקים בדרך לשלוש בחירות לוטרי של הקבוצה.

תסריט פסימי: משהו לא דופק בעסק. הולמגרן ושיי מתגלים כשני שחקנים דומיננטיים מדי שדורכים אחד לשני על הבהונות, גידי מתוסכל מהדקות המעטות בהן הוא רואה כדור, דורט עוזב בטרייד תמורת שחקן שלא מוסיף דבר לקבוצה, אוקלהומה נופלת בפלייאין ומפסידה במשחק הראשון בדרך לאפריל נוסף ללא כדורסל כאשר יוסטון זוכה בבחירה טופ 4, יוטה מגיעה לטופ 10 והקליפרס מציגים עונת שיא והקבוצה מקבלת את הבחירה ה-21.

תסריט ריאלי: אוקלהומה תיראה לא רע בכלל העונה. ואני ממליץ גם לאוהדי כדורסל נייטרלי לקום למשחק או שניים של הקבוצה הצעירה והאטרקטיבית הזו. מקום 6-8 זו שאיפה בהחלט ריאלית, והעפלה מהפליי-אין זו גם לא מילה גסה. מכאן והלאה הרבה מאוד תלוי ביריבה שהקבוצה תפגוש ובמהלכים שהיא תבצע במהלך העונה. זה יכול להיגמר בגמר מערב בתרחיש קיצוני, זה גם יכול להסתיים בסוויפ ג'נטלמני מול הנאגטס בסיבוב הראשון. בגזרת בחירות הדראפט סביר מאוד בעיניי שהקבוצה תצא לכל הפחות עם בחירת לוטרי אחת, כשכל בחירה מעבר לכך היא בונוס. דבר אחד בטוח – יהיה כיף, מאוד.

לפוסט הזה יש 63 תגובות

  1. תודה רבה.
    קבוצת העתיד.
    הם לא יעפילו מהפלייאין אלא מהפלייאוף. אולי אפילו עם ביתיות.
    שיי וגידי משלימים נהדר אחד את השני, הם בכלל לא דורכים על האצבעות, להיפך – מעלים זה את רמתו של זה ומתחלקים בהובלת הכדור והיצירה. שניהם נעים בהתקפה ואוהבים לשחק נכון.
    דורט בד.נ.א של הקבוצה ולא רואה אותם מטרידים אותו (וגם חבר של שיי לנבחרת).
    פוקו דווקא עשה התקדמות עקבית וניכרת, הוא למעשה פרץ והיה שחקן חשוב שנה שעברה אבל לרוע המזל נפצע.
    אם הוא ממשיך כמו ששיחק שנה שעברה – כולם יראו את ההתקדמות שעשה.
    מצפה מהם לסיבוב שני לפחות.

  2. אם הם רק לא היו בפאקינג אוקלהומה, נדמה לי שהם היו הקבוצה שהייתי עובר לאהוד אחרי שסטף קרי יפרוש. קבוצה מענגת עם המון המון שחקנים שאני ממש אוהב (שג״א, גידי, הולמגרן שזה בדיוק עודד קטש פלוס 30 ס״מ, ג׳יי דאב המקסים.

    אישית, אני חושב שהמערב חלש מספיק בשביל שהת׳אנדר בתסריט האופטימי אפילו יכולים לצאת ממנו כמנצחים הגדולים (ומשם אלוהים גדול), ואתם יודעים מה – אם לא הווריורס, אז אני בעדם. מפרגן.

      1. כן. המערב מחורבן.
        ובכלל, אולי לא מדברים על זה מספיק, אבל הליגה היא הרבה הרבה יותר שוויונית משהיא היתה.
        תחשוב רגע.
        דנבר – כן, עשתה אליפות, אבל איבדה שני שלישים מהשחקנים המשמעותיים של הספסל שלה. ומייקל פורטר קצת מועד לפציעות.
        לייקרס – כוכב אחד מזדקן וזורק זין בהגנה. כוכב אחר פצוע שלושת רבעי מהזמן, ואילו הלבן שאולי יהיה הכוכב הבא, לא יודע לשמור. בכלל.
        הקליפרס – פצועים פחות או יותר כל הזמן, וראסל ווסטברוק הוא סוג של מינוס
        פניקס – לכאורה מצוינים. למעשה, ברדלי ביל הוא בעיניי שחקן ואקום, וקווין דוראנט לא נעשה צעיר יותר. בוקר הוא תותח על, זה כן.
        דאלאס – לוקה דונצ׳יץ׳ משחק לבד, וגם לא מנסה שלא לשחק לבד.
        הווריורס. -סטף בן 36, קליי ודריימונד דעכו המון, ואין לקבוצה גבוהים חוץ מלוני, שהוא, נגיד, חצי גבוה.

        מה שמשאיר שתי קבוצות מענייניות. ממפיס, שהיא אולי קצת קבוצה של נגרים, ויש בה פוינט גארד משוגע שלא שומר, אבל הם יכולים לחבר הכל לכדי משהו.
        וסקרמנטו – פוקס סבבה, מורי יותר מנוסה בשנה, אבל סבוניס לא יהיה פחות רך מאשר בשנה הקודמת. ועדיין, יש להם כדורסל יפה, ועדיין צעיר מספיק בשביל לחשוב שיש להם סיכוי.

        בקיצור, אין קבוצה שהיא מעל כולם, אפילו לא בערך. אוקלהומה יכולה בכיף לצאת מהמקום הראשון מכל הסמטוכה הדי בינונית הזאת.

        1. לא יודע. בעיניי אתה מעריך אותם הרבה יותר ממה שהם. הם יכולים גם למצוא את עצמם מתחת לפליקנס ולג'אז ובטח שמתחת למיני שעל אף התסבוכת עם גובר עדיין יש שם כישרון גדול יותר ומאמן מעולה.
          אמנם הראית את החסרונות של המערב אבל בוא נזכור ששג"א לא הראה יכולת כזו עקבית ויכול להתברר שהעונה האחרונה היא היוצא מן הכלל ולא הכלל (לדעתי יתקשה מאוד לשחזר את היכולת האישית שלו מהעונה שעברה) צריך לזכור שהוא גם לא השחקן הכי עמיד שיש. ועל השאר – הם שחקנים די בינוניים עד שיוכח אחרת.

  3. תודה רבה.
    קבוצה מעולה שנבנתה בצורה יסודית ולגמרי העתיד של הליגה.
    לדעתי אתה קצת פסימי בנוגע לתחזיות

  4. הבעיה הקשה למאמן ולהנהלה תהיה התמודדות עם שחקנים צעירים שרוצים דקות משחק כדי לרבל חוזה גדול אחרי חוזה הרוקי. הם יצטרכו לארגן היררכיה ולקוות ששחקנים 9 – 15 יסתפקו בשאריות של דקות המשחק שהבכירים ישאירו להם. פרט לזה הם צעירים וחצופים. מרשם בטוח להבכה של מספק קבוצות שמבוססות על ותיקים.

  5. תודה על הפריוויו. הם עשו התקדמות נהדרת בעונה האחרונה, והעפלה נוספת לפלייאין היא בהחלט ריאלית. מי יודע, אולי אפילו יצליחו להחזיק במקום פלייאוף כפי שהקינגס הצליחו בשנה שעברה בניגוד לכל הציפיות.
    אתם רק צריכים לקוות שהפציעות של הולמגרן מאחוריו, ושיצליח לתרגם את היכולת שלו מליגת הקיץ גם לבמה הגדולה. אחרת אין באמת סנטר באוקלהומה, מה שיוריד משמעותית את היכולת להמשיך להתקדם לקבוצת פלייאוף לגיטימית.

  6. תודה רבה תומר.
    פוטנציאל יש, עכשיו צריך לממש, לשמור בהגנה וללחוץ,
    זה יתן סיכוי לראיית המשחק של שג"א, גידי והולמגרן (אני מקווה שהוא התחזק) להוביל התקפה מגוונת.
    קבוצה סימפטית, אבל אני לא רואה אותם עוברים סיבוב.

  7. קבוצה מאד מעניינת וכראוי לקבוצה כל כך צעירה קשה לצפות לאן זה יילך. סגל מפוצץ בגארדים וגבוהים חסרי מסה. מה שאומר שהם ימשיכו לרוץ ולרוץ.
    יש לקוות שיוציאו קצת את הכדור מהידים של SGA וישימו אותו בידים של גידי שהוא מנהל משחק בחסד. זה יהפוך אותם לקבוצה קצת פחות חד ממדית.

  8. אחלה פריוויו@
    אכן, ראינו אותם הולכים ומתגבשים בתהליך סדור ובריא
    אכן, השנה זאת השנה שבה האוהדים אמורים לראות את הפירות

    רק שאלה אחת בנוגע לזה – איזה אינסנטיב יכול להיות למישהו לאהןד את אוקלהומה???

  9. תודה על הפרוויו
    מצד אחד עושים סימנים של קבוצת העתיד
    מצד שני כבר היינו בסרט הזה (דוראנט-ווסטברוק-הארדן) וכולם יודעים איך זה נגמר.
    פשוט. נגמר
    🙂

    1. זה נגמר בגלל פרסטי עם הטעות הגדולה ביותר של ג'נרל מנג'ר.
      שלושה mvp ששלושתם היו בעשור הקודם טופ 10 בליגה.
      במידה והיו נשארים הלגאסי של סטף היה פחות בהרבה והדימוי של השלושה היה אחרת.
      הם היו קרוב לוודאי הופכים לשושלת מטורפת. (מאמין לפחות 2-3 אליפויות ועוד הגעה לגמר או שניים).

      1. זה נגמר כי הבעלים התקמצן על 4 מיליון להארדן…
        דבר נוסף, אי אפשר לדעת אם הארדן היה מתפתח לאותה מפלצת התקפית לצד דוראנט ו-ווסטברוק, בטח שלא היה מקבל שליטה אבסולוטית ואת כדמות הנגיעות בהתקפה.

        1. אני מאמין שהיה מתפתח, כי הכישרון והדומיננטיות שלו לא היה יכולים להיחבא גם לצד דוראנט וראס, אבל גם אם לא, הוא היה כוכב שלישי מטורף שהיה משלים אותם נהדר.
          השלישייה הזו הייתה יכולה להיחשב כאחת הגדולות בכל הזמנים אם לא הכי גדולה.

          1. אין סיכוי שהארדן היה מקבל את הכדור ביד ומקבל יד חופשית באוקלהומה , בכל מקרה כאן הטעות הייתה של הבעלים שסירב להכנס למס המותרות.

            1. אל תשכח שהיו עונות שדוראנט לא היה בריא וגם ראס נפצע בפלייאוף.
              הארדן היה נכנס לוואקום הזה וצובר ביטחון להיות שחקן אלפא.
              לא היו מעולם 3 שחקנים בקליבר mvp בקבוצה אחת.
              וכנראה שלא יהיה בעתיד.

            2. ברוך צודק הארדן לא היה מקבל את הכדור התהילה וחוזי המקס שם בטח לא עושה סטט כזה. כדי להגיע למספרים כאלה צריך שהכדור כל הזמן יהיה אצלך

  10. תודה רבה תומר.
    קבוצת פלייאוף לגיטימית.
    במידה והולמגרן בריא רואה אותם מסיימים 4-6 ואולי עוברים סיבוב אחד.
    נראה עוד שנתיים מהיום אם הם מוכנים לאליפות, כרגע גודלים וגודלים יפה.

  11. חכם סיני אמר לי פעם בחיים עדיף לפעמים סנטימטר אחד של מזל מאשר קילומטר של שכל, פרסטי אחד מGM המוצלחים בליגה אבל הוא כמעט עשה את טעות חייו כשאר רצה להטריד את SGA לדטרויט + בחירה 6 בשביל קניגהאם, שנתיים אחר כך וSGA הוא סופרטאר (היה ספק נקודות מצויין גם אז) וקניגאהם ודטרויט סימן שאלה.
    .
    לגבי הקבוצה היא לא מאוזנת ונורא צעירה אבל הפוטנציאל בשמיים. סופרסטאר יש, שחקנים טובים לידו יש, לדעתי הם נותנים עונה של 50+ נצחונות ומחכים את סקרמנטו של עונה קודמת ועפים סיבוב ראשון.
    .
    לגבי צ’ט הולמגרן הוא לא הראה לי יותר מדי בליגת הקיץ הוא הרבה פחות מוכשר ופלואידי מוובניאמה למשל שגם אם היו באותו גובה היה נבחר קילומטרים לפניו.
    לצערו של צט הוא נפל לסיטואציה קשה שבה בספק אם יהיה לו מקום לגדול ולהתפתח, הוא יקבל 10-12 זריקות בערב השאלה אם הוא יוכל להפוך לעוגן הגנתי.

  12. תודה
    לא עף עליהם. אני חושב ששגא אותו אני מאוד מחבב נתן עונה יוצאת דופן שהרבה ממנה התבטא בכך שהוא הגיע כמעט 11 פעמים לקו במשחק ׁ(קפיצה של כמעט 4 זריקות מהעונה שלפני) גידי אחלה רכז. אבל הקליעה שלו פשוט תוקעת אותו. ועכשיו בוא נראה מה שווה צ'ט. אם אנחנו הולכים לראות איזשהו זינגר נוסף -/+ (רים פרוטקטור, קולע סביר לשלוש. מתקשה ליצור לעצמו מכדרור. פציע מאוד)
    מהמר על הפלייאין מהלמטה שלו

    1. הוא גם העלה את אחוז הקליטה מהקו בכמעט 10% זה מאד חריג. אני צופה ריגרסייה קלה מהעונה האחרונה,
      בעיה נוספת היא שחוץ מדורט ושגא אין פה שומרים גדולים יותר מידי. סה״כ מסכים עם ההימור שלך.

  13. יותר מדי צעירים שחייבים דקות להתפתח…
    שג"א צריך להתחיל לפרוע שטרות בקבוצה מנצחת, מעניין איך גידי ימשיך להתקדם ואם הולמגרן מספיק חזק למפלצות ה-NBA ולאתלטיות של הגארדים.
    לטעמי צריכים לארוז כמה צעירים ובחירות תמורת איכות גבוהה יותר מסביב לשלישייה הזו.

  14. פוקושבסקי לדעתי הראה שהוא לא שייך. הנוכחות של הולמגרן תעלים אותו לגמרי (ובצדק) – יקוו שיהיה מי שירצה להעיף מבט בטרייד.

  15. וואו,
    הלילות ההם של דוראנט וראס.
    איזו אכזבה היתה לי עם עזיבתו של דוראנט.
    אבל כנראה האופי שלו, וודאי האופי של ראס היו בעוכריהם.
    כדי שאתעורר בשבילם ואאהוד את הגירסה הנוכחית הם חייבים להוכיח את עצמם.
    צ'אט נראה לי שביר מכדי שנוכל לבנות עליו, תרתי משמע.
    לידו גם דוראנט (שרוך בפני עצמו) נראה כמי מקרר.

  16. וואלה מדברים לי פה על צאט כאילו הוא איזה כוכב על. צפו לאכזבה. הוא הראשון שהייתי זורק בטרייד לדחוף למישהו שתופס ממנו.

    קשה לי לראות אותם מגיעים למקום 4 5 כי אין להם הגנה וגידי מאד מוגבל בקליעה כרגע ואני עדין במילה מוגבל.
    בטח לא רואה אותם מצליחים בפלייאוף השנה. סיבוב 2 זה יהיה הישג אדיר והתחזית הכי אופטימית שיש.
    יש במערב את דנבר טראקרס גס ממפיס סאנס שכנראה יסיימו לפניהם ואת לוקה. תכלס הם יסיימו לדעתי 6 9 עם סיכוי לא רע למקום 6.
    הם צריכים להתחיל לבנות ולהתחיל להשתמש בבחירות ובצעירים האחרים בשביל להביא כוח

    1. יפה שאתה סופר את הלייקרס. זו כבר התקדמות.
      ממפיס תגיע עד לאן שהפציעות של מוראנט ייקחו אותה (אבל בכיוון ההפוך, ככל שייפצע יותר הרי זה משובח).
      לטעמי שיי מוכן להוביל קבוצה לאליפות.
      הייתי מטריד את כולם חוץ מדורט ומביא את יאניס או שחקן טופ 15 שהופך לזמין.

            1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  17. תודה תומר.
    הקבוצה צעירה ומסקרנת. מעניין אותי הולמגרן ואיך ישחקו איתו בהתקפה.
    גידי זה אחד השחקנים שאני הכי אוהב בליגה, דוגמא מצוינת למשחק נכון (מינוס הזריקה הנוראית).

  18. חוץ מ-SGA, רק ג'יילן וויליאמס נראה שם כמו מי שיוכל להיות שחקן בקבוצה אמיתית. גידי כרגע קוריוז שהיריבות רוצות לראות על הפרקט, צ'ט עדיין ניסוי שלא התחיל, וכל השאר יכולים לבוא וללכת בלי שישימו לב (אולי חוץ מדורט)
    .
    לדעתי SGA הוכיח השנה ששווה לבנות סביבו, עכשיו נשאר לראות מה פרסטי עושה עם כל הנכסים העתידיים שצבר

      1. כזו שהיריבות (בטח בדיוויזיה) פתאום מסמנות מראש בלו"ז ומתכוננים אליה ברמת השחקן היחיד והסכמות הקבוצתיות (במגבלות הזמן בליגה). ממפיס של שנה שעברה לדוגמא

        1. אז אתה רוצה להגיד לי שכל שחקני הרוטציה בממפיס טובים משחקני הרוטציה של הת'אנדר שאינם SGA או וויליאמס?
          זה מרחיק לכת מאד. אולי אין פה אולסטארים בפוטנציה אבל יש הרבה שחקנים שיתאימו ל"קבוצות אמיתיות"

          1. א. אולי קצת הגזמתי בניסוח, בעיקר הפריע לי שלא התייחסו לוויליאמס שנתן עונה מעולה ונראה שהתקרה שלו ממש גבוהה
            ב. בממפיס יש את ג'קסון שהוא כמובן לא שחקן רוטציה, וביין הפתיע בענק והפך לשחקן של ממש גם כן, אחרי שלושת אלה אפשר לבנות אחלה קבוצה עם שלל שחקנים בליגה. באו"ק יש את SGA וזהו. וויליאמס כרגע נראה כמו ההפתעה שתצליח, וזהו

    1. מסכים עם Zivke. יש שם עוד חלקים להשלים מסביב ל SGA, גידי נחמד אבל בלי הקליעה התקרה שלו נמוכה (סימונס וגידי לא למדו מפטי מילס). כל היתר משלימים חוץ מצ'ט שהוא הסימן שאלה הגדול. החלון שם יתחיל להיסגר אחרי שכל הצעירים יסיימו את חוזה הרוקי ולפרסטי יהיה קשה להחזיק הכל ביחד. כרגע סהכ קבוצה נחמדה וזהו בערך

  19. היתה שם קבוצה מלהיבה וצעירה שעשתה 40 נצחונות. עברה שנה, קיבלו עוד נסיון. קיבלו שני רוקיז בבחירות גבוהות, שגם עם יעשו 12 (צ'ט) ו10 (הבחור שהוא לא צ'ט) למשחק זה תוספת עומק נחמדה לגמרי. איבדו בערך כלום. מה רע בסך הכל? לא רואה סיבה שהם לא יעשו עוד 4-5 נצחונות, שיביאו אותם למקומות 4-6 במערב.

    תודה רבה על הפריויו!

  20. אני לא מאוד מחזיק מהעונה הרגילה. עוד 4 נצחונות או אפילו 10 זה הרבה עניין של מוטיבצחה משחק אחרי משחק.
    בפלייאוף הם עדיין צריכים להוכיח שהם יכולים לעבור סיבוב. תסתכלו על קבוצות הפלייאוף שנה שעברה. לדעתי יכולים לעבור רק את מינסוטה, וצאיך לראות מה עם דאלאס (למרות שקיירי בטח ימצא דרך להרוס).
    בקיצור קבוצת סיבוב ראשון במקרה הטוב.
    שג"א עדיין צריך להוכיח מה הוא שווה כשהכסף על השולחן, וגם אז מולו תתייצב קבוצה עם יותר נסיון (בדומה לסקרמנטו שנה שעברה).

  21. תודה תומר.
    שתי שאלות עיקריות יש לדעתי אצל אוקלהומה:
    1. עד כמה השחקנים הצעירים ישתפרו – בעיקר גידי והוויליאמסים, וקצת מה הולמגרן מסוגל לתת ואיזה מחליף או יותר.
    2. מה מיצ'יץ" יכול לתת להם כגארד מחליף אירופאי.
    ביחס לעונה שעברה, קשה לי לראות אותם דוחקים יותר מ-2-3 קבוצות מערביות, ככה שלדעתי הם יהיו במקומות 7-9 ולא יעברו את הסיבוב הראשון, והקפיצה המשמעותית שלהם תחכה עוד קצת לדעתי. כל זה בהנחה שהם לא יעשו איזה טרייד משמעותי העונה.

  22. אחלא קבוצה שיעשו פלייאוף השנה. מקווה שאף פרסטי יעשה טרייד עסיסי ויביא להם שחקו איכותי ובשל שירים אותם אף עוד יותר במערב. עדיפים בעיני מדאלאס, ממפיס. מינסוטה וניו אורלינס.

  23. תודה על כתיבה מעולה.
    הטייק שלי:
    עונה רעה: בעיקר פציעות או ריבים
    עונה טובה: הולמגרן בריא, שגא בריא, הצעירים ישתלבו ויצליחו לחבר עונה חיובית בנצחונות, אולי אפילו יעברו סיבוב.
    עונה ממש טובה: מביאים ווטרן או שניים ומתחילים מסורת של קבוצת פלייאוף טובה

  24. בנוסף הייתי פותח עם וסילי מיצ'יץ בגלל הקליעה מבחוץ והפליימייקינג. שיי שנה שעברה היה טוב יותר ללא גידי מאשר יחד איתו. או להעביר את גידי לעמדה 4 כרולר

  25. קבוצת עונה רגילה חביבה עם כמה שחקנים נחמדים. יהיו מקום 1-4 במערב ויעופו בסיבוב הראשון בפליי- עוף. חישול יעזור. אין להם מספיק שחקנים ותיקים שייצבו את האנרגיות וחוסר הנסיון של הצעירים.
    חמודים בקיצור. נעקוב קצת נראה אם עש דברים בגו.

  26. אני ממש סקרן לגביהם. מסמפט מאוד את דורט, ומחכה לראות דברים מיוחדים מצ'ט, וצריך להבין האם יחד עם שגא זה יוצר מפלצת, או שזה לא מכפיל כוח.יש להם בכללי סגל עמוק ומגוון, ועם אכן הכוכבים ייצרו משהו מיוחד כמו שאני מקווה, הקבוצה יכולה להגיע רחוק.

  27. פריוויו מצוין
    גידי זה שחקן שנכנס לרשימת המאווים הפרטיים שלי לפייסרס (בהתעלם מהתאמה וכו')
    שיי כוכב כבר עכשיו טופ 15 בליגה
    לדעתי הבעיה העיקרית שלהם היא עודף עומק – המון שחקני רוטציה טובים שיכולים להתפתח בהמון קבוצות, אבל דורכים אחד לשני על האצבעות.
    היות ולפרסטי יש בחירות עד קץ הדורות, כשלדעתי הוא כבר צריך להתחיל לממש את כל מה שאגר, נראה אותם בונים חבילה עבור סופרסטאר ממורמר, חבילה שבסיסה דורט+וויליאמס עם תוספות, כששיי, גידי וצ'ט אנטאצ'בל
    קבוצה מאוד מסקרנת
    הם קצת כמו ניו אורלינס שיכולים להתקדם מקצןעית אבל עתידם בידיהם ונראה מבטיח
    עכשיו אבל צריך לעשות את המהלך, העונה, להביא ליד שיי סופרסטאר שאיתו גידי לא יצטרך לזרוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט