מעקב תחזיות קדם-עונה ותירוצים / צוות הופס

בדרך כלל, בשעה הזאת עולה פריוויו, אבל הלילה אין משחקים, אחרי שדנבר השלימו סוויפ על הלייקרס בגמר המערב שלשום. במקום פריוויו, חזרנו אל דירוג העוצמה שפרסמנו כאן ערב תחילת העונה, בניסיון לראות עד כמה היינו קרובים לתוצאות האמת, שרובן המוחלט כבר נחשף בפנינו. קודם כל, מוזמנים לקרוא את הפוסט של הדירוג המקורי:

את ההשוואה נעשה בין הדירוג הממוצע שנתנו להם לפני העונה (את הדירוג של כל כתב אפשר לראות בכתבה המקורית), הדירוג של העונה הסדירה (לפי המאזן) והדירוג של הפליי-אין והפליי-אוף עבור 20 הראשונות שהגיעו לפחות לפליי-אין (מבין אלו שהודחו באותו שלב – מי שהודח בפחות משחקים דורג נמוך יותר, ובכמות זהה של משחקים שובר השוויון הוא המאזן והדירוג בעונה הסדירה).

צוות הכתבים שלנו כולל את רועי ויינברג, יונתן, שחר צ'קוטאי, יהלי אולמר ועמיחי קטן, וכל אחד מאיתנו לקח 2 קבוצות שהוא כשל בהימור עליהן (אחת לחיוב ואחת לשלילה), וינסה לתרץ את חוסר ההצלחה שלו כמהמר.

30. אוקלהומה סיטי ת'אנדר – עונה סדירה – 19, פליי-אין – 17.

הצוות שלנו נתן לת'אנדר את המקום האחרון, וזה הכובע הראשון שאנחנו אוכלים כאן, כששיי גילג'ס-אלכסנדר וחבריו הובילו את אוקלהומה למקום בפליי-אין, ואפילו ניצחון במשחק הראשון שלו על הפליקנס לפני ההפסד למינסוטה. גברו על שיקגו בשובר השוויון בגלל ששיקגו ניצחו בשובר השוויון של הדראפט (למרות שהבחירה של הבולס הולכת בכלל לאורלנדו).

שחר (דירג אותם 27) מתרץ: לפני העונה, ובפרט אחרי הפציעה של צ'ט הולמגרן, הנחת המוצא הייתה שהת'אנדר ימשיכו בטאנקינג עוד עונה לפני שיתחילו במסע למעלה.

29. יוסטון רוקטס – עונה סדירה – 28.

כאן היינו מדויקים, כשהרוקטס היו שווים לספרס במקום האחרון במערב, ורק דטרויט המזרחית הייתה עם מאזן רע יותר. מכיוון שהספרס זכו בלוטרי ובויקטור, כאן הרוקטס זוכים לניצחון בשובר השוויון הפנימי הזה ובמקום ה-28.

28. אינדיאנה פייסרס – 27.2 – עונה סדירה – 24.

הפייסרס פתחו טוב את העונה ולרגע החזיקו במקום שמוביל לפלייאוף, או לפחות לפליי-אין, אבל החצי השני של העונה כבר היה דומה יותר לתחזית שלנו, ובסופו של דבר הם מסיימים במקום גבוה יותר ממנה רק במעט.

27. סאן-אנטוניו ספרס – עונה סדירה – 29.

במקרה הזה, אפשר לומר שרק כתב אחד צריך לאכול את הכובע, וזה עמיחי (שכותב על עצמו עכשיו בגוף שלישי) שהימר שפופ יוביל את הקבוצה שלו למאבק על הפליי-אין. במאבק שלהם הם כבר זכו בבחירה הראשונה בדראפט, ככה שהם מרוצים יותר מתוצאות האמת…

26. יוטה ג'אז – 26.8 – עונה סדירה – 22.

לאורי מרקאנן רשם עונת שיא ונבחר לשחקן המשתפר של העונה, מה ששיפר את מצבם של הג'אז ביחס לתחזיות המוקדמות, כאשר הטרייד דדליין סייע להם להחליש קצת את הסגל ולצאת מתמונת הפליי-אין. ברכות לשחר שחזה במדויק את המקום ה-22.

25. אורלנדו – עונה סדירה – 25.

כאן אפשר לומר שהנציגים שלנו היו מדויקים, כשהם חזו לאורלנדו שיפור קל בעזרת הבחירה הראשונה בדראפט, פאולו באנקרו, אבל לא מספיק כדי לאיים על הפליי-אין. יש סיכוי לא מבוטל שבעונה הבאה הם ידורגו גבוה יותר, לא מעט בזכות הבחירה ה-6 וה-11 בדראפט הקרוב.

24. דטרויט – עונה סדירה – 30.

השנה, קייד קנינגהאם היה אמור להיות יותר טוב, אבל הוא נפצע וגמר את העונה כבר אחרי 12 משחקים. בלעדיו, הפיסטונס לא הרגישו צורך לשחק כדורסל טוב, והם מסיימים עם 17 ניצחונות בלבד ו-65 הפסדים, שזו הכמות השנייה בגודלה בתולדות המועדון (אחרי 66 הפסדים ב-1980).

23. שארלוט הורנטס – עונה סדירה – 27.

כל הצוות חזה להם עונה פחות טובה מהשנתיים הקודמות ומקום מחוץ לפליי-אין, אבל הם הוכחו כיותר לא רלוונטיים ממה שחשבנו מראש, ולאמלו בול סבל מפציעות חוזרות ולא בא לידי ביטוי העונה. הם יתנחמו בבחירה השנייה העונה.

22. וושינגטון וויזארדס – עונה סדירה – 23.

כמו שרוב נציגינו העריכו, גם הפעם וושינגטון נשארו תקועים במקום שהוא לא מספיק גרוע בעונה הסדירה, אבל לא מספיק טוב כדי לייצר איום ממשי על הפליי-אין. הפעם טומי שפרד פוטר, ויהיה מעניין לראות האם אבדיה יקבל סיטואציה טובה יותר בעונה הבאה.

21. סקרמנטו קינגס – עונה סדירה – 7. פלייאוף – 9.

הערכנו שיפור ביחס לעונות קודמות עם כל הטנקינג מסביב, והיה מי שהימר עליהם בקצה הפלייאוף אפילו, אבל אף אחד לא חזה את העונה הנהדרת של הקינגס שהסתיימה במקום שלישי במערב ומשחק 7 נגד האלופה היוצאת. כובע גדול במיוחד לאכילה.

יהלי (דירג אותם 24) מתרץ: 16 שנים מחוץ לפלייאוף מדברות בעד עצמן, ורצפים כל כך ארוכים תמיד מפתיעים כשהם מגיעים לסיום, בוודאי כשזה לא מגיע בערך ברגע האחרון, אלא בעונת שיא מפתיעה של הקינגס.

20. ניו-יורק ניקס – עונה סדירה – 8. פלייאוף – 6.

עוד אחת מהפתעות העונה ביחס לתחזיות המוקדמות שלנו, כשג'יילן ברונסון השתלב מעולה והוביל את הניקס למקום החמישי במזרח, ניצחון בסדרת הסיבוב הראשון על קליבלנד, ואפילו 2 ניצחונות נגד מיאמי, מה שמסתמן כמו הישג משמעותי.

רועי מתרץ: ג'יילן ברנסון הפתיע את כולנו. חשבנו שהוא יראה כמו סטפן מארברי, הוא יותר הזכיר את דריק רוז. פרנצ'ייז פלייר שהתעלה מעל הציפיות המאוד נמוכות שלי, והקאמבק של רנדל בעונה הסדירה הפתיע.

19. פורטלנד טרייל בלייזרס – עונה סדירה – 26.

ציפינו שעם לילארד זה ייראה יותר טוב מאשר בעונה שעברה, ולפרקים זה היה נכון, אבל הבלייזרס ניצחו רק 2 מ-17 המשחקים האחרונים של העונה, 11 מהם בלי לילארד שנפצע שוב, והם מסיימים בערך באותו מקום כמו בעונה שעברה. הפעם הם לפחות הרוויחו את הבחירה השלישית בדראפט.

שחר (דירג אותם 14) מתרץ: עם לילארד בריא, ושדרוג בדמותם של ג'רמי גרנט וג'וש הארט, היה מקום לצפות מפורטלנד לפחות לעשות פליי-אין.

18. לוס אנג'לס לייקרס – עונה סדירה – 14. פלייאוף – 4.

בחצי הראשון של העונה, זה היה נראה כמו התחזית של הכתבים הפסימיים יותר מבחינתם, אבל מהלכים נכונים בטרייד דדליין, כמה חודשים בריאים וטובים של אנתוני דיוויס ולברון שהעלה הילוך כשצריך, ובזכות כל זה הלייקרס הגיעו לעד גמר המערב.

עמיחי (דירג אותם 23) מתרץ: הלייקרס קלעו בול בבחירת המאמן, הצליחו להיפטר מווסטברוק ולהביא שחקנים טובים ומתאימים תמורתו ולהפתיע עם הגנה טובה מאוד. החצי הראשון של העונה היה בדיוק לפי התחזית שלי, אבל השינויים המתאימים וחצי עונה בריאה של אנתוני דיוויס עשו מהפך, יחד עם שתי סדרות נגד יריבות חסרות כוח בצבע שעברו יותר מדי מחוץ לפרקט העונה.

17. שיקגו בולס – עונה סדירה – 20. פליי-אין – 18.

כאן החזאים שלנו היו די מדויקים, כשכולם חזו להם מאבק סביב אזור הפליי-אין. הניצחון האחד בטורונטו סייע להם לשפר את המיקום במעט בין העונה הסדירה לפליי-אין, אך בכל מקרה מדובר בקבוצת פליי-אין קלאסית, כמו שכינינו אותה בפתיחת העונה.

16. טורונטו ראפטורס – עונה סדירה – 18. פליי-אין – 20.

טורונטו אמנם סיימו במקום החמישי במזרח בעונה שעברה, אך חזינו נכונה שהשיפור של כמה מקבוצות המזרח האחרות יוריד אותם לאזור הפליי-אין. ההפסד הביתי לשיקגו גורם לדירוג הפליי-אין שלהם להיות פחות טוב מהדירוג של העונה הסדירה, אך בכל מקרה מדובר בירידה קלה ביחס לעונה שעברה.

15. אטלנטה הוקס – עונה סדירה – 17. פלייאוף – 11.

קבוצת ה-50% הכי עקבית בהיסטוריה של ה-NBA זכתה לדירוג דומה גם מהצוות שלנו, אבל הפתיעה לטובה עם ניצחון במיאמי בפליי-אין, רגע לפני שג'ימי באטלר וחבריו נכנסו ל"פלייאוף מוד" שלהם, ונתנו גם סדרה לא רעה בכלל נגד בוסטון, כשההגעה למשחק 6 סידרה להם מקום טוב יותר בדירוג הפלייאוף.

14. ניו-אורלינס פליקנס – עונה סדירה – 16. פליי-אין – 19.

משחק אחד לסיום העונה הסדירה, הפליקנס היו במקום ה-7 במערב ובעמדה טובה לקראת ההמשך, אך הפסיד במינסוטה שלח אותם למקום ה-9 והפסד ביתי לאוקלהומה סגר את העונה שלהם בצורה מאכזבת. עם זאת, התחזית שלנו הייתה די קרובה, כנראה בגלל שגם אנחנו לקחנו בחשבון פציעה של זאיון וויליאמסון שתפגע בהם בשלב מסוים של העונה.

13. קליבלנד קאבלירס – עונה סדירה – 5. פלייאוף – 13.

אנחנו חזינו לקליבלנד את העונה הטובה ביותר מאז ימי לברון, והם עמדו בציפיות ואפילו קצת מעבר לזה עם המאזן ה-5 בטיבו בליגה בעונה הסדירה. עם זאת, בפלייאוף הם הודחו נגד הניקס בסיבוב הראשון, על אף יתרון הביתיות, כך שדירוג הפלייאוף שלהם זהה לדירוג שלנו בסופו של דבר.

12. מינסוטה טימברוולבס – עונה סדירה – 15. פלייאוף – 15.

ציפינו מהם למעט יותר, אבל יש להם נסיבות מקלות כמו פציעה ארוכה של טאונס שהשביתה אותו מרוב העונה הסדירה, ופציעות של כמה שחקנים חשובים ברגעים קריטיים של העונה. זה לא משנה את העובדה שמינסוטה לא עמדו בציפיות שהם יצרו, למרות המקום בפלייאוף, ושהם כנראה יתחרטו על הויתור הגורף על בחירות דראפט עתידיות בטרייד על גובר.

11. ברוקלין נטס – עונה סדירה – 9. פלייאוף – 16.

כל עוד קווין דוראנט היה בברוקלין, הנטס הצליחו לשמור על מקום בצמרת הליגה, וזה הספיק למאזן ה-9 בטיבו בעונה הסדירה (בשוויון עם פיניקס, כששובר השוויון בדראפט היה חסר חשיבות, כי הבחירה של פיניקס עברה לברוקלין). בפלייאוף, הסגל שנשאר לברוקלין כבר התקשה, והם היו לקבוצה היחידה שהודחה ללא אף ניצחון בפלייאוף.

10. פיניקס סאנס – 8.6 – עונה סדירה – 10. פלייאוף – 7.

כמו במקרה של ברוקלין, גם כאן הנוכחות של דוראנט שדרגה את הדירוג. הסאנס סיימו את העונה הסדירה בשוויון על מקומות 9-10 (וירדו ל-10 בשובר השוויון שלנו בגלל הדראפט), ואילו בפלייאוף, שם דוראנט רשם 100% הגעה למשחקים, הם הצליחו לעבור סיבוב אחד ולקחת 2 משחקים מאלופת המערב, מה שנתן להם דירוג פלייאוף קצת יותר טוב.

9. דאלאס מאבריקס – עונה סדירה – 21.

סגנית אלופת המערב דאשתקד הצליחה לעשות כמעט הכל עקום העונה, ואם נדמה היה שמדובר באחת מהקבוצות הבודדות שמקומן בפלייאוף מובטח, הרי שהם הצליחו להוכיח שאפילו המקום בפליי-אין לא מובטח אם לא משחקים מספיק טוב.

יונתן (דירג אותם 1) מתרץ: אמנם, ג'יילן ברונסון עזב, אבל לטעמי נבנתה סביב לוקה דונצ'יץ' קבוצה מושלמת למידותיו. הרבה שחקנים שיכולים לפצות על האיטיות היחסית שלו כשומר ובמקביל יכולים לשמש כקאץ'-אנד-שוט בהתקפה, שזו ההתאמה הכי טובה לשחקן שאוהב את הכדור אצלו כמו לוקה, שהיה גם מועמד ל-MVP. יותר מזה, אם הייתי צריך לבנות מחדש סביבו, זה עדיין היה הכיוון. בסופו של דבר הקבוצה לא הרשימה, הם ניסו לנער חזק את הקבוצה והביאו את קיירי אירווינג ועברו מצליעה לצניחה חופשית. אז הקבוצה איכזבה, הקונספט איכזב, ולגבי שינוי הכיוון הייתי דווקא פסימי, אבל הוא היה אפילו יותר גרוע ממה שציפיתי.

8. ממפיס גריזליס – עונה סדירה – 6. פלייאוף – 10.

ממפיס סיימו במקום השני במערב, שנה שנייה ברציפות, אם כי הפעם היו גם 4 קבוצות מזרחיות עם מאזן זהה או טוב יותר, לעומת 0 כאלה בעונה שעברה. עם זאת, פציעות בקו הקדמי ושטויות של מוראנט סיבכו אותם, כמו גם סדרה נגד הלייקרס שהוכרעה על ניצחון החוץ היחיד בסדרה במשחק הראשון שלה.

7. לוס אנג'לס קליפרס – עונה סדירה – 11. פלייאוף – 14.

כמו בעונות קודמות, גם הפעם הקליפרס יכולים להאשים את הפציעות במצבם, כשפול ג'ורג' לא שיחק בכלל בפלייאוף, קוואי לנארד שיחק רק ב-2 המשחקים הראשונים והם נותרו עם ראסל ווסטברוק והרבה צוות מסייע.

רועי (דירג אותם 2) מתרץ: חשבתי שהם יהיו יותר בריאים. גם קוואי וג'ורג', גם הצוות המסייע שהיה יותר בינוני ממה שהוא נראה על הנייר. הם עדיין היו ב-1:1 מול קבוצה טובה עד כשקוואי נפצע, אבל זה לא שווה כלום.

6. פילדלפיה 76רס – עונה סדירה – 3. פלייאוף – 5.

זו הפעם השנייה ב-3 השנים האחרונות שפילי מסיימים עם המאזן ה-3 בטיבו את העונה הסדירה. עם זאת, הסיקסרס לא עברו את הסיבוב השני מאז 2001, וזו הפעם החמישית ב-6 השנים האחרונות שהם נתקעים בדיוק שם, הפעם השלישית ב-5 השנים האחרונות שהם מפסידים במשחק 7 והפעם השנייה ב-3 השנים האחרונות שהם מפסידים משחק בית שיכול היה להעלות אותם לגמר המזרח.

5. דנבר נאגטס – עונה סדירה – 4. פלייאוף – 1-2.

הפעם יוקיץ' קיבל את השדרוג שהוא היה צריך לצוות המסייע, גם מבחינת שחקנים שחזרו מפציעות וגם מבחינת שחקנים שהצטרפו לקבוצה, והנאגטס הגיעו למקום הראשון במערב. בפלייאוף, יוקיץ' אמנם נבחר למצטיין של גמר המערב, אבל כאן צריך לציין גם את ג'מאל מארי, שחזר לכושר של הפלייאוף הקודם שלו ב-2020, ויחד הם הובילו את דנבר לגמר ראשון בתולדות המועדון.

יונתן (דירג אותם 11) מתרץ: אחרי עונת MVP של יוקיץ' שלא הביאה אותם רחוק – חזרו הפצועים. ציפיתי שהם יישתפרו קצת, אבל בין שאר הקבוצות שהיו לי ציפיות מהן בליגה לא חשבתי שהם ייקבלו כזה בוסט. הם התחברו לקבוצה מצוינת, ואיכשהו הרבה קבוצות אחרות פשוט לא התחברו (ע"ע דאלאס). הנאגטס נמצאים 4 ניצחונות מאליפות ומבחינתי הם טעות משמחת כי הם משחקים כדורסל שלי ממש כיף לראות.

4. מיאמי היט – עונה סדירה – 13. פלייאוף – 1-3.

על אף שהם קיבלו את המקום הרביעי בדירוג שלנו, כולנו שמנו 2 קבוצות מזרחיות לפחות גבוה יותר, כך שההגעה שלהם לגמר המזרח היא הישג שמתעלה על הציפיות שלנו, אם כי קרוב יותר לתחזית המקורית מאשר העונה הסדירה שהביאה אותם לפליי-אין.

3. בוסטון סלטיקס – עונה סדירה – 2. פלייאוף – 1-3.

אולי הקבוצה שסופגת הכי הרבה ביקורות לאחרונה, אבל מדובר בקבוצה מהצמרת העליונה של הליגה גם העונה, גם בעונה הסדירה וגם בפלייאוף, והם נמצאים במקום בו דירגנו אותם טרם תחילת העונה.

2. גולדן סטייט ווריורס – עונה סדירה – 12. פלייאוף – 8.

ביחס לדירוג המוקדם שלנו, מדובר באחת מהאכזבות של העונה, כשהאלופה היוצאת רשמה עונה לא מוצלחת במונחים שלה, הפסידה כמות מסחרית של משחקי חוץ, התחמקה בקושי מהפליי-אין והודחה בסיבוב השני עם יתרון הביתיות. אוהדיה ינצרו את משחק 7 של סטף קרי נגד סקרמנטו, אבל אין ספק שהם לא עמדו בציפיות שאנחנו נתנו להם.

עמיחי (דירג אותם 2) מתרץ: הווריורס עמדו אמנם בפני עונה לא פשוטה, כשיריבות אחרות פותחות את העונה בעמדה לא פחות טובה, אבל הם ידעו לאורך השנים להעלות הילוך כשצריך כמעט תמיד. הפעם גולדן סטייט פתחו רע את העונה ורדפו לאורך כל העונה, בניגוד לעונה שעברה אז הם פתחו טוב והורידו הילוך, כך שלפלייאוף הם הגיעו עם הלשון בחוץ. סטף עוד חילץ סדרה אחת בעזרת ההתעלות שבניתי עליה, אבל שם נגמר להם הכוח.

1. מילווקי באקס – עונה סדירה – 1. פלייאוף – 12.

העונה הסדירה עמדה בדיוק בציפיות שלנו, אבל אז הגיע הפלייאוף והגיעה הסדרה נגד מיאמי. יש להם נסיבות מקלות כאלה ואחרות, אבל הניצחון הבודד בפלייאוף הוא הרבה פחות מהציפיות, בטח כשהיה כאן קונצנזוס כמעט מוחלט להעניק להם את פסגת הדירוג.

יהלי (דירג אותם 1) מתרץ: בשתי מילים – מייק בודנהולזר. עכשיו מעניין לראות מי יחליף אותו בתפקיד המאמן של מילווקי, והאם זה באמת יוביל לשיפור.

לפוסט הזה יש 59 תגובות

  1. לראות את ההבדלים של המנתחים כאן אל מול המציאות ולצחוק,
    הלייקרס מדורגת נמוך מאוד עם הקפיצה הגדולה ביותר.. וזה רק מראה על ההישג הענק של לברון כשהוא סוחב קבוצה כל כך מוגבלת
    לגמר אזורי וניצחון על האלופה היוצאת.

    מילווקי באקס מדורגת במקום הראשון רק בסיפורי הפיות והחלומות שבהן אפשר להשוות את יאניס
    לגדולים ביותר.

    1. לברון מאוד מרשים. אבל במקרה של הלייקרס אני חושב שהסיבה העיקרית לפער בין התחזית לתוצאה הסופית היא השינויים הדרמטיים שהם עשו בסגל – הקבוצהשפתחה את העונה זו לא הקבוצה שסיימה אותה.

    1. קליפס נטס בגמר.קליפס ללא פציעות הייתי מצביע עליהם גבוה.
      נטס היה להם אירווינג ודוראנט , שלד מעולה ללכת רחוק מאוד. לא גמרו את העונה באותו הרכב.
      בוסטון – גמר מזרח . פספוס קטן לא צניחה, בכל זאת גמר מזרח.

  2. תודה רבה
    למעט דאלאס וסקרמנטו יחסית צדקתם ברוב התחזיות אז כל הכבוד.
    https://hoops.co.il/?p=276003 – הפריויוו של דנבר – בתגובות שם התנודות בין מה שציפו להם לבין המציאות די גדולות אבל מי שבאמת הכיר אותם ידע די בבירור מה הולך לקרות.

    1. חגי קלע בול,
      שוב ההבדל העיקרי השנה זה מארי שנתן סדרה מול הלייקרס של 30 נקודות ב90/40/50 (הראשון בהיסטוריה שעושה את זה).

      1. ההבדל הרבה יותר גדול מרק מארי.
        לדעתי אם הטרייד עם הוויזארדס לא היה קורה אז דנבר לא הייתה עוברת סיבוב שני

        1. קנטביוס שחקן טוב.
          יוקיץ ומארי הרבה יותר טובים.
          פורטר אופציה שלישית קטלנית.
          גורדון אחד השחקנים האנדרייטד בכל הליגה.
          כחמישיה הכי חזקים בחיגה לדעתי.
          ספסל דורש שיפור.

      2. רבים מאיתנו החשיבו את מארי לשחקן טוב.על פי היכולת שהציג הוא חמישה כוכבים פלוס.במידה מסויימת הפתעה.

    2. אני יכול להעיד על עצמי שהיו לי שני סימני שאלה עיקריים לגבי דנבר:
      1. האם מארי יחזור עד הפלייאוף לכושר דומה לזה של הפלייאוף של 2020.
      2. האם לדנבר יש את הכלים הנכונים לבנות הגנה טובה סביב יוקיץ', עם היתרונות והחסרונות שלו בצד הזה של הפרקט.
      אפשר לומר ששני סימני השאלה הפכו לסימני קריאה חיוביים

  3. דירוגים סבירים.אם הכל היה מדויק בשביל מה לעקוב ולראות משחקים.
    לא חושב שהייתי מדרג יותר מוצלח.
    הנימוקים על דירוגים חריגים נשמעים סבירים לגמרי.

  4. היה פוסט בתחילת העונה , משהו כמו ,מה הצפיות שלכם מהעונה ? או מה הכי הייתם רוצים לראות השנה …..ושמה רשמתי שאני מצפה מאוד לראות איך דנבר תיראה העונה עם החזרה של מארי+מייקל הסבל הצעיר.
    לא מצליח לאתר את זה לצערי…..

  5. ההימורים שלכם היו סבירים מאוד.
    השיפור של הלייקרס קרה בחלון בטריידים ולא ניתן לצפות אותו.
    ההתרסקות של דאלאס לא היתה צפויה, נכון שברונסון עזב, אבל לא היה נראה שהוא עד כדי כך משמעותי בדאלאס.
    סקרמנטו הפתיעו גם את עצמם, אז אותנו ?
    אישית לא חשבתי שההגנה של דנבר תאפשר להם להגיע לגמר וטעיתי, והאמנתי שבוסטון יגיעו שוב לגמר…

  6. איפה התחזית של שמעון הנביא ששם את פילי אלופה?

    לגביכם, הביקורת שלי הוא שהפאנל שלכם למרות שהוא חמישה כתבים שונים, מדבר בקול אחד. אתם חייבים לגוון לעוד דעות. התחזית היתה סופר שמרנית. הליגה הסדירה היתה ממרח זמן ארוך ומייגע כפי שכמעט צפיתם, ובפלייאוף היה גוג ומגוג מה שלא ראיתם בכלל.
    אני חושב שאם תכלילו את אבי מאל איי , שמעון, מנחם האשך וגילרי תקבלו מגוון דעות שיכיל הרבה יותר כיוונים.

      1. מצד שני, ורז'או, ברברוסה, וננה הם חברים של כבוד בחמישיית כל הזמנים של הברזילאי-פורטוגזי, כשנוגיירה הוא השחקן השישי, קבוקלו הוא דוראנט מפוספס ואוסקר שמידט גדול לפחות כמו לארי בירד

        אז לא יודע…

  7. תודה.
    לדעתי להשוות לפלייאוף זה לא רלוונטי. זה מאוד תלוי מצ'אפ, פציעות וכו.
    נכון יותר להשוות לדרוג העונה הרגילה

    1. אין ספק שזאת השוואה שונה, אבל כשאני דירגתי את מילווקי ראשונה (למשל), זה לא היה רק בגלל העונה הסדירה, אלא גם בגלל שחשבתי שהם הקבוצה עם הסיכוי הכי גבוה לקחת אליפות. אין ספק שההדחה שלהם הייתה תלויה מאצ'-אפ, פציעות ועוד כל מיני דברים, אבל זה חלק מהעניין של ההימור.
      חוץ מזה, הבאנו גם את העונה הסדירה בדיוק בגלל זה

  8. מבטיח שהשנה חשבתי שהבראקט של הפלייאוף הוא הכי פשוט שיש
    לא התלבטתי בשום סדרה
    מילווקי נגד פניקס בגמר קללל
    ואז הימור נוסף (פייסבוק לא ווינר) על הגמרים האזוריים: לייקרס לוקחת את בוסטון !!

        1. לכל הליגה זה נראה נמוך מדי. זה אומר שגיאה ממוצעת של מקום אחד בלבד לכל קבוצה (קצת יותר). זה דיוק מרשים אם זה לכל הליגה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט