דירוג העוצמה של הופס לפתיחת עונת 2023 / צוות הופס

רגע לפני פתיחת העונה, כינסנו כמה מחברי הצוות על מנת להציג דירוג עוצמה של 30 הקבוצות לקראת העונה הקרובה. כל אחד מהמשתתפים דירג את הקבוצות מ-1 עד 30 והדירוג הסופי נקבע לפי הממוצע, כשעבור כל קבוצה הוספנו גם נימוק במשפט קצר. איתנו בצוות המדרגים היום – רועי ויינברג, יונתן, שחר צ'קוטאי, יהלי אולמר ועמיחי קטן.

30. אוקלהומה סיטי ת'אנדר – 27.4 – יונתן ועמיחי – 28. רועי, שחר ויהלי – 27.

צ'ט פצוע זו סיבה טובה להיות בתחתית. השאלה החידה היא האם ומתי לשג"א יימאס להפסיד באופן מוחלט והוא יעכב את הבנייה מחדש של אוקלהומה בעוד כמה שנים. אף אחד מהמדרגים לא שם אותם אחרונים, אבל גם אף אחד לא נתן להם דירוג טוב יותר מ-27, ולכן הם מוצאים את עצמם במקום האחרון בממוצע.

29. יוסטון רוקטס – 27.4 – רועי ועמיחי – 30, יונתן ויהלי – 26, שחר – 25.

יוסטון חושבת על ויקטור וובאניימה. חלק משחקניה הצעירים כמו ג'בארי סמית' ואלפרן שנגון יהיו משמעותיים לטובה ויקבלו דקות, אבל קשה לראות אותם תחרותיים ב-NBA. קיבלו עדיפות בשובר שוויון בגלל שהדירוג הכי טוב שהם קיבלו עדיף על זה של הת'אנדר.

28. אינדיאנה פייסרס – 27.2 – שחר – 30, יונתן ויהלי – 29, עמיחי – 25, רועי – 23.

לאינדיאנה יש את טייריס הליברטון ועוד שחקנים שכנראה יעברו בטרייד כמו באדי הילד ומיילס טרנר. יש שם פוטנציאל אבל גם הראש שלהם צפוי להיות בדראפט. יש מבינינו מי שמעריך אותם בקצה התחתית ומי שמעניק להם קצת יותר הצלחה, אבל הם צפויים לשמור על המקום בתחתית לכל הדעות שכאן.

27. סאן-אנטוניו ספרס – 27.2 – יונתן ויהלי – 30, רועי – 29, שחר – 28, עמיחי – 19.

פופ עדיין מבכירי מאמני הליגה. אם הוא מכוון לטאנקינג – הוא אמור לעשות את זה הכי טוב, אבל אם לא, הוא עוד עלול להשתחל לפליי-אין או לפחות למאבקים שם, כמו בעונה שעברה. זכו לעדיפות על אינדיאנה בגלל מדרג אחד שחושב שהם הרבה פחות גרועים ממה שנדמה.

26. יוטה ג'אז – 26.8 – עמיחי – 29, רועי ויהלי – 28, יונתן – 27, שחר – 22.

יוטה ג'אז השיגה כמות מסחרית של בחירות דראפט במקום דונובן מיטשל ורודי גובר. הסגל שנשאר, למרות הנוכחות של קולין סקסטון, לאורי מרקאנן ואחרים, כנראה ישחק בעיקר בשבילן.

25. אורלנדו – 25 – עמיחי – 27, רועי – 26, יונתן – 25, שחר – 24, יהלי – 23.

לאורלנדו יש הרבה שחקנים צעירים, אבל מעט מאוד מהם הוכיחו משהו ב-NBA. וונדל קרטר ג'וניור, פאולו בנקרו, פרנץ וגנר ואחרים ינסו להפציע בעוד מרקל פולץ וג'ונתן אייזק ינסו לצאת משרשרת הפציעות.

24. דטרויט – 24.6 – שחר – 29, עמיחי – 26, רועי – 24, יונתן – 23, יהלי – 21.

השנה קייד קנינגהאם אמור להיות יותר טוב וגם דטרויט, אבל לא בהרבה. רוב שחקני ה-NBA המוכחים שהיו שם, ולא היו יותר מדי, נמצאים במקומות אחרים עכשיו.

23. שארלוט הורנטס – 24.2 – שחר – 26, רועי – 25, יונתן ועמיחי – 24, יהלי – 22.

בלי מיילס ברידג'ס ולאמלו, עם החלפת מאמן שנראית קצת לא ברורה ממבט ראשון ועם דראפט חזק בצמרת שלו, גם היכולת וגם המוטיבציה של הקבוצה ייפגעו, וסביר שנראה אותם יוצאים מהפליי-אין אחרי שנתיים רצופות שם.

22. וושינגטון וויזארדס – 22.2 – יהלי – 25, שחר – 23, יונתן – 22, רועי – 21, עמיחי – 20.

עונה בריאה של כולם יכולה להביא אותם יותר רחוק, אבל על הנייר זה המקום הריאלי בשבילם, בדיוק אותו מקום כמו העונה שעברה.

21. סקרמנטו קינגס – 20.8 – יהלי – 24, עמיחי – 22, שחר – 20, יונתן ורועי – 19.

עם כל הטאנקינג זו יכולה להיות העונה שלהם לנצל את ההזדמנות ולשבור את בצורת הפלייאוף הארוכה ביותר בתולדות ה-NBA, אבל עדיין קשה לנו לראות אותם כיותר מקבוצה שתגיע לאיזורי הפליי-אין, והם צפויים לעשות עוד צעד בספרי ההיסטוריה השלילית.

20. ניו-יורק ניקס – 19.4 – רועי – 22, יהלי – 20, שחר – 19, יונתן ועמיחי – 18.

הניקס קצת תקועים באמצע. מצד אחד יש כשרונות צעירים, מצד שני שחקנים כמו ג'וליוס רנדל נראים כאילו הם רוצים לעוף משם. טום ת'יבודו הוותיק וג'יילן ברנסון ינסו להפתיע את הליגה, אבל הסיכוי שלהם להגיע לפליי-אין הוא לא רע.

19. פורטלנד טרייל בלייזרס – 18.6 – יונתן ועמיחי – 21, רועי – 20, יהלי – 17, שחר – 14.

דמיאן לילארד חוזר עם סגל יותר טוב. האם זה מספיק בשביל יותר מפליי-אין במערב קשוח? נחיה ונראה. אל תפספסו את ג'רמי גרנט שעבר לבלייזרס ויחזק קצת את הכנפיים הרעועות שלהם.

18. לוס אנג'לס לייקרס – 18.2 – עמיחי – 23, יהלי – 18, יונתן ורועי – 17, שחר – 16.

על הנייר, ספק אם הם השתפרו מהעונה שעברה, וגם כשהם היו בריאים הם היו רק בסביבות ה-50% הצלחה. הפוטנציאל התיאורטי שם הוא גבוה יותר, אבל נראה שדעת הרוב היא נגדו ושהלייקרס אולי יאבקו על הפליי-אין וקצה הפלייאוף.

17. שיקגו בולס – 17.8 – יונתן – 20, יהלי – 19, רועי – 18, עמיחי – 17, שחר – 15.

הייתה להם בשנה שעברה פתיחה מצוינת ואת לונזו בול, שיפסיד לפחות חלק משמעותי מהעונה. נתקעו במקום או אפילו הלכו אחורה כששאר המזרח התקדם, ולדעתנו זו קבוצת פליי-אין קלאסית.

16. טורונטו ראפטורס – 16.6 – שחר – 21, רועי ועמיחי – 16, יונתן ויהלי – 15.

טורונטו סיימה בשנה שעברה במקום החמישי במזרח ומקווה שההתקדמות של סקוטי בארנס וקצת פחות פציעות יקחו אותם צעד קדימה אחרי השיפור ההגנתי במהלך העונה החולפת. פסקל סיאקם, שפותח את העונה בריא הפעם, ינסה להיות אחת ההפתעות של העונה.

15. אטלנטה הוקס – 15.8 – שחר – 17, יונתן ויהלי – 16, רועי ועמיחי – 15.

אטלנטה תנסה להיות קרובה יותר ל-2020/21 בה נראתה נהדר בחצי השני. השילוב של דז'נטה מארי ליד טריי יאנג נותן לה מוביל כדור נוסף, אבל יאלץ את יאנג לשנות את סגנון משחקו באופן משמעותי. על הנייר הם התחזקו, אבל כך גם כמה מהיריבות המזרחיות האחרות.

14. ניו-אורלינס פליקנס – 14.2 – שחר – 18, יונתן ועמיחי – 14, רועי – 13, יהלי – 12.

עם החזרה של זאיון ושתי בחירות דראפט גבוהות זו כבר לא קבוצה שתתגנב לפלייאוף מהמקום ה-9. הגעה למקום 6-7 אמורה כבר להיות שיפור, כשהפליקנס יקוו לעתיד עוד יותר טוב.

13. קליבלנד קאבלירס – 11 – רועי ויונתן – 12, עמיחי – 11, שחר ויהלי – 10.

נתנו את סקסטון שלא שיחק תמורת דונובן מיטשל, כך שכעת יש להם את הסגל החזק ביותר מאז ימי לברון. יחד עם הגרעין שלהם ובהנחה שכולם בריאים צפויה להיות להם אחלה עונה.

12. מינסוטה טימברוולבס – 10.8 – יונתן ושחר – 13, יהלי – 11, רועי – 9, עמיחי – 8.

חצי קבוצה והעתיד תמורת רודי גובר זה הרבה מאוד, אבל זה אמור לחזק אותם בטווח הקרוב, לפחות קצת.

11. ברוקלין נטס – 10 – יהלי – 13, שחר – 12, רועי – 11, עמיחי – 10, יונתן – 4.

בהנחה שהשחקנים שם הבינו כבר ש"זה מה יש", זו קבוצה שנמצאת בצמרת העליונה של הליגה מבחינת כישרון נטו. עם זאת, השנים הקודמות האלו המון סימני שאלה אצל כל המעורבים, ככה שטווח האפשרויות הוא רחב מאוד.

10. פיניקס סאנס – 8.6 – עמיחי – 12, יונתן – 10, רועי – 8, יהלי – 7, שחר – 6.

הסאנס ישיגו את הנצחונות שלהם, לפחות בעונה הרגילה – אבל לא השתנה מספיק כדי שיילכו קדימה ואחרי הקריסה מול המאבריקס, סיפור סארבר ועם קראודר שרוצה לעזוב, סביר להניח שנראה שם שחיקה מסוימת.

9. דאלאס מאבריקס – 8.6 – רועי ויהלי – 14, שחר – 8, עמיחי – 6, יונתן – 1.

הקבוצה הכי שנויה במחלוקת בין המדרגים, כאשר הפער הוא בין מי שחושב שדאלאס היא הקבוצה שתעשה צעד אחורה אחרי ריצת פלייאוף טובה מדי, ובין מי שחושב שדאלאס קיבלו הרבה יותר הגנה וגובה ואליפות לא אמורה להיות הפתעה אצלם. קיבלו עדיפות על פיניקס בזכות המדרג הבודד ששם אותם בפסגה.

8. ממפיס גריזליס – 8 – רועי – 10, יונתן ויהלי – 9, שחר – 7, עמיחי – 5.

קבוצה טובה ומהנה לצפייה, אך ייתכן שתחילת העונה תראה כמה קשה להם ללא ג'קסון, העוגן ההגנתי, ואמנם מדובר בקבוצה צעירה ואיכותות, אך יש כמה שנראות עדיפות על הנייר כרגע.

7. לוס אנג'לס קליפרס – 6.6 – עמיחי – 13, שחר – 11, יונתן – 5, יהלי – 3, רועי – 2.

בתחזיות כאלו בדרך כלל מסתכלים על קבוצות לפי הסגלים הנתונים ומנסים להתעלם מהפוטנציאל של קבוצות להיפצע, ועדיין: קוואי לאונרד, פול ג'ורג' וג'ון וול בריאים זה אולי מתכון מנצח לאליפות אבל כנראה שגם לספר מדע בדיוני.

6. פילדלפיה 76רס – 6.6 – שחר – 9, יונתן – 8, עמיחי – 7, רועי – 5, יהלי – 4.

התחזקו יפה בקיץ האחרון, אבל יש לא מעט סימני שאלה סביב היכולת של אמביד והארדן להוביל את הקבוצה עד הסוף, גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה בריאותית. להמר עליהם כקבוצת צמרת מרגיש מניה בטוחה, אבל סימני השאלה מגיעים בפלייאוף.

5. דנבר נאגטס – 6.6 – יונתן – 11, עמיחי – 9, יהלי – 5, רועי ושחר – 4.

החזרה של ג'מאל מארי מהפציעה היא השאלה הקריטית ביותר מבחינת הנאגטס. איתו זו הקבוצה שעשתה גמר מערב ב-2020 עם שיפור מצידו של יוקיץ', גם אם אולי קצת פחות עומק מסביב, אבל אחרי פציעות מהסוג הזה לוקח זמן לחזור ליכולת מלפני, אם בכלל.

4. מיאמי היט – 5.8 – יונתן ורועי – 7, יהלי – 6, שחר – 5, עמיחי – 4.

אחרי שהם היו במרחק של שלשה בודדת מהמקום בגמר, ההיט איבדו את טאקר בזמן שלאורי ובאטלר מזדקנים בעוד שנה. מכיוון שיש קונצנזוס שנראה אותם בצמרת הם פחות או יותר שמרו על מקומם בדירוג הזה, על אף שרוב המדרגים העדיפו להכניס קבוצות שונות לפניהם.

3. בוסטון סלטיקס – 4.4 – יהלי – 8, רועי – 6, יונתן ועמיחי – 3, שחר – 2.

עד לפני חודש הם נחשבו מועמדים קלאסיים למקום הראשון, או לפחות להיאבק עליו, אבל גם אחרי הבלאגנים האחרונים מדובר עדיין קבוצה חזקה.

2. גולדן סטייט ווריורס – 3.2 – יונתן – 6, רועי ושחר – 3, יהלי ועמיחי – 2.

יש לווריורס אתגרים כמו שילוב שחקנים צעירים והתמודדות עם האגרוף של דריימונד גרין והיחסים שלו עם ג'ורדן פול, אבל יש להם גם הרבה מקום להשתפר ביחס לעונה שעברה, או לפחות לשמור על מעמדם כקבוצת צמרת עם הכי הרבה ניסיון וקבלות בפלייאוף.

1. מילווקי באקס – 1.2 – יונתן – 2, רועי, שחר, יהלי ועמיחי – 1.

בפלייאוף שעבר הם היו בלי מידלטון, ועדיין כמעט הדיחו את אלופת המזרח שבדרך בוסטון. מאחר והעונה נפתחת עם אותם סימני שאלה בריאותיים על כך הקבוצות, נדמה שמילווקי זו הקבוצה שנמצאת בעמדה הטובה ביותר נכון לרגע זה.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. תודה.
    יש קבוצות שאתם ממש חלוקים לגביהן (דאלאס למשל…) וכאלה שהדירוג כמעט פה אחד. מעניין ההבדלים האלו

    1. נקודה טובה ייבור. פאנל של קול אחד.
      ….
      אני רק אביא מקול הבלוג החיי, בזמן אמת אמרנו פה שהאליפות של מילווקי היתה אחד הפלייאופים החלשים שנראו, אבר, והסיכויים שזה יקרה שוב הם כלום ושום דבר. ואכן, בפלייאוף האחרון שכבר כולם יודעים מה צריך לעשות מולם, הם אכן עפו סיבוב שני.
      מילווקי לא תהיה אלופה זה אני יודע כמוחלט.
      פילדלפיה לא תעבור סיבוב שני. גם זה מוחלט.
      נשארו שלושה לטנגו. בוסטון מיאמי או הנטס.
      אני רוצה גמר של קארי מול קיידי. זה הראשון והשני שלי.

  2. התחתית יותר צפופה מהצמרת… ושם גם יש את מרכיב החשק. אוקלהומה לדעתי, מהחזקות. עשו אחלה בחירות בשנים האחרונות ויש להם כוכב שכבר חלק מהקבוצה.
    לעומת זאת אינדיאני ויטה ישחקו הפוך ואצל יוטה יש ממש בליל של שחקנים סבירים בלי תחילת מושג איך הם ישחקו ביחד.
    אם היו יורדות, הדירוג היה נכון.
    בגלל שאין, סביר מאוד שכל שחקן שיהיה סביר והוא לא צעיר יוטרד מיידית, בכל אחת מקבוצות התחתית

    1. יש מצב.
      ברוקלין – החלטתי ללכת עם התחזית האופטימית כי יש שם שלושה שחקנים מצוינים (גם סימונס!) שאמורים כבר להבין שאף אחד כבר לא ימתין להם עד שהם ייפתרו את הבעיות שלהם. זה יכול להספיק לעונה טובה.
      לגבי דאלאס אני מרגיש שההימור פחות פראי – הם הסתדרו עם לוקה פצוע בסיבוב הראשון והעיפו את הקבוצה עם המאזן הכי טוב בסיבוב השני וסיימו רק בגמר המערב. ועכשיו הם חוזרים עם יותר הגנה, גובה וכוח.

  3. תודה חברים. שמחתי לראות שאתם מדרגים את מיאמי גבוה (בזכות תרבות המועדון?) ולא מורידים להם על הזדקנות, עזיבת המלך וכ"ו.
    .
    יותר הגיוני לדעתי לעשות חלוקה למזרח ומערב.

  4. תודה
    מסכים עם 3 המקומות הראשונים שלכם עם שינויים אפשריים מינוריים ביניהן. חושב שטורונטו ימוקמו בין 10 או 11 הקבוצות הטובות.

  5. מאוד מפתיע שהנטס והקליפרס כ"כ נמוכים.
    בעיני זה הסיכוי הגבוה ביותר לגמר.
    דאלאס גם אצלי חזקה.
    דירגתי אותה בטור של שמעון שנייה במערב.
    לדעתי דאלאס מחליפה את פיניקס השנה כקבוצה מס' 2 במערב לצד גולדן, ופיניקס צונחת (שמתי אותם 6 במערב).

  6. יונתן ורועי מדרגים הכי נמוך את הקבוצות שלהם. פה לא חשדתי, דווקא צפוי. אבל היה מעניין לעבור על השאר. דירוגים זה קשה לעשות, והמון עוד יכול להשתנות, אבל מה שמעניין היה לקרוא זה את ההסברים הקולקטיביים.

  7. תןדה רבה! נהניתי לקרוא
    קליבלנד ומיני אנדרייטד ממש
    מיני טובה לפחות כמו יוטה שהייתה חזק בצמרת המערב בשנים האחרונות, אם במקרה גם ראסל יבריק אז בכלל הם יהיו טובים.
    קליבלנד כנל. לא לוקחים בחשבון את ההתפתחות של מובלי. נכון יש להם חסרונות הגנתיים אבל ההתפתחות הצפויה של מובלי תיצור שם שלישיית כוכבים אדירה.
    גם אטלנטה נפלה בדירוג שלכם ואני לא בטוח שהסיבה מוצדקת. זו קבוצה שהגיעה לגמר המזרח לפני שנתיים, נכון הייתה שנה נפילה ועכשיו תיקנו דברים ויש סיבה טובה להניח שהם ידברו חזק. במיוחד אם משקללים התפתחות נוספת של טריי.
    דאלאס – בכל מקום כתוב שהיא התחזקה הקיץ. ווד שיחק בקבוצת טנקינג וההגנה שלו לא היסטרית בכלל. רק אני חושב שברונסון יחסר מאוד? טיפת העול שהוא הצליח להוריד מלוקחה תחזור עכשיו ולוקה יהיה גמור. הם לא ישיגו ביתיות ויודחו בשישה משחקים בסיבוב הראשון שלוקה יסיים עם 45 נקודות למשחק ואף אחד אחר לא יקלע באדבל פיגרס.
    ברוקלין וקליפרס זה הטלת מטבע לחלוטין – בהינתן בריאות, הן יגיעו לגמר האזורי. אבל אם משקללים הערכה סבירה של הבריאות, שתיהן הולכות לעונה מאכזבת נוספת.
    מיאמי 4? מוגזם רצח. אני לא חושב שהיא בעשיריה בכלל בלי טאקר ועם הזדקנות של באטלר ומיצוי היכולות של באם.

  8. עשיתם אחלה עבודה והשילוב ביניכם יצר איזון מעניין וטוב.
    אני פפחות גבוה על הסלטיקס שכבר ראינו קפיצות של טייטום וחזרה שלו לקרקע לאחר מכן. המאמן שלהם היה מאוד משמעותי והפציעות של ווילאמס שדי גזלו ממנו את ה-DPOY שנה שעברה מתחילות להדאיג. בלעדיו הם ממש לא זה הגנתית. יש גם את עניין המנהיגות. נכון שמרוויחים עונה מלאה של וויט ואת ברוגדון, אך מה יקרה למרקוס סמארט בעיבוי הגארדים הזה? האם מישהו ילך לאיבוד? ברוגדון הוא גם מכת פציעות מהלכת.
    דאלאס לדעתי גבוהים מדי. אני מרגיש שהם נכנסו למומנטום יותר מאשר היו קבוצה טובה ולברונסון היה חלק עצום בזה.
    לעניות דעתי מכרתם את טורונטו נמוך מדי. איך הקבוצה שסיימה חמישית ואמורה רק להשתפר ירדה למקום 16.
    ברוקלין עשתה השנה מהלכים סופר מעניינים שלא מקבלים ביטוי. רויס אוניל נראה מצויין ואפילו הראה יכולות יפות בקאץ' אנד שוט. טי ג'יי וורן אולי לא יחזור לזה של הבועה, אך הוא יכול להיות אקס פקטור שלא לדבר על החזרה של ג'ו האריס המאפשרת להם להקיף את KD, קיירי וסימונס בקלעים לא ננסיים בכול רגע נתון. אבל מה שהכי הפתיע בקדם העונה זה הגנת הצבע הטובה שלהם. ניק קלקסטון נראה מצויין והעלה הרבה מסה, ודיירון שארפ שנראה אחלה סנטר מחליף. ברור שדוראנט וקיירי תמיד יוצרים סימני שאלה ובן סימונס צריך להוכיח הרבה לפני שיהיה אפשר לסמוך עליו כמנוע של קבוצה. אך אחרי הכול KD היה כל כך טוב בעונה הרגילה שנה שעברה שעצם הנוכחות שלו יצרה קבוצה בקצב של 54 ניצחונות. אם או בלי קיירי. בעיני קשה לי להפריד אותם מהדבוקה של מילווקי הסלטיקס ופילי במזרח ומעל ההיט ובמערב מעל כל הקבוצות שהם לא ג"ס דנבר או הקליפרס. כך שהם בין 3-8 בעיני
    .
    לגבי מילווקי, קשה להתווכח. הרביעיה של יאניס ג'רו, מידלטון ופורטיס היתה קטלנית כשעלתה למגרש. אבל יש לה מצ'אפים לא קלים במזרח גם כשמידלטון משחק. גם מול פילי, בוסטון וטורונטו וגם מול הנטס מולם התקשתה בסדרה בה דוראנט שיחק בעיקר לבד ב-2021. אבל היא בהחלט איפשהו בטופ.
    אני גם פחות אופטימי לגבי שיקגו שעפה להתחלה טובה על הגב של דרוזן וההגנה של בול את קרוזו. אך במבט עמוק יותר הם בעיקר כיסחו נמושות. אני באמת מאמין שהם בסכנה ליפול עוד יותר חזק השנה. רק קפיצה משמעותית של פט ווילאמס יכולה לשנות מומנטום.

  9. תודה לצוות המדרגים , יש לי השגות קטנות. הייתי מחליף בין ברוקלין לדאלאס על אף סימני השאלה על תקינות ראשי הכוכבים בברוקלין, הייתי מחליף בין מיאמי לקליפרס למרות סימני השאלה הבריאותיים סביב כוכבי הקליפרס. ובגלל אירועי הקיץ והברדק סביבם הייתי מחליף בין בוסטון לדנבר הבריאה.

  10. בקיצור העשירייה שלי ערב פתיחת העונה:
    פיניקס, ברוקלין, ממפיס, מיאמי, פילי, בוסטון, קליפרס, דנבר,
    גולדן סטייט והבאקס

  11. חצי ליגה רצה לדראפט, אם מקומות 30-16 חלשים כמו שציינתם אותם, העלייה לפלייאוף כבר תהיה סגורה בסוף פברואר ומה שישאר זה מאבקי מיקום.
    עדיין מעניין מי מהחלשות תבצבץ ותפיע להופעת פלייאוף

    1. אין חשש. אתם אחרונים אין כלום בספרס. כלום לא נשאר. זה יובהר תוך מספר שבועות הקבוצה הזאת כל כך גרועה שהיא עלולה לסגור שיאים שליליים ולהטיל כתם על המורשת של פופ.

  12. תודה לכם
    הדירוג שלכם מעיד על עונה לא ברורה לרוב הקבוצות בה הכל פתוח אי אפשר לדעת מה יהיה וככה אני אוהב את הליגה
    אשר למעומדות ללכת עד הסוף
    אז במזרח
    אנו מדברים בעיני על מילווקי ובוסטון
    בקונסטלציה מסוימת גם ברוקלין
    ואי אפשר לפסול לחלוטין את פילי
    כל היתר כולל מיאמי לא שם
    במערב
    ג.ס היא המעומדת הקלאסית
    בקונסטלציה מסוימת גם קליפרס ואולי אולי דנבר אלו 2 קבוצות שאם הכל מתחבר ואין פציעות בדיבור
    הייתי רוצה להגיד שגם פיניקס דאלאס וממפיס שם אבל זה יומרני מדי אבל סיכוי כלשהו יש ולו בגלל הקונסטלציה הצמודה בליגה ארוכה רוויות פציעות
    לייקרס ללא סיכוי ממשי בעיני

  13. אחלה פרוייקט. אני לא זוכר עונה כל כך לא ברורה כבר תקופה ארוכה הליגה מאוד תחרותית ולכן דירוג כזה שהוא שקלול של כמה מדרגים הוא מעניין ומספק תובנות.
    הופתעתי לראות שחמישה מדרגים שמו את הלוחמים בממוצע במקום השני אבל אף אחד מכם לא הימר עליהם כמספר 1. בכנות: ראיתם פעם סרטוני היילט של סטף? בודאי. וראיתם מה ראיתם? לא בטוח. מדהים אותי איך אנשים לא מבינים שהוא השחקן הכי טוב בליגה. ביי פאר. זה לא יאניס ולא יוקיץ. הם שחקני פנטזי טובים. כשאני בונה קבוצת פנטזי אקח את יוקיץ אחר כך את יאניס. אנשים התחילו להתבלבל בין הפנטזי למציאות. במציאוץ אני בוחר את סטף ואחר כך מוסיף. מדהים איך קבוצה שביקרה 6 פעמים בגמר הליגה 8 העונות האחרונות ו 4 פעמים יצאה עם טבעת עדין לא זוכה לקרדיט. בעייני בהינתן בריאות של כל המעורבים מכל הקבוצות הם הכי טובים. ביי פאר. פעם רציתי גמר בין הלוחמים לברוקלין. היום אשמח למפגש מול יאניס. נראה מי יותר טוב.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט