דנבר עולה ליתרון מבטיח של 3-0 מול הלייקרס המאוכזבים/ אור ילובצקי

לוס אנג'לס לייקרס 108 – (3-0) דנבר נאגטס 119

אחרי הפספוס במשחק 2, הלייקרס חזרו הבייתה לצ'ייס סנטר בו עדיין לא הפסידו בפלייאוף, וקיוו להמשיך באותה מגמה ולצמצם את הפער בסדרה ל 2-1. לצערם הם נתקלו שוב באיכות של דנבר, ובעיקר של ג'מאל מארי בתחילת המשחק, שהוביל את הנאגטס ליתרון 14 מוקדם ברבע הראשון. הלייקרס הצליחו לצמצם את הפער ולרדת בפיגור 3 בלבד במחצית, 58-55. הרבע השלישי היה צמוד ברובו אבל הלייקרס המשיכו לרדוף אחרי הנאגטס עד הרבע הרביעי. כנשארו כ-8 דקות לסיום, שתי זריקות עונשין קבעו יתרון נקודה ללייקרס, 93-94. משם ריצה של 13-0 של האורחת בהובלתו של ניקולה יוקיץ' פתחה יתרון דו ספרתי, ממנו הקבוצה הביתית לא הצליחה לחזור.

ג'מאל מארי סיים עם 37 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ניקולה יוקיץ' קלע 24 נקודות (15 מתוכן ברבע האחרון), אליהן הוסיף 6 ריבאונדים ו-8 אסיסטים. קנטוויוס קלדוול פופ הוסיף 17 נקודות וברוס בראון נתן משחק נהדר מהספסל עם 15 נקודות ו-5 ריבאונדים.

אצל הלייקרס שבטוח מרגישים תחושת פספוס, אנתוני דיוויס קלע 28 נקודות וקלט 18 ריבאונדים, לברון ג'יימס (12 אסיסטים) ואוסטין ריבס הוסיפו 23 נקודות כל אחד.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
116 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
IDO
IDO
21/05/2023 6:15:35

לברון ביג בוס.
2/13 מהשלוש. לא היה מרוצה מרמת הזברות אז באופן מוחשי גרם לגרג פוסטר לבלוע את המשרוקית.
אחר כך הזברות עשו עבודה מצויינת.
לי הוא מזכיר את הקטור סלמנקה. בוס גדול בעברו. כרגע בכסא גלגלים.

IDO
IDO
21/05/2023 6:17:46
הגב ל  IDO
איצקו
איצקו
21/05/2023 6:23:41
הגב ל  IDO

דווקא הקטור נתן סיומת פצצה
אם לברון יתן סיום כזה אף אחד פה לא ישרוד אתזה

IDO
IDO
21/05/2023 6:38:34
הגב ל  איצקו

איצקו, זה יהיה ענק.
אבל, זה בדיוק הסיום שהוא עושה ללוס פולוס הרמנוס לייקרס

captain beefheart
captain beefheart
21/05/2023 6:15:53

המוזר הוא שבחוץ, במשחק שהיה עם הכי הרבה סיכוי נגדם, דנבר ניצחו בהפרש כפול מנצחונות הבית. אכן תם הטקס ללייקרס.

IDO
IDO
21/05/2023 6:18:11

La tired

ד"ר פופרס
21/05/2023 6:19:07

חגיגות בכפר
אני מכריז על אורגיית מזון

ד"ר פופרס
21/05/2023 6:20:41

הכי נהנאתי מהבלוקים לפלף ברבע האחרון
גם נתן עבודה

ד"ר פופרס
21/05/2023 6:30:20

שובר טבעות מקצועי

המשגיח
21/05/2023 6:36:56

ברכות לדנבר. לייקרס לא תהיה הראשונה לחזור מה 3-0. לא מול דנבר הזו

IDO
IDO
21/05/2023 6:39:34
הגב ל  המשגיח
צחי
צחי
21/05/2023 6:53:56

ניצחתי בהתערבות.
כמדומני אני היחיד שטען שדנבר עולה ל-3:0.
הסדרה תגמר בסוויפ מהדהד 4:0

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:43:11
הגב ל  צחי

💪

ברוך רובין
21/05/2023 17:43:21
הגב ל  צחי

צחי כתבתי סוייפ לפני הסדרה לצערי זה היה צפוי .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

באסה, הצלחתי לשכנע את עצמי שהלייקרס ינצחו הלילה אז לא קמתי. בכל מקרה, נצחון נאה לדנבר, בטח יפסידו את הבא, כי לא נעים וזה, ויסגרו סיפור בבית.

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:43:53

אני לא תכננתי לקום אבל השלפוחית ידעה טוב יותר.

NFS
NFS
21/05/2023 17:55:13

חוכמת השלפוחית

דה שוט
21/05/2023 7:02:13

תודה אור איזו זריזות – אני צעד וחצי אחרי הבלוג המפואר – אין לי מילים לאנשי הבלוג יור דה רייל אמ וי פי.
הלילה עליתי נקודתית על העגלה של הלייקרס ועשיתי להם תלמה ולואיז חחחחח
אבל
לפני שכולם צועקים – ובצדק – חחחח, ברצוני להזכירכם שבפריוויו לסדרה כתבתי סוויפ לדנבר כולל תיאור די מדוייק של הסדרה – הנה כאן, תגובה 5
https://hoops.co.il/?p=291652
כל הכבוד למארי נתן עוד הצגה, ויש לו אחלה צוות מסייע ווינק ווינק
🙂
.
(הערב אני נותן עבודה במיאמי – בוסטון מנצחים בדו ספרתי! מבטיח)

דה שוט
21/05/2023 7:04:07
הגב ל  דה שוט

אבו פופי והטמיר – מייסדי ה-ללל כולל שמעון הרכש משב"ר שהתפרקו – צאו לחגוג בכפר עם כל האורחים החדשים הרווחתם ביושר. רק בבקשה בלי יריות באוויר

צחי
צחי
21/05/2023 7:22:26
הגב ל  דה שוט

השנה עברנו לזיקוקים שקטים.

דה שוט
21/05/2023 8:05:38
הגב ל  צחי

חבריקו – האהבה המקורית שלנו מהצ'ספיק ארנה הייתה עוברת גם את הלייקרס האלה וגם את דנבר…
🙂

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/05/2023 11:41:02
הגב ל  דה שוט

היא לא

ד"ר פופרס
21/05/2023 7:34:00
הגב ל  דה שוט

יש אישור לפלוצים משמחה יחד עם ריקודי הורה.
שי מרביץ ריקוד לוהט עם אחת המעודדות של הכפר.
https://giphy.com/gifs/maury-the-maury-show-l3V0g3aRpjHU7abeg

דה שוט
21/05/2023 7:48:36
הגב ל  ד"ר פופרס

😂😂😂😂😂😂😂😂😂
יו קילד…

thetroll
thetroll
21/05/2023 9:50:28
הגב ל  ד"ר פופרס

אפשר להצטרף? 🤣🤣דוקא עושה רושם שנחמדה המפוטמת

captain beefheart
captain beefheart
21/05/2023 11:27:24
הגב ל  ד"ר פופרס

זה נראה כמו סקיפ בייליס

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:47:40
הגב ל  ד"ר פופרס

זאת אישה!

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:48:26

כזאת ששווה שתי נשים אחרות…

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:46:34
הגב ל  דה שוט

זה לא נגמר עד שהחרצף שוקע

Don
Don
21/05/2023 8:04:04
הגב ל  דה שוט

בוסטון מנצחים?
איך בדיוק?
לא מסוגלים לנצח בבית
לא יקרא בן אדם
סוויפ

דה שוט
21/05/2023 8:06:12
הגב ל  Don

בוסטון יותר איכותיים, זה חייב לבוא לידי ביטוי מתי שהוא. אם לא הערב -אז אבוד. זה יקרה

Don
Don
21/05/2023 8:14:07
הגב ל  דה שוט

גם את האיכות לא ראיתי עד עכשיו.
בקושי ניצחו את פילי – קבוצת ציקמוק
אולי אתה מתכוון לאיכות אינדבדואלית של שחקנים. אז צודק אולי, אם כי גם את זה לא ראיתי עד עכשיו בפלייאוף במאני טיים. אבל מיאמי קבוצה טובה יותר. אולי הסלטיקס יקחו 1. לדעתי סוויפ.

חגי "התותח" ניסני
21/05/2023 9:55:31
הגב ל  Don

סבבה אחי. הם בתם סיימי מקום 2 פילי מקום 3 והבאקס במקום הראשון. הרי ידוע שעונה אין שום משמעות
🥱

דה שוט
21/05/2023 11:09:28

תבדוק מאיזה מקומות הגיעו האלופות ב-20 שנים האחרונות. השנה זאת תהיה כנראה הראשונה במערב. אבל אתה צודק – אין משמעות לעונה הרגילה… (רק שבוסטון לא יעשו פאדיחות וינצחו הערב)

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/05/2023 13:46:57

אולי כדאי שאתה תבדוק את זה כי נראה שאתה לא יודע מה המיקום הנמוך ביותר בקונפרנס שקבוצה לקחה ממנו אליפות בפרק הזמן הזה.

חגי "התותח" ניסני
21/05/2023 13:52:27

פשוט לא נכון
אספתי נתונים בזמנו על השנים 2003-2017:
מקום ראשון בקונפרנס: 9
מקום 2 בקונפרנס: 3
מקום 3 בקונפרנס: 3
לא היה מתחת לזה במיקום בשנים הללו.
תבדוק את השנים האחרונות מוזמן לומר כמה פעמים הגיעו ממקום 6 ומטה לגמר איזורי בכלל. מיאמי היא חריגה בטירוף השנה.

דה שוט
21/05/2023 14:33:55

ניסני צודק. הייתה חריגה גם בבועה

דה שוט
21/05/2023 14:48:25

ת'וג לא ברורה לי הטענה שלך – אני טוען שמתחת מקום 3 לא לוקחים אליפות. ואם יש יוצא מן הכלל הוא רק מעיד על הכלל

צפנת פענח
צפנת פענח
21/05/2023 7:07:40

מנחם , כל הפחדים שלך התפוגגו .
הלייקרס סך הכל רצו לעבור את הווריורס ולא מעבר .
זו היתה משאת נפשם .
חבל שתומפסון ופול שיתפו איתם פעולה .

צחי
צחי
21/05/2023 7:15:34

ממש חבל
אני מאמין שמול גולדן דנבר הייתה מתקשה יותר.

Don
Don
21/05/2023 8:05:58
הגב ל  צחי

מסכים לגמרי
מאמין גם שדנבר יתקשו הרבה יותר מול מיאמי

Klay Thompson
Klay Thompson
21/05/2023 7:54:39

לייקרס ב7.

ירון, החלום
ירון, החלום
21/05/2023 8:17:53

בס"ד
תודה על הסיקור.
בסוף הצמד יוקיץ' מארי, עולה על לברון ודיוויס.

gogo
gogo
21/05/2023 8:34:22

בסהכ שני המשחקים האחרונים בסידרה היו די צמודים. היו יכולים גם להיגמר אחרת. אין לליקרס שחקן קלאץ כמו מארי

דוקטור רזי הופמן
21/05/2023 8:39:54

הלילה היתה פריצת דרך ונולד מוסד חדש בישראל שמו נשב"ר.
המוסד מאחד בתוכו את גיא הירוק ,המתגורר בעיר ואם בישראל הלוא היא נשר, ואת ברוך היורד מציון.
נקרא שמם כאמור נשב"ר והם הניגוד של שב"ר ז"ל.
נשב"ר מוכיחים קשות,
את להקת המקוננות,
רע ומר יהיה סופנו,
כי הייטרים היננו,
רואים הכל במשקפיים לא אובייקטיביים,
כן, השופטים מלאכים מן השמיים,
ואף פעם לא טועים….

הבן הממזר של דנילו גלינארי

חחחח נשבר זה חזק חחחח

ברוך זה kd חשב יוכל לקחת אליפויות בלעדיי נפל לזרועות טנש גמר כמו הסאנס 🤣🤣🤣🤣

שלחו עליו קצת דאבל טים הוא נמס. בשבר הוא היה רגיל שכל ההגנה מתמקדת בי

דוקטור רזי הופמן
21/05/2023 9:09:11

יפ
בסוף הוא נשב"ר
🙂

דה שוט
21/05/2023 11:11:07

חחחחחחחחחחחחחחחח צודק בסוף יתברר שכל השנים סחבת אותו…

Lior
21/05/2023 11:46:30

אחת התגובות השנונות 🙂

ברוך רובין
21/05/2023 17:47:11

שמעון אתה צוחק? אני עד עכשיו עם אחוזים של יוקיץ. אני הייתי השאקיך בקשר בינינו (: דרך אגב אין דבר כזה נש״בר למרות שאנחנו מסכימים בלא מעט מהדברים

thetroll
thetroll
21/05/2023 9:45:39

חחחח… נראה לי המוסד יתפרק ברגע שהוא נוסד (כלומר אם הלייקרז חכמים הם יוציאו איזה משהו בטרייד על לברון ועל דייויס הקיץ ויצאו לעולמות חדשים ואז המוסד ה…די מוזר הזה.. (בוא נקרא לזה ככה)… יתפרק מאליו).

דוקטור רזי הופמן
21/05/2023 10:03:29
הגב ל  thetroll

כשזה יקרה אנחנו נחכה בפינה עם עבירות מהבית.
נשחד את השופטים,
ונעמוד יותר, משמעותית, על קו העונשין.
🙂

thetroll
thetroll
21/05/2023 10:30:29

חחחח

golan
golan
21/05/2023 8:47:02

תודה אור.
לא ראיתי אבל התוצאה משמחת מאוד.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/05/2023 9:13:34

חסר לי כאן תגובה מאוהד שאומרת משהו בסגנון אתם בעד הפסד של לברון אני בעד ניצחון מאהבת הנאגטס, אנחנו לא אותו הדבר

thetroll
thetroll
21/05/2023 9:22:19

אתם בעד הפסד של לברון אני בעד נצחון מאהבת הנאגטס אנחנו לא אותו דבר.

thetroll
thetroll
21/05/2023 9:34:03

אור תודה. כמדומני שבצ'ייס המשחק הזה לא היה אלה בקריפטו ארנה.
בשל פירוק העגלה הצפוי בצ'ייס אני שוקל לעלות באופן קבוע לעגלה אחרת דנבר יכולה להיות משהו ראוי.
בכל מקרה אנחנו הולכים לראות השנה פנים חדשות מרעננות תחת גביע ג'ימי אובראיין וזה יהיה כייף. ג'ימי יוקיץ' או טייטום מתאימים לי מאוד.

thetroll
thetroll
21/05/2023 9:46:42
הגב ל  thetroll

לארי … לארי אובראיין… ושג'ימי יבדך לחיים ארוכים.

דוקטור רזי הופמן
21/05/2023 10:06:03
הגב ל  thetroll

טייטום?
אל תגזים.
יוקיץ מול ג'ימי מתאים ביותר.

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/05/2023 11:35:11

אני חייב לדעת, הבנת כבר שאתה לא אוהד סלטיקס?

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
21/05/2023 13:55:57

פעם חשבתי שהשבר הנפשי הכי גדול שגרמתי למישהו באתר היה לדקסטר, היום כבר ברור שטעיתי ושהתואר הזה שייך לך

דוקטור רזי הופמן
21/05/2023 14:12:01

חבל שנשארת פה לבד
אין לי יותר 1, 2, 3…
התגובה שלך מעידה מצויין איזה סוג של בן אדם אתה.
אני לא מופתע, ידעתי.
🙂

חגי "התותח" ניסני
21/05/2023 15:35:36

איזה סוג בנאדם הוא בדיוק? ואיזה סוג אדם אתה דוקטור רזי הופמן?
אתה לא חושב שזה קצת הרבה יומרני לאבחן מישהו על סמך התכתבות באתר כדורסל זניח?
אגב אני לא יודע איזה סוג אדם אתה אבל ממה שאני קורא כאן אתה אדם מאוד מאוד לא מודע לעצמו. מאוד. עדיף שתשאיר את ההטפות לאחרים. טוב?

Smiley
21/05/2023 10:08:42

מארי היה עצום, תפר את הלייקרס עם ניו באלאנס כחול/תכלת… דווקא יוקיץ' היה שקט שלושה רבעים וחזר לעצמו בארבע האחרון.
MPJ לוקח זריקות לא קשורות שבכלל לא בשטף של המשחק, אבל דווקא בכל פעם שהיה צריך הוא ו-KCP נתנו את הצ'אקה הנכונה.

gogo
gogo
21/05/2023 10:30:55
הגב ל  Smiley

נכון MPJ שחקן לא חכם. הפוטנציאל שלו עצום אבל חוץ משלשות לא יודע כלום.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
21/05/2023 10:58:40
הגב ל  gogo

מה שאתה רואה עכשיו זה מיקסום הפוטנציאל שלו , אין יותר .
הוא שחקן 3 עד 4 בהיררכיה של קבוצה אלופה וזה לא מעט.
הוא ידפוק תשלשה שהוא פנוי וייקח ריבאונד אם יפול לו יישר ליד ….אין לו פאשן או פילפל כמו ברוס בראון למשל..

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
21/05/2023 11:18:14

כמו אהרון גורדון ד"א ….יכול אולי להוביל את אורלנדו למקום שישי במזרח וזה הכל….בקבוצה כמו דנבר הוא בעיקר שומר חזק כמה דאנקים וקליעה לא יציבה…אלו שחקנים חיוניים בקבוצה אלופה אבל הם שלוש דרגות מתחת ליוקיץ' ופלייאופ מארי..
וגם התבררה שוב חשיבות של ווטרן כי השלשה של גרין היתה סופר משמעותית ועשתה שיפט במשחק והוא סיים עם 5 סה"כ.
ברוס בראון וKCP זה שני שינויים קריטיים בסגל משנה שעברה והפכו קבוצה מעולה לאלופה ספוטנציה .אמן.

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 11:12:42
הגב ל  Smiley

דווקא המשחק היה כמה פעמים שויתר על שלשות לטובת מסירה טובה.
לא סתם סיים עם 6 אס׳ שבשבילו זה המון

thejanitor
thejanitor
21/05/2023 11:17:27
הגב ל  Smiley

ייאמר לזכותו שהוא אימץ את הנרטיב של שחקן משלים, הוא הגיע עם אגו עצום בשנתיים הראשונות, ומאז השכיל לשים את האגו בצד ולתת ליוקיץ ומארי את המפתחות. הוא עושה מה שנחוץ, 14-10-6 עם 40 אחוז מהשלוש. לא סתם מאלון שיבח אותו בחדר ההלבשה. בדנבר יש קבוצה אמיתית, עם מאמן אמיתי, ושני כוכבים שאחד מהם גאון על והשני מתוק כמו מייפל, וכשכל שאר השחקנים מקבלים על עצמם את התפקיד, בין עם זה אהרון הירדני או מיכאל הסבל הצעיר, לצד האפיפיור הקר-טוב הקולדוויאלי, ומהספסל עולים לך התאומים החומים מלידה, אחד לבן אחד שחור, ועוד יוסף ירוק אחד, קיבלת קבוצה אלופה.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
21/05/2023 11:21:39
הגב ל  thejanitor

אמת !

thejanitor
thejanitor
21/05/2023 11:25:29

זה מה שמבקשים ממנו, להיות גאנר, לקחת זריקות מבלי להסס. זה התפקיד שלו.

thejanitor
thejanitor
21/05/2023 11:31:13
הגב ל  thejanitor

זריקה לא נכונה מבחינתו, זה כמו איבוד כדור של מארי או יוקיץ. עליהם סומכים להוביל את הכדור לקבל החלטות נכונות בין למסור לזרוק או להמשיך לשמור את הכדור, גם הם טועים ומאבדים בכידרור או במסירה. מבחינת קבלת ההחלטות הם ממעטים לטעות באופן יחסי, ובגלל זה הכדור אצלם ובצדק. מפורטר גוניור מבקשים להיות שחקן ״טיפש״ לא מבקשים ממנו לקבל החלטות. מבקשים ממנו לזרוק ולתקוף את הסל כל פעם שהוא מקבל את הכדור, אז רק הגיוני שלפעמים יטעה, ויזרוק זריקה קשה או לא נכונה לפעמים. במשחק האחרון הוא סיים עם 6 אסיסטים, זה אומר משהו, ומי שעוקב מודע ל-2 מהם שהוא נתן גם אקסטרא פאס והציג יכולת קבלת החלטות נכונה, במילים של קאוץ מלון: הוא עשה את האקסטרא פס מזריקה טובה מאוד לזריקה מצויינת. רוחו של יוקיץ מרחפת מעל כולם.

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 11:39:46
הגב ל  thejanitor

בדיוק

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:53:32
הגב ל  thejanitor

100+

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:52:24
הגב ל  Smiley

מי שלא חושב לא מפחד

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 11:42:06

https://twitter.com/OfficialNBARefs/status/1660114393546346498
זה בשביל ברוך ששלח את האשך לבדיקת ראייה בגלל שלא הבין למה שרקו עבירה במהלך הזה

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 12:52:06
הגב ל  ירושלמי
אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:57:28
הגב ל  ירושלמי

על דייוויס זה היה הכי אוויר. על ריבס ובעבירה הראשונה אין לי שום טענה לשריקה.
את הקטע עם שרודר פספסתי בחי, מדהים

NFS
NFS
21/05/2023 18:08:56
הגב ל  ירושלמי

הפאול שנשרק מול דיוויס לא היה ולא נברא אבל מה חדש? ידוע שהשיפוט בליגה מחורבן ולא אחיד.
אני טוען שזה שיפוט גרוע, לא שיפוט מוטה.

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 18:28:20
הגב ל  ירושלמי

אם זה רק שיפוט גרוע אז איך זה שהלייקרס מקבלים הכי הרבה זריקות עונשין העונה?
איך זה שכמעט בכל משחק בפלייאוף הנוכחי הלייקרס מקבלים לפחות פי 2 זריקות עונשין מהקוצה היריבה כשלפחות במקרה של דנבר הם לא משחקים פחות בפנים מהלייקאס?
איך זה שמתחילת הסידרה השחקנים המובילים של דנבר תמיד בבעיית עבירות כששורקים להם שריקות גבוליות אבל כמובן שבצד השני המשרוקית פחות עובדת?

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 18:31:15
הגב ל  ירושלמי

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scott_Foster_(basketball)
למה שופט שהכינוי הרשמי שלו זה ׳המרחיב׳ בגלל שיש לו נטייה לתת שריקות גבוליות בשביל הקבוצה שמפסידה בסדרה מקבל לשפוט את המשחק הזה?

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 18:37:15
הגב ל  ירושלמי

פאני אם זה באופן עקבי לטובת "הכוכבים", ובמקרה שלנו הכוכבים הם לברון ודייוויס, זה כבר מוטה ללייקרס, עוד לפני כל הטיה אחרת.
יוקיץ' לא מקבל את השריקות אוויר שלהם, וגם שורקים לו על שטויות בהגנה, בניגוד אליהם.

NFS
NFS
21/05/2023 18:55:32
הגב ל  ירושלמי

עד עתה בסך הכל בסדרה בטוטאל של שלושה משחקים לא ראיתי הטיה כמו לדוגמא בגמר המערב של הבועה.

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 19:00:45
הגב ל  ירושלמי

לא חוכמה להשוות לאחת הסדרות המכורות בהיסטוריה.

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 18:33:29
הגב ל  ירושלמי

לגבי העבירה הראשונה יוקיץ נוגע בכדור/יד(נחשב חלק מהכדור ולכן חוקי) ולא מבין איפה העבירה פה.
לגבי השלישית – לתחושתי יש פה יותר משיכה של ריבס מדחיפה של יוקיץ אבל כנראה שאני בפוזיציה מדי במקרה הזה

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 18:39:16
הגב ל  ירושלמי

עזוב, במצבנו כיום כל מה שטיפה גבולי אני מחליק, יש מספיק אוויר על מלא להתעצבן ממנו

ברוך רובין
21/05/2023 17:51:00
הגב ל  ירושלמי

הייתה עבירת אוויר על דיוויס, יש טעויות שיפוט לנסות לצייר את זה מגמתי זה די מצחיק.רוב העבירות שנשרקו הם עבירות (היו שניים שלוש במשחק שהיו אוויר לטעמי זאת שעל דיוויס וזאת שעל ריבס בתחילת המשחק, והייתה גם עבירה על גורדון אם אני לא טועה בסוף שאף אחד לא נגע בו.

Lior
21/05/2023 11:52:28

הציטוט הכי טוב שראיתי היום: "
מורי ויוקיץ הם מה שהארדן ואמביד מדמיינים את עצמם"

yaniv
21/05/2023 15:11:49
הגב ל  Lior

מעולה

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 15:58:13
הגב ל  Lior

מצוין
לא אשכח כשהארדן הגיע אז קראו להם קובי ושאק החדשים. גם כאן וגם במדיה

asaf
21/05/2023 12:28:28

תודה אור על הסיקור. צריך להגיד את האמת ביושר כאוהד לייקרס, הם עושים כמעט הכל בצורה הטובה ביותר שיכולים דנבר פשוט קבוצה טובה יותר . בטח שרובין של הג'וקר (וסליחה מראש על העיוות עם חסידי באטמן) מארי נראה כמו שהוא נראה בסדרה הזו.
כמאמר המשורר: " לא בושה להפסיד לסלבאדור"

עגל
21/05/2023 13:46:00
הגב ל  asaf

נכון. אין מה לבוא ללייקרס בטענות, זאת קבוצה שדשדשה כל השנה ובקושי נכנסה לפלייאין. בסופו של דבר הטבלה לא משקרת.
היה יכול להיות לכם נס אם הצוות המסייע של יוקיץ' היה קופא, אבל הם לא, כל פעם מתעלה שם מישהו אחר.

asaf
21/05/2023 15:42:37
הגב ל  עגל

הצוות המסייע של דנבר נהדר . בסדרה עד עכשיו כל פעם לפחות 3 נוספים מלבד יוקיץ' ומארי מגיעים ..

yaniv
21/05/2023 15:15:16
הגב ל  asaf

צודק לגמרי אסף.לאורך כל המשחק ולמעשה לאורך כל המחשק-אפילו במשחק 2 שבו הלייקרס הובילו רוב המשחק)דנבר פשוט נראים גדולים על הלייקרס ותכלס גדולים על כל קבוצה בליגה.איך שהם משחקים אין גם למזרחית שתעלה סיכוי מולם.
מה שבלט לי לעין זה הפרגון שלהם שזה מדהים.
מארי חם-כל הכדורים הולכים אליו
פופ חם ברבע השלישי-כל הכדורים אליו
יוקיץ-שלושה רבעים חלש אתה אפילו לא מרגיש אותו,לא הורס את המשחק כמו כוכבים אחרים שלא הולך להם.
רבע רביעי חם-הולכים אליו.
והכי יפה שלמרות שהם סיימו ראשונים במערב כמעט אף אחד לא נתן להם סיכוי לעבור את המערב.אמרו פיניקס,גולדן הלייקרס ובסוף הם משאירות אבק לכולם.
אה ולכל אלה שחושבים שגולדן היו עושים מולם משהו אז פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
21/05/2023 15:37:45
הגב ל  yaniv

מסכים
כשדייויס נפצע הייתי בטוח שנגמרה העונה
עשו מעל ומעבר

ברוך רובין
21/05/2023 17:55:18
הגב ל  yaniv

מי חשב ככה, דיברו אליהם כקונטנדרים שרק פיניקס שעל הנייר חזקה משמעותית חשבו שתעשה משהו. ללוחמים היא מאצאף יותר טוב מולם מהלייקרס, בין זה לניצחון הסדרה יש מרחק גדול. עונה שעברה הלוחמים הענישו את דנבר מ3.
.

yaniv
21/05/2023 19:25:24

תסתכל בתחילת הפליאוף הקו ז וב היה פיניקס אחר כך גולדן אפילו הלייקרס ורק רביעית דירגו את דנבר בטח אחרי שהוריד. הילוך בחלק האחרון של העונה ודנבר של העונה לא קרובה בכלל לדנבר של השנה שעברה. השנה זאת קבוצה שרואים שהיא מכוונת אליפות כולם מסונכרנים כולם יודעים את תפקידם ואחד יוקיץ שמנווט את הכל

ברוך רובין
21/05/2023 22:14:03
הגב ל  yaniv

מי דירג את הלייקרס וגודלן לאליפות? זה שכמה רפי הבנה אמרו את זנ לא אומר שזה נכון.

מהתחלה היה ברור שהתקרה של הלייקרס הייתה גמר המערב, אמרתי את זה עוד לפני שחזיתי במדוייק את הנצחונות על ממפיס ועל גולדן סטייט.
.
במזרח לעומת זאת התחזית התחרבשה לי לגמרי. עם מיאמי

מנחם לס
21/05/2023 16:44:58

תודה אור

NFS
NFS
21/05/2023 18:01:42
ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 19:26:26
הגב ל  NFS

מהמם
מקווה שתומס ברייאנט ורגי גקסון יקבלו יותר קרדיט בעונה הבאה

עידו גילרי
21/05/2023 19:38:34
הגב ל  ירושלמי

למה אתה חושב שהם ישארו אצלכם?

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 19:49:13

למה לא;)
סתם,ברוס בראון כנראה יעזוב וזה יפנה מקום לרגי גרסון,ג׳ף גרין לא יודע מה המצב שלו מבחינת חוזה אבל גם אם ישאר בקבוצה הוא רק מתבגר ונחלש ולדעתי אם בראיינט ישאר אז הוא יקבל את המקום שלו ברוטצי..
ברגע שיהיה מובטח להם דק׳ בקבוצה שהיא פוטנציאל לשושלת ויכולה להבטיח להם תחרותיות ברמה הכי גבוהה בזמן שהתקשורת קצת יותר תתן יחס לקבוצה אם יזכו באליפות אז למה שלא ירצו להישאר?

עידו גילרי
21/05/2023 20:06:21
הגב ל  ירושלמי

הבטיחו להם דקות גם עכשיו ולא נראה שיקבלו גם בעתיד. שניהם שחקנים שרואים עצמם כפותחים ומשחקים הרבה דקות ובטח לא שחקנים שחותמים במינימום.
בקיצור לדעתי הם יחפשו הרבה קודם קבוצה אחרת.
דווקא בראון אני רואה קונסטלציה שיממש את האופציה.

ירושלמי
ירושלמי
21/05/2023 20:20:47

הלוואי.
בדנבר הדיבור זה שהעונה הזאת ובמיוחד הפלייאוף העלו את הערך שלו בהרבה ממה שהוא יוכל לקבל בדנבר ולכן כנראה לא ישאר בעונה הבאה.
ניסו לתת להם קצת דק אבל זה לא עבד וכבר לא היה זמן לנסיונות,בעונה הבאה יהיו להם הרבה יותר הזדמנויות ואני במקומם הייתי לוקח את זה.
בכל מקרה זה לא כזה קריטי,לדנבר יש רשימה של שחקנים משלימים מעולים שמחכים להיכנס לרוטציה בעונה הבאה ואם גקסון ובראיינט יחליטו לא להאריך ההפסד יהיה בעיקר שלהם

עידו גילרי
21/05/2023 20:22:49

אין לכם הרבה מה להציע גם ככה ונראה לי שלא תרצו לבזבז את זה עליהם. (כמו שאמרתי לא חושב שאף אחד מהם יישאר במינימום אלא אם יתייבש עליו השוק כמו שקרה לבראיינט השנה.)

אשך טמיר המקורי
21/05/2023 19:39:01
הגב ל  NFS

איזה חמודים