מיאמי מדהימה את בוסטון ולוקחת יתרון 0-2 בגמר המזרח ביום שישי הגדול! / דור בלוך

מיאמי מדהימה את בוסטון ולוקחת יתרון 0-2 בגמר המזרח ביום שישי הגדול! / דור בלוך

בוסטון סלטיקס 105 (0) – מיאמי היט 111 (2):

התרחיש היה דומה לזה של המשחק הראשון.

בוסטון הייתה טובה יותר והובילה בהפרש דו ספרתי ברבע הרביעי, אבל אז קרסה לחלוטין והפסידה את המשחק למיאמי נחושה יותר, קשוחה יותר, כאשר עושה רושם ששתי הקבוצות מאמינות יותר ויותר למה שכותבים עליהן במקום שבוסטון תוכיח למבקרים את טעותן.

המשחק הזה היה גם שונה ממשחק מספר 1. גראנט ויליאמס שיחק הפעם 25 דקות ונתן משלו לטוב ולרע, מיאמי לא קלעה משלוש באחוזים של המשחק הראשון אבל מה שניצח לה הפפעם את המשחק היה שליטה מוחלטת בריבאונד (35-45) וכמובן ג'ימי באטלר.

מיאמי לקחה יתרון ראשון ברבע הרביעי שלו 2:33 לסיום המשחק עם שני סלים רצופים מחצי מרחק של באטלר. הנסיונות של בוסטון באותן דקות התמצו בהחטאה של גראנט מקרוב, איבוד של סמארט, החטאת שלשה של סמארט ואיבוד של הורפורד, החטאה של בראון לשלוש, ועבירת תוקף של טייטום. רק 49 שניות לסיום הצליחה בוסטון לעצור רצף של 3 דקות ללא נקודה עם 3 זריקות מהקו של טייטום, אבל גייב וינסנט ענה עם חצי מרחק משלו כדי להגדיל את היתרון ל-4. מכאן וינסנט ושטרוס שמרו על קור הרוח מהקו, ועל הנצחון.

בוסטון שוב הראתה רכות ובעיקר משחק התקפה מאוד לא אינטילגנטי, והם כבר בפיגור 0-2 כאשר התרחיש של מדורגת 8 שעולה לגמר נראה קרוב מתמיד.

טייטום סיים עם 34 13 ריבאונים ו-8 אסיסטים אבל נחנק בסיום. בראון היה חלש מאוד עם 1מ-7 לשלוש ו-16 נקודות. סמארט לא בא לידי ביטוי עם 5 זריקות בלבד וכשזה המצב גם בהגנה הוא מתקשה להיכנס לעניינים. ככה זה, סמארט הוא חבילה שלמה. רוב וויליאמס וברוגדון תרמו 13 כל אחד ווויט קלע 11 כשהפעם פריצ'ארד הוא זה שנמחק מהרוטציה.

בצד השני באטלר עם 27 הוביל את ההיט אבל לצידו היה הפעם באם אדביו שהיה נפלא עם 22, 17 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. מארטין היה ענק זה לא מילה מהספסל עם 11 מ-16 מהשדה ל-25 נקודות וגם דאנקן רובינסון עם 15 באחוזים טובים היה יעיל בעוד לאורי היה גרוע עם 0 מ-5 מהשדה ו21- בדקות שהוא היה על המגרש.

הסידרה עוברת למיאמי שם בוסטון תצטרך לשנות כיוון באופן מוחלט כדי להישאר בחיים. מי היה מאמין.

לפוסט הזה יש 193 תגובות

  1. פלייאוף לפנתיאון.
    כששחקן כמו גייב וינסנט, שלא נבחר בדראפט, קולע נקודות הכי חשובות בסיום הרבע ה 4 נגד כוכבי על, זה מעיד על הקבוצה

    1. כשרונות מטורפים לא חסרים באמריקה כאלה שאין להם יחסי ציבור ולא מגיעים לדראפט. מיאמי היא המערכת הכי טובה בליגה לאתר את הכשרונות האלה כל הזמן הם מוצאים שחקנים כאלה זה לא חדש. לדעתי זו הקבוצה השניה בטיבה מבחינה מערכתית וניהול בליגה אחרי הלוחמים.

  2. וואי וואי לא יאמן. ריספקט. יצאתי נטול הבנה לגבי ההיט.
    תם הטקס של בוסטון מזה הם לא יחזרו.
    תכלס ברגע שדה שוט עלה על העגלה שלהם זה היה צפוי.
    והוא גם על העגלה של דנבר 😑😶🙄
    אם באטלר מביא אליפות זה כמו נוביצקי 11 ומעלה. הבחורות במיאמי יהנו.
    ברכות לוויד פלורידה מן וכל אוהדי ההיט

      1. הלייקרס גמורים לצערי, דנבר משוכה גבוהה מדי,ולברון בן 39 תכו. האמת הלייקרס מפתיעים אותי חשבתי שזה יהיה בלואוטס והם נלחמו די יפה. הסיכוי היחיד של הלייקרס היה דיוויס אבל יש לו מאצאף זוועה מול יוקיץ (שמתעלה עליו בכמה רמות) והוא גם לא קולע את המידריינג כל השנה.

        1. אני בכלל לא בטוח . הנאגטס לא הראו בשני המשחקים הראשונים עליונות מובהקת . עם קצת שיפוט שיקוצי זה יכול בקלות לחזור למייל היי ב-2:2 .

  3. מעניין אם לבוסטון יש אופי בשביל לחזור לסדרה. אם מיאמי בגמר מה הסיכוי שהירו חוזר? דאנקן רובינסון נאק דאון שוטר, ג'ימי הכוכב היחיד שלוקח גם משימות הגנתיות להבדיל מטייטום את בראון, בוסטון עשו טעות גדולה שהעיפו את אידוקה

  4. צודק כבוד לגרנט היחיד שנלחם בבוסטון מעריך אותו יותר אפילו. אבל טייטום שוב לא נגע בכדור ברבע האחרון כוכב הוא לא

  5. הדבר הכי גרוע שקורה בסדרה הזאת זה שטייטום הולך ומקבל תווית של לוזר ויתכן שבסוף הסדרה הזו זה יהיה עם סטאמפה. חתום וסגור. כמו הארדן אמביד לילארד וכד'. כל אלה שמגיעים ליד אבל מתעלפים נחנקים ונשנקים דקה לפני הסוף. משום מה אני לא חושב שהוא האשם אלא כל המערכת מסביבו.
    הדבר העוד יותר גרוע זה שמיאמי עולים לגמר ואם לברון איכשהוא מצליח להשתחל לשם (נקוה שלא) זו טבעת חמישית בקליר פאת וסוויפ. ברגע האמת ג'ימי ישתין במכנסיים מכרגיל ולברון כרגיל יעשה ממנו שטיח שלא לדבר על זה שכשרון התקפי אין במיאמי כל המשחק מבוסס על הגנה ואם הם ישחקו נגד ה"מלך" זה יגמר ב 50-5 בהליכות אל הקו יעופו שם שריקות שכל משחק כל ההרכב יצא ב 6 עבירות. זה יגמד אפילו את מה שהשופטים עשו ללוחמים.
    בעעעעעההה

          1. תגיד עגל אתה איש של מספרים לא? זה נראה לך סביר? 29-6? 37-8? זה עומד באיזה אמת מידה סטטיסטית? הנגרן צחי אני – לא בכיינים קשה להגיד את זה עלינו – כולנו מרגישים שנשדדנו על ידי השופטים. אני לא עומד פה לבד בוש ונכלם. יש פה אנשים אחרים איתי פה שראו והזדעזעו.
            מה לא סביר?
            אני לא בתאוריות קונספירציה wwe וכ' אבל אם זה היה כשר אני צנצנת.
            אני כן איש של מספרים.
            קצת יושרה לא תזיק עם כל החיבה שלכם ללברון.

            1. איפה היו כל הטהרנים כאשר במשחק 2 בין הנאגטס לסאנס הפער היה 21 – 5 לטובת הנאגטס?

            2. גיא השאלה היחידה היא מי הטהרן פה? זה לא מעניין אותי תגיד משחק ביתי. ה 29-6 היה בצ'ייס בבית של הלוחמים. ועם כל הכבוד 29-6 זה לא 21-5! ועוד משהו – אני שם לכם מראה מול הפרצוף אבל זה לא רק אני … הייט אשברי צחי הנגרן… זה הרבה אנשים שראו את זה וזה הפרחע לכם. הטהרנות פה היא שיש כוכבית על מה שקורה בפליאוף הזה אבל אתם מתעלמים מזה. לא נורא בקרוב זה יסתיים את דנבר לברון לא יעבור. ושים לב שאני לא קורא לו השקץ. למרות שלפעמים בא לי. בקיצור מבט קצר במראה.😉

            3. טרול, במקרה מדובר פה ב-3 אוהדים של גולדן סטייט..
              ובמקרה אתם גם אוהדי קרי.
              הדרך הקלה ביותר להסביר לעצמך שהקבוצה האהובה שלך והשחקן האהוב שלך הפסידו בסדרה שלמה – לא משחק אחד – סדרה שלמה, לקבוצה עם השחקן שאתם הכי מתעבים היא להאשים את השופטים, זה הכי קל..
              אל תעלב אבל זה קשקוש מקושקש מכדור הארץ השטוח של החייזרים באיזור 51.

            4. טרול מה המניע של הליגה ב לדחוף את לברון גיימס? קרי מוכר חולצות בדיוק כמוהו, גולדן סטייט זה המועדון הרווחי בליגה, כן יותר מהלייקרס. איך אתה מסביר את הצעדים ששרקו ללברון שגולדן סטייט במומנטום אדיר בסיום הרבע הרביעי למה לא העלימו העין.

              הסברתי לך גם בזמן אמת עברנו גם על השריקות לא היה פה משחק מכור אלא סגנון משחק. אני מרגיש כמו תקליט שחוק

            5. נו פאני בוא אומר לך משהו. סטף והלוחמים על ה… שלי. באמת . זה מעניין לי את התחת. לא פחות ולא יותר. נותן כמה דקות של כייף. אתה לא מכיר אותי. אני יודע להפסיד בכבוד. לא מאשים שופטים (תראה לי מתי האשמתי פה שופטים במשהו). זה לא רק אני זה כמעט כולם. ראית מה צחי כתב למנחם? אני עוד הייתי עדין. מה הנגרן אני צחי הייט אלה האנשים שעולים בדעתי כרגע כולם הפכו להיות פתאום כנופיית שמעון מאשימי שופטים ו wwe? זה מה שראינו אח יקר לא שום דבר אחר וזה היה כל כך בוטה שזו הסיבה שקשה להתנתק מזה.

            6. ברוך אני עונה לך על זה בפעם ה 1000. זו לא הליגה! הליגה בטוח רוצה משחק הוגן. אתה כאיש עסקים מבין שזכיה חמישית של לברון שווה למותג שלו לפחות חצי מיליארד דולר. ואני עדין פה. יש מספיק אנשים מסביבו שקשורים למותג לברון שמרוויחים ממנו היטב שיהיו מוכנים לעשות הכל וגם להסתכן כולל לאיים על שופטים או השד יודע איך עושים את הדברים האלה. אני ראיתי הטיה. כולם ראו. זהו. אז אני אומר. מה יש פה תכלס? מישהו מרוויח מזה משהו? זה ספורט זה צריך להיות נקי. זה לא היה נקי. זה כל מה שאני אומר. ככה אני מרגיש לפחות ואף אחד לא ישכנע אותי שלא.

            7. כמה זכייה שווה למותג של קרי? לגודלן סטייט (מאות מליונים)… למה שהם לא ישחדו שופטים.
              .
              זה 3 אנשים צועקים הטייה שבאים מאין לא אובייקטיבית לא אומר שהיה הטייה, רק אתמול טענת שאת לא אובייקטיבי לגבי לברון, לא מעט אחרים טוענים עם הוכחות שלא הייתה הטעייה.

              הגענו לנקודה החשובה ואחרונה מרגיש, עם רגש אי אפשר להתווכח כי הוא לא מקושר להגיון, לא משנה כמה הוכחות לכן אין בעצם דיון.

            8. ברוך מה שאתה אומר זה הגיוני ואני הייטר של לברון (מוצהר לא מסתיר את זה) אבל להפסיד בכבוד אני יודע ולדעתי גם האחרים פה. פה היתה תחושה לא של איזה גנבה. אלא של שוד. זה למה כולם ביחד "מתבכיינים". הלוחמים הפסידו ללברון של קיירי לא אמרתי מילה אז. מליון פעמים היו פה הפסדים של קבוצות שאהבתי וסבבה שיהיה. כאן זה לא סבבה כי היה שוד. ונכון שזה הרגשה לא יכול להוכיח את זה לצערי אז נסכים שלא להסכים.

          1. פשוט לא נכון שמעון, כל פעם שהוא הביא דאבל על לברון ויש לא מעט מקרים בבועה הוא חטף נקודות קלות על הראש.

            1. אם זה לא בתקציר זה לא קיים.

            2. הקטע שזה מופיע גם בתקציר, הוא מתעלם מזה,העיקר הנרטיב שספלורטאה ובאטלר הסופר תחרותי וויתרו ללברון בגלל שזה לברון, לא ליאניס לא לטייטום ללברון…
              .
              בכל מקרה זה לא רלוונטי הלייקרס לא יעברו את דנבר לצערי.

            3. הראתי לך כבר, וגם לדה שוט, עשינו את הדיון הזה כבר בעבר חברי.

            4. גיא התקציר זה לא חלק מהמשחק? גם מהמשחק לא הצלחת להביא לי קטע אחד חחחחחחח, הבאת קטע בו 3 שחקני ספרס מסתכלים על השקץ שהוא עולה לסל וקראת לזה דאבל טים 🙂

            5. https://youtu.be/p4Ld-ADVLME

              קח שמעון בשבילך, 0:17 דאבל טים שמגלם ל3 קלה של דיוויס, 1:37 דאבל טים על לברון בחדירה שוב שלושה קלה של קוזמה.
              .
              דקה 2:14 לברון בחדירה מקבל דאבל טים ו2 נקודות קלות (התזמון של הדאבל לא היה טוב)
              .
              דקה 3:30 דאבל על לברון ושוב שלושה קלה על הראש של מוריס.
              .
              דקה 3:58 דאבל על לברון כאשר הוא בפוסט קרוב לבייב ליין קרוסו נכנס לצבע מסירה ושני נקודות קלות
              .
              דקה 4:25 שוב דאבל על לברון חדירה פוסט ושני נקודות קלות. וזה רק הדקות הראשונות
              בהייליטס

              .
              במהלך הקריירה יש אלפי קטעים דאבל טים על לברון ואיך הוא שובר אותם, גם הסטטיסטיקה מגבה את המראה עיניים בנתונים אבל זה לא באמת משנה לך באת עם הנרטיב שמוותרים ללברון רק בגלל שהוא לברון. לא לקרי לא לדוראנט לא ליאניס ללברון.
              .
              שחקנים סופר תחרותיים שמתוגמלים בכסף על נצחון בוחרים להפסיד בכוונה רק חסר תגיד חייזרים חברי.

            6. ברוך חבל מאוד.
              כבר ניגבת פה עם שמעון את הרצפה טוב טוב, הלוך וחזור, לא השארת גרם אבק, למה לא תלית אותו לייבוש? הוא עכשיו גם נוגב וגם לח, לא יפה.

          2. לגבי הלחץ הלייקרס השתמשו ברונסו בבועה לא מעט כמוביל כדור נוסף זה הוציא הרבה מעוקץ של הגנת מיאמי, וכמובן דיוויס שבאותה תקפה קלע מיידריינג כאילו מדובר בבוקר, השנה הוא מסוגל לקלוע ביעילות רק בתנועה

            1. חחח רונדו חחחחחחחחחחחח, אוי אתם קומיקאים. נראה אם בבועה הנוכחית שאין רונדו ספולסטרה ילחץ אותו כל המגרש טידביק לו שחקן שהולך איתו עד לשירותים או נראה קליר פאת כמו בבועה. אגב ברוך למה קבוצות של השקץ כל פלייאוף לוחצות את כל הכוכבים לחץ על כל המגרש ודאבל טים קבוע?

            2. מי לחץ שחקנים כל המגרש?נתנו לקרי להעביר כדור לחצי, זה לא תמיד מופיע בהייליטס.
              https://youtu.be/FEPhtf1oD2Q
              .
              גם לגבי דאבל טים יש סיבה לא הביאו דאבל על מארי תצפה במשחקים חברי פחות דרך משקפת ונרטיב.
              https://youtu.be/wS88X-SzjuQ

              גם על קרי דרך אגב לא הביאו דאבל טים קבוע אלא עזרה הגנתית כשהוא נכנס לצבע שלא יקרא מה שקרה מול סקרמנטו ששם הוא עשה ריקודי הובה, זה הפך את גולדן סטייט לקבוצה שבנוייה לחלוטין על הקליעה מ3 והיא מתה העונה עם זה.

    1. מכל השטויות שכתבת, דווקא על טייטום רציתי להתעקב. אין לי הרבה מילים טובות לכתוב עליו כרגע, אבל לך זריז תבדוק מה בדיוק מייקל לברון וסטף עשו עד גיל 25, חבורה של לוזרים שכמותם.

      1. מסכים שהם לא עשו כלום. אני מקוה שאכן זה בגדר שטויות כי זה שחקן שאני אוהב. מגיע לבוסטון הזאת מתי שהוא אליםות אני נקוה שלא יפרקו את החבילה שם . יחד עם זאת תזכור שרוב המייקלים האלה העבירו כמה שנים בקולג'. אז…

    2. ראית טרולי את התגובות של ה"הומניסטים" וה"פלורליסטים"?
      תגובות לגופו של אדם, שמקטינות את שימון ועכשיו גם אותך….
      קצת דרך ארץ.

      1. שימון חיי על זה, הוא מחפש את זה, וגם מגיע לו, למה הוא חופר בין נרטיב ונרטיב כמו ביבי. וטרולי, מתחיל להישמע כמו שימון, מבלי בכלל להתייחס לשם הכינוי עצמו.. 🤔 בכל מקרה בכל השירשור לא נתקלתי בחוסר דרך ארץ, קצת טראש טוקבקי מה קרה, כמו שכולנו מצפים מהשופטים שלא ישרקו טכנית על קצת טראש במגרש, taunting , מפגר כזה, כך גם אפשר לזרום כאן בפורום. אה גם חופש הביטוי וזה… אוהב אותך רזי

      2. האמת דוק שאני לא מרגיש את זה.
        דוקא נראה לי סבבה מה שקורה כאן.
        יש פה קהל גדול של אוהדי לברון או אוהדי לייקרז שמסרב לקבל את העובדה ש 29-6 ו 37-8 מצביע על הטיה של המשחק לצד האהוד עליהם.
        מה שחסר פה זה קצת אינטגריטי (=יושרה (ולא התכוונתי ליושר- בטוח שכולם ישרים) מצידם אבל זה בסדר מקבל. לא מפסיקים לרדת פה על לברון ועל הלייקרז אז זה יוצא.
        בריאות.

    1. "הליגה רוצה" את ההיט כדי שללברון יהיה קל יותר… תקרא בתגובות.
      ידוע שריילי עדיין זוכר לו חסד נעורים… ובאטלר בכלל מטאטא לו את הדרך…

    2. כנראה שדור מאמין בזה אם כתב את זה בפריוויו
      🤦‍♂️😄
      .
      אני דווקא חוזר לתגובה 25 בפריוויו-
      "בוסטון בקלות, דו ספרתי כבר בחצי הראשון"

    3. לא קיבלת את הממו האחרון, הליגה תארגן ללברון חזרה מ2-0 ואת מיאמי יריבה בגמר. זה הכל מהדיפ דיפ סטייט של התאגיד וסילבר, למען האדרת הנביא הגדול, המשיח, שימון בן טרוליהו הכנעני.

        1. מה הכוונה בדנבר קולעים. בשני המשחקים לשתי הקבוצות היו בדיוק אותם אחוזים מהשדה. אחוז כולל מהשדה זה שאתה מאמין רק בו.

          1. חחח שרת הרגת. הכוונה בקולעים שהיה צריך זריקות על של מורי לנצח. את הטבח של השופטים בדנבר כולם רואים ב2 המשחקים הראשונים חחח זה יגבר הלילה כנראה יצטרכו לנטרל את מורי מהר שלא יווצרו בעיות לקראת הסוף

            1. ואת זה ראית מה-5 דקות מצטבר שצפית ברבעים האחרונים של 2 המשחקים?
              🤣🤣🤣

            2. אז הכוונה בקולעים זה מדגם קטן ספציפי של מי שקולע ברגעים לפי בחירתך, ולא האחוזים של שתי הקבוצות לאורך המשחק כולו? זו כוונתך?

    4. ברור שהליגה רוצה. שופטים יכולים לעזור מאד אבל לא לקלוע. לגבי בוסטון או ממיאמי לחיגה לא אכפת ככ אבל יעדיפו את מיאמי שללברון תהיה פחות התנגדות. הליגה נתקלת בבעיה של דנבר שקולעים והשופטים לא מצליחים יצטרכו לעלות רמה הלילה

      1. בקיצור שימעון, תתחיל לראות משחקים, לא רק את 2 הדקות האחרונות ואת הבוקס סקור.
        אולי העולם המדומיין שיצרת יקרוס לתוך עצמו.

    5. אנשי "הליגה רוצה" הם אותם מכחישי הקורונה, העולם שטוח, זייפו את הבחירות בארה"ב, והממשל מסתיר חייזרים בנוואדה. אתה יכול לבקש שיפסיקו עם נרטיב זה או אחר אבל שיהיה לך בהצלחה עם זה.

  6. וואו!!! איזה משחק ענק. מיאמי קשוחים, לקלוע מולם זה כמו להוציא מים מהסלע… הפעם נתנו את הרבע הרביעי לפנתיאון.
    שתי הקבוצות יכולות להיות מרוצות מגרנט ויליאמס… חזר לרוטציה של הסלטיקס והיה לא רע בכלל. הבעיה שהוא הדליק את באטלר, שפשוט הפך אותו לכוונת ושם עליו סל מתי שהוא רוצה, והחזיר ככה את מיאמי למשחק.
    בטאלר עצום, כבר אין מילים לרשום… רק להסתכל ולהנות. אדבאיו עם משחק שני מצויין (מאזולה היה צריך להחזיר מוקדם יותר למגרש את רוב וויליאמס).
    טאטום היה טוב, אבל שוב פעם ברבע הרביעי לו ולבראון רועדות הידיים ולא מצליחים לשים סל או לחבר שני כדרורים.
    בוסטון בבור. מיאמי אשכרה במסע צלב ע"ש נוביצקי לעבר הטבעת

  7. לצורך רפרנס:
    בקרב 2 הקבוצות שצועדות בבטחה לפיינלס יש 0 שחקנים בטופ 10 של מכירות גופיות המשחק.
    ללייקרס יש לברון (מקום ראשון) לסלטיקס את טייטום (מקום שלישי).
    בחישוב גודל שוק, רייטינג בשידור מקומי, ורייטינג בשידור ארצי דנבר ממוקמים במקום האחרון בליגה.
    .
    (המשך לתגובת "זה זמן טוב להפסיק עם נרטיב "הליגה רוצה")

    1. מה שיפה בשמעון הוא כמו ראס זורק לבנים בלי סוף אבל לא מתעייף אף פעם.
      .
      בוסטון חייבת למצוא שיטות לנצח את הגנת הזון המדהימה של( מיאמי. פילי השתמשה לא מעט בהגנה הזאת נגדה),רק זאת של מיאמי ברמה גבוהה יותר.

      לבוסטון אין מנהל משחש שידע לפרוץ את זה והם נתלים על הקליעה מ3.כשהיא נכנסת כמו בסוף הרבע הראשון הם יוצאים לריצה, הגנת הזון בעצם מנטרלת את וויליאמס ובראון, הפתרון מצידה של בוסטון נמצא בהורפורד שחייב לקלוע את הזריקות החופשיות .

      הבעיה המרכזית אצל הורפורד זה שהוא לא סטרץ 4 טבעי השחרור זריקה שלו איטי נורא (למרות האחוזים הפסיכיים השנה מ3) הוא לא מצליח לפגוע בסל בסדרה הזאת עדיין.

      1. שמעון הוא ללא ספק ראסל ווסטברוק של הופס.
        נפח גבוה של זריקות, לא פוגע בכלום, בטוח שהוא שייך לטופ, ובסוף זורקים אותו מהקבוצה..
        🤣🤣🤣

  8. אין מה לעשות, הירוקים משתנקים לאורך כל הפלייאוף, ולא נראה שיש שיפור ביציבות שלהם, והיריבות משתפרות ככל שהשלב גבוה יותר, אז בסוף זה נגמר כמו שזה נגמר, ולהערכתי זה נגמר.
    .
    השאלה היא מה עושים בקיץ, והתשובה תלויה בשאלה אחרת – מה, לעזאזל, קרה כאן העונה?
    .
    מספר תשובות אפשריות, ובהן:
    .
    א. החלפת המאמן וקריסת צוות האימון בקיץ האחרון – לא רק יודוקה שעזב, אלא גם הנסיבות המיוחדות, ולא רק יודוקה אלא גם הארדי ואחרים. נראה לי שאפשר לקבוע בוודאות שהייתה לכך השפעה שלילית ועמוקה.
    .
    מה שכן, לא בטוח שזו הסיבה היחידה, מה שמעביר אותנו לאפשרויות נוספות:
    .
    ב. לטייטום "אין את זה", כלומר הוא לא יכול להוביל קבוצה עד הסוף. לא מת על אמירות כאלה, כי הן עמומות, ולפעמים זה פשוט עניין של זמן, הבשלה, צוות מסייע וכו' (ע"ע דירק הגדול שלקח לו 13 שנה להגיע עד הסוף), אבל לדעתי לטייטום, כרגע, אין את זה, אז אפשר לנסח את זה ככה – מה להערכתנו הסיכוי שהוא יבשיל, ומתי. להערכתי הסיכוי לא גבוה, נראה לי שחלק גדול מהזמן הוא לא מבין מה רוצים ממנו, פשוט כל עוד הוא קולע זה פחות בולט.
    .
    ג. פרשת ג'יילן בראון והטרייד שלא היה על דוראנט. אנשים אומרים שזה השפיע עליו, אין לי מושג אם זה נכון, אבל זה אפשרי. השאלה האם ישאר, והאם בוסטון רוצה שישאר ככוכב שני ליד טייטום. לדעתי כן, אבל לא בטוח שזה מה שבראון רוצה.
    .
    לדעתי התשובה הנכונה היא מיקס של השלוש הללו – בוודאי שקריסת צוות האימון השפיעה עמוקות, אבל זה קרה גם בגלל שטייטום, לדעתי, תלוי מאד במאמן טוב וחזק (לברון, קובי ואוחנה, למשל, פחות תלויים במאמן, לדעתי) בדיוק בגלל החולשות שלו.
    .
    אני הייתי מחליף מאמן (לארי בירד חוזר?). אם המאמן החדש (לארי בירד, שם זמני) מצליח לשכנע את ג'יילן בראון להישאר, מה טוב, ואפשר ללכת לריצה נוספת סביב אותו שלד, פחות או יותר, ככל שתקרת השכר מאפשרת זאת. אם צריך לוותר על מישהו הייתי מוותר על סמארט – הגארדים האחרים אולי קצת פחות טובים בהגנה (ברוגדון), אבל בוודאי טובים יותר כמנהלי משחק ומקבלי החלטות.
    אם בראון עוזב, ולא בסיין אנד טרייד, הם יחלשו משמעותית ויצטרכו להיבנות מחדש איכשהו, לא יודע מי יגיע לשם.
    לטווח הארוך יש אפשרות שטייטום בעצמו יבין שהוא צריך להיות מספר 2 בקבוצה תחרותית ויבקש לעזוב לאיזו סופרטים שתצוץ לה.
    .
    והזווית הספרסית – רציתי את בראון עבור קוואי עוד ב-2018, ולא שיניתי את דעתי מאז. עכשיו יש לנו כסף, מאמן טוב, וגם מטאטא צעיר, האם יתכן שהחתונה הזו אשכרה תתקיים בסוף?
    .
    והזווית הדנברית – כל הכתוב לעיל לא רלבנטי, לדעתי, לדנבר, וזו עדות נוספת לגדולתו של יוקיץ' – כוכבי המשנה שלו נפצעים חדשות לבקרים, שחקנים באים והולכים, והבחור פשוט מאפשר יציבות לכל המערכת עונה אחרי עונה. אגדה.

      1. לא, שנה שעברה לטייטום לא היה את זה, אבל המאמן שלו חיפה על כך. ליאניס, לטעמי, לגמרי יש את זה, ב-2022 ו-2023 מילווקי סבלה מפציעות. זה לא (רק) עניין של "שורה תחתונה", זה גם עניין של התרשמות (סובייקטיבית, כמובן):
        https://hoops.co.il/?p=267947

          1. לא בטוח שיש סתירה בין הדברים – אולי הוא לא מאמן גדול, אבל זה לא היה רק הוא אלא גם שאר הצוות (שדולדל), וחשוב מזה – נראה לי שהצוות, עם יודוקה, כן נתן לבוסטון, ולטייטום, משהו שהם היו צריכים, ואבד להם העונה. יכול להיות שיודוקה לא יצליח במקומות אחרים, אבל נראה לי שההתאמה המקצועית של הצוות שלו לבוסטון הייתה טובה מאד.

            1. מיקי אתה מפציץ בלי רחמים היום. טייטום השנה עשה קפיצה אדירה, כנראה ששכחת איך הוא נראה רוב העונה שעברה. יודוקה היה בסדר גמור אבל גם אני לא חושב שהם נראו הרבה יותר טוב תחתיו.

            2. אברי, בנוגע לכלל העונה – בהחלט יתכן, לא ראיתי הרבה בוסטון העונה, בנוגע למה שראיתי בפלייאוף, אני באמת חושב שהוא לא יציב ומקבל החלטות בינוניות.

          2. לא מהללים אותו, אבל הוא הוביל קבוצה לגמר בעונה הראשונה ולא היה רחוק מאליפות.
            אז נכשל, הוא לא, ואין מה להגיד לחובתו, ומקצועית הוא היה צריך להיות המאמן, אז יש חסך גדול ב"מה אם" היה נשאר, כמו שהיה אמור לקרות.

      2. מעניין גם שלמייקל לא "היה את זה" בגיל 25. או לסטף. או ללברון. מיקי, תשמח בחלקך ובויקטורך, ותעזוב את הסלטיקס בשקט. בוסטון עוד לא אפויה עד הסוף, קבוצה צעירה ומאמן צעיר (שהוא בסך הכל בסדר גמור), ומגיע קרדיט למיאמי על ריצה לא פחות ממדהימה.

    1. בראון ישאר כי יש לו כסף גדול בבוסטון. הוא נבחר (בצדק) לAll-NBA וזכאי לכמעט 300 מיליון ל5 שנים אם אני לא טועה. הוא כמעט בוודאות כועס על הנהלת המועדון בגלל הסאגה סביב הטרייד שלא היה, וכמעט בוודאות חושב שהוא מסוגל להוביל קבוצה כשחקן ראשון (ולפרקים נראה שהוא השחקן המוביל של הסלטיקס במיוחד בפלייאוף הזה, אז קשה להתווכח עם זה). עם זאת הכסף גדול יותר.
      מצד שני כשאתה צריך להחתים את שני הסופרסטארים שלך על חוזים בשווי 600 מיליון ל5 שנים, קיצוצים רציניים בדרך. בנוסף גם הורפורד לא נהיה צעיר מיום ליום ובקיצור אין להם איך לשמר את השלד הנוכחי לאורך זמן כפי שנראה בפועל – החלון נסגר עליהם.
      אם יודוקה היה על הקוים בוסטון היו הפייבוריטים המובהקים. זאת קבוצה מספיק צעירה בשביל הרבה דלק בטנק, אבל מספיק מנוסה בשביל המעמד. יש המון כישרון, משחק מאוד פיזי וקשה לחשוב על חסרון אצלהם על הנייר. יחד עם זאת – אין מאמן ויותר מכך אין תכנית משחק, התאמות On the fly או איזשהו ניסיון לשחק כדורסל חכם. בעיקר אין יציבות ולכן הם יודחו, אם לא עכשיו אז בגמר.

    2. נו באמת מאנו.
      אז לדורנט כן יש את זה? עם ההתעלקות על סטף (סתם מקצין את הטיעון אני לא באמת חושב ככה) או לקוואי בזכות התעלות אחת מקרית ושרשרת של אירועים שכללו פציעות קריטיות של שחקני היריבה (סתם מקצין את הטיעון…)?
      .
      הגעה שנה אחרי שנה לשלבים מתקדמים היא מה שחשוב הזכייה באליפות עצמה תלויה בכל כך הרבה גורמים שזה תמיד יישאר עמום אם יש או אין את זה (הרגל של דורנט שנה אחת פציעה של מידלטון בשנה העוקבת וכו'). בסוף אנחנו מדברים על מערכת כאוטית. לא כדאי לקחת החלטות על סמך התוצאות שלה.

      1. עם הפסקה השניה אני מסכים לחלוטין. לכן, לדעתי, כמו שכתבתי למעלה – "זה לא (רק) עניין של "שורה תחתונה", זה גם עניין של התרשמות (סובייקטיבית, כמובן):
        https://hoops.co.il/?p=267947".
        .
        אפשר כמובן לחשוב אחרת על טייטום, אבל לדעתי באמת אין לו את זה, בעיקר סביב קבלת החלטות במאני טיים. זה לא אומר שהוא לא שחקן מצוין, אבל כן, לטעמי, שהוא לא מוצלח בתור מספר אחד בקבוצה. רק כרפרנס – ווסטברוק נוראי בזה, הארדן ודוראנט ככה-ככה, קוואי, אם הוא בריא, לגמרי מצוין בזה, לברון כמובן מצוין בזה, וכו'.

        1. בוא נלך עם ההגיון שלך. במה קוואי מצוין בזה? נכשל בענק בקליפרס שהראו שהם מגיעים גבוה יותר בלעדיו (גמר מערב לראשונה) מאשר איתו (הפסד מהדהד לדנבר הטירונית יחסית).
          ואתה יודע מה סבבה נלך עם ההיגיון שלך 2. מה אפשר בכלל לעשות אחרת? טרייד על מי בדיוק?

          1. קוואי בריא שיחק מעולה בפלייאוף כל עונה שאני זוכר. הפסד אחד לדנבר לא מעיד על הכלל אלא ההפך.
            .
            בנוגע למה אפשר לעשות – כתבתי למעלה, בעיקר להביא מאמן טוב ומתאים, ולקוות שזה יספיק. לא המלצתי להטריד את טייטום או אף אחד אחר.

            1. בוא ננסה להיצמד לקרטריון שבחרת – הובלה של קבוצה עד הסוף. קוואי עד עונת 13-14ממש לא היה המוביל של הקבוצה וקיבל FMVP תמוהה מאוד לדעתי (ברמת האיגי בשנה לאחר מכן) בעונת 14-15 עף בסיבוב הראשון לקליפרס. 15-16 עף לאוקלוהומה של דורנט וראס. שנה לאחר מכן נפצע בגמר האיזורי. במעבר לטורנטו הוא אכן עשה פלייאוף מדהים. עונת בבועה הוא כאמור עף לדנבר. שנה שעברה נתן סדרות טובות אבל כאמור הקבוצה הסתדרה גם בלעדיו והגיע לגמר איזורי ראשון בתולדותיה. לפי הקריטריונים שלך יש לו 3 כשלונות (העונות שבהן היה בריא והפסיד) לעומת הצלחה אחת בודדת וגם זה בגיל הרבה יותר מבוגר מטייטום. אז איפה העקביות בטיעון?

            2. חגי, נדמה לי שאתה מתווכח עם עצמך – לא אמרתי שקוואי הלך עד הסוף בכל עונה, אמרתי שהוא שיחק מצוין בפלייאוף כמעט כל עונה שהיה בריא. אני חושב שהוא היה מצוין ב-2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2019, חלק לא קטן מ-2020, ומאז היה בעיקר פצוע. לא בחרתי את הקריטריון הזה, להיפך, אמרתי שזה סובייקטיבי.

  9. תודה דור אחלה סיקור למשחק לא צפוי בעליל.
    1. הבירות של גיא ושלי במינוס 2 – רק שהוא בדרך למשחקי בית ואני בחוץ.
    2. תאכלס זה פלייאוף נוראי מבחינתי – מיני וראס בחוץ בראשון, הארדן וקיידי בשני. נשארתי עם ברירות מחדל וגם הן בדרך החוצה. הטבעתי את בוסטון, מעניין מה יהיה עם דנבר.
    3. גמר מיאמי דנבר – כדור שינה. מה נהיה מהליגה? כולם יצאו רפי הבנה כי המשחק השתנה. צריך לעשות התאמות.
    4. ברכות לאוהדי מיאמי במחוזותינו. סטרוס, וינסנט, מרטין… גלקטיקוס… מי היה מאמין. ספולסטרה ובאטלר מדהימים!!! לא פחות.
    5. בוסטון עוד לא נכנעו. הז׳יטונים שלי עדיין עליהם.
    בינתיים אבו פופי ודוקי רזי מיואשים, משחקים טאקי במקלט ושואלים את עצמם איך הגענו לזה…
    בקווין דה בריינה ננוחם

    1. שטויות כרגיל
      אני כבר חצי שנה מציף את הבעייה ורק עכשיו מתעוררים כולכם מהתרדמה.
      כל מי שאמר שמאזולה מאמן מצוין יוצא בזוקה משומשת.
      🙂

      1. אני חשבתי שהוא מאמן מצוין, אבל הוא הראה בעיות קשות, הן בניהול הספסל, שיטת המשחק, החדרת מוטיבציה, פסקי זמן… ייתכן והוא יהיה מאמן מצוין בהמשך, אבל בשלב הזה של ההתפתחות שלו הוא פשוט לא מוכן.

            1. הוא לא מגיב למה שקורה. יש לו עוד 2 הזדמנויות לפחות

            2. נניח שהוא בסדר, מי צריך לשלם שהוא נמצא שם על הקווים ולא על הספסל?

    2. בוסטון גמורה . היא לא תחזור מפיגור כזה אחרי שני משחקי הבית . נניח שהיא תצליח לנצח אחד בפלורידה ( אין סיכוי שאת שניהם) . היא תהיה בפיגור 3:1 , ואז תפסיד את אחד משני הבאים . לכל היותר ייגמר בשישה.

      1. 90% שאתה צודק.
        ועדיין – יש מצב שמיאמי ייזכרו שחצי מהם זה שחקנים שלא נבחרו בדראפט, ג'ימי "יחזור" לעצמו, ובוסטון יתחברו טיפה יותר (הפוטנציאל תמיד שם). ניצחון של בוסטון במשחק 3 איננו תרחיש מופרך, ומשם… כמו שאמרתי – 10%

        1. לפי מה שראיתי עד עכשיו מיאמי עלו מאד ברמה
          לא ברור לי העניין ואני מתחיל לחשוב שבעקבות הפציעה של הירו, משהו ממש טוב עובר עליהם
          הסלטיקס לא טובים מספיק סורי
          כמו שזה נראה – סוויפ

          1. אתה כנראה צודק, זה מוזר שבלי הירו הם משחקים ככה. ובכל זאת, בוסטון יכולים לקחת את משחק 3 והכל יתערער. יהיה מעניין לראות את הרוח של בוסטון.

  10. מיאמי דנבר בגמר זה ממש לא כדור שינה
    2 הקבוצות הללו עדיפות על גמר של לייקרס בוסטון. 2 קבוצות עם אולסטרים שפצועים בראש ופריכים כמו בורקס גבינה שיצא מהתנור.
    מעדיף את יוקיץ כל יום…כמות הוואוו שיוצאת מהפה כשהוא עם הכדור ביד זה ללא תקדים !

    1. אם אני צריך לבחור מיאמי דנבר או בוסטון לייקרס – אני בוחר באפשרות השנייה. יוקיץ ומארי מדהימים אבל משהו חסר בדנבר. היא אפורה ולא מלהיבה.
      בוסטון הייתה קבוצת הגנה מדהימה. לא יודע איך התדרדרו ככה.
      הלייקרס – כבר נאמר כאן – הם באופן פרדוקסלי סוג של טים-טמיר. נלחמים, לא אנוכיים, שומרים נהדר ומוציאים מעצמם את המירב עם שחקנים מהדרג השני והשלישי (ראסל, שרודר, ריבס, האצימורה). לברון מנהיג ולא יותר מדי כופה את עצמו. בעיקר עודה שטויות עם השלשות, אבל בהחלט מנסה להגן כמה שאפשר בגילו.
      שמעו – אני עוד עלול לעלות על העגלה שלהם!!!!! אחליט עד הערב…
      😉😉

    2. עגל ומאנו – יש לכם את זה ביותר PC?
      בוסטון-לייקרס יהיה אש-שריפה, גם מבחינת כדורסל וגם מבחינת הסיפורים. אתם באמת משווים את זה למיאמי נגד דנבר? (בלי להעליב) איי זונט סינק סו

        1. די עם ה-PC
          הלייקרס משחקים הרבה יותר יפה מהם.
          הם ניצחו את המשחק האחרון כי מארי קלע 6 שלשות קשות ברצף, הירו בול פסיכי. הם משחקים יפה, אבל לא צריך להגזים. למה אין להם אוהדים באתר? מלבד האיסלנדי – כולם על העגלה שלהם אלה אוהדי הצלחות.
          סתם דוגמה לאיך מעצבים לנו את התודעה – איפשהו בסוף השלישי או תחילת הרביעי (לא זוכר, ראיתי הכל בדיליי) פורטר רץ במתפרצת לפינה ויוקיץ' מסר לו לשלשה משם. כולם היללו את שניהם – ובצדק.
          אבל –
          תסתכל שוב על המסירה של יוקיץ' – היא ממש גרועה! היא מגיעה לפורטר אחורה ולרגל, הוא ממש צריך לעצור את התנועה ולהתכופף כדי לאסוף אותה. זה ממש מקשה לו על הקליעה. יוקיץ' מוסר גדול – אבל הרבה מסירות שלו במשחק הזה היו גבוהות מדי או הצידה, וממש לא נוחות. בשורה התחתונה – רשמו לו אסיסט והמקהלה כאן שרה הללויה.
          שמע – אם תמשיכו להרגיז אותי עם כל ה-PC – אני עוד אכריז הערב לייקרס!

            1. הנה עוד דוגמה – ראיית משחק מושלמת אבל הביצוע לא משהו, המסירה מגיעה לגורדון לרגל
              https://youtu.be/60viMOu2oIQ?t=167

            2. והנה המסירה המדוברת – ראייה טובה, הכל מצויין, אבל הביצוע גרוע. פורטר קולע שם קליעה מאוד קשה.
              https://youtu.be/60viMOu2oIQ?t=189
              .
              יוקיץ' מוסר מדהים – אבל יש לו גם מסירות לא טובות שמסתיימות באסיסטים – אם תשווה אותו למוסרים הגדולים – לדעתי הם מבצעים טיפה יותר טוב ממנו. עדיין – הוא הכי טוב בליגה. אין ויכוח על זה (מצדי)

            3. דה שוט לא הצלחת להבין מה אתה רוצה להגיד?
              הרי יש לך איזשהו מסר, "נירטיב", שאתה דוחף, פשוט לא ברור מהו.
              (מוסכם שהלייקרס משחקים קבוצתי ונפלא, יוקיץ' אדיר אבל הקבוצה תלויה בו יותר מדי, מה עוד?)

            4. עגל – אני רוצה להגיד שההילולה סביב יוקיץ' קצת מוגזמת ולוקה בהרבה פוליטקלי קורקט.
              יוקיץ' ענק ענק אבל יש לו צוות מסייע שפורח בפלייאוף הזה בראשות מארי, אבל לא רק. כולם שם מתעלים על עצמם (פורטר נותן תפוקה יפה, הוא מוגבל בכדרור ולכן לא כוכב על).
              יוקיץ' לא תפקד ממש טוב ברבעי-4 בשני המשחקים נגד הלייקרס ומארי ובראון די הצילו לו את התחת. הפסד ללייקרס באחד המשחקים היה מכניס בדנבר הרבה מאוד לחץ.
              באטלר לעומת זאת סוחב חבורה הרבה יותר אפורה ומוגבלת – ועבר את מילווקי בריאה(!) ומוביל 0:2 על בוסטון. זה הישג בלתי נתפס.
              אין לי נירטיב, אני רק חושב שכל שירי ההלל ליוקיץ' ולדנבר שפתאום כולם כאן אוהדים שלה – הם מין סחף כזה שנעים לזרום איתו. לפחות בסדרה נגד הלייקרס – בינתיים – הם חיים מהתעלויות של יחידים, בעיקר ג'מאל מארי עם הירו בול פסיכי ברביעי שלשום. יוקיץ' היה די בינוני במשחק הזה וברבע הרביעי בקושי זז.

            5. יוקיץ באמת שובק ברבע האחרון וזה לא לזכותו. השחקנים סביבו באמת מצוינים, להגיד שהם מצילים אותו זה מוגזם, אבל ניחא. הייתי אומר את זה בצורה חיובית- הלייקרס ממש מפתיעים לטובה.
              מה שג׳ימי עושה עם החבורה המוגבלת שלו זה מדהים אבל אין צורך לשנמך את יוקיץ׳.

            6. יוקיץ' משחק בלי 2 שחקני חמישייה ועם קמפאזואים ומפסיד – יוקיץ' אפס אוברייטד נחנק בפלייאוף
              יוקיץ' נותן מספרים היסטוריים והקבוצה בריאה ומנצחת – יוקיץ' מנצח רק בגלל הצוות המסייע

            1. יש להם שישה(!) שחקנים בפלייאוף עם דו ספרתי, הקלעי השני שלהם (מארי) קולע 27 פלוס למשחק
              ללייקרס יש חמישה בדו ספרתי, הקלעי המוביל שלהם (לברון) עם 23 למשחק
              לבוסטון חמישה בדו ספרתי, הקלע המוביל (טייטום) עם 28.7 למשחק
              מיאמי עם כמעט שמונה(!!!) בדו ספרתי, אבל שם באטלר עם 30 פלוס והבא בתור עם 18.5
              באטלר לגמרי סוחב את מיאמי – כולם עוזרים אבל הוא זורח. יוקיץ' הכי טוב בפלייאוף – אבל מארי די הבא בתור אחריו ואחרי באטלר, וגם האחרים שם נותנים מנות קבועות.
              אבל עזוב – למה לקלקל לכולם – בוא נשאיר את הנירטיב כמו שהוא (ראינו לאן יוקיץ' הגיע בלי מארי) – ואני מכריז הערב –
              לייקרס! 1:2
              (עד עכשיו בחצאי הגמר האני 2:2 חחח)

            2. ד"א את משחק 6 בפיניקס הרג קולדוול פופ

            3. אני כותב כבר הרבה זמן. זו קודם כל קבוצה.
              וכאשר יש לך קבוצה, עם הכוכב הגדול ביותר ולצדו עוד כוכב ענק וסגל שמאמינים בעצמם אתה מקבל קונטנדרית מובילה (ובהפרש) לזכייה באליפות.

            4. + 11
              מקבל.
              ובכל זאת – הערב אתה עושה צעד לכיוון הבירה האבודה.
              שלי לגמרי אבודה… אוי אוי

      1. על איזה PC אתה מדבר? הכדורסל של בוסטון בפלייאוף כואב בעיניים, בדיוק כמו שמנחם כתב – עושים תורות בבידודים, כל קבוצת קטסל משחקת יותר חכם מהם. הלייקרס יותר טובים, אבל גם שם זה לא דנבר. מבחינת סיפורים – עלילות לברון כבר יצאו לי מהאף, אחד השחקנים הגדולים ביותר אי פעם, בין אם יזכה העונה ובין אם לא. בדייויס אין לי עניין מיוחד, ולא על אוסטין ריבס לבדו יחיה הסיפור. מיאמי ממקום שמונה שמגיעה לגמר זה סיפור מצוין. דנבר זה בטח סיפור מצוין – שחקן בבחירה 42 הופך לשחקן הכי טוב בעולם מוביל מועדון משוק קטן לאליפות ראשונה בתולדותיו – לא היה כדבר הזה בליגה, ולא יודע אם היה בספורט קבוצתי כלשהו (בריידי היה 199 או משהו כזה, אבל נדמה לי שבפוטבול יש הרבה סיבובים).
        אתה כמובן מוזמן להעדיף בוסטון נגד לייקרס, אבל זה בוודאי לא עניין של PC.

        1. יאללה מאנו – אני מקבל – תמחק PC
          אבל זה רק בגלל שאני אוהב את התגובות שלך חחחח
          .
          גיא – תורת הנעליים הרבה יותר מורכבת מהדרך שבה אנשים תופסים אותה – היא חובקת-כל, יום אחד אסביר ואפרט. בינתיים תסתכל על הנעליים של הבוסטונאים – ורוד(!), צהוב זוהר (יותר מזוג אחד), צבעוני (ווייט) ועוד משהו מעורב (טיימלורד). הם עסוקים בהגדרה עצמית, מיאמי מתעסקים בכדורסל.

  11. תודה דור.
    מסתבר שהשופטים לא קיבלו את המזכר של "מה הליגה רוצה" .
    נכון שמבחינת "שמות", גמר בוסטון נגד לייקרס גדול יותר אבל מבחינת כדורסל ? יוקיץ' נגד ג'ימי ?
    שאפו למיאמי. לא האמנתי שיקחו גם את זה.

  12. אאלט בוסטון בערך 30-30 כשקולעת פחות מ 40 אחוז מהשלוש
    ו- 36 נצחונות לעומת 2 הפסדים כשקולעת 40 אחוז או יותר.
    הערב קלעו 30 אחוז בערך.

  13. האם למישהו יש קובץ אקסל או pdf עם המון מספרים וסטטיסטיקה של הנבא? כמה שיותר יותר טוב. כן, אני יודע שיש אתרים שאפשר להוריד הכל בלה בלה בלה אבל אין לי כוח להרכיב משהו גדול ורוצה לבדוק אם מישהו מכיר מקור (או שיש לו בעצמו) כזה.

  14. פעם נוספת מיאמי מוכיחה שהיא אפשר להספיד אותה. עוד ריצה מטורפת בסיום. הפעם נודה לגרנט וויליאמס שהדליק את ג'ימי והשאר היסטוריה.

    אני לא אוהב להתלונן על השיפוט אבל התוקף שהדביקו לבאטלר במקום לתת לו 3 זריקות היה בזיוני. למזלנו זה לא השפיע.

    באטלר ומרטין קיבלו מחמאות בצדק, אבל ראוי לצייו גם את באם שנתן הופעה אדירה בשני צדי המגרש. זאת היכולת שהוא הציג לפני האולסטאר, וזה השחקן שמיאמי צריכה בפלייאוף.

    1. הורפורד התקפית היה חושך בשני המשחקים בבית מול מיאמי גם הגנתית לא היה שווה כל כך הרבה.
      אנחנו רואים את זה לא פעם כשהכסף על השולחן, כולל התקופה באטלנטה וההרפתקה בפילי.
      חסר לו משהו.

  15. אצל רפי ההבנה היתרון של הלייקרס מהקו זה כי הם הולכים לסל חחחחחחחחחח לדנבר גם אין איש בצבע ולא הולכים לסל 🙂
    ואני לא מדבר על מיליון העבירות שעשו בסופי משחקים מורי לשלוח אותו לקו כדי להציל את המשחק. לך תסביר להם, אצלם זה "טעויות שיפוט" מקריות לחלוטין 🙂
    ובכלל לא מסדרים לשקץ שחקנים, שרודר, ונדרבילט, ביזלי, האצימורה חלמו בלילה לשחק לצידו, עוזי חיטמן בא להם בחלום ועשה להם חלום עליכם.
    כמה בנות יענה יש פה חחח

    1. 🙂
      אחי אתה לא באמת מאמין שהכל מכור מראש.
      כן, יש פה העדפה של הכוכבים ובעיקר לברון אבל אין מדיניות של בוא נביא את הלייקרס לגמר מול הסלטיקס.

      1. מי אמר שהכל מכור? יש יד נעלמת. אין מדיניות יש רצון והכוונה ונטייה לטובת הלייקרס. בוסטון לא קשורים בכלל.
        יש רצון להאדיר את השקץ אבל אם היריב יקלע טוב למרות שהוציאו לו שחקנים אין להם מה לעשות בנדון השופטים לא יכולים לחסום או לקלוע הם יכולים לתת שריקות אוויר לפרק הגנה עם 4 מהירות ואז הכל עונשין להשבית שחקנים וכאלה ואת זה הם עושים חזק מול דנבר ועשו מול גס כמו שציפינו וידענו

  16. תגובות נהדרות ודיון מצויין ,תודה לכולם …
    טאטום עדיין לא בשל עד הסוף….אם הסלטיקס שומרים על הגרעין ואם בזוקה יתגלה כמאמן אז עוד 2/3 שנים הם שושלת.
    טייטום עשה המון בחמש שש עונות והוא רק בן 25 , עדיין ילדון. בהחלט "יש לו את זה " גם אם לא ממש בעונה הזאת.
    זה לא טמביד שאין לו שום תוחלת.

    1. אני חושב שלטמביד יש תוחלת הוא רק בלי המאמן הנכון.
      הוא צריך מישהו שינחה אותו כראוי, זה הכל. והוא לא צריך את הארדן איתו.

  17. זר פרחים לגרמט ויליאמס שהיה חייב להדליק את ג'ימי לקראת הסיום. מיאמי מעולים ברגעי הקלאץ'! בכל הפלייאוף הם יוצאים ממשחקים צמודים עם ידם על העליונה. הגחבור של המשחק מבחינתי היה כיילב מרטין שנתן 25 נקודות שקטות באחוזים מצויינים כשבאם ובאטלר נמנמו ולאורי ישן על המגרש.
    ספו הוציא את רובינסון בדקות האחרונות אחרי שבוסטון הלכו עליו בכח בכל התקפה ומאז הרחבה של מיאמי נסתמה סופית.
    השיפוט כרגיל ביזיוני ועבירת "התוקף" של באטלר הייתה בדיחה…

  18. וואו.
    אני כל כך שמח בשביל ג'ימי ובשביל מיאמי. אין ארגון ואין איש שיותר מגיע להם אליפות יותר מההיט ובאטלר. מקווה שיעשו את העבודה בבית (בגדול. גם משחק אחד לשמוט ולסגור בחמישה, זה סבבה)

  19. לא לעניין האופי הלוזרי והיכולת הנרפית של הסלטיקס ובכלל וטאטום בפרט בדקות המכריעות.
    זה מנוגד למקובל בקבוצות הטובות של הסלטיקס והקבוצה הנוכחית מביישת בסדרה זו עד כה את "גאוות הסלטיקס"!!!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט