פריוויו לסדרת גמר המערב למשחק 1 / NBA בדם ואהרן ברלין

פריוויו לסדרת גמר המערב למשחק 1 / NBA בדם ואהרן ברלין

פריוויו פלייאוף 2023: דנבר נאגאס (1) – לוס אנג'לס לייקרס (7) / NBA בדם

מדוע זאת הסדרה? סדרה עם 3 שחקני טופ 10+ שחקן טופ 20 זה ההסבר במשפט אחד. שני הסנטרים הטובים בליגה, שכל אחד מהם מושלם בצד אחר של המגרש, ועם כח העל שלהם ינסו לכופף האחד את השני. לא היה קרב סנטרים כאלו מוכשרים שנים רבות. מעבר לכך, השחקנים הכי חכמים בליגה נפגשים לקרב מוחות מרתק מאין כמותו. תוסיפו לזה את הווירטואוזיות של מארי והסיפור הלא נגמר של לברון ג'יימס בן ה38 שרודף אחרי טבעת חמישית וההיסטוריה כולה ותקבלו פוטנציאל לסדרה לפנתאון.

מאזן פנימי ביניהן העונה: 2-1 ללייקרס.

דנבר נאגטס:

מאזן: 53-29

חמישייה: ג'מאל מארי, קנטביוס קולדוול פופ, מייקל פורטר ג'וניור, ארון גורדון, ניקולה יוקיץ'.

מחליפים בולטים: ברוס בראון, ג'ף גרין, כריסטיאן בראון.

מה היה עד כה?

דנבר עברה בצורה משכנעת את מינסוטה ב5 משחקים די קלילים, וכולם ציפו שמול פיניקס היא תתקשה הרבה יותר.

אמנם הסדרה הגיעה ל 6 משחקים, אבל מתחילתה ועד סופה היה ברור מי הקבוצה הטובה והאיכותית יותר.

יוקיץ' מסיים סדרה מפלצתית עם 34.5 נק'(בכמעט 60% מהשדה), 10.3 אס' ו13.2 ריב' ומתעלל בכל סנטר שפיניקס זרקה עליו, ששאר השחקנים משלימים אותו נהדר.

צריך להזכיר שפיניקס סיימה את הסדרה חבולה פיזית (פול נעדר מאמצע הסדרה, אייטון במשחק האחרון),אבל בעיקר מנטלית. היא נראתה כמו אוסף שחקנים שקובצו יחדיו בטעות.

עד כה בפלייאוף היא המרשימה מכולן, אך היא לא עמדה עדיין מול יריבה איכותית ומחוברת.

לוס אנג'לס לייקרס:

מאזן: 39- 43

חמישייה: דיאנג'לו ראסל, אוסטין ריבס, לברון ג'יימס, ג'ארד ואנדרווליט, אנתוני דיוויס.

מחליפים בולטים: דניס שרודר, לוני ווקר, רוי האצ'ימורה.

מה היה עד כה?

הלייקרס עברו את ממפיס וגולדן סטייט ב6 משחקים קשוחים.

הסדרות היוו ממש שחזור האחת של השנייה. הלייקרס גונבים את המשחק הראשון בחוץ ומפסידים בשאר משחקי החוץ, אח"כ מנצחים די בקלות במשחקי הבית וסוגרים עניין (שבכל סדרה מתקשים במשחק בית אחד).

היריבות של הלייקרס לא היו מושלמות כלל, אבל הם היו קבוצות קשוחות ומחוברות שלא פשוט היה לעבור אותן ועוד בלי יתרון ביתיות, במיוחד גולדן סטייט האלופה היוצאת.

הלייקרס ממשחק למשחק נראים יותר ויותר מחוברים, ודרווין האם (המצויין), משתמש בקלפים שיש לו בחכמה לפי המצ'אפ הנדרש, שבכל פעם שחקן רוטציה אחר נוצץ, שבתווך לברון מנהיג ודיוויס בתצוגות הגנה כבירות שלא נראו שנים.

יוקיץ' + מארי VS לברון + דיוויס

אחרי עוד פוסטסיזן לא משכנע כלל של ג'ואל אמביד, ניתן לומר שזו הסדרה עם 2 הסנטרים הטובים בליגה בפער ניכר מהיתר. יוקיץ' הוא המאסטרו בהתקפת הנאגטס, דיוויס הוא המאסטרו בהגנת הלייקרס.

מי ישלוט במצ'אפ המרתק הזה? עוד לא נמצא הסנטר שיאט את יוקיץ'.

דיוויס מגן צבע שמזכיר את ביל ראסל האייקוני (סנטר לא גבוה במיוחד -2.08 , אתלטי ונייד מאוד, מוטת ידיים מפלצתית וכישרון הגנתי יוצא דופן), אבל לשמור על סנטרים עבי בשר זה פחות תחום ההתמחות שלו.

בגמר המערב בבועה דקות רבות דוויט הווארד שמר על יוקיץ' והקשה עליו לפרקים די ארוכים.

הווארד כבר איננו ויוקיץ' עכשיו בגרסת הMVP. קיימת סיטואציה שטריסטן תומפסון יצא מהנפתלין וישמור על יוקיץ' , אבל מידת כושרו לא ברורה וגם לדיוויס נעלמה הקליעה מרחוק, כך שקשה לדמיין שהם ישחקו יחדיו (שדיוויס משחק כ PF). במקרה הטוב תומפסון ישחק בזמן שדיוויס יקבל מנוחה.

למרות שדיוויס משנה אינספור זריקות בצבע וחוסם כל דבר (3.3 בלוק בממוצע), הוא לא נוטה להסתבך בבעיית עבירות (2.7 בלבד). נתון חשוב כי הגו'קר הוא מסיבי וחכם וינסה לסחוט ממנו עבירות ולהוציא אותו מהמשחק. דייויס ייצטרך להיות סופר זהיר איתו, ולא ליפול להטעיות שלו.

יוקיץ' על כל כישוריו הרבים בהתקפה, הוא מגן די חלש בצבע ומחוצה לו. אמנם דנבר מכסה עליו היטב בהגנה, אבל הם עוד לא נתקלו בשחקני צבע מסיביים ברמת שני כוכבי הלייקרס, שלברון יוכל להזמין פיקנ'רול עם דיוויס ולנצל את חוסר הניידות של יוקיץ' או לחילופין חדירות של לברון שהגו'קר יתקשה לעצור. לברון יודע לנצל נקודת תורפה אצל היריב ולהשתמש בה כנגדו בצורה עקבית. שגם דיוויס קל הרגליים יכול לעקוף את יוקיץ' בפוסט ולשעוט לעבר הסל.

ג'מאל מארי משלים נהדר את יוקיץ' נהדר עם 25.9 נק' ו6.5 אס' בפלייאוף והוא השחקן הרביעי בטיבו בסדרה.

אני אתן יתרון קטן ללייקרס.

MPJ + גורדון VS ראסל + ריבס

דנבר צריכה מפורטר ג'וניור הרבה יותר מ14.5 נק' למשחק, בטח שהוא לא תורם באס' והוא לא טוב הגנתית. ייתכן שלסדרה כזאת פיזית ישתמשו בו פחות, בטח אם הוא לא יהיה יותר יציב וטוב התקפית.

דילו כמוהו, לא יציב התקפית, אבל הגנתית "נסבל" יותר ומופיע לעיתים למאני טיים (3 שלשות רצופות מול ממפיס במשחק מס' 4, הסל האחרון במשחק מס' 1 מול גולדן סטייט). שני רגעים שבפירוש עזרו ללייקרס לצאת עם ניצחון בשני רגעים קריטיים בכל סדרה.

גורדון וריבס הם הדבק של קבוצותיהם, שניהם מס' 3 בדקות בקבוצה (שניהם עם בדיוק 35.1 דק' למשחק).

גורדון (שהוא מומחה הגנה על שחקני כנף), בסיבוב הקודם התיש מאוד את דוראנט ויקווה לעשות זאת מול לברון הלא צעיר בלשון המעטה (שלא פוגע מ3 בינתיים עם 26% עד כה) ועשוי לעיתים להמר ממנו בזריקות ל3.

ריבס מעבר לנקודות (15.4 למשחק), מוריד 4.8 ריב' ומחלק 4.3 אס' ומשחק עם הרבה לב ונשמה. בדומה לגורדון שניהם המניות הבטוחות מאחורי שני הכוכבים.

לא ניתן לקבוע הכרעה לצד מסויים.

רול פליירס:

מעבר לKCP שקולע היטב מבחוץ, שאר שחקני המשנה של דנבר לא פוגעים מ3. ברוס בראון עם 25%, ג'ף גרין עם 23% וכריסטיאן בראון הרוקי זורק חצי שלשה למשחק. הלייקרס ייתעלמו מהם במופגן וייתנו להם לנסות לנצח אותם בציפייה שיחטיאו.

אצל הלייקרס ואנדרווליט מקבל פחות ופחות דקות עקב תפוקתו ההתקפית הנמוכה (5.3 נ'ק ו25% מה3), אבל ייתכן שמול יוקיץ' ייצטרכו את תרומתו בעזרה לדייויס.

לוני ווקר חזר לרוטציה בסדרה מול הלוחמים ונראה טוב. בתוספת שרודר (שנהדר הגנתית ויקשה על מארי) והאצ'ימורה, יש ללייקרס 3 שחקנים שתורמים התקפית מהספסל לעומת אחד בודד של דנבר ( ברוס בראון).

כח האש של הספסל של הלייקרס נותן לה יתרון.

מדוע זאת הסדרה?

סדרה עם 3 שחקני טופ 10+ שחקן טופ 20 זה ההסבר במשפט אחד.

שני הסנטרים הטובים בליגה, שכל אחד מהם מושלם בצד אחר של המגרש, ועם כח העל שלהם ינסו לכופף האחד את השני. לא היה קרב סנטרים כאלו מוכשרים שנים רבות.

מעבר לכך, השחקנים הכי חכמים בליגה נפגשים לקרב מוחות מרתק מאין כמותו.

תוסיפו לזה את הווירטואוזיות של מארי והסיפור הלא נגמר של לברון ג'יימס בן ה38 שרודף אחרי טבעת חמישית וההיסטוריה כולה ותקבלו פוטנציאל לסדרה לפנתאון.

תחזית

מאזן הכוחות די שווה, ובתוספת ששני הקבוצות עוד לא הפסידו בבית, אלך על שמירת הביתיות של כל אחת מהן שלבסוף יוכרע במשחק 7 דרמטי.

פריוויו למשחק 1 / אהרן ברלין:

3:30 דנבר נאגטס – לוס אנג'לס לייקרס (0-0 בסדרה):

הביתית

המבחן הגדול הראשון של דנבר בפלייאוף הנוכחי הגיע כשההתקפה שלה, שדורגה ראשונה עד כה, תפגוש את ההגנה החזקה של הלייקרס. בניגוד ליריבה שלה הלילה, שפגשה שתי קבוצות חסרות מאוד בעמדת הסנטר, דנבר הייתה צריכה להיות ערנית מאוד באזור הצבע במפגשים מול טאונס וגובר בסיבוב הראשון ואייטון (כששיחק) בסיבוב השני. זה לא הפריע לה להוביל את הפלייאוף בריבאונד הכללי יחד עם שמירה טובה מאוד על הכדור בקצב משחק איטי ואחראי (יחס 2.2 אסיסטים לריבאונדים, מקום ראשון בפלייאוף).

הקצב הולך לשחק תפקיד חשוב מאוד בסדרה הקרובה כאשר הלייקרס, קבוצה מהירה כשלעצמה, פגשה עד כה שתי קבוצות טופ 10 בקצב משחק בעוד דנבר הצליחה להאט מאוד את מינסוטה המהירה ופגשה את פיניקס האיטית בסיבוב השני. למרות שהיא מעדיפה לארגן את ההתקפה שלה באופן אחראי יותר דנבר שנייה בפלייאוף האחרון בנקודות בהתקפות המעבר כך שהיכולת שלה לשנות פאזה ולהעביר את הכדור לצד השני של המגרש במינימום זמן (יוקיץ', אני מדבר אליך) יכולה מאוד להקשות על הלייקרס שלא ממש הצטיינו בהגנת התקפות מעבר מול הווריירס והגריזליס. האיום ההתקפי של יוקיץ', מארי ושאר החברים מגוון כל כך שהיכולת שלהם לעייף את לברון ודייויס עלולה להוות בעיה עבור היריבה מעיר המלאכים.

בצד ההגנתי המשימה של יוקיץ' (ושל העזרה במידת הצורך) תהיה בשמירה על קווי המסירה לכיוונו של דייויס וניסיון להוציא לו את הכדור מהידיים בתקווה שינסה למסור כאשר הוא עומד על 2.3 איבודים על 2.7 אסיסטים. כל עוד הוא לא ימצא מצבי זריקה נוחים ויאלץ להשאיר את הכדור בידיים של קלעי השלוש הלא יציבים של הלייקרס אפשר יהיה לומר שההגנה של הנאגטס עשתה את שלה. גורדון, KCP וברוס בראון יצטרכו למנוע מהלייקרס את משחק המסירות שלהם שמגיע מכמה כיוונים וינסו להכריח את לברון לקחת זריקות משלוש אותן הוא קולע באחוזים מזעזעים בפלייאוף הנוכחי. אם יצופפו את הצבע ויוציאו את שחקני הלייקרס אל מחוץ לקשת השלוש המאצ'אפ יהיה קל יותר עבור דנבר.

האורחת

ספסל, ספסל ועוד פעם ספסל. הייתרון היחסי המרכזי של הקבוצה מאל איי על יריבתה הלילה נמצא ביכולת של השחקנים המחליפים. 31.4-21.1 לטובת הלייקרס עד כה בכמות הנקודות למשחק שנותנים שחקני המשנה בפלייאוף הנוכחי בסדרה שאמורה להיות על טהרת אוסטין ריבס ולוני ווקר. כמעט בכל היבט התקפי הלייקרס נחותים מהקבוצה אותה הם הולכים לפגוש בשבועיים הקרובים ויחד עם קצת פחות מנוחה הבחורים שיעלו מהספסל צריכים לתת יותר מהרגיל כדי שהקבוצה תוכל לעמוד בקצב.

לאור ההנחה הסבירה שהיעלמויות חוזרות ונשנות של דייויס לא יהיו נסלחות בסדרה הנוכחית הוא יהיה חייב לקבל עזרה מהשחקנים שסביבו כדי למצוא זריקות נוחות עבורו מול ההגנה החסרה מאוד של יוקיץ'. תקיפה חוזרת ונשנית של הביגמן של הנאגטס בהגנה יחייב מתן עזרה של שאר השחקנים וריווח המשחק של הלייקרס. דייויס יהיה חייב לנסות להעניש ניסיונות של מייק מאלון לשלוח עליו שומרים נמוכים יותר כמו גרין בסדרה מול הווריירס ולתקוף את הסל בתדירות גבוהה יותר מזאת שבסדרה הקודמת. בהגנה הוא יפגוש סוף סוף מישהו בגודל שלו ויצטרך להראות לכולם שהיכולת העילאית שלו לקרוא זריקות לא מוגבלת רק לשחקנים נמוכים וחלשים ממנו. בסדרה מול הווריירס אחד ההבדלים המשמעותיים בין הניצחונות להפסדים נגעו ליכולת של דייויס לקרוא את הסיטואציה ולדעת מתי לעזור בשמירה מחוץ לצבע ומתי לחזור מהר ולהקשות על החדירה לסל.

יוקיץ', שלא צריך את הכדור יותר מדי ויודע לשחק רחוק מהסל יחייב את דייויס לקבל החלטות מהירות שיכולות להיות אחד המפתחות לסדרה הקרובה. מעבר לאסרטיביות של דייויס ולנקודות שלברון כנראה ישיג בכל מקרה נותרת שאלת השלשות כקריטית ביותר עבור הלייקרס. שלוש הקבוצות האחרות שהגיעו לגמרים האזוריים מאיישות את המקומות 1,3 ו 5 באחוזים לשלוש בפלייאוף הנוכחי. הלייקרס? במקום ה 11. בלי לפגוע מחוץ לקשת ההתקפה של הלייקרס הופכת מוגבלת מאוד והיא לא תוכל לעמוד בקצב של יצירת הנקודות היעילה של דנבר. המוסרים הנהדרים של הלייקרס יצטרכו למצוא את האצ'ימורה, ריבס ולוני ווקר מחוץ לקשת בעוד לברון, ראסל ושרודר צריכים להרגיע עם השלשות. לסיום, אפשר לומר שבסדרה הזאת, בניגוד לקודמת, לברון חייב להיות במוד פלייאוף 100%. בסדרה הזאת לא יהיה מיסמאצ' תמידי מתחת לסל והסתמכות על יום קליעה טוב של שחקן או שניים שעולים מהספסל. כדי להדביק את קצת הנקודות הרצחני הצפוי מיוקיץ' ומארי לברון יהיה חייב לספק ערבים של 25+ על בסיס קבוע. בלי הנקודות החשובות שלו אותן הוא עדיין משיג במה שנראה לפעמים כמו קלות בלתי נסבלת בגילו המופלג, אפשר יהיה להכריז מוקדם מהצפוי על הנקמה מגמר המערב בבועה.

ייעדרו: מארי בספק בדנבר, מו במבה בלייקרס.

עוצרים בווגאס: במידה ומארי ישחק מאמין שהביתית תשמור על הביתיות. דנבר ב-15

Subscribe
Notify of
348 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
yaniv
16/05/2023 15:54:20

תודה גם על הפריוויו לסדרה וגם על המשחק.
השאלה אצל הלייקרס זה האם דיוויס ישמור על יוקיץ או לא,לדעתי עדיף שלא ,השאלה מי כן ישמור על יוקיץ ונדרוילט?
הראש אומר שדנבר זאת משוכה גדולה מדי בטח שיש להם יתרון ביתיות אבל נקווה שהלב ינצח.
בכלל הדבר הכי מצחיק זה שלא אוהדי לייקרס לא אוהדי דנבר לא אוהדי לברון לא שונאי לברון(תכלס כל מי שמניתי עד עכשיו זה נראה לי איזה 90% מהאתר)אף אחד מאלה לא יהיה במתח ובלחץ לקראת הלילה כמו מאנו 🙂

Yinon Yavor
16/05/2023 16:57:25
Reply to  yaniv

מסכים איתך לגבי המאבק בין הראש ללב.
יוקיץ זה חתיכת כאב ראש. לדעתי ינסו את גבריאל עליו לא מעט דקות. על הנייר הוא הכי מתאים

FAN
FAN
16/05/2023 19:49:05
Reply to  Yinon Yavor

הגיוני מאוד. אם לא אז מהספסל בוודאות.
אין סיכוי שוונדרבליט יהיה…אולי אולי האצימורה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  yaniv

לגמרי
:-)))))

מנחם לס
16/05/2023 16:18:17

תודה על הפריוויו. לדעתי הרבה תלוי במייקל פורטר ג'וניור. הוא הקלף הסודי של דנבר. עליו לתת את הכדורסל הטוב ביותר שלו עם 20 נקודות כדי שלדנבר יהיה סכוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  מנחם לס

זה קלף סודי כמו גורדן פול. תגיד תודה אם יפציץ משחק 1 בסידרה זה יהיה מעל ומעבר

FAN
FAN
16/05/2023 19:50:28
Reply to  מנחם לס

בסיבוב הקודם מבחינה הגנתית חיפו עליו הרבה והיה נראה שהוא משקשק משמירה…
ומבחינה התקפית זה הרבה תלוי בו ופחות בשמירה עליו..גם הוא וגם מארי לטעמי צריכים להיות הרבה יותר יציבים ממה שהיו בסיבוב הקודם

פיני
16/05/2023 16:33:13

פריוויו יוצאים מן הכלל. תודה.
מעריך שנראה לא מעט דקות, דווקא את דייויס כשחקן שעוזר בצבע ואת ואנדרבליט, או אפילו לברון באים לעזור על יוקיץ. כמובן שהאם מן הסתם ישלח עליו גם גופות ואם הוא יראה שדייויס מתחמם מחצי מרחק, הוא יזיז אותו מדי פעם לארבע.
שתי הקבוצות עדיין לא הפסידו בבית ואני מאמין ששני הרצפים יישברו בסדרה הזו שתגיע לשבעה משחקים ומתוכה תצא האלופה. כל הזמן חשבתי שזו תהיה דנבר, אבל אני מתחיל לחשוש שבמשחק מכריע, ללייקרס יש יותר ניסיון והיא זו שתצא מהמערב.
גו דנבר!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  פיני

לברון בא לעזור 🤣🤣🤣🤣 הוא עוזר רק אם יש סיכוי להייליטס עם בלוק😂😂

פיני
17/05/2023 0:58:57

זה באמת דבר שיעזור לך; לצפות במשחק ולא רק בהיילייטס

ירושלמי
ירושלמי
16/05/2023 16:54:27

תודה רבה
לא מבין למה מדברים ככ הרבה על הספסלים. לא צריך יותר משלושה שחקנים שיתנו 15 דק סבירות,למה עוד סוללה של שחקנים מחליפים שכנראה בכלל לא ישחקו מהווה יתרון לקבוצה כלשהי(חוץ מזה שלמרות שהיא בכלל לא משתמשת בו לדנבר יש אחלה ספסל מעבר לשלושה שמשחקים)??
יוקיץ כבר הראה בפלייאוף שהוא מסוגל להתמודד נגד סנטרים פיזיים ולא רואה סיבה שיתקשה יותר נגד דייויס ולברון. לדעתי גם נראה הרבה דק׳ שבהן גורדון שומר דווקא על דייויס.
מרגיש לי שהלייקרס די אוברייטד כרגע,עונה סדירה מזעזעת ובפלייאוף עד עכשיו הסתמכו לרוב על שחקנים צדדיים שפתאום נתנו הופעת סולו שניצחה להם את המשחק אבל תכלס אין להם באמת שום שחקן יציב בהתקפה שאפשר לבנות עליו או איזה שיטה מנצחת אז דנבר ב5

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 17:04:39
Reply to  ירושלמי

+1966

אור
אור
16/05/2023 17:55:52

אז אתה מסכים שהמאמן שלך לא היה צריך להשתמש יותר בספסל

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 18:07:10
Reply to  אור

לא
אני כן מסכים שיוקיץ ב 5….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  ירושלמי

יוקיץ ינגב את דיוויס את השופטים פחות

FAN
FAN
16/05/2023 19:52:40
Reply to  ירושלמי

גורדון לטעמי יהיה עסוק בשמירה על לברון ויש גבול כמה אפשר להפיל עליו
ומסכים עם עניין השחקנים הצדדיים אבל העובדות אומרות שכל פעם שהם היו צריכים היה להם אחד כזה..כמעט כל שחקן בסגל היה לו משחק התעלות…

דה שוט
16/05/2023 16:54:44

תודה לכותבים אחלה קדימון.
לברון זקן, דיוויס לא יציב, שאר הלייקרס שחקנים של יום.
יוקיץ׳ בשל ומוכן, מארי מתחזק, פורטר ג׳וניור וקיי סי פי נפיצים וגורדון מפצח גולגלות.
דנבר מטאטאים.
הערב ייגמר באמצע השלישי
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אוי ואבוי דה שוט תעלה על העגלה של הטראקרס למה לעשות ככה

Yinon Yavor
16/05/2023 16:59:39

מישהו יודע מה קרה למארי?
למה הוא בספק להערב? זה הבדל גדול אם הוא משחק או לא.
אגב, אם הוא לא משחק, אל תשכחו להאשים גם בזה את הלייקרס…

ירושלמי
ירושלמי
16/05/2023 17:00:45
Reply to  Yinon Yavor

הוא היה בספק גם למשחק 6 נגד הסאנס ושיחק בסוף.
נראלי שחולה בסוג של שפעת אבל לא משהו רציני

ירושלמי
ירושלמי
16/05/2023 17:02:16
Reply to  Yinon Yavor
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Yinon Yavor

מפחד מהמלך

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 17:02:56

עם כל הכבוד, דנוור בג'נטלמני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איפה אתה חי רזיאל? חטפת לום לראש?
השופטים לא יתנו יד לכזה דבר לעולם שלבן שמן זר ישפיל את המלך שלהם. אתה נאיבי כמו et

פלורנטינו
פלורנטינו
16/05/2023 17:13:29

אני במקום האם מנסה קצת אזורית עם דייויס בצבע או אפילו בוקס אנד וואן עם ואנדרבליט על מארי.
לדנבר יש את השחקן הכי טוב בסדרה והתקפה מאומנת ומסודרת יותר. אבל גם בסיבוב הראשון שההתקפה של גולדן סטייט הייתה מעולה כולם אמרו שמי שתצא מגולדן קינגס תקרע את מי שתצא מלייקרס ממפיס. ובסוף ההגנה של הלייקרס שיתקה אותם וגרמה להם לשחק מכוער.
גם דנבר עוד לא פגשה הגנה ממש טובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת דנבר טיילה בקליר פאת עד כה

FAN
FAN
16/05/2023 19:53:58

אם הכדור בידיים של יוקיץ, ודיוויס הוא הוואן, אני דווקא רואה את יוקיץ חוגג

פלורנטינו
פלורנטינו
17/05/2023 0:10:31
Reply to  FAN

הוואן זה ואנדרבליט על מארי דייוויס לא יוצא מהצבע

בוגי
בוגי
16/05/2023 17:29:01

תודה רבה לשניכם

אני לא מסכים עם הבאת יתרון קל ללייקרס במצ'אפ של יוקיץ' מארי vs לברון דיוויס
נכון שההגנה של דיוויס טובה אבל גם לברון וגם דיוויס מאוד מוגבלים מחצי מרחק והלאה ודיוויס מאוד לא יציב התקפית לעומת יוקיץ' שקולע נהדר מרחוק ואפילו 45 אחוז מהשלוש ומראה לנו מה זה יציבות שכל משחק הוא מגיע ומארי שטיפה פחות יציב אבל עדיין קולע נהדר מכל טווח

בנוסף יוקיץ' ומארי קולעים 12 נק' יותר ומחלקים 6.6 אסיסטים יותר ולכן היתרון הוא לדנבר למרות ההגנה והנצחון בריבאונדים

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:23:17
Reply to  בוגי

זה ברור

NFS
NFS
16/05/2023 17:32:42

מארי בסיום מחלה, הלייקרס צריכים להיזהר שלא ישתעל על דיוויס.
בבועה הזכורה לשמצה (איזה שיפוט נאחס היה שם, אללה יסתור) ללייקרס היה את דווייט הווארד שעשה את המוות ליוקיץ' עם מכות קטנות כגדולות ולכלוכים למיניהם. ללייקרס אין כזה הפעם.
דנבר 4:2 ונקמה מתוקה על ההפסד בבועה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

🤣🤣🤣 יש להם מו במבה בתפקיד הנגר התורן

השומר
השומר
16/05/2023 17:43:08

תודה חברים אחלה קדימון.
אני מזכיר גם למגיבים מעליי להמר את גם על המשחק הערב ולא רק על הסדרה.

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 17:59:04
Reply to  השומר

ניצחון של דנוורס
יוקיץ יצליף בשוטו בסוסים הקווקזים השקץ המזוקן והגבבושקה.
יעשה מהם נקניק לא כשר

איצקו
איצקו
16/05/2023 19:59:36
Reply to  השומר

מהמר על הלייקרס היום
תוכל לתת לנו כיון מה הולך עם ההימורים מבחינת אחוזי פגיעה?

צחי
צחי
16/05/2023 18:03:37

דנבר מפרקת את הלייקרס 4:1
לברון הזקן והתפלצת מתקשר מהחנייה לגרין וסטף ומבקש מהם להצטרף לגולדן למסע משותף אל הטבעת החמישית ואולי השישית.
אחוות קשישי הליגה במסע טבח בליגה.
(חחחחחחחח חס וחלילה שלברון ייכנס להיכל הקודש המוזהב וייטמא אותו)

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 18:23:38
Reply to  צחי

לגרין ולקיירי

trusttheprocess
trusttheprocess
16/05/2023 18:19:51

הללויה
דוק ריברס פוטר

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:25:39

דפקו את הארדן. איזה תירוץ ייתן עכשיו כדי לברוח?

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 18:28:17

שימון, זה בשבילך
https://www.youtube.com/watch?v=_vXJFgCQOB4

דוקטור רזי הופמן
16/05/2023 18:30:00

גילה שם מוסרת ד"ש

רן הנרגן
16/05/2023 18:23:48

הקיץ הזה יזכר כקיץ של הסכינים הארוכות

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:25:11

תודה רבה לכם
הר שיוליד עכבר – סדרת "לא כוחות", סוויפ או ג'נטלמני במקרה שהלייקרס ממש יתפסו יום, או שהשופטים ממש יתפסו יום.
מקווה שלא יהיו פציעות וחיסורים.
עונה הבאה השקץ "צריך עזרה כדי להגיע עד הסוף" ומביא את קיירי ודריימונד.

רן הנרגן
16/05/2023 18:30:29

אתה ממעיט ברצון של נייקי ובהסכמה של הליגה שלברון יגיע ללגמר. נעקוב אחר פערי זריקות העונשין.
.
אני אוהב את בראון בדנבר.

NFS
NFS
16/05/2023 18:33:20

אני מבין ששנה שעברה היתה שנת האדידס ולפניה שנת הריבוק, ובגלל זה לנייקי לא היתה מילה בנידון.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 18:45:52
Reply to  NFS

אדיר

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:48:26
Reply to  NFS

מתי שנת ה"גלי" בה דני ייקח FMVP?

NFS
NFS
16/05/2023 22:43:57

בשנה שחזירים יעופו בשמיים וראסל ווסטברוק ילבש ג'ינס וטישירט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמת אשך נפל לתמימות של ילד בן 5. השופטים יאזנו את הרמות

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 21:21:07

אני חושב שהפערים גדולים מדי

בוגי
בוגי
16/05/2023 18:40:10

דנבר בסוויפ ג'נטלמני
והיום ינצחו ב16

רן הנרגן
16/05/2023 18:40:16

אוהדי שיקגו:
שיקגו מקבלים: קלי (43 מיליון לשנה אחת), פול, קמינגה
ג"ס מקבלים: לוין,קרוסו וויליאמס

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:46:05

אהבתי

KobeG
KobeG
16/05/2023 18:46:16

בחיים לא

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:49:18
Reply to  KobeG

מאיזה צד?

jefffoster10
16/05/2023 18:56:28

מעניין מאוד
עדיין לא פותר את הבעיה של המחסור בסנטימטרים אצל גולדן.
יכולות להיווצר חמישיות מאוד מעניינות אם כי קו אחורי של קרי ולאבין חדיר מאוד.
באופן כללי – קו אחורי מאוד התקפי, קו קדמי מאוד הגנתי (וויגינס, וויליאמס, גרין)
אם אני שיקגו אני לוקח (פול וקומינגה כעתיד), אם אני גולדן סטייט – לא בטוח
מהזווית שלי – באסה כי קארוסו לא יגיע לפייסרס

רן הנרגן
16/05/2023 19:16:05
Reply to  jefffoster10

אם יש סיבה ששיקגו לא תקבל את העסקה היא קרוסו. הם לא רוצים לוותר עליו. אבל אני יוצא מתוך נקודת הנחה שהם לא יגיעו עם ההרכב הנוכחי לשום מקום.
מבחינת ג"ס בין קרוסו לפיטון יש להם אפשרות לחזק את ההגנה של הקו האחורי, על חשבון יכולת קליעה.

KobeG
KobeG
16/05/2023 18:45:18

דיוויס יוקיץ די מקזזים אחד את השני,
אף אחד לא יכול להתמודד עם השני הגנתית.
לדיוויס יותר השפעה הגנתית עבור אחרים כי הוא מגן חזק על הטבעת,
יוקיץ ידוע שגם אם לא קולע הוא אדריכל ההתקפה של דנבר.
לא רואה פה את הכרעת הסדרה.
לברון יתן את המספרים שלו, לא יותר ולא פחות,
מארי קצת לא יציב אבל זה תלוי יותר בו מההגנה שיש לליקרס עליו.
קיצר יוכרע לדעתי על הצוות המסייע, ממה שהיה עד כה בפליי אוף הזה הלייקרס מנצחים, כל משחק אחד אחר קם מהספספל קולע 20

אשך טמיר המקורי
16/05/2023 18:47:03
Reply to  KobeG

יוקיץ' זה בערך פי 5 מדייוויס

רן הנרגן
16/05/2023 19:33:23

יוקיץ מקבל מכה – כלום. דיוויס מקבל מכה – מתפרק.

FAN
FAN
16/05/2023 19:55:23

*דיוויס נותן מכה לעצמו-צורח-מתפרק

FAN
FAN
16/05/2023 19:56:36
Reply to  KobeG

לא ממש מקזזים. כי המאצ הוא כנראה אישי
ודיוויס יחסית יתקשה כשיש לו גופה כזאת בצבע למרות ההנה הרעועה של יוקיץ
ומצד שני יוקיץ עשה עבודה יפה על כל אחד שהגיע

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16/05/2023 18:47:13

המוח והבטן אומרים דנבר. והלב? הוא רוצה אל אמא
תודה רבה חבר'ה

TRIP
TRIP
16/05/2023 18:54:01

מניח שהאם יפתח עם ונדרוילט שילחץ את מארי על כל המגרש בשביל להוציא לו את הכדור מהיד ולגרום לו לעבוד קשה
לדעתי הלייקרס צריכים לפתוח עם רוי בשביל לרווח את הצבע ולתקוף את פורטר בכל הזדמנות כי חוץ מלזרוק שלשות קשות לא אוהב לעשות כלום
במצב כזה ג'ף גרין יצטרך להיות הפקטור של דנבר עם היכולת שלו לקלוע כמו גרין עם הקליעה בגולדן סטייט משחק 2
ויכולת שלו לשמור על דיוייס בדקות ללא יוקיץ/גורדון

גיא רוזן
16/05/2023 18:59:28

אחלה פריוויו!
.
מילה על המאבק בצבע –
.
יוקיץ' הוא השחקן ההתקפי הטוב בליגה, גם בגלל הטווח, גם בגלל ניהול המשחק, אבל בהקשר הזה זה גם ואולי בעיקר בגלל היכולת האדירה שלו בצבע. הוא קטלני מהפוסט וישמאת הפלוטרים הבלתי עצירים שפשוט שואבים לשומרים עליו את הרצון להישאר על הפרקט.
אז לכאורה, יתרון ברור לנאגטס.
רק מה?
הנאגטס מאפשרים ליריבות לקלוע יותר מ-70% מהשדה בצבע.
והלייקרס, הם יודעים להגיע לצבע וממש יודעים להעניש מיס-מאצ' על לברון/דייויס.
.
איך כל זה מתחבר לניחוש?
.
לטעמי, יש כאן שאלה גדולה –
האם דייויס יהיה מספיק זמן על הפרקט (בלי צבירת עבירות, בלי פציעות) בשביל להצליח אולי להאט מעט את יוקיץ' מבלי להביא דאבל טים.
האם לברון יצליח לגייס מספיק אנרגיה בשביל לעלות על הפרקט ל-4 משחקים (לפחות) בהם הוא אגרסיבי מהדורה הראשונה עד לאחרונה.
האם יוקיץ' והנאגטס יצליחו למנוע מהלייקרס לנצל את האיטיות של יוקיץ' בהגנה ויגרמו לו לעבוד מספיק בשביל לאבד מעט מהאנרגיות בהתקפה.
.
הניחוש שלי?
עד אתמול בבוקר הייתי עם דנבר. משחק בשורותיה השחקן הכי טוב בליגה (ובהפרש), והיא נראתה נפלא בהתקפה בסדרה מול הסאנס.
אבל –
בעוד שאני משוכנע שיוקיץ' ייתן סדרה לפנתאון אני פחות משוכנע שמורי יצלח את הסדרה באותה רמה
(א. בגלל דייויס בהגנה. ב. בגלל שלברון הולך לחפש אותו ללא הרף),
אני הרבה פחות משוכנע שפורטר ג'וניור לא יהפוך למעמסה הגנתית מול הבולי-בול של הלייקרס,
ואני ממש משוכנע שללייקרס יש פשוט יותר שחקני X פקטור שיכולים להתעלות ביום נתון.
.
אז הניחוש הוא לייקרס ב-6.
.
הכי חשוב?
קצת פחות בכי,
קצת יותר לקחת את עצתו של מודי זכר צדיקים לברכה בר און –
תבלו!

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 19:29:06

זה משעשע…
26.7 זריקות למשחק ללייקרס, 13.3 לווריורס. עם כל הכבוד למודי ז"ל נראה לי שהבכי במקום

גיא רוזן
16/05/2023 20:06:36

אכן משעשע.
עכשיו בוא נשלים את התמונה.
גולדן: 43.8 ניסיונות מ-3
לייקרס: 28 ניסיונות מ-3
והנתון שמסביר את ההבדל הגדול –
Drive points לגולדן:
14.4 ב-40.2% מהשדה. מקום אחרון מבין כל הקבוצות בסיבוב הזה, ובהפרש.
ללייקרס 26.7 נק' ב-58.9%
לא סתם מהללים את דייויס.
.
נקודות מהפוסט?
1.5 למשחק לגולדן בסדרה (33.3% אומללים)
ללייקרס היו 7 נק' ב-44% (עם כל הביקורת לגרין, שומר פוסט נהדר).
דנבר –
10.8 נק' ב-64.6%
.
עכשיו, גם אני יכולתי להתלונן על פער זריקות העונשין בין הסאנס לנאגטס. רק מה?
יוקיץ' תוקף את הצבע, והסאנס, הם מתייחסים לצבע כמו אל מחלה ממארת.
אולי יש סיבה לפער לטובת דנבר?
ואולי יש גם סיבה לפער לטובת הלייקרס?
.
אני נשאר נאמן לקריאתי:
תבלו!

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 20:25:57

כן כן. פער של פי 2 בזריקות. לא בדיוק כמו בין האנס לנאגטס. אכן משעשע.

גיא רוזן
16/05/2023 20:29:37

גולדן מפציצים מהשלוש והשופטים אשמים.
אכן, משעשע.

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 20:32:13

גולדן בכל פעם שהם נכנסים לסל לא מקבלים שריקה לעומת הצד השני שבו כל מגע נשרק. מעניין למה הם זוורקים משלוש. אכן משעשע.

גיא רוזן
16/05/2023 20:39:10

https://youtu.be/yL9hhcBO9zw
.
זה לקט קצר ולא ממצה. אבל אם אהיה לרגע רציני –
נו, באמת.
תתבונן באיך דייויס מגן. תתבונן איך הלייקרס מנטרלים את היכולת של גולדן להעביר את המסירות הקטנות בצבע שבדרך כלל שוות המון נקודות.
אחד הדברים היפים שדייויס יודע לעשות זה לדעת מתי תוותר ולתת ליריב לקלוע (נגיד, מטר מהסל אחרי ריבאונד התקפה).
עכשיו תתבונן בקינגס "שומרים" על קרי במשחק 7.
ההבדל ברור למדי.
לטעמי, הטענה הזו שגולדן לא זרקו בגלל שהם לא קיבלו שרירות זו טענה שקשורה בראש ובראשונה לאהדה (או חוסר אהדה. השלם את החסר).

עידו גילרי
16/05/2023 20:55:33

חחח גיא היכולת שלך לבחור צד ולפמפם אותו אף פעם לא תפסיק להפתיע אותי. כן דיוויס מגן ענק כן הלייקרס הייתה הקבוצה הטובה יותר כן לא הייתה כאן 'סדרה מכורה'. אבל חלאס עם ההומריות. שחקנים כמו לברון ודייויס הם מהסוג שמקבל שריקות וכן הייתה לזה השפעה על המאזן זריקות המגוחך. אתה מביא את המאזן של הווריורס בחדירות כעדות ליכולת אדירה של דיוויס? אפשר להסתכל על זה בדיוק הפוך – כעדות לזה שלא שורקים.
אתה אוהב להביא מסםרים אז הנה עוד אחד:
סטף קרי – 89 חדירות בסדרה, זריקות מהקו כתוצאה מהחדירות – 2.
אולי אולי באמת דיוויס הוא המגן הגדול עלי אדמות…ואולי לא.

גיא רוזן
16/05/2023 21:00:00

א. לדעתי באמת דייויס מוכיח שהוא המגן מס' 1 בליגה.
ב. בזמן אמת, כאשר הורגש שגולדן מקופחים, במפורש כתבתי זאת.
ג. "גולדן בכל פעם שהם נכנסים לסל לא מקבלים שריקה לעומת הצד השני שבו כל מגע נשרק"
אממ… לא.
ד. היכן היו כל המקופחים כאשר הסאנס סיימו משחק עם 5 ביקורים בקו העונשין בלבד?

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 21:00:47

נו מה נהיית שמעון שמביא היילייטס כהוכחה למשהו (או אפילו להמחשה) אני לא צריך את הסרטונים של דיוויס בשביל לדעת שהוא מגן אדיר.
עכשיו אם אתה רוצה להיכנס להטיות קוגניטיביות ביב מיי גסט.שאני אזכיר לך את האהדה/ חוסר האהדה שלך.
שאני אזכיר לך שכשאתה רוצה אתה פתאום מתעלם מנתונים ומתחיל לייחס כל מיני כוונות נסתרות (וזה בעיקר לווריורס. כמו שאז טענת שקליי בכוונה ניסה לפצוע את הארדן – תקן אותי אם אני טועה). אני די בטוח שאני יודע לנטרל את האהדה/ שנאה שלי לא פחות טוב.
היה שיפוט רע. לא צריך להתפתל בשביל זה ולא צריך כל מיני תאוריות קונספירציה של לברון/ נייקי/ סילבר. זה קרה וקורה בהרבה סדרות שיש שיפוט לא טוב. קוואי נהנה מזה בזמנו מול הבאקס, והיו עוד לא מעט מקרים.
זה מה שקרה בסדרה הזו ואתה תצטרך נתונים חד משמעיים כדי להוכיח את ההיפך, בגלל שנתונים שבה קבוצה הולכת פי 2 לקו מהקבוצה השניה הם נדירים מאוד. בדקתי את כל הסדרות של השנה הזו ושל השנה שעברה. לא הייתה אף סדרה חוץ מהלייקרס – ווריורס שהפער היה פי 2 בזריקות. מוזמן להראות לי שזה דווקא מתרחש הרבה אבל עד אז בחיית. שחרר.

גיא רוזן
16/05/2023 21:12:18

נו באמת.
מאשים את השופטים עוד לפני ששוחקה דקה של כדורסל,
ואני שמעון…
.
שחררתי.

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 21:16:26

לא הבנתי. אני האשמתי את השופטים בסדרה הבאה? אמרתי שמול הווריורס זה מה שהיה. וכן יש לי חששות גם לגבי הסדרה הזו
אגב אני הולך אחורה בבדיקות. כרגע אני בעונת 20-21. לא הייתה אף סידרה שבה קבוצה אחת הלכה פי 2 או יותר לקו מהקבוצה השניה. אז לפחות תסכים איתי שההסבר שלך על חדירות לסל לוקה בחסר. זה מאוד נדיר כמו שאמרתי.

גיא רוזן
16/05/2023 21:17:54

תודה חברים.
אני חושב שבמידה והשיפוט יהיה מוטה כמו שהיה מול הווריורס זה לא יאפשר לדנבר לעבור. זה הדבר הכי חשוב בסדרה.
.
לא שמעון כתב את זה…

עידו גילרי
16/05/2023 21:18:41

אל תעבור לווטאבאוטיזם – גם אותנו קיפחו.
אתה פשוט שולל הסבר מהותי ללמה לווריורס היה כל כך קשה בהתקפה ולא בצדק.
תעזוב אותי מכל להקת המקוננות כאן אתה לא צריך לעשות קול שני לקנון.

גיא רוזן
16/05/2023 21:21:14

אני שונא שגורמים לי להגן על הלייקרס…
.
בסדרה בהחלט היה לא מעט שיפוט ביתי אוהד לייקרס,
והזמן אמת כתבתי את זה בדיוק.
.
ועדיין, הפער הגדול בעונשין, לדעתי, ברובו המכריע מגיע מהפרשי סגנון מהותיים בין צמד הקבוצות.

גיא רוזן
16/05/2023 21:22:26

התגובה האחרונה תופסת גם לעידו.

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 21:23:44

אוקי אתה מדבר על התגובה שכתבתי למטה בלי קשר אליך. אז כן. אם השיפוט יהיה דומה לשיפוט שהיה מול הווריורס הסיכויים של דנבר לעבור הם קטנים. ואני עומד מאחורי מה שכתבתי. מה יהיה אני לא יודע, ואצהיר כאן שאני חושב שדנבר יעברו את הלייקרס. אני כן יודע שהשיפוט הוא מוטה סופרסטרים. לדנבר יש אחד כזה ללייקרס יש 2. אתה רוצה להתעלם מזה בבקשה.

גיא רוזן
16/05/2023 21:24:02

התנצלותי הכנה,
צריך לקום בעוד כמה שעות לצפות בצמד השחקנים עם הכי הרבה IQ בליגה.
לילה טוב.

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 21:25:00

ואני אשמח שתסתור את הטענה שלי עד כמה זה נדיר שקבוצה הולכת פי 2 לקו מהקבוצה השניה בסדרה.

עידו גילרי
16/05/2023 21:49:09

אין לך שום בעיה להגן על הלייקרס מאז שלברון שם אתה אפילו עושה את זה בכיף.
להגיד הרבה מהפער נובע מהבדלי סגנון (כן זה נכון) זה מאד מאד שונה מהתגובה המקורית שלך לחגי זה גם לא סותר את זה שהפער הוקצן בגלל איך ששורקים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חגי, עידו, שאלה (רצינית) –
נניח שאכן השיפוט היה לטובת הלייקרס. האם אפשר להסביר מדוע? אם זה לייקרס נגד דנבר, או ממפיס, קבוצות משוק קטן, אז אני יכול להבין, אבל קרי סופרסטאר לא פחות מלברון, גולדן הנוכחית שמה בצל את ההישגים של כל קבוצת לייקרס מאז שנות השמונים, ואזור המפרץ עשיר ומקושר לא פחות מלוס אנג'לס. אז מדוע שתהיה הטיה לטובת הלייקרס?

עידו גילרי
17/05/2023 0:02:17

זה לא ענין של שוק – זה ענין של מה נוטים לשרוק וגם לאיזה סוג שחקנים.
ללייקרס היה השנה את פער זריקות העונשין הגדול בהיסטוריה גם בעונה הרגילה זה מאד קשור לשחקנים שנמצאים עבורה על הפרקט.

עידו גילרי
17/05/2023 0:05:20

קרי הוא דוגמה קלאסית לשחקן שמסורתית לא מקבל שריקות גם בגלל שהוא קטן וגם בגלל שהוא נע המון בלי כדור. הוא סופג המון מגע במעברים הללו שהרבה ממנו פאולים שלא נשרקים. זה משליך לא מעט גם על איך שורקים את הכניסות שלו לסל.
למרותש אם תשאל את אוסטין ריברס אז קרי הוא השחקן שאי אפשר לשמור עליו רק בגלל שהוא מקבל את כל השריקות … זה אגב לא עומד במבחן המציאות.

עידו גילרי
17/05/2023 0:07:03

במילים אחרות קרי שחקן של finesse ולכן נוטים לא לשרוק בכניסות שלו בעוד ששחקנים שנתפסים כחודרים בכח יקבלו הרבה שריקות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

רק לוודא שהבנתי – הטענה היא ששורקים יותר לשחקנים גדולים, שמחזיקים בכדור, יחסית לשחקנים קטנים יותר, וכאלה שנעים בלי הכדור? והאם אפשר להוסיף לפרמטרים גם שחקנים שנכנסים יותר לצבע יחסית לשחקנים שזורקים מבחוץ?

עידו גילרי
17/05/2023 0:10:46

בוודאי – זה חלק מהטיעון של גיא והוא נכון. עלז זריקות מבחוץ יש הרבה פחות עבירות. (כולל מידריינג').

עידו גילרי
17/05/2023 0:11:42

זה לאו דווקא שחקנים גדולים אלה שחקנים שנתפסים כבעלי כח או עוצמה בכניסה לסל

עידו גילרי
17/05/2023 0:16:59

ובוא לפני שאנחנו הופכים את זה לשחור/לבן כמו שכל כך אוהבים כאן – זה מן הסתם עניין יחסי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה זה הויכוח הזה בין חברי טנש. קשה לכם בלי הללל?
כולם רוצים להיות שמעון אה 😉

איצקו
איצקו
16/05/2023 21:24:42

שוב השטות הזו
לפני הסדרה מול גולדן
לייקרס בשלישיה הראשונה בהליכה לקו ובשלישיה האחרונה בשליחה לקו במהלך כל העונה
גולדן בשלישה האחרונה בהליכה לקו ובשלישה הראשונה בשליחה לקו במהלך כל העונה
אז המתמטיקה הפשוטה שיהיה פער ענק בזריקות עונשין

דה שוט
16/05/2023 21:30:05

איך פחות בכי ו-תבלו? זה או או

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הבכי חלק מהבילוי

thetroll
thetroll
17/05/2023 1:09:14

גיא היקר אני רק אוסיף לטיעון המצוין של חגי שבסדרה הזאת נזרקו פי 2 זריקות עונשין לליקרס שזה רק הממוצע שהוא חמור כשלעצמו. אבל אם מסתכלים על הפיזור סביב הממוצע התמונה הופכת להיות מעניינת הרבה יותר: במשחקים 1 ו 3 שאני טוען שהם היו מכורים – במשחק 1 הלייקרס הלכו 29 פעמים לקו לעומת 6 בלבד של הלוחמים כלומר פי 5 !!!! במשחק מספר 3 הלייקרס הלכו 37 פעמים לעומת 11 פעמים ללוחמים (או 8 אם נתעלם משלוש שריקות הגרבג' טיים ללוחמים כשהמשחק היה גמור – פער של פי 4.5)!! יתר המשחקים השיפוט היה פחות או יותר מאטזן ומתקבל פער של פי 2 בסדרה. ברמות האלה לא צריך יותר משני משחקים מכורים כדי להכריע סדרה ושים לב גם שמדובר במשחקים הקריטיים ביותר – הראשון והשלישי שקובע את המומנטום של הסדרה. אני שונא קונספירציות ולא מאמין בהן בדרך כלל אבל יודע שיש פשע בעולם הזה. בשני המשחקים האלה חזינו בפשע לא בכדורסל. לא צריך עיניים בגב או כשרון סטטיסטי מיוחד כדי להבין את זה . היה צריך רק לצפות במשחק. ברמות האלה 2-3 שריקות יכולות להכריע משחק כאן היו הרבה הרבה יותר.

TRIP
TRIP
16/05/2023 19:07:18

איזה ספסל יש ללייקרס? כולה לוני ווקר התפוצץ מול קבוצה שאין לו שומרים נורמליים לשים עליו. זה לא יקרה מול דנבר עם גארדים הגנתיים
שרודר זה ווססטבריק 2 , סיכוי גבוהה שטריסטן תומפסון יעלה יותר מכל הספסל ביחד

Berch
16/05/2023 19:14:13

פרוויוים מעולים
יאללה יוקיץ' יאללה ג'וקר
לנצחון נמתין עם אור הבוקר
💪

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טראקרס מנגבים השופטים ירקדו על המגרש. אם במקרה דנבר יצלחו אותם משחק 2 מתקשרים לדונהי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין כמה לחץ דנבר יעשו על המלך חחחח kcp זה עובד שלו ילחץ את הבוס? ברורררררר😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנדר אובר למהמרים מה יגיע ראשון 8 נק של יוקיץ או 2 עבירות של אהרון גורדון?

השור
16/05/2023 21:14:57

מזכיר שלגורדון יש נטייה להתסבך בעבירות בשל 'עודף מוטיבציה' ובמשחקים בהם הפסידו, זה בדיוק מה שקרה. כך, שאם לייקרס משחקים אגרסיבי – כל הסיכויים שאכן גורדון יגיע מהר לעבירות הקבועות שלו – למעשה, אם אני האם (או פיני גרשון/בלאט), אני בדיוק עושה את זה. מרגע שגורדון מנוטרל יהיה הרבה יותר קל להגיע לסל.

חגי "התותח" ניסני
16/05/2023 19:37:21

תודה חברים.
אני חושב שבמידה והשיפוט יהיה מוטה כמו שהיה מול הווריורס זה לא יאפשר לדנבר לעבור. זה הדבר הכי חשוב בסדרה.
.
מבחינת כדורסל נטו זה מאצ' אפ ממש מעניין. יוקיץ' שחקן התקפי מושלם ושחקן הגנתי רע. אבל בניגוד לסדרה פוטנציאלית מול הווריורס הלייקרס קולעים לא משהו לשלוש. אני בכלל לא בטוח שואדרבליט יעלה בחמישייה לאור הקושי שלו לרווח. הנאגטס יוכלו לרדת מתחת לחסימות ולשמור עם יוקיץ' בפלאט ולא בטראפ.
.
להביא עזרה על יוקיץ' אומר לקבל 2 קלות משחקן שחותך. כשיש לך את דיוויס – אחד השחקנים היחידים שיכולים להאט באופן משמעותי את יוקיץ' צריך ללכת על זה ולא לקחת את הסיכון של הבאת העזרה עליו.
.
מייקל פורטר ג'וניור אמנם קולע רק 14.5 נקודות עד כה בפלייאוף אבל עושה את זה ב58.3% אפקטיבי. פייר אינאף לדעתי.
.
אם ואדרבליט כן עולה בחמישייה זה סבבה לשים אותו על ג'אמל. לדעתי זו האופציה היחידה של הלייקרס.

thetroll
thetroll
17/05/2023 1:17:33

+30 רשמתי משהו בשלהי השיחה שלך עם גיא ההערה האחרונה בשרשור.

רן הנרגן
16/05/2023 19:37:36

כדי שהלייקרס ינצחו במשחקים צמודים לברון ודיוויס צריכים להיות על הפארקט יותר מ 40 דקות. האוויר הדליל של דנבר יהרוג אותם.

MacLeod 1
MacLeod 1
16/05/2023 19:42:15

אחלה גמר, אחלה פריוויו, רק שלא יהיו פציעות

FAN
FAN
16/05/2023 19:59:28

קדימון ראשון מצוין
זה השני מעולה
והתגובות אחלה קינוח
תודה רבה לכולם!
.
תיקון אחד לא כזה משמעותי. מי שיתקוף את יוקיץ בפיק אנד רול יהיו הגארדים ולא לברון
לא זוכר מתי ראיתי את לברון ודיוויס משחקים בפיק בפלייאוף הזה

אהרון שדה
16/05/2023 20:22:05

תודה לכולם
הנתון המשמעותי
0
0 הפסדי בית ל 2 הקבוצות שיחדיו מחברות
0-12 בפליאוף
בהינתן שכל הכוכבים בריאים זה משחק לטובת,דנבר
בטח היום כשהיא סיימה יום קודם את העבודה בסדרות הקודמות
דנבר ב 11

Florida man
16/05/2023 20:34:05

פריוויו מצוין תודה. אני יותר מעריך את הצוות המסייע של דנבר משל השלייקרס. גם השלייקרס לא נתקלו עדיין בחיית צבע כמו יוקיץ וחגגו על הלוחמים וממפיס הגמדים. אלא אם כן נראה השופטים יצטרפו לחגיגה אז דנבר ב6.

גיא רוזן
16/05/2023 20:41:28

https://youtu.be/QrbFP9JYffE
.
פריוויו אלטרנטיבי לסדרה.

אהרון שדה
16/05/2023 20:47:11

הסדרה תלך לביתית עד משחק 6
אני מעריך שדנבר תנצח בל.א בשישי אם לא אז ל.א מסוגלת לנצח בדנבר בשביעי
שורה תחתונה דנבר בשש

גיא רוזן
16/05/2023 20:56:06

איסלנדי, אם אתה בסביבה:
!you are welcome

ארבל חילבה
17/05/2023 1:33:31

+100

asaf
16/05/2023 21:11:36

פריוויו ברמה גבוהה.תודה לעושים במלאכה.
אוהד לייקרס אומנם אבל לדעתי זה של דנבר ב-6 משחקים,
דיוויס יאכל מרורים מיוקיץ' זה לא דריימונד/לוני שהוא יכול לחנות בצבע ולחכות כמטרייה. חלק מכריע בסדרה הזו יהיה בין הצוותים המסייעים של יוקיץ-מארי ושל דיוויס-לברון .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מייק מלון חייב להיזכר ברגי גקסון בהנחה שזוכר לשחק בכלל 🤣🤣🤣

דה שוט מה אומר מילאן יעשו מהפך?

דה שוט
16/05/2023 21:41:18

קשה לדעת ליגה איטלקית זה אנומליה לדעתי אינטר יותר חזקים – בכל מקרה מי שתעלה לגמר תקבל שם בראש מסיטי (אלא אם כן מחר יקרה נס פח כד השמן וריאל יעברו. לא נראה לי, המזל שלהם חייב להיגמר מתי שהוא, רץ כבר שנה וחצי).
בלי קשר הייבוש של רג'י ג'קסון לא מובן – הוא היה תותח בפלייאוף בשנתיים האחרונות. ממש מוזר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

מחזיק אצבעות לקרליטו מחר

פיני
17/05/2023 1:11:43
Reply to  דה שוט

המזל שלנו אפפם לא נגמר בצ'מפיונס. מתישהו תבינו את זה

דה שוט
16/05/2023 22:49:31

שמעון כפרה עליך צריך לסגור דחוף את הכדורגל האיטלקי שתהיו לי בריאים 45 דקות בעיטה וחצי לשער כואבות לי העיניים חחחחחחח אוי אוי כבר עדיף לברון ג׳יימס

ד"ר פופרס
17/05/2023 1:10:41
Reply to  דה שוט

דה שוט, אתה חסום מהעגלה של דנבר,
לך להטביע את העגלה של הבבון.
עדיף לראות צבע מתיבש מלראות את הבבון בLIVE.
טנש נלחמים בינהם? מה שמעון הכניס להן למשקאות?
גיא היה בכפר לטיפול ניקוי עמוק?

popo
popo
16/05/2023 23:45:22

פריוויו נהדר!

רק לא הבנתי באיזו סדרת גמר מערב אי פעם לא שיחקו שלש שחקני טופ 10?!
סטטיסטית זו אמורה להיות התוצאה, מה הסיכוי סטטסיטית שלא ישחקו לפחות שנים מהטופ 10 בקבוצה שפאקינג מגיעה לגמר מערב.

לא מדבר על הבלחות כמו הבלייזרס לפני כמה שנים.

דווקא זו לא הסדרה קרם דה לה קרם יחסית לגמר מערב.

הקליפרס בוודאי הסאנס עם דוראנט מול לברון היו הרבהיותר מעניינים.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שני פריוויוז מעולים בפוסט אחד! הרווחנו, תודה רבה נ.ב.א בדם ואהרון.
.
היוקיצ'ים ינצחו בסדרה ובמשחק הלילה.

thetroll
thetroll
17/05/2023 1:15:56

אחלו פריוויו כפול תודה חברים.
ברגעים כאלה אני נזכר בלוח המודעות של האשך יודע שיש צפיפות גדולה מאוד על העגלה של דנבר אבל אין לי ברירה ואני מצטרף לדוחק. בגלל שמאוד צפוף פה (זה שדה שוט נזרק מהרכבת לא צמצם את הצפיפות באופן מהותי) ומתחיל להיות חם ומחניק אז אני מנחש שזה יגמר 4:1 ליוקיצים ואני גם לא חושב שהלייקרס יקחו איזה שהוא משחק בדנבר. בתקןה שלא נראה את גורדון מורחק בשניה ואת יוקיץ חוטף עבירה רביעית ברבע הראשון. הלילה זה של היוקיצ'ים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
17/05/2023 1:15:59

נא לשים לב שלא כותבים "ש" במקום "כש". ל"ש" יש את השימושים שלה כמילית זיקה במקום המילה "אשר" ולא צריך לבלבל עם "כש" שהיא במקום המילה "אשר" ויכול לבוא במקומה הביטוי/הצירוף "בזמן ש".
למשל, צ"ל: "כשבכל סדרה מתקשים במשחק בית אחד"; "כשדייוויס משחק PF".

פיני
17/05/2023 1:24:57

אני לא אשכח את גמר המערב של 2017. הקבוצה הטובה בליגה, עם דוראנט, בלתי מנוצחת עד כה בפלייאוף, ניצחה אותנו במשחק האחרון בליגה עם יכולת מרשימה בקלאץ', אנחנו מותשים מהסדרה מול הרוקטס וקוואי חוזר מפציעה. הכל היה נגדנו, אבל פופוביץ, קוואי ומאנו היו איתנו.
הספרס פתחו מדהים ופירקו את הדאבס. היו טובים עשרת מונים, חטפו כדור אחרי כדור והפעם תוך רגע הגיע להפרש של סביבות ה20 נקודות.
היינו מנצחים את המשחק עד הרגע האומלל, שבו זאזא האיום שלח את הרגל שלו לכיוון לנארד שירד מזריקה, על מנת לחסל את השחקן הכי טוב בשני צדי המגרש.
הצליח לו.
אנשי הספרס, הצוות וכולם, ישר הבינו מה קרה כשראו את קוואי נוחת בצורה הנוראית ההיא. הלוחמים ניצחו במשחק וטאטאו גם את הספרס (בעלת המאזן השני הטוב בליגה, קצת אחרי הווריורס, ויתרון עונתי על גולדן סטייט), במהלך שבסופו הביא גם לעזיבת קוואי את סן אנטוניו, הבאת אליפות לקנדה והפיכתו לפצוע כרוני. אם לא הפציעה, מאוד יכול להיות שהספרס היו מנצחים את המשחק, מעבירים את הביתיות ויחד עם המומנטום וקוואי, היו מנצחים את הסדרה וזוכים באליפות שישית. קוואי היה נשאר בספרס וגם בריא יותר וההיסטוריה הייתה נכתבת אחרת לגמרי. למשל לא היינו במתח לקראת הגרלת הלוטרי הלילה.
אל תהיו זאזא.
בואו נקווה שכולם יסיימו בריאים את הסדרות. טפו טפו טפו

ד"ר פופרס
17/05/2023 1:44:36

לכל אוהדי דנוור\סלטיקס\מיאמי אל תתנו לדה שוט לעלות לעגלה שלכם,
תראו מה קרה לעגלה של פיניקס,התפרקה לחתיכות וטנש מתוכחים הלילה.
דה שוט מפחיד יותר מהבוגימן והבבון ביחד.
https://giphy.com/gifs/horror-black-and-white-creepy-5oWpOD8Thsmo8

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:00:54

הוא על העגלה של הסלטיקס אבל ברור שהוא נמצא שם לא מרצון.
שישאר שמה עד הסוף המר של הסלטיקס.

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:08:57

ככה זרקת מגבת?
תגרש אותו

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:12:28

ברוך הבא
ושיביא איתו ת'קללה

ירון, החלום
ירון, החלום
17/05/2023 2:08:34

בס"ד
תודה רבה.
קדימונים נהדרים.
בעיניי דנבר פייבוריטים.
יותר מוכשרים. יותר צעירים ויותר רעבים.

Smiley
17/05/2023 3:27:04

פופ מקבל את הצרפתי!!!

NFS
NFS
17/05/2023 3:28:02

ספארס!

TRIP
TRIP
17/05/2023 3:28:46

העיקר לא הלך לפיסטונס, מגיע לספרס

Smiley
17/05/2023 3:47:46

גמר המערב וגם השעון זריקות סובל מחוסר חמצן…

Smiley
17/05/2023 3:51:45

לייקרס בקליר פאת' מוד…

ד"ר פופרס
17/05/2023 3:51:57

ישששששששששששששש ספארס

Smiley
17/05/2023 3:54:40

ראסל ושרודר לא מסוגלים לשמור על מארי
MPJ הוא מיסמצ' מול ריבס

ד"ר פופרס
17/05/2023 3:54:45

אני מבקש,צפוף בעגלה של דנבר,בלי הרטבות וגזים.
שמנו דליים בפינות
להרחיק את דה שוט,אם צריך,בכוח

ד"ר פופרס
17/05/2023 3:55:29
TRIP
TRIP
17/05/2023 3:56:09

עם מארי ופורטר שומרים על יציבות זה ייגמר בסוויפ

NFS
NFS
17/05/2023 3:56:11

הזריקה של MPJ יפיפיה

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 3:56:57

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
העגלה של דנוור דוהרת ואני בתוכה דורסת את הלייקרס

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:01:22

לא לנחס דוקי,תן שיר לילה לחיזוק הג'וקר

TRIP
TRIP
17/05/2023 3:58:13

ליינאפ של שלושה גארדים בעייתי

ברוך רובין
17/05/2023 4:02:46

לצערי דנבר זה משוכה גבוהה מדי הלייקרס נכים התקפית ואין לנו דרך לעצור אותם בהגנה

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:02:50

חחחחחחחחחח
לדרוס את המקק

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:03:33

אחלה פירפור

ברוך רובין
17/05/2023 4:03:41

יוקיץ הפך את דיוויס לביץ הפרטי שלו, אף אחד לא מסוגל להתמודד איתו בפיזיות.

NFS
NFS
17/05/2023 4:04:01

יוקיץ' אנבליוובל

Smiley
17/05/2023 4:04:26

יוקיץ' 10 ריבאונדים ויש עוד 4 דקות לרבע הראשון… 11…

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:04:31

מוציעים לשלייקרז את המיץ,הגובה קורע אותם
ישששששששששששש

ברוך רובין
17/05/2023 4:04:36

יוקיץ 12 ריבאונדים ברבע 6 בהתקפה, הזוי

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:05:21

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גורדון חושב שהוא יוקיץ. שישאיר את המסירות החכמות לגאון

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:06:55

איפה הרב שיקוץ?
מתחבא?
איזה עונג
גם הספארס קבלו מה שמגיע להם
וגם וידוי הריגה של הבבון

Smiley
17/05/2023 4:08:10

אי אפשר להביא דאבל טים על יוקיץ', הנאגטס נעים וחותכים לזריקות קלות. הלייקרס צריכים לתת לדיוויס להתמודד איתו לבד

ברוך רובין
17/05/2023 4:14:49
Reply to  Smiley

הוא לא יכול, החולשה היחידה של דיוויס הגנתית זה סנטרים מסיביים סטייל יוקיץ אמביד. לצערנו פגשנו אחד מהם היום

captain beefheart
captain beefheart
17/05/2023 4:09:32

הג'וקר בוער. תרביצו לי על הגדם לא זוכר מספרים כאלה ממישהו ברבע ראשון ועוד לא נגמר

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:10:40

הבבון על המגרש
לדרוס לדרוס לדרוס

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:11:23

יוקיץ יעשה טריפל מפלצתי על הראש של השקץ. עושה מהבבושקה שטיח.
הגבבלוף בלי אף ריבאונד, הגאן עם 12 ברבע, וזה בכלל בלי ניטור….

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:20:20

בלי שהגאון ינטר את השטח

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:11:29

WTF איפה ההגנה?

ברוך רובין
17/05/2023 4:14:05

מצחיק שכל הבכיינים לא בוכים שדנבר מקבלת יותר שריקות מהלייקרס, הם משחקים בצבע מקבלים שריקות. לליקרס אין דרך לעצור אותם יוקיץ חזק מדי בשביל דיוויס

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:15:11

מעולה,רק שימשיך

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:14:13

חסר לי קילר אנסטנט

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:15:01

חחחח מדברים על שריקות חכה דנבר צריכים להגיע לשחק באלאיי

Smiley
17/05/2023 4:15:24

הנאגטס הורידו הילוך לקראת סיום. מחליפים אוטומטית על לברון שלא לצורך ונתנו לו סלים קלים.
לייקרס צריכים לסחוט את דיוויס ולברון על המגרש כי הפרשי הרמות גדולים מדי בלעדיהם

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:16:59

כצפוי ג'ף גרין משחק את ה5 הם צריכים עכשיו לתקוף את הצבע בדקות ללא דיוויס

גיא רוזן
17/05/2023 4:17:05

יוקיץ' אדיר, כצפוי.
יהיה מעניין לראות איך יגיבו הלייקרס. "רק"'12 הפרש.

Yinon Yavor
17/05/2023 4:17:37

אז אפשר להכריז שהניסוי של דיוויס על יוקיץ נכשל…

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:18:28

כמה היללו פה את הגנת הלייקרס?
איפה העגנעע הזו? זה יוקיץ ה MVP האמיתי של עונה עם טריפל דאבל עונתי מינוס 0. כלום אסיסט. ל איזה ג'ה קלומניק או ציפיטפוט ולא חוזה מקס.
יגמר סוויפ ג'נטלמני.

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:19:58

לא לנחס דוקי,אתה אורח כבוד בעגלה.
בבקשה,ריספקט

Smiley
17/05/2023 4:20:10

מה יש לבדוק עכשיו במוניטור?!?! פאול מול השופט והוא שרק
#תנולשחק

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:22:26
Reply to  Smiley

הבנת?

ברוך רובין
17/05/2023 4:20:56

למה חצי שעה שריקה, רואים בבירור שזזה לפני שהכדור יצא מהחוץ, צריך להגביל את השימוש באמצעים אלקטרוניים לשופטים

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:21:17

לממפיס יש תירוצים עם הפציעות אף אחד לא ציפה מהם לקחת אליפות

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:21:31

יופי מארי

Smiley
17/05/2023 4:22:24

ברוס בראון נהדר!! הארנב של אנרג'יזר

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:22:43

ברוס בראון אגדת הנטס שמח שמצא קבוצה שמעריכה אותו

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:23:13

אוי אני נהנה
מחכה לזריקת מגבת של האם והבבון
ועוד יותר, מחכה לזריקת המשרתים שלו מתחת לאוטובוס

NFS
NFS
17/05/2023 4:23:29

בראון נהדר

שי אבן צור
17/05/2023 4:23:43

דנבר נראים כ"כ טוב!!!

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:25:58

הפצימורה זה קליר פאת'
הוא לא יכול מול התפקפקת דנוור

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:28:18

פורטר טיפש?
יש לו פרצוף שדורש כאפה

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:29:19

אם דיוויס מיובש,דנבר תיקח

שי אבן צור
17/05/2023 4:32:36

זה הולך לרדת לסינגל דיג׳יט

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:33:18

ארון גורדון המפתח בסדרה הזו הרבה יותר מחשבתי

NFS
NFS
17/05/2023 4:33:23

לייקרס חוזרים לעניינים

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:33:44

אוייייייייי
איזה טייצים שמים על המעודדות

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:35:08

תתחפש לטייץ

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:36:51

שמתי סגול,על הראש

Smiley
17/05/2023 4:33:55

הנאגטס מחזירים את הלייקרס למשחק עם הגנה רכה
כל עוד לברון ודיוויס עם אוויר (וגם על האדים של הדלק…) הם צריכים להישאר על המגרש

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:35:19

בוסטון דנבר הגמר

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:37:43

איזה פאקינג שלשת מומנטום

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:38:35

איזה פורפרה יוקיץ' עשה לגבון

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:39:47

הבית של דנבר קטלני

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:40:42

בוווווווווווווווווווווום

ברוך רובין
17/05/2023 4:41:34

הבעיה של הלייקרס שאין להם אך אחד שיתמודד מול יוקיץ ישים לו גוף, הוא חזק מדי. האצימורה עד עכשיו מפציץ אבל זה זריקות קשות

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:42:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השופטוטים נכנסים לפעולה
עבירה של ריבס על יוקיץ ומי שמקבל את העבירה זה יוקיץ.
מאוסים השופטים

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:42:50

מי זה ריד בשלייקרז?

ברוך רובין
17/05/2023 4:43:48

איך עותרים את הענק הסרבי אין לי תשובה, יד רכה מרחוק חיה פיזית מוסר אדיר שחקן פוסט ענק. היכולת שהוא מציג קילומטרים מהשאר נכנס אצלי לרשימה אקלוסיביות עם לברון וגורדן שהיו רמה מעל הליגה

ברוך רובין
17/05/2023 4:48:42

ושאקיל

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:43:54

וואוווווווווווווווווווווווווו
פורטר

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:45:01

איזה תוצאה מטורפת

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:45:49

חחחחח
פלופ של יוקיץ'

ברוך רובין
17/05/2023 4:46:25

הסרבי תכו עם 20-20 ואנחנו במחצית לא להאמין

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:47:10

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גם הגאון פלופר

Florida man
17/05/2023 4:51:58

למד מאמביד

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:47:22

קליר פס מהלך שלייקרז

Smiley
17/05/2023 4:47:47

מארי בבאבל מוד

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:47:58

לא נהניתי ככה כבר 3 עונות

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:49:02

העיקר אמרו שאמביד יותר טוב מיוקיץ לא אותה רמה בכלל

NFS
NFS
17/05/2023 4:49:18

וואו מאריי
בהינתן בריאות, דנבר קבוצה מאוד מאוד חזקה

Florida man
17/05/2023 4:49:22

72 נקודות בחצי- הלייקרס נוחרים בהגנה.

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:52:29
Reply to  Florida man

איך יעשו הגנה מול מכונת התקפה כמו דנוור?

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:49:56

מופע חתולים\נמלים וכלבים במחצית😂😂😂

Smiley
17/05/2023 4:49:57

יוקיץ' פשוט עושה הכל על המגרש, אפילו מוסר יותר מדי כדי להכניס את החברים למשחק על חשבון זריקות קלות שלו.
דנבר עושים חילופים אוטומטים בהגנה וזה נותן לליקרס מיסמצ'ים לתקוף.
כרגע הצוות מסביב לכוכבים של הנאגטס פוגע בעוד הלייקרס לא מצאו יד חמד מעבר לדיוויס ולברון.

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 4:51:23

18 הפרש בחצי
הלייקרס לא יחזרו גם אם יוקיץ ישב בחוץ כל החצי השני.
עכשיו חצי ולגאון חסרים רק 3 אסיסטים לטריפל….
מי ה MVP? הבכיין או הגאון?
ולכל המתלהבים מהע'מבה הגדול תוצרת קמרון, לכו פשפשו

ד"ר פופרס
17/05/2023 4:52:48

שמו מלפית בהפסקה, היא מסובבת חישוק ומגלגלת כדור ענק
אני מיייייייייית

TRIP
TRIP
17/05/2023 4:53:25

יוקיץ עושה את השחקנים סביבו טובים יותר. אמביד אפקט הפוך. אפילו פורטר מביא הגנה

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:35:16
Reply to  TRIP

יוקיץ' MVP בכדורסל. אמביד MVP בבידורסל.

פיני
17/05/2023 4:53:31

מחצית נהדרת. דנבר מצליחים לגרום ללייקרס לשחק לאט בהתקפה וכך זה נראה.
ג'מאל מארי בהחלט הגיע היום

Yinon Yavor
17/05/2023 4:55:20

גיא
עכשיו קראתי את השרשורים הקודמים. משתתף בצערך על מה שאתה סופג שם.
פשוט שטויות להסתכל על מספרי זריקות במקום על משחקים. עוד יותר מצחיק להסתכל על משחק של 25 הפרש בתור כזה שנקבע ע"י שיפוט.
היו הטיות שיפוט גם לטובת הווריורס בסדרה (משחקים 2 ו 5 אם אני זוכר נכון). רדו כבר מעניין העונשין. בעצמכם כתבתם שקרי היסטורית לא מקבל שריקות – אז על מה הטענה בסדרה זו ספציפית?

ברוך רובין
17/05/2023 4:56:20

איפה הבכיינים על השריקות? מעניין שדנבר זורקת כפול מהלייקרס וצוות השיפוט דומה, עכשיו דנבר קבוצה משוק קטן משמעותית מגולדן סטייט, אבל הנראטיב כבר נקבע, מה זה משנה סגנון משחק שבאים עם הנטריב מהבית.

NFS
NFS
17/05/2023 5:05:28

הבכיינים היו אוהדי ווריורס שהיו צריכים להסביר לעצמם למה הם מפסידים..
נקסט.

ברוך רובין
17/05/2023 4:57:19

לצערי השחקן הטוב בעולם ובהפרש משחק נגדנו, אוכל את הכובע. הוא מציג יכולת היסטורית שמעט מאוד הציגו בעבר, בלתי עציר.

Smiley
17/05/2023 4:59:33

פאקינג 36:13 בריבאונד לנאגטס (13:2 בריבאונד התקפה) – בלתי נתפס

ברוך רובין
17/05/2023 5:06:01

הבעיה שמארי לא מחטיא

ברוך רובין
17/05/2023 5:06:45

אין לנו צ’אנס המשחק צריך בלילות שהוא לא כזה חם אולי לגנוב ניצחון, אבל דנבר רמה מעלנו

TRIP
TRIP
17/05/2023 5:07:50

שרודר פח עדיף כבר את ווסטבריק לפחות נותן הגנה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נתון מדהים – יוקיץ' הוא השחקן היחיד בהיסטוריה עם מחצית ראשונה של +15 נק', +15 ריב', +5 אס', ו+3 שריטות בגמר המערב.
🙂

Smiley
17/05/2023 5:15:13

לא כוחות, פשוט לא כוחות

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 5:16:10

הגאון כבר עם טריפל
ואיזו קלות….

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:16:15

אני רואה שפספסתי את הטקס

TRIP
TRIP
17/05/2023 5:17:15

דייויס עם דרופ כל השחקנים של דנבר יקברו אותו אם ימשיך לשחק ככה בהתקפה ייפול מהרגליים

ד"ר פופרס
17/05/2023 5:17:52

לכל אוהדי דנוור\סלטיקס\מיאמי אל תתנו לדה שוט לעלות לעגלה שלכם,
תראו מה קרה לעגלה של פיניקס,התפרקה לחתיכות וטנש מתוכחים הלילה.
דה שוט מפחיד יותר מהבוגימן והבבון ביחד.

https://giphy.com/gifs/horror-black-and-white-creepy-5oWpOD8Thsmo8

captain beefheart
captain beefheart
17/05/2023 5:17:58

רבע שלישי עוד לא נגמר והג'וקר עם טריפל דאבל. בחוף המזרחי ישן קמרוני עם שוד ה-MVP הגדול בהיסטוריה

Florida man
17/05/2023 5:21:28

הוא לא אשם! זה בכלל החברים שלו מהקבוצה…

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:33:01

ישן טוב, בדימיונו הוא השחקן הטוב בליגה

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 6:32:12

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חלומות פז שהתגשמו משום מה

ברוך רובין
17/05/2023 5:20:23

דיוויס אין לו סיכוי מול יוקיץ

Florida man
17/05/2023 5:20:56

מישהו שכח ללמד את דנבר שמותר גם להחטיא במשחק כדורסל.

ברוך רובין
17/05/2023 5:21:26

בעיה הלייקרס לא יכולה להגן נגדם

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 5:26:41

הבעיה של הלייקרס זה שדיוויס ולברון במשחק טוב והם עדיין מפגרים ב20 הפרש

NFS
NFS
17/05/2023 5:31:08

גדול 😄😄

NFS
NFS
17/05/2023 5:38:19
Reply to  NFS

ארון גורדון כצפוי החוליה החלשה בדנבר

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:31:09

מדי פעם קורה שקבוצה מתגנבת לגמר איזורי בגלל חולשת היריבות בדרך.
פורטלנד, קאבס 2018 (הצליחו להגיע עד הגמר!) למשל.
זה לא בלתי נפוץ.
אבל מה, הסיכוי ששתי קבוצות יקבלו נתיב נוח לגמר איזורי הוא לא קיים.
ואז הקבוצה ששפר מזלה נחשפת במלוא חולשתה.
לייקרס הגיעו בזכות – אבל ממפיס וגולדן הולידו ביצה השנה ודי הקריסו עצמן.
לייקרס לא שווה גמר איזורי כמעט בכל שנה אחרת – כל קבוצה רצינית הייתה מדיחה אותה בדרך.

TRIP
TRIP
17/05/2023 5:31:46

אין להם ספסל דינגלו חוץ מלקפוץ על שחקנים לא יודע כלום לייקרס צריכים שחקן כמו קיריי שייתן להם 30+ ויפתח לדיוויס את המשחק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יוקיץ' עושה סטף בסוף הרבע… הלייקרס כבר לא יחזרו הלילה. אבל צריך להיזהר מעקיצה במשחק הבא, לא לבוא שאננים.

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:36:48

קצת ספריי נגד שיקוצים והכל בסדר

NFS
NFS
17/05/2023 5:39:29

הלייקרס עדיין בסביבה..

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מגוחך ככל שזה נשמע, הלייקרס לא מתקשים לקלוע הלילה. דנבר צריכים לחזק את ההגנה, לא כל יום הם יקלעו 72 נק' במחצית.

ברוך רובין
17/05/2023 5:46:27

דנבר קבוצה התקפית לליקרס אין סיכוי

Guy d
Guy d
17/05/2023 5:46:30

יש משהו, דנבר משחקים מצוין וגם קולעים זריקות סופר קשות אבל הלייקרס עדיין בסביבה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח כולם כמה נק השופטים קלעו? לא רואה בבוקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הרימונכבר טלפונים לדוניה למשחק 2 שלא פאדיחות

TRIP
TRIP
17/05/2023 5:48:19

הלייקרס קיבלו קבוצות בהזמנה עד הגמר. זה של דנבר להפסיד

ברוך רובין
17/05/2023 5:49:58
Reply to  TRIP

לא מסכים, הלייקרס ביכולת מתעלה על כל קבוצה שלא עונה לשם דנבר באנס במערב

ברוך רובין
17/05/2023 5:48:54

שמורי חם השמיכה ההגנתית של הלייקרס קצרה מדי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך הליגה אירגנה לספרס חחחח בהצלחהה אשך ומאנו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה, נעשה את המירב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ישר wwe

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים מורחים את הזמן לתת ללברון לנוח כמה שיותר חחח ברור שזה בולשיט קול

רן הנרגן
17/05/2023 5:55:14

בוקר טוב למאנו, כבר לפני כמה חודשים אמרתי לך שויקטור יהיה שלכם. חחח

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

חן חן
🙂

NFS
NFS
17/05/2023 5:55:22

הזוי כמה זמן על הוידאו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

זה לתת מנוחה ללברון ולמכור פרסומות אז השופט כאילו מתלבט….

NFS
NFS
17/05/2023 5:57:57

התעוררת? בוקר טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שרודר שם עשה חסימה נעה של טיול שנתי😂😂😂

ברוך רובין
17/05/2023 5:56:06

חייב להגביל את השופטים בשימוש בווידאו נוראי

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:59:43

גם השופטים מכורים למסכים

NFS
NFS
17/05/2023 5:57:24

לא זכור לי משחק עם כזו יכולת קליעה מופרעת..

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:59:15
Reply to  NFS

היה דנבר – סאנס אחד כזה

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 5:57:44

איזה חיזוק מדויק זה KCP

NFS
NFS
17/05/2023 5:59:36

אמת. והבונוס היה להיפטר ממוריס ובארטון החלשים

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 6:00:31
Reply to  NFS

1+

ברוך רובין
17/05/2023 5:59:31

שריקת אוויר, מארי תפס לו את היד איפה כל הבכיינים של השיפוט מכור ,

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוויר מוחלט. אז בנוהל אצל הלייקרס מידי פעם נגדם שיאזנו את הסטט 30 שריקות אוויר לעומצ 5 😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם יוקיץ עובר את השקץ הוא יקבל פסל של אחד מגדולי האומה של כפר הללל בכניסה לכפר

ברוך רובין
17/05/2023 6:02:36

השופטים הזייה למה הם מסכלים במצלמה רואים שלא היה מגע וממשיכים לשרוק. אסור לשמור בNBA

ברוך רובין
17/05/2023 6:03:53

אף פעם לא היה כל כך לקלוע בNBA שקיל היה קולע 50, שורקים על כל מגע לשחקני התקפה מותר להרביץ בדרך לסל. לברון דרס את מארי עם היד עכשיו וקיבל עבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השקץ בבידוד על מורי שכל הצבע ריק חח מכניס לו מרפק לחזה אין שריקה ואז צועק השופט ומקבל 2 זריקות חחח

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 6:05:08

איזה פלופר שרודר זה בלתי נסבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

אחד הפלופרים הגדולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דנבר לפני שלשול השופטים מתחילים לעבוד ראו יש להם סיכוי

ברוך רובין
17/05/2023 6:05:52

הייתה עבירה תפס לו ביד

ברוך רובין
17/05/2023 6:05:37

דיוויס במשחק אדיר, הבעיה שיוקיץ במשחק אלוהי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

6 נק רצוף מתנה מהשיפוט בשריקות אוויר לטראקרס חחח מורים ל7 השופטים

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 6:07:49

כל התקפה שריקה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

הסתבכות תמוהה של הנאגטס. שכחו להגן, ונרדמו בהתקפה. יאללה להתעורר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח. הטראקרס ינצחו את הסידרה הזאת קל. דנבר במשחק שיא בקושי מובילים😂 שהשופטים יגיעו אגרסיבי למשחקים הבאים זה 4 2 לטראקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח יוקיץ מתחיל לתת שלשלת

Florida man
17/05/2023 6:09:09

האצ'ימורה על יוקיץ עובד לא רע .

ברוך רובין
17/05/2023 6:09:25

ענק לברון!!!! הגנה נוראית של מארי בחילוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לברון שוב דוחף את מורי עם היד חחח בנוהל

NFS
NFS
17/05/2023 6:09:59

לא להאמין 🤦‍♂️

ברוך רובין
17/05/2023 6:10:39

האם עשה שינוי אדיר בהגנה, הוא מבין שדיוויס לא יכול לשמור על יוקיץ וטוב בחיפוי הגנתי, ככה דיוויס יכול לחסום את הצבע, והלייקרס יוצאת מהר למתפרצת

MBK
MBK
17/05/2023 6:11:08

דנבר נראים עייפים
יש הזדמנות ללייקרס לעשות את עקיצת ה 100

ברוך רובין
17/05/2023 6:11:23

עכשיו דיוויס כל פעם שנכנס לצבע מחכה חו דיוויס בחיפוי והקטנים יכולים לעבור בחסימות

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

יפה, ככה עושים הגנה, וככה עושים התקפה.

Guy d
Guy d
17/05/2023 6:12:35

רואה את המשחק ועדיין לא מאמין שהלייקרס במשחק

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 6:20:28
Reply to  Guy d

כן זה היה מוזר מאוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוב יפה של מורי. שמתם לב שהשקץ כל הזמן בבידוד 1 על 1 על מורי? חחחח

ברוך רובין
17/05/2023 6:13:00

אשך תעשה קעקוע של ריבס ביצים מפלדה

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 6:19:56

ריבס = הורנאסק. אמרתי מזמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח פורטר חוטף את הכדור השקץ כמו ילד קטן נופל והולך לקו 😂😂

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מארי נראה עייף, מקבל החלטות לא משהו בשני הצדדים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין למה קוראים לזה עייף חחחחח אה כנראה זה מה שעושה לחץ על כל המגרש

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 6:14:40

די נוווו לא היה עבירה על לברון מה זה הדבר הזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לוחצים את מורי כל המגרש והשקץ כל הזמן לבד ל1 על 1 על מורי מישהו יכול להסביר?

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 6:21:14

המדע עוד לא הצליח להסביר את התופעה

MBK
MBK
17/05/2023 6:15:32

טעות של הלייקרס
לא היו צריכים שלשה

ברוך רובין
17/05/2023 6:15:40

למה לברון, מארי אלייך

ברוך רובין
17/05/2023 6:16:32

יוקיץ להבדיל מאמביד משחק בצבע, אמביד הדביל רואה גמדים זורק שלושת

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 6:16:41

למה הלייקרס כאלה רמאים מה זה הדבר הזה. כל שריקה נגדם זה שיחה עם השופט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

חלק מחוקי הליגה. המלך נוזף בנתיניו

ברוך רובין
17/05/2023 6:19:21
Reply to  Klay Thompson

ראית את הלוחמים…

Klay Thompson
Klay Thompson
17/05/2023 6:20:39

חחחחחחחחח נייס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו דנבר צריכים לתת לשקץ שלשה לבד בלי שמירה לפי החוק 😉

אשך טמיר המקורי
17/05/2023 6:17:52

וואי איזה הסתבכות מיותרת. אבל אולי זה טוב, יגיעו דרוכים למשחק הבא, היו כבר לגמרי בקרוז קונטרול

NFS
NFS
17/05/2023 6:20:49

מדויק

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

עם כל הכבוד ליוקיץ', מארי, פורטר או גורדון, מי שמנצח את המשחק כרגע עבור דנבר זה קיי.סי.פי – ממוקד, מהיר ויעיל. צריך להכניס גם את שני הבראונים. די-פנס!

MBK
MBK
17/05/2023 6:18:09

יוקיץ לא הגיע לרבע האחרון
הפסד קשוח של הלייקרס במשחק שרוב הקבוצה תיפקדה טוב
במשחק הבא בלואואאוט של דנבר
דייויס יסיים עם 12 ו 7 בנוהל של משחק בא משחק לא בא

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 6:24:43
Reply to  MBK

אמן

NFS
NFS
17/05/2023 6:18:37

איזה משחק..
כל כך הרבה שחקנים שנתנו משחק אדיר.

ברוך רובין
17/05/2023 6:18:55

השחקן הטוב בעולם ניצח את המשחק, כפיים לסרבי האדיר

TRIP
TRIP
17/05/2023 6:19:15

יוקיץ אכזב רעדו לו הידיים ברבע האחרון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

נחנק בהחלט ברבע האחרון. זה סידרה של הטראקרס 4 2. השופטים יגיעו יותר אגרסיבי בהמשך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח השקץ ניסה לכדרר איבד ישר ניסה להעביר בין הרגליים 🤣🤣🤣🤣 הוא וגיילן בראון זה צחוקים בכדרור

NFS
NFS
17/05/2023 6:23:29

לברון עם החטאת שלשה להשוות ואיבוד..
איפה השופטים? הרי היה פה איזה אוהד ווריורס שאמר שנייקי והליגה סגרו שהלייקרס יעלו לגמר 🤦‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

נו מה אתה רוצה סידרו לו שלשה לבד כמו שהחוק דורש. מה אתה רוצה שהשופט יקלע במקומו?
וכדרור זה לא הצד החזק שלו כל פעם שהוא מנסה להעביר בין הרגליים זה נגמר בצחוק😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

אגב ראיתי רק רבע אחרון וספרתי 9 שריקות אוויר לטראקרס שאחראים על כל הקאמבק😉
השופטים ניסו וינסו ביתר שאת בגיים 2 ויתר המשחקים אל דאגה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקררררררר טוב שם את תחתוני היוקיץ שלי

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 6:23:48

אין לך…
אתה לא בעגלה בכלל
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברור שאני בעגלה חחח אני בכל עגלה שהיא נגד השקץ

דוקטור רזי הופמן
17/05/2023 6:23:19

איזה יופי לראות את העיזה בורח למלתחות.
LONG SHOWER

פיני
17/05/2023 6:28:44

משחק עם הגנות לא משהו, אבל מהנה מאוד.
רבע רביעי מדאיג מבחינת מאלון, בו יוקיץ נעלם לחלוטין

sroni741
sroni741
17/05/2023 6:35:12

עם עוד פעם יברברו על הדקות משחק של הכוכבים, תיזכרו בדקות שהשופטים מסתכלים במסכים ברבע האחרון, לא כולל את כל ההפסקות בין הרבעים , מחצית, טיימאאוטס, זריקות עונשין וכו'..

שי אבן צור
17/05/2023 8:06:46
Reply to  sroni741

חחחח
תכל'ס

הקיפוד
הקיפוד
17/05/2023 6:35:20

ניצחון קבוצתי וקשה לדנבר, אבל יש דבר אחד שמלחיץ אותי אם הייתי מאלון, זה הספסל הם קלעו 4 נקודות פחות מהספסל של הלייקרס, לא ביג דיל יותר מדי אבל הספסל שלה היה במינוס 31- ביחד, ושל הלייקרס אם פלוס שמונה עשרה, כל שחקני הספסל של דנבר היו בפלוס חוץ מהספסל ואצל הלייקרס בדיוק הפוך הספסל היה היחידי בפלוס, ככל שהסדרה תתקדם יהיה יותר חשוב הספסל

גיא רוזן
17/05/2023 6:48:19

אחלה משחק!
שאלות המאצ'-אפ שעולות אחרי המשחק ממש מרתקות.
לא יודע לגבי כל השאר (דמעות והכל),
אני נהנתי.
.
(מה שאני בוודאות יודע – יוקיץ' מסתכל בלבן בעיניים של כל המקטרגים ושולף חיוך ג'וקר מאוזן לאוזן. מה שהוא עושה השנה בפלייאוף זה מאסטרפיס שראינו מבודדים בלבד)