A Kosher Hot Dog: סוף סוף עונה / ארז שץ ויוני לב ארי

יכול להיות שעוד לא הרגשתם, אולי בגלל מזג האויר החורפי, אך שימו לב לזה: חודש אפריל כבר פה, ומה שזה אומר בעצם – זה שעונת הבייסבול ב-MLB יוצאת לדרך. אז כשבוע לאחר פתיחת עונת 2023 הקלטנו את פרק 129 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל. משדר חגיגי, גם בשל פתיחת העונה, וגם בגלל המרחקים בין ארז ליוני, שמבלה בינתיים ברחבי איטליה.

(צילום: Fox Sports 2)

ראשית הורדנו את הצרות מהפרק, כשדנו ברשימת הפצועים החדשים על המדף. אך יש גם דברים טובים לדון בהם, כמו השחקנים שמפתיעים, ואלה שמצטיינים מבלי להפתיע. דשנו גם ביום שלמחרת היום הראשון, וכמובן, מי נולד ב-"השבוע לפני", ו-היט ביי פיץ' ב-"מורה נבוכים". וכן, גם פינת שחקן השבוע חוזרת אחרי פגרה ארוכה. ואיזה ליינאפ יוני הציב לארז השבוע? והאם אתם הצלחתם לגלות את הקבוצות והעונה?

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. פרק אדיר.סוף סוף התחילה העונה…תודה יוני וארז
    הקטע עם האבא של המאמן באולפן של המטס פשוט קורעעעעע.כנל הנבואה שאלקנטרה יחתום במטס
    אגב דיברתם על ניקי לופז מקנזס יש שם עוד איטלקי ששיחק גם בנבחרת ודוקא אתמול הביא הומראן.פוסקנטינו או משהו כזה
    וארז.למה ככה לזלזל בפאיירטס.סוף סוף פתיחת עונה פנטסטית במושגים שלנו…המון פוטנציאל הקינג חזר (מקאצ'אן)סוויפ על בוסטון קוריאנים שמפגיזים (ביי וצ'וי) וריינלודס שפתח בסערה…מרגיש לי כמו עונה כיפית ולך תדע אולי נדגדג את הפלייאוף…אני מאמין בהם השנה…חבל שקרוז נפצע

    1. טוב, ספציפית אנחנו נטפלים לפיירטס כי זו הקבוצה שחיים קץ אוהד, שום דבר אישי, אני די מחבב את פיטסבורג כעיר ואת הקבוצות שמייצגות אותה, בעיקר הסטילרס. מנגד, ואם האזנת למשדר שדיברנו על הפיירטס (https://hoops.co.il/?p=286382) אז זה לא אנחנו שטוענים את זה, הכוכב הגדול שלהם חזר כשהוא בdown slope, הכוכב השני רב עם המועדון על כסף, והכוכב העולה השלישי פצוע ויחזור רק בעוד 2/3 עונה, אז זה לא אנחנו. פלייאוף? אני מאוד אשמח בשבילם, אבל זה אומר שקרו ערימה של נסים ושהמון דברים לא טובים קרו לקרדינלס/קאבס.

      1. חחח יודע שזה לא אישי…לפחות הפאיירטס לא מטאפורה כמו הטייגרס
        בינתיים העסק נראה ממש מתפקד.ריינולדס מבין שהוא חייב להראות יכולת טובה אם הוא רוצה חוזה שמן מאיזה קבוצה.הייס דוקא סביר.קרוז זה חתיכת מכה…דוקא בעמדת הפיצ'ינג (בעיקר באולפן) נראה שיפור משמעותי (בדנר.הולדרמן ועוד)
        כמובן שכולה אפריל אבל אחלה פתיחה (רק אתמול התחילה סדרה מול הקארדס וניצחנו)…תן לחלום בניסן נגאלו😜…ימים יגידו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט