A Kosher Hot Dog: מפלגת המרכז / ארז שץ ויוני לב ארי

מימין: יוני, גל, עופר, אסף וארז

פרק מספר 123… הביא איתו לא 1, לא 2 – אלא 3 אורחים! תכירו את עופר רימסקי, אסף ינקו וגל לוי, שהגיעו עד לאולפננו כדי לנתח לעומק את הבית בו הם מבינים יותר מהכל – הנשיונל ליג מרכז. אז הנה מובא בפניכם פרק מספר 123 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, פרק שמוקדש כולו ל-NL Central.

רימסקי, אוהד שיקגו קאבס, כבר בביקורו השני בשידור, ניסה לייצר מעט אופטימיות בנוגע לעתיד קבוצתו. ינקו, נציג הפיטסבורג פיירטס, ממש מקווה לראות שינוי מרענן ומעט תקווה לעתיד, אם כי זה לא כל כך פשוט. והאופטימי מכולם – גל לוי, שמריע לקארדינלס מסיינט לואיס, שאמורים לסיים את העונה במקום הראשון. שלושה אורחים, שני שדרים, פרק אחד – האזנה עריבה!

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. כולם נשמעים אחלה.
    הדיבישיון הזה הוא היחיד מה-NL שאני ממש אוהב.. לאלה שלא יודעים, הקרדינלס שולטים בו כמו שטדי קולק שלט פעם בירושלים עם זרוע נטוייה. הם ניצחו 12 מ-20 אליפויות מדיבישיון. גם הקאבס מדברים חזק בדיביזיה, וכן הקאבס והאסטרוס.
    חבל שבגעל 85 השמיעה שלי כבר לא מה שהייתה פעם. אני מקווה שאתם מפרסמים את הקושר הוט דוג הזה בכל הפייסבוק של הבייסבול בישראל כדי שיהיו כמה שיותר המקשיבים לפודקאסט המצויין שלכם, שהיה מתחרה עם כל פודקאסט בייסבול אמריקאי

  2. לפני שאני מקשיב – מכיר את אסף ינקו ואהבתו לפייראטס משכבר הימים, יפה לשמוע שהגעתם אליו והוא עדיין בעניינים 🙂

  3. פרק מצוין על דויז'ן שאני לעולם לא מצליח לעקוב אחריו, מחכה לבא על ה-WBC (למרות שהמצב על הנייר לעומת שאר הנבחרות בבית די מדכא)

    1. אין כמו להכניס חמישה חובבי בייסבול לחדר וshoot the shit על הקבוצות, היה תענוג להיות שמה, מקווה שזה עובר בשידור.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט