סיכום שבוע 17 בNFL

מגמד הכל

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, רביב פייג ועידו רבינוביץ

מאבקי הפלייאוף בעיצומם במחזור הלפני אחרון של עונת הNFL המשוגעת הזו, אבל הכל מתגמד לעומת הטרגדיה שהתרחשה במשחק האחרון במחזור בין באפולו בילס לסינסנטי באנגלס כשחקן ההגנה של באפולו, דמאר האמלין, התמוטט ואיבד את ההכרה לאחר שביצע תאקל על שחקן היריבה.
האמלין, שבוצעה עליו החייאה על המגרש במשך דקות ארוכות, פונה לבית החולים במצב קריטי. כרגע מצבו יציב אבל הוא מורדם ומונשם בשעה שנערכים עליו עוד בדיקות לברר את היקף הנזק. האבחנה הראשונית היא שהאמלין סבל מהתקף לב בעקבוצ המכה החדה שקיבל לאזור רגיש בחזה.
לאחר התלבטות ארוכה ולאור מצבם הנפשי של השחקנים המזועזעים, הוחלט להפסיק את המשחק לחלוטין ולדחות אותו לזמן בלתי ידוע.
כולנו בהופס פוטבול מקווים להחלמה מהירה של האמלין, ומקווים שלעולם לא נצטרך לראות דבר כזה שוב על שום מגרש ובאף ספורט.

בינתיים, נמשיך לסכם לכם את המשחקים שהיו, שבעקבותיהם כבר שלוש עשרה קבוצות איבדו סיכוי לפלייאוף, יש לנו שני סוסים שחורים שמתחממים בדיוק בזמן (גרין ביי ופיטסבורג) ויכולים להשתחל לפלייאוף במפתיע, אחרי שכבר הוספדו לגמריי ומאבקי צמרת פתוחים לגמריי.

ההודעה הרשמית של ארגון הבילס.

דטרויט ליונס (8:8) – שיקגו ברס (13:3) 10:41

במשחק קצוות הליונס שמרו על סיכויי הפלייאוף שלהם בחיים, בעוד האורחים שמרו על הסיכוי לזכות בבחירה הראשונה בדראפט. הרבע הראשון היה בשליטה של שיקאגו, שכבר עלתה ליתרון 7:10 וגרמה לאוהדים בפורד פילד לזיכרונות לא נעימים מהעבר. אבל מאותו הרגע דטרויט לקחו את המושכות, והמשחק התנהל בשליטה מוחלטת שלהם עם 34 נקודות רצופות.

ההגנה של הליונס שיתקה את ג'סטין פילדס, השיגו שבעה סאקים ואימללה את התקפת הברס שלא הצליחה לעשות כלום (רק שבע מסירות הגיעו ליעדן) והראו את היכולות שהציגו בחצי העונה האחרונה. האם ההתעוררות הגיעה מאוחר מידי? נדע בשבוע הבא.

255 יארד ו-3 ט"ד לג'ראד גוף, 144 יארד וט"ד על הקרקע לג'אמל וויליאמס ו-78 וט"ד לדיאנדרה סוויפט מול ההגנה הלא קיימת של היריבה. 75 יארד באוויר 1 ו-1 לפילדס, שהוסיף 132 יארד על הקרקע.

נשק קטלני בהתקפה קטלנית, ג'מאל וויליאמס.

גרין ביי פאקרס (8:8) – מינסוטה וייקינגס (4:12) 17:41

הוויקינגס הגיעו ללמבו פילדס וידעו שניצחון שולח את היריבה השנואה שלהם לפגרה מוקדמת, אך לארון רודג'רס היו תוכניות אחרות, והפאקרס – שרבים כבר דיברו על העונה שלהם כגמורה – נמצאים כבר עם רגל אחת בפלייאוף.

אחרי שגרין ביי הצליחו לעצור דרייב טוב של האורחים שהסתפקו בשער שדה בלבד, מאותו הרגע הם השתלטו על המשחק, סיימו את המחצית ביתרון 3:27 והראו שעדיין מוקדם להספיד אותם. עכשיו הם לגמרי שולטים בגורלם קדימה, כאשר ניצחון בשבוע הבא מול דטרויט מעלה אותם לפלייאוף.

159 יארד וט"ד לרודג'רס שהוסיף עוד אחד על הקרקע, 111 יארד על הקרקע לארון ג'ונס. 205 יארד ט"ד ו-3 איבודים לקירק קאזינס בעוד ג'סטין ג'פרסון סיים עם 15 יארד בלבד.

מתחממים בדיוק בזמן, אהרון רודג'רס.
ג'סטין ג'פרסון מוציא עצבים.

ניו יורק ג'איינטס (6:1:9) – אינדיאנפוליס קולטס (11:1:4) 10:38

המארחים לא נזקקו להרבה עבודה כדי לסגור סיפור מול הקולטס השוקעים והבטיחו לעצמם את המקום השישי בפלייאוף, אליו יחזרו לראשונה מאז 2016. בצד השני נראה שבעיקר מחכים לפגרה ולבחירת דראפט גבוהה.

משחק טיפוסי לדניאל ג'ונס שסיים עם 177 יארד באוויר ושני ט"ד, אליהם הוסיף 91 ו-2 על הקרקע. ריצ'י ג'יימס סיים עם 76 יארד בתפיסה וט"ד. 81 יארד ואיבוד לניק פולס שנפצע והוחלף ע"י סאם אלינג'ר.

ניו יורק חוגגת פלייאוף, בריאן דיבול

יוסטון טקסאנס (13:1:2) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (8:8) 31:3

הג'אגס סיימו רצף של תשעה הפסדים מול הקבוצה הגרועה בליגה, והשאירו את המושכות בידיים שלהם, כשהם עדיין מובילים את בית ה-AFC  דרום ויספיק להם תיקו מול טנסי בשבוע הבא כדי להבטיח הופעה ראשונה בפלייאוף מאז 2017.

טרבור לורנס דווקא לא היה במיטבו במשחק הזה (152 יארד ואיבוד), אך למזלו זה הספיק מול הטאקנס שסיימו את העונה ללא ניצחון ביתי. 108 יארד וט"ד על הקרקע לטרוויס אטיין. 202 יארד באוויר לדייויס מילס שהוסיף 33 על הקרקע.

מתחממים למשחק האחרון המכריע, ג'קסונוויל ג'אגוארס

בולטימור רייבנס (6:10) – פיטסבורג סטילרס (8:8) 16:13

מייק טומלין מעולם לא סיים במאזן שלילי כמאמן ראשי, והוא שמר על הסטטיסטיקה הזאת לפחות לעוד מחזור אחד, כאשר הסטילרס שלו הפתיעו את הרייבנס, הדיחו אותם מראשות הבית, ושמרו על סיכויי הפלייאוף שלהם בחיים.

הרוקי קני פיקט סגר את הסיפור כשמצא את נאג'י האריס באנדזון כשנותרו 56 שניות על השעון וקבע את תוצאת המשחק. פיטסבורג יעלו לפלייאוף במידה וינצחו את קליבלנד בשבוע הבא ומיאמי וניו אינגלנד יפסידו.

168 יארד וט"ד אחד גורלי לפיקט, 111 יארד על הקרקע להאריס וט"ד בתפיסה. בצד השני מחכים לחזרתו של לאמר ג'קסון בפלייאוף, כאשר בינתיים טיילר האנטלי סיים עם 130 יארד 1 ו-1.

מי? אני מאזן שלילי? אין סיכוי! מייק טומלין

טמפה ביי באקנירס (8:8) – קרוליינה פנת'רס (10:6) 24:30

בקרב על ראשות ה-NFC דרום (ועל המקום בפלייאוף) קיבלנו את אחד המשחקים המותחים של העונה. האורחים כבר היו ביתרון 10:21, אך כולנו יודעים שאסור להספיד את טום בריידי במצבים האלה. הק"ב הטוב בהיסטוריה ידע להחזיר את קבוצתו למשחק, ובעזרת שתי מסירות לט"ד למייק אוואנס ברבע הרביעי (3 בסה"כ) ועוד ק"ב סניק אחד גדול, הוא השיג את הכרטיס לפלייאוף ושמר את סיכוי האליפות השמינית בחיים.

בצד השני קרוליינה, שחזרה מהמתים לאחר פיטורי המאמן מאט רול, עוד ניסתה לחזור עם שער שדה מוצלח של אדי פיניירו, אך הם לא הצליחה להשתלט על האונסייד קיק ותצטרך לנוח עונה נוספת בזמן הפלייאוף.

432 יארד ו-3 ט"ד לבריידי שהוסיף את הט"ד המכריע על הקרקע. 207 יארד ו-3 ט"ד לאוואנס ב-10 תפיסות בלבד. משחק נהדר לסאם דרנולד (341 יארד 3 ו-1) שלא הספיק בסיום.

הכימיה חזרה, טום בריידי ומייק אוונס

אטלנטה פלקונס (10-6) – אריזונה קארדינלס (12-4) 19-20

דיוויד בלאו בפתיחתו הראשונה בתור הק"ב של אריזונה השיג ט"ד כשדזמונד רידר, במשחקו השלישי בעמדת הק"ב של אטלנטה, עדיין מחפש את ההזדמנות הראשונה לט"ד באויר.
בסופ של דבר, לאחר משחק צמוד שהסתיים בדו קרב של שערי שדה לאורך כל המחצית השניה שגרמו להחלפת הובלה 3 פעמים במהלך המחצית, היה זה קים יאנג קו שהכריע את המשחק לטובת אטלנטה בשער שדה בשניות הסיום והעניק לרידר את נצחונו הראשון בקריירה שלו.
תוצאת המשחק לא ממש משנה לשתי הקבוצות שאיבדו את מקומן בפלייאוף כבר מזמן אבל אולי אינדיקציה להמשך קריירה של חלק מהשחקנים והמאמנים כשאטלנטה יכולים להיות מאוד מרוצים מהרץ הטירון טיילר אלג'יר ששוב נהנה ממשחק טוב של 83 יארד וט"ד אבל אולי יצטרכו לשקול את הצרכים שלהם בעמדת הק"ב.

מצאו יהלום טיילר אלג'יר

ניו אינגלנד פטריוטס (8-8) – מיאמי דולפינס (8-8), 23:21

הפטריוטס לוקחים שליטה במאבק על כרטיס הויילדקארד האחרון ב-AFC עם ניצחון קריטי מול יריבת הבית מסאות' ביץ', שניצחה את ניו איגלנד בארבעת הפעמים שקדמו למשחק ביום ראשון.

הדולפינס הובילו למשך רוב שלבי המשחק עד שקייל דאגר עשה את המהלך ששינה את כל הלך המערכה: הוא ארב לטדי ברידג'ווטר, חטף את הכדור והחזיר אותו כל הדרך לאנדזון. הפאטס הם אחת מחוליית ההגנה החזקות ביותר בליגה, במיוחד ביצירת איבודי כדור. המהלך הזה הוביל ליתרון הראשון שלהם במשחק, עליו שמרו עד הסיום.

הדולפינס, שמשחק זה סימן הפסד חמישי ברציפות לאחר חמישה ניצחונות רצופים, נאלצו לרוב עם הקוורטרבק השלישי שלהם, סקיילר תומפסון, לאחר שטדי ברידג'ווטר נפצע בידו. סקיילר הוביל דרייב שהוריד את ההפרש ל-2 נקודות, אך ניסיון האונסייד קיק של ג'ייסון סנדרס לא צלח והפאטס כרעו ברך לניצחון.

לא מוותר על פלייאוף, ביל בליצ'ק

קנזס סיטי צ'יפס (3-13) – דנבר ברונקוס (12-4), 27:24

זה היה צמוד מהצפוי, אך פטריק מאהומס ממשיך את הדומיננטיות הבלתי נתפסת שלי נגד יריבות הבית וגירד ניצחון מול הברונקוס האומללים.

האורחים מקולורדו הובילו לשלבים ארוכים במשחק, כולל בירידה לרבע הרביעי, אך הצ'יפס שמו 14 נקודות ללא מענה ישר בפתיחת הרבע רביעי ולא הותירו סיכוי אמיתי לראסל ווילסון וחבורתו לשוב למשחק. קנזס סיטי בשליטה מלאה על המקום הראשון בחטיבה, ניצחון שלהם על ווגאס בשבוע הבא יבטיח להם את שבוע החופש לפני משחק הפלייאוף הראשון.

ווילסון נתן משחק סולידי עם 26/38, 222 יארד, 3 ט"ד (2 על הקרקע) וחטיפה אחת.

מאהומס השלים 29/42 ל-328 יארד, 3 ט"ד באוויר וחטיפה אחת.

פטריק מהומס עושה פטריק מהומס.

פילדלפיה איגלס (3-13) – ניו אורלינס סיינטס (9-7), 20:10

ללא ג'יילן הרטס, האיגלס צוברים הפסד נוסף, הפעם להגנה העקשנית של דניס אלן והקדושים. הסיינטס שמו על הלוח את 13 הנקודות הראשונות עוד לפני סיום המחצית הראשונה, בדיעבד, מספיק נקודות על מנת לנצח את המשחק.

חשוב להגדיש כי לאיגלס יש עדיין על מה לשחק. אם יפסידו לג'איינטס בשבוע הבא, הם עלולים ליפול מהמקום הראשון בחטיבה למקום החמישי, כיוון שהקאובויז ישמחו לדלג מעליהם בטבלת הבית המזרחי.

אנדי דלתון וטייסום היל היו מאוד יעילים עם המסירות שלהם, 20/24 השלמות משותפות ששמרו על הסיינטס במושב הנהג. פיק 6 של מרשון לטימור ברבע האחרון חתם את תוצאת המשחק.

גארדנר מינשו סיים עם 274 ב-18/32 השלמות, ט"ד וחטיפה.

משחק ראשון אחרי חזרה מפציעה וכבר משפיע, מרשואן לאטימור.

סיאטל סיהוקס (8-8) – ניו יורק ג'טס (9-7), 6:23

ג'ינו סמית נקם בקבוצתו הקודמת מניו יורק, הדיח אותם מהפלייאוף והשאיר סיכוי לסיהוקס להיכנס לפוסטסיזן בהתאם לניצחון שלה ושל דטרויט על הפאקרס בשבוע הבא.

הדרייב הראשון של סיאטל צבר יותר נקודות ממה שהג'טס הצליחו לאורך כל המשחק, לשמחתם של האוהדים המרוצים בלומן פילד.

סמית' סיים עם 18/29 השלמות, 189 יארד, 2 ט"ד ללא איבודים. גם הרוקי המרשים, קנת' ווקר, סיפק את הסחורה עם 133 יארד ב-5.8 בממוצע לנשיאה על הקרקע.

מאידך, מייק וייט השלים 50% מ-46 המסירות שלו ונחטף פעמיים, כמובן שללא ט"ד.

כיוון שהפאטס ניצחו את הדולפינס במשחק המוקדם, לג'טס אין אפילו סיכוי תיאורטי לחזור לפלייאוף לראשונה מאז ימי מארק סנצ'ז ורקס ראיין.

מתפרקים, הג'טס

וושינגטון קומנדרס (8-7-1) – קליבלנד בראונס (9-7), 24:10

הקומנדרס גם כן הודחו מהפלייאוף על ידי קבוצה שאין לה כבר על מה לשחק בדמות הקליבלנד בראונס.

קרסון וונץ החליף את טיילור היינקי כקוורטרבק הפותח של רון ריברה, והיה מחריד באופן קולוסאלי. בשלב מסוים עמוק לתוך המשחק, היו לו 2 השלמות ו-2 חטיפות. אף על פי כן, וושינגטון ירדו למחצית ביתרון 7:3.

הבראונס ניצחו את המחצית השנייה בתוצאה 21:3 עם 3 ט"ד במסירה של דשון ווטסון, כולל שניים ארוכים לאמארי קור המצוין שסיים את הערב עם 105 יארד בשלוש תפיסות בלבד. גם ניק צ'אב היה יעיל על הקרקע עם 7.4 יארד לנשיאה ו-104 כוללים.

וונץ סיים את המשחק עם 3 חטיפות, 143 יארד ללא ט"ד באוויר, אבל אחד בריצה כשהמשחק כבר היה גמור.

מחדל עמוק


לאס וגאס ריידרס (10-6) – סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-12) 37-34

ניק בוסה אמר לאחר המשחק שאולי הם קצת זילזלו בק"ב המחליף של לאס וגאס, ג'רט סטידהאם, והוא גרם להם לשלם על זה. אבל בסופו של דבר, היה זה בוסה עצמו שמהלך מכריע שלו בהארכה גרם לסטידאהם לעשות טעות שעלתה לריידרס במשחק ובסיכוייהם להגיע לפלייאוף.
סטידאהם חתך את הגנת סן פרנסיסקו בצורה שאותה הם לא הרשו כל העונה כשהתקפת הריידרס צברה 500 יארד מתוכם 365 יארד ושלושה ט"ד באויר של הק"ב בפתיחתו הראשונה תוך כדי שהוא מנפץ כל סטיסטיקה שההגנה מס' 1 בליגה עבדה קשה כל השנה להשיג.
במשחק צמוד שהחליף הובלה כמה פעמים ההגנות לא ממש מצאו פתרון,  ורק ארבעה בעיטות הרחקה נבעטו במהלך המשחק. בשלב מסויים לאס וגאס הובילו 24-14 ונראו בלתי עצירים אבל כמו שיצא לנו לראות לא מעט העונה, הריידרס אלופים בהשמטת יתרונות כאלו.
ואכן, עד מהרה המשחק השתווה שוב ושוב עד לרגעיו האחרונים בה בצורה לא אופיינית הבועט של הניינרס, רובי גולד פיספס שער שדה ממרחק 41 יארד שהיה יכול לנצח את המשחק בזמן התיקני.
בהארכה הרידרס קיבלו את הכדור ראשונים אבל לחץ כבד שהפעיל ניק בוסה גרם לסטידהאם לשחרר כדור לא מדוייק שניטף והוחזר ללקו ה5 יארד ומשם סן פרנסיסקו לא לקחו יותר סיכונים ורובי גולד קיבל הזדמנות חוזרת, שצלחה לנצח את המשחק.
ברוק פרודי, גם הוא לא בדיוק תמונת הנסיון העשיר בNFL, עבר בהצלחה עוד אתגר, שאולי בדיעבד נראה כמשהו חיוני לעקומת הגדילה שלו. פרודי מעולם לא שיחק העונה ממצב של פיגור גדול ובכל הפתיחות שלו הגנת סן פרנסיסקו הצליחה לשמש לו כרית בטחון שאיפשרה לו להתנהל בלי יותר מדי אחריות על כתפיו הצעירות.
היכולת של פרודי להוביל לניצחון כשהקבוצה בפיגור וההגנה כמעט ולא מתפקדת תשחק חלק חשוב בהתפתחות שלו והמוכנות לפלייאוף.
כריסטיאן מקקפרי (193 יארדים כוללים וט"ד) וברנדון איוק (101 יארד וט"ד) סחבו את הקבוצה התקפית ודאבנטה אדאמס עם 153 יארד ו2 ט"ד הצטיין בריידרס.
סן פרנסיסקו מנצלים את ההפסד של מינסוטה כובשים עם הנצחון הזה את הסיד מ' 2 בNFC ותאוריטית יכולים גם להגיע לסיד מס'1.

שימו לב למספר 91 אריק ארמסטד. ככה צריך היראות גול ליין סטאנד.
משחק קשוח, ברנדון איוק



לוס אנג'לס צ'ארג'רס (6-10) – לוס אנג'לס ראמס (11-5) 10-31
משחק חד צדדי התפתח באיצטדיון סופיי בלוס אנג'לס כשהקריירה של בייקר מייפילד בלוס אנג'לס מתואמת עם הקריירה שלו בNFL בכלל ויודעת עליות ומורדות.

והפעם מייפילד בקושי הורגש על המגרש כשהראמס נקלעים לפיגור מוקדם ולא מצליחים לייצר התקפה בכלל במחצית השניה בעוד הצ'ארג'רס מעמיסים נקודות.
אוסטין אקלר ממשיך ברנסאנס שלו עם 2 ט"ד נוספים בריצה ועדיין מוביל את הליגה במספר הט"ד הכוללים עם 18 כאלו.
ג'סטין הרברט מחזיר את עצמו לפרודקטיביות עם 2 ט"ד באויר אחרי שלושה משחקים שלא הצליח להשיג כאלו. ולמרות שהכימיה עם קינן אלן ומייק וויליאמס משתפרת, הם עדיין לא פרודקטיביים כמו שהיו רוצים להיות (6 ט"ד כל העונה משנייהם ביחד).
על חוויות מהשטח עצמו אפשר לקרוא פה

מוביל, אוסטין הקלר.

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. תודה רבה
    מה הסכוי לערוך השלמת משחק לפני המחזור האחרון ?
    כמה זה משפיע על תמונת הפליאוף ?
    ובכלל האם תעשו איזו כתבה שמסבירה על כל תסריטי השבוע המסיים ?

    1. עדין לא ידוע מה יהיה גורל המשחק בין הבילס לבנגלס. הNFL עדיין לא הוציא הודעה בעניין ואני מניח שהם מחכים להתבהרות במצבו של האמלין למען השקט הנפשי של שחקני הבילס.
      שתי הקבוצות כבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף אבל המשחק עצמו יכול להשפיע על המיקום שלהם בבראקט של הפלייאוף שקובעת מי תארח משחקים ביתיים לאורך הפלייאוף וואולי חשוב מכך, מי שתזכה במקום הראשון בדירוג הפלייאוף זוכה לחופש של שבועל פני שמתחיל האקשן.
      אוב הזמן אנחנו טורחים לציין את סיכויי הפלייאו של כל קבוצה בתיאור הטרום משחק, אבל יש מצב שלכבוד השבוע האחרון נרכז את התמונה בצורה נהירה.

      1. תודה רבה זה נראה לי חסר תקדים
        לא ?
        גם השלמת משחק לאחר שהעונה מסתיימת
        גם 2 משחקים בפרק זמן כל כך קצר
        וגם הסיטואצה בכללה של משחק קובע לפליאוף שלא שוחק ?
        האם יש מצב שיכריזו על תיקו ודי ?

        1. כמו שאמרת, זה אכן אירוע חסר תקדים. גם בחומרתו וגם בלוגיסטיקה שלו. אני בטוח שטובי המוחות חושבים על פתרונות אבל כרגע עדיין לא ידוע כלום (מאוד מוקדם בבוקר בארה"ב).

  2. תודב רבה על הסיכום. האמת ש 21-10 היה כבר בסימן "החזרה" של בריידי, כי קרוליינה התחילה ב 14-0 – אני זוכר כי הייתי בטוח שהסיפור שלו נגמר

  3. תודה רבה. מאחל להחלמה מהירה ומלאה של האמלין 🙏
    שאלת מיקומי פלייאוף, מישהו יודע למה במקרה שסיאטל וגרין ביי מנצחות היתרון הוא של גרין ביי?
    לפי האתר של הליגה, שוברי השוויון הם:
    Head-to-head (best won-lost-tied percentage in games between the clubs).
    Best won-lost-tied percentage in games played within the division.
    Best won-lost-tied percentage in common games.
    Best won-lost-tied percentage in games played within the conference.

    אין מפגשי ראש בראש
    בתוך הדיויזיה שתיהן 3-2 (בהנחה ששתיהן מנצחות הן יהיו 4-2)
    מפגשים משותפים, לפי מה שאני רואה: ג׳טס, ראמס, דטרויט, טמפה, ג׳איינטס
    סיאטל
    ראמס – ניצחו את הקודם, ההנחה שמנצחים את הקרוב: 2/2
    ג׳טס – ניצחו 1/1
    דטרויט – ניצחו 1/1
    טמפה – הפסידו 0/1
    ג׳איינטס – ניצחו 1/1
    סה״כ 5/6 – ~84%
    גרין ביי
    ראמס – ניצחו 1/1
    ג׳טס – הפסידו 0/1
    דטרויט – הפסידו את הראשון, ההנחה שינצחו את השני 1/2
    טמפה – ניצחו 1/1
    ג׳איינטס – הפסידו 0/1
    סה״כ 3/6 50%
    לגרין ביי יתרון במאזן בקונפרנס, שראיתי שהרבה אנשים אומרים שבגלל זה, אבל זה רק שובר השוויון אחרי המשחקים המשותפים.
    אני מניח שאני טועה איפשהו, לא מצליח להבין במה.
    והליגה יצאה ממש לא בסדר לשבץ את המשחק של גרין ביי – דטרויט בSNF. אם סיאטל מנצחים, לדטרויט אין על מה לשחק. המשחקים היו צריכים להיות משובצים במקביל.
    ושוב, החלמה מהירה ושלמה להאמלין. יש דברים מעל המשחק.

      1. הרציונל הוא הפרשי רמות בין בתים.
        קח לדוגמא את הבית הצפוני ב- AFC מול הבית הדרומי, זה לא הוגן לקחת את המאזן של קבוצה בבית הדרומי שמשחקת ארבע פעמים מול שתי קבוצות פח כמו הקולטס והטקסנס, ולהשוות אותו לקבוצה כלשהי בבית הצפוני שצריכה להקיז דם בשביל לנצח קבוצה אחרת בבית.

        1. אבל אתה קק מחזק את הטענה שלי.
          מאזן דיויזיה כלול בתוך מאזן קונפרנס.
          הוא 6 משחקים מתוך 12.
          לעומת זאת, מאזן משחקים משותפים נותן תמונה יותר "הוגנת" אולי, שזה מפגש של אותן יריבות.

    1. נוהל שובר-שיוויון ב- NFL לשתי קבוצות שלא נמצאות בבית זהה:
      1. מאזן ישיר ביניהן – הפאקרס והסיהוקס לא נפגשו השנה.
      2. מאזן ניצחונות/הפסדים בחטיבה – הפאקרס והליונס כרגע במאזן 5-6, הסיהוקס במאזן 6-5.
      הפאקרס ביתרון על הסיהוקס לפי סעיף 2, לכן במקרה של מאזן זהה הם יעלו על חשבונם לפלייאוף.
      במקרה של ניצחונות של הליונס והסיהוקס, האחרונים עולים בזכות ניצחון ישיר על הליונס במחזור הרביעי.

    2. השיבוץ של גרין ביי בסנדיי נייט הוא אכן החלטה מחפירה שמסמנת באופן ברור עדיפות לגרין ביי, אז שיכבר יעלו אותם לפלייאוף אוטומטית וזהו.
      ג'קסונביל טנסי היה ראוי למשבצת אבל כנראה לא צריך להסביר יותר מידי, הכסף עדיין מעל הכל ולא אופתע אם מנצחת בית הדרום תשחק גם שבוע הבא במשבצת של שבת בערב, שפחות אטרקטיבית

  4. חוסר הבהירות לגבי תוצאת המשחק בין בילז לסינסינטי משליך על כל הדירוגים ולכן על קביעת המשחקים בפליאוף.

  5. אני בדרך כלל לא מגיב פה, בפיד 'מריקה, אבל האירוע האחרון קצת מחייב אפילו אותי.
    לא בטוח מה גרוע יותר בעיניי – כמה זמן לקח ל-NFL ולערוצים המשדרים להגיע למסקנה שעוצרים את המשחק הזה אחרי שאדם כמעט מת על המגרש (רגע מזעזע אפילו לענף שרגע לפני הציג את זה: https://twitter.com/ComplexSports/status/1609635621248581632), או כמה מהר לקח למתנגדי החיסונים לראות טרגדיה אנושית וישר לעבור למוד פרופגנדה ולנסות להפיץ בהמוניות את השקר שזה איכשהו קשור לחיסונים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט