סיכום מחזור 7 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: שחר דלאל, רביב פייג ועידו רבינוביץ'

דוריאן גריי נראה זקן מתמיד, טום בריידי.

ברזיל, ריו דה ז'נירו, הרובע הקריאולי, ערב אוקטובר אביבי בעיר כשקרני השמש האחרונות צובעות את חוף קופה קובנה באדום. מתוך אחת הסמטאות מגיחה אישה בלונדינית תמירה כשחיוך שבע רצון מתפשט על פניה היפות. חדי העין יבחינו שמתוך תיק הצד האופנתי שלה מבצבץ ראש של בובה קטנה עם בלורית משגעת. אבל אם תתקרבו יותר תוכלו לראות גם את שלל המחטים הקטנות המבצבצות ממצחה של הבובה.
ג'יזל ממהרת לחצות את הרחוב, יש לה פגישה אצל עורך הדין שלה. היא כבר משתוקקת לחתום על המסמכים ולענות בחיוב להצעת הנישואים של וין דיזל.

צפונה משם, ביבשת השכנה, מרחק של 6500 ק"מ, טום בריידי מפסיד כבר שבועיים רצוף לשתיים מהקבוצות הכי שבורות בליגה ולשני ק"ב שהם ברירת מחדל פשרתית.

זו רק דוגמא אחת לכמה בעונה הזו היוצרות מתהפכות. ולא רק משנים קודמות אלא גם בתוך העונה משבוע לשבוע. מאזני הכוחות נראים כמו הים ביום בו יצא אליו אחאב בפעם האחרונה.

לא רק טמפה ביי וטום בריידי איבדו את המוג'ו שלהם. גם אהרון רודג'רס וגרין ביי כבר שבועות מפסידים לקבוצות נחותות מהם על הנייר. רכבת הרים של ביצועים בקרב ק"ב שנחשבים מניה בטוחה בבנק ותצוגות פסגה מחוליות שבוע אחד שמתחלפות בתהומות נשיה בשבוע אחר.
הNFL עבר כמה עונות מוזרות בשנים האחרונות. אבל אפילו בימי הקורונה העליזים לא זכינו לראות חוסר עקביות כזה משבוע לשבוע.

על ההפתעות השבוע ועוד בסקירה שלפניכם

 ג'קסונויל ג'אגוארס (5-2) – ניו יורק ג'איינטס (1-6) 23-17
בצורה אופיינית, הג'איינטס מגיחים מאחור ברבע הרביעי לחלץ נצחון ראשון בהיסטוריה שלהם במגרש הבייתי של הג'אגוארס.
העובדה שהענקים מעולם לא ניצחו בג'קסונויל בעבר ואולי קצת הקושי להאמין שהקבוצה הזו מסוגלת לשמור על המשמעת והרעב לנצח לאורך כל הזמן הזה, הביא את ניו יורק להיות האנדרדוג במחשחק הזה, משחק מלכודת בעגה הפרשנית.
ואכן המשחק התחיל בצורה שקולה ועבר ליתרון זעום של הג'אגוארס לאחר שהימרו וזכו בהמרת 2 נקודות באחד מהט"ד שלהם במחצית הראשונה. ג'קסונויל הגדילה את היתרון שלהם ברבע השלישי עם ט"ד נוסף, אבל אז, הג'איינטס שרגילים למעמד ומחזיקים העונה במנטליות של זה לא נגמר עד שזה נגמר, נעזרו במפלצת ריצה הדו ראשית של סקואן בארקלי (110 יארד) ודניאל ג'ונס !! (107 יארד וט"ד) ל10 נקודות ללא מענה שהביאו את הנצחון.
טרבור לורנס שיחק נטול טעויות וטראויס אטיין מוכיח את עצמו ככלי חשוב בעתיד של הקבוצה (114 יארד וט"ד), אבל זה לא הספיק מול הרוח הגא'גורנאוטית של הקבוצה מניו יורק.
בית הNFC מזרח פשוט לא מפסיק לאגור נצחונות, אפילו בוושינגטון והופך לבית הכי מעניין בNFL.

גם הוא יודע לרוץ, דניאל ג'ונס.

דאלאס קאובויס (2:5) – דטרויט ליונס (5:1) 6:24

הרבה דיברו בתחילת העונה על כך שדטרויט סוף סוף יכולים לנפץ את הקללה ולהיות אחת הקבוצות המפתיעות של השנה. בתחילת העונה זה עוד נראה ככה, אך אחרי שבעה מחזורים כבר אפשר להכריז שמה שהיה הוא שיהיה.

בצד השני הקאובויס ממשיכים להוכיח שהם "על באמת", גם כאשר ההתקפה לא מתפקדת בשיא הכוח, ההגנה הכי טובה בליגה יודעת לעשות בשבילם את העבודה. דאק פרסקוט חזר להרכב, אבל עדיין מראה סימני חלודה קשים, כשסיים עם 207 וט"ד. יחזקאל אליוט גם הוא לא בשיא כושרו, אבל הצליח לסיים עם 57 יארד ושני ט"ד. בצד השני, ג'ראד גוף עם 228 ושני איבודים.

טרבון דיגס בפוזה אופיינית, דאלאס קאובויס.

בולטימור רייבנס (3:4) – קליבלנד בראונס (5:2) 20:23

הרייבנס אוהבים לשמור השנה על המשחקים צמודים, גם כאשר הם בשליטה מוחלטת, כאשר זה היה המשחק הרביעי בארבע משחקים שהסתיים בהפרש של פחות מט"ד. זה מתחיל בראש ובראשונה מהעונה הסיוטית שעוברת על לאמר ג'קסון (היוש הארכת חוזה) שסיים עם 120 יארד בלבד באוויר. למזלו היה לו את גאס אדוארדס שחזר מפציעה והשיג שני ט"ד (בתוספת 66 יארד) כדי לשמור על היתרון בבית ה-AFC צפון.

על הבראונס כדאי לא להכביר במילים, וגם דשון ווטסון כבר מצטער שלא קיבל השעייה עד לסיום העונה. 258 יארד לג'קובי בריסט, שרחוק מלהיות הסיבה לכישלון של קליבלנד, אבל הבינוניות שלו בהחלט מסמנת אותה.

הצליחו לא לפשל במחצית השניה, בקושי. ג'סטין טאקר.

וושינגטון קומאנדרס (4-3) – גרין ביי פאקרס (4-3) 21:23

עוד משחק צורב לראשי הגבינה שהסתיים בהפסד רע לקוורטרבק המחליף של רון ריברה.

בהפרש 2 לקומיז, הם נזקקו למהלך קלאץ׳. טיילור הייניקי מצא כמובן את טרי מקלורין לדאון ראשון עצום שסיים את המשחק. סקארי טרי ממשיך להיות אחד מהתופסים המסוכנים בליגה, לא משנה מי מוסר לו את הכדור.

רוג׳רס והפאקרס ממשיכים להתרסק, אך זה לא רק ההתקפה החלשה של מאט לפלור. גם ההגנה והספיישל טימס עשו טעויות מכאיבות המשחק הזה שסייעו להוריד את קבוצתם למאזן שלילי בעוד ראשות הבית הולכת ומתרחקת עם הכושר הנהדר של החבר׳ה במיניסוטה.

נראה עייף מתמיד, אהרון רודג'רס.



קרוליינה פנת׳רס (5-2) – טמפה ביי באקנירס (4-3), 3:21

מצבם של הקוורטרבקים המזדקנים ממשיך להחמיר, ראינו את זה עם רוג׳רס נגד וושינגטון וכעת בריידי.

עם קו התקפה רעוע יותר משנים קודמות ופציעות בגזרת התופסים, טום טריפיק ירד למאזן שלילי לראשונה העונה בהפסדמביך לפנתרים שניצחו עם פי.ג׳יי ווקר בראש הקסדה – שחקן שזכור בעיקר מהניסים שחולל ב-XFL.
הבאקס לא שמו נקודות על הלוח עד הרבע הרביעי, כשהיה מעט מדי ומאוחר מדי. בית ה-nfc דרום מתחרה חזק כעת עלהדיויז׳ן החלש ביותר בליגה- היחיד שמובילה אותו קבוצה במאזן שלילי.

מגיעה לו תמונה, פי ג'יי וולקר.

סינסינטי בנגלס (3-4) – אטלנטה פאלקונס (4-3), 17:35.

הבנגלס משתווים לרייבנס על ראשות הבית הצפוני ב-AFC עם ניצחון חשוב מאוד על יריבה עיקשת מג׳ורג׳יה.

4 ט״ד בארבעת הדרייבים הראשונים שלהם סגרו את  משחק בשלב מאוד מוקדם, כאשר ג׳מאר צ׳ייס תפס שניים מהם, כולל פצצה של 51 יארד שהגיעה לאחר ט״ד ארוך של טיילר בויד בדרייב שפתח את המשחק.

הפאלקונס רצו ומסרו לאותה כמות יארדים, 107 כל  אחד, וגם המירו יפה לדאון שלישי לאורך כל המשחק, אבל ההתקפההנפיצה של זאק טיילור לא נתנה להם שום סיכוי.

חגגו, 380 יארד באויר בין שלושתם.

לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (3-4) – סיאטל סיהוקס (3-4), 37:23

מי היה מאמין בתחילת העונה שלאחר שבעה שבועות, הסיהוקס יובילו את הבית שלהם וג׳ינו סמית׳ יהיה אחד מהמוסרים היעילים בליגה?

משחק פנטסטי גם של קנת׳ ווקר, הרץ ממישיגן סטייט שרץ ל-162 יארד ושני סקורים, תחליף מדהים לרשאד פני שסיים את העונה שלו. 

אצל הצ׳ארג׳רס, מלבד ההפסד הביתי המאכזב, הקורנר בק הבכיר שלהם, ג׳ייסי ג׳קסון, נפצע וסיים את העונה. ג׳סטין הרברט נראה מאוד לא מרוצה, על אף שקבוצתו עדיין מחזיקה במאזן חיובי וכעת ינוחו בשבוע הבא לפני המפגש עם אטלנטה.

החלום הרטוב של סיאטל, קנת וולקר השלישי.


מיאמי דולפינס (3-4) – פיטסבורג סטילרס (5-2), 10:16

קני פיקט נחטף 3 פעמים, אחת על ידי נואה איגבינוגוני שתפס את הכדור שחתם את תוצאת המשחק. החטיפה הראשונה בקריירה של בחירת הסיבוב הראשון המושמצת ב-2020.

ההתקפה של הדולפינס שמה 16 נקודות בשלושת הדרייבים הראשונים, אבל משחק רע של טואה ומאמנו, מייק מקדניאל, הותירו את הסטילרס במשחק. ג׳ורג׳ פיקנס תפס ט״ד אדיר שהוריד את ההפרש ל-6, אך לא עלו נקודות בכל המחצית השנייה לאף קבוצה.
הפינס קטעו רצף של שלושה הפסדים והם מחכים לדטרויט בשבוע הבא בתקווה להשתוות לג׳טס במקום השני בבית.

חזר, וזה כבר נראה אחרת. טואה.

טנסי טייטנס (2:4) – אינדיאנפוליס קולטס (3:1:3) 10:19

אחרי פתיחה גרועה הטייטנס מצליחים לחזור לעצמם עם ארבעה ניצחונות רצופים. הבעיה? שניים מהם הושגו מול הקולטס המתפוררים, שהודיעו לאחר המשחק שמאט ראיין סיים את תפקידו כק"ב פותח בקבוצה – שבוע אחרי משחק השיא שלו באינדיאנפוליס.

טנסי הפעם אפילו לא נדרשו להשיג ט"ד בהתקפה, לאחר שאנדרו אדאמס חטף את הכדור לראיין ורץ אישו 76 יארד עד האנדזון. 132 יארד לראיין טנהיל, 128 ב-30 נשיאות. 243 יארד, ט"ד ו-2 חטיפות במה שאולי יהיה משחקו האחרון של ראיין ב-NFL.

סופה של קריירה? מאט ראיין

לאס וגאס ריידרס (4:2) – יוסטון טקסנס (4:1:1) 20:38

כמה ציפיות היו העונה מהריידרס, לאחר שהצליחו סוף סוף לשכנע את ג'וש מקדניאלס לקבל את משרת המאמן הראשי ולהביא את דבנטה אדאמס מגרין ביי. אבל פוטבול לא מנצחים על הנייר, ולאס וגאס התקשו אפילו מול הקבוצה החלשה בליגה, כאשר פתחו את הרבע הרביעי בפיגור 20:17. למזלם הטקסנס ידועים בחולשה שלהם ברבע האחרון, כאשר ג'וש ג'ייקובס חצה פעמיים את האנדזון, ודייויס מילס לא ויתר על האיבוד המסורתי שלו ברבע האחרון.

דייויד קאר עם משחק סולידי 241 יארד וט"ד, אך המצטיין של המשחק היה ג'ייקובס שסיים עם 143 יארד על הקרקע ושלושה ט"ד. מילס סיים עם 302 יארד, שני ט"ד וחטיפה, אך כאמור שוב נעלם ברבע האחרון וסיים עם הפסד נוסף.

שלוש שער, ג'וש ג'ייקובס

דנבר ברונקוס (5-2) – ניו יורק ג'טס (2-5) 16-9

מוזר לומר זאת אבל הג'טס הגיעו לקולרדו וניצחו משחק שהם אמורים לנצח אותו.
זה לא היה יפה, והם אפילו פיגרו בשלב מסויים, אבל בסופו של דבר הקבוצה של רוברט סאלה צברה במהלך המשחק קצת יותר שערי שדה מהקבוצה שמולה.
דנבר מגלה שגם בלי ראסל ווילסון, הצרות ההתקפיות שלה לא נגמרות כשברט ריפיאן לא מצליח לשמור על דרייבים במחצית השניה, משחק הריצה לא ממש מתרומם וגם ההגנה המצויינית לא מסוגלת לעצור הכל.
הביצועים של זאק ווילסון לא ממש ראויים לציון וםציעת הברך של הרוקי המצויין בריס הול שפרץ לריצה של 62 יארד להעניק לניו יורק את הט"ד היחידי שלה במשחק, לא ממש מבשרים טובות להמשך העונה של הג'טס שמחכים להם שני משחקים ביתיים חשובים מול הפטריוטס והבילס.

מכה קשה לג'טס, בריס הול.

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-3) – קנזס סיטי צ'יפס (2-5) 44-23
תוכנית המשחק של אנדי ריד עשתה צחוק מההגנה המדורגת מס' 1 בNFL כשכל הדרייבים מלבד אחד של קנזס סיטי נגמרו בט"ד. פטריק מהומס (423 יארד, 3 ט"ד וחטיפה) הניע את הכדור בקלות על הקורנרים של הניינרס ומשחק הריצה ניצל את האגרסיביות של ניק בוסה וחבריו כדי לעקוף אותם בדרך לאנד זון.
המשחק עוד נראה תחרותי משהו כשהגנת סן פרנסיסקו חטפו את מהומס ברבע הראשון וניצלו את זה להבקיע ט"ד, אבל בזאת הסתיימה ההצלחה בצד הזה של הכדור.
הצ'יפס עם הצלחה של כמעט 100% ברד זון אגרו ט"ד בעוד הדרייבים של סן פרנסיסקו נעצרים במקרה הטוב בשערי שדה ובמקרה הרע חטיפה מטריפת דעת נוספת של גארופולו באנד זון.
לרגע היה נדמה שיש לקבוצה מהמפרץ סיכוי כשט"ד של גארופולו ברבע הרביעי  קירב אותם למרחק של 5 נקודות במרדף הבלתי פוסק אחרי היריבה, אבל ט"ד נוסף של הרדמן (2 ט"ד בריצה 1 בתפיסה) וסייפטי על גארופולו תקעו את הפיגיון לקופ דה גרה.

גארופולו הוחלף ברבע הרביעי על ידי ברוק פרודי שלא ממש היווה שיפור והמון אצבעות מאשימות מופנות במפרץ כשהקבוצה בנפילה חופשית וכבר שבוע שני שהקבוצות שמולן מצליחות למצוא את כל החולשות ואאוטקואצ' את ה"גאונים" על הקוים.
כריסטיאן מקקפרי בהופעת הבכורה שלו במדי הניינרס צבר 38 יארד ב8 ריצות ו24 יארד ב2 תפיסות. לא רע למישהו שנמצא בקבוצה רק 48 שעות אבל בטוח לא הפתיחה שיחל לעצמו.

טייריק מי? מקול הארדמן.


שיקאגו ברס (4:3) – ניו אינגלד פטריוטס (4:3) 14:33

ביל ביליצ'יק היה צריך ניצחון אחד כדי לעלות למקום השני ברשימת הניצחונות של כל הזמנים ולהשאיר מאחור אחד ג'ורג' האלאס, הידוע בכינויו פאפא בר.

זה אומנם בלתי נמנע, אבל הקבוצה שלו לא היתה מוכנה שזה יקרה דווקא מולה, ושיקאגו הציגו את המשחק הטוב ביותר שלהם השנה, שכלל 4 איבודי כדור שגרמו להתקפת ניו אינגלד וריצה של 0:23, אחרי שנקלעו לפיגור.

170 אחד ואחת לפילדס, שהוסיף גם 82 וט"ד על הקרקע. 62 יארד על הקרקע וט"ד לכל אחד לחליל הרברט ודייויד מונטגומרי. 185 ט"ד ושני איבודים לבילי זפי, שפתח כמחליף.




לפוסט הזה יש 43 תגובות

      1. קיובי? מי זה קיובי? אני לא מצליח להבין מי זה.
        יש את Sam Ehlinger, למרות שנראה קצת משהו בעייתי (סיבוב 6… בחירה 218 כוללת)
        לא שאני אומר שזה בלתי אפשרי, אחרי הכל קיבלנו בסיבוב הזה גם את בריידי…

      2. אלינג'ר הוא אחד הפרוספקטים הגרועים שאני זוכר בשנים האחרונות, זה מה שכתבתי עליו לפני הדראפט:
        סאם אלינג'ר (טקסס), בן 23, 1.85 מ', סיניור

        השחקן שאני הכי פחות אוהב בדראפט הזה, בעיקר כי ההייפ סביבו גדול משמעותית ממה שהוא מראה על המגרש. אלינג'ר מגיע עם הרבה תכונות שאתה רוצה לראות בקווטרבק מודרני – אתלטיות, יד חזקה – אבל לא השתפר בכלום בתקופה שלו בטקסס, ובארבע השנים שלו באוסטין לא הוביל אותם לשום הישג משמעותי. האם אימון איכותי ב-NFL יכול לשנות את זה? אולי, אבל כרגע כל הסימנים מראים שזאת התקרה שלו.

        השוואה: טים טיבו.
        https://hoops.co.il/?p=226802
        .
        אולי הניצחונות של דאלאס וניו אינגלנד עם ק"בים מחליפים עשו לקולטס חשק, אבל אולי אני טועה לגמרי ונראה פריצה מרשימה שלו דווקא ב-NFL…

        1. או שפשוט בונים על 'בניה מחדש', להפסיד לרוב, ולהביא בחירת טופ בעונה הבאה שיאפשר להביא QB טוב.
          מקווה בשביל הקולטס שיגיעו לכל הפחות לפלייאוף (למרות שזה לא נראה כ"כ הולך לשם)
          הקולטס זה סוג של אבן-נייר-מספריים. מנצחים את הגדולות (קנזס) ומתקשים בפחות קשות.

  1. כשג'יזל אומרת לך לפרוש- אתה פורש….
    באפלו וקנזס סיטי נראות כמו הדבר האמיתי כשפילי עוד טעונה הוכחה מול הבדולות באמת

  2. תשמעו לא ידעתי שיש אתר ישראלי שמסקר NFL… ועוד ברמה גבוהה וכייפית.
    תודה רבה לכם.
    אני בתחום הNFL מאז 2006. ורק עכשיו איך שהוא הגעתי לכאן.

    1. ברוכים הבאים, פה הפוסטים הכי טובים ויש גם קהילה יחסית גדולה בפייסבוק אם אתה מעוניין (חפש "פוטבול אמריקאי")

  3. תודה לצוות. הג'ייאנטס מזכירים לי קצת את באפלו בעונה השנייה של ג'וש אלן – QB שההתקפה מעדיפה ריצות שלו על פני מסירות שלו, רץ אחורי שהוא מניה בטוחה (פרנק גור אצל הבילס אז), וההגנה המרשימה מובילה את הקבוצה. התחושה שלי לגביהם היא גם שהם יפלו נגד יריבות עם QB מהצמרת (כמו הבילס בפלייאוף אז נגד דשון ווטסון), אבל הם במרחק 2-3 מהלכים טובים מהמשך באותו כיוון כמו מה שהבילס עשו בשנים האחרונות. נראה שמאמן מהשורה הראשונה הם כבר מצאו.

    1. כרגע זה נראה דיי מבטיח.
      אבל קשה לי לומר שנראה שוב את אותה העונה של הג'איינטס ואליי מאנינג.
      אבל בעונה הנוכחית, בראקלי וג'ונס מאוד מסקרנים

    2. הג׳איינטס צריכים להביא קיובי אחר, זה שדייבול מצליח להוציא מדני דיימס משהו זה מרשים אבל בניגוד לאלן לדני אין יד מטורפת ודי ברור שמה שמקבלים ממנו כרגע זה הכי טוב שאפשר.

      1. אני נוטה להסכים לגבי הצורך ב-QB אחר, וזה אחד מה-2-3 מהלכים טובים שהם צריכים לעשות בסוף העונה לדעתי. מאמין שיהיו אפשרויות מעניינות, בדראפט או במקומות אחרים.

        1. על צד שהם ימשיכו כמו שהם ממשיכים… זה נראה שהבחירה שלהם בדראפט תהיה לא כ"כ טובה לQB (שבד"כ הטובים נבחרים ראשוניים)

            1. דניאל ג'ונס נתן דוקא אחלה הופעות.
              וכן, אתה צודק, לפעמים מצליחים למצוא דברים טובים בבחירות מאוחרות (טום בריידי יוכיח)
              ומעניין באמת לאן זה ילך. כי לדוגמא בראקלי הוא חד משמעית: untouchable.

  4. טוני פולארד הוא האיש של הקאובויס מתחילת העונה , אבל ההתקפה כולה עדיין טעונת שיפור .
    הג'איינטס במומנטום שהכל הולך לה אבל מתישהו זה ייעצר . קבוצה עם הרבה מזל .

  5. טוב, נראה שעוד עונה נהדרת הולכת לעבור על כוחותינו שבניכר. הניו יורקיות גורמות לכל מני לשקול האם להוציא את הצעיפים מהבוידעם שבתוך הstorage unit, אבל גם לשרופים שבאוהדים קשה עדיין להאמין שלא הכל יתפוצץ להם בפרצוף בעוד חודש.
    בריידי, אוי בריידי. איך נפלת משמים הילל בן שחר נגדעת לארץ חולש על גוים, איך איך זה קורה לו. הוא לא יפרוש עכשיו, כי אחרת אין לו צורה להסתכל לעצמו במראה בבוקר, אבל האמת? שום דבר לא יצא לו מהעונה הזו, הלגאסי שלו לא ישתנה, וחוץ מלשבור את השיאים של עצמו אין לו בשביל מה, שילך הבית ויתן את המפתחות למישהו אחר, ויתחיל להתאמן על לברבר את עצמנו למוות בתפקיד הבא והיוקרתי שלו.
    ואם כבר, ארון רוג׳רס, כואב לראות את השחקן המדהים הזה מתבזה שמה. ואם כבר מתבזה, אני כולי תקווה שצוות המוחות בסן פרנסיסקו לא חושבים שההפסד לצ׳יפס הוא באשמת גארופולו ושוב רוצים להוריד אותו לספסל. הגיע הזמן להבין שהם קבוצה טובה אבל מהומס ושות׳ זה פורס מאז׳ור, שיפסיקו להתלות בגארופולו ויתנו לו לנשום, זה ברמה של המנג׳רים בבייסבול שלא משנה מה קורה, מחליפים את הסטארטר כי ככה כתוב להם באנליטיקס. ואם כבר אנליטיקס, מילא שאת הטור הזה צריך מילון להבין, ומי שלא מבין פוטבול שישכח מזה, עכשיו גם את הבדיחות צריך תרגום בגוף הסרט?

    1. על טיב חוש ההומור ניתן עוד להתווכח. אבל נשמח לשמוע אם יש ביקורת על התוכן הענייני והצורה בו הוא מונגש.
      משתדלים לקרוא פה את כל התגובות ולהסיק מסקנות איפה שצריך. תמיד יש מקום לשיפור במסגרת היכולות האישיות של כל אחד מהכותבים.

          1. אפשר גם להשתמש בכל מיני דברים חינמיים לוורדפרס.
            כמו לדוגמא אלמנטור (הישראלית)…
            סתם זורק רעיון כמובן.

            אבל האתר פשוט מעניין, אין ספק

            1. הגבתי למטה

      1. אין פה ביקורת, יש תמיד שתי גישות, האחת שאתה כותב לאוהדי ועוקבי הענף, והשניה שאתה כותב ״לכולם״, הבחירה פה היתה מהסוג הראשון, ועל כן לא תמיד מבינים את הרפרנסים מי שלא מכיר וקורא ויודע, או לא תמיד ברור מי האיש שמוזכר.

  6. אני אישית לא חבר צוות ולא מכיר תכנות לאתרי אינטרנט, סתם רשמתי את דעתי ע"ס זה שאין יותר מדי שינויים בשנים האחרונות
    .
    אם יש לך הצעות או יכולת לעזור תשלח בבקשה לכאן:
    hoopsil2020@gmail.com

כתיבת תגובה

סגירת תפריט