טום בריידי מול לאמר ג'קסון במשחק יום חמישי/ שחר דלאל

משחק יום חמישי (03:20): בולטימור רייבנס (4:3) אצל טמפה ביי באקנירס (4:3)


על הנייר זה בדיוק מסוג המשחקים עליהם היו מוכנים לשלם באמזון מיליארד דולר לעונה, רק בשביל לקבל את משחקי יום חמישי, שנחשבו למנומנמים עד לעונה הנוכחית. לצערם הנייר שהם בחרו להסתכל עליו הוא זה שעוטפים איתו את הדגים…


נתחיל בשחקן הגדול אי פעם. טום בריידי חווה את השנה הקשה בחייו, עם נישואיו המתפרקים, אך בעיקר עם היכולת המוגבלת על המגרש, והוא כבר מתחיל לשאול את עצמו האם היה נכון לחזור מפרישה כדי לסיים ככה את הקריירה. אז אולי היו לו "עסקים לא גמורים" כמו שהוא ניסח את זה, אבל החיים ללא ברוס ארינס שונים לחלוטין ממה שדמיין אותם.


הבאקס, שהיו המועמדים המובילים של סוכנויות ההימורים לזכות באליפות ה-NFC ערב פתיחת העונה, מציגים פוטבול אנמי וחסר השראה ומאז הפתיחה המבטיחה שלהם בשני המחזורים הראשונים, הם כבר סופרים ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים וההתקפה נראית מוגבלת, מה שיהיה קשה לתקן בשבוע קצר.


גם בצד השני יש הרבה מאוד בעיות, כאשר לאמר ג'קסון והרייברנס מתקשים לסגור משחקים, כאשר הקווטרבק נראה נורא ברבעים האחרונים. ג'קסון הראה בשנים האחרונות הרבה מאוד הערכה לבריידי, כאשר השניים התכתבו לא אחת ברשתות החברתיות, אף במפגש היחיד בין השניים לפני כשלוש שנים, הרייבנס ניצחו את הפטריוטס 20:37. האם זה יכול לחזור שנית?


תחזית: בריידי לא ייתן להזדמנות ה(כנראה) אחרונה שלו לנצח ק"ב יריב לחלוף והבקאס יחזרו עם ניצחון במשחק צמוד.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. כיף לקרוא אותך כל פעם מחדש.
    כל יום נכנסתי לאתר רק כדי לראות אם יש סיכום מחזור 7(לא סיכום שבוע 7 של המשחקים), זה חסר לי קריאה מעמיקה ומעניינת של תהליכים ונקודות מעניינות שקורות בליגה.

  2. מריח לי כמו ניצחון לרייבנס מאחורי הרגל של טאקר, אבל זה גם סוג של הדרך הנכונה לנחס ולגרום לטום טריפיק לזרוח שוב. כל פעם שאני מהמר נגדו הוא מתעצבן. בלאונרד פורנט ננוחם

  3. ניצחון קשוח לרייבנס.
    בריידי היה סביר עם 44\26 עם 325 יארד וטאצ אחד וללא אינט אבל בלי ריצה קשה ועוד יותר קשה ברד זון .
    הרייבנס עשו תיקונים במחצית והנתונים מספרים את הסיפור
    irst half
    30 passes
    7 rushes
    3 points
    Second half
    8 passes
    26 rushes
    24 points
    הגנה חזקה ברד זון וטאקר אחד הספיקו .
    לאמאר במשחק סולידי של 38\27 238 יארד שני טאצים ובלי אינט
    הרייבנס מחברים לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים ושומרים על רשות הבית , טמפה נהנית מבית חלש והיא עדיין בתמונת הפליאוף , לפחות היא תימנע באם תגיע לשם במשחק בטונדרה של ויסקונסין ובזה נתנחם.

      1. חס וחלילה , אקפיד לפרסם בפוסט ההכנה למחזור בתגובות הרחבה על קבוצתי הרייבנס וכנ"ל בכיסוי המשחקים בסיכום המחזור , ורעיון למי שקורא את המדור ואוהד קבוצה זו או אחרת לעשות כמוני.

    1. חשבתי על זה אבל זה כבר יותר טוד באולס מאשר רוב גרנקובסקי.
      בכל מקרה, הדרייבים של טמפה היו מאוד קצרים ושל הרייבנס מאוד ארוכים. ההגנה של הבאקנירס החזיקה מעמד יפה מחצית אחת ואחר כך הם כבר היו גמורים לגמריי. ראו שכבר אין להם כוח לתקל ולרדוף אחרי לאמאר על כל המגרש.

      1. אין ספק שלאמר זה סוג של מייקל ויק החדש. צריכים לשים עליו כיסוי מרחוק (CB ודומיו) ובקצר (שלא ירוץ פתאום).. שחקן כזה לדעתי הוא גיימצ'אנג'ר (כמו כן קיילי מוראי של אריזונה)

            1. זה לא שהוא אמר משהו כזה, פשוט קווטרבקים כמו ויק או ג'קסון שרצים הרבה, לא ממש מגיעים רחוק.

  4. לאמאר רץ פחות בכל שנה שעוברת , בפגרה הוא העלה מסה ומשקל והוא יותר מסיבי וקצת פחות קליל , אבל עדיין איום הריצה ALL THE WAY TO THE HOUSE בכל סנאפ קיימת ועומדת והוא היה ונשאר מכונת פירסט דאון בריצה הצידה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט