מקור התמונה: https://wallpaperaccess.com/atlanta-hawks
העונה האחרונה הייתה עונה די מוזרה שעברה על ההוקס. בעוד ההוקס סיימו את עונת 20-21 בצורה מאוד מרשימה עם הגעה לגמר המזרח ואפילו הייתה יכולה להסתיים ביותר מזה לולא הפציעה המוזרה של טריי יאנג (על ידי השופט), העונה האחרונה הייתה הרבה פחות טובה. העונה האחרונה הסתיימה במקום התשיעי עם העפלה לפלייאין, ועליה לפלייאוף אחרי שההוקס הדיחו את ההורנטס והקאבס. בפלייאוף עצמו הם נבעטו בג'נטלמן סוויפ על ידי ההיט, שחנקו את יאנג עם שמירות כפולות. החניקה הזו ככל הנראה גרמה למהלכים עליהם נדבר בהמשך
מאמן – נייט מקמיאלאן. ג'נרל מנג'ר – טרוויס שלנק
שחקנים מרכזיים שעזבו והגיעו
דנילו גלינרי – גאלו שיחק פחות טוב בעונה האחרונה. עבר בטרייד לספרס תמורת דז'ונטה מארי + 3 בחירות סיבוב דראפט (אחת מתוכן מוגנת של שרלוט)
קווין הרטר – הועבר בטרייד לסקרמנטו תמורת ג'סטין הולידיי ומו הארקלס. בנוסף ההוקס קיבלו בחירת סיבוב ראשון מוגנת מהקינגס
לו וויליאמס – סיים חוזה
ארון הולידיי ופרנק קמינסקי הגיעו כשחקנים חופשיים
חמישייה צפויה: יאנג, מארי, האנטר, קולינס וקפלה
שחקני ספסל משמעותיים: בוגדנוביץ', אוקונגוו, ג'יילן ג'ונסון מו הארקלס וג'סטין הולידיי
ההוקס סיימו את העונה במקום השני באופנס-רייטינג (באופן מפתיע יוטה סיימה ראשונה) אך במקום ה26 בדיפנס-רייטינג. היות וקפלה הוא מגן טוב קולניס מחפה לא רע והאנטר (עליו נרחיב בהמשך) הוא המגן הטוב ביותר של ההוקס ברור שהבעיה היא בקו האחורי. יאנג הוא מגן לא טוב בלשון המעטה אבל אני חושב שדווקא הוא הפחות בעייתי מאשר בוגי והרטר שהם חסרונות משמעותיים בהגנה אפילו יותר מיאנג. הרטר שילם את המחיר של ההגנה הלא טובה שלו + חוסר היכולת שלו בפלייאוף האחרון לנצל את המבטים הפנויים שקיבל (סיים את הפלייאוף עם 9.2 נק' ב45.7% אפקטיבי). וההוקס הנחיתו במקומו את הולידיי, וזאת בנוסף לרוקי הפוטנציאלי AJ גריפין שמסקרן מאוד
דיאנדרה האנטר הוא כרגע בגדר תעלומה. קודם כל הוא לא מפסיק להיפצע, לפני 2 עונות הוא שיחק 23 משחקים ובעונה האחרונה רק 53. בנוסף הייתה ציפייה ממנו לתת פריצה סוף סוף ולהפוך מעוד רול פלייר שהוא גם מגן מעולה לשחקן שיכול ליצור ברגעים רבים במשחק מול הגנות עומדות. זה היה נראה שזה הכיוון בפתיחת עונת 20-21 עד הפציעה שלו, אבל העונה האחרונה הייתה פשוט רחוק מכך. ואז בפלייאוף האנטר התפוצץ עם 21 נקודות למשחק. לא ברור מהו הכיוון. בכל על מנת לתת את הקפיצה הוא יהיה חייב לפתח כדרור טוב יותר ממה שהוא הציג עד כה
ג'יילן ג'ונסון – מאקמילן פחות אוהב להסתמך על רוקיז וממעט לשתף אותם. ג'ונסון שיחק מעט מאוד בשנה שעברה אבל הוא שחקן מאוד מאוד מוכשר ואמור להיות המרוויח העיקרי מהעזיבה של גאלו. הוא שומר מצוין מכדרר היטב ועם ראיית משחק משובחת. יכול בהחלט להיות שההוקס בדרך להרוויח שחקן בסגנון של סקוטי בארנס
ההוספה של דז'ונטה מארי אמורה לפתור להוקס 2 בעיות מרכזיות. הראשנה כמו שציינו היא ההגנה הרעועה בקו האחורי. אך בנוסף ההוקס אמורים להרוויח שחקן נוסף שיכול למסור לחברים. מארי עם 9.2 אסיסטים בשנה שעברה (רביעי במספר אסיסטים למשחק אחרי יאנג שהיה עם 9.7) וכל זה רק עם 2.6 איבודים למשחק. היכולת שלו ליצור לעצמו ולחברים בנוסף ליכולת שלו לחתוך לסל אמורה ליצור עבור ההוקס אופציות נוספות למשחק מה שמביא אותנו לשאלה האם ההוקס בכלל וטריי יאנג בפרט ישחקו אוף דה בול?
זו שאלה באמת טובה מאוד במיוחד לאור זאת שהיעילות ההתקפית של ההוקס בשנה שעברה לא הייתה הבעיה שלהם. היעילות ההתקפית של ההוקס נובעת סביב הפיק&רול או הפיק&פופ הקטלני שיאנג מייצר. גם הקלעים לא זזים הרבה אוף דה בול ומכאן גם כמות האיבודים הקטנה של ההוקס (12 פר 100 פוזשנס הכי מעט בליגה) אז האם צריך לתקן מה שלא מקולקל? מצד שני ראינו מה קרה להתקפה של ההוקס ואיך ההיט חנקו אותם. אולי הגיוון הוא מחוייב המציאות? למאקמילן הפתרונים
השחקן האחרון ואחד החביבים עלי באופן אישי שאני רוצה לגעת בו הוא אונייקווה אוגונגוו. אני חושב שכאשר שלנק בחר בו ("אבל למה לא לקחת את הליבורטון") הוא ראה איך הילד הזה הופך לו לדיירמונד גרין. והאמת אני יכול להבין. הוא מגן אדיר, עם יכולת להוריד את הכדור לרצפה וראיית משחק סבירה עד טובה. אבל בעיקר יכולת הקליעה שלו תוכל לאפשר להוקס בעתיד אפשרות נוספת. אוקונגוו באיזור הצבע שמחוץ לטבעת ובמיד ריינג' עומד על 49/99 מהזירקות שלו בשתי העונות החולפות. אמנם מדגם מאוד קטן אבל ניקח בחשבון שלא מעט מהזריקות הללו הגיעו כזריקות התאבדות בסוף שעון האוהדים יכולים להיות עם אופטימיות זהירה.
וזה מביא אותנו להבנה שכדי שההוקס יהפכו מקבוצה חביבה שמגיעה לפלייאוף ויכולה אולי להפתיע לקבוצה רצינית שצריך לספור אותה ברצינות במאבקי הפלייאוף זו היכולת של האנטר בעיקר אך גם של אוקונגוו וג'ונסון לעשות את הקפיצה לשלב הבא. אנחנו כבר יודעים פחות או יותר מה יאנג מארי קולינס קפלה ובוגי מביאים איתם למגרש עכשיו הגיע הזמן של החבר'ה האלה להראות שהם יכולים להגביה עוף.
תחזית – ההוקס יחזקו את ההגנה שלהם ויסיימו במקומות 5-9
asaf
30 ספט 2022 08:59:12תודה חגי. פריוויו מנומק היטב. בין הדחה בפלייאין לסיבוב ראשון. בקיצור דריכה במקום.
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 10:24:51נראה לי שצריך לקחת בחשבון את ההתקדמות האפשרית של חלק מהשחקנים שציינתי ובנוסף ההבאה של מארי. לאור זאת אני ממש לא מסכים עם האמירה על הדריכה במקום
asaf
30 ספט 2022 11:35:29מסכים, העניין הוא שהדריכה במקום מבחינתי היא גם כי המזרח ומי שמסביבן התחזקו. מילווקי ,בוסטון, פילי, נטס (בהנחה שהברגים שם במקום), היט ואפילו קליבלנד המתחדשת יותר טובות מהן. ההוקס לדעתי 7-8 במזרח עם הבולס ומעט לפני טורונטו ושארלוט ולכן אני לא רואה איך מתקדמים כרגע מעבר לסיבוב ראשון, מה עוד שיש שם גם את סימן השאלה סביב טריי שהעלת האם מסוגל לשחק אוף דה בול וגם הבריאות שציינת של האנטר (וגם אוסיף קולינס שבשלוש העונות האחרונות הגיע רק באחת ל-60 + משחקים).
Smiley
30 ספט 2022 09:00:41המזרח התחזק והסגל שלהם עדיין לא מספיק טוב.
מארי זה נחמד, אבל הוא לא ברמה התקפית להחזיק התקפה של קבוצה כמו יאנג, שכאן השאלה אם הוא יכול לשחק ללא הכדור.
ילחמו על הפלייאוף עם הראפטורס, הורנטס, הוויזארדס שאולי יהיו שם ולדעתי המג'יק המפתיעים
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 09:56:31סיריאסלי? אתה שם אותנו בטיר של ההורנטס והוויזארדס? נראה לי שזה וואחד שנמוך
Smiley
30 ספט 2022 10:41:18אני שם את ההוקס על המקום האחרון בפלייאוף.
לדעתי מילווקי, בוסטון, פילי, היט, נטס, בולס וקאבס יהיו שם, ואני חושב שלכולן סגל טוב יותר מההוקס.
להוקס נשאר הכרטיס האחרון, ושם, כרגע הם רמה מעל יתר הקבוצות.
Avri
30 ספט 2022 13:00:29מצחיק איך שכולם (כולל וגאס) מחשיבים את בוסטון כמניה בטוחה, ומתעלמים מהאופי המאוד וולטילי של הקבוצה הזאת (שלא לומר הדרמות האחרונות).
Smiley
30 ספט 2022 23:18:22אל תקח את סדר הקבוצות לפי המיקום בסוף העונה (אם כי אני הולך עם הבאקס עד הסוף כרגע). אבל הסלטיקס אצלי בוודאות הפלייאוף.
העניין של אודוקה לדעתי יהיה משהו כמו "מכה קלה בכנף" . יש שם יותר מדי כשרון האוטוטו מגיע לבשלות
vcx
30 ספט 2022 09:04:17תודה רבה.
הארקלס עבר בטרייד אתמול לokc.
אני לא מאמין במה שההוקס בונים לדעתי טריי ומארי לא הסתדרו ביחד והאנטר ימשיך להיפצע.לדעתי יסיימו מקומות 8-10
עידו גילרי
30 ספט 2022 11:58:50והלילה הארקלס עבר לרוקטס…
גיא הירוק
30 ספט 2022 09:13:01קבוצה מסקרנת,
בעיקר ניסוי יאנג ומארי.
מאותן פעמים בהן אני לא מעז להמר אפילו בהתערבות על "צדק…"
Avri
30 ספט 2022 12:59:20בדיוק ככה. להבדיל מהמגיבים המיואשים כאן, לצד האופציה הבהחלט ריאלית של דשדוש מיותר, אם הכל מסתדר שם הם גם יכולים לעוף מאוד גבוה וזה לא יהיה כזה שוק אם אכן זה מה שיקרה. יש להם יופי של הרכב.
Jonathan
30 ספט 2022 09:51:22אחלה פריוויו. קבוצה שכנראה לא תגיע רחוק מידי – אבל בעונה שעברה היה כיף לראות אותם משחקים כשהם היו בזון הנכון (וזה לא היה משהו נדיר) – נקווה שימשיכו ככה.
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 10:00:58שוקולד פרווה. טריי יספיק לעשות פלייאוף אבל שם נגמרים להם השחקנים מול הקבוצות הפיזיות.
קאפלה חלש רצח קולינס,קליר פאת האנטר נראה כמו קראודר ומורי זה לא גיים ציינגר נתקעו עם יאנג והנגרים.
מקמילן יתקשה לעשות דברים חדשים ולצאת מהקיבעון.
עם טריי בריא הם יעשו מקומות 4 6 ויעופו סיב ראשון תלוי במי יפגשו
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 10:02:32שמח שירדת מהעגלה. מרגישים הרבה יותר קלילים עכשיו.
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 10:25:02אני על העגלה של טריי. על ההוקס אף פעם לא הייתי 😉
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 ספט 2022 12:37:26הפריוויו מצוין, תודה רבה חגי, הקבוצה, לדעתי, פחות.
.
נראה לי שסוגיית האוף דה בול היא קריטית כדי לאפשר ליאנג ומורי לשחק ביחד עם כדור אחד. זה מחייב את יאנג לעשות סטף, ואת מקמילאן, ושאר השחקנים, לעשות קר וגולדן סטייט. וזו חתיכת דרישה שאני לא יודע עד כמה כל המעורבים יהיו מסוגלים לעמוד בה, אבל יהיה מעניין לברר ואשמח להתבדות.
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 13:14:38אני אדגיש שוב. ההוקס סיימו שניים באופנס רייטינג. ההתקפה לא הייתה הבעיה שלהם. מארי צריך לחפות על יאנג בהגנה, ולהיות הרכז בדקות שהוא יורד לנוח על מנת למזער את הנזק (אחת הבעיות הגדולות של ההוקס. במשך השנים כיאנג יורד לנוח או פצוע האופנס רייטינג יורד ב 10-15 נקודות). גם אם הם ישמרו את אותה תבנית משחק בדיוק בעונה הסדירה לכל הפחות תהיה להם התקפה טובה עד טובה מאוד. השאלה המרכזית היא ההגנה ופה אני מאמין שההוקס מצאו חלק מהפיתרון שלהם.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 ספט 2022 15:13:03מה שאתה מתאר אולי נשמע פשוט אבל נראה לי לא פשוט בכלל:
.
בעניין האופנס – אתה מניח שהתוספת של מורי לא תפגע אלא לכל הפחות לא תוסיף. לדעתי זה לא מובן מאליו. כשיש שני אנשים שצריכים את הכדור העסק יכול להדרדר.
.
כנ"ל בעניין מורי כרכז מחליף בדקות שיאנג לא משחק. פרקטית זה כנראה מה שיקרה, כלומר אחד מהם יהיה על הפרקט בכל זמן נתון, אבל השאלה היא מה יקרה כששניהם על הפרקט, והרעיון כאן הוא לא להפריד דקות אלא ליצור סינרגיה. במקרה של לברון ווסטברוק זה לא עבד, ואני מעריך שהנכונות של מורי לעלות מהספסל דומה לזו של ווסטברוק.
.
לכן, לדעתי, הם לא באמת יכולים לשמור על אותה תבנית משחק בדיוק. יהיה שינוי, וכנראה שינוי גדול, והשאלה האם הוא יביא לשיפור? לשיפור משמעותי? לנסיגה? נחיה ונראה.
Avri
30 ספט 2022 13:48:58בסך הכל עשו יופי של קיץ, הביאו שחקן בכיר מצויין שעל פניו סותם את החור ההגנתי שהיה קיים שם. נכון, אין שני כדורים, אבל זה משהו שאומרים כל פעם ששני שחקנים בכירים משלבים כוחות – לפעמים זה עובד ולפעמים לא.
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 13:57:30זה לא נכון. לא אומרים את זה כל פעם ששני שחקנים בכירים משלבים כוחות. אומרים את זה כל פעם ששני שחקנים שיודעים (או רוצים) לשחק רק עם הכדור ביד משלבים כוחות.
אמרנו את זה לאחרונה על הארדן ופול – וזה אכן לא עבד (מהר מאוד נמאס להם ופירקו את החבילה כי כ"א משך לכיוון שלו).
וגם על הארדן וראס – וזה גם לא עבד.
זה גם לא יעבוד עם מאריי ויאנג.
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 13:57:55וגם ראס ולברון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
30 ספט 2022 15:15:19בדיוק.
עידו גילרי
30 ספט 2022 14:12:49פול והארדן עבד מצוין הדבר היחיד שעצר אותם היה אחת הסופרטימס החזרות בהיסטוריה של הליגה.
זה לא שהיו חסרים שם חיכוכים אבל הפירוק הגיע בעקבות החלפת הבעלים.
ברוך רובין
30 ספט 2022 14:45:47https://syndication.bleacherreport.com/amp/2841688-rockets-rumors-chris-paul-demanded-trade-james-harden-had-him-or-me-demand.amp.html
המצב ביניהם היה בלתי נסבל לפי השמועות והדיווחים מאותה תקופה.
עידו גילרי
30 ספט 2022 14:46:39שוב – חיכוכים לא היו חסרים, על המגרש זה עבד מצוין.
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 15:10:49הם שנאו זה את זה והיה אולטימטום. וזה בגלל שכ"א מהם רצה לשחק "בדרך שלו" ועם הכדור ביד.
בגלל זה זה התפרק.
בהחלט "לא עבד".
ברוך רובין
30 ספט 2022 15:11:35אני התייחסתי לקטע של ״הפירוק הגיע בעקבות החלפת הבעלים״, בפועל הארדן ופול היו אחראים לפירוק, הם לא היו מוכנים לשחק ביחד יותר והציבו אולטימטומים לקבוצה (לפי הדיווחים מאותה עונה).
יוסטון 2018 הייתה קבוצה מצויינת שיודעת לנצח דרך ההגנה, האם אטלנטה יכולה לבצע דבר כזה? אני לא מדבר על העובדה שהארדן בשיאו ופול טובים משמעותית מיאנג& מארי בכל כך הרבה מובנים.
עידו גילרי
30 ספט 2022 15:12:53זה כמובן שמועות (האולטימטום,על השנאה נסכים להסכים). הרבה אנשים 'שנאו' לשחק עם כריס פול בקריירה ועדיין המשיכו.
עידו גילרי
30 ספט 2022 15:13:55ברוך תחפור קצת (כי אני רואה שאתה מגלה נכונות לאחרונה) תגלה שהפירוק הגיע בעיקר מצד פרטיטה.
עידו גילרי
30 ספט 2022 15:14:39הדיווחים על האולטימטום מוכחשים ישירות אגב באותו לינק שהבאת
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 15:20:54כל פעם שיש ציוות כזה אז גיא בא עם תגובה אופטימית בנוסח "הם אנשים מבוגרים שנפגשו ודיברו והסכימו יחד לעשות ויתורים כדי שזה יעבוד ולכן אני חושב שזה יצליח" (אותו כנ"ל ראס ללייקרס והיו עוד מקרים).
אז לא. הם שיקוצים. וכשיקוצים הם אגואיסטיים וזה מה שהכי חשוב להם – עצמם.
לדבר פקה פקה בפגרה ולשחרר הצהרות זה קל.
כשהכסף מונח על השולחן כ"א מנסה לחטוף כמה שיותר ולקרוא לשני גנב.
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 15:25:10למשל – תגובה 7
https://hoops.co.il/?p=240412#comment-1673539
זה היה שמור לי בסימניות, תחת "ניגוב הרשע אחרי ההתרסקות".
אותם דברים בערך אמר על המקרים האחרים שציינתי
ברוך רובין
30 ספט 2022 16:21:07עידו סרקתי את המרשתת. יש את השמועה הזה שהגיעה אחרי, שפרטיטה חשב שפול זה החוזה הרע בליגה.
https://clutchpoints.com/rockets-news-the-real-reason-houston-traded-chris-paul-for-russell-westbrook-has-finally-been-revealed/amp/
עידו גילרי
30 ספט 2022 16:24:38גם זה אבל תקרא גם על הסיטואציה הפיננסית שלו באותה תקופה. מה שאוטומטית הוציא מהשוואה תשלומי מס מותרות שהיו הכרחיים כדי לשמר את הקבוצה הזו.
ברוך רובין
30 ספט 2022 16:38:50קראתי, זה בדיוק בתקופת הקורונה. כל הקזינויים והמסעדות התרסקו באותה תקופה וזה הלחם והחמאה של פרטיטה, אני לא רואה הבדל משמעותי בשכר בין שני השנים כמה היה אמור להיות מס המותרות? במקרה שפול היה נשאר עוד עונה 5-10 מליון? אני לא חושב שזה מה שהיה מפיל את פרטיטה.
https://hoopshype.com/salaries/houston_rockets/2019-2020/
https://hoopshype.com/salaries/houston_rockets/2018-2019/
ברוך רובין
30 ספט 2022 16:45:09אני מסתכל על חוקי המיסים ועל תקרת השכר לאותה עונה, תקרת השכר הייתה 123 הרוקטס שילמו 128 לפי חוקי השכר ההפרש הוא בערך 7.5 מליון דולר.
https://hoopshype.com/2018/10/11/nba-luxury-tax/
עידו גילרי
30 ספט 2022 16:45:59הוא נכנס באופן ישיר במטרה לצמצם. תחפש…
ברוך רובין
30 ספט 2022 17:45:25אתה לדעתי יוצא מנקודת הנחה שגוייה שזה הייתה האופציה היחידה שלו לרדת מתקרת המס, פרטיטה יכל לוותר על שמפארט ובחירת דראפט ראשונה/שנייה מאשר לבצע טרייד בומבסטי שכזה.
עידו גילרי
30 ספט 2022 17:56:58נחמד גם שאתה יודע מה 'נקודת ההנחה' שלי (נניח שאני יודע מה זה – נקודת מוצא?; הנחת מוצא?). אני בסך הכל מדבר בכללי שפרטיטה לא היה מוכן להתחייבות הנדרשת כדי להחזיק קונטנדרית. זה שתחתוך כאן ושם בעונה זו או אחרת זה לא ישנה ההסתכלות היא מנקודת מבט רחבה יותר
עידו גילרי
30 ספט 2022 17:50:01יש סיבה שהארדן החליט שנמאס לו שם.
ברוך רובין
30 ספט 2022 15:04:56תודה על הפריוויו המצויין נגעת בנקודות החשובות.
העכברוש נדרס!!! העכברוש נדרס!!! קרא כותרת העיתון בכפר הלל בתחילת הפלייאוף, ההתקפה ״ההיסטורית״ נמחצה כליל על ידי הבליץ של מיאמי על יאנג (הזהרתי על כך לא מעט בעונה הסדירה וזה היה ספוילר לסדרה במיאמי, אי אפשר לבנות התקפה שמבוססת על שחקן אחד, ופיקאנדרול ששאר הקבוצה סטטית).
על פניו הבאת מארי אמורה למנוע את זה ולא לאפשר בליץ על יאנג ,עם זאת לדעתי מדובר בפלסטר לרגל שבורה, חייבים להחליף את מקמיילן המקובע, אני לא רואה את יאנג או מארי עושים תנועה בלי כדור. ואלו רק הבעיות בצד ההתקפי.
״
מה התקרה של הקבוצה? הם חלשים משמעותית מהטופ של המזרח (מילווקי, נטס), לדעתי חצי גמר המזרח זה תחזית ריאלית/אופטימית בשבילם
אשך טמיר המקורי
30 ספט 2022 15:22:29100+
מנחם לס
30 ספט 2022 16:31:48אחת הקבוצות המרתקות העונה. הנקודה החלשה היא קפלה. תודה חגי על אחלה פריוויו שאותי מעניין במיוחד כי הכל 20 דקות מהדירה
Eat Prey Ljos
30 ספט 2022 16:50:17ברור לכולנו מה יהיה, נכון? טריי ודז'ונטה כל פעם שהכדור יהיה אצל השני יצעקו "ווילסון!" עד שבסוף הם יריבו על הכדור, קולינס ינסה להפריד אבל לא יצליח בגלל ידי הדינוזאור הפצפונות שלו ויברח להתחבא במספרה של בלדסו וקראודר, האנטר ישחק דווקא הרבה אבל רק במשחקי פיק אפ עם הרופאים שלו, ורק אתה תזכור מי זה אוקונגוו. זה מכתוב בקפה, אין מה לעשות.
אבל ברצינות, בשביל להשתפר בהגנה צריך לפעמים לעשות ויתורים התקפיים. בשביל לעבור מהשיטה ההגנתית של אטלנטה שנה שעברה, שהייתה "ננסה לפעמים" או במקרים ממש רציניים "א-קאפלה" (כמו במשפט, "אה, קאפלה – הכדור אצלם עכשיו. תעשה משהו"), להגנה שתתמודד עם הבעיות הכי קשות שלה (בעיקר לשמור על מובילי הכדור. הם איבדו אותם ממש בקלות) הם היו צריכים את דז'ונטה. כמו גובר, היכולות שלו מתעסקות בדיוק בחלק הכי גרוע בהגנה של הקבוצה. בניגוד לגובר, עדיין אין לו שם רע והוא דווקא נראה בעלייה בזמן האחרון.
ההתקפה לא תראה אותו דבר. היא לא יכולה להיות, אלא אם כן דז'ונטה ישנה לגמרי את המשחק שלו (בצורה מוצלחת) ולא כמו שמקווים – ששני השחקנים יפגשו יותר באמצע או שטריי יאנג שלכאורה יותר מתאים לשחק אוף בול (ואז נדע אם ההליוצנטריות שלו הייתה מהכרח, רצון או שלמרות הכל הוא פשוט פחות מתאים לזה). אולי היא תראה פחות יעילה, אבל הגיוון הזה יכול לעזור לאטלנטה ברגעים הכי חשובים.
וכן כמו שכתבת יפה ובפירוט, כמובן כמו בכל קבוצה בהיסטוריה של הספורט – כל החלקים חשובים וגם השחקנים האחרים צריכים לעשות את הקפיצה שלהם.
תודה, תותח.
עגל
30 ספט 2022 19:57:05אה קאפלה.
גוד וואן
Dor
30 ספט 2022 18:06:32אמנם העמדות המסורתיות קצת התמסמסו אבל עדיין גם יאנג וגם מארי הם 1. יאנג יכול לשחק 2 אבל כזה שחקן עם חדירה מדהימה אתה מעדיף שיהיה עם הכדור ביד, אז אני גם חושב כמו חגי שמארי בעיקר יקבל את המפתחות כשיאנג על הספסל או נח על המגרש. מקמילן צריך שהאנטר ובוגי יתנו עונה טובה ואני גם הייתי בועט את קאפלה כי אוקונגוו הרבה יותר טוב לטעמי. צריכים שם קצת רוע בג׳ורג׳יה, שמעתי שקראודר פנוי להובלה. תודה ניסני
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 18:28:33קראודר זה טוב הוא תמיד משדרג קבוצות וגם הגנה. גם לדעתי אוקונגו צריך לפתוח הוא הרבה יותר טוב מקאפלה.
חבילה של קאפלה וקולינס יחד לצערי לא שווה הרבה בליגה היום. הייתי אורז,גם את בוגדן איתם הוא קליר פאת מהלך ופציע
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 18:30:42אוקונגו קראודר האנטר מורי זה הגנה חונקת ואתלטית מאד. לדעתי מושלם סביב טריי. הבעיה שקראודר ואוקונגו די נגרים בלי קליעה אמינה בשלבי הפלייאוף הגבוהים.
והאנטר ומורי הם סימן שאלה בקליעה. ואין להם גם ספסל בכלל
Dor
30 ספט 2022 19:13:33אולי חסר קצת גובה בכזו חמישיה אבל באמת יש שם המון אתלטיות ועם קצת סטים התקפיים נכונים מסביב ליאנג זה אולי יכול להצליח מדי פעם
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 18:31:51בויאן מיוטה יכול לעזור מאד להוקס הייתי הולך עליו ועל קראודר
Om3r
30 ספט 2022 19:08:13לצד יאנג צריך גארד שומר שלא צריך את הכדור אצלו, אני לא יודע אם מארי הוא התאמה טובה, בעיקר כי הוא היה רגיל להיות היחיד שמחזיק כדור בכל העונות שלו בספרס עד עכשיו. הוא גם לא קולע טוב מדי מ3.
המספרים שלו, כמו גם היוסג', הולכים לראות צניחה מאסיבית. ההוקס היא הקבוצה של יאנג לפני הכל, והשאלה היא לא האם יאנג ישחק off ball אלא האם מארי מתאים להשתלב בהתקפה שיאנג מוביל. אין ספק שכשכל אחד מהם לבד על המגרש להוקס תהיה התקפה טובה (והגנה טובה במקרה של מארי גם) אבל השאלה האם ביחד הם מסוגלים ליצר משהו, ואני לא חושב שאפשר לקבוע חד משמעית. רק בעונה עצמה נוכל לדעת.
כל הסגל המשלים מסביב רעוע עד לא רלוונטי. האנטר פציע והבלחות פה ושם זה יפה אבל לא מספיק, קולינס בכלל נשמע היה שרוצה החוצה בעונה שעברה, מעניין מה קרה שם.
לא רואה את יאנג מסוג השחקנים שמצליחים להוביל קבוצה רחוק בלי שינוי במנטליות וגיוון בהתקפה. לשחק פיקנ'רול עם כל מה שזז זה יפה, לקלוע פלואטרים זה יפה, לזרוק שלשות לא אפקטיביות מהלוגו זה יפה, זה לא מנצח. הוא יהיה חייב ללמוד לשחק בלי הכדור.
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 20:10:51א' לא יודע למה קבעת שקולניס רוצה החוצה?
ב' מה לא אפקטיבי בשלשות מהלוגו? הם גם נכנסות באחוז יפה וגם מרווחות בטירוף את ההתקפה.
ג' לא בטוח שאני מבין מה כן מנצח?
Om3r
1 אוק 2022 00:07:27היו שמועות שקולינס רוצה החוצה והיו דיבורים על טרייד, לא יצא עד כה לפועל אבל לך תדע.
יאנג לא קלעי ברמה של קרי (ולא קרוב אפילו) בשביל להצדיק את הזריקות שהוא לוקח. יש לו Shot Selection לא טוב בכלל (לדעתי) אבל בגלל שהוא המוציא לפועל מספר אחת זה לא פוגם לו יותר מדי בסטטיסטיקה. בפלייאוף האחרון חנקו לו את המוות והוא קלע פחות מ20% ל3 כשהוא זורק בממוצע מעל 7 זריקות ל3 במשחק. אני לא יודע להגדיר לך מה זה מנצח, אני רק יודע להגיד שזה לא.
חגי "התותח" ניסני
1 אוק 2022 11:33:57אני מציע לך לבדוק את ממוצע הקריירה של יאנג לאורך הקריירה בזריקות שהן מעל 30 פיט. אני מניח שתופתע.
בחירת הזריקות של יאנג מצוינת. הוא גם אפקטבי מאוד מבחינת האחוזים שלו (עונה אחרונה היה עם 60%TS שזה מעל ג'ה, לוקה בוקר וטייטום) ולא רק שהיא מצויינת היא יוצרת גם לאחרים הזדמנויות מעולות לאחרים – לא סתם כל שנה יאנג מוביל את הליגה באסיסטים לאזור הטבעת שמשם כל נגר כמו קפלה יכול לקלוע
אם אתה מביא את הפלייאוף האחרון כדוגמה למשהו זה לא ממש משהו שאפשר להתדיין עליו ברצינות.
חגי "התותח" ניסני
1 אוק 2022 11:35:43ובקשר לקולינס זה אמין כמו בערך השמועות על הטריידים. בסוף כל משועמם יכול להנפיץ שמועה כזו או אחרת. כל עוד מישהו לא יצא בטוויטר או משהו ברמה הזו זה לא רציני
טריי זריקה מחשידה
30 ספט 2022 20:22:18ההוקס ניסו לתת את קולינס לכל דכפין אבל הציעו להם רק זבל בתמורה אז הוא עדיין בהוקס. הוא רך כמו מרגרינה כולם חוגגים עליו כל פלייאוף
חגי "התותח" ניסני
30 ספט 2022 20:41:10אני בטוח שמה שאתה כותב כאן מבוסס מאוד.
Berch
30 ספט 2022 19:25:19להוקס תמיד נראה שחסר שקל ללירה….
נראה מה יהיה השנה
😊
golan
1 אוק 2022 02:25:27מרגיש שחסר להם שקל לעשר אגורות.
אם יאנג לר יתבגר הם לא יגיעו רחוק.
תודה על הפריויו
אשך טמיר המקורי
1 אוק 2022 06:39:57חחח
חגי "התותח" ניסני
1 אוק 2022 11:27:05כן כן
עגל
30 ספט 2022 20:00:15תודה חגי.
אני מסכים ששאלת השילוב בהתקפה של יאנג ומורי לא טריוויאלית. זה שהם היו במקום גבוה התקפיץ כבר בשנה שעברה (מפתיע בהחלט) לא אומר מספיק, כי השאלה היא כמה הם קלעו, האם הרבה יותר מאחרים, האם מספיק כדי לפצות על ההגנה הרעועה?
בהנתן שכולם יסתדרו חברתית, אני אופטימי ועדיין חושב שהם יתחרו על מקומות 7-8.
thetroll
1 אוק 2022 17:29:05אחלה פריוויו תודה חגי.
אני דוקא מהאופטימיים לגביהם. אני מאוד אוהב את הטרייד שהביא את מארי. המשמעות היא שיש לקבוצה הזאת שני מנהלי משחק מהמשובחים שיש לליגה הזאת להציע והם יכולים לשחק ביחד ולפרק כל הגנה שתעמוד מולם (זה מה שגרין עושה עם סטף אצל הלוחמים) או כל אחד לחוד. הוסף לזה את הכשרון של טריי ההגנה של מארי הקליעה של בוגדן ההתמצאות בצבע של קאפלה ואת יתר החבילה שם – ואני מסכים שבתנאים האלה האנטר ואוקונגוו (שחקן נפלא – מסכים איתך. בתנאים מסויימים יכול להכנס בחמישיה בקלות במקום קאפלה) אכן יכולים לעשות את הקפיצה שדיברת עליה. יתר החבילה היא גם לא רעה בכלל. ובנוסף שנות הותק מצטברות והולכות ואין הרבה מה לעשות – בליגה הזאת נסיון זה דבר שמדבר.
אני חושב שזה שלד שיכול לרוץ קדימה בשנים הבאות. הם קודם כל צריכים להתבסס כקבוצת טופ 5-6 במזרח ואז חיזוקים נוספים פה ושם והשמיים הם הגבול. זו קבוצה מעניינת שאני מאמין שתפתיע הרבה אנשים לטובה..
תודה חגי פריוווו משובח.
ירון, החלום
2 אוק 2022 00:39:38בס"ד
תודה רבה.
אני חושב, שיגיעו לפלייאוף, ואולי גם יעברו סיבוב.
ההגנה אמורה להשתפר משמעותית, וגם ההתקפה בדקות שבהן טריי לא על המגרש.
עמיחי קטן
7 אוק 2022 12:15:50תודה חגי. ההערכה הראשונית שלי לגבי אטלנטה היא הדחה בסיבוב הראשון, אבל הפעם אחרי מאבק צמוד יותר.