בקיץ הזה לקראת העונה הקרובה, שתי קבוצות משכו את עיקר תשומת הלב: ברוקלין נטס ולוס-אנג'לס לייקרס. אלה כנראה שתי הקבוצות החזקות בליגה ושתי המועמדות הראשיות לאליפות.
נעיף מבט במצבן, ונראה לאן הדברים יכולים ללכת:
ברוקלין נטס:
הנטס צועדים כרגע בראש טבלאות השכר עם התחייבויות של 176 מיל' דולר לעונה הקרובה על הסגל הבא:
דוראנט, הארדן, ארווינג,
פאטי מילס, האריס, גריפין,
דיאנדרה, ברוס בראון, קארטר, ג'ונסון, קלאקסטון, באמברי, ועוד שחקנים משלימים.
מדובר בסופרטים מהטובות שהיו בליגה, שאפשר להשוות אותה לגולדן סטייט בהרכב השיא שלה לפני מספר שנים.
בנקודת הזמן לפני שנה, היו הרבה סימני שאלה סביב הפרויקט של ברוקלין.
איך יחזור דוראנט?
האם קיירי ייתן עונה יציבה מכל הבחינות?
מי ייתן הגנה ומי ישלים את ההרכב?
במהלך העונה החולפת הרבה מהשאלות הללו קיבלו תשובה ברורה, לשמחתם של קברניטי ברוקלין:
דוראנט חזר בכושר שיא, אולי היסטורי, והפך לסקורר שנותן משחקי פלייאוף ג'ורדניים לכל דבר.
הארדן הצטרף והשתלב היטב, עד הפציעה בפלייאוף.
קיירי נתן פלייאוף טוב עד הפציעה.
למעשה, ברוקלין נראו כמו אלופה משכנעת בשני המשחקים הראשונים מול הבאקס, אותה הביסו ללא תנאי בהפרשים גדולים מאד (כולל 40 הפרש במשחק השני).
אך במשחק הרביעי נפצע ארווינג, מה שאיזן את הכוחות והסתים בהפסד בהארכה במשחק מספר שבע מול האלופה הנכנסת, כאשר הארדן מנסה לחזור מפציעה מהר, אך נראה מאד מוגבל.
במהלך העונה הגיע גם גריפין שהיווה תוספת לספסל, ובקיץ הצטרף גם פאטי מילס המנוסה, שהוא סקורר איכותי שיכול לתת דקות מנוחה בעונה הקרובה לשלושת הכוכבים.
למעשה ברוקלין נראית כל כך טוב לקראת העונה הקרובה, שהם כנראה יכולים אפילו להכיל פציעה חלילה, של הארדן או ארווינג, ועדיין יהיו עם סיכויים טובים לזכות באליפות.
בהרכב מלא, קשה לראות קבוצה שאפילו תקשה עליהם בסדרה.
לוס אנג'לס לייקרס:
הלייקרס סבלו בעונה החולפת מכך שהחופשה שלהם הייתה קצרה מה שגרר פציעות במהלך העונה והקשה על יצירת שטף ויציבות בקבוצה לאורך העונה. גם השילוב של שרודר והראל גילה עליות ומורדות, וההבאה של דראמונד באמצע העונה גרמה לכך שהוא בשום שלב לא נראה ממש משולב בהרכב על המגרש, מלבד הבלחות פה ושם.
יתכן שלמרות כל זה הלייקרס היו מגיעים לגמר ואולי זוכים באליפות, אולם בסיבוב הראשון בפלייאוף, כאשר הובילו על פניקס 1-2, דייויס נפצע שוב, וגמר את העונה. לברון היה טוב, אך מצא את עצמו לבד, מה שגרר הדחה ב-4-2 מול הסאנס שהגיעו לגמר.
בקיץ עברה הקבוצה מתיחת פנים, עם הבאתו של האנרג'ייזר ווסטברוק, ויצירת סגל מבטיח סביב שלושת הכוכבים עם מונק, נאן, כרמלו, אריזה, הווארד, טאקר, אלינגטון, בייזמור ועוד מספר שחקנים.
מדובר בעצם בקבוצה חדשה לגמרי סביב לברון ודייויס.
ללייקרס יש סטאר פאוור שמשתווה לברוקלין, אך עדיין אין להם שיטת משחק והם יצטרכו להתגבש מההתחלה, גם העונה.
אם שתי הקבוצות היו נפגשות בגמר אשתקד (עם דייויס וקיירי כשירים), היה ללייקרס סיכוי טוב. אך העונה, הם האנדרדוג, שכן לברוקלין יש כבר גיבוש של שנה בקבוצה, וסימני השאלה הפעם הם בצד של הלייקרס, ובראשם, איך ישתלב ראסל?
האם הוא יקבל את הירידה הצפויה ביוסאג' ובסטטיסטיקות וישים יותר דגש על הגנה?
או שימשיך להיות לא יעיל בבחירת הזריקות שלו וינסה שוב להשיג טריפל דאבלים גם על חשבון ניצחונות?
סביר להניח שזה יהיה יותר קרוב לאפשרות הראשונה, שכן לברון ו-ווגל, ידעו לכוון את ווסטברוק לכיוון הנכון. עם זאת, נראה שעדיין, ברוקלין היא הפייבוריטית נכון לעכשיו.
ואחרי כל זה, צריך לזכור שכל תחזית וכל בראקט, גם יום לפני הפלייאוף הם מאד בערבון מוגבל, כי הפרמטר של הפציעות שעלולות לקרות, יכול לטרוף את הקלפים לחלוטין, כפי שראינו בפלייאוף הקודם. ומי יכול לחזות פציעות?
בהחלט יתכן שבמקום יריבות של כמה שנים בין שני המועדונים (בסגנון של גולדן מול קליבלנד), נקבל גם בעונה הקרובה גמר מפתיע בין שתי קבוצות מוכשרות אחרות, שהשכילו להישאר בריאות.
אבל עם כל זאת, נראה כרגע שברוקלין היא ה-Team To Beat, בליגה.
AD
25 אוג 2021 07:19:23אחלה פוסט שחר רק תיקון אחד קטן.לברון לא היה טוב בסדרה נגד פינקס הוא אמנם נתן הצהרות שבהם הוא אמר שהוא יגביר הילוך אבל בפועל היה חלש במשחקים הבאים של הסדרה
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:19:341+
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:15:25תודה AD, שווה לבדוק, היתה לו סטטיסטיקה בסדר גמור אבל זה לא מולי כרגע, אנסה לראות יוצר מאוחר
G-dog
25 אוג 2021 12:37:15הסטטיסטיקה של לברון בסדרה: 23 נקודות, 7 ריב', 8 אס', 1.5 חטיפות, שליש חסימה באחוזי קליעה של 48/38/60. שום דבר לא בולט לי לטובה (ביחס ללברון כמובן) והאחוזים מהעונשין קצת חלשים. לא חושב שהוא יספר לנכדים שלו על הסדרה הזאת.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:39:34יחסית אליו זה סטנדרטי למדי. לא גבוה במיוחד. יחסית לדאר העולם זו סטטיסטיקה מעולה.העונשין באמת די נמוך.
כל זה גם אחרי השבתה של חודשיים.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:39:45שאר העולם…
AD
25 אוג 2021 16:30:01הכוונה שלי הייתה שהוא נתן סדרה פושרת ביחס למה שציפו ממנו והוא עצמו גם הצהיר על זה אז שהוא הולך לקחת על עצמו את הקבוצה בסדרה זה היה קצת מאכזב
שחר אלוני
25 אוג 2021 17:12:04יש בזה משהו, מסכים, אחרי חודשיים בחוץ וזהירות מסוימת, הוא באמת לא הגיע ישר לרמות של העונה הסדירה שהוא עשה (היה מוביל בדיון ל MVP)
PhillySpecial
25 אוג 2021 07:25:46הלייקרס קבוצה גמורה, מלאה בזקנים, דיוויס הוא האוברייטס הגדול בליגה כרגע ולברון זה סוס מת, אין סיכוי שהם עושים גמר
AD
25 אוג 2021 07:31:27לא יודע אם צפית בבועה אבל שם דיוויס הוכיח לנו שכשהוא
בכושר הוא אולי השחקן הטוב בליגה
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:16:14מסכים עם AD,
פילי, איך הגעת למסקנות האלה? על סמך מה?
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:24:10אמת
דוקטור רזי הופמן
25 אוג 2021 07:37:10לפני הגעת מילס נתתי ללייקרס עוד טייטל אבל החתמת פאטי בברוקלין משנה את התמונה ובהנחה שכולם יהיו בריאים בפליאוף.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:16:56תודה רזי, כן החתמה טובה, לדעתי גם בלעדיו הם לוקחים אם כולם בריאים. הם כבר מגובשים
רן הנרגן
25 אוג 2021 07:38:35לא רואה את AD ולברון משחקים יותר מ 60 משחקים העונה. השאלה אם ווגל יצליח לתזמן את הבריאות שלהם לסוף העונה כדי שיגיעו בריאים לפליאוף.
.
לגבי ברוקלין, קיירי לא עבר את 67 משחקים בחמש שנים האחרונות ואין סיבה להניח שהשנה תהיה שונה. הארדן לא מטפל בגוף שלו ומשנה לשנה מתקשה לספק את הסחורה כשהוא משחק פצוע. דוראנט לא נח בקיץ מספיק. בקיצור גם לגביהם תזמון הבריאות לפליאוף חשוב גם אם מספיק שקיירי או הארדן יהיו בריאים לצד דוראנט. מיילס זו הצלחה גדולה מבחינתם
גיא רוזן
25 אוג 2021 07:57:35מהיכן המספר הזה, 60?
.
לברון סבל בעונה שעברה מפציעה שקשורה אך ורק במזל. שחקן יריב נכנס לו (בטעות) ברגל מה שגרם לפציעה. לא מעט שחקנים גומרים עונה מפציעה כזו.
.
דייויס בעונה שעברה סבל מפציעה שאכן ככל הנראה קשורה לקונדישנינג לקוי (כמות הזמן מנוחה של הלייקרס מזכיה לעונה חדשה היה מינימלי).
השנה יש לו מספיק זמן מנוחה.
בשנים הקודמות, עם מנוחה מספקת, הוא החמיץ מעט משחקים.
עידו גילרי
25 אוג 2021 08:12:23נשים לרגע בצד כל אחד ספציפית.
מה דעתך מבחינת סיכון פציעות ועומס על מצב הקבוצה כש4 משחקני הרוטציה הם עם מעל 17 שנים בליגה לעוד 3 יש 12-13 שנים על הרגליים ועוד שנייים עם 9? בסך הכללי 7 שחקני רוטציה מעל 33. זה לא קצת סיכון?
גיא רוזן
25 אוג 2021 08:38:51שאלה טובה.
.
את דעתי על לברון ודייויס כתבתי.
.
ראסל הוא אחד מהשחקנים שמשקיעים הכי הרבה שעות בחדר הכושר.
.
אנשי הכנסייה (נאן ומונק) עדיין צעירים, והם הבאים בתור בטבלת הדקות.
.
טאקר צעיר.
.
הגענו ל-6 שחקנים שתופסים את נפח הדקות המשמעותי בקבוצה.
השאר?
כרמלו, דווייט, וכל השאר ישחקו בהתאם לסיטואציה וכושר המשחק הפרטי.
גם בגילאים שלהם, אלו שחקנים שמסוגלים להתמודד היטב עם 20 דקות.
עידו גילרי
25 אוג 2021 08:51:47בוא רגע נתייחס לזה בהסתכלות רחבה לא פרסונלית.
אין פה סיכוי משמעותי לאיבוד של שחקני רוטציה במהלך העונה?
boaz
25 אוג 2021 10:37:49חשוב גם לציין שסטטיסטית מבחינת פציעות דיוויס הוא יוניקורן. לא בצחוק, עשיתי שנה שעברה פרוייקט גמר על פציעות ב- nba בקורס סטטסיטיקה. אחריי שעושים פילטר על פציעות חארטה (כלומר חשד למנוחות יזומות) דיוויס מתבלט בצורה חריגה על פני שחקנים בגילו ובנפח משחקים ודקות משחק כמו שלו. מה זה מתבלט? הוא בליגה משלו… זה ברמה שבהתבוננות על הסגל של הלייקרס והבנה שהוא יצטרך לספק כמות אינטנסיבית של דק' כדי שהפרויקט הזה יתרומם, אם אתה שם לי ביד מיליון דולר ונותן לי להמר אם מפה ועד סוף הפלייאוף דיוויס סופג פציעה משמעותית אני שם את כספי על הפציעה. מאחל לו שאני טועה ורק בריאות כמובן 🙂
עידו גילרי
25 אוג 2021 10:39:43תוכל להביא לינק – מאד מעניין.
גיא רוזן
25 אוג 2021 10:53:39בועז,
מאז שחוזה הרוקי של דייויס נגמר ועד לשנה האחרונה,
כמה המשחקים החמיץ דייויס בגלל פציעה?
גיא רוזן
25 אוג 2021 10:55:13עידו,
קשה לי לענות.
שאלת הפציעות בקרב שחקנים מבוגרים שמשחקים מס' בינוני נמוך של דקות זו שאלה שלא יצא לי לבדוק לעומק.
boaz
25 אוג 2021 11:20:54הממ.. נק מעניינת של גיא, אני התכוונתי בפרספקטיבה על כל הקריירה, אבל אולי זה באמת שונה אם מסתכלים על חתך של שנים אחרונות כמנבא יותר טוב לעונה הקרובה. אני אנסה לבדוק את זה בערב. למרות שבלי להסתכל על מספרים, לפי תחושה בלבד, הוא די פציע גם בשנים האחרונות לא? יהיה גם צריך לקבל החלטות קצת שרירותיות כמו איך מתייחסים לספק פציעה שלו לפניי הטרייד, ולשנה הבריאה בעונת הקורונה המקוצרת – שלכאורה משפרת את הסטטסטיקה אבל גם יכולה להיחשב כיוצא מן הכלל שמעיד על הכלל. זה בעייתי שמסתכלים על תקופה לא ארוכה כי זה באמת יכול ללכת לכאן או לכאן בגלל החלטות שרירותיות (או מוטות) אבל אני מסכים שלהסתכל על כל התקופה ולא על השנים האחרונות זה כנראה לאו דווקא מנבא מוצלח לעונה הקרובה.
גיא רוזן
25 אוג 2021 11:32:01יש לאותם שחקנים שמגיעים בגיל צעיר לליגה בעיה –
לא תמיד בגוף שלהם (שלד + גידים + רצועות) בשל להתמודד עם יכולתם האתלטית + עומס הליגה המקצועית.
תוסיף את העובדה שדייויס גבוה וכבד יחסית,
התקבל מתכון למנעד רחב של פציעות.
מזלו של דייויס הוא שהוא לא עבר פציעות מהזן שתורם לפציעות חוזרות עתידיות.
.
כיום, אחרי שגופו הגיע לבגרות, כמובן שיש סיכוי לפציעות עקב קונדישנינג גרוע (ע"ע 2021),
אבל בהינתן מנוחה ארוכה מספיק ואימונים נכונים –
הסיכון שלו לפציעה לא גדול יותר משל כל שחקן בעמדתו.
את עונות 17 – 18 – 19 – 20 הוא עבר ללא פציעות משמעותיות.
בגילו,
עם ההיסטוריה הרפואית שלו,
ועם נפח הדקות. הצפוי בלייקרס בעונה הקרובה –
לטעמי, אין סיכון יוצא דופן לפציעה של דייויס.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 11:38:48למה לינק? נשמע לי אחלה פוסט בועז, שלח לנו לתיבת המייל למעלה ונשמח לפרסם.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 11:39:05בועז, תבדוק גם חתך של בין הפציעות שלו, כמה משחקים החמיץ בחתך זה בשל פציעה?
boaz
25 אוג 2021 11:39:19ועוד משהו לגביי השאלה של גיא – בעיניי זאת לא השאלה הנכונה למרות שהיא קלה מאוד לבדיקה, תבחר חלון ספציפי ולכאורה די ארוך ומייצג של שנים ויצא לך שדוראנט הוא שחקן שמפסיד 25% מהמשחקים בגלל פציעות. זה בגלל שהיו לו 2 פציעות מחסלות עונה על פני טווח של 8 שנים, אבל בשאר הזמן הוא היה שחקן שנתן עונות אינטנסיביות מלאות. הסטטסטיקה היותר מייצגת בעיניי היא מה הסיכויים ששחקן עם נפח משחקים ודקות מסוים יחווה פציעות משמעותיות שיגרמו לו להפסיד סדר גודל משמעותי של משחקים (נגיד 20%) על פני עונה ספציפית, וכששואלים את השאלה הזאת דיוויס בהחלט מתבלט לרעה ביחס לשחקן במעמדו.
גיא רוזן
25 אוג 2021 12:13:55בועז,
אני לא מסכים השאלה הנשאלת.
.
יש הבדל בין שחקן שהחמיץ תקופה ממושכת בגלל נקע חמור בקרסול, לבין שחקן שהחמיץ תקופה ממושכת בגלל מינסקוס קרוע, לבין שחקן שהחמיץ תקופה ממושכת בגלל טנדינופטיה.
.
דייויס לא עבר בעונותיו הראשונות פציעות המגבילות את סיכוייו לפציעה חוזרת,
או סבל ממצבים כרוניים אשר מטילים בספק את השירות העתידית.
boaz
25 אוג 2021 12:38:56מסכים, זה לא ניתוח רפואי, זה ניתוח סטטסיטי, ועדיין כשיש מגמה מובהקת קשה להתעלם. לדוגמא גם כספי לא עבר פציעות כמתואר ועדיין נחשב (בצדק) לפצוע כרוני. אם בתחילת העונה שמעון מזרחי היה אומר תקשיבו בנינו אחלה קבוצה סביב כספי, יתן 30 דק איכותיות למשחק וישאר בריא ואליפות אירופה שלנו, האם אוהד מכבי תל אביב ממוצע היה רץ להזמין כרטיסים לגמר? אז נכון זה דוגמא לגמריי מגמתית, אבל מפתיע אותי כמה אנשים חשים בנוח עם ההנחה שדייויס יתן עונה מלאה של 35 דק איכותיות למשחק + 4 סדרות פלייאוף בלי לספוג פציעה משמעותית על הדרך. עכשיו אם תגיד לי שאתה סומך על הלייקרס ללכת עד הסוף בהנחה שהפציעה מוגבלת לנגיד 4 שבועות ולא מתוזמנת לפלייאוף – קטונתי, מבין פחות מודה.
עידו גילרי
25 אוג 2021 12:51:17בועז, אתה יכול לרשום מה הפרדיקטורים שנכנסו למודל ומה הייתה החשיבות היחסית שלהם?
גיא רוזן
25 אוג 2021 13:09:37בועז,
אני טוען שהבדיקה שלך בעייתית היות והיא מתעלמת המון פרמטרים חשובים.
פציעות עבר זה פרמטר אחד.
דקות משחק זה פרמטר שני.
גיל הגעה לליגה זה פרמטר שלישי.
גובה/משקל זה פרמטר רביעי.
מנוחה רצופה הפגרה זה פרמטר חמישי.
.
כן, יש שחקנים פציעים.
שחקן פותח בליגה עם רצף של 4 עונות בהן לא החמיץ באף אחת מהעונות כמות דו מספרית של משחקים כתוצאה מפציעה (בטוח שלא שחקן של 2 מדי המשחק) להיסטוריה רפואית נקייה מפציעות מגבילות בטווח ארוך –
לטעמי,
לא יכול להחשב "שחקן פציע".
thog
25 אוג 2021 13:20:07נראה לי שצריך לקחת בחשבון ששחקן יכול להפוך משחקן לא פציע לשחקן פציע(ולהפך) אבל אני לא בטוח כלל שיש לנו מידע שמאפשר לנו בשום שלב קודם לארועים להעריך היטב באיזה קטגוריה השחקן נמצא בכל רגע מסויים בקריירה.
thog
25 אוג 2021 13:22:39ווישפול
אני לא חושב שיש לדייויס את הארבע עונות שאתה מדבר עליהן
גיא רוזן
25 אוג 2021 13:28:30(ברור שיש לנו רק את המידע שפורסם בתקשורת. להניח שאנחנו לא יודעים כלום מעקר את היכולת לנהל את בדיון)
.
למה?
למה דייויס פתאום יהפוך לפציע בגיל 28?
בשנה שעברה הוא שיחק רק 32 דקות למשחק. אני מאמין שהמגמה תימשך.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 14:05:54בועז, בנוסף לכל שלל הבקשות המונחתות עליך… תיזהר בבקשה עם כל החתכים האלה, שדייויס לא יפצע 😉
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:46:37תודה על השרשור המעניין, בועז עידו וגיא.
מאמין שדייויס ינהל את הדקות במהלך העונה, יתכן שיחמיץ כמה משחקים, אבל אין סבירות יוצאת דופן להשבתה משמעותית בפלייאוף אם זה ינוהל נכון, למשל מנוחות כאשר הוא מגיע למצבים גבוליים
thog
25 אוג 2021 13:34:51מעשית בפועל יצא לדייויס להיות פצוע לא מעט פעמים. אני לא מוצא בזה צידוק לספר סיפור על זה שהוא פציע או לא. לרופאים של הקבוצות יש מידע שיכול אולי לספר להם סיפור בנושא. האם זה אומר משהו על מה שיקרה בעתיד עבורו? אין לי מושג. בתחילת הקריירה היה נראה כאילו קרי לא יסחוב עם הקרסוליים שלו ואז לא קרה מה שקרה עם זה. נזרקות כאן הערכות בלי שיש למישהו מהזורקים מידע שמאפשר באמת לזרוק אותן.
https://clutchpoints.com/anthony-davis-injury-timeline-over-career/
thog
25 אוג 2021 13:39:19https://www.marca.com/en/more-sports/2021/05/31/60b54335ca47411d7e8b45b0.html
.
גיא רוזן
25 אוג 2021 13:48:51עם נכנסים לפרטים,
מגלים שאותן שנים ראשונות בליגה (אחרי קפיצת גדילה) התאפיינו ב-2 פציעות כרוניות –
כתף וגב.
ב-2 המקרים עלייה במסה השריר (כזו שמדביקה את קפיצת הדגדילה) תרמה רבות לפתרון הבעיה.
האצבעות הנקועות?
תסמין של שחקן שנותן הגנה אקטיבית מאוד.
לא קשור ל-"פציע".
thog
25 אוג 2021 14:07:21ווישפול
הכניסה הזאת לפרטים שאתה מציג אולי פוגעת בקו סיפורי מרכזי אחד שהוא נכון אבל גם מתעלמת מכל מיני סיפורי צד שאולי משמעותיים ואולי לא.
כאמור, אני לא יודע למדוד מה זה פציע.
thog
25 אוג 2021 14:08:33במילים אחרות. יש ברשימה גם פציעות שאינן אצבעות נקועות.
עידו גילרי
25 אוג 2021 14:14:42תסגרו על שחקן שנפצע הרבה בקריירה עד עכשיו…
גיא רוזן
25 אוג 2021 14:19:42מה שאין ברשימה אלו פציעות קשות ברקמות חיבור.
אלו מגדילות משמעותית את הסיכוי לפציעות חוזרות.
thog
25 אוג 2021 14:29:45כאילו, זה מה שאני אומר. אין לי שום התנגדות לטענה של ווישפול שהפציעות של דייויס אינן כאלה שהופכות אותו למועד לפציעות נוספות, ואין לי טענה לגבי היכולת לחזות פציעות נוספות בעקבות הפציעות שעבר.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:40:30תודה גיא, מסכים
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:17:36תודה רן, כן, הבריאות תקבע הרבה
Berch
25 אוג 2021 07:40:12בסוף הגמר יהיה פילי מול פניקס
פילי יקחו
אני מחכה כבר יותר מדי זמן…. אםילו חולוניה כבר לקחו אליפות ושני גביעים 🤣
וברצינות רגע, הלייקרס נראים כמו פרוייקט עגלקטיקוס נוסף. יהיה מעניין לראות…..
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:18:32🙂
תשמע ברץ' הכל תלוי בבריאות, איזה בראקט חזה את הגמרים האזוריים השנה?
עמיחי קטן
25 אוג 2021 07:49:12תודה שחר.
לדעתי, הלייקרס לא למדו את הלקח ממה שעבד ב-2020 ולא עבד ב-2021 והימרו לא נכון על ווסטברוק. גם התרחיש האופטימי הוא שיש לך עוד מישהו בלי קליעה מבחוץ ברגעי ההכרעה, וליד לברון ודיוויס אתה זקוק לקלעים כל הזמן. ווגל מאמן הגנה מצוין, אז אני מאמין שהיא תהיה בצמרת של הליגה, אבל כרגע נראה שההתקפה תהיה ממוצעת במקרה הטוב, ובימינו זה לא מספיק כדי להגיע עד הסוף.
לגבי ברוקלין, ההגנה שלהם נגד מילווקי הייתה הכי טובה שהאלופה שבדרך נתקלה בה, וזה בקבוצה שעל הנייר לא היו לה הרבה כלים הגנתיים. עכשיו הם העמיקו את הסגל בכמה מקומות חסרים ונראים הכי טוב בפער לא קטן, אבל זה לא קרוב למה שהיה לגולדן סטייט הגדולה.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:27:16יש גבול למה שאפשר לעשות, עם שני חורים שחורים בהגנה כמו ראס והשיקוץ, אין לווגל סיכוי
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:35:26שניהם יתנו הגנה סבירה עד טובה, לפחות כמו שקוזמה נתן העונה, בקבוצה עם רייטינג הגנתי ראשון בליגה.
לא דואג מההגנה
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2021 07:15:11אין שום סיכוי שלברון וראס יתנו הגנה סבירה עד טובה.
אחד שומר עם העיניים ושני עם הגב.
אין להם שום רצון לכך ושניהם פיזית הרבה מעבר לשיא – 0% שישקיעו בכך אנרגיה.
הלייקרס יהיו קבוצת הגנה רעה מאוד.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:20:02תודה עמיחי, נראה מה יעשו עם ראסל, אולי הוא לא יסגור משחקים?
ברוקלין נראים לי קרוב לגולדן, גם בגולדן בשנתיים האחרונות לא היה הרבה סגל משלים סביב השלושה
עמיחי קטן
25 אוג 2021 12:39:00אם ראסל הוא שחקן של 25 דקות שלא סוגר משחקים אז למה הבאת אותו ללייקרס במחיר של כוכב?
לגולדן סטייט היה קצת יותר עומק למעט הפלייאוף האחרון, אבל הפער המשמעותי הוא בגזרת הכוכבים. לגולדן היו ארבעה מול שלושה של ברוקלין והם גם טובים יותר וגם משלימים אחד את השני הרבה יותר טוב, וזה עוד בלי לדבר על ההגנה שאצל גולדן סטייט הייתה בטופ של הליגה בכל עונה של סטיב קר חוץ מ-2020 ואצל ברוקלין הייתה נהדרת בסדרה אחת ורעה בכל השאר.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:49:54מאמין שראסל יהיה מרכזה בעונה הרגילה ומעט פחות בסוף הפלייאוף, לפחות על הנייר ממה שזה נראה כרגע. נראה עד אז מי יבלוט.
*
נכון שהיה את גרין, אבל רביעיה עם פאטי היא די קרובה.
מסכים שגולדן עדיפה בעיקר בהגנה, אבל זה דיון סביר, כלומר סהכ בהשוואה הכללית, לא בהרבה. בשנתיים האחרונות היו בגולדן הרבה חיכוכים שאין כרגע בנטס
עמיחי קטן
25 אוג 2021 12:55:28אני לא מבין איך אתה משווה בין מי שהיה שחקן ההגנה, מוסר נפלא וקלעי סביר ובין שחקן שאף פעם לא היה בחמישייה.
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:36:56בגמר או שניים האחרונים של גולדן הוא כבר היה פחות טוב, מאשר בפיק שלו.
סהכ, גולדן מעט יותר טובה, אבל כבר סבלו אז מבעיות בין אישיות, וצריך לקחת גם את זה בחשבון. הנטס נראים מגובשים ורעבים, ועם כישרון קרוב. דוראנט לדעתי השתפר, והארדן עדיף על קליי
עמיחי קטן
25 אוג 2021 14:18:18סטף עדיף על הארדן וקליי על קיירי. אנחנו יודעים בדיעבד על מאבקים פנימיים בגולדן סטייט, אבל אפשר להסיק די בביטחון שזה לא השפיע משמעותית על הקבוצה לאור התוצאות המוצלחות כל עוד היו מספיק שחקנים בריאים.
לגבי ברוקלין, הפער באיכות הסגל על הנייר הוא אולי לא גדול, אבל ברוקלין צריכים להוכיח שהם לא רק חברים טובים, אלא גם מצליחים לשתף פעולה על הפרקט, ושוב, כל זה לא מתייחס בכלל להגנה של גולדן סטייט שהייתה תמיד בצמרת (אפילו ב-2021 בלי קליי הייתה טופ 5) לעומת ההגנה של ברוקלין שלומר עליה בינונית יהיה פרגון משמעותי.
שחר אלוני
25 אוג 2021 14:27:35קרי, עם דוראנט , ירד מהפיק שלו, הארדן ליד דוראנט נראה לי יותר טוב. אבל הכל זה עניין של זווית ראיה, מכבד את דעתך, נראה איך הם יראו בשנה שנתיים הקרובות
עמיחי קטן
25 אוג 2021 14:39:40אני לוקח גם 70% של סטף על הארדן בשיאו
עמיחי קטן
25 אוג 2021 14:46:33אבל זה משיקולי אהדה ולא משיקולים מקצועיים…
עידו גילרי
25 אוג 2021 14:33:09מה זה ירד… נפל, התרסק.
פיני
25 אוג 2021 13:02:33פלוס איגודאלה
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:37:24לא יודע עד כמה איגי היה פאקטור חזק בשנה שנתיים האחרונות בגולדן
עמיחי קטן
25 אוג 2021 14:20:349.8 נקודות, 4 ריבאונדים, 4.3 אסיסטים, 1.1 חטיפות ו-1.1 ב-57.8% אפקטיבי עם 30 דקות למשחק בפלייאוף של 2019 מראים שהוא היה שחקן משמעותי.
שחר אלוני
25 אוג 2021 14:28:10מרשים למדי האמת לשחקן בגילו
פיני
25 אוג 2021 17:49:49לא מבין את השנמוך הזה ללוחמים. ג"ס הייתה קבוצה, מוכשרת יותר, מתואמת יותר, מאוזנת יותר והרבה יותר איכותיצ הגנתית מהנטס.
גיא רוזן
25 אוג 2021 08:11:13לצערי, יש לי תחושה שזו תהיה עונה קשה ל-ללל
(לצערי, בגלל שהלייקרס מתחרים ישירות בסאנס).
.
התחושה נובעת מכך שזה טרייד שהגיע מהצד של השחקנים. דייויס, לברון וראסל ווסטברוק יזמו את הטרייד והם הסיבה למימושו.
מי שעוקב אחרי מה שמתרחש בליגה יודע שלברון וראסל כבר מתאמנים ביחד כהכנה לעונה.
לטעמי, אם הצמד יהיו מסונכרנים, ההתקפה של הקבוצה תפרח.
.
המאצ' אפ מול הנטס?
מרתק.
לנטס כוח אש חסר תקדים.
יהיה מעניין אם ההגנה שלהם תעלה רמה כמו שעשתה בפלייאוף האחרון.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:29:40ישירות ל-bookmark תחת הכותרת: "ניגוב הרשע אחרי ההתרסקות"
פיני
25 אוג 2021 10:32:54חחח
הפוסט הזה מוציא ממך את המיטב…
גיא רוזן
25 אוג 2021 10:40:48חפש בגוגל "פוסט תשובה הופס".
פיני
25 אוג 2021 12:52:41ראיתי אותו בעבר…
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:21:21תודה גיא, הלוואי שכולם יישארו בריאים ונראה מה יהיה שם. בגמר יש עוד פרמטרים, כשהמתח עולה
חגי "התותח" ניסני
25 אוג 2021 08:12:32תודה שחר
.
פוסט עם המון ווישפול כתבת. הלייקרס עם כל הכבוד לא ברי השוואה לברוקלין. אמנם הזכרת את הצורך של הלייקרס לרוץ ביחד אבל לא הדגשת מספיק, לעניות דעתי, את חוסר ההתאמה וחוסר האיזון בשלישייה המובילה. דבר נוסף השחקנים המשלימים של הלייקרס לא מדהימים עם כל הכבוד לנאן
גיא רוזן
25 אוג 2021 08:46:05תדמיין את מיאמי של ווייד, לברון וכריס בוש.
עכשיו תשדרג את בוש,
תוסיף ללברון ניסיון,
התחליף בין ווייד וראסל ווסטברוק.
.
יצליח ווסטברוק לבחור זריקות כמו ווייד –
והלייקרס במצב מצוין.
עמיחי קטן
25 אוג 2021 08:57:55אני מאמין שגם אתה תסכים שלברון עכשיו פחות טוב מלברון של מיאמי, דיוויס כמובן עדיף על בוש, אבל בוש התאים יותר לתפקיד של צלע שלישית, ואי אפשר לסמוך על ווסטברוק שהוא לא יסתכל על זה ככה, וזה עוד בלי היתרון הכי משמעותי של מיאמי שזה וויד על ווסטברוק, כשגם בצוות המסייע יש יתרון משמעותי למיאמי.
יש ללייקרס מספיק כישרון כדי שיהיה לזה סיכוי טוב להצליח, אבל אני בכלל לא משוכנע שהם עשו צעד קדימה ביחס לעונה שעברה. נכון שהיו פציעות, אבל ההתקפה של הלייקרס לא הייתה טובה מהממוצע בשום שלב של העונה.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:24:18תודה עמיחי, הם פחות ממיאמי אולי, אבל לא בהרבה, אם מצליחים להתגבש טוב.
עמיחי קטן
25 אוג 2021 12:35:27ההשוואה לדעתי לא רלוונטית. מיאמי הייתה קבוצת התקפה נהדרת שהתבססה על יכולת אישית של הכוכבים כדי לייצר הגנה טובה, ואילו הלייקרס לדעתי יהיו קבוצת הגנה נהדרת עם התקפה שתלויה בהמון משתנים.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:50:57בטוטאל, מיאמי יותר טובים וגם התגבשו כמה שנים, אבל ההשוואה מעניינת
עמיחי קטן
25 אוג 2021 12:57:21השוואה אפשר לעשות, והיא תראה שהדמיון היחיד הוא לברון, וגם הוא שינה את סגנון המשחק שלו באופן משמעותי בשנים האחרונות
חגי "התותח" ניסני
25 אוג 2021 10:13:20גיא אתה יודע שאני מאוד מעריך את הדעות שלך. אבל מה שכתבת כאן זו גניבת דעת (אלא אם כן זה נכתב באירוניה) ראס מול וויד?? סיריאסלי? לברון של מיאמי היה בשיאו. היום על אף שהוא משחק היטב זה לא אותו הדבר. נכון דיוויס הוא שדרוג משמעותי על בוש. וגם הצוות המשלים שכלל את ריי אלן הרבה פחות טוב.
.
לא קרוב לאותה מיאמי
אור
25 אוג 2021 10:17:21יש לגיא נטייה תמיד להיות אופטימי.. עד שזה מגיע לסאנס
גיא רוזן
25 אוג 2021 10:50:37ווסטברוק זה לא ווייד. עם היה לו את הראש שווייד, או את האופי, הוא היה חזק בשיח של גדולי הרכזים.
.
גם לברון כבר לא אותו לברון.
.
אבל –
.
אני מדבר על סגנון.
תדמיין פיק אנד רול ווסטברוק לברון.
לא משנה מי מהם עם הכדור.
איך את פותר את הבעיה כאשר המרפק בצד אחד ממתין דייויס,
ובכל פינה קלע?
.
ווסטברוק, עם כל הביקורת, הוא עדיין מדהים ביכולתו להגיע לצבע.
חילוף אוטומטי יוצר מידית מיס מאצ' כפול.
עזרה בהגנה מצד הגבוה משאירה את דייויס פנוי.
עזרה בהגנה מצד הקלעים משאירה קלעים טובים פנויים לזריקה הקלה ביותר.
.
תדמיין את הלייקרס ביציאה למתפרצת בדקות בהן דייויס סנטר.
כמה גבוהים מסוגלים להדביק אותו בהתקפות המעבר?
ראינו את זה לא מעט עם מסירות חוף לחוף של לברון לדייויס.
ההגנות למדו להצמיד עליו שחקן נוסף שיחפה בהגנה נגד התקפת המעבר.
אבל מה עושים כאשר יש סילון נוסף כמו ווסטברוק (עם או בלי הכדור)?
.
אני פשוט לא מסכים לטענת חוסר ההתאמה.
לטעמי, מדובר בהרכב עם מנעד נדיר של יכולת לאיים על הסל.
חגי "התותח" ניסני
25 אוג 2021 12:10:49גיא בוא נכניס לפרופורציה. אין שום צורל לעשות חילוף על םיק&רול של ראס עם לברון בטח לא כאשר ראס ראס עם הכדור. לא יודע למה אתה מתכוון כאשר דיוויס במרפק אבל המיד ריינג׳ שלו הוא סביר לא יותר מזה.
.
לא יודע איזה קלעים אתה מדבר עם כל הכבודלאריזה קשישא, נאן מונק וכדומה
.
מסכים לגבי המהירות שהלייקרס יכולים לשחק בה. זה ייתרון משמעותי
.
בדמיוני אני רואה פקק תנועה בהתקפה והגנה שרק דיוויס הוא איום רציני על היריבה
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:27:04תודה חגי, ההגנה צפויה להיות טובה, זה על ווגל. בהתקפה יהיה קשה מולם אבל לא כמו מול הנטס
גיא רוזן
25 אוג 2021 12:59:53?
אכן חסימה לא מכריחה חילוף,
אבל בהיעדרו היא מעניקה לתוקף יתרון בדרכו לסל.
בהרכב בו לברון בעמדה 4 ייתן יתרון כזה לווסטברוק פעם אחר פעם.
תחזור לנתונים שלו לצדו של הארדן. כאשר ווסטברוק תוקף את הסל הוא יצרן נק' יעיל ומפחיד.
.
דייויס לא חייב לקחת זריקה מהמיד ריינג'. עזרה בהגנה אחרי כניסה של לברון/ווסטברוק לסל תתן לדייויס את היכולת לחתוך לכיוון הסל. מסיבת האלי הופ.
.
לא ברור לי בזלזול הכישרונות בליגה.
נאן, מונק, בייזמור, וכ"ו.
לקלוע בקאצ' אנד שוט הם יודעים.
פופ,
אתה זוכר את פלייאוף 2020 שלו?
אתה זוכר את נתוניו לפני כן?
תשווה למונק ולנאן.
התקפית,
הם מסוגלים.לתת תפוקה דומה לפחות.
.
מול מיאמי, בפיינלס, הדקות הטובות ביותר היו עם רונדו, לברון, דייויס ו-2 מ-קארוסו, פופ, קוזמה וגרין.
רונדו לא קלע על.
וגם 4 החברה האחרים.
אבל השילוב של מנהל משחק נוסף לצד לברון וסט היכולות של דייויס היה מה שהיה את הכף בסדרה.
.
עם כל הכבוד לרונדו,
ווסטברוק שחקן טוב יותר.
והשחקנים המשלימים?
הצמד שישחקו לצד לברון/דייויס/ווסטברוק לא נפלים ממה שהיה ללייקרס ב-2020.
נאן, מונק, כרמלו, בייזמור, טאקר.
פופ, קוזמה, קארוסו, גרין ומוריס.
.
לטעמי,
אתה לוקה במעט תסמינים מחשידים בכל הנוגע לווסטברוק.
אולי צריך לבדוק טמירות אשכית????
.
(בצחוק, כן?)
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:39:27תודה גיא,
מסכים שזה ההרכב הכי חזק של הלייקרס בשנים האחרונות
חגי "התותח" ניסני
25 אוג 2021 13:58:31נו באמת גיא אתה משווה בין הריווח שהיה לראס עם יובטון לריווח שאמור להיות לו עם הלייקרס? מה סתם הם שלחו את קפלה בטרייד תמורת שקית במבה?
.
אני לא אנטי ראס אבל הווישפול שלך שכל החתיכות יסתדרו בדיוק הוא מוגזם
גיא רוזן
25 אוג 2021 14:17:59חגי,
אני ממש לא משווה.
אני חושב שבלייקרס הסיטואציה טובה בהרבה.
יש משום מה הערכת חסר לצד לברון ודייויס. שוכחים שזה צמד ששווה אליפות.
תוסיף שחקן כמו ווסטברוק שיכול לגרום לכך שלברון משחק בעמדה 4 ודייויס בעמדה 5,
ומקבלים מתכון לכדורסל מצוין.
זה לא משנה שהארגון קולע ב-x אחוזים טוב יותר מלברון. לא ישאירו את לברון חופשי. גם את דייויס לא ישאירו חופשי בחוץ.
כל אותם אסיסטים לקפלה (לפני הטרייד)?
תחשוב דייויס במקום.
למעשה,
דייויס מביא שילוב של יכולת קליעה מבחוץ עם הגנת פרמטר (קובינגטון) ואיום על הצבע עם הגנת פנים (קפלה).
.
עכשיו,
לזרוק "ווישפול" כל פעם שאתה לא מסכים,
זה מוזיל את הדיון.
זה סבבה לחשוב שזה לא יעבוד.
דעתי, כאמור, שונה. וזה כלל לא קשור למשאלה כזו או אחרת.
חגי "התותח" ניסני
25 אוג 2021 14:46:50גיא אני אעצור כאן כי אין לי כוונה להוזיל דיונים יחד עם זאת אני חושב שההשוואות לוויד והאמירה שלברון מנוסה יותר נותנות אינדיקציה לרמת הווישפול
גיא רוזן
25 אוג 2021 15:00:31ההשוואה הייתה ברמת הסגנון.
לטעמי, זה היה ברור למדי.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:25:56תודה גיא, כן, הרבה תלוי בתיאום, מאמין שימצאו את הדרך
thog
25 אוג 2021 13:06:07לא מבין את הלהט מפיקים בין ווסטברוק ולברון. אף אחד מהם לא מאיים בקליעה ממצב זה עם הכדור בחר את הגו אנדר שלך והמשך הלאה כאילו כלום לא קרה.
גיא רוזן
25 אוג 2021 13:24:16גם לברון וגם ווסטברוק יודעים לנצל את ההפרדה שנוצרת אחרי החסימה בשביל להגיע בקלות לסל.
thog
25 אוג 2021 13:28:55זה לא נותן לפיקים ביניהם שום יתרון על פני פיקים שלהם עם שחקנים אחרים. זה פשוט ללהוט מהיכולת שלהם לנצל הפרדה שנוצרת מחסימה להגיע לסל.
השור
25 אוג 2021 13:44:18לא מתייחסים כאן וחבל – ווסטברוק ממש השתפר באסיסטים וכך גם לברון. אם בכלל, אלו שני הפרמטרים המרכזיים- זו קבוצה שממש כדאי לעשות תנועה וחיתוכים – כי אתה תקבל את הכדור….
וגם כרמלו התבגר.
thog
25 אוג 2021 14:02:54זה כביכול נכון, אבל זו הנחה בעייתית כי יש כאן פקטור של זמן החזקת כדור שעשוי לבוא אחד על חשבון השני במידה כלשהי שקשה להעריך במדויק.
שחר אלוני
25 אוג 2021 19:05:01צודקים, וקשה להעריך, אנחנו לא יודעים ממש איך הלייקרס יראו, רק סביר שימצאו גיבוש טוב, כי יש רצון ויש מי שיכוון
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:42:11עכשיו תדמיין את הלייקרס של השואו טיים. תאריך את המכנסיים. אותו המג'יק רק אחרי כריתת אונה וסימנים מתקדמים לכלבת. קארים צעיר יותר, המשקפיים התחברו לגבה אחת, איבד את הסקייהוק והוא על הספסל עם תחבושת על הברך וקביים.
וורת'י בן 50 אבל כוחו במותניו והוא עדיין מסוגל לנוע מהקשת לצבע (אבל לא לרדת להגנה).
תשדרג את ביירון סקוט הכלומניק שלא עשה כלום בקריירה לקנדריק נאן ואת איי-סי גרין הבתול בן 40 לסייח צעיר בשם טאקר.
.
היה וכל שאר הקבוצות בבידוד בשל זן הדלתא – והלייקרס במצב מצוין ללכת עד הסוף.
גיא רוזן
25 אוג 2021 10:56:18טמיר,
אני זוכר את ההספדים שלך לפני תחילת עונת 2020.
יובל, הוא עדיין המאמן.
מי היה מאמין? . . .
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 11:31:13יובל המבולבל?
גיא רוזן
25 אוג 2021 11:33:05אוטוקורקט גזעני.
ווגל המתמיד.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 11:01:24:-)))))
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:23:08תודה גיא, מסכים
פיני
25 אוג 2021 13:19:49אם לברון היה בכושר של מיאמי, הלייקרס היו פייבוריטיים ברורים
השור
25 אוג 2021 13:44:55לברון במיאמי היה הרבה פחות חכם ומוסר הרבה הרבה פחות טוב
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:22:40תודה חגי, מאמין שעם לברון ו-ווגל התיאום יהיה סביר עד טוב, אבל זה עליהם. בכל אופן עד שיוכח אחרת הנטס פייבוריטים בבירור
yaniv
25 אוג 2021 09:08:12תודה שחר.
אני פחות מחזיק מהלייקרס,לא חושב שאפשר יהיה לאלף את ווסטברוק וגם אם כן והוא ישחק בצורה אחראית וטובה,ברגע שזה יהיה חשוב כמו משחק קריטי בפליאוף או משהו כזה ראסל יחזור להיות ראסל,יחד עם זאת חייב לציין שראיתי את ראסל במדי יוסטון לפני שנתיים בעיקר במשחקים מול הלייקרס והוא היה פנומנלי,כמעט לא לקח בכלל שלשות,חדר בלי סוף לסל והיה יעיל(לא מאמין שכתבתי את זה…) והרג אותנו,אז אם הוא יצליח לשחק ככה אולי יש תקווה.
לגבי ברוקלין אז מסכים עם מה שכתבת שאין להם בעיה להכיל פציעות של קיירי או כל אחד אחר מהכוכבים והם עדיין ישייטו למקום הראשון(תלוי כמה לואד הם יעשו במהלך העונה) אבל הסגל שלהם פשוט נראה מפחיד ומאוזן.
לי יש הרגשה שקבוצה שלישית בכלל תפתיע,מספיק טרייד אחד או שחקן בביי אואט שמשמנה לגמרי את התמונה.
לדוגמא מילווקי ששוכחים שהיא אלפוה ויש לה את יאניס שהצליח להוריד וואחד קוף מהגב.טרייד אחד או אפילו יותר מטרייד איזה ביי אאוט יכול להביא אותם להיות טובים לא פחות מברוקלין.,או פיניקס או דנוור.הייתי מציין גם את פילי אבל כל עוד ריברס מאמן אותם אסז גם אם יעשו טרייד מעולה על סימונס הם לא יצליחו(אלא באמת עם איכשהו לילארד ינחת אצלהם)
פיני
25 אוג 2021 09:10:59לא בטוח בכלל שהבאקס לא יסיימו ראשונים השנה. במאצ'אפ מול הנטס, הביתיות הייתה ממש חשובה.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:29:52תודה יניב, נראה איזו קבוצה נוספת תשתדרג. הבאקס טובים ובעונה הרגילה יכולים לסיים ראשונים, אבל הנטס בהרכב מלא לדעתי לא יותירו להם סיכוי בפלייאוף
פיני
25 אוג 2021 09:08:51תודה על הדיון המעניין.
היתרון הגדול של הנטס, הוא שאנחנו יודעים מה הקבוצה, מה היכולות שלה (הגנה חילופים סבירה, הגנה אזורית בסדר, הגנה אישית לא קיימת – סקוררים קלאסיים חגגו עליה), שהשלישייה אכן הצליחה להסתנכרן וכל אחד מוצא את מקומו, דוראנט חזר בכושר קליעה אדיר וגם ההגנה נשארה טובה, ולתלכיד הזה הוסיפו את פאטי מילס. מעניין מי יהיה סותם החורים בתפקיד ג'ף גרין.
הלייקרס הם כרגע אניגמה, אנחנו פשוט לא יודעים למה לצפות. איך דייויס ייראה? איזה לברון נקבל? איך ווסטברוק ישתלב, האם הוא יצליח קצת למתן את בחירת הזריקות הנוראית שלו? אם הכול יתחבר, אני בהחלט רואה אותם נותנים פייט לכל קבוצה, אם לא…
הלייקרס גם לא מספיק מאוזנים וזה בהחלט עלול לפגוע בהם.
הצבעתי לבאקס בתקווה קלושה…
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:30:54תודה פיני, הכל יכול לקרות, מאמין שבהינתן בריאות, הנטס דורסניים
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 09:12:24ברוקלין בנו רוסטר מצוין מסביב לפאטי והם יהיו מצוינים.
.
קשה לי להבין איך מכל הדברים שיכלו לעשות, דווקא ראסל הוא האופציה הטובה ביותר ללייקרס. איך זה יגמר? מצד אחד – אני לא מהמר נגד לברון בפלייאוף, מצד שני – אני לא מהמר על ראסל בפלייאוף, מצד שלישי – לברון חזק מראסל, מצד רביעי – לברון כבר לא צעיר. לא יודע.
.
שני טריידים שיכולים להיות מעניינים לקראת הטרייד דדליין:
.
ראסל לא מסתדר עם לברון, קיירי עולה על העצבים של דוראנט והארדן והם מוחלפים זה בזה – ברוקלין הופכת לאוקלהומה, רק עם יותר ניסיון, הלייקרס הופכים לקליבלנד רק עם דייויס במקום טריסטאן תומפסון. יהיה תענוג.
.
ראסל לא מסתדר עם לברון, מורי לא מצליח למצוא מישהו שישלם את המחיר שפילי דורשת עבור סימונס, והם מוחלפים זה בזה – הלייקרס מקבלת שחקן שיכול לשמור על כל שחקן בברוקלין ובהתקפה לברון פשוט זורק את הכדור להאלי הופ ודייויס/סימונס/הווארד מטביעים. פילי מקבלת שחקן שיכול להפעיל את אמביד ולהריץ את הקבוצה גם בלעדיו.
פיני
25 אוג 2021 09:16:10נשאר לי לחייך…
🙂
עידו גילרי
25 אוג 2021 09:18:35גדול – חייבים לעשות את הטרייד הזה.
עידו גילרי
25 אוג 2021 09:41:54אני מבין אגב מהמשפט:"הלייקרס הופכים לקליבלנד רק עם דייויס במקום טריסטאן תומפסון." ששכחת לציין את העובדה החשובה שקווין לאב מגיע בטרייד דדליין אחרי באיאאוט מהקאבס.
yaniv
25 אוג 2021 09:39:49קניתי,איפה משלמים???
פאקו
25 אוג 2021 11:55:25ענק, בעיקר הראשון.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:32:06תודה מאנו, טריידים מדהימים! במיוחד הראשון
האווי לאסוף
25 אוג 2021 13:09:00ענק מאנו, זה השיא של דיון שגם כך הצליח להגיע לגבהים נכבדים 🙂
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:22:13תודה רבה.
לא רואה כאן שום מקום להשוואה – לא זוכר קבוצה כ"כ פייבוריטית לאליפות כמו ברוקלין של העונה הקרובה.
יש להם סגל פסיכי, לא רק סוללת הכוכבים, והכוכבים המזדקנים, אלא גם המשלימים המעולים.
הלייקרס נחלשו, והם לא בדיון לאליפות לדעתי. סיבוב ראשון שני גג.
השיקוץ הרבה מעבר לשיא, ראס זה נזק והקבוצה סביבם נחלשה.
פיני
25 אוג 2021 10:27:27הלוחמים היו יותר טובים (תרתי משמע).
בראייה היסטורית, הספרס 14', ראויה להתחרות על התואר "הקבוצה הכי טובה בהיסטוריה", עם דומיננטיות אגדית באותו פלייאוף זכור לטוב.
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 10:47:05הסגל של ברוקלין הכי חזק שאני זוכר. הרבה יותר מגולדן בשיאה.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:34:04אפשר להשוות לגולדן אם הם בריאים ומגובשים. לפחות לעונה אחת
אשך טמיר המקורי
25 אוג 2021 13:06:18כישרון נטו בסגל – ברוקלין ביי פאר
dvir
25 אוג 2021 14:28:43איך בדיוק ? דוראנט של הלוחמים טוב יותר מדוראנט של היום . קרי טוב מהארדן קיירי טוב מתומפסון רק בטיפה ומצד שני הוא חור גדול בהגנה . גרין איגודלה לעומת גריפין ומילס ? הווריוויס קל עם יתרון אדיר בהגנה כי קיירי והארדן לא שומרים ולברוקלין אין שחקני הגנה טובים
פיני
25 אוג 2021 15:11:32כל מילה.
לוקח את קליי לפני קיירי בשני צידי המגרש
etayle
25 אוג 2021 18:22:05למה דוראנט של גולדן טוב מדוראנט של הנטס?
שחר אלוני
25 אוג 2021 19:03:43דוראנט של עכשיו, קשה לראות איך מישהו יותר טוב ממנו 🙂
קרי ליד דוראנט אגב, ירד בסטט', הארדן עכשיו ליד דוראנט נראה עדיף עליו
Havlicek stole the Ball
25 אוג 2021 10:55:39הפיינלס של הספרס אכן היו עילאיים ומענגים ביותר – הן מבחינת 'כדורסל טהור' והן כי הם ניצחו את ההיט – אבל ריצת הפלייאוף כולה ממש לא הייתה 'דומיננטיות אגדית'. הסיבוב הראשון נגמר בשבעה משחקים, וסה"כ היו לספרס שבעה הפסדים בפלייאוף. איפה זה ואיפה ה'דומיננטיות האגדית' של פילי 83, לייקרס 01 וג"ס 17…
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:34:22תודה האבליצק, מסכים
אור
25 אוג 2021 11:42:40כשאתה חוזה ללייקרס סיבוב ראשון אני רגוע 😉
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:32:54תודה אשך, מאמין שלייקרס בריאים יהיו מתואמים טוב ויעלו יחסית קל לגמר
Zorg
25 אוג 2021 10:39:35Thanks for the post.
I think that while both the Lakers and the Nets are exceptionally talented, that is not the main reason they are likely to go far next season.
Most of their top talent is into their 30s, which means more chances for injuries. That I think balances out their talent advantage,
because overall their stars will play less, and the average talent per minute they'll have on the court will not be that much higher than other contenders.
I believe these 2 teams are the favorites, because of the mental aspect. Most other teams and players when thinking about playing against these teams (with players they grew up imitating) already think they are likely to lose.
This is, I think, a bit similar to what is going on in tennis, where for so long almost all big tourneys go to 1 of 3 players, and no younger player really challenges them.
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:36:04תודה זורג,
מסכים מאד!
יש להם גם יתרון של נסיון במעמדים גבוהים על רוב הקבוצות
golan
25 אוג 2021 12:09:21לא מאמין בשתי הקבוצות האלה …
הלייקרס : אריזה וכרמלו ?
אז נכון שכל התפילות בצד שלהם עם נאן ומונק, אבל לבנות על ווסטברוק שישנה את משחקו,
על דיויס שישאר בריא (למרות שגיא טוען שהוא בריא, תמיד זכור לי שהוא "גורר פציעה" או "מוטרד מהפציעה הקודמת)
ועל לברון בגילו המתקדם זה נשמע כמו וישפול פינקינג מאשר בניה בריאה של קבוצת כדורסל
הנטס – נכון שיש להם מלא כוח אש והתקפה, אבל מי יעשה הגנה ? זה לא יקרה, ותמיד יהיו תרוצים של פציעות וכו'.
ההגנה שלהם השתפרה כשקיירי והארדן שיחקו פחות, אבל אז ההתקפה יורדת, נשמע כמו פרוייקט מגלומני שנוצר כי "לא אומרים לא לשחקן כמו הארדן"
שחר אלוני
25 אוג 2021 12:37:19תודה גולן, מסכים ששום דבר לא סגור, אבל לדעתי בהנתן בריאות, שזה סימן שאלה, אלה השתים החזקות
האווי לאסוף
25 אוג 2021 13:15:42פוסט נהדר שחר, והדיון שהתפתח בעקבותיו מלא פנינים. ממש הופס במיטבו.
ברוקלין נראית יותר טוב, וקצת יותר מחוברת, אבל גם בה יש מקרי ראש שיכולים לחרב עונה שלמה. פציעה קלה של דוראנט, חו"ח, בורג קטן אצל קיירי, ולך תדע לאן מגיעים.
הלייקרס הם קבוצה חדשה למעשה, נחכה ונראה. מה שכן, זו קבוצת 'או סקנדל או פסטיבל' קלאסית, כך שמעניין בטוח יהיה.
תודה רבה על הפוסט
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:41:47בשמחה לאסוף, תודה, כן, כל פציעה קלה בפלייאוף, או בורג וכד' יכולים לשנות. כל הדיון כמובן זה בהנתן בריאות, ושהסגלים נשארים דומים לעכשיו, מגובשים בצורה סבירה וכו'
Jonathan
25 אוג 2021 13:38:17עוד לא הבנתי איך הולכים לשלב בין לברון לווסטברוק. אני לא רואה משהו שבו הם משלימים אחד את השני. יותר שווסטברוק עושה דברים דומים – בפחות טוב. אבל בלייקרס יש צוות שמבין יותר טוב ממני בכדורסל. אז יהיה מעניין.
על הנייר – ברוקלין פייבוריטית.
שחר אלוני
25 אוג 2021 13:42:51תודה ג'ונתן, מסכים שהנטס פייבוריטים. סומך על הנפשות הפועלות בלייקרס, ימצאו איך לשלב. ראסל בשלב הזה רוצה בעיקר טבעת, אם היה רוצה סטט' אישית ולבלוט, לא היה יוזם לעבור מווש ללייקרס
John
25 אוג 2021 16:20:21ג'יזס כמה כיף שהאתר מוציא את הדיונים האלה..
אתן את ה-5 סנט שלי:
זה מירוץ החימוש מטורף עם heavy weights מטורפים.
לגבי ההשוואה לג"ס – חשוב להבדיל בכך שקליי היום נחשב שחקן גדול, אך הוא לא החל את השושלת ככזה. קרי היה אול סטאר רגיל וצעיר שהפך ל-MVP ודריימונד הועלה למעמד כמעט הזוי של סופרסטאר באותם שנים כדי לחזק את העניין שלברון התמודד עם סופר טים.
הקאבס של לברון, לעומת זאת קיבלה אול סטאר כמעט קבוע שנתן 25 ו-12 מתוך שינה ועוד קיירי האקדוחן הצעיר שכבר היה אולסטאר. אך גם הוא היה צעיר בתחילת דרכו.
לברוקלין יש כוח אש בלתי נגמר ואף אחד לא הזכיר את קאם תומאס הרוקי הנפלא שביום שהכדור שלו נכנס הוא מאוד מסוכן וחסר טווח.
אך נקודת התורפה של הנטס היה ונשאר בריבאונד. הבאקס עשו להם הרבה צרות שם. אך הלייקרס כבר מהווה סכנה קשה עבורם
זה עלול ליצור לנטס מינוס ענק בריבאונד ובכמות הפוזשינים. בנוסף ווסטברוק + AD + לברון + דווייט, יכולים ליצור משחקים עם יתרון ריבאונד לא קטן עבור הסגולים-זהובים. זו סדרה פתוחה לחלוטין אם תשוחק כשהמרכיבים העיקריים בריאים.
.
הסיכויים של הבאקס לריפיט לצערי תלויים שוב רק בפציעות. לבאקס דווקא יש מצ' אפ קשה יותר ללייקרס. הם ארוכים, חזקים, הגנתיים ויעשו חיים קשים ללברון וחבורתו. ל-AD כמעט שאין יתרון והולידיי ידע לאמלל את ווסטברוק במידה מספקת ולשים את כל הז'יטונים על לברון. המצ' אפ של הבאקס לעומת זאת מול הנטס הבריאים כפי שראינו בתחילת הסדרה לא פשוט. הבאקס במיטבם בהרכבים ארוכים ומעט כבדים ששוחקים אותך, הנטס הריצו סביבם מעגילים בהתקפה עומדת ורצו להתקפות מעבר בכל רגע, שם באמת שהיה צריך לבחור את הרעל. הרי אף אחד לא באמת חושב שזה חכם להשאיר את ג'ו האריס פתוח, כך שהשלישייה כשמשחקת יחד נהנית מחיים חסרי דאבל טימים. בשנייה שנתנו לדוראנט להציל את המולדת הבאקס יכלו לשמוח על המתמטיקה שבה דוראנט אחד לא יציל אותם וגם זה עבד בקושי על הקסקס.
הנטס השנה עמוקים יותר. הם בחרו לא רע בדראפט ויש להם כמה אסים חשובים כמו פאטי מילס. האם נראה death line up עם קיירי, מילס, הארדן, האריס ודוראנט? זו חמישיה שהופכת את קשת השלוש לאוקינוס בלתי ניתן לכיסוי, כשכולם יודעים לנוע, לחתוך ולהגיע לטבעת. ברור שזה לא הרכב ל20 דקות, אך חמישייה שנכנסת בסוף הרבע השני ותחילת השלישי כדי לתת בלאו אווט היא נשק לאין אותו לאף קבוצה כרגע בליגה (כולל הווריורס)
שחר אלוני
25 אוג 2021 17:10:45תודה ג'ון!
טריי זריקה מחשידה
25 אוג 2021 17:11:57תגובה מעולה גון רק 2 ספקות באשר להגיגך.
אני בספק אם קאם תומאס יראה דק בפלייאוף.
אני בספק אם דוויט יראה דק בפלייאוף. ואם הוא יראה היריבות רק ירוויחו מזה במיוחד הנטס הם עכשיו חותמים על דוויט בחמישייה של הלייקרס 😎.
את גו האריס השאירו כבר לבד הרבה הבאקס וימשיכו להשאיר אותו כי בסוף צריך להמר על מישהו ועליו מהמרים בטח בימים ש1 מהטריו בוער.
אני נשאר עם אותה דעה שהנטס חייבים להביא קצת גוף מתחת לסל לא יודע למה לא לקחו את פלאמלי בחינם מדטרויט אבל עד הפלייאוף הם חייבים קצת בשר. זה אמנם לא קריטי כי הם ישחטו בהתקפה ויקלעו יותר אבל עדיף שיהיה דבר כזה ליום סגריר. הם יצטרכו להילחם מול אמביד יאניס ודיוויס ולנטס אין באמת אפילו להעמיד מולם עמוד שיחטוף דאנקים על הראש 😎.
הם בהחלט הפייבוריטים לקחת טבעת.
אבל כבר שאמר פה yp השיקצה הביא את ראס בשביל להיכנס לדוראנט לראש.
הפכו פה גם את דיוויס לאיזה קאפלה😂😂😂 כאילו זה סתם נגר.
שדיוויס בשיאו הוא בלתי עציר זה מיד ריינג צבע ריב התקפה הוא ישחט את הנטס בפנים אם מישהו בונה על בלייק או דוראנט שיעצרו אותו בהצלחה…
ודריימונד הועלה למעמד כמעט הזוי של סופרסטאר באותם שנים כדי לחזק את העניין שלברון התמודד עם סופר טים. וואלה לא חשבתי על זה עכשיו זה נראה הגיוני😎
Warrior
25 אוג 2021 17:13:55ג'ון, עד עכשיו לא מצאתי איפה לכתוב. עקבתי קצת אחרי הרוקי של הקליפרס ברנדון בוסטון, מה דעתך עליו? אני חושב שהשנה האחרונה שלו בקנטקי היתה קשה ושהקליפרס שיחקו אותה חבל על הזמן עם הבחירה בו.
טריי זריקה מחשידה
25 אוג 2021 17:20:27יש מצב הוא מנצח את בי גיי בוסטון ודיישון ניקס
עידו גילרי
25 אוג 2021 17:22:42מנצח את עצמו? זה אפילו אתה לא מצליח.
John
25 אוג 2021 17:35:12ברנדון בוסטון ג'וניור = בי ג'יי בוסטון
פול ג'רמיין וושינגטון = פי ג'יי וושינגטון
ג'ונתן קליי רדיק = ג'יי ג'יי רדיק 🙂
עמיחי קטן
25 אוג 2021 17:36:13אז בעצם גם רדיק קיבל את הקליעה שלו מקליי?
עידו גילרי
25 אוג 2021 17:39:42חחח
John
25 אוג 2021 17:46:18ועל פי ג'יי וושינגטון המסכן קנייה ווסט כתב:
Eighteen years, eighteen years
She got one of your kids, got you for eighteen years
I know somebody payin' child support for one of his kids
His baby mama car and crib is bigger than his
You will see him on TV any given Sunday
Win the Super Bowl and drive off in a Hyundai
עוד טמבל נפל…
טריי זריקה מחשידה
25 אוג 2021 17:46:58חח נוגבתי לא ידעתי שזה אותו 1 🙂 אין לי מושג מי אלה אגב לא הספקתי לצפות בהיילייטס שלהם
טריי זריקה מחשידה
25 אוג 2021 17:50:57ג'ונתן רדיק עכשיו מסתדר כמו איזה לבן. כי ג'יי ג'יי זה שם של בראדר מההוד בטח הם המציאו לו את הכינוי גיי גיי
עידו גילרי
25 אוג 2021 17:54:39כן בטח…
Redick was nicknamed "JJ" as a toddler because his twin sisters repeated his original nickname of "J".
John
25 אוג 2021 17:37:16אגב שמעון, דיישן ניקס חתם ברוקטס ממש עכשיו. אחלה אפ סייד
טריי זריקה מחשידה
25 אוג 2021 17:47:50הניימולוגיה פוסלת אותו מלהיות כוכב
John
25 אוג 2021 17:30:31בי ג'יי בוסטון היה כוכב תיכונים ומועמד טופ 10. הגוף שלו רזה על גבול הפשע והוא קצת פרימדונה במה שקשור ביצירת מגע. הוא נתן עונה גרועה מאוד בקנטקי, לא הצליח להשתמש בגופו הארוך להגיע לצבע, לא פגע בכלום עד לקראת סוף השנה וסיים את השנה בנסיעה הקטלנית שהרגה את חברו טארנס קלארק שהיה גם מיועד ללוטרי (נסע מאוחריו ברכב נפרד וראה את המוות של חברו מול עיניו). בקיצר שנה קשה עברה על הבחור. עצם זה שנבחר בסוף בדראפט הוא לא מובן מאליו. בליגת הקיץ הראה קצת יותר טווח ויותר פלואידיות, אך הוא צריך לעבוד הרבה גופנית כדי שיהיה מוכן לתרום משהו בליגה. אני מקווה שהוא עסוק בלאכול מספיק ולהרים משקולות בזמן הזה… לבחור כן יש כדורסל, הוא היה בולר לא קטן בתיכון והיה לו משחק של KD קטנטן יותר (הוא 7'6 ארוך עם מוטת ידיים 11'6). המבחן שלו השנה יהיה האם הקליעה מבחוץ נכנסת והאם הוא יכול להיכנס לסל וליצור מגע. לא יודע כמה דקות יקבל אבל זו ההתחלה
Warrior
25 אוג 2021 19:46:07תודה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 18:23:50קיירי, מילס, הארדן, האריס ודוראנט זה אדיר!!! לדעתי לא יקרה, כי אין שם מספיק הגנה ויקלעו עליהם יחסית בקלות (בטח יאניס/דייויס/אמביד), אבל אם וכאשר זה יקרה, זה יהיה מדהים לראות.
רן הנרגן
25 אוג 2021 19:24:39שם את זה כאן
.
https://streamable.com/94xd39
שחר אלוני
25 אוג 2021 19:52:36🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
25 אוג 2021 20:08:23שהחיינו 👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼
חדשות מצויינות
עידו גילרי
25 אוג 2021 21:47:29אתה זוכר מה קרה בפעם האחרונה שהתחילו לצוף סרטונים כאלה…?
שחר אלוני
25 אוג 2021 23:16:55אתה חושב שהם זייפו סרטון של בן סימונס? 🙂
Rocky1
25 אוג 2021 20:05:52לא מבין מה כולם מספידים את הלייקרס כאן. דיוויס בהינתן בריאות הוא טופ 3 בליגה, לברון לפני שנפצע בעונה האחרונה היה בדיון על האמויפי, וראסל, אם הוא לא צריך להציל את העולם לבד ואם יהיה צוות אימון שישתמש בו נכון (ומה לעשות, לברון זה המאמן הכי טוב שהיה לו בכל הקריירה. מי יותר טוב? ברוקסי? סילי בילי?) יכול להיות שילוב קטלני. נאן ומונק בוודאי יותר טובים ממי שהם החליפו, כרמלו אחלה של שחקן ספסל וגם אלינגטון סבבה. הווארד יעשה מה שצריכים ממנו, שזה להקשות על יוקיץ׳ והאסל מהספסל.
בעיני, הלייקרס מועמדת מספר אחת ביי פאר. הנטס רגלי זכוכית, והלייקרס עם הביג בול או בולי בול שלהם יקרעו אותם.
שחר אלוני
25 אוג 2021 21:32:29תודה רוקי, מסכים שהלייקרס טובים, נראה לי שהנטס בהתקפה בלתי עצירים, נראה אם כולם יגיעו כשירים לפלייאוף
thetroll
26 אוג 2021 00:22:05הלייקרס יפתיעו אותי אם יגיעו לגמר המערב. ראה תגובה אחרונה לפוסט פה. אין להם שום סיכוי מול ברוקלין. לברון זקן ויש כוחות חדשים בליגה וחילופי משמרות. נגמר העידן שלו אחי. זהו.
וניל טרופי
25 אוג 2021 20:39:05תודה שחר על פוסט מדכא בהחלט, מרגיש כמו גמר של פסז' נגד סיטי. מקווה לעוד גמר משעמם כמו השנה עם פחות סטאר קוואליטי ויותר משחק קבוצתי שוטף הגנות חונקות ומתח.
שחר אלוני
25 אוג 2021 21:33:15תודה וניל, האמת, אני מעדיף שבניגוד לשנה שעברה, שתי החזקות יגיעו לגמר בלי יותר מדי פציעות, יהיה מעניין לראות מי לוקחת.
Jonathan
25 אוג 2021 22:57:55שיגיעו מי שיגיעו… ואז יהיה דיון שלם על קבוצתיות מול כוכבים וכו… אבל רק בלי פציעות.
ירון, החלום
25 אוג 2021 23:07:14בס"ד
תודה רבה.
חסרה לי קבוצה. ערבית אחת חשובה, יוטה שמה….
תזכירו לי מי סיימה את העונה כצרונ. עם המאזן הכי טוב?
שחר אלוני
25 אוג 2021 23:16:24תודה ירון, כן, נראה מה הם יעשו השנה, לדעתי יסיימו טופ 4 במערב בעונה הסדירה, השאלה מה קורה איתם בפלייאוף
thetroll
25 אוג 2021 23:59:43אחלה פוסט אם כי מיותר במובן הזה שאין פה בכלל שאלה ואני אומר את זה למרות שראיתי פה אנשים רציניים שמתחבטים בסוגיה.
בהינתן בריאות אין לליקרס שום סיכוי מול ברוקלין זו סדרה שאמורה להיגמר במטאטא. לאף קבוצה בליגה אין סיכוי דרך אגב.
הסיבה העיקרית היא שמלברון בגיל 37 נשאר בעיקר השם. הוא כבר לא יתן בשום פנים ואופן סדרת פליאוף עם ממוצע של 35-40 נקודות זה לא השחקן האימתני של פעם.
כרגע הוא במוד שיוט המטרות העיקריות שלו זה להדיח את קארים מהטופ של הקלעים ולחכות למשחק מול הבן שלו. על הדרך הוא מנסה לגנוב עוד איזה שהיא אליפות בשביל המורשת אבל הוא עצמו יודע שאין כבר הרבה סיכוי הוא גם הודה מספר פעמים העונה שהוא פשוט עייף. שאין לו את הכוחות של פעם. הבן אדם מ 2003 בליגה רבאק. 2003 זה שנה שבה למיטב זכרוני (אני כבר לא זוכר אותה בקיצור). כל בני המחזור שלו כבר איפסנו מזמן את הנעליים בבוידעם הדבר היחיד שדוחף אותו כרגע זה הנסיון לשבור שיאים כאמור. לדעתי השנה תהיה צניחה ביכולת שלו והוא יאכזב רבים.
הסיבה שהביא את ראס היא די פתטית בעייני … ראס שונא את דוראנט אז אם יגיעו לגמר (אם בסימן שאלה גדול) אז אולי רגש הנקמה יגבר על הראס והוא ישחק כמו בן אדם אבל לא נראה לי. ראס זה ראס בלטה אין מה לעשות זה מה יש לטוב או לרע. הזמן היחיד שהוא שיחק טוב היה ביוסטון שבה לדעתי הוא הוגבל ל 3 זריקות ל 3 במשחק.
thetroll
26 אוג 2021 00:03:12נ.ב. תודה על הפוסט המצוין שחר ובכלל על ההשקעה באתר. תענוג.
שחר אלוני
26 אוג 2021 01:00:33תודה רבה, בשמחה,
נראה לי שהנטס אכן יהיו מעולים.
לברון לדעתי יהיה טוב, די בדומה לתחילת שנה שעברה, השאלה באמת איך ישלבו את ראסל
אשך טמיר המקורי
26 אוג 2021 07:12:20מדויק
Zvika Bar-Lev
26 אוג 2021 14:00:19אהבתי את הכתבה והדיון. ברוקלין נראית הרבה יותר טוב, אבל אולי זה היה האתגר הכי גדול של לברון – להראות לנו שהוא מסוגל להוציא זהב מווסטברוק…
בכל מקרה הסגל של ברוקלין יותר טוב לכל האורך, ותסלחו שאני לא מתלהב מההגנה החזקה של הלייקרס. ברוקלין הראו שהם יודעים להעלות הילוך רציני ביותר במימד הזה, וההתחזקות שלהם בסגל בוודאי חיזקה את המימד הזה.
שחר אלוני
26 אוג 2021 14:23:34תודה צביק'ה, כן, הנטס גם לדעתי פייבוריטים, ונראה באמת מה לברון ו-ווגל יפיקו מהשילוב עם ווסטברוק
השור
26 אוג 2021 15:51:41לברון התאהב בתפקיד של מציל מקרי ראש…
זה התחיל עם הבירדמן במיאמי, הגיע לשיא מסויים בקליבלנד – שם פתח כיתה טיפולית שכללה את ג.ר.סמית ואירווינג…נסו להיזכר במה חשבנו על סמית לפני שהגיע…
אם יצליח גם השנה, אני מקבל אותו אלי לבה"ס לכיתת אייל…
שחר אלוני
26 אוג 2021 16:26:36🙂