הגבוהים של דראפט 2022/ יהונתן גזלה

ב-23.6 דראפט ה-NBA יתקיים ב-MSG בניו יורק. משחק 7 של גמר ה-NBA, שנראה כמו אופציה ריאלית, יתקיים ב-19.6 רק 4 ימים קודם. כביכול זהו אירוע המבטיח את הרציפות הקלנדארית של עונת ה-NBA שמתחיל מבחירת הינוקות בדראפט, ממשיך לשוק החופשי בו עונת הטריידים מכניסה לליגה אווירת וול סטריטית ומשם היישר לליגת הקיץ כדי לחזות בילדים ובוואנביז מנסים לתפוס את מקומם בליגה. וכך מבלי שמצמצנו האימונים מתחילים להתכנס בסוף ספטמבר.

הקשר בין דראפט ה-NBA לגמר ה-NBA, לאו דווקא מתבטא בטופ. לרוב הטופ של הדראפט מתגבש בין המומחים, לכותבי הדראפט כמה חודשים לפני. די נדיר שנוחת פרוספקט לטופ רק מכיוון שהוא מזכיר כוכב מסדרת הגמר.

אבל אם יש עניין שקשה להתעלם ממנו זה שלגמרים האזוריים ולגמר ה-NBA לא הגיע אף לא סנטר אחד אמיתי\קלאסי בחמישיות. קיוון לוני, רוב ווילאמס, באם אדביו ואפילו מקסי קלייבה (שאולי יותר הפריע מעזר), נתנו גושפנקה לחשיבה שנפוצה בפעם הקודמת שגולדן סטייט שלטה בליגה, בסביובות 2018, שסנטר טוב הוא סנטר נייד, שיכול להחליף עמדות בהגנה או לנקות את הצבע מבלי להיות קרוב אפילו ל-2.13 (7 פיט).

שזה קצת אירוני טחרי רצף בו אלופת 2019 הציגה את הצמד איבקה את גאסול, גמר 2020 את דיוויס ודווייט וגמר 2021 את אייטון בצד המפסידה אך את לופז את יאניס בקו קדמי עצום.

אבל הנה אנחנו, שבועיים לפני הדראפט, באחד מהדרפטים הכי משופעים בגבוהים אולי מאז 2018. קבוצות השמות עין על גבוהים אלו יצטכרו להבין איך הם משתלבים עם פילוסופיית ההגנה\התקפה של קבוצותיהם ומה התקרה שניתן להביא סנטר אליו ב-2022.

אציג בפניכם את הגבוהים הבולטים בדראפט. אני לא מחשיב קומבו-פורוודים או כאלה שבבירור ישחקו בעמדת ה-PF כמו פאולו באנקרו:

למוק דראפט האחרון:

צ'ט הולמגרן, בן 20, 0'7, מוטת ידיים 5'7 שוקל 195 פאונדס (בחירה 1-3)

צ'ט מוגדר כסנטר אך לא ממש שיחק כסנטר בגונזגה כאשר דרו טימי היה כוכב הלאו פוסט שלה. ב-NBA עלול לבלות כמה שנים בעמדות הכנף כאשר קבוצות עשויות ללכת בעקבות מודל קליבלנד ולשים אותו ליד סנטר יותר פיזי. האגדה על קווין ודראנט היא שהוא גרם לת'אנדר לרשום אותו כ-9'6 כדי לאפשר את הרעיון שמדובר בווינג\גארד. צ'ט בדור שלא מפחד להגדיר את משחקו ללא קשר למידות שלו. כל התיכון שיחק כמעיין רכז\שחקן כנף התוקף בכדרור ועולה לקליעה מכל הטווחים. בגונזגה לא הפך למרכז ההתקפה אלא הסתפק בצלילות אל הסל או לקחת את מה שההגנה נותנת. מדי פעם גם צלף מבחוץ (3.3 נסיונות ב-39% משלוש). אך חשוב להדגיש: ב-NBA הוא הולך להיות אחד ה-wildcards הגדולים בהיסטוריית הדראפט. מאז זאיון לא זכור לי ויכוחים על שחקן שאוהביו מצהירים שיהיה אחד השחקנים הטובים בליגה ומקטרגיו טוענים שיהיה בינוני ומטה כאשר לא יצליח פיזית להשליט טרור בצבע.

אני יותר נוטה להאמין שמדובר בשחקן יוצא דופן שראוי להיבחר גבוה בדראפט. הדאגה שלי דומה לזו שהצגתי בבחירה באוון מובלי. גבוהים כל כך וורסטילים ורזים שמשחקים 82 משחקים בשינויי מהירות ברדיפה אחרי גארדים וכנף וגארדים בהגנה, לא אמורים להאריך חיים בליגה. אני כל הזמן חושב על ג'ונת'ן אייזיק. במידה רבה צ'ט שחקן שלם ומגוון מאוון מובלי. נכון שמובלי ב-20 פאונדס יותר שרירי ובעל ראיית משחק\מסירה ברמה בלתי הגיונית לסנטר, אך צ'ט מחזיק בכל סט הכישורים של גארד מאז פרץ לתודעה סקאוטים בכיתה י"א. הוא יכול להוביל פיק אנד רול ולעלות לקליעה והוא גם יכול להיות בצד המקבל והמסיים. בהגנה, צ'ט כבר ביומו הראשון יהיה אחד החוסמים הטובים בליגה. הידיים הפסיכיות שלו הם רק בונוס לתזמון מופלא כמגן עוזר המגיע מהוויק סייד. הוא הולך לשחק בעיקר ב-drop coverage ושם ייבחן עתידו. האם ווינגים מאסיבים ב-NBA ייכנסו לגופו הצנום וייזיזו אותו? או שהוא בדומה במובלי יאפשר להם מעט מגע גוף וייצר זווית חסימה מהצד? that said, מישהו יצטרך לשמור על ויקטור וומבניאמה שמגיע בדראפט הבא.

אנא התעלמו מהקריינות המטומטמת של סקיפ בייליס

ויקטור וומבניאמה, 2.22 מ' יגיע ב-2023 כדי להגדיר מחדש את מושג חד-הקרן. האם צ'ט הוא האנטי-דוט?

ג'יילן דורן, בן 18.5, 10'6, מוטת ידיים 5'7, 250 פאונדס (בחירה 6-12)

דורן הוא אחד מה-man-childs הכי מרשימים מהשנים האחרונות. הוא בגיל של תיכוניסט. נולד בנובמבר 2003 בסיום שושלת הלייקרס של שאק-קובי ולאחר האליפות השנייה של טימי. אבל קשה להתעלם מהפיזיות המפחידה של הילד. הוא אחד ממגיני הצבע הטובים שהיו השנה, עניין נדיר לילד בגילו במכללות (רוב וויליאמס מהסלטיקס הוא דוגמא דומה). הוא גומע ריבאונדים, חוטף כדורים בצבע ובכלל מייצר לא מעט פלשבקים לדווייט האוורד הצעיר שהגיע לליגה בגיל דומה. מדובר על אתלט שכל חודש שהוא עובר נראה יותר מרשים פיזית. בימים האחרונים הוא עושה אימונים אישיים בפורטלנד (לה יש את בחירה 7), כשהשפעת רוב ווילאמס בסלטיקס פתחה עיניים לכיוונו של פרוספקט סופר פיזי, בריון מעופף עם הבנה הגנתית טובה. בדומה לווילאמס הוא טומן בחובו פוטנציאל התקפי מסויים, אך יצטרך פיתוח אינטנסיבי בעניין. ניתן להערכתי להפוך אותו להיות פקטור התקפי מיידי, דרך צלילות צבע או הורדת כדור לכדרור או שניים בדרך לטבעת אזור קו העונשין.

אחד השאלות החשובות לגבי דורן בהמשך הרך, הוא האם הוא קורא את המגרש ברמה גבוהה. לעיתים הפגין טאץ' מאוד יפה במסירה, אך גם איבד לא מעט כדורים בניסיון שלו להראות בממפיס שהוא יותר מרק גופה פיזית. בנוסף הראה טאץ' מאוד רך באזור הטבעת ואפילו הפציע לו ג'אמפ קצרצר מ-10-15 פיט. עוד שאלה שעולה היא כמה זריזות רגליו תאפשר לו לקחת חלק בהגנת חילופים. אבל בואו נהיה כנים, כיום עם התמלאות הליגה בגארדים וויגים סופר אקספלוסיבים, מעט מאוד שחקנים גבוהים עונים להגדרה זו. ישנם כיסויים הגנתיים קבוצתיים משולבים בהם הגבוה לא באמת נשאר על אי כשהוא מתחלף על הפוינט גארד (ראו הורפורד בסלטיקס).

דורן באימון עבור הבלייזרס, ככה נראה ילד בן 18

מארק וויליאמס, בן 20.5, 1'7 עם מוטת ידיים של 6.5'7 שוקל כ-242 פאונדס (בחירה 13-20)

למארק ווילאנס יש גובה הגעה של 9'9 פיט. או במילים אחרות, כשהוא מושיט ידיים לשמיים מגיע לכדי 3 ס"מ מהטבעת (שהיא בגובה 10 פיט). אבל לא מדובר על גבוה גמלוני בכלל. ווילאמס הוא גבוה שיכול להחליף צדדים במגרש, יש לו חוש מיקום טוב מאוד הוא יודע לשחק גם עם גבוה שני. נכון שהוא שחקן דומיננטי בהרבה ברמת המכללות, כאשר מתאפשר לגבוהים לחנות בצבע מבלי להסתכן בשריקה ל-3 שניות הגנתיות. אך בעונה שלו בדוק, למרות שהיה מוקף בכוכבים כפאולו באנקרו, איי ג'יי גריפין, וונדל מור ועוד, היו לא מעט משחקים בהם היה השחקן החשוב על המגרש. במיוחד התרשמתי מהשת"פ שלו עם באנקרו כאשר שיחק עמו בסוג של high-low. הסיבה שווילאמס עדיין ייבחר בלוטרי או לפחות באזורי ה-14-18 זה מכיוון שבניגוד ללא מעט נפילים בגודלו, הוא עדיין רואה את המשחק ומבין איך לשחק בשטף שלו. קבוצה כמו שארלוט מפנטזת שייפול לחיכה כדי לאפשר לו לצלוץ לאלי-אופס עם לאמלו ובעיקר למחוק טעויות של סגל הגנתי מבין הגרועים בליגה שהראה שעדיין קשה לקבוצה לנצח מספיק כאשר רק מחליפים סלים עם היריבה.

ווקר קסלר, בן 21, 1"7', מוטת ידיים – 5"7', 245 פאונדס (בחירה 17-30)

קסלר הוא עוד גבוה קלאסי שעושה הרבה נזק באזור הטבעת. אמנם יש לו פרצוף של ה-jock הרשע מסרטי התיכונים של שנות ה-80, אך מדובר על שחקן עם אישיות שקטה ומנומסת. חוסם מרשים עם יכולת לנוע בצורה שוטפת ולא גמלונית על המגרש. התכונה שאני הכי אוהב בו היא היכות לבצע מהלך אל הסל מבלי להוריד את הכדור נמוך. בזה הוא דומה לסנטרים אירופאים קלסיים. למרות שהראה מגע נורא רך עד אזור המיד ריינג', קשה להגדירו כסטרץ' 5 כמו מקסי קלייבה. אני כן יכול לראות אותו מפתח קליעה כזו בעתיד, כי באמת יש לו מכניקה יפה, אך קסלר יקנה את המקום שלו עם הפיזיות שלו. איווצה זובאץ' הוא השוואה טובה, לא בגלל צבע העור חלילה, אלא בגלל ששניהם פיזיים מאוד עם מגע רך, כאשר הם לא זקוקים להתעופפויות כדי להשפיע על זריקות היריבות. האם קסלר יוכל להדגים את משחק הפוסט המפותח שלו בליגה? נחייה ונראה. קסלר כמעט בכול המוקים שאני ראיתי מפאר את הסיבוב הראשון. אך אני לא אתפלא אם הוא אחד הנופלים עד שיגיע לקבוצת פלייאוף שתהנה מצירוף שחקן כזה לרוטציה. מבחינה סטטיסטיקה מתקדמת הוא בן השחקנים הטובים בדראפט. אך קבוצות NBA רבות יחשבו היטב האם זריזות רגליו תתאים למשחק העכשווי. עדיין, מדובר על באנקר לקבוצה שזקוקה לסנטר שיכנס ויתרום מיידית ברוטציה

כריסטיאן קולוקו, בן 22, 0'7 עם מוטת ידיים של 5'7 שוקל 220 פאונדס (בחירה 25-35)

קולוקו הקמרוני גדל כמו רבים מבני ארצו כשחקן כדורגל. בגיל 12 גילה את משחק הכדורסל והגיע לקליפורניה בכיתה י"א בגיל 17. בכיתה י"ב עבר לאחד מקבוצת התיכונים הטובים במדינה, סיירה קניון. שם שיחק עם קניון מרטין ג'וניור, קסיוס סטנלי וסקוטי פיפן הבן של, שמחפש גם הוא להיבחר בדראפט זה. הצטרף לאריזונה לפני כמה שנים והראה שיפור משמעותי בכל שנה ששיחק שם. ב-2022, שיחק 25 דקות למשחק בהם קלע 12.6 נק' (64% מהשדה) עם 7 ריב' ו-3 חסימות. קולוקו מרגיש כמו רול פלייר אולטימטיבי ל-NBA. רץ, קופץ, חוסם לקלעים או בפיק אנד רול, צולל לצבע להטבעות, שומר על הצבע. בקיצור לא עושה את מה שהוא לא יודע. נכון שעל פניו אין לו איזה כרגע איזה הילה של כוכב NBA בפוטנציה. אך החתימה בקלאץ' ספורטס של ריץ' פול מראה שהם רואים בו פוטנציאל גבוה בהרבה.

גם אני לא הייתי מזלזל בשילוב בין מידות, קורדינציה, מוסר עבודה ואופי קמרוני חזק. יש לו טאץ' נחמד מאזור קו העונשין, אך ב-NBA ישמחו לתת לו אותה. את הלחם ירוויח בצבע בשני צדי המגרש ובהתקפות מעבר בו קולוקו המהיר יגיע לסיים מתפרצות. שיחק השנה עם שני גארדים נהדרים שיבחרו בדראפט הקרוב: בנדיקט (בן) מת'ורין הגארד האקספלוסיבי שיבחר בטופ 10 ודיילן טרי הגארד הגבוה והמלהיב שיבחר היכן שהוא בטווח 25-45. אילו קולוקו היה בן 19 היה נבחר בטופ 10. אך חשוב לזכור שההתפתחות המאוחרת שלו מובנת כאשר מבינים מהיכן התחיל את מסעו.

אורלנדו רובינסון, בן 22, 11'6 עם מוטת ידים של 4'7, שוקל 244 פאונדס (בחירה 33-45)

אורלנדו רובינסון לא בטוח יעלה על הלוח לפני אמצע הסיבוב השני או אפילו בסופו. אבל בעיני זה יהיה בזבוז כי רובינסון למרות שכבר יחגוג 22 בערב הדראפט, הוא שחקן עם פוטנציאל להיות גנבה לא קטנה בדאפט 2022. רובינסון הוא לא מסוג השחקנים שמתבייש לזרוק, כולל מחוץ לקשת. נכון שהוא לא היה בדיוק יעיל בתור הקלע המוביל של פרזנו סטייט, אך הגיוון שהוא מביא בהתקפה מרשים. הוא מוסר מצויין גם מהפוסט אך גם בפייס-אפ. יש לו מובים ו-counter moves בפוסט כולל סיבסובים ונפילות לאחור. והכי חשוב, כגבוה, הקבוצה שתבחר בו לא תצטרך להמתין ולפתח אותו. רובינסון מוכן לתרום כבר עכשיו לרוטציה. השאלה הגדולה שלי היא מה התפקיד שלו ברוסטר NBA. אילו היה עוגן הגנתי מרשים עם פיזיות יוצאת דופן, היה נורה מעלה לאזור הלוטרי. בניגוד לקולוקו או מארק ווילאמס אין לו 2-3 דברים שמאפשרים לו לתרום כשהכדור אצל אחרים.

ישמעל קמגטה, צרפתי, בן 21, 11'6, מוטת ידיים 3'7, משקל 220 פאונדס (בחירה 35-55)

איסמעל, שנולד להורים מחוף השנהב בפרברי פריז, לא נועד לכדורסל מקצועני. הוא התחיל לשחק כדורגל עד ​​גיל 13. בניגוד לחבריו שבדרך לדור הזהב של הכדורסל הצרפתי (הייז, מלדון, וונמביאמה) לא בילה באקדמיות אלא היה חייב להשלים את החסר. שנים נחשב לשחקן שמשחק בשביל הכיף, אך בסביבות גיל 18 החל לעלות על הראדאר הבינלאומי. אפילו קיבל הצעות מקנטקי. התאחדות הכדורסל הצרפתית בחרה בו לייצג את צרפת במהלך אליפות אירופה לנוער 2019 ביוון. לאחר הקיץ של התחרות הבינלאומית איסמאל קיבל הצעה מפריז בליגה הצרפתית, קבוצתו של מנכ"ל הטימברוולבס לשעבר דייוויד קאן. קאן האמין ודחף את קמגטה והאחרון החזיר בקפיצות מדרגה ששמו אותו על ראדר ה-NBA. לא בטוח שיצלח לחדור לסיבוב הראשון, אך הוא בהחלט פרופקט ראוי לסיבוב השני. במיוחד בהתחשב שזכה בתואר שחקן ההגנה של השנה בליגה הצרפתית.

מה שמיוחד בקמגטה הוא הצעד הארוך שאפשר לו לצאת במהירות מהמקום בצלילות לסל. הוא חוסם מצויין וריבאונדר טוב בהתקפה. המכניקה שלו בזריקה סבירה בעיני, אך לא הייתי בונה עליה תלים. הלחם והחמאה שלו יהיה סביב הטבעת. כל התפתחות מעבר לכך היא בונוס. עניין נוסף המשותף לו עם קולוקו הוא הקוארדינציה המצויינת שלו. במיוחד בעבודת הרגלים. זה עדיין לא מתבטא בפוסט או בכניסות לסל באופן סדיר. אך מדי פעם הוא מפתיע. יש רגעים שעוצמים את העניים ואפשר לדמיין שמדובר על חסן וויטסייד.

קאליפה דיופ, סנגלי, בן 20.5, 11'6 מוטת ידיים 2'7, שוקל 240 פאונדס (סיבוב שני או מחוץ לדראפט)

הסנגלי הבינלאומי של גראן קנריה בספרד על פניו לא נראה כמו פרוספקט מבטיח. הוא מאוד פיזי וקשה לעצור אותו מהלהגיע לטבעת, אך אין לו יסודות כדורסל מאוד מפותחים או מובים שמראים פוטנציאל להמשך. אך כיום ב-NBA ניתן להכשיר שחקנים עם סט פיזיות מסויים לתפקיד רוטציה בו הם נכנסים ומבצעים טוב 2-3 פעולות. דיופ צריך רק לצלול לצבע, להוות מטרד על הלוחות, במיוחד בהתקפה ולסיים באזור הטבעת. אם יפול לקבוצה שרוצה לפתח אותו כחומר גלם עם גודל, מסגרת ואורך אידיאליים לסנטר NBA, ינסו לבנות על האינסטינקטים הטובים שלו סביב הסל, היכולת לרוץ במשחר מעבר ולטאץ' הטוב שלו סביב הטבעת. מהמשחקים שצפיתי לא ברור לי אם ניתן לקרוא לו מוסר טוב, מכיוון שבספרד סגנון המשחק שונה. ראיתי קטעים מאליפות העולם תחת גיל 19 שם היה השחקן הבולט של נבחרת סנגל. הוא נראה שם מצויין על הבלוק בלאו פוסט, אך תמיד כדאי לקחת את המשחקים האלה בעירבון מוגבל בגלל הבדלים פיזיים בולטים בגילאים האלה..

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 15 תגובות

    1. מקווה שבשומרי משקל… הייתי חייב לעצור מתישהו כי יש עוד כמה סנטרים בפרינג' של הטופ 100. הייתי אומר שקופי אישהו בין 70-90. אוטוטו בן 23 כבר. נראה לי שיקבל חוזה undrafted ואולי נראה אותו בליגת הקיץ. אני מעדיף עליו בהרבה את אוזובוקי שנבחר על ידי יוטה לפני שנתיים ובקושי מקבל דקות בליגה. כשחקן קולג'ים עשה אחלה תהליך באילנוי

  1. מעניין מאד תודה רבה ג'ון, יש לי תחושה שאחד מהחברה' האלה ימצא את דרכו אלינו. יש דיבור חזק על דורן ב-9 בקבוצות של הספרס, לא יודע אם זה יקרה, לא יודע אם זה צריך לקרות, אבל קשה לי להאמין שלא נבחר גבוה באף אחת מהבחירות שלנו. בצדק? לא בצדק? ימים יגידו.

  2. לא בטוח כמה נכון להעדיף את דורן הבוסר על מרק וויליאמס הגבוה, ארוך ושלם יותר כשחקן. פוטנציאל זה נהדר, אבל בחלקים די רחבים של המשחק דורן לא הראה אפילו ניצוצות. בנוסף הוא מתאבד על חסימות בצורה מפחידה שמקפיצה סיכויים לפציעות.
    הייתי שמח לראות את וויליאמס מגיע לניקס ב11 ומשחרר את מיטשל רובינסון לדרכו, אבל גם ג'וני דייויס מתאים לי שם.

  3. מצויין יונתן! אני לא הייתי הולך על הולמגרן. סיכון גדול מדי. אני הייתי הולך על מארק וויליאמס כבחירה ראשונה, אם כי קבוצה מוכנה לחכות 2-3 שנים לדעתי וולקר קסלר יסתבר כסנטר הטוב מכל המועמדים.

  4. אין עוד עמדה בכדורסל שיותר תלויה בסיטואציה ופיתוח. יש מעט מאוד גארדים שיודעים להכניס כדורים לסנטר במיקום טוב כמו פעם. יש מעט מאוד התקפות שיודעות מה לעשות עם סנטר מעבר לפיק אנד רול. הקבוצות בהם יפלו יקבעו את גורלם

  5. מודה שלא הצלחתי להבין את קטע הפתיחה.
    בעונה שבה שלושת המועמדים לשחקן העונה (בין אם אני מסכים עם עצם קיום הפרס או לא) הם סנטרים או קרוב לזה, וכמו שבערך אמרת – עונה שהיא לא מייצג של מגמה בליגה אחרי שהשנים האחרונות הציגו כמה גבוהים מוצלחים בשלבים הגבוהים – איך אפשר להגיע למסקנות לגבי סנטרים על המשך הקריירה שלהם או על גבול שסנטר בהכרח שם לקבוצה שלו, בטח בליגה שעשויה להשתנות כיוונית בכל רגע נתון.
    .
    אבל יותר חשוב מזה – תודה על שסיפרת לי עוד על כמה שמות שרוב הסיכויים שלא הייתי שומע עליהם עד עוד כמה שנים טובות וגם שהרחבת על כמה שכן שמעתי.

  6. מצוין. מאוד מעניין.
    אהבתי גם את החשיבה לגבי מי שהצליחו בפלייאוף. משער שאם יהיו הרבה גבוהי םכשרוניים נראה את הליגה בונה סביבם וחלק מהם יצליחו להגיע רחוק (כמו 3 האלופות האחרונות). אבל אנחנו כבר לא בתקופה שגבוה טוב הוא התנאי היחידי כדי להגיע רחוק.

  7. מצויין ג'ון. תודה רבה.
    סנטר זו עמדה בכדורסל שהכי תלויים במי שמסביבו. לא רק שבדרך כלל הם מתפתחים לאט ומאוחר, אלא גם תלויים בגארדים שמחזיקים בכדור.
    מצד אחד יש ביקוש לסנטר טוב, מצד שני זו ליגה של גארדים.
    אלא אם השחקן הוא עילוי, הוא יצטרך לחצוב את דרכו בעבודה קשה.

  8. מצחיק שדווקא ארבעת הקבוצות שהגיעו השנה לגמרים האזוריים מחוסרות גבוהים דומיננטיים, אבל במקביל שלושת המועמדים לMVP היו גבוהים דומיננטיים.
    יכול להיות שבעונה הסדירה מחוסרת ההגנה האינטנסיבית פשוט קל יותר להיות דומיננטי בצבע, בטח אם אתה פיזי כמו יאניס או אמביד או אם לאף אחד לא באמת אכפת לעשות נגדך התאמות כמו יוקיץ'.
    *יאמר לזכות יוקיץ' ויאניס שהפלייאוף שלהם נהרס כי פציעות, ויאמר לא לזכות אמביד שהוא יצא נמושה, וזה שהארדן בקבוצה שלו זה לא תירוץ.
    הדראפט הנוכחי באמת יכניס המון גבוהים לליגה, וזה בא אחרי כמה דראפטים שבהם נבחרו המון גארדים.

    אם אני הייתי אורלנדו, הייתי בוחר את ג'בארי סמית' על פני באנקרו והולמגרן. הם לא צריכים עוד סנטר כשיש להם את מו במבה, ועם סמית' הם יכולים להרכיב קו קדמי ורסטילי שירוץ קדימה (במיוחד לאור העונה הטובה שנתן פרנץ ואגנר).
    מעניין מאוד מה OKC הולכים לעשות עם כמות בחירות הדראפט שיש להם. בעונה הבאה כבר יצופה מהם להתחיל לדחוף לכיוון הפלייאין. יש יותר מדי פוטנציאל צעיר בקבוצה הזאת שצריך כבר להיות מתורגם לנצחונות, והמערב השנה היה הרבה פחות תחרותי משנים קודמות (לפחות לדעתי). כנראה שהולמגרן יהיה התאמה טובה שם, אם ישאר על הלוח הם כנראה יקחו אותו.

  9. תודה גון מצויין כרגיל, אני לא חושב שאפשר לבנות קבוצה סביב סנטר כיום התוצאות מוכיחות את זה (יוקיץ הודח בסוייף משפיל עונה שעברה וסוייף גנטלמני ללוחמים), אמביד נכשל שנה אחרי שנה וזה סנטרים סופר יחודיים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט