פריוויו ערב אחרון של עלית 8 / הופס מכללות

Miami Hurricane Guard Charlie Moore, March 18, 2022

שני משחקים מסקרנים הלילה כשקנזס פוגשת את מיאמי וצפון קרוליינה את סיינט פיטר'ס. ללא עוד הקדמות מיותרות, בואו נסקור את המשחקים:

איזור מערב תיכון:

(1) קנזס ג'ייהוקס – (10) מיאמי הוריקיינס (21:20):

המלצת צפייה לאנשים שאוהבים לישון! מלחמת חורמה של גארדים עם צ'ארלי מור, אייזיאה וונג ושות' אצל הכתומים-ירוקים, כריסטיאן בראון, אוצא'י אבאג'י ונוספים אצל הכחולים. בפנים יש לנו מאצ'אפ קצת אחר של גבוה מסורתי מצד אחד (דייויד מקוררמק) ומודרני יותר מצד שני, גם אם מעט קטן יותר (סאם ווארדנברג). כל הקבוצות אוכלות תסביכים איך לעצור את ההתקפה המרווחת והמהירה של ההוריקנים (אני אוהב יותר לראות את ההגנה הלוחצת שלהם שכופה איבודים כמו שג'ון קליפארי מגייס פרוספקטים בכירים). אקס פקטור פוטנציאלי הוא ג'יילן ווילסון, פורוורד שיכול לעשות צרות בצבע להרכב 4 הגארדים של מיאמי. אני אראה את המשחק, ואתם?

הימור: מיאמי אול דה ווי, מיאמי ב-1

איזור מזרח:

(8) צפון קרוליינה טאר הילס – (15) סיינט פיטר'ס פיקוקס (00:05):

יש לי בטן מלאה על המשחק הזה:

קודם כל, זה לא היה אמור לקרות: 1.1% מהאנשים שמילאו את הבראקט ב-ESPN (שם הסטטיסטיקה זמינה) חזו שצפון קרוליינה יגיעו לפיינל פור. 0.1% מהם חזו שסיינט פיטרס יגיעו למעמד הזה. החלום של מעט מאוד אנשים, מהמרים הזויים ורנדומליים כאחד, הולך להתגשם הלילה. הנתון הבא באדיבות אהרון שדה ועידו גילרי: זה משחק האליט 8 עם הדירוג המשותף הכי נמוך בהיסטוריה (15+8=23). אני עדיין לא מעכל שהדברים הללו קורים, הם במרחק 3 נצחונות מאליפות, שרדו בטורניר אחרי גונזאגה, אריזונה, ביילור, טנסי, יוסטון והרבה טובות ואחרות (והדיחו בעצמם את קנטאקי ופרדו).

שאר הטקסט נכתב במקור בבוקר, כתגובה למעורב של דוק מנחם: לא ראיתי הרבה מהטווסים אבל מת'יו לי עם המוב הזה למעלה מייצג את כל הטורניר שלהם- בצורה מוזרה אך מרעננת משהו הם פרשו את נוצותיהם אל תוך התודעה הקולקטיבית של כולנו. אני במיוחד אוהב את דאג אדרט כי הוא מזכיר לי אותי בדרך שהוא יוצא מחסימות ויכול לפרפר ככה את השומרים שלו. גם דריל בנקס היה ענק והשאפו הכי גדול מגיע לקואוץ' שאהין הולוואי הנהדר (קודם כל, בואו נעריך איזה שם מחשמל זה שאהין) עם תרגילים התקפיים מבריקים וגם ההגנה מפתיעה מאוד יחסית לקולג' כזה קטן. כמו בכל ההצלחות, יש שם אבות רבים ומגיע לכולם את הכבוד הראוי שלהם, רובם כנראה לא ימשיכו למקצוענים אז זה הרגע הכי גדול שלהם בקריירה.

היום יש להם מבחן ייחודי מול הטאר הילס של המאמן (המוצלח בעצמו, במיוחד כקלעי) יובי דייויס שעד עכשיו מביא אותם לשיא בדיוק בזמן (למרות שתי טעויות שיפוט נוראיות מול ביילור שאני מקבל בהבנה כי גם ככה לא הגיע לנו לנצח בפיגור 25 מול קבוצה חלשה). סיינט פיטר'ס סוף סוף פוגשת קבוצה עם מומנטום דומה (גם אם פחות טוב ומעורר פחות הדים בתקשורת מהכיוון שלהם) עם ארבעה שחקנים נהדרים (לאב,דייויס, מאנק ובייקוט) ונראה מי תפתיע כל הדרך לארבעה ניצחונות רצופים ומקום בפיינל פור.

הימור: בדרך כלל המערב פרוע אך בריקוד הגדול הכל משוגע והאיזור הפרוע הוא המזרח. זה הקו של ההימור: סיינט פיטר'ס ב-11.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. עד כמה שזה מפתיע (והאמת שזה לא הכי כי הם מסורתית קולג' פוטבול) ההוריקיינס מעולם לא היו בעלית 8. אבל עם שמות כמו ג'ורדן מילר, אייזאה וונג, ומקגאסטי אי אפשר שלא להיות בעדם. אז יאללה להעיף את דורותי בחזרה לקנזס.
    .
    עד כמה שזה מוזר הטארהילס הם המדורגת הנמוכה ביותר שהטווסים פגשו עד עכשיו.עדיין קשה להאמין שסיפור הסינדרלה הזה יכול להימשך. האם אנחנו בדרך לגמר – ACC?

  2. רק 1.1% שמו את הטאר הילס בפיינל פור? אז או שאני רפה הבנה או מזליסט (במקרה הזה כנראה שניהם) אבל שמתי אותם מול דיוק – בעיקר בגלל החיבור של טורניר אחרון של coach K ואיך אפשר שלא יהיה דרבי בין שני הפאואר האוזס האלה שמפריד ביניהם איזה חצי מייל? בנוסף, במשחק האחרון בקמרון הטאר הילס דרסו את השדונים משל היו מכבי ת"א מול מ.כ. הבקעה.

            1. דווקא השנה לא מילאתי אבל אני תמיד עם אריזונה אז דפקת לי את הטורניר…
              בכל מקרה התשובה המלאה היא:
              1. יוסטון מעולם לא לקחה את הטורניר.
              2. אף קולג' מחוץ לפאוור 6 מעולם לא לקח את הטורניר בעידן ה64 (משנות ה80)
              3. מבין הסידס 1-8 היחיד שמעולם לא לקח אליפות הוא קבוצה שמגיעה מהמקום ה-5.

              וזה יקירי…בעיה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט