סיקור הערב הפותח של האליט 8 / הופס מכללות

NCAA Basketball: Villanova at Providence

השבוע נפתח/נסגר עם נצחונות של הפייבוריטיות, דיוק מוצאת את עצמה בפיינל פור ראשון מאז 2015 בעוד וילאנובה חוזרת למעמד לראשונה מאז 2018. המשותף? כאשר שתיהן היו במעמד הזה בפעם האחרונה, זה נגמר עם האליפות.

ועכשיו למשחקי היום:

איזור מערב:

(2) דיוק בלו דווילס 78 – (4) ארקנסו רייזורבאקס 69:

דיוק בלמה את הפתיחה המעט טובה יותר של יריבתה והשכילה להגדיל את ההפרש לדו ספרתי עד סוף המחצית, ארנקסו ניסתה למצמם אך זה לא עבד לה. גריפין היה בראש הכחולים עם 18, באנקרו שם 16 ו-7 קרשים, מור עם 14, מארק וויליאמס עם דאבל 12, ג'רמי רואוץ' וטרבור קילס עם 9 כ"א. מהצד השני, ג'יילין וויליאמס סיים עם 10 ו-10 זכוכיות, נואטה עם 14 אך יצא בעבירות וסטנלי אומודיי הוסיף 14 משלו.

איזור דרום:

(2) וילאנובה ויילדקאטס 50 – (5) יוסטון קוגארס 44:

משחק מגעיל לצפייה, 6 שלשות נקלעו בו בסך הכל בקצת יותר מ-20%, שתי הקבוצות גירדו 30% מהשדה מלמטה והמשחק הסתיים ב-94 נקודות לשני הצדדים כשדיוק לבדה קלעה 78 היום. נובה כן שלטה מהפתיחה עד הסיום אך תמיד הייתה תחושה שיוסטון יכולים לחזור. עכשיו, אם כן, יש להם בעיה. ג'רמיין סמואלס ממשיך לבלוט בתכולים והפעם סיים עם 16 ו-10 ניקויים כשקיילב דניאלס מסייע עם 12 ו-6 זכוכיות. אצל הקוגארס טייז מור הוא היחיד שדפק כרטיס עם 15 ו-10 ריבאונדים, כאשר שאר החמישייה קולעת 17 ביחד, כמעט בלתי אפשרי לנצח.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. הווילדקאטס אמנם שרדו את המשחק הזה אבל חטפו מכה קשה עם הפציעה של ג'סטין מור של על פי כל הדיבורים אחרי המשחק נראה שלא יהיה זמין לפיינל פור.

  2. תודה רבה יהלי
    עד כה המשחק של וילנובה – יוסטון היה ה 58 בטורניר ( מתוך 63 סה"כ בריקוד)
    והם שברו את שיא הסקור הנמוך שהיה 95
    בניצחון אוהיו על לויאלה 41-54 בסיבוב הראשון

    ועכשיו כמה שאלות לעידו ולמי שיודע
    ראיתי איפה שהוא שפייטרס הם המדורגת 15 הראשונה אי פעם להגיע לריקוד זה הגיוני כי היו מספרים בודדים של הפתעות בכלל של 15
    אני מניח שהמשחק שלה היום מול צפון קרולניה
    הוא עם הדירוג המצטבר הכי נמוך אי פעם בפיינל 8
    ( 23)
    אז ראשית אשמח לאישור
    שנית האם יש מצב שהדירוג הממוצע בפיינל אייט כאן הוא הנמוך בהיסטוריה ?
    (1,2,2,4,5,8,10,15 ?)
    והאם היה כבר טורניר עם 3 משתתפות 8 ומטה בשלב ?

  3. משום מה דוק וששבסקי עיצבנו אותי אמש. יוסטון שיחקה משחק איום. במקום המהירות שלה היא נדבקה במשחק המחושב של וילנובה, ובמשחק 'מחושב' אין לה סיכוי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט