סיקור קצר של לילה אחרון של עלית 8 / יהלי אולמר

After blowout win over Florida State, assessing UNC's NCAA Tournament  candidacy – The Athletic

היום בסיקור: תמונת הפיינל פור נסגרת כאשר קנזס וצפון קרוליינה מצטרפות לדיוק ו-וילאנובה לפיינל פור מלא במכללות הדם הכחול שלא בשיא כוחן השנה. לגבי המשחקים היום: צמוד זה הדבר האחרון שהיה שם…

תבלו:

איזור מערב תיכון:

(1) קנזס ג'ייהוקס 76 – (10) מיאמי הוריקיינס 50:

משחק צמוד במחצית הראשונה נענה בהשפלה (ולא סתם השפלה אלא 47-15) במחצית השנייה של האדומים-כחולים. אוצ'אי אבאג'י הוביל את הלואד עם 18 ו-4 גניבות, מקוררמק קלע 15 ובראון עם 12 ו-6 ריבאונדים. אצל מיאמי תפקדו רק שני שחקנים: קמרון מקגאטסי עם 18 אישיות כשאייזיאה וונג מוסיף 15 עבור הירוקים- כתומים הנהדרים, שמסיימים טורניר אדיר שלהם עם הישג השיא של הקולג' בכל הזמנים.

איזור מזרח:

(8) צפון קרוליינה טאר הילס 69 – (15) סיינט פיטר'ס פיקוקס 49:

כאן הסיפור היה הפוך: מחצית ראשונה דומיננטית מאוד של התכולים נעתנה במחצית שנייה צמודה שכולה הפסד לטווסים המעולים, אותם נחקוק בליבנו כאחת מריצות הסינדרלה הטובות ביותר במדינה. 20 נקודות ו-22 ריבאונדים (8 בהתקפה!) רשם ארמנדו בייקוט המפחיד מהטאר הילס, מאנק (8 ריבאונדים משלו) ולאב עזרו לו עם 19 ו-14 בהתאמה. אצל הטווסים בכחול כהה בלט פסייני דראם עם 12 ו-7 ריבאונדים, כמו גם אינסוף מחמאות עבור כל הקבוצה.

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. צפיתי במשחק של קנזס נגד מיאמי. האמת, התוצאה אינה משקפת את מה שקרה על הפרקט. מיאמי היו טובים יותר במחצית הראשונה אבל נכנסו עם הראש בקיר במחצית השנייה. לא התלהבתי מקנזס ולדעתי הם יפסידו בחצי הגמר.

  2. טוב אפשר להגיד שזה היה צפוי – הוריקנים תמיד נחלשים ונשברים כשהם מגיעים למיינלנד…
    בסוף קיבלנו פיינל פור דם כחול אמיתי – 15 מתוך 40 הזכיות האחרונות.

  3. הפסד מבאס של מיאמי, אבל לפחות כל הוותיקים שם (אני ראיתי 3 שאאלט היו בשנה החמישית שלהם) נרשמו בספר השיאים של המכללה. בקרוב באולם הכדורסל הקרוב לביתך

            1. 👍

  4. תודה זה היום שבו שעת חצות הגיעה ונגמרו הסינדרלות
    בשורה התחתונה אחרי טורניר מלא סנסציות והפתעות
    אנו מקבלים 3 קבוצות טופ 2 בפיינל פור וצפון קרולניה אחת שאמנם דורגה רק 8 אך הניסיון והמסורת מחפים על כך

        1. אתה מכיר את המושג "מכביסט" ?
          בסוף יש מסורת ארגונית אתה יכול לזלזל בזה אבל זה קיים
          יש סיבה למה צפון קרולניה 20 פעם בפיינל פור

כתיבת תגובה

סגירת תפריט