והעלילה מסתבכת- סיכום מחזור 16 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: רביב פייג ויאן מלניקוב

מלכי הג'ונגל, הבנגאלס

סיכום שבוע 16

עם התקרבות העונה הרגילה לסופה, השינוי במבנה העונה ובמבנה הפלייאוף (17 משחקים במקום 16,  7 מקומות מכל חטיבה בפלייאוף במקום 6), קיבלנו עונה ייחודית ומרתקת. השינוי הזה פשוט הביא לתסריטים של תחרותיות והזדמנויות רבות מהרגיל ועמוק יותר לתוך העונה.
הבAFC יש כרגע 6 מקומות מתוך 7 פתוחים לפלייאף שעליהם נלחמות לא פחות מ12 קבוצות.  וב NFC אמנם רק 2  מקומת פנוים אבל אלו יכולות להיות כל אחת מ6 קבוצות שונות.
השבוע ננסה לפרט קצת יותר על סיכוייהן של כל קבוצה להבטיח את מיקומה בפלייאוף, אבל בשל המצב הסבוך, אנחנו לא מתמטיקאים ולא נוכל לפרט כל תסריט. אבל בכל זאת נקווה שהתמונה תהיה קצת יותר ברורה אחרי הסיכום הבא:


פילדלפיה איגלס (7-8) – ניו יורק ג'איינטס (11-4)
משחק תוך בייתי בין קבוצה שעדיין נלחמת על מקומה בפלייאוף לקבוצה שמזמן ויתרה התחיל ביבבה שכללה 9 בעיטת הרחקה במחצית הראשונה, שער שדה מפוספס ותוצאה של 3-3.
אבל כשג'ק פרומם, הק"ב התורן של הניסוי שנקרא הניו יורק ג'איינטס העניק לפילדלפיה מתנה בדמות חטיפה, האיגלס המירו את הדרייב הקצר לט"ד ומשם לא הסתכלו לאחור עם 24 נקודות ללא מענה.
ג'יילן הרטס (17/29 ל199 יארד ו2 ט"ד) היה סולידי באויר והפעם דווקא לא השתמש ברגליו .
מייק גלנון שהחליף את פרום שלא הצליח להשיג כלום (25 יארד באויר ב6 השלמות מ17 נסיונות וחטיפה) , הוביל את האיגלס לט"ד ניחומים ברבע הרביעי אבל גם חטיפה משלו, וכל זה היה מעט מדיי מאוחר מדיי.

הדרך לפלייאוף: הג'איינטס כמובן לא יגיעו לפלייאוף השנה וכרגע בוחרים בחירה חמישית.
האיגלס חזק בתוך המירוץ, נעזרו בהפסד הלילי של הסיינטס בניו אורלינס וכרגע אוחזים בסיד מס' 7 אחרי סן פרנסיסקו. נותרו להם שני משחקים פנים ביתיים מול וושינגטון שמראה סימני התפרקות, ומול הקאובויס, משחק קשה מאוד, שיש לו פוטנציאל להיות מכריע ביותר לגבי הסיכוי שלהם.
יעזרו להם הפסדים של: סן פרנסיסקו, מינסוטה, אטלנטה וניו אורלינס.



קרוליינה פנת'רס (10-5) – טמפה ביי באקנירס (4-11) 6-32
גם ללא כריס גודווין ולאונרד פורנטה, ועם חיזוק של אנטוניו בראון (10 תפיסות ל101 יארד), טום בריידי לא התקשה להביס את קרולינה האומללה.
המארחים העלו לפתיחת המשחק את קאם ניוטון שהוביל אותם לשער שדה בודד אבל הרצועה הקצרה שלו נגמרה עם החטיפה בדרייב שאחרי וסאם דארנולד עלה במקומו. גם דארנולד הוביל דרייב לשער שדה בתחלית הרבע השני ובזאת נגמרה התפוקה ההתקפית של הפנתרים למשחק.
במחצית השניה טמפה הוסיפו עוד ט"ד ושני שערי שדה וחתמו את המשחק.

 הדרך לפלייאוף: הפנתר'ס איבדו את סיכוייהם להגיע לפלייאוף ומחזיקים כרגע בבחירה מס' 6.
טמפה ביי יושבת בבטחה בראש הבית שלה בהפרש ניכר מאטלנטה, הם כרגע סיד מס' 4 בNFC  והבטיחו את מקומם בין ארבעת הראשונים.
על מנת לקבל שבוע ביי הם צריכים הפסדים מגרין ביי, דאלאס ולוס אנג'לס.

התאושש, בריידי



יוסטון טקסנס (11-4) – לוס אנג'לס צ'ארג'רס (7-8) 29-41
כנראה שאי אפשר לשנות DNA של קבוצה. עוד מימיו של פיליפ ריברס והגלגול הקודם בסן דייגו, הצ'ארג'רס נטו להתחיל את העונה חזק מאוד ואז לאבד את זה בחודש דצמבר. ומרות הק"ב הכישרוני שלהם, ג'סטין הרברט, מסורת- לא שוברים.
וכך לוס אנג'לס מוצאת את עצמה סופגת מפלה קשה של 41 נקודות מאחת מהקבוצות החלשות בליגה, ויוסטון, כשאין לה כבר בשביל מה לשחק, פתאום מצאה גרוב.
דיוויד מילס שיחק מצויין עם 21/27 ל254 יארד ו2 ט"ד ורקס ברקהד הוסיף 2 ט"ד משלו, גם ההגנה תרמה את שלה כשחטפה את הרברט פעמיים והחזירה אחת מהחטיפות לט"ד.
רוב האקשן התרחש ברבע הרביעי כשעד אז המשחק היה צמוד למדיי 17- 15 ליוסטון עד סוף הרבע השלישי, אבל ברבע הרביעי התקפת שתי הקבוצות היו במיטבן עם 38 נקודות משותפות.אבל היו אלו הצ'רג'רס שפגעו בעצמם עם שני איבודי כדור קריטיים (חטיפה ל-6 ופאמבל) והפסידו בדו קרב ההבקעות הסופי.

הדרך לפלייאוף: יוסטון, כאמור, כבר לא תגיע לפלייאוף ומחזיקה כרגע בבחירה מס' 3.
 לוס אנג'לס כרגע מובילים מרוץ מאוד צמוד בAFC של לא פחות מ6 קבוצות עם סיכוי להגיע לווילד קארד ותלויים בעיקר באפשרות שמיאמי המתעוררת תפגע בעצמה.
לצ'ארג'רס נשארו שני מלכודות במשחקים פנים ביתיים עם הברונקוס והריידרס, שתי קבוצות שעדיין יכולות לתת פייט ועדין יכולות לכבוש את המקום שלהן בפלייאוף. יהיה מעניין.

משחק חזק, מילס



סינסנטי באנגלס (6-9) – בולטימור רייבנס (7-8) 21-41
אם היו תקוות שג'וש ג'ונסון יחזיק את המבצר עד לחזרתו של לאמאר ג'קסון מפציעה, הם התבדו עם 31 נקודות במחצית הראשונה שספגו הרייבנס לעומת 14 שהחזירו.
למעשה, ג'ו בורו, תפס יום אגי ולמעט פיספוס שער שדה שלא באשמתו, כל דרייב של סינסנטי לאורך המשחק נגמר בנקודות ובורו עצמו עם 525 יארד באוויר ו-4 ט"ד, 194 מהם ו2 ט"ד לטי היגינס כשגם ג'מאר צ'ייס שובר את קו ה100 יארד עם 125 משלו.
למרות משחק סביר של ג'ונסון (28/40 ל304 יארד, 2 ט"ד וחטיפה) הרייבנס התקשו לעמוד בפני הצונאמי והמשחק היה גמור כבר במחצית הראשונה.

הדרך לפלייאוף
הרייבנס נפגעו קשות מהפציעה של ג'קסון והתדרדרו  למקום השני בבית, שני משחקים מאחורי הבנגאלס. תאוריטית יש להם סיכוי להתאושש עם שני מבחנים קשים מול הראמס והסטילרס שישמחו להיות ספויילרים.
סינסנטי מייצבת את מקומה בסיד השלישי בAFC אבל נכונים להם שני מאצ'אפים קשים מול הצ'יפס בשבוע הבא ומול הבראונס לסיום העונה. הם עדיין תלויים בכל כך הרבה ביצועים של כל כך הרבה קבוצות (לפחות 10) שמיקומים לא מובטח עד הרגע האחרון.

שרף את המגרש, בורו



קנזס סיטי צ'יפס (4-11) – פיטסבורג סטילרס (1-7-7)
קנזס הולכים ומחזקים את מעמדם עם כל משחק שחולף בעוד פיטסבורג מתקשה להיות תחרותית וכנראה בן רותליסברגר (23/35 ל15 יארד, ט"ד וחטיפה) לא יזכה לסיום מהאגדות לפני הפרישה שלו.
מהומס עם היבול הרגיל של 23/30 ל258 יארד ו3 ט"ד לא התקשה לסגור את המשחק עם 23-0 כבר בסוף המחצית בעוד ביג בן מתקשה לעמוד בקצב ומוסיף על החטיפה גם 2 איבודי כדור לפאמבל.
נראה שקנזס יכלו לעשות מה שהם רוצים על המגרש ואפילו צ'אד הני שהחליף את מהומס ברבע הרביעי, כדי לשמור על המוצר יקר הערך, הוביל דרייב לשער שדה.

הדרך לפלייאוף פיטסבורג נמצאת כרגע קרוב לתחתית הערמה המטורפת של קבוצות בעלות סיכוי להגיע עדיין לפלייאוף אבל גם אם יתאוששו וינצחו את קליבלנד ובולטימור, יצטרכו שהרבה תוצאות ממשחקים אחרים ילכו לטובתם.
קנזס סיטי בליגה משלה, סיד ראשון בAFC , אבל עדיין לא נעלה אותו לעצמה, כשהבאות בתור הן סינסנטי ודנבר, שיכולות להיות מוקש.

חמים, הצ'יפס


דאלאס קאובויס (4-11) – וושינגטון פוטבול טים (9-6) 14-56
טיילור היינקי חזר לשורות וושינגטון אבל זו ממש לא הייתה החזרה המצופה.
מה שהתרחש בארלינגטון, טקסס, היה פשוט טבח כשדאלאס התפוצצה על הקבוצה מהבירה עם 42 נקודות במחצית הראשונה ועוד 14 בשניהה לס"כ של 56 נקודות.
כבר תחילת המשחק בישרה רעות לוושינגטון, עם 2 חטיפות של היינקי ברבע הראשון, אחת הוחזרה לט"ד והחגיגה של דאלאס התחילה.
פרסקוט סיים את היום 28/3 ל330 יארד ו4 ט"ד והוחלף בשלב מסויים על ידי קופר ראש שהוסיף ט"ד משלו.
גם היינקי (7/22 ל121 יארד, ט"ד ו2 חטיפות) הוחלף, אבל לא מהסיבות הנכונות.

הדרך לפלייאוף: וושינגטון נמצאת הרחק בתחתית הקבוצות עם סיכוי קטן להגיע לפליאוף אבל המון צריך לקרות כדי שזה יתאפשר. אבל הייף, זו עונה משוגעת וany given aundy   והמשחקים הבאים מול האיגלס והג'איינטס יכולים לללכת לכל כיוון.
דאלאס הבטיחה לעצמה מקום בפלייאוף מראש בית הNFC מזרח. אף אחת כבר לא תתפוס אותה. כרגע היא גם זוכה לשבוע ביי בתור סיד מס' 2, אבל המצב שם צמוד ועדיין היא לא יכולה להרפות את הרגל מהגז במשחקים מול הקרדינלס הקשים והאיגלס המתקמבקים.



טבח, דאלאס וושינגטון

מינסוטה וייקינגס (8-7) – לוס אנג'לס ראמס (4-11) 30:23
לאחר ההפסד השלישי ברציפות של אריזונה, הראמס כיוונו לעלות למקום הראשון בבית המערבי של ה-NFC עם ניצחון אצל מינסוטה המתנדנדת. למרות משחק חלש של סטאפורד, שלא הגיע ל-200 יארד באוויר אבל כן הגיע ל-3 חטיפות, הראמס ניצחו באופן חד משמעי. ההגנה עצרה את קאזינס ומינסוטה על שלוש נקודות בלבד במחצית, משחק הריצה תרם חמישה יארד לנשיאה, ואפילו הספיישל טימס חסכו מסטאפורד דרייב עם ט"ד בהחזרת פאנט של ברנדון פאוול. אפילו קופר קאפ כיכב שוב עם 10 תפיסות ל-109 יארד, כשבצד השני ג'סטין ג'פרסון תפס שמונה כדורים ל-116 יארד.

הדרך לפלייאוף: הראמס כבשו עם הנצחון וההפסד של הקרדינלס את ראש בית הNFC מערב. אבל בשביל לחזק את מעמדם ואולי להשיג שבוע ביי הם צריכים לנצח את הרייבנס בשבוע הבא ואת הניינרס, שלהם הם נוטים להפסיד, במחזור הסיום.
הויקינגס ממשיכים להתדרדר בסיכויים אבל עדין יכולים איכשהו להגיע לפלייאוף, אבל בשביל זה הם צריכם הרבה עזרה וגם לנסות לנצח את הפאקרס האימתניים ואת הדובים.

ניו אינגלנד פטריוטס (6-9) – בפאלו בילס (6-9) 33:21
בדו קרב החוזר בין בפאלו לניו אינגלנד, ג'וש אלן חזר להיות ג'וש אלן המוכר מהעונה שעברה, וגם אחת ההגנות הטובות בליגה לא הצליחה באמת לעצור אותו. מאק ג'ונס, לעומת זאת, המשיך בכושרו הירוד, עם 14 השלמות בלבד מתוך 32 ניסיונות, ושתי חטיפות. הגנת הריצה של בפאלו אמנם שוב לא הייתה בשיאה, כשדמיאן האריס השיג 103 יארד ושלוש גיחות לאנדזון ב-18 נשיאות בלבד. אבל לג'וש אלן ולהתקפת בפאלו הייתה תשובה לכל זה. שני המאמנים היו אגרסיביים במיוחד בדאון רביעי עם אחוזי הצלחה גבוהים במיוחד – בפאלו עם שלוש הצלחות מתוך ארבע, כאשר הכישלון הפך בסופו של דבר לדרייב ט"ד קצר, וניו אינגלנד עם 5 מתוך 6, כאשר הכישלון היה החטיפה השנייה של מאק ג'ונס בפיגור שני ט"ד עם דקה לסיום. בפאלו חוזרת לראשות הבית המזרחי עם הניצחון הזה.

הדרך לפלייאוף: הבילס והפטריוטס לכודים במאבק על ראשות הבית עם מאזן זהה, כשכרגע היתרון הזעום הוא של הבילס אחרי הניצחון השבוע.
מי שתגיע לראשות הבית כמובן תעלה אוטומטית ולשניה יהיה סיכוי גבוהה לאבטח כרטיס לווילד קארד.
לבילס נשארו שתי קבוצות עבירות לחלוטין, הג'טס והפלקוס ולפאטס נשאר לעבור על הנייר משחק קל מול הג'אגוארס ומבחן קשה יותר מול הדולפינס.

ג'קסונוויל ג'גוארס (13-2) – ניו יורק ג'טס (11-4) 26:21
הקרב בין שתי הבחירות הראשונות בדראפט 2021 הוא גם, כצפוי, קרב תחתית בין שתי מועמדות לבחור גבוה גם בדראפט הבא. פוטבול גדול לא היה לנו, אבל כן ראינו פייק פאנט, ריצה של קווטרבק לט"ד של מעל 50 יארד, ואפילו שני ט"ד של שחקני קו התקפה. זאק ווילסון מסר את הכדור ל-102 יארד בלבד והט"ד היחיד שלו הלך, כאמור, לשחקן קו התקפה. אבל הוא גם רץ ל-91 יארד בסך כולל של ארבע נשיאות, ונעזר רבות גם במייקל קארטר (118 יארד ב-16 נשיאות) וטווין קולמן (57 יארד ב-14 נשיאות). ג'קסונוויל מתקרבת לבחירה מספר 1 בשנה השנייה ברציפות, ואולי הפעם יגיע מאמן שידע לנצל זאת.

הדרך לפלייאוף: הג'אגוארס והג'טס לא יגיעו לפלייאוף השנה. הם אוחזים בבחירה ראשונה ורביעית בהתאמה בדראפט 2022.

אטלנטה פלקונס (8-7) – דטרויט ליונס (1-12-2) 16:20
איכשהו, הפלקונס עדיין בתמונת הפלייאוף, למרות שכמעט הצליחו להפסיד לניק בויל – שנאלץ שוב להחליף את ג'ארד גוף, הפעם מסיבות קורונה. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לייצר יותר מדי התקפה, אבל שני רוקיז בכל זאת נהנו מימים טובים – בצד המארח זה היה קייל פיטס, עם שש תפיסות ל-102 יארד, ואצל דטרויט אמון-רא סיינט בראון תפס תשעה כדורים ל-91 יארד וגם לט"ד שהעלה את דטרויט ליתרון ברבע השני. בפיגור שבע נקודות עם כשתי דקות וחצי לסיום, דן קמפבל העדיף לבעוט שער שדה מ-26 יארד, ורק פאמבל נורא של ראסל גייג' סידר לליונס הזדמנות נוספת לנצח. בסופו של דבר, הקבוצה שרצתה להפסיד פחות יצאה מנצחת, כשניק בויל זרק חטיפה לאנדזון בדרייב האחרון.

הדרך לפלייאוף: הליונס אוחזים כרגע בבחירה מס' 2 בדראפט וכמובן לא יגיעו השנה לפלייאוף. לפלקונס יש עדיין סיכוי כשמצבם משתפר קמעה אחרי הנצחון על דטרויט. אבל קודם הם צריכים לנצח את הבילס והסיינטס ולקבל הרבה עזרה מקבוצות אחרות.

סיאטל סיהוקס (10-5) – שיקגו ברס (10-5) 25:24
אם העונה הזו לא סימנה את סוף עידן הסיהוקס עד עכשיו, המשחק הזה מוריד כל ספק. הקווטרבק השלישי של שיקגו, ניק פולס, היה זה שפתח ביום שלג לא אופייני בסיאטל, והצליח להחזיר אותם בפיגור 10 נקודות ברבע האחרון לניצחון גדול. עם דקה לסיום, ג'ימי גרהאם הצליח לתפוס בצורה אופיינית כדור שנזרק לאזור הכללי שלו על ידי פולס, ובמקום להשוות את המשחק, מאט נאגי ניסה לעלות ליתרון. דאמיר בירד הצליח איכשהו לנחות עם הכדור בתחומי המגרש, וראסל ווילסון, בצורה אופיינית, לא הצליח לעשות דבר עם הדקה שקיבל על השעון. רשאד פני היה נקודת אור עבור הסיהוקס, עם 135 יארד ב-17 נשיאות בלבד. דיוויד מונטגומרי הוביל את התקפת הברס גם בתפיסה (61 יארד ב-7 תפיסות) וגם בריצה (45 יארד ב-21 נשיאות).

הדרך לפלייאוף: שתי הקבוצות איבדו את סיכויהן להגיע לפליאוף.  לסיהוקס והברס לא ישתתפו השנה בסיבוב הראשון של הדראפט.

לאס וגאס ריידרס (7-8) – דנבר ברונקוס (8-7) 13:17
זה היה קרב בין שתי קבוצות שאיכשהו עדיין נאבקות על מקום בפלייאוף. דרו לוק סיפק תזכורת לסיבה שדנבר בחרה להמשיך הלאה ממנו, והרץ המוביל של הברונקוס היה ג'אבונטה וויליאמס, עם שבע נשיאות ל-12 יארד בלבד. קאר והריידרס לא היו טובים יותר, לפחות לא בהרבה, אבל עשו מספיק כדי לנצח למרות פיגור של שש נקודות בהפסקה. ג'וש ג'ייקובס הצליח לכפר על פאמבל במחצית המגרש שלו ברבע השני, וסיים את המשחק עם 129 יארד ב-27 נשיאות, כולל דרייב אחרון נהדר שסגר את המשחק עבור הריידרס.

הדרך לפלייאוף: גם הברונקוס וגם הריידרס לכודים במאבק על כרטיס לפלייאוף כשהרידרס מחזיקים ביתרון עקב הניצחון השבוע, ויש להם משחקים מול הקולטס והצ'ארג'רס הקשים, לברונקוס נותר לשחק מול מול שני יריבות קשות גם כן, הצ'ארג'רס והצ'יפס. הלו"ז הזה פוגע קשות בסיכוי של שניהם להגיע לאן שהוא.

וקבוצות מהמשחקים המוקדמים של השבוע
סיינטס- דולפינס
הדרך לפלייאוף: הסיינטס נמצאים בתחתית הערמה של קבוצות עם סיכוי כלשהו לאבטח כרטיס ווילד קארד בNFC. הלו"ז שלהם יחסית סביר עם מפגש עם הפלקונס והפנתרס אבל עדיין צריכים המון עזרה חיצונית.
מצבם של הדולפינס טוב חסית. אוחזים כרגע בכרטיס השביעי אבל צריכים לצלוח את הפאטריוטס והטייטנס כדי לא לאבד אותו.

טייטנס- ניינרס
הדרך לפלייאוף: הטייטנס מחזיקים כרגע בסיד השני בAFC ובראש בית ה AFC דרום והמאזן שלהם ביתרון של משחק מעל הבאה אחריהם. הדולפינס והטקסנס הם המבחנים שומדים בפניהם על מנת לשמור על מקומם בAFC הצמוד, וזה לא יהיה קל כששתי הקבוצות תפסו גל.

סן פרנסיסקו הייתה יכולה להבטיח לעצמה כרטיס פלייאוף אם הייתה מנצחת את הטייטנס, אבל סיבכה את עצמה עם ההפסד והדרך שלה לפלייאוף כבר לא רק תלויה בה.
הם אמנם כרגע בסיד השישי אבל מאויימים מכל עבר וכל נפילה קטנה תפגע אנושות בסיכוהיים. כל זאת עם הטקסאנס והראמס מחכים להם.

קרדינלס-קולטס

הדרך לפלייאוף: אריזונה קצת צנחה בטבלאות בסדרת המשחקים האחרונה שלה, איסדה את מקומה בראש בית הNFC מערב ואוחזת כרגע בסיד החמישי. הקאובויס והסיהוקס מחכים מעבר לפינה וזה יהיה קשה.

הקולטס גם כן אוחזים בסיד 5, אבל בניגוד לאריזונה, הם נמצאים בתנופה כלפי מעלה והם יצטרכו כל דחיפה בAFC הצמוד.  וסיום עונה מול הריידרס הככה ככה והג'אגוארס החלשים יכולים לתת להם את הדחיפה הזו.

הדרך לפלייאוף: הפאקרס ישובים בבטחה בראש הNFC כקבוצה הכי חמה, עם הק"ב הכי מוצלח והסיכויים מאוד גבוהים שהם גם יסיימו את העונה שם כשנותרו להם הויקינגס והליונס.
הבראונס צונחים במהירות ונמצאים הרחק בטבלת הסיכויים. הסטילרס והבנגאלס כשנותרו בלו"ד כנראה יסגרו סופית את הגולל על סיכוייהם.


לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. תודה רבה. יופי של סדר!
    רק תיקון אחד, בקטע של דאלאס נכתב "כרגע היא גם זוכה לשבוע ביי בתור סיד מס' 2".
    זה כאמור לא נכון לאור השינוי, רק הסיד הראשון מקבל שבוע ביי, סיד 2 יארח את סיד 7.

  2. תודה לצוות.
    אחרי מה שכתבתי עליהם בתגובות לפריוויו, באפלו היו מצוינים נגד הפטריוטס. גם אם ברור שיש שם בעיה בהגנת הריצה שצריך לקחת בחשבון לקראת הפלייאוף, בכל זאת הם נמצאים בעמדה טובה ב-AFC שבו אחרי KC הם יכולים להיות הבאים בתור.

  3. כל הכבוד לבילס, לא פשוט לנצח עם כל הלחץ שנוצר בתקופה האחרונה.
    כל הכבוד לבאנגלס, בנו קבוצה ממש טובה, ובתמורה יזכו באליפות הבית מוקדם מהצפוי.
    וכל הכבוד לדולפינס, התאוששות מדהימה מפתיחת עונה עלובה.

    1. אם כבר התאוששות, אולי קצת פחות מסוקרת ומעניינת מהדולפינס, אבל אני יכול לחשוב על עוד קבוצה שחוותה 'התאוששות מדהימה מפתיחת עונה עלובה' והצליחה בכל זאת להוציא משהו מהעונה הזאת אחרי שכבר היו נראים גמורים
      https://hoops.co.il/?p=245162#comment-1689367
      .
      הבנגלס אולי לא הקבוצה הכי חזקה ויציבה בליגה אבל מאיזשהי סיבה זאת הקבוצה שהכי נהנתי לראות השנה. כשאני צופה בהם לרגע אני כמעט שוכח שאלו הבנגלס.

      1. הבנגלס נהדרים, השילוב של בורו וצ'ייס עובד ממש ממש טוב

        עוד קבוצה מתאוששת היא הקולטס שהתחילו את העונה בצליעה אבל התאוששו ובחסותה של הגנה נהדרת, בעיקר לאונרד ודפורסט באקנר, ועל כתפיו של ה RB הכי טוב בליגה (מבין אלו שלא נפצעו עדיין) ג'ונתן טיילור הם מצליחים להיות אחת הקבוצות המלהיבות.
        לא מזיק למאזן כמובן שהם פוגשים פעמיים את יוסטון וג'קסונוויל אבל הפסידו פעמים בחצי הראשון של העונה לטנסי ודי ברור שאם המשחקים היו נערכים עכשיו, התוצאה היתה הפוכה.
        הם כמעט סגורים בפלייאוף ועם קצת (הרבה) מזל, שני נצחונות שלהם ושני הפסדים של טנסי ישימו אותם בראש הבית.

  4. תודה רבה, אמנם זה תמיד נראה ככה אבל השנה בכלל אי אפשר כמעט לדעת מי תנצח את מי (גם בלי חיסורי קורונה וכאלה)

  5. אולי זה נמאס שאני רק מדבר על ניו אורלינס, אבם במקרה הזה, עושים מתמטיקה למי שאוהבים.
    הם יצטרכו לנצח את שתי היריבות הביתיות שניצחו אותן השנה, אך לשתיהן כנראה שכבר לא תהיינה שאיפות, ואולי ה' ירפא את כל הקדושים שחלו בקורונה לקראת שבוע הבא.
    בכל מקרה, אם הם מנצחים את שני המשחקים, נפילה של סן פרנסיסקו לראמס כמעט מבטיחה את מקומם בפלייאוף, אם שאר הקבוצות מפסידות ומנצחות כמצופה, ואפילו אם האיגלס מנצחים את דאלאס!
    אם הסיינטס מנצחים 2, 49 מפסידים לראמס, ופילדלפיה מפסידה לדאלאס, יש שוויון משולש 9-8. במקרה זה, סן פרנסיסקו עם המאזן התוך מחלקתי הגרוע ביותר ומודחים. גם בשיוויון 2, הסיינטס גוברים במקרה זה.

  6. סיקור נהדר שעושה סדר, תודה רבה לצוות שעושה עבודת קודש.

    לגבי הבנגאלס – מה אגיד ומה אומר, זה מעבר לחלומותיי הפרועים ביותר. גם אם זה יסתיים בהדחה בסיבוב הראשון, עצם העונה הזו, עונה במאזן חיובי עם מאבק על הפלייאוף עד הסוף, מייצרת בסיס מאוד מבטיח להמשך. זאק טיילור עושה עבודה נהדרת, ההתקפה עובדת ומגוונת, החיבור של בורו עם צ'ייס מאוד מבטיח וגם הכלים ההתקפיים האחרים נהנים מזה. הצעד הבא יהיה לחזק את קו ההתקפה – בורו זה נכס לעשור וצריך לשמור עליו, לחטוף הכי הרבה סאקים בליגה אחרי הפציעה שהוא עבר, חייבים להגן עליו יותר טוב. עונה מאוד מבטיחה, בעיקר להמשך, לא משנה איך תסתיים הנוכחית.

    אני חושב שהוספת כרטיס הווילד קארד השני משפר המון את הליגה – יש יותר מאבקים, יותר עניין, ואין גם המון יתרון לשבוע החופש (משום שקבוצה אחת מקבלת אותו ולא שתיים, מה שגרם בכל השנים ליתרון עצום במשחקים של סיד 1 וסיד 2 נגד מי שעלו לחצאי גמר הקונפרנס. לשחק נגד קבוצה בפלייאוף שהיא אחרי שבוע חופש ואתה לא, זה לשחק כאילו המגרש עבורך בעלייה ועבורה המגרש בירידה, זה נותן יתרון עצום.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט