לקראת מחזור 16 ב-NFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ'

ישמור על ראש הבית? מאט ג'ונס

חם… חם… רותח! זאת ההגדרה המדויקת למאבקי הפלייאוף בשלושת המחזורים הקרובים ב-NFL. השבוע צופי הפוטבול יתמקדו במשחק הסופר מסקרן בין הפטריוטס לבילס, הראמס מתארחים אצל הוויקינגס, הרייבנס והבנגלס בקרב ישיר על רשות הבית, הברונקוס בלאס ווגאס והסטילרס העיקשים מול הצ'יפס המתאוששים.

אבל קודם כל, סיקור משחקי חג המולד המרתקים.

אריזונה קארדינלס (5-10)  – אידיאנפוליס קולטס (6-9)  22:16

איזה משחק מרתק התפתח לו בפניקס, בין שתי קבוצות שרוב הסיכויים שנראה אותן משחקות גם בפלייאוף.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, עם הגנות חזקות, בעיקר של הקולטס, עד שקארסון וונץ מצא את דזמונד פטמון לט"ד באמצע הרבע רביעי, והעלה את הקולטס ליתרון 13:22, שממנו הקארדינלס כבר לא יכלו לחזור, ורק הצליחו לצמצם את התוצאה בשער שדה פחות מדקה לסיום המשחק.

וונץ מסיים משחק טוב, עם כמה מסירות קלאצ' שהחזיקו את הקולטס בחיים, ויחד איתו הקבוצה צוברת ביטחון ומתחברת לה יותר ויותר. כדאי להתחיל לקחת בחשבון את הקולטס, יש להם קבוצה טובה בהחלט.

באריזונה סופרים כבר הפסד שלישי ברציפות, זמן לא טוב להיכנס למשבר בישורת האחרונה של הליגה הסדירה.

גרין ביי פאקרס (3-12) – קליבלנד בראונס (8-7) 22-24
זה היה יכול להיות המשחק של קליבלנד שמגיעים לטנדורה הקפואה ומצליחים לעמוד כשווים בין שווים עם הקבוצה הכי חמה בNFC והראשונה להבטיח את מקומה בפלייאוף ובראש הדיביזיה, לולא 4 חטיפות של בייקר מייפילד שהחזיקו את הפאקרס במשחק.
כל דרייב אבוד כזה של קליבלנד השאיר את גריין ביי ביתרון וגזל מהבראונס את האופציה להיות תחרותיים ואפילו לנצח.
אהרון רודג'רס (24/34 ל202 יארד ו3 ט"ד) שיחק משחק נקי אבל גרין ביי לא ממש הצליחה לנצל את החטיפות ולהתרחק מרחק בטוח מקליבלנד והמשחק הוכרע בדרייב האחרון של הבראונס שנגמר בחטיפה הרביעית של מייפילד (21/36 ל222 יארד , 2 ט"ד ו4 חטיפות) והוא כרגע נחשב אויב העם באוהיו ועולים תהיות אם הוא הגורם שמחזיק את הבראונס מאחור.
ושוב קליבלנד מוצאים את עצמם במקום האחרון בבית כשכל משחק ומשחק יכול להפוך את הטבלה על פיה.

פריוויו למחזור 16

פילדלפיה איגלס (7-7)  – ניו יורק ג'ייאנטס (10-4)  (פילדלפיה, ראשון 20:00)

מפגש פנימי בבית המזרחי, בין קבוצה שהתחברה לה מוקדם מהצפוי, מול קבוצה שלא הולכת לשום מקום.

אחרי עוד משחק של מעל 200 יארדים על הקרקע, האיגלס ראשונים בליגה ביארדים בריצה, ואחרי ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים, הם במפתיע עדיין בתמונת הפלייאוף.

גם ההגנה לא רעה בכלל, ובשלושת המשחקים האחרונים היא לא ספגה יותר מ-18 נקודות במשחק.

הניצחון היחידי של הג'ייאנטס בחמשת המשחקים האחרונים היה דווקא מול האיגלס, נחמה פורתא בעוד עונה עלובה שעוברת על המועדון. מעבר למאזן השלילי בשנה החמישית ברציפות, אין שום חלק בקבוצה שמתפקד בצורה סבירה, ואין מנוס לבצע זעזוע רציני, על מנת שהמועדון יחזור לעמוד על רגליו.

נתון מעניין – בשבעת המשחקים האחרונים האיגלס לא ירדו מ-176 יארדים בריצה למשחק, כולל חמישה משחקים עם מעל 200 יארדים, מדהים.

תחזית – בבית המזרחי שום ניצחון לא מובטח, אבל האיגלס קבוצה טובה יותר מהג'ייאנטס, הם במומנטום חזק, והם גם ינצחו את היריבה המרה מהתפוח הגדול.

עדיין ללא ט"ד העונה, מיילס סאנדרס (צילום: cbssports.com)

קרוליינה פאנת'רס (9-5)  – טמפה ביי באקנירס (4-10) (שארלוט, ראשון 20:00)

אז הוא בכל זאת אנושי.

טום בריידי שיחק מול הסיינטס את משחקו הגרוע ביותר השנה, ונצטרך ללכת אחורה עד שנת 2006 למשחק האחרון שבו הוא לא רשם נקודות בכלל. הבשורות הרעות יותר הן פציעתם של מייק אוונס, כריס גודווין וליאונרד פורנט, האחרונים גם לשארית העונה, מכה לא פשוטה לשאיפות האליפות של הקבוצה.

בקרוליינה ממשיכים ליפול עם ארבעה הפסדים ברצף. הבעיה בעמדת הקווטרבק לא נפתרה למרות ההתלהבות עם חזרתו של קאם ניוטון, ומשחק המסירה של הקבוצה הוא אחד מהגרועים בליגה כולה. בהגנה המצב טוב יותר, אבל לא ברמה שתנצח עבורם משחקים, בטח לא מול קבוצות עם התקפות טובות.

נתון מעניין – התקפת הבאקנירס ראשונה בליגה ביארדים במסירה, הגנת הפאנת'רס מדורגת שניה בליגה באי ספיגת יארדים באוויר. התמודדות מעניינת. 

תחזית – מישהו מוכן להמר שלבריידי יהיו שני משחקים גרועים ברצף? זה כנראה לא יקרה, וטמפה תנצח את קרוליינה בפעם השלישית ברציפות, לראשונה מאז שנת 2002.

תמונה נדירה, בריידי עם ראש מורכן (צילום: bostonglobe.com)

יוסטון טקסנס (11-3)  – לוס אנג'לס צ'רג'רס (6-8)  (יוסטון, ראשון 20:00)

כמה טוב שיש את ג'קסונוויל, כי שניים משלושת הניצחונות של הטקסנס הגיעו על הג'גוארס החלשים. יוסטון מציגה השנה קבוצה חלשה במיוחד, בהגנה ובעיקר בהתקפה, שם עוד לא הוחלט מי הקווטרבק הפותח של הקבוצה, לא מצב אידיאלי להתקפה שמאוד מתקשה לייצר נקודות (מקום 31 בליגה).

מולם מתייצבת קבוצה שיודעת לייצר נקודות, והרבה, אבל גם סופגת הרבה נקודות, עם חוליית הגנת ריצה חלשה במיוחד. המשחק מול יוסטון מגיע בול בזמן לצ'רג'רס, כי המאבק לכרטיס פלייאוף צמוד באופן חסר תקדים, וכל ניצחון חשוב כפליים בשלב זה של העונה.

נתון מעניין – הטקסנס רושמים פחות מעשר נקודות בשישה משחקים העונה, שיא שלילי בתולדות המועדון.

תחזית – העונה הזאת רושמת הפתעות בקצב מסחרר, כך ששום ניצחון לא מובטח לקבוצות החזקות. עדיין, הצ'רג'רס קבוצה טובה הרבה יותר, והם ישיגו את הניצחון שאולי יסדר להם הופעת פלייאוף אחרי היעדרות של שנתיים.

תכירו, דיוויס מילס, עוד קווטרבק רוקי בליגה (צילום: si.com)

מיניסוטה וייקינגס (7-7) – לוס אנג'לס ראמס (4-10), 20:00

הוייקינגס רוצים לשמר על מיקום הווילד קארד האחרון, בו הם מחזיקים כעת, אך הראמים מעיר המלאכים לא יקלו עליהם כאשר מת'יו סטאפורד וחבריו מגיעים למיניאפוליס במטרה להישאר בראשות בית ה-NFC מערב.

מיניסוטה ניצחו חמש מששת המשחקים האחרונים שלהם נגד הראמס, וקירק קאזינס ניצח חמש מששת המפגשים שלו מול מת'יו סטאפורד (לעולם קאזינס לא הפסיד לסטאפורד במדים הסגולים).

קבוצת הפוטבול של מייק זימר מטריפה את האוהדים שלה, אך משחקיה תמיד מסקרנית לצופה הנייטרלי. 13 מתוך 14 המשחקים שלהם העונה הסתיימו בהפרש פוזשן אחד בלבד.

קופר קאפ, הרסיבר של הראמס שפיתח מערכת יחסים אדירה עם סטאפורד, יכול לשבור את השיא ביארדים באוויר לתופס בעונה אחת. שיא שקבע חברו של סטאפורד מדטרויט, קלווין ג'ונסון. קאפ צריך 340 בשלושת המשחקים האחרונים שלו כדי לטפס מעל מגה-טרון עם השיא המרשים.

הימור: קאזינס והוייקינגס מפתיעים ועולים למאזן חיובי עם ניצחון ב-6.

ניו אינגלנד פטריוטס (5-9) – באפלו בילס (6-8), 20:00

קרב על ראשות הבית ב-AFC מזרח כאשר הקבוצה המנצחת תיקח יתרון אדיר עמה במאבקי הפלייאוף של הישורת האחרונה. מאק ג'ונס והפאטס מקבלים למבצרם את ג'וש אלן והבילס.

הבילס מחפשים נקמה לאחר המשחק המרתיח נגד הפאטס מוקדם יותר החודש, משחק בו מאק ג'ונס מסר רק 3 מסירות והשלים 2 מהן. קרב קשוח על הקרקע בו הגנת הבילס פשוט לא הצליחה לנצח, למרות שידעו מה הולך לבוא.

הפאטס יודעים שהם צריכים להתעלות על עצמם במשחק הזה, וכאשר קבוצה המאומנת על ידי בליצ'ק צריכים להגיע להילוך נוסף – הם עושים את זה. בליצ'ק לא הפסיד בתור מאמן הפטריוטס בששת המשחקים שאימן בהם הקבוצה היריבה היא מבית ה-AFC מזרח וההפרש ביניהם הוא משחק אחד או פחות בשבוע 13 או מאוחר מזה.

לג'וש אלן והבילס יש הרבה מה להוכיח, ניצחון הערב יהיה הצהרה גדולה עבורם בדרך לפלייאוף.

הימור: הפאטס מנצחים כשהם צריכים לנצח משחקים כאלו, המקומיים ב-3.

ניו יורק ג'טס (11-3) – ג'קסונוויל ג'אגוארס (12-2), 20:00

הקרב בין שתי הבחירות הראשונה מהדראפט אשתקד – טרוור לורנס מול זאק ווילסון כאשר היגוארים מצפינים לניו ג'רזי למפגש עם הסילונים בביתם.

שתי הקבוצות יבחרו בראשית הדראפט פעם נוספת, שכן שני המוסרים הצעירים טרם חוללו שינוי אדיר בפרנצ'ייזים הכושלים שלהם. למעשה, אם הליונס ינצחו את המשחק שלהם הערב נגד הפאלקונס, המפסידה במשחק הזה תהיה בהכרח בפוזיציה של הבחירה הראשונה בדראפט הקרוב.

כמובן שניסוי אורבן מאייר נכשל לחלוטין, אך גם בזמן הקצר לאחר עזיבתו לא ניכר שינוי של ממש בקבוצה. לטרוור לורנס יש את אותו מספר תיקולים כמו ט"ד במסירה (1) בשבעת השבועות האחרונים, הג'אגס חייבים לחשוב טוב מאוד על מחליפו של מאייר על הקווים שיוכל לפתח את הכישרון האדיר שנחת אצלם מקלמסון.

גם זאק ווילסון לא בדיוק מקבל הרבה כלים להצלחה, קל וחומר לאחר הפציעה של אלייז'ה מור שהיה התופס הטוב ביותר של הג'טס העונה. שניהם יקוו לקחת את הניצחון הערב ולייצר מומנטום מסוים לקראת העתיד.

הימור: ג'קסונוויל יקחו משחק מכוער, 7 הפרש.

אטלנטה פאלקונס (8-6) – דטרויט ליונס (11-2-1), 20:00

מאט ראיין והפלאקונס עדיין נאחזים בתקוות פלייאוף ואסור להם ליפול הערב נגד ג'ארד גוף והליונס שהיממו את כל העולם בשבוע שעבר עם ניצחון על אריזונה.

על אף המאזן השלילי, הפאלקונס נמצאים במרחק של משחק אחד בלבד ממקום הווילדקארד השלישי של הקונפרנס בו מחזיקה מיניסוטה, הקבוצה הראשונה שהפסידה לדטרויט העונה. אטלנטה טרם ניצחה משחק בית העונה, הם הפסידו את כל חמשת המשחקים ששוחקו בג'ורג'יה ודווקא מציגים מאזן חוץ חיובי למרות העונה הפושרת.

מאז שבוע 10, הליונס מתעלים על הפאלקונס – יש להם מאזן טוב יותר, 4.4 יותר נקודות למשחק ו-7 נקודות פחות שסופגים בהגנה למשחק יחד עם יחס איבודים איכותי יותר.

ג'ארד גוף ישמח לנקום במאט ראיין, הקוורטרבק שהעיף אותו במשחק הפלייאוף הראשון שלו בקריירה עוד כשהיה בראמס ב-2017. זה גם היה ניצחון הפלייאוף האחרון של אטלנטה.

הימור: הפלאקונס מנצחים ב-7.

סינסנטי באנגלס (6-8)  – בולטימור רייבנס (6-8)  (סינסנטי, ראשון 20:00)

שיקום מי שצפה שהבאנגלס ייאבקו ראש בראש עם הרייבנס על ראשות הבית הצפוני של ה-AFC.

השיפור השנה בסינסנטי הוא נחשוני ממש, כרגע לקבוצה שני ניצחונות יותר משתי העונות האחרונות יחד, וניצחון על הרייבנס המקרטעים ישים אותם בעמדה מצוינת לאליפות הבית, לראשונה לאחר שש שנים.

ג'ו בורו חזר ושכח מהפציעה הארוכה כלא הייתה, ויחד עם התופס הרוקי ג'אמאר צ'ייס והרץ ג'ו מיקסון, שנבחרו השנה לפרובול, מוביל את הבאנגלס למקום תשיעי מכובד בנקודות, שיפור של  20(!) מקומות לעומת שנה שעברה. גם ההגנה משחקת לא רע בכלל, בעיקר בכל הנוגע למשחק הריצה. הגנת המסירה מדשדשת וכרגע היא החוליה החלשה בקבוצה.

הרייבנס עוברים תקופה קשה, לאמאר ג'קסון פצוע ובספק למשחק, שלושה הפסדים רצופים בהפרש מצטבר של ארבע נקודות בלבד, יתרון מבטיח בראשות הבית התמוסס לו, ואפילו הפלייאוף כבר לא בטוח כל כך. הרייבנס כבר הפסידו לבנגלס העונה, כך שהפסד יהפוך את הפער לשני משחקים בפועל, ועם שני מחזורים נותרים מובן מדוע המשחק מול הבנגלס הוא קריטי ביותר מבחינת הרייבנס,

נתון מעניין – בורו ספג כבר 44 סאקים העונה, הכי הרבה בליגה.

תחזית – איזה קרב נהדר מצפה לנו באיצטדיון פול בראון שבסינסנטי, בין שני מועדונים שאהבה רבה לא שוררת בינהם. הבנגלס נמצאים בכושר טוב יותר, ויחד עם הטירוף של הקהל הביתי הם ישיגו את הניצחון הכל כך חשוב עבורם, וישיגו "סוויפ" עונתי על הרייבנס, לראשונה מאז 2015.

יש סיבות טובות לשמחה ביציעי סינסנטי (צילום: pinterest.com)

קנזס סיטי צ'יפס (4-10) – פיטסבורג סטילרס (1-6-7) (קנזס סיטי, ראשון 23:25)

ישנם מועדונים עם אופי משלהם, ועם מסורת מכובדת שתמיד נמצאת ברקע. כאלה הם הסטילרס, עם קווטרבק מזדקן, ללא משחק ריצה ראוי לשמו ועם הגנה ששיאה מאחוריה, ועדיין הם מגרדים ניצחונות בקצות הציפורניים, ונמצאים במאזן חיובי ובתמונת הפלייאוף בבית צפוף מאין כמוהו.

ביג בן הציג במשחק האחרון מול הטייטנס שפל עונתי עם רק 148 יארדים במסירה וט"ד בודד דווקא בריצה, אבל הסטילרס מצאו דרך לנצח, והמרחק ביניהם למובילת הבית הוא משחק בודד, פשוט מסרבים לוותר גם העונה.

בקנזס המצב טוב הרבה יותר, ושבעה ניצחונות רצופים הביאו אותם כמטחווי ניצחון אחד מאליפות בית שישית ברציפות. אחרי ההפסד לטייטנס במחזור השביעי, הבינו בקבוצה שאי אפשר להמשיך עם ההגנה כפי שהיא נראתה, והשינוי שהתרחש מאז הוא לא פחות ממדהים. רק פעם אחת מאז אותו הפסד ההגנה ספגה יותר מ-17 נקודות, ויחד עם שיפור מתמשך בתחום איבודי הכדור של פטריק מהומס, הצ'יפס מחזיקים במאזן הטוב ב- AFC, ונראים שוב כמו כמועמדים להופעת סופרבול נוספת.

נתון מעניין – בשבעת המשחקים הראשונים הצ'יפס ספגו 29 נקודות למשחק, בשבעת המשחקים הבאים המספר ירד ל-13.3 נקודות למשחק.

תחזית – הצ'יפס רוצים עוד ניצחון במירוץ למאזן הטוב בחטיבה, שיזכה אותם בשבוע חופש, הסטילרס חייבים ניצחון במאבק הצפוף לפלייאוף, ואנחנו מרוויחים התמודדות מהנה. נלך עם הקבוצה החמה יותר, והצ'יפס ינצחו את משחקם השמיני ברציפות.

מאבק הדורות, ביג בן ומהומס (צילום: zimbio.com)

סיאטל סיהוקס (9-5) – שיקגו ברס (10-4), 23:05

הברס רוצים לעצור את כדור השלג המתדרדר שלהם כאשר הם נוסעים מערבה לסיאטל למפגש עם ההוקס המדשדשים שהבטיחו מאזן שלילי העונה בשבוע שעבר, הפעם הראשונה שזה קורה תחת ראסל ווילסון.

הסיהוקס נחלו הפסד בשבוע שעבר לאחר שתי ניצחונות רצופים, מה שככל הכנראה חתם את גורלם אל מחוץ לפלייאוף השנה. ההתקפה בראשות ווילסון וג'ינו סמית שהחליף את מספר 3 כשהוא נפצע היא במקום השלישי מהסוף ביארדים העונה. הדובים נמצאים מקום אחד מעליהם.

ההבדל בין שתי המתמודדות הללו הוא ההגנה. הברס מודרגים במקום החמישי והם מרשים ליריבותיהם 64.2 פחות יארדים כוללים למשחק מהסיהוקס.

הברס ניצחו רק את הליונס בתשעת משחקיהם האחרונים ונראה כי מאט נאגי, שנבחר למאמן השנה ב-2018, כנראה בשלהי הקריירה שלו על הקווים של שיקגו.

הימור: סיאטל מנצחים במשחק חסר חשיבות ב-10 הפרש.

לאס וגאס ריידרס (7-7) – דנבר ברונקוס (7-7), 23:25

אחת תעלה למאזן חיובי ותשפר מיקומים במרוץ המטורף ב-AFC, השנייה תרד למאזן שלילי ותחטוף מכה אנשה לקראת השבועיים האחרונים. הריידרס מארחים את היריבה המרה מדנבר בחור השחור של לאס ווגאס.

הריידרס ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם מול הברונקוס, אך שתי הקבוצות מגיעות למשחק הזה עם חששות כבדים. דרק קאר והריידרס בתקופה רעה, הם ניצחו 2 מתוך 7 המשחקים האחרונים שלהם כאשר קאר מוסר ל-7 ט"ד ו-6 חטיפות במהלך הטווח הזה. הברונקוס עדיין מנסים להתאושש מהפציעה הקשה של טדי ברידג'ווטר במשחק שעבר נגד הבנגלס ויקוו למשחק פלאים מדרו לוק המתנדנד.

הברונקוס הפסידו את ששת המשחקים האחרונים שלהם נגד קבוצות עם 7 ניצחונות ומעלה. הניצחון האחרון שלהם על קבוצה כזו היה מול הריידרס בשבוע 17 של עונת 2019.

הימור: הריידרס שומרים על הבית ומנצחים את יריבתם בהפרש 4.

דאלאס קאובויס (4-10)  – וושינגטון פוטבול טים (8-6) (דאלאס, שני 03:20)

במפגש הקודם בין שתי הקבוצות, רק לפני שני מחזורים, לפוטבול טים היה סיכוי לאיים על ראשות הבית של הקאובויס. אבל מאז שני הפסדים שלהם מול שני ניצחונות של הבוקרים, דאלאס מבטיחה מעשית את אליפות הבית, ווושינגטון מאבדת מניות רבות במאבק על הפלייאוף.

בפוטבול טים שמחים לקבל בחזרה את נעדרי פרוטקול הקורונה, ובראשם הקווטרבק טיילור היינקי, אבל אם ההגנה תמשיך לשחק כמו בשני המחזורים האחרונים, הסיכוי לנצח את אחת מקבוצות ההתקפה הטובות בליגה יורד פלאות.

הקאובויס מצידם רוצים להמשיך את רצף שלושת הניצחונות שלהם, ולשמור בחיים את הסיכוי לסיים את העונה במאזן הטוב בחטיבה. לשם כך הם צריכים משחק טוב של דאק פרסקוט, שלמרות הניצחונות לא מראה את אותה יכולת כמו בחצי הראשון של העונה.

נתון מעניין – הקאובויס במאזן 0-4 מול קבוצות הבית האחרות. הפעם האחרונה שהם סיימו ללא הפסד בבית היתה אי שם ב-1998.

תחזית – וושינגטון חייבת את הניצחון בכדי לא לעוף מתמונת הפלייאוף, אבל הניצחון גם חשוב לדאלאס, והם ינצלו את יתרון הביתיות לניצחון רביעי ברציפות.

צריך לחזור לכושר, פרסקוט (צילום: nypost.com)

ניו אורלינס סיינטס (7-7) – מיאמי דולפינס (7-7), 03:15

המשחק האחרון של השבוע מגיע מלואיזיאנה כאשר הדולפינס ינסו להשיג ניצחון שביעי ברציפות ואילו הסיינטס רוצים לשמור מומנטום בעקבות הניצחון העצום מול טמפה ביי וטום בריידי בשבוע שעבר.

הקדושים פשוט יודעים איך לעצור את הרכבת של הבאקנירס, הם הצליחו לשתוק את ההתקפה שלהם ובריידי נותר על 0 נקודות לראשונה משנת 2006. הקבוצה שמיררה לו את החיים אז, לפני 15 שנה, היו הדולפינס אותם הסיינטס יפגשו היום.

בריאן פלורס הצליח לעורר את קבוצתו לאחר התחלה מחרידה לעונה. הם ניצחו את ששת המשחקים האחרונים שלהם יחד עם תצוגות מעולות מהקוורטרבק הצעיר שלהם, טואה טונגווילואה. מספר 1 בתכלת לא הבריק בשבוע שעבר מול הג'טס, אבל הגנת הדולפינס התעלתה כשהיו זקוקים לה הכי הרבה, ושינוי בהתקפת הריצה עם הכניסה של דיוק ג'ונסון הותיק סייעה לדולפינס לחזור למאזן חצוי לראשונה מאז שבוע 2.

שון פייטון הצליח להתמודד יפה יחסית ללא דרו בריס שתפס את כיסא הפרשן, אך היום הוא ייאלץ להתמודד אפילו בלי טייסום היל שלא זמין ואיאן בוק הרוקי צפוי לפתוח. למזלו, בוק מחזיק בארסנל יכולות דומה לשל היל, הוא ינסה לחולל את הקסם ההתקפי הרגיל שלו יחד עם אלווין קמארה הפנטסטי.

הימור: הדולפינס מפתיעים ולוקחים את משחק החוץ ב-3.

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה צוות מדהים!
    על אף שבייקר שיחק מזעזע אתמול, מאוד מאוד אהבתי את ניהול המשחק של סטפנסקי, בייחוד בדרייב האחרון של GB – שומר על פסקי הזמן ונותן לגרין ביי 'להכשיל את עצמם'.
    כך קליבלנד יצאו מדרייב של אארון רודג׳רס שהתחיל 4:31, וקיבלו הכדור ב-2:14, עם כל פסקי הזמן+2 מינוט…
    מאוד אהבתי את זה.

  2. תודה לצוות.
    בעונה שעברה הבילס כיסחו את הפטריוטס בפוקסבורו בשבוע 16. הפעם זה לא יקרה, אבל לדעתי הבילס הם עדיין הקבוצה הטובה יותר וזו שיש לה יותר סיכוי להגיע רחוק בפלייאוף, עם או בלי קשר לתוצאת המשחק היום.

    1. עמיחי, אתה טועה. הבילס אינם הקבוצה היותר טובה (הפטריוטס ניצחו אותם לפני שבועיים 10-14 בביתם). המשחק תלוי בהרבה בג'ונס נגד הסקונדרי של הבילס. הרוקי בא אחרי TOUGH OUTING נגד הקולטס, משחק בו היו לו 2 אינטרספשיונס גרועים מאד והוא השלים רק 58% ממסירותיו. אבל זה היה ביום של גשם, בוץ, ורוח חזקה. היום מזג האוויר צריך להיות נוח והמאבק שלו הוא לא נגד מצזג האוויר אלא הקבוצה עם ה-PASS DEFENSE מס' 1 בליגה. אז יהיה צמוד מאד עם הפטריוטס מנצחים ב-7 נק'.

      1. איזה כיף לקרוא תגובות של מנחם גם פה בפוטבול.
        מחזור מרתק לפנינו, אין שום משחק בטוח ולנצח כפייבוריטית לא ברור כלל בליגה הזו, במיוחד העונה.
        בהצלחה לאיגלס, אם ינצחו יעלו למאזן חיובי לראשונה מאז המחזור הראשון.
        הפסדים של הוויקינגס והסיינטס יעזרו גם כן

  3. לסיינטס 16 שחקנים מאומתים לקורונה. ניצחון למיאמי לא יהיה הפתעה בהכרח. האווירה דומה ללפני שבוע 2 נגד קרוליינה, בו היו 9 אנשי צוות חולים, וניו אורלינס הפסידו קשות (אחרי משחק נוסף שהחזיק יפה קורטרבאק מוערך).

  4. והנה יוצאים לדרך.. חשבתי שלא אכתוב כאן יותר בזמן משחק של הויקינגס. משחק העונה (שנפתח, איך לא, ב – 3 and out) וכמה שאמר לי פעם מנטור קשיש: " don't drop the ball on this one…" (רגעים לפני שפישלתי בענק), זה גם המסר שלי לסגולים הערב.
    זה הזמן של קפטן קיאק לקחת את הספינה המקרטעת הזו לפלייאוף..

    1. אז זה התחיל הכי גרוע שאפשר ו… זה רק מדרדר. פיליספיישל, תהיה רגוע לגמרי ו תתרכז בלפרק את הGמאן הרופסים.
      קאזינס ומשחק ההתקפה לא הגיעו להיכל המפואר ב מיניסוטה. כרגיל במאני טיים..

      1. והנה אור הרגש הערמומי מכולם, הציפייה.. כבר איפסנתי אותה. קאזינס עם אינטרספשן על הגול ליין, הגנת הריצה והמסירה מאפשרות מהלכים, ת'ילן נפצע, דלווין קוק כלל לא משחק, חזיז ורעם!: אפילו הפסדנו את הטלת המטבע.. והנה, המשחק מתהפך לכיוונינו..
        או ציפייה ארורה שאת. אל שיאים אפשריים את לוקחת אותנו.
        רק על מנת ולרסקנו אל קרקעת המציאות..

  5. ג'ו בורו מסר 525 יארד באוויר, מקום רביעי בכל הזמנים. מי היה מאמין ששני מחזורים לסוף העונה נהיה בעמדה לראשות הבית – אבל לא שמחים לפני שריקת הסיום ויש שני משחקים קשים מאוד לסוף- צ'יפס ודרבי מול הבראונס, ככה שאחד הבתים הכי צפופים ומותחים בתולדות הליגה יוכרע רק במחזור הסיום. אבל- איזו עונה, ואיזו אכילת כובע מפוארת שלי על התלונות שלי אחרי הדראפט שבחרו בצ'ייס ולא בסיוול (למרות שבחירה בסיוול אולי הייתה מורידה את מספר הסאקים שבורו חטף)
    בכללי ה-AFC בטירוף, למעט קנזס סיטי אף אחת לא הבטיחה מקום בפלייאוף ולמעט ג'קסונוויל, ג'טס ויוסטון כולן במירוץ. מציע רעיון- בסיכום הקרוב/בטור הקרוב של שחר, לעשות סקירה על הלו"ז הנותר וסיכויי העלייה לפלייאוף בשתי החטיבות השונות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט