תנו לזה צ'אנסי – פריוויו 2021-22: פורטלנד טרייל בלייזרס / א. מנור

תנו לזה צ'אנסי – פריוויו 2021-22: פורטלנד טרייל בלייזרס / א. מנור

סקירת תחילת עונה כולל מדיה דיי, ביקור באימון הקבוצה, משחק טרום עונה מול סטפני וחבורתו וראיון בלעדי עם מלך ההטבעות, אנפרני סיימונס.

במהלך עשרת הימים האחרונים ניסיתי להתקרב ככל שניתן לקבוצה, לפני ומאחורי הקלעים כדי לנסות להבין מה הלך הרוח המקצועי והלא מקצועי אחרי הקיץ הסאמוואט סוער ולקראת העונה הקרובה.

תקציר הפרקים הקודמים: הקבוצה עשתה טרייד והביאה את נורמן פאוול אחרי פגרת האולסטאר, מקולום ונרקיץ' חזרו מפציעות והייתה ריצה מאוד משכנעת בסוף העונה הרגילה (2-8 מאזן בעשרת המשחקים האחרונים), שהתנגשה במפח נפש מנטלי ומקצועי והדחה מאוד כואבת מול קבוצה פצועה ופחות כשרונית על הנייר, דנבר נאגטס, בסיבוב הראשון. קולות של חוסר שביעות רצון ישר צצו, טרי סטוטס פוטר בחיש (אחרי 8 עונות ו-8 הופעות רצופות בפלייאוף), מונה מאמן חדש ורוקי (צ'אנסי בילאפס), לילארד צוטט כמעוניין ל… ואחרי זה די הכחיש ש…, לקח מדליית זהב באולימפיאדה, התחתן והודיע שהוא מחויב.

MEDIA DAY: לראשונה הגעתי למדיה דיי אשר היה מצומצם מאוד (10 אנשים) עם נוכחות דלה של העיתונות הארצית. בליצ'ר ריפורט והאתלטיק שלחו את הנציגים המקומיים. המועדון עבר לערוץ טלוויזיה חדש אחרי 12 שנה עם הערוץ המקומי וחלק גדול מהם פשוט פוטרו. מזל שבהופס החל"ת תמידי. הערוץ החדש הוא מסיאטל (ROOTׁׁׂ), בבעלות הסיאטל מארינרס מהבייסבול ומכפיל על הנייר את משקי הבית שיזכו לראות את הקבוצה. לא הייתה גישה לשחקנים או לצילומים מאחורי הקלעים ודי נדחסנו לפינה במעטפת החיצונית של המודה סנטר. נוהל קורונה של מדינות הצפון-מערב בארה"ב.

ניל אולשיי, הג'נרל מנג'ר השולט בקבוצה הוא אדם מאוד חביב ומקצועי עם יכולת שכנוע: לגרסתו הוא החתים את הסגל העמוק, המגוון והבשל ביותר שאי פעם היה פה. סגל שנועד להתמודד עם הקשיים בהגנה וחיזוק הספסל והקליעה. הוא אמנם צודק בכל מה שהוא אומר, אבל בשורה התחתונה הוא הביא את טוני סנל, קודי זלר, לארי נאנס ובן מקלמור. כולם שחקני NBA אבל לא טובים במיוחד, ללא רקורד משכנע של ביצוע וללא היסטוריה של ווינריות. פאוול נשאר תמורת 90 מיליון ירוקים ועל המקום האחרון בסגל (אולשיי אוהב רק 14 ברוסטר ולא 15 כמו שמותר) מתחרים כרגע מרקיז כריס, קווין קוק, פאטריק פאטרסון ודניס סמית' ג'וניור. רק אחד מהם יושאר (ההחלטה בשבוע הקרוב). רוברט קובינגטון נשאר ובילאפס מקווה מאוד לקדם את אנפרני סיימונס ונאסיר ליטל. אולשיי תמיד מתקן תוך כדי תנועה ולפני הטרייד דד ליין אז יש למה לצפות: בסוף העונה נרקיץ' שחקן חופשי (בבעלות סוכנות קלאץ'…) ואנפרני סיימונס גם (מוגבל). כל השחקנים החדשים הוחתמו על חוזים קטנים וקצרים אז יש מצב לחילופים.

פאטפאט – רק שלא יגמור לי בנס ציונה העונה

צאנסי בילאפס – אחרי עונה אחת כעוזר מאמן בקליפרס ולאחר תהליך איתור שנגרר מספר שבועות (לילארד רצה או לא רצה? המליץ או לא המליץ?), נבחר הרוקי לתפקיד המאמן הראשי של הקבוצה. בילאפס ניחן בקוליות אולד סקולית אמיתית (אחת שלא רואים בפורטלנד כל יום) וטון ההתנהגות והדיבור שלו משפריצים ביטחון עצמי ורוגע. הוא חזר על המנטרות הקבועות של: "אני מאמן של שחקנים שיודע איך לדבר עם שחקנים בגובה העיניים", "הייתי גם שחקן אז אני רואה את המשחק מגובה הפרקט", ובעיקר גם הוא וגם אולשיי ניתחו את הבעיות המקצועיות שהיו בקבוצה בשנים האחרונות (הגנה הגנה הגנה) ואיך הם יפתרו את הנושא דרך התמקדות ו: "HOLDING PLAYERS ACCOUNTABLE" לביצוע. כרגע, הקבוצה היא של לילארד וצ'אנסי צריך לבנות איתו יחסי אימון ואמון ברמה האישית הגבוהה ביותר כדי להגיע להישגים. בכל מקרה, הוא מאוד נינוח ועושה דברים בקצב שלו, מדבר לעניין וישירות (מסתכל בעיניים) ונראה שנכנס לתפקיד בצורה טובה. לדעתי, הקבוצה תהיה חייבת לנצח הרבה ומהר כדי שלא יתחיל לבעבע משהו מעל ומתחת לפני השטח.

7:35 אני שואל שאלה

דמיאן לילארד – דיים היה מאוד עצבני בסיום העונה שעברה. 34.3 פייזרים, 10.2 מודרנות ו-4.3 ספוטניק, 45% מרחוק ו-94% מהקו!!! ועדיין לא עברו סיבוב ראשון בפלייאוף. מוקדם לתוך הקיץ ובזמן שהוא מחויב לנבחרת התחילו ההטרלות לגבי מידת שביעות רצונו מהמועדון, מהדרך שבה נבחר המאמן החדש ומרמת המחויבות לקונטנדריות אמיתית. בעוד האוהדים המקומיים נלחצים מהעתיד ודריל מוריי מחכך ידיו בציפייה (איך עוד מחזיקים ממנו אחרי שהוא שרף כל-כך הרבה סופרסטארים?), דמיאן יזם מסיבת עיתונאים ולא ממש הכחיש או אישר את הפרטים, רק חזר על זה שהוא ואולשיי דיברו ביניהם גלויות ופתוחות על הכל.

בעיניי, אם אתה לא מרוצה מהקבוצה אז אולי אתה לא מספיק טוב בעצמך או שהשחקנים שלידך (מקולום ונרקיץ' בעיקר) לא מספיק טובים בשבילך. והרי שניהם חברים אמיתיים גם מחוץ למגרש, ובאמת, אני כבר שנים עוקב אחרי הקבוצה והם חברי אמת. לא נדע מה הייתה הטרוניה האמיתית בשיחה הזאת וגם אילו התאמות נעשו. הרי לילארד מעולם לא אומן על ידי מישהו חוץ מסטוטס: 8 שנים שהיתרונות והמגרעות חוזרות על עצמן: הנוכחות ההתקפית המדהימה והבינוניות בהגנה מצד שני. השינוי, לדעתי, היה צריך כבר להגיע לפני שנתיים ועכשיו יש עונה אחת לנסות ולהשאיר טעם טוב בפה או שבקיץ הקרוב כבר לא תהיינה ברירות. הוא חתום עד סוף 2024 עם אופציית שחקן ל-2025.

אני מקווה שהחוויה באולימפיאדה, אף שלא לוותה בהצלחה אישית גדולה, תעזור לו לבסס את המדרגה הבאה בגישה שלו לווינריות והישגיות. היחסים שלו עם בילאפס ברמה האישית היומיומית יקבעו לאן הקבוצה תגיע. בחודש שעבר הוא גם התחתן עם אם שלושת ילדיו בטקס צנוע בהשתתפות משפחה וחברים. הוא גם הוציא בקיץ את אלבומו הרביעי ובהחלט הטוב ביותר שלו עד עכשיו.

לא רק הקבוצה על הכתפיים שלו (יש לו שלושה ילדים…)
כי נעליים קונים מהר וגרביים לא חסר

סי ג'יי מקולום – נשיא איגוד השחקנים מתחיל את עונתו השמינית בקבוצה, וגם הוא מעולם לא אומן על ידי מישהו שהוא לא טרי סטוטס. את שנה שעברה סיג'יי פתח בסערה ושיחק את הכדורסל הטוב ביותר שאי פעם הציג. לחוסר מזלו הוא שבר את הרגל, נעדר מספר חודשים מהמגרשים וחזר קצת פחות טוב מתחילת העונה. שנה שעברה הוא התחתן ועכשיו הוא מצפה לילד ראשון. גם הוא עובר תהליך התבגרות והשתפרות משנה לשנה אך לא כזה ששם אותו אובר דה טופ, אולי השנה הוא יזכה להיות אולסטאר וזה יחזק אותו להמשך. אולשיי תמיד חוזר ומדגיש שהוא לא יטריד אותו תמורת ציוות שונה ליד לילארד (בן סימונס אניוואן?) ולפיכך הקבוצה לא עברה ולא תעבור זעזועים דרמטיים עד סוף העונה (עדכון אחרון אוקטובר 10). אני אארגן איתו ראיון אישי במהלך העונה בעיקר כדי לדבר על אחיו.

2:52 לתוך הריאיון אני שואל שאלה
מקולום התחדש ברכב משפחתי (מרצדס מייבאך 150K$ׁׂ)
ויש לו אסטון מרטין יותר טובה…

ה-PF: מתקן האימונים המדהים של הקבוצה שוכן באזור TUALATIN, פרבר קטן דרומית לעיר, בערך רבע שעה נסיעה מהדאון טאון. זה אחד ממתקני הספורט המרשימים שראיתי מימיי. הוא נבנה ומותאם ספציפית לקבוצה למטרות האימונים המקצועיים, הטיפולים, הצוות המאמן והמנהל. האולם בגודל של שני מגרשים מלאים ועוטפים אותו אזורים בצד למשרדים, חדרי כושר, חדר וידאו, חדר מדיה ועוד. בכניסה למתקן מוצב בגאווה הגביע של 77 בתוך מתקן מזכוכית. במקום שומרים 24/7 שיצאו אל כל מי שמתקרב לחניה.

חדר העיתונאים הוסב למעבדת קורונה והיינו צריכים לחכות בגשם בחוץ
קצין העיתונות מודד 6 FEET מעמדת התקשורת
ואז מקפידים קצת פחות…
חובה N-95 ולהציג תעודת מחוסן

נוהל הקורונה השנה מאפשר לשוחח אחד על אחד עם שחקנים אך מותנה בבקשה של יומיים מראש. קצין העיתונות צריך לאפשר את הריאיון והשחקן צריך להסכים גם כן. הכל נתון לחסדי המועדון ובהתאם למה שהם רוצים לתת וכמובן שהכל ברוח קואופרטיבית אמריקאית מקצועית וקרה, אבל כל הצוות נחמד, מזמין פנים וזורם ברמה האישית. הם לא ממש מבינים מי אני/אנחנו ואת מי אני/אנחנו מייצגים או מי קורא את זה אלא רק רואים אותי/אותנו כ-INTERNATIONAL MEDIA FROM ISRAEL. ניתן יהיה לארגן ראיונות ספציפיים עם שחקנים לבקשת קוראי הופס במהלך העונה. ביקשתי לדבר עם סקוט ברוקס, עוזר המאמן הבכיר של בילאפס וקיבלתי תשובה שכל עוזרי המאמן לא מתראיינים (אולי רק אם ה-FBI נוקש בדלת… (פלאסיו)). גם לארי נאנס לא אושר כי הוא טורטר במהלך השבוע האחרון: הוא רמז והתחנן שמישהו ישאל אותו שאלות על כדורגל (אוהד צ'לסי שרוף) אבל הכתבים האמריקאים לא יודעים להבדיל בין רונאלדו למסי אז אף אחד לא באמת הרים את הכפפה (זה גם לא מונח כדורגל?!). אשתדל לתפוס איתו שיחה על הנושא בהמשך העונה.

מה שהביא אותי לדבר עם אנפרני (אנט) סיימונס: אלוף תחרות ההטבעות בעל פני התינוק מתחיל את שנתו הרביעית והאחרונה בחוזה הרוקי והקבוצה עוד לא התחייבה על העתיד. ספוילר: אין לה יכולת ולא תהיה לה (מחויבת כבר לליארד, מקולום ופאוול במאות מיליונים) להשוות הצעות שהוא יקבל בקיץ וסביר להניח שזוהי שנתו (או חלק ממנה) האחרונה בקבוצה. גם הוא מעולם לא אומן על ידי מישהו שהוא לא טרי סטוטס, קיבל את ההזדמנויות שלו במשורה ויהיה צריך למצוא את עצמו בסגל החדש. הוא שוחח על הקיץ שעבר, העונה לעתיד, היחסים עם המאמן החדש והרצון לראות אותו בתפקיד רכז יותר מאשר קלע. אמשיך לעקוב אחריו במהלך העונה ונקווה שתהיה לו אחת מוצלחת.

לכדור הבדולח:

התסריט האופטימי: הקבוצה פותחת את העונה בסערה, משחקת כדורסל טוב ומנצחת הרבה משחקים מה שממקם אותה בטופ 4 של המערב למשך כל העונה. אין פציעות! בפלייאוף דברים מסתדרים כמו שצריך, עוברים את כל קליפורניה (ווריורס, קליפרס, לייקרס) כדי לתת בראש לברוקלין בגמר והגביע נוחת ב-PDX. לילארד מודיע שלא יעזוב אף פעם וחילופים מינוריים בקיץ בונים שושלת של שלוש/ארבע שנים.

התסריט הפסימי: פציעות ודשדוש נמתחים כל העונה. הקבוצה לא מצליחה לנצח יותר מדי, לא עושה פלייאוף וחוסר שקט אמיתי פושט. לילארד מודיע שהוא רוצה טרייד והקבוצה הולכת לריבילד בקיץ. אולשיי מפוטר ורוב שחקני הבית מוטרדים בשביל בחירות עתידיות. הקבוצה שוקעת בבינוניות של כמה שנים.

התסריט הריאלי: מה שהיה הוא שיהיה: קבוצה ממוצעת בעלת סופרסטאר התקפי וצוות מסייע סביר שמצליחה להגיע לפלייאוף במערב (כמה שזה מובן די מאליו, התברכנו) ואז נתקלת בקבוצה קונטנדרית אמיתית או סתם במישהו יותר בשל/יעיל/אפקטיבי ממנה והעונה נגמרת איפשהו בסיבוב הראשון/השני.

לדעתי, נרקיץ' הוא האקס פקטור וגם החוליה החלשה ביכולת של הקבוצה להגיע רחוק באמת או אפילו להיות מוגדרת כקונטנדרית. הוא פשוט פציע ולא טוב מספיק הגנתית והתקפית (והיה הגורם מספר אחת לביזיון מול יוקיץ' ודנבר שנה שעברה). אחוזי סיומת נמוכים (52% לגבוה זו רמה נמוכה) ולא מחפה מספיק על החולשות ההגנתיות של הגארדים. הוא גם מאוד לא אינטליגנטי אוף דה קורט וחושב את עצמו למרות שהיכולת שלו בינונית. הוא מאוד צמוד ללילארד (בצורה קצת חנופתית כאילו קשר את גורלו בגורלו). סליחה שאני נופל עליו ככה אבל זה באמת הערך המוסף והוא גם עושה את ההבדל כי בתקופות שהוא שיחק ברמה גבוהה הקבוצה הייתה ברמת קונדיטוריות. זה פשוט לא היה לאורך זמן ובזמן הנכון.

"The recently educated"
חתימה לחיים

אמשיך לעקוב כל העונה ונקווה לטוב. השנה גם בטוויטר: Orenmanor26@. מבטיח להחזיר עוקב. תודה לרון, עמיחי, רועי ולכל הצוות בהופס. רק בריאות ואריכות ימים למנחם.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. מטורף. תודה רבה על הסיקור. פורטלנד היא עוד אחת מתעלומות המערב. היתה צריכה להיות ממוקמת הרבה יותר גבוה.

  2. בס"ד
    תודה יאיר.
    ניתוח מרתק מבפנים.
    די מסכים עם מה שאתה כותב, מלבד סיום התסריט האופי י.. שושלת של 3 או 4 שנים, זה כבר תסריט מדע בדיוני..

  3. רק לציין שהסיפור עם צ'ונסי לא היה בדיוק לילארד רוצה לא רוצה ממליץ לא ממליץ, אלא האשמה ישנה בנוגע לתקיפה מינית שעוררה סערה קטנה, ולילארד מרחיק את עצמו מהעניין

  4. תודה.פשוט מעולה.
    מסכים איתך שזאת השנה האחרונה למעשה.כישלון השנה ולילארד שנה הבאה בקבוצה אחרת.
    יוקיץ הוא הנמסיס הכי גדול של נורקיץ,גם העיף אותו מדנבר וגם בדרך כלל עושה לו בית ספר

  5. תודה רבה.
    הבלייזרס בשנים האחרונות עם סגלים מוכשרים שלא מסוגלים להישאר בריאים (בעיקר נורוקיץ' כפי שרשמת). תמיד חסר שם הגרוש ללירה וההגנה שתיקח אותם רחוק מדי.
    אני גם חושב שנורוקיץ' הוא האקס פקטור כי הוא מביא למגרש יכולות של של גבוה שיודע למסור ולקלוע מבחוץ. עכשיו הוא רק צריך להישאר בריא.
    החלפת מאמן היא תמיד אופציה לפני שינוי, אבל אני חושב שצ'אונסי צריך לקבל לפחות שנתיים לפני שאפשר יהיה לבחון אותו.
    יהיו בפלייאוף, כנראה בלי יתרון ביתיות ומסוגלים להגיע לסיבוב השני.

  6. יופי של סיקור מבפנים – מרתק לראות את ההתנהלות, כל הכבוד ותודה רבה.
    הריאלי שלך נראה כאילו הולך להתגשם.
    למרות שעל הנייר יש להם סגל לא רע בכלל, מרגיש שחסר להם משהו (אבל לא ממש ברור לי מה )

  7. אינסייד פריוויו מעולה אורן אתה אשכרה חי את הבלייזרס. הזכרת את ההגנה שלהם ועל זה לדעתי הם יקומו או יפלו. הם נראו נורא הגנתית מול היוקיצ'ים. הפיסטונס של בילאפס היו בדיוק ההיפך אבל זה קל עם ביג בן, המילטון וטיישון פרינס, אבל אולי בכל זאת הוא יצליח להכניס סכמות הגנתיות שלא יתפרקו בכל חסימה.

  8. תודה רבה על פריוויו מעולה כולל המבט מבפנים והראיונות שמתבלים אותו היטב. הפרידה מסטטוס הכרחית, ממש לא בטוח שבילאפס זה שדרוג על פניו אבל ימים יגידו. על פניו התחזקו מעט, אבל באמת מתקשה לראות שיפור דרמטי , אם יישארו בריאים יש מצב לסיבוב שני בהחלט.
    לא אתפלא אם בשלב מסוים יו"ר איגוד השחקנים האיש והמשולם יעלה על שולחן הטריידים במקרה שדברים לא ממש יזרמו..

  9. קבוצה שתמיד משחקת ברמה הגבוהה אבל משום מה נתקלת בתקרת זכוכית.
    זורם עם התרחיש האופטימי האפשרי אבל שושלת…. אין מצב
    🤣

  10. תודה רבה על סיקור מושקע ומצוין. פורטלנד לא מצליחה לבנות סביב לילארד קבוצה שתאיים באמת על האליפות, ושום דבר לא השתנה השנה בנושא, אפילו שאני מאוד אוהב את נורמן פאוול.

  11. קודם כל – אהבתי את השילוב של יום המדיה בפריוויו.
    .
    בקשר לנורקיץ'. אז כן היתרונות שלו זה שהוא מגן טוב, אבל כמעט אף פעם אין לו עזרה, שהוא ריבאונדר טוב, ובהתקפה הוא מוסר טוב, רק שלא היה לו למי למסור. מצד שני הוא באמת לא מסיים בצורה עקבית בצבע והוא איטי מאוד ככה שיחד עם חוסר התנועה של הגארדים בלי הכדור ההתקפות שבהן הוא מקבל את הכדור הופכות להיות מאוד צפויות ונותנות הרבה זמן להגנה להתכונן אליה. פשוט נראה כמו התאמה לא טובה לקבוצה, ועוד בעונת חוזה. בילאפס הבטיח שישנה את התפקוד שלו, בעקבות תלונות של נורקיץ', נשאר לראות כמה זה אפשרי.
    .
    אבל הבעיה הכי גדולה של פורטלנד – הקיץ ה…בעייתי. אפשר לדבר על השמועות שרצו סביב לילארד, פילדלפיה שאורבת בפינה, הבחירה במאמן עם עבר …בעייתי, הניהול של הבחירה במאמן עם העבר ה…בעייתי, מסיבת העיתונאים בה הציגו את המאמן עם העבר ה…בעייתי שהייתה גרועה במיוחד במקום להציג את הדבר היחיד שהיה מציל אותם – מינימום אמפתיה, הזריקה של לילארד להתמודד עם הבחירה במאמן עם העבר ה…בעייתי לבד בהתחלה, הזריקה של בקי האמון מתחת לאוטובוס כדי להצדיק את הבחירה במאמן עם העבר ה…בעייתי, המחקר המעמיק שאולשיי טוען שעשה בנוגע לעבר ה…בעייתי של המאמן שלפי כל הדיווחים כלל פחות מחקר משג'ונת'ן אייזק עשה בנוגע לחיסונים. אבל במקום זה, אתר האוהדים של פורטלנד נתן ל-5 אוהדות שרופות של הקבוצה לדבר על המחשבות שלהן בנוגע לבחירה. שווה לקרוא: https://www.blazersedge.com/2021/6/26/22551327/chauncey-billups-portland-trail-blazers-coaching-hire-response

  12. זה נראה שגם את העיתונאים המקומיים הקבוצה הזאת לא מעניינת.
    אז נסעת בעצם לסקר את פורטלנד בשביל חתימה מסטפן קורי?

    התסריט הפסימי שלך הוא גם התחזית הריאלית לקבוצה הזאת.
    הבעיה היא לא המאמן. הכל מתחיל משחקן הפרנצ'יז שלו חסר את מה שהיה למאמן החדש שלו בכל מה שקשור למנהיגות,הגנה וניהול משחק,
    הסגל קצר מדי ולא איכותי מספיק ביחס לקבוצות העבר של פורטלנד.
    אולי ובספק רב יצליחו להשחיל מהפליי-אין והמקומות הנמוכים לפלייאוף מערבי.

  13. תודה רבה.
    אני מרגיש שהמערב לא מאוד עמוק השנה אז אנחנו כן יכולים להשתחל למקומות 1-4.
    בפלייאוף אנחנו צריכים לעבור סיבוב בשביל שלילארד ישאר לעוד עונה.
    אם הכול יתחבר יש אפילו סיכוי לגמר מערב.

  14. תודה
    אני מקווה שתקבל אקרדיטציות השנה. הגיע זמן.
    ליילרד יגיע לקיר השיפוט ואו שישבר מזה שהשופטים לא קונים יותר את הקפיצות שלו (ירידה בסטט) או שימציא את עצמו מחדש.

  15. נורקיץ – אכן בינוני ביותר. מלבד זה הקבוצה קצרה מדי. לגבי אנפרני, שחקן חלש מאוד בעיניי.
    ואיך זה שפטרסון נאלץ להילחם על מקום בנבא???

  16. איזה פרוויו לפנים!!! ממקור ראשון (כבוד לשאלה במסיבת העיתונאים)
    הבלייזרס ישארו בכותרות בשבועות הקרובים סביב שאלת הטרייד של סימונס, אך עדיין יש להם לא מעט כלים לעשות רעש. הם בהחלט בשכבה השלישית במערב, לא רחוקים מהשכבה השנייה

  17. תודה רבה מנור. מגניב כל פעם להיחשף לנגישות של זה בזכותך ובזכות ראובן.
    .
    אישית אני התייאשתי מהבלייזרס. יכול להיות שבילפס יביא את השינוי כמו שמקמילאן הביא להוקס אבל אני ממש ממש פסימי לגבי זה. גם מבחינת סגנון המשחק וגם מבחינת הכלים שיש להם. קובינקטון הוא מגן אלוהי אבל הוא פשוט קטן מדי בשביל לשמור על עמדות 4-5 והעליה שלו כ4 פשוט לא עושה טוב לבלייזרס. היות והם לא משחקים כמעט אוף דה בול והיות ונורק לא קולע מספיק טוב מחוץ לקשת הריווח שלהם די מתבזבז בעיניי.

  18. תודה רבה.
    פורטלנד היו צריכים להיפרד מסטוטס כבר לפני איזה 3-4 שנים. זה קצת מעט מדי ומאוחר מדי.
    אבל – טוב מאוחר מאף פעם.
    הקבוצה הייתה כשרונית מאוד לעיתים, לעיתים פחות, אבל תמיד לא מאומנת.
    בשיא הדיבורים על עזיבה הערכתי שלילארד יישאר וזה בזכות צ'ונסי.
    אני מאוד מעריך אותו ומאמין שיהיה מאמן מצוין, ומתאים בול כמנטור לדמיאן.
    כל שנה ניבאתי להם בינוניות ולא ספרתי אותם בפלייאוף, השנה אני הולך הפוך –
    צ'ונסי יעלה אותם רמה. השמות של הסגל המסייע פחות חשובים. הקבוצה תשתפר ודמיאן וסיג'יי ישתפרו תחתיו.
    דמיאן יהיה חזק במירוץ ל-mvp.
    אגב נורקיץ, ירדת עליו חזק אבל לפחות על המגרש הוא מאוד אינטיליגנטי.

  19. יופי של פריוויו, אורן. יש פה לפחות 10 שעות עבודה.
    אני איתך בוויב שמתקבל מנורקיץ – מצד שני הוא סבל הכי הרבה מהנוכחות של סטוטס אז גם לו אפשר לתת צאנסי.
    כדי שנקבל משהו בין התרחיש הריאלי לאופטימי, סימונס , מקלמור, ליטל ונאנס צריכים לתת עבודה ותוצרת.

  20. תודה א. מנור (אהוד? 🙂 )
    סיקור מצוין שמעביר גם את הלב וגם את מה שמסביב. רק התמונות מטושטשות משום מה.
    רואים שאתה אוהד אמיתי. אני די מסכים עם מה שהרוב כתבו מעלי, פורטלנד תהיה שוב בינונית. צ'ונסי יכול להיות מאמן מעולה ויש לי הרגשה מצוינת כלפיו, הבעיה היא שהוא היה צריך להגיע לפני 3 שנים. הם היו צריכים לעשות שינויים גדולים גם בסגל כבר אז. הסגל הזה יגיע לפלייאוף ושוב יודח בסיבוב ראשון, פשוט מדכא.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט