הפיל שבחדר: פריוויו עונת 2021/22- פילדלפיה 76רס/ אורי הדר

הקבוצה המדוברת של הקיץ בנ.ב.א פותחת עונה עם סימני שאלה גדולים: הסאגה מול בן סימונס, הארכת החוזה המפלצתית של אמביד ושאלת זהות המחליף של האוסטרלי – האם הסוף של 'הפרוסס' קרוב?

בפרקים הקודמים: מאזן 23-49 ומקום ראשון במזרח, מקום שני בליגה ברייטינג הגנתי (אפשרו 107 נקודות פר 100 פוזשנים), עם נט רייטינג של 5.5. הדחה בסיבוב השני של הפלייאוף.

רבבות מילים נכתבו ונאמרו על הפילדלפיה סיקסרס בחודשים האחרונים, מאז אותו הפסד במשחק המכריע לאטלנטה הוקס בפלייאוף. העונה שעברה נפתחה והמשיכה מצוין – אמביד היה מועמד ראשי ל-MVP ושיחק את העונה היעילה בקריירה, סימונס הציג את היכולת ההגנתית המשובחת בליגה והחלקים מסביב נפלו למקומם בצורה מדויקת, כל הדרך למקום הראשון במזרח ולהגרלה נוחה בפלייאוף.

את הסיבוב הראשון עברו בקלילות מול הוויזארדס הבינוניים. בסיבוב השני פגשו את אטלנטה, כביכול יריבה נחותה ולא מנוסה. בסיום מותחן אדיר ואחת ההשתנקויות הגדולות בעשור האחרון, הפסידו הסיקסרס ב-7 משחקים להוקס. ההפסד הדהד וצרם לא רק בגלל היריבה חסרת הניסיון, אלא גם בדרך שבה פילדלפיה נפלה.

האולסטאר והמועמד לשחקן ההגנה של השנה, בן סימונס, היה מעין פוסטר להצגה של אמביד וסת' קרי מול טריי יאנג וחבריו. בארבעת המשחקים האחרונים של הסדרה סימונס לא זרק אף זריקה לסל ברבע האחרון וקלע 33% מהקו במהלך הסדרה. השיא הגיע במשחק המכריע – 03:30 לסיום המשחק, האוסטרלי וויתר על לייאפ בטוח ומסר למאתיס ת'ייבול. השני נעצר בעבירה, פספס את אחת מזריקות העונשין, ומשם הסיקסרס כבר לא חזרו. עם סיום המשחק, החל הדומינו ליפול:

המהלך המדובר. השדרן על סימונס: "that's when you know the game is in your head".

למרות שסימונס וסוכנו הידוע לשמצה ריץ' פול, נראו נחושים שהשחקן לא ישחק עוד משחק במדי פילדלפיה, נראה שהבלוף ששיחקו בפוקר מול הקבוצה מתפוצץ לנגד עיננו.

מאז שנבחר בדראפט, פילי הפכה מנמושת הליגה לאחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה, שבעזרת האורך והפיזיות של סימונס ואמביד מהווים מכשול לכל קבוצה בפוסט סיזן. היחסים בין דוק ריברס לגארד הוורסטילי עלו על שרטון, עד כדי נתק מוחלט.

בתוך כל הבלגן הזה, אני עדיין מאמין שסימונס יכול להיות שחקן משפיע בקבוצה מועמדת לאליפות, במיוחד אם יישאר בפילדלפיה. בניגוד לרוב הדעות, ההתאמה עם אמביד טובה משחושבים: האתלטיות, בשילוב הגובה וראיית המשחק, יחד עם יכולת העל שיש לו בהגנה לשמור על חמש עמדות היא מצרך נדיר. עם סוללת הקלעים שמסביב, פילדלפיה יכולה להיות גם העונה מסוכנת, כמובן שבעזרת מגמת שיפור מסימונס.

על הנייר, פילדלפיה לא חייבת להעביר אותו כעת, למרות ששווי המנייה של סימונס יורד ברחבי הליגה, בטח אם לא יופיע במהלך העונה. אך גם אם ישחק ויעלה את ערכו, התסריט האופטימלי מבחינת פילדלפיה ומורי היא קריסת מערכות של אחת משתיים: פורטלנד או וושינגטון, כך שלילארד וביל יהיו על הפרק. אחרת אין לפילי שום סיבה לטרוף את הקלפים. מה שנותר להם, זה לעמוד במקום ולשדר עסקים כרגיל.

כמה מילים על התקדים שסימונס ייצר: האוסטרלי הוא רק האולסטאר האחרון שדורש לעבור מקבוצה שהסיטואציה בה לא מוצאת חן בעיניו. מאנת'וני דיוויס, עד לג'ימי באטלר ודרך ראסל ווסטברוק, רובם המוחלט היו לקראת סיום חוזה או הוכיחו את עצמם בליגה מספיק על מנת שיקבלו את מבוקשם. סימונס לא עונה לאף אחת מהקטגוריות הללו – בן חתם על חוזה מקסימום ל-5 עונות בעונה שעברה, ולאחר ההופעה הלא מחמיאה בפלייאוף הקודם הוא מכירה קשה בשביל הסיקסרס לשאר הליגה.

ולענייננו – קצת כדורסל:

כסאות מוזיקליים:

נכנסו: אנדרה דראמונד (חוזה מינימום, עונה אחת), ג'ורג' ניאנג (6.8 מיליון דולר ל-2 עונות).

חזרו: פורקן קורקמאז (15 מיליון דולר ל-3 עונות), דני גרין (20 מיליון דולר ל-2 עונות, עונה שנייה אינה מובטחת), ג'ואל אמביד (סופרמקס בסך 196 מיליון דולר ל-4 עונות).

עזבו: דוויט הווארד (ללייקרס), ג'ורג' היל (למילווקי).

דראפט: ג'יידן ספרינגר (גארד, טנסי), פיליפ פוטרסב (סנטר, גונזגה), צ'רלס באסי (סנטר, ווסטרן קנטאקי).

חמישייה צפויה: שייק מילטון, סת' קרי, דני גרין, טוביאס האריס, ג'ואל אמביד.

הקיץ של פילדלפיה לא היה זוהר, בלשון המעטה. ג'ורג' היל הוותיק חזר למילווקי, דוויט הווארד הוחלף באנדרה דראמונד, שמגיע לקבוצה השלישית בארבע העונות האחרונות, וג'ורג' ניאנג הגיע לגבות את הספסל עם קצת קליעה.

המהלך המרכזי של דריל מורי והנהלת הסיקסרס היה הארכת החוזה של ג'ואל אמביד. התהיות לגבי אמביד ממשיכות באותו הקו מתחילת הקריירה של הסנטר הקמרוני – הפציעות החוזרות ונשנות בגב ובגפיים התחתונות. בעונה שעברה פספס כ-20 משחקים בגלל פציעות מהסוג הזה, אך למרות זאת הארכת החוזה שקיבל היא פעולה נכונה שפילדלפיה הייתה חייבת לבצע.

בניגוד לכוכב שלידו, אמביד הביע נאמנות עמוקה לעיר פילדלפיה ואוהדיה. מה גם שהוא שחקן כדורסל לא רע – שיפור הקליעה לשלוש (קלע העונה 37% מאחורי הקשת), יחד עם העוגן ההגנתי שהוא מעצם הימצאו בתוך הצבע, הוא שילוב שקשה למצוא כמוהו לאורך ההיסטוריה של הנ.ב.א. לאחר שחווה עונת שיא בכל פרמטר, הצעד הבא הוא לשפר את כושרו על מנת שיוכל לסחוב את פילי לסיבובים מאוחרים יותר בפלייאוף, ולהסתמך פחות על הגארדים והקלעים שמסביבו.

האקס פקטור: מי יחליף את בן סימונס בחמישייה הפותחת?

לפילי אין מענה או מחליף טוב לסימונס בסגל, לפחות לא שחקן עם סט היכולות שלו. החמישייה שפתחה רוב העונה הקודמת (סימונס-קרי-גרין-האריס-אמביד), שיחקה כדורסל הגנתי מצוין, אך גם ההתקפה הייתה מהטובות בליגה – ב-32 משחקים ו-656 דקות ביחד, הנט רייטינג של החמישייה היה 14 (!), מהגבוהים בליגה.

אל הנעליים הגדולות של סימונס נכנסים אחד מהשלושה: שייק מילטון, טייריס מקסי או מאתיס ת'ייבול. כל אחד מביא עמו משהו אחר לשולחן: שייק מילטון הוביל את החמישייה השנייה של פילי בעונה שעברה, ובעל יותר ניסיון ממקסי בהובלת כדור ועשיית משחק. מקסי הוא גארד שמתחיל את עונתו השנייה, מפוצץ אנרגיה ויכולת מתפרצת על המגרש, דבר שחסר בהיעדר סימונס בחמישייה של הסיקסרס. לבסוף, ת'ייבול הוותיק מבין השלושה, אחד מהשומרים הטובים בליגה. באספקט הזה יכול לכפר על החיסרון של סימונס, אך מבחינה התקפית יש לאוסטרלי השני עוד הרבה לאן להתקדם.

התשובה לשאלת המחליף אינה מושלמת. לכל אחד מהם חסרון מובהק, אך גם סימונס לא היה מושלם. בעיניי, ת'ייבול עם ההגנה שיוסיף ייתן לפילי ממד אחר וזהות מסוימת לקבוצה. ת'ייבול יתבקש בעיקר לעמוד בפינות ועל קשת השלוש בהתקפה, אך עוד ניסיון לא יזיק לו. עם השיפור של סת' קרי ועוד אחריות לטוביאס האריס, כנראה שהגארדים האחרים עדיין, וכנראה גם לא יהיו, ברמה מספקת של שמירה והובלה של הכדור, ולכן העדיפות היא שיעלו מהספסל ביחד.

מתוך הטוויטר של דריל מורי (@dmorey) – ציוץ המציג את החמישייה של קבוצתו בראש טבלת החמישיות הכי יעילות בליגה בעונה שעברה.

תחזית:

אילו היה זה סיפור עלילתי רב מכר, בן סימונס גיבור הסיפור היה אמור לכפר על עוונותיו, ומנסה להציל את הכבוד שאיבד על מנת לחזור אל צבאו ולנצח במלחמה. אך במציאות הקיימת, סימונס מעדיף הכל מאשר להוכיח את עצמו בפילדלפיה שוב, וברגעים רבי הלחץ אל תוך הקרבות הפלייאוף נעלם כאילו לא היה. משום כך, הופך סימונס לגיבור הטרגי של הסיפור – ההזדמנות שניתנה לו לשחק לצד שחקן כמו אמביד, ועוד בשוק עם בסיס אוהדים כמו פילדלפיה היא נדירה, בנוסף להבטחה שיעבור לקבוצה טובה יותר היא לא מציאותית.

לגבי פילדלפיה – רק הזמן יוכל לספר איך ייפתר הפלונטר הזה, לכן קשה מאוד לחזות כיצד תראה העונה של פילי. דוק מאמן טוב לעונה הסדירה, אך כולם יודעים את בעיות התקרה שלו בפלייאוף. דריל מורי תמיד מנסה לשפר את הקבוצה שלו ואמביד עדיין אחד מהשחקנים הטובים בליגה. הקבוצה עשתה את כל ההכנות האפשריות על מנת לצאת עם ידם על העליונה בקרב התקשורתי מול סימונס, עכשיו רק נותר לשחק ולגבש את הקבוצה דרך הסערה הזו.

העומס בצמרת המזרח רק מתגבר והרבה קבוצות מגיעות לעונה עם ציפיות להגיע לפלייאוף. קבוצות שהתחזקו בקיץ כמו הניקס, הבולס ואפילו שארלוט יגיעו לעונה ללא כל הסחות הדעת שיש בפילי. בהנחה שסאגת סימונס לא תיפתר סופית העונה (לפחות לא עד לטרייד דדליין), ואם אמביד לא יפצע למספר שבועות, הסיקסרס טוענים למקומות 5-6. אם יתדרדרו לאזור הפליי-אין הם יהיו קבוצה מסוכנת, אך לא לשם דריל מורי כיוון כאשר הגיע לפילי מיוסטון. במקרה הגרוע בו אמביד יעדר לאורך זמן ממושך, ובהיעדר סימונס, פילי בקושי תצליח להחזיק את ראשה מעל המים ואף יכולה לפספס את הפליי אין. ויש גם תסריט אופטימי, על סף הדמיוני: סימונס חוזר, קולע שלשות בלי הכרה, הקהל סולח לו – ופילי צועדת לעבר האליפות בגאון. לא הגיוני? זו אמריקה – בייבי…

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. תודה למרות שלא מסכים עם בפוסט בקשר לנגר האוסטרלי. סימונס מחרבן שנים בפלייאוף והפרוסס מת עם החוזה מקס שהביאו לו כמו שכתבנו לפני שנתיים, השביקה הנוכחית הייתה רק עוד אחת מהופעות הגרועות שלו גם אם הגרועה מכולן.
    .
    פילי לא מסוכנת עם סימונס בפלייאוף ופרט לעונה עם באטלר אמביד והאריס אף פעם לא הייתה, קבוצה מוגבלת מאוד התקפית שהתקרה שלה זה הפחון האוסטרלי. זה 4 מול חמש בהתקפה ולהקיף אותו קלעים זה להוריד את הקבוצה ליגה, סימונס נגר שלא מסוגל ליצור נקודות או לעקוף שומר באתלטיות כל הבחירה שלו לאולסטאר ולחמישייה שלישית רק מראה מה המאמנים והכתבים בליגה מבינים, שחקן משלים שניסו למכור ככוכב והבלוף מתגלה פעם אחר פעם בפלייאוף, שחקן רגבי שבטעות הגיע לענף הלא נכון.
    .
    סימונס מגן פרימטר מצויין אבל הוא לא יכול לשמור על עמדות 1-5 גם אם רוצה ובטח לא על הכוכבים של הליגה שפשוט לא ניתן לעצור אותם, קוואי עשה עליו שיאי קריירה, יאנג חיסל אותו עם הזריזות, וסנטר פשוט היה מועך אותו עם הכוח והפיזיות, וגם הוא לא ארוך ואתלטי כמו רוב הPF בליגה (יאניס דיוויס דוראנט…), ובגלל הידיים הקצרות (ולא רק זה לפי קיילי גנר וקהל פילי) אין לו ייתרון אורך גם על הSF עם המשוטים במקום ידיים.
    .
    התסריט האופטימי גורם למלחמת הכוכבים להראות סרט דוקומנטרי, מה המצב של פילי עדיין יש לה שחקן בקליאבר של MVP שנכנס לפיק הקריירה שלו, יש לה סגל מסייע טוב מאוד, והתקרה של טרייסי מקסי גבוהה, עוד מעט קבוצות יכנסו ללחץ ופילי תנסה לעשות מהלך על בראדלי ביל או ליליארד או לקבל נכסים מקבוצה מפגרת שתשלם על הבלוף האוסטרלי, חצי גמר מזרח ומקומות 4-6 נכון לבנתיים זה התסריט הריאלי

  2. סיקור מעולה. מסכים בגדול. תודה!

    התחזית שלי: סימונס לברוקלין קיירי לפילי
    ברוקלין לוקחת אליפות בהליכה, סימונס מפתח שלשה לא רעה. קיירי רב עם אמביד, פורש ורץ להיות סגן הנשיא של טראמפ ב 2024.

    יאללה תביאו את הליגה

  3. לפילי אין מה למהר עם סימונס. דריל מורי מחכה לדמיאן. הוא יקווה לפתיחה רעה של פורטלנד. פילי יכולים לחכות גם לקיץ לא רק לינואר. אני מקווה שסימונס ישחק כמה שפחות ושמקסי יקבל את המקום בחמישייה. מסקרן אותי לאן פילי תגיע איתו. פילי יכולה לסיים בכל מקום בין 1-5 וזה לא יפתיע.
    לא מאמין שהם יסיימו לפני הנטס כי הנטס חזקים מאד לכן אם לא יהיו פציעות אני אלך איתם על מקום 2.
    גם בפלייאוף לטעמי בלי סימונס הם ינצחו כל קבוצה שהיא לא הנטס.
    אם ינחיתו בהמשך את דמיאן הם לדעתי לוקחים אליפות

    1. שמעון, אני יודע שאתה אוהד פילי והכל, אבל די להיות עיוור. זה מועדון כושל שסם הינקי לקח למצולות ואז הביאו את קולנג'לו שעשה בושות (אבא שלו הצליח להחריש את זה יפה יחסית), במקומו את אלטון בראנד הטירון ואז על הראש שלו את דריל מורי וראינו איך הקדנציה שלו נראית בינתיים. למה לכוכב יציב וחיובי כמו לילארד לרצות ללכת לחרא הזה בשביל לשחק ליד פה גדול ופציע כמו אמביד שעוד לא השיג כלום בקריירה, ועוד מול הנטס ויאניס במזרח??? אם כבר שאמביד ידרוש טרייד לבלייזרס כדי לשחק ליד דיים…

      1. למה לדמיאן לעבור? כדי לקחת אליפות. מה יש לו לעשות בפורטלנד אחרי שזה יכשל שוב העונה?
        אלטון בראנד עשה עבודה נהדרת הביא את אמביד באטלר והאריס זה היה אמור להספיק בשביל אליפות אבל השאירו את ברט בראון שהצליח להרוס. אמביד הוא שחקן טופ 10 בליגה שיש לו עוד 6 שנים לפחות בשיא על מה אתה מדבר לא השיג כלום? ישיג בקרוב

  4. אשליית ה-"לילארד לפילדלפיה" היא מהאשליות היותר משעשעות.
    המזרח רק התחזק,
    ופילדלפיה מבזבזים את אמביד בלשחק משחקים עם סימונס.
    .
    יש איזו שורה תחתונה ברורה בנוגע לסיטואציית סימונס –
    תפקידו של GM זה לצאת חכם. להיות צודק לא עוזר לכלום.
    פילי במקום לחבק את סימונס רגע אחרי ההדחה בפלייאוף ("סימונס היה העוגן ההגנתי שלנו כל השנה, גם בפלייאוף. הוא שחקן ההגנה הטוב בליגה!")
    ואז בשקט (כמה שאפשר) לנסות למצוא טרייד עבורו,
    בחרו להיכנס אתו ראש בראש.
    את המחיר הם משלמים, וישלמו בהמשך ביתר שאת.

    1. זה שסימונס נהיה היסטרי בגלל תשובה שהייתה בכלל אמורה להבהיר לעיתונאים להמשיך הלאה, זה בעיה שלו , עדיין באותו ראיון וגם למחרת דוק ריברס אמר בדיוק את מה שאמרת על סימונס, דוק ריברס גם היה התומך הכי גדול שלו במהלך העונה וחוץ מללק לו את הביצים עשה הכל.
      גם אמביד לא אמר שום דבר יוצא דופן , הוא אמר שנקודת המפנה הייתה שבמקום דאנק קיבלו רק נקודה מקו העונשין ובמשפט הבא אמר גם שהוא לא שיחק מספיק טוב,עשה טעויות והוא לוקח את זה על עצמו.
      לא נראה לי אפילו שזה נכנס לטופ 10 של עלבונות אם אתה שואל אותי.
      דריל מורי מאד חכם, אם היה עושה טרייד עכשיו או בקיץ ומקבל את הזבל שהציעו הוא היה טיפש,הדבר החכם זה לחכות.
      ומי שחושב שמילטון יהיה בחמישייה אין לו מושג,מילטון לא מסוגל לכדרר,להוביל כדור ולנהל משחק ,הוא תמיד לוקח את ההחלטה הלא נכונה,הדבר היחיד שמילטון מסוגל לעשות זה קאצ' אנד שוט וכניסות לסל נגד שחקני ספסל, הוא יעוף בטרייד יחד עם סימונס

      1. שייק מילטון לא לרמה של שחקן פותח בטח לא רכז, מקסי היחיד שיכול להיות ברמה הזאת הוא לא קיבל מספיק הזדמנויות לדעתי.
        .
        אמרתי לך אני מפיל את אותה האשמה על ריברס שנתן לבלוף בכלל לשחק, בפלייאוף סימונס זה האסון מספר 1 בליגה (אפילו יותר מהשביל המקפץ של הלייקרס). דריל מורי GM נוראי רק לראות מה הוא עשה ליוסטון שילם 4 בחירות דראפט ראשונות על הדביל המקפץ. פילי מחכה לברדלי ביל שיש לו שנה בחוזה וקבוצה מסריחה כמו וושינגטון.

      2. בכללי כל ההתנהלות של פילי הזוייה הGM הטוב ביותר שהיה להם במאה הנוכחית הינקי שפילי עדיין עם הראש מעל המים בגלל הנכסים שצבר (והשחקנים שבאו בעקבות) ומשם רק זבל אחריו, מורי זה רק עוד דביל ברשימה ארוכה של GM כושלים, היה לו הזדמנות לבעוט את סימונס להוסיף נכסים ולקבל את הארדן והוא סירב

      3. נו טראסט באמת כולם ראו איך זה נשמע זה דבר שלא נהוג לעשות אבל קורה גם שליימה שלח את רפי כהן וטלקר למכור ירקות בשוק😂😂.
        פילי שגו בתגובה וזו טעות שהייתה נוראית. עדיין למזל יש לא מעט דבילים ברחבי הליגה והם מחכים לדביל כזה שיתן הרבה על סימונס😎

    2. כל מילה. כל החוזי מקס האלה שהערך שלהם ירד זה אך ורק אשמת ההנהלה. חייבים לשמור על שקט ולמכור ביוקר סחורה מנטאלית פגומה, זה א ב של ג׳ ם ב נ ב א. סימונס היה יכול להיות המלפפון הכי לוהט, כמו בכל שנה יש ישנם כמה מלפפונים רקובים בשק.

  5. פריוויו טוב. כל יום שסימונס שם הוא בזבוז לשני הצדדים, לכן לדעתי לא יעשו יותר מטופ 4 במזרח. קשה לחזות את הקבוצה הזאת, מאוד, אבל קשה לי לראות אותם עוברים סיבוב ראשון אם לא מגיע רכז מוכח בפלייאוף.

  6. תודה רבה.
    סאגת בן סימונס בהחלט תכריע לאן העונה של פילי תלך. אמביד נמצא בכושר הטוב בקריירה שלו ואמור להשתפר, בעיקר בכושר משחק ואמידות.
    ההרכב של פילי מצויין ולראייה המקום הראשון בעונה בסדירה בעונה שעברה.
    אבל הסיטואציה עם סימונס טורפת את הקלפים והשאלה מה פילי יקבלו עבורו (לפחות הוא הבין שהוא צריך לשחק כדי להעלות ערך). מקסי ומילטון לא מספיק טובים לעמדת ה-PG הפותח.
    אם סימונס או עם התחליפים הם אמורים להגיע לפלייאוף עם ביתיות. אמביד אמור לדאוג שזה יקרה, אבל מפה זה סימן שאלה גדול

        1. סימונס נותן יכולת של שחקן משלים הגנה ומסירה ויכולת הובלת כדור במתפרצת לא הרבה מעבר, בעונה הסדירה הוא נותן פה ושם הופעות וטריפל דאבל דבילי כזה או אחר כיוון שאין הגנות ואין התאמות.
          .
          בפלייאוף הוא לא קיים ושלילי בגלל האפס יכולת התקפית. האופנסיב רייטינג של סימונס זה הבדיחה הגדולה ביותר של עולם הסטטיסטיקה.
          .
          וזה מגיע למסקנה הברורה מה שטענו תמיד בן סימונס הוא שחקן משלים ויכול להיות שחקן משלים מצויין בסיטואציות ספציפיות (כמו דריימונד בגודלן סטייט) אבל הןא לעולם לא היה כוכב ולתת מקס לסנדל הזה זה להפיל את הקבוצה שאולה (בדומה ליוטה וגובר…)

          1. בדיוק ברוך כל מילה

            הרבה אנשים לא יכולים להבחין בין שחקנים טובים או אפילו מצויינים לבין סטאר פאוור שמנצח סדרות פלייאוף. השחקנים המצוינים האלה כמו דריימונד וסימונס הם התאמה מושלמת לתפקיד הצוות המסייע של סטארים כמו קרי או דוראנט שהמשחק שלהם מבוסס פרימטר (שלשות, חדירות והוצאות, פיק אנד רול) ופחות לענקי צבע כמו אמביד, לכן פילי לא ממקסמת את הפוטנציאל שלה.

            לסימונס מגיע חוזה של משהו כמו 20 מיליון דולר לעונה. אין לי ספק שהוא יכול להיות שחקן חמישייה בקונטנדרית, רק שלא יהיה אחת משלוש האופציות ההתקפיות הראשונות שם

            1. זה למה הוצאנו ספר בשם ההבדל בין נגר לשב״ר, הנהלת פילי לא קראו

  7. תודה על הפריוויו אורי ותודה שלא חפרת על נושא סימונס (בשביל זה יש לנו את ברוך). פילי יהיו קבוצה חזקה גם השנה עם סימונס או בלעדיו. אמביד שיפר את הכושר הגופני ואת אחוזים מבחוץ ואפילו הפאמפ-פייק המטופש שלו מהשלוש עובד היום. האריס עובר בשקט בשקט מתחת לראדר ונותן יופי של תפוקה והקו האחורי עם סת׳ קרי, מקסי, מלטון וקורקמאז יחזיקו את העסק בעונה הסדירה בלי בעיה. הקושי יתחיל בפלייאוף בלי שיש לקבוצה גארד יוצר איכותי, אבל מרגיש לי שדווקא סאגת סימונס הביאה עכשיו לתוצאה ההפוכה והערך שלו רק יעלה עם התקדמות העונה ואם הוא יחזור זה אפילו יוסיף. אני לא מחזיק מריברס (כמו כולם) אבל הוא מאמן עונה סדירה טוב ושדרג את פילי מאוד יחסית לעונה הקודמת. קורקמאז וג׳ו חייבים לשחק יותר ודראמונד שהשתחרר מהנדלן שיש לאמביד בראש שלו הוא שדרוג גדול על השטויות של הווארד.
    גו פילי

        1. בלי סימונס זה פשוט לא יקרה. אתה יכול להמשיך לקרוא לו דחליל אבל חוץ מקליעה הבחור עושה פשוט הכל על המגרש. בלעדיו אמביד די לבד במערכה.

            1. שימון
              אני מסכים לגמרי עם אברי.
              אם סימונס לא ישחק או שישחק בלי חשק, אל תהיה בטוח שהסלטיקס לא יתנו לכם פייט.
              אמביד בכה כל פעם שהורפורד שמר עליו ואל החמוד חזר הביתה בשביל לתסכל שוב את העמבה הגועלי.

  8. תודה רבה.
    האמת שמקרה סימונס זה כבר מעבר לפילדלפיה ויכול לגרום לכל הליגה להשתנות.הקבוצות היותר קטנות יכולות לשלם מחיר גבוה על הסיפור הזה.
    מי אמר למשל שברגע שציון לא יקבל את החוזה הגדול מניו אורלינס הוא לא יעשה את אותו הדבר? או כל כוכב אחר שיחתום על הארכת חוזה ומיד ידרוש טרייד.
    מצב בעייתי ביותר שתכלס אין פתרון קסם ובסופו של דבר פילי יעשו הרי טרייד וסימונס יקבל מה שהוא רוצה.
    לגבי פילי עצמה תהיה בצמרת המזרח אבל לא באמת יכולה לתת פייט למילווקי או ברוקלין

    1. זה למה הליגה עמדה מאחורי פילי ונתנה לה להקפיא את המקדמה של בן סימונס, ריץ פול ולברון אכלו כאן מפלה קשה שלדעתי תחזור אל השחקנים ובצדק. השחקנים לא רק ירקו לבאר שממנה שותים אלא גם השתינו לתוכה, והליגה הייתה חייבת להגיד מספיק.
      בן סימונס היה רק פיון במלחמה הזאת והוא חזר לפילי עם הזנב בין הרגליים.

      1. כן אבל השאלה מה יהיה עכשיו.
        נגיד שסימונס חוזר ועושה מעין שביתה איטלקית קטנה,אז הכוח עדיין נמצא סוג של ביידים שלו בעובדה שבסופו של דבר הוא יקבל את הטרייד למרות שרק חתם על חוזה ענק.לצורך העניין נגיד שציון לא יעשה כמו סימונס וישתין מהמקפצה אלא ירמוז וירטן ויראה חוסר נוחות וחוסר חשק עד שבסוף יאלצו לעשות עליו טרייד.

  9. תודה אורי. מקווה שימצאו פתרון לסאגת סימונס ,משמכ ימצאו מישהי שתהיה מוכנה לקלוט אותו. לא רואה אותם בהרכב הקיים עוברים יותר מסיבוב והאמת ממש לא מופרך במצב הקיים שלהם שילכו אחורה עם התחזקות הקבוצות שהיו מתחתיהן בעונה החולפת.. בקיצור גם הדחה בסיבוב ראשון או פלייאין לא תפיל אותי מהכסא.

  10. בא נגיד ככה, אם אני ה-gm של ווש/פורטלנד, ומשום מה אני מעוניין בכוכב שיפריע לריבילד בתמורה לביל/לילארד ולא המון בחירות, אני הולך בלי לחשוב על טוביאס האריס. פורוורד של 20 נק' ואחוזים יפים לשלוש. קצת יקר אבל עדיין משתלם הרבה יותר משחקן שלא זורק לשלוש גם כשהכל בסדר, עם טראומת עונשין וזריקות ברבע הרביעי וגיליון התנהגות בעייתי. סימונס יכול לעבור רק לקבוצות מיואשות שגם ככה בדרך לכלום עם מה שיש להם. אני חושב שרק סקרמנטו נכנסת פה, מצד שני, זה גם די נשמע כמו וושינגטון, אז אולי הם כן ישיגו את ביל

    1. מה יש לך לעשות עם טוביאס? הוא מקבל 40 מיליון שסימונס מקבל 30. אתה הולך לריבילד מה הוא יתן לך?
      שלא תבין לא נכון הייתי נותן לך בכיף את טוביאס על דמיאן אבל לא עדיף לך 6 בחירות עם החלפות ובחירות מאוחרות מאוחרות מאשר טוביאס?

      1. ברור שעדיף בחירות דראפט. רשמתי שזה רק במקרה ואני רוצה בתמורה כוכב שיפריע לריבילד, אז אני כבר מעדיף את טוביאס. גם רשמתי שטוביאס יקר לסטטיסטיקה שלו.

        כשאני חושב על זה, אולי עדיף את סימונס בשביל הטנקינג.

  11. רטוריקה היא דבר נפלא. קודם כל האשימו את כל שנות הטנקינג המבישות ״בתהליך״ אחר כך הפסידו כמה שחקני מפתח הימרו על סימונס הביאו מאמן וגנרל מנגר כושלים שהאשימו את השחקן מספר 2 או 3 בקבוצה והאש לא התקרבה אליהם.
    חבל לי רק על האוהדים של הקבוצה של העיר שקובי גדל בה.
    לפחות אני שמח שפילי ספיישל לא יזכה לעולם לראות אליפות של הסיקסרס כי הוא בטח ידבר על זה עד סוף חייו

            1. באת להדליק, הא?

            2. הוא רק מנסה להזכיר למי ששכח שהוא תומך באונס.

            3. ברור, ברור.
              מעניין אם עדיין יש פה מי שינסה להכחיש את הנטיות האלו של שמעון.

            4. לחוס אונס המחשבות שלך גם לא עובד לך, זה לא יעזור כמה תנסה למכור לנו פה שטויות המצאות בדיות והזיות של מי טו, היא רצתה בלק ממבה הלכה קיבלה כנראה הממבה השתולל מעבר למה שציפתה הוכשה במקום לא נכון:).
              תזהר תכף ישלחו עליך את דרק רוז ותיבס 🙂

            5. טוב טוב, חברים, כוס מים.

            6. לא, אברי. אין פה שני צדדים שווים שצריכים להירגע.
              אין סיבה לקבל את תמיכת האונס שלו בשלווה ובחיוך.

            7. LJOS שמעון צודק. היא בטח הייתה ממש חרמנית וגולדיגרית ונימפומנית (שזה יותר מחרמנית)

            8. צודק, בסך הכל רצתה מין אלים מאוד תמורת כסף ושכחה את החלק של הלרצות.

            9. 1 בלילה הזמינה את הממבה לחדר במלון תמימה היא לא , מעניין אותי Ljos יש לך מצלמי בחדר שאתה יודע מה קרה?

            10. כן, ברוך. תמציא עוד דברים שגם אם היו נכונים לא היו אומרים כלום.
              יש מספיק מידע בחוץ. זה שאתה בוחר לראות דברים בצורה מסויימת ולהמציא אחרים רק אומרת עליך ועל כמה אתה תומך באונס.

            11. כנופיית קיירי – לכו תלמדו את העובדות של התיק הזה לפני שאתם מצהירים ש'היא רצתה את זה' וכיוב. אתם פשוט מדברים מבורות, ולא 'בורות' מהסוג של אני יודע שכך וכך אבל אני מאמין לכך וכך, אלא ממש בורות של מי שלא קרה את החומר.

          1. קובי ברייאנט במקרה הזה חף מפשע עד שתוכח אשמתו, אף אחד לא יודע מה היה באותו חדר ארור בקולרדו ב1 בלילה. לקובי ברייאנט היה עדיף לשלם ולגמור עם הפרשה הזאת מהר כמו שרונאלדו העדיף לשלם ב2009 ורואים את הבחורה קופצת אליו במסיבה.

            1. הם יודעים.
              לוחמי הצדק יודעים, ולכן רוצים להיות התובע, השופט והתליין של אדם שלא הוכחה אשמתו ולשרוף אותו בכיכר.
              כי זה כידוע לכל, צדק.
              וצריך להראות לכולם כמה אנחנו מוסריים וצודקים, ונעלים בערכינו על תתי-אדם, שלא מאמינים למשל, בשריפת אדם שלא הוכחה אשמתו בכיכר העיר.

            2. לחוס הינו אנס המחשבות 🙂
              מנסה לכפות דעתו רצונו ומחשבתו באין אנו מעוניינים בכך. הוא חושב שכל אחת שתצעק אונס ותבכה בטיוי נאמין לה :). זה שהפתי מאמין להן לא אומר שגם אנו נאמין

            3. כבר באתי לכתוב משהו לאשך אבל דמות איקונין של התומך באל צצה אל מול עיניי וידיו של מאנו כבלו אותי

            4. נו, גם במקרה כל כך מובהק וברור כמו של קובי אתם מצליחים להמציא שטויות כדי להגיד אחרת, אז אתם רק מוכיחים כמה אתם תומכים באונס.

            5. חזקים פה בהאשמת הקורבן. יכולים להתחבר לאלעזר שטרן החברה פה.
              או לאייל גולן, עומר אצילי,דור מיכה, כל מיני גברים בוגרים בעמדות כח שמנצלים אותו לפגיעה ואחר כך הולגים להתקרבן.

            6. אף אחד לא תומך באונס תומכים במשפט הוגן,לא בלתלות אדם בציבור. גם במקרה דרק רוז צעקת שהיה אונס והשופטים קבעו שלא זה עדיין לא מפריע לך לתלות אותו בציבור ולקרוא לו אנס (לא בצדק) יש הליך משפטי שכל אדם זכאי לו אני יודע שזה מוזר לך.
              .
              קובי ברייאנט באותה תקופה היה אחד הכוכבים הגדולים בארהב ואחד השחקנים הטובים בעולם צעיר מולטי מיליונר, יש כמויות של בחורות שרק יקפצו אליו וינסו לסחוט אותו והטענה הקלה ביותר זה אונס, שוב אני לא מציין אם היה או לא היה רק שאנחנו לא יודעים ולא יכולים לשפוט

            7. אסף יפה שקיטלגת אותנו ישר, אני יודע שיש באתר קשיי קליטה אז אני אסביר לך לאט לאט אף אחד לא האשים את הקורבן ,אולר מציינים דבר ברור ופשוט מאוד שכל אדם זקוק להליך משפטי הוגן ויש לו את חזקת החפות, כן גם לקובי, אבל לתלות אותו בכיכר העיר ולצעוק אנס זה ללא משפט זה צדק!!!

            8. First, I want to apologize directly to the young woman involved in this incident. I want to apologize to her for my behavior that night and for the consequences she has suffered in the past year. Although this year has been incredibly difficult for me personally, I can only imagine the pain she has had to endure. I also want to apologize to her parents and family members, and to my family and friends and supporters, and to the citizens of Eagle, Colorado.

              I also want to make it clear that I do not question the motives of this young woman. No money has been paid to this woman. She has agreed that this statement will not be used against me in the civil case. Although I truly believe this encounter between us was consensual, I recognize now that she did not and does not view this incident the same way I did. After months of reviewing discovery, listening to her attorney, and even her testimony in person, I now understand how she feels that she did not consent to this encounter.

              I issue this statement today fully aware that while one part of this case ends today, another remains. I understand that the civil case against me will go forward. That part of this case will be decided by and between the parties directly involved in the incident and will no longer be a financial or emotional drain on the citizens of the state of Colorado

            9. קודם כל – מה שגיא.
              מסכן קובי, כמה שהקריירה שלו והחיים שלו נהרסו. לא זכה באליפויות, באוסקר, בהערכה מקיר לקיר. שרפו אותו.
              וכל זה רק כי תקפו כל כך את האישה שאנס שאי אפשר היה להגיע למשפט, אבל עדיין כל המידע נמצא מספיק בחוץ כדי שכולם יוכלו לדעת בדיוק מה קרה שם, והם עדיין עוצמים עיניים ושוכחים שאפילו המנוספירה של לפני עשור התקדמה מאז והפכה לתרבות האינסלית המגעילה.

            10. חחח גיישון מביא ציטוטים שזה רק יעני בפני המתחסדים שיחזירו לפרסומות וזה
              מביאים "אמת" שמישהו מפיץ וקוראים לזה אמת 😂😂 גדולים אלו.
              לא יעזור לכם לא מאמינים לזה😉
              תנסו לשכנע מישהו אחר

            11. תגובה חשודה,
              מאוסה השיטה שלך להגכיח כל דבר וכל אחד.
              לא ברור לי על מה אתה נלחם –
              לרגע אין כאן ניסיון לשכנע אותך במשהו. הרי גם אם הייתה עדות מצולמת היית כותב שזה מבויים,
              ברורה לכל דעתך.
              .
              יש שורה תחתונה אחת ברורה –
              אלו מילים של קובי בראיינט,
              לא שלי.

            12. בחיאת שמעון, התחלקת על השכל? אתה מגיב כאן פשוט בלי לדעת כלום מהעובדות. וזה לא מקרה שאולי וכנראה ופרספקטיבה ואי הבנה. תקרא את העובדות, זה די ברור שקובי לא היה בסדר כאן.

            13. חחח ברוך עם עורכי הדין שקובי יכול להרשות לעצמו אתה מדבר על משפט הוגן?
              .
              ושמעון לא צריך עובדות כי זה ברור שרצתה את הממבה שלו וקצת אלימות על הדרך

            14. אנשים ציניים ממני היו אומרים שכל צד בסיפור הזה קיבל את מה שמגיע לו…

            15. אור זה שהוא עשיר זה אומר שהוא זכאי למשפט שהוא לא צדק ולא אובייקטיבי?
              בסוף במדינה מודרנית יש דרך לשפוט אדם, ויש לכל אדם את חזקת החפות. כן גם לקובי.

              ואין כן תמיכה באונס או משהו אלא תמיכה בצדק

            16. איזה צדק? קובי פריטי מאץ' הודה (תקרא מה שגיא הביא). עורכי הדין שלו והמעריצים שלו עשו לה את המוות עד שאי אפשר היה להגיע למשפט. היה הסכם מחוץ למשפט. המידע ידוע לכולם ומפורסם. יש יותר עובדות בחוץ מברוב משפטי האונס, שאין לך שמץ של מושג כמה הם קשים לנשים שנאנסו ולכן כמה נשים מפחדות ללכת למשפט.
              מה שאתה עושה זו תמיכה באונס, ברוך. לא יותר ולא פחות. לא משנה כמה תנסה להתחמק ולחרטט.

            17. הקטע שאתם מנסים לנהל דיון על הנושא עם אנשים שמאמינים שאם אישה הגיעה איכשהו למצב שהיא לבד בחדר עם גבר והשעה אחרי 12 בצהריים אז הגבר יכול לעשות לה מה שהוא רוצה וזה לא יהיה אונס, כי ברור שהיא רצתה את זה הזמינה את זה ווטאבר התירוץ מי בי, לא מובן במיוחד.
              מה המטרה כאן בדיוק?

            18. לדבר איתם ברור שאין סיכוי. יותר גרועים משרפרפים.
              המטרה לתת קונטרה לשטויות שלהם כי אני לא בטוח שזה טוב לתת לרעל שלהם לטפטף בכל מקום בלי מענה, להמשיך להראות באיזה אנשים מדובר למי שעדיין איכשהו פספס ולא לתת להם לנסות להתחמק עם המחשבה שהם איכשהו נלחמים עבור צדק. אבל בעיקר להוציא עצבים על שרפרף.

            19. הגועל יוצא החווצה לא חדש, נלחמים בשביל משפט צדק, יכול להיות שבהחלט קובי אנס ויכול להיות שלא בשביל זה יש משפט, אבל LJOS הצדיק כבר החליט , כמו שהוא קורא לדרק רוז אנס והחליט שהיה אונס למרות שדרק רוז יצא זכאי (ולדעתי יש אותם כמות של עובדות)..
              .
              תוג המכבסת מילים והתקיפה של כל מי שלא מסכים לך לא מתאימה לך חבל. אנחנו רחוקים מלתמוך באונס או כפייה של כל סוג מגע

            20. פיקטיבי
              אני לא מבין למה אתה כל הזמן מרגיש מותקף בכללי, ובאופן פרטי כאן(אלא אם אתה מנסה לרמוז שאתה אכן חושב שמישהי שמוצאת עצמה לבדה בחדר עם מישהו נמצאת בסיטואציה שבה היא "מסכימה" ל"מין" לא משנה איזה באיזה צורה הדבר מתרחש).

            21. הדברים שלך אבל בהחלט מעלים את השאלה של האם דרושה הרשעה בבית משפט כדי שיתרחש אונס מבחינתך

            22. https://www.thedailybeast.com/kobe-bryants-disturbing-rape-case-the-dna-evidence-the-accusers-story-and-the-half-confession

              הבדיקה הראתה תקיפה מינית, אין פה ספק בכלל ואני מתנגד לזה באופן נחרץ כמו לכל אונס . עם זאת אנחנו לא יודעים את כל הפרטים ומה בדיוק התחרש בחדר של הבלק ממבה ב1 בלילה ולא מעט פרטים יכלו להיחשף במשפט שיכלו לשנות את התמונה בסוף אין לנו מצלמות (כמו במקרה של רוז שLJOS עדיין מתעקש על אונס למרות שיצא זכאי ), בהחלט דרושה הכרעה משפטית כדי לקבוע אונס.

            23. זה כאילו תשובה של כן או שאין לך מושג לגבי הפרטים במקרה של רוז?

            24. "הוי האמרים לרע טוב ולטוב רע שמים חשך לאור ואור לחשך שמים מר למתוק ומתוק למר"

              ברוך אתה צריך להיות גאה שזה מי שתוקף אותך ככה.

              בכללי זו שאלה מעניינת איך אמורים לתפוס את המציאות, האם למשל בגלל שקובי לא הורשע, אומר שהוא לא אנס?

              זה לא המקום כמובן לדון, ולא הפורום הראוי.

              אני רק חושב שהייתי מדבר בלשון מסוייגת, בסוף רק שני אנשים יודעים מה האמת, ואחד כבר לא בחיים.

              אבל מה שעולה פה מהתגובות שבגלל שקובי עשיר, אז הוא אשם, זה דבר דוחה. משפט צדק יכול להתנהל רק אצל יודע תעלומות.

            25. 🤦🏻‍♂️
              איתי, יש לך יכולת מדהימה לא להיות מסוגל להבין שום דבר ממה שקורה סביבך ואז לבוא ולכתוב משהו דבילי שמנסה להישמע חכם.
              אם זה מה שיצאת איתו ממה שהלך פה, אז פאקינג וואו.

            26. 🤦🏻‍♂️

            27. איתי
              מי תקף את ברוך?
              למה זה אמור להוות מקור לגאווה עבורו?
              מה אתה רוצה לומר בזה על מי שלתפיסתך תוקף כאן את ברוך, ומדוע אתה מפחד לומר זאת במפורש?
              אם זה לא המקום ולא הפורום הראוי למה אתה בכל זאת מוסיף עוד לדון בזה במקום לא ראוי זה?
              ואיך איך איך אתה מצליח לקרוא כל כך רחוק מכל מה שנכתב שמה שאתה מוציא כאן זה 'בגלל שהוא עשיר הוא אשם'?
              .
              .
              ותמיד טוב לדעת שליהודים יש את הציטוטי 1984 המקוריים שלהם ושהם יודעים לצטט אותם מחוץ לכל קונטקסט אפשרי, באפילו יותר מנותק מסומסום.

  12. גם אם הוא יחזור לשחק שם – סימונס, במצב הצבירה שלו כרגע מבחינת יכולות וביטחון, לא שווה הרבה.
    עם כל הכבוד לאמביד, הוא לא יוביל קבוצה לאליפות בלי גארד כוכב לידו, וכנראה שפילדלפיה פספסה את ההזדמנות להשיג אחד כזה. בסופו של דבר 'התהליך' היה פארסה אחת גדולה – כמעט עשור של ביזיון כדי להגיע לעשור של בינוניות וסתמיות.

    1. היסטוריה מישהו? על איזה עשור אתה מדבר בדיוק? הטנקינג המוקצן והמוחצן של הינקי היה בזוי (ד"א, הרבה קבוצות עושות ועשו אותו הדבר גם באותן השנים) אבל הביא את פילי מקבוצה חלשה לקבוצה טובה

    2. הפארסה הכי גדולה של התהליך זה כשהינקי עשה בערך את מה שקבוצות אחרות עשו, אבל ניסה לשים על זה תווית של "תסתכלו, אני גאון".
      כמו אדם שרואה את כולם הולכים בגשם עם מטריה ומחליט את ההחלטה הגאונית – ללכת עם מטריה קצת יותר גדולה. אבל הוא מנסה לשכנע את כולם שזה שיא התחכום.
      איכשהו זה עבד על כמה אנשים.

    3. אני גם חושב שהתהליך בגדול הצליח (גם אם לא נגמר באליפות), וזה למרות בחירות דראפט בזיוניות שדי קיצצו את מה שיכול היה להיות שם. אבל אולי זה בגלל שלעומת רובכם כאן אני דווקא מאוד מחזיק מסימונס.

      1. לא ממש. בסופו של דבר הם קבוצת פלייאוף ברורה. אליפות גם עשור של פרוסס לא יביא בוודאות. לא היו גם בחירות דראפט ביזיונית סטייל אנטוני בנט וכאלה, כי אפילו פולץ וג׳אליל אוקאפור היו קונצנזוס והיה קשה לצפות את הנפילות שלהם בזמנו

        1. לא מבין על מה ה'לא ממש'. הם בנו קבוצה שהרבה זמן נלחמת בצמרת המזרח בפרוסס הזה. לי אין ספק שהפרוסס שלהם הצליח.

          1. ה׳לא ממש׳ היה לגבי זה שכתבת שהפרוסס מצליח אבל אולי זה כי אתה מחזיק מסימונס בניגוד לאחרים. אני חושב שהטנקינג (שהייתי בשמחה מוותר עליו) הביא תוצאות אם או בלי קשר לאהדת סימונס וגם אני מחזיק ממנו וככה גם כל מי שקצת מבין כדורסל

  13. תודה על הסקירה המשובחת.
    שאלה אחת לי
    איך אמביד קיבל סופר דופר מקס מוגדל וזה עדיין פחות מ 200 מיליון? יש שחקנים שעוברים את הרף הזה ואני לא מבין איך.
    איפה הימים שאלן יוסטון קיבל 100 מליון וכולם השתגעו מהסכום?? 🤣🤣
    וכולנו יודעים גם איך זה נגמר….

      1. עוד שנתיים נגר ירוויח 200-250 מליון מדברים על חוזי מקס של 350 מליון דולר עם ההסכם הטלוויזיוני החדש, כל הכשרון הולך לזרום לכדורסל מי ישחק פוטבול שנגר NBA מרוויח כמו כוכב על בכל ספורט אחר

  14. תודה רבה
    אני לא בעד / נגד אף צד, אבל צריך להתחיל את התרשים זרימה בדיבורי טרייד סימונס – הארדן. עד אז פילי נבנתה כמה שנים סביב שני כוכבים צעירים, ופתאום נהיה מובן מאליו שסימונס על השולחן והכל השתנה.
    .
    בכללי התחושה שלי לגבי פילי (במיוחד עם כל הבלאגן סביב סימונס) זה שאמביד 'טוק דה טוק אבל לא יכול טו ווק דה ווק'. במזרח דוראנט ויאניס טובים ממנו, והסגל סביבו לא מאזן את המשוואה = פילי נאבקת על מקום שלישי במזרח, אלא אם יביאו שחקן ברמת לילארד ליד אמביד ואני לא מאמין שאף כוכב כזה ירצה לשחק לידו בפילדלפיה

        1. לפי הדיווחים, סימונס כבר התחיל לחפש לעבור דירה.
          מה שמראה שוב את הכישלון של דריל מורי בהבנה ששחקנים הם איכשהו יותר ממספרים ונקודות על מסך מחשב.
          ניסית להעביר אחד הכוכבים שלך ללא רצונו. נכשלת. עכשיו יש לך המון עבודה לנסות להרגיע אותו. ככל הנראה, לא עשה קרוב למספיק לפני שהגיע הפיצוץ.

            1. אוקיי. בטח. נכון.
              אתה יודע איפה הצעצועים שלך.

            2. יאללה שמעון, אם הוא גם ככה הולך לג'י ליג, למה שלא תתן לי אותו לבוסטון עבור סמארט ריצ'ארדסון והשכן לשעבר של מנחם (ברונו פרננדו, למי שלא עוקב). מתאים?

            3. לא. מה אני אעשה עם הזבל שהצעת לי?
              בגי ליג לפחות נהנה מההצגות והסבל שלו. למה שנביא לכם שחקן הגנה בחינם? תן לי את גיילן ולקחתי

            4. חבל, כנראה שלא הערכתי את שווי השוק של ההנאה שלך מלראות אותו בג'י ליג. לא, את ג'יילן לא תקבל עבורו. אתה יכול להפסיק לנסות.

  15. תודה אורי.
    נכון שסימונס הוא הנושא המרכזי כרגע, אבל הרוב תלוי באמביד. אם הוא משחזר את היכולת של העונה שעברה ומוסיף לזה קצת עמידות יש לפילדלפיה קונטנדרית מדרג שני ואפשרות לא רעה להביא כוכב דרך סימונס, גם במחיר של בחירות דראפט ושחקני משנה. אם אמביד לא יהיה מספיק טוב או עמיד היחס לסיקסרס יהיה כאל קבוצה שעברה את שיאה.

    1. גם זה חוזר למעשה את סימונס (את מי יקבלו בעדו אם בכלל?) וזה בדיוק העניין. בלי סימונס/כוכב שני אין לפילי מה למכור.

            1. זה המשפט השני הכי אהוב עליה. הוא מגיע לרוב אחרי שאני עונה למשפט הראשון הכי אהוב עליה.

  16. קודם כל פרוייו לפנים. אני אפילו מסכים עם כמעט כולו.
    פילי צריכים לא לאבד את ההגנה הנהדרת שלה בה סימונס היה אקוטי. הסיקסרס גם ללא סימונס יכולים להציג חמישיית הגנה חזקה. המגנים הכי טובים שלהם כעת הם אמביד, ת'ייבול ופול ריד המעולה (שכמעט לא מכירים והוא עומד לקבל תפקיד גדול יותר). הרביעי הוא דני גרין, אך אני בספק אם יש לו רגלים לשחק הרבה בעונה הרגילה. הגארדים לעומת זאת הם בינוניים עד סבירים. למקסי יש את הפוטנציאל ההגנתי אך זה לא בא לו טבעי עדיין. אשמח לראות קפיצה השנה בעניין זה. לכן הפנטזיות על דמיאן מדאיגות. כי דיים הוא מינוס רציני מבחינת הגנה.
    .
    בכלל פורטלנד היא לא הקבוצה היחידה שעלולה לפתוח עונה רע ולעשות חישוב מסלול מחדש. במזרח: וושינגטון וביל, אינדיאנה עם סבוניס, טרנר וברוגדון, טורונטו וסייקום (למרות שסימונס לא יושב שם טוב עכשיו שסקוטי בארנס שם), קליבלנד עם סקסטון (אחלה פרטנר לאמביד), ואורלנדו אם כל נכס אפשרי. במערב: יש את סקרמנטו, פורטלנד ואולי אפילו יוסטון במקרה בו צמד הגארדים\מפציצים KPJ וג'יילן גרין לא מצליחים להפוך לפליימייקרים. .
    .
    סימונס כרגע קיבל קצת שכל ומתייצב במתקן האימונים ובכך מסמן חוקית שהוא הגיע למקום העבודה והמאמן החליט לא לשתף אותו. . עכשיו טקטית יתפתח קרב מוחות איך מעלים חזרה את הערך של סימונס מבלי שהאחרון דופק את הקבוצה.
    הבדיחה הגדולה שקראתי היום היא שמאמנו דוק ריברס מסתבר עשה בדיוק אותו הדבר עם הקליפרס ב-1991. הוא הועבר בטרייד מאטלנטה וביקש אקסטנשן של שכר מופקע (בזמנו טופ 5 בליגה) הקליפרס לא היו מוכנים אז הוא ישב ולא הגיע לפריסיזן עד שנשבר 🙂

    1. פול ריד הוא לא שחקן מעולה , אין לו קליעה משום מקום על המגרש,הוא לא מסוגל לכדרר,הוא חוסם טוב אבל לא שחקן הגנה טוב באחד על אחד.
      הוא כשרון צעיר אבל לא יותר מזה , בנוסף פילי מתעקשים לשחק אותו בעמדה הלא נכונה

      1. פול ריד מאוד השתפר השנה בג'י ליג הוא היה אחד שני השחקנים אולי הכי מוכשרים שם. אני לא יודע אם הספקת לראות אותו שם ובליגת הקיץ השנה. כשומר הוא נראה נהדר ויש לו שליטה נהדרת לגבוה. הוא לא המוסר הכי טוב אבל הוא גם קלע בג'י ליג כ-44% משלוש ב-3.6 נסיונות. בליגת הקיץ נראה נהדר והוא עדיין צעיר. אני לא אומר שהוא המשיח של הסיקסרס, אך שחקן שיכול לשים 1.6 בלוקים ו-1.6 חטיפות ב-19 דקות משחק בפריסיזן שווה לתת לו הזדמנות אמיתית

  17. תודה אורי
    הכל תלוי במה יוציאו על סימונס
    אם לא ימצאו מישהו ברמה גבוהה – גם במחיר של הוספת בחירות, לא ייקחו את המזרח.
    בלי מחליף ראוי הם קבוצת סיבוב שני.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט