הבסיס של בוסטון מספיק טוב?
מבוסס, חלקית, על תגובה שלי בנ.ב.א אול אראונד בפייסבוק.
הסלטיקס נתנו הארכת חוזה של 77 מיליון למרקוס סמארט. שחקן טוב, אבל אני לא בטוח שהוא שווה 19 מיליון דולר בשנה בהתחשב בהתקפה הלא יציבה. הוא לא יכול להיות השחקן השלישי הכי טוב של הסלטיקס, וזאת נקודה מעניינת בפני עצמה – יש לבוסטון שניים משלושים השחקנים הטובים בליגה, על פניו. מי השלישי?
רוברט וויליאמס היה טוב בדקות ששיחק, אבל המעבר מהתפקיד המוגבל ל-32 דקות ו-65 משחקים, אם הוא מספיק בריא בשבילו, יכול לפגוע בו. דניס שרודר רכז מתחת לממוצע של הליגה ואין שם יותר מדי כישרון מסביב, עם כל הכבוד לאל הורפורד. קמבה ווקר, גורדון היווארד וקיירי אירווינג עזבו אחד אחרי השני בקיצים האחרונים. כרגע לא בטוח שזה יספיק לפלייאוף במזרח של הנטס, הבאקס, ההיט, הסיקסרס (בעונה הסדירה), הניקס, ההוקס והבולס. המתקדמים יכניסו גם את הפייסרס של ריק קרלייל שמשיג ניצחונות.
הבסיס הזה מטריד. אם וויליאמס עושה את הקפיצה והופך לאחד הסנטרים הטובים בליגה או אם פריצ'ארד הופך לרכז פותח לגיטימי אז העתיד טוב יותר, אבל אין שם הרבה כישרון מסביב לטייטום ובראון. אין שחקנים חופשיים ממש בולטים מלבד בראדלי ביל, והיום זה מרגיש כאילו צריך סופר-טים בשביל אליפות או תחרות לאחת. הסלטיקס לא שם. האם זה אומר שבראון וטייטום ידרשו טרייד? לא בטוח, אבל אני מרגיש כאילו מגיע לשניהם קבוצה טובה יותר.
החוזה של סמארט אולי יהיה מעניין כחלק מטרייד עתידי, אבל הבחירות של בוסטון לא אמורות להיות גבוהות במיוחד ואין שם צעירים מבטיחים חוץ מרוברט וויליאמס (ואולי גרנט וויליאמס). אם הסלטיקס מאמינים שהצוות המסייע מספיק טוב בשביל לצמוח מסביב לטייטום ובראון יכול להיות שזה יספיק, אבל לפי מה שראינו בשנה האחרונה אין שם פוטנציאל ענק שמחכה להתפוצץ. בטווח הקרוב אין מספיק קליעה מסביב לטייטום ובראון, ולא בטוח שהם יצליחו להביא שחקן משמעותי בחריגת הטרייד שנשארה להם.
ניתוח טרייד(ים)
שני מהלכים יחסית סמוכים, נתייחס אליהם כאחד.
ממפיס מקבלת את: חואנצ'ו הרננגומז, ג'ארט קולבר, ראז'ון רונדו, דניאל אוטורו.
מינסוטה מקבלת את: פטריק בברלי.
הקליפרס מקבלים את: אריק בלדסו.
הצד של הקליפרס: הקליפרס ישחקו רוב העונה בלי קוואי לנארד, וצריכים עוד שחקן שיכול לנווט את ההתקפה מעבר לפול ג'ורג'. הם קיבלו אותו בדמות בלדסו, שחקן עונה סדירה לא רע בכלל שהיה טוב בעונות במילווקי וקצת הלך לאיבוד בפליקנס. הוא יכול לתת להם דקות איכותיות כמוביל לצד הצוות המסייע, בפרט בדקות שבהן ג'ורג' (ורג'י ג'קסון) על הספסל.
אני לא חושב שבלדסו צריך לפתוח, אבל הוא כן יכול לתת 15-20 דקות טובות יחד עם הקלעים האחרים שלהם ועוד מקבל החלטות ברמה גבוהה ועקבית יותר בעונה הסדירה משלושת השחקנים שעוזבים (והקליפרס מרוויחים עוד 2 מקומות בסגל). טיירון לו הצליח לשקם קריירות פלייאוף של שחקנים ואולי יעשה זאת גם עם בלדסו, אבל זה נראה לי כמו מהלך שמכוון יותר לעונה הרגילה ומשפר את הסיכויים של הקליפרס לסיים ב-4 הראשונות במערב גם בלי לנארד. הם לא גבוהים במיוחד במערב של הלייקרס, הנאגטס, הג'אז והסאנס.
הצד של הגריזליס: חשבתי שבברלי יהיה היחיד משלושתם שיפתח שם את העונה בטרייד המקורי, אני לא מאמין שרונדו יפתח שם (אולי יגיע לקבוצה כמו פילדלפיה על בחירת דראפט). מוב מעניין. הליבה של הגריזליס יחסית צעירה וקולבר בן ה-21, שנבחר בבחירה השישית בדראפט, יכול להתפתח בקבוצה שהיא לא הוולבס. הימור עם תקרה גבוהה בקבוצה שמשבצת הגארד השני שלה יחסית פתוחה כרגע לתחרות. קולבר רחוק משחקן חמישייה בליגה, בעיקר התקפית, אבל ממפיס הצליחה לשקם קריירות בעבר. יכול להיות מעניין.
הרננגומז לא עקבי במיוחד, אבל בתיאוריה גבוה שיכול לקלוע שלשות. בקבוצה שמנסה לעשות הגנה הוא יכול להיות נכס, בפרט בדקות ליד אנדרסון, אדאמס ו-3 נמוכים. תוספת נחמדה לרוטציה של קבוצה של שהשיגה עוד כוכב מהטרייד, אבל יצאה ברווח יחסית נחמד. הם הפכו את ואלניוצ'אס לסטיבן אדאמס, ראז'ון רונדו, ג'ארט קולבר וחואנצ'ו הרננגומז.
הצד של מינסוטה: אולי הצד המעניין בטרייד. גם ההודאה בכישלון של קולבר וגם שחקן הגנתי יותר. אולי נראה אותו פותח ליד אדוארדס וטאונס, או לכל הפחות משחק לידם בניסיון להוסיף קשיחות והגנה להרכב של שניהם. בברלי קלע טוב אבל לא פליימייקר, ולכן נשאלת השאלה של ההמשך. הצעתי במדור לא מזמן טרייד של ראסל וביזלי על סימונס, יכול להיות שזה מהלך שמכין את הדרך של הוולבס לשם? הארכת החוזה של ג'ואל אמביד מסמנת שסימונס לא ימשיך בפילי. השאלה היא רק מתי יעבור.
ירון, החלום
18 אוג 2021 08:45:31בס"ד
תודה רועי.
מחשבות מעניינות.
מסכים לגבי בוסטון, אם כי אני חושב ששרודר לא רע.
הם צריכים עוד שחקן איכותי. חצי כוכב לפחות, משהו d & 3
אשך טמיר המקורי
18 אוג 2021 08:50:28שרודר יעשה קאמבק העונה, הוא שחקן טוב.
רועי ויינברג
18 אוג 2021 09:07:57אני מאוד לא מחזיק ממנו. הייתה עונה אחת טובה באוקלהומה (עם אחוזי שלשות חריגים) וזהו בערך
אשך טמיר המקורי
18 אוג 2021 09:24:00היה טוב גם באטלנטה, וגם בנבחרת.
אני חושב שדווקא העונה האחרונה לא מייצגת
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:03:33אכן
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:08:14רועי שרודר כמה רמות מעל סימונס גם בפיבא וגם בNBA
etayle
18 אוג 2021 09:57:12אני חושב שהיה שם משהו עם לברון, הוא ויתר על הרבה כסף(בטח אוכל את הלב), בשביל לא להישאר שם. הוא גם הוריד יחסית מוקדם את התיאור של שחקן לייקרס מהפרופיל בטוויטר.
אני חושב שהוא שחקן טוב, מקווה שיהיה טוב העונה.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 11:07:46יש דברים בג'ו
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:03:05צודק אשך שחקן מעולה. שנוא פה בהופס כי הוא יודע לכדרר
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
18 אוג 2021 08:47:06כל מילה.
אשך טמיר המקורי
18 אוג 2021 08:49:47טרייד לא ברור בכלל של הקליפרס.
בלדסו יכול להועיל אולי בתור מתלה מגבות, גם קצת נמוך בשביל התפקיד.
בברלי היה ענק בשבילם בפלייאוף, ולרונדו יש עדיין את חוכמת המשחק (למרות שנראה שגמר את הסוס בפלייאוף האחרון).
לכל מי שאומר שלא ניתן להתרשם ממשחק-שניים של שחקן ולהעריך את הפוטנציאל שלו, בבקשה:
https://hoops.co.il/?p=162123
תגובה 16.
אז היום בחירה 6 שמינסוטה עשו עליה טרייד אפ עבור בחירה 11+סאריץ', פלוס הרננגומז, שווה בברלי.
טרייד על סימונס – ראסל וביזלי, כ"א מהם לבדו טוב מסימונס.
גיא רוזן
18 אוג 2021 12:10:56קלוריות ריקות, אפס השפעה על הקבוצה, אפס הגנה.
בקבוצת טנקינג מהרעות שהיו.
גם אוקפור השיג סטט' נאה כרוקי בפילי של שיא הטנקינג, אז מה?
thog
18 אוג 2021 12:21:17זה לא ממש בעיה לתת הערכה שלילית על כל כמעט כל השחקנים ולבחור להציג אחר כך רק את האלו שבהם זה סוג של פגע. רוב השחקנים לא מצליחים בליגה והסיכוי שלך להיות צודק בהערכות שליליות גבוהה בהרבה מהטלת מטבע.
etayle
18 אוג 2021 13:11:23הוא במינסוטה, כל השאר מיותר…
thog
18 אוג 2021 12:38:33ואולי גם רצוי לציין שמדובר סה"כ בשחקן בן 21 שלא נמצא בסיטואציה טובה במיוחד בשביל להצליח וכמו שאתה יודע הסיטואציה של שחקן מאוד משמעותית עבור סיכויי ההצלחה שלו.
brooklyndror
18 אוג 2021 09:37:28בולדוגים הגנתיים ברמה של סמארט אין הרבה בליגה. אם גוברט מקבל מאקס על יכולות התקפיות מוגבלות אז החוזה של סמארט סביר לחלוטין. הוא העלה מאוד את אחוזיי השלשות ויש לו ימים שהוא מסוגל להתפוצץ בהתקפה. כל קבוצה שרוצה להגיע רחוק צריכה שחקן עם קצת רוע.לכן החתמה מצויינת. סטיבנס יצתרך לעשות מהלכים, אבל טייטום ובראון רק בתחילת הקריירה והחוזים שלהם.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 11:09:59צודק לגבי סמארט.
לגבי הדואו J טים אני לא לחזיק מטייטום אחד שישמור אמונים לקבוצה.
אם הקאדר הנוכחי או זה של שנה הבאה לא ייתברג טוב, הצפי שלי הוא שהטאלנט יבקש טרייד.
שייקה
18 אוג 2021 09:50:07באופן כללי אני לא מת על בלדסו. הוא תמיד אכזב ברגעים שהיה צריך לעשות בדיוק את ההיפך. בקליפרס התפקיד שלו אמור להיות קטן יותר מאשר היה מצופה ממנו בקבוצות האחרונות שלו ואני תוהה אם זה יעזור. מצד שני, קוואי בחוץ אז אין לדעת אלו מגדלים הם בונים עליו שם בל.א. אבל אם אני לו, אני מעלה אותו מהספסל ומקווה שהוא ואיבקה יהיו חברים. בחמישייה אני נותן לטרנס מאן להראות אם הוא יודע לעשות משחק לפני שאני סומך על בלדסו.
.
בברלי למיני זה נחמד, אבל כל עוד הם לא מגיעים לפלייאוף (והם לא מגיעים לפלייאוף) הערך שלו לא רלוונטי עבורם לדעתי. רונדו לממפיס זה דווקא אחלה לאיזה 1-2 שנים בהנחה שלא יפליפו אותו עבור חופן בוטנים. שילמד את ג'ה קצת אורך רוח וישפר לו את הטריקים.
.
לגבי הסלטיקס, אולי סמארט לא שווה 19 מיליון לשנה בוואקום אבל זה ממש לא המצב. הקבוצה נמוכה וצריכה כל מגן על שהיא יכולה להשיג, אם הוא יודע קצת לזרוק וגם מביא האסל מה טוב, ובטח כשמדובר בווטרן של המועדון ואהוב האוהדים. אין שום דבר אחר שם בחוץ שייתן להם יותר ממנו עבור הערך שלו. מה גם שהחוזה הזה מאוד סחיר ואני בטוח שיהיו לו לא מעט קונות אם וכאשר. טייטום בהחלט כוכב רציני ובראון משפר לפחות אספקט אחד כל שנה. הקבוצה הזו צריכה גבוה טוב שעושה הגנה ויודע לרוץ, ורכז קלאסי שיעשה קצת אסיסטים. וויליאמס לא הראה שהוא כבר שם, ושרודר נחמד אבל לדעתי עונת החוזה שלו עלולה להתנגש עם רוח המועדון ולספק תוצאות כואבות… מישהו אמר להחזיר את רונדו..? אני מסייג את הפסקה האחרונה קצת כי חריגת הטרייד שנוצרה להם עכשיו מה-S&T עשויה להנחית תוספת מעניינת שתיצור שלם שגדול מסך חלקיו, אבל לא חקרתי לעומק מי התוספת הזו יכולה להיות ולכן אולי זה סתם חלומות באספמיא.
.
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:07:07הסיכוי שהכלבת יסיים את העונה לצד גורי הזאבים זהה לסיכויי ים מדר לשחקן בבוסטון
עמיחי קטן
18 אוג 2021 10:02:42ים מדר זה השחקן שחסר לבוסטון בקו האחורי. כבר היום הוא מנהל משחק טוב יותר מכל מי שאינו פריצ'ארד בבוסטון, ובוודאי שחקן הגנה טוב מכל הרכזים של בוסטון, ובעוד שנה שנתיים הוא יהיה טוב יותר. שרודר כמובן סקורר הרבה יותר טוב, אבל אני לא חושב שזה מה שבוסטון צריכה כשיש את טייטום ובראון בתור הסקוררים שמייצרים לעצמם.
לגבי הקליפרס, אם בלדסו יעשה הגנה זה יהיה טרייד טוב. אם לא אז לא.
מבחינת ממפיס, הקו האחורי נעול לעשור האחרון עם מוראנט וברוקס, אבל להמר על קולבר שאולי יכול להיות מחליף סביר זה לא רע בכלל.
מינסוטה עושים צעדים כדי להראות שהם שואפים לפלייאוף. עד כמה זה נכון זו כבר שאלה אחרת…
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:05:23נו באמת 🙂
שנית אחד הדברים הבטוחים העונה שמיני לא עושים פלייאוף
עמיחי קטן
18 אוג 2021 11:31:08מינסוטה מנסים להראות לטאונס שהם מנסים להיות טובים. זה לא אומר שהם באמת יהיו טובים
asaf
18 אוג 2021 14:04:32עמיחי המקסימום שמדר יקבל זה חוזה דו-כיווני כרגע.
בכל מקרה לפי הדיווחים הוא קרוב מאוד לחתום לשנתיים בפרטיזן בלגרד תחת זליקו השועל הסרבי… שאפילו הסכימו לשלם איזה 250 אלף דולר דמי שחרור להפועל ת"א.
גם בעיניי קולבר זה הימור סביר לגמרי, אולי בטעות יצא משהו.
עידו גילרי
18 אוג 2021 14:08:17הסלטיקס לא יכולים לשלם את הבאיאאוט שלו בשביל חוזה דו כיווני אז לא נראה לי שיש סיכוי שזה יקרה (הוא לא ישלם אותו בעצמו).
עמיחי קטן
18 אוג 2021 14:10:58זה לא יקרה. הוא די סגור בפרטיזן.
עמיחי קטן
18 אוג 2021 14:10:14אני מודע לדיווחים ולמצב. אני חושב שבוסטון עשו טעות כשהביאו את דאן המיותר ואת שרודר שיקלע הרבה באחוזים בינוניים העונה וסביר שיעזור בקיץ, בזמן שמדר יכול לתת להם שילוב בין ניהול משחק להגנה שאין לאחרים שם. 10-15 דקות הוא יכול לתת כבר עכשיו והפוטנציאל שלו זה לפחות שחקן חמישייה.
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 10:04:56רועי חוזה של 20 מיליון זה שכר נגר היום. בדיוק הולם את סמארט. אם הוא היה מבוגר ב10 שנים היה חותם על 5 מיליון אבל הוא צעיר.
asaf
18 אוג 2021 11:03:01השאלה כלפי בוסטון מה יעשו עם חריגת הטרייד הם צריכים גבוה או גארד יוצר…אולי להמר על מארקונן???
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 11:12:21מקשקשים על בראדלי ביל….
עידו גילרי
18 אוג 2021 11:47:29תמורת?
עידו גילרי
18 אוג 2021 11:47:12זה לא אפשרי.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 13:24:25לא השנה, שנה הבאה.
עידו גילרי
18 אוג 2021 13:25:36אתה יודע כבר מה יהיה החוזה של מרקנאן אז?
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 14:58:06לא
עידו גילרי
18 אוג 2021 15:01:01אז איך הוא רלבנטי לשנה הבאה?
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 16:21:59באמת איך?
ולמה הכנסת אותו?
עידו גילרי
18 אוג 2021 16:23:44אסף הכניס אותו לא אני – אתה זה שנכנסת לדיון עליו.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 17:01:23וואלה?
https://www.facebook.com/watch/?v=2929711327079826
asaf
18 אוג 2021 19:18:46גילרי צודק. אני הכנסתי את מארקונן וחמש דק' אחרי הבנתי את הטעות.
Dor
18 אוג 2021 11:03:51תודה רועי. לא חושב שהסלטיקס יכולים לבנות על הוויליאמסים אבל על פריצ'ארד ונסמית' בהחלט. הם היו נהדרים בליגת הקיץ וזה בדיוק מה שצריכים בבוסטון – עומק ושחקנים יוצרים מסביב לטייטום ובראון
Avri
18 אוג 2021 13:54:54+1+1
ה'איש שלי' הטיים לורד הוא אחלה שחקן אבל אפילו האמא שלו לא חושבת שהוא צריך להיות מוזכר בשיחה על השחקן השלישי הכי טוב של קבוצת נבא.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 11:17:47רועי ועמיחי
מה קורה עם מנחם ועם רותם אלרן?
אפשר לקבל תשובה ישירה? משהו לא מתחמק או מתעלם?
Jonathan
18 אוג 2021 11:27:11אבא שלי נדבק בקורונה בקנדה בערך באפריל. זה היה אחרי שקיבל את החיסון הראשון (כנראה שנדבק במעמד החיסון או קצת אחרי). הגיע לבית חולים עם דלקת ריאות שהתפתחה לו והיה במצב יציב כל הזמן – אבל היה לו ממש קשה לתקשר עם הסביבה. כשהמחלה הלכה הוא חזר לעצמו מכל בחינה – אבל זה לקח שבועות. יכול להיות שכרגע פשוט צריך לתת למנחם זמן להתאושש. נקווה שפשוט יחזור לכתוב ויודיע לנו.
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 13:24:39רק בריאות
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 11:29:02רזיאל דבר איתי במייל אעדכן אותך-אני אישית חושב שאפשר כבר לעדכן אבל ההנהלה עדיין לא
debuzzer12@gmail.com
Jonathan
18 אוג 2021 11:29:45יכול לשלוח גם לי עדכון?
yonilbn@gmail.com
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 11:36:11שלחתי
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 13:25:33תודה
העיקר שהם יוצאים מזה, מי יותר מהר ומי יותר לאט.
פיני
18 אוג 2021 12:23:38אהה… באמת לא הבנתי מה המייל שלך.. מה הקשר debuzzer12@gmail.com לשמעון טבדי?
אור
18 אוג 2021 13:33:18סוכן סמוי
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 14:35:05מי זה שמעון? זה סתם פיקטיבי אין אדם כזה
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 12:55:33כתבתי
רותם אלרן
18 אוג 2021 11:37:24היי, הכל טוב איתי. קצת לוקח הפסקה לקיץ, ובעיקר מקדיש את עצמי לפריוויואים לאורך העונה, אבל אולי כשתתחיל העונה אהיה פעיל יותר.
etayle
18 אוג 2021 11:40:31יפה. חשבתי שכבר הפלת לסם כמו הילדים בגיל שלך.
פיני
18 אוג 2021 12:19:55התגעגענו…
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 12:52:59אוקיי
כי היית חסר פה.
רותם אלרן
18 אוג 2021 16:38:39כיף לשמוע 🙂
כנראה אחזור לעניינים כשהעונה תתחיל
Jonathan
18 אוג 2021 11:22:23שרודר שחקן חמישיה לגיטימי. ובחמישיה טובה הוא לא יהיה נקודת תורפה.
אבל בוסטון ממשיכים להראות כמו קבוצה שתתחרה על מקום בפלייאין.
Yp
18 אוג 2021 11:33:11בוקר טוב לכולם ותודה לרועי על פוסט מעניין
ראיתי העונה את סמארט ב-7 משחקים , אני חושב שזה מדגם מספיק גדול . ממה שראיתי , הוא עשה בעונה הקודמת קפיצה בקליעה משלוש , וההגנה שלו תמיד מעולה . מאד התלהבתי מההתקדמות שלו וגם כתבתי את זה בתגובות .
אני חושב שזו עסקה מצוינת לבוסטון ( וגם לחשבון הבנק שלו ) , ובהחלט חושב שבוסטון תחזר לקדמת הבמה בשנים הקרובות .
אני מצטרף בכל לשון של בקשה , לבקשה של רזי לגבי מידע על מנחם ( וגם על רותם ) .
etayle
18 אוג 2021 11:36:52+1 על הסיפא. שנשמע בשורות טובות בע"ה.
טריי זריקה מחשידה
18 אוג 2021 11:37:00דבר איתי במייל
Yinon Yavor
18 אוג 2021 11:38:50שותף לדעות פה בתגובות על שרודר. הוא הרבה יותר טוב ממה שהוא הראה עד עכשיו.
אני חושב ש (זהירות, תגובה לא פופולרית) סמארט הוא אוברייטד בקילומטרים. הוא מביא המון האסל ומטריף את הקהל, אז זה מייצר הייפ חיובי – אבל הוא ממש לא שווה חוזה של 20 מיליון. חוסר היציבות שלו והתחושה שכל זריקה שנכנסת (אפילו אם היא פנויה) היא סיבה לחגיגה – מבהירים לי שאין כאן משהו שאפשר לסמוך עליו לאורך זמן. מבחינתי הוא האנדרה רוברסון של הקבוצה, ה-טל בורשטיין במכבי, איי סי גרין בלייקרס, בוגוט של הווריורס הגדולה.
בקיצור – פועל שחור שאתה מאושר עבורו כשהוא תורם פתאום בהתקפה, אבל לא באמת בונה על זה וסומך על זה.
רועי ויינברג
18 אוג 2021 11:52:07מסכים בקשר לסמארט
עגל
18 אוג 2021 13:17:04+1
סמארט יודה לך על ההשוואה לטל בורדטיין, גרין, בוגוט !
Yinon Yavor
18 אוג 2021 13:29:09סליחה – יניב גרין (-:
עגל
18 אוג 2021 16:05:12גרים כבר יותר קרוב, חוץ מבצבע העור . . .
דוקטור רזי הופמן
18 אוג 2021 16:24:46חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דושבאג
Avri
18 אוג 2021 13:59:31קודם כל, גם בורנשטיינים צריך בקבוצת כדורסל. דבר שני, כדורסל משחקים בשני צידי המגרש וסמארט מגן אדיר. גם אם תטען שהסכום הזה די גבוה בשבילו (לא טענה מופרכת) תמיד צריך לשאול גם מה האלטרנטיבה.
Yinon Yavor
18 אוג 2021 14:20:10זה מה שאני טוען – שהסכום הזה די גבוה בשבילו.
הבעיה היא שבוסטון (העיר ודעת הקהל) מאוהבת בו – ועוד ויתור או הצעה מעליבה ל"סמל" של הקבוצה יכולה להתפרש כעלבון והתנשאות מצד ההנהלה, בטח אחרי ההיסטוריה עם פירס, גארנט, תומאס, ובאופן כללי – המוניטין שהשאיר שם דני איינג'.
עידו גילרי
18 אוג 2021 14:22:50ממש לא קשור. חוזה כזה הופך אותו לשחקן הראשון בערך שיעבור בכל טרייד.
Yinon Yavor
18 אוג 2021 14:43:54מה לא קשור? אתה משלם לשחקן לפי התרומה המוערכת שלו. לכן יש שחקני מקס ושחקני מינימום. אם אתה משלם למישהו הרבה, זה אומר שאתה מצפה ממנו להרבה (בכל עסק)
עידו גילרי
18 אוג 2021 14:47:17לא קשור ל"מעליבה סמל"
גיא רוזן
18 אוג 2021 14:57:36גובה חוזה קשור גם לסיטואציה –
מקום מתחת לרף המס לדוגמה,
תכנון מצבת חוזים זונדוגמה נוספת.
החוזה של סמארט,
לדעתי,
הוא חלק מתכונן לקראת טרייד אפשרי.
חוזים נמוכים, לפעמים יוצרים לקבוצה מעל תקרת השכר בעיה. הם גורמים לכך שקשה יותר להוציא לפועל טריידים על שחקני מקס (או קרוב לכך) של קבוצות אחרות.
סמארט ממלא נפח שכר חשוב בטרייד שכזה.
עידו גילרי
18 אוג 2021 15:00:36כן זה בגדול מה שהתכוונתי…
Avri
18 אוג 2021 14:28:25לא, אני לא אומר את מה שאתה טוען בכלל. הנקודות שלי הן אחרות לגמרי. שוב, מה האלטרנטיבה? יש מישהו יותר טוב שאפשר להביא בכסף הזה? ולמה אתה מתעלם מהתרומה ההגנתית שלו?
–
הטענה שלך לגבי 'סמלים' כבר נידונה פה די הרבה. רק להזכיר, פירס וגארנט רצו לעזוב לברוקלין בשביל להתמודד על אליפות, ממש לא זרקו אותם. גם אם כן היו זורקים אותם – הטרייד ההוא היה טרייד מצויין שאף גי'-אם לא היה יכול להרשות לעצמו לוותר עליו.
לעניין תומאס, הוא רצה ברינקס (טבע את המונח אם אני זוכר נכון) ולא היה נשאר על פחות. עושים מאיינג' איזה רוצח בדם קר אבל זה ביזנס ותומאס – לגמרי בצדק – לא היה עושה שום ויתורים כספיים מצידו. וגם כאן, כמו בעניין פירס/גארנט, זו התבררה כהחלטה מצויינת.
Yinon Yavor
18 אוג 2021 14:46:15לא התייחסתי לאלטרנטיבות. לא יודע מי פנוי ומי לא, ומה האפשרויות. ההגנה שלו לא מספיקה כדי לתת לו סכומים כאלו, לדעתי. הוא לא סטופר הגנתי של כוכבי על. סופרסטארים בעמדה 1 או 3 יכולים להסתדר איתו יחסית בסדר. כוכבים בעמדה 2 (כמה כאלה כבר יש?) יתקשו קצת יותר.
Avri
18 אוג 2021 15:55:16fair enough
עידו גילרי
18 אוג 2021 15:59:45אגב ינון איזה מיקום ביחס לשאר שחקני הליגה מבחינת גובה החוזה שלו מצדיקות היכולות של סמארט לדעתך?
Yinon Yavor
18 אוג 2021 22:48:08קשה להעריך. מבין שחקני החמישייה בליגה אני מעריך אותו בעשירון הרביעי או חמישי, כלומר 30-50%.
כמה זה ביחס לשאר הליגה? זה שם אותו לפי חישוב פשוט בטיר של 75-100 בליגה. אולי קצת החמרתי איתו והוא 60-80. זו השכונה
עידו גילרי
18 אוג 2021 22:55:05סבבה
המשכורת שלו נופלת בדיוק בטווח.
אז למעשה אתה מסכים שהוא שווה את החוזה הזה…
עידו גילרי
18 אוג 2021 22:59:27לעונה הקרובה (עדיין תחת החוזה הקודם) המשכורת שלו היא 87 בליגה
לעונה אחריה (תחת הארכת החוזה) הוא כרגע עם המשכורת ה 75 בליגה אבל זה ירד לפחות עוד 10 מקומות כי צריך לזכור שיהיו שחקנים חופשיים בקיץ הבא שיקבלו יותר ממנו.
חוק וסדר
18 אוג 2021 12:04:01אני היחיד שלא מתלהב מטייטום?
הוא משחק מאוד יפה ואסטטי אבל הבחירת זריקות שלו לפחות לי לא נראית משהו הוא גם קולע רק ב45% מהשדה שזה לא רע אבל ממש לא העילית של הנבא, הוא קולע ב38% מהשלוש שזה אחלה… פשוט תמיד מרגיש לי שחקן שמכריח את עצמו על המשחק לפעמים כי אין ברירה ואף אחד אחר שלא יקח את הזריקות. תמיד העדפתי את בראון
חוק וסדר
18 אוג 2021 12:09:09מתקן… ה45 אחוז שלו הם תכלס אחוזים טובים אבל הוא מרגיש לי כשחקן שלא יצליח לקחת רת הקבוצה שלו למקומות כאלה גבוההים
רועי ויינברג
18 אוג 2021 12:18:44הבהרה קצרה בקשר לשרודר: אני לא חושב שהוא שחקן ממש רע, אבל אני גם לא חושב שהוא יותר מדי טוב. יש 15-20 רכזים בליגה שאני לוקח לפניו והוא לא הראה משהו יוצא דופן בהגנה או אוף דה בול.
.
הרשימה (לפי הקבוצות שלהם): קיירי, קמבה, ואן וליט, סימונס, הולידיי, ברוגדון, לונזו, טריי, לאורי, לאמלו בול, קונלי, לילארד, די-לו, פול, רג'י ג'קסון, ווסטברוק, קרי, פוקס, ג'ה, דיונטה, לוקה.
.
דינווידי אם בריא גם נכנס, מאמין שגם קנינגהאם וג'מארי אם הוא לא היה פצוע
etayle
18 אוג 2021 13:14:06סימונס לא רכז.
אפשר לשקול את רוזייר. די-לו קומסי קומסה. ג'קסון והוא בערך באותה רמה.
כל השאר צודק, ועדיין שחקן טופ 30 בעמדת הרכז זה סבבה לגמרי. במיוחד שהיתרון העיקרי שלו זה סקורר שעולה מהספסל, שזה סט שיכול לעזור לבוסטון.
ברוך רובין
18 אוג 2021 13:28:02רועי אי אפשר להשוות שחקן מינימום או MLE לשחקן שמרוויח מקס, שרודר שחקן בהחלט טוב עם חסרון אחד עיקרי וזה הקליעה מ3 זה למה הוא מוגבל אוף דה בול. הוא אחלה החתמה של בוסטון בחוזה כזה, עשה טעות נוראה שלא הסכים להארכת מקס מהלייקרס
רועי ויינברג
18 אוג 2021 13:32:05נכון, ולא דיברתי על ערך של חוזה אלא על האיכות של השחקן. אם יש 20 רכזים שיותר טובים ממנו אז הוא אחד מ-10 הרכזים הפותחים הכי גרועים בליגה. לא חושב שזה מספיק בטווח הארוך, אבל לא סביר שישאר בבוסטון אחרי השנה הזאת גם ככה
ברוך רובין
18 אוג 2021 13:37:09אתה מסתכל על זה לא נכון, אם יש 20 רכזים יותר טובים ממנו הוא עדיין יכול להיות רכז פותח מצויין פשוט שבקבוצות אחרות יש יותר כשרון. בכללי התפקיד שלו מצאים יותר כשחקן שישי שעולה מהספסל ומריץ את החמישייה השנייה.
Avri
18 אוג 2021 14:20:25מסכים עם ברוך.
שייקה
18 אוג 2021 13:31:07הוא יכול להיות רכז, רק לא מוצלח במיוחד בקבוצת NBA עם שאיפות ריאליות כלשהן 🙂
בכדורסל של היום כנראה שהוא נועד להיות PF בינוני-טוב בקבוצה סבירה, ואם יתחיל לזרוק לסל אולי תעלה תקרתו.
Avri
18 אוג 2021 14:01:48ברור שיש 15-20 רכזים שלוקחים לפניו אבל התפקיד שלו זה לייצר נקודות כשצריך, להביא אנרגיה ולדעתי גם לעלות מהספסל ולהוביל כשטייטום וג'יילן בחוץ. אם ייתן 15 נקודות למשחק באחוזים נסבלים, דיינו.
שייקה
18 אוג 2021 13:23:43שרודר לא ממש חביב חדר ההלבשה באף מקום שהגיע אליו לפי מה שהבנתי. זה שהוא שחקן לא רע זה לא ממש רלוונטי כאן משום שהוא לא ידוע כמזיז מחטים ולכן יש לא תחליף. תוסיף על זה להיות בקבוצה עם לברון וזו התנגשות אגואים מהמפוארות שאני יכול לדמיין. רק שלברון לא סופר אותו ממטר. לפי השמועות לאורך כל העונה היה קצר בינו ובין טים לברון, או במילים אחרות – He didn't get with the program ומכאן הדרך החוצה קצרה. ראינו את זה בעבר או לפחות אירועים שרמזו על זה.
שייקה
18 אוג 2021 13:31:52ואגב, האם הופיע איפשהו באופן רשמי ששרודר דחה את החוזה הזה מהלייקרס? האם אחד הצדדים או מקור אמין אישר את זה?
עידו גילרי
18 אוג 2021 13:33:16אתה חוזר לשאלה הפילוסופית מיהו מקור אמין…
לפי וווינהורסט הוצעה הארכת מקס. לפי דדי הוצע 62 מיליון ל-4 (25% פחות בערך)
אור
18 אוג 2021 13:35:56הוא באמת חשב שיקבל יותר? אפילו מההצעה השנייה? חחח
עידו גילרי
18 אוג 2021 13:38:32הוא יכול.
השוק התייבש מהר.
שחר אלוני
18 אוג 2021 13:53:36הימר על עצמו….
אם דייויס לא היה נפצע, שרודר היה בורג שלישי בקבוצה עם סיכוי טוב לאליפות שניה ברצף, ואז היה מקבל חוזה טוב מאד.
דייויס נפצע וראסל הגיע, חוסר מזל שלו
שייקה
18 אוג 2021 13:55:57צודק, זו שאלה שהיא בור ללא תחתית. ההערכה של דדי נשמעת לי יותר מציאותית אבל אין לדעת. מתי זה היה לכאורה בשנה?
עידו גילרי
18 אוג 2021 14:05:41מתישהו אחרי אמצע העונה. למה זה משנה?
שייקה
18 אוג 2021 14:11:25זה משנה כי הקונטקסט חשוב ועוזר לי לנחש באופן מושכל יותר (בעיני עצמי..) מי צודק בין דדי ווינדי. זאת אומרת, האם כשהקבוצה הייתה בדרך למעלה או בדרך למטה? מה הייתה התרומה שלו למאמץ הקבוצתי עד לאותה נקודה? מה היה בתקשורת, אם היה, או אולי אפילו לחזור לראיונות באימונים לראות אם היו סימנים למתח, ועוד מיליון קטנות כאלה. עכשיו ברור שזה בעיקר בשביל הכיף ולא מדע מדויק אבל היי, בשביל מה אנחנו פה?
עידו גילרי
18 אוג 2021 14:14:15הבנתי – קח סביבות האולסטאר
שייקה
18 אוג 2021 17:19:37האמת שזו חוויה דה-שוטית דה מהנה. אם היה לי כוח הייתי עורך כאן איזו קונספירציה אבל אין לי. כוח, לא קונספירציה. זה דווקא יש פוטנציאל מהמעט שראיתי..
ברוך רובין
18 אוג 2021 13:34:11לגבי הצד של הקליפרס בטריידים זה בעיקר להוריד 25-30 מליון בטקס וליצור חריגת טרייד של 8.3 מליון, פחות העניין בכדורסל בטח שקוואי לא חוזר העונה
https://mobile.twitter.com/BobbyMarks42/status/1427066273444270082
.
הצד של ממפיס זה אולי למצוא מציאה בזבל שחקנים פורחים תחת ג’נקינס שעושה עבודה נפלאה ולא מספיק מוערך, הסגל שלו הרבה יותר חלש מזה של גולדן סטייט על הנייר והוא עדיין שנה אחר שנה לוקח את הצעירים הפצועים לפלייאוף למרות מגבלות כשרון.
.
הצד של מינסוטה זה כביכול להוסיף הגנה ולחימה לקבוצה, בטח אחת שיש לה סקוררים שלא יודעים מה זה. הבעיה שהגופה של בברלי לא יכולה לתרום כבר על מגרש הכדורסל.
תודה רועי
שחר אלוני
18 אוג 2021 13:52:00תודה רועי,
בוסטון באמת מאותגרים, משום מה מתקשים להביא שחקן טוב בטרייד כבר כמה שנים, אולי חוסר מזל.
שרודר שחקן טוב לדעתי, בסגנון של קמבה, מנוע בהתקפה.
אני מתרשם שמהרשימה שלך, הייתי לוקח אותו לפני סימונס, לונזו, קונלי, רג'י, גיונטה, וביחד עם די-לו, אבל זה עניין של זווית ראיה.
הוא לא סטאר, אבל שחקן איכותי.
בוסטון אם הם יתגבשו והכל יהיה בסדר, יסיימו 6-9, בהנחה שכל הצמרת במזרח תתנהל כצפוי, ללא פציעות משמעותיות וכד'
ברוך רובין
18 אוג 2021 13:53:31https://twitter.com/KingJosiah54/status/1427647304438321162?s=20
גאוני!!!
Avri
18 אוג 2021 14:19:37מעולה. בשביל בחור בן 80 אתה די מעודכן.
רועי ויינברג
18 אוג 2021 15:32:10קטע אדיר
Avri
18 אוג 2021 14:18:34אתה אומר שהיום צריך סופר טים בשביל אליפות ואתה כנראה צודק. די ברור שבוסטון היא לא קונטנדרית. אבל משם לשלוח אותה לפליי-אין – קצת נסחפת. נכון שאין שחקן שלישי סוג א', אבל לרוב הקבוצות במזרח אין יותר משחקן סוג א' אחד, ככה שהמצב לא כזה נורא.
–
בכלל, המזרח לדעתי יהיה מאוד מאוד צפוף וההבדל בין הקבוצות יהיה מינימלי. יש גם הרבה קבוצות פריכות – עונה פצועה של אמביד לדוגמא די תוציא אותם מהחבורה המובילה. גם ברוקלין די חשופה כאן וכן, כמו שראינו, גם בוסטון.
רועי ויינברג
18 אוג 2021 15:33:11המזרח מאוד צפוף וגם השנה כנראה פציעות יכריעו את האליפות, זה גם יכול לבוא לטובת בוסטון. אני אגב מאמין שהסיקסרס לא עוברים סדרת פלייאוף עם דוק ריברס כמאמן בהנחה שהם לא פוגשים קבוצה שקרובה אליהם ברמת האיכות (כולל בוסטון, אולי אפילו אינדי). אבל זה אולי הנושא לטור של השבוע הבא
שחר אלוני
18 אוג 2021 15:40:15מסכים, ב 4 עונות האחרונות הם מעולם לא עברו קבוצה דומה להם באיכות, וסביר שזה ימשיך גם עם ריברס. אם סימונס יוטרד, נגלה אם זה מה שמשנה
עידו גילרי
18 אוג 2021 18:29:21אם כבר אנחנו עוסקים בבוסטון אז אחרי שעות של צפייה בוידאו וסרטונים של אימונים יש לי שחקן שתפור עליכם אוהדי הסלטיקס.
הוא כרגע תחת חוזה קיץ בוויזארדס אבל הם לא מבינים כלום ובטח ישחררו אותו. אתם חייבים לקפוץ עליו – שחקן כזה לא יכול להתפספס בקבוצה שלכם. תזכרו את השם – קיירי ווקר.
etayle
18 אוג 2021 18:53:23קשור לראול גוטי?
עידו גילרי
18 אוג 2021 18:55:00היו ביחד בתיכון.
אור
18 אוג 2021 23:41:42🙂
וניל טרופי
18 אוג 2021 19:19:48לא מסכים איתך הפעם, אני מעריך שרוב קבוצות הליגה יעשו טרייד בשביל לקבל את סמארט, שחקן שהיה בחמישית ההגנה שנה שעברה במחיר של אוון פורניה זה יופי של שחקן לרוב הקבוצות ובטח למי שמעוניינת באליפות. לגבי הדירוג של המזרח, אני לא מבין איך מיאמי אטלנטה ניקס ושיקאגו שנתנו אולי עונה אחת טובה בשלוש שנים האחרונות יותר טובות מבוסטון שמבשילה מסביב לטייטום. חוץ מהנטס בריאים כול הקבוצות במזרח בעלות סיכוי שווה להגיע לגמר. לגבי שרודר, אחרי הנפילות עם כוכבים כמו קיירי וקמבה שלא באמת הביאו את בוסטון לאליפות השנה הדרישות מהרכז הן לגמרי אחרות- קודם כל הגנה ואסיסט רק אחרכך קליעה, בן סימונס …😉
ברוך רובין
18 אוג 2021 23:12:01קייד קניגאהם מתחיל להתחנף ללברון
טריי זריקה מחשידה
19 אוג 2021 05:14:44נו ודאי רוצה כרטיס חבר תאגיד מה חשבת קייד ילחץ אותו? 😂😂😂😂
טריי זריקה מחשידה
19 אוג 2021 07:14:31Sixers Likely to Keep Simmons Until Path to Lillard Opens
According to Bleacher Report’s Jake Fischer, the Sixers are waiting patiently for Damian Lillard to become available.
אמביד לא יודע לגייס כמו השיקצה
לצערי נראה שסימונס יפתח את העונה אצלנו החליטו על הרצת מניה 🙂