מחשבות כדורסל של רביעי / רועי ויינברג

הבסיס של בוסטון מספיק טוב?

מבוסס, חלקית, על תגובה שלי בנ.ב.א אול אראונד בפייסבוק.

הסלטיקס נתנו הארכת חוזה של 77 מיליון למרקוס סמארט. שחקן טוב, אבל אני לא בטוח שהוא שווה 19 מיליון דולר בשנה בהתחשב בהתקפה הלא יציבה. הוא לא יכול להיות השחקן השלישי הכי טוב של הסלטיקס, וזאת נקודה מעניינת בפני עצמה – יש לבוסטון שניים משלושים השחקנים הטובים בליגה, על פניו. מי השלישי?

רוברט וויליאמס היה טוב בדקות ששיחק, אבל המעבר מהתפקיד המוגבל ל-32 דקות ו-65 משחקים, אם הוא מספיק בריא בשבילו, יכול לפגוע בו. דניס שרודר רכז מתחת לממוצע של הליגה ואין שם יותר מדי כישרון מסביב, עם כל הכבוד לאל הורפורד. קמבה ווקר, גורדון היווארד וקיירי אירווינג עזבו אחד אחרי השני בקיצים האחרונים. כרגע לא בטוח שזה יספיק לפלייאוף במזרח של הנטס, הבאקס, ההיט, הסיקסרס (בעונה הסדירה), הניקס, ההוקס והבולס. המתקדמים יכניסו גם את הפייסרס של ריק קרלייל שמשיג ניצחונות.

הבסיס הזה מטריד. אם וויליאמס עושה את הקפיצה והופך לאחד הסנטרים הטובים בליגה או אם פריצ'ארד הופך לרכז פותח לגיטימי אז העתיד טוב יותר, אבל אין שם הרבה כישרון מסביב לטייטום ובראון. אין שחקנים חופשיים ממש בולטים מלבד בראדלי ביל, והיום זה מרגיש כאילו צריך סופר-טים בשביל אליפות או תחרות לאחת. הסלטיקס לא שם. האם זה אומר שבראון וטייטום ידרשו טרייד? לא בטוח, אבל אני מרגיש כאילו מגיע לשניהם קבוצה טובה יותר.

החוזה של סמארט אולי יהיה מעניין כחלק מטרייד עתידי, אבל הבחירות של בוסטון לא אמורות להיות גבוהות במיוחד ואין שם צעירים מבטיחים חוץ מרוברט וויליאמס (ואולי גרנט וויליאמס). אם הסלטיקס מאמינים שהצוות המסייע מספיק טוב בשביל לצמוח מסביב לטייטום ובראון יכול להיות שזה יספיק, אבל לפי מה שראינו בשנה האחרונה אין שם פוטנציאל ענק שמחכה להתפוצץ. בטווח הקרוב אין מספיק קליעה מסביב לטייטום ובראון, ולא בטוח שהם יצליחו להביא שחקן משמעותי בחריגת הטרייד שנשארה להם.

ניתוח טרייד(ים)

שני מהלכים יחסית סמוכים, נתייחס אליהם כאחד.

ממפיס מקבלת את: חואנצ'ו הרננגומז, ג'ארט קולבר, ראז'ון רונדו, דניאל אוטורו.

מינסוטה מקבלת את: פטריק בברלי.

הקליפרס מקבלים את: אריק בלדסו.

הצד של הקליפרס: הקליפרס ישחקו רוב העונה בלי קוואי לנארד, וצריכים עוד שחקן שיכול לנווט את ההתקפה מעבר לפול ג'ורג'. הם קיבלו אותו בדמות בלדסו, שחקן עונה סדירה לא רע בכלל שהיה טוב בעונות במילווקי וקצת הלך לאיבוד בפליקנס. הוא יכול לתת להם דקות איכותיות כמוביל לצד הצוות המסייע, בפרט בדקות שבהן ג'ורג' (ורג'י ג'קסון) על הספסל.

אני לא חושב שבלדסו צריך לפתוח, אבל הוא כן יכול לתת 15-20 דקות טובות יחד עם הקלעים האחרים שלהם ועוד מקבל החלטות ברמה גבוהה ועקבית יותר בעונה הסדירה משלושת השחקנים שעוזבים (והקליפרס מרוויחים עוד 2 מקומות בסגל). טיירון לו הצליח לשקם קריירות פלייאוף של שחקנים ואולי יעשה זאת גם עם בלדסו, אבל זה נראה לי כמו מהלך שמכוון יותר לעונה הרגילה ומשפר את הסיכויים של הקליפרס לסיים ב-4 הראשונות במערב גם בלי לנארד. הם לא גבוהים במיוחד במערב של הלייקרס, הנאגטס, הג'אז והסאנס.

הצד של הגריזליס: חשבתי שבברלי יהיה היחיד משלושתם שיפתח שם את העונה בטרייד המקורי, אני לא מאמין שרונדו יפתח שם (אולי יגיע לקבוצה כמו פילדלפיה על בחירת דראפט). מוב מעניין. הליבה של הגריזליס יחסית צעירה וקולבר בן ה-21, שנבחר בבחירה השישית בדראפט, יכול להתפתח בקבוצה שהיא לא הוולבס. הימור עם תקרה גבוהה בקבוצה שמשבצת הגארד השני שלה יחסית פתוחה כרגע לתחרות. קולבר רחוק משחקן חמישייה בליגה, בעיקר התקפית, אבל ממפיס הצליחה לשקם קריירות בעבר. יכול להיות מעניין.

הרננגומז לא עקבי במיוחד, אבל בתיאוריה גבוה שיכול לקלוע שלשות. בקבוצה שמנסה לעשות הגנה הוא יכול להיות נכס, בפרט בדקות ליד אנדרסון, אדאמס ו-3 נמוכים. תוספת נחמדה לרוטציה של קבוצה של שהשיגה עוד כוכב מהטרייד, אבל יצאה ברווח יחסית נחמד. הם הפכו את ואלניוצ'אס לסטיבן אדאמס, ראז'ון רונדו, ג'ארט קולבר וחואנצ'ו הרננגומז.

הצד של מינסוטה: אולי הצד המעניין בטרייד. גם ההודאה בכישלון של קולבר וגם שחקן הגנתי יותר. אולי נראה אותו פותח ליד אדוארדס וטאונס, או לכל הפחות משחק לידם בניסיון להוסיף קשיחות והגנה להרכב של שניהם. בברלי קלע טוב אבל לא פליימייקר, ולכן נשאלת השאלה של ההמשך. הצעתי במדור לא מזמן טרייד של ראסל וביזלי על סימונס, יכול להיות שזה מהלך שמכין את הדרך של הוולבס לשם? הארכת החוזה של ג'ואל אמביד מסמנת שסימונס לא ימשיך בפילי. השאלה היא רק מתי יעבור.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 118 תגובות

  1. בס"ד
    תודה רועי.
    מחשבות מעניינות.
    מסכים לגבי בוסטון, אם כי אני חושב ששרודר לא רע.
    הם צריכים עוד שחקן איכותי. חצי כוכב לפחות, משהו d & 3

      1. אני חושב שהיה שם משהו עם לברון, הוא ויתר על הרבה כסף(בטח אוכל את הלב), בשביל לא להישאר שם. הוא גם הוריד יחסית מוקדם את התיאור של שחקן לייקרס מהפרופיל בטוויטר.

        אני חושב שהוא שחקן טוב, מקווה שיהיה טוב העונה.

  2. טרייד לא ברור בכלל של הקליפרס.
    בלדסו יכול להועיל אולי בתור מתלה מגבות, גם קצת נמוך בשביל התפקיד.
    בברלי היה ענק בשבילם בפלייאוף, ולרונדו יש עדיין את חוכמת המשחק (למרות שנראה שגמר את הסוס בפלייאוף האחרון).
    לכל מי שאומר שלא ניתן להתרשם ממשחק-שניים של שחקן ולהעריך את הפוטנציאל שלו, בבקשה:
    https://hoops.co.il/?p=162123
    תגובה 16.
    אז היום בחירה 6 שמינסוטה עשו עליה טרייד אפ עבור בחירה 11+סאריץ', פלוס הרננגומז, שווה בברלי.
    טרייד על סימונס – ראסל וביזלי, כ"א מהם לבדו טוב מסימונס.

    1. זה לא ממש בעיה לתת הערכה שלילית על כל כמעט כל השחקנים ולבחור להציג אחר כך רק את האלו שבהם זה סוג של פגע. רוב השחקנים לא מצליחים בליגה והסיכוי שלך להיות צודק בהערכות שליליות גבוהה בהרבה מהטלת מטבע.

    2. ואולי גם רצוי לציין שמדובר סה"כ בשחקן בן 21 שלא נמצא בסיטואציה טובה במיוחד בשביל להצליח וכמו שאתה יודע הסיטואציה של שחקן מאוד משמעותית עבור סיכויי ההצלחה שלו.

  3. בולדוגים הגנתיים ברמה של סמארט אין הרבה בליגה. אם גוברט מקבל מאקס על יכולות התקפיות מוגבלות אז החוזה של סמארט סביר לחלוטין. הוא העלה מאוד את אחוזיי השלשות ויש לו ימים שהוא מסוגל להתפוצץ בהתקפה. כל קבוצה שרוצה להגיע רחוק צריכה שחקן עם קצת רוע.לכן החתמה מצויינת. סטיבנס יצתרך לעשות מהלכים, אבל טייטום ובראון רק בתחילת הקריירה והחוזים שלהם.

    1. צודק לגבי סמארט.
      לגבי הדואו J טים אני לא לחזיק מטייטום אחד שישמור אמונים לקבוצה.
      אם הקאדר הנוכחי או זה של שנה הבאה לא ייתברג טוב, הצפי שלי הוא שהטאלנט יבקש טרייד.

  4. באופן כללי אני לא מת על בלדסו. הוא תמיד אכזב ברגעים שהיה צריך לעשות בדיוק את ההיפך. בקליפרס התפקיד שלו אמור להיות קטן יותר מאשר היה מצופה ממנו בקבוצות האחרונות שלו ואני תוהה אם זה יעזור. מצד שני, קוואי בחוץ אז אין לדעת אלו מגדלים הם בונים עליו שם בל.א. אבל אם אני לו, אני מעלה אותו מהספסל ומקווה שהוא ואיבקה יהיו חברים. בחמישייה אני נותן לטרנס מאן להראות אם הוא יודע לעשות משחק לפני שאני סומך על בלדסו.
    .
    בברלי למיני זה נחמד, אבל כל עוד הם לא מגיעים לפלייאוף (והם לא מגיעים לפלייאוף) הערך שלו לא רלוונטי עבורם לדעתי. רונדו לממפיס זה דווקא אחלה לאיזה 1-2 שנים בהנחה שלא יפליפו אותו עבור חופן בוטנים. שילמד את ג'ה קצת אורך רוח וישפר לו את הטריקים.
    .
    לגבי הסלטיקס, אולי סמארט לא שווה 19 מיליון לשנה בוואקום אבל זה ממש לא המצב. הקבוצה נמוכה וצריכה כל מגן על שהיא יכולה להשיג, אם הוא יודע קצת לזרוק וגם מביא האסל מה טוב, ובטח כשמדובר בווטרן של המועדון ואהוב האוהדים. אין שום דבר אחר שם בחוץ שייתן להם יותר ממנו עבור הערך שלו. מה גם שהחוזה הזה מאוד סחיר ואני בטוח שיהיו לו לא מעט קונות אם וכאשר. טייטום בהחלט כוכב רציני ובראון משפר לפחות אספקט אחד כל שנה. הקבוצה הזו צריכה גבוה טוב שעושה הגנה ויודע לרוץ, ורכז קלאסי שיעשה קצת אסיסטים. וויליאמס לא הראה שהוא כבר שם, ושרודר נחמד אבל לדעתי עונת החוזה שלו עלולה להתנגש עם רוח המועדון ולספק תוצאות כואבות… מישהו אמר להחזיר את רונדו..? אני מסייג את הפסקה האחרונה קצת כי חריגת הטרייד שנוצרה להם עכשיו מה-S&T עשויה להנחית תוספת מעניינת שתיצור שלם שגדול מסך חלקיו, אבל לא חקרתי לעומק מי התוספת הזו יכולה להיות ולכן אולי זה סתם חלומות באספמיא.
    .

  5. ים מדר זה השחקן שחסר לבוסטון בקו האחורי. כבר היום הוא מנהל משחק טוב יותר מכל מי שאינו פריצ'ארד בבוסטון, ובוודאי שחקן הגנה טוב מכל הרכזים של בוסטון, ובעוד שנה שנתיים הוא יהיה טוב יותר. שרודר כמובן סקורר הרבה יותר טוב, אבל אני לא חושב שזה מה שבוסטון צריכה כשיש את טייטום ובראון בתור הסקוררים שמייצרים לעצמם.
    לגבי הקליפרס, אם בלדסו יעשה הגנה זה יהיה טרייד טוב. אם לא אז לא.
    מבחינת ממפיס, הקו האחורי נעול לעשור האחרון עם מוראנט וברוקס, אבל להמר על קולבר שאולי יכול להיות מחליף סביר זה לא רע בכלל.
    מינסוטה עושים צעדים כדי להראות שהם שואפים לפלייאוף. עד כמה זה נכון זו כבר שאלה אחרת…

    1. עמיחי המקסימום שמדר יקבל זה חוזה דו-כיווני כרגע.
      בכל מקרה לפי הדיווחים הוא קרוב מאוד לחתום לשנתיים בפרטיזן בלגרד תחת זליקו השועל הסרבי… שאפילו הסכימו לשלם איזה 250 אלף דולר דמי שחרור להפועל ת"א.
      גם בעיניי קולבר זה הימור סביר לגמרי, אולי בטעות יצא משהו.

      1. הסלטיקס לא יכולים לשלם את הבאיאאוט שלו בשביל חוזה דו כיווני אז לא נראה לי שיש סיכוי שזה יקרה (הוא לא ישלם אותו בעצמו).

      2. אני מודע לדיווחים ולמצב. אני חושב שבוסטון עשו טעות כשהביאו את דאן המיותר ואת שרודר שיקלע הרבה באחוזים בינוניים העונה וסביר שיעזור בקיץ, בזמן שמדר יכול לתת להם שילוב בין ניהול משחק להגנה שאין לאחרים שם. 10-15 דקות הוא יכול לתת כבר עכשיו והפוטנציאל שלו זה לפחות שחקן חמישייה.

            1. אז איך הוא רלבנטי לשנה הבאה?

            2. באמת איך?
              ולמה הכנסת אותו?

            3. אסף הכניס אותו לא אני – אתה זה שנכנסת לדיון עליו.

  6. תודה רועי. לא חושב שהסלטיקס יכולים לבנות על הוויליאמסים אבל על פריצ'ארד ונסמית' בהחלט. הם היו נהדרים בליגת הקיץ וזה בדיוק מה שצריכים בבוסטון – עומק ושחקנים יוצרים מסביב לטייטום ובראון

    1. +1+1
      ה'איש שלי' הטיים לורד הוא אחלה שחקן אבל אפילו האמא שלו לא חושבת שהוא צריך להיות מוזכר בשיחה על השחקן השלישי הכי טוב של קבוצת נבא.

  7. רועי ועמיחי
    מה קורה עם מנחם ועם רותם אלרן?
    אפשר לקבל תשובה ישירה? משהו לא מתחמק או מתעלם?

    1. אבא שלי נדבק בקורונה בקנדה בערך באפריל. זה היה אחרי שקיבל את החיסון הראשון (כנראה שנדבק במעמד החיסון או קצת אחרי). הגיע לבית חולים עם דלקת ריאות שהתפתחה לו והיה במצב יציב כל הזמן – אבל היה לו ממש קשה לתקשר עם הסביבה. כשהמחלה הלכה הוא חזר לעצמו מכל בחינה – אבל זה לקח שבועות. יכול להיות שכרגע פשוט צריך לתת למנחם זמן להתאושש. נקווה שפשוט יחזור לכתוב ויודיע לנו.

  8. שרודר שחקן חמישיה לגיטימי. ובחמישיה טובה הוא לא יהיה נקודת תורפה.
    אבל בוסטון ממשיכים להראות כמו קבוצה שתתחרה על מקום בפלייאין.

  9. בוקר טוב לכולם ותודה לרועי על פוסט מעניין
    ראיתי העונה את סמארט ב-7 משחקים , אני חושב שזה מדגם מספיק גדול . ממה שראיתי , הוא עשה בעונה הקודמת קפיצה בקליעה משלוש , וההגנה שלו תמיד מעולה . מאד התלהבתי מההתקדמות שלו וגם כתבתי את זה בתגובות .
    אני חושב שזו עסקה מצוינת לבוסטון ( וגם לחשבון הבנק שלו ) , ובהחלט חושב שבוסטון תחזר לקדמת הבמה בשנים הקרובות .
    אני מצטרף בכל לשון של בקשה , לבקשה של רזי לגבי מידע על מנחם ( וגם על רותם ) .

  10. שותף לדעות פה בתגובות על שרודר. הוא הרבה יותר טוב ממה שהוא הראה עד עכשיו.
    אני חושב ש (זהירות, תגובה לא פופולרית) סמארט הוא אוברייטד בקילומטרים. הוא מביא המון האסל ומטריף את הקהל, אז זה מייצר הייפ חיובי – אבל הוא ממש לא שווה חוזה של 20 מיליון. חוסר היציבות שלו והתחושה שכל זריקה שנכנסת (אפילו אם היא פנויה) היא סיבה לחגיגה – מבהירים לי שאין כאן משהו שאפשר לסמוך עליו לאורך זמן. מבחינתי הוא האנדרה רוברסון של הקבוצה, ה-טל בורשטיין במכבי, איי סי גרין בלייקרס, בוגוט של הווריורס הגדולה.
    בקיצור – פועל שחור שאתה מאושר עבורו כשהוא תורם פתאום בהתקפה, אבל לא באמת בונה על זה וסומך על זה.

    1. קודם כל, גם בורנשטיינים צריך בקבוצת כדורסל. דבר שני, כדורסל משחקים בשני צידי המגרש וסמארט מגן אדיר. גם אם תטען שהסכום הזה די גבוה בשבילו (לא טענה מופרכת) תמיד צריך לשאול גם מה האלטרנטיבה.

      1. זה מה שאני טוען – שהסכום הזה די גבוה בשבילו.
        הבעיה היא שבוסטון (העיר ודעת הקהל) מאוהבת בו – ועוד ויתור או הצעה מעליבה ל"סמל" של הקבוצה יכולה להתפרש כעלבון והתנשאות מצד ההנהלה, בטח אחרי ההיסטוריה עם פירס, גארנט, תומאס, ובאופן כללי – המוניטין שהשאיר שם דני איינג'.

          1. מה לא קשור? אתה משלם לשחקן לפי התרומה המוערכת שלו. לכן יש שחקני מקס ושחקני מינימום. אם אתה משלם למישהו הרבה, זה אומר שאתה מצפה ממנו להרבה (בכל עסק)

            1. לא קשור ל"מעליבה סמל"

            2. גובה חוזה קשור גם לסיטואציה –
              מקום מתחת לרף המס לדוגמה,
              תכנון מצבת חוזים זונדוגמה נוספת.
              החוזה של סמארט,
              לדעתי,
              הוא חלק מתכונן לקראת טרייד אפשרי.
              חוזים נמוכים, לפעמים יוצרים לקבוצה מעל תקרת השכר בעיה. הם גורמים לכך שקשה יותר להוציא לפועל טריידים על שחקני מקס (או קרוב לכך) של קבוצות אחרות.
              סמארט ממלא נפח שכר חשוב בטרייד שכזה.

            3. כן זה בגדול מה שהתכוונתי…

        1. לא, אני לא אומר את מה שאתה טוען בכלל. הנקודות שלי הן אחרות לגמרי. שוב, מה האלטרנטיבה? יש מישהו יותר טוב שאפשר להביא בכסף הזה? ולמה אתה מתעלם מהתרומה ההגנתית שלו?

          הטענה שלך לגבי 'סמלים' כבר נידונה פה די הרבה. רק להזכיר, פירס וגארנט רצו לעזוב לברוקלין בשביל להתמודד על אליפות, ממש לא זרקו אותם. גם אם כן היו זורקים אותם – הטרייד ההוא היה טרייד מצויין שאף גי'-אם לא היה יכול להרשות לעצמו לוותר עליו.
          לעניין תומאס, הוא רצה ברינקס (טבע את המונח אם אני זוכר נכון) ולא היה נשאר על פחות. עושים מאיינג' איזה רוצח בדם קר אבל זה ביזנס ותומאס – לגמרי בצדק – לא היה עושה שום ויתורים כספיים מצידו. וגם כאן, כמו בעניין פירס/גארנט, זו התבררה כהחלטה מצויינת.

          1. לא התייחסתי לאלטרנטיבות. לא יודע מי פנוי ומי לא, ומה האפשרויות. ההגנה שלו לא מספיקה כדי לתת לו סכומים כאלו, לדעתי. הוא לא סטופר הגנתי של כוכבי על. סופרסטארים בעמדה 1 או 3 יכולים להסתדר איתו יחסית בסדר. כוכבים בעמדה 2 (כמה כאלה כבר יש?) יתקשו קצת יותר.

            1. fair enough

            2. אגב ינון איזה מיקום ביחס לשאר שחקני הליגה מבחינת גובה החוזה שלו מצדיקות היכולות של סמארט לדעתך?

            3. קשה להעריך. מבין שחקני החמישייה בליגה אני מעריך אותו בעשירון הרביעי או חמישי, כלומר 30-50%.
              כמה זה ביחס לשאר הליגה? זה שם אותו לפי חישוב פשוט בטיר של 75-100 בליגה. אולי קצת החמרתי איתו והוא 60-80. זו השכונה

            4. סבבה
              המשכורת שלו נופלת בדיוק בטווח.
              אז למעשה אתה מסכים שהוא שווה את החוזה הזה…

            5. לעונה הקרובה (עדיין תחת החוזה הקודם) המשכורת שלו היא 87 בליגה
              לעונה אחריה (תחת הארכת החוזה) הוא כרגע עם המשכורת ה 75 בליגה אבל זה ירד לפחות עוד 10 מקומות כי צריך לזכור שיהיו שחקנים חופשיים בקיץ הבא שיקבלו יותר ממנו.

  11. אני היחיד שלא מתלהב מטייטום?
    הוא משחק מאוד יפה ואסטטי אבל הבחירת זריקות שלו לפחות לי לא נראית משהו הוא גם קולע רק ב45% מהשדה שזה לא רע אבל ממש לא העילית של הנבא, הוא קולע ב38% מהשלוש שזה אחלה… פשוט תמיד מרגיש לי שחקן שמכריח את עצמו על המשחק לפעמים כי אין ברירה ואף אחד אחר שלא יקח את הזריקות. תמיד העדפתי את בראון

    1. מתקן… ה45 אחוז שלו הם תכלס אחוזים טובים אבל הוא מרגיש לי כשחקן שלא יצליח לקחת רת הקבוצה שלו למקומות כאלה גבוההים

  12. הבהרה קצרה בקשר לשרודר: אני לא חושב שהוא שחקן ממש רע, אבל אני גם לא חושב שהוא יותר מדי טוב. יש 15-20 רכזים בליגה שאני לוקח לפניו והוא לא הראה משהו יוצא דופן בהגנה או אוף דה בול.
    .
    הרשימה (לפי הקבוצות שלהם): קיירי, קמבה, ואן וליט, סימונס, הולידיי, ברוגדון, לונזו, טריי, לאורי, לאמלו בול, קונלי, לילארד, די-לו, פול, רג'י ג'קסון, ווסטברוק, קרי, פוקס, ג'ה, דיונטה, לוקה.
    .
    דינווידי אם בריא גם נכנס, מאמין שגם קנינגהאם וג'מארי אם הוא לא היה פצוע

    1. סימונס לא רכז.
      אפשר לשקול את רוזייר. די-לו קומסי קומסה. ג'קסון והוא בערך באותה רמה.
      כל השאר צודק, ועדיין שחקן טופ 30 בעמדת הרכז זה סבבה לגמרי. במיוחד שהיתרון העיקרי שלו זה סקורר שעולה מהספסל, שזה סט שיכול לעזור לבוסטון.

      1. רועי אי אפשר להשוות שחקן מינימום או MLE לשחקן שמרוויח מקס, שרודר שחקן בהחלט טוב עם חסרון אחד עיקרי וזה הקליעה מ3 זה למה הוא מוגבל אוף דה בול. הוא אחלה החתמה של בוסטון בחוזה כזה, עשה טעות נוראה שלא הסכים להארכת מקס מהלייקרס

        1. נכון, ולא דיברתי על ערך של חוזה אלא על האיכות של השחקן. אם יש 20 רכזים שיותר טובים ממנו אז הוא אחד מ-10 הרכזים הפותחים הכי גרועים בליגה. לא חושב שזה מספיק בטווח הארוך, אבל לא סביר שישאר בבוסטון אחרי השנה הזאת גם ככה

          1. אתה מסתכל על זה לא נכון, אם יש 20 רכזים יותר טובים ממנו הוא עדיין יכול להיות רכז פותח מצויין פשוט שבקבוצות אחרות יש יותר כשרון. בכללי התפקיד שלו מצאים יותר כשחקן שישי שעולה מהספסל ומריץ את החמישייה השנייה.

            1. מסכים עם ברוך.

      2. הוא יכול להיות רכז, רק לא מוצלח במיוחד בקבוצת NBA עם שאיפות ריאליות כלשהן 🙂
        בכדורסל של היום כנראה שהוא נועד להיות PF בינוני-טוב בקבוצה סבירה, ואם יתחיל לזרוק לסל אולי תעלה תקרתו.

    2. ברור שיש 15-20 רכזים שלוקחים לפניו אבל התפקיד שלו זה לייצר נקודות כשצריך, להביא אנרגיה ולדעתי גם לעלות מהספסל ולהוביל כשטייטום וג'יילן בחוץ. אם ייתן 15 נקודות למשחק באחוזים נסבלים, דיינו.

  13. שרודר לא ממש חביב חדר ההלבשה באף מקום שהגיע אליו לפי מה שהבנתי. זה שהוא שחקן לא רע זה לא ממש רלוונטי כאן משום שהוא לא ידוע כמזיז מחטים ולכן יש לא תחליף. תוסיף על זה להיות בקבוצה עם לברון וזו התנגשות אגואים מהמפוארות שאני יכול לדמיין. רק שלברון לא סופר אותו ממטר. לפי השמועות לאורך כל העונה היה קצר בינו ובין טים לברון, או במילים אחרות – He didn't get with the program ומכאן הדרך החוצה קצרה. ראינו את זה בעבר או לפחות אירועים שרמזו על זה.

  14. ואגב, האם הופיע איפשהו באופן רשמי ששרודר דחה את החוזה הזה מהלייקרס? האם אחד הצדדים או מקור אמין אישר את זה?

    1. אתה חוזר לשאלה הפילוסופית מיהו מקור אמין…
      לפי וווינהורסט הוצעה הארכת מקס. לפי דדי הוצע 62 מיליון ל-4 (25% פחות בערך)

        1. הימר על עצמו….
          אם דייויס לא היה נפצע, שרודר היה בורג שלישי בקבוצה עם סיכוי טוב לאליפות שניה ברצף, ואז היה מקבל חוזה טוב מאד.
          דייויס נפצע וראסל הגיע, חוסר מזל שלו

      1. צודק, זו שאלה שהיא בור ללא תחתית. ההערכה של דדי נשמעת לי יותר מציאותית אבל אין לדעת. מתי זה היה לכאורה בשנה?

          1. זה משנה כי הקונטקסט חשוב ועוזר לי לנחש באופן מושכל יותר (בעיני עצמי..) מי צודק בין דדי ווינדי. זאת אומרת, האם כשהקבוצה הייתה בדרך למעלה או בדרך למטה? מה הייתה התרומה שלו למאמץ הקבוצתי עד לאותה נקודה? מה היה בתקשורת, אם היה, או אולי אפילו לחזור לראיונות באימונים לראות אם היו סימנים למתח, ועוד מיליון קטנות כאלה. עכשיו ברור שזה בעיקר בשביל הכיף ולא מדע מדויק אבל היי, בשביל מה אנחנו פה?

            1. הבנתי – קח סביבות האולסטאר

            2. האמת שזו חוויה דה-שוטית דה מהנה. אם היה לי כוח הייתי עורך כאן איזו קונספירציה אבל אין לי. כוח, לא קונספירציה. זה דווקא יש פוטנציאל מהמעט שראיתי..

  15. לגבי הצד של הקליפרס בטריידים זה בעיקר להוריד 25-30 מליון בטקס וליצור חריגת טרייד של 8.3 מליון, פחות העניין בכדורסל בטח שקוואי לא חוזר העונה
    https://mobile.twitter.com/BobbyMarks42/status/1427066273444270082
    .
    הצד של ממפיס זה אולי למצוא מציאה בזבל שחקנים פורחים תחת ג’נקינס שעושה עבודה נפלאה ולא מספיק מוערך, הסגל שלו הרבה יותר חלש מזה של גולדן סטייט על הנייר והוא עדיין שנה אחר שנה לוקח את הצעירים הפצועים לפלייאוף למרות מגבלות כשרון.
    .
    הצד של מינסוטה זה כביכול להוסיף הגנה ולחימה לקבוצה, בטח אחת שיש לה סקוררים שלא יודעים מה זה. הבעיה שהגופה של בברלי לא יכולה לתרום כבר על מגרש הכדורסל.

    תודה רועי

  16. תודה רועי,
    בוסטון באמת מאותגרים, משום מה מתקשים להביא שחקן טוב בטרייד כבר כמה שנים, אולי חוסר מזל.
    שרודר שחקן טוב לדעתי, בסגנון של קמבה, מנוע בהתקפה.
    אני מתרשם שמהרשימה שלך, הייתי לוקח אותו לפני סימונס, לונזו, קונלי, רג'י, גיונטה, וביחד עם די-לו, אבל זה עניין של זווית ראיה.
    הוא לא סטאר, אבל שחקן איכותי.
    בוסטון אם הם יתגבשו והכל יהיה בסדר, יסיימו 6-9, בהנחה שכל הצמרת במזרח תתנהל כצפוי, ללא פציעות משמעותיות וכד'

  17. אתה אומר שהיום צריך סופר טים בשביל אליפות ואתה כנראה צודק. די ברור שבוסטון היא לא קונטנדרית. אבל משם לשלוח אותה לפליי-אין – קצת נסחפת. נכון שאין שחקן שלישי סוג א', אבל לרוב הקבוצות במזרח אין יותר משחקן סוג א' אחד, ככה שהמצב לא כזה נורא.

    בכלל, המזרח לדעתי יהיה מאוד מאוד צפוף וההבדל בין הקבוצות יהיה מינימלי. יש גם הרבה קבוצות פריכות – עונה פצועה של אמביד לדוגמא די תוציא אותם מהחבורה המובילה. גם ברוקלין די חשופה כאן וכן, כמו שראינו, גם בוסטון.

    1. המזרח מאוד צפוף וגם השנה כנראה פציעות יכריעו את האליפות, זה גם יכול לבוא לטובת בוסטון. אני אגב מאמין שהסיקסרס לא עוברים סדרת פלייאוף עם דוק ריברס כמאמן בהנחה שהם לא פוגשים קבוצה שקרובה אליהם ברמת האיכות (כולל בוסטון, אולי אפילו אינדי). אבל זה אולי הנושא לטור של השבוע הבא

      1. מסכים, ב 4 עונות האחרונות הם מעולם לא עברו קבוצה דומה להם באיכות, וסביר שזה ימשיך גם עם ריברס. אם סימונס יוטרד, נגלה אם זה מה שמשנה

  18. אם כבר אנחנו עוסקים בבוסטון אז אחרי שעות של צפייה בוידאו וסרטונים של אימונים יש לי שחקן שתפור עליכם אוהדי הסלטיקס.
    הוא כרגע תחת חוזה קיץ בוויזארדס אבל הם לא מבינים כלום ובטח ישחררו אותו. אתם חייבים לקפוץ עליו – שחקן כזה לא יכול להתפספס בקבוצה שלכם. תזכרו את השם – קיירי ווקר.

  19. לא מסכים איתך הפעם, אני מעריך שרוב קבוצות הליגה יעשו טרייד בשביל לקבל את סמארט, שחקן שהיה בחמישית ההגנה שנה שעברה במחיר של אוון פורניה זה יופי של שחקן לרוב הקבוצות ובטח למי שמעוניינת באליפות. לגבי הדירוג של המזרח, אני לא מבין איך מיאמי אטלנטה ניקס ושיקאגו שנתנו אולי עונה אחת טובה בשלוש שנים האחרונות יותר טובות מבוסטון שמבשילה מסביב לטייטום. חוץ מהנטס בריאים כול הקבוצות במזרח בעלות סיכוי שווה להגיע לגמר. לגבי שרודר, אחרי הנפילות עם כוכבים כמו קיירי וקמבה שלא באמת הביאו את בוסטון לאליפות השנה הדרישות מהרכז הן לגמרי אחרות- קודם כל הגנה ואסיסט רק אחרכך קליעה, בן סימונס …😉

  20. Sixers Likely to Keep Simmons Until Path to Lillard Opens

    According to Bleacher Report’s Jake Fischer, the Sixers are waiting patiently for Damian Lillard to become available.
    אמביד לא יודע לגייס כמו השיקצה
    לצערי נראה שסימונס יפתח את העונה אצלנו החליטו על הרצת מניה 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט